• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس اخت امى هيوجه (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع أمنيه رشدى
  • تاريخ البدء
أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,882
نقاط سكس العرب
48,168
......... 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖 💖
عرفتها وانا صغير فتحت عيني لقيتها واقفه بعربيه الفول تحت بيتنا علي ناصيه الشارع
كانت ساكنه في غرفه صغيره تحت السلم
وكانت قدره الفول كل يوم تجيلها الفجر من الفخاره. دا اللي عرفته لما كبرت
كانت القدره دايما سوده مهببه من كتر النار اللي عليها (عرفت انها بتعمل قدره الفول وتبعتها مع واحد يحطها طول الليل في مكان يستخدم كفرن لصلد الفخار وان القدره توضع وسط النار مباشره. عشان كده بتبقي سوداء)
كنت بشوف القدره كده كنت بقرف من الفول اللي فيها كان والدي و والدتي بيحبو الفول من عند ام سماح كانو دايما بيقولو دا حكايه
مكنتش اعرف اكل من الفول ده
وكنت دايما بخاف من ام سماح مع انها كانت جميله بمعني الكلمة
الجسم والشكل والطول
(مكنتش اعرف مفاهيم الجمال دي وانا صغير بس كنت بحب ابص عليها مع اني كنت بخاف منها)
كانت دايما ام سماح تحب تبصلي وانا نازل او طالع او حتي بلعب أمام البيت
كان لسانها زفر و طويل محدش كان بيفلت منه ابدا كبير أو صغير
في يوم كنت لسه صغير رجعت البيت ملقتش امي موجوده ولا حتي جارتنا اللي أمامنا اللي كنت بنتظر عندها في غياب امي
فكنت مرغم اني استني في المدخل
لقيت خالتي ام سماح بتنده عليا
طارق واد يا طارق
انا. نعم يا خالتي
ام سماح. قاعد عندك في المدخل ليه
انا. اصل ماما مش موجوده
ام سماح. طب تعالي اقعد علي الكرسي ده
انا. لا شكرا انا قاعد كويس
ام سماح. قلت تعالي اقعد لأحسن اضربك
انا بخوف. حاضر
ورحت قعدت علي الكرسي أمام المنضده المخصصة لتناول الطلبات للزبائن
مجرد ما جلست لقيت طبق فول بالبيض وطبق مخلل ورغيفين عيش من المفقعيين
انا. لمين ده يا خالتي
ام سماح. ليك يا حبيب خالتك
انا والجوع لقيته هجم عليا مع اني مكنتش جعان. ممكن جعت من شكل الاكل وريحته
قلت. انا مش جعان يا خالتي
ام سماح. كل لحسن اضربك
كنت مستني التهديد ده عشان مبقاش طفس ونسيت منظر القدره ونسيت خوفي من ام سماح
وهجمت علي طبق الفول المخصوص وطبق المخلل وقمت جبت بصله خضراء وكلت الاكل كله ومختش بالي ان ام سماح كانت بتبص عليا بكل حنيه الدنيا وعنيها عليها بتراقبني مختش بالي انها بتراقبني الا وانا برفع شفشق الميه الكبير عشان اشرب منه لقيتها عماله تبص عليا بحنيه مشفتهاش فيها قبل كده
حنيه يمكن حتي مشفتهاش في عيون امي اللي معندهاش قره عين ليها غيري
بس نظره ام سماح ليا وقفت الميه في زوري فشرقت وكحيت بصيت لقيت ام سماح جريت عليا تنفخ في دماغي و تسمي باسم ****
ساعتها بصيت ليها بحنيه بعد ما هديت
من الكحه والشرقه
الحمد لله انا كويس
ولأول مره اشوف في عينها دمعه عايزه تهرب من عينيها وهي بتقول حمد لله على سلامتك يا غالي
انا. **** يسلمك يا خالتي
لقيت امي جايه من السوق وهي بتنده عليا لما شافتني. طارق واد يا طارق بتعمل ايه
ام سماح. انتي ياختي مش مديه الواد مفتاح ليه
امي. الواد صغير يا ام سماح هيضيع المفتاح
ام سماح. صغير ايه يا وليه. اسم **** عليه دا راجل
امي بضحكه. راجل في ثالثه ابتدائي
ام سماح بوجوم. ثالثه ابتدائي
كأنها بتردد كلمات امي اللي قالت لها معلش **** يعوضك يا رب
ام سماح كأنها افتكرت هي فين. ياختي ملعون ابو الدنيا احنا هناخد منها ايه غير كفن من غير جيوب وقطنه نلبسها. ههههههههه ههههههههه
ضحكت امي مع ضحكه ام سماح وانا كمان ضحكت معاهم مع اني معرفش القطنه دي ايه اللي هنلبسها
ام سماح. واد يا طارق لو امك زعلتك تعالي عندي وملكش دعوه
انا بضحكه. هتاكليني من الفول ده ☝️
ام سماح. دا انا هجيبلك ديك رومي بحاله
انا. لا انا عايز من الفول ده
ام سماح. عيني وراسي يا حبيب قلبي
وسبتها وكانها روحها بتتسحب منها
لما طلعت الشقه فوق مسكت راس امي اسألها ايه حكايه ام سماح وليه بتحبني كده
امي. اسئل ابوك هو اللي عارف الحكايه كلها
دخلت نمت بعد الاكله الجامده دي اللي كنت حارم نفسي منها وصحيت علي المغرب لقيت والدي قاعد بيشرب شاي
روحت عليه وقبل ما اسلم عليه قلت له. انا. بابا ايه حكايه ام سماح
ابي. مش تمسي الأول يا واطي
انا. بعد السلام والبوس. ايه حكايه ام سماح
ابي. لما تكبر هقولك
انا. مش هستني لما اكبر انا عايز اعرف حكايتها لحسن هنزل اسئل كل واحد في الشارع
ابي. عارفك عنيد وهقولك حكايه ام سماح
اسمها صابرين مات ابوها وهي صغيره خلصت الثانوي العام ودخلت الجامعه بس لما امها ماتت معرفتش تكمل في الجامعه وقعدت تعيط جنب الكانتين ومحدش كان عارف عنها حاجه لقاها صاحب الكانتين بتعيط ولما سئلها حكت ليه علي كل حاجه
فضحك وقالها وايه المشكله تعالي اشتغلي معايا وكملي دراسه وفي الوقت اللي عندك فيه محاضرات
كانت فكره ممتازه انها تشتغل مع الدراسه خصوصا
انها مش هتحس باحراج لأنها ملهاش خلطه بحد في الجامعه
لحد ما وصلت للسنه النهائيه ودخلت مسابقه علي مستوي الجامعه طلعت فيها الأول وكانت المكافأه هي تمثيل الجامعه في مسابقه الجامعات علي مستوي مصر كلها وكسبت صابرين المسابقه وكالعاده المسابقات دي عامله مثل السلم كلما صعدت دور عليك الوصول الي الدور التالي وفعلا صابرين صعدت للنهائيات الكبري علي مستوي الوطن العربي كله وكالعاده كسبت المسابقه لتتحول الي نجمه في الجامعه وتحصل علي لقب الطالبه المثاليه للجامعه
ويحبها معيد في الجامعه ولكن ليس كأي معيد
انه ابن رئيس الجامعه
عشقها وعشقته بس عشان الغلبان ملوش مكان في الدنيا
ابوه وعيلته حاربوه بس الحب بيفعل المعجزات تزوجها بالرغم من رفض اهله وكانت النتيجه الطرد من العائله والفصل من الجامعه وكالعاده طرد صابرين من الكانتين والجامعه مع وضع تهمه تسئ بالشرف لها
ولكن العاشقان تحملو كل الصعاب وتزوجو في تلك الغرفه علي سرير و طبليه وعاشو علي اقل القليل
ومع فشله في الحصول على عمل مناسب له بسبب عائلته الكبيره عمل في محل للفول بجوار السكن وحملت صابرين وكانت تعمل معه ولا تكل ولا تمل وقبل الولاده علم ابن الاكابر ان والده مريض مرض الموت وانه يريد أن يراه فذهب اليه فقال له ابيه انه يريد أن يري حفيده قبل أن يموت وان يحضر هو وصابرين للعيش معهم في الفيلا
وعند الولاده اخذ زوجها ابنتهم ليريها لأبيه ولكن حصلت له حادثه فمات هو والفتاه الصغيره التي لم تكن قد فتحت عينها
وعندما علمت صابرين بوفاه زوجها وابنتها جن جنونها ودارت تطرق البيوت تسئل عن زوجها وابنتها حتي دخلت مستشفي الامراض العقليه لتخرج بعدها بسنتان ليساعدها أبناء الحي في عمل عربه الفول امام البيت لتكتم مشاعرها بداخلها وتخرجها في صوره شتائم او صوت عالي او حتي مشاحنات بسيطه مع عباد **** ولكنها لا تؤذي احد
فقلت له. لماذا لم تتزوج
ابي بصوت خفيض جدا. اسكت كل شباب المنطقه طلبو ايديها بس هي رفضت وقالت انا بعد ابو سماح مليش رجاله
وبعد اللي سامحت الدنيا عشانها مليش ولاد
انا. بس ايه حكايتها معايا وبتبصلي بحب ليه
ابي. انت مولود في نفس يوم ميلاد سماح يعني لو كانت عاشت كن هيبقي عيد ميلادك وميلادها في نفس اليوم
تركت ابي وانا افكر في كلامه ولكن توقفت عند باب الغرفه وعليت صوتي وانا اقول
ابي. هو انت من ضمن اللي كانو عايزيين يتجوزو ام سماح
ابي بسرعه وخوف. اسكت ولا وطي صوتك لأمك تسمعنا
انا ويعلي صوتي حتي تسمعه امي . وايه المشكله لما تتجوز ام سماح
لاجد امي تقفز أمامنا بعد أن كانت في المطبخ. مين ده اللي هيتجوز ام سماح
انا بخبث. ابدا يا أمي اصل بابا حكالي قصه خالتي ام سماح وقالي انها رفضت تتجوز بعد جوزها. صح يا بابا
ابي. اه اه دا اللي حصل
تركتهم ودخلت غرفتي وانا حاسس بلذه جميله. لسه طعم الاكل لخالتي ام سماح في فمي وعرفت قصتها وعرفت هي بتحبني ليه
عشان بتشوف فيا بنتها سماح اللي ماتت وكانت من نفس سني
الصبح صحيت من النوم قبل الكل ونزلت لخالتي صابرين وانا بقولها عايز افطر يا خالتي قالتلي لسه القدره مجتش قلت لها اول ما تيجي اعمليلي سندوتشين اخدهم معايا المدرسه وطبعت علي خدها أجمل بوسه من شبيه الابن لاجمل شبيهه ام اللي وفقت بعد ما كانت جالسه وخدتني بالحضن والمره دي ام سماح ممنعتش دموعها انها تنزل والمصيبه اني مسبتهاش وقلت لها ايه يا ماما صابرين
انا نازل أصبح عليكي الاقيكي بتعيطي انا مش هنزل أصبح عليكي تاني
كنت بتكلم وهي بتبوس فيا وبتعيط ومن ساعتها خالتي ام سماح بقي اسمها عندي ماما صابرين ويوم فرحي كانت بترقص بجنون وكأنه فرح صابرين بنتها اللي كان نفسها تكون هي العروسه معايا زي ما هي كانت بتقولي
ولما **** كرمني بأول خلفه ليا وكانو بنتين سميت الاولي سماح و الثانيه صابرين
تمت
تحياتي لحضراتكم
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل