H
Haygan20
ضيف
اهلا انا اسمي حسام عمري 20 سنة والقصة التي احكيها حدثت من شي 5 او 6 سنين من وقت ماكنت عيل عندي 14 سنة وكنت في بداية معرفتي القليلة بالجنس انا ساكن في حتة شعبية انا وامي اسمها سهام عمرها 48 ست مصرية بلدي مربربة بشرتها قمحوية ، مقبولة في وجهها لكن حتت جسم يجنن امي تقدر تقول طخينة 145 kg استعداد تتناك 24 ساعه فى اليوم وهى ست بيت زى النسوان بتاع زمان متعلمتش ست بيت طويله شعرها اسود بزازها كبار اوى ومدلدلين بطنها كبيره وبارزه سرتها واسعه طيازها عباره عن جبلين طيازها من النوع العريض اللى ليه هانش عريض بارزين جدا لورا بتلبس فى الصيف اغلب الوقات قمصان نوم على اللحم واففففففففف بتجنن لما تلبس كدا تلاقى القميص محشور بين فلقاتها الكبار طول اليوم ومبتلبسش سينتيانات خالص وبتبقا حلامتها ظاهرين اوى امى فى البيت لسانها زفر تشتم وتقول يا خول يا وسخ ومتسلطة هي صاخبة الكلمة الاخيرة في البيت. وابي محمود راجل عندو 54 سنة بس زبرة على قدو واختي هناء 25 سنة متجوزة من هشام 28 سنة بس جسمها حكاية وزنها 90 كلغ زي امها بضبط طيز وبزاز ومن هيئتها وكلامها ومشيتها تحسها شرموطة بنت متناكة وكرش واخي احمد اكبر مني ب6 سنين عمره 20 سنة وساكنين في عمارة كلها نسوان بلدي مربربة وكلنا بنعرف بعض الحكاية بتبدا لما زبري فاق واصبح يقذف اللبن وعرفت انو قطعة اللحمة دي مش للتوبل بس في اكتر بكتير وفي مرة انا كنت في الحمام في الليل وانا راجع على فرشتي سمعت صوت اول مرة انتبهلو من غرفة امي وابي واصوات
امي : جرى ايه يا موكوس ماله مش راضي ياقف ؟؟
ابي: وانا شو دراني يمكن عشان انا تعبان في الشغل كملي مص فيه لعل ياقف
امي : على كدا راح نبقى للصبح ونخنا نوقفو وبعد ميفضلش 5 دقائق ويفضي اللبن كلو يالا انا راح انام وهعرف مين هيريحني من عذاب كسي
ابي : هو انا مش عامل معبي عينيك
امي : زبرك دا ميعبيش كسي دا يدوب يلحق يدخل
ابي : انتي بتعايريني يابنت الكلب ، وراح رافع ايدو مش يديها قلم بس هي مسكت ايدو وزعقت فيه
امي : جرى ايه يا خول هو انتى راح وعمل عليا راجل المرة الحاية راح اكسرهالك واعمل حسابك مجبش اشوف وشك في الصبح وقت العيال في مدارسهم
ابي : ليه !؟؟ في ايه ؟!!
امي : وانتى مالك انتى الرجالة راح تشوف شغلها ههههههههههه
وراحت قايمة رايحة للحمام فرجعت لغرفتي و ضليت افكر و ليش امي بتعامل ابويا بالخشونة كدا ورجالة شو الي راح تشوف شغالها ورحت نايم وقمت الصبح فطرت ونزلت على المدرسة وانا دماغي شغالة على حكي امي البارحة باليل فعملت نفسي عيان ورجعت للبيت اتخبيت في العمارة الي مقابلة لعمارتنا واستنيت لحد ما ابي طلع من البيت وراح وبقيت استنى في الرجالة الي حكت عنهم امي بس استنيت ربع ساعة ومدخل حدا للعمارة فرحت طالع على عمارتنا ووقفت قدام بيتنا و طلع حدا انا بدات استغرب مين الرجالة الي بتحكي عنهم ماما وراح يعملو ايه وقلت راح ادخل للبيت اكتشف ايه الي الصاير خرجت المفتاح ودخلت بشويش مش راضي اعمل اي صوت ودروت في البيت كامل و بقييت غرفة امي وانا بدات اسمع صوت وحوحة وحدى بيتألم رحت وبصيت من الباب من غير مايشوفوني وانصدمت لقيت امي واخي في غرفة النوم وهو راكب طيز امي
احمد : عجبك زبري يا شرموطة !!!!
امي بتزعق فيه بصوت عالي : مو قلتلك متقليش شرموطة يا خول انا بابقى امك والى تحب ارجعك تبوس رجلية عشان اسامحك
احمد: للللا مافي داعي نحنى كدا حلوين بس مفلتيش عاجبك زبري ؟
امي : دا يدوب ملحق يدخل في كسي
احمد: ماطيزك كبيرة اوى ، عندك اطخن جسم في المنطقة و البلد كمان دانتي لما بتمشي يفضولك الشارع هههههههه
أمي: هو انتى بتهزر دا راح خليك تبكي زي الحريمات
وقامت امي غاضبة
احمد : قمتي ليه انا لسه مجبتش لبني
امي : دانا هخليك تجيب ددمم يا خول ، انتى بتتريق علية ماحدى استرجى و عملها قبلك
وراحت قيمة بصعوبة من وزنها الكبير وماشية للدولاب وبزازها و بطنها تتدلدل وكل حتة في جسمها مدلدلة وجابت زي الصوت الي بيضربو بيه الحيوانات و جايبة طوق متع كلاب وزبر اصطناعي ورمتهم على وشو وقلتو حطها في رقبتك
احمد : انا بهزر معاكي يا ماما
ماما : رح تتعلم الهزار لما تشوف طيزك مفشوخة زي الحريم
وراح احمد نازل بوس في رجليها عشان هو مش هيقدر عليها
احمد : ابوس رجلك يا ماما تسامحيني ...
ماما : مصمص في صوابع رجليا
وفضل احمد يمص في رجليها ويعمللها مساج 5 دقائق
ماما : طيب يالا كفاية كدا غور من وشي
احمد : بس ياما انا لسة منزلتش
ماما : تعالى بقى هتتعبني , انا مشكلتي قلبي الحنين
احمد : ماما هو زبري ممتعكيش ؟؟
ماما : لا هو حلو و طولو كويس تقدر تمتع بيه الاكساس بس كسي انا غير شكل مع طيزي الجبارة
احمد : هو فيه زبر يقدر عليكي
ماما : اه في زبر يملى كسي ، الكبير ليه رجالتو مش زبر واد صغير راح يكيفني بس قلبي حن ليك لما شوفتك وانتى بتتلصص عليا من المنور وانا استحم
وفضلت امص في زبرو لحد مجاب اخرة فتسحبت ورجعت منين دخلت
وانا خارج بشويش و شافتني جارتنا سامية اوصفهاكم
عمرها 40 سنة ست مصرية بلدي مربربة 100 كلغ عندها بزاز كبيرة اوي مدلدلة وطياز مليانة لحمة مقمبرة لورا مع كرش متوسطة ارملة بقلها 5 سنين وعندها 2 بنات صغيرين ريم 10 سنوات و مريم 11 سنة
سامية : شو تعمل عندك يا حسام ؟
انا بتردد : كنت نازل
سامية : طب وراك حاجة مستعجل
انا : لا كنت نازل لتفسح شوية
سامية : طب ليش متجيش تبدل معايا العفش عشان انا ست وحدانية وماعندي مين يساعدني
انا : طيب انا جاي
ورحت ماشي وراها وطيازها بتتهز يمين وشمال وانا مركز معاها وهي شافتني وضحكت
ودخلتني للانتريه
انا : طب فين العفش الي راح تنقليه
سامية : اقعد نشرب خاجة ساقعة في الحر دا
وقعدت في التنريه وجابت المشروب وهي بتخطو راحوا بزازها مدلدلين برا القميص الي للبستو وعنيا راحت مقطعة بزازها و زبري وقف ولما شافتني راحت ضحكة زي الشراميط
سامية : دا انت طلعت ماكش سهل خالص
انا بارتباك : سهل في ايه ؟!
سامية : سهل في ايه هههههه وتسال كمان هو انت محستش بزبرك عامل خيمة في البنطلون هههههه والا عنيك الزايغة على بزازي
انا تفاجات من صراحتها وبقيت محروج جدا فروحت قايم على الباب ومسكتني جامد من ايدي
سامية : انت رايح فين مازلنا ناخذ ونعطي بالكلام
انا : انا بعتذر علي شوفتيه وانا مروح
سامية : هو دخول الحمام زي خروجو ومين قلك انك زعلتني عشان تعتذر وهتروح قبل متعرفني على الباشا
ومسكت زبري من فوق الهدوم قدام وجها وراحت منزلة البنطلون والبوكسر ولاقت زبري مرتخي
سامية : هو مرخي كده ليه مش كان واقف قبل كدا
انا : هو انتي بتعملي ايه ؟
سامية : انت باين فيك واد غشيم وملكش في النسوان وانا مبعوثة عشان افهمك دانتا صرت راجل لازم تكون تعرف النسوان
انا : مبعوثة !! من مين ؟؟!
سامية : مو مهم
ومسكت زبري و اول مرة يد مراة تلمس زبري وبقت تجلخ فيه مو راضي يقوم
سامية : ومالو مش راضي يقف
انا : من الصدمة !!
سامية : انا عارفة ايه الي راح يخليه ياقف مغير لمس
قامت سامية تقلع في قميصها وانا مركز مع لحمها فرفعت القميص وبانو فخاذها الكبار وبعديها بطنها المليانة نازلة مدارية على كسها لين وصلت لبزازها الضخمة وكانت لابسة سوتيان ابيض وانا مصدوم من الجاموسة الي قدامي ولفت وشفت طيزها المليانة لحمة وراجعة لورا
سامية : شو عجبك جسمي يا واد
انا : ايوة عاجبني
سامية : ماتفك شوية وتسيب نفسك عشان تتعلم
ومسكت ايدي وحتطها على بزازها بالعب فيهم والتانية بلعب فيها على بطنها
سامية : باين فيك ولد بتحب الستات الكبيرة
انا : ايوة دول ماكنات وجسمهم احلى من البنات الصغيرين و عندهم خبرة
سامية : طلعت بتعرف تحكي
انا : طب تقدري تشيلي السوتيان عايز اشوف بزازك
سامية : انتى بتامر يا باشا هههههه
وقلعت السوتيان والكلوت
وشفت بزاوها كار اوي واصلة لحد بطنها مليانة لحمة وحلمتها بنية
انا : ايه الجمال دا
سامية : عجبوك يا واد ؟
انا : اكيد
سامية : بس بقى لتكسفني
وقعدت بجانب وبدين احسس على بزازها بالعب فيهم فرفعت الحلمة وقالتلي : مص الحلمة زي البيبي الصغير وبقيت العب في بزازها وبعدين وقفتني وبقت تبص على زبي
سامية : سيب بزازي هريتهم مص وتعالى اعطيني زبرك
وقفت قصادها ومسكت زبري وبيضاني
سامية : دانت واد فحل زبرك كبير على عيل زيك
وراحت حطت زبري في بقها وحسيت باحساس جميل بس فضلت مستغرب
انا : هو انتي بتعملي ايه ؟؟
سامية : اول مرة مراة تمصلك زبرك ؟؟! اه نسيت انك عيل خام
وفضلت تمص شوية وانا حاسس اني عايز انزل لبني
فوقفت سامية مص في زبري
سامية فتحت فخاذها وتشاورلي على كسها : تعال الحس ليا كسي زي مامصيت زبرك لازم تجرب كل شئ اليوم
نزلت على ركايبي و قربت على كسها كان كبير ولونو فاتح وشدتلي راسي ودفستو بين فخذيها وفضلت امص عشوائيا
سامية : مص كويس يا واد دانت بتعذبني امسك زنبوري ومصو بلسانك
ومسكت زنبورها وفضلت امص شوية الى ان ارتعشت وجابت شهوتها
انا : مالك ؟؟ فيكي حاجة ؟؟
سامية : ماتخفش يا واد اي مرأة بعد متوصل لنشوة ترتعش وتجيب شهوتها
انا : مفهوم
سامية : يالا تعال حط زبرك في كسي عشان الولاد زمانهم جايين
انا : احطو فين ؟
سامية : يوووه متفتح دماغك معايا حط زبرك في كسي عشان تجيب لبنك
قامت ساحباني ومسكت زبري وراحت حاطاه على شفرات كسها وقالت : يالا يا حط زبرك في الفتحة عشان نخلص . دخلو وطلعو براحة
وروحت دافع زبري في كسها وبقيت ادخل واطلع في كسها الي كان زي المغارة بمتعة لا توصف واحساس سخونة الكس شئ جميل وفضلنا كده دقائق قليلة قبل ما اجيب لبني في كس سامية بكميات كبيرة
سامية : ماتقول انك حتجيب عالعموم الي عملتو رائع بنسبة لمبتدئ بس اوعى حد يعرف احسن نروح فيها
انا : طيب خلاص ماحدى رح يعرف
وروحت خارج من بيتها وروحت للبيت بالكاد اقدر امشي فتحتلي امي الباب وقالت : ليش وشك اصفر وذبلان يابني شو صرلك
نخنا هيك واغمي عليا بين اديها فسندتني لي فرشتي وجابت عطر ونشادر عشان تفوقني
امي : مالك مو حسنان توقف على حيلك
انا : مافيني شئ بس تعبان وجوعان
امي : خلاص راح حطلك تاكل وبعدها نام وراح تقوم زي الثور
انا : حاضر يامي
وحطتلي امي الغداء واكلت لقمتين وروحت على فرشتي وانا في الممر لفرفتي عديت على غرفة وسمعت امي بتتكلم مع وحدة ست : مش قولتلك بالراحة عالواد دا مزال عيل اول مرة يجرب ومش قولتلك تمصيلو زبرو بس ايه الي خلاك تفتحلو رجلاكي ...
وهنا ذهلت هي امي عارفة الي انا نكت سامية جارتنا وبعد ثواني حسيت اني مش قادر اصلب طولي فرحت و اترزعت على الفرش وروحت في نومة مشلهاش اخر
وجت امي تقوقني عشان اتعشى معاهم ثمت بصعوبة
امي : لهدرجة تعبان متشد حيلك الخير مزال لقدام هههههه
انا : خير ايه ؟؟ وقدام ايه ؟؟
امي : كل شئ في وقتو حلو ، يالا عشان تتعشى وتعوض الي راح منك
وانا مع كل لحظة شكي يكبر في انو في ملعوب انا ماني داري بيه
انا : هو اخويا مرجعش من الشغل ؟؟
أمي: هو اتكلم وقال انو مطبق دوريتين اليوم وبكرة
وحطت امي الاكل جمبري واستكوزا
امي : يالا كول يا حبيبي رم بيها عضمك وعوض الب خسرتو مع الولية سامية
انا بخجول : خسرة ايه سامية ايه في حاجة ياما ؟؟
امي : بردو انا الي بتسالني مالحاجات الكل عندك كمل اكل ورح فهمك
وبدات توكل فيا بايدها السمينة وانا قلبي راح يوقف
كمانا فطرنا وراحت امي تغسل الصحون وروحت انا قاعد في الصالة عمال افكر هي امي منين جابت قصتي مع سامية ؟؟ ممكن تكون سامية الي قالتها ؟؟ هو بردو قي خد بيقضح نفسو
وجات امي وقعدت بجنبي : انتى بتفكر في ايه يا امور ، يا عريس ههههههه
انا : ماما هو ايه الي عرفك اني نمنت مع سامية
امي : ياواد انا الكل في الكل هنا وما في حدا بيعمل حاجة الا بموافقتي
انا : مفهمتش حاجة !!!
امي : كل حاجة في وقتها حلو
انا : بس انا عايز اعرف
امي : انا الي قولت لسامية تخليك تنيكها
انا : وليش ؟
امي : قولتلها كده بعد مشوفتك تتلصص عليا واخوك بينكني
انا : هو انتي شوفتني ؟؟!
امي : قولتلك مافيش حاجة بتخفى عليا
انا : انا عايز اسالك سؤال بس خايف منك
امي : خايف مني ليش ؟
انا : بس انتي دايما منرفزة وبتضربيني على اقل حاجة
امي : قول ماتخفش وماراح اضربك من هون ورايح
انا : انا البارح كنت خارج من غرفتي رايح للحمام بنص الليل سمعتك عم تحكي بصدفة انتي و ابي بالغرفة وقلتيلوا الرجالة راح تشوف شغلها ، مين الرجالة وشو الشغل الي راح يشوفوه
امي سكتت شوية : بص انا امك وانتى ابني وسرنا مع بعض ابوك من سنين طويلة ماعد زي زمان كان مكيفلي كسي بس بعد ما مرض بالسكري زبرو ماعاد رضي ياقف
وانا امراة ليا احتياجاتي
انا : بس هوما جايين امتى ؟؟
امي : ههههههه وانتى ليش تسأل ؟
انا : قولت نخش للغرفة النوم ونسلي بعضنا
امي : في ايه ياض حكينا شوية تبقى عايز تنكني ؟!
انا : هو اخي احمد احسن مني والا الي جاي ينيكك ؟!
امي : انسى انك تنيكني
وراحت قايمة وجريت علاها وحاولت ادفعها بالقوة للغرفة بس هي كانت اقوى مني ورمتني بعيد
امي : هو انتى فاكر نفسك هتقدر عليا ! مش علشان قدرت على سامية ونكتها يعني انك تقدر علي انا اتخن زبر ميقدرش عليا جاي انتى عيل صغير عايز تنكني ههههه يالا روح اندفس بغرفتك واعمل حسابك انك تغور من وشي في حتة تانية لبين ما اخلص مع ضيوفي
دخلت لغرفتي باكيا بقيت ساعة زمن وخرجت رايح للحمام فسمعت واحدة قاعدة مع امي في الصالون فخرجت اشوف مين لقيتها جارتنا سعاد الحفافة سمعتها تقول : اهو جاي وصفها هي امراة في 51 سنة وزنها 110 كلغ تخينة بزازها كبيرة منفوخة لحمة ونزلة على بطنها وطيزها ضخمة راجعة لورا فخاذ كبيرة مش فاهم ليه نسوان العمارة الكل اجسامهم طخينة
انا : اهلين يا طنط كيف حالك
سعاد : طنط ايه يا خول انت بتكبرني لما تقولي طنط
انا : مانتي كبيرة اكبر من امي حتى وانا ماني خول
سعاد : ما تدري الجسم دا مازال بخيرو روح اسال الرجالة الي تجري ورايا عايزني
انا : ما اروح اسال جوزك عم ابراهيم
سعاد : ههههههههه ضحكتني يا واد روح اسال المرخوف دا
امي : يالا يا شرموطة ورانا شغل كتير
انا : انتو خارجين ؟
سعاد : لا بس راح ضبطها لدخلتها هههههههه يالا يا عروسة روح حضري حالك لبين مااجي
امي : متتاخريش يا شرموطة
بعد ما امي راحت لقيت ايد سعاد بدات تحسس على جسمي وزبري بدى ياقف من تحسيسها و جسمها الضخم
سعاد : كبرت يا واد وصرت راجل
انا : انا راجل من يوم ماخلقت
سعاد : جدع ياض بس انا بحكي عن الواقف دا في وسط بنطلونك
انا : بتقصدي ايه ؟
سعاد : تعال اقف قدامي
وقفت قدامها ومدت ايدها فكتلي البنطلون ونزلتلي البوكسر ولقت زبري واقف قدام وجها ومسكتو بايديها
سعاد : مانت راجل وسيد الرجالة كمان ايه الزبر دا !!!
انا : عجبك ؟
سعاد : اوي ياض دا كبير على واد بعمرك
ووجرات ومديت ايدي مسكت بزها الضخم وهي فهمتمي وراحت فكت ازرار الجلبية الي لبستها وخرجتلي بزها اليمين واخذتو وبقيت امص فيه واعضعض في حلمتها السودة ونحنا هيك وامي بتمر من غرفتها للحمام وتشوف المشهد
امي : اخليك مع الواد دقيقتين اجي الاقيك مخرجتلو بزك يا شرموطة ارحميه دا مزال عيل صغير
سعاد : عيل ايه دا زبرو ولا اجدعها راجل
امي : يالا انجزي معادش وقت كتير
سعاد : مستجلة كده ليه كسك عم ياكلك
امي: يالا يا وليه شو تحبي اللعي
سعاد : لا تروح لحتة يا واد راجعتلك عشان نفرفش مع بعض
امي : مش قبل متخدي موافقت امو ؟
سعاد : عرفاها مش حترفض
امي : خليني افكر شوية
سيبت بزاز سعاد وراحت قلعت الجلبية وشوفت جسمها كانت لبسة كان البرا مغير اندر اكنها بتسخني بطيزها الكبيرة انا هيك وشوفت امي عريانة حاطة ايدها على كسها والايد على التانية ماسكة بزازها وراحت امي ضربت سعاد على طيزها الي خلى لحمها يترج من الضربة
امي : زي عادتك مبتلبسيش اندر
سعاد : البتاع دا بيعلم على طيزي بتبقى حتت زرقة واصل ما بلقى مقاسي في الاندر
امي : ما اصلها ضخمة اوي يا متناكة
سعاد : ليه ياختي بتشوفي روحك عود فرنساوي ماكي اتخن مني
امي : ايوه انا اتخن بس دا من مرض وراثي عندي و زيد على كدة فحلي بيحبني بلحمتي
ودخلو للحمام وجابو معاهم حلاوة عشان الشعر بقيت شوية ولحقت عليهم عشان اتجسس فنزلت اشوف من فتحة المفتاح ولقيتهم عريانين ملط مع كمية لحم رهيبة اجسامهم معبية المطرح كلو امي نايمة على ظهرها وفاتحة وراكها وكسها باين فاتح في نفس لون بشرتها و سعاد عمالة تخلط في الحلاوة
امي : يالا يا شرموطة هتبقي تخاطيها كتير
سعاد : ماهي مش مستوية عشان تنظفك يا عروسة
امي : يالا انجزي بالا كلام فاضي هيجتيني
سعاد : ماتشدي حيلك يا لبوة فحلك زمانو جاي شدي حيلك
وبدات سعاد تحط الحلاوة على كس امي وتزيل الشعر والايد التانية على زنبورك
سعاد : كسك الكبير مبلول يا متناكة
امي : اه اه اه سيبيه في مين راح ييجي يطفي نارو
وانا مستغرب وجاني الفضول عشان اعرف مين الي راح ينيك امي في الليلة دي و كملت سعاد نتف شعر كسها وراحت على باطها
سعاد: استعملتي المرهم الي جبتهولك المرة الماضية ايه رايك ؟
امي : دا كويس اوي قدر يفتحلي البقع السودة اللي كانت على كسي وتحت باطي دا اخر مرة فحلي ناكني بالعافية مش طايقني على البقع دي
سعاد : يا بختو على اللحمة الطخينة دي دانا لو كنت ذكر ماكنتش سيبت كسك للحظة لكنت فرمتك فرم
امي : جرى ايه با متناكة مولعة كدة ليه ؟
سعاد : ماهو الواد حسام زبرو هيجني
امي : للدرجة عاجبك دانتي ياما ازبار دخلت في كسك اكبر من زبر ابني دا لسه واد صغير خايفة على صحتو
سعاد : بعد مانخلص هروح اخليه يمتعني اصل زبرو كبير على عمرو
امي : ماشي راح خليه ينيكك بس على السريع عشان فاضل اقل من ساعة عشان الموعد
سعاد : على السريع ليه راح يمشي معايا لشقتي نفضل براحتنا واضبطو وبالمناسبة افضيلك الشقة عشان السهرة
امي : بس بالراحة على الواد ماتخليهش ينزل كتير عشان صحتو
سعاد : راح اوصي المطعم الي تحت على شوية استكوزا وجمبري عشان يقويه
امي : كده ماشي هههههه يا بختو حسام بالشرموطة الي راح ينيكها
وبعد كده خلصو ودخلو تحت المية يستمحو من الشعر و اجسامهم لازقة لبعضهم ورجعت فرحان للصالة عشان راح انيك الشرموطة سعاد والي فرحني اكتر انو شرموطة زيها مستعرفة اني فحل بعد 5 دقائق خرجت امي و سعاد وراحوا على الغرفة عشان يلبسو هدومهم
سعاد : انا راح اروح وبعد شي نصف ساعة راح ابعت وراء حسام مشان ننبسط
امي : ماتاخديه معاكي عشان ابقى براحتي وازبط نفسي
سعاد : رايحة اتزوق انا كمان ومشان احضر القعدة عشان حاسها حيطول ضيفك معاكي و ماتخافيش يا بت راح ناديلو قبل مايجي ضيفك وعملتي ايه في جوزك وابنك التاني احمد دا واحشني اوي
امي : واحشك زبرو يا متناكة اصل هو راح مع صحابو للغردقة جمعة زمان وجوزي راح على البلد مع اختوا عشان تبيعلو حصتها في الورثة وما فضل غير الواد حسام اصل مالاقتلوش تصريفة
سعاد : يالا اقوم عشان ورايا شغل كتير وكسي عم ياكلني سلام يا عروسة ابقي طمنيني
امي : سلام يا لبوة
ورجعت جري على مكاني في الصالة و جيت سعاد قتلي انزلها لما ترن عليا فقولتلها حاضر وجاتني فكرة روحت لمازن صاحبي الي ساكن معانا في نفس الدور واستعرت منو الكاميرا ليلة وحدة وروحت دورت على الكاميرا بتاعي وروحت حطيت وحدة في الصالون مستخبية منيح ولعب الحظ وجاء تليفون على الهاتف القار الي موجود في الصالون وخرجت امي بكامل زينتها اول مرة اشوفها كدة لابسة سوتيان واندر احمر فتلة شادد على لحمها اوي فاتسحبت وروحت لغرفتها وحطيت الكاميرا التانية في مكان كويس كاشف الغرفة كاملة ومستخبي
وشغلتهم ورجعت لمكاني في الصالون لقيت امي تحكي بصوت واطي جدا مع خالتي ولما رجعت انا خلصو الحكي وقفلو التليفون وانا متنح بامي اول مرة اشوفها كدة لابسة سوتيان احمر واندر احمر فتلة
امي : مالك مبلم كدة ليه ؟
انا : اصلوا انا اول مرة اشوفك لابسة ملابس داخلية
امي : ضيفي بيهيج علي وانا كدة وانا اعملوا الي يبسطو
احنا كدة وسعاد رنت عليا رديت عليها قاتلي يالا انا مستنياك
امي : يالا روح للبوة بتاعك تكون مستنياك على نار هههههه
انا : زيك بضبط مستنية ضيفك وكسك بياكلك يا شرموطة
قامت ضربتني بقلم دارت بيا الدنيا وكاد يغمى عليا ومعرفتش اقف على رجليا من الدوخة قامت سانداني
امي : انا ماني شرموطة ياواد ياخول مفيش حدا استرجى و قالهالي ولو سمعتها منك تاني لخليك تندم يالا غور من وشي
وروحت نازل للدور الاول عند سعاد ولما فتحتلي الباب ولاقيتها قمر مصور لابسة قميص نوم ابيض شفاف واندر فتلة محشور في طيزها الكبيرة سوتيان ابيض لامم بزازها بالعافية لقيتني عينيا مليانة دموع
سعاد : مالك يا واد مين ضربك لاخرج كسرلو عضامو
انا : مافيش بس امي ضربتني بقلم على وشي
سعاد : ليه ؟
انا : عشان قولتلها كسك بياكلك يا شرموطة
سعاد : وهي عصبت على كلمت شرموطة ؟؟
انا : ايوة
سعاد : طيب حوريك شو رح اعمل في المتناكة امك
ورفعت التليفون وكلمت امي وفتحت السبي
سعاد : جرى ايه يا متناكة ليه بتضربي الواد
امي : هيك بمزاجي !!!
سعاد : بمزاجك دا قلبت مزاجي ونشفتي كسي
امي : انا بعرف كسك مينشفش خالص
سعاد : ضربتيه لانو قلك شرموطة ؟
امي : هو لحق يقلك العرص دا
انا : انا ماني معرص
امي : خراس جيتك نيلة امال الي يخلي الشقة لامو وهو عارف انها راح تتناك يبقى اسمو ايه سيد الرجالة ؟
انا : هو انا بقدر امنعك عشان متتناكيش !
امي : مافي حدى يقدر يمنعني
انا : والي فاتحة كسها للغريب ومعرية لحمها ومنتظراه يبقى اسمها ايه شريفة ؟؟
امي : ماشي ياض بس بترجت راح فهمك شو معني الكلام ده انا بس مش عايزة ابوز مزاجي والا انزلك وادفنك بارضك
وقفلت الخط وانا قلبي راح يوقع من الخوف عشان اول مرة باحكي معاها هيك بعد ماهديت بدات الاحظ قميص النوم الي لابستو سعاد ولحمها باضض لبرة وهي بتضمني على صدرها الكبير بتواسيني وانا زبري بدا ياقف وبديت اهيج و حطيت ايدي على طيزها الكبيرة اوي من وراء عاملة زي الهضبة
سعاد : لا مش هنعمل حاجة قبل ما تتغذى الاول عشان هتشتغل كتير فلازمك طاقة
و سحبتني وراها للمطبخ فين لقيت طاولة كبيرة عليها اطباق كتير منها الجمبري والاستكوزا و فراخ
انا : امتى لحقتي تعملي هدا كل
سعاد : دا وصيتو من الدليفري يا ناكل انا عايزاك تاكل كل دا عشان صحتك
وجلست جمبي وبدات تاكلني بايديها الجبري و الاستكوزا بعد نصف ساعة كنت خلاص راح انفجر
انا : ماتاكلي معايا عشان انا راح انفجر
سعاد : لا انا ماليش نفس وخصوصي انو مابكلش قبل النيك عشان مرجعش يالا املالي بطنك عشان تملالي كسي باللبن
انا : حاضر يا لبوة
بعد شوية كملت اكل وروحنا للصالة وجابتلي عصير ليمون عشان بهضم كويس واصرت اني اشربو لاخر رشفة وحطت مزيكة شرقي ولفت الحزام على خصرها وبدات ترقص ولحمها بدا طالع نازل وانا اشوف كمية البزاز والبطن الكبيرة مغطية كسها بتترج مع بعض بديت احس بشعور غريب بديت بحس بحرارة وزبري وقف كالعامود لو ضربت بيه حيط لكسرتو لاحضت سعاد اني مولع وطت في المزيك وجات قعدت بجنبي فاتحة رجليها عشان اشوف كسها
سعاد: فيك ايه ياض حاس بايه
انا : حاسس بنار في جسمي كلو وزبري بيوجعني من شدة وقوفو
سعاد : كدة استويت والحباية اخذت مفعولها
ونزلت سعاد بايدها على زبري وبيضاني وبدات تلعب بيهم
انا : حباية ايه الي بتحكي عليها ؟
سعاد : حبابة فياجرا عشان تمتعني ومتنزلش بسرعة
انا : فياجرا !!!!
سعاد : ايوة فياجرا هو صحيح زبرك حلو بس لازم نطول في المتعة
ومن شدة هياجاني هجمت عليها عايز ادخل زبري في كسها بالعافية بس مقدرتش
سعاد : بشويش خليني موصوا قبل لدرجة انتى مولع
انا : الجمبري والاستكوزا والفياجرا منهم راح جن
سعاد : طيب طيب بس بالراحة هدي حالك عشان نعرف نشتغل ، يالا انزع هدومك عشان اشوف الوحش
في لحظة لقيتني عريان ملط وخذت زبري وبدات تمص فيه بالراحة وانا في دميا اخرى من احساس الوجع والم&#والمتعة بتاعت لسانها الحنين على زبري
سعاد : طالع للفحل ابوك زبرك كبير
انا : بس امي بتقول انو مالوش في النيك
سعاد : ههههههههه انا بحكي عن ابوك التاني
انا : ليش كم من واحد ؟
سعاد : روح اسال امك
وكملت مص في زبري ورجعت اندمجت معاها ونسيت القصة بعد 5 دقائق
انا : يالا اشلحي القميص خليني اشوف شغلي في اللحم ده
سعاد : من عنيا يا سيدي وتاج راسي
ورفعت القميص وشوفت بزازها المليانة بتنزل بقوة على لحم بطنها المترهل الي ترج من الصدمة
انا : ايوة كدة يا حلوة
سعاد : هو انا حلوة بجد ؟ اول مرة بسمعها من راجل كلهم بيشوفوني وحشة مصلحش للنيك لانو عمري 51 سنة
انا : هو اللي ميشوفكش حلوة لازمو يشوف طبيب عيون
سعاد : ايه ياض كمل كول بعقلي حلاوة مانتو الرجالة زي بعض تيجي تفضي بيضانك من اللبن وتروحو
انا : لا انا مش كده انا بحب النسوان الكبيرة في السن الي تبدى طخينة مع بزاز نازلة على البطن الكبير المشحم والطيز الجبارة الي عاملة زي الجبل
سعاد : هو على حظك نسوان العمارة كلها على الاوصاف دي
انا : يالا يا بت انا زبري مولع عم يوجعني يالا عشان عايز ادخلو في كسك
سعاد : تعال للغرفة على السرير ارتح من كنبت الصالون
دخلنا للغرفة وهي تمشي قدامي وفلقات طيزها واحدة تترفع وواحدة تنزل وتترج من اللحمة المليانة و استلقت على ظهرها وقاتلي الحس كسها فعرفت انها عايزة تعذبني وانا على اخري ونزلت الحس وامص في زنبورها يجي 5 دقائق وفجاة بليت زبري ودخلتو منغير استذان في كسها وبدلت ارزع في لحمها
سعاد : اه اه اه اه اه انت تجننت ياواد وجعتني بدخولك ده
انا : مانا لو كان قولتلك كنتي راح تقوليلي اعملي حاجة تانية وتعذبيني انا وزبري فقلت اقصر الطريق
سعاد : يخيبك يا واد !!!! بس بشويش راح تقصمني نصين
انا : مش قادر
سعاد : يا واد بالراحة هو انت هاربة اه اه اه اه اه اه
وفضلت ارزع في لحمها بقوة وانا زي المجنون عايز اجيب لبني ومش راضي ينزل من فعل الحباية ولقفت بزها اليمين امص فيه وانا انيك في كسك امص واعضعض الحلمة النية الكبيرة
سعاد : مو مكفيك كسي الي فرمتو عايز تقلعلي بزازي
انا : من كتر ماهي عاجباني مش عايز اسيبها ده احسن بز شوفتو
سعاد : احسن من بز سامية انا : ايوة احسن
سعاد : لو تشوف بزاز الطخينة امك راح تبطل تقول بزازي حلوة
انا : ايوه بزازها كبيرة اوي بس ليش مبتلبسوش حمالات صدر واندر ؟؟؟
سعاد : هو ده وقت سؤالاتك دي دانتى فرمت كسي دي المرة الرابعة الي اجيب عسل كسي وانتى مانزلتش
انا : شوية تانية وراح ينزلو اتحملي يا شرموطة
سعاد : بقالك نصف ساعة وانت بتنيك ومش حاسس بنفسك يالا انجز تعبتني
انا : يالا نازلين على الطريق
وبعد دقيقتين نزلت لبني على بطنها و بزازها ووشها وكان كمية كبيرة اول مرة انزل كده وكل ده وزبري منامش لثانية واحدة بعد مانزلت
انا : يالا روحي تشطفي عشان نكمل
سعاد : نكمل ايه ماتتهد يا واد راح تموتني نزلت كل ده ومزلت عايز كمان !!!!
انا : الكمية دي من الجمبري والاستكوزا الي مليت بيهم بطنك وراح املئ كسك
سعاد : طيب انا قايمة انت هديت حيلي بس مرة كمان ومش اكتر امك منبهاني عشان صحتك
وراحت عريانة للحمام وشوفها مفلقسة على البانيو ولحم طيزها مرفوع لفوق وكسها باين بيلمعلي وهي عم تغسل بزازها ووشها من اللبن فروحت زي الثور الهايج وزبري سابقني وروحت ماسكها ومدخل زبري على طول ووليت انيك فيها وهيا مفلقسة وزبري رايح جاي في كسها
سعاد : اه اه اه اه اه مش قادر تسنى شوية حتى ارجعلك
انا : شكل طيزك جنني وهي مرفوعة كدة وكسك ضيق حلو اوة كدة
سعاد : اه اه اه اه اه اه طييب سيبني اه اه اه اه ونرجع على السرير اه اه اه اه اه
انا : انا مش سايبك وراح تمشي وزبري في طيزك
سعاد : ارحمني شوية وارحم نفسك دس امك تقيم قيامتي ازة صارلك شئ
انا : ليه كلكم خايفين منها ؟ انا الراجل هنا وانا الي كلمتي تتنفذ يا شرموطة
سعاد : طالعة من بقك زي العسل يا سيد الشرموطة
وروحنا على الغرفة هيك زبري بين لحم طيزها بيعصر فيه و وصلنا للسرير و خلتها تاخد وضع الكلبة وفضلت انيك فيها وهي تتاوه وانا مستمتع بلحم طيزها الكبيرة اوي وفضلت انيك فيها لمدة كبيرة لحد ما حسيت روحي بنزل في كسها المرة دي الي اتملا علا الاخر والفائض خرج لبرة
سعاد : اخيرا خلصت ياض مكنتش متوقعة انك تكون فحل كدة زي الفحل الي مع امك فوق
انا : مين قلك خلصنا ؟؟ زبري مزال واقف
سعاد : واقف ايه انت نزلت مرتين وانا كسي اتهرى وانا بنزل مش قادرة اكتر
انا : ابوس ايدك شوية بس عايز اجرب معاكي وضع الفارسة
سعاد : فارسة ايه انا وزني كبير عليك وانت واد صغير خايف لاكسر عضمك
انا : ماتخافيش يا ست
سعاد : بس توعدني انو اخر مرة راح تنزل
انا : خللص يا ستي دي آخر مرة
سحبتها على من ايدها وطلعت فوقي و دخلت زبري في كسها ومعادش شوفتو بعد ما بطنها المليانة دارت كسها وفضلت طالعة نازلة على زبري لمدة كبيرة مش عارفها خالص لحد مازهقت ونزلت في كسها كمان وزبري هدى شوية وراحت خذت مكان في السرير جمبي و نظرت في الساعة لقيتها الساعة 9 بليل وانو بقالي اكتر من ساعتين وربع وانا بانيك في المتناكة سعاد
سعاد : يالهوي يالهوي يا فضيحتك يا سعاد عيل صغير قدر يخليكي تجيبي اكتر من سبع مرات يا خرابي كسي تخرب مش قادة اتحرك
ضربتها على طيزها : يالا روحي اعمليلنا حاجة ناكلها انا جوعان موت
سعاد : طيب بس خليني اخش اخذ شاور و احضر العشا
انا : راح نستحمى سوية
وروحنا للحمام واخذنا شاور ماخليش من اى مداعبة ولمس وفضلت امص في بزازها كتير وكملنا الشاور وراحت على المطبخ تحضر العشا وانا جوعان موت جلست على كنبة الصالون افكر هي امي عاملة يا ترى ؟
سعاد : فين شارد ؟
انا : لا مافي شئ
سعاد : شارد في امك مو هيك
انا : ايوة ياتره عاملة ايه ؟
سعاد : طيب راح نعرف
وقامت سعاد وراحت على التليفون واتصلت بامي وفتحت الاسبيكر
امي : اه اه اه في ايه يا شرموطة ؟
سعاد : لا مفيش
امي : امال متصلة ليه يالا اقفلي الخط مشغولة راح كلمك بعدين بعد مانخلص
سعاد : هو لسه ماخلصش ؟
امي : اقفلي يا شرموطة مو وقتك اه اه اه اه اه اه اه
سعاد : يالا بالشفاء والهناء
وقفلت معاها ونظرتلي قاتلي : اهو مشغولة هههههههه
انا : يالا روحي خلصي الاكل انا جعان موت
سعاد : خلاص يا عم راح اطلب دليفري
انا : يالا بسرعة عشان سيدك جعان بعد مافشخك يا لبوة يا شرموطة
وراحت طلبت دليفري ولقيتها طالبة جمبري واستكوزا
انا : هو انتي مبتشبعيش عايزة تاني ؟
سعاد : لا بس عشان تعوض الي نزلتو في كسي وعلى بطني
وطلبت سعاد اكل يكفي ل 3 اشخاص وجلسنا ناكل وهي تامل بشراهة
انا : متخليلي معاكي اكل انتي حتاكلينا والا ايه ؟؟؟
ضربت على بطنها : بش في بطن كبيرة اوي عايزة تتملة
واكلنا وضحكنا وبقينا في الصالون نحسس على بعض ونحنا عريانين ملط فالساعة رايحة على 10 مساء وبديت اقلق امي بقالها كتير متكلمتش
سعاد : قلقان على امك ؟
انا : ايوة
سعاد : ليش هي عم تستمتع وانت قلقان !!!
انا : لا بس قلقان عشان هي وحدها مع راجل غريب
سعاد : خايف عليها يا سيد الرجالة بس اطمنك مش دي اول مرة يجي ينيكها هو ينيك فيها من زمان حتى قبل ماتتولد انت وهي تحبو وتحب التراب الي يدوس عليه وهو بيعاملها على اساس زوجتو وفي الفلوس ده بيعطيها ذهب احمر والشقة الي انتو ساكنين فيها هو الالي كتبها باسم امك عشان ترضى ينيكها اول مرة
انا : انتي قولتيلي طالع لابوك فحل مع انو ابي مانو فحل بتقصدي ايه فالي قولتيه ؟
سعاد : كده انا مابعرفش حاجة روح اسال امك وهي تتصرف معاك
انا : ماشي بس هي ليه لسه متكلمتش
سعاد : اصلو مازال ينيك فيها هو فحل اوي بتفكر مرة نكني فضل يجي ساعتين وهو ينيك منزلش قطرة لبن فرمني بقيت اكثر من اسبوع كسي بيوجعني **** يعينها علي الزبر الي بتاخذو في كسها
وبقينا نتحدث عن اشياء متفرقة و بعد 5 دقائق التلفون رن والمتصل امي
سعاد : اتكيفتي يا متناكة
امي : ليش انتي وابني فضلتو تسبحو ماهو ناكك ايه كيفك الواد
سعاد : ايوة شرمطني وقطعني
امي : حتت عيل صغير عمل فيك هيك امال الثور الي معايا يعمل فيكي ايه
سعاد : تعرفي انو كسي بيهيج من الاولاد الصغار صحيح شو احوال كسك
امي : مقسوم نصين اصلو جاني هايج بقالو اسبوع مناكش يخزن في اللبن ليليلة حمراء زي دي
سعاد : طيب حيروح امتى عشان الواد حسام يطلع ينام
امي : والنبي خليه ينام عندك اليلة عشان حبيبي راح يفضل معاي الليلة دي
سعاد : طيب بس كسي حينفجر من لبن وحيفضل ينيك فيا بشكيكي **** يا ولية يا معطوبة
امي : كويس عشان تعرفي تبطلي شرمطة
صوت خشن : جايلك يا شرموطة راح اموتك تحت زبري
امي : يالا سلام بس ادعولي لاروح فيها
فضلنا نتفرج في التلفزيون وجات لقطة بوس في الفيلم خليت وبري ياقف وحطيت ايدي علي كس سعاد ايدي واصلة بالعافية من بطنها المنتفخة
سعاد : ايه سخنت على المشهد يالا تعال للغرفة
ومشينا للغرفة وبقيت انيك فيها يجي 30 دقيقة ونزلت فيها و عاودت نيكتها بس اقل 15 دقيقة ونزلت على بزها واترمينا في حضن بعض وهي باللبن بتاعي ونمنا من شدة التعب وقومنا الساعة 10 الصبح جسمي مكسر مو قدران اتحرك فطرت وقاتلي سعاد اني اقدر اروح البيت الضيف راح فسلمت عليها وخرجت وانا على السلم شافتني سامية
سامية : ما وحشتكش يا واد ؟
انا : بلى وحشتيني بس انا هلكان من التعب مو قدران اقف خليها بكرة
سامية : سلامتك يا حبيبي
ودخلت للشقة لقيتها مكركبة شوية ولقيت امي نايمة على سريري روحت مصحيها
امي : في ايه يا واد سيبني انام
انا : ليه نايمة على سريري؟
امي : اصلو تكسر البارح من النيك روح لقيلك حتة نام فيها
وجات في بالي الكاميرات الي ركبتهم في الصالون والغرفة فاخذتهم وننزعت الذاكرة و نقلت الالمحتوى على اللاب توب بتاعي وعملت كم نسخة منهم عشان الاحتياط ورجعت الكامير لمازن صاحبي وفتحت الفيديو عشان اشوف مين الضيف من داعي الفضول
امي : جرى ايه يا موكوس ماله مش راضي ياقف ؟؟
ابي: وانا شو دراني يمكن عشان انا تعبان في الشغل كملي مص فيه لعل ياقف
امي : على كدا راح نبقى للصبح ونخنا نوقفو وبعد ميفضلش 5 دقائق ويفضي اللبن كلو يالا انا راح انام وهعرف مين هيريحني من عذاب كسي
ابي : هو انا مش عامل معبي عينيك
امي : زبرك دا ميعبيش كسي دا يدوب يلحق يدخل
ابي : انتي بتعايريني يابنت الكلب ، وراح رافع ايدو مش يديها قلم بس هي مسكت ايدو وزعقت فيه
امي : جرى ايه يا خول هو انتى راح وعمل عليا راجل المرة الحاية راح اكسرهالك واعمل حسابك مجبش اشوف وشك في الصبح وقت العيال في مدارسهم
ابي : ليه !؟؟ في ايه ؟!!
امي : وانتى مالك انتى الرجالة راح تشوف شغلها ههههههههههه
وراحت قايمة رايحة للحمام فرجعت لغرفتي و ضليت افكر و ليش امي بتعامل ابويا بالخشونة كدا ورجالة شو الي راح تشوف شغالها ورحت نايم وقمت الصبح فطرت ونزلت على المدرسة وانا دماغي شغالة على حكي امي البارحة باليل فعملت نفسي عيان ورجعت للبيت اتخبيت في العمارة الي مقابلة لعمارتنا واستنيت لحد ما ابي طلع من البيت وراح وبقيت استنى في الرجالة الي حكت عنهم امي بس استنيت ربع ساعة ومدخل حدا للعمارة فرحت طالع على عمارتنا ووقفت قدام بيتنا و طلع حدا انا بدات استغرب مين الرجالة الي بتحكي عنهم ماما وراح يعملو ايه وقلت راح ادخل للبيت اكتشف ايه الي الصاير خرجت المفتاح ودخلت بشويش مش راضي اعمل اي صوت ودروت في البيت كامل و بقييت غرفة امي وانا بدات اسمع صوت وحوحة وحدى بيتألم رحت وبصيت من الباب من غير مايشوفوني وانصدمت لقيت امي واخي في غرفة النوم وهو راكب طيز امي
احمد : عجبك زبري يا شرموطة !!!!
امي بتزعق فيه بصوت عالي : مو قلتلك متقليش شرموطة يا خول انا بابقى امك والى تحب ارجعك تبوس رجلية عشان اسامحك
احمد: للللا مافي داعي نحنى كدا حلوين بس مفلتيش عاجبك زبري ؟
امي : دا يدوب ملحق يدخل في كسي
احمد: ماطيزك كبيرة اوى ، عندك اطخن جسم في المنطقة و البلد كمان دانتي لما بتمشي يفضولك الشارع هههههههه
أمي: هو انتى بتهزر دا راح خليك تبكي زي الحريمات
وقامت امي غاضبة
احمد : قمتي ليه انا لسه مجبتش لبني
امي : دانا هخليك تجيب ددمم يا خول ، انتى بتتريق علية ماحدى استرجى و عملها قبلك
وراحت قيمة بصعوبة من وزنها الكبير وماشية للدولاب وبزازها و بطنها تتدلدل وكل حتة في جسمها مدلدلة وجابت زي الصوت الي بيضربو بيه الحيوانات و جايبة طوق متع كلاب وزبر اصطناعي ورمتهم على وشو وقلتو حطها في رقبتك
احمد : انا بهزر معاكي يا ماما
ماما : رح تتعلم الهزار لما تشوف طيزك مفشوخة زي الحريم
وراح احمد نازل بوس في رجليها عشان هو مش هيقدر عليها
احمد : ابوس رجلك يا ماما تسامحيني ...
ماما : مصمص في صوابع رجليا
وفضل احمد يمص في رجليها ويعمللها مساج 5 دقائق
ماما : طيب يالا كفاية كدا غور من وشي
احمد : بس ياما انا لسة منزلتش
ماما : تعالى بقى هتتعبني , انا مشكلتي قلبي الحنين
احمد : ماما هو زبري ممتعكيش ؟؟
ماما : لا هو حلو و طولو كويس تقدر تمتع بيه الاكساس بس كسي انا غير شكل مع طيزي الجبارة
احمد : هو فيه زبر يقدر عليكي
ماما : اه في زبر يملى كسي ، الكبير ليه رجالتو مش زبر واد صغير راح يكيفني بس قلبي حن ليك لما شوفتك وانتى بتتلصص عليا من المنور وانا استحم
وفضلت امص في زبرو لحد مجاب اخرة فتسحبت ورجعت منين دخلت
وانا خارج بشويش و شافتني جارتنا سامية اوصفهاكم
عمرها 40 سنة ست مصرية بلدي مربربة 100 كلغ عندها بزاز كبيرة اوي مدلدلة وطياز مليانة لحمة مقمبرة لورا مع كرش متوسطة ارملة بقلها 5 سنين وعندها 2 بنات صغيرين ريم 10 سنوات و مريم 11 سنة
سامية : شو تعمل عندك يا حسام ؟
انا بتردد : كنت نازل
سامية : طب وراك حاجة مستعجل
انا : لا كنت نازل لتفسح شوية
سامية : طب ليش متجيش تبدل معايا العفش عشان انا ست وحدانية وماعندي مين يساعدني
انا : طيب انا جاي
ورحت ماشي وراها وطيازها بتتهز يمين وشمال وانا مركز معاها وهي شافتني وضحكت
ودخلتني للانتريه
انا : طب فين العفش الي راح تنقليه
سامية : اقعد نشرب خاجة ساقعة في الحر دا
وقعدت في التنريه وجابت المشروب وهي بتخطو راحوا بزازها مدلدلين برا القميص الي للبستو وعنيا راحت مقطعة بزازها و زبري وقف ولما شافتني راحت ضحكة زي الشراميط
سامية : دا انت طلعت ماكش سهل خالص
انا بارتباك : سهل في ايه ؟!
سامية : سهل في ايه هههههه وتسال كمان هو انت محستش بزبرك عامل خيمة في البنطلون هههههه والا عنيك الزايغة على بزازي
انا تفاجات من صراحتها وبقيت محروج جدا فروحت قايم على الباب ومسكتني جامد من ايدي
سامية : انت رايح فين مازلنا ناخذ ونعطي بالكلام
انا : انا بعتذر علي شوفتيه وانا مروح
سامية : هو دخول الحمام زي خروجو ومين قلك انك زعلتني عشان تعتذر وهتروح قبل متعرفني على الباشا
ومسكت زبري من فوق الهدوم قدام وجها وراحت منزلة البنطلون والبوكسر ولاقت زبري مرتخي
سامية : هو مرخي كده ليه مش كان واقف قبل كدا
انا : هو انتي بتعملي ايه ؟
سامية : انت باين فيك واد غشيم وملكش في النسوان وانا مبعوثة عشان افهمك دانتا صرت راجل لازم تكون تعرف النسوان
انا : مبعوثة !! من مين ؟؟!
سامية : مو مهم
ومسكت زبري و اول مرة يد مراة تلمس زبري وبقت تجلخ فيه مو راضي يقوم
سامية : ومالو مش راضي يقف
انا : من الصدمة !!
سامية : انا عارفة ايه الي راح يخليه ياقف مغير لمس
قامت سامية تقلع في قميصها وانا مركز مع لحمها فرفعت القميص وبانو فخاذها الكبار وبعديها بطنها المليانة نازلة مدارية على كسها لين وصلت لبزازها الضخمة وكانت لابسة سوتيان ابيض وانا مصدوم من الجاموسة الي قدامي ولفت وشفت طيزها المليانة لحمة وراجعة لورا
سامية : شو عجبك جسمي يا واد
انا : ايوة عاجبني
سامية : ماتفك شوية وتسيب نفسك عشان تتعلم
ومسكت ايدي وحتطها على بزازها بالعب فيهم والتانية بلعب فيها على بطنها
سامية : باين فيك ولد بتحب الستات الكبيرة
انا : ايوة دول ماكنات وجسمهم احلى من البنات الصغيرين و عندهم خبرة
سامية : طلعت بتعرف تحكي
انا : طب تقدري تشيلي السوتيان عايز اشوف بزازك
سامية : انتى بتامر يا باشا هههههه
وقلعت السوتيان والكلوت
وشفت بزاوها كار اوي واصلة لحد بطنها مليانة لحمة وحلمتها بنية
انا : ايه الجمال دا
سامية : عجبوك يا واد ؟
انا : اكيد
سامية : بس بقى لتكسفني
وقعدت بجانب وبدين احسس على بزازها بالعب فيهم فرفعت الحلمة وقالتلي : مص الحلمة زي البيبي الصغير وبقيت العب في بزازها وبعدين وقفتني وبقت تبص على زبي
سامية : سيب بزازي هريتهم مص وتعالى اعطيني زبرك
وقفت قصادها ومسكت زبري وبيضاني
سامية : دانت واد فحل زبرك كبير على عيل زيك
وراحت حطت زبري في بقها وحسيت باحساس جميل بس فضلت مستغرب
انا : هو انتي بتعملي ايه ؟؟
سامية : اول مرة مراة تمصلك زبرك ؟؟! اه نسيت انك عيل خام
وفضلت تمص شوية وانا حاسس اني عايز انزل لبني
فوقفت سامية مص في زبري
سامية فتحت فخاذها وتشاورلي على كسها : تعال الحس ليا كسي زي مامصيت زبرك لازم تجرب كل شئ اليوم
نزلت على ركايبي و قربت على كسها كان كبير ولونو فاتح وشدتلي راسي ودفستو بين فخذيها وفضلت امص عشوائيا
سامية : مص كويس يا واد دانت بتعذبني امسك زنبوري ومصو بلسانك
ومسكت زنبورها وفضلت امص شوية الى ان ارتعشت وجابت شهوتها
انا : مالك ؟؟ فيكي حاجة ؟؟
سامية : ماتخفش يا واد اي مرأة بعد متوصل لنشوة ترتعش وتجيب شهوتها
انا : مفهوم
سامية : يالا تعال حط زبرك في كسي عشان الولاد زمانهم جايين
انا : احطو فين ؟
سامية : يوووه متفتح دماغك معايا حط زبرك في كسي عشان تجيب لبنك
قامت ساحباني ومسكت زبري وراحت حاطاه على شفرات كسها وقالت : يالا يا حط زبرك في الفتحة عشان نخلص . دخلو وطلعو براحة
وروحت دافع زبري في كسها وبقيت ادخل واطلع في كسها الي كان زي المغارة بمتعة لا توصف واحساس سخونة الكس شئ جميل وفضلنا كده دقائق قليلة قبل ما اجيب لبني في كس سامية بكميات كبيرة
سامية : ماتقول انك حتجيب عالعموم الي عملتو رائع بنسبة لمبتدئ بس اوعى حد يعرف احسن نروح فيها
انا : طيب خلاص ماحدى رح يعرف
وروحت خارج من بيتها وروحت للبيت بالكاد اقدر امشي فتحتلي امي الباب وقالت : ليش وشك اصفر وذبلان يابني شو صرلك
نخنا هيك واغمي عليا بين اديها فسندتني لي فرشتي وجابت عطر ونشادر عشان تفوقني
امي : مالك مو حسنان توقف على حيلك
انا : مافيني شئ بس تعبان وجوعان
امي : خلاص راح حطلك تاكل وبعدها نام وراح تقوم زي الثور
انا : حاضر يامي
وحطتلي امي الغداء واكلت لقمتين وروحت على فرشتي وانا في الممر لفرفتي عديت على غرفة وسمعت امي بتتكلم مع وحدة ست : مش قولتلك بالراحة عالواد دا مزال عيل اول مرة يجرب ومش قولتلك تمصيلو زبرو بس ايه الي خلاك تفتحلو رجلاكي ...
وهنا ذهلت هي امي عارفة الي انا نكت سامية جارتنا وبعد ثواني حسيت اني مش قادر اصلب طولي فرحت و اترزعت على الفرش وروحت في نومة مشلهاش اخر
وجت امي تقوقني عشان اتعشى معاهم ثمت بصعوبة
امي : لهدرجة تعبان متشد حيلك الخير مزال لقدام هههههه
انا : خير ايه ؟؟ وقدام ايه ؟؟
امي : كل شئ في وقتو حلو ، يالا عشان تتعشى وتعوض الي راح منك
وانا مع كل لحظة شكي يكبر في انو في ملعوب انا ماني داري بيه
انا : هو اخويا مرجعش من الشغل ؟؟
أمي: هو اتكلم وقال انو مطبق دوريتين اليوم وبكرة
وحطت امي الاكل جمبري واستكوزا
امي : يالا كول يا حبيبي رم بيها عضمك وعوض الب خسرتو مع الولية سامية
انا بخجول : خسرة ايه سامية ايه في حاجة ياما ؟؟
امي : بردو انا الي بتسالني مالحاجات الكل عندك كمل اكل ورح فهمك
وبدات توكل فيا بايدها السمينة وانا قلبي راح يوقف
كمانا فطرنا وراحت امي تغسل الصحون وروحت انا قاعد في الصالة عمال افكر هي امي منين جابت قصتي مع سامية ؟؟ ممكن تكون سامية الي قالتها ؟؟ هو بردو قي خد بيقضح نفسو
وجات امي وقعدت بجنبي : انتى بتفكر في ايه يا امور ، يا عريس ههههههه
انا : ماما هو ايه الي عرفك اني نمنت مع سامية
امي : ياواد انا الكل في الكل هنا وما في حدا بيعمل حاجة الا بموافقتي
انا : مفهمتش حاجة !!!
امي : كل حاجة في وقتها حلو
انا : بس انا عايز اعرف
امي : انا الي قولت لسامية تخليك تنيكها
انا : وليش ؟
امي : قولتلها كده بعد مشوفتك تتلصص عليا واخوك بينكني
انا : هو انتي شوفتني ؟؟!
امي : قولتلك مافيش حاجة بتخفى عليا
انا : انا عايز اسالك سؤال بس خايف منك
امي : خايف مني ليش ؟
انا : بس انتي دايما منرفزة وبتضربيني على اقل حاجة
امي : قول ماتخفش وماراح اضربك من هون ورايح
انا : انا البارح كنت خارج من غرفتي رايح للحمام بنص الليل سمعتك عم تحكي بصدفة انتي و ابي بالغرفة وقلتيلوا الرجالة راح تشوف شغلها ، مين الرجالة وشو الشغل الي راح يشوفوه
امي سكتت شوية : بص انا امك وانتى ابني وسرنا مع بعض ابوك من سنين طويلة ماعد زي زمان كان مكيفلي كسي بس بعد ما مرض بالسكري زبرو ماعاد رضي ياقف
وانا امراة ليا احتياجاتي
انا : بس هوما جايين امتى ؟؟
امي : ههههههه وانتى ليش تسأل ؟
انا : قولت نخش للغرفة النوم ونسلي بعضنا
امي : في ايه ياض حكينا شوية تبقى عايز تنكني ؟!
انا : هو اخي احمد احسن مني والا الي جاي ينيكك ؟!
امي : انسى انك تنيكني
وراحت قايمة وجريت علاها وحاولت ادفعها بالقوة للغرفة بس هي كانت اقوى مني ورمتني بعيد
امي : هو انتى فاكر نفسك هتقدر عليا ! مش علشان قدرت على سامية ونكتها يعني انك تقدر علي انا اتخن زبر ميقدرش عليا جاي انتى عيل صغير عايز تنكني ههههه يالا روح اندفس بغرفتك واعمل حسابك انك تغور من وشي في حتة تانية لبين ما اخلص مع ضيوفي
دخلت لغرفتي باكيا بقيت ساعة زمن وخرجت رايح للحمام فسمعت واحدة قاعدة مع امي في الصالون فخرجت اشوف مين لقيتها جارتنا سعاد الحفافة سمعتها تقول : اهو جاي وصفها هي امراة في 51 سنة وزنها 110 كلغ تخينة بزازها كبيرة منفوخة لحمة ونزلة على بطنها وطيزها ضخمة راجعة لورا فخاذ كبيرة مش فاهم ليه نسوان العمارة الكل اجسامهم طخينة
انا : اهلين يا طنط كيف حالك
سعاد : طنط ايه يا خول انت بتكبرني لما تقولي طنط
انا : مانتي كبيرة اكبر من امي حتى وانا ماني خول
سعاد : ما تدري الجسم دا مازال بخيرو روح اسال الرجالة الي تجري ورايا عايزني
انا : ما اروح اسال جوزك عم ابراهيم
سعاد : ههههههههه ضحكتني يا واد روح اسال المرخوف دا
امي : يالا يا شرموطة ورانا شغل كتير
انا : انتو خارجين ؟
سعاد : لا بس راح ضبطها لدخلتها هههههههه يالا يا عروسة روح حضري حالك لبين مااجي
امي : متتاخريش يا شرموطة
بعد ما امي راحت لقيت ايد سعاد بدات تحسس على جسمي وزبري بدى ياقف من تحسيسها و جسمها الضخم
سعاد : كبرت يا واد وصرت راجل
انا : انا راجل من يوم ماخلقت
سعاد : جدع ياض بس انا بحكي عن الواقف دا في وسط بنطلونك
انا : بتقصدي ايه ؟
سعاد : تعال اقف قدامي
وقفت قدامها ومدت ايدها فكتلي البنطلون ونزلتلي البوكسر ولقت زبري واقف قدام وجها ومسكتو بايديها
سعاد : مانت راجل وسيد الرجالة كمان ايه الزبر دا !!!
انا : عجبك ؟
سعاد : اوي ياض دا كبير على واد بعمرك
ووجرات ومديت ايدي مسكت بزها الضخم وهي فهمتمي وراحت فكت ازرار الجلبية الي لبستها وخرجتلي بزها اليمين واخذتو وبقيت امص فيه واعضعض في حلمتها السودة ونحنا هيك وامي بتمر من غرفتها للحمام وتشوف المشهد
امي : اخليك مع الواد دقيقتين اجي الاقيك مخرجتلو بزك يا شرموطة ارحميه دا مزال عيل صغير
سعاد : عيل ايه دا زبرو ولا اجدعها راجل
امي : يالا انجزي معادش وقت كتير
سعاد : مستجلة كده ليه كسك عم ياكلك
امي: يالا يا وليه شو تحبي اللعي
سعاد : لا تروح لحتة يا واد راجعتلك عشان نفرفش مع بعض
امي : مش قبل متخدي موافقت امو ؟
سعاد : عرفاها مش حترفض
امي : خليني افكر شوية
سيبت بزاز سعاد وراحت قلعت الجلبية وشوفت جسمها كانت لبسة كان البرا مغير اندر اكنها بتسخني بطيزها الكبيرة انا هيك وشوفت امي عريانة حاطة ايدها على كسها والايد على التانية ماسكة بزازها وراحت امي ضربت سعاد على طيزها الي خلى لحمها يترج من الضربة
امي : زي عادتك مبتلبسيش اندر
سعاد : البتاع دا بيعلم على طيزي بتبقى حتت زرقة واصل ما بلقى مقاسي في الاندر
امي : ما اصلها ضخمة اوي يا متناكة
سعاد : ليه ياختي بتشوفي روحك عود فرنساوي ماكي اتخن مني
امي : ايوه انا اتخن بس دا من مرض وراثي عندي و زيد على كدة فحلي بيحبني بلحمتي
ودخلو للحمام وجابو معاهم حلاوة عشان الشعر بقيت شوية ولحقت عليهم عشان اتجسس فنزلت اشوف من فتحة المفتاح ولقيتهم عريانين ملط مع كمية لحم رهيبة اجسامهم معبية المطرح كلو امي نايمة على ظهرها وفاتحة وراكها وكسها باين فاتح في نفس لون بشرتها و سعاد عمالة تخلط في الحلاوة
امي : يالا يا شرموطة هتبقي تخاطيها كتير
سعاد : ماهي مش مستوية عشان تنظفك يا عروسة
امي : يالا انجزي بالا كلام فاضي هيجتيني
سعاد : ماتشدي حيلك يا لبوة فحلك زمانو جاي شدي حيلك
وبدات سعاد تحط الحلاوة على كس امي وتزيل الشعر والايد التانية على زنبورك
سعاد : كسك الكبير مبلول يا متناكة
امي : اه اه اه سيبيه في مين راح ييجي يطفي نارو
وانا مستغرب وجاني الفضول عشان اعرف مين الي راح ينيك امي في الليلة دي و كملت سعاد نتف شعر كسها وراحت على باطها
سعاد: استعملتي المرهم الي جبتهولك المرة الماضية ايه رايك ؟
امي : دا كويس اوي قدر يفتحلي البقع السودة اللي كانت على كسي وتحت باطي دا اخر مرة فحلي ناكني بالعافية مش طايقني على البقع دي
سعاد : يا بختو على اللحمة الطخينة دي دانا لو كنت ذكر ماكنتش سيبت كسك للحظة لكنت فرمتك فرم
امي : جرى ايه با متناكة مولعة كدة ليه ؟
سعاد : ماهو الواد حسام زبرو هيجني
امي : للدرجة عاجبك دانتي ياما ازبار دخلت في كسك اكبر من زبر ابني دا لسه واد صغير خايفة على صحتو
سعاد : بعد مانخلص هروح اخليه يمتعني اصل زبرو كبير على عمرو
امي : ماشي راح خليه ينيكك بس على السريع عشان فاضل اقل من ساعة عشان الموعد
سعاد : على السريع ليه راح يمشي معايا لشقتي نفضل براحتنا واضبطو وبالمناسبة افضيلك الشقة عشان السهرة
امي : بس بالراحة على الواد ماتخليهش ينزل كتير عشان صحتو
سعاد : راح اوصي المطعم الي تحت على شوية استكوزا وجمبري عشان يقويه
امي : كده ماشي هههههه يا بختو حسام بالشرموطة الي راح ينيكها
وبعد كده خلصو ودخلو تحت المية يستمحو من الشعر و اجسامهم لازقة لبعضهم ورجعت فرحان للصالة عشان راح انيك الشرموطة سعاد والي فرحني اكتر انو شرموطة زيها مستعرفة اني فحل بعد 5 دقائق خرجت امي و سعاد وراحوا على الغرفة عشان يلبسو هدومهم
سعاد : انا راح اروح وبعد شي نصف ساعة راح ابعت وراء حسام مشان ننبسط
امي : ماتاخديه معاكي عشان ابقى براحتي وازبط نفسي
سعاد : رايحة اتزوق انا كمان ومشان احضر القعدة عشان حاسها حيطول ضيفك معاكي و ماتخافيش يا بت راح ناديلو قبل مايجي ضيفك وعملتي ايه في جوزك وابنك التاني احمد دا واحشني اوي
امي : واحشك زبرو يا متناكة اصل هو راح مع صحابو للغردقة جمعة زمان وجوزي راح على البلد مع اختوا عشان تبيعلو حصتها في الورثة وما فضل غير الواد حسام اصل مالاقتلوش تصريفة
سعاد : يالا اقوم عشان ورايا شغل كتير وكسي عم ياكلني سلام يا عروسة ابقي طمنيني
امي : سلام يا لبوة
ورجعت جري على مكاني في الصالة و جيت سعاد قتلي انزلها لما ترن عليا فقولتلها حاضر وجاتني فكرة روحت لمازن صاحبي الي ساكن معانا في نفس الدور واستعرت منو الكاميرا ليلة وحدة وروحت دورت على الكاميرا بتاعي وروحت حطيت وحدة في الصالون مستخبية منيح ولعب الحظ وجاء تليفون على الهاتف القار الي موجود في الصالون وخرجت امي بكامل زينتها اول مرة اشوفها كدة لابسة سوتيان واندر احمر فتلة شادد على لحمها اوي فاتسحبت وروحت لغرفتها وحطيت الكاميرا التانية في مكان كويس كاشف الغرفة كاملة ومستخبي
وشغلتهم ورجعت لمكاني في الصالون لقيت امي تحكي بصوت واطي جدا مع خالتي ولما رجعت انا خلصو الحكي وقفلو التليفون وانا متنح بامي اول مرة اشوفها كدة لابسة سوتيان احمر واندر احمر فتلة
امي : مالك مبلم كدة ليه ؟
انا : اصلوا انا اول مرة اشوفك لابسة ملابس داخلية
امي : ضيفي بيهيج علي وانا كدة وانا اعملوا الي يبسطو
احنا كدة وسعاد رنت عليا رديت عليها قاتلي يالا انا مستنياك
امي : يالا روح للبوة بتاعك تكون مستنياك على نار هههههه
انا : زيك بضبط مستنية ضيفك وكسك بياكلك يا شرموطة
قامت ضربتني بقلم دارت بيا الدنيا وكاد يغمى عليا ومعرفتش اقف على رجليا من الدوخة قامت سانداني
امي : انا ماني شرموطة ياواد ياخول مفيش حدا استرجى و قالهالي ولو سمعتها منك تاني لخليك تندم يالا غور من وشي
وروحت نازل للدور الاول عند سعاد ولما فتحتلي الباب ولاقيتها قمر مصور لابسة قميص نوم ابيض شفاف واندر فتلة محشور في طيزها الكبيرة سوتيان ابيض لامم بزازها بالعافية لقيتني عينيا مليانة دموع
سعاد : مالك يا واد مين ضربك لاخرج كسرلو عضامو
انا : مافيش بس امي ضربتني بقلم على وشي
سعاد : ليه ؟
انا : عشان قولتلها كسك بياكلك يا شرموطة
سعاد : وهي عصبت على كلمت شرموطة ؟؟
انا : ايوة
سعاد : طيب حوريك شو رح اعمل في المتناكة امك
ورفعت التليفون وكلمت امي وفتحت السبي
سعاد : جرى ايه يا متناكة ليه بتضربي الواد
امي : هيك بمزاجي !!!
سعاد : بمزاجك دا قلبت مزاجي ونشفتي كسي
امي : انا بعرف كسك مينشفش خالص
سعاد : ضربتيه لانو قلك شرموطة ؟
امي : هو لحق يقلك العرص دا
انا : انا ماني معرص
امي : خراس جيتك نيلة امال الي يخلي الشقة لامو وهو عارف انها راح تتناك يبقى اسمو ايه سيد الرجالة ؟
انا : هو انا بقدر امنعك عشان متتناكيش !
امي : مافي حدى يقدر يمنعني
انا : والي فاتحة كسها للغريب ومعرية لحمها ومنتظراه يبقى اسمها ايه شريفة ؟؟
امي : ماشي ياض بس بترجت راح فهمك شو معني الكلام ده انا بس مش عايزة ابوز مزاجي والا انزلك وادفنك بارضك
وقفلت الخط وانا قلبي راح يوقع من الخوف عشان اول مرة باحكي معاها هيك بعد ماهديت بدات الاحظ قميص النوم الي لابستو سعاد ولحمها باضض لبرة وهي بتضمني على صدرها الكبير بتواسيني وانا زبري بدا ياقف وبديت اهيج و حطيت ايدي على طيزها الكبيرة اوي من وراء عاملة زي الهضبة
سعاد : لا مش هنعمل حاجة قبل ما تتغذى الاول عشان هتشتغل كتير فلازمك طاقة
و سحبتني وراها للمطبخ فين لقيت طاولة كبيرة عليها اطباق كتير منها الجمبري والاستكوزا و فراخ
انا : امتى لحقتي تعملي هدا كل
سعاد : دا وصيتو من الدليفري يا ناكل انا عايزاك تاكل كل دا عشان صحتك
وجلست جمبي وبدات تاكلني بايديها الجبري و الاستكوزا بعد نصف ساعة كنت خلاص راح انفجر
انا : ماتاكلي معايا عشان انا راح انفجر
سعاد : لا انا ماليش نفس وخصوصي انو مابكلش قبل النيك عشان مرجعش يالا املالي بطنك عشان تملالي كسي باللبن
انا : حاضر يا لبوة
بعد شوية كملت اكل وروحنا للصالة وجابتلي عصير ليمون عشان بهضم كويس واصرت اني اشربو لاخر رشفة وحطت مزيكة شرقي ولفت الحزام على خصرها وبدات ترقص ولحمها بدا طالع نازل وانا اشوف كمية البزاز والبطن الكبيرة مغطية كسها بتترج مع بعض بديت احس بشعور غريب بديت بحس بحرارة وزبري وقف كالعامود لو ضربت بيه حيط لكسرتو لاحضت سعاد اني مولع وطت في المزيك وجات قعدت بجنبي فاتحة رجليها عشان اشوف كسها
سعاد: فيك ايه ياض حاس بايه
انا : حاسس بنار في جسمي كلو وزبري بيوجعني من شدة وقوفو
سعاد : كدة استويت والحباية اخذت مفعولها
ونزلت سعاد بايدها على زبري وبيضاني وبدات تلعب بيهم
انا : حباية ايه الي بتحكي عليها ؟
سعاد : حبابة فياجرا عشان تمتعني ومتنزلش بسرعة
انا : فياجرا !!!!
سعاد : ايوة فياجرا هو صحيح زبرك حلو بس لازم نطول في المتعة
ومن شدة هياجاني هجمت عليها عايز ادخل زبري في كسها بالعافية بس مقدرتش
سعاد : بشويش خليني موصوا قبل لدرجة انتى مولع
انا : الجمبري والاستكوزا والفياجرا منهم راح جن
سعاد : طيب طيب بس بالراحة هدي حالك عشان نعرف نشتغل ، يالا انزع هدومك عشان اشوف الوحش
في لحظة لقيتني عريان ملط وخذت زبري وبدات تمص فيه بالراحة وانا في دميا اخرى من احساس الوجع والم&#والمتعة بتاعت لسانها الحنين على زبري
سعاد : طالع للفحل ابوك زبرك كبير
انا : بس امي بتقول انو مالوش في النيك
سعاد : ههههههههه انا بحكي عن ابوك التاني
انا : ليش كم من واحد ؟
سعاد : روح اسال امك
وكملت مص في زبري ورجعت اندمجت معاها ونسيت القصة بعد 5 دقائق
انا : يالا اشلحي القميص خليني اشوف شغلي في اللحم ده
سعاد : من عنيا يا سيدي وتاج راسي
ورفعت القميص وشوفت بزازها المليانة بتنزل بقوة على لحم بطنها المترهل الي ترج من الصدمة
انا : ايوة كدة يا حلوة
سعاد : هو انا حلوة بجد ؟ اول مرة بسمعها من راجل كلهم بيشوفوني وحشة مصلحش للنيك لانو عمري 51 سنة
انا : هو اللي ميشوفكش حلوة لازمو يشوف طبيب عيون
سعاد : ايه ياض كمل كول بعقلي حلاوة مانتو الرجالة زي بعض تيجي تفضي بيضانك من اللبن وتروحو
انا : لا انا مش كده انا بحب النسوان الكبيرة في السن الي تبدى طخينة مع بزاز نازلة على البطن الكبير المشحم والطيز الجبارة الي عاملة زي الجبل
سعاد : هو على حظك نسوان العمارة كلها على الاوصاف دي
انا : يالا يا بت انا زبري مولع عم يوجعني يالا عشان عايز ادخلو في كسك
سعاد : تعال للغرفة على السرير ارتح من كنبت الصالون
دخلنا للغرفة وهي تمشي قدامي وفلقات طيزها واحدة تترفع وواحدة تنزل وتترج من اللحمة المليانة و استلقت على ظهرها وقاتلي الحس كسها فعرفت انها عايزة تعذبني وانا على اخري ونزلت الحس وامص في زنبورها يجي 5 دقائق وفجاة بليت زبري ودخلتو منغير استذان في كسها وبدلت ارزع في لحمها
سعاد : اه اه اه اه اه انت تجننت ياواد وجعتني بدخولك ده
انا : مانا لو كان قولتلك كنتي راح تقوليلي اعملي حاجة تانية وتعذبيني انا وزبري فقلت اقصر الطريق
سعاد : يخيبك يا واد !!!! بس بشويش راح تقصمني نصين
انا : مش قادر
سعاد : يا واد بالراحة هو انت هاربة اه اه اه اه اه اه
وفضلت ارزع في لحمها بقوة وانا زي المجنون عايز اجيب لبني ومش راضي ينزل من فعل الحباية ولقفت بزها اليمين امص فيه وانا انيك في كسك امص واعضعض الحلمة النية الكبيرة
سعاد : مو مكفيك كسي الي فرمتو عايز تقلعلي بزازي
انا : من كتر ماهي عاجباني مش عايز اسيبها ده احسن بز شوفتو
سعاد : احسن من بز سامية انا : ايوة احسن
سعاد : لو تشوف بزاز الطخينة امك راح تبطل تقول بزازي حلوة
انا : ايوه بزازها كبيرة اوي بس ليش مبتلبسوش حمالات صدر واندر ؟؟؟
سعاد : هو ده وقت سؤالاتك دي دانتى فرمت كسي دي المرة الرابعة الي اجيب عسل كسي وانتى مانزلتش
انا : شوية تانية وراح ينزلو اتحملي يا شرموطة
سعاد : بقالك نصف ساعة وانت بتنيك ومش حاسس بنفسك يالا انجز تعبتني
انا : يالا نازلين على الطريق
وبعد دقيقتين نزلت لبني على بطنها و بزازها ووشها وكان كمية كبيرة اول مرة انزل كده وكل ده وزبري منامش لثانية واحدة بعد مانزلت
انا : يالا روحي تشطفي عشان نكمل
سعاد : نكمل ايه ماتتهد يا واد راح تموتني نزلت كل ده ومزلت عايز كمان !!!!
انا : الكمية دي من الجمبري والاستكوزا الي مليت بيهم بطنك وراح املئ كسك
سعاد : طيب انا قايمة انت هديت حيلي بس مرة كمان ومش اكتر امك منبهاني عشان صحتك
وراحت عريانة للحمام وشوفها مفلقسة على البانيو ولحم طيزها مرفوع لفوق وكسها باين بيلمعلي وهي عم تغسل بزازها ووشها من اللبن فروحت زي الثور الهايج وزبري سابقني وروحت ماسكها ومدخل زبري على طول ووليت انيك فيها وهيا مفلقسة وزبري رايح جاي في كسها
سعاد : اه اه اه اه اه مش قادر تسنى شوية حتى ارجعلك
انا : شكل طيزك جنني وهي مرفوعة كدة وكسك ضيق حلو اوة كدة
سعاد : اه اه اه اه اه اه طييب سيبني اه اه اه اه ونرجع على السرير اه اه اه اه اه
انا : انا مش سايبك وراح تمشي وزبري في طيزك
سعاد : ارحمني شوية وارحم نفسك دس امك تقيم قيامتي ازة صارلك شئ
انا : ليه كلكم خايفين منها ؟ انا الراجل هنا وانا الي كلمتي تتنفذ يا شرموطة
سعاد : طالعة من بقك زي العسل يا سيد الشرموطة
وروحنا على الغرفة هيك زبري بين لحم طيزها بيعصر فيه و وصلنا للسرير و خلتها تاخد وضع الكلبة وفضلت انيك فيها وهي تتاوه وانا مستمتع بلحم طيزها الكبيرة اوي وفضلت انيك فيها لمدة كبيرة لحد ما حسيت روحي بنزل في كسها المرة دي الي اتملا علا الاخر والفائض خرج لبرة
سعاد : اخيرا خلصت ياض مكنتش متوقعة انك تكون فحل كدة زي الفحل الي مع امك فوق
انا : مين قلك خلصنا ؟؟ زبري مزال واقف
سعاد : واقف ايه انت نزلت مرتين وانا كسي اتهرى وانا بنزل مش قادرة اكتر
انا : ابوس ايدك شوية بس عايز اجرب معاكي وضع الفارسة
سعاد : فارسة ايه انا وزني كبير عليك وانت واد صغير خايف لاكسر عضمك
انا : ماتخافيش يا ست
سعاد : بس توعدني انو اخر مرة راح تنزل
انا : خللص يا ستي دي آخر مرة
سحبتها على من ايدها وطلعت فوقي و دخلت زبري في كسها ومعادش شوفتو بعد ما بطنها المليانة دارت كسها وفضلت طالعة نازلة على زبري لمدة كبيرة مش عارفها خالص لحد مازهقت ونزلت في كسها كمان وزبري هدى شوية وراحت خذت مكان في السرير جمبي و نظرت في الساعة لقيتها الساعة 9 بليل وانو بقالي اكتر من ساعتين وربع وانا بانيك في المتناكة سعاد
سعاد : يالهوي يالهوي يا فضيحتك يا سعاد عيل صغير قدر يخليكي تجيبي اكتر من سبع مرات يا خرابي كسي تخرب مش قادة اتحرك
ضربتها على طيزها : يالا روحي اعمليلنا حاجة ناكلها انا جوعان موت
سعاد : طيب بس خليني اخش اخذ شاور و احضر العشا
انا : راح نستحمى سوية
وروحنا للحمام واخذنا شاور ماخليش من اى مداعبة ولمس وفضلت امص في بزازها كتير وكملنا الشاور وراحت على المطبخ تحضر العشا وانا جوعان موت جلست على كنبة الصالون افكر هي امي عاملة يا ترى ؟
سعاد : فين شارد ؟
انا : لا مافي شئ
سعاد : شارد في امك مو هيك
انا : ايوة ياتره عاملة ايه ؟
سعاد : طيب راح نعرف
وقامت سعاد وراحت على التليفون واتصلت بامي وفتحت الاسبيكر
امي : اه اه اه في ايه يا شرموطة ؟
سعاد : لا مفيش
امي : امال متصلة ليه يالا اقفلي الخط مشغولة راح كلمك بعدين بعد مانخلص
سعاد : هو لسه ماخلصش ؟
امي : اقفلي يا شرموطة مو وقتك اه اه اه اه اه اه اه
سعاد : يالا بالشفاء والهناء
وقفلت معاها ونظرتلي قاتلي : اهو مشغولة هههههههه
انا : يالا روحي خلصي الاكل انا جعان موت
سعاد : خلاص يا عم راح اطلب دليفري
انا : يالا بسرعة عشان سيدك جعان بعد مافشخك يا لبوة يا شرموطة
وراحت طلبت دليفري ولقيتها طالبة جمبري واستكوزا
انا : هو انتي مبتشبعيش عايزة تاني ؟
سعاد : لا بس عشان تعوض الي نزلتو في كسي وعلى بطني
وطلبت سعاد اكل يكفي ل 3 اشخاص وجلسنا ناكل وهي تامل بشراهة
انا : متخليلي معاكي اكل انتي حتاكلينا والا ايه ؟؟؟
ضربت على بطنها : بش في بطن كبيرة اوي عايزة تتملة
واكلنا وضحكنا وبقينا في الصالون نحسس على بعض ونحنا عريانين ملط فالساعة رايحة على 10 مساء وبديت اقلق امي بقالها كتير متكلمتش
سعاد : قلقان على امك ؟
انا : ايوة
سعاد : ليش هي عم تستمتع وانت قلقان !!!
انا : لا بس قلقان عشان هي وحدها مع راجل غريب
سعاد : خايف عليها يا سيد الرجالة بس اطمنك مش دي اول مرة يجي ينيكها هو ينيك فيها من زمان حتى قبل ماتتولد انت وهي تحبو وتحب التراب الي يدوس عليه وهو بيعاملها على اساس زوجتو وفي الفلوس ده بيعطيها ذهب احمر والشقة الي انتو ساكنين فيها هو الالي كتبها باسم امك عشان ترضى ينيكها اول مرة
انا : انتي قولتيلي طالع لابوك فحل مع انو ابي مانو فحل بتقصدي ايه فالي قولتيه ؟
سعاد : كده انا مابعرفش حاجة روح اسال امك وهي تتصرف معاك
انا : ماشي بس هي ليه لسه متكلمتش
سعاد : اصلو مازال ينيك فيها هو فحل اوي بتفكر مرة نكني فضل يجي ساعتين وهو ينيك منزلش قطرة لبن فرمني بقيت اكثر من اسبوع كسي بيوجعني **** يعينها علي الزبر الي بتاخذو في كسها
وبقينا نتحدث عن اشياء متفرقة و بعد 5 دقائق التلفون رن والمتصل امي
سعاد : اتكيفتي يا متناكة
امي : ليش انتي وابني فضلتو تسبحو ماهو ناكك ايه كيفك الواد
سعاد : ايوة شرمطني وقطعني
امي : حتت عيل صغير عمل فيك هيك امال الثور الي معايا يعمل فيكي ايه
سعاد : تعرفي انو كسي بيهيج من الاولاد الصغار صحيح شو احوال كسك
امي : مقسوم نصين اصلو جاني هايج بقالو اسبوع مناكش يخزن في اللبن ليليلة حمراء زي دي
سعاد : طيب حيروح امتى عشان الواد حسام يطلع ينام
امي : والنبي خليه ينام عندك اليلة عشان حبيبي راح يفضل معاي الليلة دي
سعاد : طيب بس كسي حينفجر من لبن وحيفضل ينيك فيا بشكيكي **** يا ولية يا معطوبة
امي : كويس عشان تعرفي تبطلي شرمطة
صوت خشن : جايلك يا شرموطة راح اموتك تحت زبري
امي : يالا سلام بس ادعولي لاروح فيها
فضلنا نتفرج في التلفزيون وجات لقطة بوس في الفيلم خليت وبري ياقف وحطيت ايدي علي كس سعاد ايدي واصلة بالعافية من بطنها المنتفخة
سعاد : ايه سخنت على المشهد يالا تعال للغرفة
ومشينا للغرفة وبقيت انيك فيها يجي 30 دقيقة ونزلت فيها و عاودت نيكتها بس اقل 15 دقيقة ونزلت على بزها واترمينا في حضن بعض وهي باللبن بتاعي ونمنا من شدة التعب وقومنا الساعة 10 الصبح جسمي مكسر مو قدران اتحرك فطرت وقاتلي سعاد اني اقدر اروح البيت الضيف راح فسلمت عليها وخرجت وانا على السلم شافتني سامية
سامية : ما وحشتكش يا واد ؟
انا : بلى وحشتيني بس انا هلكان من التعب مو قدران اقف خليها بكرة
سامية : سلامتك يا حبيبي
ودخلت للشقة لقيتها مكركبة شوية ولقيت امي نايمة على سريري روحت مصحيها
امي : في ايه يا واد سيبني انام
انا : ليه نايمة على سريري؟
امي : اصلو تكسر البارح من النيك روح لقيلك حتة نام فيها
وجات في بالي الكاميرات الي ركبتهم في الصالون والغرفة فاخذتهم وننزعت الذاكرة و نقلت الالمحتوى على اللاب توب بتاعي وعملت كم نسخة منهم عشان الاحتياط ورجعت الكامير لمازن صاحبي وفتحت الفيديو عشان اشوف مين الضيف من داعي الفضول