ا
النجم الصاعد 👑
ضيف
اهلا بحضرتكم ديه اول مره انشر قصة في المنتدي وهتكون بداية لتاريخ ناوي اعمله في المنتدي.
بداية القصة
(انا اسمي مروان عندي ١٦سنة اعيش في الاسماعيليه في مصر شاب عادي جدا متوسط الطول رفيع مهتم بالرياضة وجسمي طبعا عضلات مهتم بدراستي وبطلع من الاوائل من عائلة متوسطه)
امي بتصحيني الصبح
امي:اصحا بقا يازفت عشان تروح الدرس
أنا:حاضر اهو هتزفت هصحي ولسه بفتح عيني اوبااا علي شوفته
(امي عندها ٤٥سنة طويلة عندها بزاز وطياز كبار وعودها جامد أو ما تشوفها زوبرك يوقف ليها احتراما )
اوبا علي شوفته شوفت امي لبسة قميص نوم اسود شفاف ومش لابسة براا أو سنتيانة وبزازها هتفرتك القميص ولابسة كلوت احمر فتلة وباينين جدا من القميص أنا أول ما شوفت كده زبي وقف احترما ليها ومركز طبعا في جسمها
وهي أول ما لاحظت زبي لفت وشها
امي :أنا خارجة احضرك الفطار عشان ناكل مع بعض
أنا :ماشي
روحت اخد دوش ولبست وروحت عشان أفطر مع امي روحت لقيتها محضره كل حاجة واعده مستنياني روحت اعد وباكل وانا عيني مش راضية تحل جسمها بفصصها وجسمي هيقطع البنطلون وهي ملاحظة اني عمال ابص عليها
أنا خلصت اكل وخدت حاجتي ونزلت عشان اروح الدرس الدرس في بيت المستر
وصلت ولسه ناقص ساعة
بخبط علي الباب والمفاجأة اللي بتفتح الباب مرات المستر ويادين امي
لابسة عباية ماسكة علي جسمها وقصيرة لحد الركبة وبزازها كبيرة وطيزها متوسطة الحجم
وقصيرة واول ما فتحت طبعا أنا مركز معاها ومسبتش حته في جسمها وهي لاحظت زبي اللي كان واقف علي امي الصبح
مرات المستر :اتفضل يا حبيبي وعينها مش راضية تطلع من علي زبي
أنا لاحظتها وهي بتبص علي زبي فابحاول اداريه
أنا:شكرا اومال فين المستر
مرات المستر : اتفضل هو نزل يجيب حاجه وساعة وجي
أنا : خلاص أنا هجيب حاجة وجي لما المستر يجي
مرات المستر :لا اتفضل ميصحش وا*** وبعد محاولات كتير دخلت
مرات المستر :اومال مقولتليش اسمك ايه
أنا :مروان
مرات المستر :عاشت الاسامي وانا ساميه
أنا:تسلملي ياطنط
ساميه :طنط ايه بقي احنا هتبقي أصحاب ولا انت مش عاوز تصاحبني وانا بصراحه مبحبش حد يكبرني
أنا :لا عاوز طبعا حاضر ياطنط
ساميه :تاني
أنا :اسف ياطنط
ساميه :لا ده انت بارد بقي وجت عليا ونيمتني
وبتكتفني وانا بحاول افك وهي أعدت علي زبي ومن الحركه حستها مش علي بعضها وانا زبي بقي شادد
أنا : خلاص خلاص انا اسف ياسامية
ساميه :ايوه كده ناس مبتجيش غير من العين الحمره بس انا مش هسيبك فك أنت نفسك
أنا :بس كده سهلة فكيت ايدي ومسكت بزازها وزقتها وركبت عليها
سامية وحسيت أن نفسها بيروح ومش قادرة تتكلم
سامية:يوه معرفش انك جامد كده خلاص سيبني
أنا :لا فكي انتي نفسك
سامية :بقا كده
أنا :ايوه هو انتي احسن مني في حاجة
هي:لا خالص
أنا :يبقي فكي نفسك
سامية :بس انت استحمل
أنا :حاضر
سامية بتقرب من وشي اوي وبتفتح بقها وبديني بوسه وبتمص في لساني وانا مش مصدق طبعا أنا اندمجت فيها علطول وحطيت ايد علي بزازها وايد علي كسها وقعدنا بتاع دقتين وبقت بتحاول تقلعني البنطلون وانا ماسكها تقفيش ومص ولحس في رقبتها وفي وشها
سامية:لا أنا مش قدك تعالي نخش الاوضة
أنا :حاضر
دخلنا الاوضة وزقتني علي السرير وفي ثانية قلعت وبقت ملط وانا واقف متنح من جسمها
ساميه زقتني علي السرير وحرفيا اكنها بتختصبني وانا عمال اقفش في جسمها وهي تقلعني واول ماشافت زوبري اتصدمت وبعد كده خادته وهاتك يا مص وانا حسيت اني هجيب مسكت رأسها وخدها في بوسة يجي ٥دقايق وبوبسها وبعلب في شعرها وأيدي التانية بتبدل مابين بزازها ونزلت علي رقبتها ومص ولحس وعض علي خفيف ونزلت علي بزازها واعدت أمص فيهم لغاية ما شبعت ونزلت وبنزل وقربت نحيت سرتها واعدت الحس علي شكل دايرة واول ما لمست سرتها مسكتها كهربها
سامية :يخربيتك أنت عملت فيا ايه
أنا مردتش ونازل مص لحد ما وصلت للكنز كسها احلي كس وردي ويالهوي علي الشفرات حاجة كده موت واول ما حطيت لساني علي كسها حسيت ببركان نازل مازلت عسلها كله في واشي وانا طبعا لحسته كله مسبتيش نقطة أعدت الحس ونزلت علي الحته مابين كسها وطيزها لغاية ما وصلت لطيزها وهاتك يامص وهي اعصبها باظت خالص
سامية عدلت جسمها بالعافية وغرقت زوبري بريقها قالتلي يلا بقي ياحبيبي أنا هموت علي زوبرك عدلتها علي وضع الدوجي واول ما حطيت زبري جسمها اتنفض وجابت عسلها أنا دخلت زوبري حسيت أنه دخل في بركان
سامية : افشخني بدل ما جوزي رميني كده
أنا :بقي حد يرمي النعمه ديه
واعد انيك فيها لغاية ساعة الاربع وحسيت اني هجيب أنا:هجيب يا قلبي
سامية :هات في كسي يا حبيبي
أنا ماصدقت وسرعت السرعة وحسيت أنا زبي هينفجر ونزلت كمية كبيرة جدا
سامية (مرات المستر):اه اخيرا حسيت بلبن في كسي ده انا حسيت اني اتحرمت منه
أنا :بالهنا ياقلبي
سامية :طب يلا ناخد دش
دخلنا ناخد دش واعد العب في جسمها شوية وهي تلعب في زبي طبعا زبي وقف احتراما ليها
هي وبتضحك :لابقولك ايه نيمه تاني أنا مش قده
أنا :خلاص متخفيش
خلاصنا ولبسنا واعدنا في الصالون
سامية :يخربيتك ده انت بهدلتني قولي بقا ديه اكيد مش اول مره ليك نمت مع كام واحده قابلي
أنا :لا وا.. ديه اول مره
سامية :لا مش مصدقاك اومال عرفت ده كله منين ده جوزي مبيعملش نص اللي بتعمله يامفتري
أنا: من فيديوهات السكس وضرب العشرات و منتدي سكس العرب
سامية :اه ده انت باين عليك مقضيها
أنا مردتش وببص في التلفون ومستغرب أن محدش جيه ببص في الساعة لقيت لسه ناقص خمس دقائق وبفكر لقيت سامية بتقول
سامية : طبعا انت مستغرب أن محدش جيه
أنا:اكيد ممكن تفهميني
سامية :جوزي قال للطلاب أنه هيقابلهم تحت واتفق معاهم على مكان لانهم مش عارفين البيت وكان عنده مشوار واتفق معاهم أنه هيقابلهم قبلها بعشر دقائق وزمانه في الطريق
وفعلا اول ما خلصت كلامها لقينا الباب بيخبط
هي ردت وقامت عشان تفتح الباب وفعلا الطلاب دخلوا ومعاهم المستر
والمستر دخلنا الاوضة عشان ناخد فيها الدرس
وبدأ المستر يتعرف عليهم ويعرفهم عليا
كنا ٤ بنات و٣اولاد
(مريم طويلة وبيضة ومحجبة وعندها بزاز متوسطة وطيز كبيرة بس مش اوي كانت اجمل واحده فيهم &اسراء قصيرة قمحاوية وطياز متوسطة وبزاز صغيرة &نورهان اطول من مريم وبزاز وطياز متوسطين وحاجة كدة عود فرنساوي&رباب متوسطة الطول حاجة كان ناصعة البياض وتخينة وبزازها ملبن وكبيرة وطياز كبار )
(چورچ كان طولي عريض وتخين شوية وابيض&يوسف قصير واسمراني &احمد كان طويل وعريض وعضلات واسمر احمد عشرة عمري واجدع واحد في اللي عرفتهم)
والمستر جي عليا وقال مروان متفوق دراسيا وذكي جدا وبيقدر يلعب في عقلك وسابق سنه
وباقي الحجات هتعرفوها مع الوقت وبدانا الحصة وخلصنا في خلال ساعتين ونص ومشينا وانا خارج لقيت ساميه مرات المستر جايه وبتقولي خلينا نشوفك تاني
أنا :حاضر
وخارجين أنا الصحابي وانا ماشي لقيت احمد جاي عليا
احمد : أعتق ياعرص بقا حتي مرات المستر
أنا :خخخ جرا اي يا خول مالك
احمد :مفيش حاجه يامعلم كنت جاي بقولك يلا نروح البلايستيشن
أنا :ماشي يلا
روحت معاه وخلصنا ومروحين في الطريق وفجأة واحنا ماشيين شوفنااا
____________________________
الجزء الثاني
_______
خلصنا البلايستيشن و مروحين في الطريق وفجأة شوفنا مريم وكان في ناس بيخطفوها أنا وأحمد طيرنا عليهم وفشخناهم ومريم كانت بتعيط ومنهارة أنا روحت علي ماسكها وروحت ماديلوه بالنص ونازل عليه بالبوكسات لغاية ما وشه بقي كله ددمم ولقيت واحد بيحط أيده علي كتفي ولسه هنوله البوكس لقيته احمد
احمد :مش كده يا وحش الواد هيموت في ايدك
أنا :ينعل كسمك خضتني ما يموت ولا يولع
مريم قامت من علي الارض وقالت أنا متشكرة ليكوا جدا من غيركوا كانوا خطفوني
احمد : العفو يا قمر احنا عملنا حاجة
أنا :هما مين دول ياكريم وعايزين منك ايه
احمد:انت مال كسمك هو انت ابوها
أنا :يخربيت بضانك ياعم
مريم :دول يامروان أعداء بابا في الشغل وفي بينهم مشاكل
احمد :طب تمام بقولك ايه ماتجيبي رقمك عشان لو حصل اي حاجه زي دي نعرف نتصرف
مريم: حاضر هات تليفونك اسجله ورن عليا كمان ساعة عشان مش معايا التلفون وبالمره اسجل تلفونك
احمد:بس كده اتفضلي
مريم سجلته وقالتلي مروان ممكن تليفونك اسجل رقمي وتكتبي رقمك في ورقة
أنا :حاضر يامريم
مريم سجلت رقمها وانا ادتلها رقمي ومشيت وانا وأحمد مروحين مع بعض لغاية ما جيه بيته
احمد:يلا ياعم في داهيه
أنا :ماشي ياعم ماشي عايز اشوف وش كسمك تاني
أنا وصلت البيت وكلت واعد شوية اقلب في التلفون واتفرجت علي فيلم دبابة الغضب ونمت وصحيت علي رنت التلفون ببص لقيت چورچ بيرن رديت عليه
چورچ:يلا يسطا بقالي ساعة مستنيك قدام البيت أنا وأحمد
أنا:مستنيني ليه انت والخول ده
چورچ :احه انت ناسي أننا عندنا درس في السنتر
أنا :اه صح يادين امي طب خلاص خمسه وجي
چورچ : تمام سلام
أنا :سلام
أنا خدت دش علي السريع وغيرت لبست تشيرت اسود علي بنطلون ابيض وكوتش اسود ولبست ساعة كده لونها دهبي وصحيت امي وقولتلها اني رايح الدرس واعدت تتحايل عليا اني أفطر بس أنا مردتش وقولتلها أنا هفطر مع اصحابي وخرجت لقيت فعلا چورچ وأحمد مستنيني
احمد :ياعم ينعل اهلك مستنين الوزير بقالنا ساعة اعدين
أنا نفضت لااحمد وقولت لچورچ
أنا :ياعم ايه خلاك تجيب الصداع ده
چورچ :معلش خليها عليك
احمد :ماشي ياعم تشكر يا محترم
أنا: العفو ياكسها
احمد: شوفت الخازوق اللي مريم ادتهولي ادتني الرقم غلط
أنا: احسن ما انت غشيم ومدلوق عليها فشخ
احمد وچورچ في وقت واحد: يبني البت واتكة
أنا : ايوه عندكوا حق بس فكر بعقلك مش بس زوبرك
وصلنا الدرس العدد كان كبير جدا والمستر اعد يرغي والبنات ترغي وانا طبعا مش فاهم حاجه بس كده كده أنا هعرف اذاكرهم فا مش مهتم
روحنا مروحين أنا وچورچ وأحمد لقينا مريم داخلة علينا وجت تقولي ممكن دقيقة بعد اذنك
أنا فهمت :فاقولت لاحمد وچورچ يروحوا وانا هيبقي اروح
چورچ :قال تمام
وأحمد : قال يسهلوا يابا
أنا روحت لمريم قولتلها نعم
مريم: لا بس كنت عايزة اشكرك علي اللي عملته امبارح وعازماك كده نشرب حاجة
أنا :أنا موافق بس بشرط
مريم : عارفه انك تحاسب وانا معنديش مشكلة
أنا :كده تمام يبقي ناكل الاول وبعد كده نشرب عشان انا ميت من الجوع
مريم:يلا بينا
كلنا وروحنا كافيه هادي وحاجه اخر روقان
ومريم :ها ياسيدي قولي بقي ايه حكايتك
أنا توهت الموضوع لاني مبحبش احكي لحد لاني مش بثق في حد
وقولتها احكيلي بقي علي يخطفوكي دول مين
مريم : هو هو اللي أنا قولتلك عليه امبارح الحقيقة
أنا :مع اني مش مصدق بس تمام عادي المهم انتي جيباني ليه
مريم:مفيش عشان نبقي أصحاب ونقرب من بعض
أنا :ايوه في نوعين من التقريب يااما نقرب حب وشغل المحن ده مليش فيه وفي نوع تاني اللي هو نوع التقريب عشان أنام معاكي اني نوع بقي
مريم بكل خجل: يبقي النوع التاني بس ال.. واكبر عليك طلعت زكي فعلا مش مجرد كلام
أنا :طب ايه عشان نخلص عندك ولا عندي
مريم بابتسامة: يبقي عندي
أنا :كويس برضو عشان أنا معنديش مكان يلا بينا
مريم :يلا
ولاقيتها بتفتح عربية وبتركب قولتلها احه جايبها منين ديه
مريم :من عند امي ما تركب ياعم
ركبت وطول الطريق ما بنتكلمش واول ما لقيتها بتلف وهتخش في فيلا يادين امي علي الجمال وانا واقف مبحلق وفيلا كده من الخيال
مريم نزلت من العربية وبتقولي ايه هتبحلق كتير
أنا :قولتلها ده مين ده كله
مريم:ابويا جابهالي هدية هي والعربية
أنا: ليه ابوكي شغال ايه
مريم :هبقي افهمك بعدين يلا بقي اصلي هموت عليك
أنا:يلا
طلعنا أوضة النوم وهي دخلت الحمام تاخد شور وتيجي وانا اعد وسرحان في جمال الاوضة
وعيني وقعت علي ملاك ياللهوي مريم لابسه قميص نوم احمر وجايبه شعرها لجمب وحاطه برفان سكسي فشخ أنا أول ما شوفت كده جريت عليها وهي جريت مني واخير مسكتها وشلتها ورمتها علي السرير
مريم: ايه هتعمل يه
أنا :كل خير يا جميل
مسكتها خدتها في بوسها رومانسيه خدتها فيها بتاع خمس دقائق وهي اندمجت معايا وانا ببوس فيها عمال العب في ببزها الاتنين وأيدي بتفرك في شعرها وهي في عالم موزاي قلعتها هدومها وشوفتك احلي بزاز واحلي طياز في الدنيا وبدأت اعرف انها بتحب الرومانسي ولا العنف ولقيت كل ما اعمل حاجه برومانسية بتهيج وبتتشنج فا عرفت انها من النوع الرومانسي خدتها في احلي بوسه ومصيت لسانها ومسبتش حته في وشنا غير ببوسه ولسحه وحتي ودانها وبفرك في شعرها ومازلت علي رقبتها ولحس وبوس لغاية ما وصلت للبزاهات أعدت الف حولين الحلمه بالسانيه وهي نفسها يعلي وتصوت وتتشنج واوال ما حطيت لساني علي الحلمه الشمال مريم :اهههه افشخني قطعتي وانا عمال أمص في البزاز أدفن وشي بينهم ونزلت علي السريع كل ما اقرب منها القيها بتشنج اكتر ونزلت مص ولحس لحد كسها واعدت الحس لغاية ما جابت في وشها عليها وانا متواصاش مسبتيش نقطه وللاسف كانت مش مفتوحه من كسها فقلبتها علي طيزها مص ولحس وروحت علي الخرم لقيتها مش مفتوحه فابسالها
مريم :يبني أنت اول واحد تلمسني اصلا
أنا مكدبتش خبر وزبي بقي وقف اكتر وانا نص ولحس في حرمها وابدا بينه وبين كسها لغايه ما جابت وهي قامت وقلعتني خدوني ومص وكان باين عليها اول مره فعلا أعدت أعلنها لغاية ماغرقت زبي قولتلها هاتي فاوزلين أو كريم قامت وجابت من الدرج كريم أنا دهنت زبي وخرمها وحطيت شويه علي ايدي وبقيت ادخل صباع لغاية ماخدت عليه ودخلت التاني واتعودت علي الاتنين ودخلت التالت واتعودت وحسيتها فعلا جاهزه أولي أول ما حطيت زبي علي طيزها صوتت وقالت: افشخني موتني بزبك أنا: أنا لسه عملت حاجه ياشرموطة
مريم : افشخني أنا شرموطتك
روحت دخلت راس زبي وهي عمالة تصوت فاهديت شوية لغاية ماخدت علي الوضع وبدأت ادخل زبي وانا عمال العب في ببزازها وأيدي في كسها لغاية ما دخل نصه روحت مسكت رأسها واديتها بوسها برومانسية و ايدي علي بزازها ومره واحده روحت دخلت كله مريم : اههه اههه حرام عليك فشخت طيزي نصين يا مفتري ونزلت دمعتين صعبت عليا فعلا
فاهديت شوية لغاية ما طيزها خدت علي زبي ولقتها بتتحرك عليها أنا ماصدقت أعدت انيك فيها ولقيتها جابت للمره التالت فاهديت شوية ونمت وخليتها تعد علي زبي واعدت تنطط علي زبي حسيت اني هجيب فقولتلها قالتلي هاتهم علي بزازي وجبتهم علي بزازها وهي أعدت تدهنه علي بزازها قولتله يلا نستحمي قالتلي يلا روحنا وعملنا وحد محترم في الحمام وجبتهم في طيزها وخرجنا من الحمام ولبسنا
أنا :يلا سلام ياقلبي
مريم :علي فين انت هتقضي معايا اليوم
أنا : احه انتي عايزة امي تقتلني
مريم : لا احا أنا بعد ما اتعودت علي زبرك يلا روح سلام
أنا : سلام
روحت وفتحت الفون لقيتها بعتالي علي الواتس لما تروح طمني عليك وفرحت وطمنتها وقولتها اني روحت قالتلي ماتيجي معايا الدرس بكرة بدل ما تروح مع أصحابك
قولتلها مينفعش عشان اصحابي ميزعلوش
قالتلي ماشي
وقفلت معاها وكلت مع امي في البيت ونمت وصحيت تاني علي رنت احمد ابن المتناكة غيرت ولبست لبس كاچول وكان علينا درس فلسفة في السنتر والعدد كان متوسط والمدرسة كانت جامد فشخ وانا كنت مركز معاها وهي لاحظت وضحكت وهي ضحكت ضحكه بسيطة عشان محدش ياخد باله
خلصنا الحصة ومروح أنا وأحمد لاقيت مريم داخلة علينا
احمد : هو ايه الحوار
أنا : انت مال كسمك
احمد : بقا كده ياعرص
أنا : خلاص هفهمك بعدين
مريم جات وقالتلي أن ابوها عايزنا أنا وأحمد عشان يشكرنا علي حصل امبارح
ركبنا معاها عربيتها وكانت أنا وأحمد بنرغي في أي حاجه لحد ما وصلنا الفيلا اللي أنا نكت فيها مريم ودخلنا وسلم علينا ورحب بينا جدا كان رجل محترم ولابس بدلة جامدة خاتم عليه احجار كريمه وساعة من الدهب وحاجه فخمة جدا
ابو مريم :اتفضلوا اتفضلوا
أنا وأحمد : يزيد فضلك ياباشا
ابو مريم :أنا بقا حبيت اشكركم علي حصل مع مريم بنتي وبذات احمد
احمد : ده واجب علينا ياباشا ومريم اختنا بس الصراحه مروان هو اللي يستحق ده عشان هو يعتبر نفخ الناس
ابو مريم : ما ده واجب عليه أنه يحمي بنت عمه
أنا ومريم وأحمد في صوت وأحمد :بنت مين
ابو مريم:أنا هحكيلكوا كل حاجة
وهنا نهاية الجزء التاني
____________________________طبعا كل يوم هنزل جزئين أو تلاته ياريت تعجب حضرتكوا و اي تعلق علي اني اعدل في القصة لأن ديه اول مره ليا فااستحملوني يا اخواتي
____________________________
الجزء الثالث
_________
ابو مريم : أنا هحكيلكوا كل حاجة
الحكاية بدأت من سنين اول ما اتولدت يامروان
ابوك جاله رؤيه وعرف انك المختار اللي هتقضي علي الشر وهتنصر الخير وفرح جدا وراح قال لامك امك طبعا أول ماعرفت كده خافت عليك جدا وهربت تاني يوم واعدنا ندور عليك أنا وابوك وعمامك سنين طويلة لغاية ما بنتي مريم قالتلي على الحصل معاها وأنك انقزتها أنا ساعتها مصدقتش نفسي ولا لغاية دلوقتى مش مستوعب انك اعد معايا
أنا أول ما سمعت كده جريت وهربت ومش مصدق أن ده بيحصل معايا وروحت أعدت علي البحيرة اللي لما بقي مدايق باجي هنا لغاية ما اهدا ولما وصلت أعدت و شوية ولقيت عيني غمضت وشوفت نفسي أنا موجود في مكان كله ابيض ومفهوش حاجة وسمعت صوت من ورايا وببص ولقيت واحد طويل جدا ولابس تاج ودرع من الدهب والالماس ومرصع بالاحجار الكريمة
ولابس تاج عليه تلات الماظات واحده لونها ازرق وواحده سوده وواحده حمره
وبيقول ياحامل الخير ياقاتل الشر يا ناشر السلام
أنا : حضرتك مين وليه بتقولي كده
فرعون: أنا فرعون ملك المصريين ورب القوة وبقولك كده لانك فعلا هتقتل الشر وهتنشر السلام
أنا : اشمعنا أنا أنا مش هعمل كده
فرعون : هتعمل كده غصب عنك ويادوب لمسني بس انا طيرت في الهو وخوفت جدا
أنا : قولتله خلاص انا اسف بس قولي ازاي هعمل وانت لمستني بس طيرت في الهوا كده
فرعون :هتعرف بعدين راح قلع التاج اللي علي رأسه وقال اختار واحد من ال٣مجوهرات دول انا: اخترت الحمره
فرعون :حلو اوي انت كده اخترت التحكم في النار
أنا :ازاي هتحكم في النار
فرعون: هتفهم بعدين متستعجلش يلا قوم بقي نام وريح جسمك عشان اللي جي صعب اوي
أنا :حاضر
فرعون قام ولمس بصباعه الصغير في نص جبهتي
أنا فوقت ولقيتني بفتح عيني
أنا :أنا فين
احمد : في طيزك يا متناك قلقت كسمي عليك
أنا : ينعل كسم لسانك ده انت عرفت أن أنا هنا منين
احمد:اه حقك وانت نائم في العسل أنا وعمك قلبنا الدنيا عليك ومريم هتموت نفسها من العياط بسببك
أنا : طب خلاص يلا نرجع بسرعة
احمد :يلا
وصلنا أنا وأحمد عند الفيلا بتاعت مريم أو بنت عمي ومريم اول ماشفتني خدتني بالحضن ومكلبشاني كاني هطير
أنا : خلاص يا بنتي هموت
مريم :اياك تكررها تاني
أنا :حاضر
وعمي أول ما شافني جري عليا وحدتي بالحضن
وقالي ليه كده يبني ده احنا مصدقنا نلاقيك
أنا :معلش بقي ياعمي حقك عليا
احمد قال :طب اطير أنا بقا
وسلم علينا ومشي
وعمي عمال يكلمني وانا سرحان وبكلمة نفسي يا احا كسم زوبري اللي خلاني انيك بنت عمي وافتح طيزها وصحيت من سرحاني ولا فين عمي ابو مريم بينادي عليا : مروان يا مروان
أنا :هاااا
عمي :ها ايه بس ده انت في دنيا تانيه ياعم ديه مكنتش نيكه في بنتي هتعمل كده انا طبعا اتفجات أن هو عارف
وعمي لاحظ كده: مريم حكاتلي علي كل حاجه لما انت مشيت ومعخفش ولا تزعل ياعم ده انا عايز تنكني من الكلام اللي قالته عنك بنتي وبعدين أنا طيزي بتجيب نار حس بيا
أنا :.....
لقيت عمي بيقلع وجي عليا ويانهار ابيض ولا احسن شرموطه وجسمه نضيف جدا ولا فيه شعرايه وبيقلعني البنطلون وبدأ يمص زوبري وطبعا اتفاجا من حجمه واعدت يمص وهيجت من مصه بيمص باحترافيه عاليه جدا
مريم :احا يعني انت تنيكه وانا اعمل ايه انيك نفسي وجان علينا وزقتني واعدت بكسها علي وشي تخيل بقي معايا كده هنيك بنت وأبوها ياديني طبعا أنا كنت في قمة الهيجان لقيت ابوها بيعد علي زبي بيطيزه وبيتنطط ولا احسن شرموطه وبعد ربع ساعة جاب لبنه وبنته جابت مرتين بسبب المص والتقفيش راحت نزلت أعدت علي زبري بطيزها واول ما نزلت عليه
مريم :اههههه نيكني افشخني زي ما غشت أبويا نيك بنت عمك زي ما نكت عمك
واعد انيك فيها زي الفحل وعدا ٢٠دقيقة وحسيت اني هجيب فاقولتلها لقيتها واطت وأبوها طلع فوقيها واعدت انيك وابدا بين الطيزين كلها خمس دقائق بظبط وجبت لبني ووزعته علي طيزهم هما الاتنين طبعا أنا نمت وناموا جنبي بعد اليوم الفشيخ ده
صحيت تاني يوم وقولت لنفسي أنا لازم اعرف مين فتح طيزه وخلاه خول كده
ناديت عليه وسألته قالي هتلاقي كل إجاباتك عند جدك في الاقصر ولازم تقابل ابوك ده هيتجنن عليك
أنا :اقصر ايه واعيش هناك ازاي ودراستي وامي
عمي قالي بسيطه خالص هتروح الاقصر انت وامك هتعيشوا عند مرات خالك كده كده هي عائشة لوحدها أما دراستك هتنقلها هناك عادي وانا ياعم بكره هودهالك
أنا :ليه ياعمي الوزير اه صح هو حضرتك شغال ايه
عمي ابو مريم:بص يا سيدي أنا المحتكر شغل البترول في العالم كله
أنا أول ماعرفت كده اتصدمت بس اتمالكت اعصابي وقولتله:هنسافر امتي
عمي: بكرة حلو
أنا :ماشي تمام
أنا روحت البيت ولقيتها هي اللي بتقولي
امي :جهز نفسك عشان بكرة رايحين الاقصر عشان خالتك تعبانه وهي أعده لوحدها لازم نكون معاها
أنا مردتش اسال كتير فاقولتلها حاضر ياماما
نمت وصحيت تاني يوم قبل الدرس بساعتين عشان عايز اروح لسامية اعرفها اني هسافر الاقصر واديها نيكت الوداع
خدت شاور ونزلت وروحت علي بيت المستر
وكنت خايف اخبط يفتحلي المستر ساعتها مكنتش مجهز اي حاجه لكن جمدت قلبي وخبطت والحمد... لقيت ساميه هي اللي بتفتحلي
ولابسة روب بمبي وباين أن مفيش حاجه تحتيه عملتي علامة السكوت بايديها عشان معملش صوت وشدتني من ايدي ودخلتني الاوضة وقفلت الباب وقالت
سامية :ايه جابك يامجنون ده نايم في الاوضة اللي جنبنا
أنا :اعمل ايه قولت لازم اودعك عشان مسافر ومش عارف هرجع امتي
سامية مرات المستر :تسافر فين وليه
أنا :مسافر الاقصر هنقضيها اساله والوقت يروح مننا
سامية :اسالة ايه ده انا مستنياك علي نار طول الاسبوع
أنا أو ما سمعت كده شاهدتها علي السرير وقلعتها علطول كنا بالمعني بنتحارب مين يلحس لسان التاني وانا قلعتها الروب وفعلا كانت علي اللحم انا نزلت علطول على بزازها ولمس ولحس وعض الحلمتين لغاية ما شبعت بجد ونزلت علي كسها واول ملمسته جابت في وشي أنا أول ما جابت روحت دخلت زوبري فيها مره واحده حسيت أن الشارع كلها سمع صوتها
ساميه :فشختني نصين اقطعني وموتني من النيك
وانا بنيك في زي الفحل رايح جاي وهي عمالة تصوت وتقول :اه زبرك هيطلع من بقي نكني افشخني وبعد ساعة الاربع تقريبا جبت في كسها وانا نمت وسمعت صوت لحس كس والمفاجأة لقيت المستر بيلحس لبني من كس مراته أنا اتخضيت ومش قادر اتكلم مراته ساميه اتكلمت
:الحس لبن راجلي ياديوث اللي لسه فاشخ مراتك
المستر اعد يلحس مسبش نقطة
سامية :روح ياديوث مص زب رجلي عشان ينيك في مراتك لقيته فعلا قام وبيمص بس مكانش اوي باين عليه اول مره
أنا اكتفيت وقولت خلاص ونزلت علي مراته نيك في مراته لمدة ساعة كاملة وحسيت اني هجيب فاسالتها هجيب فين قالتلي هاتهم علي بزازي وانا بنيك فيها جوزها عمال يلعب في زوبره الصغير ومتمتع جدا وحسيت اني هجيب طلعت زبي بس وانفجر من اللبن اللي جوه وقام جوزها بسرعة ينضف زبي من اللبن و بعد ما خلص بقي بيتسابقوا هو ومراته مين هيلحس لبني من علي البزاز خلصنا المعركة واول ما سندت راسي علي السر لقيت نفسي في نفس المنطقة البيضة
وفرعون قدامي وعينيه بتطلع شرار وباين عليه متعصب جداا وضرب برجله علي الارض الأرض كلها انقسمت نصين .
نهاية الجزء الثالث باتري فرعون متعصب جدا كده ليه وغضبان ليه وليه حكاية المستر اللي طلع ديوث كل ده هنعرفه في الجزء الرابع انتظرونا
________________________________
الجزء الرابع
_________
لقيت نفسي في منطقة بيضة وفرعون قدامي وعينيه بتطلع شرار وباين عليه متعصب جدا وضرب برجله علي الارض الأرض كلها انقسمت نصين أنا طبعا واقف مرعوب من فرعون
فرعون : أنا مش قولتلك تريح جسمك عشان اللي جي صعب بدل ما انت مقضيها نيك في نسوان ورجاله
أنا : خلاص انا اسف يا فرعون مش هتتكرر
فرعون : أنا معنديش مانع انك تنيك بس قبل شوية عشان صحتك
أنا : حاضر
فرعون وقف وطار من قدامي وعيني بدأت تفتح
لاقيت سامية (مرات المستر)نائمة جنبي وجوزها استحمه ولبس هدومه واعد في الصالون أنا قومت اخدت دش وخدت دش ولبست وروحت علي المستر عشان اعرف ايه حكايته
أنا : ايه بقا حكايتك انت كده من زمان ولا ايه
المستر : لا ياسيدي أنا في اليوم اللي انت بتمسك فيه ساميه وانا في المشوار رجعت لاقيت صوت الشقة كلها اهات وبقرب بشوف في ايه لاقيت مراتي بتطنطط علي زوبرك وانا اول ماشوفت المنظر ده لاقيت زبي وقف وحسيت بالمتعة روحت وقفت علي الباب واعدت العب في زبي وانت بتنيك مراتي بس مش عارف ايه منعني من الدخول أنت اول ما قولت لمراتي انك هتجيب طلعت من الهيجان اللي كنت فيه وقومت وخرجت بسرعة أنا واول ماخرجت نزلت وفتحت التلفون علي موقع سكس العرب عشان اشوف ايه اللي منعني من الدخول وازاي كنت مستمتع اوي كده عرفت اني ديوث وبس كده
أنا : طب ومراتك عرفت ازاي انك ديوث
المستر : أنا قولتلها وهي كانت مرعوبة بس انا طمنتها ها في حاجة تانية
أنا : لا كده تمام اوي
الباب خبط أنا اتخضيت مش عارف ليه
المستر : اهدا ياعم في ايه معاد الدرس جيه ولا انت نسيت
أنا خدت نفس وهديت ورديت عليه
أنا :اه فعلا نسيت
المستر راح يفتح الباب وفعلا طلعوا الطلاب أو اصحابي ودخلنا الاوضة اللي بتاخد فيها الدرس وخلصنا وكله تمام أنا روحت أنا وأحمد وجورج
چورچ : ايه ياعم فينك مختفي ليه
أنا : موجود اهو وكلمته وعرفته اني هسافر الاقصر احمد وچورچ زعلوا جدا وانا كمان زعلت
وكل واحد وصل بيته وانا دخلت لقيت امي لابسة عباية طويلة بس ماسكة وبزازها وطيزها واضحين جدا
أنا في سري: امتي اليوم اللي هتبقي تحت ايدي وافشخك أنا مردتش اتشاقا وقولت أنام عشان ابقي فايق بكرة نمت وامي صحتني الصبح وقومت وجاي افتح التلفون لاقيت مريم بعتالي علي الواتس ومعرفاني اني هسافر طبيعي جدا عشان امي لسه متعرفش حاجه وهما هيلاقوني قولتلها تمام
قومت خدت دش ولبست لبس جامد وحطيت برفان فشيخ ولبست الخاتم والساعة الدهب ونطارة فخامة جدا وخرجت من الاوضة عشان أفطر مع امي
امي : اوبا ايه الحلاوة ديه قمر ياناس
أنا : لا أنا بتعاكس بقي
امي: قولي امتي بقا هتتجوز وتفرحني بيك
أنا :لسه بدري يا امي أنا لسه في أولي ثانوي
امي : ولا بدري ولا حاجة ده انت بقيت احسن عريس في الدنيا
أنا: طب يلا بقي ولا ايه عشان منتاخرش
امي :يلا بينا
ركبنا العربية واحنا في الطريق سرحت شوية في ازاي حياتي اتغيرت من انسان هائج وضرب عشرات والقدر غير حياتي وبقيت انيك عمي وبنته مريم والمستر ومراته سامية وبدأت أفكر في فرعون ازاي هيخليني اتحكم في النار ووصلنا عند مرات خالي اللي كنت تقريبا اول مره اشوفها عشان مشوفتهاش غير وانا صغير جدا ونسيتها وطالعين علي السلم وبنخبط لقيت مراتي خالي قدامي وياديني علي الفجر
(مرات خالي طويلة وبزازها نسخة من مايا خليفة وطيازها كبار وبيضة )
سلمت علي امي وبوس بقا واحضان وجت سلمت عليا وبتحضني وانا زبي كان واقف ولمس كسها لاقيتها اكنها اتكهربت وقالت
مرات خالي: كبرت يامروان ما شاء ***
أنا: تسلميلي يامرات خالي
مرات خالي بمحن وزعل اطفال:لا ياما هتقولي يا صفية يا اما متكلمنيش خالص
أنا :حاضر
مرات خالي : يا ايه
أنا: ياصفية
صفية : طالعة من بوقك زي العسل
واعدوا يرغوا وانا زهقت وقولتلهم اللي انا نازل اشوف المنطقة
مرات خالي(صفية):طب خالي بالك من نفسك واوعي تتوه
أنا :حاضر سلام يا امي
امي :سلام ياحبيبي
نزلت ويادوب مشيت لاقيت مريم في وشي
مريم :يلا بقا عشان جدك عايز يشوفك
أنا:طيب يلا بينا
ماشين في الطريق لاقيتها دخلت في صحرا وفي جبل كده لفت حوالينه مرتين بعد كده ظهر معبد
أنا: احا انتي جيباني اشوف الآثار
مريم ضحكت ومردتش وداخله المعبد ولقيت في صفين طوال من الناس ومعاهم أسلحة وفي الاخر ناس كتير وقفين وقدمهم راجل كبير ولابس لبس دهب وعليه تاج في نصه جوهره صغيرة وعليها الالوان كلها وبتطلع نور بسيط مقارنة بفرعون ومريم اول ما نزلت جريت عليه وحضتنته وباست أيده
جدي : وحشتني يا بنتي
مريم :انت اكتر ياجدي
جدي : تعالي يامروان وحشتني يابن الكلب
أنا روحت سلمت عليه بالأيدي عادي وعرفني علي اعمامي ومرات اعمامي وعيالهم وصفهم هيجي مع أحداث القصة عشان متتلغبطوش
وقالي ابوك مسافر بس اول ماعرف انك جي قاله أنه هيحاول يرجع في اسرع وقت وجدي نادي عليا وقال
جدي : يلا بقا روح مع مريم علي حلبة المصارعة
مريم :مش لما ياخد نفسه ويدرب الاول
جدي :لا هو جاهز ولا انت خايف يامروان
أنا :لا مش خايف يلا بينا أنا طبعا كنت واثق أنها مش هتاخد في أيدي دقيقة
روحنا حلبة المصارعة وكان كبيرة جدا وحولينها أعدوا قرايبي كلهم وجدي اعد في كرسي من دهب وأحجار كريمة
جدي :يلا أبدوا
اول ما قال كده لقيت مريم بتتنط في الهو وحركتها سريعة جدا وادتني بالرجل أنا طيرت بعيد واتهبدت في الأرض لقيتهم كلهم بيضحكوا عليا وببص علي مريم لقيتها بتتشلقلب وهتنزل عليا برجلها أنا اتعدلت علي ضهري بسرعة ولمستها بصباعي الصغير في ركبتها لقيتها وقعت متكومة في الأرض ومشلولة لقيتهم كلهم موهوبين وازاي عملت كده انا قمت بسرعة ودوست بصباعي الكبير علي رقبتها لقتها قامت وسندتها وهي مش مصدقة أنها اتعمل فيها كده وانا مش فاهم أنا عملت ازاي كده
جدي قام وقف وقال هو انت حفيدي عفارم عليك يلا يامريم روحيه البيت عشان أمه قلقانه عليه جدا وكمان أبوه وصل البيت روح يلا يامروان عشان تقابله
أنا ومريم :حاضر ياجدي
روحنا ركبنا العربية وانا لسه هريح راسي لقيت فرعون قدامي
أنا : قولي أنا ازاي قدرت اعمل كده
فرعون : ياسيدي أنا اللي لما لقيتك شكله مصخره و فاتحكمت بجسمك وخلي بالك أنا مش كل مره هعرف هتحكم في جسمك
أنا : طب ايه الحل
فرعون : قام وعمل ايده علي شكل بوكس وانا أكن كهربه مسكتني عملت اتهز جاامد وخلص
وقال : دلوقتي أنت بقيت اقوي بشري علي الارض بتستخدم كل الفنون القتالية وكمان بتتحكم في النار
أنا :ازاي بقي هتحكم في النار
فرعون أعد يعلمني ازاي اطلع نار من الأرض و اعمل كور من النار واطلع من ايدي نار لغاية ما بقيت بعرف اتحكم في النار جداا
فتحت عيني لقيت مريم حضناني وواقفة تحت البيت وشكلها مرعوبة
مريم :حرام عليك وقعت قلبي
أنا : ليه ايه اللي حصل
مريم :انت نمت ومره وحده لقيتك بتترعش جامد وجسمك بيتنفض روحت ركنت العربية لقيتك جسمك سخن جداا فاوصلت بيك لحد هنا ومردتش اطلع عشان مقلقهمش عليك
أنا :كويس انك متطلعتيش
مريم : طب ايه اللي حصلك
أنا :لا مفيش حاجه حلمت حلم وحش أنا طلع عشان زمانهم مستنين
مريم :طب انت كويس
أنا : اه متخفيش يلابقا سلام
مريم :سلام
أنا: طلعت علي السلم وخبطت علي الباب مرات خالي أو صفية فتحتلي
صفية : ليه كده ياحبيبي تقلقني عليك
أنا : معلش اومال فين امي
صفية: مع ابوك في الاوضه
أنا :طب ماشي أنا داخلهم
صفية :ماشي
أنا سلمت علي ابويا وهو فرح جدا لما شافني
ابويا كان عنده ٤٨سنه
ابويا :واحشني اوي يابني
أنا :أنت اكتر ياابويا
ابويا كان عمال يكلمني وانا سرحان في القوة اللي بقيت فيها
ابويا :مروان يامروان
أنا :ها نعم يابابا
ابويا :لاركز معايا كده كنت بقول أنا صلحت امك واتجوزتها من تاني وهتيجوا معايا من بكرة نعيش مع جدك
أنا:حاضر الف مبروك
ابويا :*** يبارك فيك ركز معايا بقي عشان فيه شوية طلبات
أنا :حاضر أنا مركز اهو
ابويا :يا ام مروان ممكن تسيبيني مع ابني شوية
امي :حاضر وخرجت
ابويا: زي ما انت شايف أنا كبرت في السن ومش هقدر اسعد امك في السرير وغير كده انا بقيت خول وسادي بعد ما امك سابتني وعايزك تنام معايا ومعاها ها ايه رايك
أنا الكلام نزل عليا زي البرق .
وهنشوف رد فعلي واي اللي هيحصل وامي هتوافق علي كده ولا ايه وهاعمل ايه بالقوة ومين الناس اللي هحاربهم استنوني في الجزء الخامس.
_________________________________
شكرا جدا يا اخواتي علي تعليقتكوا الجميلة
______________________________
الجزء الخامس
___________
ابويا:زي ما انت شايف أنا كبرت في السن ومش هقدر اسعد امك في السرير وغير كده انا بقيت خول وسادي بعد ما امك سابتني وعايزك تنام معايا ومعاها ها ايه رايك
أنا الكلام نزل عليا زي البرق
أنا:ايه انت ازاي تقول كده امي لو عرفت هتموتك.
بابا: متخفش ياسيدي أنا موافق وكمان امك هي اللي طلبت مني اني خليك تنام معاها
أنا أول ما سمعت كده زبري شد جامد وهموت من الهيجان عشان أنا من صغري بحلم باليوم اللي هنام فيه مع امي وافشخها . بس كنت مدايق وعيني دمعت وروحت قومت ونزلت تحت وانا بجري وابويا وامي بينداهو عليا أنا نزلت وكنت عمال اجري باقصي سرعة ومكنتش عارف انا بجري ليه ولا أنا رايح فين روحت هديت لاقيت كافيه قدامي دخلت فيه واول ماعدت الجرسون جالي
الجرسون:تشرب ايه يافندم
أنا:قهوة سادة من فضلك
الجرسون:حاضر دقيقة واحدة وتكون عند حضرتك
أنا:ماشي شكرا
الجرسون راح وطلب القهوة لقيت واحده كيرفي وقصيرة مش محجبة وشعرها اصفر وطياز جامدين وبزاز كبار ولابسة فستان سهرة اسود وكان لحد ركبتها ندهت علي الجرسون
الحوار بين الجرسون و الفرس (لغاية ما نعرف اسمها)
الجرسون: نعم يا دعاء خير
الفرس(دعاء):قولي بقي مين الموز اللي اعد هناك ده
الجرسون:معرفش وباين عليه اول مره يجي هنا
دعاء: حلو هو ده المطلوب
الجرسون:ها قصدك ايه
دعاء :لا مفيش خلاص روح شوف شغلك
الجرسون راح وجابلي القهوة وانا شكرته ويشرب قهوتي لقيت دعاء داخلة عليا
دعاء:ممكن اعد معاك
أنا ببص علي الكافيه لاقيته فاضي مفيش غيري انا وهي
أنا: اشمعنا يعني ماالكافيه فاضي
دعاء:معلش عشان مبعرفش اعد لوحدي
أنا :تمام اتفضلي
دعاء:قولي بقي اسمك ايه
أنا :اسمي مروان
دعاء:وانا دعاء أو دودو
أنا :اتشرفت بمعرفتك يادعاء
دعاء وعينها علي زبري اللي كان واقف من كلام ابويا علي امي بابتسامة صغيرة:بس انت شكلك تعبان اوي ماتيجي ارايحك
طبعا أنا استغربت من كلامها ولاحظت زبي اللي كان واقف وظاهر جدا ومن الهيجان اللي فيه
وبحاول اخبيه ومش عارف
دعاء لاحظت انا بعمل ايه وقالت:لا أنا محتاجه واقف سابت الحاسب علي التربيزة وقامت بسرعة ومسكت ايدي وبتشتني جامد عشان امشي معاها وانا ماشي معاها زي العيل الصغير اللي ماشي مع أمه ودخلت البيت اللي قدام الكافيه علطول ودخلنا الاسانسير وداست علي الزارار ١٢ ونزلت علي ركبها وفكت الحزام وقلعتني البنطلون وبتقلعني البوكسر وزبي واقف وشامخ طوله لقيت دعاء طلعت شخرة
دعاء: خخخخخ احا ايه كل ده
أنا مردتش عليها وهي متوصتش زي اللي لقت حته لحمه وبقاله ١٠سنين محروم منهما وبتمص بسرعة وبتلحس وبتعصر في زبي تشفوط البيوض وانا وهي مندمجين مع بعض ومش حاسين بحاجه
والباب بيتفتح أنا وهي اتدخضينا والدم نشف في عروقنا وبنبص نشوف المصيبة ديه سمعنا صوت ضحكه وصوت واحده بتقول ياشرموطه مش قادرة تستني لاقيت دعاء خدت نفسها وردت
دعاء :يخربيتك ياسماح كنت هقع من طولي
سماح وعينها علي زبي : بس باين عليه جامد يبقي متنسيش حساب جارتك
أنا لاحظت أن عينها علي زبي لبست البوكسر والبنطلون بسرعة ولاقيت سماح بتضحك
دعاء: من عيني يا اختي
طلعنا من الاسانسير ودعاء راحت تفتح الشقه ودخلنا الشقة وبتقولي: يلا علي أوضة النوم
أناشدتها من ايديها ووقعت علي الكنبة
أنا:لاهنا أنا مش قادر استني
أنا مستنتهاش ترد وحضنتها وبديها بوسة بس لاحظت حاجه غريبه جدا أنا جسمها سخن بطريقة مش عاديه اكنك حاضن الفرن في الوقت ده انا مكنتش بفكر بعقلي كنت ماشي بزوبري فامهتمتش وكملت عادي لحس ومص في شفيفها وانا مع كل لمسه مني لاقيها بتشخر وحرارتها بتزيد اكتر واكتر ونزلت علي بزازها مص ولحس وعضض في الحلمات وهي تصوت وتقول :نكني افشخني موتني بزبرك خلصت مص في بزازها ونزلت عشان الحس كسها واول حطيت لساني علي كسها لاقيتها بتشخر جااامد ورزعت بايديها في الكنبة الكنبة اتكسرت وانا لما لمست كسها بلساني اتلسعت اكني حطيت لساني في النار أنا مستغرب جدا بس برضو مفكرتش وقلعت البنطلون البوكسر في ثانية وحطيت زبي علي باب كسها لاقيتها صوتت جامد لدرجة اني حسيت أن الناس كلها سمعتنا ولقيتها جابت عسلها وكسها كان ديق جدا وانا بدخل زبي في كسها بالعافية حسيت اني بدخل زبي في النار وزبي اول ما دخل أنا من الحرارة كنت بتحرك بسرعة كبيرة وشغال زي مكنة النيك وهي سويت وشخر راحت حضتنتني وجابت للمره التاني في اقل من خمس دقايق وانا شغال نيك بسرعة عاليه جدا وهي بتصرخ وتصوت وعمال تخربش في ضهري وانا عمال انيك في واقفش في بزازها الكبيرة ولاقيتها جابت ٣مرات في عشر دقايق وانا شغال نيك وبعد نص ساعة بالظبط بسبب الحرارة وديقان كسها جبت لبني اخير وهي كانت جابت عشر مرات أنا فوقت من الهيجان ولاقيتها هي في عالم تاني مش حاسه بيا خالص أنا اترعبت جدا وبحسبها ماتت فبشوف نفسها لاقيتها بتتنفس بشكل طبيعي جدا اطمنت جدا وروحت ادور على الحمام عشان استحمى ولاقيته وانا بستحمي وجسمي بدأ يهدي فحسيت بنار طالعه من ضهري بلف ضهري عشان ابص في المرايه ولاقيت ضهري متخربش جامد مفهوش حته سليمه لبست هدومي وخرجت عشان اطمن عليها لاقيتها فاقت
أنا :يلا بقي مش هتقومي تاخدي دش
دعاء: دش اي بس ده انت مفتري أنا مش هقوم غير بعد سنه
أنا: أنا اللي مفتري ده بصي انتي عملتي فيا ايه قلعتلها التشيرت وبوريها ضهري
دعاء وهي بتضحك بشكل هيستري: ايه ده انا عمل كل ده
أنا :لا امي وبعدين اي سخونة جسمك ده
دعاء: ده مرض عندي وبتابع مع دكتور وقالي اني هخف في خلال سنة
أنا:احه يعني أنا كده ممكن اتعدي
دعاء: لامتخفش المرض ده مش معدي
أنا :طب ايه حكاية ديقان كسك ده وأنك بتجيبي عسلك كتير جدا
دعاء :بص ياسيدي أنا اتفتحت علي ايد واحد في الجامعة ومنكنيش غير مره وأهله لما عرفوا اللي حصل خدوه وسفروا بره البلد أنا من سعتها ومحدش لمسني غيرك فطبيعي أن يكون كسي ضيق أما أن عسلي كتير ده بسبب أن شهوتي عالية جدااا وبسبب حجمك زبك اللي زي زب الحصان ده
أنا : خلاص تمام طب ايه مش هتخدي دش برضو
دعاء: لا أنا مش هقوم دلوقتي خالص أنا ممكن افضل كده لمدة أسبوع متخافش عليا
أنا:تمام طب أنا مروح عشان متاخرش اكتر من كده
دعاء :طب بص التليفون علي التربيزة اللي هناك ديه روح سجل رقمك فيه وهاته
أنا : حاضر
سجلت رقمي وسلمت عليها وانا خارج من شقتها ولسه هفتح الاسانسير لاقيت واحده بتشدني من ايدي ببص ورايا لاقيتها سماح
أنا : خير ياسماح نعم
سماح : كنت جاية اقولك براحة علي البت شوية ديه مش قدك وبعدين صوتكم كان جايب لحد اخر الشارع
أنا ببرود:حاضر اي اوامر تانيه
سماح: طب ايه دعاء مسابتليش حبة لبن
أنا: معلش خليها مره تانيه عشان متاخر
سماح : طب ممكن رقمك
أنا: طبعا
سجلت رقمي علي تليفونها وهي رنت عليا عشان اسجل الرقم وسجلته وسلمت عليها وركبت الاسانسير ونزلت وخرجت من العمارة
وبتمشي في الشارع شوية
في مكان حالك الظلام ومخيف ومنور بالنار علي شكل مصابيح دعاء ظهرت بتتكلم مع شخص شكله مخيف جدا وعينيه ملونه احمر ولابس تاج من النار واعد علي كرسي من النار وبيتكلم بكل فجر ووقار
شخص :ها عملتي ايه يابنتي
دعاء :معرفتش صوره يابابا
الشخص اتعصب جد وضرب الأرض برجله حصل زلزال شديد في الأرض وبيتكلم بكل عصبية :يعني ايه وازاي معرفتش
دعاء بكل خوف:أنا هكيلك علي كل حاجه يابابا أنا عملت زي ماقولتلي بالظبط ودخلنا الشقة واعدت اتحايل عليه أننا نخش الاوضة واللي كانت مليانة كاميرات وميكرفونات عشان التصوير يكون صوت وصوره لكن هو صمم أنه ينكني في الصالة واعد ينيك فيه بزيه اللي زيه الحصان وبتكمل كلامها بدموع وخلاني اجيب ١٠مرات وهو جاب مره واحده وكان بينكني جامد أنا صوتي علي جداا فالصوت وصل للميكرفونات لكن الكاميرات معرفتش تجيب صورته وبكدا يبقي مفيش دليل أن هو اللي نكني
الشخص:فلت منها ابن فرعون
نرجع ليا وانا بتمشي واعد افكر في حوار امي وابويا لاقيت نفسي كسبان متعة من نيك امي اللي بحلم فيها من الطفولة و كمان امي وابويا هيبقوا معايا وهرجع لابويا اللي اتحرمت منه من اول مااتولدت وكمان في حكاية أن ابويا خول وسادي واني لازم اخلي ابويا بعيد عن الساديه عشان ميحصلش مشاكل في المستقبل وقررت اني اوافق فارجعت البيت لاقيت أمي وابويا و مرات خالي اعدين مستنيني
واول ما دخلت امي جريت عليا واخدتني بالحضن وبزازها الطرية جت على صدر وهيجت عليها
امي: ليه يبني تمشي كده من غير ما تقول رايح فين
أنا : أنا اسف يا امي
ابويا : هاقولت ايه في الموضوع اللي كلمتك فيه
أنا :موافق
ابويا وامي و صفيه فرحوا جدا
ابويا: خلاص يبقي على بركة *** ناموا وارتاحوا وبكره نروح عشان نرجع بيتنا من تاني
أنانمت وصحيت وخدت دوش ولبست وخرجت لقيت امي أعده مستنياني ومجهزه الشنط
أنا خدت الشنط ونزلت وحطيت الشنط في العربية وكان موجود ابويا فيها ومستنينا أنا ركبت وامي نزلت بعدها بخمس دقايق وركبت هي كمان ووصلنا المعبد لقينا الناس كانوا في انتظرنا وواقف قدامهم جدي واول ما ابويا وقف بالعربية امي جريت وباست علي ايد جدي
جدي :نورت بيتك من تاني يابنتي
امي: بنورك وحشتني اوي يابابا
جدي :وانتي اكتر يابنتي
امي راحت لمرات اعمامي وعماتي وأولادهم عشان تسلم عليهم وابويا رايح اعمامي اللي هما إخواته وانا لسه هروح معاه لقيت جدي بينادي عليا
جدي : مروان تعالي عايزك
أنا :حاضر
جدي:ندخل في الجد بقي
أنا :ماشي يا جدي
جدي :احكيلي بقا اللي حصل من الاول
أنا حكيت لجدي أن فرعون ظهرلي وقالي اختار واحده من التلات مجوهرات وانا اختارت الحمره واللي هي طلعت التحكم في النار وتسخيرها وازاي بقيت اقوي انسان علي الارض وعلمني استخدام كل أساليب القتال .
جدي بيسمع كلمي ومندهش جدا وبيقول
جدي:فرعون بنفسه ظهرلك وكمان بتتحكم في بتقدر تسخر النار
أنا:اه فيها ايه وانت ياجدي قدرتك ايه
جدي:مستغرب لأن عمر ماحد من الموجودين ظهرله فرعون علطول بيبعت لكل واحد فينا حد من الخدم بتوعه أما قدرتي هي الزكاء والقوة والحكمة وقدرة التحمل والسرعة وكل الموجودين هنا عندهم قدرة واحده من اللي عندي زي مريم مثلا السرعة
أنا:طب هواحنا هنحارب مين
جدي : الشياطين
أنا:مين
جدي:الشياااااطين
أنا :طب ازاي واحنا مبنشوفهمش
جدي :بص ياسيدي الذكور في الشياطين علطول موجودين في مملكة الجحيم وديه بنخش فيها من البوابة اللي قدامك ديه أما الإناث ينفعوا يظهرولنا عادي بس في هيئة بني ادمين ستات وليهم شكل واحد بس بيقدروا يتحولوا ليه
أنا :طب الذكور أمرهم سهل لكن هنعرف الإناث ازاي
جدي :سهلة برضو بيكون حرارة جسمهم عالية جدااا وشهوتهم قليله أما لونمت مع حد فيهم بتلاقي أعضائهم سخن جدا اكنك حاطط ايدك في النار وبيبقوا ضيقين جدا وشهوتهم عاليه جدا وبس كده
أنا :احااااااا دعاااااااء
وهنا نهاية الجزء الخامس من السلسة الاولي انتظروني في الجزء السادس والأحداث هتبقي شيقة ومثيرة جداا.
_______________________________
الجزء السادس
___________
أنا:احااااااا دعاااااااء
جدي :اهدي يابني في ايه ومين دعاء
أنا حكيت لجدي كل اللي حصل معاها ووصفتله شكلها فضل ربع ساعة في صمت وبيفكر هيحصل ايه
جدي: هي لغاية دلوقتى متعرفش انك عرفت انها من الشياطين صح
أنا:اه
جدي:طب حلو وانت بتنيكها محدش بالك من اي كاميرات
أنا:لا ياجدي أنا أول ما دخلت الشقة فحصتها كلها ملقتش اي حاجه بس هي كانت مصممه اني انيكها في الاوضة باين ديه اللي فيها الكاميرات
جدي:طب كده حلو اوي
أنا :حلو ازاي ياجدي وبعدين هي هتعمل بالكاميرات ايه
جدي:بص ياسيدي انت تحاول تحببها فيك وتعملها كل اللي عايزه وخروجات وكل حاجه لغاية ماهيجي اليوم وتعترفلها فيه انك كنت عارف من الاول أنها شيطانه بس استمريت معاها عشان حبيتها وتبدأ تشغلها معانا وتجبلنا كل التحركات ده غير كده من وصفك ليها عرفت انها تبقي الأميرة بنت ملك الشياطين ومن اقوي الشياطين في مملكة الجحيم كلها أما هتعمل ايه بالفيديوهات هي هددك بيهم وتقولك ياما تتجوزها يااما تهرب ومتجيش هنا تاني وهي شبه متاكده انك هتختار انك تهرب وساعتها هما يحتلوا عالم البشر وينشروا الفساد
أنا : حاضر ياجدي
ولقيت التلفون بيرن وبيتصل عليا احمد عشرة عمري انا استاذنت من جدي وخرجت وفتحت علي احمد
أنا :الخول اللي مبيسالش
احمد:يعني انت بتتصل اوي ياكسمك بقولك ايه تعالالي كمان ربع ساعة عند كافية**** أنا جيلك في الطريق سلام
أنا لسه هقوله في ايه لقيته قفل السكه
أنا روحت لجدي
أنا:معلش ياجدي عايز عربية
جدي:ليه في ايه
أنا :لا عندي مشوار بس متقلقش
جدي وهو بيديني المفاتيح:اتفضل ياسيدي واعتبرها هديه مني ليك
أنا:ماشي شكرا ياجدو
رحت الجراچ لقيت جدي اديني عربية فرراري من اخر طراز لونها احمر وحاجه كده اخر فخامة
أنا ركبت واتحركت علي الكافية ووصلت الكافية دخلت لقيت احمد هناك واعد مستنيني
أنا:اي ياعم جايبني علي ملا وشي ليه وجي الاقصر مخصوص
احمد:أنا جيلك بخصوص فرعون
أنا باستعباط عشان هو ميعرفش موضوع القوي:هههههه فرعون مين يبني أنت اشتغلت في تهريب الآثار ولا ايه
احمد بكل جديه:اهدي أنا هحكيلك علي كل حاجه أنا كنت عايش حياتي عادي من البيت للمدرسة ومن المدرسة للدروس وفي يوم انا راجع للمدرسة كلت وطلعت اوضتي وريحت علي السرير لقيت نفسي في فراغ كده ولونه ابيض وواحد واقف قدامي ووصفلي شكل فرعون
الحوار مع احمد وفرعون
احمد بخوف:انت مين وعايز مني ايه
فرعون:اهدا يااحمد أنا جيلك عشان عايزك تقف في ضهر صاحبك وعشرة عمرك مروان
احمد: مروان في ايه حصله حاجه
فرعون:مروان لحد دلوقتي كويس وحكاله علي أن معايا حرب بين اهلي وأحمد صاحبك يبقي منهم واحنا اللي بنحافظ علي السلام وبين الشياطين وهما عايزين ينشروا الفساد
احمد بخوف : شياطين طب ازاي اساعده مش فاهم
فرعون مسك جوهره حمره وحطها عند جبهته وجسمه بدأ يتنفض جامد واول ماجسمه رجع طبيعي حط صباعه الصغير علي أيد احمد وأحمد وقع علي الارض وبياخد نفسه بالعافية
فرعون :انت دلوقتي عندك نفس قوة مروان بس هو اقوي منك حاجه بسيطه انت دلوقتى ةبقيت تستخدم كل أساليب القتال وبتتحكم في النار
احمد: أساليب القتال والتحكم في النار ازاي
فرعون بقا يعلمه ازاي يتحكم في النار زي ماعلمني وقاله بكره تروح عند مروان وتحكيله علي كل اللي حصل
نرجع ليا أنا وأحمد في الكافيه
احمد:بس كل ده اللي حصل
أنا مذهول من كلام احمد
أنا :تعالي معايا دلوقتي حالا
احمد :علي فين
أنا :تعالي وانت تعرف
روحنا أنا وأحمد عند العربية
احمد :اوعي تقولي أننا هنركب العربية ديه
أنا:اه عندك مانع
احمد: احا انت اشتغلت في سرقة العربيات ولا ايه
أنا ركب وأحمد ركب وروحنا عند الجبل ولفيت بالعربية مرتين وظهر المعبد
احمد:احا انت جايبني عشان نزور الاثار ولا ايه
أنا:اهدا وانت تعرف
احمد سكت ودخلنا المعبد خدت احمد وروحت علي جدي وحكيلته كل اللي حصل ما احمد جدي سكت خمس دقايق وبعد كدا اتكلم
جدي:أنا عندي شرط واحد
أنا وأحمد:خير ياجدي
جدي :انت وأحمد هتحاربوا بكل قوتكوا لمده ساعه وأحمد لوفضل عايش هعيش معانا
أنا خايف علي احمد:ليه ياجدي كده
احمد : تمام أنا موافق
أنا :ايه انت مجنون يابني موافق ايه
احمد :ملكش دعوه ياعم أنا موافق
جدي نده علي واحد وقاله يجمع العيلة كلها في حلبة المصارعة وجيه واحنا اعدين وقال إنهم مستنينا ووصلنا أنا وجدي و احمد للحلبة وجدي راح اعد علي الكرسي بتاعه وانا وأحمد طلعنا علي حلبة المصارعة وبدانا المعركة
أنا كنت خايف علي فعملت كورة نار متوسطة وأحمد اتفداها بكل سهولة وراح عامل كورة نار كبيرة جدا ورماها عليا وانا معرفتش اتفادها واترميت علي الأرض جامد روحت قايم وبكل غضب روحت ضارب ايدي في الأرض الأرض طلعت نار من تحتها وأحمد طار في الهو ونزل علي الارض جامد ولسه بيقوم لقه كورة نار كبيرة جدا حدفته بعيد جدا وهو مستغرب من قوتي قام بسرعة وعمل كورة نااااار كبير وانا عملت كورة كبيرة وضربنها في بعض وعملت انفجااار كبير جدا أنا وأحمد انطرنا بعيد وكل واحد خبط في سور الحلبة لكن قومنا تاني وأحمد عمل نار كبيرة علي شكل افعي وجاية عليا أنا روحت عامل فيل كبير جدا من النار خبط في الافعي دمارها ورايح علي احمد احمد راح عمل حوت عملاق وكل الفيل في ثواني أنا روحت عامل ديناصور وقف قدامي وطلع نار من بوقه في اتجاه الحوت بتاع احمد راح الحوت رجع قدام احمد بسرعة وطلع نار من بوقه وحصل نور كبير جدا اكبر من نور الشمس والكل اتعمي وانا وأحمد لسه هنكمل دب في بعض لقيت جدي بيقول
جدي: خلاص كفاية نورت بيتك يااحمد
أنا وأحمد :بالسرعة ديه هي الساعة خلصت
جدي :طبعا يابهوات انتوا بقالكوا ساعتين
أنا وأحمد بنبص لبعض ومستغربين أن احنا عدي علينا ساعتين ساعتين واحنا متعبناش ولااكن عدي علينا خمس دقايق
مريم جت علينا وبتقول:احا انتوا بتتحكموا في النار ازاي كده
أنا وأحمد مردناش عليها وبنضحك عليها
مريم:بقا كده طب ماشي
ومشيت وهي زعلانه
احمد:روح بقا صالحها
أنا :فكك ياعم بعدين تعالي بقا عشان تشوف اخوك شايل حمل فوق كتافه واعدت احكيله علي امي وابويا ومريم ودعاء وسماح في الاقصر والمستر ومراته في الاسماعيليه واني مقضيها نيك ومبيعديش يوم غير وبنيك فيه
أنا هجت وسرحت وازاي القدر غير حياتي كنت واحد من المدرسة للبيت وفي حالي ومقضيها ضرب عشرات للفجر اللي بقيت فيه دلوقتي وبقي مصير العالم كل تحت ايدي أنا وعيلتي وأحمد وأحمد قطع سرحاني وبيقول
احمد :احا ياعم اي الفجر ده انا هيجت من حكايتك
أنا:وانا كمان
أنا افتكرت سماح وقولت اني لازم اريح زبي
أنا قولت لاحمد أنا هقوم هعمل مكالمه قالي ماشي وقومت اتصلت بسماح
سماح بفرح:الو مين معايا
أنا :احا انتي هتحوري أنا اللي مسجل الرقم بايدي
سماح بزعل عيال:يووة ومفيش حد يعرف يضحك عليك
أنا:لامفيش
سماح:طب ايه فاضي دلوقتي
أنا :ماشي
سماح:طب بص أنا هجيب معايا واحده صاحبتي واهي اقرب واحده ليا وبحبها اوي يبقي اعمل حسابك في برشامة ولا حاجه
أنا : تمام وانا هجيب صحبي برضو عشان مليش في البرشام والشغل ده
سماح :اشطا قابلنا عند مول*** عارفه عشان هتبقي عند صحبتي
أنا: تمام نص ساعة وابقي هناك
سماح: تمام سلام
أنا خلصت المكالمه وروحت لااحمد
أنا:اهي جاتلك لحد عندك يابن المحظوظة
احمد:هي ايه
أنا:عارف سماح اللي حكيتلك عليها
احمد :اه
أنا: هنعمل عليها حفله أنا وأنت وهي وصاحبتها
احمد:فين يلابينا
أنا:اهدي يبني أنت مش شايف هدومك عامله ازاي من المعركة اللي كنت فيها أنا وأنت هغير وانت روح غير وقابلني في الجراچ عند العربية
احمد: عندك حق تمام
أنا روحت البيت الجديد وكان حاجه خيال كده اكنه قصر من قصور الفراعنه وأحمد راح سال علي بيته واحد شاوله عليه راح وهو اتفاجا من كبره وفخامته كل واحد فينا غير هدومه وانا نزلت لقيت احمد واقف مستنيني قدام العربي
ركبنا وصلنا عند المول ووقفت بالعربية ونزلنا أنا وأحمد وبنبص حوالينا لقينا سماح وصحبتها قاعدين مستنينا في العربية وبيشوروا لينا
روحتلهم وأحمد وقف استناني وقولتلهم اطلعوا قدامنا بالعربية وهنمشي وراكوا أنا بالعربية قالولنا تمام واتحركوا قدامنا ووصلنا في فيلا كانت فخمة برضو وكبيرة وهي دخلت بالعربية في الحراج بتاع الفيلا وانا روحت ركنت العربية أدام الفيلا ودخلنا الفيلا أنا وأحمد وهما استقبلونا ورحبوا بينا وسماح عرفتني علي صحبتها وكانت اسمها سلمي وصف سلمي(كانت متوسطة الطول عندها طياز وبزاز متوسطين وعينها زرقة وشعرها اصفر ومش محجبة)
وانا عرفتهم علي احمد
سلمي صاحبة سماح:احا هو احنا جايين هنا نتعرف
راحت شدت احمد واعدته علي الكنبه ونطت عليه بسرعة وبتمص شفايفه وأحمد اندمج بسرعة وبدأ يقلعها وفي نفس الوقت أنا روحت لسماح وشدتها وخدها في بوسه مص ولحس واندمجنا فيها اوي وبدأت اقلعها أنا كمان وانا وأحمد شغالين مع بعض بظبط وانا نزلت علي بزاز سماح وأحمد نزل علي بزاز سلمي واعدنا نمص ونحس ونعضض في الحلمات ونزلنا مع بعض علي كسهم وبدانا نلحس مع بعض
سماح وسلمي :افشخونا
وهما الاتنين جابوا عسلهم
وانا وأحمد قلعنا البنطلون والبوكسر وهما الاتنين قاموا بسرعة واعدوا يمصوا ويحلبوا في ازبرنا
واكتفينا احنا الاتنين وشدناهم ومسكناهم وخدناهم في بوسه أعدت عشر دقايق و عدلناهم علي وضع الدوجي ودخلنا ازبرنا في وقت واحد مره واحده وهما أعدوا يصوتوا وانا وأحمد في اللحظة ديه بصينا لبعض وضحكنا وبدانا نيك لمدة ربع ساعة وروحت بدلت أنا وأحمد وبقيت أنا انيك سلمي وهو بينيك سماح وسماح و سلمي قاموا وزقونا وسلمي أعدت علي زبي وسماح أعدت علي زب احمد وبدوا يتنططوا وربع ساعة وحسينا أننا هنجيب أنا وأحمد وقولنالهم لقيناهم هما الاتنين جريوا بسرعة واعدوا جمب بعض ومسكوا بزازهم أنا وأحمد فهمنا وفي ثانيه كنا قدامهم وجبنا علي بزازهم هما الاتنين وغرقناهم بمعني الكلمة وهما كانوا جابوا كل واحده اربع مرات ونمنا علي الكنبة أنا وأحمد ناخد نفسنا و بنضحك مع بعض وهما عمالين يلحسوا لبنا من علي بزاز بعض.
وهنا نهاية الجزء السادس وانتظروني في الجزء السابع .
_______________________________
الجزء السابع
__________________
نمنا علي الكنبة أنا وأحمد ناخد نفسنا و بنضحك مع بعض وهما عمالين يلحسوا لبنا من علي بزاز بعض
أنا:كسم شكلكوا اللي يوقف الزبر
احمد :احا أنا شكلي هعمل واحد تاني
سماح :خخخخ لاااا احاااا أنتوا فشختونا
سلمي :اه ده انتوا مفوتريين اوي قومي يابنتي ناخد دش مع بعض احسن يقوموا يفشخونا
سماح:يلا يابنتي
قاموا هما الاتنين ياخدوا دش وقالتلنا علي حمامين واحد ليا وواحد لاحمد واحنا كمان روحنا ناخد دش وانا خلصت وخرجت وأحمد خرج بعدي بخمس دقايق ولاقيت سلمي وسماح خرجوا
سلمي:شكرا علي النيكه الفشيخه ديه وياريت متكونش اخر مره
سماح :عندك حق و*** ده احنا مكناش بنتناك
أنا :سيبوها للظروف
ومشينا أنا وأحمد وركبنا العربية ووصلنا المعبد
لقيت وأحمد روح وانا كنت رايح اعد مع نفسي شويه لقيت امي بتنادي عليا
امي:ايه مش هتنفذ اللي ابوك اتفق معاك عليه
أنا في سري احاا ده أنا نسيت خالص وبعدين هنيك ازاي وانا لسه خارج من حفلة النيك ديه مش هعرف اعمل حاجه .
امي عماله تكلمني وانا فوقت من تفكيري
امي:ايه قولت ايه
أنا :هاااا
امي:لا ده انت مش معايا خالص
أنا:لاخلاص معاكي قوليلي بقا ابويا فين
امي :في البيت ليه
أنا: اصل هو النهاردة وانتي بكرة
امي بزعل:تمام ماشي
أنا:هروح بس هعمل مشوار علي السريع يكون هو جهز نفسه
امي: ماشي
امي مشيت تروح تقول لابويا وانا روحت علي العربية وركبت العربية واتحركت وانا ماشي في الطريق عمال افكر في ابويا وازاي اخليه يبطل الساديه ولو مبطلهاش المشاكل الكتير اللي هتواجه واحنا بالذات في المجتمع المصري ده مكروه جدا وممكن ناس تنام معاه وتصوره و تستغله أو تدمر حياته وساعتها هو ممكن يفكر في الانتحاار واتحرم من ابويا تاني بعد ما صدقت اني رجعت وسط عيلتي من تاني وكررت اني لازم باي طريقه اخليه يبطل الساديه
وفوقت من سرحاني ولقيت نفسي وصلت المحل اللي هجيب منه ادوات الساديه وجبت الحاجه وروحت البيت لقيت امي مش موجوده قولت كده احلوت علي الاخر دخلت اوضتي لقيت ابويا قاعد وقالع هدومه وجسمه ابيض ومفهوش شعرايه واول لقيته نزل علي أيده ورجله وبيمشي زي الكللابب ووصل عندي ولحس رجلي وبيقول أنا تحت امر سيدي أنا طلعت سلسلة كلاب من الحاجات اللي جايبها وربطت بالسلسله رقبة ابويا ابويا باين علي وشه الاستغراب والقلق أنا ابتسمت ابتسامه خفيفه ومشيت بيه زي الكللابب وربطه في رجل السرير لقيته ظبط نفسه علي وضع الدوجي في ثانية ومديني طيزه روحت جبت من الشنطه خرزانه ورحت رازعه واحده بغل وهو صوت جامد واعدت ارزع فيه بتاع ٨٠جلده وهو يعيط وبيصوت بحرقان وطيزه بقيت كلها حمره وبتنزل ددمم كتيير أنا مستنتش عليه وروحت جبت جهاز كده بيكهرب بس بنسبه قليله يعني مش بيموت واعدت اكهرب فيه وارزع بالخرزانه وقلعت وهدومي في ثانية ودخلت زبري في طيزه مره واحده وبقيت بنيك فيه واضرب بالخرازنه
وهو يصوت ويعيط جامد ومره واحده لقيت كف نازل علي وشي وببص لقيته جدي
جدي:أنت مجنون ازاي تعمل كده في ابوك ياكلب
أنا فوقت من اللي كنت فيه لقيت نفسي متغرق ددمم وابويا أغمي عليه من التعب والألم جدي شاله وراح بيه في البانيو وحطه في مياه المياه بقيت كلها ددمم وغير الميه ٣مرات لغاية ما الدم الي بينزل قل شوية راح شاله من البانيو ورجعه علي الأوضه بسرعة ونزل جري وطلع وجاب معاه عمي واللي يبقي اكبر دكتور في العالم وعمي أول ماشافه خاف جدا وقال ايه ده مين عمل فيه كده
جدي :اخلص أنت لسه هتسال ألحق اخوك هيموت
عمي :قام بسرعة وفتح الشنطه اللي معاه ولقه واعد يخيط في الجروح ويضمدتها وابويا فاق وبعد ساعة كامله قال لازم نتحرك علي المستشفي بتاعتي حالا عشان هيخش العمليات شلنا ابويا وودناه علي المستشفي ودخل علي العمليات علطول وانا أعدت أدام باب العمليات وعمال اعيط جامد وبكلمة نفسي ازاي اعمل كده انا كنت عايزه يبطل الساديه لكن بالطريقة ديه أنا كنت بموته أنا حيوان ازاي اعمل كده وجدي ساعتها كان واقف وعيناه بتدمع لكن الحمد*** دخل علينا عمي
عمي:الحمد***ياجماعة بقي كويس وهيخرج في خلال اسبوع
جدي: الحمد***
أنا فرحت شوية أنا ابويا قام بالسلامه وكلها اسبوع ويرجع تاني لكن مكنتش مسامح نفسي وعمال اعيط
جدي جي عليا وبيقول
جدي:انت ياكلب ترجع البيت حالا ومحدش يعرف حاجه واقول أن أنا وابوك في مشوار وهنرجع بكره سمعت وانت كمان يابني محدش يسمع عن اللي حصل
أنا وعمي:حاضر
أنا قمت وروحت المعبد واعدت لوحدي عمال اعيط واحاسب نفسي على حصل
لقيت احمد جالي وحضني وانا حضنته وعيطت اكتر
احمد:اهدا يبني مالك ايه الحصل
أنا حكيت كل حاجه حصلت
احمد:اهدي طيب خلاص انت مكنتش تقصد تعمل كده انت كنت بتحاول تعالج ابوك
ولسه هرد علي احمد لقيت نفسي في الفراغ الابيض وأحمد واقف جنبي وفرعون قدامنا وزعلان
فرعون:مروان انت غلطت واللي عملته كان ممكن يتعمل بطريقة احسن من كده فعشان كده انت لازم تتعاقب وجدك هو اللي هيعاقبك
احمد:يافرعون عقاب ايه احمد مش قصده و***
فرعون مردتش علي احمد وقال
فرعون :انتوا الاتنين تروحوا تناموا حالا فاهمين
أنا وأحمد:حاضر
وروحنا ونمنا فعلا وصحيت الصبح وخارج اعد مع نفسي لقيت واحد واقف علي الباب
الشخص:جدك مستنيك وقالي اول ما تخرج اجيبك
أنا أول ما سمعت كلامه افتكرت كلام فرعون علي العقاب قولتله ماشي وروحت معاه ووصلت لقيت جدي قاعد مستنيني فعلا
جدي:أنت غلطت ولازم تتعاقب وعشان كده عقابك هيكون انك تهرب من هنا حالا ومنسمعش عنك حاجة لحد ماتموت
لكن المفاجأة لقيت.
وهنا نهاية الجزء السابع
__________________________________________
الجزء الثامن
___________
جدي:أنت غلطت ولازم تتعاقب وعشان كده عقابك هيكون
انك تهرب من هنا حالا ومنسمعش عنك حاجة لحد ماتموت لكن المفاجأة لقيت ابويا جي وجدي اول ماشوفه اتصدم وانا لما شوفته قدامي أعدت اعيط جامد وجدي قام جري عليه وخدوه بالحضن
جدي:حمد***علي سلامتك يابني بس ازاي
ابويا:***يسلمك يابابا
عمي في اللحظه ديه دخل وقال
عمي:حصل معجزة يابابا احنا لقينا الجروح كلها بتختفي وبترجع طبيعية من جديدة
أنا أول ما سمعت الكلام ده فرحت جدا وجيه في دماغي أن فرعون اللي عمل كده وقولت لازم اشكره
ابويا:بلاش يابا تحرمني من ابني تاني هو كان عايز مصلحتي
جدي:ازاي يابني ده كان هيموتك
بابا :أنا هحكيلك علي كل حاجه
الكلام علي لسان ابويا
أنا كنت في المستشفي وبتالم من الوجع فجأة لقيت نور قدامي كبير جدا ومكنتش قادر افتح عنيا واول ماغمضت عيني ولقيت نفسي واقف طبيعي ومفيش في جسمي اي جرح ولقيت قدامي شخص وابويا وصف شكل فرعون لجدي
ابويا بخوف:أنا فين وانت عايز ايه
فرعون :أنا فرعون جدك الأكبر صاحب السلام ومحارب الشر وجيلك بخصوص ابنك مروان
مروان مكنش يقصد يضرك بل بالعكس ده كان عايز يفيدك ويبعدك عن المشاكل عن طريق أنه عايز يخليك تبطل الساديه عشان متبقاش تحت حكم حد وتبقي حر وهو ندمان جدا علي عمله وقاعد زعلان جدا وحس بغلطه
ابويا:ياااه مروان للدرجاتي بيخاف عليا
فرعون :واكتر كمان ده بيحبك اوي ويلا قوم روح البيت وانت كويس ومفكش اي خدش حتي
ابويا:ازاي بس واخويا قال
ملحقش يكمل كلامه فرعون اختفي من قدامه ورجع للواقع تاني لقي فعلا مفيهوش خدش والممرضات وأخوه والدكاتره كلهم واقفين مزهولين
نرجع تاني لينا
ابويا نزل علي رجله وبيبوس علي أيده جدي وعينه بدأت تدمع
ابويا:ابوس رجلك متحرمنيش من سندي وضهري هو كان خايف عليا وكمان مخلانيش ابعد عن الساديه بس ده كمان خلاني راجل وبعد فكره اني خول من دماغي خالص
جدي مسك راس ابويا وقومه من علي الارض
جدي: خلاص يابني اللي انت شايفه
ابويا اول ما سمع كلام جدي فرح جدا وجري عليا وقام واخدني بالحضن جامد وانا حضنته
ابويا :وحشتني يابن الكلب
أنا :وانت كمان يابابا
أنا الحضن ده خرجني من كل اللي كنت فيه ورجعت لطبيعتي من تاني أكني اتولدت من جديد
ابوياا استأذن من جدي وخدني وطلعنا بره
ابويا:يلا نروح ناكل اصل انا جعان جدا وحاسس اني عايز اكل فيل بحاله
أنا:يااااه للدرجاتي
ابويا :واكتر كمان ويلابقي مد احسن ماكلك
أنا:لا وليه احنا نمد احسن
وصلنا البيت ولاقينا امي بتحط الاكل علي السفره
أنا:شوفت بقي الحاجه بتحبك وحاسه بيك ازاي
امي:اكيد بحبه وبموت فيه كمان هو أنا عندي اغلي منه
ابويا:**** يخليكي ليا ياست الكل
أنا:لا أنا أمشي بقي شكلي جيت في وقت غلط
امي:يخربيت رزلتك ديه
واعدنا ناكل ونضحك ونهزر حرفيا كانوا احلي ساعتين في حياتي وجي في بالي دعاء وكلام جدي اني لازم أخرجها واحببها فيا وقولتلهم اني عندي مشوار مهم هخلصه واجي علطول وخرجت ورنيت علي دعاء
أنا:ولاسلام ولاكلام كده نسيتيني ولا ايه
دعاء :احه انساك بعد كل اللي عملته فيا ده مستحيل يابني
أنا:طب ايه وحشتيني
دعاء:نعممممم انت فشختني لا مش هقدر
أنا :كسم دماغك اللي متركبه شمال ديه ياستي اناجبت سيرة نيك ولازلت
دعاء:أنا دماغي شمال فعلا اومال وحشتك ازاي
أنا:يعني عايز اقابلك واشوفك اقولك علي حاجه أنا عازمك علي خروجه كمان وهفسحك
دعاء بفرح:بجد انت هتفسحني
أنا:اه ياستي لو مش عاوزه بلاش منه
دعاء:خخخ احا بلاش ايه انت مصدقت تخلع
أنا:خلاص انا قدامي نص ساعة تلبسي وتظبطي نفسك وتستنيني تحت بيتك تمام
دعاء:حاضر
أنا ركبت العربية واتحركت علي بيت دعاء ونص ساعه فعلا وبقيت هناك لقيتها واقفه ومستنياني
دعاء:بقا عشان تفسحني تسيبني واقفه كده
أنا:معلش ياقمر حقك عليا يلا اركبي
دعاء ركبت العربية وروحت وديتها الملاهي وبقينا نلعب ونضحك زي الاطفال وعدي علينا اربع ساعات كاملين ووقعنا من التعب
دعاء:تعرف اني عمري ما دخلت الملاهي قبل كده وكان نفسي ادخلها من زمان
أنا:أنا موجود بقي عشان احققلك كل اللي نفسك فيه شبيك لبيك أنا موجود وبين ايديكي
دعاء أعدت تضحك
دعاء:يلانقوم بقا عشان أنا ميته من الجوع
أنا:وانا كمان يلا
ركبنا العربية وروحنا الزمالك وكلنا في مطعم معروف اوي هناك وكان جمبه كافية جميل جدا دخلنا ودعاء طلبت هوت سوكلين وانا طلبت قهوة
وقعدنا نرغي في أي كلام لمدة ساعة ومشينا ووديتها علي البيت وهي شكرتني كتير وقالت إنها اول مره تفرح من قلبها وتتبسط للدرجة ديه
وطلعت وانا مشيت وطلعت علي البيت
ووصلت ودخلت ولقيت امي أعده مستنياني
أنا:اهلا ياست الحبايب في حاجه ولا ايه
امي : ايه مش انت قولتلي ان دوري بكرة
أنا افتكرت ووافقت وقلتلها ماشي
امي:طب روح اوضتك استريح وانا هاخد دش واجيلك علطول
أنا:حاضر
وروحت علي اوضتي وريحت علي السرير وروحت في النوم لقيت امي عمالة تبوس فيا وتمص في شفايفي أنا فوقت واندمجت مع امي في ثانية واعدت أمص في لسانها وخدتها في بوسة خدت بتاع خمس دقايق وقلبتها علي السرير بعد ما كنت نائمه فوقي ولقيتها لابسه قميص نوم اسود شفاف وضيق فشخ وواصل لحد كسها بالعافية ومبين نص بزازها ولبسه برا و كلوت اسود وصبغة شعرها بلون اصفر وشكلها زي الملاك أنا أول ماشوفت كده زبري اتنطر وشد جامد واعدت أمص والحس في شفيفها وحسيت أنها بتميل للرومانسية وبقيت مع كل بوسة بقولها بنفسي السخن بحبك ومره اقولها بموت فيكي وروحت خبطت بصوابعي علي رقبتها وقربت من ودونها وبقولها بعشقك روحت نازال تقفيش بايدي في بزازها من فوق القميص بايدي وقلعتها وهي نايمه علي السرير وفكتلها البرا ونزلت علي بزازها مص في الحلمه وأيدي في البز التانيه وأيدي التانية بفرك في شعرها وروحت علي الفارده التانيه واعدت الحس فيها وحلمتها بقيت البني بارزة جدا روحت نزلت لحس حوالين سرتها واول ما لمست سرتها بلساني اتشنجت جامد وجابت ميتها وهي قالتلي افشخني وانا نزلت واعدت ابوس في كسها من فوق الكلت اللي كان غرقان من عسلها وبقلعولها وانا عمال ابوس في رجلها والحس وقلعتها ونزلت لحس علي كسهااا لحد ما جابت ميتها ومخلتهاش تمص زبي من اول مره روحت باله من ريقي وغرقته وبدأت ادخله في كسها وانا عمال ابوس فيها والحس ومص في شفيفها وعشان اكتم صوتها لحد ما زبي دخل كله في كسها وروحت علي ودونها اليمين وبهمس في ودنها وبزازها بعشقك ياقلبي وبعد ساعة الاربع من الرومانسية العالية جدا قولتلها اني هجيب قالتلي هات في كسي عادي أنا عمله حسابي وجبت في كسها ونمت احضنتها وروحت في سابع نومه
لقيت امي بتصحيني الصبح وبتقولي
امي:قوم بقي ياقلبي
أنا:في ايه ياحبيبتي
امي:قوم شوف تليفونك اللي مش مبطل رن ده
أنا:حاضر
أنا قومت ولقيت الساعة ٦الصبح وأحمد بيرن
أنا:كسم اصتباحتك علي الصبح ارغي في ايه
احمد: خخخ اوم ياعم عشان نروح المدرسة
أنا:مدرسة ايه ياعم
احمد :طبعا حقك تنسي نفسك ماانت مقضيها نيك وبس قوم فز يابيه ناقص اسبوع علي الامتحانات
أنا:اسبوع احا خلاص انا دقيقة وجيلك
أنا لبست في ثانية واتشيكت وبقيت علي سنجه عشرة وكتبت لامي في ورقة أنا هروح المدرسه
ونزلت بسرعة لقيت احمد مستنيني
احمد : انجز يابيه ناقص نص ساعة
أنا :حاضر يلا قولي بقا امتحانات ايه اللي بعد اسبوع أنا مش عارف اي حاجه في المنهج وبعدين ده اول ليا في المدرسة ومكنتش باخد دروس اعمل ايه
احمد:وانا مال كسمي ياعم
أنا:تصدق أنا خول اللي بيحكيلك حاجه
ووصلنا في المدرسة وانا وأحمد كنا في فصل واحد ودخلنا وحضرنا نص اليوم حصص وملل والمدرسين شرحهم زفت وانا زي الاطرش في الزفه مش فاهم اي حاجه
وجيه وقت الفسحه ونزلنا أنا وأحمد
أنا:احا ياعم أنا مش فاهم اي حاجه وديه اول سنه ليا في ثانوي عام شكلي هعيد السنه
احمد:متقلقش أن شاء*** هنلاقي حل
جرس الفسحه ضرب وكملنا باقي الحصص عادي وكان ناقص علي المروج حصه واحده وكانت فلسفه
الميس:اهلااا هو انت
وهنا الجزء الثامن انتظروني في الجزء التاسع بما أن السلسلة الاولي أوشكت علي الانتهاء حبيت اخد رايئكوا هل انزل السلسة الثانية من القصة ولا اشترك في مسابقة الربيع الوردي مع العلم اني لو اشتركت في المسابقة السلسة الثانية للقصة هتنزل في خلال ٥ ايام و شكرا لكم جميعا .
_______________________________
الجزء التاسع
_________________
جرس الفسحه ضرب وكملنا باقي الحصص عادي وكان ناقص علي المرواح حصه واحده وكانت فلسفه
الميس الفلسفة:اهلااا هو انت
أنا:اهلا بحضرتك ياميس
الميس: يبقي استناني بعد الحصه عشان عايزاك
أنا :حاضر ياميس
الميس بدأت تشرح الدرس وكان شرحها جميل
احمد:قولي بقي ياعم عرفتها منين بقي
أنا:مش قادر تستني لما الحصة تخلص ياكسمك
احمد: اه ياخول انجز
أنا : حكيت لاحمد كان في درس فلسفة روحنا في أنا وأنت وچورچ في اسماعيلية وكنت ببص هائج واعدت ابص في جسمها وهي خدت بالها مني أنا ضحكت وهي ضحكت ضحكه بسيطة عشان محدش ياخد باله
احمد:اه خلاص افتكرت وعايزه منك ايه بقي
أنا: اعرف منين ياعم هو أنا بشم علي ضهر طيزي
احمد:طب خلاص ركز في الدرس
أنا:ماشي
ركزت في الدرس وكلها ربع ساعة وجرس المرواح ضرب وكله روح وانا قولت لاحمد يروح هو ومشي وانا روحت للميس اللي كانت مستنياني في الفصل
أنا:نعم ياميس حضرتك عايزه ايه
الميس:ميس وحضرتك لا بقا كده مش هينفع ده احنا من بلد واحده أنا اسمي شيماء ومش هسمحلك تقولي غير ياشيماء ومفيش ياسيدي كنت عايزه اعرف انت مكنتش بتيجي ليه من اول السنه
أنا:حصل عندي ظروف خلتني امشي من اسماعيلية وجيت هنا الاقصر ولسه خالصه دلوقتي وللاسف مش عارف اتصرف ازاي لحد دلوقتي وناقص علي الامتحانات اسبوع بس هو انتي بتدي دروس هنا عشان ابدا معاكي
شيماء:اه ياسيدي ومعاد الدرس دلوقتي ايه جي
أنا:اكيد ياشيماء
شيماء :*** ما يحرمني منها طالعه من بوقك زي العسل طب يلا بينا
أنا:يلا
واحنا رايحين لشقتها قابلنا الطلاب علي اول الشارع اللي كان فيه بيتها (مش ضروري تعرفوا الطلاب عشان ملهمش دور في القصة) وسلمت عليهم وروحنا البيت وكانت حصة مراجعة فهمت منها تقريبا المنهج كله وشرحها كان فوق الممتاز والحصة خلصت والكل ماشي وانا روحت قايم عشان اروح معاهم
الميس(شيماء):استنا يامروان انت رايح فين
أنا:مروح مش الحصه خلصت
شيماء:خلصت ايه أنا هديك لوحدك كمان عشان تفهم ديه أول حصة ليك وايه عايز تمشي ليه هو انت لحقت تزهق مني
أنا: لا حد يزهق من القمر ده انا اعد معاكي العمر كله حاضر يلابينا
شيماء بكسوف جامد فشخ :تنورني يلا نبدا
وبدأت تشرح وانا عمال اجاوب معاها وشرحها كان خيال وفهمت كل حاجه وكنت استعديت للامتحان بتاع الفلسفة الحصة خلصت
أنا:ياسلام أفلاطون نفسه بيشرحلي ياناس ده اي الجمال ده
شيماء: يعني بعرف اشرح ممكن أنفع
أنا:ياشوشو ده انتي دكتوره
شيماء: متبالغش اوي كده
أنا:مابلغش اي بس ده انتي تستاهلي اكتر من كده بمراحل
شيماء:طب ياسيدي متشكره
أنا :قوليلي بقي احنا بقالنا ٥ساعات الحساب كام
شيماء: حساب ايه بس وبعدين عيب تقول كده ده احنا حتي جيران
أنا فضلت اتحايل عليها عشان تاخد اي فلوس حتي لكن كانت رافضة جدا
شيماء:خلاص بقي قولي المهم فهمت
أنا:جدا اتمنطت اوي بسسس
شيماء:بس ايه قول
أنا: أنا كده طمنت مادة من ١٠مواد فلسه قلقان
شيماء : طب بص خليك هنا وانا هعمل كام مكلمه واجيلك
أنا: حاضر
شيماء قامت وراحت علي البلكونه وانا فضلت اعد وبعد نص ساعة جات
شيماء:اطمن ياعم ومش هتذاكر كمان
أنا:ايه ازاي ده
شيماء: الامتحان هيجيلك ومحلول كمان قبل الامتحان بيوم بسسس
أنا:بس ايه عايزين فلوس عادي أنا موافق
شيماء:لاياسيدي مش فلوس هما عايزين حاجه تانيه
أنا: زي ايه مش فاهم
شيماء بكسوف: بصراحه ومن غير لف ودوران عايزينك تنام معاهم
أنا فكرت شوية وبعدين رديت عليها
أنا: خلاص موافق بس فهميني هيحصل ازاي
شيماء:بص انت دلوقتى نجاحك وسقوطك في مصير زوبرك بالمعني فأنت هتنيك بعد ما تخلص الامتحان اللي هتكون استلمته قبلها بيوم محلول ولو معجبتش حد فيهم الامتحانات اللي بعد كده مش هتتبعتلك وده هيحصل هنا عندي في الشقة
أنا: تمام موافق
شيماء بكسوف فشيخ: وانا ايه مليش حاجه زيهم هههههه
أنا: أنتي تؤمري ده انا لازم اشكر الجسم الصدفه
ومستنهاش ترد روحت هاجم عليها وأدلتها بوسة من شفيفها وسحبت لسانه ومصيته ومسكت بزازها الاتنين تقفيش من فوق العباية اللي كانت لابسها و وبعد كده نزلت ايد علي كسها وفركته
وكل ده وانا شغال بوس لقيتها اترعشت جامد وجابت عسلها وانا مسكتها وريحتها علي الكنبه ولسها هقلعها لقيتها انتطرت قامت ومسكت ايدي
شيماء:ابوس ايدك بلاش النهاردة عشان أنا مش جاهزة خليها بكرة
أنا فهمت أنها مش منضفه نفسها وحسيتها زعلان أننا مش هنكمل
أنا: خلاص ماشي وليكي عندي مفاجأة بكرة
شيماء بفرح: اتفقنا
انا استأذنت منها ومشيت وروحت البيت
لاقيت امي أعده قولت حلو *** يقطع منها هنا ويوصل من هنا ورحت داخل علي امي واديتها بوس ومص في شفايفها وقفشت في بزازها من فوق العباية
أنا: وحشتيني اوي يا امي
ولسه هنزل ايدي علي كسها
امي شدت ايدي وقامت
امي:اهدي ياض انت جي هايج كده ليه وبعدين مش هينفع عشان عندي ظروف
أنا:احا يعني مش هنيك
امي:اه واهدا عشان احطلك الاكل وتروح عند مرات خالك عشان عايزاك هتعدلوا كام حاجه في الشقة
أنا:ماشي
امي حطت الاكل وكلت ونزلت ركبت العربية ورحت علي بيت مرات خالي (صفية) وطلعت وخبطت عليها ومفيش دقيقة وفتحت
صفية : ايه يابني التاخير ده
أنا:معلش كنت باكل
صفية: الف هنه طب يلا خش عشان عشان ورانا حاجات كتير هنعملها
أنا :ماشي
دخلت واعدت
صفية:ايه هو انت لسه هتعد يوم انجز
أنا قومت
أنا:ها نبدا بايه
صفية :هقولك دلوقتي بس معلش أنا هقلع الجلبية ديه عشان متتوسخش أو تتقطع
أنا:علي راحتك خالص
صفية قلعت الجلبية ويالهوي كانت مش لابس تحتها حاجه غير برا و كلوت وكمان شفافين يعني جسمها وبزازها الكبير وطيزها الملبن قدامي أنا زبي اتنطر اكتر وانا كنت هايج من الاول اصلاا
صفية:تعالي نبدا بالكنب والكراسي
أنا: ماشي يلا الكنبه الاول
روحنا علي الكنبه وكل واحد مسك من ناحية وودينها الاوضة واول ماسيبنها مرات خالي صوتت أنا قلقت عليها وجريت عليها
أنا:مالك في ايه حصل اي
صفية: اهاااا ضهري اتقطم
سندها وريحتها علي الكرسي
أنا:طب خلاص ريحي انتي وانا هعمل كل حاجه
صفية نشفت دماغها وقالت إنها لازم تعمل معايا
أنا : قولتلها ماشي
قالتلي: يلا كده ناقص ٤كراسي
أنا : يلا
صفية وطت ومسكت كرسي وفنست طيزها ليا وبزازها هيطلعوا من البرا وقالتلي
صفية:تعالي بقا اوقف ورايا واسندتني من ضهري أنا عملت زي ماهي قالت بالظبط وزبي كان هيقطع البنطلون زبي بالظبط في طيزها عند الفتحه وهي لبتقوم وانا بقوم وراها بالظبط الكلوت بتعها جيه علي الجنب وزبي بقي لامس كسها ورأسه جوه كسها بالبنطلون وقالتلي
صفية :امسك بقي صدري عشان مقعش منك
أنا عملت زي ماهي قالت وبقيت ماسك بزازها الاتنين وزبي رأسه جوه كسها وماشي معاها وبتوطي عشان تحط الكرسي علي الارض نص زبي دخل في كسها وانا لابس البنطلون وهي شهقت جامد وكررنا الموضوع مرتين وكان ناقص كرسي ونزلت توطي وانا نزلت معاها عشان تمسك اخر كرسي زبي دخل نصه ومسكت بزازها ومشيت هي بقيت تلزق فيا اكتر وانا بقيت يقفش في بزازها جامد وبتنزل عشان تحط الكرسي علي الارض راح زبي راشق في كسها وهي قالت اههههههههه وجابت عسلها والبنطلون اتغرف من عسلها
صفية:نكني بقي افشخني حرام عليك
أنا ماصدقت وروحت ماسك رأسها وبقطع شفيفها حرفيا ووقعتها علي الكنبه ونزلت علي رقبتها وقطعت البرا ونزلت هجمت علي بزازها وعمال الحس في حلمتها البني اللي كانت واقفه اوي وبارزة واعدت أمص فيهم ونزلت علي كسها وقطعتلها الكلوت كمان ونزلت لحس علي كسها لغاية ماجابت عسلها تاني هي راحت قامت واتعدلت وقلعتني البنطلون والبوكسر وزبي واقف شامخ ورافع رأسه واتنطر في وشها اكنه طلع من سجنه وبقي حر وهو أول ما شفته عينيه لامعة ونزلت تمص فيه زي المحرومه وانا اكتفيت وشلتها وهي لفت رجليها حوليها وروحت دخلت زبري في كسها واعدت ارزع وهي ماسكلي بزازها عشان أمص فيهم ومصيت فيهم ونزلتها من عليا ورفعت رجل علي كتفي وثبتها بايد ودخلت زوبري في كسها واعدت انيك واقفش في بزازها الشمال وجابت عسلها ٣مره وانا حسيت اني هجيب لبني روحت مسرع جامد وهي حست اني هجيب فالفت رجليها الاتنين حوليا وانا أعدت ارزع في كسها وروحت مدخلها جامد مره واحده وبجيب لبني وهي عماله تتحرك وجابت عسلها وكسها اتملا حرفيا روحت نازل علي شافيفها مص ولحس وتقفيش في بزازها لحد ماهاجت وانا الغريبة أن زبي كان زي ماهو روحت عدلتها علي وضع الدوجي المفضل ليا وروحت رشقته في طيزها واشتغلت نيك لغاية ماجبت لبني تاني وهي كانت جابت مرتين وكسها وطيزها بقوا ينزلوا لبني
أنا:يلا بقي مش هتقومي ناخد دش عشان نكمل
صفية:نكمل ايه لاسيبني أنا هنا مع لبنك شوية روح انت استحمي وروح عشان امك متقلقش عليك
أنا: طب ولاحتي هننقل باقي الحاجات
صفية بتضحك:حجات ايه بس انا جايباك عشان تعمل الواجب وانت الصراحه طلعت استاذ
أنا ضحكت وروحت اخد دش وخدت دش ولبست هدومي ونزلت عشان اروح ولسه هركب العربية واتحرك لقيت دعاء بترن أنا فتحت عليها
أنا:القمر اللي واحشني
دعاء: اه غني عليا بإمارة انك مسالتش عليا
أنا:هو أنا أقدر طب ايه انتي فين
دعاء: في الكوافير وخمس دقايق واخلص
أنا: ماشي وانا خمس دقايق وابقي عندك عشان عازمك علي خروجه موووت
دعاء: اشطا ياقلبي
أنا قفلت وطلعت علي بيتها وصلت ولقيتها واقفة لابسة فستان ابيض ووشها بينور زي الملاك
أنا:يلا اركبي
دعاء ركبت وقالت:ها هتوديني فين
أنا:هتعرفي دلوقتي
وديتها الملاهي المائية واعدنا نلعب ونتبسط وبقينا ماشيين زي المخطوبين بالظبط وماانجشها
ونزلنا المياه وبقيت بشيلها واحضنها وحسيت فعلا اني حبيتها هل أنا ممكن فعلا احبها وهي حاسه زي مانا حاسس ولا لا .
كل ده هنعرفه في الجزء العاشر
انتظروني .❤️😍
_______________________________
الجزء العاشر
_______________
دعاء ركبت وقالت:ها هتوديني فين
أنا:هتعرفي دلوقتي
وديتها الملاهي المائية واعدنا نلعب ونتبسط وبقينا ماشيين زي المخطوبين بالظبط وماانجشها
ونزلنا المياه وبقيت بشيلها واحضنها وحسيت فعلا اني حبيتها هل أنا ممكن فعلا احبها وهي حاسه زي مانا حاسس ولا لا وفضلت سرحان ودعاء نادت عليا وفوقت من سرحاني
دعاء:ايه سرحان في ايه
أنا:سرحان فيكي ياقلبي
دعاء:*** يخليك ليا ياروحي طب ايه يلا نروح
أنا:ايه زهقتي من ولا ايه
دعاء قربت عليا وحضنتني حضن حسيت فيه بحبها ليا الحضن كان خالي من الأفكار الجنسية وادتني بوسه دوبتني فيها
دعاء:أنا عمري ماازهق منك ياحبيبي
أنا : *** يخليكي ليا يلا بينا
دعاء : يلا
روحنا علي العربية وركبنا ووديتها بيتها وروحت البيت ونمت وصحيت الصبح علي رنت موبايلي قومت ورديت عليه
أنا:اي ياصداع علي الصبح
احمد: يابضان هو أنا لازم اصحيك كل يوم عشان المدرسة ولا ايه
أنا:معلش طيب دقيقة ونازل
احمد:ماشي انجز سلام
أنا غيرت خدوني ونزلت لاحمد وروحنا المدرسة وحضرت الاربع حصص وضرب جرس الفسحه
نزلنا الفسحه وبنتمشي أنا وأحمد لقيت ميس الفلسفة(شيماء)داخله عليا احمد لما شافها بعد عني شوية وانا روحتلها
شيماء: عامل ايه
أنا:تمام الحمد*** وانتي
شيماء: كويسه ياقلبي متنساش هديتي
أنا أول ما سمعت كده انا كنت ناسي ولما قولتلها مكنش في دماغي حاجه وفجأة عيني جت على احمد ابتسمت وقولت
أنا:من عنيا ياقلبي
شيماء: تسلملي مستنياك علي نار
أنا:مش هتاخر عليكي
سلمت عليا ومشيت وانا روحت لاحمد
أنا:احه ياعم هو في حد يتمحن عليك
احمد:مالك ياعرص
أنا: حقك مااللبوة شيماء عايزاك تنيكها ونفسها فيك وهعملها مفاجأة وهخليك تنيكها معايا النهاردة (أنا طبعا بحاور عليه )
احمد:احه ازاي أنا وأنت هنيك الميس ونفسها فيا
أنا: اه موافق ولا لا
احمد:خخخ ومين الغبي اللي يرفض
جرس الفسحه ضرب معلنا أن الفسحه خلصت
إنا:طب يلا ياغبي علي الفصل
وطلعنا الفصل والحصص خلصت احمد كان زبه واقف وباين عليه هايج
أنا: احه ايه مالك يابني
احمد:أنا فكرة أن في واحده ممحونه عليا مهيجاني فشخ يلا عشان أنا هموت وانيكها
أنا:اهدا ياعم احنا هنتمشي شوية عشان تكون روحت البيت وجهزت نفسها
احمد:احه لسه هنتمشي
مردتش عليه واتمشينا أنا وهو بتاع ربع ساعة واتفقت معاه علي الخطه اللي هنفذها
ووصلنا بيتها وأحمد وقف تحت زي ماقلتله
خبطت عليها وهي فتحت وكانت مش لابسه اي حاجه أنا أول ماشوفتها كده هجمت عليها ونزلت علي شفيفها مص ولحس وبزقها وانا يقفش في بزازها وواربت الباب برجلي واعدت ابوس فيها واقفش في بزازها وهي مندمجة معايا ووديتها علي الكنبة ونزلت علي بزازها الكبيرة واعدت أمص فيهم وبعد كده نزلت علي كسها لحس وعض في الشفرات لغاية ماجابت عسلها وهي قامت واعدت تمص في زوبري وغرقته أنا شدتها من شعرها واعدت ابوس فيها وفتحت رجليها الاتنين واعدت العب في زنبورها بزبي ونازل مص في بزازها وجابت عسلها مره تانيه
وهي اخيرا اتكلمت وقالت ارحمني بقا ودخله نفسي احس بيه جويا أنا نمت علي الكنبة وخليتها تعدت علي زبي وتكون ضهرها للباب وتتنطت عليه وانا سندها بايدي واعدت ارزع جامد في كسها في اللحظه ديه احمد دخل وقلع هدومه وقرب عليها ووراح رازع زبه في طيزها هي هنا اتصدمت وكان هيغمي عليها من الصدمة لكن أنا هديتها وقلتلها هي ديه المفاجأة بتاعتي هي رجعت معانا في المواد وبقت هايجة وتتشرمط اوي وبدلت مع احمد وبقي بينيك في كسها وانا في طيزها في اللحظه ديه هي شافت احمد هاجت اوي واحنا أعدنا نرزع وبيوضنا بتخبط في بعض لغاية ماجبنا لبنا أنا واحمد
واعدنا جمبها ناخد نفسنا
أنا:بس انتي هيجتي اوي لما شوفتي احمد
شيماء: اصل فكرة اتنين من تلاميذي بينكوني ولعتني فشخ
واعدنا نرغي وعملنا واحد كمان ومشينا أنا وأحمد وروحنا البيت وامي كانت عايزني انيكها لكن انا مردتش عشان كنت جاي تعبان من المعركة وكنت لسه هنام افتكرت دعاء لقيتها رنت بتاع ٨٠مره وبعدت١٠٠رسالة وانا مردتش اتصلت عليها
أنا: خير يابنتي في ايه
دعاء: انت مبتردش ليه
أنا:معلش كان عندي مشوار ولسه راجع
دعاء:طب انت فاضي دلوقتي
أنا:اه ليه
دعاء:مفيش عايزه أخرج واعمل حسابك انك هتقضي معايا الليلة
أنا: حاضر خمس دقايق واجيلك
دعاء:تمام مستنياك
أنا اتصلت علي احمد قولتله أنا مش جي المدرسة بكرة وقولت لامي وابويا أن أنا واحد صاحبي تعبان وملوش حد أنا هروح عشان ابقي جمله وابات معاها النهاردة وافقوا وروحت علي دعاء لقيتها مستنياني تحت البيت
دعاء:يلا بينا
أنا:يلا
خدتها ووديتها كافية علي النيل كان عظمه
دعاء:ايه ياعم الروقان ده
أنا:ايه عجبك
دعاء:جدا تسلملي ياروحي
أنا:و*** يخليكي ليا يقلبي
دعاء:أنا نفسي اعمل حاجه بس مجنونة شوية
انا:اعمل كل اللي نفسك في ياقلبي
لاقيت دعاء قربت علي وحضنتني وحططت رأسها علي كتفي وانا حطيت ايدي علي رأسها في اللحظه ديه لاقيتها بتعيط جااامد وبتحضني اوي أنا قلقت عليها اوي
أنا:مالك في أي ياقلبي
دعاء: تعالي نروح حالا أنا لازم احكيلك حاجه
أنا:حاضر يلا بينا
روحنا بيت دعاء ودعاء طول الطريق كانت بتعيط
أنا:قوليلي بقي في ايه
دعاء حكتلي علي كل حاجه انها من الشياطين وأبوها يبقي ملك الشياطين وأنها من اقوي الشياطين وموجودة هنا عشان تدمرني لكن لما قابلتني حبتني زي مانا حبيتها ونفسها تعمل اي حاجه عشان اسامحها وأحبها واخليها تفضل جنبي طول العمر واعدت تتحايل عليا اني مسبهاش واعدت تعيط جامد
أنا خدتها في خضتني
أنا:بسسسسسس اهدي وارتاحي وبكره نبقي نشوف الموضوع ده وانا كمان بحبك جدا ومقدرش استغني عنك
دعاء:أنا نفسي افضل في حضنك طول العمر ولما بتنام معايا بحب كده جدا لكن انت لأطول اوي عقبال ما تجيب لبنك وبجد المره اللي فاتت انا تعبت جدا
أنا خدتها الاوضة واعدت العب في جسمها والحس في كسها وهي جابت عسلها مرتين في عشر دقايق بالظبط وكانت تعبت جامد وحسيتها اتطمنت وبقيت احسن وانا كنت هايج بس مردتش اعمل حاجه عشان متعبهاش وكمان أنا بخاف عليها اوي وخدتها في حضني ونامت وانا غمضت عيني وظهرت قدام فرعون
فرعون:حقيقي انت بتحبها يامروان
أنا:جدا يافرعون ونفسي اساعدها هو مفيش طريقة أن هي تفضل جنبي ومتسبنيش
فرعون: بص هو في طريقه واحده لكن افتكر انها بنت ملك الشياطين تخيل بقي ملك الشياطين هيعمل فيك ايه لما تاخد منه بنته وانت مش جاهز دلوقتي لكل ده لازم تبقي قوي عشان تعرف تقف قصاد اللي هيحصل
أنا: طريقة ايه قول بسرعة وانا هحافظ عليها واللي هيقرب منها هكله بسناني
فرعون: تمام أنا همشي دلوقتي هعمل كام حاجه وهقولك هتعمل ايه . وهنا نهاية الجزء العاشر❤️
_______________________________
بداية القصة
(انا اسمي مروان عندي ١٦سنة اعيش في الاسماعيليه في مصر شاب عادي جدا متوسط الطول رفيع مهتم بالرياضة وجسمي طبعا عضلات مهتم بدراستي وبطلع من الاوائل من عائلة متوسطه)
امي بتصحيني الصبح
امي:اصحا بقا يازفت عشان تروح الدرس
أنا:حاضر اهو هتزفت هصحي ولسه بفتح عيني اوبااا علي شوفته
(امي عندها ٤٥سنة طويلة عندها بزاز وطياز كبار وعودها جامد أو ما تشوفها زوبرك يوقف ليها احتراما )
اوبا علي شوفته شوفت امي لبسة قميص نوم اسود شفاف ومش لابسة براا أو سنتيانة وبزازها هتفرتك القميص ولابسة كلوت احمر فتلة وباينين جدا من القميص أنا أول ما شوفت كده زبي وقف احترما ليها ومركز طبعا في جسمها
وهي أول ما لاحظت زبي لفت وشها
امي :أنا خارجة احضرك الفطار عشان ناكل مع بعض
أنا :ماشي
روحت اخد دوش ولبست وروحت عشان أفطر مع امي روحت لقيتها محضره كل حاجة واعده مستنياني روحت اعد وباكل وانا عيني مش راضية تحل جسمها بفصصها وجسمي هيقطع البنطلون وهي ملاحظة اني عمال ابص عليها
أنا خلصت اكل وخدت حاجتي ونزلت عشان اروح الدرس الدرس في بيت المستر
وصلت ولسه ناقص ساعة
بخبط علي الباب والمفاجأة اللي بتفتح الباب مرات المستر ويادين امي
لابسة عباية ماسكة علي جسمها وقصيرة لحد الركبة وبزازها كبيرة وطيزها متوسطة الحجم
وقصيرة واول ما فتحت طبعا أنا مركز معاها ومسبتش حته في جسمها وهي لاحظت زبي اللي كان واقف علي امي الصبح
مرات المستر :اتفضل يا حبيبي وعينها مش راضية تطلع من علي زبي
أنا لاحظتها وهي بتبص علي زبي فابحاول اداريه
أنا:شكرا اومال فين المستر
مرات المستر : اتفضل هو نزل يجيب حاجه وساعة وجي
أنا : خلاص أنا هجيب حاجة وجي لما المستر يجي
مرات المستر :لا اتفضل ميصحش وا*** وبعد محاولات كتير دخلت
مرات المستر :اومال مقولتليش اسمك ايه
أنا :مروان
مرات المستر :عاشت الاسامي وانا ساميه
أنا:تسلملي ياطنط
ساميه :طنط ايه بقي احنا هتبقي أصحاب ولا انت مش عاوز تصاحبني وانا بصراحه مبحبش حد يكبرني
أنا :لا عاوز طبعا حاضر ياطنط
ساميه :تاني
أنا :اسف ياطنط
ساميه :لا ده انت بارد بقي وجت عليا ونيمتني
وبتكتفني وانا بحاول افك وهي أعدت علي زبي ومن الحركه حستها مش علي بعضها وانا زبي بقي شادد
أنا : خلاص خلاص انا اسف ياسامية
ساميه :ايوه كده ناس مبتجيش غير من العين الحمره بس انا مش هسيبك فك أنت نفسك
أنا :بس كده سهلة فكيت ايدي ومسكت بزازها وزقتها وركبت عليها
سامية وحسيت أن نفسها بيروح ومش قادرة تتكلم
سامية:يوه معرفش انك جامد كده خلاص سيبني
أنا :لا فكي انتي نفسك
سامية :بقا كده
أنا :ايوه هو انتي احسن مني في حاجة
هي:لا خالص
أنا :يبقي فكي نفسك
سامية :بس انت استحمل
أنا :حاضر
سامية بتقرب من وشي اوي وبتفتح بقها وبديني بوسه وبتمص في لساني وانا مش مصدق طبعا أنا اندمجت فيها علطول وحطيت ايد علي بزازها وايد علي كسها وقعدنا بتاع دقتين وبقت بتحاول تقلعني البنطلون وانا ماسكها تقفيش ومص ولحس في رقبتها وفي وشها
سامية:لا أنا مش قدك تعالي نخش الاوضة
أنا :حاضر
دخلنا الاوضة وزقتني علي السرير وفي ثانية قلعت وبقت ملط وانا واقف متنح من جسمها
ساميه زقتني علي السرير وحرفيا اكنها بتختصبني وانا عمال اقفش في جسمها وهي تقلعني واول ماشافت زوبري اتصدمت وبعد كده خادته وهاتك يا مص وانا حسيت اني هجيب مسكت رأسها وخدها في بوسة يجي ٥دقايق وبوبسها وبعلب في شعرها وأيدي التانية بتبدل مابين بزازها ونزلت علي رقبتها ومص ولحس وعض علي خفيف ونزلت علي بزازها واعدت أمص فيهم لغاية ما شبعت ونزلت وبنزل وقربت نحيت سرتها واعدت الحس علي شكل دايرة واول ما لمست سرتها مسكتها كهربها
سامية :يخربيتك أنت عملت فيا ايه
أنا مردتش ونازل مص لحد ما وصلت للكنز كسها احلي كس وردي ويالهوي علي الشفرات حاجة كده موت واول ما حطيت لساني علي كسها حسيت ببركان نازل مازلت عسلها كله في واشي وانا طبعا لحسته كله مسبتيش نقطة أعدت الحس ونزلت علي الحته مابين كسها وطيزها لغاية ما وصلت لطيزها وهاتك يامص وهي اعصبها باظت خالص
سامية عدلت جسمها بالعافية وغرقت زوبري بريقها قالتلي يلا بقي ياحبيبي أنا هموت علي زوبرك عدلتها علي وضع الدوجي واول ما حطيت زبري جسمها اتنفض وجابت عسلها أنا دخلت زوبري حسيت أنه دخل في بركان
سامية : افشخني بدل ما جوزي رميني كده
أنا :بقي حد يرمي النعمه ديه
واعد انيك فيها لغاية ساعة الاربع وحسيت اني هجيب أنا:هجيب يا قلبي
سامية :هات في كسي يا حبيبي
أنا ماصدقت وسرعت السرعة وحسيت أنا زبي هينفجر ونزلت كمية كبيرة جدا
سامية (مرات المستر):اه اخيرا حسيت بلبن في كسي ده انا حسيت اني اتحرمت منه
أنا :بالهنا ياقلبي
سامية :طب يلا ناخد دش
دخلنا ناخد دش واعد العب في جسمها شوية وهي تلعب في زبي طبعا زبي وقف احتراما ليها
هي وبتضحك :لابقولك ايه نيمه تاني أنا مش قده
أنا :خلاص متخفيش
خلاصنا ولبسنا واعدنا في الصالون
سامية :يخربيتك ده انت بهدلتني قولي بقا ديه اكيد مش اول مره ليك نمت مع كام واحده قابلي
أنا :لا وا.. ديه اول مره
سامية :لا مش مصدقاك اومال عرفت ده كله منين ده جوزي مبيعملش نص اللي بتعمله يامفتري
أنا: من فيديوهات السكس وضرب العشرات و منتدي سكس العرب
سامية :اه ده انت باين عليك مقضيها
أنا مردتش وببص في التلفون ومستغرب أن محدش جيه ببص في الساعة لقيت لسه ناقص خمس دقائق وبفكر لقيت سامية بتقول
سامية : طبعا انت مستغرب أن محدش جيه
أنا:اكيد ممكن تفهميني
سامية :جوزي قال للطلاب أنه هيقابلهم تحت واتفق معاهم على مكان لانهم مش عارفين البيت وكان عنده مشوار واتفق معاهم أنه هيقابلهم قبلها بعشر دقائق وزمانه في الطريق
وفعلا اول ما خلصت كلامها لقينا الباب بيخبط
هي ردت وقامت عشان تفتح الباب وفعلا الطلاب دخلوا ومعاهم المستر
والمستر دخلنا الاوضة عشان ناخد فيها الدرس
وبدأ المستر يتعرف عليهم ويعرفهم عليا
كنا ٤ بنات و٣اولاد
(مريم طويلة وبيضة ومحجبة وعندها بزاز متوسطة وطيز كبيرة بس مش اوي كانت اجمل واحده فيهم &اسراء قصيرة قمحاوية وطياز متوسطة وبزاز صغيرة &نورهان اطول من مريم وبزاز وطياز متوسطين وحاجة كدة عود فرنساوي&رباب متوسطة الطول حاجة كان ناصعة البياض وتخينة وبزازها ملبن وكبيرة وطياز كبار )
(چورچ كان طولي عريض وتخين شوية وابيض&يوسف قصير واسمراني &احمد كان طويل وعريض وعضلات واسمر احمد عشرة عمري واجدع واحد في اللي عرفتهم)
والمستر جي عليا وقال مروان متفوق دراسيا وذكي جدا وبيقدر يلعب في عقلك وسابق سنه
وباقي الحجات هتعرفوها مع الوقت وبدانا الحصة وخلصنا في خلال ساعتين ونص ومشينا وانا خارج لقيت ساميه مرات المستر جايه وبتقولي خلينا نشوفك تاني
أنا :حاضر
وخارجين أنا الصحابي وانا ماشي لقيت احمد جاي عليا
احمد : أعتق ياعرص بقا حتي مرات المستر
أنا :خخخ جرا اي يا خول مالك
احمد :مفيش حاجه يامعلم كنت جاي بقولك يلا نروح البلايستيشن
أنا :ماشي يلا
روحت معاه وخلصنا ومروحين في الطريق وفجأة واحنا ماشيين شوفنااا
____________________________
الجزء الثاني
_______
خلصنا البلايستيشن و مروحين في الطريق وفجأة شوفنا مريم وكان في ناس بيخطفوها أنا وأحمد طيرنا عليهم وفشخناهم ومريم كانت بتعيط ومنهارة أنا روحت علي ماسكها وروحت ماديلوه بالنص ونازل عليه بالبوكسات لغاية ما وشه بقي كله ددمم ولقيت واحد بيحط أيده علي كتفي ولسه هنوله البوكس لقيته احمد
احمد :مش كده يا وحش الواد هيموت في ايدك
أنا :ينعل كسمك خضتني ما يموت ولا يولع
مريم قامت من علي الارض وقالت أنا متشكرة ليكوا جدا من غيركوا كانوا خطفوني
احمد : العفو يا قمر احنا عملنا حاجة
أنا :هما مين دول ياكريم وعايزين منك ايه
احمد:انت مال كسمك هو انت ابوها
أنا :يخربيت بضانك ياعم
مريم :دول يامروان أعداء بابا في الشغل وفي بينهم مشاكل
احمد :طب تمام بقولك ايه ماتجيبي رقمك عشان لو حصل اي حاجه زي دي نعرف نتصرف
مريم: حاضر هات تليفونك اسجله ورن عليا كمان ساعة عشان مش معايا التلفون وبالمره اسجل تلفونك
احمد:بس كده اتفضلي
مريم سجلته وقالتلي مروان ممكن تليفونك اسجل رقمي وتكتبي رقمك في ورقة
أنا :حاضر يامريم
مريم سجلت رقمها وانا ادتلها رقمي ومشيت وانا وأحمد مروحين مع بعض لغاية ما جيه بيته
احمد:يلا ياعم في داهيه
أنا :ماشي ياعم ماشي عايز اشوف وش كسمك تاني
أنا وصلت البيت وكلت واعد شوية اقلب في التلفون واتفرجت علي فيلم دبابة الغضب ونمت وصحيت علي رنت التلفون ببص لقيت چورچ بيرن رديت عليه
چورچ:يلا يسطا بقالي ساعة مستنيك قدام البيت أنا وأحمد
أنا:مستنيني ليه انت والخول ده
چورچ :احه انت ناسي أننا عندنا درس في السنتر
أنا :اه صح يادين امي طب خلاص خمسه وجي
چورچ : تمام سلام
أنا :سلام
أنا خدت دش علي السريع وغيرت لبست تشيرت اسود علي بنطلون ابيض وكوتش اسود ولبست ساعة كده لونها دهبي وصحيت امي وقولتلها اني رايح الدرس واعدت تتحايل عليا اني أفطر بس أنا مردتش وقولتلها أنا هفطر مع اصحابي وخرجت لقيت فعلا چورچ وأحمد مستنيني
احمد :ياعم ينعل اهلك مستنين الوزير بقالنا ساعة اعدين
أنا نفضت لااحمد وقولت لچورچ
أنا :ياعم ايه خلاك تجيب الصداع ده
چورچ :معلش خليها عليك
احمد :ماشي ياعم تشكر يا محترم
أنا: العفو ياكسها
احمد: شوفت الخازوق اللي مريم ادتهولي ادتني الرقم غلط
أنا: احسن ما انت غشيم ومدلوق عليها فشخ
احمد وچورچ في وقت واحد: يبني البت واتكة
أنا : ايوه عندكوا حق بس فكر بعقلك مش بس زوبرك
وصلنا الدرس العدد كان كبير جدا والمستر اعد يرغي والبنات ترغي وانا طبعا مش فاهم حاجه بس كده كده أنا هعرف اذاكرهم فا مش مهتم
روحنا مروحين أنا وچورچ وأحمد لقينا مريم داخلة علينا وجت تقولي ممكن دقيقة بعد اذنك
أنا فهمت :فاقولت لاحمد وچورچ يروحوا وانا هيبقي اروح
چورچ :قال تمام
وأحمد : قال يسهلوا يابا
أنا روحت لمريم قولتلها نعم
مريم: لا بس كنت عايزة اشكرك علي اللي عملته امبارح وعازماك كده نشرب حاجة
أنا :أنا موافق بس بشرط
مريم : عارفه انك تحاسب وانا معنديش مشكلة
أنا :كده تمام يبقي ناكل الاول وبعد كده نشرب عشان انا ميت من الجوع
مريم:يلا بينا
كلنا وروحنا كافيه هادي وحاجه اخر روقان
ومريم :ها ياسيدي قولي بقي ايه حكايتك
أنا توهت الموضوع لاني مبحبش احكي لحد لاني مش بثق في حد
وقولتها احكيلي بقي علي يخطفوكي دول مين
مريم : هو هو اللي أنا قولتلك عليه امبارح الحقيقة
أنا :مع اني مش مصدق بس تمام عادي المهم انتي جيباني ليه
مريم:مفيش عشان نبقي أصحاب ونقرب من بعض
أنا :ايوه في نوعين من التقريب يااما نقرب حب وشغل المحن ده مليش فيه وفي نوع تاني اللي هو نوع التقريب عشان أنام معاكي اني نوع بقي
مريم بكل خجل: يبقي النوع التاني بس ال.. واكبر عليك طلعت زكي فعلا مش مجرد كلام
أنا :طب ايه عشان نخلص عندك ولا عندي
مريم بابتسامة: يبقي عندي
أنا :كويس برضو عشان أنا معنديش مكان يلا بينا
مريم :يلا
ولاقيتها بتفتح عربية وبتركب قولتلها احه جايبها منين ديه
مريم :من عند امي ما تركب ياعم
ركبت وطول الطريق ما بنتكلمش واول ما لقيتها بتلف وهتخش في فيلا يادين امي علي الجمال وانا واقف مبحلق وفيلا كده من الخيال
مريم نزلت من العربية وبتقولي ايه هتبحلق كتير
أنا :قولتلها ده مين ده كله
مريم:ابويا جابهالي هدية هي والعربية
أنا: ليه ابوكي شغال ايه
مريم :هبقي افهمك بعدين يلا بقي اصلي هموت عليك
أنا:يلا
طلعنا أوضة النوم وهي دخلت الحمام تاخد شور وتيجي وانا اعد وسرحان في جمال الاوضة
وعيني وقعت علي ملاك ياللهوي مريم لابسه قميص نوم احمر وجايبه شعرها لجمب وحاطه برفان سكسي فشخ أنا أول ما شوفت كده جريت عليها وهي جريت مني واخير مسكتها وشلتها ورمتها علي السرير
مريم: ايه هتعمل يه
أنا :كل خير يا جميل
مسكتها خدتها في بوسها رومانسيه خدتها فيها بتاع خمس دقائق وهي اندمجت معايا وانا ببوس فيها عمال العب في ببزها الاتنين وأيدي بتفرك في شعرها وهي في عالم موزاي قلعتها هدومها وشوفتك احلي بزاز واحلي طياز في الدنيا وبدأت اعرف انها بتحب الرومانسي ولا العنف ولقيت كل ما اعمل حاجه برومانسية بتهيج وبتتشنج فا عرفت انها من النوع الرومانسي خدتها في احلي بوسه ومصيت لسانها ومسبتش حته في وشنا غير ببوسه ولسحه وحتي ودانها وبفرك في شعرها ومازلت علي رقبتها ولحس وبوس لغاية ما وصلت للبزاهات أعدت الف حولين الحلمه بالسانيه وهي نفسها يعلي وتصوت وتتشنج واوال ما حطيت لساني علي الحلمه الشمال مريم :اهههه افشخني قطعتي وانا عمال أمص في البزاز أدفن وشي بينهم ونزلت علي السريع كل ما اقرب منها القيها بتشنج اكتر ونزلت مص ولحس لحد كسها واعدت الحس لغاية ما جابت في وشها عليها وانا متواصاش مسبتيش نقطه وللاسف كانت مش مفتوحه من كسها فقلبتها علي طيزها مص ولحس وروحت علي الخرم لقيتها مش مفتوحه فابسالها
مريم :يبني أنت اول واحد تلمسني اصلا
أنا مكدبتش خبر وزبي بقي وقف اكتر وانا نص ولحس في حرمها وابدا بينه وبين كسها لغايه ما جابت وهي قامت وقلعتني خدوني ومص وكان باين عليها اول مره فعلا أعدت أعلنها لغاية ماغرقت زبي قولتلها هاتي فاوزلين أو كريم قامت وجابت من الدرج كريم أنا دهنت زبي وخرمها وحطيت شويه علي ايدي وبقيت ادخل صباع لغاية ماخدت عليه ودخلت التاني واتعودت علي الاتنين ودخلت التالت واتعودت وحسيتها فعلا جاهزه أولي أول ما حطيت زبي علي طيزها صوتت وقالت: افشخني موتني بزبك أنا: أنا لسه عملت حاجه ياشرموطة
مريم : افشخني أنا شرموطتك
روحت دخلت راس زبي وهي عمالة تصوت فاهديت شوية لغاية ماخدت علي الوضع وبدأت ادخل زبي وانا عمال العب في ببزازها وأيدي في كسها لغاية ما دخل نصه روحت مسكت رأسها واديتها بوسها برومانسية و ايدي علي بزازها ومره واحده روحت دخلت كله مريم : اههه اههه حرام عليك فشخت طيزي نصين يا مفتري ونزلت دمعتين صعبت عليا فعلا
فاهديت شوية لغاية ما طيزها خدت علي زبي ولقتها بتتحرك عليها أنا ماصدقت أعدت انيك فيها ولقيتها جابت للمره التالت فاهديت شوية ونمت وخليتها تعد علي زبي واعدت تنطط علي زبي حسيت اني هجيب فقولتلها قالتلي هاتهم علي بزازي وجبتهم علي بزازها وهي أعدت تدهنه علي بزازها قولتله يلا نستحمي قالتلي يلا روحنا وعملنا وحد محترم في الحمام وجبتهم في طيزها وخرجنا من الحمام ولبسنا
أنا :يلا سلام ياقلبي
مريم :علي فين انت هتقضي معايا اليوم
أنا : احه انتي عايزة امي تقتلني
مريم : لا احا أنا بعد ما اتعودت علي زبرك يلا روح سلام
أنا : سلام
روحت وفتحت الفون لقيتها بعتالي علي الواتس لما تروح طمني عليك وفرحت وطمنتها وقولتها اني روحت قالتلي ماتيجي معايا الدرس بكرة بدل ما تروح مع أصحابك
قولتلها مينفعش عشان اصحابي ميزعلوش
قالتلي ماشي
وقفلت معاها وكلت مع امي في البيت ونمت وصحيت تاني علي رنت احمد ابن المتناكة غيرت ولبست لبس كاچول وكان علينا درس فلسفة في السنتر والعدد كان متوسط والمدرسة كانت جامد فشخ وانا كنت مركز معاها وهي لاحظت وضحكت وهي ضحكت ضحكه بسيطة عشان محدش ياخد باله
خلصنا الحصة ومروح أنا وأحمد لاقيت مريم داخلة علينا
احمد : هو ايه الحوار
أنا : انت مال كسمك
احمد : بقا كده ياعرص
أنا : خلاص هفهمك بعدين
مريم جات وقالتلي أن ابوها عايزنا أنا وأحمد عشان يشكرنا علي حصل امبارح
ركبنا معاها عربيتها وكانت أنا وأحمد بنرغي في أي حاجه لحد ما وصلنا الفيلا اللي أنا نكت فيها مريم ودخلنا وسلم علينا ورحب بينا جدا كان رجل محترم ولابس بدلة جامدة خاتم عليه احجار كريمه وساعة من الدهب وحاجه فخمة جدا
ابو مريم :اتفضلوا اتفضلوا
أنا وأحمد : يزيد فضلك ياباشا
ابو مريم :أنا بقا حبيت اشكركم علي حصل مع مريم بنتي وبذات احمد
احمد : ده واجب علينا ياباشا ومريم اختنا بس الصراحه مروان هو اللي يستحق ده عشان هو يعتبر نفخ الناس
ابو مريم : ما ده واجب عليه أنه يحمي بنت عمه
أنا ومريم وأحمد في صوت وأحمد :بنت مين
ابو مريم:أنا هحكيلكوا كل حاجة
وهنا نهاية الجزء التاني
____________________________طبعا كل يوم هنزل جزئين أو تلاته ياريت تعجب حضرتكوا و اي تعلق علي اني اعدل في القصة لأن ديه اول مره ليا فااستحملوني يا اخواتي
____________________________
الجزء الثالث
_________
ابو مريم : أنا هحكيلكوا كل حاجة
الحكاية بدأت من سنين اول ما اتولدت يامروان
ابوك جاله رؤيه وعرف انك المختار اللي هتقضي علي الشر وهتنصر الخير وفرح جدا وراح قال لامك امك طبعا أول ماعرفت كده خافت عليك جدا وهربت تاني يوم واعدنا ندور عليك أنا وابوك وعمامك سنين طويلة لغاية ما بنتي مريم قالتلي على الحصل معاها وأنك انقزتها أنا ساعتها مصدقتش نفسي ولا لغاية دلوقتى مش مستوعب انك اعد معايا
أنا أول ما سمعت كده جريت وهربت ومش مصدق أن ده بيحصل معايا وروحت أعدت علي البحيرة اللي لما بقي مدايق باجي هنا لغاية ما اهدا ولما وصلت أعدت و شوية ولقيت عيني غمضت وشوفت نفسي أنا موجود في مكان كله ابيض ومفهوش حاجة وسمعت صوت من ورايا وببص ولقيت واحد طويل جدا ولابس تاج ودرع من الدهب والالماس ومرصع بالاحجار الكريمة
ولابس تاج عليه تلات الماظات واحده لونها ازرق وواحده سوده وواحده حمره
وبيقول ياحامل الخير ياقاتل الشر يا ناشر السلام
أنا : حضرتك مين وليه بتقولي كده
فرعون: أنا فرعون ملك المصريين ورب القوة وبقولك كده لانك فعلا هتقتل الشر وهتنشر السلام
أنا : اشمعنا أنا أنا مش هعمل كده
فرعون : هتعمل كده غصب عنك ويادوب لمسني بس انا طيرت في الهو وخوفت جدا
أنا : قولتله خلاص انا اسف بس قولي ازاي هعمل وانت لمستني بس طيرت في الهوا كده
فرعون :هتعرف بعدين راح قلع التاج اللي علي رأسه وقال اختار واحد من ال٣مجوهرات دول انا: اخترت الحمره
فرعون :حلو اوي انت كده اخترت التحكم في النار
أنا :ازاي هتحكم في النار
فرعون: هتفهم بعدين متستعجلش يلا قوم بقي نام وريح جسمك عشان اللي جي صعب اوي
أنا :حاضر
فرعون قام ولمس بصباعه الصغير في نص جبهتي
أنا فوقت ولقيتني بفتح عيني
أنا :أنا فين
احمد : في طيزك يا متناك قلقت كسمي عليك
أنا : ينعل كسم لسانك ده انت عرفت أن أنا هنا منين
احمد:اه حقك وانت نائم في العسل أنا وعمك قلبنا الدنيا عليك ومريم هتموت نفسها من العياط بسببك
أنا : طب خلاص يلا نرجع بسرعة
احمد :يلا
وصلنا أنا وأحمد عند الفيلا بتاعت مريم أو بنت عمي ومريم اول ماشفتني خدتني بالحضن ومكلبشاني كاني هطير
أنا : خلاص يا بنتي هموت
مريم :اياك تكررها تاني
أنا :حاضر
وعمي أول ما شافني جري عليا وحدتي بالحضن
وقالي ليه كده يبني ده احنا مصدقنا نلاقيك
أنا :معلش بقي ياعمي حقك عليا
احمد قال :طب اطير أنا بقا
وسلم علينا ومشي
وعمي عمال يكلمني وانا سرحان وبكلمة نفسي يا احا كسم زوبري اللي خلاني انيك بنت عمي وافتح طيزها وصحيت من سرحاني ولا فين عمي ابو مريم بينادي عليا : مروان يا مروان
أنا :هاااا
عمي :ها ايه بس ده انت في دنيا تانيه ياعم ديه مكنتش نيكه في بنتي هتعمل كده انا طبعا اتفجات أن هو عارف
وعمي لاحظ كده: مريم حكاتلي علي كل حاجه لما انت مشيت ومعخفش ولا تزعل ياعم ده انا عايز تنكني من الكلام اللي قالته عنك بنتي وبعدين أنا طيزي بتجيب نار حس بيا
أنا :.....
لقيت عمي بيقلع وجي عليا ويانهار ابيض ولا احسن شرموطه وجسمه نضيف جدا ولا فيه شعرايه وبيقلعني البنطلون وبدأ يمص زوبري وطبعا اتفاجا من حجمه واعدت يمص وهيجت من مصه بيمص باحترافيه عاليه جدا
مريم :احا يعني انت تنيكه وانا اعمل ايه انيك نفسي وجان علينا وزقتني واعدت بكسها علي وشي تخيل بقي معايا كده هنيك بنت وأبوها ياديني طبعا أنا كنت في قمة الهيجان لقيت ابوها بيعد علي زبي بيطيزه وبيتنطط ولا احسن شرموطه وبعد ربع ساعة جاب لبنه وبنته جابت مرتين بسبب المص والتقفيش راحت نزلت أعدت علي زبري بطيزها واول ما نزلت عليه
مريم :اههههه نيكني افشخني زي ما غشت أبويا نيك بنت عمك زي ما نكت عمك
واعد انيك فيها زي الفحل وعدا ٢٠دقيقة وحسيت اني هجيب فاقولتلها لقيتها واطت وأبوها طلع فوقيها واعدت انيك وابدا بين الطيزين كلها خمس دقائق بظبط وجبت لبني ووزعته علي طيزهم هما الاتنين طبعا أنا نمت وناموا جنبي بعد اليوم الفشيخ ده
صحيت تاني يوم وقولت لنفسي أنا لازم اعرف مين فتح طيزه وخلاه خول كده
ناديت عليه وسألته قالي هتلاقي كل إجاباتك عند جدك في الاقصر ولازم تقابل ابوك ده هيتجنن عليك
أنا :اقصر ايه واعيش هناك ازاي ودراستي وامي
عمي قالي بسيطه خالص هتروح الاقصر انت وامك هتعيشوا عند مرات خالك كده كده هي عائشة لوحدها أما دراستك هتنقلها هناك عادي وانا ياعم بكره هودهالك
أنا :ليه ياعمي الوزير اه صح هو حضرتك شغال ايه
عمي ابو مريم:بص يا سيدي أنا المحتكر شغل البترول في العالم كله
أنا أول ماعرفت كده اتصدمت بس اتمالكت اعصابي وقولتله:هنسافر امتي
عمي: بكرة حلو
أنا :ماشي تمام
أنا روحت البيت ولقيتها هي اللي بتقولي
امي :جهز نفسك عشان بكرة رايحين الاقصر عشان خالتك تعبانه وهي أعده لوحدها لازم نكون معاها
أنا مردتش اسال كتير فاقولتلها حاضر ياماما
نمت وصحيت تاني يوم قبل الدرس بساعتين عشان عايز اروح لسامية اعرفها اني هسافر الاقصر واديها نيكت الوداع
خدت شاور ونزلت وروحت علي بيت المستر
وكنت خايف اخبط يفتحلي المستر ساعتها مكنتش مجهز اي حاجه لكن جمدت قلبي وخبطت والحمد... لقيت ساميه هي اللي بتفتحلي
ولابسة روب بمبي وباين أن مفيش حاجه تحتيه عملتي علامة السكوت بايديها عشان معملش صوت وشدتني من ايدي ودخلتني الاوضة وقفلت الباب وقالت
سامية :ايه جابك يامجنون ده نايم في الاوضة اللي جنبنا
أنا :اعمل ايه قولت لازم اودعك عشان مسافر ومش عارف هرجع امتي
سامية مرات المستر :تسافر فين وليه
أنا :مسافر الاقصر هنقضيها اساله والوقت يروح مننا
سامية :اسالة ايه ده انا مستنياك علي نار طول الاسبوع
أنا أو ما سمعت كده شاهدتها علي السرير وقلعتها علطول كنا بالمعني بنتحارب مين يلحس لسان التاني وانا قلعتها الروب وفعلا كانت علي اللحم انا نزلت علطول على بزازها ولمس ولحس وعض الحلمتين لغاية ما شبعت بجد ونزلت علي كسها واول ملمسته جابت في وشي أنا أول ما جابت روحت دخلت زوبري فيها مره واحده حسيت أن الشارع كلها سمع صوتها
ساميه :فشختني نصين اقطعني وموتني من النيك
وانا بنيك في زي الفحل رايح جاي وهي عمالة تصوت وتقول :اه زبرك هيطلع من بقي نكني افشخني وبعد ساعة الاربع تقريبا جبت في كسها وانا نمت وسمعت صوت لحس كس والمفاجأة لقيت المستر بيلحس لبني من كس مراته أنا اتخضيت ومش قادر اتكلم مراته ساميه اتكلمت
:الحس لبن راجلي ياديوث اللي لسه فاشخ مراتك
المستر اعد يلحس مسبش نقطة
سامية :روح ياديوث مص زب رجلي عشان ينيك في مراتك لقيته فعلا قام وبيمص بس مكانش اوي باين عليه اول مره
أنا اكتفيت وقولت خلاص ونزلت علي مراته نيك في مراته لمدة ساعة كاملة وحسيت اني هجيب فاسالتها هجيب فين قالتلي هاتهم علي بزازي وانا بنيك فيها جوزها عمال يلعب في زوبره الصغير ومتمتع جدا وحسيت اني هجيب طلعت زبي بس وانفجر من اللبن اللي جوه وقام جوزها بسرعة ينضف زبي من اللبن و بعد ما خلص بقي بيتسابقوا هو ومراته مين هيلحس لبني من علي البزاز خلصنا المعركة واول ما سندت راسي علي السر لقيت نفسي في نفس المنطقة البيضة
وفرعون قدامي وعينيه بتطلع شرار وباين عليه متعصب جداا وضرب برجله علي الارض الأرض كلها انقسمت نصين .
نهاية الجزء الثالث باتري فرعون متعصب جدا كده ليه وغضبان ليه وليه حكاية المستر اللي طلع ديوث كل ده هنعرفه في الجزء الرابع انتظرونا
________________________________
الجزء الرابع
_________
لقيت نفسي في منطقة بيضة وفرعون قدامي وعينيه بتطلع شرار وباين عليه متعصب جدا وضرب برجله علي الارض الأرض كلها انقسمت نصين أنا طبعا واقف مرعوب من فرعون
فرعون : أنا مش قولتلك تريح جسمك عشان اللي جي صعب بدل ما انت مقضيها نيك في نسوان ورجاله
أنا : خلاص انا اسف يا فرعون مش هتتكرر
فرعون : أنا معنديش مانع انك تنيك بس قبل شوية عشان صحتك
أنا : حاضر
فرعون وقف وطار من قدامي وعيني بدأت تفتح
لاقيت سامية (مرات المستر)نائمة جنبي وجوزها استحمه ولبس هدومه واعد في الصالون أنا قومت اخدت دش وخدت دش ولبست وروحت علي المستر عشان اعرف ايه حكايته
أنا : ايه بقا حكايتك انت كده من زمان ولا ايه
المستر : لا ياسيدي أنا في اليوم اللي انت بتمسك فيه ساميه وانا في المشوار رجعت لاقيت صوت الشقة كلها اهات وبقرب بشوف في ايه لاقيت مراتي بتطنطط علي زوبرك وانا اول ماشوفت المنظر ده لاقيت زبي وقف وحسيت بالمتعة روحت وقفت علي الباب واعدت العب في زبي وانت بتنيك مراتي بس مش عارف ايه منعني من الدخول أنت اول ما قولت لمراتي انك هتجيب طلعت من الهيجان اللي كنت فيه وقومت وخرجت بسرعة أنا واول ماخرجت نزلت وفتحت التلفون علي موقع سكس العرب عشان اشوف ايه اللي منعني من الدخول وازاي كنت مستمتع اوي كده عرفت اني ديوث وبس كده
أنا : طب ومراتك عرفت ازاي انك ديوث
المستر : أنا قولتلها وهي كانت مرعوبة بس انا طمنتها ها في حاجة تانية
أنا : لا كده تمام اوي
الباب خبط أنا اتخضيت مش عارف ليه
المستر : اهدا ياعم في ايه معاد الدرس جيه ولا انت نسيت
أنا خدت نفس وهديت ورديت عليه
أنا :اه فعلا نسيت
المستر راح يفتح الباب وفعلا طلعوا الطلاب أو اصحابي ودخلنا الاوضة اللي بتاخد فيها الدرس وخلصنا وكله تمام أنا روحت أنا وأحمد وجورج
چورچ : ايه ياعم فينك مختفي ليه
أنا : موجود اهو وكلمته وعرفته اني هسافر الاقصر احمد وچورچ زعلوا جدا وانا كمان زعلت
وكل واحد وصل بيته وانا دخلت لقيت امي لابسة عباية طويلة بس ماسكة وبزازها وطيزها واضحين جدا
أنا في سري: امتي اليوم اللي هتبقي تحت ايدي وافشخك أنا مردتش اتشاقا وقولت أنام عشان ابقي فايق بكرة نمت وامي صحتني الصبح وقومت وجاي افتح التلفون لاقيت مريم بعتالي علي الواتس ومعرفاني اني هسافر طبيعي جدا عشان امي لسه متعرفش حاجه وهما هيلاقوني قولتلها تمام
قومت خدت دش ولبست لبس جامد وحطيت برفان فشيخ ولبست الخاتم والساعة الدهب ونطارة فخامة جدا وخرجت من الاوضة عشان أفطر مع امي
امي : اوبا ايه الحلاوة ديه قمر ياناس
أنا : لا أنا بتعاكس بقي
امي: قولي امتي بقا هتتجوز وتفرحني بيك
أنا :لسه بدري يا امي أنا لسه في أولي ثانوي
امي : ولا بدري ولا حاجة ده انت بقيت احسن عريس في الدنيا
أنا: طب يلا بقي ولا ايه عشان منتاخرش
امي :يلا بينا
ركبنا العربية واحنا في الطريق سرحت شوية في ازاي حياتي اتغيرت من انسان هائج وضرب عشرات والقدر غير حياتي وبقيت انيك عمي وبنته مريم والمستر ومراته سامية وبدأت أفكر في فرعون ازاي هيخليني اتحكم في النار ووصلنا عند مرات خالي اللي كنت تقريبا اول مره اشوفها عشان مشوفتهاش غير وانا صغير جدا ونسيتها وطالعين علي السلم وبنخبط لقيت مراتي خالي قدامي وياديني علي الفجر
(مرات خالي طويلة وبزازها نسخة من مايا خليفة وطيازها كبار وبيضة )
سلمت علي امي وبوس بقا واحضان وجت سلمت عليا وبتحضني وانا زبي كان واقف ولمس كسها لاقيتها اكنها اتكهربت وقالت
مرات خالي: كبرت يامروان ما شاء ***
أنا: تسلميلي يامرات خالي
مرات خالي بمحن وزعل اطفال:لا ياما هتقولي يا صفية يا اما متكلمنيش خالص
أنا :حاضر
مرات خالي : يا ايه
أنا: ياصفية
صفية : طالعة من بوقك زي العسل
واعدوا يرغوا وانا زهقت وقولتلهم اللي انا نازل اشوف المنطقة
مرات خالي(صفية):طب خالي بالك من نفسك واوعي تتوه
أنا :حاضر سلام يا امي
امي :سلام ياحبيبي
نزلت ويادوب مشيت لاقيت مريم في وشي
مريم :يلا بقا عشان جدك عايز يشوفك
أنا:طيب يلا بينا
ماشين في الطريق لاقيتها دخلت في صحرا وفي جبل كده لفت حوالينه مرتين بعد كده ظهر معبد
أنا: احا انتي جيباني اشوف الآثار
مريم ضحكت ومردتش وداخله المعبد ولقيت في صفين طوال من الناس ومعاهم أسلحة وفي الاخر ناس كتير وقفين وقدمهم راجل كبير ولابس لبس دهب وعليه تاج في نصه جوهره صغيرة وعليها الالوان كلها وبتطلع نور بسيط مقارنة بفرعون ومريم اول ما نزلت جريت عليه وحضتنته وباست أيده
جدي : وحشتني يا بنتي
مريم :انت اكتر ياجدي
جدي : تعالي يامروان وحشتني يابن الكلب
أنا روحت سلمت عليه بالأيدي عادي وعرفني علي اعمامي ومرات اعمامي وعيالهم وصفهم هيجي مع أحداث القصة عشان متتلغبطوش
وقالي ابوك مسافر بس اول ماعرف انك جي قاله أنه هيحاول يرجع في اسرع وقت وجدي نادي عليا وقال
جدي : يلا بقا روح مع مريم علي حلبة المصارعة
مريم :مش لما ياخد نفسه ويدرب الاول
جدي :لا هو جاهز ولا انت خايف يامروان
أنا :لا مش خايف يلا بينا أنا طبعا كنت واثق أنها مش هتاخد في أيدي دقيقة
روحنا حلبة المصارعة وكان كبيرة جدا وحولينها أعدوا قرايبي كلهم وجدي اعد في كرسي من دهب وأحجار كريمة
جدي :يلا أبدوا
اول ما قال كده لقيت مريم بتتنط في الهو وحركتها سريعة جدا وادتني بالرجل أنا طيرت بعيد واتهبدت في الأرض لقيتهم كلهم بيضحكوا عليا وببص علي مريم لقيتها بتتشلقلب وهتنزل عليا برجلها أنا اتعدلت علي ضهري بسرعة ولمستها بصباعي الصغير في ركبتها لقيتها وقعت متكومة في الأرض ومشلولة لقيتهم كلهم موهوبين وازاي عملت كده انا قمت بسرعة ودوست بصباعي الكبير علي رقبتها لقتها قامت وسندتها وهي مش مصدقة أنها اتعمل فيها كده وانا مش فاهم أنا عملت ازاي كده
جدي قام وقف وقال هو انت حفيدي عفارم عليك يلا يامريم روحيه البيت عشان أمه قلقانه عليه جدا وكمان أبوه وصل البيت روح يلا يامروان عشان تقابله
أنا ومريم :حاضر ياجدي
روحنا ركبنا العربية وانا لسه هريح راسي لقيت فرعون قدامي
أنا : قولي أنا ازاي قدرت اعمل كده
فرعون : ياسيدي أنا اللي لما لقيتك شكله مصخره و فاتحكمت بجسمك وخلي بالك أنا مش كل مره هعرف هتحكم في جسمك
أنا : طب ايه الحل
فرعون : قام وعمل ايده علي شكل بوكس وانا أكن كهربه مسكتني عملت اتهز جاامد وخلص
وقال : دلوقتي أنت بقيت اقوي بشري علي الارض بتستخدم كل الفنون القتالية وكمان بتتحكم في النار
أنا :ازاي بقي هتحكم في النار
فرعون أعد يعلمني ازاي اطلع نار من الأرض و اعمل كور من النار واطلع من ايدي نار لغاية ما بقيت بعرف اتحكم في النار جداا
فتحت عيني لقيت مريم حضناني وواقفة تحت البيت وشكلها مرعوبة
مريم :حرام عليك وقعت قلبي
أنا : ليه ايه اللي حصل
مريم :انت نمت ومره وحده لقيتك بتترعش جامد وجسمك بيتنفض روحت ركنت العربية لقيتك جسمك سخن جداا فاوصلت بيك لحد هنا ومردتش اطلع عشان مقلقهمش عليك
أنا :كويس انك متطلعتيش
مريم : طب ايه اللي حصلك
أنا :لا مفيش حاجه حلمت حلم وحش أنا طلع عشان زمانهم مستنين
مريم :طب انت كويس
أنا : اه متخفيش يلابقا سلام
مريم :سلام
أنا: طلعت علي السلم وخبطت علي الباب مرات خالي أو صفية فتحتلي
صفية : ليه كده ياحبيبي تقلقني عليك
أنا : معلش اومال فين امي
صفية: مع ابوك في الاوضه
أنا :طب ماشي أنا داخلهم
صفية :ماشي
أنا سلمت علي ابويا وهو فرح جدا لما شافني
ابويا كان عنده ٤٨سنه
ابويا :واحشني اوي يابني
أنا :أنت اكتر ياابويا
ابويا كان عمال يكلمني وانا سرحان في القوة اللي بقيت فيها
ابويا :مروان يامروان
أنا :ها نعم يابابا
ابويا :لاركز معايا كده كنت بقول أنا صلحت امك واتجوزتها من تاني وهتيجوا معايا من بكرة نعيش مع جدك
أنا:حاضر الف مبروك
ابويا :*** يبارك فيك ركز معايا بقي عشان فيه شوية طلبات
أنا :حاضر أنا مركز اهو
ابويا :يا ام مروان ممكن تسيبيني مع ابني شوية
امي :حاضر وخرجت
ابويا: زي ما انت شايف أنا كبرت في السن ومش هقدر اسعد امك في السرير وغير كده انا بقيت خول وسادي بعد ما امك سابتني وعايزك تنام معايا ومعاها ها ايه رايك
أنا الكلام نزل عليا زي البرق .
وهنشوف رد فعلي واي اللي هيحصل وامي هتوافق علي كده ولا ايه وهاعمل ايه بالقوة ومين الناس اللي هحاربهم استنوني في الجزء الخامس.
_________________________________
شكرا جدا يا اخواتي علي تعليقتكوا الجميلة
______________________________
الجزء الخامس
___________
ابويا:زي ما انت شايف أنا كبرت في السن ومش هقدر اسعد امك في السرير وغير كده انا بقيت خول وسادي بعد ما امك سابتني وعايزك تنام معايا ومعاها ها ايه رايك
أنا الكلام نزل عليا زي البرق
أنا:ايه انت ازاي تقول كده امي لو عرفت هتموتك.
بابا: متخفش ياسيدي أنا موافق وكمان امك هي اللي طلبت مني اني خليك تنام معاها
أنا أول ما سمعت كده زبري شد جامد وهموت من الهيجان عشان أنا من صغري بحلم باليوم اللي هنام فيه مع امي وافشخها . بس كنت مدايق وعيني دمعت وروحت قومت ونزلت تحت وانا بجري وابويا وامي بينداهو عليا أنا نزلت وكنت عمال اجري باقصي سرعة ومكنتش عارف انا بجري ليه ولا أنا رايح فين روحت هديت لاقيت كافيه قدامي دخلت فيه واول ماعدت الجرسون جالي
الجرسون:تشرب ايه يافندم
أنا:قهوة سادة من فضلك
الجرسون:حاضر دقيقة واحدة وتكون عند حضرتك
أنا:ماشي شكرا
الجرسون راح وطلب القهوة لقيت واحده كيرفي وقصيرة مش محجبة وشعرها اصفر وطياز جامدين وبزاز كبار ولابسة فستان سهرة اسود وكان لحد ركبتها ندهت علي الجرسون
الحوار بين الجرسون و الفرس (لغاية ما نعرف اسمها)
الجرسون: نعم يا دعاء خير
الفرس(دعاء):قولي بقي مين الموز اللي اعد هناك ده
الجرسون:معرفش وباين عليه اول مره يجي هنا
دعاء: حلو هو ده المطلوب
الجرسون:ها قصدك ايه
دعاء :لا مفيش خلاص روح شوف شغلك
الجرسون راح وجابلي القهوة وانا شكرته ويشرب قهوتي لقيت دعاء داخلة عليا
دعاء:ممكن اعد معاك
أنا ببص علي الكافيه لاقيته فاضي مفيش غيري انا وهي
أنا: اشمعنا يعني ماالكافيه فاضي
دعاء:معلش عشان مبعرفش اعد لوحدي
أنا :تمام اتفضلي
دعاء:قولي بقي اسمك ايه
أنا :اسمي مروان
دعاء:وانا دعاء أو دودو
أنا :اتشرفت بمعرفتك يادعاء
دعاء وعينها علي زبري اللي كان واقف من كلام ابويا علي امي بابتسامة صغيرة:بس انت شكلك تعبان اوي ماتيجي ارايحك
طبعا أنا استغربت من كلامها ولاحظت زبي اللي كان واقف وظاهر جدا ومن الهيجان اللي فيه
وبحاول اخبيه ومش عارف
دعاء لاحظت انا بعمل ايه وقالت:لا أنا محتاجه واقف سابت الحاسب علي التربيزة وقامت بسرعة ومسكت ايدي وبتشتني جامد عشان امشي معاها وانا ماشي معاها زي العيل الصغير اللي ماشي مع أمه ودخلت البيت اللي قدام الكافيه علطول ودخلنا الاسانسير وداست علي الزارار ١٢ ونزلت علي ركبها وفكت الحزام وقلعتني البنطلون وبتقلعني البوكسر وزبي واقف وشامخ طوله لقيت دعاء طلعت شخرة
دعاء: خخخخخ احا ايه كل ده
أنا مردتش عليها وهي متوصتش زي اللي لقت حته لحمه وبقاله ١٠سنين محروم منهما وبتمص بسرعة وبتلحس وبتعصر في زبي تشفوط البيوض وانا وهي مندمجين مع بعض ومش حاسين بحاجه
والباب بيتفتح أنا وهي اتدخضينا والدم نشف في عروقنا وبنبص نشوف المصيبة ديه سمعنا صوت ضحكه وصوت واحده بتقول ياشرموطه مش قادرة تستني لاقيت دعاء خدت نفسها وردت
دعاء :يخربيتك ياسماح كنت هقع من طولي
سماح وعينها علي زبي : بس باين عليه جامد يبقي متنسيش حساب جارتك
أنا لاحظت أن عينها علي زبي لبست البوكسر والبنطلون بسرعة ولاقيت سماح بتضحك
دعاء: من عيني يا اختي
طلعنا من الاسانسير ودعاء راحت تفتح الشقه ودخلنا الشقة وبتقولي: يلا علي أوضة النوم
أناشدتها من ايديها ووقعت علي الكنبة
أنا:لاهنا أنا مش قادر استني
أنا مستنتهاش ترد وحضنتها وبديها بوسة بس لاحظت حاجه غريبه جدا أنا جسمها سخن بطريقة مش عاديه اكنك حاضن الفرن في الوقت ده انا مكنتش بفكر بعقلي كنت ماشي بزوبري فامهتمتش وكملت عادي لحس ومص في شفيفها وانا مع كل لمسه مني لاقيها بتشخر وحرارتها بتزيد اكتر واكتر ونزلت علي بزازها مص ولحس وعضض في الحلمات وهي تصوت وتقول :نكني افشخني موتني بزبرك خلصت مص في بزازها ونزلت عشان الحس كسها واول حطيت لساني علي كسها لاقيتها بتشخر جااامد ورزعت بايديها في الكنبة الكنبة اتكسرت وانا لما لمست كسها بلساني اتلسعت اكني حطيت لساني في النار أنا مستغرب جدا بس برضو مفكرتش وقلعت البنطلون البوكسر في ثانية وحطيت زبي علي باب كسها لاقيتها صوتت جامد لدرجة اني حسيت أن الناس كلها سمعتنا ولقيتها جابت عسلها وكسها كان ديق جدا وانا بدخل زبي في كسها بالعافية حسيت اني بدخل زبي في النار وزبي اول ما دخل أنا من الحرارة كنت بتحرك بسرعة كبيرة وشغال زي مكنة النيك وهي سويت وشخر راحت حضتنتني وجابت للمره التاني في اقل من خمس دقايق وانا شغال نيك بسرعة عاليه جدا وهي بتصرخ وتصوت وعمال تخربش في ضهري وانا عمال انيك في واقفش في بزازها الكبيرة ولاقيتها جابت ٣مرات في عشر دقايق وانا شغال نيك وبعد نص ساعة بالظبط بسبب الحرارة وديقان كسها جبت لبني اخير وهي كانت جابت عشر مرات أنا فوقت من الهيجان ولاقيتها هي في عالم تاني مش حاسه بيا خالص أنا اترعبت جدا وبحسبها ماتت فبشوف نفسها لاقيتها بتتنفس بشكل طبيعي جدا اطمنت جدا وروحت ادور على الحمام عشان استحمى ولاقيته وانا بستحمي وجسمي بدأ يهدي فحسيت بنار طالعه من ضهري بلف ضهري عشان ابص في المرايه ولاقيت ضهري متخربش جامد مفهوش حته سليمه لبست هدومي وخرجت عشان اطمن عليها لاقيتها فاقت
أنا :يلا بقي مش هتقومي تاخدي دش
دعاء: دش اي بس ده انت مفتري أنا مش هقوم غير بعد سنه
أنا: أنا اللي مفتري ده بصي انتي عملتي فيا ايه قلعتلها التشيرت وبوريها ضهري
دعاء وهي بتضحك بشكل هيستري: ايه ده انا عمل كل ده
أنا :لا امي وبعدين اي سخونة جسمك ده
دعاء: ده مرض عندي وبتابع مع دكتور وقالي اني هخف في خلال سنة
أنا:احه يعني أنا كده ممكن اتعدي
دعاء: لامتخفش المرض ده مش معدي
أنا :طب ايه حكاية ديقان كسك ده وأنك بتجيبي عسلك كتير جدا
دعاء :بص ياسيدي أنا اتفتحت علي ايد واحد في الجامعة ومنكنيش غير مره وأهله لما عرفوا اللي حصل خدوه وسفروا بره البلد أنا من سعتها ومحدش لمسني غيرك فطبيعي أن يكون كسي ضيق أما أن عسلي كتير ده بسبب أن شهوتي عالية جدااا وبسبب حجمك زبك اللي زي زب الحصان ده
أنا : خلاص تمام طب ايه مش هتخدي دش برضو
دعاء: لا أنا مش هقوم دلوقتي خالص أنا ممكن افضل كده لمدة أسبوع متخافش عليا
أنا:تمام طب أنا مروح عشان متاخرش اكتر من كده
دعاء :طب بص التليفون علي التربيزة اللي هناك ديه روح سجل رقمك فيه وهاته
أنا : حاضر
سجلت رقمي وسلمت عليها وانا خارج من شقتها ولسه هفتح الاسانسير لاقيت واحده بتشدني من ايدي ببص ورايا لاقيتها سماح
أنا : خير ياسماح نعم
سماح : كنت جاية اقولك براحة علي البت شوية ديه مش قدك وبعدين صوتكم كان جايب لحد اخر الشارع
أنا ببرود:حاضر اي اوامر تانيه
سماح: طب ايه دعاء مسابتليش حبة لبن
أنا: معلش خليها مره تانيه عشان متاخر
سماح : طب ممكن رقمك
أنا: طبعا
سجلت رقمي علي تليفونها وهي رنت عليا عشان اسجل الرقم وسجلته وسلمت عليها وركبت الاسانسير ونزلت وخرجت من العمارة
وبتمشي في الشارع شوية
في مكان حالك الظلام ومخيف ومنور بالنار علي شكل مصابيح دعاء ظهرت بتتكلم مع شخص شكله مخيف جدا وعينيه ملونه احمر ولابس تاج من النار واعد علي كرسي من النار وبيتكلم بكل فجر ووقار
شخص :ها عملتي ايه يابنتي
دعاء :معرفتش صوره يابابا
الشخص اتعصب جد وضرب الأرض برجله حصل زلزال شديد في الأرض وبيتكلم بكل عصبية :يعني ايه وازاي معرفتش
دعاء بكل خوف:أنا هكيلك علي كل حاجه يابابا أنا عملت زي ماقولتلي بالظبط ودخلنا الشقة واعدت اتحايل عليه أننا نخش الاوضة واللي كانت مليانة كاميرات وميكرفونات عشان التصوير يكون صوت وصوره لكن هو صمم أنه ينكني في الصالة واعد ينيك فيه بزيه اللي زيه الحصان وبتكمل كلامها بدموع وخلاني اجيب ١٠مرات وهو جاب مره واحده وكان بينكني جامد أنا صوتي علي جداا فالصوت وصل للميكرفونات لكن الكاميرات معرفتش تجيب صورته وبكدا يبقي مفيش دليل أن هو اللي نكني
الشخص:فلت منها ابن فرعون
نرجع ليا وانا بتمشي واعد افكر في حوار امي وابويا لاقيت نفسي كسبان متعة من نيك امي اللي بحلم فيها من الطفولة و كمان امي وابويا هيبقوا معايا وهرجع لابويا اللي اتحرمت منه من اول مااتولدت وكمان في حكاية أن ابويا خول وسادي واني لازم اخلي ابويا بعيد عن الساديه عشان ميحصلش مشاكل في المستقبل وقررت اني اوافق فارجعت البيت لاقيت أمي وابويا و مرات خالي اعدين مستنيني
واول ما دخلت امي جريت عليا واخدتني بالحضن وبزازها الطرية جت على صدر وهيجت عليها
امي: ليه يبني تمشي كده من غير ما تقول رايح فين
أنا : أنا اسف يا امي
ابويا : هاقولت ايه في الموضوع اللي كلمتك فيه
أنا :موافق
ابويا وامي و صفيه فرحوا جدا
ابويا: خلاص يبقي على بركة *** ناموا وارتاحوا وبكره نروح عشان نرجع بيتنا من تاني
أنانمت وصحيت وخدت دوش ولبست وخرجت لقيت امي أعده مستنياني ومجهزه الشنط
أنا خدت الشنط ونزلت وحطيت الشنط في العربية وكان موجود ابويا فيها ومستنينا أنا ركبت وامي نزلت بعدها بخمس دقايق وركبت هي كمان ووصلنا المعبد لقينا الناس كانوا في انتظرنا وواقف قدامهم جدي واول ما ابويا وقف بالعربية امي جريت وباست علي ايد جدي
جدي :نورت بيتك من تاني يابنتي
امي: بنورك وحشتني اوي يابابا
جدي :وانتي اكتر يابنتي
امي راحت لمرات اعمامي وعماتي وأولادهم عشان تسلم عليهم وابويا رايح اعمامي اللي هما إخواته وانا لسه هروح معاه لقيت جدي بينادي عليا
جدي : مروان تعالي عايزك
أنا :حاضر
جدي:ندخل في الجد بقي
أنا :ماشي يا جدي
جدي :احكيلي بقا اللي حصل من الاول
أنا حكيت لجدي أن فرعون ظهرلي وقالي اختار واحده من التلات مجوهرات وانا اختارت الحمره واللي هي طلعت التحكم في النار وتسخيرها وازاي بقيت اقوي انسان علي الارض وعلمني استخدام كل أساليب القتال .
