• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

امرأة علي جمر الشهوات ( الجزء الثانى) (1 مشاهد )

L

l[]n

ضيف

امل بعد ساعة اتصلت علي مياده
امل :: صباح الخير يا حبيبتي
مياده :: صباح النور يا امل
امل :: ايه انا صحيتك ولا ايه ؟
مياده :: لا خالص داحنا صاحيين من ساعة كدة
امل :: طيب اعملي حسابك العزومة هتكون كمان يومين وهأكد عليكي لما رجب يعزم عادل وحسين صاحبة
مياده :: ماشي خلاص
امل :: المهم بقي انا زعلانة منك
مياده :: انا عارفة من غير ما تقولي وكنت هقولك النهارده علي فكرة
امل :: اه يعني عارفة انا زعلانة ليه
مياده :: اه ومكنتش قاصدة علي فكرة
ولا كان في دماغي بس هي جت في دماغي انا ومحمد امبارح وانا مردتش اتصل بيكي علشان انتي بنفسك قولتي عايزه تبقي بعيده وميحصلش بينك وبين محمدحاجة قدام رجب
امل :: في دي عندك حق . بس عالاقل كنت عرفت
مياده :: مانا قولتلك حقيقي مكناش مرتبين والموضوع طق في دماغنا كدة واحنا قاعدين
امل :: طيب يا حبيبتي
مياده :: ما تطلعي تقعدي معايا شوية
امل :: لا انا هقفل معاكي وهتصل علي وسام اللي حكتلك عنة علشان بقاله يومين جاي في بالي وهموت عليه
مياده :: اووووف .. ياما نفسي اجربه من حكاويكي عنة
امل :: هشوفة فين رجب قالي انة في البلد بقاله يومين واحتمال يجي النهارده واذا جه اكيد هينزل بكره .. فرصة اطلعلة واشبع منة
مياده :: هههههههه يابختك
امل :: لا متنبريش فيها ليطلع مش جاي وحيات امك
مياده :: ههههههههه لا هيطلع جاي
امل :: طب يلا سلام انا
امل قفلت مع مياده واتصلت بوسام
وعرفت منه انة راكب المكروباص وجاي علي القاهرة واتفقت معاه انها هتطلعلة اخر النهار الساعة سبعة كدة
المغرب
امل وهي بتروق الشقة جه في دماغها كلام مياده وجتلها فكرة شيطانية
يعملو هي ومياده تمثلية علي وسام ومياده تدخل عليهم متلبسين وتعمل انها كانت خارجة تنزل تقعد مع امل وشافت امل طالعة بتتسحب عالسلم
وشكت فيها طلعت وراها شافتها وهي بتفتح الشقة وبتدخل شقة وسام
وطبعا امل هتفتح الشقة بالمفتاح اللي معاها وتدخل وتسيب الباب موارب علشان مياده تدخل وراها بس بعد شوية.. وبكدة تعرف تبتز وسام وتتناك منة
امل اتصلت ب مياده وحكت ليها علي فكرتها اللي مياده اتبسطت فشخ بيها
لكن مياده قالت لا مش هدخل عليكم
الأحسن استناكي بعد ما تتناكي وانتي
خارجة هدومك متكنش متظبطة وتتعمدي وانتي بتفتحي باب الشقة علشان تخرجي تبوسي وسام في شفايفة واكون انا بره شايفة المنظر وانتي هتتصدمي اول ما تشوفيني شفتك وتدخليني جوه الشقة قبل ما افتح بوقي علشان مفضحكيش
امل :: فكره جميلة بردو
امل ومياده خلاص حطو خطتهم كان بس فاضل التنفيذ
كلام مياده مع سحر لما كانت عندها امبارح وهي بتستلف منها ازازة الزيت
بقي بيرن في ودانها وخلاها تفكر
في شخصية ميادة وازاي بتتكلم معاها كدة بسهولة عن حاجات كتير حصلت معاها برغم ان مفيش بينهم معرفة جامدة وانهم يدوب جيران
بس شخصية مياده عجبت سحر اللي مكنتش حاطة في دماغها ان مياده عايزة منها حاجة
سحر نزلت علي الساعة 12 الضهر جابت شوية طلبات ناقصينها وجابت ازازة زيت بدل اللي استلفتها وهي طالعة شقتها عدت علي مياده الأول علشان تديها ازازة الزيت
ضربت الجرس ومياده فتحتلها
مياده :: سحر .. تعالي يا حبيبتي اتفضلي
سحر :: لا معلش انا بس خطبت عليكي علشان اديكي ازازة الزيت اللي استلفتها منك امبارح وطالعة علي طول .. لسة هعمل اكل
مياده :: طب تعالي بس خدي نفسك وارتاحي واطلعي
سحر :: ياحبيبتي معلش لسة و**** عندي شغل لفوق راسي فعلا ولسة حتي معملتش اكل خالص خدي بس ازازه الزيت
مياده :: اخد ايه و**** ماخد حاجة انتي بتتكلمي ازاي
سحر :: بتحلفي ليه .. ولو مخدتيهاش انا مش هطلب منك حاجة بعد كدة
مياده :: طيب معلش المرة دي بس مش هاخد حاجة وبعد كدة ياستي اي حاجة تاخديها هخدها منك
سحر :: انتي كدة بتحرجيني
مياده :: ولا بحرجك ولا حاجة .. خلصي اللي وراكي وانزلي اقعدي معايا شوية
سحر :: طب ما تيجي انتي تطلعي تشربي معايا الشاي وكدة كدة جوزي قدامة بتاع اربع ساعات علي ماينزل
مياده سرحت شوية وبعدين .. ميجراش حاجة اطلعلك حاضر .. البس هدومي وهجيلك
سحر طلعت شقتها ومياده دخلت لمحمد جوزها وفهمتة انها هتطلع تقعد مع سحر شوية ولبست عباية من بتوعها وراحت لشقة سحر

سحر اتفضلي يا حبيتي
مياده :: يذيد فضلك
مياده دخلت شقة سحر وعجبتها خصوصا انها مروقها وباين اوي انها نضيفة اوي في شقتها
مياده :: شقتك جميلة اوي ساحر
سحر :: ياحبيبتي عيونك هما اللي حلوين .. اتفضلي هنا ..
ها تشربي ايه .. انا بعمل شاي اعملك معايا
مياده :: ماشي ..
سحر :: سكرك ايه يا حبيبتي
مياده :: سكر زياده
سحر دخلت المطبخ عملت الشاي ورجعت قعدت مع مياده ... اتفضلي شايك يا مياده.. دوقيه كدة لو محتاج سكر
مياده .. جميل تسلم ايدك ..
مياده قعدت تحاول تجر في سحر في الكلام وتدخل من موضوع لموضوع
لغاية ما فتحت معاها ايام زمان قبل ما تتجوز محمد وانها كانت بتضطر تروح الكلية بتاعتها بالأتوبيس وانها كانت بتتعرض لمضايقات وتحرشات كتيره وهي رايحة وهي راجعة خصوصا انها كانت طيزها مثيرة
الكلام خلي سحر تاخد علي مياده وتحس انها طيبة وبتتكلم علي سجيتها ومكنتش عارفة ان كل ده مترتب من مياده
مياده :: في مره وانا راكبة الأتوبيس حسيت بأيد واحد ورايا يابت ياسحر
عمالة تحسس عليا من ورا وانا كنت مضايقة اوي ونفسي الف واشتمة لكن
كنت خايفة منة خصوصا انة كان طول بعرض وشكله يخوف
سحر :: يالهووي وعملتي ايه
مياده :: هههههههه هكون عملت ايه سبتة وقولت مرة تفوت ولا حد يموت
سحر :: عندك حق .. انا كمان المرة اللي كنا فيها مع بعض كنت خايفة من اللي ورايا ومكنتش عارفة اعمل ايه
مياده :: بس عارفة يابت ياسحر برغم اني ببقي مضايقة وحد بيتحرش بيا
الا بيكون احساس ممتع وانتي حاسة ان فيه حد هايج عليكي
سحر :: هههههههه يخرب بيتك انتي ازاي بتقولي كدة
مياده :: ههههههههه انا محبش اكدب وانتي يعني مكنتيش حاسة بالمتعة
سحر :: لا طبعا انا كنت مضايقة جدا
مياده :: هههههههههه يابت . طب عيني في عينك كدة
سحر :: بطلي بقي ههههههههه
مياده :: يعني بذمتك انتي عمرك ما كان ليكي علاقة قبل الجواز ؟
سحر سكتت واضيقت من سؤال مياده او قلب عليها مواجع قديمة
مياده :: مالك ؟ انا مش قصدي اضايقك .. انا بس قولت اننا صحاب وبندردش مع بعض
سحر :: لا مضايقتش بس مفيش حاجة فعلا احكيها .. انا اتجوزت ومكنش ليا اي علاقة قبل الجواز احنا مكنش ينفع اصلا البت تخرج من بيت ابوها

ميادة :: يابت هو فيه حد معانا هنا ؟
سحر :: لا مفيش و**** ليه بتسالي
مياده :: امال مالك خايفة تتكلمي ليه . ياختي احنا نسوان زي بعض .. اتكلمي اتكلمي متتكسفيش..
سحر :: ماهو فعلا و**** مافيش حاجة اتكلم عنها
مياده :: ماشي يا حبيبتي بشوقك .. الا صحيح انتي الفيس بتاعك اسمة ايه
سحر :: سحر عبده
مياده :: طيب استني اعمل بحث عنك واعملك طلب صداقة .. انتي حاطة صوره ايه
سحر :: صوره بنت قاعده عالبحر
مياده :: لا دانتي رومانسية بقي .. استني كدة .. كتبت اهو ..
سحر :: اقلبي كمان .. ايوووه هو ده حسابي
مياده :: بعتلك اد اهو .. يلا بقي اقبليه
سحر :: اه جالي .. قلبتة .. خلاص
مياده :: هبعتلك بقي شويه حاجات انما ايه هيعجبوكي
سحر :: حاجات ايه
مياده :: افلام ..
سحر :: افلام قديمة .. ااوعي تبعتيلي افلام اجنبي ورعب وكدة
مياده ضحكت ضحكة رقيعة وبصوت عالي
يخيبك بقي معقوله انا هبعت افلام رعب وقديمة .. ما التليفزيون مليان
سحر :: امال افلام ايه ؟
مياده :: احيه ؟ اوعي تقوليلي انك كمان عمرك ما اتفرجتي علي افلام سيكو سيكو
سحر :: سيكو سيكو يعني ايه .. يالهووي انتي تقصدي افلام من اللي بسمع عنها دي
مياده :: يالهوووي عليا انا .. انتي ايه مش بتتفرجي علي الأفلام دي ؟
سحر اتكسفت شوية وبعدين قالت بكسوف . الصراحة الصراحة مره كنت عالنت وشفت مقطع كدة هي كانت المرة دي بس
مياده :: يعني الفيلم معجبكيش وعمرك ما حاولتي حتي تشوفي مرة تانية
سحر :: بصراحة اتكسفت جدا وانا بتفرج
مياده :: بس اكيد حسيتي بالأثارة
سحر :: اه منكرش اني حسيت بالأثارة ... يالهوووي نسيت الأكل عالنار . ثواني اقلبة
واجيلك
سحر راحت بصت عالأكل ورجعت
مياده :: بصي انا بقي هبعتلك شوية حاجات هتخليكي فنانة مع جوزك
سحر :: هههههههههههه مش عارفة حاسة اني هتكسف اتفرج عالحاجات دي اوي
وكمان جوزي اوقات بيمسك تليفوني
يا مصيبتي لو شاف حاجة زي كدة عندي هيدبحني
مياده :: بصي انا مش هبعتلك غير لما اتأكد انك لوحدك ماشي
سحر :: هههههههههه ماشي .. شكلك هتبوظي اخلاقي
مياده :: بالعكس دانا هخليكي استاذه مع جوزك.. يابت الراجل محتاج الست بتاعتة تكون خبرة عالسرير

سحر ::: ومين قالك اني مش ممتعة جوزي
مياده :: بأماره ايه يابنتي .. بصي الأفلام دي هتفرق اوي معاكي
سحر :: ماهو انا بصراحة بحب القصص وبتخيلها وبتخليني يعني .هههههه والنبي مكسوفة ااقول
مياده ايوووووه بقي .. ايوة كدة فكي معايا... طب تصدقي انا نفسي اقرا قصة حلوة من القصص دي
سحر :: خلاص هبعتلك اضافة في جروب انا فيه بينشر قصص حلوة
مياده :: اشطا نتكلم بقي باالليل

مياده بعد ما اخدت قعدتها مع سحر وقدرت تقرب منها اكتر وتخليها تفتح قلبها شوية وتقول شئ ولو بسيط من اسرراها ليها طلعت

وهي حاسة بالأنتصار وان تخطيطها بيجيب نتيجة
رجب :: الو ايوه يا عادل
عادل :: ياراجل لسة فاكر تكلمني .. ايه ياعم هو احنا مش صحاب ولا ايه
رجب :: لا ازاي طبعآ صحاب وبعدين انا متصلتش انت متتصلش ؟
عادل :: مشاغل يارجب والشركة فيها شوية لخبطة كدة واخده كل وقتي
رجب :: رجب **** يكون بعونك.. طيب انا عامل عزومة كدة بمناسبة عيد ميلاد محمود ابني وانا بتصل بيك علشان تجيب حسين معاك يوم الخميس الجاي
عادل :: ياباشا كل سنة وهو طيب طبعا
اجيلك هو فيه اعز عندي من محمود وام محمود
رجب اتحرج من كلمة ام محمود وحس ان عادل قاصد يقوله انة نياك مراتة امل
رجب :: ده العشم بردو هنستناك وعلي فكرة هيكون موجود في العزومة صديق كان مسافر الكويت ورجع من كام يوم وحابب اعرفك بيه
عادل فهم علي طول ان صاحبة ده المعرص التاني
عادل :: ياباشاا يذدني شرف اتعرف عليه طبعا
رجب :: خلاص هستناك يوم الخميس وطبعا انا هتصل بحسين بنفسي اعزمه



الى القاء فى الجزء الثالث

 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل