G
Grand
ضيف
قصتي مع مرات عمي انا شاب وسيم اسمي رمزي اعشق الجنس 20 سنه مرات عمي فريده 30 سنه عمي اتجوز وهو اصلا بيسافر كتير ويسيب مراتو في البيت لوحدها هما ساكنين جنبنا مرات عمي صعيديه جسمها جامد بزازها متوسطه طيازها فاجره جدا هيا من النوع الي مبتلبسش سنتيانه أو كلوت بتبقي متحرره بل جلبيه والقميص بس بتبقي ماشيه زي الجيلي في أول شهر جواز كانت بتخاف تنام لوحدها كانت بتقول لأهلي اني اروح انام معاها في نفس البيت كنت بروح كل يوم عادي لغايه م جه اليوم ده كنت في الاوضه الي بنام فيها بس من غير ما هيا تعرف خالص دخلت وقولت اخضها وقفت ورا الستاره وهيا دخلت بقي وانا من ورا الستاره كنت شايف بس هيا مش شيفاني اول م دخلت رفعت الجلبيه انا كنت هطلع قولت أما اشوف هتعمل اي راحت جايه رافعه الجلبيه واترمت علي السرير الي بنام عليه وفضلت تلعب في كسها وكسها كان مبلول جامد سعتها عرفت انها نفسها تتناك اترددت اني اطلع من ورا الستاره هيا صوتها بداء يعلى جامد وتتاوه جامد فضلت ف مكاني مش عارف اعمل اي هيا خلصت وراحت قعدت علي الانتريه وانا جوه مش عارف اطلع ازاي لغايه اما اتجرئت وطلعت هيا اتخضت وقلتلي انتا طلعت منين قولتلها كنت جوا اتخضت واتكسفت وقلتلي انتا شفت اي بصوت عالي قولتلها الستاره مخلتنيش اشوف. حاجه خالص هيا اقتنعت رحت جاي بعد شويه قولتلها عايز بوسه قالتلي اسكت عيب صممت اني اخد بوسه قالتلي بليل لما تيجي تنام معايا بصتلها كدا وقولتلها هنام معاكي قالتلي مش قصدي يا وسخ ده عيب روحت وجيت بليل بقولها هاتي البوسه بقي قالتلي بس بقي عيب قولتلها انتي الي قولتي بليل اخدت البوسه ونمت معاها علي نفس السرير استنيت لغايه اما راحت في النوم وفضلت افرك زبري فيها سخنت عليها جامد رفعت الجلبيه بشويش لقتها ملط جمبي طلعت زوبري وفضلت افرك في طزها بشويش هيا صحيت فجأة واتعصبت جامد روحت ماسك اديها وزبري كان برا البنطلون رحت حشرتو كلو جوه كسها وهيا رقعت بل صوت جامد وقالت ده كبير قوي طلعو وفضلت انيك فيها براحه وهيا تتأوه من كبر زبري زبري حوالي 25س وعريض فضلت تقاوم وتقولي ابعد وانا مسبتهاش فضلت تقولي عيب انا مرات عمك حرام كدا انا ممكن احمل منك ولو حد عرف هتبهدل قولتلها محدش هيعرف ورحت جاي مطلع زبري مره وحده حسيت اني رحها خرجت منها ورجعتلها نزلت علي كسها فضلت الحس فيه وهيا بتقاوم بس طبعا الشهوه ركبتها وانا ماسك اديها ورافع رجليها علي كتافي وفضلت الحس في كسها جامد لغايه اما جلها رعشه كبيره حسين اني هيجرا ليها حاجه وحشه رحت بعدت لساني راحت رقعه بل صوت وقلتلي لا وشدتني علي كسها لغايه اما نزلت العسل بتعها رحت رافع بقيه الجلبيه وخلتها ملط تحتي وكانت برضو بتقاوم مقومه خفيفه فضلت الحس في بزازها واعض فيهم وادلكهم لغايه اما نزلت عسلها لتاني مره رحت قائم عليها وهيا نايمه تحتي وحاطط زوبري عند بقها قالتلي انتا عايز اي مش كفايه الي عملتو قولتلها مصي بتاعي قالتلي بطل قرف انا بقرف رحت مدخلو في بقها وفضلت انيك في بقها لدرجه اني كنت بشوف زوبري وهوه بيحرك في زورها من جوه جبت كل اللبن جوه بقها وهيا كانت بتبعدني جبتهم جوه وفضلت سايبو جوه لغايه اما بلعت اللبن كلو رحت قائم من عليها فضلت تكح جامد قالتلي انتا غبي اي الي بتعملوا ده اول مره اتناك من حد غريب غير جوزي واول مره اشوف حد بيحط زبره جوه بق حد رديت عليه وقولتلها ومش اخر مره رحت شاددها عليا وقلبتها علي بطنها وفضلت الاعب في كسها زبري براحه لغايه اما خلتها تقولي اخلص دخلو متتعبنيش رحت مدخلو براحه واشتغلت بقي نيك فيها بعنف وهيا تتأوه ااااااااااه. اخخخخخ يا كسي
فضلت علي الوضع ده حوالي 10دقايق هيا حست اني هنزل اللبن قالتلي اوعا تنزل اللبن جوه رحت منزل كل اللبن جوه وكان كميه كبيره وسبت زبي جوه شويه وهيا عماله تقولي انا ممكن احمل كدا واول م جيت اطلع زوبري مسمعتش منها غير اااااااه يا كسي اه انتا تعبتني عمر ما عمك عمل معايا كدا وعمري ما عرفت اني انتا ممكن تعمل معايا كدا أو تكون جامد كدا ممكن طلب ...
اتفضلي يا مراتي..
دخلو تاني..دخلتو وجينا علي الساعه 2:30وزبري وقف تاني كانت هيا نامت ولبست كل هدمها نورت النور ورحت عليها قولتلها مش عارف انام ي روحي ردت عليا قالتلي حرام عليك بقي انتا هتشتريني ولا اي انتا عايز اي قولتلها اخر واحد انهارده قالتلي حرام بقي كسي وجعني اوي وانا مرات عمك بقي رحت مقلعها هدمها نيمتها علي بطنها وحطيت مخده تحت كسها خليت خرم طيزها لفوق علي شأن كنت ناوي انيكها في طيزها رحت جبت زيت جونسون من علي التسريحه وقعدت فوقها وجبت السنتيانه وحطيتها في بقها وهيا متعرفش اني هنيكها في طيزها ودخلت صابعي الاول قالتلي انتا بتعمل اي قولتلها سبيلي نفسك بقي علي الاخر وسكتت وبدات ادخل رأس زبري براحه وها بصوت عالي اه لا لا بلاش بيوجع فضلت ادخل فيه براحه وهيه تتأوه وتتلوا تحتي لغايه اما دخلتو كلو وهيا ااااه اااه وفضلت كدا لغايه اما جاب ددمم كدا عرفت اني هيا انفتحت من ورا رحت ورتها الدم راح مسرخه وقالت اي ده قولتلها انا كدا فتحتك خلاص مسحت الدم وكملت وكان الموضوع بل نسبلها خلاص بس كانت بتصوت تحتي لغايه اما حسيت برعشه فيها جامد رحت جاي منزلهم جوه طيازها ونمت وهيا في حضني وزبري جوه طيزها ونمنا سوا .....جه الصبح نمنا كتير كان علي حوالي الساعه 10الصبح صحينا علي رنه موبيلي بيرن هيا قامت مفزوعه في اي في اي اي ده حضنتها في حضني وعملت الفون صامت وفضلت أمص شفيفها قالتلي بس بقي والي حصل ده مش هيتكرر وكانت غلطه ومش هتتكرر رحت شاددها عليا قولتلها بس بئمانه استمتعي ولا لا قالتلي بس فضلت اقولها انتي اتمتعتي وحلفتها قالتلي بس مش هتقول لحد قولتلها طبعا ده انتي حبيبتي قالتلي كانت احسن ليله في حياتي بس طيظي وجعاني موت قولتلها يلا نقوم نستحما بقي جريت مني وقالت مش هتخش معايا شدتها من شعرها وشلتها علي كتفي ودخلنا الحمام وفي الحمام فضلت تتمرقع وتتلوه بس انا مكنش عندي لبن اديهولها استحمينا ولبسنا وقعدنا علي الانتريه الباب خبط هيا..مين
الباب...افتحي..
انا ..عمي ..
قامت من علي حجري جري وانا اتعدلت عمي دخل باسها وسلم عليه وشافني اي عامل اي معلش مرات عمك تعبتك معاها انا عارف انك مش بتنام في البيت وبتيجي تنام معا مرات عمك
انا ..لا يا عمي ابدا انا اجي انام معا مرات عمي في اي وقت دي توئمر بس عمي شكرا ي حبيبي انا قاعد يومين يعني هريحك شويه
انا...بهزار يبقي هيا تطلع تنام معايا ههههه
سبت عمي ياخد بقي مراتو بس لو لقي فيها حاجه من ورايا مسبتش فيها حاجه.
فضلت علي الوضع ده حوالي 10دقايق هيا حست اني هنزل اللبن قالتلي اوعا تنزل اللبن جوه رحت منزل كل اللبن جوه وكان كميه كبيره وسبت زبي جوه شويه وهيا عماله تقولي انا ممكن احمل كدا واول م جيت اطلع زوبري مسمعتش منها غير اااااااه يا كسي اه انتا تعبتني عمر ما عمك عمل معايا كدا وعمري ما عرفت اني انتا ممكن تعمل معايا كدا أو تكون جامد كدا ممكن طلب ...
اتفضلي يا مراتي..
دخلو تاني..دخلتو وجينا علي الساعه 2:30وزبري وقف تاني كانت هيا نامت ولبست كل هدمها نورت النور ورحت عليها قولتلها مش عارف انام ي روحي ردت عليا قالتلي حرام عليك بقي انتا هتشتريني ولا اي انتا عايز اي قولتلها اخر واحد انهارده قالتلي حرام بقي كسي وجعني اوي وانا مرات عمك بقي رحت مقلعها هدمها نيمتها علي بطنها وحطيت مخده تحت كسها خليت خرم طيزها لفوق علي شأن كنت ناوي انيكها في طيزها رحت جبت زيت جونسون من علي التسريحه وقعدت فوقها وجبت السنتيانه وحطيتها في بقها وهيا متعرفش اني هنيكها في طيزها ودخلت صابعي الاول قالتلي انتا بتعمل اي قولتلها سبيلي نفسك بقي علي الاخر وسكتت وبدات ادخل رأس زبري براحه وها بصوت عالي اه لا لا بلاش بيوجع فضلت ادخل فيه براحه وهيه تتأوه وتتلوا تحتي لغايه اما دخلتو كلو وهيا ااااه اااه وفضلت كدا لغايه اما جاب ددمم كدا عرفت اني هيا انفتحت من ورا رحت ورتها الدم راح مسرخه وقالت اي ده قولتلها انا كدا فتحتك خلاص مسحت الدم وكملت وكان الموضوع بل نسبلها خلاص بس كانت بتصوت تحتي لغايه اما حسيت برعشه فيها جامد رحت جاي منزلهم جوه طيازها ونمت وهيا في حضني وزبري جوه طيزها ونمنا سوا .....جه الصبح نمنا كتير كان علي حوالي الساعه 10الصبح صحينا علي رنه موبيلي بيرن هيا قامت مفزوعه في اي في اي اي ده حضنتها في حضني وعملت الفون صامت وفضلت أمص شفيفها قالتلي بس بقي والي حصل ده مش هيتكرر وكانت غلطه ومش هتتكرر رحت شاددها عليا قولتلها بس بئمانه استمتعي ولا لا قالتلي بس فضلت اقولها انتي اتمتعتي وحلفتها قالتلي بس مش هتقول لحد قولتلها طبعا ده انتي حبيبتي قالتلي كانت احسن ليله في حياتي بس طيظي وجعاني موت قولتلها يلا نقوم نستحما بقي جريت مني وقالت مش هتخش معايا شدتها من شعرها وشلتها علي كتفي ودخلنا الحمام وفي الحمام فضلت تتمرقع وتتلوه بس انا مكنش عندي لبن اديهولها استحمينا ولبسنا وقعدنا علي الانتريه الباب خبط هيا..مين
الباب...افتحي..
انا ..عمي ..
قامت من علي حجري جري وانا اتعدلت عمي دخل باسها وسلم عليه وشافني اي عامل اي معلش مرات عمك تعبتك معاها انا عارف انك مش بتنام في البيت وبتيجي تنام معا مرات عمك
انا ..لا يا عمي ابدا انا اجي انام معا مرات عمي في اي وقت دي توئمر بس عمي شكرا ي حبيبي انا قاعد يومين يعني هريحك شويه
انا...بهزار يبقي هيا تطلع تنام معايا ههههه
سبت عمي ياخد بقي مراتو بس لو لقي فيها حاجه من ورايا مسبتش فيها حاجه.