جدي بيسمع كلمي ومندهش جدا وبيقول
جدي:فرعون بنفسه ظهرلك وكمان بتتحكم في بتقدر تسخر النار
أنا:اه فيها ايه وانت ياجدي قدرتك ايه
جدي:مستغرب لأن عمر ماحد من الموجودين ظهرله فرعون علطول بيبعت لكل واحد فينا حد من الخدم بتوعه أما قدرتي هي الزكاء والقوة والحكمة وقدرة التحمل والسرعة وكل الموجودين هنا عندهم قدرة واحده من اللي عندي زي مريم مثلا السرعة
أنا:طب هواحنا هنحارب مين
جدي : الشياطين
أنا:مين
جدي:الشياااااطين
أنا :طب ازاي واحنا مبنشوفهمش
جدي :بص ياسيدي الذكور في الشياطين علطول موجودين في مملكة الجحيم وديه بنخش فيها من البوابة اللي قدامك ديه أما الإناث ينفعوا يظهرولنا عادي بس في هيئة بني ادمين ستات وليهم شكل واحد بس بيقدروا يتحولوا ليه
أنا :طب الذكور أمرهم سهل لكن هنعرف الإناث ازاي
جدي :سهلة برضو بيكون حرارة جسمهم عالية جدااا وشهوتهم قليله أما لونمت مع حد فيهم بتلاقي أعضائهم سخن جدا اكنك حاطط ايدك في النار وبيبقوا ضيقين جدا وشهوتهم عاليه جدا وبس كده
أنا :احااااااا دعاااااااء
وهنا نهاية الجزء الخامس من السلسة الاولي انتظروني في الجزء السادس والأحداث هتبقي شيقة ومثيرة جداا.
_______________________________
الجزء السادس
___________
أنا:احااااااا دعاااااااء
جدي :اهدي يابني في ايه ومين دعاء
أنا حكيت لجدي كل اللي حصل معاها ووصفتله شكلها فضل ربع ساعة في صمت وبيفكر هيحصل ايه
جدي: هي لغاية دلوقتى متعرفش انك عرفت انها من الشياطين صح
أنا:اه
جدي:طب حلو وانت بتنيكها محدش بالك من اي كاميرات
أنا:لا ياجدي أنا أول ما دخلت الشقة فحصتها كلها ملقتش اي حاجه بس هي كانت مصممه اني انيكها في الاوضة باين ديه اللي فيها الكاميرات
جدي:طب كده حلو اوي
أنا :حلو ازاي ياجدي وبعدين هي هتعمل بالكاميرات ايه
جدي:بص ياسيدي انت تحاول تحببها فيك وتعملها كل اللي عايزه وخروجات وكل حاجه لغاية ماهيجي اليوم وتعترفلها فيه انك كنت عارف من الاول أنها شيطانه بس استمريت معاها عشان حبيتها وتبدأ تشغلها معانا وتجبلنا كل التحركات ده غير كده من وصفك ليها عرفت انها تبقي الأميرة بنت ملك الشياطين ومن اقوي الشياطين في مملكة الجحيم كلها أما هتعمل ايه بالفيديوهات هي هددك بيهم وتقولك ياما تتجوزها يااما تهرب ومتجيش هنا تاني وهي شبه متاكده انك هتختار انك تهرب وساعتها هما يحتلوا عالم البشر وينشروا الفساد
أنا : حاضر ياجدي
ولقيت التلفون بيرن وبيتصل عليا احمد عشرة عمري انا استاذنت من جدي وخرجت وفتحت علي احمد
أنا :الخول اللي مبيسالش
احمد:يعني انت بتتصل اوي ياكسمك بقولك ايه تعالالي كمان ربع ساعة عند كافية**** أنا جيلك في الطريق سلام
أنا لسه هقوله في ايه لقيته قفل السكه
أنا روحت لجدي
أنا:معلش ياجدي عايز عربية
جدي:ليه في ايه
أنا :لا عندي مشوار بس متقلقش
جدي وهو بيديني المفاتيح:اتفضل ياسيدي واعتبرها هديه مني ليك
أنا:ماشي شكرا ياجدو
رحت الجراچ لقيت جدي اديني عربية فرراري من اخر طراز لونها احمر وحاجه كده اخر فخامة
أنا ركبت واتحركت علي الكافية ووصلت الكافية دخلت لقيت احمد هناك واعد مستنيني
أنا:اي ياعم جايبني علي ملا وشي ليه وجي الاقصر مخصوص
احمد:أنا جيلك بخصوص فرعون
أنا باستعباط عشان هو ميعرفش موضوع القوي:هههههه فرعون مين يبني أنت اشتغلت في تهريب الآثار ولا ايه
احمد بكل جديه:اهدي أنا هحكيلك علي كل حاجه أنا كنت عايش حياتي عادي من البيت للمدرسة ومن المدرسة للدروس وفي يوم انا راجع للمدرسة كلت وطلعت اوضتي وريحت علي السرير لقيت نفسي في فراغ كده ولونه ابيض وواحد واقف قدامي ووصفلي شكل فرعون
الحوار مع احمد وفرعون
احمد بخوف:انت مين وعايز مني ايه
فرعون:اهدا يااحمد أنا جيلك عشان عايزك تقف في ضهر صاحبك وعشرة عمرك مروان
احمد: مروان في ايه حصله حاجه
فرعون:مروان لحد دلوقتي كويس وحكاله علي أن معايا حرب بين اهلي وأحمد صاحبك يبقي منهم واحنا اللي بنحافظ علي السلام وبين الشياطين وهما عايزين ينشروا الفساد
احمد بخوف : شياطين طب ازاي اساعده مش فاهم
فرعون مسك جوهره حمره وحطها عند جبهته وجسمه بدأ يتنفض جامد واول ماجسمه رجع طبيعي حط صباعه الصغير علي أيد احمد وأحمد وقع علي الارض وبياخد نفسه بالعافية
فرعون :انت دلوقتي عندك نفس قوة مروان بس هو اقوي منك حاجه بسيطه انت دلوقتى ةبقيت تستخدم كل أساليب القتال وبتتحكم في النار
احمد: أساليب القتال والتحكم في النار ازاي
فرعون بقا يعلمه ازاي يتحكم في النار زي ماعلمني وقاله بكره تروح عند مروان وتحكيله علي كل اللي حصل
نرجع ليا أنا وأحمد في الكافيه
احمد:بس كل ده اللي حصل
أنا مذهول من كلام احمد
أنا :تعالي معايا دلوقتي حالا
احمد :علي فين
أنا :تعالي وانت تعرف
روحنا أنا وأحمد عند العربية
احمد :اوعي تقولي أننا هنركب العربية ديه
أنا:اه عندك مانع
احمد: احا انت اشتغلت في سرقة العربيات ولا ايه
أنا ركب وأحمد ركب وروحنا عند الجبل ولفيت بالعربية مرتين وظهر المعبد
احمد:احا انت جايبني عشان نزور الاثار ولا ايه
أنا:اهدا وانت تعرف
احمد سكت ودخلنا المعبد خدت احمد وروحت علي جدي وحكيلته كل اللي حصل ما احمد جدي سكت خمس دقايق وبعد كدا اتكلم
جدي:أنا عندي شرط واحد
أنا وأحمد:خير ياجدي
جدي :انت وأحمد هتحاربوا بكل قوتكوا لمده ساعه وأحمد لوفضل عايش هعيش معانا
أنا خايف علي احمد:ليه ياجدي كده
احمد : تمام أنا موافق
أنا :ايه انت مجنون يابني موافق ايه
احمد :ملكش دعوه ياعم أنا موافق
جدي نده علي واحد وقاله يجمع العيلة كلها في حلبة المصارعة وجيه واحنا اعدين وقال إنهم مستنينا ووصلنا أنا وجدي و احمد للحلبة وجدي راح اعد علي الكرسي بتاعه وانا وأحمد طلعنا علي حلبة المصارعة وبدانا المعركة
أنا كنت خايف علي فعملت كورة نار متوسطة وأحمد اتفداها بكل سهولة وراح عامل كورة نار كبيرة جدا ورماها عليا وانا معرفتش اتفادها واترميت علي الأرض جامد روحت قايم وبكل غضب روحت ضارب ايدي في الأرض الأرض طلعت نار من تحتها وأحمد طار في الهو ونزل علي الارض جامد ولسه بيقوم لقه كورة نار كبيرة جدا حدفته بعيد جدا وهو مستغرب من قوتي قام بسرعة وعمل كورة نااااار كبير وانا عملت كورة كبيرة وضربنها في بعض وعملت انفجااار كبير جدا أنا وأحمد انطرنا بعيد وكل واحد خبط في سور الحلبة لكن قومنا تاني وأحمد عمل نار كبيرة علي شكل افعي وجاية عليا أنا روحت عامل فيل كبير جدا من النار خبط في الافعي دمارها ورايح علي احمد احمد راح عمل حوت عملاق وكل الفيل في ثواني أنا روحت عامل ديناصور وقف قدامي وطلع نار من بوقه في اتجاه الحوت بتاع احمد راح الحوت رجع قدام احمد بسرعة وطلع نار من بوقه وحصل نور كبير جدا اكبر من نور الشمس والكل اتعمي وانا وأحمد لسه هنكمل دب في بعض لقيت جدي بيقول
جدي: خلاص كفاية نورت بيتك يااحمد
أنا وأحمد :بالسرعة ديه هي الساعة خلصت
جدي :طبعا يابهوات انتوا بقالكوا ساعتين
أنا وأحمد بنبص لبعض ومستغربين أن احنا عدي علينا ساعتين ساعتين واحنا متعبناش ولااكن عدي علينا خمس دقايق
مريم جت علينا وبتقول:احا انتوا بتتحكموا في النار ازاي كده
أنا وأحمد مردناش عليها وبنضحك عليها
مريم:بقا كده طب ماشي
ومشيت وهي زعلانه
احمد:روح بقا صالحها
أنا :فكك ياعم بعدين تعالي بقا عشان تشوف اخوك شايل حمل فوق كتافه واعدت احكيله علي امي وابويا ومريم ودعاء وسماح في الاقصر والمستر ومراته في الاسماعيليه واني مقضيها نيك ومبيعديش يوم غير وبنيك فيه
أنا هجت وسرحت وازاي القدر غير حياتي كنت واحد من المدرسة للبيت وفي حالي ومقضيها ضرب عشرات للفجر اللي بقيت فيه دلوقتي وبقي مصير العالم كل تحت ايدي أنا وعيلتي وأحمد وأحمد قطع سرحاني وبيقول
احمد :احا ياعم اي الفجر ده انا هيجت من حكايتك
أنا:وانا كمان
أنا افتكرت سماح وقولت اني لازم اريح زبي
أنا قولت لاحمد أنا هقوم هعمل مكالمه قالي ماشي وقومت اتصلت بسماح
سماح بفرح:الو مين معايا
أنا :احا انتي هتحوري أنا اللي مسجل الرقم بايدي
سماح بزعل عيال:يووة ومفيش حد يعرف يضحك عليك
أنا:لامفيش
سماح:طب ايه فاضي دلوقتي
أنا :ماشي
سماح:طب بص أنا هجيب معايا واحده صاحبتي واهي اقرب واحده ليا وبحبها اوي يبقي اعمل حسابك في برشامة ولا حاجه
أنا : تمام وانا هجيب صحبي برضو عشان مليش في البرشام والشغل ده
سماح :اشطا قابلنا عند مول*** عارفه عشان هتبقي عند صحبتي
أنا: تمام نص ساعة وابقي هناك
سماح: تمام سلام
أنا خلصت المكالمه وروحت لااحمد
أنا:اهي جاتلك لحد عندك يابن المحظوظة
احمد:هي ايه
أنا:عارف سماح اللي حكيتلك عليها
احمد :اه
أنا: هنعمل عليها حفله أنا وأنت وهي وصاحبتها
احمد:فين يلابينا
أنا:اهدي يبني أنت مش شايف هدومك عامله ازاي من المعركة اللي كنت فيها أنا وأنت هغير وانت روح غير وقابلني في الجراچ عند العربية
احمد: عندك حق تمام
أنا روحت البيت الجديد وكان حاجه خيال كده اكنه قصر من قصور الفراعنه وأحمد راح سال علي بيته واحد شاوله عليه راح وهو اتفاجا من كبره وفخامته كل واحد فينا غير هدومه وانا نزلت لقيت احمد واقف مستنيني قدام العربي
ركبنا وصلنا عند المول ووقفت بالعربية ونزلنا أنا وأحمد وبنبص حوالينا لقينا سماح وصحبتها قاعدين مستنينا في العربية وبيشوروا لينا
روحتلهم وأحمد وقف استناني وقولتلهم اطلعوا قدامنا بالعربية وهنمشي وراكوا أنا بالعربية قالولنا تمام واتحركوا قدامنا ووصلنا في فيلا كانت فخمة برضو وكبيرة وهي دخلت بالعربية في الحراج بتاع الفيلا وانا روحت ركنت العربية أدام الفيلا ودخلنا الفيلا أنا وأحمد وهما استقبلونا ورحبوا بينا وسماح عرفتني علي صحبتها وكانت اسمها سلمي وصف سلمي(كانت متوسطة الطول عندها طياز وبزاز متوسطين وعينها زرقة وشعرها اصفر ومش محجبة)
وانا عرفتهم علي احمد
سلمي صاحبة سماح:احا هو احنا جايين هنا نتعرف
راحت شدت احمد واعدته علي الكنبه ونطت عليه بسرعة وبتمص شفايفه وأحمد اندمج بسرعة وبدأ يقلعها وفي نفس الوقت أنا روحت لسماح وشدتها وخدها في بوسه مص ولحس واندمجنا فيها اوي وبدأت اقلعها أنا كمان وانا وأحمد شغالين مع بعض بظبط وانا نزلت علي بزاز سماح وأحمد نزل علي بزاز سلمي واعدنا نمص ونحس ونعضض في الحلمات ونزلنا مع بعض علي كسهم وبدانا نلحس مع بعض
سماح وسلمي :افشخونا
وهما الاتنين جابوا عسلهم
وانا وأحمد قلعنا البنطلون والبوكسر وهما الاتنين قاموا بسرعة واعدوا يمصوا ويحلبوا في ازبرنا
واكتفينا احنا الاتنين وشدناهم ومسكناهم وخدناهم في بوسه أعدت عشر دقايق و عدلناهم علي وضع الدوجي ودخلنا ازبرنا في وقت واحد مره واحده وهما أعدوا يصوتوا وانا وأحمد في اللحظة ديه بصينا لبعض وضحكنا وبدانا نيك لمدة ربع ساعة وروحت بدلت أنا وأحمد وبقيت أنا انيك سلمي وهو بينيك سماح وسماح و سلمي قاموا وزقونا وسلمي أعدت علي زبي وسماح أعدت علي زب احمد وبدوا يتنططوا وربع ساعة وحسينا أننا هنجيب أنا وأحمد وقولنالهم لقيناهم هما الاتنين جريوا بسرعة واعدوا جمب بعض ومسكوا بزازهم أنا وأحمد فهمنا وفي ثانيه كنا قدامهم وجبنا علي بزازهم هما الاتنين وغرقناهم بمعني الكلمة وهما كانوا جابوا كل واحده اربع مرات ونمنا علي الكنبة أنا وأحمد ناخد نفسنا و بنضحك مع بعض وهما عمالين يلحسوا لبنا من علي بزاز بعض.
وهنا نهاية الجزء السادس وانتظروني في الجزء السابع .
_______________________________
الجزء السابع
__________________
نمنا علي الكنبة أنا وأحمد ناخد نفسنا و بنضحك مع بعض وهما عمالين يلحسوا لبنا من علي بزاز بعض
أنا:كسم شكلكوا اللي يوقف الزبر
احمد :احا أنا شكلي هعمل واحد تاني
سماح :خخخخ لاااا احاااا أنتوا فشختونا
سلمي :اه ده انتوا مفوتريين اوي قومي يابنتي ناخد دش مع بعض احسن يقوموا يفشخونا
سماح:يلا يابنتي
قاموا هما الاتنين ياخدوا دش وقالتلنا علي حمامين واحد ليا وواحد لاحمد واحنا كمان روحنا ناخد دش وانا خلصت وخرجت وأحمد خرج بعدي بخمس دقايق ولاقيت سلمي وسماح خرجوا
سلمي:شكرا علي النيكه الفشيخه ديه وياريت متكونش اخر مره
سماح :عندك حق و*** ده احنا مكناش بنتناك
أنا :سيبوها للظروف
ومشينا أنا وأحمد وركبنا العربية ووصلنا المعبد
لقيت وأحمد روح وانا كنت رايح اعد مع نفسي شويه لقيت امي بتنادي عليا
امي:ايه مش هتنفذ اللي ابوك اتفق معاك عليه
أنا في سري احاا ده أنا نسيت خالص وبعدين هنيك ازاي وانا لسه خارج من حفلة النيك ديه مش هعرف اعمل حاجه .
امي عماله تكلمني وانا فوقت من تفكيري
امي:ايه قولت ايه
أنا :هاااا
امي:لا ده انت مش معايا خالص
أنا:لاخلاص معاكي قوليلي بقا ابويا فين
امي :في البيت ليه
أنا: اصل هو النهاردة وانتي بكرة
امي بزعل:تمام ماشي
أنا:هروح بس هعمل مشوار علي السريع يكون هو جهز نفسه
امي: ماشي
امي مشيت تروح تقول لابويا وانا روحت علي العربية وركبت العربية واتحركت وانا ماشي في الطريق عمال افكر في ابويا وازاي اخليه يبطل الساديه ولو مبطلهاش المشاكل الكتير اللي هتواجه واحنا بالذات في المجتمع المصري ده مكروه جدا وممكن ناس تنام معاه وتصوره و تستغله أو تدمر حياته وساعتها هو ممكن يفكر في الانتحاار واتحرم من ابويا تاني بعد ما صدقت اني رجعت وسط عيلتي من تاني وكررت اني لازم باي طريقه اخليه يبطل الساديه
وفوقت من سرحاني ولقيت نفسي وصلت المحل اللي هجيب منه ادوات الساديه وجبت الحاجه وروحت البيت لقيت امي مش موجوده قولت كده احلوت علي الاخر دخلت اوضتي لقيت ابويا قاعد وقالع هدومه وجسمه ابيض ومفهوش شعرايه واول لقيته نزل علي أيده ورجله وبيمشي زي الكللابب ووصل عندي ولحس رجلي وبيقول أنا تحت امر سيدي أنا طلعت سلسلة كلاب من الحاجات اللي جايبها وربطت بالسلسله رقبة ابويا ابويا باين علي وشه الاستغراب والقلق أنا ابتسمت ابتسامه خفيفه ومشيت بيه زي الكللابب وربطه في رجل السرير لقيته ظبط نفسه علي وضع الدوجي في ثانية ومديني طيزه روحت جبت من الشنطه خرزانه ورحت رازعه واحده بغل وهو صوت جامد واعدت ارزع فيه بتاع ٨٠جلده وهو يعيط وبيصوت بحرقان وطيزه بقيت كلها حمره وبتنزل ددمم كتيير أنا مستنتش عليه وروحت جبت جهاز كده بيكهرب بس بنسبه قليله يعني مش بيموت واعدت اكهرب فيه وارزع بالخرزانه وقلعت وهدومي في ثانية ودخلت زبري في طيزه مره واحده وبقيت بنيك فيه واضرب بالخرازنه
وهو يصوت ويعيط جامد ومره واحده لقيت كف نازل علي وشي وببص لقيته جدي
جدي:أنت مجنون ازاي تعمل كده في ابوك ياكلب
أنا فوقت من اللي كنت فيه لقيت نفسي متغرق ددمم وابويا أغمي عليه من التعب والألم جدي شاله وراح بيه في البانيو وحطه في مياه المياه بقيت كلها ددمم وغير الميه ٣مرات لغاية ما الدم الي بينزل قل شوية راح شاله من البانيو ورجعه علي الأوضه بسرعة ونزل جري وطلع وجاب معاه عمي واللي يبقي اكبر دكتور في العالم وعمي أول ماشافه خاف جدا وقال ايه ده مين عمل فيه كده
جدي :اخلص أنت لسه هتسال ألحق اخوك هيموت
عمي :قام بسرعة وفتح الشنطه اللي معاه ولقه واعد يخيط في الجروح ويضمدتها وابويا فاق وبعد ساعة كامله قال لازم نتحرك علي المستشفي بتاعتي حالا عشان هيخش العمليات شلنا ابويا وودناه علي المستشفي ودخل علي العمليات علطول وانا أعدت أدام باب العمليات وعمال اعيط جامد وبكلمة نفسي ازاي اعمل كده انا كنت عايزه يبطل الساديه لكن بالطريقة ديه أنا كنت بموته أنا حيوان ازاي اعمل كده وجدي ساعتها كان واقف وعيناه بتدمع لكن الحمد*** دخل علينا عمي
عمي:الحمد***ياجماعة بقي كويس وهيخرج في خلال اسبوع
جدي: الحمد***
أنا فرحت شوية أنا ابويا قام بالسلامه وكلها اسبوع ويرجع تاني لكن مكنتش مسامح نفسي وعمال اعيط
جدي جي عليا وبيقول
جدي:انت ياكلب ترجع البيت حالا ومحدش يعرف حاجه واقول أن أنا وابوك في مشوار وهنرجع بكره سمعت وانت كمان يابني محدش يسمع عن اللي حصل
أنا وعمي:حاضر
أنا قمت وروحت المعبد واعدت لوحدي عمال اعيط واحاسب نفسي على حصل
لقيت احمد جالي وحضني وانا حضنته وعيطت اكتر
احمد:اهدا يبني مالك ايه الحصل
أنا حكيت كل حاجه حصلت
احمد:اهدي طيب خلاص انت مكنتش تقصد تعمل كده انت كنت بتحاول تعالج ابوك
ولسه هرد علي احمد لقيت نفسي في الفراغ الابيض وأحمد واقف جنبي وفرعون قدامنا وزعلان
فرعون:مروان انت غلطت واللي عملته كان ممكن يتعمل بطريقة احسن من كده فعشان كده انت لازم تتعاقب وجدك هو اللي هيعاقبك
احمد:يافرعون عقاب ايه احمد مش قصده و***
فرعون مردتش علي احمد وقال
فرعون :انتوا الاتنين تروحوا تناموا حالا فاهمين
أنا وأحمد:حاضر
وروحنا ونمنا فعلا وصحيت الصبح وخارج اعد مع نفسي لقيت واحد واقف علي الباب
الشخص:جدك مستنيك وقالي اول ما تخرج اجيبك
أنا أول ما سمعت كلامه افتكرت كلام فرعون علي العقاب قولتله ماشي وروحت معاه ووصلت لقيت جدي قاعد مستنيني فعلا
جدي:أنت غلطت ولازم تتعاقب وعشان كده عقابك هيكون انك تهرب من هنا حالا ومنسمعش عنك حاجة لحد ماتموت
لكن المفاجأة لقيت.
وهنا نهاية الجزء السابع
__________________________________________
الجزء الثامن
___________
جدي:أنت غلطت ولازم تتعاقب وعشان كده عقابك هيكون
انك تهرب من هنا حالا ومنسمعش عنك حاجة لحد ماتموت لكن المفاجأة لقيت ابويا جي وجدي اول ماشوفه اتصدم وانا لما شوفته قدامي أعدت اعيط جامد وجدي قام جري عليه وخدوه بالحضن
جدي:حمد***علي سلامتك يابني بس ازاي
ابويا:***يسلمك يابابا
عمي في اللحظه ديه دخل وقال
عمي:حصل معجزة يابابا احنا لقينا الجروح كلها بتختفي وبترجع طبيعية من جديدة
أنا أول ما سمعت الكلام ده فرحت جدا وجيه في دماغي أن فرعون اللي عمل كده وقولت لازم اشكره
ابويا:بلاش يابا تحرمني من ابني تاني هو كان عايز مصلحتي
جدي:ازاي يابني ده كان هيموتك
بابا :أنا هحكيلك علي كل حاجه
الكلام علي لسان ابويا
أنا كنت في المستشفي وبتالم من الوجع فجأة لقيت نور قدامي كبير جدا ومكنتش قادر افتح عنيا واول ماغمضت عيني ولقيت نفسي واقف طبيعي ومفيش في جسمي اي جرح ولقيت قدامي شخص وابويا وصف شكل فرعون لجدي
ابويا بخوف:أنا فين وانت عايز ايه
فرعون :أنا فرعون جدك الأكبر صاحب السلام ومحارب الشر وجيلك بخصوص ابنك مروان
مروان مكنش يقصد يضرك بل بالعكس ده كان عايز يفيدك ويبعدك عن المشاكل عن طريق أنه عايز يخليك تبطل الساديه عشان متبقاش تحت حكم حد وتبقي حر وهو ندمان جدا علي عمله وقاعد زعلان جدا وحس بغلطه
ابويا:ياااه مروان للدرجاتي بيخاف عليا
فرعون :واكتر كمان ده بيحبك اوي ويلا قوم روح البيت وانت كويس ومفكش اي خدش حتي
ابويا:ازاي بس واخويا قال
ملحقش يكمل كلامه فرعون اختفي من قدامه ورجع للواقع تاني لقي فعلا مفيهوش خدش والممرضات وأخوه والدكاتره كلهم واقفين مزهولين
نرجع تاني لينا
ابويا نزل علي رجله وبيبوس علي أيده جدي وعينه بدأت تدمع
ابويا:ابوس رجلك متحرمنيش من سندي وضهري هو كان خايف عليا وكمان مخلانيش ابعد عن الساديه بس ده كمان خلاني راجل وبعد فكره اني خول من دماغي خالص
جدي مسك راس ابويا وقومه من علي الارض
جدي: خلاص يابني اللي انت شايفه
ابويا اول ما سمع كلام جدي فرح جدا وجري عليا وقام واخدني بالحضن جامد وانا حضنته
ابويا :وحشتني يابن الكلب
أنا :وانت كمان يابابا
أنا الحضن ده خرجني من كل اللي كنت فيه ورجعت لطبيعتي من تاني أكني اتولدت من جديد
ابوياا استأذن من جدي وخدني وطلعنا بره
ابويا:يلا نروح ناكل اصل انا جعان جدا وحاسس اني عايز اكل فيل بحاله
أنا:يااااه للدرجاتي
ابويا :واكتر كمان ويلابقي مد احسن ماكلك
أنا:لا وليه احنا نمد احسن
وصلنا البيت ولاقينا امي بتحط الاكل علي السفره
أنا:شوفت بقي الحاجه بتحبك وحاسه بيك ازاي
امي:اكيد بحبه وبموت فيه كمان هو أنا عندي اغلي منه
ابويا:**** يخليكي ليا ياست الكل
أنا:لا أنا أمشي بقي شكلي جيت في وقت غلط
امي:يخربيت رزلتك ديه
واعدنا ناكل ونضحك ونهزر حرفيا كانوا احلي ساعتين في حياتي وجي في بالي دعاء وكلام جدي اني لازم أخرجها واحببها فيا وقولتلهم اني عندي مشوار مهم هخلصه واجي علطول وخرجت ورنيت علي دعاء
أنا:ولاسلام ولاكلام كده نسيتيني ولا ايه
دعاء :احه انساك بعد كل اللي عملته فيا ده مستحيل يابني
أنا:طب ايه وحشتيني
دعاء:نعممممم انت فشختني لا مش هقدر
أنا :كسم دماغك اللي متركبه شمال ديه ياستي اناجبت سيرة نيك ولازلت
دعاء:أنا دماغي شمال فعلا اومال وحشتك ازاي
أنا:يعني عايز اقابلك واشوفك اقولك علي حاجه أنا عازمك علي خروجه كمان وهفسحك
دعاء بفرح:بجد انت هتفسحني
أنا:اه ياستي لو مش عاوزه بلاش منه
دعاء:خخخ احا بلاش ايه انت مصدقت تخلع
أنا:خلاص انا قدامي نص ساعة تلبسي وتظبطي نفسك وتستنيني تحت بيتك تمام
دعاء:حاضر
أنا ركبت العربية واتحركت علي بيت دعاء ونص ساعه فعلا وبقيت هناك لقيتها واقفه ومستنياني
دعاء:بقا عشان تفسحني تسيبني واقفه كده
أنا:معلش ياقمر حقك عليا يلا اركبي
دعاء ركبت العربية وروحت وديتها الملاهي وبقينا نلعب ونضحك زي الاطفال وعدي علينا اربع ساعات كاملين ووقعنا من التعب
دعاء:تعرف اني عمري ما دخلت الملاهي قبل كده وكان نفسي ادخلها من زمان
أنا:أنا موجود بقي عشان احققلك كل اللي نفسك فيه شبيك لبيك أنا موجود وبين ايديكي
دعاء أعدت تضحك
دعاء:يلانقوم بقا عشان أنا ميته من الجوع
أنا:وانا كمان يلا
ركبنا العربية وروحنا الزمالك وكلنا في مطعم معروف اوي هناك وكان جمبه كافية جميل جدا دخلنا ودعاء طلبت هوت سوكلين وانا طلبت قهوة
وقعدنا نرغي في أي كلام لمدة ساعة ومشينا ووديتها علي البيت وهي شكرتني كتير وقالت إنها اول مره تفرح من قلبها وتتبسط للدرجة ديه
وطلعت وانا مشيت وطلعت علي البيت
ووصلت ودخلت ولقيت امي أعده مستنياني
أنا:اهلا ياست الحبايب في حاجه ولا ايه
امي : ايه مش انت قولتلي ان دوري بكرة
أنا افتكرت ووافقت وقلتلها ماشي
امي:طب روح اوضتك استريح وانا هاخد دش واجيلك علطول
أنا:حاضر
وروحت علي اوضتي وريحت علي السرير وروحت في النوم لقيت امي عمالة تبوس فيا وتمص في شفايفي أنا فوقت واندمجت مع امي في ثانية واعدت أمص في لسانها وخدتها في بوسة خدت بتاع خمس دقايق وقلبتها علي السرير بعد ما كنت نائمه فوقي ولقيتها لابسه قميص نوم اسود شفاف وضيق فشخ وواصل لحد كسها بالعافية ومبين نص بزازها ولبسه برا و كلوت اسود وصبغة شعرها بلون اصفر وشكلها زي الملاك أنا أول ماشوفت كده زبري اتنطر وشد جامد واعدت أمص والحس في شفيفها وحسيت أنها بتميل للرومانسية وبقيت مع كل بوسة بقولها بنفسي السخن بحبك ومره اقولها بموت فيكي وروحت خبطت بصوابعي علي رقبتها وقربت من ودونها وبقولها بعشقك روحت نازال تقفيش بايدي في بزازها من فوق القميص بايدي وقلعتها وهي نايمه علي السرير وفكتلها البرا ونزلت علي بزازها مص في الحلمه وأيدي في البز التانيه وأيدي التانية بفرك في شعرها وروحت علي الفارده التانيه واعدت الحس فيها وحلمتها بقيت البني بارزة جدا روحت نزلت لحس حوالين سرتها واول ما لمست سرتها بلساني اتشنجت جامد وجابت ميتها وهي قالتلي افشخني وانا نزلت واعدت ابوس في كسها من فوق الكلت اللي كان غرقان من عسلها وبقلعولها وانا عمال ابوس في رجلها والحس وقلعتها ونزلت لحس علي كسهااا لحد ما جابت ميتها ومخلتهاش تمص زبي من اول مره روحت باله من ريقي وغرقته وبدأت ادخله في كسها وانا عمال ابوس فيها والحس ومص في شفيفها وعشان اكتم صوتها لحد ما زبي دخل كله في كسها وروحت علي ودونها اليمين وبهمس في ودنها وبزازها بعشقك ياقلبي وبعد ساعة الاربع من الرومانسية العالية جدا قولتلها اني هجيب قالتلي هات في كسي عادي أنا عمله حسابي وجبت في كسها ونمت احضنتها وروحت في سابع نومه
لقيت امي بتصحيني الصبح وبتقولي
امي:قوم بقي ياقلبي
أنا:في ايه ياحبيبتي
امي:قوم شوف تليفونك اللي مش مبطل رن ده
أنا:حاضر
أنا قومت ولقيت الساعة ٦الصبح وأحمد بيرن
أنا:كسم اصتباحتك علي الصبح ارغي في ايه
احمد: خخخ اوم ياعم عشان نروح المدرسة
أنا:مدرسة ايه ياعم
احمد :طبعا حقك تنسي نفسك ماانت مقضيها نيك وبس قوم فز يابيه ناقص اسبوع علي الامتحانات
أنا:اسبوع احا خلاص انا دقيقة وجيلك
أنا لبست في ثانية واتشيكت وبقيت علي سنجه عشرة وكتبت لامي في ورقة أنا هروح المدرسه
ونزلت بسرعة لقيت احمد مستنيني
احمد : انجز يابيه ناقص نص ساعة
أنا :حاضر يلا قولي بقا امتحانات ايه اللي بعد اسبوع أنا مش عارف اي حاجه في المنهج وبعدين ده اول ليا في المدرسة ومكنتش باخد دروس اعمل ايه
احمد:وانا مال كسمي ياعم
أنا:تصدق أنا خول اللي بيحكيلك حاجه
ووصلنا في المدرسة وانا وأحمد كنا في فصل واحد ودخلنا وحضرنا نص اليوم حصص وملل والمدرسين شرحهم زفت وانا زي الاطرش في الزفه مش فاهم اي حاجه
وجيه وقت الفسحه ونزلنا أنا وأحمد
أنا:احا ياعم أنا مش فاهم اي حاجه وديه اول سنه ليا في ثانوي عام شكلي هعيد السنه
احمد:متقلقش أن شاء*** هنلاقي حل
جرس الفسحه ضرب وكملنا باقي الحصص عادي وكان ناقص علي المروج حصه واحده وكانت فلسفه
الميس:اهلااا هو انت
وهنا الجزء الثامن انتظروني في الجزء التاسع بما أن السلسلة الاولي أوشكت علي الانتهاء حبيت اخد رايئكوا هل انزل السلسة الثانية من القصة ولا اشترك في مسابقة الربيع الوردي مع العلم اني لو اشتركت في المسابقة السلسة الثانية للقصة هتنزل في خلال ٥ ايام و شكرا لكم جميعا .
_______________________________
الجزء التاسع
_________________
جرس الفسحه ضرب وكملنا باقي الحصص عادي وكان ناقص علي المرواح حصه واحده وكانت فلسفه
الميس الفلسفة:اهلااا هو انت
أنا:اهلا بحضرتك ياميس
الميس: يبقي استناني بعد الحصه عشان عايزاك
أنا :حاضر ياميس
الميس بدأت تشرح الدرس وكان شرحها جميل
احمد:قولي بقي ياعم عرفتها منين بقي
أنا:مش قادر تستني لما الحصة تخلص ياكسمك
احمد: اه ياخول انجز
أنا : حكيت لاحمد كان في درس فلسفة روحنا في أنا وأنت وچورچ في اسماعيلية وكنت ببص هائج واعدت ابص في جسمها وهي خدت بالها مني أنا ضحكت وهي ضحكت ضحكه بسيطة عشان محدش ياخد باله
احمد:اه خلاص افتكرت وعايزه منك ايه بقي
أنا: اعرف منين ياعم هو أنا بشم علي ضهر طيزي
احمد:طب خلاص ركز في الدرس
أنا:ماشي
ركزت في الدرس وكلها ربع ساعة وجرس المرواح ضرب وكله روح وانا قولت لاحمد يروح هو ومشي وانا روحت للميس اللي كانت مستنياني في الفصل
أنا:نعم ياميس حضرتك عايزه ايه
الميس:ميس وحضرتك لا بقا كده مش هينفع ده احنا من بلد واحده أنا اسمي شيماء ومش هسمحلك تقولي غير ياشيماء ومفيش ياسيدي كنت عايزه اعرف انت مكنتش بتيجي ليه من اول السنه
أنا:حصل عندي ظروف خلتني امشي من اسماعيلية وجيت هنا الاقصر ولسه خالصه دلوقتي وللاسف مش عارف اتصرف ازاي لحد دلوقتي وناقص علي الامتحانات اسبوع بس هو انتي بتدي دروس هنا عشان ابدا معاكي
شيماء:اه ياسيدي ومعاد الدرس دلوقتي ايه جي
أنا:اكيد ياشيماء
شيماء :*** ما يحرمني منها طالعه من بوقك زي العسل طب يلا بينا
أنا:يلا
واحنا رايحين لشقتها قابلنا الطلاب علي اول الشارع اللي كان فيه بيتها (مش ضروري تعرفوا الطلاب عشان ملهمش دور في القصة) وسلمت عليهم وروحنا البيت وكانت حصة مراجعة فهمت منها تقريبا المنهج كله وشرحها كان فوق الممتاز والحصة خلصت والكل ماشي وانا روحت قايم عشان اروح معاهم
الميس(شيماء):استنا يامروان انت رايح فين
أنا:مروح مش الحصه خلصت
شيماء:خلصت ايه أنا هديك لوحدك كمان عشان تفهم ديه أول حصة ليك وايه عايز تمشي ليه هو انت لحقت تزهق مني
أنا: لا حد يزهق من القمر ده انا اعد معاكي العمر كله حاضر يلابينا
شيماء بكسوف جامد فشخ :تنورني يلا نبدا
وبدأت تشرح وانا عمال اجاوب معاها وشرحها كان خيال وفهمت كل حاجه وكنت استعديت للامتحان بتاع الفلسفة الحصة خلصت
أنا:ياسلام أفلاطون نفسه بيشرحلي ياناس ده اي الجمال ده
شيماء: يعني بعرف اشرح ممكن أنفع
أنا:ياشوشو ده انتي دكتوره
شيماء: متبالغش اوي كده
أنا:مابلغش اي بس ده انتي تستاهلي اكتر من كده بمراحل
شيماء:طب ياسيدي متشكره
أنا :قوليلي بقي احنا بقالنا ٥ساعات الحساب كام
شيماء: حساب ايه بس وبعدين عيب تقول كده ده احنا حتي جيران
أنا فضلت اتحايل عليها عشان تاخد اي فلوس حتي لكن كانت رافضة جدا
شيماء:خلاص بقي قولي المهم فهمت
أنا:جدا اتمنطت اوي بسسس
شيماء:بس ايه قول
أنا: أنا كده طمنت مادة من ١٠مواد فلسه قلقان
شيماء : طب بص خليك هنا وانا هعمل كام مكلمه واجيلك
أنا: حاضر
شيماء قامت وراحت علي البلكونه وانا فضلت اعد وبعد نص ساعة جات
شيماء:اطمن ياعم ومش هتذاكر كمان
أنا:ايه ازاي ده
شيماء: الامتحان هيجيلك ومحلول كمان قبل الامتحان بيوم بسسس
أنا:بس ايه عايزين فلوس عادي أنا موافق
شيماء:لاياسيدي مش فلوس هما عايزين حاجه تانيه
أنا: زي ايه مش فاهم
شيماء بكسوف: بصراحه ومن غير لف ودوران عايزينك تنام معاهم
أنا فكرت شوية وبعدين رديت عليها
أنا: خلاص موافق بس فهميني هيحصل ازاي
شيماء:بص انت دلوقتى نجاحك وسقوطك في مصير زوبرك بالمعني فأنت هتنيك بعد ما تخلص الامتحان اللي هتكون استلمته قبلها بيوم محلول ولو معجبتش حد فيهم الامتحانات اللي بعد كده مش هتتبعتلك وده هيحصل هنا عندي في الشقة
أنا: تمام موافق
شيماء بكسوف فشيخ: وانا ايه مليش حاجه زيهم هههههه
أنا: أنتي تؤمري ده انا لازم اشكر الجسم الصدفه
ومستنهاش ترد روحت هاجم عليها وأدلتها بوسة من شفيفها وسحبت لسانه ومصيته ومسكت بزازها الاتنين تقفيش من فوق العباية اللي كانت لابسها و وبعد كده نزلت ايد علي كسها وفركته
وكل ده وانا شغال بوس لقيتها اترعشت جامد وجابت عسلها وانا مسكتها وريحتها علي الكنبه ولسها هقلعها لقيتها انتطرت قامت ومسكت ايدي
شيماء:ابوس ايدك بلاش النهاردة عشان أنا مش جاهزة خليها بكرة
أنا فهمت أنها مش منضفه نفسها وحسيتها زعلان أننا مش هنكمل
أنا: خلاص ماشي وليكي عندي مفاجأة بكرة
شيماء بفرح: اتفقنا
انا استأذنت منها ومشيت وروحت البيت
لاقيت امي أعده قولت حلو *** يقطع منها هنا ويوصل من هنا ورحت داخل علي امي واديتها بوس ومص في شفايفها وقفشت في بزازها من فوق العباية
أنا: وحشتيني اوي يا امي
ولسه هنزل ايدي علي كسها
امي شدت ايدي وقامت
امي:اهدي ياض انت جي هايج كده ليه وبعدين مش هينفع عشان عندي ظروف
أنا:احا يعني مش هنيك
امي:اه واهدا عشان احطلك الاكل وتروح عند مرات خالك عشان عايزاك هتعدلوا كام حاجه في الشقة
أنا:ماشي
امي حطت الاكل وكلت ونزلت ركبت العربية ورحت علي بيت مرات خالي (صفية) وطلعت وخبطت عليها ومفيش دقيقة وفتحت
صفية : ايه يابني التاخير ده
أنا:معلش كنت باكل
صفية: الف هنه طب يلا خش عشان عشان ورانا حاجات كتير هنعملها
أنا :ماشي
دخلت واعدت
صفية:ايه هو انت لسه هتعد يوم انجز
أنا قومت
أنا:ها نبدا بايه
صفية :هقولك دلوقتي بس معلش أنا هقلع الجلبية ديه عشان متتوسخش أو تتقطع
أنا:علي راحتك خالص
صفية قلعت الجلبية ويالهوي كانت مش لابس تحتها حاجه غير برا و كلوت وكمان شفافين يعني جسمها وبزازها الكبير وطيزها الملبن قدامي أنا زبي اتنطر اكتر وانا كنت هايج من الاول اصلاا
صفية:تعالي نبدا بالكنب والكراسي
أنا: ماشي يلا الكنبه الاول
روحنا علي الكنبه وكل واحد مسك من ناحية وودينها الاوضة واول ماسيبنها مرات خالي صوتت أنا قلقت عليها وجريت عليها
أنا:مالك في ايه حصل اي
صفية: اهاااا ضهري اتقطم
سندها وريحتها علي الكرسي
أنا:طب خلاص ريحي انتي وانا هعمل كل حاجه
صفية نشفت دماغها وقالت إنها لازم تعمل معايا
أنا : قولتلها ماشي
قالتلي: يلا كده ناقص ٤كراسي
أنا : يلا
صفية وطت ومسكت كرسي وفنست طيزها ليا وبزازها هيطلعوا من البرا وقالتلي
صفية:تعالي بقا اوقف ورايا واسندتني من ضهري أنا عملت زي ماهي قالت بالظبط وزبي كان هيقطع البنطلون زبي بالظبط في طيزها عند الفتحه وهي لبتقوم وانا بقوم وراها بالظبط الكلوت بتعها جيه علي الجنب وزبي بقي لامس كسها ورأسه جوه كسها بالبنطلون وقالتلي
صفية :امسك بقي صدري عشان مقعش منك
أنا عملت زي ماهي قالت وبقيت ماسك بزازها الاتنين وزبي رأسه جوه كسها وماشي معاها وبتوطي عشان تحط الكرسي علي الارض نص زبي دخل في كسها وانا لابس البنطلون وهي شهقت جامد وكررنا الموضوع مرتين وكان ناقص كرسي ونزلت توطي وانا نزلت معاها عشان تمسك اخر كرسي زبي دخل نصه ومسكت بزازها ومشيت هي بقيت تلزق فيا اكتر وانا بقيت يقفش في بزازها جامد وبتنزل عشان تحط الكرسي علي الارض راح زبي راشق في كسها وهي قالت اههههههههه وجابت عسلها والبنطلون اتغرف من عسلها
صفية:نكني بقي افشخني حرام عليك
أنا ماصدقت وروحت ماسك رأسها وبقطع شفيفها حرفيا ووقعتها علي الكنبه ونزلت علي رقبتها وقطعت البرا ونزلت هجمت علي بزازها وعمال الحس في حلمتها البني اللي كانت واقفه اوي وبارزة واعدت أمص فيهم ونزلت علي كسها وقطعتلها الكلوت كمان ونزلت لحس علي كسها لغاية ماجابت عسلها تاني هي راحت قامت واتعدلت وقلعتني البنطلون والبوكسر وزبي واقف شامخ ورافع رأسه واتنطر في وشها اكنه طلع من سجنه وبقي حر وهو أول ما شفته عينيه لامعة ونزلت تمص فيه زي المحرومه وانا اكتفيت وشلتها وهي لفت رجليها حوليها وروحت دخلت زبري في كسها واعدت ارزع وهي ماسكلي بزازها عشان أمص فيهم ومصيت فيهم ونزلتها من عليا ورفعت رجل علي كتفي وثبتها بايد ودخلت زوبري في كسها واعدت انيك واقفش في بزازها الشمال وجابت عسلها ٣مره وانا حسيت اني هجيب لبني روحت مسرع جامد وهي حست اني هجيب فالفت رجليها الاتنين حوليا وانا أعدت ارزع في كسها وروحت مدخلها جامد مره واحده وبجيب لبني وهي عماله تتحرك وجابت عسلها وكسها اتملا حرفيا روحت نازل علي شافيفها مص ولحس وتقفيش في بزازها لحد ماهاجت وانا الغريبة أن زبي كان زي ماهو روحت عدلتها علي وضع الدوجي المفضل ليا وروحت رشقته في طيزها واشتغلت نيك لغاية ماجبت لبني تاني وهي كانت جابت مرتين وكسها وطيزها بقوا ينزلوا لبني
أنا:يلا بقي مش هتقومي ناخد دش عشان نكمل
صفية:نكمل ايه لاسيبني أنا هنا مع لبنك شوية روح انت استحمي وروح عشان امك متقلقش عليك
أنا: طب ولاحتي هننقل باقي الحاجات
صفية بتضحك:حجات ايه بس انا جايباك عشان تعمل الواجب وانت الصراحه طلعت استاذ
أنا ضحكت وروحت اخد دش وخدت دش ولبست هدومي ونزلت عشان اروح ولسه هركب العربية واتحرك لقيت دعاء بترن أنا فتحت عليها
أنا:القمر اللي واحشني
دعاء: اه غني عليا بإمارة انك مسالتش عليا
أنا:هو أنا أقدر طب ايه انتي فين
دعاء: في الكوافير وخمس دقايق واخلص
أنا: ماشي وانا خمس دقايق وابقي عندك عشان عازمك علي خروجه موووت
دعاء: اشطا ياقلبي
أنا قفلت وطلعت علي بيتها وصلت ولقيتها واقفة لابسة فستان ابيض ووشها بينور زي الملاك
أنا:يلا اركبي
دعاء ركبت وقالت:ها هتوديني فين
أنا:هتعرفي دلوقتي
وديتها الملاهي المائية واعدنا نلعب ونتبسط وبقينا ماشيين زي المخطوبين بالظبط وماانجشها
ونزلنا المياه وبقيت بشيلها واحضنها وحسيت فعلا اني حبيتها هل أنا ممكن فعلا احبها وهي حاسه زي مانا حاسس ولا لا .
كل ده هنعرفه في الجزء العاشر
انتظروني .❤️😍
_______________________________
الجزء العاشر
_______________
دعاء ركبت وقالت:ها هتوديني فين
أنا:هتعرفي دلوقتي
وديتها الملاهي المائية واعدنا نلعب ونتبسط وبقينا ماشيين زي المخطوبين بالظبط وماانجشها
ونزلنا المياه وبقيت بشيلها واحضنها وحسيت فعلا اني حبيتها هل أنا ممكن فعلا احبها وهي حاسه زي مانا حاسس ولا لا وفضلت سرحان ودعاء نادت عليا وفوقت من سرحاني
دعاء:ايه سرحان في ايه
أنا:سرحان فيكي ياقلبي
دعاء:*** يخليك ليا ياروحي طب ايه يلا نروح
أنا:ايه زهقتي من ولا ايه
دعاء قربت عليا وحضنتني حضن حسيت فيه بحبها ليا الحضن كان خالي من الأفكار الجنسية وادتني بوسه دوبتني فيها
دعاء:أنا عمري ماازهق منك ياحبيبي
أنا : *** يخليكي ليا يلا بينا
دعاء : يلا
روحنا علي العربية وركبنا ووديتها بيتها وروحت البيت ونمت وصحيت الصبح علي رنت موبايلي قومت ورديت عليه
أنا:اي ياصداع علي الصبح
احمد: يابضان هو أنا لازم اصحيك كل يوم عشان المدرسة ولا ايه
أنا:معلش طيب دقيقة ونازل
احمد:ماشي انجز سلام
أنا غيرت خدوني ونزلت لاحمد وروحنا المدرسة وحضرت الاربع حصص وضرب جرس الفسحه
نزلنا الفسحه وبنتمشي أنا وأحمد لقيت ميس الفلسفة(شيماء)داخله عليا احمد لما شافها بعد عني شوية وانا روحتلها
شيماء: عامل ايه
أنا:تمام الحمد*** وانتي
شيماء: كويسه ياقلبي متنساش هديتي
أنا أول ما سمعت كده انا كنت ناسي ولما قولتلها مكنش في دماغي حاجه وفجأة عيني جت على احمد ابتسمت وقولت
أنا:من عنيا ياقلبي
شيماء: تسلملي مستنياك علي نار
أنا:مش هتاخر عليكي
سلمت عليا ومشيت وانا روحت لاحمد
أنا:احه ياعم هو في حد يتمحن عليك
احمد:مالك ياعرص
أنا: حقك مااللبوة شيماء عايزاك تنيكها ونفسها فيك وهعملها مفاجأة وهخليك تنيكها معايا النهاردة (أنا طبعا بحاور عليه )
احمد:احه ازاي أنا وأنت هنيك الميس ونفسها فيا
أنا: اه موافق ولا لا
احمد:خخخ ومين الغبي اللي يرفض
جرس الفسحه ضرب معلنا أن الفسحه خلصت
إنا:طب يلا ياغبي علي الفصل
وطلعنا الفصل والحصص خلصت احمد كان زبه واقف وباين عليه هايج
أنا: احه ايه مالك يابني
احمد:أنا فكرة أن في واحده ممحونه عليا مهيجاني فشخ يلا عشان أنا هموت وانيكها
أنا:اهدا ياعم احنا هنتمشي شوية عشان تكون روحت البيت وجهزت نفسها
احمد:احه لسه هنتمشي
مردتش عليه واتمشينا أنا وهو بتاع ربع ساعة واتفقت معاه علي الخطه اللي هنفذها
ووصلنا بيتها وأحمد وقف تحت زي ماقلتله
خبطت عليها وهي فتحت وكانت مش لابسه اي حاجه أنا أول ماشوفتها كده هجمت عليها ونزلت علي شفيفها مص ولحس وبزقها وانا يقفش في بزازها وواربت الباب برجلي واعدت ابوس فيها واقفش في بزازها وهي مندمجة معايا ووديتها علي الكنبة ونزلت علي بزازها الكبيرة واعدت أمص فيهم وبعد كده نزلت علي كسها لحس وعض في الشفرات لغاية ماجابت عسلها وهي قامت واعدت تمص في زوبري وغرقته أنا شدتها من شعرها واعدت ابوس فيها وفتحت رجليها الاتنين واعدت العب في زنبورها بزبي ونازل مص في بزازها وجابت عسلها مره تانيه
وهي اخيرا اتكلمت وقالت ارحمني بقا ودخله نفسي احس بيه جويا أنا نمت علي الكنبة وخليتها تعدت علي زبي وتكون ضهرها للباب وتتنطت عليه وانا سندها بايدي واعدت ارزع جامد في كسها في اللحظه ديه احمد دخل وقلع هدومه وقرب عليها ووراح رازع زبه في طيزها هي هنا اتصدمت وكان هيغمي عليها من الصدمة لكن أنا هديتها وقلتلها هي ديه المفاجأة بتاعتي هي رجعت معانا في المواد وبقت هايجة وتتشرمط اوي وبدلت مع احمد وبقي بينيك في كسها وانا في طيزها في اللحظه ديه هي شافت احمد هاجت اوي واحنا أعدنا نرزع وبيوضنا بتخبط في بعض لغاية ماجبنا لبنا أنا واحمد
واعدنا جمبها ناخد نفسنا
أنا:بس انتي هيجتي اوي لما شوفتي احمد
شيماء: اصل فكرة اتنين من تلاميذي بينكوني ولعتني فشخ
واعدنا نرغي وعملنا واحد كمان ومشينا أنا وأحمد وروحنا البيت وامي كانت عايزني انيكها لكن انا مردتش عشان كنت جاي تعبان من المعركة وكنت لسه هنام افتكرت دعاء لقيتها رنت بتاع ٨٠مره وبعدت١٠٠رسالة وانا مردتش اتصلت عليها
أنا: خير يابنتي في ايه
دعاء: انت مبتردش ليه
أنا:معلش كان عندي مشوار ولسه راجع
دعاء:طب انت فاضي دلوقتي
أنا:اه ليه
دعاء:مفيش عايزه أخرج واعمل حسابك انك هتقضي معايا الليلة
أنا: حاضر خمس دقايق واجيلك
دعاء:تمام مستنياك
أنا اتصلت علي احمد قولتله أنا مش جي المدرسة بكرة وقولت لامي وابويا أن أنا واحد صاحبي تعبان وملوش حد أنا هروح عشان ابقي جمله وابات معاها النهاردة وافقوا وروحت علي دعاء لقيتها مستنياني تحت البيت
دعاء:يلا بينا
أنا:يلا
خدتها ووديتها كافية علي النيل كان عظمه
دعاء:ايه ياعم الروقان ده
أنا:ايه عجبك
دعاء:جدا تسلملي ياروحي
أنا:و*** يخليكي ليا يقلبي
دعاء:أنا نفسي اعمل حاجه بس مجنونة شوية
انا:اعمل كل اللي نفسك في ياقلبي
لاقيت دعاء قربت علي وحضنتني وحططت رأسها علي كتفي وانا حطيت ايدي علي رأسها في اللحظه ديه لاقيتها بتعيط جااامد وبتحضني اوي أنا قلقت عليها اوي
أنا:مالك في أي ياقلبي
دعاء: تعالي نروح حالا أنا لازم احكيلك حاجه
أنا:حاضر يلا بينا
روحنا بيت دعاء ودعاء طول الطريق كانت بتعيط
أنا:قوليلي بقي في ايه
دعاء حكتلي علي كل حاجه انها من الشياطين وأبوها يبقي ملك الشياطين وأنها من اقوي الشياطين وموجودة هنا عشان تدمرني لكن لما قابلتني حبتني زي مانا حبيتها ونفسها تعمل اي حاجه عشان اسامحها وأحبها واخليها تفضل جنبي طول العمر واعدت تتحايل عليا اني مسبهاش واعدت تعيط جامد
أنا خدتها في خضتني
أنا:بسسسسسس اهدي وارتاحي وبكره نبقي نشوف الموضوع ده وانا كمان بحبك جدا ومقدرش استغني عنك
دعاء:أنا نفسي افضل في حضنك طول العمر ولما بتنام معايا بحب كده جدا لكن انت لأطول اوي عقبال ما تجيب لبنك وبجد المره اللي فاتت انا تعبت جدا
أنا خدتها الاوضة واعدت العب في جسمها والحس في كسها وهي جابت عسلها مرتين في عشر دقايق بالظبط وكانت تعبت جامد وحسيتها اتطمنت وبقيت احسن وانا كنت هايج بس مردتش اعمل حاجه عشان متعبهاش وكمان أنا بخاف عليها اوي وخدتها في حضني ونامت وانا غمضت عيني وظهرت قدام فرعون
فرعون:حقيقي انت بتحبها يامروان
أنا:جدا يافرعون ونفسي اساعدها هو مفيش طريقة أن هي تفضل جنبي ومتسبنيش
فرعون: بص هو في طريقه واحده لكن افتكر انها بنت ملك الشياطين تخيل بقي ملك الشياطين هيعمل فيك ايه لما تاخد منه بنته وانت مش جاهز دلوقتي لكل ده لازم تبقي قوي عشان تعرف تقف قصاد اللي هيحصل
أنا: طريقة ايه قول بسرعة وانا هحافظ عليها واللي هيقرب منها هكله بسناني
فرعون: تمام أنا همشي دلوقتي هعمل كام حاجه وهقولك هتعمل ايه . وهنا نهاية الجزء العاشر❤️
_______________________________
التعديل الأخير بواسطة المشرف: