• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم - أختي الممحونة🤤. (1 مشاهد )

G

Grand

ضيف
أنا طارق 23سنة وسيم جداً واختي عبير 26سنة جميلة جدا ومثيرة جسدها سكسي رهيب بيضاء متوسطة الطول شعرها اسود منساب كالحرير بززها نافر وطيزها مدورة ورجليها حلوة عيونها كبيرة وشفايفها مرسومة بتقطر عسل من حوالي 6سنين كنت بعرف وأنا عبير اختي لها علاقات بس على خفيف بحكمة مراهقتها لكن دلوقتي هي تعمقت في بحر اللذة عشان هي تعبانة من كلام الاعجاب واهات التمحن الي بتسمعها كل يوم وازدادت لهفتها لما تعرفت على دلال تقريبا من نفس سنها مطلقة وهي مزة بتهوس عليها جسد رهيب وكنت كل مشفها بتمحن عليها وهي بخبرتها لاحظت ذلك وكانت تتعمد استفزازي بحركاتها وعلمت في ما بعد بانها عملت كدة اولا لأنها تعبانة وتحب النيك وكمان هي بترسم خطة عشان انيكها وتشتري سكوتي عشان اختي عبير تأخذ راحتها مع صاحبها وده كان اتفاق بينهم المهم بليلة طلعت عالحمام سمعت صوت انين واهات مصدره اودة عبير قربت وكان باب اودتها مفتوح ولاول مرة بشوف هيك جسد رهيب عبير بتعمل سكس فون عريانة ملط لحمها بجنن وهي بتدعك بزازها وكسها وتقول اح أوف اه امممممم جننتني أنا تعبت خلاص شو بدك مني أنت طيرت عقلي وأنا تجننت خالص زبي وقف ورحت للعب فيه لحد ما بقى زي العمود وقلت شو عبير مالك وهي على طول لفت نفسها وردت علي لا مفيش حاسة بشوية مغص دخلت الاودة وولعت النور وهي كان وشها أحمر وباين عليها التمحن وكانت بتبص لزبي تتلعثم وبتبلع الريق بصعوبة وتقول هو انت من امتى صاحي قلت من حوالي ساعتين وطلعت وقتها زبي انفجر وكبيت في البوكسركرحت الحمام وتعمدت تركو هيك عشان الصبح تشوفو وتعرف واني كنت بتجسس عليها وصدقوني أول مرة بشوف هيك جمال جسد فاجر بحق حتى اني لم أستطيع نسيانها خالص من بكرة فضلت نائم وصحيت على صوت دلال رحت اتللص عليهم سمعت عبير بتقول اه يا دلال لو شفتي الي أنا شفتو البارح ده زبو كان حينط ومتاكدة وانو شاف وسمع كل حاجة حتى البوكسر بتاعو كان باين وانو فرغ كل حليب زبو ودلال بتضحك وتقول يخرب عقلق دنتي ولعتي جسدي ردت عبير شو بقول أنا الي منمتش خالص شي من كلام عادل وشي من طارق اخويا دنا لحد دلوقتي مش عارفة ألبس الكلسون ردت دلال بس خلاص هيجتيني هو فين طارق وأنا على طول رحت عالحمام شوية وطلعت وكنت لابس شورط ونصفي عريانة وزبي هائج عالاخر وأنا شفتهم قلت متاسف وعبير بتهمس ليها ودلال كانت بتطلع فيني وعنيها بتلمع بتقول ازيك يا طارق كويس قلت بخير وهما بيضحكو ورحت عالاودة غيرت وطلعت وسمعت عبير بتقول لإلا مش انهردة خليه اليوم يرتاح وبكرة ابقي اشبعي بيه ودلال طلعة بتبص علي وتقول كنت عيزاك في حاجة بس خليها لبكرة قلت لو مستعجلة أنا جاهز وهي بتبص لعبير وتبتسم هي مستعجلة بس ممكن نستنى لبكرة وطلعت تتحرك بدلع وشرمطة وتقول لعبير حجيلك بعدين عوزاك في حاجة وكنت ببص لعبير اختي وهي بتلبس روب منزلي قصير معرية رجليها وجزء من فخاضها بتجنن طلعت عالسوق وبعد حوالي 3ساعات رجعت سمعت صوتهم جوة الحمام بصيت من فتحة المفتاح دلال ملط لحمها بجنن وعبير بتنتف ليها ودلال بتقول خليه زي المرايا عوزة اخوكي ينبسط شوية شوية وراحت دلال بتنتف لعبير واول منزعت عبير سمعت دلال بتقول ايه ده كلو يابت يخرب حلاوتك دنتي عسل بتجنني شو هالكس والطيور دنتي بتخلي اجدع زب بيبكي حلاوة اه هنيالك يا عادل دنت حتاكل الشهد وهي بتحسس على كسها وطيزها وتقول طيزك بتجنن ده لو عادل شافك كده أكيد حنيكك ردت عبير مهو لمحلي بكده بس خيفة دلال ضحكت وهي بتعصر طيز عبير بتقول خيفة من آبه يا هبلة جربي ومش حتندمي وأنا حجهزك وبكرة حخليكي تشوفي زب اخوكي وهو بياكل طيزي أنا خلاص تجننت وكنت عاوز اضرب عشرة بس كنت بفكروا في بكرة سبتهم ورحت استلقيت وأنا بفكر بجسد عبير الفاجر فضلت مستني بكرة بكل جنون وباليل واحنا سهرانين عالتلفاز عبير كانت متسطحة وأنا بتطلع فيها رجليها بتجنن وهي طلعت عشان تنام قالت نعم بدري منا حتروح لدلال ومن بكرة بعد الغداء رن هاتف عبير وهي بتقول طيب حيجيلك وطلبت مني روح طلعت وكنت ملهوف ورحت لقيت دلال بلباس سكسي رهيب بتدلع وتغنج ودخلت معاها اودة النوم عشان اساعدها في تغيير الدولاب وكانت تتعمد تلمسني لين خلاص تمحنت وزبي ولع لين نزعت الروب وبتقول الجو حار وأنا قلت شو انتي حلوة بشكل وهي مصدقت تسمع كلامي قربت مني وحطت بعدها على صدري وقالت هو صحيح أنا حلوة قلت حلوة وبس دنتي عسل وهي قربت مني وراحت تبوس شفيفي وأنا خذتها ورحت ولكل شفايفها وهي حطت يدها على زبي ونزلت مطلعاه وراحت تلحس وترضع فيه وتسطحت واخذنا وضع 69 بلحس كسها وبعبص طيزها وبقول انتي بتجنني حلوة اه اح وهي بتعيط زبك بجنن يا طارق دنا كنت عوزاك خلصت رضيع وتسطحت فتحت رجليها وجيت من فوقها وبضربة وحدة دخلت زبي بكسها بنيك فيها وهي بتصرخ نيكني كمان اضرب بقوة اه يا كسي لين صرخت وهي تقول مطلعوش كل حليبك جوة كملت وتسطحت وهي شوية وطلعت جابت عصير شربت وياها وزبي وقف من جديد وهي كانت بتبص عالباب وقتها عرفت وان عبير اختي كانت بتتفرج علينا وراحت تلعب بزبي لين قالت شو يا طارق عوزاك تفشخ طيزي قلت بكل سرور منا كمان بحب بيك طيزك الحلوة منهم الستات عليكم اطياز بتجنن وطلعت ركبت فوقي والزب بطيزها تطلع وتنزل لحد مرجعت وطيزت وأنا ضربتها على طيزها وتخيلت طيز عبير وهي تتناك دفعتو جواتها بكل قوة وهي بتعيط زبك حلو دخيلك فشخني مترحمنيش نيك نيك اقوى وأنا بنيك فيها وبقول مش حسيبك خالص ومش اشبع منك أوف طيزك بتجنن لين خلاص جبت ظهري طلعت زبي وهي بتقول اه منك دنت طلعت نييك محترف.
 
  • أعجبني
التفاعلات: هاني الزبير، (عضو محذوف) و (عضو محذوف)

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل