الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ام حنين
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 242776" data-attributes="member: 2674"><p>انا هحاول احكي القصه رغم اني مش بعرف احكي بس هي قصه حقيقيه حصلت معايا حبيت اشاركها معاكم </p><p>انا احمد 27 سنه اتعرفت علي ست من الفيس بوك 43 سنه في الاول كان الكلام مجرد دردشه وصداقه وبعد كده تطورت العلاقه لحب رغم أنها متزوجه بس جوزها مش مكفيها وطبعا لقت فيا راحتها الجنسيه بدأ الموضوع فديوا بينا وهي جسمها غير سنها هي 165 سم بيضه صدرها كبير وطيزها اكبر كسها منفوخ واحمر حاجه كده زي الافلام المهم مع تطور علاقتنا اتقابلنا مره واتنين وتلات وبقي الموضوع متواصل وكان الجنس بينا جامد المهم مره وهي معايا وبتتكلم عن بناتها ورتني صوره بنتها الكبيره مريم 20 سنه 170 سم جسمها كيرفي بيضه شعرها اصفر تجنن بمجرد ما شفتها زبي وقف وهي لاحظت ده بس متكلمتش وبقت بتحاول متجبش سيرتها قدامي لحد ما في يوم كنوا كلهم مسافرين البلد بحكم انهم من الارياف وهي وبنتها في البيت لوحدهم المهم البنت نزلت الكليه وهي كلمتني عشان اروح لها وده فعلا حصل رحتلها وقضينا وقت جميل مع بعض وقمت اخد دش ولما خرجت لقيتها بتقولي أن جارتها تحت عايزها وهتروحلها وانا هلبس وامشي وانا نازل علي السلم قابلت مريم طالعه كنت هتجنن عليها عملت نفسي تايه وسألتها علي عماره تاني ووصفتهالي وفضلت تتكلم معايا وكانت لزيزه واتعرفنا وخدت رقمها وبقينا نتكلم وفي نفس الوقت بقابل امها زي ما انا المهم فمره وهي عندي مسكت تلفوني وشافت الرسايل الي بيني وبين مريم والصور وعرفت انناا بتعمل سكس فديوا مع بعض كانت هتتجنن بس قلتلها اني أولي من الغريب وهي عرفاني ومجرباني لحد ما وافقت اني انيك مريم وفعلا اتفقت مع مريم أنها تجيلي وجاتلي وفي نفس الوقت امها كانت موجوده بس مستخبيه دخلت مريم خدتها في حضني وشلتها وفضلت ابوس فيها لحد ما دابت في أيدي وخدتها علي السرير ونزلت فيها بوس ولحس وقلعتها كل هدومها حاجه تجنن كسها ديق ولونه وردي وابتديت الحسه لحد ما فضلت تسرخ وتقول دخله فضلت افرش كسها بزبي لحد ما دخلت فيها البت نار وفي خلال النيك امها دخلت علينا قالعه ملط مريم اتخضت راحت امها نازله فيها بوس ولحس في بزها واتفاعلت مريم مع امها وبقيت أطلعه من مريم ادخله في امها والعكس اليوم كله كده </p><p>اتمني تكون قصتي عجبتكم .....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 242776, member: 2674"] انا هحاول احكي القصه رغم اني مش بعرف احكي بس هي قصه حقيقيه حصلت معايا حبيت اشاركها معاكم انا احمد 27 سنه اتعرفت علي ست من الفيس بوك 43 سنه في الاول كان الكلام مجرد دردشه وصداقه وبعد كده تطورت العلاقه لحب رغم أنها متزوجه بس جوزها مش مكفيها وطبعا لقت فيا راحتها الجنسيه بدأ الموضوع فديوا بينا وهي جسمها غير سنها هي 165 سم بيضه صدرها كبير وطيزها اكبر كسها منفوخ واحمر حاجه كده زي الافلام المهم مع تطور علاقتنا اتقابلنا مره واتنين وتلات وبقي الموضوع متواصل وكان الجنس بينا جامد المهم مره وهي معايا وبتتكلم عن بناتها ورتني صوره بنتها الكبيره مريم 20 سنه 170 سم جسمها كيرفي بيضه شعرها اصفر تجنن بمجرد ما شفتها زبي وقف وهي لاحظت ده بس متكلمتش وبقت بتحاول متجبش سيرتها قدامي لحد ما في يوم كنوا كلهم مسافرين البلد بحكم انهم من الارياف وهي وبنتها في البيت لوحدهم المهم البنت نزلت الكليه وهي كلمتني عشان اروح لها وده فعلا حصل رحتلها وقضينا وقت جميل مع بعض وقمت اخد دش ولما خرجت لقيتها بتقولي أن جارتها تحت عايزها وهتروحلها وانا هلبس وامشي وانا نازل علي السلم قابلت مريم طالعه كنت هتجنن عليها عملت نفسي تايه وسألتها علي عماره تاني ووصفتهالي وفضلت تتكلم معايا وكانت لزيزه واتعرفنا وخدت رقمها وبقينا نتكلم وفي نفس الوقت بقابل امها زي ما انا المهم فمره وهي عندي مسكت تلفوني وشافت الرسايل الي بيني وبين مريم والصور وعرفت انناا بتعمل سكس فديوا مع بعض كانت هتتجنن بس قلتلها اني أولي من الغريب وهي عرفاني ومجرباني لحد ما وافقت اني انيك مريم وفعلا اتفقت مع مريم أنها تجيلي وجاتلي وفي نفس الوقت امها كانت موجوده بس مستخبيه دخلت مريم خدتها في حضني وشلتها وفضلت ابوس فيها لحد ما دابت في أيدي وخدتها علي السرير ونزلت فيها بوس ولحس وقلعتها كل هدومها حاجه تجنن كسها ديق ولونه وردي وابتديت الحسه لحد ما فضلت تسرخ وتقول دخله فضلت افرش كسها بزبي لحد ما دخلت فيها البت نار وفي خلال النيك امها دخلت علينا قالعه ملط مريم اتخضت راحت امها نازله فيها بوس ولحس في بزها واتفاعلت مريم مع امها وبقيت أطلعه من مريم ادخله في امها والعكس اليوم كله كده اتمني تكون قصتي عجبتكم ..... [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ام حنين
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل