• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

امرأة على جمر الشهوات ( الجزء الرابع ) (1 مشاهد )

L

l[]n

ضيف

بعد ما امل نزلت واتفقت مع مياده علي اللي هتقوله ل وسام مفيش ساعة وسام رن علي امل علشان يطمن منها لانة كان قلقان لتقول لجوزها وجوزها يقول لرجب وتبقي فضيحة وكان مجهز نفسة فعلا انة يسيب البيت

لكن امل طمنته انها قعدت مع مياده وهي خلاص مش هتقول لجوزها حاجة

وسام اطمن نسبيآ لكنة كان من جوه فيه قلق وخوف من مياده

محمد جوز مياده نزل علي اخر النهار قعد مع رجب شوية علشان يشوفو مع بعض هيعملو ايه في الحفلة ويرتبو مع بعض

ومحمد كان مصمم انة يتحمل مع رجب كل مصاريف الحفلة

ورجب بعد الحاح محمد وافق واتفقو مع بعض علي كل واحد هيجيب ايه

من الناحية التانية كان حسين وعادل قاعدين مع بعض في اجأنص العربيات بتاع حسين

عادل :: بقولك في حوار في دماغي داير وعايز اخد رئيك فيه

حسين :: خير

عادل :: انا بدأت افكر فعلا اعمل شغل مع العرص رجب جوز امل

حسين :: هتستورد له جزم وكدة

عادل :: بص هو فيه حوار قدامي وممكن اخلص فيه الأسبوع اللي بعد اللي جاي

صفقة كبيرة في مخازن تبع مستور صاحبي وبسبب حوار الكورنا ده حالة واقف وعملة كتير مأخدتش طلبياتها

وبفكر اخدها

حسين :: صفقة كبيرة ؟ انت متخيل محل صغير بحجم محل رجب ينفع معاه صفقة كبيرة زي ما بتقول

عادل :: انا فاهم انا لو اخدت الصفقة دي

اكيد مش هكتفي بمحل رجب وهاخد محل كبير في شارع فيصل او الهرم

ويبقي محل كبير وانت عارف المستويات

اللي هتيجي تشتري

حسين :: طب ما تعمل الحوار ده لوحدك

عادل :: واعمله لوحدي ليه ورجب هحاسبه علي البضاعة بسعر غير اللي جاي بيه وكمان هخليه هو براس المال وانا هشارك بجزء بسيط

يعني لو المشروع نجح يبقي خير منجحش يبقي انا مخسرتش كتير

حسين :: طب شوف رجب وظروفة تسمح ولا لا

عادل :: لو مكنتش ظروفة تسمح مكنش هو اللي جري عليا علشان يشتغل معايا

اكيد مدكن قرشين حلوين

حسين :: اه صحيح . اديني رقم امل

عادل :: ايه عايز تركبها لوحدك

حسين :: هههههههه اه عندك مانع ؟

عادل ؛: لا ياعم عيش .. رقمها اهو

حسين اخد رقم امل من عادل وسجلة عنده

عادل :: هتنكها في شقة المنيب ولا المعادي

حسين :: هخدها في شقة المعادي بس هي توافق تجيلي

عادل:: لا هتجيلك دي لبوه ومش هتقول لا

بالليل مياده فتحت االفيس وبعتت رسالة ل سحر من الماسنجر تشوفها موجوده ولا

مشغولة

وسحر ردت عليها اه يا حبيبتي

مياده :: طيب ابعتيلي لينك الجروب بتاع القصص عايزه اشوف القصص اللي فيه

سحر :: حاضر لحظة اجبهوللك

سحر دخلت الجروب واخدت اللينك وبعتتة لمياده

قصة بقلم عادل المتميز

مياده :: تسلميلي يا سحورتي. هبعتلك بقي كام فيلم من الافلام اللي عمرك ما هتنسيها

سحر : ماشي ابعتي

مياده بعتت كام فيلم وفي وسط الأفلام بعتت صوره لزب محمد جوزها

سحر اول ما شافت الزب

سحر :: ايه ده ده صوره مش فيلم

مياده :: يالهوووي مش قصدي خالص ابعتهولك.. بعتهولك من غير ما اقصد

سحر :: هههههههه انا فكرتة فيلم وفوجئت انة صوره .

مياده :: بجد اسفة مش قصدي

سحر فااتحة صوره الزب وبتتأمله وبعدين ردت علي مياده.. اسفه ليه . بس هو بتاع مين ده

قصة بقلم عادل المتميز

مياده :: ليه الأحراج ده بقي ههههههههه

سحر :: طيب خلاص انا هتفرج عالأفلام بقي قبل ما جوزي يصحي

مياده :: وانا هقري قصة كدة من الجروب

الا بالحق عايزة اطلب منك طلب

سحر :: عنيا

مياده :: انتي بكره رايحة الفرن ؟

سحر : ايوه

مياده :: طيب لو مش هتعبك هاتيلي معاكي عشر ارغفة لحسن فيه واحد هناك رذل ومش طيقاه علي طول بيبصبصلي

ومش بيشيل عينة من عليا لما ببنزل اجيب منة

سحر :: ايه ده . مين فيهم

مياده :: الشاب اللي بيبع العيش تقريبا اسمة اسماعيل .. عينة بجحة اوي

سحر:: معقول اسماعيل ؟ .. عموما حاضر هجبلك العيش من عنيا

مياده :: اه هو الزفت ده .. يلا بقي اسيبك انا وهروح اقري قصة من الجروب اللي بعتهوولي... مياده دخلت الجروب وبدأت تقلب في القصص لغاية ما لفت نظرها عنوان قصة

بأسم ( زوجة رجل معرص ) شدها العنوان خصوصا لانها هي و جوزها ينطبق عليهم اسم القصة

بدأت تقرا القصة وتعيش مابين السطور

وشعرت قد ايه الكاتب قدر يوصف اللي بيحصل معاهم . ومسابتش القصة غير لما خلصتهاا وكان كسها غرقان بعسل كسها واتمنت انها تعمل تتوه علي كسها زي ما البطلة بتاعة القصة عملت

وسرحت وهي بتتخيل نفسها البطلة بتاعة القصة وطلبت معاها تتناك بأي شكل من حد غير جوزها وجه في دماغها علي طول

رجب اقرب حد ممكن ينكها في التوقيت ده والمتوفر حاليآ

اتصلت بيه وكانت الساعة 1.30 بالليل

ومحمد جوزها كان نايم جنبها

رجب :: الو ايه يا مياده خير

مياده :: خير .. اطلعلي

امل :: في ايه

رجب :: دي مياده عايزني اطلعلها

رجب :: في حاجة يعني

مياده :: عايزاك .. هتناك منك دلوقت

رجب :: حاضر طالعلك

امل :: مالها ؟ في حاجة ولا ايه

رجب :: ههههه عايزة تتناك

امل :: هي بكسمها مش معاها جوزها

رجب :: في ايه يا امل انتي هتغيري ولا ايه

امل :: اغير .. لا يا خويا اطلع نيكها

رجب ضحك . وقالها شكلك بتغيري منها


الى اللقاء فى الجزء الخامس​

 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل