الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
امى المنيوكه
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 242185" data-attributes="member: 2674"><p>في البداية أنا كوكو 20 سنة وأمي 45 سنة وصفها : جسمها جبار لا تخين ولا رفيع مظبوط كدا وبزازها مش اكبر حاجة بس مظبوطين أوي وأحلي ما فيها اووووف طيازها جامدين اوي واخدين شكل قلب كدا ومأبرين لورا شوية شكلهم فاجر </p><p>المهم تبدأ حكايتي لما كنا في باص وانا كنت قاعد وراها وكان فيه جمبي واد عربجي كدا هو اللي كان قاعد وراها بالظبط وانا جمبه ( الكلام ده حصل بجد بكل حرف ) المهم الواد كان جرئ نيك وحط زي شنطة كدا ادام طيز امي وبدأ يحسس عليها امي خدت بالها وبصت لورا وسكتت وانا كمان سكتت مش عارف كنت مستني اي </p><p>وشوية ولقيت امي بتتمايع كدا زي ما تكون متكيفة </p><p>المهم انا اتعصبت وقولتله لو سمحت هاتني مكانك وواحنا نازلين لقيت امي نازلة وطيزها بتترجرج جامد وكنت اول مرة اركز معاها </p><p>وحكيت الموضوع ده لواحد صاحبي سوشيال وقالي امك لبوة وهايجة </p><p>اه بالمناسبة تفصيلة صغيرة كدا </p><p>( أمي مطلقة بقالها تلت سنين وده اللي خلاه قال كدا ، وهي كمان محترمة نيك ومحافظة علي الصلاة والكلام ده كله ) </p><p>نرجع لموضوعنا وقالي سيبني اكلمهالك ونشوف الموضوع ده وفعلا اديته الرقم </p><p>وبدأ يبعتلي اسكرينات شات ما بينهم قد اي امي لبوة وهي بتتموحن عليه وعايزه تتناك </p><p>وعلي قد ما الكلام ده كان بيهجني اوي كان بيخليني مش مصدق ومصدوم بقا أمي كل السنين دي وطلعت لبوة؟</p><p>فواجهت صاحبي وقولتله انا مش مصدقك ولازم تسجلي كال بينكوا بالكلام ده </p><p>ومن ساعتها وهو مبقاش يكلمني ولا انا عارف اوصله تاني </p><p>ومش عارف هلي امي فعلا شرموطة ولا هو اللي كان بيضحك عليا ؟</p><p>بس كل اللي عرفته دلوقتي اني بقيت بحب الكلام اوي علي امي وبتخيلها بتتناك اوي وبقيت حابب اني اتكلم مع اي حد علي امي </p><p>لو حد يقدر يساعدني ياريت</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 242185, member: 2674"] في البداية أنا كوكو 20 سنة وأمي 45 سنة وصفها : جسمها جبار لا تخين ولا رفيع مظبوط كدا وبزازها مش اكبر حاجة بس مظبوطين أوي وأحلي ما فيها اووووف طيازها جامدين اوي واخدين شكل قلب كدا ومأبرين لورا شوية شكلهم فاجر المهم تبدأ حكايتي لما كنا في باص وانا كنت قاعد وراها وكان فيه جمبي واد عربجي كدا هو اللي كان قاعد وراها بالظبط وانا جمبه ( الكلام ده حصل بجد بكل حرف ) المهم الواد كان جرئ نيك وحط زي شنطة كدا ادام طيز امي وبدأ يحسس عليها امي خدت بالها وبصت لورا وسكتت وانا كمان سكتت مش عارف كنت مستني اي وشوية ولقيت امي بتتمايع كدا زي ما تكون متكيفة المهم انا اتعصبت وقولتله لو سمحت هاتني مكانك وواحنا نازلين لقيت امي نازلة وطيزها بتترجرج جامد وكنت اول مرة اركز معاها وحكيت الموضوع ده لواحد صاحبي سوشيال وقالي امك لبوة وهايجة اه بالمناسبة تفصيلة صغيرة كدا ( أمي مطلقة بقالها تلت سنين وده اللي خلاه قال كدا ، وهي كمان محترمة نيك ومحافظة علي الصلاة والكلام ده كله ) نرجع لموضوعنا وقالي سيبني اكلمهالك ونشوف الموضوع ده وفعلا اديته الرقم وبدأ يبعتلي اسكرينات شات ما بينهم قد اي امي لبوة وهي بتتموحن عليه وعايزه تتناك وعلي قد ما الكلام ده كان بيهجني اوي كان بيخليني مش مصدق ومصدوم بقا أمي كل السنين دي وطلعت لبوة؟ فواجهت صاحبي وقولتله انا مش مصدقك ولازم تسجلي كال بينكوا بالكلام ده ومن ساعتها وهو مبقاش يكلمني ولا انا عارف اوصله تاني ومش عارف هلي امي فعلا شرموطة ولا هو اللي كان بيضحك عليا ؟ بس كل اللي عرفته دلوقتي اني بقيت بحب الكلام اوي علي امي وبتخيلها بتتناك اوي وبقيت حابب اني اتكلم مع اي حد علي امي لو حد يقدر يساعدني ياريت [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
امى المنيوكه
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل