• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس شواذ والمثليين والشيميل أول نيكه وازاي فتحني الباكستاني (1 مشاهد )

T

tatanew1

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:29 مايو 2023
المشاركات:1
مستوى التفاعل:1
نقاط سكس العرب
71
انا اول مره اشارك في المنتدي . قررت احكي تجاربي مع النيك . في البدايه انا عمري حاليا 29 اول تجربيه لي ان اتذوق طعم الزب في طيزي كانت من 5 سنوات في احدي الدول العربية كنت قبل ما اسافر نفسي اجرب أتناك لكن الخوف من الفضيحه كان بيمنعني لما سافرت كان عندي شوية خوف برده لكن في يوم زادت شهوتي وقررت اني لازم اجرب دخلت علي مواقع تعارف لقيت واحد باكستاني قولت هو ده لا يعرفني ولا اعرفه اتكلمت معاه بعتلي صورة زبه وبعتله صورة طيزي واتفقنا نتقابل روحت قبل الموعد واستنيت في العربيه لحد ما وصل واتصل بيا رديت عليه وقولتله انا 5 دقايق بوصل لحد ما اتأكد منه وبعدين شفت شاب لابس الزي الباكستاني واقف اتصلت عليه عرفت ان هو نفس الشخص اتشجعت ورحت لعنده بالعربيه وقفت جنبه سألته انت عاطف قال نعم قولتله اركب ومشينا لمكان فاضي اتكلمنا شويه لقيته بيطلع زبه انا كان قلبي بيدق سريع قوي ومش عارف اتكلم ولقيته ماسك ايدي وحطها علي زبه مسكته وقال مصه فضلت امص فيه بتاع 10 دقايق وهو دخل يده علي طيزي وبيلعب في خرمي هو اول ما عمل كده نزلت لبني علي طول وقعدت امص له لحد ما قرب ينزل قام ماسك زبه ونزلهم في دواسة العربيه. وقالي انه لازم يروح عشان ما يتأخر علي شغله وانه جه انهارده بس عشان يتأكد اني جاد وبكره بيكلمني نتقابل عشان ينيكني نيكه كامله . وانا كمان مكنتش جاهز برده قولت كويس
تاني يوم جهزت نفسي ونظفت طيزي كويس عشان تستقبل او زب ليها واللي هيفتح خرمي زب باكستاني جميل بنزل لكم صورة طيزي والزب اللي فتحها .
قبل الموعد لقيته بيتصل علي بيقول بعد شويه بيكون منتظرني في نفس المكان روحت علي هناك واتصلت عليه قولتله انا وصلت ومستني في السياره قالي في صديق له عايز يجي معاه انا فكرت لحظه وقولت تمام انا اصلا بجرب النيك لأول مره خليها تبقي مره متتنسيش قولت له اكي وصل هو وصاحبه وركبو العربيه صاحبه كان نفس مواصفاته روحنا لمكان فاضي خالص وضلمه وقفت العربيه ورجعنا كلنا في الكرسي اللي ورا كنت انا قاعد في النص و عامل حسابي ولابس برمودا وتيشيرت عاللحم و لقيتهم علي طول قلعوني هدومي بقيت ملط وهما قلعو وازبارهم واقفه زي الصخر مسكت اول زب امصه والتاني بيلعب في طيزي بعد شويه مسكت الزب التاني امصه واخذت وضع الدوجي وقف ورايا الاول اسمه عاطف علي ركبه وحط زبه علي خرمي وفجأه دخل زبه كله دفعه واحده زي ما يكون متفق مع صاحبه انه وانا بمص له زبه يحط ايده علي راسي عشان ما اطلع صوت في نفس اللحظه لقيت الزب التاني في زوري مبقتش عارف اتحمل الزب اللي في طيزي ولا اللي في بقي عاطف دخل زبه ووقف لحد ما خرمي ياخد عليه وصاحبه طلع زبه من بقي شويه عشان ما اتخنق شويه وابتدا الزب في طيزي يدخل ويخرج وانا بمص وكانت لحظات متعه عمري ما انساها وفضل عاطف ينيك في خرمي بتاع ربع ساعه لحد ما لقيته بيزيد في سرعته ويدخل زبه لأعمق نقطه في طيزي وحسيت بالمني نار نازل في طيزي جوه طلع زبه ولف وشي ناحيته وحط زبه في بقي وصاحبه علي طول دخل زبه في طيزي ويدخل ويخرج وطيزي بقي تطلع صوت زي الكس من اللبن اللي فيها وانا مستمتع اخر حاجه فضلت امص لعاطف لحد ما خلاص مبقاش قادر وطلع هو قعد علي الكرسي اللي قدام وصاحبه شغال نيك في خرمي شويه وقلبني علي ضهري ورفع رجلي علي كتفه ودخل زبه في طيزي انا حسيت ساعتها ان زبه واصل بطني من الاحساس ده نزلت لبني وهو بينيك في وشويه لقيته بيطلع صوت وبيزيد في النيك عرفت انه هينزل شديته من وسطه عشان احس باللبن في بطني كانه بينيك بنت ويحبلها اخدت لبنه في طيزي لأخر نقطه طلع زبه وانا رفعت جسمي وقفلت خرمي عشان ما ينزل اللبن ده من طيزي وحطيت منديل علي خرمي لحد ما اروح وبعدين انظف طيزي . وصلتهم ورحت علي البيت دخلت الحمام انظف طيزي من اللبن اللي مليانه بيه حسيت بنار في خرمي خلصت ونمت علي السرير مش حاسس بالدنيا . بس كانت احلي نيكه اتناكتها واحلي زبرين فتحو طيزي . اتمني تعجبكم قصتي وانتظروني في القصه التانيه مع عاطف بس لوحده 😘
 
  • أعجبني
التفاعلات: عصام
A

alfredo

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:22 مايو 2023
المشاركات:3
مستوى التفاعل:0
نقاط سكس العرب
67
القصه قويه استمري
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل