الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انا والممرضه السلسله الاولي الجزء الرابع....١٠/١٥
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="omar al asd91" data-source="post: 234526"><p>ازييييكم انا محمود ودي قصتي لمه عملت حدثه ودخلت المستشفي احب اعرفكم بنفسي انا محمود من عيله غنيه وعمري ٢٣عام وخاطب.. قصتي حصلت وانا ٢١عاام باقي المشتركين بالقصه هعرفكم عليها في الوقت المناسب</p><p>انا شغال في شركه...... وفي يوم صحيت من نومي كالعاده حضرت حالي علشان اروح الشغل ونزلت خدت العربيه واتجهت الي الشغل واثناء الطريق عملت حدثه واتنقلت للمستشفي محصليش حاجه وكنت كويس غير كدمات وجروح فقط ولكن حجزوني اسبوع في المستشفي عشان يتابعو حالتي كويس واخرج المهم اول يوم كنت تعبان جدا وكان حواليا ناس كتير جدا خصوصه ان كام مغم عليا وفوقت وكان موجود اهلي وخطيبتي واهلها وصحابي</p><p>انا.. انا فين</p><p>ابويا.. حمد.. علي سلامتك يابني</p><p>خطيبتي..(مروه)محمود انت عامل اي طمني عليك وبتبكي)</p><p>امي... بتبكي</p><p>انا.. انا كويس اهو الحم......</p><p>وفضلو جنبي لحد لمه ما قالو حد يبات معايا والباقين يمشو</p><p>امي.. انا هفضل جنبو</p><p>وابويا قالها خلاص خليكي جنبو ولو في اي حاجه كلميني فورا ولو عوزتي حاجه اتصلي بيا وكدا وان هيجي الصبح بدري عشان يزورني وبردو اهل خطيبتي قالو نفس الكلام وي اصدقائي والكل مشي وفضلت امي جنبي</p><p>انا.. اي ياقمر الحلاوه ده</p><p>ماماا. بس ياواد😅خضتني عليك حمد... علي سلامتك وفضلت جنبي ونمت</p><p>دخلت الممرضه وهيا بطله القصه.....</p><p>الممرضه... مساء الخير</p><p>والدتي.. مساء النور</p><p>انا.. مساء النور</p><p>الممرضه.. اخبارك ايه</p><p>انا.. الحمد... وممكن اروح بكرا لو ينفع</p><p>الممرضه.. لا طبعا لازم تفضل علي الاقل يومين تلاته لو مكنش اكتر عشان نتابع حالتك كويس ونضمن اني مفيش اي حاجه بعد الشر ممكن تحصلك واولاء واخيرا سلامتك تهمنا.</p><p>انا.. متشكر جدا ليكي يا...</p><p>الممرضه.. مني</p><p>اناا.. شكرا جدا ليكي يامني</p><p>الممرضه.. العفو ولو عوزت اي حاجه اطلبنا من الجهاز الي جنبك وتحت امرك</p><p>والدتي.. شكرا ليكي يامني</p><p>مني.. العفو يافندم</p><p>واستاذنت وخرجت</p><p>................ يتابع</p><p>الجزء التاني.....</p><p>بعد لمه مني خرجت نمت وطبعا بصحي بدري ولكن اليوم دا نمت كتير من التعب وصحيت الساعه تقريبا١٠</p><p>وكانت ولدتي لسه نايمه</p><p>وكنت عوز اشرب سيجاره جدا من امبارح مدخنتش</p><p>طلبت مني من الجهاز وقولت ليها انها تيجي ليا</p><p>جت</p><p>مني.. صباح الخير</p><p>انا.. صباح النور.</p><p>مني.. طمني عليك</p><p>انا.. تمام جدا احسن بكتير</p><p>مني.. طيب الحمد....</p><p>انا.. ممكن عوزك في موضووع</p><p>مني.. اتفضل تحت امرك</p><p>انا. شكرا بس كنت محتاج حد يجيب لي قهوه وسجاير لاني بصراحه مدخنتش من امبارح وعندي صداع شديد</p><p>مني.. متاسفه ليك ولكن افطر الاول وخد دواءك واوعدك هعمل. ليك الي انت عوزه</p><p>انا.. بس انا مش بحب افطر</p><p>مني.. معلش علشان خاطري وخاطر ولدتك لازم تفطر</p><p>انا.. حاضر</p><p>صحيت والدتي..</p><p>والدتي.. صباح الخير</p><p>انا ومني... صباح النور</p><p>والدتي.. الساعه كام</p><p>انا.. ١٠:٣٠</p><p>والدتي.. انا نمت كل دا</p><p>انا.. انتي تعملي ال انتي عوزه</p><p>والدتي.. ر... يخليك ليا</p><p>مني.. تحبي احضر الفطار ليكم دلوقتي</p><p>والدتي.. ياريت علشان محمود ياخد علاجه</p><p>مني.. فعلا يافندم كنت هعمل كدا ولكن البيه كان عوز يدخن ويشرب قهوه علي الريق ومنعتو طبعا</p><p>والدتي.. شكرا ليكي جدا يامني انتي بنت ناس محترمه ومتربيه واصيله</p><p>مني.. العفوو يافندم</p><p>امي.. وانت يابيه حسابك معيا بعدين</p><p>مني.. تحبو احضرلكم فطار معين</p><p>انا.. لا اي حاجه خفيفه ليا وشوفي ماما لو عوزه حاجه معينه</p><p>المهم خلصنا من موضوع الفطار ومني راحت توصي عليه.</p><p>جه الدكتور.. صباح الخير</p><p>والدتي.. صباح النور</p><p>انا.. صباح النور</p><p>الدكتور.. اخبارك يابطل</p><p>انا.. تمام جدا الحمد....</p><p>الدكتور... طيب الحمد.... لله علي العموم انا دكتور احمد الي متابع حالتك بشكل شخصي لحد متقوم لينا بلسلامه وهتابعك كل شويه ومني بردو هتابعك ولو احتاجت اي حاجه او حسيت بي اي الم بعد الشر بلغنا</p><p>وحالا الفطار يكون جاهز ليك ومني هتديلك العلاج بعد الفطار</p><p>... والدتيي. شكرا جدا يادكتور احمد تعبناك معانا</p><p>دكتور احمد... العفو يافندم كلنا تحت الخدمه وباذن.... يقوم لينا بلسلامه</p><p>خرج الدكتور ودخلت مني..</p><p>مني.. الفطار جهز.</p><p>انا.. تسلم ايديك</p><p>والدتي.. تسلم ايديك</p><p>وشوشتني وقالت</p><p>وصيت ليك علي طلبك وجاهز بعد الفطار وبعد الدواء مباشر هيكون جاهز وشكرتها واستاذنت وخرجت</p><p>وفطرت وخدت دوايا وجه والدي واخواتي وخطيبتي واهلها</p><p>وطبعا الاوضه الي انا فيها فيها سرير خاص ليا</p><p>وكنبه وكرسين وحمام واوضه تانيه فيها سيرين وكنبتين وتلاجه وطربيزه</p><p>ف قعدو معايا شويه وكدا وبعدين دخلو الاوضه وسابوني انا وخطيبتي نتكلم</p><p>مروه.. وحشتني اوي حمدل... علي سلامتك خضتني عليك</p><p>انا. وانتي كمان وحشتيني اوي يحبيبتي انا كويس انتي طمنيني عليكي عامله ايه</p><p>مروه.. انا كويسه بيك وطول ما انت كويس انا كويسه</p><p>انا.. نزلتي الجامعه</p><p>مروه.. لا بقالي يومين</p><p>انا.. ليه كدا</p><p>مروه.. من ساعت ما انت تعبت قولت اقعد عشان اشوفك طبعا واخد بالي منك[ISPOILER][/ISPOILER]</p><p>انا... يحبيبتي بس متاثريش علي دراستك بسببي[ISPOILER][/ISPOILER]</p><p>مروه.. مش مهم اي حاجه علشانك المهم عندي انت وانك تكون كويسس...</p><p>يتاببببع.......</p><p>يتاااابععععع.......</p><p>الجزء التالتتتتت</p><p>اتكلمنا انا ومروه شويه والوقت جري بينا</p><p>لحد ماجه الليل</p><p>ومروه تكون بنت عمي قبل متكون خطيبتي</p><p>المهم.. قولت لوالدتي تروح عشان النومه متعبه ليها وفضلت اتحايل عليها لحد ماوافقت والمهم قالو مين هيقعد معايا.</p><p>مروه.. بعد اذنك يا بابا خليني هنا وخلي اخويا كمان. معاها بالمناسبه اخوها١٥سسنه ومش مهم اسمه لانه ملهوش دور في القصه...</p><p>عمي.. تمام ياحبيبتي بس خلي بالكم من نفسكم وخلي بالك من محمود واخوكي..</p><p>المهم خدو بعضيهم ومشيو وفضلت انا وخطيبتي.. واخوها وفضلنا قدام التلفزيون لحد الليل</p><p>لو عوزين تعرفو حصل بيني اي وبين خطيبتي تابعو قصتي الجديده</p><p>انا وبنت عمي(خطيبتي) مروه<a href="https://arabxforum.com/threads/%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%A8%D9%86%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D9%8A-%D8%AE%D8%B7%D9%8A%D8%A8%D8%AA%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%86%D9%8A%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%82%D8%B5%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%85%D8%B1%D8%B6%D9%87.71559/" target="_blank">https://arabxforum.com/threads/انا-وبنت-عمي-خطيبتي-في-المستشفي-السلسه-الثانيه-من-قصتي-انا-والممرضه.71559/</a></p><p>نمت وصحيت الصبح بدري كانت الساعه٧تقريبا</p><p>وطلبت مني انها تيجي لي الاوضه</p><p>وبنت عمي (خطيبتي) هيا واخوها نايمين ف الاوضه التانيه</p><p>مني.. صباح الخير</p><p>انا.. صباح النور</p><p>طبعا لسه صاحي وبتاعي واقف وباين جدا من الشورت بس مكنتش واخد بالي</p><p>ملحوظه مني ٣١سنه</p><p>المهم..</p><p> قومت. من مكاني قعدت علي الكنبه</p><p>انا.. تعالي يامني اقعدي</p><p>مني.. حاضر</p><p>جت وقعدت</p><p>مني جميله جدا عنيها ملونه وبشرتها بيضه ومليانه بس مش اوي الجسم الي هوا ما بين ال٧٠او٧٥كيلو</p><p>بس ومفيش بطن خفيفه خالص وانا بحب البطن دي طيزها فوق المتوسطه بشويه حلوين وصدرها كبير اوي اغرق بوشي في</p><p>المهم</p><p>قعدنا انا ومني نتكلم شويه بعيدا عن المستشفي بقا وحياتها الشخصيه وحياتي الشخصيه وهيا طلعت متجوز وعندها ولد وبنت الولد ٦سنين والبت ٣</p><p>وهيا متجوزه وهيا عندها ٢٠سنه وجوزها عندو٣٣ سنه يعني لسه شاب</p><p>المهم</p><p>فضلنا نتكلم شويه</p><p>وقالت انها هتبعت حد يروق الاوضه</p><p>لينا وكدا بس بعد مكلو يصحي واحنل بنتكلم بصت مني علي السرير وكانت المفاجاه بلنسبه لينا احنا الاتنينن</p><p>يتااااااابع</p><p>الجزء الرابع...</p><p> كنا وقفنا عند لمه مني بصت علي السىرير ولقت حاجه كانت مفاجاه ليها وان انا كمان مخدتش بالي بعد لمه كنت مع بنت عمي امبارح انها نسيت الاندر بتاعها</p><p>مني.. واضح انك شقي</p><p>انا.. لا خالص بتقولي كدا ليه</p><p>مني.. ابتسمت واتكسفت وبصت للسرير</p><p>انا.. بصيت لقيت الاندر</p><p>وقولت ليها دا اكيد مش بتاعي😂 بستعبط عليها)</p><p>مني.. علي اساس اني قولت ليك انو بتاعك 😅</p><p>انا.. طيب يبقا بتاع مين</p><p>مني.. ممم شوف انت بقا</p><p>انا.. معرفش بقا😂</p><p>مني.. علشان كدا كنت بتطلب انها تبات معاك ياشقي😅</p><p>انا.. ايوان 😅</p><p>وبصيت لمني اول مرا بصه مختلفه</p><p>انها جميله اوي وحلوه واني اذاي مخدتش بالي من كدا..</p><p>انا.. انتي قمر اوي علي فكرا.</p><p>مني.. تسلمم واتكسفت</p><p>انا مش بقول ليكي كدا تبصي النحيه التانيه😂</p><p>وقربت منها وبوستها من شفايفها بوسه كانت مفاجاه ليها</p><p>لقيتها اتكسفت وقامت خرجت برا</p><p>انا اتفاجات من جرائتي بس عملت كدا من حلاوتها مني قمر بطريقه غريبه وجمالها ملفت جدا</p><p>شويه وبنت عمي صحيت واخوها صحي وبقيت العيله جت وقعدو شويه ومشيو كالعاده وبليل بنت عمي نامت بدري عشان كانت تعبانه وانا اتصلت بي مني علي الجهاز وجت</p><p>انا.. تعالي يامني</p><p>مني.. نعم</p><p>انا.. تعالي اقعدي عوز اتكلم معاكي</p><p>مني... تاني</p><p>انا.. متخافيش تعالي</p><p>جت وقعدت وخايفه او مكسوفه مني وقعدت بعيد شويه</p><p>انا. تعالي قربي متخافيش</p><p>مني. مش خايفه</p><p>جت وقربت</p><p>انا.. اولا بعتذر ليكي علي الي حصل بس انا حسيت اني عوز اعمل كدا وان جمالك هو السبب وخلاني اعمل كدا .</p><p>مني. حصل خير</p><p>انا.. بس انتي عارفه اني شاب وبنت عمي اه واحنا مخطوبين بنتشقي بس هيا مش بتقدر تستحملني لان بتقول اني ببهدلها</p><p>قعدنا نتكلم ومني اتجرات شويه ف الكلام معايا وكلمنا دخل ف الجنس وان جوزها مش مهتم بيها ومهتم بشغلو اكتر وانو دكتور وانا جيت اشتغلت هنا في المستشفى معا عشان اقرب منو اكتر وبردو مش مديلي اي اهتمام ووافق علي شغلها بعد مكانت خايفه انو يرفض لانها كانت شغاله ممرضه قبل الجواز وهو قعدها من الشغل ولكن كان متفرغ ليها دلوقتي لا ووافق علي شغلها عشان متفضلش توجع دماغه وان جوزها هو الدكتور احمد الي متابع حالتي..</p><p>المهم وهيا بتحكي لي بكت قومت مقرب منها وحضنها</p><p>وهديتها شويه وقعدت اهزر معاها عشان تفرفش شويه.</p><p>وبعدين لقيت مني بتضمني ليها وتحضني تاني</p><p>مني.. .... يخليك بجد انت حد جميل وطيب وانسان وراجل</p><p>انا.. اي الكلام الحلو دا</p><p>مني. الكلام الحلو ميطلعش غير للناس الحلوه</p><p>بوستها وروحنا في بوسه وهيا استجابت معايا وانا اتجرائت اكتر وحطيت ايدي علي صدرها الكبير</p><p>مني.. لا اوعي ايديك ياشقي</p><p>انا.. حلو اوي يامني</p><p>مني. هو اي دا</p><p>انا.. صدرك</p><p>مني. تؤ مسمهوش كدا</p><p>انا.. بزك بزازك يامني حلواه اوي</p><p>مني. نفسك فيهم</p><p>انا.. اوي نفسي ارضع منهم واقفشهم بايدي والحسهم</p><p>مني.. انت شقي اوي</p><p>انا. زبي تعبني اوي</p><p>مني. بترخم عليا.. ثانيه اصحيلك خطيبتك</p><p>انا.. وانتتي متقدريش تريحي ولا ايه</p><p>ومن قبل متتكلم قلعت البوكسر والشورت</p><p>مني.. اححححح كل دا</p><p>انا.. عجبك</p><p>مني.. اوي يعجب الباشا</p><p>انا. المهم انو عجبك..</p><p>قومت وقلعتها التيشيرت بتاعها بتاع الممرضيين</p><p>وكانت لابسه برا لونها ابيض</p><p>وبزازها هيقطعوهاا بزازها كبيرا اووووي وطريه اووي</p><p>قومت مني.. ونيمتها علي السرير وطلعت فوقيها</p><p>وقعدت ابوس في بزازها وبوس في شفايفها شويه</p><p>وفكيت ليها البرا وبزازها اتحررت وطلع احلي واكبر بز شوفتو في حياتي مفهوش غلطه حرفيا وحلمات بني فاتح وصدرها ابيض كسم حلاوتها</p><p>نزلت مسكت حلمتها بسناني بعضها براحه وبعدين ابوسها ووارضعها شويه وبعدين اقفش البز التاني بايدي وافرك في حلمتها</p><p>وبدلت علي البزين وفضلت حوالي ربع ساعه برضع في بزازها الي ميتشبعش منهم</p><p>مني.. الحس كسي يامحمودد.</p><p>انا.. استني مشبعتش من بزازك</p><p>مني.. عشان خاطري مش هيطيرو بس كسي مولعع</p><p>ونزلت بوس في بطناها</p><p>واحده واحده لحد موصلت للبنطلون قلعتهولها</p><p> وقعدت ابوس كسها واعض في من فوق الاندر الي اتغرق منها</p><p>مني... مش وقتهه ياعمرر نكني ابوس ايديك</p><p>انا.. جسمكك حلو اووي</p><p>وقلعتها الاندر وفضلت الحس في كسها واعص فب وادخل صباعي لحد ماجلت تاني وقعدت تنهج سبتها تريح شويه وبعدين قامت ونزلت مص في زبري كانت بتاكلو مش بتمص ومصها حلو اووي وبوقها كان سخن لدرجه اني كنت هجيب في بوقها ولمه هيا حست سبتو وقامت حشرتو في كسها مرا واحده وشديتها بسرعه وقعد ابوس فيها عشان اكتم صوتها وزبي كان تخين وكبير علي كسها</p><p>مني.. استني يامحمود اخد عليه دا كبير او حاسه انو فلقني نصين</p><p>انا.. ماشي</p><p>سبتها شويه وبعدين قعدت تتحرك هيا</p><p>عليه وفضلت تنيك نفسها بي..</p><p>وقومت خدها وضع الدوج</p><p>وفضلت انيك فيها واسرع اكتر</p><p>مني.. اهه زبك حلو اوي يحوده نكني اوي</p><p>انا فضلت انيك فيها لحد محسيت اني هجيبب وجيبت ف كسها</p><p>يتاااااابع</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="omar al asd91, post: 234526"] ازييييكم انا محمود ودي قصتي لمه عملت حدثه ودخلت المستشفي احب اعرفكم بنفسي انا محمود من عيله غنيه وعمري ٢٣عام وخاطب.. قصتي حصلت وانا ٢١عاام باقي المشتركين بالقصه هعرفكم عليها في الوقت المناسب انا شغال في شركه...... وفي يوم صحيت من نومي كالعاده حضرت حالي علشان اروح الشغل ونزلت خدت العربيه واتجهت الي الشغل واثناء الطريق عملت حدثه واتنقلت للمستشفي محصليش حاجه وكنت كويس غير كدمات وجروح فقط ولكن حجزوني اسبوع في المستشفي عشان يتابعو حالتي كويس واخرج المهم اول يوم كنت تعبان جدا وكان حواليا ناس كتير جدا خصوصه ان كام مغم عليا وفوقت وكان موجود اهلي وخطيبتي واهلها وصحابي انا.. انا فين ابويا.. حمد.. علي سلامتك يابني خطيبتي..(مروه)محمود انت عامل اي طمني عليك وبتبكي) امي... بتبكي انا.. انا كويس اهو الحم...... وفضلو جنبي لحد لمه ما قالو حد يبات معايا والباقين يمشو امي.. انا هفضل جنبو وابويا قالها خلاص خليكي جنبو ولو في اي حاجه كلميني فورا ولو عوزتي حاجه اتصلي بيا وكدا وان هيجي الصبح بدري عشان يزورني وبردو اهل خطيبتي قالو نفس الكلام وي اصدقائي والكل مشي وفضلت امي جنبي انا.. اي ياقمر الحلاوه ده ماماا. بس ياواد😅خضتني عليك حمد... علي سلامتك وفضلت جنبي ونمت دخلت الممرضه وهيا بطله القصه..... الممرضه... مساء الخير والدتي.. مساء النور انا.. مساء النور الممرضه.. اخبارك ايه انا.. الحمد... وممكن اروح بكرا لو ينفع الممرضه.. لا طبعا لازم تفضل علي الاقل يومين تلاته لو مكنش اكتر عشان نتابع حالتك كويس ونضمن اني مفيش اي حاجه بعد الشر ممكن تحصلك واولاء واخيرا سلامتك تهمنا. انا.. متشكر جدا ليكي يا... الممرضه.. مني اناا.. شكرا جدا ليكي يامني الممرضه.. العفو ولو عوزت اي حاجه اطلبنا من الجهاز الي جنبك وتحت امرك والدتي.. شكرا ليكي يامني مني.. العفو يافندم واستاذنت وخرجت ................ يتابع الجزء التاني..... بعد لمه مني خرجت نمت وطبعا بصحي بدري ولكن اليوم دا نمت كتير من التعب وصحيت الساعه تقريبا١٠ وكانت ولدتي لسه نايمه وكنت عوز اشرب سيجاره جدا من امبارح مدخنتش طلبت مني من الجهاز وقولت ليها انها تيجي ليا جت مني.. صباح الخير انا.. صباح النور. مني.. طمني عليك انا.. تمام جدا احسن بكتير مني.. طيب الحمد.... انا.. ممكن عوزك في موضووع مني.. اتفضل تحت امرك انا. شكرا بس كنت محتاج حد يجيب لي قهوه وسجاير لاني بصراحه مدخنتش من امبارح وعندي صداع شديد مني.. متاسفه ليك ولكن افطر الاول وخد دواءك واوعدك هعمل. ليك الي انت عوزه انا.. بس انا مش بحب افطر مني.. معلش علشان خاطري وخاطر ولدتك لازم تفطر انا.. حاضر صحيت والدتي.. والدتي.. صباح الخير انا ومني... صباح النور والدتي.. الساعه كام انا.. ١٠:٣٠ والدتي.. انا نمت كل دا انا.. انتي تعملي ال انتي عوزه والدتي.. ر... يخليك ليا مني.. تحبي احضر الفطار ليكم دلوقتي والدتي.. ياريت علشان محمود ياخد علاجه مني.. فعلا يافندم كنت هعمل كدا ولكن البيه كان عوز يدخن ويشرب قهوه علي الريق ومنعتو طبعا والدتي.. شكرا ليكي جدا يامني انتي بنت ناس محترمه ومتربيه واصيله مني.. العفوو يافندم امي.. وانت يابيه حسابك معيا بعدين مني.. تحبو احضرلكم فطار معين انا.. لا اي حاجه خفيفه ليا وشوفي ماما لو عوزه حاجه معينه المهم خلصنا من موضوع الفطار ومني راحت توصي عليه. جه الدكتور.. صباح الخير والدتي.. صباح النور انا.. صباح النور الدكتور.. اخبارك يابطل انا.. تمام جدا الحمد.... الدكتور... طيب الحمد.... لله علي العموم انا دكتور احمد الي متابع حالتك بشكل شخصي لحد متقوم لينا بلسلامه وهتابعك كل شويه ومني بردو هتابعك ولو احتاجت اي حاجه او حسيت بي اي الم بعد الشر بلغنا وحالا الفطار يكون جاهز ليك ومني هتديلك العلاج بعد الفطار ... والدتيي. شكرا جدا يادكتور احمد تعبناك معانا دكتور احمد... العفو يافندم كلنا تحت الخدمه وباذن.... يقوم لينا بلسلامه خرج الدكتور ودخلت مني.. مني.. الفطار جهز. انا.. تسلم ايديك والدتي.. تسلم ايديك وشوشتني وقالت وصيت ليك علي طلبك وجاهز بعد الفطار وبعد الدواء مباشر هيكون جاهز وشكرتها واستاذنت وخرجت وفطرت وخدت دوايا وجه والدي واخواتي وخطيبتي واهلها وطبعا الاوضه الي انا فيها فيها سرير خاص ليا وكنبه وكرسين وحمام واوضه تانيه فيها سيرين وكنبتين وتلاجه وطربيزه ف قعدو معايا شويه وكدا وبعدين دخلو الاوضه وسابوني انا وخطيبتي نتكلم مروه.. وحشتني اوي حمدل... علي سلامتك خضتني عليك انا. وانتي كمان وحشتيني اوي يحبيبتي انا كويس انتي طمنيني عليكي عامله ايه مروه.. انا كويسه بيك وطول ما انت كويس انا كويسه انا.. نزلتي الجامعه مروه.. لا بقالي يومين انا.. ليه كدا مروه.. من ساعت ما انت تعبت قولت اقعد عشان اشوفك طبعا واخد بالي منك[ISPOILER][/ISPOILER] انا... يحبيبتي بس متاثريش علي دراستك بسببي[ISPOILER][/ISPOILER] مروه.. مش مهم اي حاجه علشانك المهم عندي انت وانك تكون كويسس... يتاببببع....... يتاااابععععع....... الجزء التالتتتتت اتكلمنا انا ومروه شويه والوقت جري بينا لحد ماجه الليل ومروه تكون بنت عمي قبل متكون خطيبتي المهم.. قولت لوالدتي تروح عشان النومه متعبه ليها وفضلت اتحايل عليها لحد ماوافقت والمهم قالو مين هيقعد معايا. مروه.. بعد اذنك يا بابا خليني هنا وخلي اخويا كمان. معاها بالمناسبه اخوها١٥سسنه ومش مهم اسمه لانه ملهوش دور في القصه... عمي.. تمام ياحبيبتي بس خلي بالكم من نفسكم وخلي بالك من محمود واخوكي.. المهم خدو بعضيهم ومشيو وفضلت انا وخطيبتي.. واخوها وفضلنا قدام التلفزيون لحد الليل لو عوزين تعرفو حصل بيني اي وبين خطيبتي تابعو قصتي الجديده انا وبنت عمي(خطيبتي) مروه[URL]https://arabxforum.com/threads/%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%A8%D9%86%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D9%8A-%D8%AE%D8%B7%D9%8A%D8%A8%D8%AA%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%86%D9%8A%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%82%D8%B5%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%85%D8%B1%D8%B6%D9%87.71559/[/URL] نمت وصحيت الصبح بدري كانت الساعه٧تقريبا وطلبت مني انها تيجي لي الاوضه وبنت عمي (خطيبتي) هيا واخوها نايمين ف الاوضه التانيه مني.. صباح الخير انا.. صباح النور طبعا لسه صاحي وبتاعي واقف وباين جدا من الشورت بس مكنتش واخد بالي ملحوظه مني ٣١سنه المهم.. قومت. من مكاني قعدت علي الكنبه انا.. تعالي يامني اقعدي مني.. حاضر جت وقعدت مني جميله جدا عنيها ملونه وبشرتها بيضه ومليانه بس مش اوي الجسم الي هوا ما بين ال٧٠او٧٥كيلو بس ومفيش بطن خفيفه خالص وانا بحب البطن دي طيزها فوق المتوسطه بشويه حلوين وصدرها كبير اوي اغرق بوشي في المهم قعدنا انا ومني نتكلم شويه بعيدا عن المستشفي بقا وحياتها الشخصيه وحياتي الشخصيه وهيا طلعت متجوز وعندها ولد وبنت الولد ٦سنين والبت ٣ وهيا متجوزه وهيا عندها ٢٠سنه وجوزها عندو٣٣ سنه يعني لسه شاب المهم فضلنا نتكلم شويه وقالت انها هتبعت حد يروق الاوضه لينا وكدا بس بعد مكلو يصحي واحنل بنتكلم بصت مني علي السرير وكانت المفاجاه بلنسبه لينا احنا الاتنينن يتااااااابع الجزء الرابع... كنا وقفنا عند لمه مني بصت علي السىرير ولقت حاجه كانت مفاجاه ليها وان انا كمان مخدتش بالي بعد لمه كنت مع بنت عمي امبارح انها نسيت الاندر بتاعها مني.. واضح انك شقي انا.. لا خالص بتقولي كدا ليه مني.. ابتسمت واتكسفت وبصت للسرير انا.. بصيت لقيت الاندر وقولت ليها دا اكيد مش بتاعي😂 بستعبط عليها) مني.. علي اساس اني قولت ليك انو بتاعك 😅 انا.. طيب يبقا بتاع مين مني.. ممم شوف انت بقا انا.. معرفش بقا😂 مني.. علشان كدا كنت بتطلب انها تبات معاك ياشقي😅 انا.. ايوان 😅 وبصيت لمني اول مرا بصه مختلفه انها جميله اوي وحلوه واني اذاي مخدتش بالي من كدا.. انا.. انتي قمر اوي علي فكرا. مني.. تسلمم واتكسفت انا مش بقول ليكي كدا تبصي النحيه التانيه😂 وقربت منها وبوستها من شفايفها بوسه كانت مفاجاه ليها لقيتها اتكسفت وقامت خرجت برا انا اتفاجات من جرائتي بس عملت كدا من حلاوتها مني قمر بطريقه غريبه وجمالها ملفت جدا شويه وبنت عمي صحيت واخوها صحي وبقيت العيله جت وقعدو شويه ومشيو كالعاده وبليل بنت عمي نامت بدري عشان كانت تعبانه وانا اتصلت بي مني علي الجهاز وجت انا.. تعالي يامني مني.. نعم انا.. تعالي اقعدي عوز اتكلم معاكي مني... تاني انا.. متخافيش تعالي جت وقعدت وخايفه او مكسوفه مني وقعدت بعيد شويه انا. تعالي قربي متخافيش مني. مش خايفه جت وقربت انا.. اولا بعتذر ليكي علي الي حصل بس انا حسيت اني عوز اعمل كدا وان جمالك هو السبب وخلاني اعمل كدا . مني. حصل خير انا.. بس انتي عارفه اني شاب وبنت عمي اه واحنا مخطوبين بنتشقي بس هيا مش بتقدر تستحملني لان بتقول اني ببهدلها قعدنا نتكلم ومني اتجرات شويه ف الكلام معايا وكلمنا دخل ف الجنس وان جوزها مش مهتم بيها ومهتم بشغلو اكتر وانو دكتور وانا جيت اشتغلت هنا في المستشفى معا عشان اقرب منو اكتر وبردو مش مديلي اي اهتمام ووافق علي شغلها بعد مكانت خايفه انو يرفض لانها كانت شغاله ممرضه قبل الجواز وهو قعدها من الشغل ولكن كان متفرغ ليها دلوقتي لا ووافق علي شغلها عشان متفضلش توجع دماغه وان جوزها هو الدكتور احمد الي متابع حالتي.. المهم وهيا بتحكي لي بكت قومت مقرب منها وحضنها وهديتها شويه وقعدت اهزر معاها عشان تفرفش شويه. وبعدين لقيت مني بتضمني ليها وتحضني تاني مني.. .... يخليك بجد انت حد جميل وطيب وانسان وراجل انا.. اي الكلام الحلو دا مني. الكلام الحلو ميطلعش غير للناس الحلوه بوستها وروحنا في بوسه وهيا استجابت معايا وانا اتجرائت اكتر وحطيت ايدي علي صدرها الكبير مني.. لا اوعي ايديك ياشقي انا.. حلو اوي يامني مني. هو اي دا انا.. صدرك مني. تؤ مسمهوش كدا انا.. بزك بزازك يامني حلواه اوي مني. نفسك فيهم انا.. اوي نفسي ارضع منهم واقفشهم بايدي والحسهم مني.. انت شقي اوي انا. زبي تعبني اوي مني. بترخم عليا.. ثانيه اصحيلك خطيبتك انا.. وانتتي متقدريش تريحي ولا ايه ومن قبل متتكلم قلعت البوكسر والشورت مني.. اححححح كل دا انا.. عجبك مني.. اوي يعجب الباشا انا. المهم انو عجبك.. قومت وقلعتها التيشيرت بتاعها بتاع الممرضيين وكانت لابسه برا لونها ابيض وبزازها هيقطعوهاا بزازها كبيرا اووووي وطريه اووي قومت مني.. ونيمتها علي السرير وطلعت فوقيها وقعدت ابوس في بزازها وبوس في شفايفها شويه وفكيت ليها البرا وبزازها اتحررت وطلع احلي واكبر بز شوفتو في حياتي مفهوش غلطه حرفيا وحلمات بني فاتح وصدرها ابيض كسم حلاوتها نزلت مسكت حلمتها بسناني بعضها براحه وبعدين ابوسها ووارضعها شويه وبعدين اقفش البز التاني بايدي وافرك في حلمتها وبدلت علي البزين وفضلت حوالي ربع ساعه برضع في بزازها الي ميتشبعش منهم مني.. الحس كسي يامحمودد. انا.. استني مشبعتش من بزازك مني.. عشان خاطري مش هيطيرو بس كسي مولعع ونزلت بوس في بطناها واحده واحده لحد موصلت للبنطلون قلعتهولها وقعدت ابوس كسها واعض في من فوق الاندر الي اتغرق منها مني... مش وقتهه ياعمرر نكني ابوس ايديك انا.. جسمكك حلو اووي وقلعتها الاندر وفضلت الحس في كسها واعص فب وادخل صباعي لحد ماجلت تاني وقعدت تنهج سبتها تريح شويه وبعدين قامت ونزلت مص في زبري كانت بتاكلو مش بتمص ومصها حلو اووي وبوقها كان سخن لدرجه اني كنت هجيب في بوقها ولمه هيا حست سبتو وقامت حشرتو في كسها مرا واحده وشديتها بسرعه وقعد ابوس فيها عشان اكتم صوتها وزبي كان تخين وكبير علي كسها مني.. استني يامحمود اخد عليه دا كبير او حاسه انو فلقني نصين انا.. ماشي سبتها شويه وبعدين قعدت تتحرك هيا عليه وفضلت تنيك نفسها بي.. وقومت خدها وضع الدوج وفضلت انيك فيها واسرع اكتر مني.. اهه زبك حلو اوي يحوده نكني اوي انا فضلت انيك فيها لحد محسيت اني هجيبب وجيبت ف كسها يتاااااابع [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انا والممرضه السلسله الاولي الجزء الرابع....١٠/١٥
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل