• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم أخواتي والمصيف ، محارم وشذوذ غير متوقعه!! (عدد المشاهدين 2)

G

Godza

ضيف
في البداية ومن غير ما اطول عليكم اسمي ماجد 25 سنة خريج آداب ..
عيلتي الصغيرة بتتكون من اخواتي البنات
ريم : 23 سنة
بسمه : 20 سنة
لوجين : 17 سنة
ماما هدى 47 سنة وبابا ابراهيم 55 سنة ..
عيلة عادية واخدانا الدنيا وكل واحد فينا مهتم بالسوشيال ميديا وصحابه ، ميسورين الحال بس مش اوي يعني طبقه فوق متوسطه .. عندنا شاليه في الساحل كان بابا شاريه زمان وكل سنه بتطلع فيه مصيف مرة أو مرتين حسب يعني الوقت وكده ..
مش هطول اكتر من كده وهدخل في الموضوع
مكنتش عمري بفكر في اي حد من اخواتي البنات كان ده بالنسبه لي غريب ، مكانش كمان عندي علاقات كتير لحد ما دخلت الجامعه وبدأت علاقاتي تكون مفتوحه سواء بقى نودز أو لقاءات في شقه حد من صحابي مثلا او عند البنت نفسها ف مكنتش طول الوقت هورني وهايج على اي حاجه ..
لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
صاحبتها هاجر كمان كانت متحرره فشخ وده لفت نظري خصوصا أن جسمها اكبر من جسم ريم في منطقه الصدر والارداف .. المهم روحنا وحطينا الشنط وانا كنت مطبق ف قولت انام وابقى اشهر بليل وخلاص .. الحر خلاني مش عارف انام ف لبست المايوه وكلمت ماما قالتلي أنهم عالبسين وروحت البسين ..
الصدمه كلها كانت أن ريم لابسة مايوه اسود وان بيس مجسم كل حاجه في جسمها .. وهاجر لابسة بيكيني بيصوت من كتر اللي هو شايله لأن تقريبا طيزها وصدرها كانو طالعين بره .. مش محتاج اقول مين اللي كان واخد اللقطه كلها والشباب حرفيا ازبارها واقفه عليهم!
عملت نفسي مش واخد بالي ونزلت الميه مع بوسي ولوچي وقعدنا نلعب ونهزر ومفيش حاجه اليوم عدى عادي وقررنا ننام .. طبعا اوضة البنات مش هتكفيهم هما الاربعه ف كان القرار أن ريم وهاجر هينامو في اوضتي وانا هنام على الكنبة في الصالة ، الكنبة جنب باب اوضتي بالظبط .. كله تمام وقولنا هننام بس معرفتش انام من كتر تفكيري في اللي شوفته! لقيتني واحده واحده بهيج .. قولت معقوله تهيج على اختك وصاحبتها فوق وبطل اللي بتعمله ده ، فضلت بحاول انام لقيت ريم طلعت من باب الاوضه بتبص كده عليا وعلى الاوض لو في حد صاحي ، انا عامل نفسي نايم ، رجعت بتتسحب تاني للاوضه وهنا كانت المصيبة بقى
صوت الاهات الخفيف دليل ان في حاجه بتحصل جوة .. انا سمعت صوت ترباس الباب ف مستحيل اعرف ادخل اقفشهم .. صوت اللسوعة عالجسم شغال دول شكلهم مبسوطين اوي!
اختي وصاحبتها سحاقيات ونايمين مع بعض على بعد كام متر عني!!!
الليل عدى عليا بصعوبة جدا ، تاني يوم بقى كان اصعب! اختي لبست بيكيني ازرق مكنتش متخيل أنه هيبقى بالجمال ده ، وهاجر لبست بيكيني احمر خلاني هيجت تلقائي مع مراعاه اللي حصل بليل ودماغي مش مبطله تفكير فيه ..
قولتلهم اني تعبت ورجعت عالشاليه فكيت الترباس من الباب بشكل يدل أنه راكب بس هو راكب عالهوا ، وقررت اني خلاص هدخل عليهم واللي يحصل يحصل ..
ليلتها مسمعتش اي حاجه تقريبا حد اخد باله من الباب وفي اليوم التالت هاجر شربت ميه كتيرف ريم اخدتها ورجعت بيها عالشالية .. قولت بس فرصتي ..

سيبتهم نص ساعه وروحت وراهم عالشالية ، ماشي على أطراف صوابعي عشان محدش يحس .. فتحت الباب فجأة..
هاجر نايمه ملط على ضهرها وفاتحه رجليها وريم ملط لابسة زب صناعي وبتنيكها في كسها الاتنين كأن الدم انسحب من عروقهم محدش فينا احنا التلاتة نطق .. كسرت الصمت باني قولتلهم كملوا ..
هاجر حاولت تقوم قولتلها كملوا بدل ما افضحكم انتو الاتنين..
ريم: نكمل ازاي؟
انا: زي ما كنتم بتعملوا ..
هاجر: وانت هتقف تتفرج!
انا: لا هقعد. .
قعدت على الكرسي اللي قدامهم وشاورتلهم .. يلا قبل ما حد يجيي
بدأو في محاولات أنهم يرجعوا يهيجو بس الصدمه كانت اجمد
انا : شكلكم محتاجين مساعده ..
وقفت ورا ريم اختي وبدأت افرك صدرها وحلماتها .. قربت لساني من ورا ودنها وبدأت الحس
انا بصوت واطي : ايه؟ نسيتي ازاي تنيكي اللبوة اللي تحت منك دي
ريم نطت من مكانها وقامت تجري، هاجر لسه هتقوم روحت زاققها ومنزل بنطلوني هي تقاوم وانا امسكها وانشف عليها لحد ما حطيت زبي في كسها .. بدأت تعيط وانا مش سايبها ايه حلاوة الكس دي؟ الجسم ده جه تحت مني ازاي . بزازها اللي اكبر من كفوفي احمرو من كتر الدعك وزبي مش مبطل هبد في كسها الدموع وقفت وبدأت تعبيرات وسهل تتغير للهيجان .. نزلت عليها عشان أبوسها كانت سايبه نفسها كأنها ميته .. لقيت ريم من ورايا لبست هدومها وبتعيط وبتترجاني اسيبها .. هاجر بصوت مبحوح قالتلها لا .. لا ميسبنيش ..

هكمل لكم اللي حصل في الجزء الجاي بقى 😘
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Krrash88, Amersxs, ÖNm و 19 آخرين
ا

العاشق

ضيف
جميله جدا
بس الجزء صغير جدا جدا انا ملحقتش اندمج ياريت تتطول في الجزء
تحياتي ليك
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبر باشا, Godza, ملك الشهوة و شخص آخر
R

rebellion

ضيف
حلوة بس حاول تطول شوية عشان الجزء صغير
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mopo، زبر باشا و Godza
7

7oda

ضيف
ميبقاش عندك سرعه ف الأداء
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mopo، زبر باشا و Godza
م

محمد ابراهيم إبن محمد

ضيف
رائع جدا كمل يا فنان،👍
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبر باشا و Godza
د

دكر سادى

ضيف
في البداية ومن غير ما اطول عليكم اسمي ماجد 25 سنة خريج آداب ..
عيلتي الصغيرة بتتكون من اخواتي البنات
ريم : 23 سنة
بسمه : 20 سنة
لوجين : 17 سنة
ماما هدى 47 سنة وبابا ابراهيم 55 سنة ..
عيلة عادية واخدانا الدنيا وكل واحد فينا مهتم بالسوشيال ميديا وصحابه ، ميسورين الحال بس مش اوي يعني طبقه فوق متوسطه .. عندنا شاليه في الساحل كان بابا شاريه زمان وكل سنه بتطلع فيه مصيف مرة أو مرتين حسب يعني الوقت وكده ..
مش هطول اكتر من كده وهدخل في الموضوع
مكنتش عمري بفكر في اي حد من اخواتي البنات كان ده بالنسبه لي غريب ، مكانش كمان عندي علاقات كتير لحد ما دخلت الجامعه وبدأت علاقاتي تكون مفتوحه سواء بقى نودز أو لقاءات في شقه حد من صحابي مثلا او عند البنت نفسها ف مكنتش طول الوقت هورني وهايج على اي حاجه ..
لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
صاحبتها هاجر كمان كانت متحرره فشخ وده لفت نظري خصوصا أن جسمها اكبر من جسم ريم في منطقه الصدر والارداف .. المهم روحنا وحطينا الشنط وانا كنت مطبق ف قولت انام وابقى اشهر بليل وخلاص .. الحر خلاني مش عارف انام ف لبست المايوه وكلمت ماما قالتلي أنهم عالبسين وروحت البسين ..
الصدمه كلها كانت أن ريم لابسة مايوه اسود وان بيس مجسم كل حاجه في جسمها .. وهاجر لابسة بيكيني بيصوت من كتر اللي هو شايله لأن تقريبا طيزها وصدرها كانو طالعين بره .. مش محتاج اقول مين اللي كان واخد اللقطه كلها والشباب حرفيا ازبارها واقفه عليهم!
عملت نفسي مش واخد بالي ونزلت الميه مع بوسي ولوچي وقعدنا نلعب ونهزر ومفيش حاجه اليوم عدى عادي وقررنا ننام .. طبعا اوضة البنات مش هتكفيهم هما الاربعه ف كان القرار أن ريم وهاجر هينامو في اوضتي وانا هنام على الكنبة في الصالة ، الكنبة جنب باب اوضتي بالظبط .. كله تمام وقولنا هننام بس معرفتش انام من كتر تفكيري في اللي شوفته! لقيتني واحده واحده بهيج .. قولت معقوله تهيج على اختك وصاحبتها فوق وبطل اللي بتعمله ده ، فضلت بحاول انام لقيت ريم طلعت من باب الاوضه بتبص كده عليا وعلى الاوض لو في حد صاحي ، انا عامل نفسي نايم ، رجعت بتتسحب تاني للاوضه وهنا كانت المصيبة بقى
صوت الاهات الخفيف دليل ان في حاجه بتحصل جوة .. انا سمعت صوت ترباس الباب ف مستحيل اعرف ادخل اقفشهم .. صوت اللسوعة عالجسم شغال دول شكلهم مبسوطين اوي!
اختي وصاحبتها سحاقيات ونايمين مع بعض على بعد كام متر عني!!!
الليل عدى عليا بصعوبة جدا ، تاني يوم بقى كان اصعب! اختي لبست بيكيني ازرق مكنتش متخيل أنه هيبقى بالجمال ده ، وهاجر لبست بيكيني احمر خلاني هيجت تلقائي مع مراعاه اللي حصل بليل ودماغي مش مبطله تفكير فيه ..
قولتلهم اني تعبت ورجعت عالشاليه فكيت الترباس من الباب بشكل يدل أنه راكب بس هو راكب عالهوا ، وقررت اني خلاص هدخل عليهم واللي يحصل يحصل ..
ليلتها مسمعتش اي حاجه تقريبا حد اخد باله من الباب وفي اليوم التالت هاجر شربت ميه كتيرف ريم اخدتها ورجعت بيها عالشالية .. قولت بس فرصتي ..

سيبتهم نص ساعه وروحت وراهم عالشالية ، ماشي على أطراف صوابعي عشان محدش يحس .. فتحت الباب فجأة..
هاجر نايمه ملط على ضهرها وفاتحه رجليها وريم ملط لابسة زب صناعي وبتنيكها في كسها الاتنين كأن الدم انسحب من عروقهم محدش فينا احنا التلاتة نطق .. كسرت الصمت باني قولتلهم كملوا ..
هاجر حاولت تقوم قولتلها كملوا بدل ما افضحكم انتو الاتنين..
ريم: نكمل ازاي؟
انا: زي ما كنتم بتعملوا ..
هاجر: وانت هتقف تتفرج!
انا: لا هقعد. .
قعدت على الكرسي اللي قدامهم وشاورتلهم .. يلا قبل ما حد يجيي
بدأو في محاولات أنهم يرجعوا يهيجو بس الصدمه كانت اجمد
انا : شكلكم محتاجين مساعده ..
وقفت ورا ريم اختي وبدأت افرك صدرها وحلماتها .. قربت لساني من ورا ودنها وبدأت الحس
انا بصوت واطي : ايه؟ نسيتي ازاي تنيكي اللبوة اللي تحت منك دي
ريم نطت من مكانها وقامت تجري، هاجر لسه هتقوم روحت زاققها ومنزل بنطلوني هي تقاوم وانا امسكها وانشف عليها لحد ما حطيت زبي في كسها .. بدأت تعيط وانا مش سايبها ايه حلاوة الكس دي؟ الجسم ده جه تحت مني ازاي . بزازها اللي اكبر من كفوفي احمرو من كتر الدعك وزبي مش مبطل هبد في كسها الدموع وقفت وبدأت تعبيرات وسهل تتغير للهيجان .. نزلت عليها عشان أبوسها كانت سايبه نفسها كأنها ميته .. لقيت ريم من ورايا لبست هدومها وبتعيط وبتترجاني اسيبها .. هاجر بصوت مبحوح قالتلها لا .. لا ميسبنيش ..

هكمل لكم اللي حصل في الجزء الجاي بقى 😘
Godzaكمل بس طول فى الاجزاء شوية
 
L

Lord Cromer

ضيف
جميلة فشخ كمل
بس هو فيه جزء من كلامك اتحط مكانه نجوم **** مش فاهم ليه ومعرفتش ايه هي الكلمة الأصلية

لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
 
ا

الزبر الاسمر الكبير

ضيف
في البداية ومن غير ما اطول عليكم اسمي ماجد 25 سنة خريج آداب ..
عيلتي الصغيرة بتتكون من اخواتي البنات
ريم : 23 سنة
بسمه : 20 سنة
لوجين : 17 سنة
ماما هدى 47 سنة وبابا ابراهيم 55 سنة ..
عيلة عادية واخدانا الدنيا وكل واحد فينا مهتم بالسوشيال ميديا وصحابه ، ميسورين الحال بس مش اوي يعني طبقه فوق متوسطه .. عندنا شاليه في الساحل كان بابا شاريه زمان وكل سنه بتطلع فيه مصيف مرة أو مرتين حسب يعني الوقت وكده ..
مش هطول اكتر من كده وهدخل في الموضوع
مكنتش عمري بفكر في اي حد من اخواتي البنات كان ده بالنسبه لي غريب ، مكانش كمان عندي علاقات كتير لحد ما دخلت الجامعه وبدأت علاقاتي تكون مفتوحه سواء بقى نودز أو لقاءات في شقه حد من صحابي مثلا او عند البنت نفسها ف مكنتش طول الوقت هورني وهايج على اي حاجه ..
لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
صاحبتها هاجر كمان كانت متحرره فشخ وده لفت نظري خصوصا أن جسمها اكبر من جسم ريم في منطقه الصدر والارداف .. المهم روحنا وحطينا الشنط وانا كنت مطبق ف قولت انام وابقى اشهر بليل وخلاص .. الحر خلاني مش عارف انام ف لبست المايوه وكلمت ماما قالتلي أنهم عالبسين وروحت البسين ..
الصدمه كلها كانت أن ريم لابسة مايوه اسود وان بيس مجسم كل حاجه في جسمها .. وهاجر لابسة بيكيني بيصوت من كتر اللي هو شايله لأن تقريبا طيزها وصدرها كانو طالعين بره .. مش محتاج اقول مين اللي كان واخد اللقطه كلها والشباب حرفيا ازبارها واقفه عليهم!
عملت نفسي مش واخد بالي ونزلت الميه مع بوسي ولوچي وقعدنا نلعب ونهزر ومفيش حاجه اليوم عدى عادي وقررنا ننام .. طبعا اوضة البنات مش هتكفيهم هما الاربعه ف كان القرار أن ريم وهاجر هينامو في اوضتي وانا هنام على الكنبة في الصالة ، الكنبة جنب باب اوضتي بالظبط .. كله تمام وقولنا هننام بس معرفتش انام من كتر تفكيري في اللي شوفته! لقيتني واحده واحده بهيج .. قولت معقوله تهيج على اختك وصاحبتها فوق وبطل اللي بتعمله ده ، فضلت بحاول انام لقيت ريم طلعت من باب الاوضه بتبص كده عليا وعلى الاوض لو في حد صاحي ، انا عامل نفسي نايم ، رجعت بتتسحب تاني للاوضه وهنا كانت المصيبة بقى
صوت الاهات الخفيف دليل ان في حاجه بتحصل جوة .. انا سمعت صوت ترباس الباب ف مستحيل اعرف ادخل اقفشهم .. صوت اللسوعة عالجسم شغال دول شكلهم مبسوطين اوي!
اختي وصاحبتها سحاقيات ونايمين مع بعض على بعد كام متر عني!!!
الليل عدى عليا بصعوبة جدا ، تاني يوم بقى كان اصعب! اختي لبست بيكيني ازرق مكنتش متخيل أنه هيبقى بالجمال ده ، وهاجر لبست بيكيني احمر خلاني هيجت تلقائي مع مراعاه اللي حصل بليل ودماغي مش مبطله تفكير فيه ..
قولتلهم اني تعبت ورجعت عالشاليه فكيت الترباس من الباب بشكل يدل أنه راكب بس هو راكب عالهوا ، وقررت اني خلاص هدخل عليهم واللي يحصل يحصل ..
ليلتها مسمعتش اي حاجه تقريبا حد اخد باله من الباب وفي اليوم التالت هاجر شربت ميه كتيرف ريم اخدتها ورجعت بيها عالشالية .. قولت بس فرصتي ..

سيبتهم نص ساعه وروحت وراهم عالشالية ، ماشي على أطراف صوابعي عشان محدش يحس .. فتحت الباب فجأة..
هاجر نايمه ملط على ضهرها وفاتحه رجليها وريم ملط لابسة زب صناعي وبتنيكها في كسها الاتنين كأن الدم انسحب من عروقهم محدش فينا احنا التلاتة نطق .. كسرت الصمت باني قولتلهم كملوا ..
هاجر حاولت تقوم قولتلها كملوا بدل ما افضحكم انتو الاتنين..
ريم: نكمل ازاي؟
انا: زي ما كنتم بتعملوا ..
هاجر: وانت هتقف تتفرج!
انا: لا هقعد. .
قعدت على الكرسي اللي قدامهم وشاورتلهم .. يلا قبل ما حد يجيي
بدأو في محاولات أنهم يرجعوا يهيجو بس الصدمه كانت اجمد
انا : شكلكم محتاجين مساعده ..
وقفت ورا ريم اختي وبدأت افرك صدرها وحلماتها .. قربت لساني من ورا ودنها وبدأت الحس
انا بصوت واطي : ايه؟ نسيتي ازاي تنيكي اللبوة اللي تحت منك دي
ريم نطت من مكانها وقامت تجري، هاجر لسه هتقوم روحت زاققها ومنزل بنطلوني هي تقاوم وانا امسكها وانشف عليها لحد ما حطيت زبي في كسها .. بدأت تعيط وانا مش سايبها ايه حلاوة الكس دي؟ الجسم ده جه تحت مني ازاي . بزازها اللي اكبر من كفوفي احمرو من كتر الدعك وزبي مش مبطل هبد في كسها الدموع وقفت وبدأت تعبيرات وسهل تتغير للهيجان .. نزلت عليها عشان أبوسها كانت سايبه نفسها كأنها ميته .. لقيت ريم من ورايا لبست هدومها وبتعيط وبتترجاني اسيبها .. هاجر بصوت مبحوح قالتلها لا .. لا ميسبنيش ..

هكمل لكم اللي حصل في الجزء الجاي بقى 😘
Godzaمشكور ومحتاجين الجزء الجديد
 
M

M7madkareem

ضيف
730078
خليت زبي يصير صغير من الدياثة اااه كمل بأسرع وقت 😭
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mohammad_love و ⚘|☇l ρgȷᔕ﮼مضيع،عقله
View previous replies…

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل