ا
النجم الصاعد 👑
ضيف
الجزء الاول
______________________
دعاء حكتلي علي كل حاجه انها من الشياطين وأبوها يبقي ملك الشياطين وأنها من اقوي الشياطين وموجودة هنا عشان تدمرني لكن لما قابلتني حبتني زي مانا حبيتها ونفسها تعمل اي حاجه عشان اسامحها وأحبها واخليها تفضل جنبي طول العمر واعدت تتحايل عليا اني مسبهاش واعدت تعيط جامد
أنا خدتها في خضتني
أنا:بسسسسسس اهدي وارتاحي وبكره نبقي نشوف الموضوع ده وانا كمان بحبك جدا ومقدرش استغني عنك
دعاء:أنا نفسي افضل في حضنك طول العمر ولما بتنام معايا بحب كده جدا لكن انت لأطول اوي عقبال ما تجيب لبنك وبجد المره اللي فاتت انا تعبت جدا
أنا خدتها الاوضة واعدت العب في جسمها والحس في كسها وهي جابت عسلها مرتين في عشر دقايق بالظبط وكانت تعبت جامد وحسيتها اتطمنت وبقيت احسن وانا كنت هايج بس مردتش اعمل حاجه عشان متعبهاش وكمان أنا بخاف عليها اوي وخدتها في حضني ونامت وانا غمضت عيني وظهرت قدام فرعون
فرعون:حقيقي انت بتحبها يامروان
أنا:جدا يافرعون ونفسي اساعدها هو مفيش طريقة أن هي تفضل جنبي ومتسبنيش
فرعون: بص هو في طريقه واحده لكن افتكر انها بنت ملك الشياطين تخيل بقي ملك الشياطين هيعمل فيك ايه لما تاخد منه بنته وانت مش جاهز دلوقتي لكل ده لازم تبقي قوي عشان تعرف تقف قصاد اللي هيحصل
أنا: طريقة ايه قول بسرعة وانا هحافظ عليها واللي هيقرب منها هكله بسناني
فرعون: تمام أنا همشي دلوقتي هعمل كام حاجه وهقولك هتعمل ايه
فرعون اختفي وانا رجعت للواقع وبصيت علي وش دعاء اللي كانت نايمه زي الملاك واعدت افكر في رد فعل ملك الشياطين وانا كده أعلنت بداية الحرب بين عالم البشر ومملكة الجحيم والنص ساعة عدت عليا اكنها قرون فرعون رجعلي تاني والمره دي معاه احمد
احمد: أنت متأكد من اللي عايز تعمله ده
أنا:اكيد . يافرعون هتعمل ايه
فرعون:في طريقة واحده بس هيكون في مقابل
أنا: أنا موافق من غير ماعرفت بس اي هي الطريقة
احمد:اهدي ياض اسمع وفكر بعقلك شوية
فرعون :بص دعاء هنحولها لانسانه وجدك هو اللي هيعمل كده بكره وانا اتفقت معاه وقولتله ووافق أما المقابل هيكون أن هتتحرم من قوة من الاتنين الباقين وهتاخد واحده منهم دلوقتي عشان ملك الشياطين لو عمل اي فعل تعرف تدافع عن نفسك ومجرد انك هتتحرم من قوة من الاتنين ده معناه انك كده بقيت قد قوة ملك الشياطين بالظبط وتقدر تاخد القوة اللي اتحرمت منها تاني لكن ده بمجهودك يعني مش انا اللي هاجي ادهالك علي الجاهز زي التانين هاقولت ايه
أنا:موافق المهم أن دعاء تفضل معايا
احمد: ياأخي كسم المحن
فرعون: دلوقتي جيه اختيار القوة من الاتنين وياريت تفكروا كويس وتتفقوا هتختاروا قوة ايه
فرعون طلع في أيده اليمين جوهره زرقه وفي أيده الشمال جوهره خضراء في اللحظه ديه أنا وأحمد بصينا لبعض وقولنا في وقت واحد
أنا وأحمد: الخضراء
فرعون :حلو يلا نبدا الشغل
فرعون حط أيده علي راسي وأيده التانيه علي رأس احمد واعدنا نتهز جامد وأحمد وقع علي الارض وانا بعديه بخمس دقايق وقعت واترميت جمبه
فرعون : دلوقتي انتوا بتتحكموا في قوة النار وقوة الأرض وقوموا عشان نبدا التدريب
أنا وأحمد بناخد نفسنا بالعافيه
احمد: دقيقة بس ناخد نفسنا
أنا:اه و*** عندك حق
فرعون بغضب وعينه بتطلع شرار : قولت قوموا
أنا وأحمد اترعبنا وقومنا في ثانية وفرعون اعد يدربنا ازاي نتحكم في الأرض وندمج قوة النار وقوة الأرض مع بعض واتعلمنا جدا
فرعون : كفاية كده عليكوا يلا يااحمد وانت يامروان بكره اول ما تصحي تروح لجدك
أنا:حاضر
فرعون وأحمد اختفوا من قدامي وانا رجعت للواقع وحضنت دعاء ونمت صحيت الصبح علي مص دعاء لزبي أنا صحيت وبصتلها وابتسمت
أنا: ايه ياقلبي علي الصبح كده
دعاء: انا اسعد واحده في الدنيا عشان صحيت ولاقيتك في حضني وبعدين انت لازم ترتاح انت ريحتني امبارح وانا لازم اريحك
أنا اتعدلت وخدت دعاء في حضني وادينتها بوسة برومانسية عالية جدااا دولنا فيها احنا الاتنين
أنا:متقلقيش ياقلبي كلها كام ساعة واقطعك لحد ما تزهقي من زبي اتفقنا
دعاء:اتفقنا
أنا:يلا بقي مش هتجهزي عشان نروح لجدي
دعاء:دقيقة وابقي جاهزة
أنا:براحتك ياحبيبتي
أنا قومت واتشطفت ولبست هدومي وهي جاهزة
أنا:يلا بينا
دعاء:يلا ياروحي
ركبنا العربية وروحنا المعبد ودعاء واقفه مزهولة من المكان وكان عجبها جدا ولما وصلنا جدي كان في أنتظارنا ورحب بيها وبيا وكان عامل نفسه أنه ميعرفش حاجه او حتي انها من الشياطين
جدي:نورتي بيتك التاني يابنتي مش تقولي يامروان انك جايب ضيوف معاك
دعاء:بنورك ياجدو
أنا:ياجدي ولاضيوف ولا حاجه وبعدين دعاء هتعد معانا علطول
جدي: تنور يابني بس ازاي تعد معانا علطول
أنا:هقولك ياجدي وبدائت احكيله كل حاجه عن دعاء وان هي من اقوي الشياطين وأبوها يبقي الملك
جدي قام لما سمع كده وزعق فيا وقال
جدي:أنت ياحيوان ازاي تيجيها هنا أنا هقتلها بايدي
دعاء في اللحظه ديه خافت من جدي واستخبت ورايا
أنا:اهدا بس ياجدي دعاء عايزه تبقي مننا وانا بحبها وهي بتحبني وعايزه تساعدنا باي طريقه وجيلك اولا عشان توافق علي جوازنا ثانيا عشان تشوفلها حل أنها تفضل معانا هنا
في اللحظه ديه حسيت أن دعاء فرحت جدا أنها هتبقي مراتي ووقفت جنبي ومسكت في أيدي
جدي لما سمع كده اعد وفكر شوية وقال
جدي: بص يابني هو في طريقة واحدة بس وهي أنها تتحول لانسانه بس هي لازم توافق
دعاء بفرح :أنا موافقة طلام هفضل مع مروان وانا لو اتحولت لانسانه هيبقي زيكوا بالظبط في كل حاجه
جدي:اه يبقي علي بركه ***
جدي خدنا اوضه وجاب واعدنا علي الارض وجاب جردل بوهيا ابيض واعد يعمل علي الارض اشكال ودوائر واعدنا كل واحد في دائره وقالنا نمسك في ايد بعض أنا مسكت ايد من دعاء ومسكت ايد جدي وجدي بايده التانيه مسك ايد دعاء وبقينا قاعدين في شكل دايره واعد يقول كلام في سره ومره واحده رفع رأسه لفوق وشوفنا نور جامد واحنا التلاته اترمينا في الأرض واغمي علينا وفوقت بعدها وجدي ودعاء فاقوا لكن الغريبة اني عمال اكلم جدي ودعاء ومحدش فيهم كان بيرد وجريت علي دعاء عشان احضنها لكن المفاجأة اني عديت من خلالها كاني شبح أنا حولت واترعبت وانا شايفهم وسامعهم لكن هما مش شايفين ولاسامعني في اللحظه ديه دعاء قامت وقفت وجدي قام
دعاء بخوف:هو مروان مفاقش ليه
جدي: معرفش بس الموضوع كان خطير وممكن يكون مات عشان هو استخرج كل قوته وهو كان عارف كل ده وكان موافق
دعاء اول ما سمعت كده عيطت جامد وجريت عليا وحضنتني وعمال تصوت وتعيط
جدي راح جاب عمي عشان يطمن عليا عمي جيه واعدت يكشف عليا ولما خلص قال
عمي:متقلقش يابابا هو دخل في غيبوبة وكلها كام يوم يفوق
جدي:خلاص اهدي بقا يابنتي اهو قالك كام يوم ويفوق
جدي شالني ووداني بيتنا وامي وابويا لما شافوني قلقوا عليا اوي لكن جدي طمنهم وقال لدعاء يجي معاها عشان يوريها بيتها اللي هتعد فيه لكن دعاء رفضت جدا وعماله تعيط عليا وبتقول أنا مش هخرج من الاوضه غير ومروان معايا ووافقوا أنها تفضل معايا وكلهم خرجوا وبيقينا أنا وهي لوحدنا أو بمعني اصح هي وجسمي وهي مسكت ايدي وقالت لو تعرف قد ايه انا بعشقك مكنتش هتسيبني لاحظه زي ماسيبتني دلوقتي وباست ايدي وقالت متتاخرش عليا ياروحي وفضلت أعده في الأرض تعيط راح ظهر قدامي فرعون
فرعون:ايه عاجبك الفيلم
أنا:هو ايه اللي حصل
فرعون:أنا اتفقت مع جدك أنه هيخليك بلاوعي لمده كام يوم عشان تدرب عشان تبقي جاهز للحرب اللي هتحصل
أنا:تمام وهندرب امتي
فرعون :من دلوقتي
فرعون مسك ايدي ووداني للبحيره اللي في الاسماعيليه
أنا:ياه المكان ده وحشني اوي
فرعون:انت تعرف المكان هنا
أنا:اه أنا كنت لما بتضايق باجي هنا وأخرج كل طاقتي السلبيه
فرعون: يااه تعرف أن هنا حصلت علي القوة وهنا وكان المكان الوحيد اللي بتدرب فيه يلا بقي نبدا
أنا :يلااااا
أعدنا ندرب جامد والتدريب كان صعب جدا وكل مره كنت بموت حرفيا وعدي عليا كام يوم وكل يوم كنت بروح فيه لدعاء عشان اطمن عليا الاقيها بتعيط عليا ومنهارة وعده جنبي علطول وتنام في حضني وفي مره كنت عندها عشان اطمن عليا فرعون جالي
فرعون:يلا عشان ترجعلها وشكلها بتحبك اوي علفكرا يبقي خالي بالك عليها
أنا:حاضر
فرعون اختفي من قدامي وظهر نور جامد وانا فوقت وشهقت جااااامد .
وهنا نهاية الجزء الاول من السلسله الثانية انتظروني في الجزء الثاني ❤️
________________________________________
الجزء الثاني
_______________
فرعون:يلا عشان ترجعلها وشكلها بتحبك اوي علفكرا يبقي
خالي بالك عليها
أنا:حاضر
فرعون اختفي من قدامي وظهر نور جامد وانا فوقت وشهقت جااااامد
دعاء اول ماشفتني جريت عليا وحضتنتي
دعاء بزعل وبتعيط:ليه سيبتني لوحدي
أنا مديت ايدي وببتسم وبمسح دموعها
أنا:معلش حقك عليا مش هسيبك تاني طول العمر
مسكت رأسها واديتها بوسها برومانسية وماليانه حب لكن للاسف مخدتش مده ولقيت خازوق ذهبي طلع من راسي
امي:بقا يا خول عامل نفسك تعبان عشان تستفرد بالبنت
دعاء وشها بقا احمر ددمم من الكسوف اللي كانت فيه
أنا بضحك:ايه يا ست الحبايب ما أنا قولتلك أني هاتجوزها وبعدين أنا معملتش حاجه هي اللي ضحكت عليا
دعاء وهي بتبرقلي:انا أنا عملت كده
امي:بقولكوا ايه انت هي انا مليش دعوه المهم انا عايزه افرح بيكوا انتوا الاتنين النهاردة قبل بكره
أنا:انتي واخدها حجه بقا
امي:اه ياسيدي تقدر تقول كده
أنا :موافق وكتب الكتاب يبقي النهاردة ها اي رائيك يادودو
دعاء:موافقة طبعا ياقلب دودو
امي:بدأئنها محن بقا
أعدنا نضحك علي كلام امي
امي:طب يلا روح قول لجدك وابوك فرحهم
أنا:افهم من كده اني بتوزع صح
امي:ينعل ابوك رخمتك امشي يلا من هنا
أنا مشيت ورايح علي جدي
امي: قوليلي بقاومتتكسفيش مني خالص محتاجه اي حاجه
دعاء:لا يا امي انا هروح اجيب اوراقي والبطاقة عشان الفرح بس محتاره شويه اروح كوافير اي ولا البس ايه
امي:احه انتي فستانك وكوافيرك هنا احنا عندنا في المعبد كل حاجه نحتاجها ويعني عندنا أحسن كوافير واتيليه في الوطن العربي
دعاء:يبقي تمام هروح اجيب ورقي واجي
امي:تمام مع السلامه
دعاء:سلام
دعاء مشيت وطلعت من المعبد واتمشيت شويه عشان توصل للطريق العمومي عشان تركب تاكسي وتروح البيت
دعاء ركبت التاكسي أنا في الوقت ده وصلت عند جدي اللي كان اعد مع ابويا
أنا:بقا كده متجمعين من غيري ولافي حتي الف سلامه
جدي:انت هتمثل يابن الكلب مااحنا عارفين أن فرعون كان بيدربك
أنا:هو الواحد مبيعرفش يهزر معاكوا كده خالص
ابويا:قولي بقا جي ليه
أنا:جي اقولكوا أن كتب كتابي علي دعاء النهارده
جدي:أنت متأكد يابني بلاش الحماس ياخدك
أنا:اه متأكد وده قراري النهائي
ابويا:تمام يبقي علي بركه ***ه
جدي :تعالي معايا بقا عشان اليوم ده كنت مستنيه طول عمري
أنا:علي فين طيب
جدي:تعالي وانت تعرف
جدي خدنا ووادني علي الاوضة اللي عملنا حولنا فيها دعاء من شيطانه للانسانه وراح واقف قدام صف كده في كتب كتير وراح محرك كتاب احمر من مكانه وبدأت الاض تتهز جامد وبقينا واقفين في وسط دايره ومره واحده الدايره ديه نزلت لتحت وبقينا في مكان مليان بدل اخر شياكه أنا مالاجا من المكان
أنا:احااا ده اظاهر أن الاوضة ديه فيها حوارات كتير
جدي:يعني ركزت في الاوضة ومركزتش في البدل
أنا:البدل اخر شياكه أنا عن نفسي عايز البسهم كلهم
جدي: لا انت بدلتك متحضره قبل ما تتولد اصلا
أنا:بجد طب هي فين
جدي مشي خطوتين وداس علي زارار الحمره ظهر باب حديد وبدأ يتفتح والبدله بدأت تبان وكسم الفخامه يا اخي البدله معموله من حرير ومطرزه بالدهب ومن تحت مطرزه بالفضه والكرفته كانت من الأحجار الكريمة وبتور نور اخضر أما البنطلون معمول مطرز رجل من الماس ورجل من الأحجار الكريمه
جدي:هاقولي بقا اي رايك
أنا:رائي ايه بس ياجدي ده الناس اللي بتقرا القصه هتشخرلي
جدي:ايه بتقول ايه
أنا:لا بقول ياجدي جامده فشخ
جدي: طب روح خد دش والبس البدله وتعالي
أنا :حاضر
روحت خدت دش ولبست البدله اللي كانت مريحه اوي في لبسها وطلعت لجدي ودخلني اوضه كانت فيها كل مستلزمات الكوافير
أنا:ايه ياجدي هو انت هتحلقلي ولا ايه
جدي:اه عندك مانع ولاايه
أنا:ايه ده هوانت بتعرف تحلق
جدي:أنا كنت فاتح احسن كوافير رجالي في العالم قبل ما اكتشف قوتي ويلا اعد بقا ولا هنتكلم كتير
أنا:حاضر
جدي عملي بروتين واستشوار وحلاقه وفوطه سخنه وكل اللازم حسيت فعلا اني بقيت انسان جديد خلصنا وطلعنا وكان ابويا كان مستنيني واول ماشفني عيط وخدني في حضنه
أنا:نكد ليه بقي في ليله زي ديه هوفرح عياط و زعل عياط
ابويا:كبرت يابن الكلب عشت وشوفتك عريس
جدي: طب يلا بينا عشان هتلاقيهم مستنينا
طلعنا أنا وجدي وأبويا وماشي في وسطهم ولاقيت الفرح شغال و العيلة كلها موجوده فيه وبتحتفل واعدت أدور علي دعاء حبيبتي واخيرا لقيتها دعاء كانت لابسه فستان من دهب وخط في النص جي بميل كده من الفضه واول ما عيني جت في عينيها جرينا علي بعض وحضنا بعض جامد وشيلتها واقعدت الف بيها وهي فرحانه ولا اكنها طايره في السماء وأحمد ظهر اخيرا واعدنا نرقص مع بعض وارقص شويه مع امي وجدي ومع مريم ومرات خالي و ابويا وجدي وقف في نص الفرح وقال النهاردة احنا بنحتفل لسببين السبب الأول فرح حفيدي علي دعاء والسبب الثاني تحول دعاء من شيطانه لإنسانه وكلهم هيصوا ورجعنا نحتفل
في مملكة الجحيم
ملك الشياطين أعد علي الكرسي بتاعه وبيضحك بهستريه وعينيه بتطلع نار وغاضب جدا في نفس الوقت
ملك الشياطين:أنا لازم ادمر الحيوان ده ده خد بنتي مني روح بلغ فريق الحلقات العشر أنهم يجهزوا عشان الحرب بدأت من دلوقتي
شخص:حاضر مولاي
نرجع تاني ليا
كلهم هيصوا ورجعنا نحتفل تأني وانا مقضيها رقص مع ده ومع ديه وكان حرفيا احلي يوم في حياتي والفرح خلص علي الساعة اتنين بليل وأحمد جالي بعد ماخلص وقال
احمد:ياأخي كسم روقانك عامل فرحك وتاني يوم صابح عليك امتحان احاااا
أنا:احااا بكره الامتحان هو أنا كنت نايم اسبوع بحاله
احمد:اه ياسيدي ممكن اعرف هتمتحن ازاي
أنا:خليها على ***ه
احمد:علي ***يلا تصبح علي خير ومتنساش تنزل بدري
أنا :حاضر وانت من اهله
طلعت علي البيت جري ودخلت البيت
امي:اهدا يا واد في ايه
أنا:مفيش ياامي اومال فين دعاء
امي:راحت بيتها وانا أعدت اتحايل عليها عشان تبان معاها بس رفضت
أنا:تمام عايزه حاجه بقي عشان طالع أنام عندي امتحان الصبح
امي: امتحان ايه ده انت مذاكرتش ولاكنت بتحضر دروس حتي
أنا:متقلقيش عليا أنا محضر من بدري
امي:ماشي *** معاك تصبح علي خير
أنا :وانتي من اهله
وطلعت علي الأوضه بتاعتي ومسكت التليفون لاقيت مريم وسماح و شيماء بعتلني بتاع فوق ألف رسالة روحت فتحت الشات بتاع شيماء عشان اشوف الامتحان اللي المفروض شيماء هتبعتهولي وفعلا بعتت ليا امتحان العربي واعدت احفظ اجابات المقالي وكتبت علي دراعي الاختيارات عشان اغش منها في الامتحان وحفظت وكله تمام ولاقيت شيماء بعتالي تتطمن عليا عشان مش بروح المدرسه ولا الدروس عندها وكانت متصلة بالنت طمنتها عليا وقالتلي المعاد هيكون الساعه6 بليل في البيت عندها قولتله تمام ونمت
وامي صحتني الصبح وقومت وغيرت هدومي بس عشان كنت كده كده تمام من فرح امبارح وكنت شيك فشخ ولا احلي جنتل مان ونزلت وقابلت احمد وروحنا المدرسة وطلعت اللجنة وكنت متوتر فشخ من يكون الامتحان اتغير ولا الامتحان يكون غلط والوقت بدأ ولقيت فعلا الامتحان هو هو وكنت فرحان وانا بحل وغشيت الاختيارات من علي دراعي وكله تمام وقابلت (شيماء) مدرسه الفلسفة
شيماء:اوباااا ايه الحلوه ديه عريس ولا ايه أنا شكلي هغير رائي ودوري يبقي النهاردة
أنا:هههه لو عايزه دورك أنا ممكن ابقي مع اتنين عادي
شيماء:بلاش احسن عشان الزبونه لو متبسطتطش باقي البضاعه مش هتتبعت
أنا:اشطا ياقمر سلام
شيماء:سلام
قابلت احمد عشان اروح معاه البيت
احمد: الامتحان كان سهل اوي النهاردة أنت عملت ايه
أنا:هبدت طبعا سيبها علي ***ه
احمد:طب يلا بينا
انا:يلا
ووصلت البيت وطمنت امي وابويا علي الامتحان وريحت جسمي ونمت وصحيت علي الساعه 5بليل وخدت دش وغيرت هدومي ونزلت ووصلت بيت شيماء اللي استقبلتني ودخلتني الاوضه عشان المدرسة بتاعت العربي لما تيجي تستقبلها وتقولها أني في الاوضه و ودخلت اوضه النوم وفعلا مفيش أقل من خمس دقايق وسمعت الجرس
وقعدت شوية وسمعت صوت الباب بيتفتح وقبل مابص اشوف مين لاقيته اتقفل في ثانية أنا استغربت من الحركه ديه بس مركزتش فيها اوي
الحوار مع شيماء وميس العربي
شيماء:في ايه رجعتي ليه
ميس العربي:انتي مجنونة انتي عارفة مين اللي جوه
شيماء:اه اللي هيفشخك ويريحك
ميس العربي:لا يا هبلة ده ابن اخويا
شيماء:احه يادي المصيبة طب اهربي بسرعه قبل ما ياخد باله
ميس العربي(عمتي):لا احا أنا مصدقت اتناك منه هي يعني جت عليا بس عاوزه طريقه من غير مايعرف أنا مين
شيماء:بس كده بسيطه ياستي
عمتي:بسيطه ازاي يعني مش فاهمه
شيماء:هقولك بصي أنا هخشله وهقوله أنها طالبه أنها تتناك منك من غير ما تشوف وشها عن طريق ربط وشه بطرحه زي الاستغماية كده لان الفكره ديه انفرجت عليها في فيلم سكس وهيجتها فشخ ونفسها تجربها
عمتي:كسم دماغك ديه دماغ سم
شيماء:اهي نافعتك يلا أنا داخلة اقلعي عقبال ما اخرجلك
شيماء دخلتلي واعدت جنبي
انا:ايه غيرت رايها ولا ايه
شيماء:لاياسيدي هي بس اتفرجت علي فيلم سكس واحد بينيك واحده وهو ميعرفش هي مين والفكره هيجتها فشخ وعاوزه تتطابقها عليك ها موافق؟
أنا:مع انها فكرة غريبة شوية بس موافق
شيماء :يبقي تمام
قامت راحت تجيب طرحتها من الدولاب بتاعها وربطت دماغي وفعلا مبقتش شايف اي حاجه شيماء راحت وفتحت الباب وخرجت وحسيت بخطوات حد بيقرب عليا
ونزلت علي شافيفي بوس ورحت مسكت رأسها قربتها مني واعدت أهري شفيفها لحس وطلعت لسانها وشفطه وهي متجاوبه معايا وقربت عليا ومسكت بزازها وحطة الحلمه علي اول بوقي وانا فتحت بوقي واعدت أمص في بزاها الشمال واعضض في الحلمه وروحت بدلته بزها اليمين واعدت أمص فيه والف لساني حوالين الحلمه وهي بعدت عني وحطت ايديها ع زوبري فووق البنطلون وبدأت تدعك فيه وهي بتقلعني البنطلون واول ما قلعتني البنطلون قعدت تبوس في زبي من فوق البوكسر وتلحس بلسانها راحت قلعتني البوكسر وبقيت تدعك في زبي وتخلي فيه وتلعب ف بيوضي وتشد فيهم بشويش ونزلت ببوقها ع زوبري تمشي لسانها عليه بحركات فعلا سكسي اوي زوبري بقي واقف اكتر وبدأت تلعب ف راسه بلسانها وتفرك ف بيوضي وهي بتلحس زوبري وانا كان زوبري خلاص كبر عن الطبيعي من هيجانه وبينبض من حركتها عليه راحت قامت وطلعت فوق السرير ونيمتني ونزلت بكسها علي وشها أنا عرفت ان ده كسها من عسلها اللي كان مغرق كسها واعدت الحس فيه واخبط لساني في حيطان كسها لحد ما جابت عسلها هي قامت وبدأت تعد علي زبي لمسها براحه وكسها كان ديق فشخ وبتنزل واحده واحده لغاية ماعدت عليا وبلعت زوبري كله في كسها وكسها كان دايق جدا علي زبي اللي كان هينفجر من ضغط كسها عليه وهي قامت واعدت تتنطت جامد وانا اقابلها وارفعها بجسمي لغاية ماعده تلت ساعه تقريبا وهي علي نفس الوضعية وكنت هجيب فاقولتلها اني لبني هي راحت سرعة سرعتها فشخ فاعرفت أنها عايزاني اجيب في كسها لغاية ما اتشنجت جامد وكان جسمي بيتنفض فشخ وانا بجيب لبني في كسها هي هنا اخيرا اتكلمت وقالت
مدرسة العربي:اههه احححح لبنك نار في كسي انت فشختني
انا:ايه ده الصوت ده مش غريب عليا
هنا شلت الطرحة واتفأجت
أنا:احااااا عمتتتتي
_________________________________________
الجزء الثالث
_______________
مدرسة العربي:اههه احححح لبنك نار في كسي انت فشختني
انا:ايه ده الصوت ده مش غريب عليا
هنا شلت الطرحة واتفأجت
أنا:احااااا عمتتتتي
عمتي:عمتك ايه بقي بعد ما فشخت كسي وعشرته
أنا:ازاي وانتي جيتي هنا ليه
عمتي:اهدا وانا هكحيلك كل حاجه أنا كنت محتاجه النيك اوي ومحرومه منه اول ما شيماء كلمتني علي موضوع قولتلها موافقة بس بشرط اني هتناك وهي وافقت
أنا:بس محرومه ازاي وعمي بيعمل ايه
عمتي :الف رحمه ونور عليه عمك ميت بقاله 5سنين ما انت متعرفش حاجه عن العيله اصلا لانك مبتعدش مع حد هناك وتلاقيك كمان متعرفش اسمي
أنا:حصل بس انا عارفكوا كاشكل
عمتي:أنا اسمي رضا
أنا:هعمل ايه باسمك وانتي ازاي توافقي انك تتناكي مني
رضا(عمتي):أنا كنت مستنيه اللحظه ديه علي نار بعد ما قالي اخويا علي الي عملته في ابوك وانا كل يوم بحلم اني اتناك منك واعد أتخيلك بتنيكني وانا بجيب عسلي
أنا زبي بدا يوقف من كلامها وهي كانت لسه أعده علي زبي من ساعة ماجبت في كسها وهي حسيت بده وبدأت تتحرك عليه براحه عشان يوقف اكترر
رضا:اهدا وخليني بقا استمتع بيك شوية
أنا عرفت هي عايزة اعمل ايه وزقيتها من عليا وقومت ويلبس هدومي وقولتلها
أنا بزعيق:اياكي اشوفك قدامي تاني والاهفضحك وهموتك
وخرجت وانا مدايق فشخ وشيماء عماله تجري ورايا وتنادي وانا مش معبرها ونزلت تحت في الشارع واعدت اتمشي شوية وانا عمال افكر هو أنا ليه اديقت المفروض أن أنا افرح عشان هحافظ عليها واحميها من أنها تنام مع الغريب ومحدش عارف ممكن يفضحها وفي نفس الوقت قولت أنا لازم ادايق عشان خونت أمانة جدي وهي ديه عيلتي اللي المفروض احافظ عليها واحميها مش انيكها وتخليها شرموطه قطع تفكيري صوت رنت التليفون لاقيت دعاء هي اللي بترن
دعاء:هي ياعم انت ولاسالت ولاحاجه انت ماصدقت تخلص مني ولاايه
أنا:ايه يادعاء انت فين
دعاء حسيت أن في حاجه من طريقة كلامي
دعاء:أنا في البيت ممكن تيجي تعد معايا شوية
أنا:ماشي أنا في الطريق
قفلت معاها وواتمشيت شوية لحد ما وصلت بيتها وطلعت ورنيت الجرس والباب اتفتح في ثانية اكنها كانت واقفه مستنياني ورا الباب اول ما دخلت راحت رازعه الباب ونطيت في حضني وانا حضنتها وفعلا كنت محتاج الحضن ده اللي كان كله حب وحنان اللي خرجني من كل همومي
كنت محتاجه فعلا وشلتها ووديتها علي الكنبه واعدت وهي في حضني واعده علي رجلي
أنا:ياسلام احلي استقبال وحضن في الدنيا
دعاء:هو أنا ليا غيرك ياحبيبي
أنا:***يخليكي ليا وبعدين أنا زعلان منك
دعاء:ليه بس كده
أنا:بقا امي تعد تتحايل عليكي عشان تقعدي معايا مش راضيه وبعدين طول ما انتي بعيده عني ببقي مش مركز وعمال افكر فيكي واقول ياترا عامله ايه النهارده وانتي طول مابعيده عليا ببقي خايف عليكي انتي هتيجي النهارده تقعدي معايا اشطا
دعاء اول ما سمعت كده حضنتني جامد وكانت فرحانه فشخ
دعاء:بجد انت بتخاف عليا وكمان أنا مردتش علشان نعمل الحاجه اللي اتفقنا عليها نعملها اول ما اتحول لانسانه
أنا: طبعا بخاف عليكي اكتر من نفسي وهي ايه الحاجه ديه
دعاء بقت تحرك وسطها علي زبي ومسكت راسي وادتني بوسه كلها رومانسيه وانا اندمجت معاها ونزلت ايدي وحطيطها علي كسها وهي فتحت رجليها وخدت شافيفها بوس وأيدي التانيه علي كسها هي هنا قامت وقلعت هدومها وانا قلعت ومسكت بزازها تقفيش ومص وقعدت الف لساني حوالين الحلمه هي تاهت وغمضت عينيها روحت نزل بايد علي كسها وبدات العب في البظر بشويش ونازل مص في بزازها روحت مدخل صباعي الوسط في كسها وسببت بزازها وكملت بالايد التانيه أعدت العب في البظر واحركه فوق وتحت ودوائر وفجه روحت مطلع صباعي من كسها هي هنا اتنفضت أكني سحبت جزء من روحها كسها بدأ يوسع روحت مدخل صباع تاني وكررت نفس الحركه روحت نزلت براسي وبقيت قدام كسها بالبظبط وسحبت صوابعي الاتنين أنا اتكلمت هنا وقولت كسك ده جنتي ياروحي وكل يوم لما مبشفهوف بيطلعلي في الحلم وحشني اوي وبدأت ابوس في كسها بحنيه عاليه وملمستش شفايف كسها ونزلت بوس في فخادها وروحت نازل بلساني حولين البظر وخدت البظر بين شفيفي هي هنا اتنفضت ونزلت عسلها روحت نازل بسرعه علي كسها واعدت الحس عسل كسها ودخلت لساني في كسها وبدات انيكها بلساني هي بدأت تحك طيزها في الكنبه وعماله تطلع اهات وبتفرق وعايزه تمسك اي حاجه تقفش فيها لغاية ماجبت عسلها للمره التانيه قومت وروحت راشق زبي في كسها واعدت ارزع فيها وانيكها شويه برومانسية وبدأت انوع بينكها وعدا ربع ساعه جبت في كسها وهي جابت في نفس الوقت وكنت عايز انيكها تاني بس قولت بلاش عشان متقولش اني همي علي زبي وقولتلها تاخد دش وتجهز نفسها عشان هتروح تعد معايا في المعبد وهي قالت تمام وجهزت نفسها وخدت هدومها وحطيتهم في الشنطه ونزلنا أنا وهي وركبنا تاكسي ووصلنا المعبد وخبطت علي الباب وامي فتحت واستقبلتنا
امي:بقا كده يادعاء هو لازم يعني مروان هو اللي يجيبك
دعاء:لا ***ياامي لولا أنه حلفني بغلوته مكنتش جيت
أنا:ياكدابه ديه هي اللي اتصلت عليا وقالت تعالي خدني عشان مش عاوزه تبعد عن لحظه تاني
وقعدنا نضحك ونرغي شويه لغاية ما لاقيت شيماء بترن
أنا قومت واستاذنت منهم والتليفون عمال يرن واعدت افكر ارد ولا لا واعدت افكر أن هي ملهاش زنب ومكنتش تعرف أنها عمتي وهي كمان بتساعدني ومكنش قصدها وقررت اني ارد
شيماء:مروان انا اسفه أنا..ه
أنا :بس بس اقفلي علي الموضوع ده وياريت منتكلمش فيه
شيماء:حاضر أنا كنت بتصل عليك عشان مدرسة الانجليزي بعتت الامتحان
أنا: خلاص معادنا بكره الساعه ٢عندك
شيماء: تمام وياريت متكونش لسه زعلان مني
أنا:لاخلاص مفيش حاجه يلا سلام
شيماء:سلام
روحت البيت لكن ملقتش دعاء ولقيت امي
أنا:هي فين دعاء
امي:طلعت تحط هدومها في اوضك وهتبات فيها
أنا:تمام وانا طالع أنام
ولسه ماشي لقيت امي بتقول
امي:ايه حيلك حيلك رايح فين بقولك نايمه في اوضك الكلام ده بعد الجواز يبقي نام معاها براحتك
أنا:يوووه بقا امال أنام في الشارع يعني
امي:نام ياسيدي علي الكنبه اللي في الصاله وافتحها سرير
أنا:خلاص ماشي
روحت فتحت التليفون ولقيت شيماء فعلا باعته الامتحان واعدت احفظ فيه لغاية ما بقيت تمام وقفلت التليفون ونمت و صحيت الصبح علي واحد عمال يلحس بلسانه في عيني ونايم عليا روحت زقيته ولقيتها دعاء
أنا:ايه ياهبلة مش خايفه حد يشوفك
دعاء:يشوفوني ايه يعني ماانا أعده مع جوزي المستقبلي وبعدين أنا بصحيك عشان تشوف تليفونك اللي مبطلش رن ده
أنا:ماشي ياستي شكرا روحي بقا كملي نومك
دعاء:بقا كده
أنا:اه كده وبعدين أنا خايف اعمل حاجه كده ولا كده
دعاء ضحكت ضحكه هههيهيي (ضحكه الشرمطه ديه اكيد انتوا عرفينها)ومشيت ودخلت اوضتها أنا روحت علي التليفون وفعلا لاقيت احمد بيرن عشان الامتحان رديت عليه
أنا:ايه يازفت ما لسه بدري
احمد:أنا قولت ابضن عليك شوية وبعدين ولابدري ولا حاجه ده ناقص نص ساعه والامتحان يبدأ ولاانت عايز تكدرني زي كل يوم
أنا:خلاص ربع ساعه وانزل
احمد:تمام
قومت وخدت دش ولبست هدومي وجهزت وروحت نازل
ووقفت شوية في الشارع لحد ما احمد ينزل ونزل وروحنا المدرسه وكل واحد دخل لجنته وانا خلصت الامتحان في خمس دقايق ورحت قفلت الامتحان والمدرسه اللي بتراقب عليا في اللجنة شكت فيا
المدرسه:ممكن تقف
أنا:حاضر
وقفت واعدت تدور في الديسك وفتشتني بس ملقتش حاجه
المدرسه:خلاص اعد
أنا في سري ينعل كسم البضان علي الصبح
المدرسه:نعم بتقول حاجه
أنا:لا العفو
وفضلت اعد عقبال ما الوقت يخلص وحاوليا عياط وزن ومش عارفين يحلوا حاجه لغاية ماالوقت خلص وخرجت من الفصل لقيت احمد واقف قدام اللجنة مستنيني
احمد:ايه ياعم كل ده بتخترع الذرة ولا ايه
أنا:يسطا الامتحان صعب فشخ واعدت اهبد
احمد:متقلقش خليها علي ***ه
ومشيت أنا وأحمد ووصلنا المعبد
احمد:اسيبك أنا هنا عشان عندي مشوار
أنا: تمام سلام
وروحت ووصلت البيت واول ما وصلت دعاء جريت عليا وخدتني بالحضن
ولسه نكمل الحضن ببوسه لمحت ابويا واقف من بعيد
أنا: ايه يازفته اللي بتعمليه ده انتي في بيت محترم
ابويا هنا ظهر وجيه وقال
ابويا:معلش بقا يبني فكها شوية ومجتش من حضن
دعاء اول ما سمعت صوت ابويا اترعشت جامد أكن كهربه مسكتها وجريت علي أوضتها
أنا وابويا متنا من الضحك عليها
ابويا:قولي بقا عامل ايه في تدريبك
أنا:كله تمام علي الاخر متقلقش خالص
ابويا:تمام عشان جدك لاحظ تحركات غريبة اخر كام يوم
أنا:خليه بس يعمل استعداداته
ابويا: تمام
ابويا خرج ومشي من البيت أنا أول مافردت راسي ظهرلي فرعون في منطقة الا وعي
فرعون:عامل ايه يا مروان ودعاء عامله ايه معاك
أنا:كله تمام علي الاخر قولي بقا ايه حكاية التحركات اللي لاحظتها جدي ديه
فرعون:فعلا اظاهر ملك الشياطين بدأ العب
أنا:ياريت علي الاقل اقتله ونخلص
فرعون:ههههه تقتل مين بس افتكر انك لسه مبقتش في قوته وياريت تتجنب مواجهته واه صح فكرتني دعاء اكتشفت قوتها ولا لسه
أنا:قوة دعاء ازاي هي مش اتحولت لانسانه واتحرمت من قوتها
فرعون:لا باين عليك نسيت خالص بص دعاء لسه عندها قوتها ومتنساش أنها كانت اقوي الشياطين وهتفيدك جدا
بس هي قوتها مدفونه جواها ولازم هي تكتشفها من جديد
أنا:بس ده هيحصل ازاي
فرعون:بص هي بتحبك اوي فهنستغل ده بأنك هتعمل معركه مع احمد وهتسيبه يبهدلك بمعني الكلمه وهي ساعتها هتكتشف قوتها عشان تنقذك
أنا:احا يا اخي كسم دماغك ديه الماظ
فرعون بغضب شديد :بتقوووول حاااااجه
أنا:لا بقول تمام
فرعون:اه دماغي الماظ فعلا هههههههه
ومشي ورجعت للواقع تاني ورحت خبطت علي دعاء
دعاء:ايوه حاضر دقيقه واحده
وقامت وفتحت الباب
أنا:ايه ياقمر عطلتك عن حاجه ولا ايه
دعاء:لا هو في حاجه ولا ايه
أنا:اه كنت عايزك تيجي تحضري المعركه بتاعتي أنا وأحمد
دعاء:عيوني ده ياقلبي
جت وخرجت معاها وروحت علي الحلبة لاقيت احمد واقف ومستني
احمد:ايه يابيه جايبه تدافع عنك ولا ايه
أنا:لا جايبها عشان تتفرج عليا وانا بفشخك
احمد مستننيش حتي ادخل الحلبه وراح ضرب رجله في الأرض والأرض اعدت تعمل زلزال وفجاه طلع جبل من تحت رجلي ونطرني من جمب دعاء وطيرت في الهواء واترفعت جامد راح احمد وانا في الهو عمل كورة نار كبيرة وضربها فيا وقعت في الأرض وعملت حفره كبيره فشخ وانا جسمي ادشدش فعلا ولسه هانوله واحده افتكرت كلام فرعون وأحمد عمل نار علي شكل افعي ووجها عليا مع اني ممكن اصدها بسهولة بس خليتها الدغمي وروحت مرزوع في جدار الحلبة جامد ودماغي تحت رجل دعاء
دعاء: حبيبي انت كويس
لسه هرد عليها لقيت احمد عمل كوره كبيره من الأرض وحولينها نار واترزعت فيا واتنطرت في نص الحلبة تاني روحت قايم ورزعت احمد بطوب وققي بينزل فوقيه زي المطر احمد عمل درع من الأرض عشان يحميه
احمد:هو ده اخرك
راح رزعني بكورة نار كبيرة أنا اتدفديتها لقيت احمد نط في الهوا ونزل برجله فوق دماغي
أنا لسه هقوم لقيت كورة نار جايه ناحية ولبست فيها أنا جسمي خلاص مبقتش قادر
دعاء: خلاص يا احمد كفاية
احمد مردش عليها واعدت يرزع فيا نار وارض وبحاول اصد ومش عارف لغاية ما احمد اتغابه جامد وعمل ديناصور من الأرض وجري عليا وفتح بوقه وطلع نار أنا اتفاديتها راح الديناصور لف وادني بزيله علي وشي واترزعت في الحيطه
هنا بقا دعاء اتعصبت جامد وظهر نار كبيرة جدا في كل جسمها واترفعت في الهو وقالت بغضب أنا مش قولت كفاية وراح عملة سهم كبير من النار ورشق في احمد وأحمد اترزع في الأرض عمق كبير جدا ودعاء كانت هتكمل عليه هنا أنا قمت وروحت لدعاء وقولتلها
أنا:اهدي يادعاء أنا كنت متفق مع احمد عشان تكتشفي قوتك
دعاء اول ماسمعت كده اترمت في حضني واغمي عليها
احمد : شكرا يا اخويا ده كانت هتقتلني
أنا:اهدا ياض وغور من وشي لديها أغمي عليها بسببك
احمد:اهدي وهي هتفوق دلوقتي متقلقش
فعلا احمد يادوب خلص كلامه ودعاء فاقت
أنا:اهدي ياقلبي أنا جمبك اهو
دعاء:هو ايه اللي حصل
واول ما عين دعاء جت علي احمد بصتله بصه حلها غضب وتهديد احمد فعلا اترعب
احمد:لا أنا هطير أنا وياريت تبقي تفهمها عشان متقتلنيش
احمد مشي ودعاء اتعدلت ومسكت شفايفي بوسه رومانسيه وانا وهي اندمجنا فيها اوي لغاية ما التلفون رن وكنت عايز اكمل بس دعاء رفضت وقالت يمكن تكون مكالمه مهمه ولاحاجه
أنا مسكت التليفون وكانت شيماء بتتصل عليا وفتحت عليها
أنا:الو اوي حضرتك يا ميس
شيماء حست أن حد اعد جنبي فاكملت تمثيل
شيماء:أنت فين ياباشا الدرس هيبدا كمان خمس دقايق
أنا بصيت في ساعة التليفون ولاقيتني متاخر عن المعاد ساعه الاربع
أنا:حاضر ياميس ربع ساعه وهبقي عند حضرتك
شيماء:تمام مع السلامه
وقفلت التليفون وبصيت لدعاء وقولتلها
أنا:أنا اسف جدا يا روحي بس ده مراجعة عشان امتحان بكره ولازم أحضرها
دعاء:تمام ولا يهمك ياقلبي روح انت أنا كويسه وهروح البيت دلوقتي
أنا:ماشي
وروحت مع دعاء ووصلتها لبيتها وركبت العربية بتاعتي وسوقت بسرعة عشان كنت متاخر فشخ ووصلت البيت وركنا العربية تحت البيت وطلعت في ثانية وخبطت علي الباب و شيماء فتحت
أنا:أنا اسف جدا راحت عليا نومه معلش
شيماء:اسف ديه مش ليا خش قولها للجوه في الاوضه
شيماء فتحت الباب ودخلت الاوضة وقفلت الباب ورايا و فعلا لقيت واحده أعده في الأوضه مستنياني وكانت عريانه ملط
أنا:بجد أنا اسف جدا على التاخير
ميس الانجليزي:حقك ما انت اللى عملته في اللبوه اللي عماله تحكي وتتحاكه عليك أعدها في البيت يوم بحاله
أنا عرفت ان قصدها علي عمتي اللي شكلها فضحتني
ومردتش عليها
ميس الانجليزي: عموما أنا اسمي الهام والتأخير ده عايزه تمنه في النيك اتفقنا
الهام السن ٤٨سنه مطلقه طويلة وسوداء البشره وشعرها كيرلي وبزازها كبار وحلمتها واخده شكل الورده أما طيزها كانت متوسطه الحجم
أنا:اتفقنا وانا مروان
الهام:هو احنا جايين نرغي ولا ايه
الهام راحت مسكتني من ايدي وشدتني عليها روحت اترميت في حضنها ومسكت شفايفي وانا اندمجت معاها وبيقنا بنتخانق مين هيشفط لسان التاني ونزلت بايدي علي كسها واعدت الاعب زنبورها وسسيبت شفايفها ونزلت علي بزازها مص وحلماتها البني واقفه زي الزبر الصغير واعدت أمص في بزازها لغاية ما شبعت وروحت نازل علي سرتها ولفيت حوليها بالساني ولمست سراتها واعدت انيكها بلساني وكل ده كنت لسه بداعب كسها وروحت نازل علي كسها واعدت الحس فيه ودخلت صباعي الثاني في كسها وروحت نازل علي فخادها بوس ولحس لغاية ما وصلت للركبتها واعدت ادخل لساني ورا ركبتها الاتنين وروحت مطلع صوابعي الاتنين من كسها هي شهقت جامد وروحت مدخل تالته مره واحده ومسكت صوابع ايديها أعدت أمص فيهم لغاية ماجبت عسلها روحت انزل علي شفايفها مص وطلعت صوابعي التلاته من كسها وجسمها اتنفض جامد وهي راحت زقاني ونيمتني علي السرير واعدت تقلعني البنطلون وبقيت بالبوكسر روحت قالع التشيرت وهي قعدة تبوس في زبي من فوق البوكس وتلحس فيه وبقيت تنزل حته حته من البوكسر وكل حته تبان تهديها لحس وبوس واول البوكسر بعد عن زبي زبي اتنطر جامد وادها علي وشها وهي أعدت تمص في زبي وتلحس العروق بلسانها وتشفوط البيوض وهي بتلعب في زبي وروحت ماسكها من رأسها ونيمتها علي السرير ومسكت رجليها اليمين حطيتها علي كتفي واعدت امشي زبي علي شفراط كسها واضرب الزنبور بزبي لغاية ماجبت عسلها وروحت راشق زبي في كسها واعدت ادخل براحه عشان كسها ياخد علي زبي وبدأت أزيد تدريجيا لغاية ما بقيت شغال زي ماكنت النيك بالظبط وعمال ارزع فيها لغاية ماجابت عسلها للمره التالته وخليتها تنام علي بطنها وروحت عامل فرق بين رجليها الاتنين ودخلت زبي براحه وكسها بالوضعيه ديه كان يجنن الصراحه لغاية ما دخل كله ومسكت شعرها بايدي واعدت ارزع في كسها وهي جابت عسلها للمره الرابعه ولسه هعدلها علي وضع الدوجي لقيتها قفلت رجليها وقالت
الهام:لا ابوس ايدك كفاية أنا كسي ورم وبقي ددمم لو كملت تاني هموت منك بجد
أنا:طب أنا مين هيطفي هيجاني دلوقتي
الهام:روح علي شيماء
أنا مكدبتش خبر الصراحه وخرجت واعدت أدور عليها ولقيتها في المطبخ بتعمل اكل روحت رافع العباية ونزلت الكلوت وسندتها علي المطبخ ورازعت زبي في كسها واعدت ارزع فيها لغاية ماجبنا أنا وهي مع بعض وروحت منزل من عليها العباية
شيماء:ايه هي ماتت ولا ايه
أنا:اه الناس ديه فافي يبقي هتيلنا ناس بتستحمل بس كويس انك مقولتيش مش دلوقتي ولا انا بعمل الاكل ولا اي حاجه من الحاجات دول
شيماء:أنا أول ماشفتك كان باين عليك الهيجان فشخ والصراحة أنا كنت محتاجالك واهي جت بمصلحه
أنا:طيب تمام أنا هروح عشان متاخرش اكتر من كده
شيماء:ماشي وانا هروح اطمن علي الهام
روحنا أنا وهي الاوضه اللي نكت فيها الهام أنا عشان اجيب هدومي وهي عشان تطمن عليها دخلنا الأوضاع ولقينا الهام نايمه وفتحه رجليها الاتنين وبتهوي بايديها علي كسها الوارم احنا اول ماشوفنا كده فطسنا عليها من الضحك
الهام: ماشي بتضحكوا عليا ماشي ياشيماء
شيماء :وانا مالي هو أنا اللي كنت هموت واتناك اديكي اتفشختي
أنا:المهم كده انا دفعت حق التاخير صح
الهام :وبزياده يامعلم
أنا:طب هطير أنا بقي
وبدأت البس هدومي ولسه هخرج من الاوضه لقيت الهام بتنده
الهام:ياريت متكونش اخر مره
أنا :سيبيها للظروف
وخرجت ونزلت وركبت عربيتي وركنتها وخبطت علي الباب والباب اتفتح ولسه هحضن لكن للاسف ملقتهاش دعاء لقيتها امي
امي:حمد***علي السلامة يابيه ايه التاخير ده
أنا:معلش أنا آسف اومال فين دعاء
امي:في اوضتها
أنا:تمام أنا رايح لجدي عشان نحدد معاد فرحي علي دعاء
امي :خلاص استناني دقيقه هاجي معاك
أنا:طب يلا
امي دخلت تغير هدومها ووقفت شويه لحد ما خلصت وروحنا أنا وهي علي بيت جدي لقيت ابويا قاعد معاه
أنا:حلو اللي انتوا متجمعين
ابويا:خير في ايه ياابني
أنا:كنت عايز احدد معاك معاد الفرح ورائ أنه هيكون اخر يوم امتحانات ليا ها قولتوا ايه
ابويا وامي واجدي:موافقين
امي لسه هترقع الزغروطه روحت شاتدها وقولتها :أنا عايز أنا اللي هعرف دعاء مش حد تاني تمام
امي:خلاص براحتك
أنا:تمام أنا رايح أخرج مع دعاء وبالمره اقولها علي معاد فرحنا
جدي:تمام مع السلامه
خرجت وطلعت علي بيتي ورايح لدعاء لقيت الفون بيرن
وكانت شيماء روحت رديت عليها
انا:الو ايه ياشوشو أنا مش لسه سايبك
شيماء:معلش يا قلبي في خبر كده ميستناش انت رايق ولا
أنا:خبر اي قولي
شيماء:بص ياسيدي انت نيكت اتنين من اصل ١٠يعني يبقالك ٨وسيبك مني أنا هاخد حقي بس بعدين
كده يبقي فاضل٧ صح
أنا:مظبوط
شيماء:انت بقا مش هتنيك سبعة انت هتنيك ٢مع بعض لغاية ماهما يستكفوا ومنهم عمتك رضا وهي اللي طلبت
أنا:أنا مش اتزفت قولت الموضوع ده يتقفل
شيماء:بص بس فكر من غير غضب هتنيكها مره واحده وساعتها هتبقي مش مجبور تنيكها تاني احسن ماتنيكها في ال٧ مرات ها قولت ايه
أنا:اممممم موافق بس بشرط
شيماء:خير قول
أنا:مش هتكون بكره وانا اول ما هجهز هرن عليكي قبلها بيوم تبلغيهم المعاد تمام
شيماء:حلو زي الفل كده
أنا: سلام دلوقتي
شيماء:سلام
وقفلت معاها وانا في طريقي لدعاء عمال افكر في رضا وشرمتطتها لغاية ما وصلت البيت أعدت اخبط ساعة عقبال ما دعاء ماردت وفتحتلي الباب
أنا:القمر فاضي يخرج معايا النهاردة ولا
دعاء بفرح اطفال:بجد هنخرج النهاردة
أنا:اه ياقلبي
دعاء:ثواني بالظبط واكون عندك
دعاء قفلت الباب وطاردت وفعلا جات وخرجت في ثانية وكانت لابسه فستان سهرة اسود واصل لفوق ركبتها
أنا أول ماشوفت كده اتعصبت جامد
أنا:جوزك مش قورني ولا ديوث روح غيري هدومك يلا
دعاء فرحت اوي أن أنها بغير عليها وكلمت جوزك فرحتها اكتر راحت مدياني حضن وجريت علي البيت عشان تغير هدومها وفي اقل من دقيقه كانت خرجت بس المره دي لابسه فستان ابيض طويل وفوقيه روب اسود كانت زي الملاك فيه أنا صفرت بإعجاب كده وقولت
أنا:***يستر ومهجش عليكي وانيكك قدام الناس
دعاء:بس ياقليل الادب ياسافل يلا بينا
أنا :يلا
ركبنا أنا وهي العربية بتاعتي ووديتها وسط البلد وركنت العربية وبنتمشي شوية
أنا:تعرف أن كسك بقا واحشني فشخ
هي توهت الموضوع وشاورت علي سينما زي الاطفال وبتقول تعرف ياقلبي أنا من صغري بحلم اخش السينما ديه
أنا:طب ليه تحاكي يلا نحقق
وخدتها وقطعنا تذكرة ودخلنا فيلم رومانسي واعدنا نتفرج واحنا مسكين ايد بعض لغاية ما جيه مشهد والبطل بيتقدم للبطله وهيعملوا فرحهم بكره دعاء هنا خبطت رجلي وركزت في الفيلم اوي وعرفت انها بتلمحلي
أنا: دعاء يا دعاء
دعاء:سيبني اتفرج علي الفيلم
أنا:طب خلاص عمتا أنا كنت عايز اقولك علي معاد فرحنا
دعاء أول ماسمعت كده سحبتني من ايدي زي الأمهات ما بنسحب الاطفال وخرجتني بره السينما واول ماخرجنا
دعاء:ها ياسيدي قولي كنت بتقول ايه جوه
أنا:فرحنا اخر يوم امتحانات يعني كمان اسبوع بالظبط ها قولتي ايه
دعاء اول ما سمعت كده نطيت في حضني وحوطتني برجلها واديتني بوسه من شفايفي ولسه بتمص فيهم سمعنا صوت ضحكه ولاقينا راجل كبير أعدت بيضحك ومركز اوي
أنا:عاجبك كده فضاحني في كل حته
خدتها وروحنا علي العربية وريحين البيت ودعاء كانت طايره من الفرح لكن المفاجأة لقينا المعبد مهدود وانا جريت عشان اشوف في ايه لاقيت مريم جايه عليا وبتعيط وبتحضني
أنا:ايه اللي حصل في ايه
مريم:ملك الشياطين خطف جدك
أنا بغضب جامد:لااااااا جدددددددي لااااااا
واغمي عليا من الصدمه .النهاية
اولا اسف جدا جدا علي التاخير ثانيا هنتظر التقدير من كل اخواتي اللي عجبهم قصة الغربة بالتصويت ليها واللي هيبدا من النهارده ❤️🤗
______________________________________
________________________________________
الجزء الرابع
_____________
أنا:ايه اللي حصل في ايه
مريم:ملك الشياطين خطف جدك
أنا بغضب جامد:لااااااا جدددددددي لااااااا
واغمي عليا من الصدمه
وظهر ليا فرعون ومعاه احمد
فرعون:إهدا يا مروان متقلقش جدك هيرجع
أنا:ازاي ازاي عمل كده وانت يا احمد كنت فين
احمد: و**** أنا كنت مع اصحابي معلش ياصحبي هيرجع ده وعد
انا:طب يلا نرجعه مستنين ايه
فرعون:اهدا ياض انت انتوا كان تدريبكوا كلها علي القوة لكن لسه انتوا متعرفوش مهارتكوا ايه
أنا باستغراب:ازاي منعرفش طب ايه هي مهارتنا
فرعون :هتعرف في الوقت المناسب
أنا:امتي الوقت المناسب ده لما يقتلوا جدي
فرعون:روح نام وانا هعرفك كل حاجه بكره
فرعون اختفا هو واحمد وانا رجعت للواقع لقيت مريم و دعاء حضنني وميتين من العياط وانا اول ما فوقت حطيت ايدي علي وشهم وضحكت هما فرحوا اوي ومريم راحت جري تبلغ امي وابويا اللي انا فوقت
دعاء:ليه يااحمد تعمل فيا كده انت وعدتني انك متسبنيش تاني ليه خلفت بوعدك
أنا حضنتها وهي حضنتني جامد وحسيت فعلا قد ايه هي بتحبني
امي وابويا جم مع مريم جري امي اول ماشفتني خدتني بالحضن
ابويا :حمد***علي سلامتك يابني ايه ياحجه مش كده قوميه من علي الارض حتي
ابويا راح عليا وسندني ووقفت
بعد اذنكوا ياجماعه أنا هاخد مروان ونتمشي شوية
ابويا:امسك نفسك ياابني مش كده وخلي بالك طول ما جدك مش موجود فاانت كبير العيله مينفعش كبير العيله يعمل اللي انت بتعمله ده
أنا:........
ابويا :فضفض يابني طلع كل اللي جواك
أنا بعياط جامد:انا دهري اتكسر يابا حسيت أن فعلا أنا ولا حاجه من غيره وكمان ده زنبي لو كنت هنا كان زمان جدي معانا أنا السبب
ابويا حضني :معلش مقدر ومكتوب يابني امسك نفسك بقا
أنا:خلاص انا تمام يلا نرجع
ابويا :يلا
رجعنا أنا وابويا ليهم في المعبد اللي كان مدمر خالص لقيتهم كلهم مستنينا عشان يسلموا علينا ويمشوا كل واحد يروح بيته ولاول مره من ساعة ما المعبد اتبني يبقي فاضي وكمان مدمر سلموا علينا ومشيوا مبقاش غيري انا وامي وابويا ودعاء وأحمد
احمد:استائذنكم أنا ياجماعة
أنا:رايح فين يابني
احمد:احه انت نسيت اني اشتريت شقة قبل ما اجي ولا ايه
أنا: خلاص ياعم غور في داهيه
احمد:أنا مش هكلمك بس عشان خاطر عمي سلام
احمد مشي ولكن لقينا مريم رجعه لينا تاني
أنا :ايه اللي جابك يابنتي
مريم:وانت مالك ياغتت
امي:ياروما رجعتي ليه في حاجه
مريم:لا ياست الكل أنا قولت لابويا اني هعد معاكم
أنا:اه اصل احنا رايحين الملاهي احنا مش عارفين هنروح فين اصلا
امي:متقلقش ياسيدي أنا كلمت مرات خالك صفية وهي مستنينا دلوقتي يلا بقا عشان احنا اتاخرنا اوي
دعاء:يلا
اتمشينا شوية وركبنا تاكسي ووصلنا عند مرات خالي اللي كانت فعلا واقفه مستنينا في البلكونه طلعنا وخبتنا عليها
ورحبت بينا جدا
أنا:يلا تصبحوا علي خير أنا داخل أنام
صفية :استنا استنا داخل فين
أنا:داخل أنام
صفية:انت هتنام هنا علي الكنبة لأن مفيش اوض اصلا هو أوضة ليا واوضة لابوك وامك واوضة لبنت عمك ومراتك
أنا بزهق:اففف افتكرتيهم كلهم إلا أنا يعني
امي :خلاص بقا يازفت وبعدين ما الكنبة بتتفتح سرير ونام عليها وخلاص
أنا:حاضر ياست الحبايب
كل واحد دخل اوضه وانا فتحت الكنبه وفردت جسمي ولسه هنام لقيت مرات خالي اللبوة جاية عليا وهي ملط
مرات خالي:بقا كده تسيبني كل ده لوحدي من غير ما تسال
أنا:........
صفية:متردش براحتك ممكن بقا تمتعني وترويني نيك
أنا:........
صفية :بقا كده خلاص زي ما انت انا همتع نفسي
صفية مرات خالي جات عليا وبدأت تبوس في زبي من فوق بالبنطلون وبتدعك فيه وانا زبي بدا يقف راحت مقلعاني البنطلون والبوكسر ومسكت زبي مص وشفط بضان و لف لسنها حوالين رأسه وتعد تبوس فيه كل شوية أنا زبي شد جامد وبقا علي آخره هي طلعت فوقيا وظبطت زبي علي باب كسها وانا زي ماانا نايم زي الحجر وهي راحت نازله مره واحده علي زبي وكانت هتصوت جامد بس لحقت نفسها وعضت ايديها عشان تكتم صوتها وبدأت تنزل وتطلع علي زبي وبدأت تزود السرعه كل شوية وبقا شغاله جامد علي زبي زي السوسته لغايه ما حسيت أن في بركان نار نازل من كسها هي جسمها اترعش جامد ونامت علي صدري واعدت تبوس في صدري وهي بتجيب عسلها وقامت من علي زبي
صفية:يخربيتك أنا جبت عسلي من غير ما تتحرك انت ازاي كده
أنا:......:
صفية:طب انت رايحتني ممكن ارايحك بقا زي ما ريحتني
أنا روحت نايم علي جنبي وده معناه يبقي لا
صفية:خلاص براحتك أنا هنام تصبح علي خير
صفية مشيت وانا عدلت نفسي وهدومي ونمت تاني علي ضهري لكن لقيت مريم بنت عمي جايه عليا وانا عملت نفسي نايم وهي قربت عليا و حطت ايديها علي زبي
أنا في سري:كسم العيلة الشراميط بنت المتناكه ديه هو في ايه كله باصص علي كسه كده هو مبقاش في حد بيحس يعني جدها ممكن يموت في أي وقت وهي بتفكر في هيجانها أنا لازم افضحها بنت اللبوة ديه عشان اي حد يحرم يعمل كده تاني
ولسه هقوم لقيت جسمي اكنه تمثال ومش قادر اتحرك وغيبت عن الوعي وظهر قدامي فرعون وهو باين عليه الغضب الشديد اكنه عاوز يدمر المجره كلها
فرعون بغضب وهو بيدب بعصايته علي الارض جامد حسيت أن ده اخر يوم في عمري والأرض بتتهز تحتي جامد
اللبوة اللي انت عاوز تفضحها ديه ياكلب انت اللي فتحتها :
وانت كنت اول واحد يلمسها ديه بنت عمك ياخول بنت عمك بتحبك و محدش لمساها غيرك انت اللي خليتها لبوة ياشرموط اصحا وفوق وشوف كل اللي حواليك مريم بنت عمك بتحبك عارف يعني ايه بتحبك
أنا:بس انا محدش حاسس باللي جوايا أنا جوايا نار عاوزه تحرق الكل ومش فائق بجد للكلام ده خالص وبجد هي بتحبني ازاي وانا متجوز دعاء وازاي حافظت عليها نفسها بعد اخر مره لمستها
فرعون:معرفش ديه مشكلتك انت حلها بطريقتك ويلا غور
أنا:ماشي سلام
فرعون قام وقف واداني بالرجل انت طيرت بالمعني ونزلت علي الارض جامد وجسمي كله بيجيب في ددمم وحاسس بوجع جامد اوي
فرعون:اياك تغلط تاني فوق فوق ياكبير العيله
وبقا يختفي من قدامي وانا رجعت للواقع ولقيت دعاء بتمص زبي وكانت مقلعاني ملط وهي بتبص في وشي أنا ضحكتلها ومسكت رأسها وهي أعدت علي حجري وخدت شفايفها في بوسه طولنا فيها وحسيتها بتترعش جامد افتكرت كلام فرعون أنها بتحبني وانا عمال أمص في شفيفها وأيدي بتفرك في شعرها وبقلعها بالايد التانيه الجاكت ولقيتها مش لابسه اي حاجه تحته ضحكتلها وهي ضحكت وبدأت تقلع البنطلون وهي علي حجري ومكنتش لابسه حاجه برضو وكل ده وانامش سايب شفيفها ونزلت ايدي من شعرها علي بزازها وبدأت اقفش فيهم وسيبت شفايفها وبنفسي السخن نفخت في ودنها وقولتلها بحبك اوي حسيتها اترعشت جامد وبدأت ادخل طرطور ودنها في بوقي وانا بقفش في بزازها وسيبت بزازها ونزلت العب في زنبور كسها بايد وافرك علي كسها من بره بالايد التانيه وكسها كان مليان عسل وباين عليها انها منزله شلال فعلا ونزلت علي رقبتها بوس خفيف وعضيتها عضه خفيف عضة الحب ونزلت علي بزازها واعدت احلب فيهم وادخل الحلمه في بوقي و أخرجها تاني ولفيت لساني حواليها واعدت أمص فيهم جامد وروحت منزلها من علي حجري ونيمتها علي الكنبه وقولتلها
أنا:ياحبيبة قلبي تكتمي صوتك وتستحملي
مريم هزة رأسها وده معناه الموافقة لأنها مكنتش قادره تتكلم اصلا وروحت فتحت رجليها الاتنين ونزلت بوسي علي كسها وبدات ادخل صباعي الوسط في كسها واعدت ابعبص فيها وخدت زنبورها بين شفيفي وبمص فيه وابوسه وحسيتها هتجيب عسلها روحت مدخل صباعين كمان وبقا تلت صوابع في كسها واعدت ادخل فيهم بسرعه وجامد وببوس في فخدها لحد ما جابت عسلها
وقومت وخرجت صوابعي عقبال ما تهدي شوية واعدت العب في بزازها لغاية ماحسيتها أنها هاجت تاني وقومت وحطيت زبي علي باب كسها واعدت العب واضرب فيه بزبي وبصتلها تاني وقولتلها
أنا:هتمسكي نفسك ولا بلاش زبي
مريم :لالا همسك نفسي متقلقش دخله بقا حرام عليك انت مش بتحس ولا ايه
أنا أول ما خلصت كلامها روحت راشق زبي في كسها جامد وهي كانت هتصوت جامد راحت مسكت المخده واعدت تصوت وهي بتكتمه بالمخده وانا حسيت اني اتغبيت اوي روحت شايل المخده من علي وشها وهي نزلت دمعه من عيونها أنا روحت لحسها بلساني وكنت حاسس فعلا بديقان كسها وكلام فرعون طلع كله صح وفعلا محدش لمسها لأن كسها عامل زي بنت بنوت بظبط واعدت ادخل وأخرج زبي براحه اوي وهي بترفع وتنزل بوسطها وابدات اسرع السرعه واعدت انيك شويه فيها وروحت مغير لوضع الدوجي ودخلت زبي واعدت انيك فيها جامد واضرب علي طيزها براحه وهي كاتمه اهاتها وكل اللي سامعه منها امممم اوووه
وبس حبيت اتقل العيار شوية ومسكت وسطها وضمتها عليا واعدت ارزع جامد فيها وهي مقدرتش تمسك نفسها وصوتت أنا شيلت زبي منها
أنا:يابنت المجنونه هتفضحينا
مريم:اعمل ايه ما انت ما بتحسش ده انا جبت ٣وانت لسه
أنا:طب الحل ايه عاوز ارتاح
مريم :نام وانا هريحك ببوقي
نمت وهي أدائها في المص اتقدم جدا وفعلا مقعدش ٥دقايق وجبت في بوقها وهي مسبتش نقطه بره بوقها
أنا:يلا بقا روحي نام ياقلبي
مريم وهي بتبلع لبني:احلي فيتامين د ياقلبي أنا بتمني تكون جوزي
أنا:هيحصل متقلقيش
مريم:نعم بتقول حاجة
أنا :لا ياقلبي بقول روحي استحمي عشان متتفضحيش
مريم :حاضر ياروحي
أنا لبست هدومي وكنت ناوي اخش بعد مريم استحمي بس النوم غلبني ونمت وصحيت تاني يوم علي رن تلفوني
احمد:يلا يازفت هو انت مش عارف ان عندك امتحان يعني
أنا:امتحان ايه في الظروف ديه يابني ادم براس كلبه
احمد: الصراحه عيلتك كلها عملين مؤامرة عليك وقالولي انك لازم تمارس حياتك الطبيعيه والا كده انت بتعترف بهزيمتك اللي المعركة بتاعتها مبداتش اصلا
أنا لاقيت احمد عنده حق في كل كلامه ووافقت
احمد:يبقا تنزل ياخول قدامك نص ساعة وابقي قدام المدرسة
أنا:ماشي سلام يابضان
قفلت معاه وروحت خدت دش ولبست وجهزت كل حاجتي روحت فتحت الفون ولقيت شيماء بعتالي كل الامتحان وبتاكد علي الاتفاق وانا أكدت عليها وشوفت الامتحان وكتبت علي ايدي الاجابات كلها ونزلت وروحت عند المدرسة ولقيت احمد واقف
احمد:تعرف لو اتاخرت اكتر من كده كنت فشختك
أنا:اوماااااال كسمك ياض
احمد:أنا مش هرد عليك ويلا عشان متتاخرش
أنا:يلا ياعم
دخلنا المدرسة ودخلنا اللجنة ومفيش خمس دقايق والامتحان بدأ وخلصت في ١٠دقايق
والمدرس اللي بيراقب عليا أول شافني خلصت مات من الضحك حرفيا
المدرس:يابني اكتب اي حاجه بدل ما انت مش نافع ده انتوا جيل بايظ
انا:معلش يامستر نعمل ايه قدرنا نكون كده
أعدت اضحك من جويا عليه والغبي مفكرني اني مش عارف احل وانا عارف كل حاجه الشعور ده يمكن احسن شعوب يقدر الإنسان يحسه
وعدي نص الوقت والمدرسين قالوا اللي عاوز يمشي يمشي
أنا مشيت ولقيت احمد في وشي
احمد:تعرف لو أعدت اكتر من كده تبقي متخلف
أنا:ماشي ياعم العاقلين يلا بينا
احمد:يلا
واول ماطلعنا لقينا التليفون بيرن وكان ابويا
ابويا :الحق يا مروان احلام بتقول أن فيه مصيبه وعايزك انت وأحمد و مريم و دعاء حالا
احلام٢٧سنة طويلة وبيضة وعيونها زرقه حاجه ولا الخيال طياز وبزاز متوسطين ومن لبنان وعود فرنساوي +مرات ابن عمي
أنا:حاضر دقيقة واحده واكون عندك انا وأحمد والبنات عندك
ابويا :خليك احلام هتجيبك لحد عندها
أنا:ازاي م....ولسه نكمل كلامي لقيتني في بيت مرات خالي أنا وأحمد وقدامي دعاء و مريم واحلام وامي وابويا ومرات خالي
أنا وأحمد:احا ازاي
احلام :انتوا لسه هتقولوا ازاي عن اذنكم ياجماعة
مسكت عصاية فيها جوهرة بنفسجي وحولينها اشكال من الدهب وكبيره شبه بتاعت فرعون على صغير وضربت في الأرض مرتين
ظهرنا أنا وأحمد و دعاء و مريم و احلام في صحراء
أنا:احنا فين وازاي
احلام:بص ياسيدي احنا دلوقتي في الصحراء الغربية أما ازاي فالعصاية اللي معايا ديه هي اللي بتخليني اعمل كده
احمد:طب ايه المصيبة
احلام :اخيرا سؤال عدل أنا حسيت أن فيه قوة كبيرة ظهرت زي قوتك انت وأحمد ولازم نشوف في ايه
دعاء:ازاي حسيتي بده و مريم هنا بتعمل ايه احنا عندنا قوة المحربين العظمي بس مريم لا
مريم اتعصبت اوي من كلام دعاء بس فعلا كلامها كله صح
احلام بابتسامة:فرعون هيعرفكم ده
أنا :طب هاتي المصدر اللي طلع القوة ده ولا احنا هنروحلوا
احلام ضربت الارض ضربه واحده وظهر قدامنا
شخص
الشخص:انتوا مين وازاي تجيبوني هنا أنا هقتلكم
احمد باستهزاء:اسمع ياض للآخر وبلاش وجع دماغ
الشخص بغرور :وجع دماغ وياض طب خد ديه
الشخص عمل كورة كبيرة من النار ووجها علي احمد وأحمد اتفادها بسهولة لكن الكورة كانت جاية علي البنات روحنا ضربنا الأرض برجلنا جامد وطلع من الأرض صخرة كبيرة وصدينا الضربة وانا وأحمد مستغربين ازاي اتحدنا كده مع بعض
أنا:احمد سيبهولي ده لازم عينه تتكسر عشان يتكلم بااحترام عشان هو فاشخها في حق نفسه اوي
شخص :واضح انكوا عاوزين تتن..ولسه هيكمل كلامه روحت نادت في الهواء ونازل برجلي علي وشه وهو اترزع في الأرض جامد ولسه هيضرب كوره من النار عليا روحت صادتها بكورة اكبر وورايحه عليه عشان تنيكه وهو خبط فيها جامد ولسه هيقوم لقه بركان طالع من الأرض وطلع صخره كبيرة جت في وشه وهو وقع واتشمل علي الارض
روحت رايحله واعدت اديله بالبوكسات لغاية ما زهقت روحت قايم وخليته يقوم وكان دايخ وشبه السكران رواحت عامل تنين من النار كبير وتنين من الأرض والاتنين فتحوا بوقهم وطلعوا نار و صخور كتير هو اتفشخ جامد ومش قادر يقوم يقف وبقا عمال يعيط من الالم
شخص:انتوا ازاي كده ازاي بتتحكموا في الأرض وانا النار بس
أنا:أنا مروان وده احمد والباقيين دعاء واحلام و مريم المفروض أن احنا صف واحد وهنقف ضد مملكة الجحيم
شخص:يادين امي مقولتش ليه من بدري لازم اتفشخ الاول
احمد:ماانت اللي لسانك عاوز يتقطع
شخص:وانا زياد
زياد ١٨سنة طويل و ابيض وشعره مجعد
أنا:اتشرفنا بيك يازياد هو انت هتفضل علي الارض كتير
زياد:أنا نفسي اقوم بس مش عارف ازاي
ظهر قدامنا فرعون ومعاه شخص كبير في السن ولابس طاقية مدورة وعنده دقن واصله لحد صدره وشعره كله ابيض وباين عليه أنه عجوز بس كله عضلات ومجرد ما تبصله تترعب وهيبة حاجه عظمة فشخ
الشخص:قوم يازياد اقف
زياد :مش قادر اقف و**ه
فرعون :طب بص علي نفسك كده
بصينا ولاقينه من غير جروح خالص واحنا استغربنا فشخ
زياد وهو بيقوم :ازاي ومين الشخص اللي معاك يافرعون
فرعون :اقدملكوا معلمي المعلم سونغ يونغ
كلنا في صوت واحد :ميييييييين
وهنا نهاية الجزء الرابع وبعتذر ليكوا جدا يا اخواتي علي التاخير بس هعوضكوا عنه ده وعد
أما المسابقة فقصة الغربة خسرانه اوي دلوقتي بعد ماكنا شبه طمنين مركز من مراكز الاولي لكن لما غيروا التصويت وبقا آلي دلوقتي الدعم واقع خالص مستني منكوا التقدير يا اخواتي واللينك اهو الموضوع 'التصويت لأفضل قصة في مسابقة الربيع الوردي' http://xn--mgbkt9eckr.net/index.php?threads/التصويت-لأفضل-قصة-في-مسابقة-الربيع-الوردي.61165/
_______________________________________
_____________________________________
الجزء الخامس
_______________
زياد وهو بيقوم :ازاي ومين الشخص اللي معاك يافرعون
فرعون :اقدملكوا معلمي المعلم سونغ يونغ
كلنا في صوت واحد :ميييييييين
فرعون:انتوا تعرفوه ولا ايه
زياد:هو ده يافرعون بتاع الكرتون
المعلم:امشي انت دلوقتى يا فرعون
فرعون:سلام يامعلمي
فرعون مشي والمعلم قرب منا وقال
المعلم:عاوزكوا كلكوا تهجموا عليا وحالا مع بعض
احمد:ازاي انت ممكن تموت مش علي اخرة الزمن هنموت عجوز
المعلم بابتسامه:يبقي أنا اللي اهاجم
أنا:واحنا مستع....ولسه هكمل كلامي لقيتنا كلنا متقومين فوق بعض وجسمنا مكسر من الضرب
المعلم بسخرية:اظاهر كده فرعون جايب شوية عيال يا احلام ودينا كلنا علي كوكب ازغارد
احلام:حاضر يامعلم
احلام ضربت ضربتين علي الارض وظهرنا في مكان تقدروا تقولوا عليه جنه من جماله البيوت كلها قصور وكل بيت عليه قبه من الذهب و كل قصر نازل منه نهر ومليان أشجار
أنا:احنا فين وايه العظمه ديه
احمد:يعني انت مبهور من جماله وسايب انك عندك امتحان بكره
المعلم:احنا في كوكب ازغارد الكوكب الاب ومتقلقش علي الامتحانات يا احمد لأن السنه هنا في الكوكب ب ثانية واحدة علي الارض وطبعا كل امتحان احلام هتوديكوا
أنا:كده تمام علي الاخر احنا بقا رايحين فين
المعلم: رايحين مركز التدريب
كنا بنتكلم واحنا ماشيين ووصلنا عند بوابة كبيرة جدا والناس اول ما شافوا المعلم سونغ انحنوا له كلهم وقالوا
شعب ازغارد:يحيا ابونا وأبو الجميع يحيا سونغ كبير المعلمين
المعلم ضم أيده علي بعض وانحنه ليهم وقال
المعلم:يحيا شعب ازغارد العظيم
واعدنا نمشي ووصلنا مركز التدريب والمعلم وزعنا كالاتي
المعلم:مروان ودعاء هتروحوا غرفة الجحيم مريم هتروحي مركز الاشتباكات والقتال احمد وزياد هتروحوا عند منطقة
الجبال وانتي يااحلام استنيني هنا مع العلم محدش هيخرج من الغرف ديه حتي لوبعد مليون قرن غير لما تنفذوا اللي هيتطلب منكم نبدا بمروان ودعاء والباقي يستنا مع احلام
الكل:تمام يا معلم
روحنا أنا ودعاء والمعلم غرفة الجحيم
___________________________
وصفة غرفة الجحيم
غرفة كبيرة ومليانة صخور نارية وفي ممر بتمشي عليه حواليه السائل البركاني درجة حرارة الغرفة فوق٧٠٠درجة
______________________________
المعلم:الغضب هو مفتاح حياتكم الغضب هو الحل الوحيد للخروج احياء المطلوب منك أن ترفع حرارة جسمك عشان يتناسب مع حرارة الغرفة ولما تنجح تنزل في سائل البركان وتسيطروا علي كل الغرفة وتعملوا من النار عن طريق توحيد قوتكم كلها كورة كبير فاهمين؟
أناودعاء:تحت امرك يا معلم
دخلت الاوضة أنا ودعاء وبجد حسيت اني بسيح من الحرارة وكنت مرعوب وحاسس أنه اخر يوم في عمري وكل ما بدوس علي حاجه بتلسع ودعاء كانت ماشية عادي ولا اكنها بتتمشي علي البسين
أنا:انتي ازاي كده
دعاء:هههههه لحقت تنسي أنا مين ولا ايه
أنا:مش ناسي انتي مين بس دلوقتي انتي بني ادمه
دعاء:الحرارة ديه نفس حرارة مملكة الجحيم دلوقتي اتاكدت أن احنا مش بنلعب
أنا بوجع :اااه مش قادر هموت بجد
دعاء:متقلقش مش هتموت بس افتكر كلام المعلم الغضب يامروان الغضب
______________________
في اللحظه وصل المعلم ليهم مره تاني وقال يلا الدور علي احمد وزياد
احمد وزياد:جاهزين يامعلم
المعلم خدهم ووداهم منطقة الجبال
___________________________
وصف منطقة الجبال
جبال شاهقة تخترق قممها قلب السحاب، يكسوها الصنوبر والفلين ويوجد فيها صفين من الصخور مترتبة تصاعديا
_________________________________
زياد:كسم الجمال هو احنا في الجنة ياجدع
المعلم:مطلوب منكوا تدمروا الصفين دول كل واحد يدمر صف بتاعه بس من ضربه واحده لو متدمرش من ضربة الصخور هتتجدد تلقائيا وبعد كده توحدوا قواكم وتهدموا الجبل ومفتاح خروجكم من هنا التأمل والاستقرار والتعاون
احمد:طب ازاي زياد هيعمل كده هو مش متحكم في الأرض
المعلم بابتسامه غامضة:لازم يتحكم في الأرض وانت اللي هتساعده
ومشي المعلم قبل ما يسمع رد اي واحد فيهم
_______________________
المعلم وصل عندهم ومكنش ناقص غير احلام ومريم
المعلم سونغ:مريم واحلام تعالوا معانا مركز التدريب والقتال
لان اختبركم هيبدا دلوقتي
مريم واحلام:تحت امرك يا معلم
المعلم خدهم وراح بيهم مركز القتال والاشتباكات
____________________________
وصف المكان عبارة ممر كبير وحوليه مياه الممر بيبدا ب٧صخور كبيره ومتعلقه في جنازير حديد وبتنزل واحده وره التانيه زي عقارب الساعة وبعدها خشب كتير علي شكل بنادمين ومليان مسامير وبيدور تلقائي بدراعاته وبعدها صخور ومفرقة عن بعضها وتحتيها وتحتيها معدن البوتاسيوم اللي لو لمسته كفيل أنه يسيحك في ثواني ومطلوب منك انك تتنطط علي الصخور عشان تعدي وفي النهاية موجود طوق كبير من النار مطلوب منك انك تعدي من خلاله
_________________________
المعلم:مريم امتي مطلوب منك انك تعدي من كل ده ودلوقتي وافتكري أن الشر جزء من جسمك ولازم يكون موجود النهاردة ومعلومة كمان ما توقعي في المياة هتعيدي من جديد وانتي يااحلام هتتفرجي معايا
مريم:ازاي أنا مش عندي القوة اللي عندهم أنا ممكن اموت
المعلم: عشان انتي فعلا مش زيهم انتي نكرة يامريم نكرة
مريم غضبت من كلام المعلم جدا وراحت عشان تبدأ التدريب وعيونها بتشع من الغضب
وبدأت التدريب وبدات بالصخور البندول وبقيت ماشية براحه جدا واول ما الصخره عدت من قدمها سرعت بسرعه ونجحت في انها تعديها ولسه بتركز قدامها لقت صخره جت في وشها دمرتها بالمعني ووقعتها في المياه وبقي وشها كله دمم احلام لما شفت شكل مريم شدت علي سننها جامد وغضبت اوي من اللي حصل مع مريم وكانت صعبانه عليها
المعلم بص عليهم وتبتسم ابتسامه كلها خبث وترفع بصوابعه ومريم رجعت تاني مفيهاش خدش وقدرت تطلع من المياه وبتاخد نفسها بالعافية
المعلم:كده انتي استهلاكتي قلب نقصلك اتنين وعلي علمك لو الاتنين دول خلصوا مفيش حاجه هترجع زي ماكانت
مريم: تمام يامعلم
مريم رجعت تكمل تدريبها ووقفت علي نقطة البداية من جديد وقدرت تعدي من الاولي بصعوبة واول ما الصخرة التانية اتحركت مريم جريت بكل سرعتها وقدرت تعدي من التانية وكانت هتعدي من التالته لكن للاسف خبطتها جامد ووقعت تاني من جديد في الميه والمعلم ضحك جدا عليها واحلام كانت غضبانه وعينها بقت حمره من الغضب والمعلم لاحظها وبطل يضحك وطرقه صوابعه وقال
المعلم:كده ناقص قلب يلا ابدائي من جديد
مريم طلعت من المياه ومكنتش قادرة تقف عليها رجلها من الخوف لو خسرت المحولة الأخيرة واتقدمت والصخره الاولي ضربتها جامد ومريم اتنطرت في الهوه لكن مسكت جامد في الممر وموقعتش في المياه وقامت من جديد والمره ووقفت علي البداية وقدرت تعدي الصخرة الاولي بصعوبة ولسه هتعدي الصخرة التانية رجلها اتلوت ووقعت علي الأرض ومش قادرة تقف واستعدت للموت والصخره بتقرب منها كل مره لكن فاجأه احلام طلع منها شعاع كبيير لونه ابيض واحلام بقت طايره في السماء والمعلم باصصلها بإعجاب واحلام مسكت عصايتها اللي بقها لون جوهرتها بنفسجي وابيض وبقت حجمها اكبر وواجهتها علي مريم وطلع منها شعاع ابيض وعمل حوالين مريم كوره بيضه كبيره مطاطيه والصخره خبطت الكوره واحلام وجهتها بعصايتها ووقفتها قدام المعلم واحلام وقعت واغمي عليها
ومريم واقفه وفاشخه بقها من المفاجأة اللي حصلت
المعلم:هتفضل واقفه كتير روحي فوقيها وخليكي جمبيها لحد ما تقوم واما اجي نكمل كلامنا
مريم:حاضر يامعلم
مريم خدت احلام ووديتها علي اوضه فيها سرير
في الوقت ده المعلم كان وصل عند أوضة الجحيم
_______________________________________
في الوقت ده كنت بتكلم أنا ودعاء وانا قدرت اني تسيطر علي حرارة جسمي وننزل في نار البركان ولا لكننا في حمام سباحه
أنا:كده مش ناقص غير توحيد قوانا بس ده مستحيل يحصل
المعلم هنا دخل وبغضب شديد قال:مستحيل عشان مش شايل هم حاجه ياابن فرعون مستحيل عشان مش جي في بالك جدك مستحيل عشان مش صعبان عليك جدك اللي زمانه بيتعذب ومش بعيد يكون ميت فوق يامروان فوق ويلا حاولوا دلوقتي قدامي
أنا كنت غاضب من كلام المعلم اوي علي جدي وأنه فعلا مش بعيد يكون ميت وكنت بطلع نار حوالين جسمي كبيره وكنت ههجم علي المعلم لكن لقيت دعاء بتحضني جامد وادتني بوسه دوبتني فيها واندمجنا مع بعض اوي
دعاء:يلا نحاول ياحبيبي
أنا:يلا ياروحي
وانا وهي كنا في حضن بعض ورفعنا أيدينا ومره واحده قفلنا ايدينا جامد وبقت الأرض عماله تتهز والنار بتتجمع ولكن في مغناطيس بيشدها واتكونت كوره كبير اوي
وكنا استخدمنا أنا ودعاء كل قوتنا وواقعنا علي الارض مغمي علينا احنا الاتنين والمعلم فرح جدا وشالنا علي كتفه وودانا علي أوضة احلام اللي كانت فاقت والمعلم حطنا علي السرير مع بعض
احلام:ايه ده هو في ايه اللي حصل
المعلم:مفيش ياستي حصلهم زي ماحصلك استخدموا قوتهم بشكل كبير متقلقيش إن شاء **** هيبقوا بخير
احلام:إن شاء ****
المعلم:اسيبكم أنا واروح اشوف زياد وأحمد عاملين ايه
احلام:ممكن اجي معاك
المعلم:طبعا تعالي يلا وانتي يامريم هتعملي ايه
مريم:لا أنا هخرج اشم شوية هوا
المعلم:تمام يلا بينا كلهم خرجوا وبعدها بثواني أنا فوقت ولقيت دعاء ملاك نايمه جنبي وشعرها نازل عليها وشها وشكلها مثير فشخ وانا هيجت عليها واعدت العب في جسمها يمكن ارتاح واعدت اقفش في بزازها من فوق الهدوم ونزلت ايدي التانيه عن كسها وفرقت فيها شوية ولقيتها فاقت
دعاء: يخربيتك يامجنون افرض حد شافنا
أنا:ايه يعني انتي مراتي وملكتي وحبيبتي
دعاء:بقا كده تعالي بقا
دعاء قامت بسرعه وزقتني ونامت فوقي واعدت تبوس فيا وانا ابوس فيها وأيدي بتقفش في طيزها ودعاء نزلت ايديها واعدت تدعك في زبي وفجأة سمعنا صوت الباب بيتفتح
وفي ثانية لقيت دعاء واقفه علي الارض وحاولت تبين أن مفيش حاجه بس مريم عرفت بذات من شعرها المنحكش
مريم بخجل شديد:احمم أنا اسفه اظاهر أنا جيت في وقت غلط ولسه هتقفل الباب وتمشي
دعاء:استني هنا رايحه فين وسيباني مع المجنون استنييي
وجريت مع مريم وقفلوا الباب
إنا:بقا أنا مجنون ماشي ياولاد الشراميط
في اللحظه ديه كان احلام والمعلم وصلوا عند احمد وزياد
واحمد ساعتها كان بيكلم زياد والمعلم شاور لاحلام بالسكوت ووقفوا بعيد بيتبعوهم
احمد:بص يازياد الأرض ديه طبيعتها أنها جامد وشديده وصالبه اوي بس من جوها عكس كده انت جزء منها يازياد انت ابنها لازم تحس بكل جزء بيتحرك فيها ويلاجرب تاني
زياد:تمام
زياد وقف وبتركيز شديد وقدم رجل واخر التانيه وضم أيده الاتنين مع بعض وغمض عينه وخد نفس كبير وراح نزل فاجاءة علي الارض وصف الصخور انكمش علي بعض جامد واتفتفتوا مليون حته وزياد وقع على الأرض اغمي عليه
هنا احلام والمعلم ظهروا وكانوا فرحانين
المعلم:يلاشيل زياد ووديه أوضة الاستراحه وكفاية تدريب لحد كده عشان الامتحان وبكره هتتحدوا مع بعض زي مااتفقنا
احمد: تمام يامعلم
زياد في سره:احه أنا هسيبك يابن الكلب بس اوعي تعملها عليا زي العيال الصغيرة احسن انيكك
المعلم واحلام ماتوا من الضحك
زياد:احيه وانا كان صوتي عالي كده
احلام:لامتاخدش في بالك
احمد راح شال زياد ووداه الاوضه ورجع تاني وكلهم متجمعين ماعدا زياد وزياد فاق وراح اعد معاهم وكلهم فرحانين لكن للاسف الفرحه لم تدوم دخل عليهم مجموعة من جنود ازغارد وكبير الجنود اتكلم وقال
كبير الجنود:يامعلم الاميره بنت الملك الاعظم زيوس تم اختطافها الان من الشياطين
المعلم:انت بتقول اييييه .وهنا نهاية الجزء الخامس انتظروني في الجزء السادس والأحداث الشيقة❤️❤️🔥
_____________________________________
التعديل الأخير بواسطة المشرف: