الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
المنيوك
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 242882" data-attributes="member: 2674"><p>انا يوسف عندي 16 جسمي رفيع وطويل وزبي وسط وتخين ولون بشرتي ابيض في أولي ثانوي عام بدات قصتي وانا في أيام امتحانات كان المدرس عامل درس في مدرسه رحت انا وصحابي درس وكان في بنات ولاد عادي عشان كان بيلخص الامتحان وكده بدأ الدرس كنت قاعد مبضون وهموت واشرب سجارة لحد مخلص درس وخرجنا من مدرسه دخلت حمام كنت عايز اشرب سيجاره بس قلت اطلع اشربها في فصل احسن عشان محدش يشفني وطلعت علي سلم ورحت عند فصل وانا داخل عند فصل لمحت بنت كانت بتشرب سجاره اوصفلكو جسمها هيه تخينه وبزازها كبيرة وطيزها كبير ولون بشرتها سمره بس جسمها نار وكانت لابسه بنطلون جينز ازرق ديق فشخ وبلوزه حمره طلعت تليفوني وشغلت كمرا ودخلت فصل وهيه شافتني وانا بصور رمت سجاره وانا قلتها انا بصور وقفلت فيديو وحطيت تليفون في جيبي وهيه بتقلي هعملك اي حاجه بس تمسح فيديو وانا قلت اخوفها شويه قلتها هوري فيديو بتاعك لي مدرسه كلها وهيه بتقلي هديك فلوس اللي انت عاوزه وطلعت شنطه ادتني فلوس اللي معاها قلتها انا مش عايز فلوس امال عايز ايه وانا رحت قعدت على دسك قلتها تعالي اقعدي علي حجري يلا بدل موري فيديو لي اهلك وافضحك قالتلي ابوس ايدك متعملش كده قلتها كسمك انا ماشي وقمت رحت عند باب فصل قالتلي استنا وجت عند باب قالتلي توعدني أن محدش هيشوف فيديو قلتها لو عملتي اللي هقلك عليه ومتزنيش قالتلي موافقه قفلت باب فصل ورحت وقفت وراها وفضلت احك زبي علي طيزها بعدين رحت قعدت على دسك قلتها تعالي اقعدي علي حجري قعدت على حجري وعمال احك زبي في طيزها قالتلي كفايه كده قلتها كسمك مبحبش كلام كتير قلتها لسه بدري قالتلي امي هتزعقلي على تأخير قلتها كلميها قولها إن هطول في درس قدامي ساعتين وهيه طلعت تليفون وكلمت امها قالتها عندي درس تاني وهطول وامها قالتها طيب وقفلت معاها قلتها يلا اقعلي هدومك كلها كانت متردده بعدين قلعت طرحه وبلوزه وسنتيان قالتلي انا خايفه لحد يدخل علينها وتبقي فضيحه قلتها بكسمك مفيش غيري انا وانتي بعدين نزلت بنطلون واندر طيزها كانت سوده بس لبن وانا قلعت تيشيرت وبنطلون وقلعت جازمه وغلعت بنطلون وقلتها يلا امسكي زبي من علي بوكسر ومسكت زبي وانا كنت بحسس علي حلمت بزها كانت وهيه بدأت تسخن حضنتها وكنت بحسس علي ضهرها بعدين لحست رقبتها وهيه بدأت تهيج حضنتي وبتشخر وفضلت أمص رقبتها بعدين رحت عند شفايفها وفضلت ابوسها وهيه بدأت تتجاوب معايا بعدين نزلت بوكسر بتاعي وقلتها يلا مصي ياكسمك نزلت علي ركبها وبدأت تمص زبي وكانت بتمص بشرمطه وتفت علي زبي ودعكته وقامت وقفت بعدين نزلت اندر بتاعها كان كسها في شعر قلتها بكسمك مش بتحلقي شعر كسك ليه قالتلي معلش بقا حسست بإيدي على كسها وشديت شعره من كسها صوت وقلتها بعد كده نضفي كسك ولفيت وقفت وراها ضهرها وفضلت ابعبص فيها وهيه بتشخر خخخخخ قلتها عجبك صباعي قالتلي ايوه بعدين شلت صباعي وببص على خرم طيزها لقيته مفتوح ضربتها ضربتها علي طيزها قلتها بكسمك عمله محترمه وطيزك مفتوحه وفضلت اضربها جامد علي طيزها لحد محمرت قلتها مين اللي ناكك ياكسمك قالتلي ابن خالتلي قلتها وبسطك قالتلي اوي تفيت على زبي ودكته بعدين تفيت على خرم طيزها ودخلت زبي وحده وحده وهيه بتشد طيزها علي زبي وبتقلي زبك حلو ضربتها علي طيزها وقلتها عارف وفضلت انيك جامد وبسرعه وهيه بتصوت آه آه براحه حرام عليك قلتها كسمك وفضلت اضربها جامد علي طيزها وهيه بتصوت آه آه حرام عليك سبني فضلت انيكها بسرعه وبقفش في بزازها لحد منزلت لبني كله في طيزها بعدين ضربتها علي طيزها وقلتها يلا البسي هدومك قامت وكانت بتلبس وانا لبست هدومي وقعدت علي دسك ولعت سجاره قالتلي حات سجاره ودتها سجاره ولعت طلعت تليفوني ومسحت فيديو قلتها هاتي رقمك كتبتلي رقمها وسجتله اسمها مريم قلتها يلا نمشي قالتلي يلا وخرجنا من مدرسه وانا روحت دخلت حمام استحمي ودخلت انام عشان مصدع ونمت</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 242882, member: 2674"] انا يوسف عندي 16 جسمي رفيع وطويل وزبي وسط وتخين ولون بشرتي ابيض في أولي ثانوي عام بدات قصتي وانا في أيام امتحانات كان المدرس عامل درس في مدرسه رحت انا وصحابي درس وكان في بنات ولاد عادي عشان كان بيلخص الامتحان وكده بدأ الدرس كنت قاعد مبضون وهموت واشرب سجارة لحد مخلص درس وخرجنا من مدرسه دخلت حمام كنت عايز اشرب سيجاره بس قلت اطلع اشربها في فصل احسن عشان محدش يشفني وطلعت علي سلم ورحت عند فصل وانا داخل عند فصل لمحت بنت كانت بتشرب سجاره اوصفلكو جسمها هيه تخينه وبزازها كبيرة وطيزها كبير ولون بشرتها سمره بس جسمها نار وكانت لابسه بنطلون جينز ازرق ديق فشخ وبلوزه حمره طلعت تليفوني وشغلت كمرا ودخلت فصل وهيه شافتني وانا بصور رمت سجاره وانا قلتها انا بصور وقفلت فيديو وحطيت تليفون في جيبي وهيه بتقلي هعملك اي حاجه بس تمسح فيديو وانا قلت اخوفها شويه قلتها هوري فيديو بتاعك لي مدرسه كلها وهيه بتقلي هديك فلوس اللي انت عاوزه وطلعت شنطه ادتني فلوس اللي معاها قلتها انا مش عايز فلوس امال عايز ايه وانا رحت قعدت على دسك قلتها تعالي اقعدي علي حجري يلا بدل موري فيديو لي اهلك وافضحك قالتلي ابوس ايدك متعملش كده قلتها كسمك انا ماشي وقمت رحت عند باب فصل قالتلي استنا وجت عند باب قالتلي توعدني أن محدش هيشوف فيديو قلتها لو عملتي اللي هقلك عليه ومتزنيش قالتلي موافقه قفلت باب فصل ورحت وقفت وراها وفضلت احك زبي علي طيزها بعدين رحت قعدت على دسك قلتها تعالي اقعدي علي حجري قعدت على حجري وعمال احك زبي في طيزها قالتلي كفايه كده قلتها كسمك مبحبش كلام كتير قلتها لسه بدري قالتلي امي هتزعقلي على تأخير قلتها كلميها قولها إن هطول في درس قدامي ساعتين وهيه طلعت تليفون وكلمت امها قالتها عندي درس تاني وهطول وامها قالتها طيب وقفلت معاها قلتها يلا اقعلي هدومك كلها كانت متردده بعدين قلعت طرحه وبلوزه وسنتيان قالتلي انا خايفه لحد يدخل علينها وتبقي فضيحه قلتها بكسمك مفيش غيري انا وانتي بعدين نزلت بنطلون واندر طيزها كانت سوده بس لبن وانا قلعت تيشيرت وبنطلون وقلعت جازمه وغلعت بنطلون وقلتها يلا امسكي زبي من علي بوكسر ومسكت زبي وانا كنت بحسس علي حلمت بزها كانت وهيه بدأت تسخن حضنتها وكنت بحسس علي ضهرها بعدين لحست رقبتها وهيه بدأت تهيج حضنتي وبتشخر وفضلت أمص رقبتها بعدين رحت عند شفايفها وفضلت ابوسها وهيه بدأت تتجاوب معايا بعدين نزلت بوكسر بتاعي وقلتها يلا مصي ياكسمك نزلت علي ركبها وبدأت تمص زبي وكانت بتمص بشرمطه وتفت علي زبي ودعكته وقامت وقفت بعدين نزلت اندر بتاعها كان كسها في شعر قلتها بكسمك مش بتحلقي شعر كسك ليه قالتلي معلش بقا حسست بإيدي على كسها وشديت شعره من كسها صوت وقلتها بعد كده نضفي كسك ولفيت وقفت وراها ضهرها وفضلت ابعبص فيها وهيه بتشخر خخخخخ قلتها عجبك صباعي قالتلي ايوه بعدين شلت صباعي وببص على خرم طيزها لقيته مفتوح ضربتها ضربتها علي طيزها قلتها بكسمك عمله محترمه وطيزك مفتوحه وفضلت اضربها جامد علي طيزها لحد محمرت قلتها مين اللي ناكك ياكسمك قالتلي ابن خالتلي قلتها وبسطك قالتلي اوي تفيت على زبي ودكته بعدين تفيت على خرم طيزها ودخلت زبي وحده وحده وهيه بتشد طيزها علي زبي وبتقلي زبك حلو ضربتها علي طيزها وقلتها عارف وفضلت انيك جامد وبسرعه وهيه بتصوت آه آه براحه حرام عليك قلتها كسمك وفضلت اضربها جامد علي طيزها وهيه بتصوت آه آه حرام عليك سبني فضلت انيكها بسرعه وبقفش في بزازها لحد منزلت لبني كله في طيزها بعدين ضربتها علي طيزها وقلتها يلا البسي هدومك قامت وكانت بتلبس وانا لبست هدومي وقعدت علي دسك ولعت سجاره قالتلي حات سجاره ودتها سجاره ولعت طلعت تليفوني ومسحت فيديو قلتها هاتي رقمك كتبتلي رقمها وسجتله اسمها مريم قلتها يلا نمشي قالتلي يلا وخرجنا من مدرسه وانا روحت دخلت حمام استحمي ودخلت انام عشان مصدع ونمت [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
المنيوك
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل