س
سفارة
ضيف
بعتذر علي عدم الدمج عشان دي اول مره انشر ومكنتش فاهم
المهم اني نزلت القصة كاملة واتمني تنول اعجابكم
انا واختي التوام
انا حسن مش هحدد سن عشان القصة احداثها ممتدة طولي ١٨٨ وعريض وبيقولوا اني وسيم
اختي التوام حسناء وهي اسم علي مسمي فعلا طولها ١٧٠ وجسمها كيرفي بزازها كبار ووطيزها كبيرة وطرية
اتولدت ودايما حسناء جنبي عمرنا مبعدنا عن بعض دايما معروف عن التوام انهم بيتخانقوا وهما اطفال وبيغيرو من بعض انا وحسناء مكناش كده خالص انا اتربيت علي اني احب اختي واخاف عليها بابا دايما من اول متعلمت كلام وهو كان بيحببني في حسناء وهي كذلك اتربينا اننا نحب بعض كانت العلاقة بيننا فعلا مختلفة عن اي توام حتي الكل كان ملاحظ اولهم طبعا ابويا وامي
ابويا علاء عنده ٤٨ وامي ريهام عندها ٤٠ سنة
دايما كنت بحب حسناء اكتر من اي حد تاني حتي اكتر من ابويا وامي وهي بردو كده لو كانت كسرت حاجة او عملت اي مصيبة اول مشوفها بتعيط اروح احضنها واقولها متخافيش واقول لبابا ان انا الي عملت المصيبة واكل العلقة بدالها بس كان اهم حاجة بالنسبالي حسناء تبقي مبسوطة كبرنا شوية واحنا ملناش صحاب ملناش غير بعض حرفيا حتي ابويا وامي مش بيتكلموا معانا كتير
مفيش اسرار بيننا وطول اليوم مع بعض بننام جنب بعض نصحي مع بعض ونقضي طول اليوم مع بعض لغاية مبقي عندنا ١٢ سنة حسناء في يوم بطنها كانت وجعاها وانا كنت قلقان عليها وماما خدتها الاوضة حوالي ساعة كده وطلعو وبعدها اليوم كمل عادي بس حسناء بردو كانت تعبانة لغاية واحنا بنتعشي
ماما : بصو يولاد انتو خلاص كبرتو ومعادش ينفع تنامو جنب بعض وكده كده في اوضة تانية بتاعة حسناء اصلا بس هي مبتنامش فيها
حسناء : ايه ده لا انا متعودتش انام لوحدي
انا : وانا كمان خلينا كده احسن
بابا: لا يولاد هتتعودوا
حسناء : بس ..
ماما: مفيش بس النهاردة تنامي في اوضتك
بعد العشا قولت لحسناء تعالي بره وخرنا الجنينة انا وهي
انا : هو في اي النهاردة من اول موضوع بطنك ده ودلوقتي ماما بتقول مننامش جنب بعض
حسناء مبتخبيش عني اي حاجة ولا بتتكسف مني
حسناء : النهاردة نزلتلي الدورة يعني انا بلغت وكده يعني
انا : عشان كده ماما مش عاوزانا ننام جنب بعض
حسناء : اه
انا سكت وبعدين طلعنا وفعلا كل واحد راح اوضته ودي حرفيا اول مره من ساعة ماتوادت انام وحسناء مش جنبي ومكنتش عارف انام بعد نص ساعة لقيت حسناء جيالي الاوضة
حسناء: انت نمت
انا: لا مش عارف انام
حسناء: ولا انا خش جوة شوية انا هنام جنبك مليش دعوه
انا: بابا وماما هيزعقوا
حسناء: منا مش عارفه انام
انا : خلاص يلا ننام
تاني يوم ماما صحتنا الصبح وخرجنا عالفطار
ماما وهي متعصبة : هو انا مش قولت متناموش جنب بعض هو انا كلامي مبيتسمعش وفضلت تزعق
حسناء: يماما معرفتش انام طول اليل اعمل اي وراحت معيطة
انا: مخلاص يماما عادي يعني احنا اتعودنا علي كده ومش هنعرف ننام غير كده وبعدين احنا اخوات يعني انا مش حد غريب عشان تخافوا علي حسناء مني وسيبت الاكل وقومت
فضلنا طول اليوم انا وحسناء زعلانين لغاية بابا ماجه وقالي خلاص متزعلوش ماما خايفة عليكوا وانتو كبرتوا وكده
انا: يبابا مش عارفين ننام انا من ساعة ماتولدت بنام جنب حسناء
بابا: خلاص بقا متتقمصوش نامو براحتكوا انش**** تناموا في التلاجة
انا وحسناء ضحكنا وحضنا بابا
وبعدها استمرينا بننام جنب بعض وكنا دخلنا اعدادي وبدانا نتعرف علي اصحاب وكان في فصول بنات بس وولاد بس لكن احنا دخلنا فصل مشترك عشان نكون سوا وبدات انا افهم حاجات عن الجنس والبلوغ وكده وكنت بتفرج علي سكس ساعات مع صحابي وفي يوم كنا نايمين وحلمت الحلم الي غير حياتي
حلمت ان انا وحسناء نايمين علي السرير
حسناء : حسن انا بحبك بس مش زي الاخوات انا بحبك بجد
ودخلنا في بوسة طويلة وايدي بتسرح علي بزازها بتمسك فيها وبنزل علي كسها الحس فيه وايدي لسه بتقفش في بزازها وبصوابعي بقرص الحلمة وهي بتدوب تحت مني وبعدين بدخل صباعي في طيزها وبلحس كسها وبقوم ادخل زبي في كسها وهي بتوحوح لغاية مبجيبهم جواها
بفوق من الحلم بلاقي بتاعي محشور في طيز حسناء والبنطلون بتاعي متغرق لبن
قومت مفزوع انا احتلمت لاول مره في حياتي قومت وانا مصدوم لغاية مدخلت الحمام استحميت وانا عمال افكر ليه حسناء وازاي
خرجت من الحمام رجعت الاوضة البس لقيت حسناء قاعدة عالسرير والدموع في عينها وبتبصلي بصة مش قادر انساها لغاية النهاردة وسابتني وخرجت
انا اتفاجات هو انا كنت بقفش فيها بجد ولا اي الي حصل
لبست وخرجت لحسناء
انا : في اي يبنتي مالك
حسناء : حرام عليك يحسن
وسابتني وراحت قعدت جنب ماما
انا اتصدمت انا مكانش قصدي اعمل كدا انا مينفعش اخسر حسناء
استنيت لما ماما دخلت المطبخ وروحت لحسناء قولتلها في اي يحسناء انا عملت اي
حسناء : مش عارف عملت اي
انا : لا مش عارف
حسناء: طيب
دقيقة ولقيتها بتنهار من العياط
ماما فضلت تقولها مالك وانا مصدوم وبابا جه من الشغل فضلوا طول اليوم يسالوها وهي كل الي بتعمله بتعيط
ماما جاتلي : حسن شوف اختك مالها محدش هيعرف في اي غيرك
قومت خدت حسناء من ايدها ودخلت الاوضة
فضلت اتحايل عليها تقول مالها وانا عارف الي بيدور في دماغها بس هي مش هتفهمني وممكن يتخلق بيننا حاجز عمره مكان موجود دي اول مره هستعبط علي حسناء
بعد نص ساعة بتحايل عليها وهي بتعيط
انا انفعلت وعليت صوتي : حرام عليكي يحسناء انا معملتش حاجة انتي بتفكري في اي ومش راضية تقوليلي مش هينفع تزعلي مني وانا مش عارف مالك وانتي مش راضية تقولي دي اول مره تكوني كده
حسناء : هو انت بتستعبط ؟
انا : بستعبط !؟ بصي انا هسيبك واخرج عشان انتي شكلك مش كويسة وهبقي اجيلك بعدين
جاي اخرج حسناء مسكتني من ايدي
حسناء : انت ليه عملت كده
انا : حسناء انا عمري مزعقتلك بس بجد مينفعش الطريقة قوليلي انا عملت اي عشان متعصبش
حسناء: لي يحسن تخليني نايمة وتتحرش بيا لي يحسن ده انا اختك ده انت كل حاجة بالنسبالي مكنتش اتخيل ان ماما عندها حق وانك ممكن تعمل حاجة فيا
انا : انا كده فهمت
حسناء: و****!
انا : حسناء انا احتلمت
حسناء: يعني اي
انا : بصي الولد لما بيجي يبلغ بيجيله حلم وبعدين بينزل السائل المنوي لاول مره في حياته وبتكون دي بداية البلوغ
حسناء: حلم ازاي
انا : بيحلم انه بينام مع واحدة
حسناء وشها اتغير مره واحدة : يعني انت كنت بتحلم
انا : هو انا طبقت عليكي ولا ايه 😂
حسناء خبطتني خبطة جامدة في كتفي وفضلت تضحك
انا ماسك كتفي : اخيرا يشيخة
انا : هو انا عملت اي
حسناء:بس يلا يسافل
انا : حسناء اوعي تزعلي مني انا عمري في حياتي مقدر ازعلك ولا اعمل حاجه تدايقك النهاردة اصعب يوم في حياتي انا لو كنت خرجت من الاوضة دي وانا عارف انك زعلانة مني انا كنت هموت نفسي
حسناء: بعد الشر عليك انا اسفه يحسن بس اعذرني انا لقيتك بتخبط فيا من ورا وبتمسكني من صدري جامد وفجاة بعدت وبعدها قومت علطول ودخلت الحمام فمجاش في بالي انك تكون بتحلم انا اسفه بجد
انا : انتي كل حاجة ليا
وحضنتها ودي كانت اول مره نتكلم فيها كلام كبير ونبين لبعض كم الحب ده
انا : تعالي نطلع وشوفي هنقولهم انك زعلانة ليه واوعي تجيبي سيرة
حسناء: يعم هو انا عبيطة متخافش بس قولي بس كنت بتحلم بمين بقي 😂
انا اتصدمت من السؤال ومخي وقف وبان عليا التوتر : ايه
حسناء: اي بقولك حلمت بمين عشان شكلك بتكراش ينمس 😂
انا : ملكيش دعوه
حسناء: مش هتخرج من الاوضة غير لما تقول
انا: هقولك بس متقوليش لحد
حسناء: يعم هو كل شوية تقولي متقوليش لحد
انا كان لازم اكدب عليها تاني : واحد صاحبي فرجني علي فيديو بورن والممثلة جاتلي في الحلم
حسناء اتصدمت : يسافل انت بتتفرج عالحاجات دي 😳
انا : لا دي اول مره
حسناء ضحكت شوية وقالتلي طب اطلع يلا يعم روميو
طلعنا وقولنا لبابا وماما انها شافت كابوس وخلاص الموضوع عدي
دخلنا ننام بليل
حسناء: اهدي علينا يعم الكبير انت هاه
انا : خلاص بقي متظيطيش فيها
حسناء: ماشي يخويا نام
نمنا عادي بعدها بكام يوم حلمت بحسناء تاني ووانا لسه بمسك طيزها لقيت ايد بتخبطني على وشي
حسناء: وبعدين بقي
انا قومت مخضوض : اي
حسناء فطست ضحك : يخربيتك انت هتفضل كده
انا : ايه عملت اي
حسناء: كنت بتحلم بمين المرادي
انا : هو انا اتحرشت بيكي تاني 😂
حسناء: ايوه يعم المتحرش واتاكدت انك كنت نايم فعلا
انا : يعني انتي مكنتيش مصدقاني
حسناء:يعني بس دلوقتي اتاكدت
انا : ماشي
حسناء: حلمت بمين
انا : يستي انتي مالك
حسناء: بطلو وساخة بقي 😂
انا : قومي يبت
حسناء: انت الي مش عاجبك كمان بتتحرش بيا ومش عاجبك
انا : منتي لطشتيني بالقلم ملحقتش اعمل حاجه 😂
حسناء: لا اسيبك تكمل ياض
انا : متخلي عندك رحمة 😂
لطشتني بالقلم وقامت جريت
قومت وراها وانا مش واخد بالي ان بتاعي واقف زي الحديدة في البنطلون وكان باين اوي
راحت باصة عليه ووشها احمر اوي وقالت : لا انت حالتك صعبة خش يعم الحمام
انا اتكسفت ودخلت الحمام وقعدت اسال نفسي اشمعنا حسناء
نفسي : انت بتحور علي نفسك
انا : ازاي
نفسي : انت هيجان علي حسناء
انا : يعم لا
نفسي : متوقع تحلم بمين وتسخن وتهيج علي مين انت بتحب حسناء يحسن وانت عارف
انا : يبني دي اختي مينفعش
نفسي : بس انت بتحبها وبتهيج عليها وبتفكر فيها وعمرك حتي مبصيت لبنت غيرها
انا : بس مينفعش
نفسي : المهم متحورش وتقول انك مش هيجان عليها
مسكت زوبري وافتكرت الحلم وبدات اتخيل نفسي مع حسناء لاول مره وانا صاحي لغاية مجيبت لبني ودخلت تحت الدش
وقفت مصدوم شوية ازاي انا بعمل كده بعدين هي خبطت عالباب
حسناء:متيلا يوحش
فوقت ولبست وخرجت وانا لافف فوطة علي وسطي وانا جسمي حلو من صغري وكان بدأت عضلاتي تظهر وتتقسم
خرجت لحسناء الي كانت واقفة عالباب
حسناء وهي بتضحك : ده كله ده انت معبي يجدع 😂
ولقيتها بصت علي جسمي اول مره اشوف النظرة دي في عنيها لقيتها سرحت
انا : اي مش هتخشي ولا اي
دخلت الحمام وانا لبست بنطلون اسود وتيشيرت ابيض بنص كم
ربع ساعة وحسناء خرجت لافة بشكير وانا اول مره اركز مع جسها كده حسناء بقت ملبن بزازها كبرو والفرق الي بينهم بان وطيزها بقت بتترج وباين انها طرية اوي
حسناء: عينك
انا : مالها
حسناء : انت شكلك بقيت خطر 😂
انا : لا انتي الي جمالك بقي خطر
ودي اول مره اعلق على جمالها في حياتي
حسناء اتكسفت اوي : بجد
انا اتوترت وقلبتها بضحك : لا بجبر بخاطرك
خبطتني وقالتلي اطلع بره يلا
مع انها كانت بتشيل الباشكير وتقف قدامي بالاندر والبرا بس عادي
بس انا طلعت وسيبتها
جه اليل وجينا ننام
حسناء: اتهد بقي هاه
انا عيب عليك يكبير
الغريب اني لقيتها لزقت في بطيزها مع ان الطبيعي تبعد شوية يعني مخدتش في بالي ونمت
ماما ندهات علينا فتحت عيني لقيتني حاضنها وهي نايمة ووشنا في وش بعض مش عارف ازاي بس كان وضع جميل حسيت ان انا دايب فيها وكان شكلها زي الملاك ورديت علي ماما قولتلها صحينا عشان متخشش تشوفنا واحنا كده لانها عندها حساساية من الموضوع ده
صحيتها فتحت عينها لقت نفسها في حضني اتخضت كده شوية وبصتلي
انا : صباح الخير
حسناء: صباح النور
انا بضحك : انتي مش كنتي نايمة العكس
حسناء وهي بتبتسم وهي شبه القمر كده : مش عارفه
انا : انا محلمتش شكلك انتي الي كنتي بتحلمي 😉
حسناء اتكسفت وخبطتني في صدري : لا يخويا انا مش زيك
قومنا ولبستا وروحنا المدرسة وفي الفسحة كنت في الكانتين بجبلنا اكل وحسناء كانت بعيد طلعت لقيت عيل صغير خبط فيها وادالها ورقة وجري
انا عملت نفسي مش شايف وروحت لقيت حسناء رمت الورقة في الباسكت
روحت جبت الورقة وقرات لقيت مازن الي معانا في الفصل كاتبلها جواب محن وبيقول انه بيحبها
روحت طلعت انا وهي وكاني معرفش حاجة
دخلت الفصل وانا الدم بيجري في نفوخي ودي اكتر مره كنت متعصب فيها في حياتي دخلت خدت كرسي الاستاذ بدون كلام حدفته في وش مازن فتحتله قورته وروحت عليه فضلت اضرب فيه لقيت صحابه اتلموا عليا فشخوني ضرب وواحد راح خابط دماغي في الدسك فتحهالي لغاية مالمدرسين دخلوا وحاشوا
بصيت علي حسناء لقيتها بتعيط وروحنا للمرضة وبعدين روحنا للمدير حكيت الموضوع وعملولنا استدعاء ولي امر وفصل اسبوع
رجعنا الفصل وحسناء كانت معايا ده كله عماله تمسح الدم لغاية متبهدلت.خالص
روحنا وفضلت مسنداني واحنا مكانش لينا اصحاب كتير فروحنا انا وهي بس وهي فضلت مسنداني دخلنا البيت امي اتخضت ودخلت فضلت تسال ايه الي حصل حسناء جايه تحكي خوفت لماما تزعقلها عشان هي سبب الخناقة فقولتلها كنت بتخانق مع واحد وعورنا بعض
حسناء : لا يماما كان في عيل مدايقني وحسن مسكه بهدله بس صحابه اتكاترو عليه وعوروه وكانت بتقولها وهي فرحانة وانا بسمعها كنت طاير من الفرحة ومش حاسس بالالم ولا اي حاجه حسيت اني فرحتها امي طبعا فضلت تزعق وانا مش مركز كل شوية انا وحسناء نبص لبعض ونضحك ماما وحسناء دخلوني الاوضة وغيرت هدومي بالعافية ونمت عالسرير وحسناء راحت تجيبلي الدوا وانا سرحت
نفسي : روميو عليا الطلاق روميو
انا : يعم دي توامي عاوزني اسيبها
نفسي : بس روميو وبتحبها
انا : يبني اي حد هيعمل كده
نفسي : جاوب بصراحه عملت كده عشان دي اختك ولا عشان دي حسناء
انا : انا محسيتش بنفسي
نفسي : غيرت عليها
انا : اوي
نفسي : انت بتحبها اكتر من نفسك
حسناء دخلت الاوضة : اي يعم سرحان في اي
انا : لا عادي حسناء عدلتني كده وانا عمال اقولها في اي وفجأة خدتني بالحضن وانا حركت دراعي الي كان واجعني وحضنتها جامد فضلنا كده وبعدين وشنا بقي في وش بعض كنت حاسس اني هبوسها بس رجعنا تاني كملنا الحضن
حسناء: انت ضهري وسندي
انا : انتي كل حاجة بالنسبالي يحسناء
حسناء ابتسمت اوي وضحكت
انا : يارب تفضلي تضحكي علطول
حسناء بضحك : مكنتش اعرف انك جون سينا يعم
انا بشاورلها عالجرح الي في دماغي : بس اي رايك
حسناء : لا بجد انت قطعته حرام عليك
انا وشي قلب : حرام عليا ازاي يعني
حسناء: اهدي يعم قصدي انك اديته اكتر من جزاؤه
انا : يستي منا اتفشخت اهو 😂
هي : لا بس انا عمري مشوفتك بتتخانق وعمري مشوفتك متعصب كده
انا : مش عارف قرات الورقة وبقيت واحد تاني عصبني ابن الوسخة
حسناء: يواد يحمش
انا : لا اعجبك
حسناء بصتلي في عيني ومسكتني من خدي : **** يخليك ليا
وقعدت طول اليوم جنبي وكانت بتجيبلي الاكل ومسابتنيش فضلت لازقة جنبي عشان مزهقش من القعدة وغابت الاسبوع الي انا خدته فصل
طب وبعدين هصارحها يعني ينفع اصلا هي هيكون رد فعلها اي طب هي بتحبني انا متاكد انها بتحبني بس اخوة
اكتر شوية من الاخوة بس يعنى
انا : حسناء احنا مش زي اي توام مفيش توام كده
حسناء : عارف في توام بيحبوا بعض بس احنا مميزين في اننا بنحكي كل حاجة لبعض واسرارنا مع بعض وكده
انا : ياريت نفضل كده اوعي تخافي او تتكسفي تحكيلي حاجة وانا عمري مهزعل من اي حاجة طالما انتي بتقوليلي
حسناء : وانت بردو و**** عمري مهزعل منك
جه اليل وجينا ننام لقيتها بتحضني زي مصحينا وابتسامتلي وغمضت عينها نمنا حاضنين بعض صحيت الصبح وانا وشي بين بزازها الملبن قومت لقيتها لسه ننايمة ومحاوطاني بدراعها فضلت سارح فيها وهي صحيت قالتلي
حسناء: صباح الخير
انا : صباح النور ده كله حضن
حسناء: يلا مش حارماك من حاجة اهو
قامت تاخد دش وخرجت لافة البشكير وراحت بصالي وفاكة البشكير وانا زبري ضرب زي العمود روحت مداريه حسناء كانت لابسة براه اسود واندر اسود ماشي معاها كان هياكلوا منها حتة وكان باين انهم جداد وكان باين انها عاوزة توريهوملي
انا بصفر : اي القمر ده
حسناء:بس يقليل الادب
انا :لاجامدين
حسناء: هما اي دول
انابضحك : الطقم 😉
حسناء: بجد حلوين
انا: اه جامدين اوي والي جوه الطقم احلي بصراحة
اول مره اتغزل في جسمها اتكسفت وقالتلي بس يسافل ولبست هدومها قومت بالعافية وهي سندتني
حسناء: هتعرف تاخد دش لوحدك ؟
انا : اه عادي
دخلت خدت دش وكنت هايج اوي سخنت عليها وضربت عشرة وخرجت لقيتها بردو مركزة مع جسمي اوي
عدت ايام وانا كل يوم بهيج اكتر بقيت اضرب عشرات ومبشبعش وزبي حرفيا مبينامش بقت كل يوم احلم اني بنيكها ونصحي نفضل نضحك في يوم بعد مقومت لقيتني جايبهم وزبي في بيحك في كسها
حسناء : عاوزة اقولك على حاجه
انا: قولي
حسناء: بص انا مبتكسفش منك وبحكيلك كل حاجة
انا : ايوه انجزي
حسناء: انت بتتفرج على بورن كتير وانا خايفة عليك بصراحة
انا : علي فكرة انا مبتفرجش علي بورن
حسناء: انت بقيت بتحلم كل يوم وتقعد تفعص فيا
انا : انا اسف
حسناء: يعم مش قصدي انا خايفه عليك عشان البورن غلط
انا : قولتلك مبتفرجش
حسناء: يعني بتحلم كده لوحدك
انا : اه غصب عني بجد
حسناء: خلاص متزعلش
انا : مش زعلان ومبسوط عشان كلمتيني بصراحة ومتكسفتيش
حسناء : اتكسف منك انت يعم غور
لطشتها.قلم خفيف وقولتلها قومي يبت عشان اخد دش
لكن لاحظت ان حسناء توامي في الشهوة بردو بدا يبان عليها وعلطول الاقي ايدها علي كسها وواحنا نايمين بقت هي الي بتحلم وتحك فيا وتمسك زبي
احنا بنكبر وشهوتنا بتكبر دخلنا ثانوي وانا وحسناء كل يوم ننام ونقعد نحك في بعض احنا الاتنين شهوتنا عالية جدا حسناء بقت بطل بمعني الكلمة وانا كمان جسمي رياضي وبيقولوا مز يعني بس احنا الاتنين عارفين اننا هيجانين وبقيت بحس حسناء بتحبني زي منا بحبها كان في واحدة زميلة حسناء اسمها الاء كانوا يعني بداو يتصاحبوا جديد في يوم لقيتها قاعدة بعيد عنها ومبيتكلموش خدت بالي انهم متخانقين
بعد الدرس واحنا مروحين قولتلها
انا : هو انتي متخانقة مع الاء
حسناء: اه
انا : ليه يبنتي مصدقنا لقينا لك صاحبه
حسناء: مصحباني عشان مصلحتها
انا : لي
حسناء: يعم عادي هي كدا
انا : انتي مخبية عليا اي انجزي
حسناء: بصراحة هي قالتلي انها بتحبك وعاوزة ترتبط بيك
انا : عادي مش لازم تبقي بتاعة مصلحتها
حسناء: اه فعلا هي حلوه روح بوسها من بقها وسابتني ومشيت
مشيت وراها : يبت اصبري
فضلت طول الطريق اكلم فيها وهي تقولي ماشي وضاربة بوز
وصلنا البيت دخلنا الاوضة
انا : يبنتي افهمي مش معني انها عاوزة منك خدمة انها تبقي مصحباكي عشان مصلحتها
هي بزعيق : خلاص يحسن هوصلكوا لبعض هديها رقمك وهديك رقمها وخش اتعامل
وخرجت من الاوضة
انا قلبي طار من الفرحة حسناء مش زعلانة عشان صاحبة مصلحة ولا كدا حسناء بتغير عليا
طلعت لقيتها واقفة في الجنينة وبتبص للسما روحت قطفت وردة واديتهالها بصيتلي ومرديتش فضلت ادايق فيها بالوردة واحركها علي ودنها لغاية مقالتلي خلاص بقي
انا : بتغيري
حسناء : اغير ازاي يعني
انا بصيتلها في عينها : بتغيري عليا
حسناء : اه ارتحت وسابتني ودخلت
انا كنت طاير من الفرحة فضلت اصالح فيها واتنمر علي الاء شوية وبقيت متاكد انها بتحبني بس لسه محدش قال
بليل نمنا في حضن بعض في يوم كنا نايمين وانا قلقت لقيت حسناء هيجانة اوي بتحك كسها وهي نايمة وواضح انها بتحلم سخنت عليها ومديت صابعي علي شفايفها حطيته في بقها وايدها بقت تقرص علي حلمتها وايد بتفك في كسها وبعدين بقت تحك في زبري لغاية مجابتهم وهديت شوية وانا كملت حك فيها لغاية مجيبتهم دي اكتر مره حسيت حسناء تعبانة فيها
بعد مرجعنا من المدرسة
حسناء : عاوزه اسالك علي حاجة
انا : ايه
حسناء : بص هو الموضوع غريب بس انت عارف انا مليش صحاب اوي وكده وانا بصراحه مش عارفه حاجة في المواضيع الي هي بتاعة الرجالة والستات وكدا وبسمع البنات بيتكلموا وانا مش فاهمة حاجة ولو جيت اسال واحدة علي حاجة بتتريق عليا
انا كنت فاهم هي قصدها : مواضيع الراجل والست ازاي
حسناء : اممممم الجنس
انا : متساليش حد متخليش حد يتريق عليكي طب ليه مسالتيش ماما
حسناء: ماما كانت شرحتلي زمان بس زي الكلام الي في الكتب والبنات بيقولوا حاجات تانية
انا : اه فهمت اسالي وانا هفيدك
حسناء : يواد يخبره
انا : وقولي الحاجة باسمها متتكسفيش عشان نعرف نتكلم
حسناء :طيب يعني اي سبعه ونص
انا : يعني البنت تفضي شهوتها
حسناء :ايوه هو حوار الشهوة ده مش فاهماه بالظبط
انا : بصي كل واحد له شهوة جنسية يعني بيبقي نفسه يمارس الجنس سواء ولد او بنت فالولد بقي بيضرب عشرة عشان يفضي شهوته والبنت بتضرب سبعة ونص عشان تفضي شهوتها
حسناء : تفضي شهوتها ازاي
انا : يعني بتوصل للنشوة او الاورجازم الولد بينزل السائل المنوي والبنت بتنزل سائل تاني بعدها بيرتاحوا يعني بتقل رغبتهم في الجنس
حسناء : ضرب العشرة ده الي انت بتعمله لما بتحلم واحنا نايمين
انا: حاجة زي كده في طرق واحنا صاحيين بردو مش لازم الحلم
زبري كان وقف اوي وانا مخدتش بالي وحسناء بصت عليه
حسناء : ده واقف ليه
انا : عشان الكلام ده سخنني هيجني يعني اثار شهوتي
حسناء : خلاك عاوز تمارس الجنس
انا : بالظبط كده
حسناء : طب يعني. ... خلاص خلاص
انا : قولي
حسناء : هو عادي اني ابقي عاوز امارس الجنس يعني
انا : لو مش كد ميبقاش عادي
حسناء : بس انا علطول يحسن
انا : ازاي يعني
حسناء : بحس في حاجة هنا وشاورت علي كسها بتاكلني كده بحس اني عاوزة امارس الجنس بصراحة
انا : كده انتي شهوتك عالية
حسناء : زيك محنا توام
انا : عرفتي منين
حسناء مهو ده بيقف لما شهوتك تعلي زي مبتقول وهو علطول واقف 😂
انا ضحكت
انا : عارفه الجنس بيتمارس ازاي اصلا
حسناء : اه قبل كده واحدة فرجتني علي فيديو بورن
انا اتصدمت : بجد
حسناء : اه بس و**** كان مره واحدة فهمت اي الي بيحصل وعمري متفرجت تاني
انا : وحسيتي باي
حسناء : شهوتي عليت اوي بقي كنت حاساه مولع
انا : دي الحالة الي المفروض تضربي فيها سبعة ونص
حسناء: طب الي اعرفه ان الجنس الراجل بيدخل بتاعه في بتاع الست صح ؟
انا : ايوه
حسناء: اومال اي بقي الي بيتعمل من ورا
انا : متقولي الحاجات باسمائها
حسناء : الطيز يحسن
انا : عارفه غشاء البكاره طبعا
حسناء: اه
انا : في يستي بنات بتخاف بقي لتتفتح فبتتناك من الطيز تصبر نفسها ( بدات اقول الالفاظ )
حسناء : بس بيوجع صح ؟
انا : في الاول بس بعد كده ممتع وفي متجوزين بيتناكوا من طيازهم لانه ممتع اصلا
حسناء : ممكن اسالك سؤال
انا : بعد ده كله اكيد يحبيبتي اسالي
حسناء : هو انا جسمي حلو
انا : بصراحة مش بجامل بس انتي بطل جسمك جميل يعني من اول بزازك جمال اوي بجد وكبار وملبن وطيزك بصراحة كبيرة اوي وجميلة يعني
حسناء اتكسفت اوي وفرحت بس مكسوفة : عيب
انا : اتفقنا هنقول الفاظ وبعدين انتي الي جميلة اعملك اي
ضحكت
حسناء: طب انا دلوقتي شهوتي عالية وعاوزة ارتاح مش عارفه اعمل اي
انا : الكلام سخنك ؟
شاورت براسها اه
انا : وانا كمان تعالي
خدتها ونمنا عالسرير ونمنا علي ضهرنا جنب بعض
انا : بصي هعلمك ازاي تريحي نفسك
طلعت الموبايل
حسناء: انت هتشغل بورن
انا : هجيب فيديو واحدة بتريح نفسها
حسناء: لا
انا : ليه
حسناء: كده
انا : طب منا عمري ملمست واحدة مش عارف هعرف اعلمك ازاي طب انتي رافضة ليه
حسناء: طب مجيبتش فيديو واحد وواحدة ليه
انا : بصراحة ممكن اقولك عشان تتعلمي بس انا مش عاوزك تشوفي زبر راجل
حسناء : وانا كمان مش عاوزاك تشوف واحدة
انا طيرت من الفرحة وقولتلها خلاص تعالي
انا : بصي في مناطق في الكس بتثير الست من اللمس فانتي بتفضلي تفركي وتلعبي فيه وتحسسي عالمناطق دي لغاية مترتاحي قالتلي ماشي وقامت نزلت البنطلون وجابت الاندر علي جنب وحطينا الملاية فوقنا وقعدت تحسس علي نفسها ووعينيها بدات تروح والعرق ينزل وبقت تتلوي زي التعبان وفي لحظة اترعشت ونزلت شهوتها منظرها جنبي كان يولع انا مش شايف حاجة بس منظر حركتها خلاني هيجان نزلت البنطلون والبوكسر انا كمان وقعد العب في زبي خدت بالها وفضلت باصة عليه
حسناء: كبير اوي يحسن وشكله حلو اوي ااااهههه
انا : شيلي البطانية فرجيني انا كمان
شالت البطانية واه من كسها عامل زي الشهد مبطرخ ومليان واحمر وزنبورها كبير واقف وكبير وغرقان كله بعسل كسها
انا : ده الزنبور اهم حتة ركزي عليها بدات تلمسها وتحركها وسخنت علاخر وصوتها بدا يعلي وانا كنت ولعت من المنظر وسخننا احنا الاتنين واترعشنا جنب بعض وهي كسها راح مطلع نافورة عسل وانا زبري طلع شلال لبن وجه منه عليها خدت عسلها من علي كسها دوقته وقولتلها تدوق لبني عملت كده وقولتلها نكمل بليل
حسناء: انا اتبسطت اوي
انا : وانا اكتر
كملنا اليوم فرحانين وانا خلاص شايف عالحلم تكة وخدت قرار اني هعترفلها بحبي النهاردة خلاص مش قادر اقاوم بحبها اكتر من اي حد حتي لو مش هتوافق فهي لازم تعرف زي مبتعرف كل حاجة وكمان انا شبه متاكد انها بتحبني اليل جه وكان يوم خميس يعني ماما مش هتصحينا بدري بكره جيت ادخل الاوضة حسناء قالتلي لا خليك بره شوية
شوية وفتحت الباب وانا دخلت شوفت قمر اجمل واحدة في العالم لابسه قميص نوم موف مبين جمال جسمه وبياضها الناصع وحلماتها باينة وباين انتصابها وواصل من تحت لحد تحت طيزها بشوية وباين منه الاندر الموف بردو ومكانتش لابسه برا
انا : انا حاسس اني هيغمي عليا من الجمال
حسناء : بجد حلو
انا : اجمل حاجة شوفتها في حياتى
حسناء وشها احمر وبصت في الارض عشان تدوب قلبي بكسوفها ده
قولتلها تعالي ودخلنا عالسرير نمنا علي ضهرنا بردو وقلعت البنطلون والبوكسر هي فضلت باصة عليها قولتلها قبل اي حاجة اقلعي الاندر وفعلا قلعته وبقينا عريانين من تحت فضلت باصة لزوبري وبدات تلعب في كسها وانا العب في زوبري وسخنا واحنا عيننا علي بعض جيت خدت ايدها علي زوبري وحطيت ايدي علي كسها كانها كانت مستنيه اللحظة دي من بدري وانا طبعا مش محتاج اقولكوا كان نفسي المسه بقالي قد اي لمست كسها وحسست عليه براحة وبعدين بدات افتح شفرات كسها وجيبهم علي جنب والمس الزنبور وامسكه وهي بتوحوح مني
هي: اهاااا يحبيبي اهههه اااه اسرع العب في كسي اسرع حلو اوي يحسن وماسكة زبري بتلعب فيه بايدها الناعمة كنا في قمة الهيجان احنا الاتنين وزودت سرعة لعبي في كسها بقيت بحرك ايدي بالجنب عالزنبور بس بسرعة كبيرة وهي زودت سرعة ايدها علي زبري واترعشنا وكسها انفجر من العسل طلعت شلال squirt وانا دي كانت اكبر كمية لبن انزلها في حياتي لحست عسل كسها من علي ايدي وهي لحست اللبن من علي ايدها وبصيتلي
هي : ايه المتعة دي
انا : عاوز اقولك سر بما ان مفيش حواجز بنا
هي :قول
انا: انتي الي كنتي بتجيلي في الحلم كل يوم عمري محلمت بحد غيرك
هي : كنت عارفه بس مرضيتش اقولك اني عارفه وانا كنت مستمتعة بحركاتك علفكرا وكنت بحلم بيك بردو
انا : حسناء انا بحبك بحبك من اول متولدنا عمري محبيت غيرك وعمري محبيت قدك حاولت اكدب علي نفسي واقول اني بحبك حب اخوات بس لا انا بعشقك مش هحب غيرك ومش هعرف ابطل احبك
حسناء ساكتة :
انا اتصدمت انها مرديتش : بصي مش هجبرك بس انا مقدراش اكتم مشاعري .......
مسكت دماغي وشفايفها علي شفايفي ودوبنا في بوسة طويلة بقيت الحس لسانها وهي تحض شفتي بقيت باكل شفايفها قعدنا خمس دقايق تقريبا في البوسة
حسناء: انا بعشقك
كملنا البوس ومديت ايدي طلعت فردة بز من القميص قعدت اقفش فيها وانا ببوسها ونزلت اعض في حلمتها براحة وهي مدت ايدها تمسك زوبري وانا طلعت الفردة تانية ونقلت عليها بشفايفي وقعدت ارضع منها وبايدي التانية روحت علي كسها قعدت العب فيه لغاية مجابت ميتها قلعتها القميص وقلعت التيشيرت وبقينا احنا الاتنين ملط
نيمتها علي ضهرها ونزلت علي كسها الحس فيه كنت زي الي بقاله سنة مكالش وهي كسها كان زي الحنفية المفتوحة
اها هااا الحس يحبيبي اااااه جميل اوي يحسن حلو اوي يحبيبي
وانا اعض في زنبورها براحة والحس كسها وادخل لساني فيه
اهااااااهها اهه يحسن جميل اوي يحبيبي
نزلت بصباعي ودخلته وفي خرم طيزها براحة وهي بتوحوح وقعدت ادخل صباعي واخرجه ونزلت بلساني علي طيزها قعدت الحس فيها وهي مش مصدقة نفسها وبايد علي حلمتها وايد علي كسها وانا مكمل لحس في طيزها وادخل لساني في خرم طيزها ورجعت بلساني لكسها لغاية مجابت ميتها طلعت بوستها
انا: دوقي عسل كسك من علي لساني يحسناء ودوقي طعم طيزك
انا : مصي زبري يروحي مصيه
حسناء: مش بعرف
انا : جربي
نزلت علي زبري ببقها بدات تمص مكانتش عارفه تتعامل وبردو زبري كبير طوله ٢٠ سم وعرضه ٤ او٥ سم
بدات تتعود شوية
انا : حاولي تبعدي سنانك بس
هي فهمت وبقت عارفه تتعامل ومتعتني فشخ ولفيتها فوقي وبقينا 69 وفضلت الحس في كسها ودخلت صباعي كله في خرم طيزها وبسرعة فضلت الحس وابعبص فيها وهي مكملة مص لغاية مجبنا في بق بعض شربت لبني كله وانا شربت عسل كسها كله
حسناء : هتفتحني ؟
انا : مش عارف بلاش نستعجل
حسناء: نستعجل ازاي يعني
انا : اهدي بس محدش عارف بكره في اي
انا مش عارف مكنتش مستعد اني افتحها اصل هنعيش كده ماكيد هي هتتجوز وانا هتجوز كنت متاكد من حبنا لبعض بس مش واثق في الظروف
انا : اتقلي بس لما نحسبها ونشوف هنعمل اي عشان منبقاش اتسرعنا انا خايف عليكي
حسناء: معاك حق
انا : اتبسطتي ؟
حسناء : انا مكنتش عايشة انت اجمل واحد في العالم انا بعشقك وفرحانة اوي
انا : وانتي عارفه اني بفرح لما اشوفك فرحانة
بوسنا بعض وقومنا كل واحد اخد دش ولبسنا ورحعنا عالسرير
حسناء: ناوي تنيك طيزي صح ؟
انا: طبعا وهي دي طيز تتساب
حسناء : انت بتحبها لدرجة انك تلحسها
انا : اه بعشق طيزك وطعمها جميل علفكرا
حسناء : طيزي ملكك وانا كلي ملكك هبقي اجهزهالك كل يوم
بس مش هيوجع ؟
انا : وجعك الصباع
حسناء: شوية وبعدين ده صباع انت زوبرك ده كله هيخش ازاي
انا : هفضل العب فيها ووسعها عشان تبقي جاهزة ومتحسيش بالم وبعد كده المتعة بقي
حسناء : بحبك
انا : بحبك
صحيت الصبح لقيت القمر في حضني بس المرادي غير كل مره مديت ايدي جوه البنطلون وحسست علي كسها واه من نعومة كسها بعد محلقت الشعر الي كان فيه قعدت العب فيه شوية لغاية مفاقت
حسناء وهي بتضحك: انت مبتتهدش
انا : انتي الي مبتبطليش حلاوة
راحت بايساني وقالتلي خلاص بقي عشان ماما هتخش تصحينا
انا : ماما بتنده من بره الاول
شيلت ايدي من كسها ومديت ايدي لطيزها العب فيها واه من جمال طيزها
حسناء: بس يلا هنتقفش
انا : متخافيش
دخلت صباعي وطيزها كانت بتبلع صباعي وتفتح وبتقفل
انا : لو ماما دخلت غمضي عينك بس
كملت لعب في طيزها ودخلت الصباع التاني بصعوبة وهي برقت وشهقت
حسناء: بيوجع
انا احنا لسه معملناش حاجة فضلت العب بصباعين وطيزها بدات تتعود بقيت ادخل واطلع وماما ندهت فجاة من بره حسناء اتخضت
حسناء: ينهار اسود ماما شيل ايدك
انا : اجمدي كده الملايا مدارية
ماما دخلت وانا صباعيني في طيز حسناء وهي هتتجنن
خرجت صوابعي من طيز حسناء وشاورت لماما : خلاص يماما هقوم
ماما : طب قوم اختك يلا
مديت ايدي الي كنت ببعبص بيها حسناء اهز فيها وهي كانها نايمة وحطيت ايدي علي وشها وبايدي التانية من تحت حطيت علي كسها وماما مخدتش بالها وخرجت وانا عملت كاني بصحيها عادي
حسناء: يخربيتك ايه الي عملته ده انت مجنون
انا : عجبك
حسناء: انت اهبل يبني كنا هنتمسك
انا : كسك اتبل
حسناء: مهو من لعبك
انا : لا من الجنون
قومنا احنا الاتنين وطلعنا عالسفرة نفطر قعدنا جنب بعض وبابا وماما في وشنا مديت ايدي لكسها وهي جنبي واحنا بناكل هي برقت وهاجت وانا اتكلمت معاها عادي كسها اتبل خدت منه شوية وحطيتهم علي الجبنة وكلتها
بعد مخلصنا اكل
حسناء: حسن مينفعش كده بجد هنتفضح انا كنت مبسوطة وحركاتك دي دايقتني
انا : خلاص متتقمصيش بهزر معامي
حسناء: ولما نتقفش
انا :متخافيش
جه المغرب دخلنا نذاكر
انا : تعالي نذاكر عالسرير 😉
حسناء: بطل هبل
شديتها من ايدها وروحنا عالسرير نزلنا تحت الملايا وفتحنا الكتاب وقعدنا نذاكر سوا
حسناء لسه بردو مش واخدة راحتها اوي كان باين انها عاوزة تمسك زبري بس مش راضية
انا : هو موحشكشيش
حسناء : وحشني
انا : عمال العب النهاردة وانتي مش معبراه ليه
لقيتها راحت مطلع زبري من البنطلون وعينها مليانة بالشهوة وبتلعب في اوي وانا ايدي نزلت علي كسها العب فيه وهيجنا جامد احنا الاتنين وهي عماله تلعب في زبري لقينا الباب بيخبط حسناء شالت ايدها وانا فضلت ايدي علي كسها وماما دخلت جايبالنا شاي بلبن
انا شيلت ايدي بعسل كس حسناء وخدت الصينية من ماما وحطيتها عالكوميدينو جنبي وماما خرجت
حسناء : يلهوي عليك يحسن انت مجنون
رجعت ايدي في كسها وهي زي متكون مسحورة
قولتلها مصيه قبل متشربي الشاي نزلت تمص في زوبري وانا ايدي راحت علي طيزها ونزلت بعبصة
وحطيت ايدي تحتها وصباعين في خرمها وهي تطلع وتنزل علي صباعي وهي ماسكي زبري بايدها وشفايفي في شفايفها لغاية مجبنا احنا الاتنين والملايا اتغرقت بلبني وعسل كسها
طلعت صوابعي ولحستهم وقولتلها طيزك طعمها حلو يبت
حسناء : وزبرك طعمه جميل بردو علفكرا
كملنا مذاكرة شوية وبعدين طلعنا قعدنا بره قدام التليفزيون وبابا وماما قامو دخلوا الاوضة حسناء خدتني من ايدي وقالتلي يلا
انا : لا اصبري مش هنخش دلوقتي
حسناء: ليه يلا انا تعبانة
انا : عاوز اتفرج على بابا وماما ماما متزوقة وشكلهم ناويين يعملوا واحد
حسناء: لا يحسن مينفعش
انا : اصبري بس
بعد ربع ساعة خدتها من ايدها ووقفنا قدام باب الاوضة وبصيت من الخرم
ماما ماسكة زبر بابا بتحاول تقومه و هو مفيش وهي بتقوله مش راضي يقف
بابا : معرفش حاولي تاني
ماما حاولتو بردو مفيش
بابا نام وماما هيجانة علي اخرها بعدين قعدت تلعب في كسها لغاية مجابت ميتها ونامت
انا وحسناء كنا بنتفرج وانا سخنت اوي ودخلنا اوضتنا
قلعنا ملط
انا : لازم نوسع طيزك بقي
حسناء : وسعها عشان مش قادره نفسي تدخله فيا بجد واحس بيه
دخلت ابوس الاول وبعدين نزلت علي بزازها وبعدين نزلتها تمص زبري وخدتها فوقي بحيث كسها وطيزها يبقوا في وشي قعدت الحس كسها وبصباعي هاري طيزها وبعدين دخلت صباعين وبقوا بيخشوا بسهولة خليتها تسيب زبري ونيمتها في وضع الدوجي ونزلت الحس في طيزها كنت بعشق لحس طيزها وانا بلعب في كسها واتنفضت فجاة وجابت ميتعا وانا مكمل بقت تمسك راسي بيادها تزقها علي خرم طيزها وانا بقيت بدخل لساني كله جوه
حسناء: يخربيت لسانك يحسن بيولعني اومال زبرك بقي
طلعت لساني وبوستها في بقها قولتلها دوقي طيزك
دخلنا في بوسة ورجعتها تاني ودخلت تلت صوابع والصابع التالت كان صعب شوية بس عرفت اوسعها وبدا يخش وهي بتوحوح من الهيجان
حسناء: اه يحبيبي اااااه كمل نيكني بقي ااااااه
انا : هفشخ طيزك دي يلبوتي ( كان اول مره اشتمها)
حسناء : افشخ طيزي دي الي عاوزة تتناك
كان اول مره اشوف حسناء هيجانة كده وبقي التلت صوابع بيخشوا عادي كملت نيك بصوابعي لغاية مجابت ميتها وطيزها كانت بتفتح وتقفل
كنت جايب زيت دهنت منه خرم طيزه مع اللحس وعسل كسها الي كان علي طيزها طيزها مكانتش محتاجة اصلا ودهنت زبري زيت
انا : جاهزة يشرموطتي
حسناء: جاهزة يروحي دخله
دخلت راس زبي بالعافية وهي كانت بتوحوح وبعدين ثبتت شوية ودخلت جزء منه هي بدات تحس بالالم دخلت نصه مره واحدة راحت مصوتة وكتمت صويتها في المخدة سيبت نصه جوه لغاية مطيزها اتعودت عليه وبدات احركه أطلعه وادخله وطيزها خدت عليه روحت مكمل لغاية قبل ميخش كله كانت علي اخرها حسيت لو زودت هعورها اكتفيت بده وفضلت ادخله واطلعه وطلعته بره كله وروحت حاشر اكتر من نصه مره واحدة هي كانت بتتاوه وتقول كلام مش مفهوم انا مقدرتش اقوم طيزها
انا : هجيبهم في طيزك يلبوتي
هي : جيبهم بقي ارحمني
نزلت شلال لبن بكمية رهيبة جوه طيزها
هي : احححححححح لبنك بيلسع
ونامت علي بطنها وانا طلعت زبري
حسناء متكلمتش نامت علطول وانا لبستها الكلوت علي لبني ولبستها هدومها ولبست ونمنا
تاني يوم صحيت على صوت ماما وحسناء كانت زي القتيلة فضلت اصحي فيها فتحت عينها بالعافية
انا : صباحيه مباركة يروحي
حسناء: كده تعمل فيا كده
انا : اي يبت مكانتش نيكة ده انتي طلعتي فرفورة
حسناء : انت قسمتني نصين ده انا مش حاسة بطيزي
انا : بس اتبسطتي ؟
حسناء: هو مؤلم بس حلو وحاسة بحاجة مختلفة كده بس بيوجع
انا :الوجع ده هيروح النيكة الجاية او الي بعده مش هتحسي غير بالمتعة
انا : يلا قومي خشي الحمام وغيري الاندر وشوفي اللبن لسه في طيزك ولا لا
باستني في شفايفي وقامت دخلت تستحمي مكانتش قادرة تمشي كويس
طلعت وانا دخلت بعدها وطلعت
انا : متزعليش بقي لو تعبانة انا اسف و**** بس هو في الاول كده وبعدين هنستمتع
حسناء بصت حواليها كده وخطفتني بوسة في شفايفي وقالتلي انا اتبسطت اوي
خطفتها بوسة في شفايفها واحنا كنا في نص الصالة
انا : ايوه كده عاوز اشوف شرموطتي
حسناء: ايه بقي الشتايم دي صحيح
انا : دي حقيقة
حسناء : و****! يعني انا شرموطة شكرا يحسن
انا : انا مقولتش شرموطة قولت شرموطتي والشرموطة دي بتاعة اي حد لكن شرموطتي دي بتاعتي انا بس الي بتدلعني وطيزها بتدلعني
حسناء ضحكت : ماشي يعم بس متقوليش كده غير واحنا عالسرير
انا : ماشي يشرموطتي
حسناء: الاه
انا خبطتها علي طيزها: اسف
ضحكت وبعدت عني شوية وماما طلعت من المطبخ وكعادتها متنرفزة ومتعصبة لكن اول مره افهم السبب
طول عمري انا وحسناء عندنا مشاكل مع ماما بتزعقلنا كتير ومبتحاولش تتفاهم لكن بعد الي شوفته امبارح ماما صعبت عليا هي ست متجوزة وبتضطر تريح نفسها بايدها وبابا مفيش خالص قعدت افتكر حركاتها وتصرفاتها ان يوم الجمعة دايما نكد عشان بيبقي نفسها تتناك يوم الخميس اول مره اسرح في ماما وكمان ماما جسمها حلو اوي بزازها كبار وطيازها عملاقة ومعندهاش كرش وده المميز والي بيبين جسمها وكمان لما شوفت كسها امبارح وهو احمر يخربيت جماله ماما هي نسخة من حسناء بس مطورة من الاخر
انا ناديت حسناء وخرجنا نتمشي سوا
حسناء: اي رايك في الي شوفته امبارح
انا : اجمل طيز في العالم
حسناء بتضحك : لا مش قصدي دي 😂
انا :...
حسناء: بابا وماما
انا : مش عارف يحسناء انتي اي رايك
حسناء: انا ماما صعبت عليا اوي يحسن بصراحة كنت دايما بدايق عشان مش لاقية تفسير لعصبيتها بس زعلت لما عرفت السبب انت مش عارف الموضوع صعب ازاي انها مش عارفه تتناك ده موضوع صعب
انا ضحكت
حسناء ضحكت بسخرية : انا بقيت شرموطة بجد ولا ايه
انا : اي الي بتقوليه ده
حسناء: مش عارفه بس انا مكنتش كده كنت قطة مغمضة معرفش حاجة عن الجنس ودلوقتي بقيت بقول الفاظ كنت بخاف اسمعها زمان وبقيت بتناك من اخويا التوام مش عارفه
انا بصيتلها وسكت بس انا زعلت اوي دي اكتر كلمة جرحتني في حياتي هو كلامها حقيقي بس انا مش شايف الموضوع كده
بان عليا الزعل وحسناء خدت بالها
حسناء: انت زعلت؟
انا :لا عادي
حسناء: لا زعلت
انا : عادي يحسناء قولتلك ولفيت ناحية البيت وفضلت ساكت
وصلنا ودخلنا عادي وانا فعلا كنت زعلان اوي من جوايا جه معاد النوم ودخلنا
انا : حسناء انتي عاوزة نوقف خلاص انا مش هدايق اهم حاجة متبقيش انتي مدايقة احنا اخوات زي منتي قولتي وبعدين انتي لسه فيرجين يعني عادي مفيش مشكلة وسيبتها وخرجت من الاوضة وطلعت بره وقفت قدام البيت وهي جت ورايا
حسناء: هو اي الي انت قولته ده
انا : بشيل عنك الحرج وبقول الكلام الي انتي عاوزه تقوليه احنا فعلا غلطنا
حسناء: بس ده مكانش قصدي
انا : ليه يحسناء انتي مدايقة عشان بتتناكي من اخوكي بس انا مش شايف الموضوع كده مش شايف الموضوع شوية شهوة وبفضيهم وخلاص مش شايفك اختي وبنيكك عشان انا هيجان لا يحسناء انا مش كده انتي بس بالنسبالي حاجة تانية خالص غير اي حد وغصب عني لقيتني في الوضع ده عشان انا مش شايفك اختي التوام انا شايفك اهم حاجة في العالم اهم حتي من نفسي
حسناء: بص انت فهمتني غلط وعيطت وراحت ماشية مكملتش كلام
انا : كنت زعلان اوي حسيت انها مش شايفاني حبيبها وشايفة الي بنعمله ده غلط
اول مره ازعل من حسناء في حياتي عاوز اروح اصالحها بس مش قادر عشان انا بجد زعلان دخلت الاوضة بعد تلت ساعات عشان تكون نامت
حسناء: هو انت فاكر اني هعرف انام وانت مش جنبي
حسن انا اسفة عالي قولته بس و**** انت فهمت كلامي غلط ودي اول مره منفهمش بعض انا مقدرش ازعلك وده بجد انا عمري في حياتي مزعلتك ولو عرفت انك زعلان بسببي هيجرالي حاجة
انا : حسناء انا هسالك السؤال وبحلف مش هزعل ايا كانت الاجابة وهعمل الي يبسطك
انتي مبسوطة من وضعنا دلوقتي
حسناء: مش هسمح ان وضعنا يتغير انا مكنتش احلم بربع الي انا فيه معاك
انا الروح رجعتلي تاني
حسناء: انا مكانش قصدي اني شايفة ان ده غلط انا بس كنت مستغربة من التغير بس فرحانة انك جنبي وده الي نفسي فيه انت اخويا وتوامي بس انا عمري مشوفتك كده وانا انسانة محتاجة للحب وللجنس
انا مش هعرف احب غيرك ومش هتخيل نفسي مع حد غيرك يحسن حتي في احلامي وكوابيسي ده محصلش انا ليك يحسن وكلي بتاعتك وهعمل اي حاجة تبسطك لان الي هيبسطك نفس الي هيبسطني
وده كان احسن كلام سمعته في حياتي وروحت علي شفايفها في بوسة طويلة قعدنا تقريبا ٥ دقايق فيها
حسناء: بقي كده يقموصة سايبني من غير نيك مش كنت المفروض تفشخ طيزي عالاخر النهاردة
انا : اسف يشرموطتي بس خلاص النهاردة اخر مرحلة وطيزك.هتتفتح لاخرها
مسكتها قلبت علطول علي بطنها كنت هايج عليها فشخ
حسناء: خليتني اعيط النهاردة علفكرا
انا : هعوضك
حسناء: انت هتعوض طيزي
حطيت مخدة تحت كسها ورفعت طيزها لفوق ونزلت الحس في كسها من ورا شوية وبدات اسرع وادخل لساني وهي : اهااااة اهااااه حلو اوي يخربيت لسانك امتي هتفتحني بقي
انا : لما افتح طيزك وحطيت صباعين فطيزها وانا بلحس كسها وصوابعي بقيت بتخش بسهولة
انا : طيزك وسعت يشرموطتي
حسناء:اهاااااه وسعها اكتر اههااااااه ااااه دخل زبرك بقي
انا: استني يلبوتي
نزلت علي طيزها بلسلني حرفيا بعشق لحس طيزها فشخ فضلت الحس وهي كانت مبسوطة وبتوحوح وبتدفس وشي في طيزها
قومت وفتحت خرم طيزها وخليتها تمسك فردتين طيزها بايدها
انا : يلهوي انتي لو شوفتي طيزك دلوقتي هتعذريني يحسناء
حسناء :اركبها بقي
بليت زبي بريقي وحشرته في طيزها وهي بتتاوه قضلت انيك فيها بنصه وهي مستمتعة فشخ وكل شوية ادخل جزء اكبر وهي جابت ميتها حوالي ٥ مرات وبعدين دخلت زبري كله جوه وحسيت اني فتحت طيزها بجد
حسناء: اااااه طلعه طلعه
انا سيبته جوه شوية خد مكانه في طيزها ووسعها وبعدين صويتها قل وبدات تتعود عليه طلعته براحة ودخلته تاني وفضلت كده لغاية مخدت علي زوبري وجابت ميتها وبقت عمالة تتاوه وانا مستحملتش اكتر وجيبتهم في طيزها ونمت فوقها وزبري لسه جوه
حسناء : حلو اوي
انا: اجمل طيز في العالم
كانت الساعة جت ٥ قالتلي يلا ننام
انا : لا مفيش نوم
حسناء: اي يعم كفاية انت مبتشبعش
انا وانا بخبط علي طيزها : ولا الطيز دي بتشبع
عدلتها علي ضهرها وفضلت ابوس فيها وهي هاجت تاني وبقت تبوس شفايفي ووشي نزلت علي حلمات بزازها ارضع منهم وقولتلها عاوز انيك بزازك
حسناء : انا كلي بتاعتك
قعدت علي بطنها ودخلت زبي بين بزازها وهي قفلت عليه وفتحت بقها وبقيت اعديه من بين بزازها علي بقها وقلبت نفسي وخدتها 69 مرضيتش الحس طيزها عشان لبني جوه فضلت الحس كسها وابعبص طيزها وطيزها كانت وسعت فعلا بدا يبان ان الخرم ده متناك فضلت الحس وهي جابته في وشي وانا شربت عسل كسها وقومت عدلتها في وضع الدوجي ودخلته في طيزها ودخل اسهل من قبل كده فضلت انيك فيها وكنت بدخل زبري لاخره وهي متكيفة فشخ وجابت شهوتها وقالتلي هاتهم في بقي المرادي
انا : خدي دوقي طعم طيزك بلبني قعدت تمص وهي متكيفة فشخ وعاجبها زبري عمالة تمص فيه وانا هجت عالاخر وجبتهم في بقها وهي شربته كله مسابيتش نقطة جت قعدت علي حجري واحنا ملط : انا بعشقك
انا : انتي كل حاجة ليا
الساعة كانت جت 6 قولتلها يلا نقوم قبل مبابا وماما يصحوا
اليوم ده جالها الدورة جينا عالمغرب كده
حسناء وهي زعلانة : حسن انا اسفة بس انا عندي الدورة ومش هنعرف نعمل حاجه النهاردة
انا : عادي يروحي الايام جاية كتير وانتي هتروحي مني فين يعني
جينا بليل عالسرير وانا مرضيتش انام علطول عشان محسسش حسناء ان علاقتنا سكس بس
حسناء : حبيبي انت عاوز صح طب انا طيزي مفيهاش حاجه لو عاوز تنيكها يلا
انا : اي يبنتي في اي عادي يعني مش لازم نيك يعني وبعدين انتي مش هيبقالك نفس
حسناء : لا يحبيبي انا دايما هبقي مبسوطة معاك
انا : ايوه بس مش هتبقي هيجانة وده بالنسبالي مفيهوش متعة طلما انتي مش مستمتعة
حسناء ابتسمت: طب يلا ننام
انا : لا تعالي نقعد سوا شوية
حسناء عينها اتملت بالفرحة : يريت
انا : لازم نفصل شوية بردو
المهم قعدنا ساعتين نتكلم في اي حاجة ونهزر ونضحك
انا: يلا ننام بقي انتي مبتفصليش
حسناء: حسن انا فرحت اوي بالشوية دول
انا : انا بحبك
حسناء :وانا كمان
نمنا وبقينا كل يوم نسهر نتكلم
في يوم واحنا سهرانين
حسناء : تيجي نلعب صراحه
انا : صراحه ايه يبنتي عارفين كل حاجة عن بعض
حسناء : متبقاش رخم
انا :طب بصي انا عمري مكدبت عليكي ولا انتي فاسالي اي سؤال وانا هجاوب وانا بردو هسالك
حسناء : خلاص ماشي
اي اكتر حاجه بتحبها في الست
انا : طيزها
حسناء : مش قصدي كده ياض انت دماغك شمال
انا : قصدك شخصيتها والكلام ده
حسناء : اه
انا: بحب شخصيتك كده كل حاجة فيكي متكاملة
حسناء : طب اي اكتر حاجه بتحبها فيا
انا : طيزك 😂😂😂
حسناء فضلت تضحك وقالتلي لا بجد
انا: ان انتي بتحبيني وبيهمك سعادتي مش مركزة مع نفسك وبس
حسناء : انا مبسوطة ان انت عارف حاجة زي كده
انا : سيبك من الاسئلة الفكسان بتعاتك دي
اي اكتر حاجه بتحبيها في النيك
حسناء فضلت تضحك
لما بتلحس طيزي
انا : اشمعنا
حسناء : هو لما بتدخل بتاعك انا بهيج اكتر وكدا بس لحسك كدا بحس انك بتبقي حاسس بيا اوي وانا حاسة بيك اوي
انا : اصلا المفروض اللحس ده نوع مداعبة عشان يهيج الست زيادة بس انا بردو دي اكتر حاجه بحبها في النيك بحس اننا كده جوا بعض
فضلنا نسال شوية ونمنا وتاني يوم سهرنا بردو وقعدنا نحكي
حسناء : بصراحة انا ماما صعبانة عليا اوي يحسن انا عارفه الست لما بتكون هايجة وكدا بس في حاجه كدا خدت بالي منها
انا : اي
حسناء :ماما بتبص علي زبرك كتير
انا اتصدمت من الي سمعته
حسناء :ابقي خلي بالك وداريه عشان بيقف كتير وماما مش مستحمله وانت زبرك يهيج اصلا
انا : ولا بتغيري
حسناء : لا مش بغير بس ماما صعبانة عليا من ساعة مشوفناها وانا بقيت براقبها كتير ماما بتضرب سبعة ونص كتير يحسن انا بحد خايفة عليها انت متعرفش الست لما تكون هايجة
الكلام ده جري الدم في زبري وانا كنت هايج بقالي كتير ملمستش حسناء اصلا بتاعي وقف
حسناء : انت بتاعك وقف ليه
انا : بقالي كتير ملمستكيش بصراحة وبعدين ده علطول واقف
حسناء : بتحور عليا انا يلا متقول انك هيجت عادي
انا : طيب وبعدين
حسناء: بصراحة بفكر اريح ماما
انا : ازاي
حسناء: مش عارفه وعاوزاك تساعدني عشان انا خايفة ماما تخون بابا وده مش بعيد
انا : بصراحة ممكن
حسناء: طب نعمل اي
انا : لازم نقرب من ماما اكتر
حسناء: فعلا احنا بعاد عن ماما بس انت فاكر لو قربنا هتحكيلنا حاجة زي دي
انا : لما نقرب هنفهم اكتر اسمعي كلامي بس
عدينا اليوم وتاني يوم كان خلاص حسناء الدورة خلصت
بليل لما دخلنا عالسرير
حسناء: اي يروحي
انا : ايه
حسناء: بقالنا قد اي ملعبناش
انا : ٥ ايام
حسناء بصتلي وهي بتضحك
انا : اخيرا خلصت
حسناء: تعالي بقي
دخلنا في بوسة طويلة وانا ايدي بتفعص في جسمها كان بقالي كتير ملمستهاش ومرضيتش اضرب عشرة في الوقت ده قولت اريح نفسي شوية
حسناء كانت لابسة بيجامة وانا كنت متوقع ان يوم متبقي جاهزة هتلبس قميص نوم بس لما مسكت بزازها ملقيتش برا والبيجامة كانت خفيفة وبزازها كانت بترج في ايدي كان احساسهم جميل قعدت اقفش في بزازها وانا ببوسها ونزلت سوستة البيجامة وهجمت علي بزازها ارضع وحسناء ساحت كنا واقفين لقيت حسناء سابت خالص سندتها بايدي ونيمتها علي ضهرها وكملت رضاعة ونزلت بايدي تحت لقيت مفيش اندر هيجت اكتر ولقيت بنطلون البيجامة مبلول قعدت احسس علي كسها ولسه حلمات بزازها في بقي
حسناء : اهااااا اااه يخربيتك ااهه
انا كملت فرك في كسها وبعدين نزلتلها البنطلون ورميته وبقت ملط قعدت الحس في كسها وكان مبلول بشكل مش طبيعي كان ممتع فشخ دخلت لساني براحة في كسها وانا بعض وعضيت زنبورها حسناء صوتها علي وجابت شهوتها في وشي لحست كسها لسه جاي انزل علي طيزها لقيت حسناء مسكتني من لياقة التيشيرت ورفعتني وقامت علي شفايفي هجمت عليا بوس وانا حطيت ايدي علي طيزها قلعتني التيشيرت ورجعت تبوس وقامت منيماني عالسرير
حسناء : سيب نفسك خالص
كان اول مره حسناء تتحكم كده بس انا كنت مبسوط نزلت علي صدري تبوس فيه ونزلت علي بطني وبعدين
الثالث
نزلتلي البنطلون وقعدت تحسس علي زبري من فوق البوكسر وتمسكه وطلعت باست شفايفي ورجعت تاني لزبري ونزلتلي البوكسر براحة وقلعتهولي خالص لفته في الجو ورمته بعيد وبصتلي بنظره سكسي فشخ وانا كنت علي اخري مسكت زبري تاني وانا مستحملتش ونزلت في ايدها واللبن كان كتير واندفع بقوة لدرجت انه وصل لبزازها
انا : معلش يحبيبتي بس بقالو كتير متلمسش
حسناء: هشششششش
وباستني من شفايفي ولحست اللبن الي في ايدها وانزلت علي بطني تلحس اللبن الي عليها وحطت حلمتها في بقها لحست اللبن الي عليها وانا ساند ضهري عالسرير وزبري طبعا منامش نزلت مص فيه وحسناء بقت بتمص باحترافية بقت بتكيفني فشخ فضلت تمص وانا هموت علي طيزها جيت اقلبها ونبقي في وضع 69 قالتلي اصبر وكملت مص
انا :هاتي طيزك بقي وحشتني
حسناء: اصبر
كملت مص وبقت تدعك كسها بايدها
حسناء: وحشتك طيزي
انا : فشششخ
حسناء قامت عالسرير ونزلت وضع دوجي ونزلت براسها عالسرير وطيزها مرفوعة لفوق ومسكت فردتين طيازها بايدها وفتحت طيزها وهي عارفه ان الحركة دي بتهيجني فشخ دايما بخليها تعملها انا قومت هجمت علي زي المجنون كاني بقالي سنة مكلتش دخلت علي طيزها قعدت الحس فيها وادخل لساني جوا واطلعه والحس كسها شوية واحط صوابعي في طيزها قعدت حوالي خمس دقايق بلحس طيزها وحسناء كانت في دنيا تانية بعدين وقفت وحطيت زبري في طيزها وطيز حسناء كانت مستنياه حسيتها بتشفطه جواها وقعدت انيك لغاية مجابت ميتها قلبتها علي ضهرها وبوستها من شفايفها وانا مكمل بزبري في طيزها ورفعت رجليها علي كتفي لغاية مجبنا احنا الاتنين سوا نمت جمبها وحضنتها جامد فضلت في حضني خمس دقايق وقومنا لبسنا خليتها تلبس البيجامة عاللحم زي مكانت ولبست البنطلون واللبن في طيزها وانا لبست هدومي عاللحم من غير بوكسر
نيمنا عالسرير وحضنتها من ورا وزبي في طيزها بالهدوم
انا : مش قادر اقولك كنتي وحشاني ازاي
حسناء: مش محتاج تقول انت قولت
ضحكنا وسالتني
حسناء: هنعمل اي في موضوع ماما
انا : بصي انتي هتخليها بتضرب سبعة ونص وبعدين تخشي عليها تتصدمي شوية وتسيبيها وتخرجي وتقفلي الباب وراكي
حسناء: وبعدين
انا : لو جت كلمتك قوليلها عادي وحسسيها ان الموضوع مفيهو ش مشكلة وانك متفهمة ولو مكلمتكيش كرري الحركة والمره دي اضحكي وانا هقولك نعمل اي بعدها
حسناء : ماشي
انا كان زبي وقف من الحك في حسناء ومن الكلام
حسناء: اي يعم هو مبينامش
انا مرديتش نزلت بنطلونها وقعدت ابعبصها وطلعت لبن من طيزها واديتهولها تلحسه وهي كانت مستمتعة وطبعا هي بتنضف طيزها كويس كل يوم فمقرفتش
دخلت زبي وعملنا كمان واحد وجيبتهم في طيزها ورفعتلها البنطلون ونمنا
الصبح حسناء صحتني وهي بتحسس علي زبي قومت بوستها من شفايفها قومنا وخدنا دش وفطرنا واليوم عدي
جينا بليل عملنا واحد عظيم بعد مخلصنا
انا : في جديد
حسناء: دخلت عليها النهاردة وعملت زي مقولتلي
انا : اي الي حصل بالظبط
حسناء ضحكت بخبث : دخلت وهي كانت لابسة قميص نوم لبني ورفعاة لغاية بطنها وبتلعب في كسها جامد اوي وكانت عرقانة وانا فتحت الباب اتخضت وهي ابصتلي وهي ايد علي كسها وايد علي بزها انا اتصدمت ووقفت ثانيتين عينينا في عين بعض وققفلت الباب وخرجت بس هي دقيقتين وخرجت بس مقالتش حاجة وطول اليوم مكسوفة تكلمني
انا : ركزي بقي عشان صعب تلاقيها تاني لانها لو هتعمل كده تاني هتاخد بالها
حسناء:طب لو معرفتش امسكها دي كده هتبقي مش عارفه تريح نفسها ده احنا هنبقي خربنا الدني اكتر
انا : هنشوف ساعتها
حسناء : انا عندي فكرة
انا : اي
حسناء : نهيجها احنا لغاية متجيب اخرها وبعدين انا همسكها
انا : نهيجها ازاي يعني
حسناء : سيبهالي انا دي
انا : ماشي
حسناء : هو انت عاوز تنيك ماما يحسن
انا : لا دماغك متروحش بعيد انا عاوزك انتي تريحيها
حسناء : انا ! ازاي
انا : هتتساحقوا
حسناء : لا مش هينفع
انا : مفيش حل تاني
حسناء : هنشوف
نمنا وصحيت علي صوت ماما صحيت حسناء وقومنا اليوم عدي جينا بليل دخلت بوست حسناء من شفايفها واحنا واقفين حسناء زقتني
حسناء : اهدي النهاردة
انا : اي في اي
حسناء : ماما مش جايلها نوم وممكن تقوم في اي لحظة
انا : عرفتي منين
حسناء:هي قامت من شوية لما كنت انت في الحمام
سالتها مالك قالتلي مش جايلي نوم
انا : هيجانه ؟
حسناء : تقريبا اه وشوية وهتقوم عالحمام تريح نفسها فبلاش عشان متقفشناش
انا : بس انا مش قادر
حسناء : ولا انا
انا : طب انتي لابسة اندر وبرا
حسناء : اه
انا : اقلعيهم والبس البيجامة عاللحم زانا هلبس البنكلون عاللحم
حسناء : طب اخرج عشان ماما لو عدت
انا : لا خليني بس هعمل نفسي نايم
حسناء : ليه
انا : لو عدت وقالتلك حاجة قوليلها ده نايم وبعدين احنا اخوات
حسناء : ليه بردو
انا : الموضوع هيهيجها
حسناء :ماشي
عملنا كده وفعلا حسناء وهي بتقلع ماما كانت داخلة الحمام وشافتها
ماما بصوت واطي : بتعملي اي يبت
حسناء شاورتلها تسكت وقلعت البرا ولبست البيجامة عاللحم وخرجت لماما
ماما : بتعملي اي
حسناء : الجو حر يماما والبرا بتدايقني
ماما : قدام اخوكي يحيوانة
حسناء : يماما ده نايم زي القتيل وبعدين يعني انا مبتكسفش من حتي لو صاحي
ماما : اي هو انتي بتغيري قدامه وهو صاحي
حسناء : ساعات بيشوفني بس انا مبتكسفش منه وهو مبيتكسفش مني
ماما : عيب يحبيبتي مينفعش كده اخوكي راجل بردو
حسناء : بس مش هيبص لاخته
ماما : ولو بردو مينفعش
حسناء : خلاص ماشي
ماما : انا قولت من الاول مينفعش تقعدوا في اوضة واحدة
حسناء : يوووه
ماما: خلاص يختي
انا ريحة انام
حسناء : مش كنتي هتخشي الحمام
ماما : هاه اه صح ودخلت الحمام متاخرتش وخرجت عشان حسناء بره
حسناء جت جنبي وانا كنت عامل نفسي نايم
حسناء : اي رايك
انا : شرموطتي
وجت قدامي حضنتها
حسناء : كويس انها مشافتنيش وانا بقلع الاندر
انا : الحوار كان هيبقي سكسي اكتر
نزلتلها البنطلون وجيت ادخل بتاعي في طيزها
حسناء : يحبيبي ماما شوية وهتقوم تخش الحمام واكيد هتيجي تتاكد احنا صاحيين ولا نايمين
انا: طب هنتغطي بالملاية عادي ومش هنقلع هدخله بس
حسناء : اي رايك منقلعش وانت مش لابس بوكسر اصلا افضل حك فيا بس وبتاعك يفضل واقف ولما نسمع خطوات ماما تنام علي ضهرك وهي هتهش تلاقي بتاعك واقف
انا : عشان تهيج اكتر يعني
حسناء : اه
انا : وهي هتبص علي زبري ؟
حسناء : دي بتبص عليه وانت صاحي انت بس الي مبتاخدش بالك
خدت حسناء قدامي ورفعت رجلي علي رجلها ومديت ايدي تحت البنطلون بتاعها قعدت افرك كسها وقعدت ادخل بتاعي بين فخادها واطلعه وادخله ومسكت بزازها هي هاجت فشخ وانا بصراحه كنت عاوز اهيجها ومديت ايدي وبعبصتها في طيزها قعدت العب في طيزها وسمعت باب اوضة ماما بتفتح غطيت حسناء بالملاية ونمت علي ضهري وانا بتاعي واقف ومش لابس بوكسر كان كلير فشخ وباين فشخ وفعلا ماما جت الاوضة تبص علينا وانا مضمض عيني بس مش اوي مشوفتش نظرتها لزبري بس وقفت بتاع دقيقة في الاوضة وخرجت عالحمام
حسناء: يخربيت زبرك ولعتها
انا : انا صعبان عليا ماما عاوز اسيبها تريح نفسها جوه
حسناء: معلش يحبيبي هنريحها خالص بس قوم بس
دقيقة وقومت وقفت قدام الحمام سامع صوت ماما جوه وتاوتها عالية فشخ وسامع نفسها من بره
خبطت عالباب
ماما سكتت ثانيتين : ثانية واحدة
انا : بسرعة يماما مزنوق عاوز اخش الحمام
ماما : حاضر
صبرت شوية لقيتها خرجت وشكلها يصعب عالكافر عرقانة ووشها محمر وركبها شايلاها بالعافية
انا : معلش يماما مزنوق
ماما هزت دماغها مش قادرة تتكلم وعينها جت علي زبري الي كان واقف بس مش اوي وباين فشخ من البنطلون بصتله شوية وفجاة فاقت وبصتلي ومشيت علي اوضتها دخلت الحمام دقيقتين وطلعت ورجعت لحسناء
انا : حسناء لازم بكره ماما تريح نفسها
حسناء: ايوه يحبيبي هي هتحاول مع بابا دلوقتي وهو هيولعها اكتر بكره هتبقي حالتها اصعب
المهم تعالي بقي
نمنا في وضعنا هي قدامي وانزلنا البناطيل وحشرته في طيزها قعدت انيك فيها واحنا بنحاول منطلعش صوت نيكت فيها بتاع نص ساعة وجبتهم في طيزها بعد مطلعت زبري من طيزها حطيت صوابعي وخرجت اللبن عشان تلحسه عشان ماما متاخدش بالها من البنطلون
انا : حسناء انا عاوز انيك كسك
حسناء اتخضت وفرحت فشخ وباستني في شفايفي
حسناء: ايوه يحبيبي انا كلي ليك ومش قادرة استحمل مش مهم ايه الي هيحصل بعد كده بس انا مش هتجوز حد غيرك ومحدش هيلمسني غيرك
انا : وانا كمان يروحي مش هسيبك ابدا ودي الحاجة الي انا متاكد منها
بس مش هفتحك دلوقتي عشان ماما لو لعبت في كسك ولا حاجة 😉
حسناء ضحكت ودوبنا في بوسة طويلة ونمنا
الصبح صحيت علي حسناء بتلعب في زبي
انا : بتعملي اي
حسناء : عاوزاك تجيبهم في البنطلون وتحطه في الحمام عشان تهيج ماما
انا : مفترية
حسناء: هريحها النهاردة
فضلت تلعب في زبي وجيبتهم في البنطلون قومت استحميت وهي عملت نفسها نايمة وكنت المفروض هخرج النهاردة مع صحابي قولت يمكن اتعرف عليهم اكتر ويبقي عندي صحاب وفي نفس الوقت عشان ماما وحسناء ياخدو راحتهم وفعلا خرجت مع صحابي قضيت اليوم معاهم بس متبسطتش دماغهم هايفة فشخ وبضان ودم امهم تقيل كنت بضحك بالعافية وكان في واد ابن متناكة اسمه حازم كل شوية يسال علي حسناء ويجيب سيرتها في الكلام شكله بيحبها ابن الاحبة كنت بتلككله عشان امسكه افشخه بس عديت اليوم وروحت عالعشاء كده
دخلت البيت وفعلا ماما كان باين عليها الفرق اول مره اشوف وشها منور كده ومبسوطة فعلا كان الدم مكانش بيجري في عروقها الاول كانت مبهجة انا فرحت فشخ لما شوفتها كده وعرفت طبعا ان حسناء دلعتها قعدنا ناكل وماما كانت بتهزر وعماله تقولي اتبسطت وكدا ودي مش طبيعتها ماما الطبيعي اني لما ارجع فرحان تنكد عليا عشان اتاخرت مثلا او لاي سبب ولما حكيتلها اني متبسطتش قالتلي عادي يحبيبي هتلاقي شباب شبهك وتتصاحب عليهم
حسناء : صعب يماما عشان مفيش زي حسن وابتسمتلي الابتسامة الي بتقتلني
ماما : انتي اهو زي حسن وضحكت
وقالتلي **** يخليكوا لبعض
انا : اصلا مش محتاج صحاب حسناء صحبتي
ماما : ايه يخواتي الدلع ده متقوم تبوسها يلا
انا : لا هبوسك انتي عشان انتي حلوه النهاردة وقومت حضنت ماما وبوستها ومكنش فيه شهوة عشان دي اول مره احس بحنان الام وبعد مبوستها حسيتها اتبسطت اوي وبصتلي بصة مش هنساها قعدنا طول اليوم نهزر ونضحك وماما قامت تنام
انا : انتي سحرتيلها
حسناء: اكتر
انا: تعالي جوه احكيلي
حسناء: اصبر شوية هي هتنام ونقوم قعدنا قدام التليفزيون شوية ودخلنا الاوضة
انا احكيلي بقي
حسناء الي بتحكي
بعد مانت مشيت وخرجت بدري انا فضلت صاحبة ومستنية ماما تعدي عشان اعمل نايمة وفعلا لقيتها صحيت ودخلت الحمام قومت واستنيت شوية قدام الباب كنت سامعاها وهي بتضرب سبعه ونص صوتها كان عالي شوية خبطت عليها عشان تخرج وعملت زيك امبارح وفعلا خرجت وزعقتلي في اي انتي واخوكي كل ماخش الحمام تخبطوا عليا ارحموني بقي قرفت ومشيت عالاوضة صعبت عليا بس دخلت الحمام بصيت علي بنطلونك واتصدمت لقيت البنطلون موجود بس اللبن مش عليه وكمان مش مغسول عرفت ان مانا لحست لبنك
انا : ايه
حسناء: الست وهي هيجانة ممكن تعمل اي حاجة
انا :طب وانتي مغيرتيش
حسناء: لا انا كنت متعاطفة مع ماما
وكملت حكي المهم انا عرفت ان ماما خلاص علي اخرها واتاكدت لما لقيتها دخلت وقفلت علي نفسها ومن هيجانها نسيت تقفل الباب ماما كانت في عالم تاني اصلا خرجت من الحمام وماما جوه بدات اسمع صوت تاوتها فعلا زي متكون نسيت العالم ومبقاش فارق معاها غير شهوتها انا كنت متاكده ان ماما لو شافت اي حد وهي في الحالة دي كانت هتتناك منه حتي لو انت بالمناسبة
انا سمعت الكلمة دي وهيجت فشخ وهي خدت بالها بس هي كملت كلام
المهم جيت روحت فاتحة الباب مره واحدة لقيت ماما ملط ونايمة علي ضهرها ومدخلة تلت صوابع في كسها بتنيك نفسها بيهم انا وقفت بتاع عشر ثواني مصدومة حرفيا وهي عينها في عيني وايدها متشالتش من كسها ثابتة انا كنت متوقعه اشوفها كده بس مش للدرجادي ده انا هيجت عليها المهم ضحكت وقولتلها معلش يماما اسفة كملي وقفلت الباب وخرجت روحت علي اوضتي قلعت البرا والاندر الي كنت لسه لابساهم المهم ماما قعدت حوا بتاع نص ساعة ومتكسفتش مني او اتكسفت بس مكانتش قادرة توقف وطلعت وانا كنت في الصاله قدام التليفزيون بصيتلها وقولتلها ده كله تعالي اقولك حاجة
اتصدمت من رد لقيتها بتزعق في وشي بصوت عالي : انتي هتحاسبيني ولا اي اتظبطي يبت
انا اتصدمت ودخلت الاوضة فضلت اعيط ومكنتش بمثل انا كنت مقهورة بجد بعد ساعة لقيتها جيالي وندهت عليا وانا مرديتش ومبصيتلهاش وعيني مليانة دموع
ماما : يبنتي ردي عليا مبحبش اشوفك بتعيطي
متزعليش بقي
يبنتي ردي عليا
طب منتي غلطانة بردو
انا انفجرت فيها : ايه الي غلطانة دايما انا غلطانة مبتديناش فرصة نتكلم ودايما غلطانين عمرك موافقتينا في الراي عمرك محسستينا اننا ولادك اصلا دايما مستنيالنا الغلطة عشان تحاسبينا ولو مغلطناش تغلطينا ارحمينا بقي
لقيت ماما بصتلي كده وعيطت
انا : عارفه يماما انا كنت هقولك اي وانتي قاطعتيني ومديتينيش فرصة انطق حتي كنت هقولك ممكن نبقي صحاب بس متشكرة يماما ردك وصلني وسيبتها وخرجت وانا منهارة قعدت في الصالة اعيط
شوية ولقيت ماما جيالي وباين انها كانت مفحوتة في العياط وحضنتني وقعدنا نعيط في حضن بعض
ماما : انا اسفة يبنتي اسفة ليكي انتي واخوكي انا فعلا غلطانة عمري مفكرت كده بس انتي معاكي حق انا مقصرة معاكو فعلا سامحيني يحبيبتي سامحيني ورفعت راسي ومسحت دموعي
ماما : ممكن نبقي صحاب
انا ضحكت وحضنتها واول مره احس بحنيتها دي
انا : ممكن طبعا ياحلي ام في الدنيا بس هنبقي صحاب بجد مش ام قريبة من بنتها
ماما : اوعدك يحبيبتي
انا : تعرفي اني مليش صحاب
ماما : اي ده بجد ملكيش صحاب خالص
انا : اه مليش غير حسن هو صاحبي الوحيد وانا صاحبته الوحيدة واحنا الاتنين ملناش صحاب بجد
ماما : للدرجادي انا مقصرة لدرجة اني معرفش ان ملكوش صحاب
انا : بصي من اولها كده انتي هتكتشفي كده كل شوية فمتقعديش تحسسي نفسك بالذنب وكده انا بجد مش هبقي زعلانة كالما هتصاحبيني واوعدك حسن كمان مش هيزعل فمش عاوزاكي تقولي كده تاني
ماما : انتي حنينة اوي يحسناء
انا : طالعالك يماما
ماما ضحكت باستهزاء
انا : علي فكرا انا مش بتريق انتي حنينة وطيبة اوي بس بتحاولي تداري ده وعاوزة تبيني نفسك قوية
ماما : يسلام يسلام لا ده انا مخلفة فيلسوفة وانا معرفش
انا ضحكت : و**** بجد يماما
ماما : اوعدك يحبيبتي هبقي علي طبيعتي
احكيلي بقي لي ملكيش صحاب غير حسن وضحكت وانا
انا : ضحكت ايوه يرورو ( دلع ريهام )يصديقتي
ماما : رورو ؟ ماشي يجزمة ماشي
انا : ايوه مش صحبتي
ماما : طب قولي
انا : بصراحة احنا مش اجتماعيين مبنبداش كلام مع حد ومبنروحش نصاحب حد ومبنعرفش والمشكلة أن الي بيحاولوا يصاحبونا ياما بيبقو اطفال ياما بيبقوا مصاحبينا عشان يصاحبونا
ماما : يعني اي
انا : يعني ولاد تروح تصاحب حسن عشان يرتبطوا بيا عن طريقه والعكس
ماما : وانتو بتعرفوا ازاي
انا : انا البنات مبيتكسفوش من بعض فبيبداو كلام عادي الاول وبعدين يقولولي اما حسن فهو بيعرفهم بيلاقيهم بيسالوا عني وبيبصولي وكدا فبيتلككلهم علي اي حاجة ويمسكهم يفشخهم
ماما : ايه الالفاظ دي
انا : بذمتك في واحدة تقول لصاحبتها اي الالفاظ دي
ماما ضحكت اوي : اما نشوف اخرتها معاكي ده انا طلعت معرفش حاجه
قعدنا نحكي كتير اوي يحسن واتصاحبنا اوي فعلا محسستنيش انها امي لا كانت صحبتي وبعدين سالتها
انا : ماما عاوزة اكلمك شوية بس متزعليش
ماما : عارفه هتقولي اي ومش هزعل
انا : وهاخد راحتي في الكلام
ماما : مستعدة
انا : بصي انا لما جاتلي الدورة اول مره انا فاكرة لما اتكلمتي معايا في مواضيع الجنس وكدا بس انتي شرحتيلي زي مدرسين العلوم وبصراحه بسمع حاجات وبشوف حاجات وحاسة اني مش فاهمة حاجة وساعات بسال حسن علي حاجات بس بردو بتكسف شوية وفي حاجات بنات هو اكيد مش هيبقي عارفها
ماما : اسالي اي سؤال صاحبتك الخبرة مستعدة
انا ضحكت اوي : بصي اسمعيني للاخر ومتتكسفيش مني بصراحة انا عارفه الجنس بيتمارس ازاي وفاهمة ان مينفعش اعمل كده غير مع جوزي عشان غشاء البكاره وكده بس انا بحس بتعب اوي هنا وشاورتلها علي كسي وبحس اني عاوزة امارس الجنس وكدا وكنت فاكرة اني كدا لوحدي وبعدين سمعت البنات بيقولوا سبعة ونص وكدا وسالت حسن وهو فهمني وقالي بس الي بيعملوا كده البنات الي مش كويسين لغتية مشوفتك بتعملي كده فممكن تفهميني
ماما اتكسفت : استني بس قولتي اي لحسن
انا : انا مبتكسفش قولتله يعي ايه سبعة ونص قتلي يعني البت بتقعد تلعب بصباعها في المنطقة وقال اسمها لغاية متنزل شهوتها وترتاح وشرحلي يعني شهوة وكده
ماما : يخربيتكوا قال اسم المنطقه كمان 😂
انا : بقولك اي انا بردو لسه حاسة اني قاعدة مع امي انا هقول اسماء الحاجات بعد كده
ماما : ماشي وانا كمان متحسسنيش اني قاعده مع بنتي ضحكنا
ماما :بصي يحبيبتي انا ست زي اي ست وانتي فاهمة الشهوة اهو وحاسة بيها وعارفة انها متعبة وانا شهوتي عالية وماما من صغري تقولي كده لازم اعمل كده عشان اريح نفسي شوية
انا : يعني مش الشراميط بس الي بيعملوا كده زي محسن قال
ماما : مش اوي لو البنت تعبانة بتعمل كده
انا : طب بصي انا تعبانة وتقريبا كدا طالعالك في موضوع الشهوة ده
ماما ضحكت جامد : بصراحة انا عارفه من صغرك وانتي كده وبعدين بلاحظ عليكي اندرات مبلولة ولبناطيل ساعات بتتبل وده بيحصل لما يجي مشهد بوس في الافلام مثلا فانا خدت بالي بصراحة
وانا بقي مكنتش لابسة اندر وكلام ماما هيجني فشخ محسيتش ان انا مبلولة كده ماما بصت علي كسي قالتلي ايوه زي دلوقتي كده انا اتكسفت وحطيت ايدي علي كسي
ماما : اتكسفتي يبيضة
انا : يماما بقي
ماما : وريني كده
وفتحت رجلي وبصت وانا مكنتش لابسة اندر مع البلل كسي بان
ماما : ايه بقي صحيح حوار انك مبقيتيش تلبسي هدوم داخلية ده
انا : عشان الحر وكدا
ماما : قولي الصراحة
انا : بصراحة بحس بحرية كده لجسمي وبسخن اوي واي حاجه بتلمسني بتيجي فيا من تحت او من صدري بصراحة بولع
ماما : يوسخة
انا : اي رايك في الصراحة
ماما :بس غلط كده جسمك بيبقا باين
انا : لو مخدتش راحتي في بيتنا هاخد راحتي فين وبعدين هو في مين في البيت ده انتي وحسن وبابا علطول مش موجود
ماما : يسلام حسن يشوف جسمك عادي
انا : اه عادي ده نصي التاني ده
ماما: يحبيبتي ايوه بس هو راجل انتي كده بتتعبيه ده طيزك بتبقي باينة كانك ملك ( كانت اول مره تقول الحاجة باسمها قدامي )
انا : هو انا جسمي حلو
ماما : ده انتي قمر جسمك جميل يحبيبتي ويتعب اي حد حتي اخوكي حسن
انا : حسن قالي ان جسمي شبه جسمك
ماما : يوسخين هو حسن بص علي جسمي
انا : مشفهوش عريان بس جسمك باين حلاوته من تحت الهدوم
ماما اتكسفت : انتي فعلا جسمك شبه جسمي نفس الطيز 😂
انا ضحكت : طب متجربي تقعدي زيي
ماما : من غير هدوم داخلية ؟
انا : اه
ماما : لا يبت عيب
انا : مفيش غيري انا وانتي هتتكسفي مني جربي بس
ماما : لا
انا قومت مسكتها وهي كانت لابسة بيجامة مسكتها فكتلها زراير القميص وهي بتقاوم وبتضحك فكتلها وبان السنتيان روحت فكيته ونزلت بنكلونها بالاندر في ثانية بقت ملط
ماما وهي بتضحك : يخربيتك
انا : يخربيتك انتي اي القمر
متلبسيش حاجة خليكي كده
ماما اتبسطت من كلامي ولبست البيجامة عاللحم
ماما : عاجبك كده
انا : يعجب اي حد
ماما : طب قوليلي مفيش ولد كده ولا كده
انا : لا مفيش
ماما : مش قولنا الصراحة
انا : يعني انا قولت ده كله هخاف اقولك دي 😂
ماما : طب اشمعنا
انا : مفيش واد كده اشوفه اقول هو ده احس ان انا ينفع اتجوزه واعيش معاه وكده
ماما : اي الحكمة دي يولاد
انا : لا اعجبك
عاوزة اسالك سؤال
ماما : قولي
انا : السبعة ونص المفروض ان الست بتطلع فيها شهوتها ليه انتي بتعمليها مع انك متجوزة
ماما اتنهدت : نصيبي يحبيبتي مش كل الرجال. حلوين عالسرير
انا :ازاي
ماما: : في رجالة مبتعرفش تمارس الجنس
انا : طب ميتعلم
ماما ضحكت : لا يحبيبتي هو عارف بس مش قادر
انا: ازاي
ماما: لا عيب
انا : قولي بقي
ماما : يعني مثلا في بيبقا بتاعهم صغيرة وفي مش بيكملوا كتير بيجيبوا شهوتهم بسرعة وفي رجالة بتاعهم مش بيقف
انا : طب بابا اي مشكلته
ماما بحسرة : كله
انا اتصدمت
ماما : وهو كان كويس في الاول فبعد مجربت الجنس واتقطع عني بقيت تعبانة فهمتي ليه بقي بعمل كده
انا حضنتها: يحبيبتي عادي انا مش بلومك انا بس كنت عاوزة افهم
ماما حضنتني
انا : ممكن طلب
ماما : ايه
انا : طب انا تعبانة وعاوزة اريح نفسي
ماما : ريحي نفسك يحبيبتي بس متكتريش في الضرورة بس عشان متتاذيش وحاسبي تفتحي نفسك
انا : منا مش بعرف اعملها
ماما : بصي هتحطي صابعك علي المهبل كده
انا : تاني هتقولي مهبل
ماما ضحكت: علي كسك اتبسطتي كده
انا : طب متعمليلي انتي
ماما : لا كده كتير
انا : تعبانة يماما
ماما : ماشي تعالي قومت بسرعة قلعت البنطلون بقيت عريانة من تحت
ماما : شوف البت
انا روحت قالعة القميص : عشان تبقي كملت
ماما : يبت اهدي
قعدت قدامها وسندت ضهري عالسرير وفتحت رجلي : تعبانة يماما اوي
ماما حطت ايدها علي كسي وحسست عليه براحة وانا توهت في حتي تانية
ماما : يخربيتك ده كله عسل
انا : اااااه تعبانة يماما
ماما فركت كسي وقعدت تلعب فيه وراحت ماسكة زنبوري
انا صوتت : اااااه حلو اوي يماما كملي متوقفيش والنبي
ماما : ده يحبيبتي الزنبور وده مركز الشهوة اهم حتة في الكس وقعدت تلعب وتفرك لي كسي وانا توهت وراحت زودت السرعة وبقت تفتح كسي لغاية مجيبت اخري
صوتت جامد وعملت نافورة غرقت الدنيا وغرقت وش ماما
ماما بدهشة : يخربيتك ايه ده
انا مسكت ايدها :جميل اوي يماما
وحضنتها جت مسكت ايدي وحطيتها علي كسي وحركتها وفضلت تعلمني وانا جبت عساي تاني وغرقت الدنيا خالص
ماما : يخربيتك ده انتي تعبانة خالص
انا : شوفتي بقي
بصيت علي ماما لقيتها متغرقة من عسلي وكسها كان بالل البنطلون
انا : انتي سخنتي
ماما: لا عادي قومت قلعتها البيجامة وهي بتضحك وبتقاوم بالراحة قلعتها ملط
انا : هريحك بقي زي مريحتيني
ونزلت علي كسها فضلت احسس عليه والعب فيه وفركته زي مبعمل لنفسي وكان غرقان اوي وحيت مديت صباعي جواه كان سخن اوي من جوه كانه فرن
ماما : ااااااه بالراحة يحبيبتي بالراحة كملي
انا فضلت العب فيه وقومت علي بزازها ارضع منها
ماما : اااااه ارضعي يحبيبتي زي مكنتي بترضعي زمان وانا برض من بز وبلعب بايد في البز التاني وايدي علي كسها ماما صوتت وحابت عسلها زيي
ماما : يخربيتك انا عمري مجيبتهم كده
انا : انتي لسه شوفتي حاجة ورجعت اكمل
ماما : حسناء الحسي كسي يحبيبتي
انا عملت نفسي مستغربه : الحسه
ماما : اه يحبيبتي ارجوكي
انا : عملت نفسي قرفانة
ماما : متقرفيش يحبيبتي الحسي بس
نزلت لحست كسها كان كله متغرق عسل وحطيتي صباعي في كسها وانا بلحس ماما ولعت
ماما : ااااه يروحي يخربيت لسانك نيكيني بلسانك وصوابعك نيكي امك يحسناء امك تعبانة
وانا مكملة لغاية مجابت عسلها في وشي وانا لحسته قومت عليها وحضنتها وبوستها من شفتها
انا : ارتحتي ؟
ماما : حلو اوي يحبيبتي
انا: طب الحسيلي كسي زي ملحستلك
ماما مسكتني نيمتني علي ضهري ونزلت علي كسي تمص فيه بس كانت روعة وبتلحس كسي كانها بتاكل مانحة كانت مستمتعة وهي بتلحسه وانا ولعت وسخنت لغاية مجيبتهم في وشها وهي لحست عسلي
انا بوستها من شفتها ونمنا في حضن بعض خمس دقايق وقومنا لبسنا عشان انت جاي
انا : ماما اتبسطتي
ماما : اوي يحبيبتي هو الموضوع غريب بس حلو
انا : وانا مبسوطه اوي يماما ده اسعد يوم في حياتي وروحت حضنتها وبوستها
ماما : اوعي تزعلي مني يبنتي انا مليش غيركوا
انا : عمري مزعل منك ياجمل ماما في الدنيا
ماما : عاوزاكي تساعديني اقرب لخوكي زيك كده
انا : هتعملوا كده بردو 😂
ماما : ضحكت بس يوسخة
نرجع لحوارنا انا وحسناء
انا : اوووف ايه ده كله ده انتي طلعي قرده يبت
حسناء: يعم ده انت الي حاطط الخطة الرابع
انا : انا مبسوط فشخ يحسناء
حسناء: وانا بردو يروحي وزبك بردو مبسوط معانا 😂
بصيت عليه لقيته واقف وخارج من البنطلون فضحكنا
انا : لا ده تعبان وعاوزك تريحيه
حسناء: هو مفيش غيري في البيت ده 😂
انا : لا وحيات امك لو عشان تريحيها هتهمليني لاها احسن
حسناء: وانا اقدر اهمل حبيبي
ونظلت مص فيه وبقت محترفه في المص وانا خدتها فوقي بالعكس بقينا 69 قعدت الحس كسها وبصباعي في طيزها وكسها بدا يجيب عسل جامد وبعدين قومتها وفضلت الحس في طيزها
انا : ماما جت ناحية طيزك
حسناء: لا انا خايفة تاخد بالها
انا : عادي عادي وكملت احس في طيزها ورجعت لحست كسها
انا : لحسي احسن ولا ماما
حسناء: ماما
انا :طب ماشي وبقيت الحس جامد واعض زنبورها عدلتها وخليتها فوقي وبوستها من شفايفها ودخلت زبي في طيزها وانا ببوس فيها فضلت اطلعها وانظلها علي زبري
حسناء: ماما بتلحس احسن بس متعرفش تعمل الي انت بتعمله ده
انا : اي الي انا بعمله ده
حسناء : ااااااه بتفشخ طيزي اااه
انا : وايه كمان
حسناء: وبتوسعها
فضلت انيك في طيزها وثبتها وفضلت اطلع وانزل لغاية مجبت في طيزها وهي كانت جابت بتاع ٥ مرات حرفيا مكانتش قادرة جبتهم في طيزها وهي نزلت فوقي زي القتيلة
انا : معلش يروحي عارف انك فضيتي النهاردة
حسناء: خلصتوا عليا انت وامك
قلبتها ولبستها هدومها ولبست هدومي ونمنا
صحيت الصبح وجيت اصحي شروق لقيتها مش قادرة سيبتها وخرجت خدت دش وطلعت لماما في المطبخ
انا : صباح الخير يماما
ماما : صباح النور يقلب ماما ولقيتها بتحضني وبتبوس دماغي
انا : الاه مش متعود عالجمال ده
ماما : لا يحبيبي اتعود فين اختك
انا: مصحيتش
ماما : خلاص سيبها تعالي نفطر وشوية وهصحيها خرجنا نفطر
ماما : عاوزة اتكلم معاك شوية
انا : اتكلمي يماما
ماما : انا مش عارفه ابدا منين بس ..
انا : حسناء حكتلي يماما
ماما اتخضت :حكتلك اي
انا : انكوا بقيتوا صحاب وكدا
ماما هديت شوية : طب وانت
انا : يعني حد ميرضاش يصاحب القمر ده
ماما : انا اسفه يحسن عالعمر الي ضاع وسامحني يبني
انا : اي يماما الكلام ده منتي معانا اهو احنا بنحبك يماما بنحبك اوي
ماما : وانا كمان بحبكوا يحبيبي انا مليش غيركوا
ماما : هنتصاحب
انا : هنتصاحب يرورو
ماما : يادي رورو الي ماسكينلي فيها انت واختك
انا : حسناء بردو قالتلك يرورو
ماما: اه
انا ضحكت : لا احنا توام فعلا
قعدنا نحكي وكنت مبسوط فشخ بكلامها معايا كاني اول مره اعرفها وقومت حضنتها وبوستها وقولتلها تخش تصحي حسناء وانا هخرج كنت خارج عشان اسيبهم براحتهم
الي حصل وانا مش موجود
ماما دخلت تصحي حسناء
حسناء بتفتح عينها : صباح الخير يحبيبتي
ماما : صباح النور يروحي ده كله نوم
حسناء: مهو مالي عملتي فيا امبارح
ماما : اقفلي عالسيرة دي وقومي يلا
حسناء استغربت وقامت دخلت تستحمي وخرجت لماما
ماما كانت واقفة في المطبخ حسناء راحت عليها وحضنتها من ورا وحطت ايد علي كسها وايد علي بزازها
ماما زقتها ولفت لها
ماما : حسناء الي حصل امبارح ده مش هيتكرر تاني
حسناء: ليه يماما في اي
ماما : انتي بنتي وغلط الي احنا بنعمله
حسناء: غلط في اي يماما مش انتي اتبسطتي
ماما : غلط وخلاص يريت تقفلي كلام في الموضوع ده
حسناء زعلت ومشيت عالاوضة
ماما ندهت علي حسناء عشان تفطر
حسناء : مش طافحة
ماما دخلت لحسناء الاوضة : يحبيبتي ده غلط مينفعش
حسناء: خلاص يماما خليكي تعبانة وانا هفضل تعبانة وهنقعد ناكل في نفسنا ونكدي علينا عيشتنا تاني
ماما : كده يحسناء انكد عليكوا عيشتكوا شكرا وعينها دمعت
حسناء: يماما مش قصدي كده بس انا مصدقت اني شوفتك مبسوطة
ماما بتعيط : انا مش عاوزة انكد عليكوا عيشتكوا يحسناء انا بفير نفسي عشانكوا
حسناء حضنتها : وعشان نفسك يماما
حسناء: خلاص يماما انا اسفو ارجوكي متعيطيش عشان خاطري
ماما مسحت دموعها
حسناء: يلهوي عالقمر
ماما ضحكت
حسناء: خلاص يماما هسيبك براحتك ومش هنعمل حاجة تاني المهم تبقي مبسوطة
ماما ضحكت وعضت شفتها لا متبطليش
حسناء: يعني اعمل اي
ماما راحت قايمة منزلة البنطلون والاندر في ثانية وفاتحة رجلها لحسناء : انتي عارفه هتعملي اي
حسناء طارت من الفرحة وراحت علي كس ماما تلحس فيه زي الجعانة وقعدت تعض في زنبورها وملما والعة وقلعت البيجامة من فوق وبقت ملط وقعدت تقفش في بزازها وحسناء راحت حاطة صوابعها في كس ماما وقعدت تنيك فيها
ماما :ااااه اااه نيكي امك يحبيبتي نيكيني اااه ريحيني
حسناء : انتي بتاعتي يماما هبسطك
ماما : ايوه انا بتاعتك وهتفضلي تنيكيني علي طول ريحيني
حسناء طلعت علي بزازها تعض فيهك وايدها حوه كس ماما
حسناء: كسك حلو اوي يماما وسخن
ماما : كسك زيه يحبيبتي ااااه
حسناء: عاوزاكي تنيكيه
ماما : لما تتجوزي هفضل انيكك بردو مش هسيبك اااه يحبيبتي
حسناء هاجت اكتر وسرعت ايدها وكس ماما انفجر من العسل وغرق السرير
ماما : بحبك يحسناء انا مش هنكد علي نفسي تاني
حسناء: بس انا زعلانة
ماما : ليه يقلب ماما
حسناء : كنت متوقعة الاقيكي حالقة ومجهزالي نفسك زي منا جهزتلك
ماما : معلش يروحي مكنتش عاوزه اكمل بس خلاص
حسناء قامت راحت جابت السويت ورجعت وماما نايمة على ضهرها
ماما : هتفضلي لابسة كده
حسناء قلعت العباية الي كانت لابساها عاللحك وبقت ملط في ثانية
وراحت علي ماما فضلت تشيل شعر جسمها وبعدين نزلت علي كسها تنضفه
ماما : اااه بعد كده انا الي هشيللك الشعر
حسناء كملت وراحت قالبة مااما علي بطنها واتفاجئت من طيز ماما الي كانت بيضة ومحمره شوية وكبيرة فشخ في نفس الوقت مشدودة مش مترهلة
حسناء: ايه الطيز دي يماما
وشالت الشعر الي كان علي خرم طيز ماما وماما كانت بتصوت بعد مشالت الشعر اتفاجئت لقت خرم طيزها احمر ددمم وشكله سكسي فشخ وكمان واسع شوية باين انها كانت بتتناك فيه
حسناء: يماما طيزك جميلة اوي ازاي بابا بيقاومها
ماما بضحك : ابوكي زمان مكانش بيقاومها كان بيعشقها
حسناء ضحكت وافتكرت حبي لطيزها : كان بيعمل ايه
حسناء كان بيحبها ويقعد يضربني عليها ويبعبصني كان بينكها اكتر من كسي وكان بيقعد حوالي ربع ساعة يلحسها
حسناء عملت نفسها متفاجأة: يععع بيلحسها ازاي
ماما : لا عادي هو مكانش بيقرف وانا كنت بنضفها كويس قبل مينيكني
حسناء: بس مش بيوجع
ماما : اول مره بس وجعتني بعد كده بقت ممتعة وبحب اتناك منها وكنت كتير بطلب منه
حسناء: بس باين عليها دي واسعة اوي
ماما : ده كده ديقة من قلة النيك الاول كانت واسعة اكتر
حسناء وهي بتبعبص ماما : طب استني اوسعهالك تاني
ماما : لا مش عاملة حسابي هبقي اجهزهالك
حسناء :ماشي هصبر مع انها جميلة
بس قوليلي هو بابا كان جامد الاول
ماما : يلهوي علي ابوكي يحسناء مكانش بيرحمني من قبل الجواز كان علطول هاريني وزبه مكانش بيناك ولما اتجوزنا كان بينيكني مش اقل من تلت مرات في اليوم بس من ساعة لما عمل الحادثة وهو مبقاش بتاعه يقف وانا كنت اتعودت عالنيك فكسي تعبني اوي بس انا عمري مبينتله انه عاجز او حسيسته اني هيجانة عشان ماثرش في نفسيته
حسناء : انتي جميلة اوي يماما وخلاص انا هريحك مش هتبقي هيجانة تاني
ماما : يروحي
حسناء بس ايه موضوع قبل الجواز ده هو انتي وبابا اتعرفتوا علي بعض ازاي
ماما : كنا مع بعض في الكلية وحبينا بعض من سنة اولي فضلنا مع بعض وهو مكانش جاهز في الاول قعدنا سنة بنحب بعض وهو كان ساعات بياخدني يفضل يقفش في بزازي ويبوسني وكده لغاية مجه خطبني في تانية كلية بس هو اعتبره جواز وانا بردو كنت متاكده انه مش هيسيبني وكنت هيجانة انا كمان فنكني في طيزي واحنا مخطوبين وفتحني بعد الجواز
حسناء : طب لما كان بينيكك في طيزك قبل الحواز كان بيكيفك
ماما ضحكت: يشرموكة مركزة مع نيك الطيز 😉
حسناء : لا مستغرباه بس
ماما : لا عاوزة تتناكي من طيزك عشان تصبري نفسك لغاية متتجوزي
حسناء: اه بصراحة نفسي اجرب النيك هو احساسه عمل ازاي
ماما : يلهوي يحسناء حلو اي بتحسي ان روحك في حتة تانية بالذات لو مع الي بتحبيه
هبقي اريحلك طيزك بردو لما تريحيلي طيزي يروحي
حسناء اتخضت كده ماما هتعرف انها بتتناك من طيزها بس طبعا معرفتش ترد
ماما قامت قلبت حسناء عالسرير ونزلت علي علي كسها تلحس فيه وتلعب فيه
حسناء : ااااااي يماما ريحيني نيكيني نفسي اتناك اوي ااااه
ماما فضلت تلعب في حسنا وحسناء قلبتها وناموا عكس بعض 69 وحسناء بقت تنيك كس ماما بايدها لغاية مجابوا في بق بعض
ماما : كان فينك من زمان يروحي يلا نقوم نلبس لحسن اخوكي يجي يشوفنا كده
حسناء: اوووف تخيلي يخش يشوفنا كده
ماما : ضحكت تبقي مصيية
حسناء: اه فعلا مش هيعرف يمسك نفسه لما يشوف جسمك
ماما : اتلمي يشرموطة ده ابني
حسناء: مانا بنتك
قاموا يلبسوا حسناء لبست العباية عاللحم
ماما : البسي اندر وبرا يشرموطة
حسناء : اديكي قولتي اهو شرموطة مفيش شرموكة بتلبس اندر وبرا في البيت
ماما : يبت عيب عشان اخوكي
حسناء: هو هيبص عليا يعني
ماما : اه مش راجل
حسناء: لا متخافيش منه ده اخويا
ماما جت تلبس برا حسناء شدتها منها وجريت
ماما هاتي البرا يبت
حسناء: لا هتبقي شرموطة زيي كفاية سيبتلك الاندر عشان انتي مش متعودة ماما حريت علي حسناء تاخد منها البرا
حسناء: يلهوي علي شكل بزازك وهما بيترجوا وقامت حاطه بزها في بقها ورضعت
ماما : يبت اخوكي جاي اوووف
انا خبطت عالباب مام اتخضت وحسناء ضحكت وطلعت فتحتلي ماما طبعا لبست البيجامة من فوق عاللحم من غير برا دخلت سلمت علي حسناء وحضنتها احت مسكت زبي وضحكت دخلت ماما قابلتني وياهول مارايت ايه القمر ده اول مره اخد بالي من جسم ماما كده انا عارف انها جسمها حلو واحسن من حسناء كمان بس مش للدرجادي بزازاها كبار فشخ وتخيل معايا بقي البيجامة بسوستة وبزازها بتترج فيها بشكل اوفر فشخ انا تنحت كام ثانية وبعدين سلمت عليها وحضنتها ويخربيت بزازها كنت حاسس بيهام بيترجوا وانا بحضنها طبعا زبي قام فشخ وبرز من البنطلون كاني شايل سيف ماما خدت بالها وبصت علي زبري وركزت فيه اوي بصتله بتاع خمس ثواني
ماما : ايه يحبيبي مجيبتش حاجة ليه
انا كنت المفروض رايح اجيب هدوم : هاه لا معرفتش اجيب ملقيتش حاجة حلوه
ماما : عشان متعود تاخد حسناء تختار معاك
انا : اه
فعلا دي كانت اول مره اروح اجيب حاجه من غير حسنا متختار معايا ومعرفتش اختار حاجة لوحدي
حسناء: عشان تقدر بس النعمة الي انت فيها
انا : يبت ده انتي مبتعرفيش تطلعي السلم لوحدك لازم اكون معاكي
حسناء: نينيني وانت يخويا متعرفش تنجح لوحدك لازم اكون معاك
انا ضحكت : انت بتعايريني يحسناء ماشي عاجبك كده يماما
ماما : سيبك منها يحبيبي دي عيلة بغل اصلا ده احنا عايشين بحسك معتمدين عليك اعتماد كلي
حسناء: في اي ان شاء ****
ماما : يبت مين هيرميلنا الزبالة من غيره وضحكوا هما الاتنين
انا : اه انا اسيبكم لوحدكم يوم ارجع الاقيكوا عاملين رباطية عليا حاضر انا هسيبلكم البيت وامشي ومش هتعرفولي طريق ( بقلد ماما ) قعدنا نضحك احنا التلاتة
ماما : **** يخليكوا لبعض يحبايبي وتفضلوا في ضهر بعض
انا : ويخليكي لينا يماما عشان احنا منعرفش نعمل حاجة من غيرك بردو
كانت لحظة رومانسية وزبي ابن الوسخة مش راضي ينام بردو ومش عارف اشيل عيني من علي بزاز ماما
حسناء وماما قاموا دخلوا المطبخ يعملوا عشا
ماما : عاجبك كده يوسخة ده انا حاسة اني ملط
حسناء: بس متنكريش انه حلو
ماما : يخربيتك ده انا اول مره احسس ببزازي كده لما ببقي ملط مبحسش كده يخربيتك ده انتي شرموطة
حسناء: خدي من المتعة دي كتير
ماما : بس يبت اخوكي يقول اي لما يشوفني كده
حسناء : مهو قال خلاص
ماما : قال ايه
حسناء: مشوفتيش زبه
ماما : بس يوسخة ايه الي بتقوليه ده
حسناء: ايه مشوفتيهوش
ماما : لا شوفته بس مينفعش تبص علي بتاع اخوكي
حسناء: يعني انتي الي ينفع تبصي علي بتاع ابنك
ماما: مانتي السبب
حسناء : ليه هما بزازي الي هيجوه
ماما : خلاص هخش البس برا
حسناء: لا عشان خاطري متلبسيش ده انا بصي مولعة ازاي ورفعت العباية ومسكت ايد ماما حطتها علي كسها
ماما : ينيلك ده انتي غرقانة خالص
حسناء حطتها ايدها في بنكلون ماما لقت كسها غرقان
حسناء: طب منتي هيجانة اهو مالك بقي
ماما : يبت مينفعش
حسناء: لا ينفع
خرجوا هما الاتنين وحطوا الاكل عالسفرة وقعدنا ناكل وفضلنا نحكي واحنا بناكل
انا حبيت اولع الموضوع شوية : بس مقولتليش يماما اسه القمر ده
ماما: تسلملي يروحي ده انتي الي قمر
حسناء: لا فعلا يماما انتي قمر اوي النهاردة صح يحسن
انا : اه و**** بجد
ماما : عشان بنضحك ونهزر يحبايبي بدل النكد لازم ابقي فرحانة ولما افرح هيبان علي شكلك
انا : **** يديم الفرحة علي قلبك يقمر وتفضلي كده
ماما اتكسفت وكملنا اكل وقاموا شالوا الاكل وعملوا عصير وجابوه قعدنا وشغلنا التليفيزيون
انا : ناوليني يحسناء كوباية الماية دي بعد اذنك
حسناء جابت الكوباية وهي بتديهالي راحت موقعة نصها علي بزاز ماما
ماما : متحاسبي يجموسة
حسناء راحت ماسكة بز ماما كده ومسحت الماية من عليه وكان منظر سيكسي فشخ وجابت منديل وجت تمسح البيجامة
ماما : خلاص انا هقوم اغير بقي اتبليت
انا : لا خليكي كده مش مستاهلة وبعدين الجو حر اصلا
ماما بصيتلي كده بخبث وهي بتضحك
حسناء: اه خليكي مش مستاهلة ومسحت بزها بالمنديل
طبعا البيجامة صيفي وخامتها خفيفة مع الماية بقت حرفيا شفافة وبقيت شايف بز ماما كامل والحلمة باينة كلها وكانت كسم الجمال انا برقت في منظر بزازها وزبي قام زي العمود حسناء قامت جابت كوتشينة وكانت بتتقصع وكان شكلها سكسي فشخ في العباية وانا زبري محتار بين بطلين بس كنت مركز مع بزاز ماما
حسناء : تعالوا نلعب كوتيشينة شوية بدل التليفيزيون الي مفيهوش حاجه ده نزلنا لعبنا الشايب واتفقنا ممكن يكون الحكم سؤال بردو وانا خسرت اول مره وحكموا عليا العب عشرين ضغط وانا نزلت عملتهم ونفسي اتقطع لاني مش بمارس رياضة فعشرين ضغط دول قطعوا نفسي
لعبنا تاني وحسناء خسرت وانا قولتلها هتنزلي ضغط عشان كانت هي الي حكمت عليا
حسناء: يعم لا مش هعرف احكمي انتي يماما
ماما : لا هتلعبي ضغط
انا بهزار : يعبيطة الضغط ده تمرينة لعضلة الصدر وانا عملت عشرين شوفي انتي بقي بصدرك ده تعملي كام
ماما وحسناء فطسوا ضحك وحسناء حاولت بس معرفتش تعمل ولا واحدة حتي وكانت رافعة طيزها وهي بتحاول وبزازها كانت مدلدلة كان شكلها سكسي فشخ
ماما : يعم دي ميتة مش هتعرف تعمل حاجة صدرها منفوخ عالفاضي وقعدنا نضحك احنا التلاتة
انا : خلاص العبي بطن
حسناء: يعم متشوف حاجة تانية
انا : لا هو هتعملي التمرينة ومش هسهلها تاني
حسناء نامت علي ضهرها بزازها كل بز نزل في ناحية عشان مفيش برا وكسها كان متحدد من العباية وعلمتها تعملها ازاي عملت واحدة وكانت بتتني ركبتها قولتاها لا غلط لازم تثبتي ركبتك قالتلي طب ثبتهالي عشان بتترفع غصب عني روحت قعدت علي فخادها وهي فعلا عرفت تعملها كانت تيحي ترفع جسمها وانا كنت اشدها عليا لغاية معملت خمسة بالعافية قومت انا وماما نحتفل بيها قعدن نضحك بعدين لعبنا وانا خسرت تاني
حسناء حكمت عليا اشيل ماما
ماما : يبنتي حرام عليكي انا قد الجموسة مش هيقدر يشيلني
حسناء: اتعصبت انتي اتنشن يماما جموسة ايه ده انتي جسمك جميل
انا : اه و**** فعلا اومال لو كنتي تخينة بجد كنتي قلتي ايه
ماما : يعني ايه اتنشن
قعدنا نضحك احنا التلاتة
انا قومت وشيلت ماما علي ايديا الاتنين شيلتها وهيجت فشخ من الحركة وبزازها كانوا باينين وانا شايلها كان موقف سكسي يعني
حسناء: ايه ده يولاه عريس وعروس ليلة دخلتهم نزلها عالسرير يبني
انا بصيت لماما وضحكنا فشخ ومن الضحك قعدت عالكنبة وهي فوقي وزبي رشق في طيزها وهو كان واقف ماما اتصدمت اول محست بيه وبعدين فضلت شوية وغمضت عينها
حسناء: انزلي من علي حجره يعروسة
ماما : بس يسافله
انا : ايوه طبعا عروستي وحبيبتي انتي مالك انتي
ماما وهي بتحضني : ايوه ملكيش دعوه
كملنا لعب وماما خسرت وقعدنا نتشاور انا وحسناء
حسناء قامت جابت الموبايل ووصلته بالسماعة وماما مستغربة
انا : ماما ارقصي
ماما : لا مينفعش ارقص ايه ياض انت وهي
حسناء: يلا يماما مفيش رجوع
ماما : لا يبنتي مبعرفش وبعدين هتكسف مينفعش
انا : يستي جربي واحنا هنقول بتعرفي ولا لا وبعدين مكسوفة من عيالك ازاي يولية انتي
فضلنا نلح عليها وفعلا قامت وبدات ترقص وكسم الهيجان يخربيت الفجر يجدعان ايه ده قعدت تهز وسطها شوية وبعدين بدات تسخن واندمجت في الرقص وكانت محترفة فشخ وبعدين انا وحسناء قومنا نرقص وحسناء بردو قمر يخربيتها قعدنا نرقص وهما الاتنين قربوا علي بعض وهزوا بزازهم ومن غير براهات وبزازهما كانت هتطير في وشي من كتر الحرية زبري كان واصل لاعلي مراحل الهياج وانا من كتر مهو واقف مبقيتش حاسس بيه بقي خلاص جسمي اتعود فضلنا نرقص لغاية متعبنا وقعدنا احنا التلاتة عالكنبة وهما الاتنين بصوا علي زبري كان واقف انا داريته وحسناء ضحكت عالموقف وماما ضحكت بكسوف
ماما : يخربيت شيطانكو يعيال ده انتو مصيبة
انا : ده انتي الي طلعتي مصيبة اومتل فين الفرفشة دي من زمان يشيخة ده انتي مكنتيش بتضحكي ده انتي طلعتي حتة عسلية
ماما اتبسطت اوي بالكلمة : خلاص بقي اوعدكوا اني مش هنكد تاني
حسناء: لا وايه يحسن تقولك مبعرفش ارقص ده انتي لو رقاصة كنتي تقعدي صافينار وجواهر في بيوتهم
انا : اه و**** بجد ده انتي محترفة
ماما : بس بقي
حسناء: لا بجد اتعلمتي ده كله امتي
ماما : ملكيش دعوه اتعلمت عادي
فضلنا نلح عليها
ماما : ابوكوا كان بيخليني ارقصلوا كل يوم وكان بقي بيقولي اعمل ايه وكده لغاية مبقيت كده
حسناء: اه فعلا ده مش رقص عادي خالص
ماما : اه طبعا يعني انا استحالة ارقص في فرح انا مبعرفش ارقص الرقص العادي ده
ضحكنا احنا التلاتة
انا : يبختك يعم بابا تلاقيه بيتدلع كده كل يوم
ماما بضحكة مكسورة : كان زمان بقي ايام الشباب
انا : منتو لسه شباب مش بترقصيلوا ولا ايه
ماما : لا يحبيبي مبرقصلوش من ساعة الحادثة
انا : هو اي علاقة الحادثة
ماما : الحادثة يحبيبي صابت الخصية عند بابا
انا جمعت واتصدمت من المعلومة دي: معلش يمامامكنتش اعرف
ماما : لا يحبيبي متاخدش في بالك
حسناء حست القعدة بقت حزايني : خلاص بقي كفاية رغي يلا نلعب كمان كام دور كده قومنا لعبنا وحسناء خسرت وانا كنت عاوز افرفش الدنيا بصراحة بدل النكد فحكمت عليها تغني وغنت لتامر عاشور وكان صوتها نشاز وقعدنا نضحك احنا التلاتة ماما كانت في النص نمنا في حضنها
ماما : مبسوطين
انا وحسناء في نفس الصوت : فوق متتخيلي يماما ضحكنا وقومنا دخلنا الاوض ننام انا طبعا كنت هيجان فشخ من الي حصل طول اليوم دخلت علي شفايف حسناء وخدتها نيمتها عالسرير
حسناء: هيجان علي ماما يحبيبي
انا : يخربييتكوا كنت هجيبهم وانا قاعد
حسناء طلعته وحطته في بقها مكملتش دقيقة وجيبتهم في بقها
انا : معلش يروحي كنت هيجان اوي احكيلي الي حصل النهاردة ونكمل
حسناء حكتلي وطبعا كنت هيجت نزلت علي كسها امص فيه شوية وبعدين قلبتها علي بطنها وحطيت مخدة تحتها وقعدت الحس في خرم طيزها ودخلت لساني في طيزها وبعدين قومت ركبت فوقها ودخلت زبي في طيزها وهي هاجت فشخ وغرقت المخدة
حسناء: حسن فتحني ااااه دخل زبك في كسي مش قادرة
انا : مش دلوقتي يروحي اصبري
زودت النيك في طيزها لغاية مجيبتهم في طيزها ونمت فوقها خمس دقايق
حسناء: هنفتحني ؟
انا : انا وعدتك وبقولك هغتحك قؤيب وقريب ده معاد محدد انا عارفه ومخليها مفاجأة
حسناء باست شفايفي: بحبك
انا : وانا بعشقك
حسناء: بس مكنتش اعرف انك بتهيج علي ماما
انا : اول مره اسخن عليها كده وبعدين انتي الي قلعتيها البراه
حسناء: اه صحيح مانا عاوزه تنيك طيزي وكده هتعرف انك بتنكني
انا : بصي انا في حاجة في دماغي
حسناء: قول عشان تقريبا نفس الي في دماغي
انا : امك حاسة ان في بيننا حاحة صح ؟
حسناء: نفس الي في دماغي هي تقريبا حاسة
انا : بصي احنا هنقولها
حسناء: هنقولها ايه بالظبط
انا : بصي انتي هتعرفيها بس لما هي تكتشف ان طيزك مفتوحة وطبعا هي هتتصدم في الاول وهتسالنا ليه وازاي عملنا كده فهنقولها الحقيقة
حسناء: انا خايفة اوي يحسن
انا : متخافيش طول منا معاكي
حسناء: يريتنا مكنا جينا جنب ماما
انا : مسيرها هتعرف اكيد كانت هتقفشنا في يوم احنا بننسي نفسنا وهي ممكن تقوم تخش الحمام بس هتمسكنا فهي كده كده هتعرف بس في فرق لما ماما القديمة تعرف وماما الجديدة تعرف
حسناء: طب لو زعلت يحسن وموافقيتش اكيد عشان تسامحنا مش هتخليك تنيكني تاني
انا : بصي انا هحوال اقنعها وبنسبة كبيرة هعرف بس لو هختار بينكوا فانا عارف اختياري كويس انتي عارفه اختيارك ؟
حسناء: اه
انا : يلا نواجه بعض
انا وحسناء في صوت واحد : انت
دخلنا في بوسة طويلة اوي
انا : ثقي فيا
حسناء: طول عمري واثقة فيك وعمرك مخزلتني نمنا وجه اليوم المنتظر صحينا الصبح
حسناء كل الي في دماغها ان ماما هتعرف ان انا نيكتها وان حياتنا هتتخول بعد اليوم ده حسناء كانت متوترة
انا : اهدي ماما مش هتعرف النهاردة
حسناء: حسن انا متوترة اوي بجد قولي ايه الي في دماغك عشان انا تعبت
انا : متقلقيش
شوية وخرجنا الصالة نفطر بعد الفطار
ماما : يولاد مش المفروض تروحوا تجيبوا لبس
انا : اع يماما هنروح قومنا لبسنا وخرجنا
حسناء اتفاجئت لما خرجنا
حسناء: انت كنت عارف منين ان ماما مش هتعرف النهاردة
انا : المفروض انك اذكي من كده
حسناء: مش عارفه افكر
انا : انا كنت عارف انها مش هتعرف عشان كنت عارف اننا هنخرج
حسناء : ازاي يعني
انا : ايه يبت دماغك باظت خالص كده امتي ماما بتزحلقنا من البيت يحسناء وتقولنا اخرجوا
حسناء اتفاجئت وفتحت موبايلها شافت التاريخ
حسناء وشها نور واتنططت : النهاردة عيد ميلادنا
انا حضنتها : كل سنة وانتي طيبة يروحي
فجاة خدنا بالنا اننا في نص الشارع قدام البيت والناس كلها بتبص علينا
عم احمد البقال وهو بيضحك : كل سنة وانتو طيبين يولاد
كل الناس الي عارفيننا في الشارع قعدو يقولولنا كده
( كل سنة يوم عيد ميلادنا ماما تزحلقنا واحنا بنبقي عارفين ونروح نعمل نفسنا متفاجئين بعيد الميلاد )
مشينا واحنا فرحانين فشخ وروحنا جبنا لبس وحسناء اختارتلي اللبس وانا روحت معاها اختارتلها فستان كان تحفة عليها وروحنا البيت اول مدخلنا لقينا طبعا البتاعة الي بتفرقع الي بتخضنا بجد حتي واحنا عارفين انها هتفرقع وتورتة وعيد ميلاد تقليدي والعيلة كلها متجمعة وعمامي وخوالي وكده طول عمرنا كل عيد مبنجبش لبعض هدايا في اليوم ده بس انا حبيت اخلي اليوم ده مميز كل عيد ميلاد كل قرايبنا بيجيبوا الهدايا ويخبوها وهما داهلين وبيحطوها في ركن كده بتتجمع في الهدايا وبعدين بنروح نفتحها انا وحسناء ونخمن مين جايبها فتحنا الهدايا وكان باقي هدية بس كان كل الي موجودين هداياهم اتفتحت استغربنا وحسناء وخدتها فتحتها لقت فيها سلسلة دهب ( اه انا حوشت حق السلسلة الدهب كان بقالي سنة بحوش عشان اليوم ده ) طبعا كل الي موجودين استغربوا وماما مسكتها : دي دهب حقيقي مش فلصوا فبدات الصدمة دي هدية كبيرة وكل الي موجودين معروف هديتهم بس البوكس كان فيه زي جيب سحري كده موجود تحت حسناء شالته لقت صوره ليا انا وهي من الطفولة وانا ماسكها وحاضنين بعض وانا ببوسها من خدها 😘 اكتر صورة بنحبها
كل الي موجودين اتخضوا وحسناء بصتلي واتفاجئت وحطت ايدها علي بقها انا حضنتها
انا بصوت عالي: من اول متولدت وانتي جنبي وكل حاجه بالنسبالي عمري معرفت اعمل حاجه من غيرك انتي اختي والبيست فريند والاهم من كل ده انتي حبيبتي وحضنتها قدام كل الموجودين وحسناء عيطت وماما عيطت بس انا وحسناء كنا فاهمين الي انا اقصده اكتر دي كانت اول مره اعبر عن حبي لحسناء قدام الناس يمكن محدش خد باله بس كفاية اننا عارفين ده كان بالنسالنا زي لما اكون جبت الخاتم ونزلت قدامه واديتهولها قدام الناس
حسناء فضلت حضناني طول اليوم بجد ومبتتكلمش وعماله كل شوية تبوسني ( ده اكتر يوم عبرنا فيه عن حبنا لبعض ) كل شوية حد يقولنا مل سنة وانتو طيبين وحسنا حضناني من جنبي ودماغها علي كتفي وانا برد وهي مبتردش وماما كانت طايرة من الفرحة اول مره اشوف ماما فرحانة كده ( بابا كان مسافر بالمناسبة) خلص اليوم وفضلت حسناء مبتتكلمش طبعا ماما كانت هتسافر لبابا وهتقعد تلت ايام وهترجع عشان بابا كان مسافر لعمي عشان تعبان واحنا كنا عارفين جهزنا معاها الشنط
الخامس
جهزنا معاها الشنط وحسناء كل شوية تبوسني وتبوس ماما انا كنت طاير من الفرحة عشان فرحت حسناء
ماما قبل متنام : انا كل مره قبل مسافر كنت بقولك خلي بالك من اختك بس المرادي هبقي سخيفة لو قلتها **** يخيكوا لبعض يحبايبي
دخلنا الاوضة انا وحسناء وعيننا في عين بعض متكلمناش العيون كانت بتقول كل حاجة مكانتش طالبة نيك النهاردة كمان انا عاوز اريح لبكرة وهي كمان شكلها كانت زيي مكانتش عاوزة تتناك فضلنا حاضنين بعض وعيننا في عين بعض مبنتكلمش لغاية منامت روحت خدتها في حضني جامد ونمنا
ماما وهي بتصحينا : يعيني عالعشاق
انا : قومت بوست ماما : واتي بردو معشوقتي وحسناء قامت باست ماما وفطرنا قبل مناخد دش طبعا عشان حسناء كانت ناوية تجهز نفسها كويس مكانتش تعرف اني هفتحها النهاردة بس كانت كده كده بتنجهز نفسها فطرنا وماما باستنا ومشيت حسناء
حسناء: قوم خد دش عشان انا هتاخر 😉
انا قومت خدت دش وحلقت شعر زبي
ولبست شورت بس من غير بوكسر تحته ومن غير تيشيرت خرجت حسناء شافتني وضحكت حسناء كانت مكسوفة دي كنا اول مره نبقي فيها لوحدنا كده وهناخد راحتنا فشخ دخلت حسناء طولت جوه وخرجت وهي لابسة قميص نوم اسود قصير واصل تحت طيزها بحاجة بسيطة ومفتوح من الجنب ومن عند الصدر في حبلين علي حرف x كده بزازها كلها باينة معادا الحلمة كان شكلها سكسي فشخ كانت بتنور وجت عندي وهجمت بشفايفي علي شفايفها قعدت ابوس فيها وهي بتبوس فيها عمالين نلمس بعض انا بايدي علي طيزها بقفش فيها وبمسكها جامد او اقفش بزازها وامشك الحلمة كنت بلحس رقبتها وهي بتلحس مسكتها نيمتها علي ضهرها عالسرير ومش عارف امتي بقيتا ملط هي قلعتني البومشر امتي واتا قلعتها القميص امتي قعظت ابوس فيها ونزلت الحس رقبتها وبزازها وابوس في كل حتة في جسمها نزلت بوست فخادها ولحستهم وطلعت علي حلمة پزها لحستها واعض فيها بالراحة وبعدين نزلت علي كسها كاني اول مره اشوفه ودي كانت اول مره اشوفه بجد انا اول مره المس حسناء والدنيا مش ضالمة فكنت كل شوية اتفاجئ من جمالها كسها احمر وزنبورها كبير وبارز وهي وكسها تخين وكبير مكلبظ كده دخلت لساني في كسها ولحست كسها من جوه وبقيت افتح شفايف كسها وانا بلحس حسناء صوتها كان عالي اوي واول مره تاخد راحتها كده صوتها كان يهيح اصلا لوحده لحست كسها وحطيت زنبورها في بقي وشفطته وحسناء ماسكة شعري وضاغطة راسي علي كسها وانا مستمتع فشخ مش عاوز اسيب كسها
حسناء: ااااااه يحسن حلوووو حلو اويييي اااااي اااااوف
انا اكملت لحس وهي حطت ايدها علي زنبورها وانا بلحس وفركته انا فهمت انها هتجيب كملت مص ودخلت لساني جوه كسها وي بتفرك زنبورها لغتية مجابت شلال عسل في وشي
حسناء : ايه ده انت بتلحس احسن من ماما انت اول مره تشوفه ولا ايه
انا : ظايما كنت ينيكك في الضلمة
حسناء : انا بتاعتك
ونزلت علي زبي الي كان واقف وهي كمان اول مره تشوفه انا زبي ابيض وراسه حمره وعروقه بارزة فشخ وطوله ٢٠ سم وعرضه ٥ سم ومشدود علي اخره مفيش جلد زايد حسناء بصت عليه : جمييل اوي
بصتها ليه سخنتني فشخ وراحت بايساه من راسه وبصتلي وباسته تاني وفضلت تبوس فيه وبعدين راحت لحساه من تحت لفوق ونزلت علي بضاني حطيتهم في بقها ولحست فيهم شوية وانا متكيف فشخ وصوتي عالي وبعدين لحست فيه لغاية نوصلت لراسه وبعدين راحت حاطاه في بقها مصت الراس بس الاول وبعدين تفت عليه ونزلت مص فضلت تمص وهي بتبصلي وشكلها مان سكسي فشخ وراحت حطاه كله وصلت ببقها لغاية بضاني وغمضت عينها وخنقت نفسها بيه فضلت تمص في زبري وانا مبقيتش قادر استحمل قومت خدتها في وضع الدوجي وهي نزلت راسها ويخربيت جمالها طيزها كبيرة فشخ وبيضة شمع ومفيش ترهل واحد ولا تجعيدة ولا حتي شعراية عبارة عن كتلة ملبن كل فرد. محمره من النص ومسكت انا فردتين طيازها وفتحتهم يخربيت جمال خرم كيزها احمر ومفتوح ومشتاق ليا وفي خط فوقه وتحته حمر نزلت لحست طيزها وقعدت الحس فيها كتير ودخلت لساني جوه لاخره ونكتها بلسلني شوية ورجعت بصيت علي كسها كان حلو فشخ في الوضعية شفايفه مفتوحة رجعت مصيته وحطيت صوابعي في طيزها نيكتها بيهم
حسناء : يحبيبييي نيكني بقييي اااه
دخلت زبري في طيزها واحدة واحدة لغاية موصل لاخره وسيبته شوية وبعدين سحبته بره خالص ودخلته من اول وجديد تاني بالراحة وكررت الحركة دي وسرعت الرتم بقيت انيكها بسرعة وبدخل زبري لغاية البيضان بعدين خرجت زبري ونمت علي ضهري وهي طلعت فوقي ووشها ليا ومسكته بايدها دخلته في طيزها ونزلت عليه فضلت تطلع وتنزل وانا شفايفي في شفايفها بعدين مسكت بزازها وهي طالعه نازلة وحطت ايدها علي كسها تفرك فيه انا شيلت ايده وقعدت العب انا في كسها وزبي في طيزها وهي بتفرك في بزازها سرعت ايدي وهي بقت تطلع وتنزل بسرعة وجابت شلال عسل تاني وصل لوشي قومت وانا زبي في طيزها شيلتها نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها وبوستها ولساني بيلحس لسانها وزبي داخل كالع في طيزها لغاية مجيبتهم جواها بكمية مش طبيعية قعدت كتير انزل وهي كل دفعة تتاوه لغاية ماللبن كله نزل في طيزها شيت شفايفي من شفايفها
حسناء : ايه المتعة دي ده انت منكتنيش قبل كده
انا : ايه القمر ده انتي ملاك يحسناء نمنا جمب بعض شوية
حسناء : نفسي نعيش كده انام معاك براحتي واتمتع بيك
انا : هيحصل قريب
حسناء : وعاوزاك تتمتع بيا كلي بقي
انا : هيحصل قريب واقرب منتي متخيلة
حسناء بابتسامة حسرة : ماشي ( النيكة الجاية )
انا : متزعليش
حسناء : متجيبش سيرة الزعل علي لسانك
ريحنا خمس دقايق حنب بعض ومديت ايدي تحت علي كسها
حسناء : متركز مع طيزي اكتر يروحي معلش وسيبه شوية
انا : اشمعنا
حسناء : خلاص خلاص خد راحتك
انا : قولي يبت في اي
حسناء : بتولعني يحسن وبعدين بتنيك طيزي بس
حسناء بعد خمس ثواني : انا اسفة يحسن اني قولتلك كده خد راحتك يحبيبي انا كلي ملكك انا بس قولت اقولك انا بحس بايه عشان انت سالت
انا قومت مديت ايدي علي كسها تاني حسناء اتصدمت ( لان دي مش طبيعتي انا لو عرفت ان في حاجة بتدايق حسناء استحالة اعملها ) حسست علي كسها وقومت لحسته وهي ممانتش متفاعلة اوي قومت روحت بشفايفي علي شفايفها وبوستها من بقها وبقيت احرك زبري علي كسها من فوق واروح واجي
حسناء : اوووف يحسن انت كده بتولعني اكتر
فضلت كده شويه
حسناء : اووووف طب ريح طيزي طيب ارحوك يحسن دخله انا قومت مدخل زبري في كسها مره واحدة
حسناء برقت واتصدمت ومسكت دماغي وباستني من شفايفي انا كملت ببتاعي شوية حسناء صرخت صرخة عرفت اني كده فتحتها ( اللحظة الي بحلم بيها من سنين ققتها في احلي ظروف ممكنة )طلعت بتاعي من كسها ومسحت الدم وحسناء متفاجأة شيلتها ودخلنا الحمام وهي باصه في عيني مبتتكلمش شغلت الدش وغسلتلها مكان الجرح وشيلتها وخرجنا
انا : ايه راي.....
حسناء هجمت علي شفايفي بوس كانت بتاكلني حرفيا فضلت كتير وبايدها ماسكة زبي نيمتها علي ضهرها ودخلت زبري في كسها ده كله وانا ببوسها دخلت نصه وفضلت اكلعه وهي بتتاوه بس وانا ببوسها ومش راضية تسيب شفايفي وانا بدات ادخله اسرع وهي بدات تتعود كسها كان سخن اوي من جوه وهي حاوطتني بايدها وبقت تخربش ضهري وانا بنيك فيها فضلت انيك وحسيت كسها في ماية بتقابلني خرجت زبري انفحر كسها بالعسل واحنا لسه في البوسة دخلته تاني وفضلت انيك وبدون مسال انا كنت حاسب ايام التبويض عند حسناء والنهاردة حسناء بنسبة كبيرة استحالة تحمل سرعت زبري وهي حسن اني هجيب قفلت علي وسطي برجلها ونزلت جواها لبني اكتر من اي مرة في حياتي قعدت كتير اوي بفضي لبني ده كله ولسه بتمص السنة بعض ونعض شفايف بعض في اطول بوسة في التاريخ تقرييا وسيبت زبري جواها لغاية مخرج واخيرا حسناء سابت دماغي وشفايفنا سابوا بعض لبني حه يخر من كسها حسناء حطت ايدها سدته ورفعت رجلها عشان يخش جوه اكتر
انا : بحبك يمراتي
حسناء عيطت من الفرحة وفضلت تبوس في وشي وفي جسمي وفي ايدي
حسناء : انت ازاي كده انت ملاك نازل من السما انا بحبك اوي انت جوزي وانا هعمل اي حاجة تامرني بيها انا مستعدة اديلك عمري
انا : احنا سوا مش هتعملي الي اقولك عليه احنا هنعمل الي هنقول عليه ونتفق عليه متقوليش هبقي ومش هبقي انا عاوزك افضلي كده متعمليش حاجة انتي مراتي من ساعة متولدنا حضنتها
حسناء : طلع اقرب من ماكنت متوقعة فعلا
انا : انا بحسب لليوم ده من زمان ياية عشان كل حاجة تمشي مظبوطة انا عارف انك مش هتحملي انا حاسب ايام التبويض بتاعتك
حسناء : ده حلم حياتي يحسن واخيرا اتحقق انا مش عاوزة حاجة من الدنيا
انا : لا لسه في حاجات كتير عاوزها انا مشبعتش منك
حسنا نزلت بايدها تلعب في زبي وانا حيت المسكسها قالتلي لا انا الي هعمل كل حاجة النيكة دي بتاعتي وانت بتاعي مسكت زبي لعبت فيه بايده ونزلت عليه بشفايفها مص لغاية موقف تاني فضلت تمص بطريقتها وانا هيجت
انا : عاوز الحس
حسناء خرحت زبي من بقها : طيز مراتك ولا كس مراتك
انا : مراتي عاوزة ايه
حسناء : الاتنين يجوزي
وجت عليا وانا نايم وقعدت علي وشي وان لحست كسها الاول قعدت الحس فيها والحس العسل وهي مولعة وحشرت صوابعي في طيزها ولحست كسها لغاية مجابت ميتها لفت وقعدت بطيزها علي بقي قعدت الحس طيزها كامد وحطيت صوابعي في كسها قعدت ادخله واخرحه بسرعة في كسها لغاية منزلت شهوتها تاني
حسناء : يخربيتك انا حيبتهم مرتين ورا بعض
انا : مش قولتي هتتحكمي اتحكمي
حسناء : ماشي قامت ومصت زبي شوية ودخلته في طيزها الاول عشان لسه جايبة شهوتها قعدت بوشها علي زبري وبقت تتنطط عليه بطيزها وطالعة نازلة عليه وبعدين نقلت زبي علي كسها وقعدت عليه فضلت تنيك نفسها بزبي لغاية مجابت عسلها للمره التالتة وانا حيت لبني في كسها نامت عليا وكنا فرهدنا نمنا صحيت واحنا ملط نايمين في السرير وهي جنبي يخربيت الجمال صحيتها وبصيت في الساعة لقيتنا العصر قومتها جت تمسك قامت دخلت الحماما وفتحت الدش انا دخلت وراها كان نفسي اجرب نيكة الحمام دخلت وهي ضحكت
حسناء : اطلع بره يسافل سيبني استحمي
انا : حميني عشان مبعرفش دخلت عليه بوستها تحت الدش بعبصت طيزها ولفيتها وحشرته في طيزها ( النيك في الحمام بيبقي نيك طيز معروفة يعني)فضلت انيك في طيزها وجيبتهم في طيزها هي نضغتلي زبي وحمتني فعلا وانا حميتها ونضفتلها طيزها وكسها من لبني وخرجنا من الحمام ملط راحت عالدولاب تجيب هدوم جيا من وراها وضربتها علي طيزها صوتت
انا : لغاية لما ماما تيجي مشوفكيش لابسة حاجة
حسناء : ازاي يعم
انا : الجسم ده مينفعش حاجة تخبيه
حسناء : طب اندر وبرا بس
انا : يسلام وانا كدا اشوف ايه
حسناء : طب حاجة وحدة
انا : ماشي ولو عاوزاني البس انا كمان البس
حسناء : لا لو تعرف تقعد كده ملط خليك
خرجنا المطبخ وماما كانت سايبة اكل جبنا الاكل حطيناه عالسفرة وحت تقعد قولتلها استني وحطيت ايدي تحتها وبقت تاكلني في بقي وانا ايدي بتلعب في طيزها وكسها من تحت
حسناء: نامل طيب الاول
انا كلت شوية وقرصتها من بزازاها وخدتها علي زبي وهي بتاكلني في بقي وانا زبي راشق في طيزها
انا : مش عاوزة تقلعي الاندر حسناء قلعت الاندر ورمته بعيد وانا لفيتها وحطيت زبي بين فخادها كان حاكك في كسها فضلنا ناكل بعض وكل شوية ارشق صباعي في طيزها وهي تلحسه او انا الحسه واخد عسل كسها احطه عالاكل وناكله لغاية مشبعنا قومنا غسلنا ايدنا طلعما من الحمام جت تروح عالاوضة قولتلها لا تعالي عاوز انيكك في الصالة طلعنا الصالة وانا خدتها عالكنبة ونيمتها في وضع الدجي ونكتها علطول فضلت انيك طيزها وهي جابت عسلها عالكنبة وبعدين دخلته في كسها لغاية مجيبتهم في كسهاريحنا خمس ظقايق وقومت شغلت التليفيزيون وهي مستغربة
حسناء : طب مش هنستحمي
انا : خليكي كده لبني في كسك
جت واحنا ملط وقعدت في حضني وفضلنا نتفرح عالتليفيزيون ملقيناش عليه حاجة
حسناء : ممكن طلب
انا : انتي تؤمري
حسناء : انا عمري متفرجت علي سكس وعاوزة اجرب
انا : ولو انه غلط نتفرج بس انا مش هخلي نفسك في حاحة جبت الموبايل وصلته عالشاشة
انا : احيبلك فيلم اخ واخته
حسناء اندهشت :ايه ده هو فيه
انا : طبعا في كل حاجة
جبت الفيديو واتفرجنا ولقيتها هاجت وبتحسس علي كسها جيت اقوم انيكها
حسناء : تيجي نمثل
انا ضحكت ووافقت وهي خلتنا نلبس الهدوم عشان نمثل صح هي ماسكة الموبايل بتتفرج علي فيديو وابتحسس علي كسها وانا دخلت وواقف بعيد اتفرج عليها وبضرب عشرة هي شافتني
حسناء : اانت ازاي تتجسس عليا
انا : اسف بس انا هقول لماما
حسناء : لا ارجوك متقولهاش حاجه انا هعملك الي انت عاوزة بس متقولهاش
انا : طب كملي
حسناء : اكمل ايه
انا : الي كنتي بتعمليه عاوز اتفرج
حسناء : مينفعش انت اخويا
انا : خلاص ماشي يماما
حسناء : خلاص خلاص
قلعت الشورت الي كانت لابساه وقعدت تلعب في كسها وانا نزلت البنكلون وقعدت العب في زبي
انا : ممكن نساعد بعض
حسناء : ماشي بس متعملش حاجة
انا روحت قعدت العب في كسها وهي تلعب في زبي وبعدين نزلت لحستلها وهي مصت زبي
حسناء : دخله يخويا
انا : مش قولتي مينفعش
حسناء مسكت زبي وقعدت عليه بكسها
انا : انتي مفتوحة
حسناء : اه مفتوحة من حبيبي
كملت نيك فيها وجبتهم حواها وحرفيا زبي نزل بالعافية من كتر مجيبت لبن النهاردة قعدنا نضحك
انا : اتبسطتي
حسناء : اه حلو
شغلت فيلم رومانسي وقعدنا اتفرجنا عليه وكل شوية ابوسها واحنا ملط طبعا فسخنا شوية جيت انزل عليها
حسناء : مش كفاية نيك النهاردة بقي انا تعبت
انا : وانا كمان زبي وجعني
حسناء : خلاص الحس كسي بس
انا : لا هلحس طيزك عشان كسك في لبني
حسناء : عادي منا بلحس عسلي
انا : لا انا هقرف من لبني الحسيه انتي
حسناء : ماشي الحس طيز مراتك يحبيبي
ونزلت علي طيزها الحس فيها وهي كل شوية تطلع اللبن من كسها وسخنا فشخ لغاية مجابت عسل كسها قومنا دخلنا عملنا عشا وعملنا عصير عشان كنا تعبنا فشخ وخرجنا كلنا وشربنا العصير وحسيت ان بقي في طاقة تاني حسناء قامت جابت عصير تاني من جوه وطلعت فوق السفرة ودلقت عصير علي كسها وطيزها كان شكلها سكسي فشخ
حسناء : يلهوي انا دلقت العصير كده ماما هتضربني الحقني يحسن
انا روحت عليها فضلت الحس العصير ولحست كسها وبعدين فضلت الحسه من كيزها ولحست طيزها وقومت حطيت زبي في كسها وقولتلها هبدلك العصير بلبن وشوية وبدلت زبي دخلته في طيزها فضلت انيك في طيزها لغاية مجيبتهم في طيزها
حسناء : اه كده ماما هتشوف لبنك في طيزي
انا : هتعمل فيكي ايه
حسناء : هلحس لبنك من خرم طيزي عشان هي بتحب لبنك
انا : لا هتضربك
حسناء : لا هتخليك تنيكها
انا حسيت حسناء بتخرف شيلتها ودخلنا تحت الدش ومكانش فيا حيل اعمل حاحة تاني كنا خلصنا حرفيا خدتها ونضفتلها كسها وطيزها كانوا مليانين لبن ونشفتها وخرجنا عالسرير كانت الساعة ١٢ نمنا جنب بعض ملط وخدتها في حضني صحيت الصبح لقيت ملاك نايم حنبي ملط شكلها كان سكسي فشخ هيجت وزبي وقف بس مرضيتش انيكها قلقت عليها من الي حصل امبارح حسيتها كانت تعبانة خالص فضلت احسس علي شعرها وهي نايمة وحسيت بتعبها بصيت في الساعة لقيتها ١٢ الضهر بوست حسناء من راسها وقومت قولن اعمل حركة روشة وقومت عملت فطار وعملت عصير ودخلت الاوضة حطيت الصينية وروحت علي حسناء فضلت ابوس فيها لغاية مفتحت عينها بوستها راحت بايساني من شفايفي
حسناء : صباح الخير يحبيبي
انا : صباح الخير يحبيبتي
حسناء : انا قولت هصحي الاقيك بتبوسه مش بتبوس شفايفي
انا : منا حسيتك كنتي هتموتي مني امبارح قلقت عليكي بصراحة ضحكت وقامت لقيتني عامل فطار ومروق الدنيا
حسناء : ايه الرومانسية دي
انا : عندي غيرك
قومنا كلنا والاكل كان زي الزفت عشان دي اول مره اطبخ
حسناء كلت لقمتين : شكرا عالفطار يحبيبي
انا : وشكرا عالمحاملة قومي اعمليلنا فطار عشان بطننا متوجعناش ضحكنا وقومنا عملنا فطار وحسناء عماله تعلمني
انا : حسناء انتي بتستعبطي ؟
حسناء : ايه في ايه
انا حطيت ايدي علي كسها: مش انتي عارفه اني بحب العسل عالفطار
حسناء ضحكت : يحبيبي العسل ده لو فطرنا بيه مش هيبقي فيا نفس
انا : لا خليه ده وهاتي عسل من التاني المهم فكرنا وشربنا العصير زبري واقف من ساعة مصحيت وهي ملبن اصلا
حسناء : احكيلي اه الي حصل امبارح من ساعة مدخلته في طيزي انا جبتهم مره ومدريتش بحاجة انا حكيتلها
حسناءوهي بتضحك : يلهوي انا قولت كده
انا : اه يشرموطتي
نزلت علي شفايفها فضلنا في بوسة وبعدين نزلنا 69 فضلنا نلحس في بعض وانا ببدل بين طيزها وكسها وقومت نزلتها في وضع الدوجي وفضلت ادخله في كسها وهي مولعه
حسناء : اه يحبيبي نيكني عشان ماما تشوف عسلي وتشربه
انا هيجت اكتر وهي خدت بالها ونيمتني علي ضهري وقعدت بكسها علي زبي وادتني طيزها انا قعدت اضرب علي طيزها وهي بتطلع وبتنزل علي زبي وبقيت ابعبصها
حسناء : جيبهم في كسي عشان ماما تشرب لبنك من كسي وطيزي
انا ممسكتش نفسي وجيبتهم في كسها وريحت جنبي
انا : مالك ومال ماما يبت
حسناء : تصدق كسها وحشني
انا : يسلام
حسناء : ايه انت بتغير من ماما
انا : لا يروحي مبغيرش منها
حسناء : انا بردو مبغيرش منها لما كنت بتبص علي زبك
انا سخنت من الكلمة
حسناء : جاوب بصراحه انت عاوز تنيك ماما ؟
انا اتوترت بس مكنتش ناوي اكذب علي حسناء : حبيبتي انا مقدرش اخونك
حسناء: قول بس عاوز تنيكها
انا : هي ماما بطل واي حد هيبقي نفسه ينيكها بس انا بحبك انتي
حسناء : يعني المانع الوحيد
انا :دي مش حاجه قليلة بالنسبالي
حسناء : ولو قولتلك اني عاوزاك تنيكها ومش عشان اترتاح وكده لا انا بجد مش عارفه ليه نفسي تنيك ماما
انا : انتي بتتكلمي جد
حسناء : اه انا دايما صريحة معاك وبقيت بحس ماما صحبتي وبحبها اوي بس الغريبة اني مبغيرش منها انا لو واحدة بصتلك ممكن اكلها بسناني بس ماما لا حابه كده اوي
انا : انا واخد بالي بردو
حسناء : اوعي تكون مدايق
انا بعبصتها في طيزها : عمرك مدايقتيني يروحي
حسناء : تعرف تجيب فيديو واحد مع امه
انا سمعت كلامها وجبت فيديو واحد مع امه وكان فيديو عادي يعمني واد بيتفرج علي سكس وامه قفشته وبعدين قالها انا تعبان وكده وهي قالتله خلاص همصهولك لغاية متجيبهم وفي الاخر ناكها بعد مالفيلم خلص
حسناء : تيجي نمثله
انا : طب متمثلي انك ماما بس سيبك من القصة دي
حسناء : احسن نالف حاجة بمزاجنا
محضرناش هنقول ايه وحسناء دخلت لبست البيجامة الي ماما كنت لبساها يوم مكنا بنلعب وطبعا لبستها كلها عاللحم وخرجت قعدت وانا شوفتها هيجت وحسناء حرفيا نسخة من ماما قعدت ساكتة ففهمت انها مستنية بتاعي يقف
حسناء : حسن يحبيبي ممكن تجيب كوباية ماية
اناوقومت وبتاعي واقف طبعا جبت الكوباية ووانا بديهالها دلقتها علي بزازها
حسناء : اححححح ينفع كده يحسن
انا هيجت من طريقتها : اسف يماما استني انشفك
هنقول ماما بقا : تنشف ايه ومسكت الماية وراحت دالقة علي زبي
انا : خالصين
ماما : هقوم اغير عشان ماخدش برد
انا : انتي لسه لابسة البيجامة اقلعيها تنشف
ماما : لا اتكسف
انا : تتكسفي مني
ماما : خلاص متتكسفش مني انت كمان وراحت قالعة البيجامة وبقت بزازها ملط وراحت مقلعاني البنطلون وزبي وقف شامخ
ماما : زبك واقف ليه كده يلا
انا : منتي صدرك حلو اوي يماما
ماما : اسمهم بزاز
انا : بزازك حلوين اوي
ماما : بزازي احلي ولا بزاز حسناء
انا : لا طبعا بزازك
ماما : وانت شوفت بزاز حسناء ؟
انا : اه
ماما : وانت بتنيكها صح ؟
انا : ايه الي بتقوليه ده
ماما ضمتني علي بزازها : انت هتكدب علي ماما
انا : اه يماما بنيكها
ماما : طب هي احلي ولا انا
انا قلعتها البنطلون وبقت ملط : لازم اشوف عشان احكم
وقلعت انا كمان ونيمتها علي ضهرها ونزلت علي كسها فتحته كده وبصيت انا : لا لازم ادوق ونزلت علي كسها بلساني فضلت الحس فيه وهي هاجت
ماما : ااااه يحبيبي الحس كسمك ااه ريحني زي مبتريح اختك الشرموطة اااه
انا كملت لحس وقومت عدلتها في وضع الدوجي وبصيت علي طيزها وروحت ضاربها علي طيزها
ماما : اه نيك طيز امك حسناء مرضيتش تلمسها نيكها يحبيبي
انا فعلا كنت حاسس ان الي قدامي دي ماما وهيجت فشخ ونزلت علي طيزها الحسها
ماما : اااااه الحس طيز امك يحبيبي طالع لبوك ااااه
قومت وروحت حاشر زبي مره واحدة في طيزها
ماما : ااااي براحة اااه بقالي كتير متنكتش في طيزي ارحمني كده هتعور
انا : لا مش هتتعوري الطيز اللبوة دي تستحمل
ماما : دخله في كسي بقي
طلعت زبري وحشرته في كسها
ماما : ااااه تعالي يعلاء شوف ابنك وهو بينيكني بعد مناك بنتك ااااه زبره حلو اوي يعلاء
انا : زبري احلي ولا زبر بابا
ماما : زبرك طبعا ده انت نيييك اااااهه
ماما : طب طيزي احلي ولا حسناء
انا : طيزك طبعا مفيش زيها
ماما : اااه طب كسي احلي ولا حسناء
انا : لا بصراحة كس حسناء مفيش زيه
ماما : ااوووف طب جيب لبنك فيه خليه حلو زي كس حسناء وانا في اللحظة دي جيبتهم في كسها ونمنا مفرهدين وانا بدات اخد بالي ان دي حسناء لاني فعلا كنت حاسس انها ماما
انا : يخربيتك كنت فاكرك ماما بجد
حسناء : ده انت طلعت مغرم بيها بقي
انا : انا مش مغرم غير بيكي
قومنا وقولتلها هفرجك علي فيديو سحاق
حسناء : لا بلاش
انا : شوفيه بس حتي لو معجبكيش عشان تعرفي تتعاملي مع ماما
حسناء وافقت وجبت فيديو بنت وامها وقعدن ندور علي اتنين يكون جسمهم قريب ليهم لغاية ملقيت اتنين شبههم
انا : اقرب حاحة ليكوا عشان مفيش حد في جمالكوا
حسناء ضحكت وبدا الفيديو وانا هيجت فشخ وحسناء بردو سخنت ولعبت في كسها بقيت انا العب في كسها وهي بتلعب في زبي واحنا بنتفرج وكل شوية ابعبص طيزها وهي جابت عسلها وانا جيبت لبني ولحسناهم لبعض
حسناء : هيجت ليه كده نفسك تشوفنا مكانهم
انا : فاهماني
حسناء : وايه كمان
انا : انتي عارفه
حسناء : وتنيكنا سوا
انا : اه
خدتها في حضني وريحتا شوية وشغلت فيلم رومانسي عادي وطبعا كنا ملط وبعبصة ومص وبوس وكله وبعد الفيلم مخلص عملنا واحد وجيبتهم في كسها وبعدها طلبنا اكل جمبري وسمك وسي فود وبقينا علطول بناكل وزبري في كسها او طيزها بيبقي متعة فشخ قومنا غسلن ورجعت دخلته في كيزها وفضلت انيكها لغتية محيبت في طيزها
فضلت طول اليوم انيكها لغتية منيمنا في حضني بعض وتاني يوم صحيت قبلها روحت علي كسها فضلت الحس فيه وابعبص في طيزها صحيت وانا بلحس طيزها وفضلت الحس لغتية مجابتهم في وشي ونيمتني علي ضهري بقت تتنطط علي زبري وهي بتصوت وعماله تبدله بين طيزها وكسها وادتني ضهرها وقعدت علي زبي بطيزها وانا عمال ادخله وافرك في كسها وابعبصه لغاية مجابت نافورة عسل كملنا اليوم نيك وهي مثلت انها ماما مره وجينا عالملعشا مكانش فيه طاقة
حسناء : خلاص كده
انا : الي جاي اكتر
كلنا وروقنا الشقة كانت زريبة حرفيا مكناش فاضيين نروقها ولبن في كل حتي والكنبة الفرشة الي عليها كانت لونها غير من كتر العسل واللبن قعدنا كتير نروق فيها ورشينا معطر وظبكنا الدنيا ودخلنا خدنا دش وعملت معاها واحد تحت الدش وخرجنا عملنا الواحد الاخير عالسرير وخلصنا
انا : انا دول اسعد ايام في حياتي ومڜ هيتكرروا تاني
حسناء : انا بملك العالم دلوقتي يروحي انت كل حاجة بالنسبالي بوستها في شفايفها
حسناء : هنعمل ايه بكره
انا طمنتها وشرحتلها هنعمل ايه قومنا لبسنا واحنا كنا نلط بقالنا تلت ايام خرفيا كنت مستغرب احساس اللبس وحسناء كمان كنا عاوزين نعيش ملط تاني نمنا وصحينا الصبح وحسناء قلقانة وانا كمان كنت قلقان بس مكنتش مبين وكنت بطمنها ماما جت وجرينا عليها انا وحسناء فضلت حضنانا كتير وفضلت تبوس فينا
ماما : وحشتوني اوي يعيال
انا : وانتي اكتر يماما حرفيا البيت فاضي من غيرك
قعدنا شوية وانا وحسناء كنا عاملين الفطار قعدنا فطرنا وانا دخلت الاوضة مسكت الموبايل وعملت نفسي بتفرج علي فيلم
ماما خدت حسناء عالاوضة: وحشتيني يبت
حسناء : انتي اكتر يروحي بس حسن جوه
ماما : لا متخافيش وحاطط السماعات في ودنه مش هيسمعنا تعالي بقي انا مش قادرة
السادس
ماما وحسناء نزلوا في شفايف بعض بوس وحسناء راحت منيمة ماما علي ضهرها وقلعتها هدومه خلتها ملط ونزلت علي كسها فضلت تلحس فيه وتعض فيه وماما بتصوت تحته حسناء متعمدة تعلي صوت ماما ودخلت صوابعها في كس ماما وشفطت زنبورها ماما كسها انفجر في بق حسناء وحسناء مسابتهاش ترتاح رجعت تمص
ماما : ايه يبت ده انتي طلعتي مشتاقة اكتر مني ااااه ريحي امك يحبيبتي ااااه ارحميني نيكيني يحبيبتي
انا ملقيتش احسن من دي لحظة وفتحت الباب ودخلت عليهم ماما صوتت من الخضة وحسناء طبعا عملت نفسها اتخضت ومسكت الملاية حطتها عليهم هما الاتنين
انا : ايه ده ايه الي بتعملوه ده
ماما : اسمع بس يحبيبي انا مسيبتهاش تكمل وعملت نفسي بعيط وخرجت روحت عالاوضة
ماما بتلطم علي وشها
حسناء: ماما ممكن تهدي
ماما : اهدي ايه يادي المصيبة ده انا مصدقت انه يحبني وعيطت
حسناء اتاثرت اوي بجد هي كانت متوقعة ان ماما هتبقي مدايقة بس عشان خايفة مش عشان خايفة اني ارجع بعيد عنها زي الاول
حسناء : حسن بيحبك يماما
ماما : اهو هيرجع زي الاول وياريته هيكرهني لوحدي ده ممكن يزعل منك انتي كمان ينهار ابويا اسود انا ايه الي انا عملته ده طب مش عاوزاه يحبني يارب بس يفضل يحبك
حسناء : ماما انتي متعرفيش حسن زيي انا هقوم اهديه حسن طيب وبيحبنا يماما
ماما : قومي وراه يبنتي بس لو اتعصب عليكي سيبيه وحاولي معاه لما يهدا
حسناء: سيبيه لي بقي متخافيش
حسناء: جاتلي الاووضة وحكتلي وانا فعلا اتاثرت المهم كملت الخطة زي مهي ماشية وخرجت لماما وهي في الاوضة خبطت عالباب
ماما : خشي يحسناء
انا دخلت وماما كانت بتعيط واتخضت لما شافتني
ماما : حسن وغلاوتي عندك اسمعني
انا حضنتها : متقوليش حاجة واسمعيني حسناء شرحتلي وفهمتني واقنعتني وانا مش هكابر ومش هضحك علي نفسي انتي ست وليكي احتياجاتك وبابا تعبان وكفاية حتي انك مبتحسيسهوش بكده لو كتمتي في نفسك ممكن تغلطي غصب عنك كفاية انك مستحملة كل ده يماما
ماما حضنتني اوي وعيطت : **** يخليك يحبيبي انت واختك وانا هعمل الي تقولي عليه والي يرضيك عشان انا مليش غيركوا
انا : انا مفيش حاجة هترضيني غير انك تبقي مبسوطة ومش هسامح نفسي لو وقفت في طريق سعادتك خرجت وحسناء دخلت ورايا وماما متفاجاة
حسناء : قولتلك ايه
ماما فرحت اوي وحسناء راحت عليها نيمتها علي ضهرها وقلعتها وفضلت تلحس وتمص في كسها وماما في قمة السعادة وحسناء دخلت صبعها في كس ماما وفضلت تنيكها لغتية مجابتهم
ماما : تعالي بقي عشان كسك وحشني ونيمت حسناء عل ضهرها وبدات تقلعها وحسناء قلبها وقع من الرعب ماما قلعتها هدومه وفتحت رجلها
ماما : ينهار ابوكي اسود ايه ده
حسناء : اصبري هفهمك
ماما : تفهميني ايه يشرموطة انا كنت واقف قدام الباب ومستعد ودخلت اعصابي كانت سايبة لدرجة مكنتش قادر افتح الباب حتي دخلت عليهم ووقفت قدامهم كنت محضر كلام بس كل حاجة راحت من بالي من الموقف
ماما بصتلي وانا واقف باصص في الارض ففهمت
ماما : لا لا لا حسن انت عملت في اختك كده
انا : مفيش اي رد فعل وانا مش بتصنع البرود انا فعلا مكانش فيه روح
ماما : ينهار ابوكو اسود **** يخربيتكوا يريتني مسافرت
انا : ماما ممكن تسمعيني
ماما : اسمع ايه ده انا هقتلكوا
ماما طردتنا من الاوضة وقعدت تعيط وحسناء كانت منهارة
انا حسيت كل حاجة باظت مكنتش مت قع ده الي يحصل بعد ماما ماتعرف اول مره معرفش اتكلم انا بعرف اقنع الي قدامي وكنت متاكد اني هقنعها فجاة كل حاجة باظت وحسناء بتعيط خدتها في حضني
انا : متعيطيش يحسناء ارجوكي انا مش ناقص
حسناء بصتلي : معاك حق انا مينفعش اعيط انا مش هعيط حسن احنا مش هنبعد عن بعض واليوم ده كده كده كان هيجي حتي ماما مش هتاخدك مني انا هواجه يحسن وهقف في وش العالم حتي لو هنتفضح وحتي لو العالم كله هيعرف حتي لو هيقتلونا هفرح طالما هنموت سوا انت كل حاجة ليا وانا مصدقت وصلت للي وصلناله ومش هسمح لحد ياخدك مني بوسنا بعض انا وحسناء وببص لقيت ماما واقفة
انا : ده اخر طلب هطلبه منك في حياتي وهسيبك انتي الي تقرري بعدها الطلب
ماما وهي منهارة : انا كنت فاكراكوا صحابي بحد وعاوزيني اقرب منكم وبتحبوني بجد متزقعتش انكوا عاوزين تكسروا عيني عشان لما اعرف الوساخة الي بينكم
انا نزلت ابوس ايد ماما : يماما انا بحبك انا مصدقت انك قربتي مننا اوعي تفكري كده ارجوكي خلي خيالك يروح بعيد في علاقتي انا وحسناء وازعلي بسبب علاقتنا بس قسما ب**** احنا مفكرنا فيكي كده حسناء فعلا كانت عاوزة تساعدك
ماما : تساعدني اه منا كنت بساعدها بردو لو كانت مش شرموطة مكانتش اتناكت منك بعد منا سافرت
انا : انا وحسناء بقالنا سنة بننام مع بعض
ماما اتصدمت : انت بتقول ايه يحسن انت عاوزني اسمعك وانت بتستغبانس اهو من كنت بشوف اختك ومكانتش مفتوحة
انا : شوفتيها من ورا ؟
ماما : ده انا كلعت غبية اوي
انا : الطلب الي بطلبه انك تسمعيني بس ارجوكي يماما اديني الفرصة دي ماما سابتني وخرجت
انا خرجتلها بعد ربع ساعة
من غير متكلم ماما : هسمعك حسن ويارب مكون ظالماكم
انا : انا وحسناء مش اخوات انا وحسناء عشاق يماما دي الحقيقة حاولت في الاول مفكرش فيها ضحكنا علي نفسنا سنين ونقول اننا بنحب بعض حب اخوات بس ده مش حقيقي انا عمري محبيت غير حسناء ولا هحب غيرها مهما حصل وهي كمان كده انا خدت القرار اني هعترفلها بحبي مع اني كنت خايف بس فعلا انا عارف اني مش هحب غيرها وكان كل الي في دماغي انها لو مش هتحبني فعلي الاقل تعرف مشاعري ولما عرفت انها بتحبني كيرت من الفرحة
حسناء : انا مش هحب غير حسن مهما حصل ده واقع اتفرض علينا وانا كنت بين اختيارين يافضل كول عمري كابتة مشاعري واحاسيسي وممكن اتجوز غصب عني حد مبحبوش او حتي لو متجوزتش فانا كنت هفضل لغاية مموت بحب في حسن وهو حتي ميعرفش او الاختيار التاني وهو اني اعرفه اني بحبه ولو بيحبني فانا هعيش مع حب حياتي الاول والاخير الي مفيش حد بيخاف عليا قده
لو مكاني هتختاري ايه يماما
ماما : انا من وانتوا اطفال وانا عارفه ان علاقتكم مش طبيعية ولما كبرتو شوية كنت عارفه انكو بتحبوا بعض مش حب اخوات وكنت مستعدة نفسيا لاني الاقيكوا كده اصلا
لكن ليه كسرتوا قلبي ليه حسست ني اني ام حلوه وانكوا بتحبوني وفي الاخر كنتو بتكدبوا
انا : كنت ممكن امثل اني زعلان واقطع علاقتك انتي وحسناء ببعض ومكنتيش هتعرفي انها مفتوحة يماما
حسناء : كنت ممكن ممارسش معاكي يماما عشان متاخديش بالك من موضوعنا انا وحسن بس انا خاطرت باغلي حاجة عندي خاكرت بعلاقتي انا وحسن عشان بس احولك لماما الي انا حبيتها بجد انا وحسن عشان احس بالامومة الي محسناش بيها من ساعة متولدنا
انا : احنا خاطرنا ببعض يماما لما قررنا ان حسناء تخشلك تاني النهاردة لسبب واحد بس عشان لو حسناء بطلت تعمل معاكي كده انتي هترجعي حزينة تاني احنا خاطرنا بحبنا عشان نشوف فرحتك الي كنا بنشوفها
ماما : انا وافقت اسمعكوا وكنت خايفة من حاجه واحدة بس انكوا تفتكروني هبلة وتضحكوا عليا بس الحمدلله ده محصلش
انا : بصي لو ايه الي هيحصل حتي لو هخسر كل حاجة الي انتي قولتيه دلوقتي ده بيثبت اننا نجحنا في اننا نغيرك
حسناء : ماما انتي اديتينا فرصة تسمعينا وحاطيتي احتمال انك تكوني غلك ماما انتي اتغيرتي فعلا
ماما : انا مليش غيركم يولاد
انا وحسناء اتنططنا وروحتا عليها حضناها وفضلنا نبوس فيها وهي تضحك
ماما : بس ااي بيحصل بيننا ده مينفعش يستمر مينفعش اعمل كده مع بناي وميتفعش انتو تعملوا مع بعض كده
انا : هسالك سؤال وبعدها الي انتي هتقررسه احنا هنمشي عليه بس بشرط واحد بس انك تجاوبي بصراحة
حسناء : لو مجاوبتيش بصراحة فاحنا للاسف رحعنا لنقطة الصفر تاني وبردو هنننفذ الي هتقوليه
انا : انتي قولتي ان الي بيحصل ده مينفعش ولو سالناكي ليه هتقولي كده عشان هو غلط بس
المره الوحيدة الي خرجتي فيها عن القاعدة وعملتي الي بتقوليه عليه غلط حياتك اتغيرت للاحسن ولا للاسوء فكري وقرري وانا مستعد انفذ كل الي هتقوليه
خدت حسناء من ايدها ودخلنا الاوضة خمس دقايق ولقينا ماما عالباب : للاحسن يحسن
قومت انا وحسناء جرينا علي ماما حضناها وفضلنا نبوس فيها ونحضنها وهي فعلا كانت مبسوطة وفرحانة وبتحضنا ماما خدتنا اوضتها وقعدنا عالسرير
ماما : اول حاجه طبعا بديهية اوعوا حد يعرف
تاني حاجة: تخلوا بالكوا من الحمل
تالت حاجة تنيكها بالعقل يحسن عشان صحتكوا يعني مره كل يوم
رابع حاجة الي بيحصل ده ..... وسكتت
حسناء : ماما بعد ده كله انتي مكسوفة
ماما : ارجوكي بلاش علاقتك انتي وحسن تخليكي متركزيش معايا
حسناء قامت باستها : انتي اهم حاجة انا عملت ده كله عشان اريحك
ماما : طب فيه حاجه من الحاجات الي قولتها معترضين عليها نتناقش فيها
انا وحسناء في نفس واحد : لا
انا : انا مبحبش حد في الدنيا دي قدكوا انتوا الاتنين احنا التلاتة ملناش غير بعض وانا ممكن اموت نفسي عشانكوا وممكن اعمل اي تسعدكوا احنا التلاتة مفيش حدود بيننا ومبنتكسفش من بعض وصرحه مع بعض ومبنخبيش حاجة عن بعض والي نفسه في حاجة يقولها متفقين ؟
حسناء وماما : متفقين وحضنا بعض
ماما : احكولي بقي يوسخين نمتوا مع بعض ازاي
انا وحسناء في صوت واحد : نمتوا؟
ماما ضحكت اوي : نكتوا بعض ازاي
انا حكيتلها كل حاجة وحكيتلها اني فتحتها لما هي سافرت خلصت حكي وانا كنت متاثر وكدا لقيت ماما وحسناء من الهيجان بيبوسوا بعض وبيحسسوا علي كساس بعض انا زبي وقف عليهم وطلعت ا قعدت العب فيه وهما بصوا عليه بهيجان وماما عبنها كنت هتطلع عليه وكل شوية تقول لحسناء يبختك ده بينيكك
فضلوا يلحسوا لبعض هما الاتنين لغاية محابوا مايتهم وانا جبت لبني حسناء جت مصت زبي ولحست اللبن وماما عينها بردو عليه وانا عيني علي كسها وطيزها
حسناء بعد مخلصت لبني : احنا اتفقنا عالصراحة ومحدش يخبي عالتاني حاجة صح
انا وماما : صح
حسناء : حسن عاوز ينيكك يماما وماما عاوزاك تنيكها يحسن وانا عاوزاكوا تنيكو ا بعض
انا وماما بصينا لبعض وهجمنا علي بعض بجنون وقعدت ابوس فيها وشفايفها واقفش في طيزها ونزلت بشافايفي حسناء جت قلعتناي ملط وانا لسه ببوسها وقلعت ماما ملطوانا نزلت علي بزازها يخربيت جمالهم كبار فشخ متعرفش تمسك الواحد بايد وبيض شمع وحلماتها قد الصباع وواقفة والهالة الي حواليها كبيرة ولونها فاتح انا انبهرت من جمالهم ونزلت الحس فيهم وارضع واعش في حلمتها بالراحة وطلعت بوست شفايفها فضلت ابوس فيها وانزل شوية شوية وصلت لبطنها وبعدين نزلت بوست كسها ونزلت علي فخادها لحستهم وبعدين دخلت علي كسها كس ماما تخين وتحسه مليان كده وزنبورها طالع منه واحمر فشخ وهي كسها وردي نزلت عليه لحس وشفط وحنفية عسل فتحت في بقي وانا عمال امص عسلها وامص زنبورها وهي ضغطت علي دماغي دخلتها في كسها وانا شغال لحس لغتية محابت عسلها في وشي وانا شفطته حسناء جت باستني ولحست العسل علي وشي وحسناء كانت ملط جنبنا بتبعبص كسها مام قامت باستني ونيمتني علي ضهري ونزلت علي زبري تمصه وكانت محترفة فشششخ فضلت تمص وترحس بضاني وتطلع علي زبري من تحت لغاية الراس وتاخد الراس في بقها وانا هيحان من اول اليوم اصلا مستحملتش وجيبتهم في بقها ماما خدتهم كلهم وقلبتهم في بقها وحسناء قامت باستها وخدت اللبن من بقها وشربوه هما الاتنين وانا طبعا زبري منامش قومت علي ماما ونيمتها علي ضهرها وبوستها من شفايفها وفضلت احك بتاعي علي كسها وماما ولعت
ماما : دخلو بقي ارحمني نفسي فيه
حسناء : نفسك فيه من امتي
ماما : من زمان اوي نفسي في زبرك يحسن نيك امك يحبيبي ااااه
حسناء مسكت زبري ودخلته في كس ماما وكانه دخل فرن من كتر السخونة الي فيه وكان سايح من كتر العسل وانا مصدقت لقيت زبري في كس ماما بقيت زي الطور قعدت انيك فيها وهي مولعة
ماما : اااااه يحسن نيك امك يحبيبي ريحها انا محرومة يحسن شبعتي نيك يحبيبي
حسيت ان في حاجة بتزق زبرب خرجته وهيا طلعت نافورة عسل غرقت الدنيا حسناء لحست مل العسل من كسها وزبري وانا جيت ابعبص حسناء
حسناء : لا النيكة دي بتاعة ماما بس ريحها الاول
ماما قامت مصت زبري ونيمتني علي ضهري وطلعت قعدت علي زبري بكسها وفضلت تتنطط وانا بطلع وانزل كنت حرفيا برشقه فيه وهي صوتها بقي عالي فشخ واحنا قاعدين في بيت بس حسيت الشارع كله سمعنا
ماما : يخربيت زبرك يحسن نيكنييي اخرمني اقسمني نصين فضلت تطلع وتنزل وقامت من علي زبري وطلعت عسلها بردو زي الحنفية وركبت عليه تاني وبعدين مبقتش قادرة بقيت رافعها وبطلع وانزل جوه كسها وبعدين قلبتها علي ضهرها وفضلت انيك لغاية مهي حابت
انا : اجيب فين
ماما : في كسي طفي ناري
نزلت لبني في كسها بكمية رهيبة وخرجته وماما كانت متكيفة فشخ حسناء راحت علي كسها لحست ولحست لبني بعسل ماما ريحنا خمس دقايق انا وماما عمالين نبوس في بعض
حسناء : دوري بقي يروحي انت نسيتني ولا ايه
انا : مقدرش انساكي يحب حياتي
قومنا بوسنا بعض انا وحسناء بس بوسة رومانسيه مش جنسية بنقول فيها لبعض اننا نجحنا
حسناء نزلت تمص زبري وانا كنت علي ركبي وهي بتمص زبري وجت ماما نزلت بدماغها تحت حسناء ولحست مسها وحسناء هاجت وبقت تحرك كسها علي وش ماما وانا بدخل زبري واخرجه في بقها وحسناء نامت علي ضهرها وفتحت رجلها : دخله بقي يحسن
انا كنت متعود الحس لحسناء قبل منيكها ونزلت عشان الحس ماما راحت عدلاني وماسكة زبري مدخلاه في كس حسناء وركبت فوقها في وضع الدجي وفلقستلي طيزها وكسها
ماما : انا لحست كسها الحسلي انت بقي
انا : مكنتش هلحس كسها
ونزلت علي طيز ماماالي كانت كبيرة فشششششخ حرفي مخدتين مثلا تدفنك جواهم ومش مرهلة لا مشدودة وطرية فشخ وخرم طيزها وردي وباين انه متناك بس طيز حسناء اوسع بقيت الحس بس بنيك حسناء بصعوبة عشان مضطر انزل دماغي لطيز ماما
حسناء قلبتني علي ضهري وركبت علي زبري بكسها وماما نزلت علي وشي بطيزها وهما الاتنين شفايفهم في بعض وانا بلحس طيز ماما الي كانت تحفة وسخنة فشخ وريحتها وطعمها فيهم هيجان ابن قحبة
ماما : نفس لسان ابوك ولحس ابوك يحبيبييي اااااه الحس طيز امك يحسن
حسناء : اااااه بس نيك حسن احسن اكيد ااااه
ماما : زبر حسن مفيش زيه يبختك بيه
حسناء : ويبختك بيه انتي كمان تعالي دخليه في طيزك يماما
ماما: انا طيزي بقالها كتير مفيش حاجه دخلت فيها مش هتستحمى زبر حسن ااااه اصل زبره كبير كبير خالص
حسناء قامت من علي زبري وانا فهمت وقومنا احنا الاتنين حطينا ماما في وضع الدوجي ونزلنا علي طيزهانلحس فيها ونبعبصها وحسناء كانت اول مره تلحس طيز كانت بتتعلم مني وفضلنا ندحل صوابعنا وماما كنت بتستقبلهم وطيزها بتوسع واحدة واحدة وبقينا ندخل لساننا سوا جوا طيز ماما لغاية ماما مانزلت عسلها ونمت علي ضهري وحسناء عدلت ماما علي زبي ودخلت زبري في طيز ماما وجت هي علي بقي وقعدت بطيزها وكان بقالي كتير ملحستش طيز حسناءكنت بلحسها بعشق وبتفنن وهي ولعت وماما بتنطط علي زبري بطيزها وطيزها كانت سخنة فشخ والغريب حسناء كانت هايجة اكتر من ماما بدات اهدي علي حسناء شوية وانيك ماما اشد ماما تعبت فشخ فغيرنا الوضع نيمتها علي ضهرها وحسناء بقت فوق راسها
حسناء : الحسي طيز بنتك يماما عاوزة اشوف لحسك لطيزي
ماما فضلت تلحس في طيز حسناء لغاية مفرهدت من كتر النيك وحسناء جت طلعت زبري من طيز ماما ومصته وحطته في طيزها وهي كانت نايمة علي جسم ماما حسناء بتبوس شفايف ماما ومدخلة خمس صوابع في طيز ماما وماما بتصوت فضلت انيك لغاية مجيبتهم في طيز حسناء ماما لحستهم من طيز حسناء ونمنا جنب بعض احنا التلاتة
ماما : الشرموكة بتسالني علي نيك الطيز وعاملة نفسها مش عارفاه وانت مخلي طيزها قد النفق
حسناء : بس ايه رايك في طيز بنتك
ماما : حلوه بس طيزي احلي
فضلوا يتخانقوا وانا مش راضي احكم
انا : كل واحدة شافت طيز التانية بس مشافتش طيزها
قومت حبت موبايلي وخليتهم يفتحوا طيزهم عالاخر وصورتها من غير وشهم ميبان طبعا ووريتهم الصورة وكل واحدة اتفاجئت من وسع طيزها
قومنا استحمينا ونيكتهم حوه ولما خرجنا ماما رايحة تلبس
انا جيت من وراها وبعبصتها : بتعملي ايه يشرموطة
ماما : اااااي ايه بلبس
حسناء : لا متلبسيش هنقعد ملط لغاية بابا ما يجي
ماما : ابوكوا لسه قدامه اسبوع عالاقل
انا : حلو اوي مشوفكيش لابسة اندر حتي
ماما استغربت وخرجنا عالمطبخ نعمل فطار ماما وحسناء واقفين يعملوا الاكل وانا عمال ابعبص فيهم ونزلت الحس طيز كل واحدة فيهم حسناء ساحت قومت دخلته في طيزها ماما جابت خياره وحطتها في كس حسناء غرقتها عسل وجت تقطعها انا مسكت الخيارة حطيتها في كس ماما وخليتها تقطعها نيكت حسناء لغتية محابت شهوتها وحبت ماما مكانها رفعتها عالرخامة ونزلت نيك في كسها وحسناء كملت الاكل وهلحنا حطيناه عالسفرة وحسناء قعدت علي زبي وماما استغربت الحركة حسناء جابتها مكانها وانا دخلته في كسها وهي قاعدة وحسناء بتاكلنا في بقنا وكل شوية تدخل الاكل في بق ماما وماما تمص صوابع حسناء وحسناء بقت تجيب عسل كسها وتخاي ماما تلحسه جبتهم في كس ماما وكملنا اكل
فكرنا ولبسنا وروحتا للدكتور يركب لولب لحسناء وماما ورجعنا قلعنا وملبسناش تاني فضلنا ملط حياتنا عبارة عن نيك واكل ونوم وماما الي كانت بتقولي هو مره في اليوم بقت تتناك اكتر من حسناء وهيجانة اكتر منها بقينا ننام جنب بعض علي سرير ماما والي يصحي الاول يمص زبي لغتية مصحي ونبعبص التالتة نصحيها ولما بابا جه الوضع مختلفش كتير هو كان بيروح الشغل واحنا نقلع ونبدا المتعة وبدانا نحس ان ماما توامنا التالت مش امنا وهي بقت سعيدة فشخ وبتحبنا اوي وده كان مفرحنا وبعدها بابا سافر السعودية ورجعنا ننام مع بعض وكنت ساعات انام وانا زبري في كس واحدة منهم واما وماما بدا يبقي في بيننا مشاعر وبدانا نحب بعض بجد مش حب ابن وامه ولا حب اثناء الجنس انا كنت بحبها زي مبحب حسناء وحسناء طبعا عرفت واتبسطت فشخ وهي الي خلتنا نصارح بعض في يوم بعد منيكتهم
حسناء : ماما حسن بيحبك وماما بتحبك يحسن
ماما : اه طبعا ده ابني حبيبي
حسناء : ماما احنا اتفقنا عالصراحة واظن احنا عدينا المرحلة دي انتي وحسن بتحبوا بعض حب عشاق
ماما عيطت : حسناء انا اسفة بس انا بحبه انا عارفه ان هو حبيبك انتي انا بعرفكوا اني بحب حسن بس انا مش عاوزة حاجة مش عاوزة يكون رومانسي معايا انا استحالة اخطفه منك
حسناء : ماما علفكرا انتي زعلتيني
ماما : انا اسفة يحبيبتي انا مش عارفه ازاي حبيته انا استحالة اسرق حبيب بنتي منها حتي لو كان ابني
حسناء : هو احنا ام وبنتها عاديين
ماما : لا
حسناء : يبقي خلاص متزعلينيش منك انا مبسوطة اوي بالحب الي بينكوا وحسن بيحبنا احنا الاتنين وانا ملاحظتش اي تغيير عليه هو لسه بيحبني زي مهو وانتي مش امنا انتي روحنا احنا يماما بقينا كل حاجة لبعض انا استحالة اتعامل معاكي انتي وحسن زي مبتعامل مع الناس انا بحبك وبحبه ومبسوطة بانكوا بتحبوا بعض
ماما : بس ده مش طبيعي
انا : واحنا مبنتبسطش غير لما بنخرج عن الطبيعي
انا ومانا بوسنا بعض ونيكتها نيكة رومانسيه وبقيت بحبهم هما الاتنين بجد ومرت السنين واحنا زي محنا انا مليش غيرهم وحياتنا عبارة عن بعض
في يوم بعد منا وحسناء اتخرجنا من الكلية
ماما : حبايبي انا كنت متاكدة ان اليوم ده هيجي بس انتو عارفين ان انا عايشين في مجتمع مصري وكله حاشر مناخيره في حياة التاني والناس ممكن تتكلم او ياخدو بالهم من الي بنعمله
انا : عاوزة تقولي ايه يماما
ماما : انتوا لازم تتجوزوا
انا وحسناء اتصدمنا : انتي بتقولي ايه يماما اتجوز ايه
انا : انتي بتقولي ايه يماما اتجوز ايه انا بحبك انتي وحسناء ومستحيل اتجوز واحدة تانية
حسناء : وانا محدش هيتجوزني ولا هيلمسني غير حسن
ماما : يحبايبي مالموضوع مش سهل عليا بردو انكوا تسيبوني بس ده الصح الناس كلها مستنية فرحكم وانكوا تتجوزوا ولو متجوزتوش انتوا الاتنين او واحد منكم عالاقل هيبقي الموضوع غريب
انا : انا عامل حسابي اصلا
حسناء : علطول عندك خطة كده سمعنا يحبيبي
انا : بابا مجهز فلوس للمشروع الي هفتحه هاخدها وافتح نفس المشروع بس مش هنا في مصر هنسافر المانيا وانا عملت دراسة وخططت للمشروع هنسافر هناك محدش يعرفنا ومحدش له دعوه بحد
وفعلا عملنا كده وسافرنا واستمرت حياتنا زي ماهي انا وحسناء وماما بقينا واحد حرفيا
النهاية ولو لقيت اعجاب هنزل سلسلة تانية
المهم اني نزلت القصة كاملة واتمني تنول اعجابكم
انا واختي التوام
انا حسن مش هحدد سن عشان القصة احداثها ممتدة طولي ١٨٨ وعريض وبيقولوا اني وسيم
اختي التوام حسناء وهي اسم علي مسمي فعلا طولها ١٧٠ وجسمها كيرفي بزازها كبار ووطيزها كبيرة وطرية
اتولدت ودايما حسناء جنبي عمرنا مبعدنا عن بعض دايما معروف عن التوام انهم بيتخانقوا وهما اطفال وبيغيرو من بعض انا وحسناء مكناش كده خالص انا اتربيت علي اني احب اختي واخاف عليها بابا دايما من اول متعلمت كلام وهو كان بيحببني في حسناء وهي كذلك اتربينا اننا نحب بعض كانت العلاقة بيننا فعلا مختلفة عن اي توام حتي الكل كان ملاحظ اولهم طبعا ابويا وامي
ابويا علاء عنده ٤٨ وامي ريهام عندها ٤٠ سنة
دايما كنت بحب حسناء اكتر من اي حد تاني حتي اكتر من ابويا وامي وهي بردو كده لو كانت كسرت حاجة او عملت اي مصيبة اول مشوفها بتعيط اروح احضنها واقولها متخافيش واقول لبابا ان انا الي عملت المصيبة واكل العلقة بدالها بس كان اهم حاجة بالنسبالي حسناء تبقي مبسوطة كبرنا شوية واحنا ملناش صحاب ملناش غير بعض حرفيا حتي ابويا وامي مش بيتكلموا معانا كتير
مفيش اسرار بيننا وطول اليوم مع بعض بننام جنب بعض نصحي مع بعض ونقضي طول اليوم مع بعض لغاية مبقي عندنا ١٢ سنة حسناء في يوم بطنها كانت وجعاها وانا كنت قلقان عليها وماما خدتها الاوضة حوالي ساعة كده وطلعو وبعدها اليوم كمل عادي بس حسناء بردو كانت تعبانة لغاية واحنا بنتعشي
ماما : بصو يولاد انتو خلاص كبرتو ومعادش ينفع تنامو جنب بعض وكده كده في اوضة تانية بتاعة حسناء اصلا بس هي مبتنامش فيها
حسناء : ايه ده لا انا متعودتش انام لوحدي
انا : وانا كمان خلينا كده احسن
بابا: لا يولاد هتتعودوا
حسناء : بس ..
ماما: مفيش بس النهاردة تنامي في اوضتك
بعد العشا قولت لحسناء تعالي بره وخرنا الجنينة انا وهي
انا : هو في اي النهاردة من اول موضوع بطنك ده ودلوقتي ماما بتقول مننامش جنب بعض
حسناء مبتخبيش عني اي حاجة ولا بتتكسف مني
حسناء : النهاردة نزلتلي الدورة يعني انا بلغت وكده يعني
انا : عشان كده ماما مش عاوزانا ننام جنب بعض
حسناء : اه
انا سكت وبعدين طلعنا وفعلا كل واحد راح اوضته ودي حرفيا اول مره من ساعة ماتوادت انام وحسناء مش جنبي ومكنتش عارف انام بعد نص ساعة لقيت حسناء جيالي الاوضة
حسناء: انت نمت
انا: لا مش عارف انام
حسناء: ولا انا خش جوة شوية انا هنام جنبك مليش دعوه
انا: بابا وماما هيزعقوا
حسناء: منا مش عارفه انام
انا : خلاص يلا ننام
تاني يوم ماما صحتنا الصبح وخرجنا عالفطار
ماما وهي متعصبة : هو انا مش قولت متناموش جنب بعض هو انا كلامي مبيتسمعش وفضلت تزعق
حسناء: يماما معرفتش انام طول اليل اعمل اي وراحت معيطة
انا: مخلاص يماما عادي يعني احنا اتعودنا علي كده ومش هنعرف ننام غير كده وبعدين احنا اخوات يعني انا مش حد غريب عشان تخافوا علي حسناء مني وسيبت الاكل وقومت
فضلنا طول اليوم انا وحسناء زعلانين لغاية بابا ماجه وقالي خلاص متزعلوش ماما خايفة عليكوا وانتو كبرتوا وكده
انا: يبابا مش عارفين ننام انا من ساعة ماتولدت بنام جنب حسناء
بابا: خلاص بقا متتقمصوش نامو براحتكوا انش**** تناموا في التلاجة
انا وحسناء ضحكنا وحضنا بابا
وبعدها استمرينا بننام جنب بعض وكنا دخلنا اعدادي وبدانا نتعرف علي اصحاب وكان في فصول بنات بس وولاد بس لكن احنا دخلنا فصل مشترك عشان نكون سوا وبدات انا افهم حاجات عن الجنس والبلوغ وكده وكنت بتفرج علي سكس ساعات مع صحابي وفي يوم كنا نايمين وحلمت الحلم الي غير حياتي
حلمت ان انا وحسناء نايمين علي السرير
حسناء : حسن انا بحبك بس مش زي الاخوات انا بحبك بجد
ودخلنا في بوسة طويلة وايدي بتسرح علي بزازها بتمسك فيها وبنزل علي كسها الحس فيه وايدي لسه بتقفش في بزازها وبصوابعي بقرص الحلمة وهي بتدوب تحت مني وبعدين بدخل صباعي في طيزها وبلحس كسها وبقوم ادخل زبي في كسها وهي بتوحوح لغاية مبجيبهم جواها
بفوق من الحلم بلاقي بتاعي محشور في طيز حسناء والبنطلون بتاعي متغرق لبن
قومت مفزوع انا احتلمت لاول مره في حياتي قومت وانا مصدوم لغاية مدخلت الحمام استحميت وانا عمال افكر ليه حسناء وازاي
خرجت من الحمام رجعت الاوضة البس لقيت حسناء قاعدة عالسرير والدموع في عينها وبتبصلي بصة مش قادر انساها لغاية النهاردة وسابتني وخرجت
انا اتفاجات هو انا كنت بقفش فيها بجد ولا اي الي حصل
لبست وخرجت لحسناء
انا : في اي يبنتي مالك
حسناء : حرام عليك يحسن
وسابتني وراحت قعدت جنب ماما
انا اتصدمت انا مكانش قصدي اعمل كدا انا مينفعش اخسر حسناء
استنيت لما ماما دخلت المطبخ وروحت لحسناء قولتلها في اي يحسناء انا عملت اي
حسناء : مش عارف عملت اي
انا : لا مش عارف
حسناء: طيب
دقيقة ولقيتها بتنهار من العياط
ماما فضلت تقولها مالك وانا مصدوم وبابا جه من الشغل فضلوا طول اليوم يسالوها وهي كل الي بتعمله بتعيط
ماما جاتلي : حسن شوف اختك مالها محدش هيعرف في اي غيرك
قومت خدت حسناء من ايدها ودخلت الاوضة
فضلت اتحايل عليها تقول مالها وانا عارف الي بيدور في دماغها بس هي مش هتفهمني وممكن يتخلق بيننا حاجز عمره مكان موجود دي اول مره هستعبط علي حسناء
بعد نص ساعة بتحايل عليها وهي بتعيط
انا انفعلت وعليت صوتي : حرام عليكي يحسناء انا معملتش حاجة انتي بتفكري في اي ومش راضية تقوليلي مش هينفع تزعلي مني وانا مش عارف مالك وانتي مش راضية تقولي دي اول مره تكوني كده
حسناء : هو انت بتستعبط ؟
انا : بستعبط !؟ بصي انا هسيبك واخرج عشان انتي شكلك مش كويسة وهبقي اجيلك بعدين
جاي اخرج حسناء مسكتني من ايدي
حسناء : انت ليه عملت كده
انا : حسناء انا عمري مزعقتلك بس بجد مينفعش الطريقة قوليلي انا عملت اي عشان متعصبش
حسناء: لي يحسن تخليني نايمة وتتحرش بيا لي يحسن ده انا اختك ده انت كل حاجة بالنسبالي مكنتش اتخيل ان ماما عندها حق وانك ممكن تعمل حاجة فيا
انا : انا كده فهمت
حسناء: و****!
انا : حسناء انا احتلمت
حسناء: يعني اي
انا : بصي الولد لما بيجي يبلغ بيجيله حلم وبعدين بينزل السائل المنوي لاول مره في حياته وبتكون دي بداية البلوغ
حسناء: حلم ازاي
انا : بيحلم انه بينام مع واحدة
حسناء وشها اتغير مره واحدة : يعني انت كنت بتحلم
انا : هو انا طبقت عليكي ولا ايه 😂
حسناء خبطتني خبطة جامدة في كتفي وفضلت تضحك
انا ماسك كتفي : اخيرا يشيخة
انا : هو انا عملت اي
حسناء:بس يلا يسافل
انا : حسناء اوعي تزعلي مني انا عمري في حياتي مقدر ازعلك ولا اعمل حاجه تدايقك النهاردة اصعب يوم في حياتي انا لو كنت خرجت من الاوضة دي وانا عارف انك زعلانة مني انا كنت هموت نفسي
حسناء: بعد الشر عليك انا اسفه يحسن بس اعذرني انا لقيتك بتخبط فيا من ورا وبتمسكني من صدري جامد وفجاة بعدت وبعدها قومت علطول ودخلت الحمام فمجاش في بالي انك تكون بتحلم انا اسفه بجد
انا : انتي كل حاجة ليا
وحضنتها ودي كانت اول مره نتكلم فيها كلام كبير ونبين لبعض كم الحب ده
انا : تعالي نطلع وشوفي هنقولهم انك زعلانة ليه واوعي تجيبي سيرة
حسناء: يعم هو انا عبيطة متخافش بس قولي بس كنت بتحلم بمين بقي 😂
انا اتصدمت من السؤال ومخي وقف وبان عليا التوتر : ايه
حسناء: اي بقولك حلمت بمين عشان شكلك بتكراش ينمس 😂
انا : ملكيش دعوه
حسناء: مش هتخرج من الاوضة غير لما تقول
انا: هقولك بس متقوليش لحد
حسناء: يعم هو كل شوية تقولي متقوليش لحد
انا كان لازم اكدب عليها تاني : واحد صاحبي فرجني علي فيديو بورن والممثلة جاتلي في الحلم
حسناء اتصدمت : يسافل انت بتتفرج عالحاجات دي 😳
انا : لا دي اول مره
حسناء ضحكت شوية وقالتلي طب اطلع يلا يعم روميو
طلعنا وقولنا لبابا وماما انها شافت كابوس وخلاص الموضوع عدي
دخلنا ننام بليل
حسناء: اهدي علينا يعم الكبير انت هاه
انا : خلاص بقي متظيطيش فيها
حسناء: ماشي يخويا نام
نمنا عادي بعدها بكام يوم حلمت بحسناء تاني ووانا لسه بمسك طيزها لقيت ايد بتخبطني على وشي
حسناء: وبعدين بقي
انا قومت مخضوض : اي
حسناء فطست ضحك : يخربيتك انت هتفضل كده
انا : ايه عملت اي
حسناء: كنت بتحلم بمين المرادي
انا : هو انا اتحرشت بيكي تاني 😂
حسناء: ايوه يعم المتحرش واتاكدت انك كنت نايم فعلا
انا : يعني انتي مكنتيش مصدقاني
حسناء:يعني بس دلوقتي اتاكدت
انا : ماشي
حسناء: حلمت بمين
انا : يستي انتي مالك
حسناء: بطلو وساخة بقي 😂
انا : قومي يبت
حسناء: انت الي مش عاجبك كمان بتتحرش بيا ومش عاجبك
انا : منتي لطشتيني بالقلم ملحقتش اعمل حاجه 😂
حسناء: لا اسيبك تكمل ياض
انا : متخلي عندك رحمة 😂
لطشتني بالقلم وقامت جريت
قومت وراها وانا مش واخد بالي ان بتاعي واقف زي الحديدة في البنطلون وكان باين اوي
راحت باصة عليه ووشها احمر اوي وقالت : لا انت حالتك صعبة خش يعم الحمام
انا اتكسفت ودخلت الحمام وقعدت اسال نفسي اشمعنا حسناء
نفسي : انت بتحور علي نفسك
انا : ازاي
نفسي : انت هيجان علي حسناء
انا : يعم لا
نفسي : متوقع تحلم بمين وتسخن وتهيج علي مين انت بتحب حسناء يحسن وانت عارف
انا : يبني دي اختي مينفعش
نفسي : بس انت بتحبها وبتهيج عليها وبتفكر فيها وعمرك حتي مبصيت لبنت غيرها
انا : بس مينفعش
نفسي : المهم متحورش وتقول انك مش هيجان عليها
مسكت زوبري وافتكرت الحلم وبدات اتخيل نفسي مع حسناء لاول مره وانا صاحي لغاية مجيبت لبني ودخلت تحت الدش
وقفت مصدوم شوية ازاي انا بعمل كده بعدين هي خبطت عالباب
حسناء:متيلا يوحش
فوقت ولبست وخرجت وانا لافف فوطة علي وسطي وانا جسمي حلو من صغري وكان بدأت عضلاتي تظهر وتتقسم
خرجت لحسناء الي كانت واقفة عالباب
حسناء وهي بتضحك : ده كله ده انت معبي يجدع 😂
ولقيتها بصت علي جسمي اول مره اشوف النظرة دي في عنيها لقيتها سرحت
انا : اي مش هتخشي ولا اي
دخلت الحمام وانا لبست بنطلون اسود وتيشيرت ابيض بنص كم
ربع ساعة وحسناء خرجت لافة بشكير وانا اول مره اركز مع جسها كده حسناء بقت ملبن بزازها كبرو والفرق الي بينهم بان وطيزها بقت بتترج وباين انها طرية اوي
حسناء: عينك
انا : مالها
حسناء : انت شكلك بقيت خطر 😂
انا : لا انتي الي جمالك بقي خطر
ودي اول مره اعلق على جمالها في حياتي
حسناء اتكسفت اوي : بجد
انا اتوترت وقلبتها بضحك : لا بجبر بخاطرك
خبطتني وقالتلي اطلع بره يلا
مع انها كانت بتشيل الباشكير وتقف قدامي بالاندر والبرا بس عادي
بس انا طلعت وسيبتها
جه اليل وجينا ننام
حسناء: اتهد بقي هاه
انا عيب عليك يكبير
الغريب اني لقيتها لزقت في بطيزها مع ان الطبيعي تبعد شوية يعني مخدتش في بالي ونمت
ماما ندهات علينا فتحت عيني لقيتني حاضنها وهي نايمة ووشنا في وش بعض مش عارف ازاي بس كان وضع جميل حسيت ان انا دايب فيها وكان شكلها زي الملاك ورديت علي ماما قولتلها صحينا عشان متخشش تشوفنا واحنا كده لانها عندها حساساية من الموضوع ده
صحيتها فتحت عينها لقت نفسها في حضني اتخضت كده شوية وبصتلي
انا : صباح الخير
حسناء: صباح النور
انا بضحك : انتي مش كنتي نايمة العكس
حسناء وهي بتبتسم وهي شبه القمر كده : مش عارفه
انا : انا محلمتش شكلك انتي الي كنتي بتحلمي 😉
حسناء اتكسفت وخبطتني في صدري : لا يخويا انا مش زيك
قومنا ولبستا وروحنا المدرسة وفي الفسحة كنت في الكانتين بجبلنا اكل وحسناء كانت بعيد طلعت لقيت عيل صغير خبط فيها وادالها ورقة وجري
انا عملت نفسي مش شايف وروحت لقيت حسناء رمت الورقة في الباسكت
روحت جبت الورقة وقرات لقيت مازن الي معانا في الفصل كاتبلها جواب محن وبيقول انه بيحبها
روحت طلعت انا وهي وكاني معرفش حاجة
دخلت الفصل وانا الدم بيجري في نفوخي ودي اكتر مره كنت متعصب فيها في حياتي دخلت خدت كرسي الاستاذ بدون كلام حدفته في وش مازن فتحتله قورته وروحت عليه فضلت اضرب فيه لقيت صحابه اتلموا عليا فشخوني ضرب وواحد راح خابط دماغي في الدسك فتحهالي لغاية مالمدرسين دخلوا وحاشوا
بصيت علي حسناء لقيتها بتعيط وروحنا للمرضة وبعدين روحنا للمدير حكيت الموضوع وعملولنا استدعاء ولي امر وفصل اسبوع
رجعنا الفصل وحسناء كانت معايا ده كله عماله تمسح الدم لغاية متبهدلت.خالص
روحنا وفضلت مسنداني واحنا مكانش لينا اصحاب كتير فروحنا انا وهي بس وهي فضلت مسنداني دخلنا البيت امي اتخضت ودخلت فضلت تسال ايه الي حصل حسناء جايه تحكي خوفت لماما تزعقلها عشان هي سبب الخناقة فقولتلها كنت بتخانق مع واحد وعورنا بعض
حسناء : لا يماما كان في عيل مدايقني وحسن مسكه بهدله بس صحابه اتكاترو عليه وعوروه وكانت بتقولها وهي فرحانة وانا بسمعها كنت طاير من الفرحة ومش حاسس بالالم ولا اي حاجه حسيت اني فرحتها امي طبعا فضلت تزعق وانا مش مركز كل شوية انا وحسناء نبص لبعض ونضحك ماما وحسناء دخلوني الاوضة وغيرت هدومي بالعافية ونمت عالسرير وحسناء راحت تجيبلي الدوا وانا سرحت
نفسي : روميو عليا الطلاق روميو
انا : يعم دي توامي عاوزني اسيبها
نفسي : بس روميو وبتحبها
انا : يبني اي حد هيعمل كده
نفسي : جاوب بصراحه عملت كده عشان دي اختك ولا عشان دي حسناء
انا : انا محسيتش بنفسي
نفسي : غيرت عليها
انا : اوي
نفسي : انت بتحبها اكتر من نفسك
حسناء دخلت الاوضة : اي يعم سرحان في اي
انا : لا عادي حسناء عدلتني كده وانا عمال اقولها في اي وفجأة خدتني بالحضن وانا حركت دراعي الي كان واجعني وحضنتها جامد فضلنا كده وبعدين وشنا بقي في وش بعض كنت حاسس اني هبوسها بس رجعنا تاني كملنا الحضن
حسناء: انت ضهري وسندي
انا : انتي كل حاجة بالنسبالي يحسناء
حسناء ابتسمت اوي وضحكت
انا : يارب تفضلي تضحكي علطول
حسناء بضحك : مكنتش اعرف انك جون سينا يعم
انا بشاورلها عالجرح الي في دماغي : بس اي رايك
حسناء : لا بجد انت قطعته حرام عليك
انا وشي قلب : حرام عليا ازاي يعني
حسناء: اهدي يعم قصدي انك اديته اكتر من جزاؤه
انا : يستي منا اتفشخت اهو 😂
هي : لا بس انا عمري مشوفتك بتتخانق وعمري مشوفتك متعصب كده
انا : مش عارف قرات الورقة وبقيت واحد تاني عصبني ابن الوسخة
حسناء: يواد يحمش
انا : لا اعجبك
حسناء بصتلي في عيني ومسكتني من خدي : **** يخليك ليا
وقعدت طول اليوم جنبي وكانت بتجيبلي الاكل ومسابتنيش فضلت لازقة جنبي عشان مزهقش من القعدة وغابت الاسبوع الي انا خدته فصل
طب وبعدين هصارحها يعني ينفع اصلا هي هيكون رد فعلها اي طب هي بتحبني انا متاكد انها بتحبني بس اخوة
اكتر شوية من الاخوة بس يعنى
انا : حسناء احنا مش زي اي توام مفيش توام كده
حسناء : عارف في توام بيحبوا بعض بس احنا مميزين في اننا بنحكي كل حاجة لبعض واسرارنا مع بعض وكده
انا : ياريت نفضل كده اوعي تخافي او تتكسفي تحكيلي حاجة وانا عمري مهزعل من اي حاجة طالما انتي بتقوليلي
حسناء : وانت بردو و**** عمري مهزعل منك
جه اليل وجينا ننام لقيتها بتحضني زي مصحينا وابتسامتلي وغمضت عينها نمنا حاضنين بعض صحيت الصبح وانا وشي بين بزازها الملبن قومت لقيتها لسه ننايمة ومحاوطاني بدراعها فضلت سارح فيها وهي صحيت قالتلي
حسناء: صباح الخير
انا : صباح النور ده كله حضن
حسناء: يلا مش حارماك من حاجة اهو
قامت تاخد دش وخرجت لافة البشكير وراحت بصالي وفاكة البشكير وانا زبري ضرب زي العمود روحت مداريه حسناء كانت لابسة براه اسود واندر اسود ماشي معاها كان هياكلوا منها حتة وكان باين انهم جداد وكان باين انها عاوزة توريهوملي
انا بصفر : اي القمر ده
حسناء:بس يقليل الادب
انا :لاجامدين
حسناء: هما اي دول
انابضحك : الطقم 😉
حسناء: بجد حلوين
انا: اه جامدين اوي والي جوه الطقم احلي بصراحة
اول مره اتغزل في جسمها اتكسفت وقالتلي بس يسافل ولبست هدومها قومت بالعافية وهي سندتني
حسناء: هتعرف تاخد دش لوحدك ؟
انا : اه عادي
دخلت خدت دش وكنت هايج اوي سخنت عليها وضربت عشرة وخرجت لقيتها بردو مركزة مع جسمي اوي
عدت ايام وانا كل يوم بهيج اكتر بقيت اضرب عشرات ومبشبعش وزبي حرفيا مبينامش بقت كل يوم احلم اني بنيكها ونصحي نفضل نضحك في يوم بعد مقومت لقيتني جايبهم وزبي في بيحك في كسها
حسناء : عاوزة اقولك على حاجه
انا: قولي
حسناء: بص انا مبتكسفش منك وبحكيلك كل حاجة
انا : ايوه انجزي
حسناء: انت بتتفرج على بورن كتير وانا خايفة عليك بصراحة
انا : علي فكرة انا مبتفرجش علي بورن
حسناء: انت بقيت بتحلم كل يوم وتقعد تفعص فيا
انا : انا اسف
حسناء: يعم مش قصدي انا خايفه عليك عشان البورن غلط
انا : قولتلك مبتفرجش
حسناء: يعني بتحلم كده لوحدك
انا : اه غصب عني بجد
حسناء: خلاص متزعلش
انا : مش زعلان ومبسوط عشان كلمتيني بصراحة ومتكسفتيش
حسناء : اتكسف منك انت يعم غور
لطشتها.قلم خفيف وقولتلها قومي يبت عشان اخد دش
لكن لاحظت ان حسناء توامي في الشهوة بردو بدا يبان عليها وعلطول الاقي ايدها علي كسها وواحنا نايمين بقت هي الي بتحلم وتحك فيا وتمسك زبي
احنا بنكبر وشهوتنا بتكبر دخلنا ثانوي وانا وحسناء كل يوم ننام ونقعد نحك في بعض احنا الاتنين شهوتنا عالية جدا حسناء بقت بطل بمعني الكلمة وانا كمان جسمي رياضي وبيقولوا مز يعني بس احنا الاتنين عارفين اننا هيجانين وبقيت بحس حسناء بتحبني زي منا بحبها كان في واحدة زميلة حسناء اسمها الاء كانوا يعني بداو يتصاحبوا جديد في يوم لقيتها قاعدة بعيد عنها ومبيتكلموش خدت بالي انهم متخانقين
بعد الدرس واحنا مروحين قولتلها
انا : هو انتي متخانقة مع الاء
حسناء: اه
انا : ليه يبنتي مصدقنا لقينا لك صاحبه
حسناء: مصحباني عشان مصلحتها
انا : لي
حسناء: يعم عادي هي كدا
انا : انتي مخبية عليا اي انجزي
حسناء: بصراحة هي قالتلي انها بتحبك وعاوزة ترتبط بيك
انا : عادي مش لازم تبقي بتاعة مصلحتها
حسناء: اه فعلا هي حلوه روح بوسها من بقها وسابتني ومشيت
مشيت وراها : يبت اصبري
فضلت طول الطريق اكلم فيها وهي تقولي ماشي وضاربة بوز
وصلنا البيت دخلنا الاوضة
انا : يبنتي افهمي مش معني انها عاوزة منك خدمة انها تبقي مصحباكي عشان مصلحتها
هي بزعيق : خلاص يحسن هوصلكوا لبعض هديها رقمك وهديك رقمها وخش اتعامل
وخرجت من الاوضة
انا قلبي طار من الفرحة حسناء مش زعلانة عشان صاحبة مصلحة ولا كدا حسناء بتغير عليا
طلعت لقيتها واقفة في الجنينة وبتبص للسما روحت قطفت وردة واديتهالها بصيتلي ومرديتش فضلت ادايق فيها بالوردة واحركها علي ودنها لغاية مقالتلي خلاص بقي
انا : بتغيري
حسناء : اغير ازاي يعني
انا بصيتلها في عينها : بتغيري عليا
حسناء : اه ارتحت وسابتني ودخلت
انا كنت طاير من الفرحة فضلت اصالح فيها واتنمر علي الاء شوية وبقيت متاكد انها بتحبني بس لسه محدش قال
بليل نمنا في حضن بعض في يوم كنا نايمين وانا قلقت لقيت حسناء هيجانة اوي بتحك كسها وهي نايمة وواضح انها بتحلم سخنت عليها ومديت صابعي علي شفايفها حطيته في بقها وايدها بقت تقرص علي حلمتها وايد بتفك في كسها وبعدين بقت تحك في زبري لغاية مجابتهم وهديت شوية وانا كملت حك فيها لغاية مجيبتهم دي اكتر مره حسيت حسناء تعبانة فيها
بعد مرجعنا من المدرسة
حسناء : عاوزه اسالك علي حاجة
انا : ايه
حسناء : بص هو الموضوع غريب بس انت عارف انا مليش صحاب اوي وكده وانا بصراحه مش عارفه حاجة في المواضيع الي هي بتاعة الرجالة والستات وكدا وبسمع البنات بيتكلموا وانا مش فاهمة حاجة ولو جيت اسال واحدة علي حاجة بتتريق عليا
انا كنت فاهم هي قصدها : مواضيع الراجل والست ازاي
حسناء : اممممم الجنس
انا : متساليش حد متخليش حد يتريق عليكي طب ليه مسالتيش ماما
حسناء: ماما كانت شرحتلي زمان بس زي الكلام الي في الكتب والبنات بيقولوا حاجات تانية
انا : اه فهمت اسالي وانا هفيدك
حسناء : يواد يخبره
انا : وقولي الحاجة باسمها متتكسفيش عشان نعرف نتكلم
حسناء :طيب يعني اي سبعه ونص
انا : يعني البنت تفضي شهوتها
حسناء :ايوه هو حوار الشهوة ده مش فاهماه بالظبط
انا : بصي كل واحد له شهوة جنسية يعني بيبقي نفسه يمارس الجنس سواء ولد او بنت فالولد بقي بيضرب عشرة عشان يفضي شهوته والبنت بتضرب سبعة ونص عشان تفضي شهوتها
حسناء : تفضي شهوتها ازاي
انا : يعني بتوصل للنشوة او الاورجازم الولد بينزل السائل المنوي والبنت بتنزل سائل تاني بعدها بيرتاحوا يعني بتقل رغبتهم في الجنس
حسناء : ضرب العشرة ده الي انت بتعمله لما بتحلم واحنا نايمين
انا: حاجة زي كده في طرق واحنا صاحيين بردو مش لازم الحلم
زبري كان وقف اوي وانا مخدتش بالي وحسناء بصت عليه
حسناء : ده واقف ليه
انا : عشان الكلام ده سخنني هيجني يعني اثار شهوتي
حسناء : خلاك عاوز تمارس الجنس
انا : بالظبط كده
حسناء : طب يعني. ... خلاص خلاص
انا : قولي
حسناء : هو عادي اني ابقي عاوز امارس الجنس يعني
انا : لو مش كد ميبقاش عادي
حسناء : بس انا علطول يحسن
انا : ازاي يعني
حسناء : بحس في حاجة هنا وشاورت علي كسها بتاكلني كده بحس اني عاوزة امارس الجنس بصراحة
انا : كده انتي شهوتك عالية
حسناء : زيك محنا توام
انا : عرفتي منين
حسناء مهو ده بيقف لما شهوتك تعلي زي مبتقول وهو علطول واقف 😂
انا ضحكت
انا : عارفه الجنس بيتمارس ازاي اصلا
حسناء : اه قبل كده واحدة فرجتني علي فيديو بورن
انا اتصدمت : بجد
حسناء : اه بس و**** كان مره واحدة فهمت اي الي بيحصل وعمري متفرجت تاني
انا : وحسيتي باي
حسناء : شهوتي عليت اوي بقي كنت حاساه مولع
انا : دي الحالة الي المفروض تضربي فيها سبعة ونص
حسناء: طب الي اعرفه ان الجنس الراجل بيدخل بتاعه في بتاع الست صح ؟
انا : ايوه
حسناء: اومال اي بقي الي بيتعمل من ورا
انا : متقولي الحاجات باسمائها
حسناء : الطيز يحسن
انا : عارفه غشاء البكاره طبعا
حسناء: اه
انا : في يستي بنات بتخاف بقي لتتفتح فبتتناك من الطيز تصبر نفسها ( بدات اقول الالفاظ )
حسناء : بس بيوجع صح ؟
انا : في الاول بس بعد كده ممتع وفي متجوزين بيتناكوا من طيازهم لانه ممتع اصلا
حسناء : ممكن اسالك سؤال
انا : بعد ده كله اكيد يحبيبتي اسالي
حسناء : هو انا جسمي حلو
انا : بصراحة مش بجامل بس انتي بطل جسمك جميل يعني من اول بزازك جمال اوي بجد وكبار وملبن وطيزك بصراحة كبيرة اوي وجميلة يعني
حسناء اتكسفت اوي وفرحت بس مكسوفة : عيب
انا : اتفقنا هنقول الفاظ وبعدين انتي الي جميلة اعملك اي
ضحكت
حسناء: طب انا دلوقتي شهوتي عالية وعاوزة ارتاح مش عارفه اعمل اي
انا : الكلام سخنك ؟
شاورت براسها اه
انا : وانا كمان تعالي
خدتها ونمنا عالسرير ونمنا علي ضهرنا جنب بعض
انا : بصي هعلمك ازاي تريحي نفسك
طلعت الموبايل
حسناء: انت هتشغل بورن
انا : هجيب فيديو واحدة بتريح نفسها
حسناء: لا
انا : ليه
حسناء: كده
انا : طب منا عمري ملمست واحدة مش عارف هعرف اعلمك ازاي طب انتي رافضة ليه
حسناء: طب مجيبتش فيديو واحد وواحدة ليه
انا : بصراحة ممكن اقولك عشان تتعلمي بس انا مش عاوزك تشوفي زبر راجل
حسناء : وانا كمان مش عاوزاك تشوف واحدة
انا طيرت من الفرحة وقولتلها خلاص تعالي
انا : بصي في مناطق في الكس بتثير الست من اللمس فانتي بتفضلي تفركي وتلعبي فيه وتحسسي عالمناطق دي لغاية مترتاحي قالتلي ماشي وقامت نزلت البنطلون وجابت الاندر علي جنب وحطينا الملاية فوقنا وقعدت تحسس علي نفسها ووعينيها بدات تروح والعرق ينزل وبقت تتلوي زي التعبان وفي لحظة اترعشت ونزلت شهوتها منظرها جنبي كان يولع انا مش شايف حاجة بس منظر حركتها خلاني هيجان نزلت البنطلون والبوكسر انا كمان وقعد العب في زبي خدت بالها وفضلت باصة عليه
حسناء: كبير اوي يحسن وشكله حلو اوي ااااهههه
انا : شيلي البطانية فرجيني انا كمان
شالت البطانية واه من كسها عامل زي الشهد مبطرخ ومليان واحمر وزنبورها كبير واقف وكبير وغرقان كله بعسل كسها
انا : ده الزنبور اهم حتة ركزي عليها بدات تلمسها وتحركها وسخنت علاخر وصوتها بدا يعلي وانا كنت ولعت من المنظر وسخننا احنا الاتنين واترعشنا جنب بعض وهي كسها راح مطلع نافورة عسل وانا زبري طلع شلال لبن وجه منه عليها خدت عسلها من علي كسها دوقته وقولتلها تدوق لبني عملت كده وقولتلها نكمل بليل
حسناء: انا اتبسطت اوي
انا : وانا اكتر
كملنا اليوم فرحانين وانا خلاص شايف عالحلم تكة وخدت قرار اني هعترفلها بحبي النهاردة خلاص مش قادر اقاوم بحبها اكتر من اي حد حتي لو مش هتوافق فهي لازم تعرف زي مبتعرف كل حاجة وكمان انا شبه متاكد انها بتحبني اليل جه وكان يوم خميس يعني ماما مش هتصحينا بدري بكره جيت ادخل الاوضة حسناء قالتلي لا خليك بره شوية
شوية وفتحت الباب وانا دخلت شوفت قمر اجمل واحدة في العالم لابسه قميص نوم موف مبين جمال جسمه وبياضها الناصع وحلماتها باينة وباين انتصابها وواصل من تحت لحد تحت طيزها بشوية وباين منه الاندر الموف بردو ومكانتش لابسه برا
انا : انا حاسس اني هيغمي عليا من الجمال
حسناء : بجد حلو
انا : اجمل حاجة شوفتها في حياتى
حسناء وشها احمر وبصت في الارض عشان تدوب قلبي بكسوفها ده
قولتلها تعالي ودخلنا عالسرير نمنا علي ضهرنا بردو وقلعت البنطلون والبوكسر هي فضلت باصة عليها قولتلها قبل اي حاجة اقلعي الاندر وفعلا قلعته وبقينا عريانين من تحت فضلت باصة لزوبري وبدات تلعب في كسها وانا العب في زوبري وسخنا واحنا عيننا علي بعض جيت خدت ايدها علي زوبري وحطيت ايدي علي كسها كانها كانت مستنيه اللحظة دي من بدري وانا طبعا مش محتاج اقولكوا كان نفسي المسه بقالي قد اي لمست كسها وحسست عليه براحة وبعدين بدات افتح شفرات كسها وجيبهم علي جنب والمس الزنبور وامسكه وهي بتوحوح مني
هي: اهاااا يحبيبي اهههه اااه اسرع العب في كسي اسرع حلو اوي يحسن وماسكة زبري بتلعب فيه بايدها الناعمة كنا في قمة الهيجان احنا الاتنين وزودت سرعة لعبي في كسها بقيت بحرك ايدي بالجنب عالزنبور بس بسرعة كبيرة وهي زودت سرعة ايدها علي زبري واترعشنا وكسها انفجر من العسل طلعت شلال squirt وانا دي كانت اكبر كمية لبن انزلها في حياتي لحست عسل كسها من علي ايدي وهي لحست اللبن من علي ايدها وبصيتلي
هي : ايه المتعة دي
انا : عاوز اقولك سر بما ان مفيش حواجز بنا
هي :قول
انا: انتي الي كنتي بتجيلي في الحلم كل يوم عمري محلمت بحد غيرك
هي : كنت عارفه بس مرضيتش اقولك اني عارفه وانا كنت مستمتعة بحركاتك علفكرا وكنت بحلم بيك بردو
انا : حسناء انا بحبك بحبك من اول متولدنا عمري محبيت غيرك وعمري محبيت قدك حاولت اكدب علي نفسي واقول اني بحبك حب اخوات بس لا انا بعشقك مش هحب غيرك ومش هعرف ابطل احبك
حسناء ساكتة :
انا اتصدمت انها مرديتش : بصي مش هجبرك بس انا مقدراش اكتم مشاعري .......
مسكت دماغي وشفايفها علي شفايفي ودوبنا في بوسة طويلة بقيت الحس لسانها وهي تحض شفتي بقيت باكل شفايفها قعدنا خمس دقايق تقريبا في البوسة
حسناء: انا بعشقك
كملنا البوس ومديت ايدي طلعت فردة بز من القميص قعدت اقفش فيها وانا ببوسها ونزلت اعض في حلمتها براحة وهي مدت ايدها تمسك زوبري وانا طلعت الفردة تانية ونقلت عليها بشفايفي وقعدت ارضع منها وبايدي التانية روحت علي كسها قعدت العب فيه لغاية مجابت ميتها قلعتها القميص وقلعت التيشيرت وبقينا احنا الاتنين ملط
نيمتها علي ضهرها ونزلت علي كسها الحس فيه كنت زي الي بقاله سنة مكالش وهي كسها كان زي الحنفية المفتوحة
اها هااا الحس يحبيبي اااااه جميل اوي يحسن حلو اوي يحبيبي
وانا اعض في زنبورها براحة والحس كسها وادخل لساني فيه
اهااااااهها اهه يحسن جميل اوي يحبيبي
نزلت بصباعي ودخلته وفي خرم طيزها براحة وهي بتوحوح وقعدت ادخل صباعي واخرجه ونزلت بلساني علي طيزها قعدت الحس فيها وهي مش مصدقة نفسها وبايد علي حلمتها وايد علي كسها وانا مكمل لحس في طيزها وادخل لساني في خرم طيزها ورجعت بلساني لكسها لغاية مجابت ميتها طلعت بوستها
انا: دوقي عسل كسك من علي لساني يحسناء ودوقي طعم طيزك
انا : مصي زبري يروحي مصيه
حسناء: مش بعرف
انا : جربي
نزلت علي زبري ببقها بدات تمص مكانتش عارفه تتعامل وبردو زبري كبير طوله ٢٠ سم وعرضه ٤ او٥ سم
بدات تتعود شوية
انا : حاولي تبعدي سنانك بس
هي فهمت وبقت عارفه تتعامل ومتعتني فشخ ولفيتها فوقي وبقينا 69 وفضلت الحس في كسها ودخلت صباعي كله في خرم طيزها وبسرعة فضلت الحس وابعبص فيها وهي مكملة مص لغاية مجبنا في بق بعض شربت لبني كله وانا شربت عسل كسها كله
حسناء : هتفتحني ؟
انا : مش عارف بلاش نستعجل
حسناء: نستعجل ازاي يعني
انا : اهدي بس محدش عارف بكره في اي
انا مش عارف مكنتش مستعد اني افتحها اصل هنعيش كده ماكيد هي هتتجوز وانا هتجوز كنت متاكد من حبنا لبعض بس مش واثق في الظروف
انا : اتقلي بس لما نحسبها ونشوف هنعمل اي عشان منبقاش اتسرعنا انا خايف عليكي
حسناء: معاك حق
انا : اتبسطتي ؟
حسناء : انا مكنتش عايشة انت اجمل واحد في العالم انا بعشقك وفرحانة اوي
انا : وانتي عارفه اني بفرح لما اشوفك فرحانة
بوسنا بعض وقومنا كل واحد اخد دش ولبسنا ورحعنا عالسرير
حسناء: ناوي تنيك طيزي صح ؟
انا: طبعا وهي دي طيز تتساب
حسناء : انت بتحبها لدرجة انك تلحسها
انا : اه بعشق طيزك وطعمها جميل علفكرا
حسناء : طيزي ملكك وانا كلي ملكك هبقي اجهزهالك كل يوم
بس مش هيوجع ؟
انا : وجعك الصباع
حسناء: شوية وبعدين ده صباع انت زوبرك ده كله هيخش ازاي
انا : هفضل العب فيها ووسعها عشان تبقي جاهزة ومتحسيش بالم وبعد كده المتعة بقي
حسناء : بحبك
انا : بحبك
صحيت الصبح لقيت القمر في حضني بس المرادي غير كل مره مديت ايدي جوه البنطلون وحسست علي كسها واه من نعومة كسها بعد محلقت الشعر الي كان فيه قعدت العب فيه شوية لغاية مفاقت
حسناء وهي بتضحك: انت مبتتهدش
انا : انتي الي مبتبطليش حلاوة
راحت بايساني وقالتلي خلاص بقي عشان ماما هتخش تصحينا
انا : ماما بتنده من بره الاول
شيلت ايدي من كسها ومديت ايدي لطيزها العب فيها واه من جمال طيزها
حسناء: بس يلا هنتقفش
انا : متخافيش
دخلت صباعي وطيزها كانت بتبلع صباعي وتفتح وبتقفل
انا : لو ماما دخلت غمضي عينك بس
كملت لعب في طيزها ودخلت الصباع التاني بصعوبة وهي برقت وشهقت
حسناء: بيوجع
انا احنا لسه معملناش حاجة فضلت العب بصباعين وطيزها بدات تتعود بقيت ادخل واطلع وماما ندهت فجاة من بره حسناء اتخضت
حسناء: ينهار اسود ماما شيل ايدك
انا : اجمدي كده الملايا مدارية
ماما دخلت وانا صباعيني في طيز حسناء وهي هتتجنن
خرجت صوابعي من طيز حسناء وشاورت لماما : خلاص يماما هقوم
ماما : طب قوم اختك يلا
مديت ايدي الي كنت ببعبص بيها حسناء اهز فيها وهي كانها نايمة وحطيت ايدي علي وشها وبايدي التانية من تحت حطيت علي كسها وماما مخدتش بالها وخرجت وانا عملت كاني بصحيها عادي
حسناء: يخربيتك ايه الي عملته ده انت مجنون
انا : عجبك
حسناء: انت اهبل يبني كنا هنتمسك
انا : كسك اتبل
حسناء: مهو من لعبك
انا : لا من الجنون
قومنا احنا الاتنين وطلعنا عالسفرة نفطر قعدنا جنب بعض وبابا وماما في وشنا مديت ايدي لكسها وهي جنبي واحنا بناكل هي برقت وهاجت وانا اتكلمت معاها عادي كسها اتبل خدت منه شوية وحطيتهم علي الجبنة وكلتها
بعد مخلصنا اكل
حسناء: حسن مينفعش كده بجد هنتفضح انا كنت مبسوطة وحركاتك دي دايقتني
انا : خلاص متتقمصيش بهزر معامي
حسناء: ولما نتقفش
انا :متخافيش
جه المغرب دخلنا نذاكر
انا : تعالي نذاكر عالسرير 😉
حسناء: بطل هبل
شديتها من ايدها وروحنا عالسرير نزلنا تحت الملايا وفتحنا الكتاب وقعدنا نذاكر سوا
حسناء لسه بردو مش واخدة راحتها اوي كان باين انها عاوزة تمسك زبري بس مش راضية
انا : هو موحشكشيش
حسناء : وحشني
انا : عمال العب النهاردة وانتي مش معبراه ليه
لقيتها راحت مطلع زبري من البنطلون وعينها مليانة بالشهوة وبتلعب في اوي وانا ايدي نزلت علي كسها العب فيه وهيجنا جامد احنا الاتنين وهي عماله تلعب في زبري لقينا الباب بيخبط حسناء شالت ايدها وانا فضلت ايدي علي كسها وماما دخلت جايبالنا شاي بلبن
انا شيلت ايدي بعسل كس حسناء وخدت الصينية من ماما وحطيتها عالكوميدينو جنبي وماما خرجت
حسناء : يلهوي عليك يحسن انت مجنون
رجعت ايدي في كسها وهي زي متكون مسحورة
قولتلها مصيه قبل متشربي الشاي نزلت تمص في زوبري وانا ايدي راحت علي طيزها ونزلت بعبصة
وحطيت ايدي تحتها وصباعين في خرمها وهي تطلع وتنزل علي صباعي وهي ماسكي زبري بايدها وشفايفي في شفايفها لغاية مجبنا احنا الاتنين والملايا اتغرقت بلبني وعسل كسها
طلعت صوابعي ولحستهم وقولتلها طيزك طعمها حلو يبت
حسناء : وزبرك طعمه جميل بردو علفكرا
كملنا مذاكرة شوية وبعدين طلعنا قعدنا بره قدام التليفزيون وبابا وماما قامو دخلوا الاوضة حسناء خدتني من ايدي وقالتلي يلا
انا : لا اصبري مش هنخش دلوقتي
حسناء: ليه يلا انا تعبانة
انا : عاوز اتفرج على بابا وماما ماما متزوقة وشكلهم ناويين يعملوا واحد
حسناء: لا يحسن مينفعش
انا : اصبري بس
بعد ربع ساعة خدتها من ايدها ووقفنا قدام باب الاوضة وبصيت من الخرم
ماما ماسكة زبر بابا بتحاول تقومه و هو مفيش وهي بتقوله مش راضي يقف
بابا : معرفش حاولي تاني
ماما حاولتو بردو مفيش
بابا نام وماما هيجانة علي اخرها بعدين قعدت تلعب في كسها لغاية مجابت ميتها ونامت
انا وحسناء كنا بنتفرج وانا سخنت اوي ودخلنا اوضتنا
قلعنا ملط
انا : لازم نوسع طيزك بقي
حسناء : وسعها عشان مش قادره نفسي تدخله فيا بجد واحس بيه
دخلت ابوس الاول وبعدين نزلت علي بزازها وبعدين نزلتها تمص زبري وخدتها فوقي بحيث كسها وطيزها يبقوا في وشي قعدت الحس كسها وبصباعي هاري طيزها وبعدين دخلت صباعين وبقوا بيخشوا بسهولة خليتها تسيب زبري ونيمتها في وضع الدوجي ونزلت الحس في طيزها كنت بعشق لحس طيزها وانا بلعب في كسها واتنفضت فجاة وجابت ميتعا وانا مكمل بقت تمسك راسي بيادها تزقها علي خرم طيزها وانا بقيت بدخل لساني كله جوه
حسناء: يخربيت لسانك يحسن بيولعني اومال زبرك بقي
طلعت لساني وبوستها في بقها قولتلها دوقي طيزك
دخلنا في بوسة ورجعتها تاني ودخلت تلت صوابع والصابع التالت كان صعب شوية بس عرفت اوسعها وبدا يخش وهي بتوحوح من الهيجان
حسناء: اه يحبيبي اااااه كمل نيكني بقي ااااااه
انا : هفشخ طيزك دي يلبوتي ( كان اول مره اشتمها)
حسناء : افشخ طيزي دي الي عاوزة تتناك
كان اول مره اشوف حسناء هيجانة كده وبقي التلت صوابع بيخشوا عادي كملت نيك بصوابعي لغاية مجابت ميتها وطيزها كانت بتفتح وتقفل
كنت جايب زيت دهنت منه خرم طيزه مع اللحس وعسل كسها الي كان علي طيزها طيزها مكانتش محتاجة اصلا ودهنت زبري زيت
انا : جاهزة يشرموطتي
حسناء: جاهزة يروحي دخله
دخلت راس زبي بالعافية وهي كانت بتوحوح وبعدين ثبتت شوية ودخلت جزء منه هي بدات تحس بالالم دخلت نصه مره واحدة راحت مصوتة وكتمت صويتها في المخدة سيبت نصه جوه لغاية مطيزها اتعودت عليه وبدات احركه أطلعه وادخله وطيزها خدت عليه روحت مكمل لغاية قبل ميخش كله كانت علي اخرها حسيت لو زودت هعورها اكتفيت بده وفضلت ادخله واطلعه وطلعته بره كله وروحت حاشر اكتر من نصه مره واحدة هي كانت بتتاوه وتقول كلام مش مفهوم انا مقدرتش اقوم طيزها
انا : هجيبهم في طيزك يلبوتي
هي : جيبهم بقي ارحمني
نزلت شلال لبن بكمية رهيبة جوه طيزها
هي : احححححححح لبنك بيلسع
ونامت علي بطنها وانا طلعت زبري
حسناء متكلمتش نامت علطول وانا لبستها الكلوت علي لبني ولبستها هدومها ولبست ونمنا
تاني يوم صحيت على صوت ماما وحسناء كانت زي القتيلة فضلت اصحي فيها فتحت عينها بالعافية
انا : صباحيه مباركة يروحي
حسناء: كده تعمل فيا كده
انا : اي يبت مكانتش نيكة ده انتي طلعتي فرفورة
حسناء : انت قسمتني نصين ده انا مش حاسة بطيزي
انا : بس اتبسطتي ؟
حسناء: هو مؤلم بس حلو وحاسة بحاجة مختلفة كده بس بيوجع
انا :الوجع ده هيروح النيكة الجاية او الي بعده مش هتحسي غير بالمتعة
انا : يلا قومي خشي الحمام وغيري الاندر وشوفي اللبن لسه في طيزك ولا لا
باستني في شفايفي وقامت دخلت تستحمي مكانتش قادرة تمشي كويس
طلعت وانا دخلت بعدها وطلعت
انا : متزعليش بقي لو تعبانة انا اسف و**** بس هو في الاول كده وبعدين هنستمتع
حسناء بصت حواليها كده وخطفتني بوسة في شفايفي وقالتلي انا اتبسطت اوي
خطفتها بوسة في شفايفها واحنا كنا في نص الصالة
انا : ايوه كده عاوز اشوف شرموطتي
حسناء: ايه بقي الشتايم دي صحيح
انا : دي حقيقة
حسناء : و****! يعني انا شرموطة شكرا يحسن
انا : انا مقولتش شرموطة قولت شرموطتي والشرموطة دي بتاعة اي حد لكن شرموطتي دي بتاعتي انا بس الي بتدلعني وطيزها بتدلعني
حسناء ضحكت : ماشي يعم بس متقوليش كده غير واحنا عالسرير
انا : ماشي يشرموطتي
حسناء: الاه
انا خبطتها علي طيزها: اسف
ضحكت وبعدت عني شوية وماما طلعت من المطبخ وكعادتها متنرفزة ومتعصبة لكن اول مره افهم السبب
طول عمري انا وحسناء عندنا مشاكل مع ماما بتزعقلنا كتير ومبتحاولش تتفاهم لكن بعد الي شوفته امبارح ماما صعبت عليا هي ست متجوزة وبتضطر تريح نفسها بايدها وبابا مفيش خالص قعدت افتكر حركاتها وتصرفاتها ان يوم الجمعة دايما نكد عشان بيبقي نفسها تتناك يوم الخميس اول مره اسرح في ماما وكمان ماما جسمها حلو اوي بزازها كبار وطيازها عملاقة ومعندهاش كرش وده المميز والي بيبين جسمها وكمان لما شوفت كسها امبارح وهو احمر يخربيت جماله ماما هي نسخة من حسناء بس مطورة من الاخر
انا ناديت حسناء وخرجنا نتمشي سوا
حسناء: اي رايك في الي شوفته امبارح
انا : اجمل طيز في العالم
حسناء بتضحك : لا مش قصدي دي 😂
انا :...
حسناء: بابا وماما
انا : مش عارف يحسناء انتي اي رايك
حسناء: انا ماما صعبت عليا اوي يحسن بصراحة كنت دايما بدايق عشان مش لاقية تفسير لعصبيتها بس زعلت لما عرفت السبب انت مش عارف الموضوع صعب ازاي انها مش عارفه تتناك ده موضوع صعب
انا ضحكت
حسناء ضحكت بسخرية : انا بقيت شرموطة بجد ولا ايه
انا : اي الي بتقوليه ده
حسناء: مش عارفه بس انا مكنتش كده كنت قطة مغمضة معرفش حاجة عن الجنس ودلوقتي بقيت بقول الفاظ كنت بخاف اسمعها زمان وبقيت بتناك من اخويا التوام مش عارفه
انا بصيتلها وسكت بس انا زعلت اوي دي اكتر كلمة جرحتني في حياتي هو كلامها حقيقي بس انا مش شايف الموضوع كده
بان عليا الزعل وحسناء خدت بالها
حسناء: انت زعلت؟
انا :لا عادي
حسناء: لا زعلت
انا : عادي يحسناء قولتلك ولفيت ناحية البيت وفضلت ساكت
وصلنا ودخلنا عادي وانا فعلا كنت زعلان اوي من جوايا جه معاد النوم ودخلنا
انا : حسناء انتي عاوزة نوقف خلاص انا مش هدايق اهم حاجة متبقيش انتي مدايقة احنا اخوات زي منتي قولتي وبعدين انتي لسه فيرجين يعني عادي مفيش مشكلة وسيبتها وخرجت من الاوضة وطلعت بره وقفت قدام البيت وهي جت ورايا
حسناء: هو اي الي انت قولته ده
انا : بشيل عنك الحرج وبقول الكلام الي انتي عاوزه تقوليه احنا فعلا غلطنا
حسناء: بس ده مكانش قصدي
انا : ليه يحسناء انتي مدايقة عشان بتتناكي من اخوكي بس انا مش شايف الموضوع كده مش شايف الموضوع شوية شهوة وبفضيهم وخلاص مش شايفك اختي وبنيكك عشان انا هيجان لا يحسناء انا مش كده انتي بس بالنسبالي حاجة تانية خالص غير اي حد وغصب عني لقيتني في الوضع ده عشان انا مش شايفك اختي التوام انا شايفك اهم حاجة في العالم اهم حتي من نفسي
حسناء: بص انت فهمتني غلط وعيطت وراحت ماشية مكملتش كلام
انا : كنت زعلان اوي حسيت انها مش شايفاني حبيبها وشايفة الي بنعمله ده غلط
اول مره ازعل من حسناء في حياتي عاوز اروح اصالحها بس مش قادر عشان انا بجد زعلان دخلت الاوضة بعد تلت ساعات عشان تكون نامت
حسناء: هو انت فاكر اني هعرف انام وانت مش جنبي
حسن انا اسفة عالي قولته بس و**** انت فهمت كلامي غلط ودي اول مره منفهمش بعض انا مقدرش ازعلك وده بجد انا عمري في حياتي مزعلتك ولو عرفت انك زعلان بسببي هيجرالي حاجة
انا : حسناء انا هسالك السؤال وبحلف مش هزعل ايا كانت الاجابة وهعمل الي يبسطك
انتي مبسوطة من وضعنا دلوقتي
حسناء: مش هسمح ان وضعنا يتغير انا مكنتش احلم بربع الي انا فيه معاك
انا الروح رجعتلي تاني
حسناء: انا مكانش قصدي اني شايفة ان ده غلط انا بس كنت مستغربة من التغير بس فرحانة انك جنبي وده الي نفسي فيه انت اخويا وتوامي بس انا عمري مشوفتك كده وانا انسانة محتاجة للحب وللجنس
انا مش هعرف احب غيرك ومش هتخيل نفسي مع حد غيرك يحسن حتي في احلامي وكوابيسي ده محصلش انا ليك يحسن وكلي بتاعتك وهعمل اي حاجة تبسطك لان الي هيبسطك نفس الي هيبسطني
وده كان احسن كلام سمعته في حياتي وروحت علي شفايفها في بوسة طويلة قعدنا تقريبا ٥ دقايق فيها
حسناء: بقي كده يقموصة سايبني من غير نيك مش كنت المفروض تفشخ طيزي عالاخر النهاردة
انا : اسف يشرموطتي بس خلاص النهاردة اخر مرحلة وطيزك.هتتفتح لاخرها
مسكتها قلبت علطول علي بطنها كنت هايج عليها فشخ
حسناء: خليتني اعيط النهاردة علفكرا
انا : هعوضك
حسناء: انت هتعوض طيزي
حطيت مخدة تحت كسها ورفعت طيزها لفوق ونزلت الحس في كسها من ورا شوية وبدات اسرع وادخل لساني وهي : اهااااة اهااااه حلو اوي يخربيت لسانك امتي هتفتحني بقي
انا : لما افتح طيزك وحطيت صباعين فطيزها وانا بلحس كسها وصوابعي بقيت بتخش بسهولة
انا : طيزك وسعت يشرموطتي
حسناء:اهاااااه وسعها اكتر اههااااااه ااااه دخل زبرك بقي
انا: استني يلبوتي
نزلت علي طيزها بلسلني حرفيا بعشق لحس طيزها فشخ فضلت الحس وهي كانت مبسوطة وبتوحوح وبتدفس وشي في طيزها
قومت وفتحت خرم طيزها وخليتها تمسك فردتين طيزها بايدها
انا : يلهوي انتي لو شوفتي طيزك دلوقتي هتعذريني يحسناء
حسناء :اركبها بقي
بليت زبي بريقي وحشرته في طيزها وهي بتتاوه قضلت انيك فيها بنصه وهي مستمتعة فشخ وكل شوية ادخل جزء اكبر وهي جابت ميتها حوالي ٥ مرات وبعدين دخلت زبري كله جوه وحسيت اني فتحت طيزها بجد
حسناء: اااااه طلعه طلعه
انا سيبته جوه شوية خد مكانه في طيزها ووسعها وبعدين صويتها قل وبدات تتعود عليه طلعته براحة ودخلته تاني وفضلت كده لغاية مخدت علي زوبري وجابت ميتها وبقت عمالة تتاوه وانا مستحملتش اكتر وجيبتهم في طيزها ونمت فوقها وزبري لسه جوه
حسناء : حلو اوي
انا: اجمل طيز في العالم
كانت الساعة جت ٥ قالتلي يلا ننام
انا : لا مفيش نوم
حسناء: اي يعم كفاية انت مبتشبعش
انا وانا بخبط علي طيزها : ولا الطيز دي بتشبع
عدلتها علي ضهرها وفضلت ابوس فيها وهي هاجت تاني وبقت تبوس شفايفي ووشي نزلت علي حلمات بزازها ارضع منهم وقولتلها عاوز انيك بزازك
حسناء : انا كلي بتاعتك
قعدت علي بطنها ودخلت زبي بين بزازها وهي قفلت عليه وفتحت بقها وبقيت اعديه من بين بزازها علي بقها وقلبت نفسي وخدتها 69 مرضيتش الحس طيزها عشان لبني جوه فضلت الحس كسها وابعبص طيزها وطيزها كانت وسعت فعلا بدا يبان ان الخرم ده متناك فضلت الحس وهي جابته في وشي وانا شربت عسل كسها وقومت عدلتها في وضع الدوجي ودخلته في طيزها ودخل اسهل من قبل كده فضلت انيك فيها وكنت بدخل زبري لاخره وهي متكيفة فشخ وجابت شهوتها وقالتلي هاتهم في بقي المرادي
انا : خدي دوقي طعم طيزك بلبني قعدت تمص وهي متكيفة فشخ وعاجبها زبري عمالة تمص فيه وانا هجت عالاخر وجبتهم في بقها وهي شربته كله مسابيتش نقطة جت قعدت علي حجري واحنا ملط : انا بعشقك
انا : انتي كل حاجة ليا
الساعة كانت جت 6 قولتلها يلا نقوم قبل مبابا وماما يصحوا
اليوم ده جالها الدورة جينا عالمغرب كده
حسناء وهي زعلانة : حسن انا اسفة بس انا عندي الدورة ومش هنعرف نعمل حاجه النهاردة
انا : عادي يروحي الايام جاية كتير وانتي هتروحي مني فين يعني
جينا بليل عالسرير وانا مرضيتش انام علطول عشان محسسش حسناء ان علاقتنا سكس بس
حسناء : حبيبي انت عاوز صح طب انا طيزي مفيهاش حاجه لو عاوز تنيكها يلا
انا : اي يبنتي في اي عادي يعني مش لازم نيك يعني وبعدين انتي مش هيبقالك نفس
حسناء : لا يحبيبي انا دايما هبقي مبسوطة معاك
انا : ايوه بس مش هتبقي هيجانة وده بالنسبالي مفيهوش متعة طلما انتي مش مستمتعة
حسناء ابتسمت: طب يلا ننام
انا : لا تعالي نقعد سوا شوية
حسناء عينها اتملت بالفرحة : يريت
انا : لازم نفصل شوية بردو
المهم قعدنا ساعتين نتكلم في اي حاجة ونهزر ونضحك
انا: يلا ننام بقي انتي مبتفصليش
حسناء: حسن انا فرحت اوي بالشوية دول
انا : انا بحبك
حسناء :وانا كمان
نمنا وبقينا كل يوم نسهر نتكلم
في يوم واحنا سهرانين
حسناء : تيجي نلعب صراحه
انا : صراحه ايه يبنتي عارفين كل حاجة عن بعض
حسناء : متبقاش رخم
انا :طب بصي انا عمري مكدبت عليكي ولا انتي فاسالي اي سؤال وانا هجاوب وانا بردو هسالك
حسناء : خلاص ماشي
اي اكتر حاجه بتحبها في الست
انا : طيزها
حسناء : مش قصدي كده ياض انت دماغك شمال
انا : قصدك شخصيتها والكلام ده
حسناء : اه
انا: بحب شخصيتك كده كل حاجة فيكي متكاملة
حسناء : طب اي اكتر حاجه بتحبها فيا
انا : طيزك 😂😂😂
حسناء فضلت تضحك وقالتلي لا بجد
انا: ان انتي بتحبيني وبيهمك سعادتي مش مركزة مع نفسك وبس
حسناء : انا مبسوطة ان انت عارف حاجة زي كده
انا : سيبك من الاسئلة الفكسان بتعاتك دي
اي اكتر حاجه بتحبيها في النيك
حسناء فضلت تضحك
لما بتلحس طيزي
انا : اشمعنا
حسناء : هو لما بتدخل بتاعك انا بهيج اكتر وكدا بس لحسك كدا بحس انك بتبقي حاسس بيا اوي وانا حاسة بيك اوي
انا : اصلا المفروض اللحس ده نوع مداعبة عشان يهيج الست زيادة بس انا بردو دي اكتر حاجه بحبها في النيك بحس اننا كده جوا بعض
فضلنا نسال شوية ونمنا وتاني يوم سهرنا بردو وقعدنا نحكي
حسناء : بصراحة انا ماما صعبانة عليا اوي يحسن انا عارفه الست لما بتكون هايجة وكدا بس في حاجه كدا خدت بالي منها
انا : اي
حسناء :ماما بتبص علي زبرك كتير
انا اتصدمت من الي سمعته
حسناء :ابقي خلي بالك وداريه عشان بيقف كتير وماما مش مستحمله وانت زبرك يهيج اصلا
انا : ولا بتغيري
حسناء : لا مش بغير بس ماما صعبانة عليا من ساعة مشوفناها وانا بقيت براقبها كتير ماما بتضرب سبعة ونص كتير يحسن انا بحد خايفة عليها انت متعرفش الست لما تكون هايجة
الكلام ده جري الدم في زبري وانا كنت هايج بقالي كتير ملمستش حسناء اصلا بتاعي وقف
حسناء : انت بتاعك وقف ليه
انا : بقالي كتير ملمستكيش بصراحة وبعدين ده علطول واقف
حسناء : بتحور عليا انا يلا متقول انك هيجت عادي
انا : طيب وبعدين
حسناء: بصراحة بفكر اريح ماما
انا : ازاي
حسناء: مش عارفه وعاوزاك تساعدني عشان انا خايفة ماما تخون بابا وده مش بعيد
انا : بصراحة ممكن
حسناء: طب نعمل اي
انا : لازم نقرب من ماما اكتر
حسناء: فعلا احنا بعاد عن ماما بس انت فاكر لو قربنا هتحكيلنا حاجة زي دي
انا : لما نقرب هنفهم اكتر اسمعي كلامي بس
عدينا اليوم وتاني يوم كان خلاص حسناء الدورة خلصت
بليل لما دخلنا عالسرير
حسناء: اي يروحي
انا : ايه
حسناء: بقالنا قد اي ملعبناش
انا : ٥ ايام
حسناء بصتلي وهي بتضحك
انا : اخيرا خلصت
حسناء: تعالي بقي
دخلنا في بوسة طويلة وانا ايدي بتفعص في جسمها كان بقالي كتير ملمستهاش ومرضيتش اضرب عشرة في الوقت ده قولت اريح نفسي شوية
حسناء كانت لابسة بيجامة وانا كنت متوقع ان يوم متبقي جاهزة هتلبس قميص نوم بس لما مسكت بزازها ملقيتش برا والبيجامة كانت خفيفة وبزازها كانت بترج في ايدي كان احساسهم جميل قعدت اقفش في بزازها وانا ببوسها ونزلت سوستة البيجامة وهجمت علي بزازها ارضع وحسناء ساحت كنا واقفين لقيت حسناء سابت خالص سندتها بايدي ونيمتها علي ضهرها وكملت رضاعة ونزلت بايدي تحت لقيت مفيش اندر هيجت اكتر ولقيت بنطلون البيجامة مبلول قعدت احسس علي كسها ولسه حلمات بزازها في بقي
حسناء : اهااااا اااه يخربيتك ااهه
انا كملت فرك في كسها وبعدين نزلتلها البنطلون ورميته وبقت ملط قعدت الحس في كسها وكان مبلول بشكل مش طبيعي كان ممتع فشخ دخلت لساني براحة في كسها وانا بعض وعضيت زنبورها حسناء صوتها علي وجابت شهوتها في وشي لحست كسها لسه جاي انزل علي طيزها لقيت حسناء مسكتني من لياقة التيشيرت ورفعتني وقامت علي شفايفي هجمت عليا بوس وانا حطيت ايدي علي طيزها قلعتني التيشيرت ورجعت تبوس وقامت منيماني عالسرير
حسناء : سيب نفسك خالص
كان اول مره حسناء تتحكم كده بس انا كنت مبسوط نزلت علي صدري تبوس فيه ونزلت علي بطني وبعدين
الثالث
نزلتلي البنطلون وقعدت تحسس علي زبري من فوق البوكسر وتمسكه وطلعت باست شفايفي ورجعت تاني لزبري ونزلتلي البوكسر براحة وقلعتهولي خالص لفته في الجو ورمته بعيد وبصتلي بنظره سكسي فشخ وانا كنت علي اخري مسكت زبري تاني وانا مستحملتش ونزلت في ايدها واللبن كان كتير واندفع بقوة لدرجت انه وصل لبزازها
انا : معلش يحبيبتي بس بقالو كتير متلمسش
حسناء: هشششششش
وباستني من شفايفي ولحست اللبن الي في ايدها وانزلت علي بطني تلحس اللبن الي عليها وحطت حلمتها في بقها لحست اللبن الي عليها وانا ساند ضهري عالسرير وزبري طبعا منامش نزلت مص فيه وحسناء بقت بتمص باحترافية بقت بتكيفني فشخ فضلت تمص وانا هموت علي طيزها جيت اقلبها ونبقي في وضع 69 قالتلي اصبر وكملت مص
انا :هاتي طيزك بقي وحشتني
حسناء: اصبر
كملت مص وبقت تدعك كسها بايدها
حسناء: وحشتك طيزي
انا : فشششخ
حسناء قامت عالسرير ونزلت وضع دوجي ونزلت براسها عالسرير وطيزها مرفوعة لفوق ومسكت فردتين طيازها بايدها وفتحت طيزها وهي عارفه ان الحركة دي بتهيجني فشخ دايما بخليها تعملها انا قومت هجمت علي زي المجنون كاني بقالي سنة مكلتش دخلت علي طيزها قعدت الحس فيها وادخل لساني جوا واطلعه والحس كسها شوية واحط صوابعي في طيزها قعدت حوالي خمس دقايق بلحس طيزها وحسناء كانت في دنيا تانية بعدين وقفت وحطيت زبري في طيزها وطيز حسناء كانت مستنياه حسيتها بتشفطه جواها وقعدت انيك لغاية مجابت ميتها قلبتها علي ضهرها وبوستها من شفايفها وانا مكمل بزبري في طيزها ورفعت رجليها علي كتفي لغاية مجبنا احنا الاتنين سوا نمت جمبها وحضنتها جامد فضلت في حضني خمس دقايق وقومنا لبسنا خليتها تلبس البيجامة عاللحم زي مكانت ولبست البنطلون واللبن في طيزها وانا لبست هدومي عاللحم من غير بوكسر
نيمنا عالسرير وحضنتها من ورا وزبي في طيزها بالهدوم
انا : مش قادر اقولك كنتي وحشاني ازاي
حسناء: مش محتاج تقول انت قولت
ضحكنا وسالتني
حسناء: هنعمل اي في موضوع ماما
انا : بصي انتي هتخليها بتضرب سبعة ونص وبعدين تخشي عليها تتصدمي شوية وتسيبيها وتخرجي وتقفلي الباب وراكي
حسناء: وبعدين
انا : لو جت كلمتك قوليلها عادي وحسسيها ان الموضوع مفيهو ش مشكلة وانك متفهمة ولو مكلمتكيش كرري الحركة والمره دي اضحكي وانا هقولك نعمل اي بعدها
حسناء : ماشي
انا كان زبي وقف من الحك في حسناء ومن الكلام
حسناء: اي يعم هو مبينامش
انا مرديتش نزلت بنطلونها وقعدت ابعبصها وطلعت لبن من طيزها واديتهولها تلحسه وهي كانت مستمتعة وطبعا هي بتنضف طيزها كويس كل يوم فمقرفتش
دخلت زبي وعملنا كمان واحد وجيبتهم في طيزها ورفعتلها البنطلون ونمنا
الصبح حسناء صحتني وهي بتحسس علي زبي قومت بوستها من شفايفها قومنا وخدنا دش وفطرنا واليوم عدي
جينا بليل عملنا واحد عظيم بعد مخلصنا
انا : في جديد
حسناء: دخلت عليها النهاردة وعملت زي مقولتلي
انا : اي الي حصل بالظبط
حسناء ضحكت بخبث : دخلت وهي كانت لابسة قميص نوم لبني ورفعاة لغاية بطنها وبتلعب في كسها جامد اوي وكانت عرقانة وانا فتحت الباب اتخضت وهي ابصتلي وهي ايد علي كسها وايد علي بزها انا اتصدمت ووقفت ثانيتين عينينا في عين بعض وققفلت الباب وخرجت بس هي دقيقتين وخرجت بس مقالتش حاجة وطول اليوم مكسوفة تكلمني
انا : ركزي بقي عشان صعب تلاقيها تاني لانها لو هتعمل كده تاني هتاخد بالها
حسناء:طب لو معرفتش امسكها دي كده هتبقي مش عارفه تريح نفسها ده احنا هنبقي خربنا الدني اكتر
انا : هنشوف ساعتها
حسناء : انا عندي فكرة
انا : اي
حسناء : نهيجها احنا لغاية متجيب اخرها وبعدين انا همسكها
انا : نهيجها ازاي يعني
حسناء : سيبهالي انا دي
انا : ماشي
حسناء : هو انت عاوز تنيك ماما يحسن
انا : لا دماغك متروحش بعيد انا عاوزك انتي تريحيها
حسناء : انا ! ازاي
انا : هتتساحقوا
حسناء : لا مش هينفع
انا : مفيش حل تاني
حسناء : هنشوف
نمنا وصحيت علي صوت ماما صحيت حسناء وقومنا اليوم عدي جينا بليل دخلت بوست حسناء من شفايفها واحنا واقفين حسناء زقتني
حسناء : اهدي النهاردة
انا : اي في اي
حسناء : ماما مش جايلها نوم وممكن تقوم في اي لحظة
انا : عرفتي منين
حسناء:هي قامت من شوية لما كنت انت في الحمام
سالتها مالك قالتلي مش جايلي نوم
انا : هيجانه ؟
حسناء : تقريبا اه وشوية وهتقوم عالحمام تريح نفسها فبلاش عشان متقفشناش
انا : بس انا مش قادر
حسناء : ولا انا
انا : طب انتي لابسة اندر وبرا
حسناء : اه
انا : اقلعيهم والبس البيجامة عاللحم زانا هلبس البنكلون عاللحم
حسناء : طب اخرج عشان ماما لو عدت
انا : لا خليني بس هعمل نفسي نايم
حسناء : ليه
انا : لو عدت وقالتلك حاجة قوليلها ده نايم وبعدين احنا اخوات
حسناء : ليه بردو
انا : الموضوع هيهيجها
حسناء :ماشي
عملنا كده وفعلا حسناء وهي بتقلع ماما كانت داخلة الحمام وشافتها
ماما بصوت واطي : بتعملي اي يبت
حسناء شاورتلها تسكت وقلعت البرا ولبست البيجامة عاللحم وخرجت لماما
ماما : بتعملي اي
حسناء : الجو حر يماما والبرا بتدايقني
ماما : قدام اخوكي يحيوانة
حسناء : يماما ده نايم زي القتيل وبعدين يعني انا مبتكسفش من حتي لو صاحي
ماما : اي هو انتي بتغيري قدامه وهو صاحي
حسناء : ساعات بيشوفني بس انا مبتكسفش منه وهو مبيتكسفش مني
ماما : عيب يحبيبتي مينفعش كده اخوكي راجل بردو
حسناء : بس مش هيبص لاخته
ماما : ولو بردو مينفعش
حسناء : خلاص ماشي
ماما : انا قولت من الاول مينفعش تقعدوا في اوضة واحدة
حسناء : يوووه
ماما: خلاص يختي
انا ريحة انام
حسناء : مش كنتي هتخشي الحمام
ماما : هاه اه صح ودخلت الحمام متاخرتش وخرجت عشان حسناء بره
حسناء جت جنبي وانا كنت عامل نفسي نايم
حسناء : اي رايك
انا : شرموطتي
وجت قدامي حضنتها
حسناء : كويس انها مشافتنيش وانا بقلع الاندر
انا : الحوار كان هيبقي سكسي اكتر
نزلتلها البنطلون وجيت ادخل بتاعي في طيزها
حسناء : يحبيبي ماما شوية وهتقوم تخش الحمام واكيد هتيجي تتاكد احنا صاحيين ولا نايمين
انا: طب هنتغطي بالملاية عادي ومش هنقلع هدخله بس
حسناء : اي رايك منقلعش وانت مش لابس بوكسر اصلا افضل حك فيا بس وبتاعك يفضل واقف ولما نسمع خطوات ماما تنام علي ضهرك وهي هتهش تلاقي بتاعك واقف
انا : عشان تهيج اكتر يعني
حسناء : اه
انا : وهي هتبص علي زبري ؟
حسناء : دي بتبص عليه وانت صاحي انت بس الي مبتاخدش بالك
خدت حسناء قدامي ورفعت رجلي علي رجلها ومديت ايدي تحت البنطلون بتاعها قعدت افرك كسها وقعدت ادخل بتاعي بين فخادها واطلعه وادخله ومسكت بزازها هي هاجت فشخ وانا بصراحه كنت عاوز اهيجها ومديت ايدي وبعبصتها في طيزها قعدت العب في طيزها وسمعت باب اوضة ماما بتفتح غطيت حسناء بالملاية ونمت علي ضهري وانا بتاعي واقف ومش لابس بوكسر كان كلير فشخ وباين فشخ وفعلا ماما جت الاوضة تبص علينا وانا مضمض عيني بس مش اوي مشوفتش نظرتها لزبري بس وقفت بتاع دقيقة في الاوضة وخرجت عالحمام
حسناء: يخربيت زبرك ولعتها
انا : انا صعبان عليا ماما عاوز اسيبها تريح نفسها جوه
حسناء: معلش يحبيبي هنريحها خالص بس قوم بس
دقيقة وقومت وقفت قدام الحمام سامع صوت ماما جوه وتاوتها عالية فشخ وسامع نفسها من بره
خبطت عالباب
ماما سكتت ثانيتين : ثانية واحدة
انا : بسرعة يماما مزنوق عاوز اخش الحمام
ماما : حاضر
صبرت شوية لقيتها خرجت وشكلها يصعب عالكافر عرقانة ووشها محمر وركبها شايلاها بالعافية
انا : معلش يماما مزنوق
ماما هزت دماغها مش قادرة تتكلم وعينها جت علي زبري الي كان واقف بس مش اوي وباين فشخ من البنطلون بصتله شوية وفجاة فاقت وبصتلي ومشيت علي اوضتها دخلت الحمام دقيقتين وطلعت ورجعت لحسناء
انا : حسناء لازم بكره ماما تريح نفسها
حسناء: ايوه يحبيبي هي هتحاول مع بابا دلوقتي وهو هيولعها اكتر بكره هتبقي حالتها اصعب
المهم تعالي بقي
نمنا في وضعنا هي قدامي وانزلنا البناطيل وحشرته في طيزها قعدت انيك فيها واحنا بنحاول منطلعش صوت نيكت فيها بتاع نص ساعة وجبتهم في طيزها بعد مطلعت زبري من طيزها حطيت صوابعي وخرجت اللبن عشان تلحسه عشان ماما متاخدش بالها من البنطلون
انا : حسناء انا عاوز انيك كسك
حسناء اتخضت وفرحت فشخ وباستني في شفايفي
حسناء: ايوه يحبيبي انا كلي ليك ومش قادرة استحمل مش مهم ايه الي هيحصل بعد كده بس انا مش هتجوز حد غيرك ومحدش هيلمسني غيرك
انا : وانا كمان يروحي مش هسيبك ابدا ودي الحاجة الي انا متاكد منها
بس مش هفتحك دلوقتي عشان ماما لو لعبت في كسك ولا حاجة 😉
حسناء ضحكت ودوبنا في بوسة طويلة ونمنا
الصبح صحيت علي حسناء بتلعب في زبي
انا : بتعملي اي
حسناء : عاوزاك تجيبهم في البنطلون وتحطه في الحمام عشان تهيج ماما
انا : مفترية
حسناء: هريحها النهاردة
فضلت تلعب في زبي وجيبتهم في البنطلون قومت استحميت وهي عملت نفسها نايمة وكنت المفروض هخرج النهاردة مع صحابي قولت يمكن اتعرف عليهم اكتر ويبقي عندي صحاب وفي نفس الوقت عشان ماما وحسناء ياخدو راحتهم وفعلا خرجت مع صحابي قضيت اليوم معاهم بس متبسطتش دماغهم هايفة فشخ وبضان ودم امهم تقيل كنت بضحك بالعافية وكان في واد ابن متناكة اسمه حازم كل شوية يسال علي حسناء ويجيب سيرتها في الكلام شكله بيحبها ابن الاحبة كنت بتلككله عشان امسكه افشخه بس عديت اليوم وروحت عالعشاء كده
دخلت البيت وفعلا ماما كان باين عليها الفرق اول مره اشوف وشها منور كده ومبسوطة فعلا كان الدم مكانش بيجري في عروقها الاول كانت مبهجة انا فرحت فشخ لما شوفتها كده وعرفت طبعا ان حسناء دلعتها قعدنا ناكل وماما كانت بتهزر وعماله تقولي اتبسطت وكدا ودي مش طبيعتها ماما الطبيعي اني لما ارجع فرحان تنكد عليا عشان اتاخرت مثلا او لاي سبب ولما حكيتلها اني متبسطتش قالتلي عادي يحبيبي هتلاقي شباب شبهك وتتصاحب عليهم
حسناء : صعب يماما عشان مفيش زي حسن وابتسمتلي الابتسامة الي بتقتلني
ماما : انتي اهو زي حسن وضحكت
وقالتلي **** يخليكوا لبعض
انا : اصلا مش محتاج صحاب حسناء صحبتي
ماما : ايه يخواتي الدلع ده متقوم تبوسها يلا
انا : لا هبوسك انتي عشان انتي حلوه النهاردة وقومت حضنت ماما وبوستها ومكنش فيه شهوة عشان دي اول مره احس بحنان الام وبعد مبوستها حسيتها اتبسطت اوي وبصتلي بصة مش هنساها قعدنا طول اليوم نهزر ونضحك وماما قامت تنام
انا : انتي سحرتيلها
حسناء: اكتر
انا: تعالي جوه احكيلي
حسناء: اصبر شوية هي هتنام ونقوم قعدنا قدام التليفزيون شوية ودخلنا الاوضة
انا احكيلي بقي
حسناء الي بتحكي
بعد مانت مشيت وخرجت بدري انا فضلت صاحبة ومستنية ماما تعدي عشان اعمل نايمة وفعلا لقيتها صحيت ودخلت الحمام قومت واستنيت شوية قدام الباب كنت سامعاها وهي بتضرب سبعه ونص صوتها كان عالي شوية خبطت عليها عشان تخرج وعملت زيك امبارح وفعلا خرجت وزعقتلي في اي انتي واخوكي كل ماخش الحمام تخبطوا عليا ارحموني بقي قرفت ومشيت عالاوضة صعبت عليا بس دخلت الحمام بصيت علي بنطلونك واتصدمت لقيت البنطلون موجود بس اللبن مش عليه وكمان مش مغسول عرفت ان مانا لحست لبنك
انا : ايه
حسناء: الست وهي هيجانة ممكن تعمل اي حاجة
انا :طب وانتي مغيرتيش
حسناء: لا انا كنت متعاطفة مع ماما
وكملت حكي المهم انا عرفت ان ماما خلاص علي اخرها واتاكدت لما لقيتها دخلت وقفلت علي نفسها ومن هيجانها نسيت تقفل الباب ماما كانت في عالم تاني اصلا خرجت من الحمام وماما جوه بدات اسمع صوت تاوتها فعلا زي متكون نسيت العالم ومبقاش فارق معاها غير شهوتها انا كنت متاكده ان ماما لو شافت اي حد وهي في الحالة دي كانت هتتناك منه حتي لو انت بالمناسبة
انا سمعت الكلمة دي وهيجت فشخ وهي خدت بالها بس هي كملت كلام
المهم جيت روحت فاتحة الباب مره واحدة لقيت ماما ملط ونايمة علي ضهرها ومدخلة تلت صوابع في كسها بتنيك نفسها بيهم انا وقفت بتاع عشر ثواني مصدومة حرفيا وهي عينها في عيني وايدها متشالتش من كسها ثابتة انا كنت متوقعه اشوفها كده بس مش للدرجادي ده انا هيجت عليها المهم ضحكت وقولتلها معلش يماما اسفة كملي وقفلت الباب وخرجت روحت علي اوضتي قلعت البرا والاندر الي كنت لسه لابساهم المهم ماما قعدت حوا بتاع نص ساعة ومتكسفتش مني او اتكسفت بس مكانتش قادرة توقف وطلعت وانا كنت في الصاله قدام التليفزيون بصيتلها وقولتلها ده كله تعالي اقولك حاجة
اتصدمت من رد لقيتها بتزعق في وشي بصوت عالي : انتي هتحاسبيني ولا اي اتظبطي يبت
انا اتصدمت ودخلت الاوضة فضلت اعيط ومكنتش بمثل انا كنت مقهورة بجد بعد ساعة لقيتها جيالي وندهت عليا وانا مرديتش ومبصيتلهاش وعيني مليانة دموع
ماما : يبنتي ردي عليا مبحبش اشوفك بتعيطي
متزعليش بقي
يبنتي ردي عليا
طب منتي غلطانة بردو
انا انفجرت فيها : ايه الي غلطانة دايما انا غلطانة مبتديناش فرصة نتكلم ودايما غلطانين عمرك موافقتينا في الراي عمرك محسستينا اننا ولادك اصلا دايما مستنيالنا الغلطة عشان تحاسبينا ولو مغلطناش تغلطينا ارحمينا بقي
لقيت ماما بصتلي كده وعيطت
انا : عارفه يماما انا كنت هقولك اي وانتي قاطعتيني ومديتينيش فرصة انطق حتي كنت هقولك ممكن نبقي صحاب بس متشكرة يماما ردك وصلني وسيبتها وخرجت وانا منهارة قعدت في الصالة اعيط
شوية ولقيت ماما جيالي وباين انها كانت مفحوتة في العياط وحضنتني وقعدنا نعيط في حضن بعض
ماما : انا اسفة يبنتي اسفة ليكي انتي واخوكي انا فعلا غلطانة عمري مفكرت كده بس انتي معاكي حق انا مقصرة معاكو فعلا سامحيني يحبيبتي سامحيني ورفعت راسي ومسحت دموعي
ماما : ممكن نبقي صحاب
انا ضحكت وحضنتها واول مره احس بحنيتها دي
انا : ممكن طبعا ياحلي ام في الدنيا بس هنبقي صحاب بجد مش ام قريبة من بنتها
ماما : اوعدك يحبيبتي
انا : تعرفي اني مليش صحاب
ماما : اي ده بجد ملكيش صحاب خالص
انا : اه مليش غير حسن هو صاحبي الوحيد وانا صاحبته الوحيدة واحنا الاتنين ملناش صحاب بجد
ماما : للدرجادي انا مقصرة لدرجة اني معرفش ان ملكوش صحاب
انا : بصي من اولها كده انتي هتكتشفي كده كل شوية فمتقعديش تحسسي نفسك بالذنب وكده انا بجد مش هبقي زعلانة كالما هتصاحبيني واوعدك حسن كمان مش هيزعل فمش عاوزاكي تقولي كده تاني
ماما : انتي حنينة اوي يحسناء
انا : طالعالك يماما
ماما ضحكت باستهزاء
انا : علي فكرا انا مش بتريق انتي حنينة وطيبة اوي بس بتحاولي تداري ده وعاوزة تبيني نفسك قوية
ماما : يسلام يسلام لا ده انا مخلفة فيلسوفة وانا معرفش
انا ضحكت : و**** بجد يماما
ماما : اوعدك يحبيبتي هبقي علي طبيعتي
احكيلي بقي لي ملكيش صحاب غير حسن وضحكت وانا
انا : ضحكت ايوه يرورو ( دلع ريهام )يصديقتي
ماما : رورو ؟ ماشي يجزمة ماشي
انا : ايوه مش صحبتي
ماما : طب قولي
انا : بصراحة احنا مش اجتماعيين مبنبداش كلام مع حد ومبنروحش نصاحب حد ومبنعرفش والمشكلة أن الي بيحاولوا يصاحبونا ياما بيبقو اطفال ياما بيبقوا مصاحبينا عشان يصاحبونا
ماما : يعني اي
انا : يعني ولاد تروح تصاحب حسن عشان يرتبطوا بيا عن طريقه والعكس
ماما : وانتو بتعرفوا ازاي
انا : انا البنات مبيتكسفوش من بعض فبيبداو كلام عادي الاول وبعدين يقولولي اما حسن فهو بيعرفهم بيلاقيهم بيسالوا عني وبيبصولي وكدا فبيتلككلهم علي اي حاجة ويمسكهم يفشخهم
ماما : ايه الالفاظ دي
انا : بذمتك في واحدة تقول لصاحبتها اي الالفاظ دي
ماما ضحكت اوي : اما نشوف اخرتها معاكي ده انا طلعت معرفش حاجه
قعدنا نحكي كتير اوي يحسن واتصاحبنا اوي فعلا محسستنيش انها امي لا كانت صحبتي وبعدين سالتها
انا : ماما عاوزة اكلمك شوية بس متزعليش
ماما : عارفه هتقولي اي ومش هزعل
انا : وهاخد راحتي في الكلام
ماما : مستعدة
انا : بصي انا لما جاتلي الدورة اول مره انا فاكرة لما اتكلمتي معايا في مواضيع الجنس وكدا بس انتي شرحتيلي زي مدرسين العلوم وبصراحه بسمع حاجات وبشوف حاجات وحاسة اني مش فاهمة حاجة وساعات بسال حسن علي حاجات بس بردو بتكسف شوية وفي حاجات بنات هو اكيد مش هيبقي عارفها
ماما : اسالي اي سؤال صاحبتك الخبرة مستعدة
انا ضحكت اوي : بصي اسمعيني للاخر ومتتكسفيش مني بصراحة انا عارفه الجنس بيتمارس ازاي وفاهمة ان مينفعش اعمل كده غير مع جوزي عشان غشاء البكاره وكده بس انا بحس بتعب اوي هنا وشاورتلها علي كسي وبحس اني عاوزة امارس الجنس وكدا وكنت فاكرة اني كدا لوحدي وبعدين سمعت البنات بيقولوا سبعة ونص وكدا وسالت حسن وهو فهمني وقالي بس الي بيعملوا كده البنات الي مش كويسين لغتية مشوفتك بتعملي كده فممكن تفهميني
ماما اتكسفت : استني بس قولتي اي لحسن
انا : انا مبتكسفش قولتله يعي ايه سبعة ونص قتلي يعني البت بتقعد تلعب بصباعها في المنطقة وقال اسمها لغاية متنزل شهوتها وترتاح وشرحلي يعني شهوة وكده
ماما : يخربيتكوا قال اسم المنطقه كمان 😂
انا : بقولك اي انا بردو لسه حاسة اني قاعدة مع امي انا هقول اسماء الحاجات بعد كده
ماما : ماشي وانا كمان متحسسنيش اني قاعده مع بنتي ضحكنا
ماما :بصي يحبيبتي انا ست زي اي ست وانتي فاهمة الشهوة اهو وحاسة بيها وعارفة انها متعبة وانا شهوتي عالية وماما من صغري تقولي كده لازم اعمل كده عشان اريح نفسي شوية
انا : يعني مش الشراميط بس الي بيعملوا كده زي محسن قال
ماما : مش اوي لو البنت تعبانة بتعمل كده
انا : طب بصي انا تعبانة وتقريبا كدا طالعالك في موضوع الشهوة ده
ماما ضحكت جامد : بصراحة انا عارفه من صغرك وانتي كده وبعدين بلاحظ عليكي اندرات مبلولة ولبناطيل ساعات بتتبل وده بيحصل لما يجي مشهد بوس في الافلام مثلا فانا خدت بالي بصراحة
وانا بقي مكنتش لابسة اندر وكلام ماما هيجني فشخ محسيتش ان انا مبلولة كده ماما بصت علي كسي قالتلي ايوه زي دلوقتي كده انا اتكسفت وحطيت ايدي علي كسي
ماما : اتكسفتي يبيضة
انا : يماما بقي
ماما : وريني كده
وفتحت رجلي وبصت وانا مكنتش لابسة اندر مع البلل كسي بان
ماما : ايه بقي صحيح حوار انك مبقيتيش تلبسي هدوم داخلية ده
انا : عشان الحر وكدا
ماما : قولي الصراحة
انا : بصراحة بحس بحرية كده لجسمي وبسخن اوي واي حاجه بتلمسني بتيجي فيا من تحت او من صدري بصراحة بولع
ماما : يوسخة
انا : اي رايك في الصراحة
ماما :بس غلط كده جسمك بيبقا باين
انا : لو مخدتش راحتي في بيتنا هاخد راحتي فين وبعدين هو في مين في البيت ده انتي وحسن وبابا علطول مش موجود
ماما : يسلام حسن يشوف جسمك عادي
انا : اه عادي ده نصي التاني ده
ماما: يحبيبتي ايوه بس هو راجل انتي كده بتتعبيه ده طيزك بتبقي باينة كانك ملك ( كانت اول مره تقول الحاجة باسمها قدامي )
انا : هو انا جسمي حلو
ماما : ده انتي قمر جسمك جميل يحبيبتي ويتعب اي حد حتي اخوكي حسن
انا : حسن قالي ان جسمي شبه جسمك
ماما : يوسخين هو حسن بص علي جسمي
انا : مشفهوش عريان بس جسمك باين حلاوته من تحت الهدوم
ماما اتكسفت : انتي فعلا جسمك شبه جسمي نفس الطيز 😂
انا ضحكت : طب متجربي تقعدي زيي
ماما : من غير هدوم داخلية ؟
انا : اه
ماما : لا يبت عيب
انا : مفيش غيري انا وانتي هتتكسفي مني جربي بس
ماما : لا
انا قومت مسكتها وهي كانت لابسة بيجامة مسكتها فكتلها زراير القميص وهي بتقاوم وبتضحك فكتلها وبان السنتيان روحت فكيته ونزلت بنكلونها بالاندر في ثانية بقت ملط
ماما وهي بتضحك : يخربيتك
انا : يخربيتك انتي اي القمر
متلبسيش حاجة خليكي كده
ماما اتبسطت من كلامي ولبست البيجامة عاللحم
ماما : عاجبك كده
انا : يعجب اي حد
ماما : طب قوليلي مفيش ولد كده ولا كده
انا : لا مفيش
ماما : مش قولنا الصراحة
انا : يعني انا قولت ده كله هخاف اقولك دي 😂
ماما : طب اشمعنا
انا : مفيش واد كده اشوفه اقول هو ده احس ان انا ينفع اتجوزه واعيش معاه وكده
ماما : اي الحكمة دي يولاد
انا : لا اعجبك
عاوزة اسالك سؤال
ماما : قولي
انا : السبعة ونص المفروض ان الست بتطلع فيها شهوتها ليه انتي بتعمليها مع انك متجوزة
ماما اتنهدت : نصيبي يحبيبتي مش كل الرجال. حلوين عالسرير
انا :ازاي
ماما: : في رجالة مبتعرفش تمارس الجنس
انا : طب ميتعلم
ماما ضحكت : لا يحبيبتي هو عارف بس مش قادر
انا: ازاي
ماما: لا عيب
انا : قولي بقي
ماما : يعني مثلا في بيبقا بتاعهم صغيرة وفي مش بيكملوا كتير بيجيبوا شهوتهم بسرعة وفي رجالة بتاعهم مش بيقف
انا : طب بابا اي مشكلته
ماما بحسرة : كله
انا اتصدمت
ماما : وهو كان كويس في الاول فبعد مجربت الجنس واتقطع عني بقيت تعبانة فهمتي ليه بقي بعمل كده
انا حضنتها: يحبيبتي عادي انا مش بلومك انا بس كنت عاوزة افهم
ماما حضنتني
انا : ممكن طلب
ماما : ايه
انا : طب انا تعبانة وعاوزة اريح نفسي
ماما : ريحي نفسك يحبيبتي بس متكتريش في الضرورة بس عشان متتاذيش وحاسبي تفتحي نفسك
انا : منا مش بعرف اعملها
ماما : بصي هتحطي صابعك علي المهبل كده
انا : تاني هتقولي مهبل
ماما ضحكت: علي كسك اتبسطتي كده
انا : طب متعمليلي انتي
ماما : لا كده كتير
انا : تعبانة يماما
ماما : ماشي تعالي قومت بسرعة قلعت البنطلون بقيت عريانة من تحت
ماما : شوف البت
انا روحت قالعة القميص : عشان تبقي كملت
ماما : يبت اهدي
قعدت قدامها وسندت ضهري عالسرير وفتحت رجلي : تعبانة يماما اوي
ماما حطت ايدها علي كسي وحسست عليه براحة وانا توهت في حتي تانية
ماما : يخربيتك ده كله عسل
انا : اااااه تعبانة يماما
ماما فركت كسي وقعدت تلعب فيه وراحت ماسكة زنبوري
انا صوتت : اااااه حلو اوي يماما كملي متوقفيش والنبي
ماما : ده يحبيبتي الزنبور وده مركز الشهوة اهم حتة في الكس وقعدت تلعب وتفرك لي كسي وانا توهت وراحت زودت السرعة وبقت تفتح كسي لغاية مجيبت اخري
صوتت جامد وعملت نافورة غرقت الدنيا وغرقت وش ماما
ماما بدهشة : يخربيتك ايه ده
انا مسكت ايدها :جميل اوي يماما
وحضنتها جت مسكت ايدي وحطيتها علي كسي وحركتها وفضلت تعلمني وانا جبت عساي تاني وغرقت الدنيا خالص
ماما : يخربيتك ده انتي تعبانة خالص
انا : شوفتي بقي
بصيت علي ماما لقيتها متغرقة من عسلي وكسها كان بالل البنطلون
انا : انتي سخنتي
ماما: لا عادي قومت قلعتها البيجامة وهي بتضحك وبتقاوم بالراحة قلعتها ملط
انا : هريحك بقي زي مريحتيني
ونزلت علي كسها فضلت احسس عليه والعب فيه وفركته زي مبعمل لنفسي وكان غرقان اوي وحيت مديت صباعي جواه كان سخن اوي من جوه كانه فرن
ماما : ااااااه بالراحة يحبيبتي بالراحة كملي
انا فضلت العب فيه وقومت علي بزازها ارضع منها
ماما : اااااه ارضعي يحبيبتي زي مكنتي بترضعي زمان وانا برض من بز وبلعب بايد في البز التاني وايدي علي كسها ماما صوتت وحابت عسلها زيي
ماما : يخربيتك انا عمري مجيبتهم كده
انا : انتي لسه شوفتي حاجة ورجعت اكمل
ماما : حسناء الحسي كسي يحبيبتي
انا عملت نفسي مستغربه : الحسه
ماما : اه يحبيبتي ارجوكي
انا : عملت نفسي قرفانة
ماما : متقرفيش يحبيبتي الحسي بس
نزلت لحست كسها كان كله متغرق عسل وحطيتي صباعي في كسها وانا بلحس ماما ولعت
ماما : ااااه يروحي يخربيت لسانك نيكيني بلسانك وصوابعك نيكي امك يحسناء امك تعبانة
وانا مكملة لغاية مجابت عسلها في وشي وانا لحسته قومت عليها وحضنتها وبوستها من شفتها
انا : ارتحتي ؟
ماما : حلو اوي يحبيبتي
انا: طب الحسيلي كسي زي ملحستلك
ماما مسكتني نيمتني علي ضهري ونزلت علي كسي تمص فيه بس كانت روعة وبتلحس كسي كانها بتاكل مانحة كانت مستمتعة وهي بتلحسه وانا ولعت وسخنت لغاية مجيبتهم في وشها وهي لحست عسلي
انا بوستها من شفتها ونمنا في حضن بعض خمس دقايق وقومنا لبسنا عشان انت جاي
انا : ماما اتبسطتي
ماما : اوي يحبيبتي هو الموضوع غريب بس حلو
انا : وانا مبسوطه اوي يماما ده اسعد يوم في حياتي وروحت حضنتها وبوستها
ماما : اوعي تزعلي مني يبنتي انا مليش غيركوا
انا : عمري مزعل منك ياجمل ماما في الدنيا
ماما : عاوزاكي تساعديني اقرب لخوكي زيك كده
انا : هتعملوا كده بردو 😂
ماما : ضحكت بس يوسخة
نرجع لحوارنا انا وحسناء
انا : اوووف ايه ده كله ده انتي طلعي قرده يبت
حسناء: يعم ده انت الي حاطط الخطة الرابع
انا : انا مبسوط فشخ يحسناء
حسناء: وانا بردو يروحي وزبك بردو مبسوط معانا 😂
بصيت عليه لقيته واقف وخارج من البنطلون فضحكنا
انا : لا ده تعبان وعاوزك تريحيه
حسناء: هو مفيش غيري في البيت ده 😂
انا : لا وحيات امك لو عشان تريحيها هتهمليني لاها احسن
حسناء: وانا اقدر اهمل حبيبي
ونظلت مص فيه وبقت محترفه في المص وانا خدتها فوقي بالعكس بقينا 69 قعدت الحس كسها وبصباعي في طيزها وكسها بدا يجيب عسل جامد وبعدين قومتها وفضلت الحس في طيزها
انا : ماما جت ناحية طيزك
حسناء: لا انا خايفة تاخد بالها
انا : عادي عادي وكملت احس في طيزها ورجعت لحست كسها
انا : لحسي احسن ولا ماما
حسناء: ماما
انا :طب ماشي وبقيت الحس جامد واعض زنبورها عدلتها وخليتها فوقي وبوستها من شفايفها ودخلت زبي في طيزها وانا ببوس فيها فضلت اطلعها وانظلها علي زبري
حسناء: ماما بتلحس احسن بس متعرفش تعمل الي انت بتعمله ده
انا : اي الي انا بعمله ده
حسناء : ااااااه بتفشخ طيزي اااه
انا : وايه كمان
حسناء: وبتوسعها
فضلت انيك في طيزها وثبتها وفضلت اطلع وانزل لغاية مجبت في طيزها وهي كانت جابت بتاع ٥ مرات حرفيا مكانتش قادرة جبتهم في طيزها وهي نزلت فوقي زي القتيلة
انا : معلش يروحي عارف انك فضيتي النهاردة
حسناء: خلصتوا عليا انت وامك
قلبتها ولبستها هدومها ولبست هدومي ونمنا
صحيت الصبح وجيت اصحي شروق لقيتها مش قادرة سيبتها وخرجت خدت دش وطلعت لماما في المطبخ
انا : صباح الخير يماما
ماما : صباح النور يقلب ماما ولقيتها بتحضني وبتبوس دماغي
انا : الاه مش متعود عالجمال ده
ماما : لا يحبيبي اتعود فين اختك
انا: مصحيتش
ماما : خلاص سيبها تعالي نفطر وشوية وهصحيها خرجنا نفطر
ماما : عاوزة اتكلم معاك شوية
انا : اتكلمي يماما
ماما : انا مش عارفه ابدا منين بس ..
انا : حسناء حكتلي يماما
ماما اتخضت :حكتلك اي
انا : انكوا بقيتوا صحاب وكدا
ماما هديت شوية : طب وانت
انا : يعني حد ميرضاش يصاحب القمر ده
ماما : انا اسفه يحسن عالعمر الي ضاع وسامحني يبني
انا : اي يماما الكلام ده منتي معانا اهو احنا بنحبك يماما بنحبك اوي
ماما : وانا كمان بحبكوا يحبيبي انا مليش غيركوا
ماما : هنتصاحب
انا : هنتصاحب يرورو
ماما : يادي رورو الي ماسكينلي فيها انت واختك
انا : حسناء بردو قالتلك يرورو
ماما: اه
انا ضحكت : لا احنا توام فعلا
قعدنا نحكي وكنت مبسوط فشخ بكلامها معايا كاني اول مره اعرفها وقومت حضنتها وبوستها وقولتلها تخش تصحي حسناء وانا هخرج كنت خارج عشان اسيبهم براحتهم
الي حصل وانا مش موجود
ماما دخلت تصحي حسناء
حسناء بتفتح عينها : صباح الخير يحبيبتي
ماما : صباح النور يروحي ده كله نوم
حسناء: مهو مالي عملتي فيا امبارح
ماما : اقفلي عالسيرة دي وقومي يلا
حسناء استغربت وقامت دخلت تستحمي وخرجت لماما
ماما كانت واقفة في المطبخ حسناء راحت عليها وحضنتها من ورا وحطت ايد علي كسها وايد علي بزازها
ماما زقتها ولفت لها
ماما : حسناء الي حصل امبارح ده مش هيتكرر تاني
حسناء: ليه يماما في اي
ماما : انتي بنتي وغلط الي احنا بنعمله
حسناء: غلط في اي يماما مش انتي اتبسطتي
ماما : غلط وخلاص يريت تقفلي كلام في الموضوع ده
حسناء زعلت ومشيت عالاوضة
ماما ندهت علي حسناء عشان تفطر
حسناء : مش طافحة
ماما دخلت لحسناء الاوضة : يحبيبتي ده غلط مينفعش
حسناء: خلاص يماما خليكي تعبانة وانا هفضل تعبانة وهنقعد ناكل في نفسنا ونكدي علينا عيشتنا تاني
ماما : كده يحسناء انكد عليكوا عيشتكوا شكرا وعينها دمعت
حسناء: يماما مش قصدي كده بس انا مصدقت اني شوفتك مبسوطة
ماما بتعيط : انا مش عاوزة انكد عليكوا عيشتكوا يحسناء انا بفير نفسي عشانكوا
حسناء حضنتها : وعشان نفسك يماما
حسناء: خلاص يماما انا اسفو ارجوكي متعيطيش عشان خاطري
ماما مسحت دموعها
حسناء: يلهوي عالقمر
ماما ضحكت
حسناء: خلاص يماما هسيبك براحتك ومش هنعمل حاجة تاني المهم تبقي مبسوطة
ماما ضحكت وعضت شفتها لا متبطليش
حسناء: يعني اعمل اي
ماما راحت قايمة منزلة البنطلون والاندر في ثانية وفاتحة رجلها لحسناء : انتي عارفه هتعملي اي
حسناء طارت من الفرحة وراحت علي كس ماما تلحس فيه زي الجعانة وقعدت تعض في زنبورها وملما والعة وقلعت البيجامة من فوق وبقت ملط وقعدت تقفش في بزازها وحسناء راحت حاطة صوابعها في كس ماما وقعدت تنيك فيها
ماما :ااااه اااه نيكي امك يحبيبتي نيكيني اااه ريحيني
حسناء : انتي بتاعتي يماما هبسطك
ماما : ايوه انا بتاعتك وهتفضلي تنيكيني علي طول ريحيني
حسناء طلعت علي بزازها تعض فيهك وايدها حوه كس ماما
حسناء: كسك حلو اوي يماما وسخن
ماما : كسك زيه يحبيبتي ااااه
حسناء: عاوزاكي تنيكيه
ماما : لما تتجوزي هفضل انيكك بردو مش هسيبك اااه يحبيبتي
حسناء هاجت اكتر وسرعت ايدها وكس ماما انفجر من العسل وغرق السرير
ماما : بحبك يحسناء انا مش هنكد علي نفسي تاني
حسناء: بس انا زعلانة
ماما : ليه يقلب ماما
حسناء : كنت متوقعة الاقيكي حالقة ومجهزالي نفسك زي منا جهزتلك
ماما : معلش يروحي مكنتش عاوزه اكمل بس خلاص
حسناء قامت راحت جابت السويت ورجعت وماما نايمة على ضهرها
ماما : هتفضلي لابسة كده
حسناء قلعت العباية الي كانت لابساها عاللحك وبقت ملط في ثانية
وراحت علي ماما فضلت تشيل شعر جسمها وبعدين نزلت علي كسها تنضفه
ماما : اااه بعد كده انا الي هشيللك الشعر
حسناء كملت وراحت قالبة مااما علي بطنها واتفاجئت من طيز ماما الي كانت بيضة ومحمره شوية وكبيرة فشخ في نفس الوقت مشدودة مش مترهلة
حسناء: ايه الطيز دي يماما
وشالت الشعر الي كان علي خرم طيز ماما وماما كانت بتصوت بعد مشالت الشعر اتفاجئت لقت خرم طيزها احمر ددمم وشكله سكسي فشخ وكمان واسع شوية باين انها كانت بتتناك فيه
حسناء: يماما طيزك جميلة اوي ازاي بابا بيقاومها
ماما بضحك : ابوكي زمان مكانش بيقاومها كان بيعشقها
حسناء ضحكت وافتكرت حبي لطيزها : كان بيعمل ايه
حسناء كان بيحبها ويقعد يضربني عليها ويبعبصني كان بينكها اكتر من كسي وكان بيقعد حوالي ربع ساعة يلحسها
حسناء عملت نفسها متفاجأة: يععع بيلحسها ازاي
ماما : لا عادي هو مكانش بيقرف وانا كنت بنضفها كويس قبل مينيكني
حسناء: بس مش بيوجع
ماما : اول مره بس وجعتني بعد كده بقت ممتعة وبحب اتناك منها وكنت كتير بطلب منه
حسناء: بس باين عليها دي واسعة اوي
ماما : ده كده ديقة من قلة النيك الاول كانت واسعة اكتر
حسناء وهي بتبعبص ماما : طب استني اوسعهالك تاني
ماما : لا مش عاملة حسابي هبقي اجهزهالك
حسناء :ماشي هصبر مع انها جميلة
بس قوليلي هو بابا كان جامد الاول
ماما : يلهوي علي ابوكي يحسناء مكانش بيرحمني من قبل الجواز كان علطول هاريني وزبه مكانش بيناك ولما اتجوزنا كان بينيكني مش اقل من تلت مرات في اليوم بس من ساعة لما عمل الحادثة وهو مبقاش بتاعه يقف وانا كنت اتعودت عالنيك فكسي تعبني اوي بس انا عمري مبينتله انه عاجز او حسيسته اني هيجانة عشان ماثرش في نفسيته
حسناء : انتي جميلة اوي يماما وخلاص انا هريحك مش هتبقي هيجانة تاني
ماما : يروحي
حسناء بس ايه موضوع قبل الجواز ده هو انتي وبابا اتعرفتوا علي بعض ازاي
ماما : كنا مع بعض في الكلية وحبينا بعض من سنة اولي فضلنا مع بعض وهو مكانش جاهز في الاول قعدنا سنة بنحب بعض وهو كان ساعات بياخدني يفضل يقفش في بزازي ويبوسني وكده لغاية مجه خطبني في تانية كلية بس هو اعتبره جواز وانا بردو كنت متاكده انه مش هيسيبني وكنت هيجانة انا كمان فنكني في طيزي واحنا مخطوبين وفتحني بعد الجواز
حسناء : طب لما كان بينيكك في طيزك قبل الحواز كان بيكيفك
ماما ضحكت: يشرموكة مركزة مع نيك الطيز 😉
حسناء : لا مستغرباه بس
ماما : لا عاوزة تتناكي من طيزك عشان تصبري نفسك لغاية متتجوزي
حسناء: اه بصراحة نفسي اجرب النيك هو احساسه عمل ازاي
ماما : يلهوي يحسناء حلو اي بتحسي ان روحك في حتة تانية بالذات لو مع الي بتحبيه
هبقي اريحلك طيزك بردو لما تريحيلي طيزي يروحي
حسناء اتخضت كده ماما هتعرف انها بتتناك من طيزها بس طبعا معرفتش ترد
ماما قامت قلبت حسناء عالسرير ونزلت علي علي كسها تلحس فيه وتلعب فيه
حسناء : ااااااي يماما ريحيني نيكيني نفسي اتناك اوي ااااه
ماما فضلت تلعب في حسنا وحسناء قلبتها وناموا عكس بعض 69 وحسناء بقت تنيك كس ماما بايدها لغاية مجابوا في بق بعض
ماما : كان فينك من زمان يروحي يلا نقوم نلبس لحسن اخوكي يجي يشوفنا كده
حسناء: اوووف تخيلي يخش يشوفنا كده
ماما : ضحكت تبقي مصيية
حسناء: اه فعلا مش هيعرف يمسك نفسه لما يشوف جسمك
ماما : اتلمي يشرموطة ده ابني
حسناء: مانا بنتك
قاموا يلبسوا حسناء لبست العباية عاللحم
ماما : البسي اندر وبرا يشرموطة
حسناء : اديكي قولتي اهو شرموطة مفيش شرموكة بتلبس اندر وبرا في البيت
ماما : يبت عيب عشان اخوكي
حسناء: هو هيبص عليا يعني
ماما : اه مش راجل
حسناء: لا متخافيش منه ده اخويا
ماما جت تلبس برا حسناء شدتها منها وجريت
ماما هاتي البرا يبت
حسناء: لا هتبقي شرموطة زيي كفاية سيبتلك الاندر عشان انتي مش متعودة ماما حريت علي حسناء تاخد منها البرا
حسناء: يلهوي علي شكل بزازك وهما بيترجوا وقامت حاطه بزها في بقها ورضعت
ماما : يبت اخوكي جاي اوووف
انا خبطت عالباب مام اتخضت وحسناء ضحكت وطلعت فتحتلي ماما طبعا لبست البيجامة من فوق عاللحم من غير برا دخلت سلمت علي حسناء وحضنتها احت مسكت زبي وضحكت دخلت ماما قابلتني وياهول مارايت ايه القمر ده اول مره اخد بالي من جسم ماما كده انا عارف انها جسمها حلو واحسن من حسناء كمان بس مش للدرجادي بزازاها كبار فشخ وتخيل معايا بقي البيجامة بسوستة وبزازها بتترج فيها بشكل اوفر فشخ انا تنحت كام ثانية وبعدين سلمت عليها وحضنتها ويخربيت بزازها كنت حاسس بيهام بيترجوا وانا بحضنها طبعا زبي قام فشخ وبرز من البنطلون كاني شايل سيف ماما خدت بالها وبصت علي زبري وركزت فيه اوي بصتله بتاع خمس ثواني
ماما : ايه يحبيبي مجيبتش حاجة ليه
انا كنت المفروض رايح اجيب هدوم : هاه لا معرفتش اجيب ملقيتش حاجة حلوه
ماما : عشان متعود تاخد حسناء تختار معاك
انا : اه
فعلا دي كانت اول مره اروح اجيب حاجه من غير حسنا متختار معايا ومعرفتش اختار حاجة لوحدي
حسناء: عشان تقدر بس النعمة الي انت فيها
انا : يبت ده انتي مبتعرفيش تطلعي السلم لوحدك لازم اكون معاكي
حسناء: نينيني وانت يخويا متعرفش تنجح لوحدك لازم اكون معاك
انا ضحكت : انت بتعايريني يحسناء ماشي عاجبك كده يماما
ماما : سيبك منها يحبيبي دي عيلة بغل اصلا ده احنا عايشين بحسك معتمدين عليك اعتماد كلي
حسناء: في اي ان شاء ****
ماما : يبت مين هيرميلنا الزبالة من غيره وضحكوا هما الاتنين
انا : اه انا اسيبكم لوحدكم يوم ارجع الاقيكوا عاملين رباطية عليا حاضر انا هسيبلكم البيت وامشي ومش هتعرفولي طريق ( بقلد ماما ) قعدنا نضحك احنا التلاتة
ماما : **** يخليكوا لبعض يحبايبي وتفضلوا في ضهر بعض
انا : ويخليكي لينا يماما عشان احنا منعرفش نعمل حاجة من غيرك بردو
كانت لحظة رومانسية وزبي ابن الوسخة مش راضي ينام بردو ومش عارف اشيل عيني من علي بزاز ماما
حسناء وماما قاموا دخلوا المطبخ يعملوا عشا
ماما : عاجبك كده يوسخة ده انا حاسة اني ملط
حسناء: بس متنكريش انه حلو
ماما : يخربيتك ده انا اول مره احسس ببزازي كده لما ببقي ملط مبحسش كده يخربيتك ده انتي شرموطة
حسناء: خدي من المتعة دي كتير
ماما : بس يبت اخوكي يقول اي لما يشوفني كده
حسناء : مهو قال خلاص
ماما : قال ايه
حسناء: مشوفتيش زبه
ماما : بس يوسخة ايه الي بتقوليه ده
حسناء: ايه مشوفتيهوش
ماما : لا شوفته بس مينفعش تبص علي بتاع اخوكي
حسناء: يعني انتي الي ينفع تبصي علي بتاع ابنك
ماما: مانتي السبب
حسناء : ليه هما بزازي الي هيجوه
ماما : خلاص هخش البس برا
حسناء: لا عشان خاطري متلبسيش ده انا بصي مولعة ازاي ورفعت العباية ومسكت ايد ماما حطتها علي كسها
ماما : ينيلك ده انتي غرقانة خالص
حسناء حطتها ايدها في بنكلون ماما لقت كسها غرقان
حسناء: طب منتي هيجانة اهو مالك بقي
ماما : يبت مينفعش
حسناء: لا ينفع
خرجوا هما الاتنين وحطوا الاكل عالسفرة وقعدنا ناكل وفضلنا نحكي واحنا بناكل
انا حبيت اولع الموضوع شوية : بس مقولتليش يماما اسه القمر ده
ماما: تسلملي يروحي ده انتي الي قمر
حسناء: لا فعلا يماما انتي قمر اوي النهاردة صح يحسن
انا : اه و**** بجد
ماما : عشان بنضحك ونهزر يحبايبي بدل النكد لازم ابقي فرحانة ولما افرح هيبان علي شكلك
انا : **** يديم الفرحة علي قلبك يقمر وتفضلي كده
ماما اتكسفت وكملنا اكل وقاموا شالوا الاكل وعملوا عصير وجابوه قعدنا وشغلنا التليفيزيون
انا : ناوليني يحسناء كوباية الماية دي بعد اذنك
حسناء جابت الكوباية وهي بتديهالي راحت موقعة نصها علي بزاز ماما
ماما : متحاسبي يجموسة
حسناء راحت ماسكة بز ماما كده ومسحت الماية من عليه وكان منظر سيكسي فشخ وجابت منديل وجت تمسح البيجامة
ماما : خلاص انا هقوم اغير بقي اتبليت
انا : لا خليكي كده مش مستاهلة وبعدين الجو حر اصلا
ماما بصيتلي كده بخبث وهي بتضحك
حسناء: اه خليكي مش مستاهلة ومسحت بزها بالمنديل
طبعا البيجامة صيفي وخامتها خفيفة مع الماية بقت حرفيا شفافة وبقيت شايف بز ماما كامل والحلمة باينة كلها وكانت كسم الجمال انا برقت في منظر بزازها وزبي قام زي العمود حسناء قامت جابت كوتشينة وكانت بتتقصع وكان شكلها سكسي فشخ في العباية وانا زبري محتار بين بطلين بس كنت مركز مع بزاز ماما
حسناء : تعالوا نلعب كوتيشينة شوية بدل التليفيزيون الي مفيهوش حاجه ده نزلنا لعبنا الشايب واتفقنا ممكن يكون الحكم سؤال بردو وانا خسرت اول مره وحكموا عليا العب عشرين ضغط وانا نزلت عملتهم ونفسي اتقطع لاني مش بمارس رياضة فعشرين ضغط دول قطعوا نفسي
لعبنا تاني وحسناء خسرت وانا قولتلها هتنزلي ضغط عشان كانت هي الي حكمت عليا
حسناء: يعم لا مش هعرف احكمي انتي يماما
ماما : لا هتلعبي ضغط
انا بهزار : يعبيطة الضغط ده تمرينة لعضلة الصدر وانا عملت عشرين شوفي انتي بقي بصدرك ده تعملي كام
ماما وحسناء فطسوا ضحك وحسناء حاولت بس معرفتش تعمل ولا واحدة حتي وكانت رافعة طيزها وهي بتحاول وبزازها كانت مدلدلة كان شكلها سكسي فشخ
ماما : يعم دي ميتة مش هتعرف تعمل حاجة صدرها منفوخ عالفاضي وقعدنا نضحك احنا التلاتة
انا : خلاص العبي بطن
حسناء: يعم متشوف حاجة تانية
انا : لا هو هتعملي التمرينة ومش هسهلها تاني
حسناء نامت علي ضهرها بزازها كل بز نزل في ناحية عشان مفيش برا وكسها كان متحدد من العباية وعلمتها تعملها ازاي عملت واحدة وكانت بتتني ركبتها قولتاها لا غلط لازم تثبتي ركبتك قالتلي طب ثبتهالي عشان بتترفع غصب عني روحت قعدت علي فخادها وهي فعلا عرفت تعملها كانت تيحي ترفع جسمها وانا كنت اشدها عليا لغاية معملت خمسة بالعافية قومت انا وماما نحتفل بيها قعدن نضحك بعدين لعبنا وانا خسرت تاني
حسناء حكمت عليا اشيل ماما
ماما : يبنتي حرام عليكي انا قد الجموسة مش هيقدر يشيلني
حسناء: اتعصبت انتي اتنشن يماما جموسة ايه ده انتي جسمك جميل
انا : اه و**** فعلا اومال لو كنتي تخينة بجد كنتي قلتي ايه
ماما : يعني ايه اتنشن
قعدنا نضحك احنا التلاتة
انا قومت وشيلت ماما علي ايديا الاتنين شيلتها وهيجت فشخ من الحركة وبزازها كانوا باينين وانا شايلها كان موقف سكسي يعني
حسناء: ايه ده يولاه عريس وعروس ليلة دخلتهم نزلها عالسرير يبني
انا بصيت لماما وضحكنا فشخ ومن الضحك قعدت عالكنبة وهي فوقي وزبي رشق في طيزها وهو كان واقف ماما اتصدمت اول محست بيه وبعدين فضلت شوية وغمضت عينها
حسناء: انزلي من علي حجره يعروسة
ماما : بس يسافله
انا : ايوه طبعا عروستي وحبيبتي انتي مالك انتي
ماما وهي بتحضني : ايوه ملكيش دعوه
كملنا لعب وماما خسرت وقعدنا نتشاور انا وحسناء
حسناء قامت جابت الموبايل ووصلته بالسماعة وماما مستغربة
انا : ماما ارقصي
ماما : لا مينفعش ارقص ايه ياض انت وهي
حسناء: يلا يماما مفيش رجوع
ماما : لا يبنتي مبعرفش وبعدين هتكسف مينفعش
انا : يستي جربي واحنا هنقول بتعرفي ولا لا وبعدين مكسوفة من عيالك ازاي يولية انتي
فضلنا نلح عليها وفعلا قامت وبدات ترقص وكسم الهيجان يخربيت الفجر يجدعان ايه ده قعدت تهز وسطها شوية وبعدين بدات تسخن واندمجت في الرقص وكانت محترفة فشخ وبعدين انا وحسناء قومنا نرقص وحسناء بردو قمر يخربيتها قعدنا نرقص وهما الاتنين قربوا علي بعض وهزوا بزازهم ومن غير براهات وبزازهما كانت هتطير في وشي من كتر الحرية زبري كان واصل لاعلي مراحل الهياج وانا من كتر مهو واقف مبقيتش حاسس بيه بقي خلاص جسمي اتعود فضلنا نرقص لغاية متعبنا وقعدنا احنا التلاتة عالكنبة وهما الاتنين بصوا علي زبري كان واقف انا داريته وحسناء ضحكت عالموقف وماما ضحكت بكسوف
ماما : يخربيت شيطانكو يعيال ده انتو مصيبة
انا : ده انتي الي طلعتي مصيبة اومتل فين الفرفشة دي من زمان يشيخة ده انتي مكنتيش بتضحكي ده انتي طلعتي حتة عسلية
ماما اتبسطت اوي بالكلمة : خلاص بقي اوعدكوا اني مش هنكد تاني
حسناء: لا وايه يحسن تقولك مبعرفش ارقص ده انتي لو رقاصة كنتي تقعدي صافينار وجواهر في بيوتهم
انا : اه و**** بجد ده انتي محترفة
ماما : بس بقي
حسناء: لا بجد اتعلمتي ده كله امتي
ماما : ملكيش دعوه اتعلمت عادي
فضلنا نلح عليها
ماما : ابوكوا كان بيخليني ارقصلوا كل يوم وكان بقي بيقولي اعمل ايه وكده لغاية مبقيت كده
حسناء: اه فعلا ده مش رقص عادي خالص
ماما : اه طبعا يعني انا استحالة ارقص في فرح انا مبعرفش ارقص الرقص العادي ده
ضحكنا احنا التلاتة
انا : يبختك يعم بابا تلاقيه بيتدلع كده كل يوم
ماما بضحكة مكسورة : كان زمان بقي ايام الشباب
انا : منتو لسه شباب مش بترقصيلوا ولا ايه
ماما : لا يحبيبي مبرقصلوش من ساعة الحادثة
انا : هو اي علاقة الحادثة
ماما : الحادثة يحبيبي صابت الخصية عند بابا
انا جمعت واتصدمت من المعلومة دي: معلش يمامامكنتش اعرف
ماما : لا يحبيبي متاخدش في بالك
حسناء حست القعدة بقت حزايني : خلاص بقي كفاية رغي يلا نلعب كمان كام دور كده قومنا لعبنا وحسناء خسرت وانا كنت عاوز افرفش الدنيا بصراحة بدل النكد فحكمت عليها تغني وغنت لتامر عاشور وكان صوتها نشاز وقعدنا نضحك احنا التلاتة ماما كانت في النص نمنا في حضنها
ماما : مبسوطين
انا وحسناء في نفس الصوت : فوق متتخيلي يماما ضحكنا وقومنا دخلنا الاوض ننام انا طبعا كنت هيجان فشخ من الي حصل طول اليوم دخلت علي شفايف حسناء وخدتها نيمتها عالسرير
حسناء: هيجان علي ماما يحبيبي
انا : يخربييتكوا كنت هجيبهم وانا قاعد
حسناء طلعته وحطته في بقها مكملتش دقيقة وجيبتهم في بقها
انا : معلش يروحي كنت هيجان اوي احكيلي الي حصل النهاردة ونكمل
حسناء حكتلي وطبعا كنت هيجت نزلت علي كسها امص فيه شوية وبعدين قلبتها علي بطنها وحطيت مخدة تحتها وقعدت الحس في خرم طيزها ودخلت لساني في طيزها وبعدين قومت ركبت فوقها ودخلت زبي في طيزها وهي هاجت فشخ وغرقت المخدة
حسناء: حسن فتحني ااااه دخل زبك في كسي مش قادرة
انا : مش دلوقتي يروحي اصبري
زودت النيك في طيزها لغاية مجيبتهم في طيزها ونمت فوقها خمس دقايق
حسناء: هنفتحني ؟
انا : انا وعدتك وبقولك هغتحك قؤيب وقريب ده معاد محدد انا عارفه ومخليها مفاجأة
حسناء باست شفايفي: بحبك
انا : وانا بعشقك
حسناء: بس مكنتش اعرف انك بتهيج علي ماما
انا : اول مره اسخن عليها كده وبعدين انتي الي قلعتيها البراه
حسناء: اه صحيح مانا عاوزه تنيك طيزي وكده هتعرف انك بتنكني
انا : بصي انا في حاجة في دماغي
حسناء: قول عشان تقريبا نفس الي في دماغي
انا : امك حاسة ان في بيننا حاحة صح ؟
حسناء: نفس الي في دماغي هي تقريبا حاسة
انا : بصي احنا هنقولها
حسناء: هنقولها ايه بالظبط
انا : بصي انتي هتعرفيها بس لما هي تكتشف ان طيزك مفتوحة وطبعا هي هتتصدم في الاول وهتسالنا ليه وازاي عملنا كده فهنقولها الحقيقة
حسناء: انا خايفة اوي يحسن
انا : متخافيش طول منا معاكي
حسناء: يريتنا مكنا جينا جنب ماما
انا : مسيرها هتعرف اكيد كانت هتقفشنا في يوم احنا بننسي نفسنا وهي ممكن تقوم تخش الحمام بس هتمسكنا فهي كده كده هتعرف بس في فرق لما ماما القديمة تعرف وماما الجديدة تعرف
حسناء: طب لو زعلت يحسن وموافقيتش اكيد عشان تسامحنا مش هتخليك تنيكني تاني
انا : بصي انا هحوال اقنعها وبنسبة كبيرة هعرف بس لو هختار بينكوا فانا عارف اختياري كويس انتي عارفه اختيارك ؟
حسناء: اه
انا : يلا نواجه بعض
انا وحسناء في صوت واحد : انت
دخلنا في بوسة طويلة اوي
انا : ثقي فيا
حسناء: طول عمري واثقة فيك وعمرك مخزلتني نمنا وجه اليوم المنتظر صحينا الصبح
حسناء كل الي في دماغها ان ماما هتعرف ان انا نيكتها وان حياتنا هتتخول بعد اليوم ده حسناء كانت متوترة
انا : اهدي ماما مش هتعرف النهاردة
حسناء: حسن انا متوترة اوي بجد قولي ايه الي في دماغك عشان انا تعبت
انا : متقلقيش
شوية وخرجنا الصالة نفطر بعد الفطار
ماما : يولاد مش المفروض تروحوا تجيبوا لبس
انا : اع يماما هنروح قومنا لبسنا وخرجنا
حسناء اتفاجئت لما خرجنا
حسناء: انت كنت عارف منين ان ماما مش هتعرف النهاردة
انا : المفروض انك اذكي من كده
حسناء: مش عارفه افكر
انا : انا كنت عارف انها مش هتعرف عشان كنت عارف اننا هنخرج
حسناء : ازاي يعني
انا : ايه يبت دماغك باظت خالص كده امتي ماما بتزحلقنا من البيت يحسناء وتقولنا اخرجوا
حسناء اتفاجئت وفتحت موبايلها شافت التاريخ
حسناء وشها نور واتنططت : النهاردة عيد ميلادنا
انا حضنتها : كل سنة وانتي طيبة يروحي
فجاة خدنا بالنا اننا في نص الشارع قدام البيت والناس كلها بتبص علينا
عم احمد البقال وهو بيضحك : كل سنة وانتو طيبين يولاد
كل الناس الي عارفيننا في الشارع قعدو يقولولنا كده
( كل سنة يوم عيد ميلادنا ماما تزحلقنا واحنا بنبقي عارفين ونروح نعمل نفسنا متفاجئين بعيد الميلاد )
مشينا واحنا فرحانين فشخ وروحنا جبنا لبس وحسناء اختارتلي اللبس وانا روحت معاها اختارتلها فستان كان تحفة عليها وروحنا البيت اول مدخلنا لقينا طبعا البتاعة الي بتفرقع الي بتخضنا بجد حتي واحنا عارفين انها هتفرقع وتورتة وعيد ميلاد تقليدي والعيلة كلها متجمعة وعمامي وخوالي وكده طول عمرنا كل عيد مبنجبش لبعض هدايا في اليوم ده بس انا حبيت اخلي اليوم ده مميز كل عيد ميلاد كل قرايبنا بيجيبوا الهدايا ويخبوها وهما داهلين وبيحطوها في ركن كده بتتجمع في الهدايا وبعدين بنروح نفتحها انا وحسناء ونخمن مين جايبها فتحنا الهدايا وكان باقي هدية بس كان كل الي موجودين هداياهم اتفتحت استغربنا وحسناء وخدتها فتحتها لقت فيها سلسلة دهب ( اه انا حوشت حق السلسلة الدهب كان بقالي سنة بحوش عشان اليوم ده ) طبعا كل الي موجودين استغربوا وماما مسكتها : دي دهب حقيقي مش فلصوا فبدات الصدمة دي هدية كبيرة وكل الي موجودين معروف هديتهم بس البوكس كان فيه زي جيب سحري كده موجود تحت حسناء شالته لقت صوره ليا انا وهي من الطفولة وانا ماسكها وحاضنين بعض وانا ببوسها من خدها 😘 اكتر صورة بنحبها
كل الي موجودين اتخضوا وحسناء بصتلي واتفاجئت وحطت ايدها علي بقها انا حضنتها
انا بصوت عالي: من اول متولدت وانتي جنبي وكل حاجه بالنسبالي عمري معرفت اعمل حاجه من غيرك انتي اختي والبيست فريند والاهم من كل ده انتي حبيبتي وحضنتها قدام كل الموجودين وحسناء عيطت وماما عيطت بس انا وحسناء كنا فاهمين الي انا اقصده اكتر دي كانت اول مره اعبر عن حبي لحسناء قدام الناس يمكن محدش خد باله بس كفاية اننا عارفين ده كان بالنسالنا زي لما اكون جبت الخاتم ونزلت قدامه واديتهولها قدام الناس
حسناء فضلت حضناني طول اليوم بجد ومبتتكلمش وعماله كل شوية تبوسني ( ده اكتر يوم عبرنا فيه عن حبنا لبعض ) كل شوية حد يقولنا مل سنة وانتو طيبين وحسنا حضناني من جنبي ودماغها علي كتفي وانا برد وهي مبتردش وماما كانت طايرة من الفرحة اول مره اشوف ماما فرحانة كده ( بابا كان مسافر بالمناسبة) خلص اليوم وفضلت حسناء مبتتكلمش طبعا ماما كانت هتسافر لبابا وهتقعد تلت ايام وهترجع عشان بابا كان مسافر لعمي عشان تعبان واحنا كنا عارفين جهزنا معاها الشنط
الخامس
جهزنا معاها الشنط وحسناء كل شوية تبوسني وتبوس ماما انا كنت طاير من الفرحة عشان فرحت حسناء
ماما قبل متنام : انا كل مره قبل مسافر كنت بقولك خلي بالك من اختك بس المرادي هبقي سخيفة لو قلتها **** يخيكوا لبعض يحبايبي
دخلنا الاوضة انا وحسناء وعيننا في عين بعض متكلمناش العيون كانت بتقول كل حاجة مكانتش طالبة نيك النهاردة كمان انا عاوز اريح لبكرة وهي كمان شكلها كانت زيي مكانتش عاوزة تتناك فضلنا حاضنين بعض وعيننا في عين بعض مبنتكلمش لغاية منامت روحت خدتها في حضني جامد ونمنا
ماما وهي بتصحينا : يعيني عالعشاق
انا : قومت بوست ماما : واتي بردو معشوقتي وحسناء قامت باست ماما وفطرنا قبل مناخد دش طبعا عشان حسناء كانت ناوية تجهز نفسها كويس مكانتش تعرف اني هفتحها النهاردة بس كانت كده كده بتنجهز نفسها فطرنا وماما باستنا ومشيت حسناء
حسناء: قوم خد دش عشان انا هتاخر 😉
انا قومت خدت دش وحلقت شعر زبي
ولبست شورت بس من غير بوكسر تحته ومن غير تيشيرت خرجت حسناء شافتني وضحكت حسناء كانت مكسوفة دي كنا اول مره نبقي فيها لوحدنا كده وهناخد راحتنا فشخ دخلت حسناء طولت جوه وخرجت وهي لابسة قميص نوم اسود قصير واصل تحت طيزها بحاجة بسيطة ومفتوح من الجنب ومن عند الصدر في حبلين علي حرف x كده بزازها كلها باينة معادا الحلمة كان شكلها سكسي فشخ كانت بتنور وجت عندي وهجمت بشفايفي علي شفايفها قعدت ابوس فيها وهي بتبوس فيها عمالين نلمس بعض انا بايدي علي طيزها بقفش فيها وبمسكها جامد او اقفش بزازها وامشك الحلمة كنت بلحس رقبتها وهي بتلحس مسكتها نيمتها علي ضهرها عالسرير ومش عارف امتي بقيتا ملط هي قلعتني البومشر امتي واتا قلعتها القميص امتي قعظت ابوس فيها ونزلت الحس رقبتها وبزازها وابوس في كل حتة في جسمها نزلت بوست فخادها ولحستهم وطلعت علي حلمة پزها لحستها واعض فيها بالراحة وبعدين نزلت علي كسها كاني اول مره اشوفه ودي كانت اول مره اشوفه بجد انا اول مره المس حسناء والدنيا مش ضالمة فكنت كل شوية اتفاجئ من جمالها كسها احمر وزنبورها كبير وبارز وهي وكسها تخين وكبير مكلبظ كده دخلت لساني في كسها ولحست كسها من جوه وبقيت افتح شفايف كسها وانا بلحس حسناء صوتها كان عالي اوي واول مره تاخد راحتها كده صوتها كان يهيح اصلا لوحده لحست كسها وحطيت زنبورها في بقي وشفطته وحسناء ماسكة شعري وضاغطة راسي علي كسها وانا مستمتع فشخ مش عاوز اسيب كسها
حسناء: ااااااه يحسن حلوووو حلو اويييي اااااي اااااوف
انا اكملت لحس وهي حطت ايدها علي زنبورها وانا بلحس وفركته انا فهمت انها هتجيب كملت مص ودخلت لساني جوه كسها وي بتفرك زنبورها لغتية مجابت شلال عسل في وشي
حسناء : ايه ده انت بتلحس احسن من ماما انت اول مره تشوفه ولا ايه
انا : ظايما كنت ينيكك في الضلمة
حسناء : انا بتاعتك
ونزلت علي زبي الي كان واقف وهي كمان اول مره تشوفه انا زبي ابيض وراسه حمره وعروقه بارزة فشخ وطوله ٢٠ سم وعرضه ٥ سم ومشدود علي اخره مفيش جلد زايد حسناء بصت عليه : جمييل اوي
بصتها ليه سخنتني فشخ وراحت بايساه من راسه وبصتلي وباسته تاني وفضلت تبوس فيه وبعدين راحت لحساه من تحت لفوق ونزلت علي بضاني حطيتهم في بقها ولحست فيهم شوية وانا متكيف فشخ وصوتي عالي وبعدين لحست فيه لغاية نوصلت لراسه وبعدين راحت حاطاه في بقها مصت الراس بس الاول وبعدين تفت عليه ونزلت مص فضلت تمص وهي بتبصلي وشكلها مان سكسي فشخ وراحت حطاه كله وصلت ببقها لغاية بضاني وغمضت عينها وخنقت نفسها بيه فضلت تمص في زبري وانا مبقيتش قادر استحمل قومت خدتها في وضع الدوجي وهي نزلت راسها ويخربيت جمالها طيزها كبيرة فشخ وبيضة شمع ومفيش ترهل واحد ولا تجعيدة ولا حتي شعراية عبارة عن كتلة ملبن كل فرد. محمره من النص ومسكت انا فردتين طيازها وفتحتهم يخربيت جمال خرم كيزها احمر ومفتوح ومشتاق ليا وفي خط فوقه وتحته حمر نزلت لحست طيزها وقعدت الحس فيها كتير ودخلت لساني جوه لاخره ونكتها بلسلني شوية ورجعت بصيت علي كسها كان حلو فشخ في الوضعية شفايفه مفتوحة رجعت مصيته وحطيت صوابعي في طيزها نيكتها بيهم
حسناء : يحبيبييي نيكني بقييي اااه
دخلت زبري في طيزها واحدة واحدة لغاية موصل لاخره وسيبته شوية وبعدين سحبته بره خالص ودخلته من اول وجديد تاني بالراحة وكررت الحركة دي وسرعت الرتم بقيت انيكها بسرعة وبدخل زبري لغاية البيضان بعدين خرجت زبري ونمت علي ضهري وهي طلعت فوقي ووشها ليا ومسكته بايدها دخلته في طيزها ونزلت عليه فضلت تطلع وتنزل وانا شفايفي في شفايفها بعدين مسكت بزازها وهي طالعه نازلة وحطت ايدها علي كسها تفرك فيه انا شيلت ايده وقعدت العب انا في كسها وزبي في طيزها وهي بتفرك في بزازها سرعت ايدي وهي بقت تطلع وتنزل بسرعة وجابت شلال عسل تاني وصل لوشي قومت وانا زبي في طيزها شيلتها نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها وبوستها ولساني بيلحس لسانها وزبي داخل كالع في طيزها لغاية مجيبتهم جواها بكمية مش طبيعية قعدت كتير انزل وهي كل دفعة تتاوه لغاية ماللبن كله نزل في طيزها شيت شفايفي من شفايفها
حسناء : ايه المتعة دي ده انت منكتنيش قبل كده
انا : ايه القمر ده انتي ملاك يحسناء نمنا جمب بعض شوية
حسناء : نفسي نعيش كده انام معاك براحتي واتمتع بيك
انا : هيحصل قريب
حسناء : وعاوزاك تتمتع بيا كلي بقي
انا : هيحصل قريب واقرب منتي متخيلة
حسناء بابتسامة حسرة : ماشي ( النيكة الجاية )
انا : متزعليش
حسناء : متجيبش سيرة الزعل علي لسانك
ريحنا خمس دقايق حنب بعض ومديت ايدي تحت علي كسها
حسناء : متركز مع طيزي اكتر يروحي معلش وسيبه شوية
انا : اشمعنا
حسناء : خلاص خلاص خد راحتك
انا : قولي يبت في اي
حسناء : بتولعني يحسن وبعدين بتنيك طيزي بس
حسناء بعد خمس ثواني : انا اسفة يحسن اني قولتلك كده خد راحتك يحبيبي انا كلي ملكك انا بس قولت اقولك انا بحس بايه عشان انت سالت
انا قومت مديت ايدي علي كسها تاني حسناء اتصدمت ( لان دي مش طبيعتي انا لو عرفت ان في حاجة بتدايق حسناء استحالة اعملها ) حسست علي كسها وقومت لحسته وهي ممانتش متفاعلة اوي قومت روحت بشفايفي علي شفايفها وبوستها من بقها وبقيت احرك زبري علي كسها من فوق واروح واجي
حسناء : اوووف يحسن انت كده بتولعني اكتر
فضلت كده شويه
حسناء : اووووف طب ريح طيزي طيب ارحوك يحسن دخله انا قومت مدخل زبري في كسها مره واحدة
حسناء برقت واتصدمت ومسكت دماغي وباستني من شفايفي انا كملت ببتاعي شوية حسناء صرخت صرخة عرفت اني كده فتحتها ( اللحظة الي بحلم بيها من سنين ققتها في احلي ظروف ممكنة )طلعت بتاعي من كسها ومسحت الدم وحسناء متفاجأة شيلتها ودخلنا الحمام وهي باصه في عيني مبتتكلمش شغلت الدش وغسلتلها مكان الجرح وشيلتها وخرجنا
انا : ايه راي.....
حسناء هجمت علي شفايفي بوس كانت بتاكلني حرفيا فضلت كتير وبايدها ماسكة زبي نيمتها علي ضهرها ودخلت زبري في كسها ده كله وانا ببوسها دخلت نصه وفضلت اكلعه وهي بتتاوه بس وانا ببوسها ومش راضية تسيب شفايفي وانا بدات ادخله اسرع وهي بدات تتعود كسها كان سخن اوي من جوه وهي حاوطتني بايدها وبقت تخربش ضهري وانا بنيك فيها فضلت انيك وحسيت كسها في ماية بتقابلني خرجت زبري انفحر كسها بالعسل واحنا لسه في البوسة دخلته تاني وفضلت انيك وبدون مسال انا كنت حاسب ايام التبويض عند حسناء والنهاردة حسناء بنسبة كبيرة استحالة تحمل سرعت زبري وهي حسن اني هجيب قفلت علي وسطي برجلها ونزلت جواها لبني اكتر من اي مرة في حياتي قعدت كتير اوي بفضي لبني ده كله ولسه بتمص السنة بعض ونعض شفايف بعض في اطول بوسة في التاريخ تقرييا وسيبت زبري جواها لغاية مخرج واخيرا حسناء سابت دماغي وشفايفنا سابوا بعض لبني حه يخر من كسها حسناء حطت ايدها سدته ورفعت رجلها عشان يخش جوه اكتر
انا : بحبك يمراتي
حسناء عيطت من الفرحة وفضلت تبوس في وشي وفي جسمي وفي ايدي
حسناء : انت ازاي كده انت ملاك نازل من السما انا بحبك اوي انت جوزي وانا هعمل اي حاجة تامرني بيها انا مستعدة اديلك عمري
انا : احنا سوا مش هتعملي الي اقولك عليه احنا هنعمل الي هنقول عليه ونتفق عليه متقوليش هبقي ومش هبقي انا عاوزك افضلي كده متعمليش حاجة انتي مراتي من ساعة متولدنا حضنتها
حسناء : طلع اقرب من ماكنت متوقعة فعلا
انا : انا بحسب لليوم ده من زمان ياية عشان كل حاجة تمشي مظبوطة انا عارف انك مش هتحملي انا حاسب ايام التبويض بتاعتك
حسناء : ده حلم حياتي يحسن واخيرا اتحقق انا مش عاوزة حاجة من الدنيا
انا : لا لسه في حاجات كتير عاوزها انا مشبعتش منك
حسنا نزلت بايدها تلعب في زبي وانا حيت المسكسها قالتلي لا انا الي هعمل كل حاجة النيكة دي بتاعتي وانت بتاعي مسكت زبي لعبت فيه بايده ونزلت عليه بشفايفها مص لغاية موقف تاني فضلت تمص بطريقتها وانا هيجت
انا : عاوز الحس
حسناء خرحت زبي من بقها : طيز مراتك ولا كس مراتك
انا : مراتي عاوزة ايه
حسناء : الاتنين يجوزي
وجت عليا وانا نايم وقعدت علي وشي وان لحست كسها الاول قعدت الحس فيها والحس العسل وهي مولعة وحشرت صوابعي في طيزها ولحست كسها لغاية مجابت ميتها لفت وقعدت بطيزها علي بقي قعدت الحس طيزها كامد وحطيت صوابعي في كسها قعدت ادخله واخرحه بسرعة في كسها لغاية منزلت شهوتها تاني
حسناء : يخربيتك انا حيبتهم مرتين ورا بعض
انا : مش قولتي هتتحكمي اتحكمي
حسناء : ماشي قامت ومصت زبي شوية ودخلته في طيزها الاول عشان لسه جايبة شهوتها قعدت بوشها علي زبري وبقت تتنطط عليه بطيزها وطالعة نازلة عليه وبعدين نقلت زبي علي كسها وقعدت عليه فضلت تنيك نفسها بزبي لغاية مجابت عسلها للمره التالتة وانا حيت لبني في كسها نامت عليا وكنا فرهدنا نمنا صحيت واحنا ملط نايمين في السرير وهي جنبي يخربيت الجمال صحيتها وبصيت في الساعة لقيتنا العصر قومتها جت تمسك قامت دخلت الحماما وفتحت الدش انا دخلت وراها كان نفسي اجرب نيكة الحمام دخلت وهي ضحكت
حسناء : اطلع بره يسافل سيبني استحمي
انا : حميني عشان مبعرفش دخلت عليه بوستها تحت الدش بعبصت طيزها ولفيتها وحشرته في طيزها ( النيك في الحمام بيبقي نيك طيز معروفة يعني)فضلت انيك في طيزها وجيبتهم في طيزها هي نضغتلي زبي وحمتني فعلا وانا حميتها ونضفتلها طيزها وكسها من لبني وخرجنا من الحمام ملط راحت عالدولاب تجيب هدوم جيا من وراها وضربتها علي طيزها صوتت
انا : لغاية لما ماما تيجي مشوفكيش لابسة حاجة
حسناء : ازاي يعم
انا : الجسم ده مينفعش حاجة تخبيه
حسناء : طب اندر وبرا بس
انا : يسلام وانا كدا اشوف ايه
حسناء : طب حاجة وحدة
انا : ماشي ولو عاوزاني البس انا كمان البس
حسناء : لا لو تعرف تقعد كده ملط خليك
خرجنا المطبخ وماما كانت سايبة اكل جبنا الاكل حطيناه عالسفرة وحت تقعد قولتلها استني وحطيت ايدي تحتها وبقت تاكلني في بقي وانا ايدي بتلعب في طيزها وكسها من تحت
حسناء: نامل طيب الاول
انا كلت شوية وقرصتها من بزازاها وخدتها علي زبي وهي بتاكلني في بقي وانا زبي راشق في طيزها
انا : مش عاوزة تقلعي الاندر حسناء قلعت الاندر ورمته بعيد وانا لفيتها وحطيت زبي بين فخادها كان حاكك في كسها فضلنا ناكل بعض وكل شوية ارشق صباعي في طيزها وهي تلحسه او انا الحسه واخد عسل كسها احطه عالاكل وناكله لغاية مشبعنا قومنا غسلنا ايدنا طلعما من الحمام جت تروح عالاوضة قولتلها لا تعالي عاوز انيكك في الصالة طلعنا الصالة وانا خدتها عالكنبة ونيمتها في وضع الدجي ونكتها علطول فضلت انيك طيزها وهي جابت عسلها عالكنبة وبعدين دخلته في كسها لغاية مجيبتهم في كسهاريحنا خمس ظقايق وقومت شغلت التليفيزيون وهي مستغربة
حسناء : طب مش هنستحمي
انا : خليكي كده لبني في كسك
جت واحنا ملط وقعدت في حضني وفضلنا نتفرح عالتليفيزيون ملقيناش عليه حاجة
حسناء : ممكن طلب
انا : انتي تؤمري
حسناء : انا عمري متفرجت علي سكس وعاوزة اجرب
انا : ولو انه غلط نتفرج بس انا مش هخلي نفسك في حاحة جبت الموبايل وصلته عالشاشة
انا : احيبلك فيلم اخ واخته
حسناء اندهشت :ايه ده هو فيه
انا : طبعا في كل حاجة
جبت الفيديو واتفرجنا ولقيتها هاجت وبتحسس علي كسها جيت اقوم انيكها
حسناء : تيجي نمثل
انا ضحكت ووافقت وهي خلتنا نلبس الهدوم عشان نمثل صح هي ماسكة الموبايل بتتفرج علي فيديو وابتحسس علي كسها وانا دخلت وواقف بعيد اتفرج عليها وبضرب عشرة هي شافتني
حسناء : اانت ازاي تتجسس عليا
انا : اسف بس انا هقول لماما
حسناء : لا ارجوك متقولهاش حاجه انا هعملك الي انت عاوزة بس متقولهاش
انا : طب كملي
حسناء : اكمل ايه
انا : الي كنتي بتعمليه عاوز اتفرج
حسناء : مينفعش انت اخويا
انا : خلاص ماشي يماما
حسناء : خلاص خلاص
قلعت الشورت الي كانت لابساه وقعدت تلعب في كسها وانا نزلت البنكلون وقعدت العب في زبي
انا : ممكن نساعد بعض
حسناء : ماشي بس متعملش حاجة
انا روحت قعدت العب في كسها وهي تلعب في زبي وبعدين نزلت لحستلها وهي مصت زبي
حسناء : دخله يخويا
انا : مش قولتي مينفعش
حسناء مسكت زبي وقعدت عليه بكسها
انا : انتي مفتوحة
حسناء : اه مفتوحة من حبيبي
كملت نيك فيها وجبتهم حواها وحرفيا زبي نزل بالعافية من كتر مجيبت لبن النهاردة قعدنا نضحك
انا : اتبسطتي
حسناء : اه حلو
شغلت فيلم رومانسي وقعدنا اتفرجنا عليه وكل شوية ابوسها واحنا ملط طبعا فسخنا شوية جيت انزل عليها
حسناء : مش كفاية نيك النهاردة بقي انا تعبت
انا : وانا كمان زبي وجعني
حسناء : خلاص الحس كسي بس
انا : لا هلحس طيزك عشان كسك في لبني
حسناء : عادي منا بلحس عسلي
انا : لا انا هقرف من لبني الحسيه انتي
حسناء : ماشي الحس طيز مراتك يحبيبي
ونزلت علي طيزها الحس فيها وهي كل شوية تطلع اللبن من كسها وسخنا فشخ لغاية مجابت عسل كسها قومنا دخلنا عملنا عشا وعملنا عصير عشان كنا تعبنا فشخ وخرجنا كلنا وشربنا العصير وحسيت ان بقي في طاقة تاني حسناء قامت جابت عصير تاني من جوه وطلعت فوق السفرة ودلقت عصير علي كسها وطيزها كان شكلها سكسي فشخ
حسناء : يلهوي انا دلقت العصير كده ماما هتضربني الحقني يحسن
انا روحت عليها فضلت الحس العصير ولحست كسها وبعدين فضلت الحسه من كيزها ولحست طيزها وقومت حطيت زبي في كسها وقولتلها هبدلك العصير بلبن وشوية وبدلت زبي دخلته في طيزها فضلت انيك في طيزها لغاية مجيبتهم في طيزها
حسناء : اه كده ماما هتشوف لبنك في طيزي
انا : هتعمل فيكي ايه
حسناء : هلحس لبنك من خرم طيزي عشان هي بتحب لبنك
انا : لا هتضربك
حسناء : لا هتخليك تنيكها
انا حسيت حسناء بتخرف شيلتها ودخلنا تحت الدش ومكانش فيا حيل اعمل حاحة تاني كنا خلصنا حرفيا خدتها ونضفتلها كسها وطيزها كانوا مليانين لبن ونشفتها وخرجنا عالسرير كانت الساعة ١٢ نمنا جنب بعض ملط وخدتها في حضني صحيت الصبح لقيت ملاك نايم حنبي ملط شكلها كان سكسي فشخ هيجت وزبي وقف بس مرضيتش انيكها قلقت عليها من الي حصل امبارح حسيتها كانت تعبانة خالص فضلت احسس علي شعرها وهي نايمة وحسيت بتعبها بصيت في الساعة لقيتها ١٢ الضهر بوست حسناء من راسها وقومت قولن اعمل حركة روشة وقومت عملت فطار وعملت عصير ودخلت الاوضة حطيت الصينية وروحت علي حسناء فضلت ابوس فيها لغاية مفتحت عينها بوستها راحت بايساني من شفايفي
حسناء : صباح الخير يحبيبي
انا : صباح الخير يحبيبتي
حسناء : انا قولت هصحي الاقيك بتبوسه مش بتبوس شفايفي
انا : منا حسيتك كنتي هتموتي مني امبارح قلقت عليكي بصراحة ضحكت وقامت لقيتني عامل فطار ومروق الدنيا
حسناء : ايه الرومانسية دي
انا : عندي غيرك
قومنا كلنا والاكل كان زي الزفت عشان دي اول مره اطبخ
حسناء كلت لقمتين : شكرا عالفطار يحبيبي
انا : وشكرا عالمحاملة قومي اعمليلنا فطار عشان بطننا متوجعناش ضحكنا وقومنا عملنا فطار وحسناء عماله تعلمني
انا : حسناء انتي بتستعبطي ؟
حسناء : ايه في ايه
انا حطيت ايدي علي كسها: مش انتي عارفه اني بحب العسل عالفطار
حسناء ضحكت : يحبيبي العسل ده لو فطرنا بيه مش هيبقي فيا نفس
انا : لا خليه ده وهاتي عسل من التاني المهم فكرنا وشربنا العصير زبري واقف من ساعة مصحيت وهي ملبن اصلا
حسناء : احكيلي اه الي حصل امبارح من ساعة مدخلته في طيزي انا جبتهم مره ومدريتش بحاجة انا حكيتلها
حسناءوهي بتضحك : يلهوي انا قولت كده
انا : اه يشرموطتي
نزلت علي شفايفها فضلنا في بوسة وبعدين نزلنا 69 فضلنا نلحس في بعض وانا ببدل بين طيزها وكسها وقومت نزلتها في وضع الدوجي وفضلت ادخله في كسها وهي مولعه
حسناء : اه يحبيبي نيكني عشان ماما تشوف عسلي وتشربه
انا هيجت اكتر وهي خدت بالها ونيمتني علي ضهري وقعدت بكسها علي زبي وادتني طيزها انا قعدت اضرب علي طيزها وهي بتطلع وبتنزل علي زبي وبقيت ابعبصها
حسناء : جيبهم في كسي عشان ماما تشرب لبنك من كسي وطيزي
انا ممسكتش نفسي وجيبتهم في كسها وريحت جنبي
انا : مالك ومال ماما يبت
حسناء : تصدق كسها وحشني
انا : يسلام
حسناء : ايه انت بتغير من ماما
انا : لا يروحي مبغيرش منها
حسناء : انا بردو مبغيرش منها لما كنت بتبص علي زبك
انا سخنت من الكلمة
حسناء : جاوب بصراحه انت عاوز تنيك ماما ؟
انا اتوترت بس مكنتش ناوي اكذب علي حسناء : حبيبتي انا مقدرش اخونك
حسناء: قول بس عاوز تنيكها
انا : هي ماما بطل واي حد هيبقي نفسه ينيكها بس انا بحبك انتي
حسناء : يعني المانع الوحيد
انا :دي مش حاجه قليلة بالنسبالي
حسناء : ولو قولتلك اني عاوزاك تنيكها ومش عشان اترتاح وكده لا انا بجد مش عارفه ليه نفسي تنيك ماما
انا : انتي بتتكلمي جد
حسناء : اه انا دايما صريحة معاك وبقيت بحس ماما صحبتي وبحبها اوي بس الغريبة اني مبغيرش منها انا لو واحدة بصتلك ممكن اكلها بسناني بس ماما لا حابه كده اوي
انا : انا واخد بالي بردو
حسناء : اوعي تكون مدايق
انا بعبصتها في طيزها : عمرك مدايقتيني يروحي
حسناء : تعرف تجيب فيديو واحد مع امه
انا سمعت كلامها وجبت فيديو واحد مع امه وكان فيديو عادي يعمني واد بيتفرج علي سكس وامه قفشته وبعدين قالها انا تعبان وكده وهي قالتله خلاص همصهولك لغاية متجيبهم وفي الاخر ناكها بعد مالفيلم خلص
حسناء : تيجي نمثله
انا : طب متمثلي انك ماما بس سيبك من القصة دي
حسناء : احسن نالف حاجة بمزاجنا
محضرناش هنقول ايه وحسناء دخلت لبست البيجامة الي ماما كنت لبساها يوم مكنا بنلعب وطبعا لبستها كلها عاللحم وخرجت قعدت وانا شوفتها هيجت وحسناء حرفيا نسخة من ماما قعدت ساكتة ففهمت انها مستنية بتاعي يقف
حسناء : حسن يحبيبي ممكن تجيب كوباية ماية
اناوقومت وبتاعي واقف طبعا جبت الكوباية ووانا بديهالها دلقتها علي بزازها
حسناء : اححححح ينفع كده يحسن
انا هيجت من طريقتها : اسف يماما استني انشفك
هنقول ماما بقا : تنشف ايه ومسكت الماية وراحت دالقة علي زبي
انا : خالصين
ماما : هقوم اغير عشان ماخدش برد
انا : انتي لسه لابسة البيجامة اقلعيها تنشف
ماما : لا اتكسف
انا : تتكسفي مني
ماما : خلاص متتكسفش مني انت كمان وراحت قالعة البيجامة وبقت بزازها ملط وراحت مقلعاني البنطلون وزبي وقف شامخ
ماما : زبك واقف ليه كده يلا
انا : منتي صدرك حلو اوي يماما
ماما : اسمهم بزاز
انا : بزازك حلوين اوي
ماما : بزازي احلي ولا بزاز حسناء
انا : لا طبعا بزازك
ماما : وانت شوفت بزاز حسناء ؟
انا : اه
ماما : وانت بتنيكها صح ؟
انا : ايه الي بتقوليه ده
ماما ضمتني علي بزازها : انت هتكدب علي ماما
انا : اه يماما بنيكها
ماما : طب هي احلي ولا انا
انا قلعتها البنطلون وبقت ملط : لازم اشوف عشان احكم
وقلعت انا كمان ونيمتها علي ضهرها ونزلت علي كسها فتحته كده وبصيت انا : لا لازم ادوق ونزلت علي كسها بلساني فضلت الحس فيه وهي هاجت
ماما : ااااه يحبيبي الحس كسمك ااه ريحني زي مبتريح اختك الشرموطة اااه
انا كملت لحس وقومت عدلتها في وضع الدوجي وبصيت علي طيزها وروحت ضاربها علي طيزها
ماما : اه نيك طيز امك حسناء مرضيتش تلمسها نيكها يحبيبي
انا فعلا كنت حاسس ان الي قدامي دي ماما وهيجت فشخ ونزلت علي طيزها الحسها
ماما : اااااه الحس طيز امك يحبيبي طالع لبوك ااااه
قومت وروحت حاشر زبي مره واحدة في طيزها
ماما : ااااي براحة اااه بقالي كتير متنكتش في طيزي ارحمني كده هتعور
انا : لا مش هتتعوري الطيز اللبوة دي تستحمل
ماما : دخله في كسي بقي
طلعت زبري وحشرته في كسها
ماما : ااااه تعالي يعلاء شوف ابنك وهو بينيكني بعد مناك بنتك ااااه زبره حلو اوي يعلاء
انا : زبري احلي ولا زبر بابا
ماما : زبرك طبعا ده انت نيييك اااااهه
ماما : طب طيزي احلي ولا حسناء
انا : طيزك طبعا مفيش زيها
ماما : اااه طب كسي احلي ولا حسناء
انا : لا بصراحة كس حسناء مفيش زيه
ماما : ااوووف طب جيب لبنك فيه خليه حلو زي كس حسناء وانا في اللحظة دي جيبتهم في كسها ونمنا مفرهدين وانا بدات اخد بالي ان دي حسناء لاني فعلا كنت حاسس انها ماما
انا : يخربيتك كنت فاكرك ماما بجد
حسناء : ده انت طلعت مغرم بيها بقي
انا : انا مش مغرم غير بيكي
قومنا وقولتلها هفرجك علي فيديو سحاق
حسناء : لا بلاش
انا : شوفيه بس حتي لو معجبكيش عشان تعرفي تتعاملي مع ماما
حسناء وافقت وجبت فيديو بنت وامها وقعدن ندور علي اتنين يكون جسمهم قريب ليهم لغاية ملقيت اتنين شبههم
انا : اقرب حاحة ليكوا عشان مفيش حد في جمالكوا
حسناء ضحكت وبدا الفيديو وانا هيجت فشخ وحسناء بردو سخنت ولعبت في كسها بقيت انا العب في كسها وهي بتلعب في زبي واحنا بنتفرج وكل شوية ابعبص طيزها وهي جابت عسلها وانا جيبت لبني ولحسناهم لبعض
حسناء : هيجت ليه كده نفسك تشوفنا مكانهم
انا : فاهماني
حسناء : وايه كمان
انا : انتي عارفه
حسناء : وتنيكنا سوا
انا : اه
خدتها في حضني وريحتا شوية وشغلت فيلم رومانسي عادي وطبعا كنا ملط وبعبصة ومص وبوس وكله وبعد الفيلم مخلص عملنا واحد وجيبتهم في كسها وبعدها طلبنا اكل جمبري وسمك وسي فود وبقينا علطول بناكل وزبري في كسها او طيزها بيبقي متعة فشخ قومنا غسلن ورجعت دخلته في كيزها وفضلت انيكها لغتية محيبت في طيزها
فضلت طول اليوم انيكها لغتية منيمنا في حضني بعض وتاني يوم صحيت قبلها روحت علي كسها فضلت الحس فيه وابعبص في طيزها صحيت وانا بلحس طيزها وفضلت الحس لغتية مجابتهم في وشي ونيمتني علي ضهري بقت تتنطط علي زبري وهي بتصوت وعماله تبدله بين طيزها وكسها وادتني ضهرها وقعدت علي زبي بطيزها وانا عمال ادخله وافرك في كسها وابعبصه لغاية مجابت نافورة عسل كملنا اليوم نيك وهي مثلت انها ماما مره وجينا عالملعشا مكانش فيه طاقة
حسناء : خلاص كده
انا : الي جاي اكتر
كلنا وروقنا الشقة كانت زريبة حرفيا مكناش فاضيين نروقها ولبن في كل حتي والكنبة الفرشة الي عليها كانت لونها غير من كتر العسل واللبن قعدنا كتير نروق فيها ورشينا معطر وظبكنا الدنيا ودخلنا خدنا دش وعملت معاها واحد تحت الدش وخرجنا عملنا الواحد الاخير عالسرير وخلصنا
انا : انا دول اسعد ايام في حياتي ومڜ هيتكرروا تاني
حسناء : انا بملك العالم دلوقتي يروحي انت كل حاجة بالنسبالي بوستها في شفايفها
حسناء : هنعمل ايه بكره
انا طمنتها وشرحتلها هنعمل ايه قومنا لبسنا واحنا كنا نلط بقالنا تلت ايام خرفيا كنت مستغرب احساس اللبس وحسناء كمان كنا عاوزين نعيش ملط تاني نمنا وصحينا الصبح وحسناء قلقانة وانا كمان كنت قلقان بس مكنتش مبين وكنت بطمنها ماما جت وجرينا عليها انا وحسناء فضلت حضنانا كتير وفضلت تبوس فينا
ماما : وحشتوني اوي يعيال
انا : وانتي اكتر يماما حرفيا البيت فاضي من غيرك
قعدنا شوية وانا وحسناء كنا عاملين الفطار قعدنا فطرنا وانا دخلت الاوضة مسكت الموبايل وعملت نفسي بتفرج علي فيلم
ماما خدت حسناء عالاوضة: وحشتيني يبت
حسناء : انتي اكتر يروحي بس حسن جوه
ماما : لا متخافيش وحاطط السماعات في ودنه مش هيسمعنا تعالي بقي انا مش قادرة
السادس
ماما وحسناء نزلوا في شفايف بعض بوس وحسناء راحت منيمة ماما علي ضهرها وقلعتها هدومه خلتها ملط ونزلت علي كسها فضلت تلحس فيه وتعض فيه وماما بتصوت تحته حسناء متعمدة تعلي صوت ماما ودخلت صوابعها في كس ماما وشفطت زنبورها ماما كسها انفجر في بق حسناء وحسناء مسابتهاش ترتاح رجعت تمص
ماما : ايه يبت ده انتي طلعتي مشتاقة اكتر مني ااااه ريحي امك يحبيبتي ااااه ارحميني نيكيني يحبيبتي
انا ملقيتش احسن من دي لحظة وفتحت الباب ودخلت عليهم ماما صوتت من الخضة وحسناء طبعا عملت نفسها اتخضت ومسكت الملاية حطتها عليهم هما الاتنين
انا : ايه ده ايه الي بتعملوه ده
ماما : اسمع بس يحبيبي انا مسيبتهاش تكمل وعملت نفسي بعيط وخرجت روحت عالاوضة
ماما بتلطم علي وشها
حسناء: ماما ممكن تهدي
ماما : اهدي ايه يادي المصيبة ده انا مصدقت انه يحبني وعيطت
حسناء اتاثرت اوي بجد هي كانت متوقعة ان ماما هتبقي مدايقة بس عشان خايفة مش عشان خايفة اني ارجع بعيد عنها زي الاول
حسناء : حسن بيحبك يماما
ماما : اهو هيرجع زي الاول وياريته هيكرهني لوحدي ده ممكن يزعل منك انتي كمان ينهار ابويا اسود انا ايه الي انا عملته ده طب مش عاوزاه يحبني يارب بس يفضل يحبك
حسناء : ماما انتي متعرفيش حسن زيي انا هقوم اهديه حسن طيب وبيحبنا يماما
ماما : قومي وراه يبنتي بس لو اتعصب عليكي سيبيه وحاولي معاه لما يهدا
حسناء: سيبيه لي بقي متخافيش
حسناء: جاتلي الاووضة وحكتلي وانا فعلا اتاثرت المهم كملت الخطة زي مهي ماشية وخرجت لماما وهي في الاوضة خبطت عالباب
ماما : خشي يحسناء
انا دخلت وماما كانت بتعيط واتخضت لما شافتني
ماما : حسن وغلاوتي عندك اسمعني
انا حضنتها : متقوليش حاجة واسمعيني حسناء شرحتلي وفهمتني واقنعتني وانا مش هكابر ومش هضحك علي نفسي انتي ست وليكي احتياجاتك وبابا تعبان وكفاية حتي انك مبتحسيسهوش بكده لو كتمتي في نفسك ممكن تغلطي غصب عنك كفاية انك مستحملة كل ده يماما
ماما حضنتني اوي وعيطت : **** يخليك يحبيبي انت واختك وانا هعمل الي تقولي عليه والي يرضيك عشان انا مليش غيركوا
انا : انا مفيش حاجة هترضيني غير انك تبقي مبسوطة ومش هسامح نفسي لو وقفت في طريق سعادتك خرجت وحسناء دخلت ورايا وماما متفاجاة
حسناء : قولتلك ايه
ماما فرحت اوي وحسناء راحت عليها نيمتها علي ضهرها وقلعتها وفضلت تلحس وتمص في كسها وماما في قمة السعادة وحسناء دخلت صبعها في كس ماما وفضلت تنيكها لغتية مجابتهم
ماما : تعالي بقي عشان كسك وحشني ونيمت حسناء عل ضهرها وبدات تقلعها وحسناء قلبها وقع من الرعب ماما قلعتها هدومه وفتحت رجلها
ماما : ينهار ابوكي اسود ايه ده
حسناء : اصبري هفهمك
ماما : تفهميني ايه يشرموطة انا كنت واقف قدام الباب ومستعد ودخلت اعصابي كانت سايبة لدرجة مكنتش قادر افتح الباب حتي دخلت عليهم ووقفت قدامهم كنت محضر كلام بس كل حاجة راحت من بالي من الموقف
ماما بصتلي وانا واقف باصص في الارض ففهمت
ماما : لا لا لا حسن انت عملت في اختك كده
انا : مفيش اي رد فعل وانا مش بتصنع البرود انا فعلا مكانش فيه روح
ماما : ينهار ابوكو اسود **** يخربيتكوا يريتني مسافرت
انا : ماما ممكن تسمعيني
ماما : اسمع ايه ده انا هقتلكوا
ماما طردتنا من الاوضة وقعدت تعيط وحسناء كانت منهارة
انا حسيت كل حاجة باظت مكنتش مت قع ده الي يحصل بعد ماما ماتعرف اول مره معرفش اتكلم انا بعرف اقنع الي قدامي وكنت متاكد اني هقنعها فجاة كل حاجة باظت وحسناء بتعيط خدتها في حضني
انا : متعيطيش يحسناء ارجوكي انا مش ناقص
حسناء بصتلي : معاك حق انا مينفعش اعيط انا مش هعيط حسن احنا مش هنبعد عن بعض واليوم ده كده كده كان هيجي حتي ماما مش هتاخدك مني انا هواجه يحسن وهقف في وش العالم حتي لو هنتفضح وحتي لو العالم كله هيعرف حتي لو هيقتلونا هفرح طالما هنموت سوا انت كل حاجة ليا وانا مصدقت وصلت للي وصلناله ومش هسمح لحد ياخدك مني بوسنا بعض انا وحسناء وببص لقيت ماما واقفة
انا : ده اخر طلب هطلبه منك في حياتي وهسيبك انتي الي تقرري بعدها الطلب
ماما وهي منهارة : انا كنت فاكراكوا صحابي بحد وعاوزيني اقرب منكم وبتحبوني بجد متزقعتش انكوا عاوزين تكسروا عيني عشان لما اعرف الوساخة الي بينكم
انا نزلت ابوس ايد ماما : يماما انا بحبك انا مصدقت انك قربتي مننا اوعي تفكري كده ارجوكي خلي خيالك يروح بعيد في علاقتي انا وحسناء وازعلي بسبب علاقتنا بس قسما ب**** احنا مفكرنا فيكي كده حسناء فعلا كانت عاوزة تساعدك
ماما : تساعدني اه منا كنت بساعدها بردو لو كانت مش شرموطة مكانتش اتناكت منك بعد منا سافرت
انا : انا وحسناء بقالنا سنة بننام مع بعض
ماما اتصدمت : انت بتقول ايه يحسن انت عاوزني اسمعك وانت بتستغبانس اهو من كنت بشوف اختك ومكانتش مفتوحة
انا : شوفتيها من ورا ؟
ماما : ده انا كلعت غبية اوي
انا : الطلب الي بطلبه انك تسمعيني بس ارجوكي يماما اديني الفرصة دي ماما سابتني وخرجت
انا خرجتلها بعد ربع ساعة
من غير متكلم ماما : هسمعك حسن ويارب مكون ظالماكم
انا : انا وحسناء مش اخوات انا وحسناء عشاق يماما دي الحقيقة حاولت في الاول مفكرش فيها ضحكنا علي نفسنا سنين ونقول اننا بنحب بعض حب اخوات بس ده مش حقيقي انا عمري محبيت غير حسناء ولا هحب غيرها مهما حصل وهي كمان كده انا خدت القرار اني هعترفلها بحبي مع اني كنت خايف بس فعلا انا عارف اني مش هحب غيرها وكان كل الي في دماغي انها لو مش هتحبني فعلي الاقل تعرف مشاعري ولما عرفت انها بتحبني كيرت من الفرحة
حسناء : انا مش هحب غير حسن مهما حصل ده واقع اتفرض علينا وانا كنت بين اختيارين يافضل كول عمري كابتة مشاعري واحاسيسي وممكن اتجوز غصب عني حد مبحبوش او حتي لو متجوزتش فانا كنت هفضل لغاية مموت بحب في حسن وهو حتي ميعرفش او الاختيار التاني وهو اني اعرفه اني بحبه ولو بيحبني فانا هعيش مع حب حياتي الاول والاخير الي مفيش حد بيخاف عليا قده
لو مكاني هتختاري ايه يماما
ماما : انا من وانتوا اطفال وانا عارفه ان علاقتكم مش طبيعية ولما كبرتو شوية كنت عارفه انكو بتحبوا بعض مش حب اخوات وكنت مستعدة نفسيا لاني الاقيكوا كده اصلا
لكن ليه كسرتوا قلبي ليه حسست ني اني ام حلوه وانكوا بتحبوني وفي الاخر كنتو بتكدبوا
انا : كنت ممكن امثل اني زعلان واقطع علاقتك انتي وحسناء ببعض ومكنتيش هتعرفي انها مفتوحة يماما
حسناء : كنت ممكن ممارسش معاكي يماما عشان متاخديش بالك من موضوعنا انا وحسن بس انا خاطرت باغلي حاجة عندي خاكرت بعلاقتي انا وحسن عشان بس احولك لماما الي انا حبيتها بجد انا وحسن عشان احس بالامومة الي محسناش بيها من ساعة متولدنا
انا : احنا خاطرنا ببعض يماما لما قررنا ان حسناء تخشلك تاني النهاردة لسبب واحد بس عشان لو حسناء بطلت تعمل معاكي كده انتي هترجعي حزينة تاني احنا خاطرنا بحبنا عشان نشوف فرحتك الي كنا بنشوفها
ماما : انا وافقت اسمعكوا وكنت خايفة من حاجه واحدة بس انكوا تفتكروني هبلة وتضحكوا عليا بس الحمدلله ده محصلش
انا : بصي لو ايه الي هيحصل حتي لو هخسر كل حاجة الي انتي قولتيه دلوقتي ده بيثبت اننا نجحنا في اننا نغيرك
حسناء : ماما انتي اديتينا فرصة تسمعينا وحاطيتي احتمال انك تكوني غلك ماما انتي اتغيرتي فعلا
ماما : انا مليش غيركم يولاد
انا وحسناء اتنططنا وروحتا عليها حضناها وفضلنا نبوس فيها وهي تضحك
ماما : بس ااي بيحصل بيننا ده مينفعش يستمر مينفعش اعمل كده مع بناي وميتفعش انتو تعملوا مع بعض كده
انا : هسالك سؤال وبعدها الي انتي هتقررسه احنا هنمشي عليه بس بشرط واحد بس انك تجاوبي بصراحة
حسناء : لو مجاوبتيش بصراحة فاحنا للاسف رحعنا لنقطة الصفر تاني وبردو هنننفذ الي هتقوليه
انا : انتي قولتي ان الي بيحصل ده مينفعش ولو سالناكي ليه هتقولي كده عشان هو غلط بس
المره الوحيدة الي خرجتي فيها عن القاعدة وعملتي الي بتقوليه عليه غلط حياتك اتغيرت للاحسن ولا للاسوء فكري وقرري وانا مستعد انفذ كل الي هتقوليه
خدت حسناء من ايدها ودخلنا الاوضة خمس دقايق ولقينا ماما عالباب : للاحسن يحسن
قومت انا وحسناء جرينا علي ماما حضناها وفضلنا نبوس فيها ونحضنها وهي فعلا كانت مبسوطة وفرحانة وبتحضنا ماما خدتنا اوضتها وقعدنا عالسرير
ماما : اول حاجه طبعا بديهية اوعوا حد يعرف
تاني حاجة: تخلوا بالكوا من الحمل
تالت حاجة تنيكها بالعقل يحسن عشان صحتكوا يعني مره كل يوم
رابع حاجة الي بيحصل ده ..... وسكتت
حسناء : ماما بعد ده كله انتي مكسوفة
ماما : ارجوكي بلاش علاقتك انتي وحسن تخليكي متركزيش معايا
حسناء قامت باستها : انتي اهم حاجة انا عملت ده كله عشان اريحك
ماما : طب فيه حاجه من الحاجات الي قولتها معترضين عليها نتناقش فيها
انا وحسناء في نفس واحد : لا
انا : انا مبحبش حد في الدنيا دي قدكوا انتوا الاتنين احنا التلاتة ملناش غير بعض وانا ممكن اموت نفسي عشانكوا وممكن اعمل اي تسعدكوا احنا التلاتة مفيش حدود بيننا ومبنتكسفش من بعض وصرحه مع بعض ومبنخبيش حاجة عن بعض والي نفسه في حاجة يقولها متفقين ؟
حسناء وماما : متفقين وحضنا بعض
ماما : احكولي بقي يوسخين نمتوا مع بعض ازاي
انا وحسناء في صوت واحد : نمتوا؟
ماما ضحكت اوي : نكتوا بعض ازاي
انا حكيتلها كل حاجة وحكيتلها اني فتحتها لما هي سافرت خلصت حكي وانا كنت متاثر وكدا لقيت ماما وحسناء من الهيجان بيبوسوا بعض وبيحسسوا علي كساس بعض انا زبي وقف عليهم وطلعت ا قعدت العب فيه وهما بصوا عليه بهيجان وماما عبنها كنت هتطلع عليه وكل شوية تقول لحسناء يبختك ده بينيكك
فضلوا يلحسوا لبعض هما الاتنين لغاية محابوا مايتهم وانا جبت لبني حسناء جت مصت زبي ولحست اللبن وماما عينها بردو عليه وانا عيني علي كسها وطيزها
حسناء بعد مخلصت لبني : احنا اتفقنا عالصراحة ومحدش يخبي عالتاني حاجة صح
انا وماما : صح
حسناء : حسن عاوز ينيكك يماما وماما عاوزاك تنيكها يحسن وانا عاوزاكوا تنيكو ا بعض
انا وماما بصينا لبعض وهجمنا علي بعض بجنون وقعدت ابوس فيها وشفايفها واقفش في طيزها ونزلت بشافايفي حسناء جت قلعتناي ملط وانا لسه ببوسها وقلعت ماما ملطوانا نزلت علي بزازها يخربيت جمالهم كبار فشخ متعرفش تمسك الواحد بايد وبيض شمع وحلماتها قد الصباع وواقفة والهالة الي حواليها كبيرة ولونها فاتح انا انبهرت من جمالهم ونزلت الحس فيهم وارضع واعش في حلمتها بالراحة وطلعت بوست شفايفها فضلت ابوس فيها وانزل شوية شوية وصلت لبطنها وبعدين نزلت بوست كسها ونزلت علي فخادها لحستهم وبعدين دخلت علي كسها كس ماما تخين وتحسه مليان كده وزنبورها طالع منه واحمر فشخ وهي كسها وردي نزلت عليه لحس وشفط وحنفية عسل فتحت في بقي وانا عمال امص عسلها وامص زنبورها وهي ضغطت علي دماغي دخلتها في كسها وانا شغال لحس لغتية محابت عسلها في وشي وانا شفطته حسناء جت باستني ولحست العسل علي وشي وحسناء كانت ملط جنبنا بتبعبص كسها مام قامت باستني ونيمتني علي ضهري ونزلت علي زبري تمصه وكانت محترفة فشششخ فضلت تمص وترحس بضاني وتطلع علي زبري من تحت لغاية الراس وتاخد الراس في بقها وانا هيحان من اول اليوم اصلا مستحملتش وجيبتهم في بقها ماما خدتهم كلهم وقلبتهم في بقها وحسناء قامت باستها وخدت اللبن من بقها وشربوه هما الاتنين وانا طبعا زبري منامش قومت علي ماما ونيمتها علي ضهرها وبوستها من شفايفها وفضلت احك بتاعي علي كسها وماما ولعت
ماما : دخلو بقي ارحمني نفسي فيه
حسناء : نفسك فيه من امتي
ماما : من زمان اوي نفسي في زبرك يحسن نيك امك يحبيبي ااااه
حسناء مسكت زبري ودخلته في كس ماما وكانه دخل فرن من كتر السخونة الي فيه وكان سايح من كتر العسل وانا مصدقت لقيت زبري في كس ماما بقيت زي الطور قعدت انيك فيها وهي مولعة
ماما : اااااه يحسن نيك امك يحبيبي ريحها انا محرومة يحسن شبعتي نيك يحبيبي
حسيت ان في حاجة بتزق زبرب خرجته وهيا طلعت نافورة عسل غرقت الدنيا حسناء لحست مل العسل من كسها وزبري وانا جيت ابعبص حسناء
حسناء : لا النيكة دي بتاعة ماما بس ريحها الاول
ماما قامت مصت زبري ونيمتني علي ضهري وطلعت قعدت علي زبري بكسها وفضلت تتنطط وانا بطلع وانزل كنت حرفيا برشقه فيه وهي صوتها بقي عالي فشخ واحنا قاعدين في بيت بس حسيت الشارع كله سمعنا
ماما : يخربيت زبرك يحسن نيكنييي اخرمني اقسمني نصين فضلت تطلع وتنزل وقامت من علي زبري وطلعت عسلها بردو زي الحنفية وركبت عليه تاني وبعدين مبقتش قادرة بقيت رافعها وبطلع وانزل جوه كسها وبعدين قلبتها علي ضهرها وفضلت انيك لغاية مهي حابت
انا : اجيب فين
ماما : في كسي طفي ناري
نزلت لبني في كسها بكمية رهيبة وخرجته وماما كانت متكيفة فشخ حسناء راحت علي كسها لحست ولحست لبني بعسل ماما ريحنا خمس دقايق انا وماما عمالين نبوس في بعض
حسناء : دوري بقي يروحي انت نسيتني ولا ايه
انا : مقدرش انساكي يحب حياتي
قومنا بوسنا بعض انا وحسناء بس بوسة رومانسيه مش جنسية بنقول فيها لبعض اننا نجحنا
حسناء نزلت تمص زبري وانا كنت علي ركبي وهي بتمص زبري وجت ماما نزلت بدماغها تحت حسناء ولحست مسها وحسناء هاجت وبقت تحرك كسها علي وش ماما وانا بدخل زبري واخرجه في بقها وحسناء نامت علي ضهرها وفتحت رجلها : دخله بقي يحسن
انا كنت متعود الحس لحسناء قبل منيكها ونزلت عشان الحس ماما راحت عدلاني وماسكة زبري مدخلاه في كس حسناء وركبت فوقها في وضع الدجي وفلقستلي طيزها وكسها
ماما : انا لحست كسها الحسلي انت بقي
انا : مكنتش هلحس كسها
ونزلت علي طيز ماماالي كانت كبيرة فشششششخ حرفي مخدتين مثلا تدفنك جواهم ومش مرهلة لا مشدودة وطرية فشخ وخرم طيزها وردي وباين انه متناك بس طيز حسناء اوسع بقيت الحس بس بنيك حسناء بصعوبة عشان مضطر انزل دماغي لطيز ماما
حسناء قلبتني علي ضهري وركبت علي زبري بكسها وماما نزلت علي وشي بطيزها وهما الاتنين شفايفهم في بعض وانا بلحس طيز ماما الي كانت تحفة وسخنة فشخ وريحتها وطعمها فيهم هيجان ابن قحبة
ماما : نفس لسان ابوك ولحس ابوك يحبيبييي اااااه الحس طيز امك يحسن
حسناء : اااااه بس نيك حسن احسن اكيد ااااه
ماما : زبر حسن مفيش زيه يبختك بيه
حسناء : ويبختك بيه انتي كمان تعالي دخليه في طيزك يماما
ماما: انا طيزي بقالها كتير مفيش حاجه دخلت فيها مش هتستحمى زبر حسن ااااه اصل زبره كبير كبير خالص
حسناء قامت من علي زبري وانا فهمت وقومنا احنا الاتنين حطينا ماما في وضع الدوجي ونزلنا علي طيزهانلحس فيها ونبعبصها وحسناء كانت اول مره تلحس طيز كانت بتتعلم مني وفضلنا ندحل صوابعنا وماما كنت بتستقبلهم وطيزها بتوسع واحدة واحدة وبقينا ندخل لساننا سوا جوا طيز ماما لغاية ماما مانزلت عسلها ونمت علي ضهري وحسناء عدلت ماما علي زبي ودخلت زبري في طيز ماما وجت هي علي بقي وقعدت بطيزها وكان بقالي كتير ملحستش طيز حسناءكنت بلحسها بعشق وبتفنن وهي ولعت وماما بتنطط علي زبري بطيزها وطيزها كانت سخنة فشخ والغريب حسناء كانت هايجة اكتر من ماما بدات اهدي علي حسناء شوية وانيك ماما اشد ماما تعبت فشخ فغيرنا الوضع نيمتها علي ضهرها وحسناء بقت فوق راسها
حسناء : الحسي طيز بنتك يماما عاوزة اشوف لحسك لطيزي
ماما فضلت تلحس في طيز حسناء لغاية مفرهدت من كتر النيك وحسناء جت طلعت زبري من طيز ماما ومصته وحطته في طيزها وهي كانت نايمة علي جسم ماما حسناء بتبوس شفايف ماما ومدخلة خمس صوابع في طيز ماما وماما بتصوت فضلت انيك لغاية مجيبتهم في طيز حسناء ماما لحستهم من طيز حسناء ونمنا جنب بعض احنا التلاتة
ماما : الشرموكة بتسالني علي نيك الطيز وعاملة نفسها مش عارفاه وانت مخلي طيزها قد النفق
حسناء : بس ايه رايك في طيز بنتك
ماما : حلوه بس طيزي احلي
فضلوا يتخانقوا وانا مش راضي احكم
انا : كل واحدة شافت طيز التانية بس مشافتش طيزها
قومت حبت موبايلي وخليتهم يفتحوا طيزهم عالاخر وصورتها من غير وشهم ميبان طبعا ووريتهم الصورة وكل واحدة اتفاجئت من وسع طيزها
قومنا استحمينا ونيكتهم حوه ولما خرجنا ماما رايحة تلبس
انا جيت من وراها وبعبصتها : بتعملي ايه يشرموطة
ماما : اااااي ايه بلبس
حسناء : لا متلبسيش هنقعد ملط لغاية بابا ما يجي
ماما : ابوكوا لسه قدامه اسبوع عالاقل
انا : حلو اوي مشوفكيش لابسة اندر حتي
ماما استغربت وخرجنا عالمطبخ نعمل فطار ماما وحسناء واقفين يعملوا الاكل وانا عمال ابعبص فيهم ونزلت الحس طيز كل واحدة فيهم حسناء ساحت قومت دخلته في طيزها ماما جابت خياره وحطتها في كس حسناء غرقتها عسل وجت تقطعها انا مسكت الخيارة حطيتها في كس ماما وخليتها تقطعها نيكت حسناء لغتية محابت شهوتها وحبت ماما مكانها رفعتها عالرخامة ونزلت نيك في كسها وحسناء كملت الاكل وهلحنا حطيناه عالسفرة وحسناء قعدت علي زبي وماما استغربت الحركة حسناء جابتها مكانها وانا دخلته في كسها وهي قاعدة وحسناء بتاكلنا في بقنا وكل شوية تدخل الاكل في بق ماما وماما تمص صوابع حسناء وحسناء بقت تجيب عسل كسها وتخاي ماما تلحسه جبتهم في كس ماما وكملنا اكل
فكرنا ولبسنا وروحتا للدكتور يركب لولب لحسناء وماما ورجعنا قلعنا وملبسناش تاني فضلنا ملط حياتنا عبارة عن نيك واكل ونوم وماما الي كانت بتقولي هو مره في اليوم بقت تتناك اكتر من حسناء وهيجانة اكتر منها بقينا ننام جنب بعض علي سرير ماما والي يصحي الاول يمص زبي لغتية مصحي ونبعبص التالتة نصحيها ولما بابا جه الوضع مختلفش كتير هو كان بيروح الشغل واحنا نقلع ونبدا المتعة وبدانا نحس ان ماما توامنا التالت مش امنا وهي بقت سعيدة فشخ وبتحبنا اوي وده كان مفرحنا وبعدها بابا سافر السعودية ورجعنا ننام مع بعض وكنت ساعات انام وانا زبري في كس واحدة منهم واما وماما بدا يبقي في بيننا مشاعر وبدانا نحب بعض بجد مش حب ابن وامه ولا حب اثناء الجنس انا كنت بحبها زي مبحب حسناء وحسناء طبعا عرفت واتبسطت فشخ وهي الي خلتنا نصارح بعض في يوم بعد منيكتهم
حسناء : ماما حسن بيحبك وماما بتحبك يحسن
ماما : اه طبعا ده ابني حبيبي
حسناء : ماما احنا اتفقنا عالصراحة واظن احنا عدينا المرحلة دي انتي وحسن بتحبوا بعض حب عشاق
ماما عيطت : حسناء انا اسفة بس انا بحبه انا عارفه ان هو حبيبك انتي انا بعرفكوا اني بحب حسن بس انا مش عاوزة حاجة مش عاوزة يكون رومانسي معايا انا استحالة اخطفه منك
حسناء : ماما علفكرا انتي زعلتيني
ماما : انا اسفة يحبيبتي انا مش عارفه ازاي حبيته انا استحالة اسرق حبيب بنتي منها حتي لو كان ابني
حسناء : هو احنا ام وبنتها عاديين
ماما : لا
حسناء : يبقي خلاص متزعلينيش منك انا مبسوطة اوي بالحب الي بينكوا وحسن بيحبنا احنا الاتنين وانا ملاحظتش اي تغيير عليه هو لسه بيحبني زي مهو وانتي مش امنا انتي روحنا احنا يماما بقينا كل حاجة لبعض انا استحالة اتعامل معاكي انتي وحسن زي مبتعامل مع الناس انا بحبك وبحبه ومبسوطة بانكوا بتحبوا بعض
ماما : بس ده مش طبيعي
انا : واحنا مبنتبسطش غير لما بنخرج عن الطبيعي
انا ومانا بوسنا بعض ونيكتها نيكة رومانسيه وبقيت بحبهم هما الاتنين بجد ومرت السنين واحنا زي محنا انا مليش غيرهم وحياتنا عبارة عن بعض
في يوم بعد منا وحسناء اتخرجنا من الكلية
ماما : حبايبي انا كنت متاكدة ان اليوم ده هيجي بس انتو عارفين ان انا عايشين في مجتمع مصري وكله حاشر مناخيره في حياة التاني والناس ممكن تتكلم او ياخدو بالهم من الي بنعمله
انا : عاوزة تقولي ايه يماما
ماما : انتوا لازم تتجوزوا
انا وحسناء اتصدمنا : انتي بتقولي ايه يماما اتجوز ايه
انا : انتي بتقولي ايه يماما اتجوز ايه انا بحبك انتي وحسناء ومستحيل اتجوز واحدة تانية
حسناء : وانا محدش هيتجوزني ولا هيلمسني غير حسن
ماما : يحبايبي مالموضوع مش سهل عليا بردو انكوا تسيبوني بس ده الصح الناس كلها مستنية فرحكم وانكوا تتجوزوا ولو متجوزتوش انتوا الاتنين او واحد منكم عالاقل هيبقي الموضوع غريب
انا : انا عامل حسابي اصلا
حسناء : علطول عندك خطة كده سمعنا يحبيبي
انا : بابا مجهز فلوس للمشروع الي هفتحه هاخدها وافتح نفس المشروع بس مش هنا في مصر هنسافر المانيا وانا عملت دراسة وخططت للمشروع هنسافر هناك محدش يعرفنا ومحدش له دعوه بحد
وفعلا عملنا كده وسافرنا واستمرت حياتنا زي ماهي انا وحسناء وماما بقينا واحد حرفيا
النهاية ولو لقيت اعجاب هنزل سلسلة تانية