س
سفارة
ضيف
انا واختي التوام
انا حسن مش هحدد سن عشان القصة احداثها ممتدة طولي ١٨٨ وعريض وبيقولوا اني وسيم
اختي التوام حسناء وهي اسم علي مسمي فعلا طولها ١٧٠ وجسمها كيرفي بزازها كبار ووطيزها كبيرة وطرية
اتولدت ودايما حسناء جنبي عمرنا مبعدنا عن بعض دايما معروف عن التوام انهم بيتخانقوا وهما اطفال وبيغيرو من بعض انا وحسناء مكناش كده خالص انا اتربيت علي اني احب اختي واخاف عليها بابا دايما من اول متعلمت كلام وهو كان بيحببني في حسناء وهي كذلك اتربينا اننا نحب بعض كانت العلاقة بيننا فعلا مختلفة عن اي توام حتي الكل كان ملاحظ اولهم طبعا ابويا وامي
ابويا علاء عنده ٤٨ وامي ريهام عندها ٤٠ سنة
دايما كنت بحب حسناء اكتر من اي حد تاني حتي اكتر من ابويا وامي وهي بردو كده لو كانت كسرت حاجة او عملت اي مصيبة اول مشوفها بتعيط اروح احضنها واقولها متخافيش واقول لبابا ان انا الي عملت المصيبة واكل العلقة بدالها بس كان اهم حاجة بالنسبالي حسناء تبقي مبسوطة كبرنا شوية واحنا ملناش صحاب ملناش غير بعض حرفيا حتي ابويا وامي مش بيتكلموا معانا كتير
مفيش اسرار بيننا وطول اليوم مع بعض بننام جنب بعض نصحي مع بعض ونقضي طول اليوم مع بعض لغاية مبقي عندنا ١٢ سنة حسناء في يوم بطنها كانت وجعاها وانا كنت قلقان عليها وماما خدتها الاوضة حوالي ساعة كده وطلعو وبعدها اليوم كمل عادي بس حسناء بردو كانت تعبانة لغاية واحنا بنتعشي
ماما : بصو يولاد انتو خلاص كبرتو ومعادش ينفع تنامو جنب بعض وكده كده في اوضة تانية بتاعة حسناء اصلا بس هي مبتنامش فيها
حسناء : ايه ده لا انا متعودتش انام لوحدي
انا : وانا كمان خلينا كده احسن
بابا: لا يولاد هتتعودوا
حسناء : بس ..
ماما: مفيش بس النهاردة تنامي في اوضتك
بعد العشا قولت لحسناء تعالي بره وخرنا الجنينة انا وهي
انا : هو في اي النهاردة من اول موضوع بطنك ده ودلوقتي ماما بتقول مننامش جنب بعض
حسناء مبتخبيش عني اي حاجة ولا بتتكسف مني
حسناء : النهاردة نزلتلي الدورة يعني انا بلغت وكده يعني
انا : عشان كده ماما مش عاوزانا ننام جنب بعض
حسناء : اه
انا سكت وبعدين طلعنا وفعلا كل واحد راح اوضته ودي حرفيا اول مره من ساعة ماتوادت انام وحسناء مش جنبي ومكنتش عارف انام بعد نص ساعة لقيت حسناء جيالي الاوضة
حسناء: انت نمت
انا: لا مش عارف انام
حسناء: ولا انا خش جوة شوية انا هنام جنبك مليش دعوه
انا: بابا وماما هيزعقوا
حسناء: منا مش عارفه انام
انا : خلاص يلا ننام
تاني يوم ماما صحتنا الصبح وخرجنا عالفطار
ماما وهي متعصبة : هو انا مش قولت متناموش جنب بعض هو انا كلامي مبيتسمعش وفضلت تزعق
حسناء: يماما معرفتش انام طول اليل اعمل اي وراحت معيطة
انا: مخلاص يماما عادي يعني احنا اتعودنا علي كده ومش هنعرف ننام غير كده وبعدين احنا اخوات يعني انا مش حد غريب عشان تخافوا علي حسناء مني وسيبت الاكل وقومت
فضلنا طول اليوم انا وحسناء زعلانين لغاية بابا ماجه وقالي خلاص متزعلوش ماما خايفة عليكوا وانتو كبرتوا وكده
انا: يبابا مش عارفين ننام انا من ساعة ماتولدت بنام جنب حسناء
بابا: خلاص بقا متتقمصوش نامو براحتكوا انش**** تناموا في التلاجة
انا وحسناء ضحكنا وحضنا بابا
وبعدها استمرينا بننام جنب بعض وكنا دخلنا اعدادي وبدانا نتعرف علي اصحاب وكان في فصول بنات بس وولاد بس لكن احنا دخلنا فصل مشترك عشان نكون سوا وبدات انا افهم حاجات عن الجنس والبلوغ وكده وكنت بتفرج علي سكس ساعات مع صحابي وفي يوم كنا نايمين وحلمت الحلم الي غير حياتي
حلمت ان انا وحسناء نايمين علي السرير
حسناء : حسن انا بحبك بس مش زي الاخوات انا بحبك بجد
ودخلنا في بوسة طويلة وايدي بتسرح علي بزازها بتمسك فيها وبنزل علي كسها الحس فيه وايدي لسه بتقفش في بزازها وبصوابعي بقرص الحلمة وهي بتدوب تحت مني وبعدين بدخل صباعي في طيزها وبلحس كسها وبقوم ادخل زبي في كسها وهي بتوحوح لغاية مبجيبهم جواها
بفوق من الحلم بلاقي بتاعي محشور في طيز حسناء والبنطلون بتاعي متغرق لبن
قومت مفزوع انا احتلمت لاول مره في حياتي قومت وانا مصدوم لغاية مدخلت الحمام استحميت وانا عمال افكر ليه حسناء وازاي
خرجت من الحمام رجعت الاوضة البس لقيت حسناء قاعدة عالسرير والدموع في عينها وبتبصلي بصة مش قادر انساها لغاية النهاردة وسابتني وخرجت
انا اتفاجات هو انا كنت بقفش فيها بجد ولا اي الي حصل
لبست وخرجت لحسناء
انا : في اي يبنتي مالك
حسناء : حرام عليك يحسن
وسابتني وراحت قعدت جنب ماما
انا اتصدمت انا مكانش قصدي اعمل كدا انا مينفعش اخسر حسناء
استنيت لما ماما دخلت المطبخ وروحت لحسناء قولتلها في اي يحسناء انا عملت اي
حسناء : مش عارف عملت اي
انا : لا مش عارف
حسناء: طيب
دقيقة ولقيتها بتنهار من العياط
ماما فضلت تقولها مالك وانا مصدوم وبابا جه من الشغل فضلوا طول اليوم يسالوها وهي كل الي بتعمله بتعيط
ماما جاتلي : حسن شوف اختك مالها محدش هيعرف في اي غيرك
قومت خدت حسناء من ايدها ودخلت الاوضة
فضلت اتحايل عليها تقول مالها وانا عارف الي بيدور في دماغها بس هي مش هتفهمني وممكن يتخلق بيننا حاجز عمره مكان موجود دي اول مره هستعبط علي حسناء
بعد نص ساعة بتحايل عليها وهي بتعيط
انا انفعلت وعليت صوتي : حرام عليكي يحسناء انا معملتش حاجة انتي بتفكري في اي ومش راضية تقوليلي مش هينفع تزعلي مني وانا مش عارف مالك وانتي مش راضية تقولي دي اول مره تكوني كده
حسناء : هو انت بتستعبط ؟
انا : بستعبط !؟ بصي انا هسيبك واخرج عشان انتي شكلك مش كويسة وهبقي اجيلك بعدين
جاي اخرج حسناء مسكتني من ايدي
حسناء : انت ليه عملت كده
انا : حسناء انا عمري مزعقتلك بس بجد مينفعش الطريقة قوليلي انا عملت اي عشان متعصبش
حسناء: لي يحسن تخليني نايمة وتتحرش بيا لي يحسن ده انا اختك ده انت كل حاجة بالنسبالي مكنتش اتخيل ان ماما عندها حق وانك ممكن تعمل حاجة فيا
انا : انا كده فهمت
حسناء: و****!
انا : حسناء انا احتلمت
حسناء: يعني اي
انا : بصي الولد لما بيجي يبلغ بيجيله حلم وبعدين بينزل السائل المنوي لاول مره في حياته وبتكون دي بداية البلوغ
حسناء: حلم ازاي
انا : بيحلم انه بينام مع واحدة
حسناء وشها اتغير مره واحدة : يعني انت كنت بتحلم
انا : هو انا طبقت عليكي ولا ايه 😂
حسناء خبطتني خبطة جامدة في كتفي وفضلت تضحك
انا ماسك كتفي : اخيرا يشيخة
انا : هو انا عملت اي
حسناء:بس يلا يسافل
انا : حسناء اوعي تزعلي مني انا عمري في حياتي مقدر ازعلك ولا اعمل حاجه تدايقك النهاردة اصعب يوم في حياتي انا لو كنت خرجت من الاوضة دي وانا عارف انك زعلانة مني انا كنت هموت نفسي
حسناء: بعد الشر عليك انا اسفه يحسن بس اعذرني انا لقيتك بتخبط فيا من ورا وبتمسكني من صدري جامد وفجاة بعدت وبعدها قومت علطول ودخلت الحمام فمجاش في بالي انك تكون بتحلم انا اسفه بجد
انا : انتي كل حاجة ليا
وحضنتها ودي كانت اول مره نتكلم فيها كلام كبير ونبين لبعض كم الحب ده
انا : تعالي نطلع وشوفي هنقولهم انك زعلانة ليه واوعي تجيبي سيرة
حسناء: يعم هو انا عبيطة متخافش بس قولي بس كنت بتحلم بمين بقي 😂
انا اتصدمت من السؤال ومخي وقف وبان عليا التوتر : ايه
حسناء: اي بقولك حلمت بمين عشان شكلك بتكراش ينمس 😂
انا : ملكيش دعوه
حسناء: مش هتخرج من الاوضة غير لما تقول
انا: هقولك بس متقوليش لحد
حسناء: يعم هو كل شوية تقولي متقوليش لحد
انا كان لازم اكدب عليها تاني : واحد صاحبي فرجني علي فيديو بورن والممثلة جاتلي في الحلم
حسناء اتصدمت : يسافل انت بتتفرج عالحاجات دي 😳
انا : لا دي اول مره
حسناء ضحكت شوية وقالتلي طب اطلع يلا يعم روميو
طلعنا وقولنا لبابا وماما انها شافت كابوس وخلاص الموضوع عدي
دخلنا ننام بليل
حسناء: اهدي علينا يعم الكبير انت هاه
انا : خلاص بقي متظيطيش فيها
حسناء: ماشي يخويا نام
نمنا عادي بعدها بكام يوم حلمت بحسناء تاني ووانا لسه بمسك طيزها لقيت ايد بتخبطني على وشي
حسناء: وبعدين بقي
انا قومت مخضوض : اي
حسناء فطست ضحك : يخربيتك انت هتفضل كده
انا : ايه عملت اي
حسناء: كنت بتحلم بمين المرادي
انا : هو انا اتحرشت بيكي تاني 😂
حسناء: ايوه يعم المتحرش واتاكدت انك كنت نايم فعلا
انا : يعني انتي مكنتيش مصدقاني
حسناء:يعني بس دلوقتي اتاكدت
انا : ماشي
حسناء: حلمت بمين
انا : يستي انتي مالك
حسناء: بطلو وساخة بقي 😂
انا : قومي يبت
حسناء: انت الي مش عاجبك كمان بتتحرش بيا ومش عاجبك
انا : منتي لطشتيني بالقلم ملحقتش اعمل حاجه 😂
حسناء: لا اسيبك تكمل ياض
انا : متخلي عندك رحمة 😂
لطشتني بالقلم وقامت جريت
قومت وراها وانا مش واخد بالي ان بتاعي واقف زي الحديدة في البنطلون وكان باين اوي
راحت باصة عليه ووشها احمر اوي وقالت : لا انت حالتك صعبة خش يعم الحمام
انا اتكسفت ودخلت الحمام وقعدت اسال نفسي اشمعنا حسناء
نفسي : انت بتحور علي نفسك
انا : ازاي
نفسي : انت هيجان علي حسناء
انا : يعم لا
نفسي : متوقع تحلم بمين وتسخن وتهيج علي مين انت بتحب حسناء يحسن وانت عارف
انا : يبني دي اختي مينفعش
نفسي : بس انت بتحبها وبتهيج عليها وبتفكر فيها وعمرك حتي مبصيت لبنت غيرها
انا : بس مينفعش
نفسي : المهم متحورش وتقول انك مش هيجان عليها
مسكت زوبري وافتكرت الحلم وبدات اتخيل نفسي مع حسناء لاول مره وانا صاحي لغاية مجيبت لبني ودخلت تحت الدش
وقفت مصدوم شوية ازاي انا بعمل كده بعدين هي خبطت عالباب
حسناء:متيلا يوحش
فوقت ولبست وخرجت وانا لافف فوطة علي وسطي وانا جسمي حلو من صغري وكان بدأت عضلاتي تظهر وتتقسم
خرجت لحسناء الي كانت واقفة عالباب
حسناء وهي بتضحك : ده كله ده انت معبي يجدع 😂
ولقيتها بصت علي جسمي اول مره اشوف النظرة دي في عنيها لقيتها سرحت
انا : اي مش هتخشي ولا اي
دخلت الحمام وانا لبست بنطلون اسود وتيشيرت ابيض بنص كم
ربع ساعة وحسناء خرجت لافة بشكير وانا اول مره اركز مع جسها كده حسناء بقت ملبن بزازها كبرو والفرق الي بينهم بان وطيزها بقت بتترج وباين انها طرية اوي
حسناء: عينك
انا : مالها
حسناء : انت شكلك بقيت خطر 😂
انا : لا انتي الي جمالك بقي خطر
ودي اول مره اعلق على جمالها في حياتي
حسناء اتكسفت اوي : بجد
انا اتوترت وقلبتها بضحك : لا بجبر بخاطرك
خبطتني وقالتلي اطلع بره يلا
مع انها كانت بتشيل الباشكير وتقف قدامي بالاندر والبرا بس عادي
بس انا طلعت وسيبتها
جه اليل وجينا ننام
حسناء: اتهد بقي هاه
انا عيب عليك يكبير
الغريب اني لقيتها لزقت في بطيزها مع ان الطبيعي تبعد شوية يعني مخدتش في بالي ونمت
ماما ندهات علينا فتحت عيني لقيتني حاضنها وهي نايمة ووشنا في وش بعض مش عارف ازاي بس كان وضع جميل حسيت ان انا دايب فيها وكان شكلها زي الملاك ورديت علي ماما قولتلها صحينا عشان متخشش تشوفنا واحنا كده لانها عندها حساساية من الموضوع ده
صحيتها فتحت عينها لقت نفسها في حضني اتخضت كده شوية وبصتلي
انا : صباح الخير
حسناء: صباح النور
انا بضحك : انتي مش كنتي نايمة العكس
حسناء وهي بتبتسم وهي شبه القمر كده : مش عارفه
انا : انا محلمتش شكلك انتي الي كنتي بتحلمي 😉
حسناء اتكسفت وخبطتني في صدري : لا يخويا انا مش زيك
قومنا ولبستا وروحنا المدرسة وفي الفسحة كنت في الكانتين بجبلنا اكل وحسناء كانت بعيد طلعت لقيت عيل صغير خبط فيها وادالها ورقة وجري
انا عملت نفسي مش شايف وروحت لقيت حسناء رمت الورقة في الباسكت
روحت جبت الورقة وقرات لقيت مازن الي معانا في الفصل كاتبلها جواب محن وبيقول انه بيحبها
روحت طلعت انا وهي وكاني معرفش حاجة
دخلت الفصل وانا الدم بيجري في نفوخي ودي اكتر مره كنت متعصب فيها في حياتي دخلت خدت كرسي الاستاذ بدون كلام حدفته في وش مازن فتحتله قورته وروحت عليه فضلت اضرب فيه لقيت صحابه اتلموا عليا فشخوني ضرب وواحد راح خابط دماغي في الدسك فتحهالي لغاية مالمدرسين دخلوا وحاشوا
بصيت علي حسناء لقيتها بتعيط وروحنا للمرضة وبعدين روحنا للمدير حكيت الموضوع وعملولنا استدعاء ولي امر وفصل اسبوع
رجعنا الفصل وحسناء كانت معايا ده كله عماله تمسح الدم لغاية متبهدلت.خالص
روحنا وفضلت مسنداني واحنا مكانش لينا اصحاب كتير فروحنا انا وهي بس وهي فضلت مسنداني دخلنا البيت امي اتخضت ودخلت فضلت تسال ايه الي حصل حسناء جايه تحكي خوفت لماما تزعقلها عشان هي سبب الخناقة فقولتلها كنت بتخانق مع واحد وعورنا بعض
حسناء : لا يماما كان في عيل مدايقني وحسن مسكه بهدله بس صحابه اتكاترو عليه وعوروه وكانت بتقولها وهي فرحانة وانا بسمعها كنت طاير من الفرحة ومش حاسس بالالم ولا اي حاجه حسيت اني فرحتها امي طبعا فضلت تزعق وانا مش مركز كل شوية انا وحسناء نبص لبعض ونضحك ماما وحسناء دخلوني الاوضة وغيرت هدومي بالعافية ونمت عالسرير وحسناء راحت تجيبلي الدوا وانا سرحت
نفسي : روميو عليا الطلاق روميو
انا : يعم دي توامي عاوزني اسيبها
نفسي : بس روميو وبتحبها
انا : يبني اي حد هيعمل كده
نفسي : جاوب بصراحه عملت كده عشان دي اختك ولا عشان دي حسناء
انا : انا محسيتش بنفسي
نفسي : غيرت عليها
انا : اوي
نفسي : انت بتحبها اكتر من نفسك
حسناء دخلت الاوضة : اي يعم سرحان في اي
انا : لا عادي حسناء عدلتني كده وانا عمال اقولها في اي وفجأة خدتني بالحضن وانا حركت دراعي الي كان واجعني وحضنتها جامد فضلنا كده وبعدين وشنا بقي في وش بعض كنت حاسس اني هبوسها بس رجعنا تاني كملنا الحضن
حسناء: انت ضهري وسندي
انا : انتي كل حاجة بالنسبالي يحسناء
حسناء ابتسمت اوي وضحكت
انا : يارب تفضلي تضحكي علطول
حسناء بضحك : مكنتش اعرف انك جون سينا يعم
انا بشاورلها عالجرح الي في دماغي : بس اي رايك
حسناء : لا بجد انت قطعته حرام عليك
انا وشي قلب : حرام عليا ازاي يعني
حسناء: اهدي يعم قصدي انك اديته اكتر من جزاؤه
انا : يستي منا اتفشخت اهو 😂
هي : لا بس انا عمري مشوفتك بتتخانق وعمري مشوفتك متعصب كده
انا : مش عارف قرات الورقة وبقيت واحد تاني عصبني ابن الوسخة
حسناء: يواد يحمش
انا : لا اعجبك
حسناء بصتلي في عيني ومسكتني من خدي : **** يخليك ليا
وقعدت طول اليوم جنبي وكانت بتجيبلي الاكل ومسابتنيش فضلت لازقة جنبي عشان مزهقش من القعدة وغابت الاسبوع الي انا خدته فصل
طب وبعدين هصارحها يعني ينفع اصلا هي هيكون رد فعلها اي طب هي بتحبني انا متاكد انها بتحبني بس اخوة
اكتر شوية من الاخوة بس يعنى
انا : حسناء احنا مش زي اي توام مفيش توام كده
حسناء : عارف في توام بيحبوا بعض بس احنا مميزين في اننا بنحكي كل حاجة لبعض واسرارنا مع بعض وكده
انا : ياريت نفضل كده اوعي تخافي او تتكسفي تحكيلي حاجة وانا عمري مهزعل من اي حاجة طالما انتي بتقوليلي
حسناء : وانت بردو و**** عمري مهزعل منك
جه اليل وجينا ننام لقيتها بتحضني زي مصحينا وابتسامتلي وغمضت عينها نمنا حاضنين بعض صحيت الصبح وانا وشي بين بزازها الملبن قومت لقيتها لسه ننايمة ومحاوطاني بدراعها فضلت سارح فيها وهي صحيت قالتلي
حسناء: صباح الخير
انا : صباح النور ده كله حضن
حسناء: يلا مش حارماك من حاجة اهو
قامت تاخد دش وخرجت لافة البشكير وراحت بصالي وفاكة البشكير وانا زبري ضرب زي العمود روحت مداريه حسناء كانت لابسة براه اسود واندر اسود ماشي معاها كان هياكلوا منها حتة وكان باين انهم جداد وكان باين انها عاوزة توريهوملي
انا بصفر : اي القمر ده
حسناء:بس يقليل الادب
انا :لاجامدين
حسناء: هما اي دول
انابضحك : الطقم 😉
حسناء: بجد حلوين
انا: اه جامدين اوي والي جوه الطقم احلي بصراحة
اول مره اتغزل في جسمها اتكسفت وقالتلي بس يسافل ولبست هدومها قومت بالعافية وهي سندتني
حسناء: هتعرف تاخد دش لوحدك ؟
انا : اه عادي
دخلت خدت دش وكنت هايج اوي سخنت عليها وضربت عشرة وخرجت لقيتها بردو مركزة مع جسمي اوي
عدت ايام وانا كل يوم بهيج اكتر بقيت اضرب عشرات ومبشبعش وزبي حرفيا مبينامش بقت كل يوم احلم اني بنيكها ونصحي نفضل نضحك في يوم بعد مقومت لقيتني جايبهم وزبي في بيحك في كسها
حسناء : عاوزة اقولك على حاجه
انا: قولي
حسناء: بص انا مبتكسفش منك وبحكيلك كل حاجة
انا : ايوه انجزي
حسناء: انت بتتفرج على بورن كتير وانا خايفة عليك بصراحة
انا : علي فكرة انا مبتفرجش علي بورن
حسناء: انت بقيت بتحلم كل يوم وتقعد تفعص فيا
انا : انا اسف
حسناء: يعم مش قصدي انا خايفه عليك عشان البورن غلط
انا : قولتلك مبتفرجش
حسناء: يعني بتحلم كده لوحدك
انا : اه غصب عني بجد
حسناء: خلاص متزعلش
انا : مش زعلان ومبسوط عشان كلمتيني بصراحة ومتكسفتيش
حسناء : اتكسف منك انت يعم غور
لطشتها.قلم خفيف وقولتلها قومي يبت عشان اخد دش
لكن لاحظت ان حسناء توامي في الشهوة بردو بدا يبان عليها وعلطول الاقي ايدها علي كسها وواحنا نايمين بقت هي الي بتحلم وتحك فيا وتمسك زبي
احنا بنكبر وشهوتنا بتكبر دخلنا ثانوي وانا وحسناء كل يوم ننام ونقعد نحك في بعض احنا الاتنين شهوتنا عالية جدا حسناء بقت بطل بمعني الكلمة وانا كمان جسمي رياضي وبيقولوا مز يعني بس احنا الاتنين عارفين اننا هيجانين وبقيت بحس حسناء بتحبني زي منا بحبها كان في واحدة زميلة حسناء اسمها الاء كانوا يعني بداو يتصاحبوا جديد في يوم لقيتها قاعدة بعيد عنها ومبيتكلموش خدت بالي انهم متخانقين
بعد الدرس واحنا مروحين قولتلها
انا : هو انتي متخانقة مع الاء
حسناء: اه
انا : ليه يبنتي مصدقنا لقينا لك صاحبه
حسناء: مصحباني عشان مصلحتها
انا : لي
حسناء: يعم عادي هي كدا
انا : انتي مخبية عليا اي انجزي
حسناء: بصراحة هي قالتلي انها بتحبك وعاوزة ترتبط بيك
انا : عادي مش لازم تبقي بتاعة مصلحتها
حسناء: اه فعلا هي حلوه روح بوسها من بقها وسابتني ومشيت
مشيت وراها : يبت اصبري
فضلت طول الطريق اكلم فيها وهي تقولي ماشي وضاربة بوز
وصلنا البيت دخلنا الاوضة
انا : يبنتي افهمي مش معني انها عاوزة منك خدمة انها تبقي مصحباكي عشان مصلحتها
هي بزعيق : خلاص يحسن هوصلكوا لبعض هديها رقمك وهديك رقمها وخش اتعامل
وخرجت من الاوضة
انا قلبي طار من الفرحة حسناء مش زعلانة عشان صاحبة مصلحة ولا كدا حسناء بتغير عليا
طلعت لقيتها واقفة في الجنينة وبتبص للسما روحت قطفت وردة واديتهالها بصيتلي ومرديتش فضلت ادايق فيها بالوردة واحركها علي ودنها لغاية مقالتلي خلاص بقي
انا : بتغيري
حسناء : اغير ازاي يعني
انا بصيتلها في عينها : بتغيري عليا
حسناء : اه ارتحت وسابتني ودخلت
انا كنت طاير من الفرحة فضلت اصالح فيها واتنمر علي الاء شوية وبقيت متاكد انها بتحبني بس لسه محدش قال
بليل نمنا في حضن بعض في يوم كنا نايمين وانا قلقت لقيت حسناء هيجانة اوي بتحك كسها وهي نايمة وواضح انها بتحلم سخنت عليها ومديت صابعي علي شفايفها حطيته في بقها وايدها بقت تقرص علي حلمتها وايد بتفك في كسها وبعدين بقت تحك في زبري لغاية مجابتهم وهديت شوية وانا كملت حك فيها لغاية مجيبتهم دي اكتر مره حسيت حسناء تعبانة فيها
بعد مرجعنا من المدرسة
حسناء : عاوزه اسالك علي حاجة
انا : ايه
حسناء : بص هو الموضوع غريب بس انت عارف انا مليش صحاب اوي وكده وانا بصراحه مش عارفه حاجة في المواضيع الي هي بتاعة الرجالة والستات وكدا وبسمع البنات بيتكلموا وانا مش فاهمة حاجة ولو جيت اسال واحدة علي حاجة بتتريق عليا
انا كنت فاهم هي قصدها : مواضيع الراجل والست ازاي
حسناء : اممممم الجنس
انا : متساليش حد متخليش حد يتريق عليكي طب ليه مسالتيش ماما
حسناء: ماما كانت شرحتلي زمان بس زي الكلام الي في الكتب والبنات بيقولوا حاجات تانية
انا : اه فهمت اسالي وانا هفيدك
حسناء : يواد يخبره
انا : وقولي الحاجة باسمها متتكسفيش عشان نعرف نتكلم
حسناء :طيب يعني اي سبعه ونص
انا : يعني البنت تفضي شهوتها
حسناء :ايوه هو حوار الشهوة ده مش فاهماه بالظبط
انا : بصي كل واحد له شهوة جنسية يعني بيبقي نفسه يمارس الجنس سواء ولد او بنت فالولد بقي بيضرب عشرة عشان يفضي شهوته والبنت بتضرب سبعة ونص عشان تفضي شهوتها
حسناء : تفضي شهوتها ازاي
انا : يعني بتوصل للنشوة او الاورجازم الولد بينزل السائل المنوي والبنت بتنزل سائل تاني بعدها بيرتاحوا يعني بتقل رغبتهم في الجنس
حسناء : ضرب العشرة ده الي انت بتعمله لما بتحلم واحنا نايمين
انا: حاجة زي كده في طرق واحنا صاحيين بردو مش لازم الحلم
زبري كان وقف اوي وانا مخدتش بالي وحسناء بصت عليه
حسناء : ده واقف ليه
انا : عشان الكلام ده سخنني هيجني يعني اثار شهوتي
حسناء : خلاك عاوز تمارس الجنس
انا : بالظبط كده
حسناء : طب يعني. ... خلاص خلاص
انا : قولي
حسناء : هو عادي اني ابقي عاوز امارس الجنس يعني
انا : لو مش كد ميبقاش عادي
حسناء : بس انا علطول يحسن
انا : ازاي يعني
حسناء : بحس في حاجة هنا وشاورت علي كسها بتاكلني كده بحس اني عاوزة امارس الجنس بصراحة
انا : كده انتي شهوتك عالية
حسناء : زيك محنا توام
انا : عرفتي منين
حسناء مهو ده بيقف لما شهوتك تعلي زي مبتقول وهو علطول واقف 😂
انا ضحكت
انا : عارفه الجنس بيتمارس ازاي اصلا
حسناء : اه قبل كده واحدة فرجتني علي فيديو بورن
انا اتصدمت : بجد
حسناء : اه بس و**** كان مره واحدة فهمت اي الي بيحصل وعمري متفرجت تاني
انا : وحسيتي باي
حسناء : شهوتي عليت اوي بقي كنت حاساه مولع
انا : دي الحالة الي المفروض تضربي فيها سبعة ونص
حسناء: طب الي اعرفه ان الجنس الراجل بيدخل بتاعه في بتاع الست صح ؟
انا : ايوه
حسناء: اومال اي بقي الي بيتعمل من ورا
انا : متقولي الحاجات باسمائها
حسناء : الطيز يحسن
انا : عارفه غشاء البكاره طبعا
حسناء: اه
انا : في يستي بنات بتخاف بقي لتتفتح فبتتناك من الطيز تصبر نفسها ( بدات اقول الالفاظ )
حسناء : بس بيوجع صح ؟
انا : في الاول بس بعد كده ممتع وفي متجوزين بيتناكوا من طيازهم لانه ممتع اصلا
حسناء : ممكن اسالك سؤال
انا : بعد ده كله اكيد يحبيبتي اسالي
حسناء : هو انا جسمي حلو
انا : بصراحة مش بجامل بس انتي بطل جسمك جميل يعني من اول بزازك جمال اوي بجد وكبار وملبن وطيزك بصراحة كبيرة اوي وجميلة يعني
حسناء اتكسفت اوي وفرحت بس مكسوفة : عيب
انا : اتفقنا هنقول الفاظ وبعدين انتي الي جميلة اعملك اي
ضحكت
حسناء: طب انا دلوقتي شهوتي عالية وعاوزة ارتاح مش عارفه اعمل اي
انا : الكلام سخنك ؟
شاورت براسها اه
انا : وانا كمان تعالي
خدتها ونمنا عالسرير ونمنا علي ضهرنا جنب بعض
انا : بصي هعلمك ازاي تريحي نفسك
طلعت الموبايل
حسناء: انت هتشغل بورن
انا : هجيب فيديو واحدة بتريح نفسها
حسناء: لا
انا : ليه
حسناء: كده
انا : طب منا عمري ملمست واحدة مش عارف هعرف اعلمك ازاي طب انتي رافضة ليه
حسناء: طب مجيبتش فيديو واحد وواحدة ليه
انا : بصراحة ممكن اقولك عشان تتعلمي بس انا مش عاوزك تشوفي زبر راجل
حسناء : وانا كمان مش عاوزاك تشوف واحدة
انا طيرت من الفرحة وقولتلها خلاص تعالي
انا : بصي في مناطق في الكس بتثير الست من اللمس فانتي بتفضلي تفركي وتلعبي فيه وتحسسي عالمناطق دي لغاية مترتاحي قالتلي ماشي وقامت نزلت البنطلون وجابت الاندر علي جنب وحطينا الملاية فوقنا وقعدت تحسس علي نفسها ووعينيها بدات تروح والعرق ينزل وبقت تتلوي زي التعبان وفي لحظة اترعشت ونزلت شهوتها منظرها جنبي كان يولع انا مش شايف حاجة بس منظر حركتها خلاني هيجان نزلت البنطلون والبوكسر انا كمان وقعد العب في زبي خدت بالها وفضلت باصة عليه
حسناء: كبير اوي يحسن وشكله حلو اوي ااااهههه
انا : شيلي البطانية فرجيني انا كمان
شالت البطانية واه من كسها عامل زي الشهد مبطرخ ومليان واحمر وزنبورها كبير واقف وكبير وغرقان كله بعسل كسها
انا : ده الزنبور اهم حتة ركزي عليها بدات تلمسها وتحركها وسخنت علاخر وصوتها بدا يعلي وانا كنت ولعت من المنظر وسخننا احنا الاتنين واترعشنا جنب بعض وهي كسها راح مطلع نافورة عسل وانا زبري طلع شلال لبن وجه منه عليها خدت عسلها من علي كسها دوقته وقولتلها تدوق لبني عملت كده وقولتلها نكمل بليل
حسناء: انا اتبسطت اوي
انا : وانا اكتر
نهاية الجزء الاول
انا حسن مش هحدد سن عشان القصة احداثها ممتدة طولي ١٨٨ وعريض وبيقولوا اني وسيم
اختي التوام حسناء وهي اسم علي مسمي فعلا طولها ١٧٠ وجسمها كيرفي بزازها كبار ووطيزها كبيرة وطرية
اتولدت ودايما حسناء جنبي عمرنا مبعدنا عن بعض دايما معروف عن التوام انهم بيتخانقوا وهما اطفال وبيغيرو من بعض انا وحسناء مكناش كده خالص انا اتربيت علي اني احب اختي واخاف عليها بابا دايما من اول متعلمت كلام وهو كان بيحببني في حسناء وهي كذلك اتربينا اننا نحب بعض كانت العلاقة بيننا فعلا مختلفة عن اي توام حتي الكل كان ملاحظ اولهم طبعا ابويا وامي
ابويا علاء عنده ٤٨ وامي ريهام عندها ٤٠ سنة
دايما كنت بحب حسناء اكتر من اي حد تاني حتي اكتر من ابويا وامي وهي بردو كده لو كانت كسرت حاجة او عملت اي مصيبة اول مشوفها بتعيط اروح احضنها واقولها متخافيش واقول لبابا ان انا الي عملت المصيبة واكل العلقة بدالها بس كان اهم حاجة بالنسبالي حسناء تبقي مبسوطة كبرنا شوية واحنا ملناش صحاب ملناش غير بعض حرفيا حتي ابويا وامي مش بيتكلموا معانا كتير
مفيش اسرار بيننا وطول اليوم مع بعض بننام جنب بعض نصحي مع بعض ونقضي طول اليوم مع بعض لغاية مبقي عندنا ١٢ سنة حسناء في يوم بطنها كانت وجعاها وانا كنت قلقان عليها وماما خدتها الاوضة حوالي ساعة كده وطلعو وبعدها اليوم كمل عادي بس حسناء بردو كانت تعبانة لغاية واحنا بنتعشي
ماما : بصو يولاد انتو خلاص كبرتو ومعادش ينفع تنامو جنب بعض وكده كده في اوضة تانية بتاعة حسناء اصلا بس هي مبتنامش فيها
حسناء : ايه ده لا انا متعودتش انام لوحدي
انا : وانا كمان خلينا كده احسن
بابا: لا يولاد هتتعودوا
حسناء : بس ..
ماما: مفيش بس النهاردة تنامي في اوضتك
بعد العشا قولت لحسناء تعالي بره وخرنا الجنينة انا وهي
انا : هو في اي النهاردة من اول موضوع بطنك ده ودلوقتي ماما بتقول مننامش جنب بعض
حسناء مبتخبيش عني اي حاجة ولا بتتكسف مني
حسناء : النهاردة نزلتلي الدورة يعني انا بلغت وكده يعني
انا : عشان كده ماما مش عاوزانا ننام جنب بعض
حسناء : اه
انا سكت وبعدين طلعنا وفعلا كل واحد راح اوضته ودي حرفيا اول مره من ساعة ماتوادت انام وحسناء مش جنبي ومكنتش عارف انام بعد نص ساعة لقيت حسناء جيالي الاوضة
حسناء: انت نمت
انا: لا مش عارف انام
حسناء: ولا انا خش جوة شوية انا هنام جنبك مليش دعوه
انا: بابا وماما هيزعقوا
حسناء: منا مش عارفه انام
انا : خلاص يلا ننام
تاني يوم ماما صحتنا الصبح وخرجنا عالفطار
ماما وهي متعصبة : هو انا مش قولت متناموش جنب بعض هو انا كلامي مبيتسمعش وفضلت تزعق
حسناء: يماما معرفتش انام طول اليل اعمل اي وراحت معيطة
انا: مخلاص يماما عادي يعني احنا اتعودنا علي كده ومش هنعرف ننام غير كده وبعدين احنا اخوات يعني انا مش حد غريب عشان تخافوا علي حسناء مني وسيبت الاكل وقومت
فضلنا طول اليوم انا وحسناء زعلانين لغاية بابا ماجه وقالي خلاص متزعلوش ماما خايفة عليكوا وانتو كبرتوا وكده
انا: يبابا مش عارفين ننام انا من ساعة ماتولدت بنام جنب حسناء
بابا: خلاص بقا متتقمصوش نامو براحتكوا انش**** تناموا في التلاجة
انا وحسناء ضحكنا وحضنا بابا
وبعدها استمرينا بننام جنب بعض وكنا دخلنا اعدادي وبدانا نتعرف علي اصحاب وكان في فصول بنات بس وولاد بس لكن احنا دخلنا فصل مشترك عشان نكون سوا وبدات انا افهم حاجات عن الجنس والبلوغ وكده وكنت بتفرج علي سكس ساعات مع صحابي وفي يوم كنا نايمين وحلمت الحلم الي غير حياتي
حلمت ان انا وحسناء نايمين علي السرير
حسناء : حسن انا بحبك بس مش زي الاخوات انا بحبك بجد
ودخلنا في بوسة طويلة وايدي بتسرح علي بزازها بتمسك فيها وبنزل علي كسها الحس فيه وايدي لسه بتقفش في بزازها وبصوابعي بقرص الحلمة وهي بتدوب تحت مني وبعدين بدخل صباعي في طيزها وبلحس كسها وبقوم ادخل زبي في كسها وهي بتوحوح لغاية مبجيبهم جواها
بفوق من الحلم بلاقي بتاعي محشور في طيز حسناء والبنطلون بتاعي متغرق لبن
قومت مفزوع انا احتلمت لاول مره في حياتي قومت وانا مصدوم لغاية مدخلت الحمام استحميت وانا عمال افكر ليه حسناء وازاي
خرجت من الحمام رجعت الاوضة البس لقيت حسناء قاعدة عالسرير والدموع في عينها وبتبصلي بصة مش قادر انساها لغاية النهاردة وسابتني وخرجت
انا اتفاجات هو انا كنت بقفش فيها بجد ولا اي الي حصل
لبست وخرجت لحسناء
انا : في اي يبنتي مالك
حسناء : حرام عليك يحسن
وسابتني وراحت قعدت جنب ماما
انا اتصدمت انا مكانش قصدي اعمل كدا انا مينفعش اخسر حسناء
استنيت لما ماما دخلت المطبخ وروحت لحسناء قولتلها في اي يحسناء انا عملت اي
حسناء : مش عارف عملت اي
انا : لا مش عارف
حسناء: طيب
دقيقة ولقيتها بتنهار من العياط
ماما فضلت تقولها مالك وانا مصدوم وبابا جه من الشغل فضلوا طول اليوم يسالوها وهي كل الي بتعمله بتعيط
ماما جاتلي : حسن شوف اختك مالها محدش هيعرف في اي غيرك
قومت خدت حسناء من ايدها ودخلت الاوضة
فضلت اتحايل عليها تقول مالها وانا عارف الي بيدور في دماغها بس هي مش هتفهمني وممكن يتخلق بيننا حاجز عمره مكان موجود دي اول مره هستعبط علي حسناء
بعد نص ساعة بتحايل عليها وهي بتعيط
انا انفعلت وعليت صوتي : حرام عليكي يحسناء انا معملتش حاجة انتي بتفكري في اي ومش راضية تقوليلي مش هينفع تزعلي مني وانا مش عارف مالك وانتي مش راضية تقولي دي اول مره تكوني كده
حسناء : هو انت بتستعبط ؟
انا : بستعبط !؟ بصي انا هسيبك واخرج عشان انتي شكلك مش كويسة وهبقي اجيلك بعدين
جاي اخرج حسناء مسكتني من ايدي
حسناء : انت ليه عملت كده
انا : حسناء انا عمري مزعقتلك بس بجد مينفعش الطريقة قوليلي انا عملت اي عشان متعصبش
حسناء: لي يحسن تخليني نايمة وتتحرش بيا لي يحسن ده انا اختك ده انت كل حاجة بالنسبالي مكنتش اتخيل ان ماما عندها حق وانك ممكن تعمل حاجة فيا
انا : انا كده فهمت
حسناء: و****!
انا : حسناء انا احتلمت
حسناء: يعني اي
انا : بصي الولد لما بيجي يبلغ بيجيله حلم وبعدين بينزل السائل المنوي لاول مره في حياته وبتكون دي بداية البلوغ
حسناء: حلم ازاي
انا : بيحلم انه بينام مع واحدة
حسناء وشها اتغير مره واحدة : يعني انت كنت بتحلم
انا : هو انا طبقت عليكي ولا ايه 😂
حسناء خبطتني خبطة جامدة في كتفي وفضلت تضحك
انا ماسك كتفي : اخيرا يشيخة
انا : هو انا عملت اي
حسناء:بس يلا يسافل
انا : حسناء اوعي تزعلي مني انا عمري في حياتي مقدر ازعلك ولا اعمل حاجه تدايقك النهاردة اصعب يوم في حياتي انا لو كنت خرجت من الاوضة دي وانا عارف انك زعلانة مني انا كنت هموت نفسي
حسناء: بعد الشر عليك انا اسفه يحسن بس اعذرني انا لقيتك بتخبط فيا من ورا وبتمسكني من صدري جامد وفجاة بعدت وبعدها قومت علطول ودخلت الحمام فمجاش في بالي انك تكون بتحلم انا اسفه بجد
انا : انتي كل حاجة ليا
وحضنتها ودي كانت اول مره نتكلم فيها كلام كبير ونبين لبعض كم الحب ده
انا : تعالي نطلع وشوفي هنقولهم انك زعلانة ليه واوعي تجيبي سيرة
حسناء: يعم هو انا عبيطة متخافش بس قولي بس كنت بتحلم بمين بقي 😂
انا اتصدمت من السؤال ومخي وقف وبان عليا التوتر : ايه
حسناء: اي بقولك حلمت بمين عشان شكلك بتكراش ينمس 😂
انا : ملكيش دعوه
حسناء: مش هتخرج من الاوضة غير لما تقول
انا: هقولك بس متقوليش لحد
حسناء: يعم هو كل شوية تقولي متقوليش لحد
انا كان لازم اكدب عليها تاني : واحد صاحبي فرجني علي فيديو بورن والممثلة جاتلي في الحلم
حسناء اتصدمت : يسافل انت بتتفرج عالحاجات دي 😳
انا : لا دي اول مره
حسناء ضحكت شوية وقالتلي طب اطلع يلا يعم روميو
طلعنا وقولنا لبابا وماما انها شافت كابوس وخلاص الموضوع عدي
دخلنا ننام بليل
حسناء: اهدي علينا يعم الكبير انت هاه
انا : خلاص بقي متظيطيش فيها
حسناء: ماشي يخويا نام
نمنا عادي بعدها بكام يوم حلمت بحسناء تاني ووانا لسه بمسك طيزها لقيت ايد بتخبطني على وشي
حسناء: وبعدين بقي
انا قومت مخضوض : اي
حسناء فطست ضحك : يخربيتك انت هتفضل كده
انا : ايه عملت اي
حسناء: كنت بتحلم بمين المرادي
انا : هو انا اتحرشت بيكي تاني 😂
حسناء: ايوه يعم المتحرش واتاكدت انك كنت نايم فعلا
انا : يعني انتي مكنتيش مصدقاني
حسناء:يعني بس دلوقتي اتاكدت
انا : ماشي
حسناء: حلمت بمين
انا : يستي انتي مالك
حسناء: بطلو وساخة بقي 😂
انا : قومي يبت
حسناء: انت الي مش عاجبك كمان بتتحرش بيا ومش عاجبك
انا : منتي لطشتيني بالقلم ملحقتش اعمل حاجه 😂
حسناء: لا اسيبك تكمل ياض
انا : متخلي عندك رحمة 😂
لطشتني بالقلم وقامت جريت
قومت وراها وانا مش واخد بالي ان بتاعي واقف زي الحديدة في البنطلون وكان باين اوي
راحت باصة عليه ووشها احمر اوي وقالت : لا انت حالتك صعبة خش يعم الحمام
انا اتكسفت ودخلت الحمام وقعدت اسال نفسي اشمعنا حسناء
نفسي : انت بتحور علي نفسك
انا : ازاي
نفسي : انت هيجان علي حسناء
انا : يعم لا
نفسي : متوقع تحلم بمين وتسخن وتهيج علي مين انت بتحب حسناء يحسن وانت عارف
انا : يبني دي اختي مينفعش
نفسي : بس انت بتحبها وبتهيج عليها وبتفكر فيها وعمرك حتي مبصيت لبنت غيرها
انا : بس مينفعش
نفسي : المهم متحورش وتقول انك مش هيجان عليها
مسكت زوبري وافتكرت الحلم وبدات اتخيل نفسي مع حسناء لاول مره وانا صاحي لغاية مجيبت لبني ودخلت تحت الدش
وقفت مصدوم شوية ازاي انا بعمل كده بعدين هي خبطت عالباب
حسناء:متيلا يوحش
فوقت ولبست وخرجت وانا لافف فوطة علي وسطي وانا جسمي حلو من صغري وكان بدأت عضلاتي تظهر وتتقسم
خرجت لحسناء الي كانت واقفة عالباب
حسناء وهي بتضحك : ده كله ده انت معبي يجدع 😂
ولقيتها بصت علي جسمي اول مره اشوف النظرة دي في عنيها لقيتها سرحت
انا : اي مش هتخشي ولا اي
دخلت الحمام وانا لبست بنطلون اسود وتيشيرت ابيض بنص كم
ربع ساعة وحسناء خرجت لافة بشكير وانا اول مره اركز مع جسها كده حسناء بقت ملبن بزازها كبرو والفرق الي بينهم بان وطيزها بقت بتترج وباين انها طرية اوي
حسناء: عينك
انا : مالها
حسناء : انت شكلك بقيت خطر 😂
انا : لا انتي الي جمالك بقي خطر
ودي اول مره اعلق على جمالها في حياتي
حسناء اتكسفت اوي : بجد
انا اتوترت وقلبتها بضحك : لا بجبر بخاطرك
خبطتني وقالتلي اطلع بره يلا
مع انها كانت بتشيل الباشكير وتقف قدامي بالاندر والبرا بس عادي
بس انا طلعت وسيبتها
جه اليل وجينا ننام
حسناء: اتهد بقي هاه
انا عيب عليك يكبير
الغريب اني لقيتها لزقت في بطيزها مع ان الطبيعي تبعد شوية يعني مخدتش في بالي ونمت
ماما ندهات علينا فتحت عيني لقيتني حاضنها وهي نايمة ووشنا في وش بعض مش عارف ازاي بس كان وضع جميل حسيت ان انا دايب فيها وكان شكلها زي الملاك ورديت علي ماما قولتلها صحينا عشان متخشش تشوفنا واحنا كده لانها عندها حساساية من الموضوع ده
صحيتها فتحت عينها لقت نفسها في حضني اتخضت كده شوية وبصتلي
انا : صباح الخير
حسناء: صباح النور
انا بضحك : انتي مش كنتي نايمة العكس
حسناء وهي بتبتسم وهي شبه القمر كده : مش عارفه
انا : انا محلمتش شكلك انتي الي كنتي بتحلمي 😉
حسناء اتكسفت وخبطتني في صدري : لا يخويا انا مش زيك
قومنا ولبستا وروحنا المدرسة وفي الفسحة كنت في الكانتين بجبلنا اكل وحسناء كانت بعيد طلعت لقيت عيل صغير خبط فيها وادالها ورقة وجري
انا عملت نفسي مش شايف وروحت لقيت حسناء رمت الورقة في الباسكت
روحت جبت الورقة وقرات لقيت مازن الي معانا في الفصل كاتبلها جواب محن وبيقول انه بيحبها
روحت طلعت انا وهي وكاني معرفش حاجة
دخلت الفصل وانا الدم بيجري في نفوخي ودي اكتر مره كنت متعصب فيها في حياتي دخلت خدت كرسي الاستاذ بدون كلام حدفته في وش مازن فتحتله قورته وروحت عليه فضلت اضرب فيه لقيت صحابه اتلموا عليا فشخوني ضرب وواحد راح خابط دماغي في الدسك فتحهالي لغاية مالمدرسين دخلوا وحاشوا
بصيت علي حسناء لقيتها بتعيط وروحنا للمرضة وبعدين روحنا للمدير حكيت الموضوع وعملولنا استدعاء ولي امر وفصل اسبوع
رجعنا الفصل وحسناء كانت معايا ده كله عماله تمسح الدم لغاية متبهدلت.خالص
روحنا وفضلت مسنداني واحنا مكانش لينا اصحاب كتير فروحنا انا وهي بس وهي فضلت مسنداني دخلنا البيت امي اتخضت ودخلت فضلت تسال ايه الي حصل حسناء جايه تحكي خوفت لماما تزعقلها عشان هي سبب الخناقة فقولتلها كنت بتخانق مع واحد وعورنا بعض
حسناء : لا يماما كان في عيل مدايقني وحسن مسكه بهدله بس صحابه اتكاترو عليه وعوروه وكانت بتقولها وهي فرحانة وانا بسمعها كنت طاير من الفرحة ومش حاسس بالالم ولا اي حاجه حسيت اني فرحتها امي طبعا فضلت تزعق وانا مش مركز كل شوية انا وحسناء نبص لبعض ونضحك ماما وحسناء دخلوني الاوضة وغيرت هدومي بالعافية ونمت عالسرير وحسناء راحت تجيبلي الدوا وانا سرحت
نفسي : روميو عليا الطلاق روميو
انا : يعم دي توامي عاوزني اسيبها
نفسي : بس روميو وبتحبها
انا : يبني اي حد هيعمل كده
نفسي : جاوب بصراحه عملت كده عشان دي اختك ولا عشان دي حسناء
انا : انا محسيتش بنفسي
نفسي : غيرت عليها
انا : اوي
نفسي : انت بتحبها اكتر من نفسك
حسناء دخلت الاوضة : اي يعم سرحان في اي
انا : لا عادي حسناء عدلتني كده وانا عمال اقولها في اي وفجأة خدتني بالحضن وانا حركت دراعي الي كان واجعني وحضنتها جامد فضلنا كده وبعدين وشنا بقي في وش بعض كنت حاسس اني هبوسها بس رجعنا تاني كملنا الحضن
حسناء: انت ضهري وسندي
انا : انتي كل حاجة بالنسبالي يحسناء
حسناء ابتسمت اوي وضحكت
انا : يارب تفضلي تضحكي علطول
حسناء بضحك : مكنتش اعرف انك جون سينا يعم
انا بشاورلها عالجرح الي في دماغي : بس اي رايك
حسناء : لا بجد انت قطعته حرام عليك
انا وشي قلب : حرام عليا ازاي يعني
حسناء: اهدي يعم قصدي انك اديته اكتر من جزاؤه
انا : يستي منا اتفشخت اهو 😂
هي : لا بس انا عمري مشوفتك بتتخانق وعمري مشوفتك متعصب كده
انا : مش عارف قرات الورقة وبقيت واحد تاني عصبني ابن الوسخة
حسناء: يواد يحمش
انا : لا اعجبك
حسناء بصتلي في عيني ومسكتني من خدي : **** يخليك ليا
وقعدت طول اليوم جنبي وكانت بتجيبلي الاكل ومسابتنيش فضلت لازقة جنبي عشان مزهقش من القعدة وغابت الاسبوع الي انا خدته فصل
طب وبعدين هصارحها يعني ينفع اصلا هي هيكون رد فعلها اي طب هي بتحبني انا متاكد انها بتحبني بس اخوة
اكتر شوية من الاخوة بس يعنى
انا : حسناء احنا مش زي اي توام مفيش توام كده
حسناء : عارف في توام بيحبوا بعض بس احنا مميزين في اننا بنحكي كل حاجة لبعض واسرارنا مع بعض وكده
انا : ياريت نفضل كده اوعي تخافي او تتكسفي تحكيلي حاجة وانا عمري مهزعل من اي حاجة طالما انتي بتقوليلي
حسناء : وانت بردو و**** عمري مهزعل منك
جه اليل وجينا ننام لقيتها بتحضني زي مصحينا وابتسامتلي وغمضت عينها نمنا حاضنين بعض صحيت الصبح وانا وشي بين بزازها الملبن قومت لقيتها لسه ننايمة ومحاوطاني بدراعها فضلت سارح فيها وهي صحيت قالتلي
حسناء: صباح الخير
انا : صباح النور ده كله حضن
حسناء: يلا مش حارماك من حاجة اهو
قامت تاخد دش وخرجت لافة البشكير وراحت بصالي وفاكة البشكير وانا زبري ضرب زي العمود روحت مداريه حسناء كانت لابسة براه اسود واندر اسود ماشي معاها كان هياكلوا منها حتة وكان باين انهم جداد وكان باين انها عاوزة توريهوملي
انا بصفر : اي القمر ده
حسناء:بس يقليل الادب
انا :لاجامدين
حسناء: هما اي دول
انابضحك : الطقم 😉
حسناء: بجد حلوين
انا: اه جامدين اوي والي جوه الطقم احلي بصراحة
اول مره اتغزل في جسمها اتكسفت وقالتلي بس يسافل ولبست هدومها قومت بالعافية وهي سندتني
حسناء: هتعرف تاخد دش لوحدك ؟
انا : اه عادي
دخلت خدت دش وكنت هايج اوي سخنت عليها وضربت عشرة وخرجت لقيتها بردو مركزة مع جسمي اوي
عدت ايام وانا كل يوم بهيج اكتر بقيت اضرب عشرات ومبشبعش وزبي حرفيا مبينامش بقت كل يوم احلم اني بنيكها ونصحي نفضل نضحك في يوم بعد مقومت لقيتني جايبهم وزبي في بيحك في كسها
حسناء : عاوزة اقولك على حاجه
انا: قولي
حسناء: بص انا مبتكسفش منك وبحكيلك كل حاجة
انا : ايوه انجزي
حسناء: انت بتتفرج على بورن كتير وانا خايفة عليك بصراحة
انا : علي فكرة انا مبتفرجش علي بورن
حسناء: انت بقيت بتحلم كل يوم وتقعد تفعص فيا
انا : انا اسف
حسناء: يعم مش قصدي انا خايفه عليك عشان البورن غلط
انا : قولتلك مبتفرجش
حسناء: يعني بتحلم كده لوحدك
انا : اه غصب عني بجد
حسناء: خلاص متزعلش
انا : مش زعلان ومبسوط عشان كلمتيني بصراحة ومتكسفتيش
حسناء : اتكسف منك انت يعم غور
لطشتها.قلم خفيف وقولتلها قومي يبت عشان اخد دش
لكن لاحظت ان حسناء توامي في الشهوة بردو بدا يبان عليها وعلطول الاقي ايدها علي كسها وواحنا نايمين بقت هي الي بتحلم وتحك فيا وتمسك زبي
احنا بنكبر وشهوتنا بتكبر دخلنا ثانوي وانا وحسناء كل يوم ننام ونقعد نحك في بعض احنا الاتنين شهوتنا عالية جدا حسناء بقت بطل بمعني الكلمة وانا كمان جسمي رياضي وبيقولوا مز يعني بس احنا الاتنين عارفين اننا هيجانين وبقيت بحس حسناء بتحبني زي منا بحبها كان في واحدة زميلة حسناء اسمها الاء كانوا يعني بداو يتصاحبوا جديد في يوم لقيتها قاعدة بعيد عنها ومبيتكلموش خدت بالي انهم متخانقين
بعد الدرس واحنا مروحين قولتلها
انا : هو انتي متخانقة مع الاء
حسناء: اه
انا : ليه يبنتي مصدقنا لقينا لك صاحبه
حسناء: مصحباني عشان مصلحتها
انا : لي
حسناء: يعم عادي هي كدا
انا : انتي مخبية عليا اي انجزي
حسناء: بصراحة هي قالتلي انها بتحبك وعاوزة ترتبط بيك
انا : عادي مش لازم تبقي بتاعة مصلحتها
حسناء: اه فعلا هي حلوه روح بوسها من بقها وسابتني ومشيت
مشيت وراها : يبت اصبري
فضلت طول الطريق اكلم فيها وهي تقولي ماشي وضاربة بوز
وصلنا البيت دخلنا الاوضة
انا : يبنتي افهمي مش معني انها عاوزة منك خدمة انها تبقي مصحباكي عشان مصلحتها
هي بزعيق : خلاص يحسن هوصلكوا لبعض هديها رقمك وهديك رقمها وخش اتعامل
وخرجت من الاوضة
انا قلبي طار من الفرحة حسناء مش زعلانة عشان صاحبة مصلحة ولا كدا حسناء بتغير عليا
طلعت لقيتها واقفة في الجنينة وبتبص للسما روحت قطفت وردة واديتهالها بصيتلي ومرديتش فضلت ادايق فيها بالوردة واحركها علي ودنها لغاية مقالتلي خلاص بقي
انا : بتغيري
حسناء : اغير ازاي يعني
انا بصيتلها في عينها : بتغيري عليا
حسناء : اه ارتحت وسابتني ودخلت
انا كنت طاير من الفرحة فضلت اصالح فيها واتنمر علي الاء شوية وبقيت متاكد انها بتحبني بس لسه محدش قال
بليل نمنا في حضن بعض في يوم كنا نايمين وانا قلقت لقيت حسناء هيجانة اوي بتحك كسها وهي نايمة وواضح انها بتحلم سخنت عليها ومديت صابعي علي شفايفها حطيته في بقها وايدها بقت تقرص علي حلمتها وايد بتفك في كسها وبعدين بقت تحك في زبري لغاية مجابتهم وهديت شوية وانا كملت حك فيها لغاية مجيبتهم دي اكتر مره حسيت حسناء تعبانة فيها
بعد مرجعنا من المدرسة
حسناء : عاوزه اسالك علي حاجة
انا : ايه
حسناء : بص هو الموضوع غريب بس انت عارف انا مليش صحاب اوي وكده وانا بصراحه مش عارفه حاجة في المواضيع الي هي بتاعة الرجالة والستات وكدا وبسمع البنات بيتكلموا وانا مش فاهمة حاجة ولو جيت اسال واحدة علي حاجة بتتريق عليا
انا كنت فاهم هي قصدها : مواضيع الراجل والست ازاي
حسناء : اممممم الجنس
انا : متساليش حد متخليش حد يتريق عليكي طب ليه مسالتيش ماما
حسناء: ماما كانت شرحتلي زمان بس زي الكلام الي في الكتب والبنات بيقولوا حاجات تانية
انا : اه فهمت اسالي وانا هفيدك
حسناء : يواد يخبره
انا : وقولي الحاجة باسمها متتكسفيش عشان نعرف نتكلم
حسناء :طيب يعني اي سبعه ونص
انا : يعني البنت تفضي شهوتها
حسناء :ايوه هو حوار الشهوة ده مش فاهماه بالظبط
انا : بصي كل واحد له شهوة جنسية يعني بيبقي نفسه يمارس الجنس سواء ولد او بنت فالولد بقي بيضرب عشرة عشان يفضي شهوته والبنت بتضرب سبعة ونص عشان تفضي شهوتها
حسناء : تفضي شهوتها ازاي
انا : يعني بتوصل للنشوة او الاورجازم الولد بينزل السائل المنوي والبنت بتنزل سائل تاني بعدها بيرتاحوا يعني بتقل رغبتهم في الجنس
حسناء : ضرب العشرة ده الي انت بتعمله لما بتحلم واحنا نايمين
انا: حاجة زي كده في طرق واحنا صاحيين بردو مش لازم الحلم
زبري كان وقف اوي وانا مخدتش بالي وحسناء بصت عليه
حسناء : ده واقف ليه
انا : عشان الكلام ده سخنني هيجني يعني اثار شهوتي
حسناء : خلاك عاوز تمارس الجنس
انا : بالظبط كده
حسناء : طب يعني. ... خلاص خلاص
انا : قولي
حسناء : هو عادي اني ابقي عاوز امارس الجنس يعني
انا : لو مش كد ميبقاش عادي
حسناء : بس انا علطول يحسن
انا : ازاي يعني
حسناء : بحس في حاجة هنا وشاورت علي كسها بتاكلني كده بحس اني عاوزة امارس الجنس بصراحة
انا : كده انتي شهوتك عالية
حسناء : زيك محنا توام
انا : عرفتي منين
حسناء مهو ده بيقف لما شهوتك تعلي زي مبتقول وهو علطول واقف 😂
انا ضحكت
انا : عارفه الجنس بيتمارس ازاي اصلا
حسناء : اه قبل كده واحدة فرجتني علي فيديو بورن
انا اتصدمت : بجد
حسناء : اه بس و**** كان مره واحدة فهمت اي الي بيحصل وعمري متفرجت تاني
انا : وحسيتي باي
حسناء : شهوتي عليت اوي بقي كنت حاساه مولع
انا : دي الحالة الي المفروض تضربي فيها سبعة ونص
حسناء: طب الي اعرفه ان الجنس الراجل بيدخل بتاعه في بتاع الست صح ؟
انا : ايوه
حسناء: اومال اي بقي الي بيتعمل من ورا
انا : متقولي الحاجات باسمائها
حسناء : الطيز يحسن
انا : عارفه غشاء البكاره طبعا
حسناء: اه
انا : في يستي بنات بتخاف بقي لتتفتح فبتتناك من الطيز تصبر نفسها ( بدات اقول الالفاظ )
حسناء : بس بيوجع صح ؟
انا : في الاول بس بعد كده ممتع وفي متجوزين بيتناكوا من طيازهم لانه ممتع اصلا
حسناء : ممكن اسالك سؤال
انا : بعد ده كله اكيد يحبيبتي اسالي
حسناء : هو انا جسمي حلو
انا : بصراحة مش بجامل بس انتي بطل جسمك جميل يعني من اول بزازك جمال اوي بجد وكبار وملبن وطيزك بصراحة كبيرة اوي وجميلة يعني
حسناء اتكسفت اوي وفرحت بس مكسوفة : عيب
انا : اتفقنا هنقول الفاظ وبعدين انتي الي جميلة اعملك اي
ضحكت
حسناء: طب انا دلوقتي شهوتي عالية وعاوزة ارتاح مش عارفه اعمل اي
انا : الكلام سخنك ؟
شاورت براسها اه
انا : وانا كمان تعالي
خدتها ونمنا عالسرير ونمنا علي ضهرنا جنب بعض
انا : بصي هعلمك ازاي تريحي نفسك
طلعت الموبايل
حسناء: انت هتشغل بورن
انا : هجيب فيديو واحدة بتريح نفسها
حسناء: لا
انا : ليه
حسناء: كده
انا : طب منا عمري ملمست واحدة مش عارف هعرف اعلمك ازاي طب انتي رافضة ليه
حسناء: طب مجيبتش فيديو واحد وواحدة ليه
انا : بصراحة ممكن اقولك عشان تتعلمي بس انا مش عاوزك تشوفي زبر راجل
حسناء : وانا كمان مش عاوزاك تشوف واحدة
انا طيرت من الفرحة وقولتلها خلاص تعالي
انا : بصي في مناطق في الكس بتثير الست من اللمس فانتي بتفضلي تفركي وتلعبي فيه وتحسسي عالمناطق دي لغاية مترتاحي قالتلي ماشي وقامت نزلت البنطلون وجابت الاندر علي جنب وحطينا الملاية فوقنا وقعدت تحسس علي نفسها ووعينيها بدات تروح والعرق ينزل وبقت تتلوي زي التعبان وفي لحظة اترعشت ونزلت شهوتها منظرها جنبي كان يولع انا مش شايف حاجة بس منظر حركتها خلاني هيجان نزلت البنطلون والبوكسر انا كمان وقعد العب في زبي خدت بالها وفضلت باصة عليه
حسناء: كبير اوي يحسن وشكله حلو اوي ااااهههه
انا : شيلي البطانية فرجيني انا كمان
شالت البطانية واه من كسها عامل زي الشهد مبطرخ ومليان واحمر وزنبورها كبير واقف وكبير وغرقان كله بعسل كسها
انا : ده الزنبور اهم حتة ركزي عليها بدات تلمسها وتحركها وسخنت علاخر وصوتها بدا يعلي وانا كنت ولعت من المنظر وسخننا احنا الاتنين واترعشنا جنب بعض وهي كسها راح مطلع نافورة عسل وانا زبري طلع شلال لبن وجه منه عليها خدت عسلها من علي كسها دوقته وقولتلها تدوق لبني عملت كده وقولتلها نكمل بليل
حسناء: انا اتبسطت اوي
انا : وانا اكتر
نهاية الجزء الاول