• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس التحرر امي ومحمود صاحبي - حتى الجزء الثاني (1 مشاهد )

Y

Youssef khaled

ضيف
الاول احب اعرفكم بنفسي انا يوسف خالد عندي 18 سنة امي اسمها منال هي عندها 39 سنة بس جسمها حلو وتحسها لسه عندها 20 سنة
بدأت قصتي لما كان صاحبي محمود عندي محمود بيلعب جيم وهو من نفس سني بس طويل اسمر شوية وزبه كان كبير لأن كنا بنتفرج على سكس مع بعض وكنت بشوف زبه اللي كان أكبر من زبي بشكل جامد
في يوم وهو عندي في البيت دخل الحمام وقعد وقت كتير بعدين رجع زبه واقف وباين من البنطلون دخلت بعده الحمام ببص لقيت كلوت من بتوع ماما مرمي علي جمب وفي اثار ضرب عشرة علي الحوض قولت يبقى كان بيشم كلوت ماما وبيضرب عشرة بيه الفكرة خلت زبي يقف جامد حسيت نفسي مستمتع وجبت كلوت ماما مسحت بيه اللبن بس اللي اكتشفته ان الكلوت مخروم من فتحة كده.
خرجت بعدين قعدت اتكلم مع محمود علي فيلم سكس واتعمدت اجيبله فيلم عن واحد بينيك ام صاحبه قعدت اتفرج عليه وهو بيطلع زبه اللي كان فيه اثار لبن عليه اتأكدت انه اللي عمل كده بعدين ماما جت البيت قفلنا الفيديو ولبسنا دخلت الحمام بعدين جت وقالتلي انزل اجيب حاجة من البقال اللي تحت انا فهمت انها عايزة تستفرد بمحمود استخبيت على اساس اني نزلت وفعلاً لقيتها داخله عليه بالكلوت بتقوله انت اللي عملت كده ؟
محمود ':- انا انا ......انا
ماما :- اقلع دلوقتي وريني زبك عليه اثار لبن ولا لا
محمود :- اصل .....
ماما :- اقلع بقولك
محمود نزل البنطلون اول ما شافت زبه مصدقتش طوله وبصت لقت لبن فعلاً في زبه قالتله حسابي معاك بعدين وخرجت من الاوضة انا نزلت جبت الحاجة بسرعة لقيت محمود زبه واقف اوي ولاحظت ان الكلوت ماما سابته علي ترابيزة المطبخ
دخلت وعشر دقائق وانا بكلم محمود وبحاول اهيجه في اي كلام علشان زبه يفضل واقف شوية وماما ندهتلي
ماما :- يا يوسف
خرجت قالتلي روح عند خالتك هاتلي الفلوس بتاعتي
محمود حاول ينزل معايا بس ماما قالتله اني هروح واجي بسرعة كان المشوار بياخد نص ساعة فهمت انها خلاص قررت تنيك محمود
عملت نفسي نزلت وفضلت مستخبي في حتة بحيث ابقى شايفهم
ماما :- تعالي هنا بقي أنت عملت كده ليه
محمود:- انا اسف مش هعمل كده تاني
ماما :- طلع زبك كده تاني
محمود طلع زبه وهو مكسوف كان زبه واقف نص وقفة وبيلمع ماما مسكته اتخض محمود وقالتله
ماما :- انت زبك طويل وحلو متتعبوش في ضرب العشرة اتعلم تنيك بيه بجد عمرك جربت قبل كده ؟
محمود :- لا
ماما :- طب تعالي قبل ما يوسف يجي
دخلوا الاوضة وماما نزلت تمص في زبه وتقوله اكبر من زب جوزي كبير اوي وبعدين بدأ يقلعها السينتيان ويمص حلمات بزازها وبعدين قلعها الكلوت وظهر كسها اللي فوقه شعر خفيف
لكن كان بينزل إفرازات كتيرة بدأ يلحس في كسها وهي تقوله
ماما :- لسانك جامد الحس حلو يا حودا
محمود :- بلحس اهو يا متناكة علشان اعرف انيكك كويس انا هنا نسيت نفسي وبقيت واقف قدام باب الاوضة بلعب في زبي الصغير وانا شايف محمود بيلحس كس امي اللي اول مرة اشوفه انا دلوقتي هو هينيكه كمان شوية طلع زبه وبدأ يمشيه علي كسها بالراحة وبعدين بدأ يدخله بقوة
ماما :- ااااااه دخله جامد دخله كله في كسي زبك كبير فاشخ كسي
محمود :- متخافيش يا حبيبتي هينيكك كويس وهملي كسك لبن
ماما زقت محمود نيمته وركبت هي فوق زبه
ماما :- انت لسه هتنيك براحة الواد قرب يجي
Images

قعدت تتنطط على زبه بسرعة جداً وتقوله نيك اجمد يا اجمد زب
وهو يقولها هنيكك يا شرموطتي
بعدين الاتنين وقفوا وكان خلاص محمود بيطلق شلال لبن داخل جدران كس امي وراح منيمها وانا في اللحظة دي اما شوفت اللبن نطرت لبني على الارض بعدين بص محمود راح لقاني قالها الحقي ابنك كان بيجيب لبنه علي الارض مش الفلوس من عند خالته
Images 1


وراح داخل الحمام جنبي وقالي خد منديل نضف كس امك من اللبن وراحت قالتلي تعالي لبسني الكلوت المخروم ده علشان محمود يعرف يبعبصني طول ما هو قاعد
نضفت كسها وبعدين لبستها الكلوت ومحمود دخلها الحمام غسلها طيزها واخدوا دش سوا وخرجت لبست الكلوت المخروم اللي عليه لبن محمود وقعدنا في الاوضة محمود قالي هاجي انيك امك قدامك كل يوم طول ما ابوك في الشغل
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: haiam huseen, ahmedalasiry85, Kokozozo و 2 آخرين
A

affhh

ضيف
حلوه جدد اتمنا ان تزل الكثي من القصص ر مع الصور والكلام المثير
 
  • أعجبني
التفاعلات: المغامر و Youssef khaled
M

Mosalah

ضيف
جامدة نيييك امك هيجتني فشخ يارتني مكان محمود
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: المغامر و Youssef khaled
L

light0007

ضيف
جامد فشخ يارتني مكان محمود انيك امك قدامك + الجزء التاني هينزل امتا
 
  • أعجبني
التفاعلات: Youssef khaled
أ

أبو جبل

ضيف

القصة حلوة و السرد كويس.....​

و الاحلي و الاجمل هيجان امك و كسها الي ما بيشبعش...​

 
  • أعجبني
التفاعلات: Youssef khaled
H

hinter

ضيف
الاول احب اعرفكم بنفسي انا يوسف خالد عندي 18 سنة امي اسمها منال هي عندها 39 سنة بس جسمها حلو وتحسها لسه عندها 20 سنة
بدأت قصتي لما كان صاحبي محمود عندي محمود بيلعب جيم وهو من نفس سني بس طويل اسمر شوية وزبه كان كبير لأن كنا بنتفرج على سكس مع بعض وكنت بشوف زبه اللي كان أكبر من زبي بشكل جامد
في يوم وهو عندي في البيت دخل الحمام وقعد وقت كتير بعدين رجع زبه واقف وباين من البنطلون دخلت بعده الحمام ببص لقيت كلوت من بتوع ماما مرمي علي جمب وفي اثار ضرب عشرة علي الحوض قولت يبقى كان بيشم كلوت ماما وبيضرب عشرة بيه الفكرة خلت زبي يقف جامد حسيت نفسي مستمتع وجبت كلوت ماما مسحت بيه اللبن بس اللي اكتشفته ان الكلوت مخروم من فتحة كده.
خرجت بعدين قعدت اتكلم مع محمود علي فيلم سكس واتعمدت اجيبله فيلم عن واحد بينيك ام صاحبه قعدت اتفرج عليه وهو بيطلع زبه اللي كان فيه اثار لبن عليه اتأكدت انه اللي عمل كده بعدين ماما جت البيت قفلنا الفيديو ولبسنا دخلت الحمام بعدين جت وقالتلي انزل اجيب حاجة من البقال اللي تحت انا فهمت انها عايزة تستفرد بمحمود استخبيت على اساس اني نزلت وفعلاً لقيتها داخله عليه بالكلوت بتقوله انت اللي عملت كده ؟
محمود ':- انا انا ......انا
ماما :- اقلع دلوقتي وريني زبك عليه اثار لبن ولا لا
محمود :- اصل .....
ماما :- اقلع بقولك
محمود نزل البنطلون اول ما شافت زبه مصدقتش طوله وبصت لقت لبن فعلاً في زبه قالتله حسابي معاك بعدين وخرجت من الاوضة انا نزلت جبت الحاجة بسرعة لقيت محمود زبه واقف اوي ولاحظت ان الكلوت ماما سابته علي ترابيزة المطبخ
دخلت وعشر دقائق وانا بكلم محمود وبحاول اهيجه في اي كلام علشان زبه يفضل واقف شوية وماما ندهتلي
ماما :- يا يوسف
خرجت قالتلي روح عند خالتك هاتلي الفلوس بتاعتي
محمود حاول ينزل معايا بس ماما قالتله اني هروح واجي بسرعة كان المشوار بياخد نص ساعة فهمت انها خلاص قررت تنيك محمود
عملت نفسي نزلت وفضلت مستخبي في حتة بحيث ابقى شايفهم
ماما :- تعالي هنا بقي أنت عملت كده ليه
محمود:- انا اسف مش هعمل كده تاني
ماما :- طلع زبك كده تاني
محمود طلع زبه وهو مكسوف كان زبه واقف نص وقفة وبيلمع ماما مسكته اتخض محمود وقالتله
ماما :- انت زبك طويل وحلو متتعبوش في ضرب العشرة اتعلم تنيك بيه بجد عمرك جربت قبل كده ؟
محمود :- لا
ماما :- طب تعالي قبل ما يوسف يجي
دخلوا الاوضة وماما نزلت تمص في زبه وتقوله اكبر من زب جوزي كبير اوي وبعدين بدأ يقلعها السينتيان ويمص حلمات بزازها وبعدين قلعها الكلوت وظهر كسها اللي فوقه شعر خفيف
لكن كان بينزل إفرازات كتيرة بدأ يلحس في كسها وهي تقوله
ماما :- لسانك جامد الحس حلو يا حودا
محمود :- بلحس اهو يا متناكة علشان اعرف انيكك كويس انا هنا نسيت نفسي وبقيت واقف قدام باب الاوضة بلعب في زبي الصغير وانا شايف محمود بيلحس كس امي اللي اول مرة اشوفه انا دلوقتي هو هينيكه كمان شوية طلع زبه وبدأ يمشيه علي كسها بالراحة وبعدين بدأ يدخله بقوة
ماما :- ااااااه دخله جامد دخله كله في كسي زبك كبير فاشخ كسي
محمود :- متخافيش يا حبيبتي هينيكك كويس وهملي كسك لبن
ماما زقت محمود نيمته وركبت هي فوق زبه
ماما :- انت لسه هتنيك براحة الواد قرب يجي
مشاهدة المرفق 168
قعدت تتنطط على زبه بسرعة جداً وتقوله نيك اجمد يا اجمد زب
وهو يقولها هنيكك يا شرموطتي
بعدين الاتنين وقفوا وكان خلاص محمود بيطلق شلال لبن داخل جدران كس امي وراح منيمها وانا في اللحظة دي اما شوفت اللبن نطرت لبني على الارض بعدين بص محمود راح لقاني قالها الحقي ابنك كان بيجيب لبنه علي الارض مش الفلوس من عند خالته مشاهدة المرفق 169

وراح داخل الحمام جنبي وقالي خد منديل نضف كس امك من اللبن وراحت قالتلي تعالي لبسني الكلوت المخروم ده علشان محمود يعرف يبعبصني طول ما هو قاعد
نضفت كسها وبعدين لبستها الكلوت ومحمود دخلها الحمام غسلها طيزها واخدوا دش سوا وخرجت لبست الكلوت المخروم اللي عليه لبن محمود وقعدنا في الاوضة محمود قالي هاجي انيك امك قدامك كل يوم طول ما ابوك في الشغل
Youssef khaled
 
  • أعجبني
التفاعلات: Youssef khaled
H

hinter

ضيف
اسلوبك جميل في الكتابه اتمني نتعرف ونتكلم انا وانت
 
  • أعجبني
التفاعلات: Youssef khaled
Y

Youssef khaled

ضيف
بعد ما حصل وماما اتناكت من محمود، قعدنا فترة محمود مبيجيش عندنا كانت بتاع اربع ايام ماما فيهم كانت تيجي تسألني عنه وتقولي عايزة محمود يجي يقعد معاك وبدأت تبقي جريئة معايا اخر فترة وتقولي وحشني زب صاحبك ولو جبته هخليك تتفرج علينا، حسيت اني خلاص ديوث وانا مستمتع كمان من كلامها المهم بعد الفترة دي بابا سافر في شغل لمدة يومين وفي يوم اللي مشي فيه لقيت محمود بيكلمني
- ايوه يا يوسف ازيك
* ازيك يا محمود فينك يا عم وحشتني
- وانت برضو وحشتني
قالها وهو بيضحك فهمت انه قصده اللي وحشه كس ماما وانا كمان كان قصدي انه وحش كس ماما اكتر
- انا جايلك النهاردة كمان ساعة كده اقعد معاك شوية ايه اخبار عمو
فهمت انه عايز يعرف بابا فين علشان يتأكد انه ممكن ينام معاها براحته
* مفيش سافر النهاردة يومين شغل
- طب ده حلو اوي انا هجيب طقم وابات معاك النهاردة
انا في دماغي قولتله تبات معايا بردو ده انت هتنام في الاوضة جوا
* بيتك تنور يا حبيبي
قولتها وقفلت السكة بعدين دخلت قولت لماما اللي فرحت جداً وقالت
# انت كنت فرحان ان محمود عمل فيا كده صح ؟
اتكسفت معرفتش ارد ردت هي
# عادي يت حبيبي انت فرحان ان في حاجة ناقصة مامتك بقت معاها وفرحان علشان انا فرحانة مش صح كده ؟
هزيت راسي انه اه قالتلي
# النهاردة عايزك تكون عادي ومتتكسفش
قولتلها حاضر بدأت تقلعني البنطلون في مفاجأة كبيرة ليا شافت زبي اللي كان نايم وهو اصلا صغير قالتلي
# يا حبيبي ده صغير اوي ادخل احلق الشعر ده بقى علشان لما محمود يجي لو قلعت قدامه يكون شكلك حلو وانا هدخل اشيل شعر كسي بعدك علشان طول اوي
وانا لسه داخل لقيت الباب بيرن محمود جه ودخل سلم عليا وسلم علي ماما وباسها ولمحته بيحط ايده علي طيزها وهو بيسلم بعدين دخل قعد معايا في الاوضة مكنتش عارف ابدء الكلام ازاي فضلت ساكت لحد ما قالي - ايه مش نفسك تشوفني انا وطنط تاني علي السرير
سكت وقولتله اه بصوت واطي قعد يضحك وراح مطلع زبه من البنطلون كان كبير وعريض قالي
- بزمتك مش ليها حق تحبه
سكتت بعدين قررت اتحرر واستمتع باللحظة قولتله
* اه ده انا نفسي امصه
- تعالي مصه خليه يبقي ناعم يدخل في كس امك بسرعة
بدأت امص زبه وكنت اول مرة امص زب في حياتي بعد شوية قطع اللي بنعمله صوت ماما من الحمام بتقولي هاتلي مكنة الحلاوة رد عليها محمود
- لا تعالي نعمل واحد الاول قبل اي حاجة
ردت ماما
# يا واد شعر كسي طول عن المرة اللي فاتت ابو يوسف مبيجيش جنبي ومبشلهوش
رد محمود
- وانا بموت في كسك بالشعر يا مزة تعالي بس وانا اقلعك كل حاجة قدام ابنك وانيكك قدامه
بعد حبة دقائق حرجت ماما لابس قميص وبلوزة كانوا في الحمام
وبدأ محمود يبوسها ويقلعها هدومها ويرميها علشان اشيلهم انا
2386896 15 o

بقيت قدامه ماما ملط بدأ يلعب في كسها وعملوا وضع 69 وبقي هو يلحس كسها وهي بتمص زبه قدامي بعدين ماما قالتلي اقلع والعب في زبك عادي قلعت وطلعت زبي بدأو يضحكوا مع بعض علي حجم زبي اللي كان صغير بالمقارنة مع محمود
بعدها ناموا علي السرير جنبي وبدأ محمود يدخل زبه في كس امي وانا بتفرج ومستمتع جدا ومطلع زبي بلعب فيه وهو عمال ينيك فيها ويشتمها ويقولها انتي ايه
تقوله
# نيك اجمد انا شرموطتك يا حبيبي
3663756 14 o


ومحمود بدأ يتحرك بسرعة واهات امي بدأت تزيد وانا ماسك في ايدي كلوتها اللي لسه محمود مقلعهولها
بعدين ومحمود بينيك فيها سألها
- اجيبهم فين
لفت امي وشها وقالتلي
# قوله بسرعة يجيبهم فين
أنا كنت خلاص جبت اخري قولت بصوت عالي
* في كسها
وبعدها نزل اللبن من زبي بسرعة كبيرة وفي نفس الوقت كان محمود بيطلق كل شلالات لبنه في اعماق كس امي
Images 1

في اللحظة دي سمعنا باب الشقة بيفتح وصوت بابا برا
الي اللقاء في الجزء القادم
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
التفاعلات: ahmedalasiry85 و عاشق البز
ا

ابن ايمان

ضيف
الاول احب اعرفكم بنفسي انا يوسف خالد عندي 18 سنة امي اسمها منال هي عندها 39 سنة بس جسمها حلو وتحسها لسه عندها 20 سنة
بدأت قصتي لما كان صاحبي محمود عندي محمود بيلعب جيم وهو من نفس سني بس طويل اسمر شوية وزبه كان كبير لأن كنا بنتفرج على سكس مع بعض وكنت بشوف زبه اللي كان أكبر من زبي بشكل جامد
في يوم وهو عندي في البيت دخل الحمام وقعد وقت كتير بعدين رجع زبه واقف وباين من البنطلون دخلت بعده الحمام ببص لقيت كلوت من بتوع ماما مرمي علي جمب وفي اثار ضرب عشرة علي الحوض قولت يبقى كان بيشم كلوت ماما وبيضرب عشرة بيه الفكرة خلت زبي يقف جامد حسيت نفسي مستمتع وجبت كلوت ماما مسحت بيه اللبن بس اللي اكتشفته ان الكلوت مخروم من فتحة كده.
خرجت بعدين قعدت اتكلم مع محمود علي فيلم سكس واتعمدت اجيبله فيلم عن واحد بينيك ام صاحبه قعدت اتفرج عليه وهو بيطلع زبه اللي كان فيه اثار لبن عليه اتأكدت انه اللي عمل كده بعدين ماما جت البيت قفلنا الفيديو ولبسنا دخلت الحمام بعدين جت وقالتلي انزل اجيب حاجة من البقال اللي تحت انا فهمت انها عايزة تستفرد بمحمود استخبيت على اساس اني نزلت وفعلاً لقيتها داخله عليه بالكلوت بتقوله انت اللي عملت كده ؟
محمود ':- انا انا ......انا
ماما :- اقلع دلوقتي وريني زبك عليه اثار لبن ولا لا
محمود :- اصل .....
ماما :- اقلع بقولك
محمود نزل البنطلون اول ما شافت زبه مصدقتش طوله وبصت لقت لبن فعلاً في زبه قالتله حسابي معاك بعدين وخرجت من الاوضة انا نزلت جبت الحاجة بسرعة لقيت محمود زبه واقف اوي ولاحظت ان الكلوت ماما سابته علي ترابيزة المطبخ
دخلت وعشر دقائق وانا بكلم محمود وبحاول اهيجه في اي كلام علشان زبه يفضل واقف شوية وماما ندهتلي
ماما :- يا يوسف
خرجت قالتلي روح عند خالتك هاتلي الفلوس بتاعتي
محمود حاول ينزل معايا بس ماما قالتله اني هروح واجي بسرعة كان المشوار بياخد نص ساعة فهمت انها خلاص قررت تنيك محمود
عملت نفسي نزلت وفضلت مستخبي في حتة بحيث ابقى شايفهم
ماما :- تعالي هنا بقي أنت عملت كده ليه
محمود:- انا اسف مش هعمل كده تاني
ماما :- طلع زبك كده تاني
محمود طلع زبه وهو مكسوف كان زبه واقف نص وقفة وبيلمع ماما مسكته اتخض محمود وقالتله
ماما :- انت زبك طويل وحلو متتعبوش في ضرب العشرة اتعلم تنيك بيه بجد عمرك جربت قبل كده ؟
محمود :- لا
ماما :- طب تعالي قبل ما يوسف يجي
دخلوا الاوضة وماما نزلت تمص في زبه وتقوله اكبر من زب جوزي كبير اوي وبعدين بدأ يقلعها السينتيان ويمص حلمات بزازها وبعدين قلعها الكلوت وظهر كسها اللي فوقه شعر خفيف
لكن كان بينزل إفرازات كتيرة بدأ يلحس في كسها وهي تقوله
ماما :- لسانك جامد الحس حلو يا حودا
محمود :- بلحس اهو يا متناكة علشان اعرف انيكك كويس انا هنا نسيت نفسي وبقيت واقف قدام باب الاوضة بلعب في زبي الصغير وانا شايف محمود بيلحس كس امي اللي اول مرة اشوفه انا دلوقتي هو هينيكه كمان شوية طلع زبه وبدأ يمشيه علي كسها بالراحة وبعدين بدأ يدخله بقوة
ماما :- ااااااه دخله جامد دخله كله في كسي زبك كبير فاشخ كسي
محمود :- متخافيش يا حبيبتي هينيكك كويس وهملي كسك لبنعقيال أمى
ماما زقت محمود نيمته وركبت هي فوق زبه
ماما :- انت لسه هتنيك براحة الواد قرب يجي
مشاهدة المرفق 168
قعدت تتنطط على زبه بسرعة جداً وتقوله نيك اجمد يا اجمد زب
وهو يقولها هنيكك يا شرموطتي
بعدين الاتنين وقفوا وكان خلاص محمود بيطلق شلال لبن داخل جدران كس امي وراح منيمها وانا في اللحظة دي اما شوفت اللبن نطرت لبني على الارض بعدين بص محمود راح لقاني قالها الحقي ابنك كان بيجيب لبنه علي الارض مش الفلوس من عند خالته مشاهدة المرفق 169

وراح داخل الحمام جنبي وقالي خد منديل نضف كس امك من اللبن وراحت قالتلي تعالي لبسني الكلوت المخروم ده علشان محمود يعرف يبعبصني طول ما هو قاعد
نضفت كسها وبعدين لبستها الكلوت ومحمود دخلها الحمام غسلها طيزها واخدوا دش سوا وخرجت لبست الكلوت المخروم اللي عليه لبن محمود وقعدنا في الاوضة محمود قالي هاجي انيك امك قدامك كل يوم طول ما ابوك في الشغل
Youssef khaled
 
  • أعجبني
التفاعلات: Youssef khaled

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل