ا
امنحتب السادس
بادئ الطريق في السكس
عضو
ده الجزء الثاني من رواية المربع
للمعلومات ارجع للجزء الاول
عمرو قال لطارق عاوز ادخل الحمام زبك هيتفرتك من البيرة
طارق/ من البيرة بردو يا خول ولا من الهيجان ههههه
عموما خش الحمام وانت عارف مكانه انت غريب يعني يا علق
عمرو دخل الحمام وبعد ما طرطر بيبص على كلوت سمر اللي كان في جيبه وفضل يشم فيه وبحطه على زبه ويضرب عشرة لحد ما قرب يجيبهم بيبص على المنشر لقى كلوت مراته متعلق على المنشر وعليه لبن راجل اتأكد ان طارق ضرب عليه عشرة وساب لبنه عليه واتأكد كمان ان مراته قاعده من غير كلوت وده هيجه اكتر وهنا جت في دماغه فكره انه ينظر لبنه على كلوت من بتوع سمر وبكده يبقى في رسائل موجهه من الجميع للجميع. وفعلا فضل يتخيل انه بينيك سمر مرات صاحبه لحد ما جابهم على كلوتها اللي كان في جيبه وعلقه علي المنشر بتاع الحمام. وبعدها خرج لقى ولاء مراته وسمر وطارق جوزها ثلاثتهم قاعدين في الصالون وافتكر ان ولاء مراته قاعده من غير كلوت ولا سنتيان وده خلاه يهيج أوي قالهم ايه قاعدين كده ليه مش هنروح ولا ايه يا لولو
ولاء /نروح فين انت مش عارف ان المطر شغاله برة جامد اوي اه مانت كنت في الحمام وايه اللي اخرك كده صحيح في الحمام.
عمرو /طب ارد اقولها ايه دي
طارق /عموما انتو كده بايتين عندنا وده المهم
سمر / طب يلا يا لولو نجهز عشا
عمرو / لا عشا ايه دلوقت الساعه لسه ٨ احنا نريح ساعه كده ونقوم نبتدي السهره ولا انتو هتنامو بدري
طارق / لا نوم ايه انهارده احنا زي ما بتقول نريح ساعه ونقوم نبتدي السهره دي هتبقي صباحي.
عمرو / معلش يا طروق شوفلي حاجه انا فيها.
طارق / يا عم الدولاب عندك خش خد اللي انت عاوزه
سمر /هههه خلاص متتكسفش كده يا عمرو انا هخش اجيبلك حاجه تلبسها
بعد ما سمر دخلت عمرو قال بس انا عاوز حاجه قطن وخفيف عشان بعرق وانا نايم
طارق / يا عم متقرفناش بقي قولتلك خش خد اللي انت عاوزه.
عمرو فعلا استغل الفرصه وقام دخل الاوضه ورا سمر.
وطارق كان قاصد يخليه يقوم عشان يستفرد بولاء واول لما عمرو قام طارق قال لسمر اسف على اللي حصل انهارده انا فعلا كنت فاكرك سمر
ولاء / عادي يا طارق مفيش حاجه حصلت.
طارق / لا بس في حاجه تاني.
ولاء / ايه تاني يا طارق
طارق. / انا لقيت حاجتك في الحمام وكانت فيها ريحتك مقدرتش امسك نفسي وسيبتلك عليها تذكار مني. ولاء وشها احمر واتكسفت وهاجت في نفس الوقت.
عمرو طبعا كان دخل ورا سمر الاوضه في نفس الوقت ولقاها على نفس الوضعية الفلقسه بردو بس المره دي اتجرئ ولزق زبه في طيزها وقالها اسف اني دخلت قالتله في حاجه يا عمرو قالها جيت اقولك اني اخدت حاجه من دولابك قالتله شوفتك قالها يعني كنتي شايفني وسكتي قالتله اه راح لازق فيها تاني وزبه كان حديد قالتله بس مش هينفع المهم طالعته برمودا بتاع طارق وقالتله البس ده هيبقي حلو عليك ولسه هتطلعله تيشرت قالها لا كفايه البرامودا وخرجت من الاوضه وسابته يغير سمر راحت الصالون لقيت ولاء وشها احمر اوي ومكسوفه
سمر / ايه يا لولو حكايتك وشك احمر ليه.
قالتلها مفيش انا هدخل الحمام
سمر /خشي يا اختي اجي اشطفك ههههههه
ولاء دخلت الحمام عشان تشوف التذكار اللي سابهولها طارق
طارق لسمر / ايه يا متناكه كنتي بتعملي ايه معاه في الاوضه
بس يا خول مانا سمعاك وانت اللي بتقوله خش خد اللي انت عاوزه افرض بقي كان عاوز حاجه عيب.
عمرو خرج من الاوضه لابس البرامودا بس وصدره مليان شعر.
وقعد قدام سمر وهي منزلتش عينها من عليه. في نفس الوقت كانت ولاء في الحمام بتشوف التذكار اللي قال طارق عليه. لقيت الكلوت بتاعها مليان لبن قالت ده اكيد لبن طارق شمته اوي وهاجت لدرجة انها لحست لبن طارق من على الكلوت. وحلمات بزازها انتصبت على الآخر وبقت باينه. خرجت من الحمام لقت عمرو جوزها بالبرامودا بس قالت له انت اتجرءت اوي يا عمرو قالها ما بلاش انتي افتكرت انها قاعده من غير كلوت ولا سنتيان راحت ساكته وحطت وشها في الأرض
عمرو / يلا نخش بقي نريح شويه يا سمور
سمر/ يلا يا قلبي
في الاوضه عمرو بيحضن ولاء مراته من ورا وساعتها افتكرت طارق لما حضنها كده وهي في المطبخ وعمرو تخيل لما حضن سمر كده وهي مفلقسه قدام الدولاب قلعها الجلابية ونزل يلحس كسها لقاه مليان لبن منها قالها ايه الهيجان ده دانتي عمرك ما كنتي كده فضلت تبوس فيه وتحسس على جسمه وهي متخيله انها بتبوس طارق وهو فضل يلحس كسها وهو متخيل سمر. وبعد ما لحس كسها وهيجها اكتر نيمها على ضهرها وماسك زبه عشان يدخله قالتله دخله بسرعه بقي يا طارق
عمرو سمع الكلمه وهاج اوي اكتر من الاول قالها خديه اهو في كسك يا سمور. وهنا سمعت ولاء الكلمة وزاد هيجانها اكتر بردو قالتله حطوه في طيزي بقي يا طارق.
عمرو استغرب لأنها كانت بترفض دايما تتناك في طيزها. بس طلعه من كسها بسرعه وجه يحطه في طيزها لقاها ضيقه اوي قام جاب كريم من على التسريحه ودهنه على خرم طيزها وبعدين ابتدي يدخل بتاعه واحده واحده وبعدين زقه جامد وهي صوتت وقالت براحه يا طروق فشخت طيزي ولما قرب يجيب طلع بتاعه ونطر لبنه على بزازها وعلى ذوقها وهي لحسته وقالت له تعرف ان دي احسن مره اتناك فيها بحبك اوي يا عمرو قالها وانا بعشقك يا لولو.
طبعا في نفس الوقت كان طارق و سمر دخلو اوضتهم وطارق حكي لسمر انه حضن ولاء وانه ضرب عشره على الكلوت بتاع ولاء اللي هي قلعته في الحمام وانه قال لولاء على التذكار اللي سابهولها على كلوتها في الحمام.
سمر كمان حكت لطارق على اللي حصل بينها وبين عمرو صاحبه.
طارق قاله دي الفرصه اللي كنا بندور عليها بقالنا سنين احلى حفلة جنس جماعي وتبادل قالت له فعلا دي احسن فرصه ولازم تستغلها قالها اتفقنا.
الي اللقاء في الجزء الثالث من رواية المربع
للمعلومات ارجع للجزء الاول
عمرو قال لطارق عاوز ادخل الحمام زبك هيتفرتك من البيرة
طارق/ من البيرة بردو يا خول ولا من الهيجان ههههه
عموما خش الحمام وانت عارف مكانه انت غريب يعني يا علق
عمرو دخل الحمام وبعد ما طرطر بيبص على كلوت سمر اللي كان في جيبه وفضل يشم فيه وبحطه على زبه ويضرب عشرة لحد ما قرب يجيبهم بيبص على المنشر لقى كلوت مراته متعلق على المنشر وعليه لبن راجل اتأكد ان طارق ضرب عليه عشرة وساب لبنه عليه واتأكد كمان ان مراته قاعده من غير كلوت وده هيجه اكتر وهنا جت في دماغه فكره انه ينظر لبنه على كلوت من بتوع سمر وبكده يبقى في رسائل موجهه من الجميع للجميع. وفعلا فضل يتخيل انه بينيك سمر مرات صاحبه لحد ما جابهم على كلوتها اللي كان في جيبه وعلقه علي المنشر بتاع الحمام. وبعدها خرج لقى ولاء مراته وسمر وطارق جوزها ثلاثتهم قاعدين في الصالون وافتكر ان ولاء مراته قاعده من غير كلوت ولا سنتيان وده خلاه يهيج أوي قالهم ايه قاعدين كده ليه مش هنروح ولا ايه يا لولو
ولاء /نروح فين انت مش عارف ان المطر شغاله برة جامد اوي اه مانت كنت في الحمام وايه اللي اخرك كده صحيح في الحمام.
عمرو /طب ارد اقولها ايه دي
طارق /عموما انتو كده بايتين عندنا وده المهم
سمر / طب يلا يا لولو نجهز عشا
عمرو / لا عشا ايه دلوقت الساعه لسه ٨ احنا نريح ساعه كده ونقوم نبتدي السهره ولا انتو هتنامو بدري
طارق / لا نوم ايه انهارده احنا زي ما بتقول نريح ساعه ونقوم نبتدي السهره دي هتبقي صباحي.
عمرو / معلش يا طروق شوفلي حاجه انا فيها.
طارق / يا عم الدولاب عندك خش خد اللي انت عاوزه
سمر /هههه خلاص متتكسفش كده يا عمرو انا هخش اجيبلك حاجه تلبسها
بعد ما سمر دخلت عمرو قال بس انا عاوز حاجه قطن وخفيف عشان بعرق وانا نايم
طارق / يا عم متقرفناش بقي قولتلك خش خد اللي انت عاوزه.
عمرو فعلا استغل الفرصه وقام دخل الاوضه ورا سمر.
وطارق كان قاصد يخليه يقوم عشان يستفرد بولاء واول لما عمرو قام طارق قال لسمر اسف على اللي حصل انهارده انا فعلا كنت فاكرك سمر
ولاء / عادي يا طارق مفيش حاجه حصلت.
طارق / لا بس في حاجه تاني.
ولاء / ايه تاني يا طارق
طارق. / انا لقيت حاجتك في الحمام وكانت فيها ريحتك مقدرتش امسك نفسي وسيبتلك عليها تذكار مني. ولاء وشها احمر واتكسفت وهاجت في نفس الوقت.
عمرو طبعا كان دخل ورا سمر الاوضه في نفس الوقت ولقاها على نفس الوضعية الفلقسه بردو بس المره دي اتجرئ ولزق زبه في طيزها وقالها اسف اني دخلت قالتله في حاجه يا عمرو قالها جيت اقولك اني اخدت حاجه من دولابك قالتله شوفتك قالها يعني كنتي شايفني وسكتي قالتله اه راح لازق فيها تاني وزبه كان حديد قالتله بس مش هينفع المهم طالعته برمودا بتاع طارق وقالتله البس ده هيبقي حلو عليك ولسه هتطلعله تيشرت قالها لا كفايه البرامودا وخرجت من الاوضه وسابته يغير سمر راحت الصالون لقيت ولاء وشها احمر اوي ومكسوفه
سمر / ايه يا لولو حكايتك وشك احمر ليه.
قالتلها مفيش انا هدخل الحمام
سمر /خشي يا اختي اجي اشطفك ههههههه
ولاء دخلت الحمام عشان تشوف التذكار اللي سابهولها طارق
طارق لسمر / ايه يا متناكه كنتي بتعملي ايه معاه في الاوضه
بس يا خول مانا سمعاك وانت اللي بتقوله خش خد اللي انت عاوزه افرض بقي كان عاوز حاجه عيب.
عمرو خرج من الاوضه لابس البرامودا بس وصدره مليان شعر.
وقعد قدام سمر وهي منزلتش عينها من عليه. في نفس الوقت كانت ولاء في الحمام بتشوف التذكار اللي قال طارق عليه. لقيت الكلوت بتاعها مليان لبن قالت ده اكيد لبن طارق شمته اوي وهاجت لدرجة انها لحست لبن طارق من على الكلوت. وحلمات بزازها انتصبت على الآخر وبقت باينه. خرجت من الحمام لقت عمرو جوزها بالبرامودا بس قالت له انت اتجرءت اوي يا عمرو قالها ما بلاش انتي افتكرت انها قاعده من غير كلوت ولا سنتيان راحت ساكته وحطت وشها في الأرض
عمرو / يلا نخش بقي نريح شويه يا سمور
سمر/ يلا يا قلبي
في الاوضه عمرو بيحضن ولاء مراته من ورا وساعتها افتكرت طارق لما حضنها كده وهي في المطبخ وعمرو تخيل لما حضن سمر كده وهي مفلقسه قدام الدولاب قلعها الجلابية ونزل يلحس كسها لقاه مليان لبن منها قالها ايه الهيجان ده دانتي عمرك ما كنتي كده فضلت تبوس فيه وتحسس على جسمه وهي متخيله انها بتبوس طارق وهو فضل يلحس كسها وهو متخيل سمر. وبعد ما لحس كسها وهيجها اكتر نيمها على ضهرها وماسك زبه عشان يدخله قالتله دخله بسرعه بقي يا طارق
عمرو سمع الكلمه وهاج اوي اكتر من الاول قالها خديه اهو في كسك يا سمور. وهنا سمعت ولاء الكلمة وزاد هيجانها اكتر بردو قالتله حطوه في طيزي بقي يا طارق.
عمرو استغرب لأنها كانت بترفض دايما تتناك في طيزها. بس طلعه من كسها بسرعه وجه يحطه في طيزها لقاها ضيقه اوي قام جاب كريم من على التسريحه ودهنه على خرم طيزها وبعدين ابتدي يدخل بتاعه واحده واحده وبعدين زقه جامد وهي صوتت وقالت براحه يا طروق فشخت طيزي ولما قرب يجيب طلع بتاعه ونطر لبنه على بزازها وعلى ذوقها وهي لحسته وقالت له تعرف ان دي احسن مره اتناك فيها بحبك اوي يا عمرو قالها وانا بعشقك يا لولو.
طبعا في نفس الوقت كان طارق و سمر دخلو اوضتهم وطارق حكي لسمر انه حضن ولاء وانه ضرب عشره على الكلوت بتاع ولاء اللي هي قلعته في الحمام وانه قال لولاء على التذكار اللي سابهولها على كلوتها في الحمام.
سمر كمان حكت لطارق على اللي حصل بينها وبين عمرو صاحبه.
طارق قاله دي الفرصه اللي كنا بندور عليها بقالنا سنين احلى حفلة جنس جماعي وتبادل قالت له فعلا دي احسن فرصه ولازم تستغلها قالها اتفقنا.
الي اللقاء في الجزء الثالث من رواية المربع