• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

امرأة علي جمر الشهوات ( الجزء الخامس ) (1 مشاهد )

L

l[]n

ضيف

رجب طلع وكانت مياده مستنياه قدام الباب بقميص نومي بمبي شفاف وتتحت منه كلوت فتله وسنتيان نفس لون القميص وشاف​

رجب دخل ومياده قفلت الباب وراه​

مياده شاورت بصباعها ل رجب تعالا ورايا​

دخلت الأوضة وقعدت علي طرف السرير وهي حاطة رجل علي رجل ورجب دخل ورااها وكان محمد جوزها رايح في االنوم​

شاورت ل رجب بصباعها يخليه مكانة عند الباب ويقفلة .. وقالت له اقلع هدومك​

قصة بقلم عادل المتميز​

رجب قلع هدومة كلها ومياده شاورت له ينزل علي ايده ورجليه ويجي لغاية عندها تحت رجليها علشان يبوسها​

رجب كان مطااوع مياده وكان عاجبة شخصيتها وطيقتها معاه وحب شخصيتة​

وانة يكون خاضع ليها ولرغباتها​

نزل علي ايده ورجليه ومشي زي الكلب لغاية ما بقي تتحت رجليها​

ونزل بشفايفة يبوسهم ويلحسهم بلسانة​

مياده هاجت وكسها كان بياكلها فتحت رجليها ودخلت ايدها من تحت الأندر​

وبصوابعها بقت بتدعك في كسها​

ورجب تتحت يبوس رجل ستة مياده​

شوية وراحت نايمة علي ضهرها جنب جوزها وفتحت رجليها وندهت علي رجب​

لكسها وينضفة بلسانة من لبنها اللي مغرقها​

قصة بقلم عادل المتميز​

رجب هايج وكان بيتخيلها امل وبيتتخيل انة هو اللي نايم جنبها طلع بين فخاد مياده وقرب من كسها اللي كانت ريحة الأفرزات بتاعتها ناافذه جدا​

قرب من كسها وبقي عمال يشم فيه​

ومياده عيونها علي جوزها اللي رايح في النوم وبتعض علي شفايفها من كتر ما كانت ممحونة​

مياده رفعت رجليها لرجب علشان يزيح عن كسها الكلوت اللي مكنش مغطي حاجة اصلا​

قلعها الكلوت ونزل علي كسها بطرف لسانة​

وبدأت اهات مياده تخرج بمجرد ما لسانة لمس كسها وايدها نزلت تتسحب وتحسس علي زب محمد جوزها​

في اللحظة دي محمد بدأ يصحي وعينة فتحت شاف مراتة نايمة جنبة بتتأوه وايده بتدعك في زبه ورجب عنده في الأوضة بيلحس في كس مراتة وعلي سريره​

محمد لحظات علي ما ترجم اللي بيحصل في الأوضة وعيونة علي مراته اللي ايدها​

راحت علي خدوده بكل حنية وقربت بشفايفها علي شفايفة​

محمد المفاجئة كانت بالنسبة له شئ في قمة الاثارة والمتعة . يقوم من النوم علي اهات مياده مراته اللي فاتحة فخادها لراجل تاني جنب منة وبيلحس كسها​

بوس واهات ومص شفايف ورجب تحت بياكل في كس مياده​

دقايق وشاورت ل رجب علشان يغرز زبه في كسها ومحمد قلع البوكسر اللي كان لابسة ووقام وقف علي ركبة جنب شفايف مياده اللي اخدت زبه بأيده وبين شفايفها وبقت عمالة ترضع فيه​

ومن تحت رجب دخل زبه كله في كسها وبقي عمال ينيك فيها​

اححححححح احححححححح. اوووووف اووووووف . اممممم اممممممم​

محمد ماسك راس مراته وهي بتمص زبه وبتتشرمط وعنيه علي رجب اللي حاشر زبه في كسها وشغال ينيك فيها​

الأثاره والمتعة وميول التعريص عند الاتنين خلتهم يجيبلو لبنهم بسرعةقبل ما مياده حتي تشبع ومياده كانت متغاظة جدا من جوز الخولات اللي معاها سواءجوزها او العرص التاني رجب​

رجب سهر مع مياده ومحمد للساعة اربعة ونزل كانت امل نامت​

..........​

تاني يوم سحر نزلت زي كل مره علشان تجيب طلبات البيت وكلمت اسماعيل في التليفون ..​

سحر :: اسماعيل انت في الفرن ؟​

اسماعيل :: لا لسة مروحتش الفرن​

سحر :: طيب انا جيالك حالا​

اسماعيل .. طيب انجزي علشان متأخرش​

سحر :: علي طول جيالك​

سحر راحت ل اسماعيل الشقة​

اسماعيل اول ما سحر دخلت الشقة قفل الباب وراح حضنها ويبوس فيها​

سحر :: لا اوعي كدة انا اصلا مش جيالك علشان كدة وزعلانة منك​

القصة بقلم عادل المتميز​

اسماعيل :: زعلانة مني ليه ؟​

سحر :: هو انا مش مالية عينك ياراجل انت وعمال تبصبص للحريم​

اسماعيل :: انا ببصبص للحريم !؟​

سحر :: ايوه جارتي امبارح طلبت مني اجبلها علشان علشان انت عينك بجحة ومش عايزة تيجي الفرن​

اسماعيل لذق فيها وبقي عمال يبوس فيها ويقول . بقي معقول يبقي معايا القمر ده وابص لحد تاني​

سحر :: ماهو انتو كدة يا صنف الرجالة​

عينيكم ميملهاش غير التراب .. ابعد عني انا مخصماك اصلا​

اسماعيل :: ابعد ايه يا وليه .. انت بتقولي اي كلام اصلا علشان تختبريني​

سحر :: وربنا ابدآ ده اللي حصل فعلا​

اسماعيل :: مايمكن عايزة توقعك في الكلام​

سحر :: انت اهبل يلا هي اصلا متعرفش اللي بينا هتوقعني ازاي​

اسماعيل :: تعالي بس عايزك في موضوع جوه عالسرير​

سحر بمياصة .. اوعي بقي .. انت عايز قلة ادب انا عارفة​

اسماعيل :: اموت انا في قلة الأدب .. تعالي متبقيش رخمة​

اسماعيل مسك سحر من ايدها ودخل بيها علي الأوضة ونيمها عالسرير ورفع جلبيتها وشد الكلوت بتاعها نزلة​

وراح علي كسها يلحس فيه​

اااااااه ااااااااه . برحة يا سمعة . ااااااااه​

ااااااااه.. اااااااه .. لسانك علي طول مولعني كدة . اخ اخ اخ . اووووووووووف​

اسماعيل رفع رجل سحر لفوق اوي وراح منزل سوستة بنطلونة وحط زبه علي طول جوه كسها​

اي اي . براحة يا سمعتي .. براحة علي كسي . ايييييي​

اسماعيل :: مالك يا متناكة .. كسك وجعك​

سحر :: اوي .. وجعني اوي يا سمعة​

اسماعيل :: انيكك براحة يا لبوه ؟​

سحر :: لا نكني اوي .. خليه يوجعني​

اسماعيل طلع زبه ورزعة في كس سحر .. كده ... ولا ارزعة اكتر​

اي اي .. ايوووه . كدة يا قلبي.​

اسمااااااااعيل​

اسماعيل :: نعم يا متناكة​

سحر :: قلب المتناكة .. نكني اوووي .. نكني جامد ... ااااااااه .. ايوه كدة ... دخله اوي في كسي .. ااااااااخ . ااااااااااخ​

اسماعيل شغال يدخل زبه اوي في كس سحر ويطلعة وسحر تحت منه بتتغنج وتتمايص من اللذه اللي حاسة بيها وهي تحت زبه​

شويه وقومها وراح مخليها تقف وتنزل بوشها وجسمها لتحت وايدها سانده عالحيطة اللي جنب السرير​

وهو جه من وراها وحط زبه في كسها من ورا​

اااااااااااي . ايه يا ولاا الجمدان ده .. زبرك فشخني .. اااااااااححححححححح اححححححح​

كمان . كمان . اوي . اوي ي سمعة . نكني اووووي​

اسماعيل عمال ينيك ويدخل ويخرج زبه في كس سحر من ورا​

وهي مش قادره خلاص​

جبهم بقي مش قادره​

اسماعيل :: اجيب ايه​

سحر :: لبنك .. جيب لبنك بقي​

اسماعيل .. اجبهم فين يا لبوه​

سحر .. في كسي . ااااااااه .. عايزه لبنك يملي كسي يا سمعة​

اسماعيل خلي سحر تنام علي ضهرها تااني عالسرير وطلع فوق منها ودخل زبه للمخاصي في كسها​

اووووووف . اوووووووف . يخرب بيته . يخرب بيتة .. زبرك عمود في كسي ياولا .. بعشقة ..​

اسماعيل :: بتعشقيه هو بس​

سحر :: بعشقك انت وهو .. اااااي اااااي . بس زبرك له معزه تانية عند كسي .. اوووووف اوي ياسمعة . اوووي ياحبيبي.. نكني اوووووي​

قصة بقلم عادل المتميز​

اسماعيل رفع رجل سحر علي اكتافة وبقي بينيك سحر اسرع واسرع​

لغاية ما حس نفسة خلاص هيجبهم​

شال زبه بسرعة وبقي عمال يدعك فيه وسحر قامت علشان تاخد لبنة في بوقها وتبلعة زي ما متعوده​

اسماعيل جاب لبنة في بوق سحر اللي اخدت زبه بين شفايفها وقفلت عليه​

لغاية ما جاب اخر نقطة لبن وبلعت لبنة .. وبعدها قامت لبست الكلوت بتاعها وظبطت هدومها​

سحر :: انا هروح اشتري الفول والطعمية وبعدين اجيلك اخد منك العيش ..​

اسماعيل :: ماشي​

سحر :: وخف وحيات امك بصبصة للحربم ..​

اسماعيل وهو بيضحك .. حاضر​

الى اللقاء فى الجزء السادس​

 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل