• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم البداية كانت المحلل جميع الاجزاء و الجزء الخامس (1 مشاهد )

م

ميدو ابن عبير

ضيف
اللي فاته ال٤ أجزاء ده الرابط
https://arabxforum.com/threads/البداية-كانت-المحلل-حتى-الجزء-الرابع-4-1-2022.45301/
الجزء الخامس
(البداية)
بعد جواز أمى من هانى المحلل هانى طلقها وبعدها بأسبوع ابويا مات ماستحملش ان واحد يكون نام مع مراته
امى مازعلتش على ابويا ... قاعدت معايا تالت يوم الوفاة
هناء: مافيش غيرى انا وانت يا مجدى ومعاش ابوك على مرتبى وعاوزين نمشي نفسنا
انا: خلاص تمام حتى انا هشوف شغل برضو
هناء: مجدى اخنا لسة على اتفقنا
انا: براحتك انا اللي يهمنى ساعدتك اى حاجة تعمليها طالما هتكونى فرحانه ومرتاحة انا مش ممانع
هناء: جت حضنتنى *** يخليك ليا
نزلت دورت على شغل ولاقيت شغل فى شركة عقارات
عدى على وفاة ابويا شهرين والدنيا ماشية عادى خالص انا قاعد فوق فى شقتى لاقيت امى طالعة
هناء: مجدى ممكن تنزل تحت ومش تطلع غير لما انزلك
انا : بأستغراب ليه !
هناء: هبقي افهمك بعدين
انا: لا دلوقتى
هناء: سعيد اللي معايا فى الشغل جاى
انا: سعييد!
هناء : هقولك على كل حاجة بس انزل
انا : لا هفضل فى الدولاب عاوز أشوفك
هناء: ماشي بس مهما يحصل ماتطلعشي ولا تعمل صووت
انا : ماشي

هناء نزلت تحت تجهز نفسها وانا قاعد فووق كل هاايج من فكرة انى هشوف امى بتتناك من واحد جاتلى فكرة جبت تليفونى وعملته وضع طيران وسيبته على التسريحة جايب السرير بالكامل
هناء طلعتلى فوووق لقيتها مشاهدة المرفق 10711 مشاهدة المرفق 10711


انا : يا بختك يا سعيييييد
هناء: طيب هو جااى
انا : هدخل اوضتى وسيبى الباب مفتوح
هناء : ماشي بيتصل اهو
سعيد جه انا عارفه ايام ما كنت بروح مع امى الشغل سعيد واحد عنده حوالى ٤٥ سنه تقريبا بس ضلفة
سعيد : انا لعند دلوقتى مش مصدق انى معاكى بس القميص ده انا اللي كنت شاريه فاكرة
هناء : اه يوميها استغربت من جرأتك وانت بتشترية من الراجل وجايب معاه سنتيان وكلوت يا نجس واخدت سعيد ودخلت على اوضة النووم
انا فى سامع صوت ضحك بشرمطة وسامع سعيد : كسك حلو يا هنااااء
هناء : انا ملكك
ممشيت براحة وبصيت لاقيت هناء كدة

وسعيد نازل أكل فى كسها ويعض فى زنبورهااا
هناء : اححححخخخ بررااااحة اههههههه انت اول مرة تأكلة كدة اههههههه هنزل اههههههههه وسعيد مش سايب زنبورها لغاية ما نافورة نزلت كلها على وش سعيد
هناء : دخللله بقى وارحمنى
سعيد قرب زبه من هناء بوقها كان تخين واسمر وطويل وفضلت هناء تمص فيه وبعدها فضل سعيد يلحس جسمها بالكامل فضل يرضع من صدرها وبعدين يبوس جسمها ونزل يلحس رجليها وكعبها وصوابع رجليها وهناء هاايجة على الاخر بعد كدة جاب مخدة ونومها على على ضهرها والمخدة تحتها ولاقيتها وفضل يرزع فيها وهناء تحتة عمالة تتلوى زءى التعبان وتصرخ اححححححح اهههههههه ولاقيت هناء صرخت وتشد بأيدها علية نااار سخن احححححح سعيد فضل ينزل لبنه جوة كسها
Multixnxx Shane is at it again and Jessica Ryan is n 7
طلع زبه واللبن فضل ينزل من كسها
Multixnxx CUM on over 8
وبعد لما هناء كسها بطل ينزل لبن

سعيد : فين الحبل اللي قولتلك عليه
هناء فى الدرج اهو يا
سعيد لاقيته ربط ايد هناء فى السرير وربط رجليها
هناء كانت نايمة على بطنها رجليها مفتوحة ومربوطة وايديها مربووطة ومسك راس زبه يلعب في كسها ورزعه مرة واحدة وهناء اههههههههه نيككككك جاااااامد اهههههههه اخححخخخخخ
سعيد : انتى ايهه
هناء: انا لبوة انا متنااااااااكه اههههههه اههههههه وسعيد لقيتة طلع زب الصناعى اللي بالريموت ودخله ف خرم طيزها ومسك الريموت وزود السرعة وهناء تصرررررخ من الوجع والشهوة هدى السررررررعه اهههههههههههههههههههه طيززززززى اتشرمت سعيد وقف الزب وطلعة ودخله فى كسها وفضل يزود السرعة وامى تصوووت وتصرخ من كتر الشهوة وفضلت تنزل ماية جاب كرسي ساب الجهاااز شغال وامى اهههههه ابوووووس ايدك وقف اههههههععععع خخخخخخخخخخخخخ احححححخخخخخخخ ياا سعييييييد وامى تصووووت وسعيد مش سأل فيهاا خالص فضلت تنزل زى ١٢ مرة حرفيا وبعد كدة طلع الزب الصناعى وراح يلحس كسها
هناء : فك ايدى ورجلى بقي
سعيد : لا انا هنزل واسيبك كدة خلى ابنك يطلع يشوفك كدة
هناء : طيب نزل لبنك فى الأزازة دى اشرب منها لبنك لعند لما أشوفك بكرة فى الشغل
سعيد : ماشى وفضل يحلب فى زبة لما نطرهم جوة الازازة
سعيد قام يمسح زبة بكلوت هناء ولبس هدومة دخلت انا ع اوضتى
وسمعت صوت قفل الباب
دخلت على الاوضه اللي فيها امى
امى مربوطة وكسها حرفيا أحمر وملتهب من كتر نيك سعيد والزب الصناعى
هناء : مجدى فك ايدى ورجلى
انا : لا ... ومسكت الزب الصناعى ودخلتة في كسها
هناء : لا لا لا مجدى مش قااادرة مججججدى لااااا اههه اخهههه
ومسكت الرموت وزودت السرعة وقاعدت برة في الصالة وسامع صووووت امى عمالة تصررررخ من الزب الصناعى بتجعر من الوجع والشهوة وانا مش سأل فيهااا لغاية مالقيت سكتت خاالص جريت على الاوضة لاقيتها قاطعه النفس خااالص
طلعت الوب منها وفكيتها وفضلت افوق فيها
هناء : تعمل فيااا كدة
انا : منظرك وانتى مربوطة حلو
هناء : اسندنى لعند الحمام
سندتها لما دخلت الحمام وطلعت وجبت ليها لبس وقاعدنا فى اوضتى
انا: سعيد شكلة مش اول مرة معاكى
هناء : اه دى مش اول مرة
انا: لا انتى تحكيلى بقى 😂
هناء : هحكيلك بكرة تعبانه
انا: لا انسى هتحكى دلوقتى
هناء : طيب علاقتى بسعيد زى اى زمايل شغل فى مكتب واحد كنت كان بيلمح بالكلام بس اول مرة كان فيه واحد من اللي بيبع ملابس فى المصالح الحكومية فكان معاه طقم داخلى قميص نوم وسنتيان وكلوت وخلاص هشترية اتفاجأت انى مش معايا فلوس تكمل فا ماخدتش الطقم لاقيت سعيد
سعيد : ايهه يعنى بعد الساعة فصال مع الراجل ومش اشتريتى برضو
هناء : لا مش معايا فلوس تكمل مش مهم بقى اى يوم تانى
سعيد ماشى
ولاقيته خرج من اوضة المعمل ورجع بعد ١٠ دقايق ومعاه الطقم وجايبة فى كيس أسود
سعيد : تصدقى زوقك حلو 😂
هناء : ايهه ده مش هاخدة
سعيد : مش هتأخدى ايهه ده انتى ما صدقتى ده هدية منى اى خدمة
هناء : ماشي ياعم اللمض
سعيد : انتى شوفتى مقاسة عليكى كنتى تدخلى تشوفية
هناء : أتلم
بليل لاقيت رسالة من سعيد
سيعيد : الكقم على مقاسك
هناء : ما قولتلك اتلم
سيعد: انا اللش جايبة بفلوسي وبراحتى
هناء: ماشي ياعم تعيش وتجيب
وقفلت التليفون ودخلت لبست الطقم وانا فرحانة انى لسة حد شايفنى حلوة
تانى يوم واحنا فى الشغل رفعت العباية وانا ماشية علشان ياخد باله من القميص اللي تحت
سعيد: و*** عارف انك هتلبسيه
هناء : يا راجل
سعيد: طيب هاتى الكلوت
هناء : كلوت اتلم بقي
سعيد: انا بتكلم بجد انا عاوز الكلوت بتاعى بفلووسي ويعلى ف صوته
هناء : اسككككت انت فضيحة دخلت مخزن المعمل وقلعته ليه
سعيد اخده وكله شوية يطلعة يشمه قدامى ويدخلة جيبة
وانا همووت من الفرحة والهيجان
كل شوية يشمة يلحسة
وفى اخر اليوم لقيتة بيدهولى اخدته منه وحطيتة فى الشنطة
روحت البيت وانا هايجةمن اللي حصل وفتحت الشنطة لقيته منزل لبنه لحسته كله وفضلت العب فى نفسي لما نزلت وطلعت عندك كلمتة
هناء : ينفع اللي انت عاملته ده
سعيد: تعرفى ان عسلك حلووو
هناء : سعيد اللي انت عاوزة مش هينفع انا ست متجوزة وقفلت معاه
وفضل برضو يلمح بالكلام

وفى مرة تانية ده



بأخد أخوك حسن **** يرحمة معايا (حسن اخويا اتوفى وهو عنده ٧ سنين ) وكانت برضعه قدام سعيد بس كنت بغطى صدرى بالطرحة وفى يوم برضع اخوك وماكنش راضى لاقيت سعيد بيقولى
سعيد : هو مش راضى يرضع ولا ايهه ؟!
هتاء : اه مش عارفة ليه
سعيد: بضحك يابنى ارضع حد طايل فى ناس نفسها فى شوية لبن من دول
هناء : ههههههه خلاص هات مج وانزل شوية لبن طالما نفسك فيهم
سعيد : طيب و**** لهجيب المج وولاقيته فتح الدرج بتاعة وجاب مج اتفضلي ياستى شوية لبن بقى
هناء : طيب دارى وشك بقي
سعيد : ماشي
ومسكت المج وطلعت صدرى وفضلت انزل فى المج لبن
اتفضل يا عم اي خدمة
سعيد : مش مصدق نفسي ومسك المج وفضل يشرب فى اللبن انا هجت وهو زبه وقف وبان من البنطلون
احنا كاحريم لما بنهيج وحلمتنا بتقف لو بنرضع بتفضل حلمتنا تنزل لبن
طلعت صدرى علشان اللبن مايغرقش هدومى
سعيد لاقيته قفل الباب وشال اخوك حطة على المكتب ومسك صدرى فضل يرضع فيهم وانا رحت فى دنيا تااانية خالص لقيته نومنى على الارض وبيرفع الجيبه وايدة بتحسس على كسى
هناء : سعيييد لا يا سعيد مش هنا
سعيد: ماشي هنطلع بعد الشغل عندى
هناء: موافقة سيبنى بقي اعدل هدومى وافتح الباب ده
ومارحتش لبه وفضل يتصل عليا وانا وماردتش عليه
بس من ساعتها وانا حبيته جدااااا وكل ما بشوفه كسي بينزل عسله
في يوم لاقيته بيقولى هناء تصدقى انا نفسي فى محشي انتى عارفة من بعد ما مراتى ماتت وانا لواحدى
هناء: بس كدة بعد الشغل النهاردة هنعدى نجيب لوازم المحشي واعملهولك انت جيت فى جمل
سعيد: بجد !
هناء ايوة بجد بعد الشغل هأكلك أحسن محشي
يوميها انا اتصلت عليك وقولتلك ان انا عندى نابطشية وهتأخر
خلصنا الشغل وطلعنا على السوق جبنا الكرومب ولوازم المحشي وطلعنا على البيت عندة
انا : اه يعنى ده كله يحصل ومش تعرفينى دا احنا متفقين ان سرنا مع بعض
هناء : كنت خايفة
انا : ماشي كملى
هناء : داخلت البيت وانا أصلا عارفة انى هتناااك لغاية ما أشبع منه
سعيد : البيت بيتك خدى راااحتك
هدخل اغير المطبخ عندك فى الطرقة
دخل غير ولاقيته داخلى المطبخ وقف ورايا زبه كان هيخرم طيزى
سعيد : معقول يا هناء تفضلي مكتفة نفسك كدة
هناء : لااا عااادى
سعيد : انا هدخل اخد دش وانتى ادخلى شوفي حاجة تلبيسها من جوة
دخلت اوضة النوم وفتحت الدولاب لقيت كلهم قمصان نووم خلعت البلوزة والجيبة ولبست قميص نوم لبنى زى ده
8cp1077s0avi

وفضلت أنضف البيت وهو لاقيته طالع من غير هدوم زبه كان حلووو قوى
سعيد : اوووف انتى حلوة فى كل اللبس
هناء: سعييد مش تحرجنى
سعيد قرب منها وفضلو يبوسواوبعض ويلحسوا شفايف بعض
هناء : بحبك يااا سعيدد بمووت فييك هسيبلك نفسي تعمل فيا اللي نفسك فيه
ودخلنا اوضة النوم
نزلت أمص زب سعيد وألحس بيضانه وامص رأس زبه وادخل زبه بين بزازى
وهو خلعنى القميص ومسك بزازى يرضع فيهم ويعض في حلمتى وبعد كدة نزل ياكل في كسي وانا صوت يعلى *****


 
  • أعجبني
التفاعلات: atyat2010, a marco, mido013 و 3 آخرين
ا

الخديوى

ضيف
جزء ممتع وطويل بالنسبة للاجزاء السابقة منتظرين منك المزيد وتسلم ايدك يا كبير.
مع خالص تحياتى...
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل