• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس الناب الازرق | السلسلة الأولى | (١٠) أجزاء (عدد المشاهدين 41)

ا

احمد صقرر

ضيف
القصه دي من وحي خيالي

الجزى الاول

انا احمد علي صقر عندي 18 سنه قمحاوي وشعري ولا ناعم ولا خشن عملو كيرلي بدقن واختي ملك 17 سنه واختي التانيه رينا 9 سنه ابويا علي صقر 42 سنه راجل اعمال كبير وامي غاده الديب 40 سنه شخصيه دبلوماسيه وعندها علاقات كتير وفيها شبه كبير فشخ من نيكول سابا
كونت نايم ورينا دخلت عليا الاوضه
رينا: احمااااددطرق
انا:اي يارينا حد يصحي حد كدا
رينا:مامي عايزاك
انا:فين ملك
رينا:في اوضتها
اخد رينا علي كتفي ورحنا اوضة ملك
انا:ينفع القمر يعمل كوبايه القهوه بتاعتي
ملك:عيوني
انا:قولي عايزه اي طيب
ملك:هو عشان بدعلك يبقا عايزه منك حاجه انت غريب المهم عايزاك توديني كام مكان نجيب منو حاجات عشان شلتي جايه النهارده وهيباتو عندي
انا:اصول صحبتك جايه
ملك:احمد اصول دي مش بتاعت يومين وتسبها دي محترمه ومش هتقبل بالحوار دي
انا:وهو انا بتاع الكلام دا نا لو بتاعو هتعرفي وبعدين اديني انت التمام وسيبي الباقي عليا
ملك:هعملك القهوه واجهالك ونتكلم في الموضوع دا
راخت تعمل القهوه وانا روحت ل امي
انا:اي يدودو يقمر
امي:اقعد
انا:خير
امي:عايزه اقولك علي حاجه
انا:مش ناقص قلق علي الصبح في اي يامي
امي:ابوك تعبان عندو مشاكل في القلب هنسافر لندن هيعمل عمليه والمشكله ان نسبة نجحها 20% انا مش هعرف اعتمد غير عليك هنا في البيت وفي الشغل بتاع ابوك انت من صغرك وانت فاهم في شغلو وهو علطول كان ياخد رايك علطول ويتفاجأ بحلولك
انا:ودا سبب يخليكي ترميلي كل المسؤليه دي
امي:احمد انا مش ناقصه هنسافر بكرا بليل وانا هقولك لاختك اني رايحه اشوف اختي وان ابوك اتخنق من الشغل والجو ف هيجي يغير جو يومين معايا
انا:طيب ياغاده
امي:عارفه اني علطول برمها من غير م اسبلك اي اختيار بس هعمل اي
كلام امي دايقني روحت قعد لوحدي في جنب كدا في الجنينه ولقيت ملك داخله عليا بالقهوه
ملك:ماما مسافره مع بابا
انا:ايوه ما هي قالتلي
ملك:وهي السافريه دي جات فجأة كدا
انا:وهو من امتي حد بيفهم دماغ امك
خلصت وطلعت قاعد لوحدي وكونت قافل تلفوني عشان مكونتش عايز اتكلم مع حد ورجعت البيت كانت الساعه اتنين دخلت لقتهم كلهم قاعدين كلهم ببتفرجو علي التلفزيون
انا:مساء الخير ياجماعه
ابويا:اتاخرت ليه
انا:تعالي عايزك
دخلنا اوضة المكتب فتحنا البلايستيشن ودخلنا ماتش
ابويا:عايز تخسر كام
انا:مش خايف
ابويا:يبني انا عملت كل اللي نفسي فيه اتجوز واحده القمر بيغير منها وست بميه راجل وجبت ولد يقدر يعمل اي حاجه عايزه وجبت بنتين زي القمر ومتربين وسبتلهم فلوس تعيشو بيها حياتكو وتعملو اللي نفسكو فيه بس كل بالنسبالي مش انجاز مهم انا عامل انجاز اهم بكتير جوونننن
انا:يعم خضيتني مكنش جون كمل اي الانجاز الاهم بكتير
ابويا:انكو واحد تغور الفلوس قدام فراق اي حد فيكو انا لو حصلي حاجه رينا تطلعها زي مطلعتك انت وملك(جبت فيه جون)طب مش مكمل كلام
انا:هو كدا ابو صلاح علطول يزعلك بس نتكلم بجد انا خايف عليك
ابويا:متخافش هبقا كويس انشاء *** المهم في صفقات جايه في السكه عايز ارجع الاقي شغل عالي
انا:اي لولو واحنا تلميذ
ابويا:قولتلك متقولش الاسم دا
خلصت لعب مع ابويا وهو طلع ينام وانا قعد فتحت واتس لقيت جروب الشله(مريم اخويا مش صحبتي في ضهري في اي حاجه وبتحب الاكشن فشخ جني ودي الغلبانه اللي فينا ملهاش في الاكشن بتاعنا وهشام يموت في الاكشن واحنا الاربعه كدا من صغرنا مع بعض)فتحت الجروب لقتهم بيسالو عليا اتكلمت معاهم شويه وطمنتهم عليا وقولتلهم يجولي بكرا نمت وصحيت تاني يوم الساعه تسعه الصبح اخد دش ولبست ونزلت تحت كان ابويا وامي بيفطرو
انا:صباح الخير
امي:صباح الخير ياحبيبي
ابويا:صباح الخير اي وراك مشاوير ولا اي
انا:لا ما انا جاي معاك الشركه عشان تبلغ الناس اني همسك الشغل الكام يوم اللي انت هتسافرهم
ابويا:طيب يلا بينا عشان منتاخرش
انا:يادودو القهوه تيك اواي بقا
اخد منها القهوه وطلعت كان راجا علي الباب وخضني (راجا دا جارد ابويا واكتر من اخويا الكبير وهو اللي علمني الضرب والسلاح والجو دا)
انا:ياراجا اكبر دا انت حتي بودي جارد قد الدنيا
راجا:يعم وحشني بقالك يومين مش ظاهر
انا:يعم تعالي نركب العربيه وفكك من الرغي عشان مصدع بليل هاجي اقعد معاك بقا
روحنا الشركه ودخلت وابويا عامل اجتماع طارق
ابويا:حد هنا ميعرفش احمد ابني يابشمهندسينمحدش رد عليهحلو انا مسافر كام يوم ومش عارف هقعد قد اي احمد هو اللي هيمسك مكاني لحد ما ارجع
مهندس1:لو سمحت يامستر علي ابنك دا صغير هيقدر يدير شركه الصقر
مهندس2:انت محضرتش اجتماع واستاذ احمد كان فيه هو علطول ليه حلول لي اي حاجه وفاهم في الشغلانه دي اكتر مني ومنك
ابويا:انت لسه متعين جديد يابشمهندس عشان كدا متعرفش احمد بس انا واثق انك هتتبسط بالشغل معا
انا:انا من بكرا في المكتب وهبقا عايز تقرير علي المشاريع اللي شغاله وبتعملوها
مهندس2:هتلاقيهم بكرا الصبح علي مكتبك ياحمد
انا:اكتر حاجه بحبها فيك انك بتحبيني
ابويا:ماشي الاجتماع خلص
وبصيت علي شويه ورق عشان اشوف الشركه اي دنيتها واتفجات من الحسابات والارباح اللي الشركه عملها
انا:اي النجاح دا كلو ياصقر بس ليه اخر 5 شهور الارباح نزلت بنسبه 40%
ابويا:خرجت من مناقصه
انا:ليه
ابويا:اتهديت بيك انت واخواتك
انا:وانت من امتا بتخاف
ابويا:دا فوزي الديب ايقونه الشر
انا:هترجع هتلاقي في جيبي
ابويا:اخواتك لو حصلهم حاجه مش هسمحك
انا:متخافش
خلص اليوم ورجعت اكلت ونمت ولقيت امي بتصحيني علي الساعه 9 بليل كدا
امي:اصحي الصيع صحابك جموامي جات تطلع كانت جني واقفه في الاخر قامت بصتلهامعادا انت ياحببتي انا مش عارف امك سيباكي مع العيال دي ازاي
مريم:في اي يادودو اهدي علينا كدا
امي:ولو مهديتش يارحمك
مريم:خلاص يادودو بهزر معاكي
هشام:اصحي يعم انا مش عارف ابويا متجوز امك ازاي
مريم:*** يكون في عونو
انا:اي اللي جابكو
مريم:هو مش انت اللي قولتلنا تعالو
انا:اه صح طب تعالو عايزكو(قمت ورحت علي المكتبه وشيلت كتاب ودوست علي زرار المكتبه اتفتحت من النص ودخلنا اوضهوصف الاوضه حجمها اةضه كبيره وفي النص لابتوبات كتير كمبيوترات كتير)افتحي الاجهزه ياجني
جني:مشكله ولا اي
انا:شكلها كدا
قعدنا انا وجني نص ساعه علي الاجهزه بنتخترق تلفون فوزي الديب وفتحنا كانت مريم وهشام بيلعبو ببجي
انا:ضن
جني:مش هتفهمني
انا:ابويا وامي مسافرين ومتوقع منو غدر الراجل دا وسخ سلاح اثار مخدرات حتي النسوان بس عندو شركه مقاولات وشركتو منافسه لابويا لعب لعبه وسخه معا عشان ياخد المناقصهواحنا بنتكلم لقيت حد بيتكلم مع فوزي ما احنا متخرقين تلفونه يعني اقدر اعرف اي حاجه بيعملهاشششش
الراجل:هنفز امتا
فوزي:اتحركو دلوقتي
الراجل:تمام
انا:خليكو هنا
طلعت لقيت امي وابويا علي الباب ومعاهم الشنط
امي:فينك ياحبيبي دورت عليك احنا ماشيين هتوحشني
انا:توصلو بالسلامه
سلمنا علي بعض ورينا وملك طلعو الاوضه وابويا وامي اتحركو بالعربيه وانا روحت لراجا
انا:راجا كل الرجاله تيجي هنا وعايز راجل في كل حته تدخل علي الفيلا بس بمعاد قبل الوصل للفيلا بتلات دقايق
راجا:في اي
انا:تقريبا في حد جاي يخدني انا والبنات بس انا مش عايز ابويا يعرف حاجه ولا هو ولا امي فاهم احنا هنخلص الحوار دا
راجا:تمام دقيقه واللي قولتو يحصل
طلعت فوق كانت جني اخترقت تلفون الراجل اللي كان مع فوزي
جني:اللي كان مع الراجل دا جارد من بتوعو والجي بي اس جايب انهم جاين علي هنا وتقريبا معاهم تلت ساعه ويكونو هنا
انا:مريم تعالي معايا وانت يهشام خليك هنا جني خدي السماعه دي حطيها في ودنك وبلغيني ب اي حاجه جديده
روحت علي اوضه ملك
انا:تعالو معايا
ملك:في اي
انا:اخلصي
اختهم وروحنا اوضتي ودخلتها الاوضه اللي فيها هشام وجني
ملك:اي الاوضه دي وهو اي اللي بيحصل
انا:فهميها ياجني وانت ياهشام ميحصلهمش حاجه فاهم
هشام:تمام
نزلت انا ومريم علي راجا
انا:راجا تغير في الخطه هات الرجاله وتعالياتكلمت في السماعهجني هما جايين من فين
جني:يمينك
انا:هات خمس عربيات وتعالي
اخدنا العربيات راكناهم بعرض الشارع وقفلنا عليهم دقيقه ولقيت تلات عربيات جم ووقفو نزلو منها 12 راجل طلع راجا من وراهم هو وخمس رجاله
راجا:اثبت
لسه جاين يبصو وراهم طلعت انا وعشر رجاله من شمالهم
انا:حبيبي سلاحك في الارض
مريم طلعت هي وعشر رجاله
مريم:انا مليش في جو العصابات دا تعالي معانا من سكات
هتفناهم وطلعنا بيهم علي الفيلا
انا:مين الزعيم بتاعو بقا
راشد:اي
انا:اسمك اي
راشد:راشد
انا:حلو اسمكاتكلمت في السماعه مع جنيراشد دا متجوز
جني:اه وعندو بنتين
انا:ساكن فين(قالتلي عنوانه)تمام ياقمر راجا اطلع علي العنوان دا وجبلي مراتو وبناتو
راجا:تمام
انا:بص ياراشد انا مش هعمل حاجه في حريم دا لو سمعت الكلام لاكن لو مسمعتش الكلام هموتهم عادي بص بقا هتعمل اي...
كدا الجزي الاول خلص اشوفكو الجزي الجاي

القصه دي من وحي خيالي
انا احمد علي صقر عندي 18 سنه قمحاوي وشعري ولا ناعم ولا خشن عملو كيرلي بدقن واختي ملك 17 سنه واختي التانيه رينا 9 سنه ابويا علي صقر 42 سنه راجل اعمال كبير وامي غاده الديب 40 سنه شخصيه دبلوماسيه وعندها علاقات كتير وفيها شبه كبير فشخ من نيكول سابا
كونت نايم ورينا دخلت عليا الاوضه
رينا: احماااادد
انا:اي يارينا حد يصحي حد كدا
رينا:مامي عايزاك
انا:فين ملك
رينا:في اوضتها
اخد رينا علي كتفي ورحنا اوضة ملك
انا:ينفع القمر يعمل كوبايه القهوه بتاعتي
ملك:عيوني
انا:قولي عايزه اي طيب
ملك:هو عشان بدعلك يبقا عايزه منك حاجه انت غريب المهم عايزاك توديني كام مكان نجيب منو حاجات عشان شلتي جايه النهارده وهيباتو عندي
انا:اصول صحبتك جايه
ملك:احمد اصول دي مش بتاعت يومين وتسبها دي محترمه ومش هتقبل بالحوار دي
انا:وهو انا بتاع الكلام دا نا لو بتاعو هتعرفي وبعدين اديني انت التمام وسيبي الباقي عليا
ملك:هعملك القهوه واجهالك ونتكلم في الموضوع دا
راخت تعمل القهوه وانا روحت ل امي
انا:اي يدودو يقمر
امي:اقعد
انا:خير
امي:عايزه اقولك علي حاجه
انا:مش ناقص قلق علي الصبح في اي يامي
امي:ابوك تعبان عندو مشاكل في القلب هنسافر لندن هيعمل عمليه والمشكله ان نسبة نجحها 20% انا مش هعرف اعتمد غير عليك هنا في البيت وفي الشغل بتاع ابوك انت من صغرك وانت فاهم في شغلو وهو علطول كان ياخد رايك علطول ويتفاجأ بحلولك
انا:ودا سبب يخليكي ترميلي كل المسؤليه دي
امي:احمد انا مش ناقصه هنسافر بكرا بليل وانا هقولك لاختك اني رايحه اشوف اختي وان ابوك اتخنق من الشغل والجو ف هيجي يغير جو يومين معايا
انا:طيب ياغاده
امي:عارفه اني علطول برمها من غير م اسبلك اي اختيار بس هعمل اي
كلام امي دايقني روحت قعد لوحدي في جنب كدا في الجنينه ولقيت ملك داخله عليا بالقهوه
ملك:ماما مسافره مع بابا
انا:ايوه ما هي قالتلي
ملك:وهي السافريه دي جات فجأة كدا
انا:وهو من امتي حد بيفهم دماغ امك
خلصت وطلعت قاعد لوحدي وكونت قافل تلفوني عشان مكونتش عايز اتكلم مع حد ورجعت البيت كانت الساعه اتنين دخلت لقتهم كلهم قاعدين كلهم ببتفرجو علي التلفزيون
انا:مساء الخير ياجماعه
ابويا:اتاخرت ليه
انا:تعالي عايزك
دخلنا اوضة المكتب فتحنا البلايستيشن ودخلنا ماتش
ابويا:عايز تخسر كام
انا:مش خايف
ابويا:يبني انا عملت كل اللي نفسي فيه اتجوز واحده القمر بيغير منها وست بميه راجل وجبت ولد يقدر يعمل اي حاجه عايزه وجبت بنتين زي القمر ومتربين وسبتلهم فلوس تعيشو بيها حياتكو وتعملو اللي نفسكو فيه بس كل بالنسبالي مش انجاز مهم انا عامل انجاز اهم بكتير جوونننن
انا:يعم خضيتني مكنش جون كمل اي الانجاز الاهم بكتير
ابويا:انكو واحد تغور الفلوس قدام فراق اي حد فيكو انا لو حصلي حاجه رينا تطلعها زي مطلعتك انت وملك(جبت فيه جون)طب مش مكمل كلام
انا:هو كدا ابو صلاح علطول يزعلك بس نتكلم بجد انا خايف عليك
ابويا:متخافش هبقا كويس انشاء *** المهم في صفقات جايه في السكه عايز ارجع الاقي شغل عالي
انا:اي لولو واحنا تلميذ
ابويا:قولتلك متقولش الاسم دا
خلصت لعب مع ابويا وهو طلع ينام وانا قعد فتحت واتس لقيت جروب الشله(مريم اخويا مش صحبتي في ضهري في اي حاجه وبتحب الاكشن فشخ جني ودي الغلبانه اللي فينا ملهاش في الاكشن بتاعنا وهشام يموت في الاكشن واحنا الاربعه كدا من صغرنا مع بعض)فتحت الجروب لقتهم بيسالو عليا اتكلمت معاهم شويه وطمنتهم عليا وقولتلهم يجولي بكرا نمت وصحيت تاني يوم الساعه تسعه الصبح اخد دش ولبست ونزلت تحت كان ابويا وامي بيفطرو
انا:صباح الخير
امي:صباح الخير ياحبيبي
ابويا:صباح الخير اي وراك مشاوير ولا اي
انا:لا ما انا جاي معاك الشركه عشان تبلغ الناس اني همسك الشغل الكام يوم اللي انت هتسافرهم
ابويا:طيب يلا بينا عشان منتاخرش
انا:يادودو القهوه تيك اواي بقا
اخد منها القهوه وطلعت كان راجا علي الباب وخضني (راجا دا جارد ابويا واكتر من اخويا الكبير وهو اللي علمني الضرب والسلاح والجو دا)
انا:ياراجا اكبر دا انت حتي بودي جارد قد الدنيا
راجا:يعم وحشني بقالك يومين مش ظاهر
انا:يعم تعالي نركب العربيه وفكك من الرغي عشان مصدع بليل هاجي اقعد معاك بقا
روحنا الشركه ودخلت وابويا عامل اجتماع طارق
ابويا:حد هنا ميعرفش احمد ابني يابشمهندسينمحدش رد عليهحلو انا مسافر كام يوم ومش عارف هقعد قد اي احمد هو اللي هيمسك مكاني لحد ما ارجع
مهندس1:لو سمحت يامستر علي ابنك دا صغير هيقدر يدير شركه الصقر
مهندس2:انت محضرتش اجتماع واستاذ احمد كان فيه هو علطول ليه حلول لي اي حاجه وفاهم في الشغلانه دي اكتر مني ومنك
ابويا:انت لسه متعين جديد يابشمهندس عشان كدا متعرفش احمد بس انا واثق انك هتتبسط بالشغل معا
انا:انا من بكرا في المكتب وهبقا عايز تقرير علي المشاريع اللي شغاله وبتعملوها
مهندس2:هتلاقيهم بكرا الصبح علي مكتبك ياحمد
انا:اكتر حاجه بحبها فيك انك بتحبيني
ابويا:ماشي الاجتماع خلص
وبصيت علي شويه ورق عشان اشوف الشركه اي دنيتها واتفجات من الحسابات والارباح اللي الشركه عملها
انا:اي النجاح دا كلو ياصقر بس ليه اخر 5 شهور الارباح نزلت بنسبه 40%
ابويا:خرجت من مناقصه
انا:ليه
ابويا:اتهديت بيك انت واخواتك
انا:وانت من امتا بتخاف
ابويا:دا فوزي الديب ايقونه الشر
انا:هترجع هتلاقي في جيبي
ابويا:اخواتك لو حصلهم حاجه مش هسمحك
انا:متخافش
خلص اليوم ورجعت اكلت ونمت ولقيت امي بتصحيني علي الساعه 9 بليل كدا
امي:اصحي الصيع صحابك جم(وامي جات تطلع كانت جني واقفه في الاخر قامت بصتلها)معادا انت ياحببتي انا مش عارف امك سيباكي مع العيال دي ازاي
مريم:في اي يادودو اهدي علينا كدا
امي:ولو مهديتش يارحمك
مريم:خلاص يادودو بهزر معاكي
هشام:اصحي يعم انا مش عارف ابويا متجوز امك ازاي
مريم:*** يكون في عونو
انا:اي اللي جابكو
مريم:هو مش انت اللي قولتلنا تعالو
انا:اه صح طب تعالو عايزكو(قمت ورحت علي المكتبه وشيلت كتاب ودوست علي زرار المكتبه اتفتحت من النص ودخلنا اوضه(وصف الاوضه حجمها اةضه كبيره وفي النص لابتوبات كتير كمبيوترات كتير)افتحي الاجهزه ياجني
جني:مشكله ولا اي
انا:شكلها كدا
قعدنا انا وجني نص ساعه علي الاجهزه بنتخترق تلفون فوزي الديب وفتحنا كانت مريم وهشام بيلعبو ببجي
انا:ضن
جني:مش هتفهمني
انا:ابويا وامي مسافرين ومتوقع منو غدر الراجل دا وسخ سلاح اثار مخدرات حتي النسوان بس عندو شركه مقاولات وشركتو منافسه لابويا لعب لعبه وسخه معا عشان ياخد المناقصه(واحنا بنتكلم لقيت حد بيتكلم مع فوزي ما احنا متخرقين تلفونه يعني اقدر اعرف اي حاجه بيعملها)شششش
الراجل:هنفز امتا
فوزي:اتحركو دلوقتي
الراجل:تمام
انا:خليكو هنا
طلعت لقيت امي وابويا علي الباب ومعاهم الشنط
امي:فينك ياحبيبي دورت عليك احنا ماشيين هتوحشني
انا:توصلو بالسلامه
سلمنا علي بعض ورينا وملك طلعو الاوضه وابويا وامي اتحركو بالعربيه وانا روحت لراجا
انا:راجا كل الرجاله تيجي هنا وعايز راجل في كل حته تدخل علي الفيلا بس بمعاد قبل الوصل للفيلا بتلات دقايق
راجا:في اي
انا:تقريبا في حد جاي يخدني انا والبنات بس انا مش عايز ابويا يعرف حاجه ولا هو ولا امي فاهم احنا هنخلص الحوار دا
راجا:تمام دقيقه واللي قولتو يحصل
طلعت فوق كانت جني اخترقت تلفون الراجل اللي كان مع فوزي
جني:اللي كان مع الراجل دا جارد من بتوعو والجي بي اس جايب انهم جاين علي هنا وتقريبا معاهم تلت ساعه ويكونو هنا
انا:مريم تعالي معايا وانت يهشام خليك هنا جني خدي السماعه دي حطيها في ودنك وبلغيني ب اي حاجه جديده
روحت علي اوضه ملك
انا:تعالو معايا
ملك:في اي
انا:اخلصي
اختهم وروحنا اوضتي ودخلتها الاوضه اللي فيها هشام وجني
ملك:اي الاوضه دي وهو اي اللي بيحصل
انا:فهميها ياجني وانت ياهشام ميحصلهمش حاجه فاهم
هشام:تمام
نزلت انا ومريم علي راجا
انا:راجا تغير في الخطه
وكدا خلص الجزي الاول واشوفكو في الجزي التاني

الجزي التاني

انا:بص ياراشد انا مش هعمل حاجه في حريم دا لو سمعت الكلام لاكن لو مسمعتش الكلام هموتهم عادي بص بقا هتعمل اي انا وانت هنروح لفوزي
راشد:انت مجنون دا يدفنك صاحي
انا:محدش يعرف يعملها واسمع مش عايز كلام هنروحلو بس برجلتي وهنروح انا وانا في حبل في ايدي بس مش مربوط واجيب فوزي ازاي دي بقا مش بتاعتك لو عملت اي حاجه طبعا مش محتاج اقولك اي اللي هيحصل
راشد:طب معلش في الكلام انت قلبك مش صغير علي اللي انت عايز تعملو
انا:يعم انت هتصحبني في كام جارد عند فوزي
راشد:اربعه والبقا في المخزن اللي كونت هاخدك عليه
لقيت راجا بيرن عليا وقالي ان مرات راجا وبناتو معاه
انا:يلا بينا
طلعنا وروحنا الفيلا
انا:هتنزل وانا معاك هتنده للتربع جاردات
راشد:طيب(دخلنا جوا)يرجاله
جم اربع جاردات كل الجاردات اللي معانا ر٥عو السلاح عليهم وكتفهم واتنين قاعدو معاهم
انا:يلا يرجاله
طلعنا فوق ودخلنا المكتب ودخل تلت رجاله معانا
فوزي:ليه جبتو علي هنا واتاخرت ليه
انا:(فكيت الحبل وشديت سلاحي من ورا واديتو طلقه في دراعو اليمين)لا منا اللي جاي اخدك
كتفو وهاتو
اخدتهم وطلعنا علي الفيلا رمتهم في اوضه فاضيه ومعاهم اربع رجاله وانا روحت للبنات وهشام فوق
هشام:انا معاك في اي حاجه بس انت مش شايف انها كبيره علينا
انا:واحنا من امتا بنخاف يايتش بصو اللي عايز يفهم اي حاجه يتفضل يسال وانا هفهمو
ملك:مين الاتنين اللي انت جبتهم دول
انا:واحد ودراعو اليمين كانو عايزين يخطفونا
ملك:والمكان اللي في اوضك دا
انا:بصي انا هاكر ياملك وكل دا عشان يسهل عليا اي حاجه عايز اعملها
مريم:احنا كونا بنلعب علي خفيف ياحمد نضحك نتروشن شويه زهقنين ومش لاقين حاجه نعملها لاكن الحوار كدا كبير
انا:بصو انتو التلاته(مريم وجني وهشام)انا اتحطيت في اللعبه دي واللي حصل اللي مش عايز يلعب ميلعبش عادي البني ادم بيخاف واللي معايا انتو عارفين برقبتي معاه
مريم:معاك
هشام:معاك
جني:(بصتلها مستني منها كلمه)انا خايفه الصراحه بس معاك احنا علطول في ضهر بعض
هشام ومريم وجني مشيو وانا روحت لاوضه ملك اللي كانت سرحانه وماخدتش بالها اني دخلت عليها
انا:بتحبي ولا اي
ملك:بجد ليك نفس تهزر
انا:بصي انا كل اللي يهمني ان امك وابوكي ميعرفوش حاجه ومتقلقيش عليا قدها
مستنيتش اسمع رد من ملك ودخلت نمت عشان كونت جايب اخري وصحيت تاني يوم روحت الشركه واليوم مشي عادي رجعت عشان اتغدي وافوق لفوزي فتحت الباب لقيت اصول قاعده مع ملك علي الكنبه في الرسيبشن وبتعيط ورينا قاعده في اخر الكنيه علي التلفون اول ما اصول شافتني مسحت دموعها وبصت في الارض
انا:رينا ياقمر عامله اي
رينا:احسن منك
اتا:(بقول لملك)عندها 9 سنين ازاي دي(بصيت لاصول)ولا انت اي رايك
ملك:ملكش دعوه بيها
انا:هو انا هعضها يعني طب انا جعان عملتي اكل
ملك:لا تحب تاكل اي
انا:مصرينك معملتيش اكل ليه
ملك:يعم خلاص هعملك اكل انت هتقرفني يلا ياصول
انا:لا مدام اصول انا جاي اعمل الاكل معاكو
دخلت اعمل الاكل معاهم وشغلنا اغاني ووقعدنا نرقص وقعدنا ساعه عشان شويه مكرونه وبانيه وطلعنا ناكل
انا:دا انت طلعتي هوبا خالص ياصول
اصول:يعني انت اللي كونت عاقل دا انت اكتر واحد كونت اهبل فينا
انا:تمام شكرا هو انت كونت بتعيطي ليه
اصول:جوز امي مد ايدو عليا امبارح وكل دا عشان اتاخرت ربع ساعه واللي مزعلني ان امي وقفت معاه وقالتلي معا حق ويضربك عادي هو في مقام ابوكي
انا:لا قصه قصيره حزينه طب كلي مش ناقصه نكد
وبعدها قعدنا نهزر شويه والبت كلعت عسل اكتر مما كونت اتخيل هو انا كونت معجب بيها بس بعد اليوم دا انا حبتها وعدا اسبوع عادي جدا وكل دا وفوزي محبوس وانا مكونتش عايز اتكلم معاه بيترميلو اكل هو وراشد وبس دخلت يوم وانا راجع من الشركه دخلت لقيت ابويا وامي قاعدين ومعاهم واحده مكنه
انا:اي يحجوج حمد** علي السلامه وانت يست الكل وحشاني ووحشني اكلك بدل بنتك اللي مش عارفه تعمل غير مكرونه وبانيه
امي:اي اللي انت عملتو دا
انا:واحد جاي يخطف عيالك اول ما مشيتو من البيت رجعتي لقيتي ابنك رابطو زي الكللابب اي اللي عملتو
ابويا:صقر صقر مفيش كلام
انا:هو اللي غشيم وعبي انا مش عارف جبت ورا منو ليه
امي:مجبش ورا من حد بس انا مش هرحمو
انا:طب بصي انا هجبلك حاجات تدين فوزي واكبر محامي يجبلو تابيده انت اللي عليكي توصلي الورق دا للحكومه
امي:واي موضوع الهكر دا
انا:ملك دي بير اسرار علفكره المهم(بصيت علي اللي قاعده معاهم حته اي زي ما الكتاب بيقول)مش هتعرفينا دا انا نفسي في التمر بس النجل عالي
امي:دي خالتك ياهبل
انا:متهزريش دا انت لو اجوزتي بدري شويه كونتي جبتي قدها يادودو متهزريش بقا
دينا:ابنك دمو خفيف فعلا يادودو
انا:طب دي اقولها خالتو بانهي وش اسمك اي
دينا:دينا
انا:ماشي يادينا اي يحج محدش سامع صوتك
ابويا:لسه تعبان شويه بس تمام تيجي اكلك ماتش
انا:ما انت قاعد في لندن وانا مسحول في الشركه بالك رايق لماتشات اطلع انام واصحي افوقلك
سبتهم وجاي اطلع وبصيت علي خالتي
انا:ازاي خالتي مش فاهم
دينا:هو كدا علطول
امي:مش عارف جاب عرق الهبل دا من فين
ابويا:منك(وسبتها وطلع علي فوق جاري)
امبارح فتحت تلفون ملك واخد رقم اصول منو واخد قرار اني اكلمها وبعتلها علي الواتس
انا:انا قولت مش هتيحي تاني بعد البانيه المعفن بتاعها
اصول:ازيك عامل اي
انا:كويس مش هنشوفك تاني
اصول:اختك عزمتني علي عيد ميلادك هو كمان اسبوع صح
انا:ايوه دا هيكون اجمد عيد ميلاد مدام انت جايه
عملت سين ومرديتش وانا مرضيتش ابان واقع اكتر من كدا نمت وصحيت سبعه بليل اكلت
امي:تعالي معايا انا هنزل لفوزي
نزلنا كان نايم هو وراشد
امي:قوم يحبيبي
فوزي:انت مين
امي:عزرائيل
انا:عزرائيله بقا
امي:اكتم ياض بقا انت عايز تخطف عيالي وبتهدد جوزي
لقيت امي مسكتو من شهرو وخبطت مناخيرو في ركبتها لقيت مناخيرو بتجيب نفورت ددمم
انا:اوف دا انت احسن من اجدع جارد عندنا
امي:ومين التاني دا
انا:لا دا جاي بالغلط دا سبيه
طلعنا انا وامي وسالتني جبت فوزي ازاي قولتلها
امي:مرات راشد وعيالو فينهم
انا:سبتهم لما جبت فوزي ووعدهم اني هرجعو سليم بس اخلص
امي:جدع يبن غاده
انا:اي الافر دا فكك من الجو دا مش بتاعك
لقيت مريم وجني وهشام داخلين علينا
هشام:رئيسه جمهوريه العالم
امي:تعرف تسكت يموكوس
جني:اي الاخبار ياطنط غاده
امي:بت انت الوحيده اللي بحبك فيهم مش بحب طنط دي قولتك مليون مره قوليلي دودو
مريم:اتكلم ولا هتهزق
امي:لما تتربي الاول ابقي اهزقك
انا:جي(دا دلع جني وكلنا بنقولها كدا)تعالي نطلع عشان معانا مهمه كدا
جني:تعالي ياخويا
طلعنا قولتلها اننا محتاجين نجيب ورق نوقع بيه فوزي وقعدنا ساعه علي الاجهزه لحد ما جبنا اوراق كتير
جني:هو في ناس بالوسخه دي كلها
اديت الورق لامي وقالتلي انها هتتصرف اليوم خلص عادي وتاني يوم امي سلمت فوزي
مكان برا مصر واحده قيمه وقامه بنت متناكه دخل عليها واحد وقالها كل اللي انا عملتو مع فوزي لحد ما امي سلمتو
الست:ومين اللي عرف يعمل كدا
الراجل:اسمو احمد علي صقر ابن غاده الديب هو واد عندو 18 سنه ملموم علي بنتين وولد من صغرهم وهو وبنت من البنتين دول ليهم في الهاكر وهما عملو الحوار دا مع بعض بس اكتر واحد متميز فيهم احمد
الست:وهتكون اي مميزات عيل زي دا
الراجل:احمد من صغرو وهو بيدرب فنون قتال واللي مدرابو الجارد بتاع ابو احمد دا مدرب تدريب صاعقه دا غير دماغو وفي كام ميزا مش فاهم هو بيعملها ازاي بيظهر في اي وقت ويختفي في اي وقت
الست:عايزه اشوفو
الراجل:مش هينفع نخطفو ونجيبو علي هنا امو تقلب الدنيا
الست:(اتعصبت وصوتها اخشن شويه بس بتتكلم بهدوء برضو)عايزه اشوفو
الراجل:اعملها ازاي من غير ما نتاذي يعني
الست:مشغله اغبيه معايا ابعتلو مسدج قالو عايزين نشوفك وهو هيعرف احنا مين وهيرد
الراجل:تحت امرك(سبها وطلع)
بعد مخلصو كلمهم لقيت رساله مبعوتالي(عايزين نشوفك واستني مني معاد)انا شوفت الرقم ودخلت الاوضه بتاعتي فتحت المكتبه ودخلت وبعد ساعه ونص بالضبط عرفت ان كبيره المنظمه دي اسمها ماريا امها من امريكا اوبوها مصر ابوها كان شغال في تجارة كل حاجه بس كان بيعمل كدا في مصر وامريكا والمافيا خلصت عليه وبعدها هي مسكت مكانو بس وسعت ومشيه التجارة في معظم العالم انا قولت دول عايزين اي روحت بعد رساله علي الرقم انت وماريا تيجي علي مصر وانا هبقا اقولك نتقابل فين لما تيجي مصر طلعت من الاوضه لقيت اصول واقفه في اوضي وعمال تبص علي الديكورات اللي عملها فيها
انا:هي اوضتي حلوه لدرجه ان ناس تيجي تتفرج عليها
اصول:(اتخضيت)انت طلعت من فين
انا:من المكتب عادي
اصول:كل سنه وانت طيب
انا:وانت طيبه بس لسه فاضل ست ايام
اصول:يعم اهو بقيت اول واحده اقولك
انا:قصدك اجمل واحده
اتكسفت وسبتني ومشيت انا لبست ونزلت اقعد مع الشله وحكيتهم كل اللي حصل
جني:الموضوع كل يوم بيكبر اكتر
مريم:بص انا مقلقه شويه بس اشطا بيس معاك
هشام:معاه في اي انت هبله
انا:بص يايتش يزكي انا قولتلكو الست دي شغالها في اي
جني:سلاح اثار مخدارات
انا:وان الست دي مدوره التجارة دي في العالم كلو
هشام:وبعدين
انا:واحنا في اي
مريم:في العالم
انا:اومال في طيزك
جني:قولتلك مش بحب الهزار دا هزرو وانا مش قاعده معاكو
مريم:خد كدا اوريك حاجه وريني
مريم فتحت الموبيل ودخلت علي الواتساب علي شات واحده اسمها سندس مريم كانت منزله صوره ليا انا وهي استوري فا سندس بعتتلها
سندس:مش دا الجامد اللي جيه في فرح بنت عمتك
مريم:اه مالو
سندس:مفيش بس هو عجبني
انا:(قولت لمريم)سندس دي تلزمك في حاجه
مريم:هي قربتي بس ولا اعرفها اشطا
جني:يعم ابعد عنها ظي بت شمال شوفتها وهي بتبوس واحد قبل كدا
وخلصنا قاعده واخد رقم سندس من مريم وكلمتها وهي طلعت شرموطه فعلا وجبتها سكه واتفقت معاها اني هقبلها بكرا وانا كونت ناوي اعمل معاها احلي واحد

كدا الجزي التاني خلص اشوفكو الجزي الجاي وهيكون كمان يوم بالكتير

قبل ما نبدا الجزي حابب اعتذر عن الاخطاء الموجوده بس انا اليوم مشغول معايا بحاول اكتب علي قدر ما اقدر وانزل كل يوم جزي ودا بيكون سبب ان الجزي صغير بس هحاول اطول الاجزاء شويه وبرضو هعمل نظام كتابه جديده

الجزي الثالث


صحيت الصبح روحت الشركه لحد برضو ما ابويا صحتو ترجع تاني نزلت تحت لقيت امي

انا:اي يست الكل اي اللي مصحيكي دلوقتي دا حجوج فوق نايم روحي اخطفي معاه ساعتين قبل ما البنات يصحو

امي:بس يا وسخ وتعالي هنا انت طلعت مخبي عني حاجات كتير

انا:قصدك علي الهاكر يعني لا متقلقيش انا دماغي مش بتروح لسرقه ولا اني افضح حد غير لو حد جيه عليا

امي:انت من امتا في الحوار دا وجني معاك من امتا

انا:انا وجني دخلنا مع بعض اول مدخلنا كونا دخلين عايزين حاجه جديده وبعدين بقا طورنا من نفسنا فيه

امي:مريم ومجنونه ومخها طاقق وبتروح معاك في اي حاجه من وانتو عيال وهشام زيها بس هو عاقل شويه عنها بس اهبل برضو لاكن جني بتخاف

انا:قصدك اي

امي:انا مش بقولك خونها لا وانت تبقي غبي لو موثقتش في جني بالذات تبقي غبي عشان دي اكتر واحده تثق فيها في الدنيا

انا:قصدك اي

امي:مقصديش روح انت الشركه خلص اللي وراك وهتلاقي رؤوف(دا محامي العيله وابوه كان محامي جدي)في الشركه النهارده عشان هتخش المناقصه وهو هيفهم الناس الموقف وانك النائب عن ابوك لحد لما يرجع

انا:ماشي سلام يادودو

امي:سلام ياحبيبي

طلعت ركبت مع راجا العربيه وعشان نروح الشركه في عربيه ورانه وعربيه قدمنا وانا وراجا راكبين في عربيه لوحدنا هو سايق وانا قاعد جمبو

راجا:طلع علامي فيك ليه فايده

انا:راجا انت عارف انك مش جارد لابويا بس انت بالذات جزئ من العيله انا امي ضربتك اكتر ما ضربتني

راجا:عندك كلمه حلوه قولها معندكش اتخرس

انا:خلاص بس انت مش صحبي انت اخويا عشان كدا احب اطمنك اننا دخلين علي دعك اسود

راجا:**** يطمن قلبك يحبيبي طب السوال هنا انا مش هقولك خايف ولا لاء عشان انت مبتخفش بس مطمن

انا:محتاجك ومحتاج مريم وهشام وجني وقتها هبقا مطمن

راجا:علم جني فنون قتال

انا:دي اخرها فنون جميله غير كدا لا

راجا:اقنعها وسبهالي انا هعلمها كل حاجه

انا:عايز في موضوع صح عايز تلاته زيك كدا بس يكونو ثقه بعد من نخلص ولا كان حاجه حصلت ةرجاله كتير

راجا:اوعي يكون اللي فدماغي

انا:لا هو تأمين علي مكان انا هروحو اعمل فيه مقابله بس بعد ماخلص ولا حد شاف حاجه تمام

راجا:تمام

وصلنا الشركه وقابلت المحامي وضبط الدنيا وانا رجعت للناقصه طلعت من الشركه روحت اكلت وطلعت عشان انام دخلت اوضي لقيت خالتي قاعده فيها

انا:مش فاهم انا اوضه دي ولا صاله

دينا:انت مرتبط ياحمد

انا:انت عيشتي في لندن كام سنه

دينا:سبع سنين

انا:طيب ارجعي بقا وكملي علي السبع سنين عشان انا مليش في الجو بتاع نخطبلك ونشوفلك عروسه

دينا:انت اهبل ولا بتستهبل

انا:بستهبل

دينا:يبني انا غير اللي فدماغك دا انا بس لندن غيرتني حبه في نحية التعامل واللبس بس وانا عايزه اصحبك باين عليكي شقي

انا:طيب انام وانا لما اصحي هطلع اخلص ولما ارجع نقعد ونتصاحب براحتك

دينا:مقبولن الطرده دي

انا:اي خده يادوندون

طلعت وانا نمت وصحيت اخد دش ولبست ونزلت اخد العربيه وطلعت علي الكورنيش روحت علي فرع ماك كانت سندس هناك اخدها في العربيه وطلعنا علي بيت في العجمي ودا بيتي معايا من بدري امي جبتهولي من زمان وصلنا وركنت العربيه قدام البيت

سندس:اي البيت دا

انا:دا بيتي تعالي نقعد فيه

سندس:يلا

فتحت الباب الحديد اللي برا وصلعنا كام سلمه كدا وفتحت باب البيت

انا:ادخلي

سندس:اي البيت الجامد دا والديكور الفشيخ دا

انا:البيت دا شبهي انا اللي عملت كل حاجه فيه من بتاع سنه كدا ومن وقتها وانا باجي اقعد فيه من وقت لتاني

سندس:عشان كدا نضيف

انا:تشربي اي

سندس:في خمره

انا:كان علي عيني مبشربش

سندس:طب هات سجاره

انا: (طلعت علبه السجاير من جيبي وادتهالها) خدي

سندس:تعالي نخش المطبخ نشوف في اي يتشرب

انا: (شورتلها علي تلاجه غير التلاجه العاديه)دي فيها كل حاجه تتشرب هنا

سندس:انا هشرب شويبس رمان وانت

انا:اشطا زيك

طلعنا قعدنا في الصاله علي الكنبه كان في اطباق علي التربيزا اللي قدام الكنبه فيها مكسرات

سندس:انت دماغك عليا علي كدا

انا:ليكي في البلايستيشن

سندس:اه عندي في البيت بس فيفا مش بيس

انا:انا كدا احبك تعالي

اكلتها تلت ماتشات ورا بعض

انا:اتمرني وابقي تعالي

سندس:ماشي جدع الدراع بايظ

انا:دا بلايستيشن 5 يامفتريه جايبو بقالو شهرين لحق يبوظ امتا

سندس:اهو بايظ وخلاص وبعدين هنقضيها الدراع ومش الدراع انت مش كونت عامل رجاله مصر كلها في الشات امبارح

انا:انت اللي جبتي لنفسك

اخد شفايفها بوس وحطيت ايد علي طيزها والايد التاني علي بززها وقعد اقفش في ببزها وانا ببوسها بدات اقلها البنطلون راحت هي سابت البوس واقلعتني البنطلون وطلعت بتاعي من البوكسر

سندس:ودا طبيعي ولا من كتر النيك

انا:لا كونت بدعيلو يكبر انت هتحكي

دخلت بتاعي في بوقها وبدات انيكها في بوقها كل شويه تطلعو من بوقها تاخد نفسها وارجع انيكها تاني حسيت اني ممكن اجيب طلعت بتاعي من بوقها واقلعتها البنطلون خالص ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وجبت الاندر بتاعها علي جمب لقيت كسم ابيض بيضان ابن متناكه بس مش وردي ابيض عادي نزلت الحس فيه ودخلت صباع في طيزها لقيتو دخل عادي دخلت التاني لقيتو عادي برضو جيت ادخل التالت لقيتها بتقفل طيزها طلعت صوابعي وطلعت امص في بززها وهي راحت مني خالص

سندس:نيكني

دخلت بتاعي في طيزها

سندس:براحه

قاعد براحه معاها لحد ما اخدت علي الوضع وبدات اسرع واحده واحده لقيتها جابت علي نفسها وعماله تصوت روحت انا سرعت في النيك وجبتهم فيها واترميت جمبها علي الكنبه واحنا الاتنين عريانين طلعت سجرتين اديتها واحده وولعتهالها وانا ولعت التانيه

سندس:هي الساعه كام

انا:11 انت اي الدنيا قاعده لحد امتا

سندس:لا انا براحتي انت لو عايزني ابات معاك عادي

انا:ليه عايشه مع خرفان

سندس:هما اوبين مايند

انا:وانت بتعملي كدا اوبين مايند برضو

سندس:بص انا شهوتي عاليه وانا محدش نكني غيرك علفكره انا ممكن ابوس حد يقفشلي اكتر من كدا لاء

انا:وطيزك اللي دخل فيها صوباعين عادي

سندس:انا اللي عامله كدا في نفسي بس سبتك ليه تعمل فيا كدا مش عارفه وجيت معاك وانا عارفه انك هتنكني(ودموعها نزلت منها)

انا:هما الحريم كلهم كدا بيحبو النكد بتعيطي ليه

سندس:عشان خايفه احبك

انا:بصي انا صريح دايما حتي لو صرحتي هتزعلك انت مستحيل تكوني ام لعيالي بس تكوني صحبتي لو عوزتيني في اي وقت هتلاقيني معاكي ولو مش عايزاني انيكك تاني فا انا مش ضامن نفسي

سندس: (ضحكت)انت دمك زي العسل

انا:دمي بس

وميلت عليها وبستها وعملنا واحد تاني بس انا مش بعرف اكتب في السكس كويس عشان كدا هتلاقو قليل وخلصنا الواحد دخلنا نستحمي مع بعض وعملنا واحد تاني انا بصحتي كدا كدا ولبسنا وروحتها كانت الساعه واحده ونص روحت انا دخلت البيت لقيت دينا قاعده في الصاله علي التلفون

انا:مساء الخير

دينا:ورايق كمان انت ازاي امك بتسبك كل دا برا

انا:انت جايه تهدي النفوس شكلك

دينا:انا مسافره بكرا

انا:ليه وراجعه لندن ولا رايحه حته تانيه

دينا:لا هروح لندن بنتي وجوزي وحشوني

انا:انت متجوزه

دينا:انت امك مقلتلكش اي حاجه عني قبل كدا

انا:لا شكلها مش بتحبك وبامانه انت متتحبيش انا لحد دلوقتي مش فاهم انت خالتي ازاي

دينا:اطلع نام طيب عشان وراك شركه مستنياك

انا:تصبحي علي خير

طلعت غيرت لقيت مريم بترن عليا

انا:اهلا بالصداع

مريم:مش بتسال ليه

انا:يامريومه انا مسحول في الشركه برجع اكل انام اصحي اعمل اي حاجه انام اصحي للشركه اليوم بقا بضان

هشام:وحشني يابيبس(بؤبس دي بيقولهالي من زمان عشان بشرب بيبس كتير)

انا:جي

جني:حبيبي

انا:اهه طبعا دي مكالمه عتاب

جني:انا مقدره

هشام:وانا اشطا يعني عارف انك مشغول

مريم:يسطا احا كلكو سبتوني لوحدي طيب خلاص وانا اشطا برضو

انا:سبوني انام وتعالو اتغدو معانا بكرا

مريم:فاكس امك هتقعد تبضن عليا وتقولي ليه مفيش اكل في بيتكو

هشام:صح يسطا خشرانه قلة قيمه علي الصبح

جني:طب انا جايه هي كدا كدا بتحبني وانا ملك اختك وحشاني هي اي اخبارها صح

انا:من وقت الحوار دا واحنا شبه متكلمناش مع بعض قال زعلانه عشان خبيت عليها

جني:بص انا من رأيي انها معاها حق انت ملك اختك وصحبتك وكل اسراركو مع بعض اكيد هتزعل لما تجبي عليا حاجه زي كدا

مريم:وانا برضو رأيي كدا

انا:وانت يايتش

هشام:بنام مش فايق

انا:اقفلو انا مش فايق

سبتهم ونمت صحيت روحت الشركه ومان يوم بضان حبه في شغل كتير عشان المناقصه وانا طالع من الشركه لقيت جني بترن عليا

جني: فينك

انا:لسه طالع من الشركه ومروح اهو

جني:طب تعالي خدني

انا:اخدك فين

جني:مش بحب الهزار دا

انا:طب ماشي جايلك اهو

روحت عند العربيه كان راجا ركب واستناني اركب روحت فتحت الباب بتاع السواق

انا:روح هناك انا اللي هسوق

راجا:مش طالبه جنانك

انا:يعم مش هعمل حاجه هسوق هادي

نزل وانا ركبت وطلعت علي بيت جني ركن ورنيت عليها وقولتلها تطلعلي وانا مستيها لقيت رساله من ماريا مكتوب فيها انا في مصر جني ركبت وطلعنا علي البيت ودخلنا انا وجني

انا:اهلا يمجاعه

امي:وانا اقولك صاحيه مبسوطه ليه النهارده

جني:حبيبتي يادودو

ابويا:ازيك يحببتي عامله اي

جني:كويسه هي فين ملك ورينا

امي:فوق في اوضتهم

جني:طب انا طلعلهم(بصت لدينا)ازيك عامله اي

دينا:كويسه(بعد ما جني طلعت)مين القمر دي حبيبتك

امي:وهو دا بيحب ولا يتحب دي بنت فريده الجرم

دينا:ايوه صح دي شبها خالص

انا:تعالي يحجوج عايزك في موضوع

طلعنا انا وابويا قاعدنا في الجنينه

انا:المناقصه اعتبرها في جيبك

ابويا:دا فاضل عليها يومين الشركات تسلم

انا:يعم برا عندك بقا الكلام دا بس انا عايز اقولك علي حاجه بس مش عايز امي تاخد خبر

ابويا:مصيبه جديده

انا:اهه واحده اسمها ماريا ممشيه تجاره المخدرات والاثار والسلاح في العالم كلو وفوزي كان شغال تحت ايدها في مصر

ابويا:وانت عرفت كل دا ازاي

انا:من الرقم اللي اتبعتت منو الرساله بس هي مش غبيه عشان تعمل كدا هي قاصده تعرفني هي مين

ابويا:جدع انت كدا بتشغل دماغك

انا:والاغرب اني طلبت منها ان المقبله تكون في مصر وهي تجي هنا وجات وبعتتلي رساله من شويه

ابويا:طب سوال تفكر هتعوز اي منك

انا:مش لاقيلها حل غير انها هتعرض عليا اخد مكان فوزي او مكان اكبر

ابويا:وانت هيبقا اي ردك

انا:شمال لاء بس عايز اقبلها واسمع منها يمكن اطلع منها بمصلحه مفيده

ابويا:مش عارف لسه

فوق في اوضه ملك لما جني طلعتلها وخبطت عليها

ملك:ادخل

جني:وحشاني يجزمه مش بتسالي ليه اي يارينا وحشاني اوي

رينا:وانت كمان

ملك:تعالي اقعدي

جني: (اخد رينا اقعدتها علي حجرها وقعدت علي السرير جمب ملك)مالك

ملك:انت شايفه ان احمد يخبي عليا كل دا عادي وانت كمان زعلانه منك عشان مقولتليش

جني:انت عارفه كويس اوي لو قولتلك احمد هيعمل معايا اي مش بعيد ميعرفنيش تاني

ملك:احسن بدل الكدب بتاعو دا

جني:يبنتي انا اللي هقولك احمد صريح ازاي بس كل واحد وليه اسرار وبعدين تكريه ازاي هو في اطيب منو ولا اجمل منو ولا

ملك:جني سارحه علي فين انت تمام

رينا:انت بتحبي احمد

جني: (بدات تلجلج)لا لا هحب هحبو ليه

ملك:طب متخابيش والبت دي فاهمه كل حاجه مش هتقولو

رينا:امان

جني:من واحنا عيال انا بشوف في اخوكي الراجل اللي بحبلم بيه بس هو حلوف ولا حاسس 12 سنه بحبو وهو ولا حس بيا

كدا الجزي الثالث خلص اشوفكو في جزي جديد واسف علي اي اخطاء املائيه

ارجو الدمج

الجزي الرابع

جني:من واحنا عيال وانا بشوف في اخوكي الراجل اللي بحلم بيه بس هو حلوف ولا حاسس 12 سنه بحبو وهو ولا حس بيا

رينا:بس احمد بيحب واحده تاني

ملك:بس يبت اسكتي

جني:بت مين

رينا: (بتكلم ملك)متخبيش عليها واحده صحبت ملك وهو عينو منها من بدري

جني:وهي حلوه

رينا:لو كونتي جبتيلي شوكلاته كونت قولتلك

جني:هجبلك كل اللي عايزه بس قوليلي

رينا: (مسكت تيلفونها وفتحت الانستا وجابت اكونت اصول)اهي

ملك:بصي معندكيش حل غير انك ترضي بالامر الواقع

جني:معاكي حق كان لازم افهم من زمان

امي وخالتي خلصو الاكل واكلنا وانا اخد بالي ان جني مش بتاكل كويس

انا:مالك يبنتي مش بتاكلي ليه

جني:لا مفيش

امي: (قامت من علي الاكل وقالت لجني)خلصي وتعاليلي الجنينه عايزكي

جني:حاضر

خلصنا كلنا وجني راحت لامي وانا روحت قعد جمب ملك

انا:طب اهون تقعدي كل دا متكلمنيش

ملك:انا قرفانه منك اصلا

رينا:وانا

انا:انت وهجبلك شوكلاته اهدي انت بقا ياقمر عايزه اي

ملك:مش عايزه حاجه منك

انا: (طلعت ايفون 13 من جيبي)طب خدي دا وهتلاقي علبتو وشاحن وسماعه فوق كمان

ملك:ماشي خلاص هصلحك

ابويا:يحنين انت ما كلو من فلوسي

عند امي وجني

جني:اي يادودو

امي:عارفه انا بحبك ليه ياجني عشان مش زي التلاته المتخلفين اللي رايحين في اي حاجه وخلاص انت العاقله اللي فيهم ومحترمه ومتربيه وانا وامك اكتر من اخوات هي وسخه ومش بتسال بس عادي وابوكي كان زميلي في الكليه وكان محترم واخوكي عمار انا بعتبرو ابني يعني انا لو هختار مرات ابني هتكوني انت انا عارفه انك بتحبي من وانتو صغيرين بصتك ليه كانت بتقول كدا وهو مش بيكرهك هو مش عارف انك بتحبي اصلا

انا:ابنك بيحب واحده تانيه

امي:عارفه مفيش حاجه بتحصل في الدنيا دي مبعرفهاش ياجني بس انا مقدرش اجبرو علي حاجه خصوصا اني انا وعلي حربنا جامد عشان نتجوز ابهتنا وجدودنا كانو بيكرهو بعض بس انا واخواتي واخوات علي عدينا المواضيع دي لانها كانت مشاكل شغل انا مقدرش اكسر قلب ابني ولا اشوفك مكسوره عشان كدا انا جايباكي هنا اقولك متخفيش دودو فضهرك

جني:حبيبتي يادودو بس ابنك حلوف برضو مش هيحس بحاجه

امي:سبيها علياا

انا بعت رساله لماريا قولتلها هنتقابل كمان اربع ايام وتستني مني المعاد لقيتها ردت قالتلي تمام اخد رينا وطلعت علي الجنينه اخد جني روحنا كارفور دخلنا الماركت نجيب حاجات

رينا:هات شوكلاتات كتير

جني:انت مش بتعملي حاجه غير انك تاكلي شوكلاته

انا:سبيها انا داخل في حوار وعايزك تخترقي رقم تلفون تعرفيلي كل تحركاتو وبعدين انا المعلومات اللي عندي علي ماريا ان اسمها ماريا وعرفنا شغلها بس متعرفيش تجبيلي معلومات اكتر

جني:يبني واحده زي دي اكيد مامنه نفسها جامد وبعدين هي ازاي مكلمتكش من رقم برايفت

انا:عشان عارفه اني هاكر وهخترق الرقم وهي سيباني اوصل للوصلتلو

جني:وهتقبلها امتا

انا:خليتها تيجي مصر وهقبلها بعد عيد ميلادي بيوم

جني:اشمعنا يعني

انا:عشان ميحصليش حاجه ومعرفش اعملو دا بيجي مره كل سنه

جني:احنا محتاجين اكل وشرب القاعده بتاعتنا بس

انا: (تلفوني رن وكانت سندس)طب روحي جبيهم وانا مستنيكي عند الكاشير(جني اخدت رينا ومشيو)لحقت اوحشك

سندس:فاضي عايزه اشوفك

انا:انا تعبان خالص النهارده لو شربت سجاره هقع منك

سندس:ماشي بس انا كونت عايزه اشوفك عادي مخنوقه وعايزه اتكلم مع حد

انا:طب البسي وهاجي اخدك بالعربيه نقعد في الكورنيش شويه

سندس:ماشي

قفلت معاها ولقيت جني جايه علياا

انا:تمام كدا يارينا ياقمر معاكي شوكولاتات كتير

رينا:تمام يقلب رينا

جني:كونت بتكلم مين

انا:مكالمه شغل

جني:طب يلا وصلني عشان مصدعه شويه

انا:يلاا

وصلت رينا الاول وبعدين روحت اوصل جني ولاول مره تفتح بوقها من وقت مركبنا

جني:انت في حاجه بينك وبين سندس

انا:انت جبتي الكلام دا منين

جني:لما بنت عليك اخد بالي دي بت مش كويسه ياحمد

انا:وانا من امتا حد بيقولي اعمل اي ومعملش اي انا بمشي بدماغي(وصلت عند الفيلا بتاعت جني وركنت)

جني:دماغك طب بلاش دماغك عشان عناله تخوط منك وانت مش حاسس وهتوصل بيك لحد ما تموت

انا:مش هموت ولو موت هرجع تاني

جني:بطل الهبل دا والكلام اللي مش مفهوم وانت مش عارف انت رايح فين ولا عايز اي اصلاا رايح تتسرمح مع بت شمال(اتعصبت وصوتها بقا عالي)ورايح تحب واحده وياريتك احترمتها لا جاي تكلم سندس وانا فين من كل دا اللي بحبك من وانا صغيره 12 سنه مستنيه منك كلمه مش عايز تقولها(سكتت وبقت بتتكلم براحه بس بتلجلج)احمد انسي كل اللي قولتلو انا نزله

نزلت ودخلت الفيلا وانا قاعد مصدوم من كلام جني انها بتحبني انا طول عمري الملاك الحارس لجني دورت العربيه وطلعت علي سندس

سندس:عامل اي

انا:تمام

اخدتها وطلعنا علي الكورنيش

سندس:انت قولت اننا صحاب احمد يبنيي

انا:اي

سندس:انت مش معايا خالص وبعدين انت جاي تقبلني بشبشب وشورت

انا:لما كلمتيني كونت في ماركت بجيب حاجات ولما قولتيلي انك مخنوقه جتلك زي ما انا

سندس:حبيبي(وحضنتني)انت مالك بقا في اي

انا:مفيش دماغي مشغوله شويه بس

سندس:طب انت شكلك تعبان يلا روحني ونتقابل بعدين روح نام انت

انا:يلا طيب

روحتها وانا روحت ونمت من كتر التعب وصحيت علي مريم وهشام في الاوضه عندي

مريم:انت يعم حمار نوم

هشام:قوم يعم

انا:جني فين

مريم:قالت انها تعبانه ومش قادره تطلع

انا:طب تعالو نلعب بلايستيشن

بعد ساعتين عمال اكسب مريم وهشام

هشام:متغتصبنا احسن يعم

مريم:انت بتقعد تجيب تيجوان كتير وتفشخنا في اللعب لو في حاجه مدايقاك

انا: (حكتلهم كل اللي حصل)ومش عارف اي الحوار دا

مريم:ايوه انا كونت عارفه

انا:وخبيتي عليا

مريم:ما انت خبيت علي اختك حوار الاضة يسطا اي صباح الفل حاجه وحكتهالي اجي اقولك ازاي

هشام:وانا كونت شاكك بس اوقات بشوفها بتتعامل عادي فا محطيتش في دماغي

انا:يجدعان انا جني طول عمري بعملها انها بنتي مش صحبتي انتو في ايي

في نفس الوقت ملك كانت برا متجمعه مع شلتها

اصول:تعالي ياملك عايزاكي

ملك:في اي

اصول:بصي انت صحبتي واختي انت اخوكي بيحاول يقرب مني وانا الصراحه مش شايفه غير اخ فا حولي تفهمي كدا

ملك:ماشي سبيها عليا

اصول:وانت اختي مهما حصل

ملك:طبعا يبنتي انت هبله

ملك خلصت ورجعت البيت كانت امي وابويا ورينا قاعدين تحت

ملك:اهلا يجماعه

ابويا:ازيك ياحبيبتي

امي:اي الاخبار

ملك:كويسه تعالي عايزاكي

امي:تعالي(اخدتها ودخلو المطبخ)في اي

ملك: (حكتلها اللي قالتلها اصول)

امي:ما انا عارفه انها مش بتحبو وعارفه انها هتقولك كدا عشان البت دي مش بتهزر

ملك:هموت واعرف انت ازاي بتعرفي كل حاجه كدا

امي:عشان انا غاده يرحمك المهم انت مش هينفع تقولي لاحمد ان اصول قالتلك كدا انت هتقوليلي سمعتيها ببتكلم مع صحبتك وانها خايفه تقولك عشان متزعليش

ملك:وشايفه احمد هيسمع مني عادي

امي:اعملي اللي بقولك عليه وانت ساكته

ملك:انت تأموري

ملك طلعت فوق وجت عند اوضي وخبطت

انا:ادخل

ملك:ازيك يامريومه اي الاخبار يايتش

هشام:تمام الحمد***

مريم:حبيبتي حبيبتي حبيبتي لو هشحت مش بحب غيرك

ملك:قلبي احمد تعالي عايزاك

انا: (قومت طلعت روحت معاها اوضتها كانت رينا نايمه)مش مطمنلك

ملك:بص انا هقولك اللي هقولو عشان خايفه عليك

انا:خير

ملك:انا كونت قاعده عند فرحه صحبتي وكونا الشله كلها هناك وسمعت اصول بتقول لفرحه انك بتقرب منها وهي شايفاك اخوها وهي خايفه تقولي عشان مزعلش منها

انا:اشطا تمام

ملك:بس كدا

انا:وانت عايزاني اعيط يعني ولا اعمل اي انا اهه حاسس بزعل بس اشطا البت تستاهل احسن مني مليون مره انا حياتي دخلت في عك كتير وشكل اللي جاي اسود فا هي متستهلش كدا وانا كونت معجب بيها مش دايب فيها

ملك:اخويا عاقل يجدعان انا مش مصدقه

انا:طب صودي دي(وضربتها علي قفاها وجريت)

ملك:يا تخدني يا تخدو

رجعت لمريم وهشام وكملنا قعده مشيو علي 12 وانا نمت عشان كان بكرا الصبح المناقصه نمت وصحيت اخد دش ولبست بدله ونزلت عشان افطر نزلت لقيت امي وابويا تحت

انا:صباح الخير

امي وابويا:صباح النور

انا: (لقيت ابويا لابس بدله)انت جاي معايا

ابويا:عايز اشوف عملت اي انا سايب كل حاجه ومبسالش

انا:متقلقش كلو تمام يلا بينا

مشينا انا وابويا روحنا الشركه وبص علي ورق ولاقاني ممشي الدنيا وزياده واتبهر بيا وبعدها روحنا المناقصه واخدنها طلعنا علي البيت

امي:عملتو اي

انا:انا حاولت اخدها

ابويا: (ابويا فهمت اني هحور علي اي وقال يدوس معايا)انا غلطتي اني اعتمد علي عيل زيك

ابويا:وانا كونت هعمل اي يعني انا كان معايا اسبوع اجبلك مناقصه فيها ازاي مخلف سوبر مان

امي:اهدوووو خلاص يعلي احمد حاول

انا:لا بنا بنكشك يادودو اخدنها

امي:طب يبن الجزمه مبروك ياعلي

ابويا:**** يبارك فيكي ياحبيبتي

انا طلعت نمت وصحيت علي المغرب نزلت عشان اكل

انا:هي الساعه كام

رينا:6

انا:واكلتو من غيري

ابويا:يعم ما احنا لو كونا صحيناك كونت هتقول كولو انتو انا مش جعان

انا:طب سخنيلي الاكل واعمليلي قهوه علي ما اخلص

ملك:عينينا ليك يا جامد

انا:ملها دي

رينا:عشام المناقصه وكدا ياجامد

انا:برضوو

امي:كل وتعالي عايزاك

انا:ماشي يادودو

اكلت واخد كوبايه القهوه من ملك وطلعت الجنينه لامي

انا:ايوه يادودو ياقمر

امي:ولع سجارتك عشام تبقي جد معايا

انا:اول مره تسبيني اشرب قدامك ماشي

امي:حسيت بي اي لما ملك قالتلك

انا:اني ليه متحبنيش انا فيا اي وحش ماشي انا غريب شويه وحياتي غامضه بس دا مش سبب

امي:دا انت حسيت كدا وكونت يادوب معجب بيها ما بالك لو بتحبها من 12 سنه

انا:امي انت عارفه علاقتي بجني طول عمري وانا الملاك الحارس بتاعها انا مفكرتيش انها ممكن تحبني

امي:انت مش غبي ياحمد عشان متاخدش بالك هي مكنتش بتبين علطول بس كان باين

انا:مش عارف انا حاول مع نفسي لقيت نفسي مش عايز خلاص ابقي عملت اللي عليا

امي:اطفي السجاره دي ياولد

انا:لا يستي انا اطلع اكلمها في اةضي هي ناقصه

طلعت لعبت بلايستيشن شويه رنيت علي جني تلت مرات مردتيش بعتلها علي الواتس كانت فاتحه قفلت نمت وصحيت تاني يوم اليوم عادي مروحتش الشركه ابويا رجع انا علي الساعه اربعه لبست واخد العربيه روحت عند جني رنيت الجرس ام جني فتحت(ام جني:فريده بتحبني خالص وصحبت امي من وهما عيال)

فريده:حبيب قلبي

انا:قلب قلبك وحشاني

فريده:وانت كمان

انا:فين جني

فريده:في اوضتها

طب طلعتلها

دخلت من علي الباب لقيت عمار اخو جني وايهاب ابوها قاعدين في الصاله

انا:عمي ايهاب عامل اي

ايهاب:وحشني يبن الكلب

انا:مقبوله اي عموره عامل اي

عمار:الحمد*** انا زعلان منك عشان مش بتخرجني بقالك كتير

انا:يعم اخلص مع جني واخدك هتبات معايا النهارده خلاص بقا يافوفا حضريني طقمين عشان هاخدو معايا

فريده:ماشي يموكوس

طلعت لجني خبط عليها

جني:ادخل

انا:طب ما انت صاحيه قولت لو رنيت عليكي امبارح وانت نايمه هتصحي ترني عليا

جني:ماخدتش بالي(باين فشخ انها معيطه)

انا:طب تعالي في البلكونه عايزك في كلمتين(طلعنا البلكونه طلعت سجاره وولعتها)بصي انت واصول مفيش بنا حاجه هي البرص الصغير اللي في البيت دي هي اللي بتعمل الفتن دي بس انا وهي صحاب عادي

جني:وسندس

انا:صحاب عادي البت مش زي ما انتو فاكرين(طبعا عايز امشي الدنيا وبالذات لما شوفت جني في الحاله دي)

جني:ماشي انت جاي تقول كدا بس

انا:انا عيد ميلادي بكرا ينفع احتفل بي منغيرك

جني:هاجي متقلقش

انا:ولو قولتلك اني مش عايزك تيجي بس العيد ميلاد دا عايز ابقي فيه مع بعض

جني:مع بعض ازاي

انا:مع بعض ياجني

جني:انت مبتحبنيش ياحمد متكدبش علي نفسك

انا:عشان عمر ما يجي فدماغي انك بتحبيني انت فظهري علطول بشوفك مسؤله مني غير التانيه دي

جني:وليه مفكرتش ان طريقتك دي ممكن تخليني احبك

انا:جني لو بتحبيني بجد امسحي دموعك وعايزك تاكل وبكرا هفهمك اي حاجه عايزه تفهميها هستناكي بكرا لازم تيجي

جني:حاضر ياحمد

سبتها ونزلت راحت جني كلمت امي وحكتلها كل الكلام اللي قولنا

امي:يبت الموكوسه الواد جايلك وبيحاول معاكي تروحي انت تصدي

جني:قولت اتقل يادودو

امي:هو في تقلان بعد اللي قولتي لما كونتو في العربيه

جني:تصدقي عندك حق بس انا كدا منظري زباله قدامو

امي:ولا زباله ولا حاجه بصي انت اللي لازم تعملي ازك تيجي عيد ميلادو بكرا وانك تقربي منو وحاولي تخلي يحبك

انا لما خلصت مع جني اخد عمار ومشيت وصلت خبت علي الباب

ملك:افتحي يارينا

رينا:يووهه كل رينا انا زهقت(فتحت لقت عمار فشخت بوقها)ازيك ياعمار

عمار: (فاشخ بقو هو كمان)كويس انت عامله اي

انا:اطفال اي دول يا**

طلعت انام عشان تاني يوم عيد ميلادي واليوم اللي بعدو مقابله ماريا

كدا الجزي الرابع خلص اسف علي الاخطاء الاملائية واشوفكو الجزي الجاي

الجزي الخامس

صحيت من النوم الساعه اتنين اخد دش ولبست شورت وتيشرت نص ونزلت لقيت جني تحت

انا:صباح الخير

امي:صباح النور يحبيبي كل سنه وانت طيب

انا:وانت طيبه

جني:كل سنه وانت طيب

انا:وانت طيبه(وميلت عليها ورحت علي ودانها)ودبقي دايما معايا(حسيت اني مرتاح لجني وان واحده بتحبني مل الفتره دي اكيد تستاهل فرصه غير ان جني كانت علطول بتتحاما فيا علطول كان من المتوقع تحبني يعني)

جني:احممم طب يلا عشان نجيب اللبس وتحلق

انا:احلق اي لا انا مش هحلق

جني:اعمل دقنك والجناب بس

امي:اومال لو كونت جاستين بيبر كونت عملت اي

انا:فكك منها تعالي معايا(طلعنا انا وجني الاوضه عندي)تعالي اختاري معايا اللبس اللي اطلع بيه

جني: (جبتلي سويت شيرت ابيض وبنطلون اسود نفتوح من عند الركبه وكوتشي جوردن ابيض في اسود في رمادي)دول هيكوني جامدين استني (فتحت دورج الساعات بتاعي كان في واحده كيلفن كلين سوده طلعتها) ودي كدا هتكون اجمد

انا:طب انزلي هلبس وانزلك نشوف هنعمل اي

جني:متتاخرش

انا:حاضر

لبست وبصيت في المرايه لقيت نفسي عزيم ماشي اللبس تقليدي بس عظيم كفايه ان جني هي اللي اختارتو نزلت

امي:ايوه ياجامد اي الحلاوه دي

رينا:اي رايح تخطب

ملك:مش هظيط معاهم

انا:يلا ياجني

خد جني وطلعنا ركبنا العربيه

جني:سبني انا هشغل اغاني

انا:لا انا اللي هشغل

جني:يعم هشغلك مروان بابلو بتاعك

انا:وانت بتتكلمي عن بابلو تقومي تقفي

جني:يعم اتنيل

اناطلعت بالعربيه وشغلت ميري لمروان بابلو وجات الحته اللي مستنيها وهو بيقول ايدي في ايدك فين هتروحي وانا اجيلك ومسكت وكلبشت في ايديها راحت جني وطت الصوت خالص

جني:اي اللي غير رايك فيا طيب

انا:بصي وبصراحه يعني انا مش هقولك لقيت نفسي بحبك فشخ وكدا لا انا فكرت لقيت ان مش عدل اعمل كدا فا اني ادي نفسي فرصه واديكي فرصه وانا حاسس نفسي مرتاح انا مش عايز اكتر من كدا

جني:توعدني انك متخونيش

انا:اوعدك

وكملنا جبنا هدوم ليا وبعدين جبنا فستان وجزمه لجني وانا اللي شيلت حساب كلو واخدتها ورجعنا البيت عمار فتحلنا دخلت لقيت ام جني وابوها ومريم وهشام وابو وامو ومريم وابوها وامها موجودين

انا:اي قله الزوق دي لسه فاضل ساعه جايين تعملو اي مفيش اكل

نانسي: (ودي ام مريم ودي الحته الشمال عندي)انت مش بتسال ليه

انا:وهو انت مراتي يعني عشان اسال عليكي

نانسي:وكمان دمك خفيف

فريده:يانانسي الواد دا مترباش وانا شايفه ميستهلش الهديا

انا:ليه كدا بس دا انا بضحك معاكو

سلمت عليهم كلهم وبعدين طلعت جني ومريم علي اوضة ملك وانا وهشام طلعنا اوضي

هشام:انا مش فاهم حاجه

انا:في اي

هشام:انت مش كونت من يومين حصل اللي حصل مع جني والنهارده جاي انت وهي وبتضحكو والدنيا اخر فل

انا:لا منا معاها دلوقتي(وحكتلو كلي اللي حصل)

هشام:وانت فعلا في حاجه ولا بتحاول علي الفاضي

انا:لا في حاجه

في الاوضه عند مريم وجني وملك

ملك:لا جدعه يبت راجعه معا وملسكه في ايدو كمان

مريم:عملتيها ازاي

جني:احمد هو اللي جيه وقالي انا عايزك معايا

مريم:الواد الحمار طلع بيفهم

عندي انا وهشام في الاوضه لقيت تلفوني بيرن برايفت نامبر

انا:اهه استر مش مرتاح (رديت علي التلفون)الو

الرقم:حضرتك الاستاذ احمد علي صقر

انا:اتفضل

الرقم:في عربيه سودا ركنه قدام الفيلا ممكن تركب فيها وتيجي احنا عايزينك نص ساعه مش هناخرك عشان اللي وراك

انا:هو حضرتك مين

الرقم:تعالي وهتفهم كل حاجه(وقفل)

هشام:اي

انا:شكلها مصيبه روح انده مريم وجني (ندهم وجي كونت انا جبت بتاعه صفرا زي البرشامه)بصي يجني البتاعه دي جي بس اي رقمها اهو انا هروح اتاخرت او حسيتي بحاجه غلط انتو عارفين هتعملو اي

جني:هو في اي

انا:هشام هيقلكو

جني:انا قلقانه عليك

انا:متقلقيش

نزلت من البلكونه مشيت علي حيطه كدا ونطيت ونزلت نزله كان راجا علمهاني عشان متهورش نزلت لقيت راجا قاعد جمبي بس انا ماخدش بالي منو وانا فوق

راجا:تربيتي طيب رايح علي دلوقتي ومش عايز حد يشوفك

انا:مشوار ولو حصل حاجه هتعرف محصلش بليل هفهمك

طلعت ركبت العربيه لقيت تلت رجاله عاديين هو جسمهم حلو بس مش حلو اوي يعني

انا:هو انت مبتشغلش اغاني خالص (لقيت اللي جمبي طلع مسدسو ومسكو بايدو عادي)شكل الكاسيت بايظ

بعد عشر دقايق بالضبط لقيت اللي بيسوق بيكلمني

الرجل:البس دي علي دماغك(وداني قماشه سودا)

اخدتها ولبستها وخمس دقايق لقيتو دخلنا مبيني وشال القماشه من دماغي لقيت مبني احا كسم خيال اللي عملو احا هو مصر فيها تصميم كدا وانوار كدا

عندي في البيت

مريم:هما كدا بيتمشو مش راكبين عربيه

هشام:اي المكان دا بقا

جني:دا مبني تبع الامن الوطني

هشام:ايي قولتلو بلاش حوار ماريا ممكن يكونو عرفو وقبضو عليه

مريم:اهدي يعم

عندي انا بقا

الراجل:اقعد هنا

انا: (قعد وطلعت سجاره وولعتها لقيت راجل جيه قاعد)انا هنا ليه

الراجل:انا اللواء جلال الرمالي وانت هنا في الامن الوطني مش هطول عليك عشان عارف وراك مشاغل انا عايزك معايا

انا:طب وانت هتعمل اي بواحد زي

جلال:انت في منك كتير الهاكر مفيش اكتر منهم بس انت فيك مزتين مش موجودين في غيرك ان محدش يقدر يشتريك ودا اللي مخليني عايزك والتاني انك بتفكر ودماغك سابقه اللي قدامك

انا:وعايزني في اي

جلال:عايزك انت وصحابك في مهمه في هاكر اسمو غازي الراجل دا انا مش عارف احدد مكانو والعملا اللي عندي مش قادرين عليه

انا:طب لو مقبلتش اني اساعدك هتسجني

جلال:لا طبعا انت ليك حرية الاختيار بس دي خدمه لبلدك غازي دا بيشتغل علي اكبر ازي لمصر

انا:طبعا عشان الفلوس تكون كتير وكل ما التزي يكبر الفلوس تكتر

جلال:بالضبط

انا:اخد راي اللي معايا وهقولك معاك ولا لاء

جلال:ماشي بس متتاخرش وخد الرقم دا(كتبلي رقم في ورقه)لما تقرر كلمني

انا:تمام (طلعت من المبني لقيت عربيه مستنياني ركبت فيها ورجعت البيت وطلعت علي فوق من البلكونه عشان محدش يحس بحاجه)

جني:انت كويس

انا:اهو تمام قدامك

هشام:طب البس بسرعه عشان ننزل وبعدين احكلنا اللي حصل

لبست ونزلتلهم لقيتهم مطفين النور

انا:مش كبرنا علي الكلام دا

جني: ( جبت جمبي ومسكت دراعي)تعالي (مشيت بيا شويه لقيت النور اتفتح ولقيت تورته كبيره فشخ عليها صورتي انا وجني الصوره دي حاطتها علي التلفوني وجني حطاها علي تلفونها ) كل سنه وانت طيب ومعايا

انا:وانت معايا

وبعد كميات كبيره من كل سنه وانت طيب والهدايا والعيد ميلاد خلصت طلعت مسكت التلفون لقيت رساله من ماريا بتقولي المعاد امتا بعتلها قولتلها الساعه 7 في مكان في علي الكورنيش ولقيت سندس رنت كتير فشخ عليا رنيت عليها

سندس:كل سنه وانت طيب

انا:وانت طيبه

سندس:عايزه اشوفك بكرا

انا:طيب معايا مشوار بكرا هخلصو وكلمك

سندس:طيب هستناك تكلمني سلام

انا:سلام

نمت وصحيت الساعه تلاته نزلت عشان اكل

انا:صباح الخير يالولو

ابويا:لو قولتها تاني مش هتشوف وش يزعلك في فيفا

انا:تصدق نفسي اشوفو عشان مش شايف منك اي رد فعل خالص وبتخسر علطول

ابويا:طب تعالي واوريك

انا:لا فاكس يحجوج انا هفطر وطالع لراجا

ابويا:ماشي اهو جبت ورا

انا:برضو مش هلعبك عشان مش في المود دلوقتي

اكلت وطلعت لراجا

راجا:مجيتش امبارح بليل تقولي روحت فين

انا:منا جايلك اهو تعالي وهحكيلك واحنا بندرب عشان عايز اتطور اكتر

راجا:انت جاهز من كل حاجه تقدر تحارب

انا:ما انا شكلي هحارب فعلا الامن الوطني عايزني في مهمه اجيب واحد

راجا:واشمعنا انت

انا:عشان التطور الرهيب اللي وصلتلو في الهاكر واكيد هما بياخدو خبر عشان عملت اختراقات كتير في الفتره الاخيره

راجا:وانت خايف

انا:تؤ

راجا:لا انت قلبك بقا في حته تانيه يعم

انا:يعم لازم عشام متفشخش

قاعدنا ندرب لحد الساعه خمسه طلعت كلمت مريم تجمع الشله ودخلت خد دش ولبست ورنيت عليها

انا:هتتجمعو فين

مريم:عندي

انا:طيب جايلك

طلعت وروحت لمريم وصلت علي خمسه ونص دخلت لقيتهم كلهم

انا:الساعه جامده يامريومه

مريم:اي رايك في حته احمد اللي جوا الساعه (مريم جبتلي ساعه روليكس فشيخه وفيها اسمي جواها بحاجه زي الالماز)

انا:لا جامده **** يخليكي ليا وانت يا ايتش جامد السلسله (جبلي سلسله فضه رفيعه نيك وانا بحب السلاسل الرفيعه)

هشام:اي خدمه

جني:وانا مفيش حاجه هتتقلي ولا اي

انا:لا انت هديتك احلي هديه الصراحه(جبتلي برواز في صور ليها انا وهي بس وبرواز تاني في صور لينا احنا الاربعه وعلب سجاير ميرت كتير فشخخ)

جني:اي خدمه

انا:**** يخليكي ليا المهم بصو انا هقابل ماريا كمان شويه بس مش دا الحوار انا امبارح روحت الامن الوطني(وحكتلهم كل حاجه) الحوار دا حلو فشخ لحاجتين

هشام:حلو في اي يعم

انا:انت مدام اشتغلت مع الحكومه انت كدا امان وتانيه اننا هنجرب حاجه جديده

مريم:احنا هنروح نجيب واحد زيو زي المرتزقه يعني القتل سهل عندو اهو حاجه عندو الفلوس

انا:متخافيش طول ما احنا في ضهر بعض هتسلك بس انت ياجني اي رايك

جني:انت عارف انا مش مدربه زيكو

انا:منا هقعدك في الجهاز الامني هتكوني الهاكر وانا ومريم وهشام هننزل نجيبو واكيد هيكون في ظباط وعساكر

مريم:معاك

هشام:معاك

جني:معاك

انا:تمام هشوف جلال دا هيقولي نشوفو امتا انا رايح اقبل ماريا

نزلت روحت المكان وخمس دقايق لقيت عربيه GTR سوده داخله عليا لقيت ماريا بترن عليا وبتقولي تعلالي العربيه نزلت من عربيتي وروحت عربيتها ركبت جمبها لقيت واحده فرسه زي ما الكتاب بيقول بس ثانيه احا دي شكلها صغير فشخ علي كل دا

ماريا:كل سنه وانت طيب

انا:وانت طيب عايزه تشوفيني ليه

ماريا:عايزاك تشتغل معايا

انا:انت عندك كام سنه ياماريا

ماريا:20

انا:احا 20 وعامله كل دا دا انت خمس سنين ومش هنعرف نتكلم معاكي

ماريا:قولت اي علي كلام

انا:بصي بصراحة انا مليش في الشمال انا عندي عرض احسن احنا نبقي صحاب لو احتجتيني في حاجه هتلاقيني وانا لو احتاجتك القيكي

ماريا:طب خد دا (وادتني مفتاح العربيه) دي هديه عيد ميلادك

انا:ثواني GTR لا بتهزي

ماريا:منا عرفت انك كونت عايز تدخلها من سنه ومعرفتش قولت اجبهالك انا واعتبر ان دي اول الصحوبيه

انا:مقبوله يستي علي تلفونات بقا

ماريا:سلام (نزلت من العربيه)

بعد ما مشيت كلمت واحد من الجاردات كونت سايبهم بعيد شويه زياده امان اديتو مفتاح العربيه وفتشت العربيه عشان ممكن تكون حطالي حاجه ملقتش قولت لنفسي ممكن تكون ماريا دي مش بتحور اخد العربيه وطلعت علي طريق الكورنيش وكونت طاير علي الطريق روحت لمريم كانو قاعدين في الجنينه دخلت بالعربيه من علي البوابه لقيتهم كلهم بلمو ووقفو

هشام:احاا اي دا

مريم:عايزه لفه

انا:انت لا تعملينا بينا حادثه

جني:جبتها منين

انا:هديه ماريا

هشام:احا دا كسم فلوسها

جني:اي اللي حصل معاها

حكتلهم واستغربو انها قابلتها عادي كدا

انا:يجدعان يعني هتشغلني غصب عني يعني

مريم:يسطا واحده زي دي اكيد مش بتحب يتقلها لاء

انا:اهو حصل وخلصنا هعمل تلفون واجيلكم

رنيت علي سندس مرتين مرضيتش روحت كملت قاعده معاهم لحد بليل

مريم:شرفتو وانستو

هشام:جدعه

انا:انت جيتي بالعربيه ياجني

جني:لا جيت مع هشام

انا:طب طير ياايتش وتعالي هروحك

مريم:روح ينحنوح

جني:بس يبت

طلعنا وركبت معايا وصلتها وركنا عند الفيلا وقعد معاها

انا:خايفه ولا اي

جني:طول ما انت معايا مش خايفه

انا:ينحنوحه طب اطلعي نامي

روحت وكلمت جلال

جلال:قولت اي

انا:معاك انا واللي معايا

جلال:مستنيكو بكرا

انا:تمام

نمت وصحيت وكان يوم عادي لحد ما اتقبلنا انا والشله عند المبني بتاع الامن الوطني ودخلنا وجلال كان مستنينا وكان في اربع رجاله قاعدين علي الطربيزه

جلال:دول اكفاء اربع ظباط عندي في الاداره ودول يا استاذه جماعه هيسعدونا اننا نجيب غازي

ضابط1:انا مش هروح عمليه وشايل عيال علي ايدي

انا:انت لو كونت تقدر تعملها من غير العيال دي كونت عملتها
جلال:خلاص(وفتح شاشه كبيره ورا فيها غازي)

انا:انا اعرفو

كدا الجزي الخامس خلص اسف علي الاخطاء الاملائيه اشوفكو الجزي الجاي

الجزي السادس

جلال فتح شاشه كبيره كانت ورا فيها غازي

انا:انا اعرفو

جلال:عارف خلينا في المهم غازي معاه ست عيال ليهم في الهكر وهما قاعدين في فيلا وفيها تقريبا عشرين جارد

انا:سهله

ظابط1:انا نفسي اطلع معاك المهمه دي اشوفك هتعمل اي

ظابط2:دا واحد جاي يساعدنا ومش عارف اذا كان راجع ولا لاء

انا:راجع وانتو معايا وغازي والعيال اللي معاه في جيبنا

جلال:احنا هنفز الساعه اتناشر ودخول هتعملو انكو مادنين عاديين وتجهزو مع بعض

انا:انا عندي خطه احسن

جلال:اي

انا:غازي اكيد مخترق كل الكاميرات اللي حولين الفيلا احنا هنفز اربع الفجر وهنلبس اسود وانا هخترق كل الكاميرات اللي حوالين الفيلا عشان اوصل لطريقه توصلنا لحد الفيلا من غير ما نبان في الكاميرات

وانا بتكلم في واحده فتح الباب

الراجل:الحق ياجلال بيه في حد بيخترق النظام

جلال:تعالي ياحمد

انا:جني يلا

روحنا كلنا دخلنا اوضه كلها اجهزه ونظام متقدم فشخ مكونتش اتخيل ان في كدا

الراجل:بحاول اسيطر مش عارف

جلال:احمد تعرف تعمل حاجه

انا: (مشيت قدام خطوتين كان في شابين قاعدين علي جهازين وكان باين ان ظي الاجهزه رئيسيه في التحكم)معلش ياشباب جني تعالي

جني:يلا(قعدنا دقتين نحاول مفيش فايده عمال يحاول يخترق النظام)صعبه فشخ

انا:طيب هخلي يخترق النظام(قومت روحت علي صندوق ازاز في سلوك كتير فكيت سلكتين ودخلت فلاشه في الصندوق)اخترق براحتك بقا

جني:انت عملت اي دا عرف يدخل علي النظام خلاص

انا: (قعد علي جهاز تاني وفي ثانيه بالضبط قومت من علي الكورسي)غازي هو اللي عمل كدا المكان اهو مش دي الفيلا

جلال:واي المعلومات اللي اخدها

انا:رجع السلكتين وافتح الفلاشه شوف اخد اي

جلال: (راح شال الفلاشه ورجع السلكتين وجاب الفلاشه قعد علي لاب ودخل الفلاشه ودخل عليها كان فيها صوره فتحها كانت واحد عامل بعبوص)لا يجدع

مريم:حلوه

جني:نعيش ونتعلم منك

انا: (ميلت عليها)بس كونتي قمر وانت قاعده كدا وجد لا حبيتك اكتر

جلال:طيب روحو انتو دلوقتي وهنتجع الساعه اتنين هنا تشرح الخطه وهنطلع ننفز النهارده

انا:هو غازي بيعمل كدا ليه

جلال:الفلوس ولو اسرار اي دوله طلعت هيدفع فيها ثروه

انا:طيب يلا ياشباب

خرجنا من المبني وركبنا العربيه

مريم:تعرف غازي منين

انا:يبقا ابن فوزي

جني:فوزي اللي فشختو

هشام:وانت كونت عارف ولا صدفه

انا:صدفه

طلعنا علي البيت عندي واشتغلنا انا وجني عشان نوصل للكاميرات وعرفت كل حاجه والخطه حطيتها في دماغي قاعدنا لحد الساعه واحده ونص وطلعنا علي المبني اللي جلال فيه

جلال:الخطه جاهزه

انا:جاهزه

جلال:تعالي اشرحها بقاا

انا:احنا هنعدي ما بين البيوت و الفيلال عادي وهنتجمع في الشارع اللي قدام الفيلا ودا مفهوش كاميرات وانت هتواقف اربع قناصين علي الاربع عماير اللي حوالين الفيلا الساعه اربعه بيكون في تلت جارات في الجنينه قبل ما اي طلقه تطلع من اي قناصه جني هنا هتشغل تسجيل قديم للكاميرات وهتوقف كاميرات الشارع واحنا هنخش الفيلا بعد ما نخش هنتحرك من عير ما نعمل صوت لاننا مش عارفين اذا كان في متفجرات ولا مكان هروب

جلال:تمام اجهزو بقا

جهزنا وروحنا علي الفيلا واتجمعنا حوالين الفيلا وكلنا لبسين سماعات عشان نسمع بعض القناصين ووانا وهشام ومريم والضباط وجلال وجني

انا:جني اول ما توقفي الصوره قوليلي

جني: (قعدت ساكته ست ثواني)الف وواحد الف واتنين الف وتلاته تمام

انا:القناصين مع تلاته طلقتكو تطلع ولازم تصيب واحد اتنين تلاته

قناص1:تمام

قناص2:تمام

قناص3:تمام

انا:يلا

وقنا في حته عند السور ونطينا كلنا دخلنا الفيلا وبنمشي براحه لحد ما وصلنا اوضه طالع من تحت الباب بتعها نور انا شورتلهم اننا ننجهز دخلنا لقينا ست عيال قاعدين علي اجهزه وغازي واقف وراهم بيبص علي الاجهزه الضباط سبتهم لقيت غازي طلع مسدس من جمبو ضربتو طلقه في دراعو

انا:يلا نجيبهم ونطلع

اخدناهم وطلعنا علي جلال

جلال:معلم ياحمد

انا:لو احتاجتني هتلاقيني

سبتو ومشيت وروحت عشان انام لقيت تلفوني بيرن برايفت نامبر

انا:مين

ماريا:برافو ولا اجدع ضابط

انا:هو كان شغال معاكي

ماريا:دا عيال اهبل اشغلو معايا ليه هو كان عايز وانا كرفتو

انا:تمام انا خوفت لا اكون جيت عليكي في شغلك

ماريا:لا متخافش انا مسافره بعد بكرا تيجي اشوفك بكرا وعزماك علي العشا

انا:ضن

ماريا:سلام

انا:سلام

نمت وصحيت تاني يوم علي جني

جني:حقك ما انت كونت بطل امبارح نام براحتك

انا:وانت كونتي قمر امبارح

جني:طب يلا عشان البس عشان خارجين

انا:طيب ربعايه وهنزلك

اخد دش سريع ولبست ونزلت لجني

ملك:اوبا اي القمر دا يعم

انا:تسلميلي ياعسل

رينا:تصدق انك احلي راجل في الدنيا جبلي شوكلاته وانت جاي

انا:اصيله يحيوانه

اخد جني وطلعنا ركبنا العربيه

انا:متجمعين فين

جني:لا ما احنا مش متجمعين انا عايزه اخرج معاك لوحدنا بس مش عارفه نروح فين

انا:طيب احنا ناكل الاول وبعدين سيبي الخروجه دي عليا انا

جني:ماشي

اخدها رةحنا مطعم اكلنا وبعدين ودتها الملاهي وهي كانت فرحانه فشخ اول مره اشوفها مبسوطه كدا بعد تلت ساعات من اللعب انا وهي

انا:طب يلا اروحك عشان معايا مشوار

جني:يلا

ركبنا العربيه وصلت عند الفيلا وركنت

جني:انا عمري ما اتبسط زي النهارده مش عارف اقولك اي (ولقيتها قربتلي مره واحده وحضنتني قاعدين نص دقيقه حضناني وسبتني ونزلت علطول وجريت علي باب الفيلا)

انا:افرحي ياما هتجوز مجنونه

طلعت علي البيت غيرت لبست لبس كلاسيك دخلت الاوضه بتاعت الهكر اشوف كام حاجه وطلعت ركبت العربيه رنيت علي ماريا

انا:اجيلك علي فين

ماريا:هبعتلك لوكيشن المطعم

انا:تمام انا هتحرك دلوقتي

ماريا:وانا كمان

انا:تمام ابعتي اللوكيشن

قفلت معاها وطلعت علي المطعم بعد ما وصلت دخلت المطعم ملقتش حد غيرها قاعد في المطعم وكانت قاعده مدياني ضهرها روحتلها ولسه جاي اسلم عليها لقيتها وقفت وانا بلمت من جملها الوش اللي زي القمر بشعرها الاسود في اصفر والفستان الاسود بتاعها اللي وصلها لفوق الركبه

انا:هو انا هقعد مع القمر دا لوحدي

ماريا:انت من دور ولادي

انا:يعم ولادك مين انت اكبر مني بسنه بس

ماريا:برضو

وقعدنا اكلنا ومشيت وانا في الطريق لقيت عربيات كتير فشخ قافله عليا الطريق

وفي واحده بتاع 40 سنه واقفه بصه للعربيه انا وقفت ونزلت

الست:احمد

انا:ايوه مين انت

الست:انا الماس غازي اللي انت قبض عليه دا كان شغال معايا

انا:اه وانت جايه تاخديني تعزبيني او تموتيني وتمشي

الماس:انا عايزاك معايا انت مخ عبقري ممكن متكونش بتعرف تعمل حاجات غيرك بيعملها بس زكائك بيخليك تغلب اللي قدامك

انا:علي عيني وعلي راسي بس انا مش بشتغل شمال وبعدين انا اي اللي يخليني اوافق

الماس:كل اللي ورايه دول اي يرجاله متشدو الاجزاء (كل اللي وراها شدو اجزاء)وانت واحد يعني ميت ميت

انا:ومين قالك اني واحد

الماس:اومال كام

انا:بتعرفي تعدي لحد كام

وطلع رجاله كتير فشخ انا ذات نفسي مش عارف عددهمالماس بصتلي متفجأه

انا:انت قولتيها لنفسك ذكائى بيخليني اغلب اللي قدامي انت جايه ليه بقا

الماس:تمام انت اللي اخترت

انا:الودائع ياجوهره

مشيت راحت ماريا من عربيتي كانت راكبه ورا وستخبيه

ماريا:جامد

انا:تقدري تشكي في كدا

طبعا انتو مش فاهمين حاجه انا هفهمكو انا لما لبست عشان اقابل ماريا دخلت الاوضه بتاعت الهكر لقيت اتعمل هاك عليا وصلت للي عملتو وعرفت ان الماس دي هي اللي عملتو ودي شغاله في كل حاجه شمال بلغت جني وخليتها تابع من عندها روحت اقابل ماريا وانا جاي امشي جني رنت عليا

جني:الماس عرفت انك ماشي دلوقتي وهتعمل عليك كماشه

انا:طب اقفلي (بصيت لماريا)عايز منك خدمه

ماريا:عنيا

انا:عايز اكبر عدد رجاله دلوقتي حالا

ماريا:موجودين بس في اي

انا:تعالي نتحرك وهفهمك كل حاجه بس المهم مش عايزك تباني خالص

ماريا:تمام يلا

كدا اكيد فهمت بقا يغالي نرجع بقا لما كونت انا وماريا وقفين

ماريا:حطيت عليها جامد انا لو اتعمل فيا كدا اتجنن

انا:لا بعد الشر عنك انت مسافره بكرا امتا

ماريا:سبعه الصبح

انا:مش هينفع اشوفك قبلها

ماريا:لما اجي مصر تاني هشوفك هتوحشني (لقيتها حضنتني جامد وانا استغربت) عايز حاجه اجبهالك لما اجي تاني

انا:عايزك تيجي بالسلامه

ماريا:بس انا عندي سوال

انا:اسالي

ماريا:انت ليه مكونتش عايزني ابان

انا:عشان هي شغاله في السلاح والمخدرات وكل حاجه زيك اكيد لو عرفت انك معايا هتقلب عليكي انت كمان

ماريا:انا ادفنها انت خايف عليا من دي

انا:لا مخفش عليكي من حد بس برضو مش عايز اجبلك وجع دماغ

ماريا:ماشي يلا باي

انا:سلام

ركبت عربيه واخدت رجلتها ومشيت وانا ركبت وروحت صحيت تاني يوم علي تلفون من مريم

انا:خير علي الصبح

مريم:الحق ياحمد

انا:في اي

مريم:عمار في المستشفي وتعبان خالص

انا:(قومت مفزوع)مستشفي اي

قلتلي المستشفى قومت لبست علي طول ورحتلهم وصلت لقيت جني قاعده بتعيط

انا: (رحت لجني اول ما شفتي حضنتني وزودت في العياط)اهدي هيبقا كويس

جني:انا بحبو ياحمد مش عايزه يبعد عني

انا:وغلاوتك عندي هيبقا كويس هو في دكتور قال حاجه

هشام:بقالو نص ساعه جوا الدكتور لسه مطلعش

خمس دقايق والدكتور طلع

الدكتور:اكتشفت ان الطفل عندو مشاكل كتير في الرئه ودا اثر علي نفسو وخلي يغمي عليه هو هيحتاج عمليه

انا:والعمليه دي خطيره يادكتور

الدكتور:لا خالص دي نسبه نجحها شبه 100%

انا:طب هتعملوها امتا

الدكتور:وقت ما تحبو

انا:اجهزو واعملها في اسرع وقت (روحت لجني وحضنتها )متخافيش انا معاكي

اخد بالي ان ابوها وامها اخدو بالهم ان في حاجه بنا بس محدش اتكلم منهم قعدنا وكانو ساعه ودخلو يعملولو العمليه وبعد ساعه الدكتور طلع

الدكتور:الحمد*** العمليه نجحت وشويه يفوق من البنج وتقدرو تطمنو عليه

انا:الف شكر يادكتور

نزلت دفعت مصاريف المستشفى بصيت في الساعه لقيتها تمانيه الصبح قولت احا دخلنا علي عمار كان فايق وبعد البوس والعياط والفرحه

عمار:كدا ياحمد متسالش عليا كل دا اهو تعبت

انا:يعم ما انتو اهو كويس وبعدين انت عارف انك الحته الشمال

عمار:طب عشان خاطري روح جيب رينا

انا:انت معرفتيش تربي يافوفا

فريده:عندك حق تعالي عايزاك

طلعنا برا

فريده:اي الكام حضن دول بقا

انا:بنحب بعض

فريده:ومقولتليش ليه

انا:عشان احنا مع بعض من اخر مره جتلكو وانا كونت بحاول مع نفسي اني احبها وحبتها فعلا

فريده:احمد مش محتاجه انبه عليك

انا:طول عمرها وهي بتكون معايا وانت مطمنه

فريده:طب خد الارجوزين اللي جوا دول وروحو وتعالي لما تصحو وتاكلو

انا:انت لو بتطردينا مش هتعملي كدا ماشي يعم هنتكل

دخلت اخد مريم وهشام وكلنا روحنا واحنا روحت لقيت ابويا بيفطر هو امي

ابويا:متقولش انك لسه اللي راجع

امي:انت اي يبني مش هتتبط انت خلاص فاضل اسبوعين علي المدارس

انا:عمار تعب بتاع الساعه خمسه وكونت في المستشفي من وقتها

امي:وهو عامل اي دلوقتي

انا:عمل عمليه وبقا كويس

ابويا:هو اي اللي حصلو

انا:الدكتور قال ان هو كان عندو مشاكل في الرئه

امي:حرام الولد لسه صغير

انا:طب انا هطلع انام عشان يعتبر منمتش اصلا

امي:تصبح علي خير

طلعت نمت وصحيت روحت المستشفي وعدا اسبوع عادي جدا لحد ما لقيت تلفون من ماريا

كدا الجزي السادس خلص اشوفكو الجزي الجاي


قبل ما ابدا الجزي عايز اشكركو علي الكومنتات دي وانا عارف ان الاجزاء صغيره وعارف ان الجزي دا كمان صغير انا في حاجه في دماغي حاجات بس السلسله اللي جايه الاجزاء فيها هتكون طويله وشكرا

الجزء السابع

كونت ناين وصحيت علي تلفون من ماريا

ماريا:صحي النوم عشان عايزاك

انا:في اي

ماريا:بتحاولي تازيني جامد في شغلي

انا:طب ما شغلكو كلو كدا اي الغريب

ماريا:انا قولت اقولك قبل ما اعمل اي حاجه

انا:انت تعرفي تيجي مصر

ماريا:متيجي انت باريس

انا:مش بعرف اتكلم فرنسي حلو اوي

ماريا:انت جاي تتفسح ياحمد

انا:يعني هتجبيني فرنسا وتقعديني في البيت عيب علفكره

ماريا:طب اي هتيجي

انا:هرد عليكي بليل

ماريا:مستنيه منك تلفون

انا:ماشي سلام

ماريا:سلام

قفلت وقعد افكر شويه كدا في كلام ماريا ولو الماس ناويه علي شر فعلا هعمل اي فكست للحوار من دماغي دلوقتي دخلت خد دش وطلعت لبست روحت اوضه ملك كانت رينا نايمه وملك قاعده علي التلفون

انا:فاضيه ياقمر

ملك:افضالك ياحبيبي

انا:طب عايزك خمسايه كدا

ملك:تعالي

انا: بصي انا هحكيلك كل حاجه بس محدش يشم خبر (وحكيت لملك كل حاجه من وقت ما ماريا كلمتني اول مره والماس لحد ما ماريا كلمتني من شويه)

ملك:انا خايفه عليك

انا:انا مش بموت ياملك

ملك:ازاي يعني

انا:هتفهميها في وقتها

ملك:طب العربيه قولت لابوك وامك عليها ازاي

انا:قولتلهم اني عرفت ادخلها مصر ومحتاج الفلوس بس واخدتها ادتها للمحامي هحطها تاني في الحساب وابوكي اشطا ماخدش بالو

ملك:طب وهتعمل اي

انا:ماريا وقفت جمبي قدام الماس لازم اقف جمبها

ملك:وهتسافر وتقعد عند ماريا

انا:انت بتغيري يابيضه

ملك:انا بتكلم جد مش خايفك تغدر بيك

انا:مستحيل تعملها لاني مأمنها وواقف معاها ولو كانت عايزه تعمل كدا اقل حاجه كانت سوحتني قدام الماس

ملك:الضربه ممكن تجيلك في اي وقت

انا:لا ماريا مش هتاذيني انا عارف انا بقولك اي المهم عشان انا حاسس انها مش هتعدي علي خير

ملك:هتقلقني ليه

انا:كل اللي بيحصل دي لعبه واهم حاجه في اللعب الدهاء يعني اقنعك بحاجه وهي محصلتش بس انت متاكده انها حصلت

ملك:هتضحك عليها

انا:بالضبط هقنعها انها عملت اللي عايزه تعملو

ملك:كلام غريب عليا بس ماشي

انا:وفي كلمه سر عايزك تحفظيها

ملك:خير

انا: 6747

ملك:دا اي دا

انا:رقم مرور عربيه يخفيفه بصي كل حاجه هتتعرف في وقتها

ملك:ماشي يعم الغامض انت

نزلت عشان افطر لقيت امي واقفه في المطبخ

انا:صباح الخير يادودو يقمر

امي:صباح الزفت يخرا انت لسه اللي صاحي

انا:ما انت تعمليلي حاجه اكلها ويلا بينا علي المستشفى

امي:ماشي هعملك الاكل

عكلتلي فطار فطرت وطلعت غيرت كانت هي لبست ونزلنا روحنا المستشفى وصلنا كان هشام ومريم وجني وفريده قاعدين

امي:الف سلامه علي عمار يافريده

فريده:**** يسلمك ياحبيبتي

امي:اومال جوزك فين

فريده:في الشغل

امي:عامله اي ياجني

جني:الحمد***

امي:عاملين اي يولاد الكلب

مريم:نفسي تنسي تشتميني مره

هشام:انا مش بصعب عليكي طيب

امي:لو بطلت اهزقكو يبقا في حاجه غلط

انا:تعالي ياجني عايزك

جني قامت روحت اخدها ونزلنا قعدنا برا المستشفى علي مقعد كان في السارع ولعت سجاره

انا:انا مسافر

جنى:رايح فين

انا:فرنسا هروح لماريا عشان القانه من الماس هروح واشوف هنعمل اي

جني:مبلاش ياحمد انا خايفه عليك احنا مش هنرتاح لو حصلك حاجه

انا:متخافيش عليا

جني:هتقعد قد اي

انا:يومين بالضبط هشوف الدنيا مع ماريا وهاجي

جني:هتسافر امتا

انا:ممكن النهارده بليل هاجي بعد بكرا بليل

قعدنا اتكلمنا شويه وقعد اهزر معاها واضحكهابعظها طلعنا فوق



اسف علي الجزي اللي فات وهي متعوضه بالجزى دا

الجزي الثامن


انا وماريا في مصنع مهجور وعلي راسنا قماش اسود

انا:انت تمام

ماريا:يخربيت دماغك انت تمام كدا

انا:يعني شويه مش اوي لو اشرب سجاره ابقي تمام

لقينا الماس دخلت علينا

الماس:لو كونت جيت معايا كان زمانك واقف جمبي وبنبصلها بحسره (شالت القماش من علي دماغنا )هي عندها حق انت مبسوط كدا

انا:طب بصي في جيبي في علبه سجاير طلعلي سجاره وخدي العلبه لو عايزه

الماس:يبني انت بتجيب ثقتك دي منين

انا:كارفور

ماريا:اقولك عليك اي

الماس:انت بجد مش مستوعب اللي انت فيه انت ميت ياحمد

انا:يعني خلاص انا ميت طب مش شارب سجاير

ماريا: (ضحكت)لا حلوه

انا:بجد

ماريا:ايوه يبني انت قولت عايز وبعدين لما خلاص بقا فا مش عايز

انا:وانت يالماس اي رايك

الماس:اتخميت فيك

انا:طيب مش مشكله عادي اعملي موف اون

ماريا:يعم هتلاقيها مش عارفه بصي لما حد تكوني متعلقه بيه وكدا وخلاص بقا تخدي قرار انك تبعدي

انا:اه وكمان سلطه فواكه

الماس:انا مش فاضيه لشغل العيال دا(وسبتنا ومشيت)

انا:هي ادايقت ليه

ماريا: (قعدت تضحك)يبني بقا

انا:بمناسبه الموقف الزباله دا عايز اقولك حاجه

ماريا:قول

انا:بصي انا بحب جني ولو جني قابله اني اتجوزكو انتو الاتنين هتجوزك

ماريا:بس انا مش رقم 2

انا:وانا مش هقدر ابعد عن جني هي متستهلش مني كدا

عندي في البيت كانو قاعدين وجني خبطت علي الباب وفتحتلها ملك

ملك:اعمل باللي مش بتسال

جني: (دخلت من غير ما تكلم ملك وراحت علي امي)غاده ابنك اتخطف

امي: (قامت من مكانها)اي

جني:ابنك وماريا مخطوفين

ابويا:مين اللي عمل كدا

ملك:اكيد مفيش غير الماس

امي:مين الماس دي

جني:انا كلمت مريم وهشام والمفروض يكونو هنا

دخلو هشام ومريم

هشام:في اي يبنتي اي اللي حصل ومكلمنا وجيبانا علي ملي وشنا

جني:احمد اتخطف

مريم:متاكده انو اتخطف

جني:ايوه

مريم:احمد كلمني الساعه تلاته قالي هاجيلكو

جني:اكيد اتحطف بعديها

هشام:انا عارف مين هيساعدنا (رن علي جلال وفتح الاسبيكر)الو جلال باشا

جلال:ازيك ياهشام

هشام:احمد اتخطف

جلال:امتا الكلام دا

هشام:من شويه

جني:استنو انا عندي فكره تعالو كدا(طلعو كلهم اوضي وجني فتحت اوضه الهاكر)

مريم:اي هتعملي اي

جني:احمد كان معاه جي بي اس وكان حاطط الورقه هنا(دورت علي الورقه ولقيتها)اهي يا** ينفع(فتحت اللاب ودخلت رقم الجي بي اس عليه)العجمي احمد في العجمي

جلال: (كل ظا كان لسه معاهم علي التلفون)طيب انا هجهز قوات وهنتحرك

ابويا:يلا بينا

طلعو علي العجمي وكان جلال وصل معاهم ووقفو قدام المصنع

ابويا:هنخش ازاي

جلال:في ناس هتطلع من فوق تبص علي عدد الناس اللي جو وبعدين

وفجأه المصنع انفجر كلو صوت وجلال حاول يسيطر عليهم

(بعد اربعين يومين)

المحامي راح البيت

المحامي:علي باشا احمد اداني الوصيه دي قبل ما يموت باربع ايام جالي وقالي لو حصلي تتفتح في الاربعين جمع العيله عشان تفتحها

العيله اتجمعت

ابويا: (فتحت الظرف كان في ورقه وفلاشه بدا يقري الورقه)الفلاشه متشتغلش غير وابويا وامي وملك وهشام ومريم وجني موجودين

ابويا كلم جني ومريم وهشام عشان يجو ولما جم ابويا قالهم وقعدو في الصاله وحطو الفلاسه في التلفزيون الفيديو اشتغل

انا:وحشتوني بقالي اربعين يوم مشوفتكوش وانا متعود اشوفكو كل يوم جاي افكركو بكام حاجه فاكر ياهشام لما قولتلك شغل دماغك دايما (هشام كمل كلامو معايا وهو باصص في الارض)عشان لو دماغك وقفت لحظه هتموت

هشام:اخرتها اي معاك

انا:مش عايز حد فيكي يزعل انا تمام انتو اهم حاجه تكونو مبسوطين وانت ياجني وحشتيني فاكره كونت بقولك اي انا لو هعتمد علي حد يبقا مكاني ويجيب اخرت حوار وانا مش موجود تبقي انت انا لو موت مش خايف علي نفسي

جني مسكت الريموت ووقفت الفيديو

جني:متهزرش

مريم:في اي يبنتي

جني:انت اخدي بالك احمد قال اي انا لو موت احمد مش بيعمل حاجه صدفه حتي انت احمد كلمك قبل ما يتخطف انا فاكره انو قالك حاجه

مريم:ايوه قالي انو هيجيلنا

جني:انا في يوم قالي انا مش بموت احمد مامتش انا واثقه من كلامي واحمد سايب سر لو حلينا السر هنعرف نوصلو

ملك:احمد كان قايلي احفظ رقم

جني:وانت فاكره الرقم

ملك:اهه 6747

امي:يعني اي

ابويا:انتو بتتكلمو بجد ولا بتقولو اي كلام

جني:استنو بس الرقم دا معني اي

مريم:ممكن يكون باسور لحاجه

جني:احمد مش هيعمل حاجه سهله لازم يطلع عنينا لحد ما نعرف

هشام: (كان باصص في الارص لما رفع دماغو كان في وشو باب ازاز بيطلع علي جنينه كانت مركونه عربيه باص علي النمر بتاعتها)رقم عربيه

جني:اي

هشام:الارقام دي ارقام نمر عربيه

ابويا:انا هسال في المرور واعرف العربيه دي بتاعت مين

ابويا كلمت حد من المرور وبعد خمس دقايق رن عليه

الراجل:ايوه ياعلي باشا العربيه باسن سندس جاد محمد

مريم:سندس انا هكلمها(رنت عليها)الو سندس

سندس:اي يامريم

مريم:احمد ماقلكيش حاجه او ساب معاكي حاجه قبل ما يموت

سندس:اداني فلاشه وقالي لو حد سالك عليها اديهالو

مريم:طب ينفع تجبيها وتيجي علي بيتو

سندس:حاضر هاجي ابعتيلي اللوكيشن

مريم:ماشي سلام

فتحت بعتتلها اللوكيشن

امي:يعني ابني مامتش

ابويا:طب ازاي والمصنع اتفجر قدامنا

جني:اكيد الفلاشه اللي مع سندس فيها حاجه

لما سندس وصلت اديتهم الفلاشه وقاعدة معاهم وفتحوها علي الشاشه

انا:جدعه يبت ياجني عرفت اربي متستغربيش ما انا عارف انك الوحيده اللي هتاخدي بالك وتفكري برغم حلتك الزفت دي طيب بصو انا عايش عملت كدا ليه عشان ماموتش فعلا انا وماريا في البرازيل بصي يجني اطلعي اوضي وافتحي اللاب بتاعي مش تفتحي عادي لا فكي المسامير بتاعتو هتلاقي ورقه فيها رقم تلفون يلا مستنيكي ترني عليا

مريم:يبن الكلب

ابويا:اي يبنتي بس الصراحه عندك حق انا كلب ان جبت العيل دا

طلعو وجني فكت اللاب ولقت الورقه كتبت رقم التلفون ورنت

انا:كونت عارف انك هتحليها النهارده ومش هتطولي وحشتيني

جني:انت معندكش ددمم كدا تقلقنا عليك دا انت هيشتنا اوسخ شهر في حياتنا

انا:اهدي طيب عشان الخطه كدا لسه مخلصتش امي

امي:اي يبن الموكوسه

انا:الماس مكنتش في المصنع لما انفجر وانا مكونتش عامل حسابي علي كدا

مريم:تموت انت عايز تموتها ياحمد

انا:كانت عايزاني اشتغل معاها رفضت اتقمصت وبقا يا انا يا هي

ابويا:تعالي وهتلاقيها تحت رجلي

انا:لا دي مش سهله زي ما انتو فاكرين انا كونت ممكن افهمكو اني هعمل كدا بس مرضيتش عشان هي هترقبكو عشان تتاكد اني موت ولا لاء وهي دلوقتي اتاكدت فاضل حاجه واحده اني اوقعها هي وراها صفقه اثار النهارده هبلغ البوليس وانتو مهمتكو انكو تجبوها

مريم:في جيبي ياخويا

انا:طب وريني هتعملها ازاي وهستنا منكو تلفون بليل تقولولي عملتو اي(رحت قفلت)لا بس البحر حلو

ماريا:انا مش عارفه ازاي مشيت ورا دماغك

انا:عشان انا صح

ماريا:طب وعارف هتخلص من الماس ازاي ولا سيبها بظروفها

انا:انا قولتلهم يجيبو الماس جبوها هنروح وهخلص عليها

ماريا:بس انت ملكش في الدم

انا:هي اللي حطت نفسها وحطيتي في مقارنه ان حد يكسب وحد يموت

عندي في البيت بعد ما قفلت معاهم

جني:الحمد***

ملك:هو ابنك متخلف

امي:اهه

ابويا:طب تعالي يامريم انت وهشام معايا نجيب الماس وجني هنا هتدينا الاخبار

هشام:يلا

راحو وجابو الماس وجني كلمتني

جني:الماس معانا

انا:بالسرعه دي مكونتش متوقع كدا

جني:هتيجي امتا

انا:بكرا الصبح

جني:مستنياك

انا: (قفلت معاها)يلا ياماريا انت وعهد هنرجع مصر

عهد:عملت اللي عايزو

انا:اه يلا

جهزنا نفسنا ورجعنا مصر وصلنا 9 الصبح روحت البيت ومعايا ماريا وعهد خبط امي فتحت اول ما شوفتها رجعت لورا

انا:بلاش ضرب

امي:ادخل يابن الخايبه

انا:انت بتشتمي نفسك

امي:ادخل(بصت ورا لقت ماريا وعهد)عهد وحشتيني (وحضنتها) فينك من بدري

عهد:طب دخليني وهحكيلك

انا:كلكو وحشني

جني: (جريت عليا وحضنتني)ليه تخضنا عليك

انا:معلش كان لازم يحصل كدا

وبعد ما قعد وسلمت علي كلو وبعد ما ابويا وامي سلمو علي عهد

انا:هو انتو كلكو كدا قاعدين من امبارح علي كدا

مريم:كدا كدا محدش هيعرف ينام فينا

انا:عندك حق

رينا: (كانت نازله بتدعك في عنيها)احمد (جريت عليا حضنتني)انت جيت

جني:جيت

انا:ما دي الوحيده اللي كانت عارفه كل حاجه

ملك:عارفه اي

انا:افرضو انكو ماخدوش بالك اني عايش اي الحل

رينا:كونت هقولهم الحقيقه بس بعدين

انا:فهمتو

جني:طب في حاجه مش فاهمها انت ليه موت ماريا معاك

انا:عشان الماس عايزه تخلص منها هي كمان وعشان الحوار يدخل علي الماس ماريا كانت مواقفه شغلها كلو الفتره اللي فاتت

ماريا:ودي وقعت عليا بخساره كبيره بس مش مشكله

امي:خساره اي هو انت وزيره صحه

عهد:غاده بنتي دي

امي:واطيه زيك

ابويا:طب الماس هتعمل معاك اي

انا:انا لازم اخلص منها عشان اطمن وانا مليش في الدم انا هسلمها لناس عايزين يخلصو منها وبالمره ابقا ليا جميله عندهم

هشام:ومين الناس دي

ماريا:المافيا الروسي

انا:المهم انا محتاج انام عشان جايب اخري بس قبل ما انام عايز اشوف الماس

ابويا:بعد ما تخلص معاها تعالي اكلك ماتشين

انا:اي يعم هو انت كونت بتدرب وانا مش موجود

نزلت لي الماس كانت مربوطه في كرسي ونايمه جبت جردل مياه ساقع وكبيتو عليها صحيت مفزوعه

الماس:احمد ازاي

انا: (طلعت سجاره)قولتلك هاتيها عايز اشرب سجاره قبل ما اموت مخلتنيش اشرب لو كونت خلتيني اشرب كونت سبتك تموتيني اصل خلاص هبقا عملت اللي نفسي فيه

الماس:انت ازاي عايش

انا:ما انت مغفله هفهمك عشان متبقيش هبله انا كونت عارف انك هتفطفينا بس انا قبل ما اروح فرنسا لماريا خطفت مرات وعيال اشرف دراعك اليمين عشان يعمل اللي هقولو عليه بعد ما مشيتي من المضنع خليت اشرف يفكني انا وماريا ومشيتو وكان المصنع متحوط بمتفجرات من بدري اتفجر اول ما مشينا واشرف دلوقتي برا مصر مع مراتو وعيالو وما فلوس تكفي احفادو اللي هيجو لحد ما يموتو

الماس:سبني اعيش وهديك كل اللي عايزو

انا:الماس انت فكراني عيل صغير فعلا هتضحكي علي بكلمتين

الماس:***** مش هاجي جمبك بس سبني اعيش

انا:لا شيطانك هيبعبصك عشان تخلصي مني انت السبب افتكرتي نفسك محور الكون اي حاجه عايزها هتحصل اديكي موتي عشان عنديني وكل دا ليه عشان مرضيتش اشتغل معاكي يعني بعيد عن انك بنت متناكه لا وكمان غبيه

الماس:عايزه اعيش

انا:ياريت كان علي عيني

سبتها وطلعت المكتب عند ابويا العب معا

انا:هي عهد دي حبيبتكو اوي

ابويا:كانت اكتر من اخت لامك وانا كونت اعرفها وكونا صحاب وكونت بعزها خالص

انا:اصل مستغرب ازاي توافق انها تتجوز واحد هي عارفه انو خطر وشغلو شمال وبعد ما يتقتل توافق بنتها تكمل مكانو وهي هيتخفش ولا تقول كفايه كدا

ابويا:هي كدا سافرت مع جوزها ووافقت بكظا عشان كانت بتحبو وهو كان خطير في السوق مكنش ينفع يسيب كل اللي وصلو وبنتها انا معرفهاش عشان اقولك بس اي حكايتك مع ماريا

انا:مش عارف

ابويا:طب وجني

انا:بحبها ومستحيل اسبها ماريا بتحبني بس جني انا مقدرش

ابويا:بس جني مدام قولت كدا يبقا فكر كويس عشان متختارش غلط

انا:انا هطلع انام

سبتو وطلعت نمت صحيت تاني يوم روحت اوضه ملك ملقتش غير ماريا هناك

انا:حلو انك قاعده بقولك اي شوفي هتكلمي المافيا ازاي عشان نديهم الماس

ماريا:تمام

انا:مالك

ماريا:مفيش انا هرجع فرنسا هودي الماس روسيا وهرجع علي فرنسا

انا:ليه

ماريا:مش مرتاحه في مصر خليني هناك وانت لو احتجتني هتلاقيني فظهرك

انا:عارف بعد الكلمه دي بتبعبص من ضهري

ماريا:هكلم المافيا وهقولك علي المعاد

انا: (روحت قعد جمبها)مالك بجد طيب

ماريا:انا عارفه انك بتحب جني وهي بتحبك وانا كظا بخرب علاقتك بيها بس انا حبيتك من اول ما شوفتك مش لازم اعيش معاك كتير عشان احبك وانا مش مرتاحه وانا شايفاك مع حد غيري

انا:مش عيب عليكي تكوني خطيره كدا وتجاره سلاح ومخدرات والماز ويجي واحد زي يعلم عليكي كدا

ماريا:اتكل علي **** انا غلطانه اني بتكلم معاك

انا:بصي اللي فيه الخير يقدمو ****

انا لقيت رقم بيرن عليا رديت

انا:الو

كدا الجزي الثامن خلص اشوفكو الجزي الجاي

الجزء التاسع

كونت قاعد مع ناريا في اوضه ملك لقيت رقم بيرن عليا

انا:الو

الرقم: (باين انو حاطط برنامج تغير صوت عشان الصوت تخين)نهايتك قربت معايا

انا:طب جدع

الرقم:هنشوف مين هيضحك في الاخر(وقفل)

انا: (ضحكت)خلاص يعم اهو

ماريا:انت اهبل يابني مالك

انا:مفيش قال نهيتك قربت فكك انت هتقعدي هنا شويه مفيش سفر دلوقتي

ماريا:اشمعنا يعني

انا:امشي ورا دماغي وملكيش دعوه وتعالي ننزل ناكل عشان انا ميت جوع

نزلنا لقيتهم كلهم قاعدين تحت قعد معاهم والباب خبط روحت فتحت لقيت هشام ومريم وجني

هشام:اي يبيبس

انا:ادخلو

امي:انا مش عارفه انتو معندكوش بيوت ولا اهل يسالو عليكو معادا انت ياجني

مريم:انا لسه مقعدش لسه مش كل مره كدا انا تعبت ياحمد

امي:مش عاجبك يابت ولا اي

مريم: (ضحكت)لا يادودو طبعا بهزر معاكي

امي:وانت اي مش عجبك

هشام:وانا اتكلمت

انا:خلاص يادودو عشان خاطر جني عديها المرادي وانتو صح حد يجي دلوقتي

هشام:صباح الخير احنا بعد بكرا مدرسه يمعلم

انا:اهه صح طب اي

مريم:يعم فاكس اطلع البس هنروح المستشفي عشان عمار طالع النهارده

انا:بالسرعه دي

مريم:الدكتور قال ان هو يقدر يمشي بس هيحتاج لرعايه انا هغيرلو مكان الخياطه

انا:اي يمريم انت نويتي خلاص طب

مريم:ما انت ناوي كمبوتر ساينس من بدري ومتكلمناش وواخد الاخت دي في ايدك

انا:وانت اي يايتش

هشام:هندسه يعمهم

انا:طب تيجي تاكلو معايا وبعدين هلبس

مريم:ايوه يعم انا جعانه

امي:انت لا

مريم:لا بس يقمر

امي:ولا اقولك اللي شرب كلب مايه دخل الجنه ما بالك باللي اكلو

مريم:طب روح كل انت عشان انا نفسي اتسدد

انا:بصو احنا مش هنخلص انا هطلع البس وهجيب اكل من اي حته واحنا ماشيين

طلعت لبست ومشينا وجبت الاكل وخليت مريم تسوق للمستشفي

انا:مش عايز جاري عشان الاكل ميقعش عليا

مريم:يعم ارحمني بقا دي GTR مش عايزني اجري ازاي طب بص هسحب كام سحبه وخلاص

انا: (مسكت الاكل)اتفضلي

لقيتها طارت وبعدين هادت وسحبت تاني

انا:اهدي بقاا بقولكو انا في رقم رن عليا قالي نهايتك قربت سكه انا مش مرتاح

هشام:انت من امتا بتخاف

انا:مش خايف علي نفسي خايف علي كل اللي حواليا عشان الضربه متجيش في حد فيهم عشان كدا خلي بالكو

جني:متقلقش كلو هيبقا تمام

روحنا المستشفى لعمار وروحنا واليوم هدي هوا وانا راجع البيت لقيت عربيه قدامي ضربت فرامل مره واحده انا حكيت فيها بس كويس ان عربيتي محصلش فيها حاجه نزلت ولقيت واحده بتاع عشرين سنه فرسه عماله تهاتي

انا:اهدي كدا هومين اللي غلطان فينا

البت:انت بص عملت اي في العربيه

انا:يستي انا عملت اي انت اللي دوستي فرامل مره واحده

البت:هو انت عشان ابوك جايبهالك هتدوس علي الناس

انا:هو يوم باين من اولو بصي عايزاني اصلحالك علي عيني وعلي راسي بس علفكره انا مش غلطان

البت:لا غلطان

انا:طب بصي (دخلت العربيه وجبت كارت اسود في اسمي بالدهبي وايميلاتي ورقمي من تحت علي اليمين بالدهبي)خدي دا في كل ايميلاتي ورقمي كلميني بكرا وهعملك اللي عايزه

البت: (شافت الكارت وفكرت في طريقتي معاها حست اني ابن ناس)طيب شكرا

انا:العفو

ركبت العربيه ورحت البت بقا لما روحت دخلت البيت عند خالتها وجوز خالتها

خالتها:اي ينور مالك

نور:مفيش العربيه اتخبطت

خالتها:طب قولي لوائل يعملها

نور:مش عايزه يزعل هو بيدهاني اروح بيها مشاوير اروح اخبطهالو هو الواد اداني الكارت بتاعو وقالي رني عليا بكرا هعملك اللي عايزه

خالتها:الواد حلو

نور:انت في ولا اي يزينب

زينب:يبت بطمن عليكي

نور:عايزه تشوفي ثانيه كدا (طلعت تلفونها وكتب الاكونت بتاعي علي الانستا) اي دا يخالتو الواد ليه صور في فرنسا وحتت كتير في مصر

زينب:وعرفتي منين انها في فرنسا الصور دي

نور:من فوق موجود المكان

زينب:مين البنات الحلوين اللي متصور معاهم

نور:مش عارفه بس في صور كتير ليهم مع بعض ممكن يكونو اخواتو او قرايبو او صحابو وبعدين دا عندو ناس كتير متبعاه شكلو معروف

زينب:دا متصور مع علي صقر

نور:مين علي صقر دا

زينب:دا صاحب شركه مقاولات كبيره وباني مستشفيات خيريه كتير

نور:هو اسمو احمد صقر اكيد ابنو

عندي انا في البيت لما روحت قعد مع ماريا شويه في الجنينه وبعدين دخلنا

ابويا:متيجي اكلك ماتشين

انا:يلا يعم

فوزتو كالعاده وبعدين طلعت اوضتي اقعد علي التلفون شويه لقيت اكونت عاملي فولو ببص لقيت البت اللي خبط عربيتها دخلت كلمتها

انا:هقابلك بكرا امتا عشان اعملك العربيه

نور:لا ملهاش لزمه هي بسيطه وخلاص عندي في البيت هيعملوها

انا:طب اي لزمه كل اللي الزعيق دا

نور:كونت مدايقه بس

انا:خلاص حصل خير لو عايزه تخبطي عربيتك تاني ابقي كلميني

بعت المسدج ونمت صحيت علي رنت تلفون كان رقم

انا:هو انا فتحها كسم سنترال كل شويه رقم يرن عليا (رديت) مين

نور:انا نور اللي خبطني امبارح

انا:اه افتكرت اتفضلي اي غيرتي رايك وعايزاني اصلحها

نور:لا انا العربيه عطلانه مني ورقم خالتو وجوزها مقفولين ومش عارفه اكلم مين لقيت نفسي بكلمك

انا:طب ابعتيلي اللوكيشن علي الواتساب وهجيلك (قفلت) كان لازم امشي في الشارع واخبطها

قومت لبست ونزلت لقيت ابويا بيفطر

ابويا:اي اللي مصحيك بدري كدا

انا:هي الساعه كام

ابويا:تمانيه ونص

انا:ودي صاحيه تبيع لبن دلوقتي

ابويا:هي مين

انا: (علي السفره اعمل سندوتش) مفيش واحده خبطها امبارح لقيتها بترن عليا دلوقتي بتقولي عطلانه ومفيش حد عارفه تتصل بيه

ابويا:لا وانت فاعل خير اوي انت مع جني متنساش دا

انا:فاكر

ابويا:متعرفش حد من معارفك تشتغل سكرتيره

انا:اي عايز واحده فرسه تخون امي معاها

ابويا:دي تعلقني لا مني هتتجوز وهتقعد من الشغل واخر يوم ليها النهارده

انا:اهه من مني طب عزماني علي فرحها ابص عليها البصه الاخيره

ابويا:روح شوف وراك اي يبني

انا:ماشي يعم

طلعت ركبت العربيه وروحت علي مكانيكي اسمو صلاح صلاح دا اي حاجه معايا هو بيعملهالي اخدو ورحت لنور لقيتها فاتحه الكبوت وبتبص فيه

انا:انت عارفه الحاجات دي بتعمل اي

نور:لا

انا:طب مفتاح العربيه فين

نور:في العربيه

انا:طب بص يعم صلاح العربيه اهي اضبطها وكلمني هجيلك هوا

نور:مين دا

انا:بصي تعالي معايا هنروح نفطر ونقعد في اي مكان لحد مايخلص

اخدتها وطلعت علي كافيه علي البحر دا في رومات مقفوله وانا بحبو عشان مفيش دوشه اول لما دخلت

الجرسون:اي يابوحميد مش بدري مش مواعيدك دي

انا:معلش يمايكل استحملنا المهم روم وفطار وكبايه القهره بعد الفطار علطول

مايكل:وجب يريس اي بلايستيشن ولا

انا:ليكي في البلايستيشن ينور

نور:فيفا اشطا بيس لا

انا:طيب بلايستيشن معا كمان

مايكل:خلصا اطلع روم تلاته والحاجات هتجيلك

طلعت وجا البلايستيشن والفطار فطرنا وبعدين جبنا قهوه

انا:بتتخنقي من السجاير

نور:لا عادي اشرب براحتك

انا:هتلعبي بي اي

نور:انت هتلعب بي اي

انا:ابو مكه

نور:وانا ابو جونيور

لعبتا وايدتها علي عينها جامد وهي طلعت لعيبه بصراحه

انا:لا مستواكي جامد فشخ الصراحه

نور:وانت لعيب اوي

انا:من كتر اللعب ابويا صحابي فا علطول بلعب

نور:انا اسفه اني جايباك الصبح كدا

انا:بصراحه انا كونت مظايق في الاول بس القعده حلوه اشطا عادي

نور:معلش بس بنت خالتي كانت في انترفيو فا مكنش ينفع ارن عليها وخالتي وجوزها تلفنهم مقفول

انا:وامك ابوكي اخوكي

نور:من خمس سنين كونت تعبانه وعيلتي كامت مسافر فا سبوني عند خالتي وبعد لما سافرو جلنا خبر انهم اتقلبو واتوفو كلهم ومن وقتها انا عايشه مع جالتي وجوزها وبنتها

انا:انا اسف

نور:لا عادي

انا:وبنت خالتك في اينترفيو لاي

نور:الشركه اللي كانت فيها صفت شغل وكانت بدور علي شغل وهي المفروض تكون خلصت من بدري مش عارفه ليه مرنتش عليا

انا:طب كلميها شوفيها عملت اي

نور:طيب(رنت عليها)الو اي يرولا مرنتيش عليا ليه

رولا:سبيني عشان شكلها كدا مش هتقبل

انا: (اتكلمت بصوت واطي)قوللها تيجي ولما تيجي تقول انا تبع احمد صقر

نور:طب بصي هبعتلك لوكيشن كافيه تعالي ولما تيجي قولي للرسيبشن انك تبع احمد صقر

رولا:اي يبت انت خبطك امبارح بتقبلي النهارده(انا سمعت لان صوت تلفونها عالي بس عملت نفسي مسمعتش)

نور:ماشي مستنياكي(قفلت معاها)عايزها تيجي ليه

انا:جيبلها شغل

نور:بجد فين

انا:في شركة ابويا

قعدنا كملنا لعب لحد ما رولا جات

الباب خبط ومايكل دخلت رولا

انا:شوفها تشرب اي يميكي وجبلي بيبس ومعلش هتعبك معايا علبه ميرت اصفر

مايكل:تشربو اي

رولا:سحلب

مايكل:تمام وحضرتك

نور:ممكن قهوه زياده تاني

مايكل:تمام(وطلع)

انا:ازيك يرولا

رولا:ازيك

انا:انت متخرجه

رولا:ايوه الدفعه اللي فاتت

انا:طب وريني السي في بتاعك(ادتهوني بصيت في لقيت ان مؤهلها حلو وواخده امتياز مع مرتبة الشرف)طب ما انت اي شركه تتمناكي ليه مش لقيه شغل

رولا:عشان من غير كورسات

انا:هو انت لازم يكون معاكي لغه فعلا طب بصي انا مش هعقتهالك انت الانجلش بتاعك اي دنيتو

رولا:حلو

انا:طب هسالك كام سوال

سالتها لقيتها الانجلزي بتاعها حلو خالص

انا:طب بصي انا هضبطلك كورس اتجلش اون لاين عشان مواعيد الشغل وميبقاش ضغط عليكي وبعد كورس الانجلش هدخلك في كورس فرنساوي ولو علي الشغل اعتبري نفسك متعينه خلاص

رولا:انت بتهزر

انا:طب تعالو معايا

اخد حجاتي ونزلت

انا:ميكي الحاجات تيك اوي

مايكل:خلصانه(دقتين ولقيتو جبلي الحاجات)خد يريس

انا:حسابك كام

مايكل:250

انا: (ايتو 400) خد يميكي وممكن اكلمك تحجزلي روم بليل

مايكل:خلصانه

طبعا انتو فكرين الحساب هيكون الف او الفين لا عادي انا بسيط مش بتفشخر وخلاص المهم اخد نور ورولا في العربيه وانا في الطريق صلاح رن عليا

انا:ايوه يبو صلاح

صلاح:العربيه جاهزه

انا:طب معايا مشوار هخلصو واجيلك

صلاح:تمام

وصلت عند ابويا دخلت لقيت مني برا

انا:اي يمني هتتجوزي وتقطعي بينا

مني:هستناك في فرحي

انا:عنيا هاجي حاضر بقولك اي ابويا فاضي

مني:معاه شويه ورق بيمضي

انا:طب رني عليه

رفعت السماعه وادتهاني ورنت عليه

ابويا:ايوه يمني

انا:مني مقبوله بقولك اي عايزك

ابويا:تعالي

دخلنا

ابويا:خير مش بطمن لجيتك من غير معاد مين دول

انا:دي نور اللي خبط عربيتها امبارح ودي رولا بنت خالتها المهم رولا السكرتيره اللي عايزها فكك من HR مش لازم الانترفيو انا بقولك هي تمام خد السي في شوفو

ابويا: (بص في السي في)بس معهاش كورس انجلش ياحمد وانت عارف ان دا مهم عشان في تعملات مع اجاني كتير

انا:منا عارف انا عملتلها تيست وطلعت حلوه خالص

ابويا:طب يرولا انت ليه ماخديش كورس

رولا:عشان نور في ثانوي فا انا مرضيتش ادخل عشان مصاريف وكدا قولت نور اولي بالمصاريف دي

ابويا:طيب مدام احمد اللي جيبك يبقا انت قدها ماشي معايا من بكرا

انا:وهتعبك شويه هتقعدي مع مني تفهمك الدنيا ماشيه ازاي وتسلمك الشغل عشان متجيش بكرا مش عارفه هتعملي اي

رولا:تمام

انا:طب يلا تعالو معايا

طلعنا لمني

انا:بصي يمنمن دي رولا اللي هتمسك مكانك عايزك تفهميها الدنيا والنظام

مني:تمام

انا:عيشي انت بقا يارولا لحد ما نروح انا ونور نجيب العربيه

رولا:ماشي

اخد نور ونزلنا ركبنا العربيه عشان نجيب عربيه نور

نور:انا مش عارفه اشكرك ازاي

انا:علي العربيه ولا رولا

نور:الاتنين

انا:يستي عادي مش مستهله شكر

تلفون نور رن وكانت خالتها قالتلها كل اللي حصل

زينب:طب هاتيه معاكي يتغدي معانا

نور:انت عامله اكل اي

زينب:متخفيش مش هكسفك

نور:ماشي(قفلت معاها)خالتو عزماك علي الغدي

انا:هي الساعه كام دلوقتي

نور:واحده

طلعنا اخدنا العربيه وحاسبت صلاح وبعدها روحت الشركه عشان ناخد رولا رولا ركبت مع نور وانا مشبت وراهم لحد ما وصلنا ساكنه في منطقه شعبيه عادي طلعنا العماره زينب فتحت

زينب:اتفضلو

انا:يزيد فضلك (اول لما دخلت شميت ريحه مكرونه بشاميل) لا مكرونه بشاميل انا كدا هيغمي عليا حد قالك اني بحبها ولا قلبك قالك

زينب:ودمك خفيف كمان

وائل طلع من الاوضه وكان لابس لبس خروج

وائل:ازيك يبني

انا:الحمد*** يحج

وائل:انا مش عا ف اشكرك ازاي علي اللي عملتو مع نور ورولا

انا:ولا شكر ولا حاجه دول اخواتي واي حد كان هيعمل زي

وائل:طب اقعد تعالي الاكل جهز

اكلت وقعد معاهم شويه وهما طلعو ناس عسل بصراحه وقبل ممشي قول لرولا

انا:رولا انت معاكي باسبور

رولا:لا

انا:طب بصي جهزي الورق النهارده ومحامي الشركه هياخد الورق منك عشان يعملهولك

زينب:ليه يبني هي هتشتغل برا مصر

انا:لا يحاجه بس بيبقا في اجتماعات برا وموتمرات هي لو مش عايزه تسافر عادي بس هي احسنلها تسافر نوع من انها تشوف برا مصر والتعامل مع الاجاني حاجه تانيه

وائل:عندو حق يزينب

انا:شكرا يجماعه علي الوقت اللطيف دا والاكل كان تحفه الصارحه لو في مكرونه بشاميل تاني متنسنيش وانت ينور لو اجتاجتي اي حاجه تاني كلميني سلام يجماعه

سبتهم ونزلت ولقيت شباب بتتصور علي العربيه

انا:يسطا بتتصور باندرويد الصوره هتطلع وحشه

الولد:هي عربيتك انا اسف

انا:يعم هو انا بقولك كدا عشان اكسفك ولا حاجه تعالي اصورك بتلفوني واديني الاكونت بتاعك هبعتهالك

صورتهم وبعتلهم الصور والعيال اتبسطو فشخ وانا روحت نمت وصحيت خمسه الصبح لقيت مريم وجني وبعتلي علي الواتساب ولقيت رقم بعتلي علي الواتس

كدا الجزء التاسع خلص والجزي اللي جاي هيكون بكرا او بعد بكرا بالكتير

الجزء العاشر

صحيت خمسه الصبح لقيت مريم وجني بعتلي علي الواتساب ولقيت رقم بعتلي بفتح الصوره لقيتها نور

نور:شكرا ياحمد علي كل حاجه

انا:يبنتي مش مستهله و**** ممكن تعتبريها خدمه وابقي رديهالي سهله

وكلمت مريم وجني جني كانت نايمه ومريم صاحيه وقالت هتروح المدرسه وهي مطبقه جت 7 الصبح نزلت تحت فطرت ولبست ومشيت روحنا المدرسه وكان يوم بيض رجعت كانت ماريا في الجنينه

انا:اوبا القمر طالع الصبح ازاي

ماريا:ما انت اهو يخفيف

انا:لا دا كتير علياا مالك سرحانه في اي

ماريا:الماس غداره

انا:وانا نابي ازرق خلي حد يلعب معايا وانا امرجحهولك

ماريا:مطمن انت يعني

انا:خلي بالك انت بس وخدي احتياطتك وهتسلك

ماريا:طيب انا كلمت المافيا وخلاص مستنيني اسلمهم الماس

انا:روحي في اسرع وقت بس انا عايزك ترجعي

ماريا:انا قولتك مليش قاعده هنا انا اجي كام يوم وامشي وبعدين انا معرفش امشي شغلي من هنا

انا:ما تفكك من شغلك دا وتبدائي علي نظيف احسن

ماريا:بعد المملكه اللي بنيتها دي اسبها وامشي

انا:يعني انت بنيتي جامع

ماريا:شوف وراك اي ياحمد وعهد كانت بتسال عليك

انا:طيب هشوفها

دخلت من الجنينه علي باب المطبخ لقيت عهد وامي وملك

انا:اهلا يجماعه

امي:تعالي دوق وقولي الملح اي دنيتو

انا:هاتي (دوقت لقيت مضبوط صح)لا معلمه مضبوط

عهد:بيجاملك

امي:احمد زواق درجه اولي ومش بيعرف يجامل

انا:عايزاني في اي يعهود

عهد:سافر مع ماريا انا مش مطمنه

انا:انت جايه تخافي دلوقتي بعد كل دا وتخافي طب ازاي

عهد:بنتي لو حصلها حاجه في الحوار دا مش هسمحك

انا:يستي بنتك تقوم بقاره متقلقيش

سبتهم وطلعت اخد دش وغيرت وكلمت رولا

انا:اي اخبار اول يوم شغل

رولا:لا تمام انا كونت خايفه بس ابوك طلع جدع زيك

انا:ايوه طلعلي المهم فاضيه الساعه 6

رولا:اهه ليه

انا:عايز اشوفك ادخلك الكورسات دي ولو في حاجه في الشغل مش فاهمها اسستمك عليها

رولا:خلصانه فاضيه نتقابل فين

انا:اي رايك الكافيه اللي جتيلي فيه انا ونور

رولا:تمام نتقابل الساعه 6 سلام

انا:سلام

قعد شويه وبعدين نزلت اكلت وطلعت نمت وصحيت الساعه خمسه لبست ونزلت الكافيه اول لما وصلت رولا وصلت

انا:اول واحده اشوفها بتوصل في المعاد بالضبط

رولا:هو انا اي حد ولا اي

انا:حد قال كدا (دخلنا جوا) ميكي الروم

مايكل:اطلع هتشربو اي

انا:قهوه

رولا:نسكافيه

مايكل:اي عايز بلايستيشن

انا:لا

طلعنا واتكلمنا في الشغل ودخلتها في كورسات اون لاين هي كانت غاليه شويه بس عادي فداها هي شكلها بت جدعه

انا:بس كدا تمام

رولا:احمد انت اجدع واحد شوفتو في حياتي

انا:رولا انا مش بحب الكلام دا والشكر متعمليش زي نور بعد ما كانت بتهزقني اول مره بسبب العربيه شغاله انت جدع ومش عارفه اشكرك ازاي

رولا:هي هزقتك يوم العربيه

انا:لو طالت تدبحني كانت عملتها (لقيت جني بترن) اي يقمر

جني:انت فين

انا:في مشوار كدا اي طالعين

جني:هشام ومريم عندي كونا جاينلك بس مدام انت برا اي تيجي انت ولا اي

انا:لا بصي انتو نصايه واطلعو تعالو عندي علي البيت

جني:تمام باي

انا:باي(بصيت لرولا)طب اي يلا اروحك

رولا:يلا

روحتها وانا روحت ربعايه وكانت جني ومريم وهشام جم

هشام:انتو اي وضعكو في المدرسه البضان دي

انا:استحمل الترم دا وجيب ومجموع عشان تخش الهندسه يحبيبي والاستاذه مريم اه اقصد الدكتوره مريم انت هتبقي دكتوره ازاي

مريم:ما انت جامد ومتكلمناش وقولنا ازاي

جني:حوار الماس دا هيخلص امتا

انا:ماريا لسه قايلي هتروح بكرا

جني:طب حلو

تلفوني رن وكان جلال رديت وفتحت الاسبيكر

جلال:طب تموت وتعيش ومتكلمنيش

انا:لا ميصحش انا قليل الزوق

جلال:عايزكو بكرا تجولي

انا:تمام

واليوم عدا تاني يوم مروحتش المدرسه نزلت عشان ماريا ماشيه

انا:خلي بالك علي نفسك

ماريا:وانت خلي بالك علي نفسك

انا:اول لما تخلصي كلميني

مشيت وانا طلعت لبست روحت لجني ومريم وهشام لمتهم وطلعنا علي جلال

انا:مش هنوافق علي كلامو علطول هنسمع الاول

هشام:تمام

دخلنا المكتب بتاعو

جلال:حمد*** علي السلام يبوحميد

انا:الشغل يجلال بيه

جلال:اقعدو انا عارف ان اللي هقولو ممكن يقلقك بس فوزي هرب

انا:هرب ازاي

جلال:مش عارف وهرب ليه مش عارف وهرب علي فين مش عارف

انا:وانت جايبني تبلغني الخبر بس اكيد في حاجه

جلال:عايزو وانا عارف انك تقدر تجيبو

انا:تمام هجبهولك

طلعت وانا مش فاهم حاجه

مريم:يعني اي

انا:انا مش فاهم اي حاجه تعالو نروح عندي البيت ونشوف هنعمل اي

روحنا اول لما دخلنا ملك وامي كانو قاعدين امي قاعده تناكف في مريم وهشام

مريم:بقولك اي انا بفكر اروح السخنه

لقيت نتاشا دخلت مره واحده

نتاشا:مستر احمد ماريا هانم اتخطفت

ملك:اهي سخنة يختي مش محتاجه تروحي

انا:كدا باظت

الجزء العاشر خلص واسف ان الجزء صغير
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: wagih, zzzzzzzzzz, فهد الجنوب و 26 آخرين
M

Mpappe

ضيف
جمدان اوي استمر
 
  • أعجبني
التفاعلات: ahmedadelsoltan, نسونجي قديم خالص, ᎻᎯᎠᎬᏚ و 2 آخرين
A

Alwnsh

ضيف
تمام وافي نتظار الباقي بس بدون تاخير (y)
 
  • أعجبني
التفاعلات: ahmedadelsoltan, نسونجي قديم خالص, ᎻᎯᎠᎬᏚ و شخص آخر
M

Magdy66

ضيف
لا القصه جامده الصراحه ووفيها اثاره وغموض كمل بس متتاخرش فى تنزيل الاجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص، ᎻᎯᎠᎬᏚ و متهور موت
ا

العاشق

ضيف
بداية موفقة بس ياريت متكونش ليها علاقة بالقصص التانيه علشان في اسامي سمعتها في قصص تانيه

علشان الأحداث متدخلش في بعض
استمر بس ابقى طول الجزء شويه
وشكرا ليك
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ
م

متهور موت

ضيف
في تشابه اسماء فى القصه بس عادي
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ
م

متهور موت

ضيف
طول الاجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ
م

متهور موت

ضيف
وحاول مش تتاخر
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ
م

متهور موت

ضيف
وحدد معاد تنزل فيه الاجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ
ح

حماده هلال

ضيف
شكلنا داخلين ع عظمه
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ
L

Lover night

ضيف
جامده فشخ 😍😍😍
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص، ᎻᎯᎠᎬᏚ و متهور موت
L

Lover night

ضيف
جامده فشخ 😍😍
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص، ᎻᎯᎠᎬᏚ و احمد صقرر
م

مرحب

ضيف
هو انت احمد بتاع قصة تاجر السعاده
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص، ᎻᎯᎠᎬᏚ و متهور موت
P

Preince

ضيف
القصة بدايتها جميلة كمل ومتأخرش في تنزيل الاجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص، ᎻᎯᎠᎬᏚ و متهور موت
ا

احمد صقرر

ضيف
بداية موفقة بس ياريت متكونش ليها علاقة بالقصص التانيه علشان في اسامي سمعتها في قصص تانيه

علشان الأحداث متدخلش في بعض
استمر بس ابقى طول الجزء شويه
وشكرا ليك
لا القصه لوحدها والجزي الجاي طويل بس دا كان تمهيد للي جاي
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Mo7a.love2, نسونجي قديم خالص, ᎻᎯᎠᎬᏚ و شخص آخر
ا

احمد صقرر

ضيف
هو كل يوم جزي او جزئين
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و ᎻᎯᎠᎬᏚ

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل