• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس انا والنادي (1 مشاهد )

ف

فريد من نوعه

ضيف
انا اول مره اكتب قصه الاحداث حقيقه ١٠٠٪؜ بختلاف الاسماء البدايه انا اسمي احمد بيدلعوني (بوشا) بلعب ڤولي بول في نادي معينفي القاهره المهم انا بتمرن وبلعب وبتاع وشوفت واحده في فرقه البنات ال١٦ سنه اسمها بوسي( بياض اي وحلاوه اي عندها ١٦طولها١٧٠وزنها ٧٠ بزها قد الشمام وطيزها قد البطيخ بتمشي تترقص) المهم شوفتها عجبتني بس اكلمها ازاي قولت اسيبها وزي متيجيتيجي خلصت تمريني والبنات في الملعب اللي جبينا لقيتها خارجه رايحه المهم بس انا عملت عبيط ومشيت جمبي قالتلي عاش يسطا بتلعبسرڤ جامد

قولتها يعم انت اللي جامد وضحكتقالتلي بقولك اي هروح للكابتن بتاعك انك بتعكسني وضحكنا سوا

قولتها قوليلي تفتكري مش هيعمل حاجه حاجه وبنضحك وبنهزر ونا عيني منزلتش من علي بزازها قالتلي انت سرحان ف اي قولتها فيالسرڤ (عملت عبيطه)قالتلي تعالي سلم علي مااما يعم قولتها لا يعم فكك مليش في شغل الامهات ده(كداب طبعا انا كنت بعمل كدهعشان تعرفني عليها) قالتلي تعالي بس راحت عليها قالتها ماما

شيماء (ام بوسي):عندها٣٩ طولها ١٦٥وزنها ٨٥ جسمها اوف ملبن فخدها كبيره وطيزها اكبر بزها كبيره وملفوف كده)قولتها ازيك يطنطعامله اي بوسي :ده بوشا يماما مشيت ولقيته بيعاكسني

شيماء: بتعكسها لي يلا بهزار(ومسكتني من التيشيرت كنها ماسكه حرامي )قولتها اي يستي انتي ماسكه حرامي ده بيتنك اللي بتعكسنيوقالتلي تعال سلم عل ماما انا مشوفتش كده يجدعان وبنهزر

شيماء:يعم بهزر منا شيفكو روحي يبوسي تمرينك

راحت بوسي وانا فضلت مع ام بوسي بدانا في الكلام الاعتيادي انت منين بقي من كذا منين من كذا كده يعني لحد معرفت اننا يعتبر نفسالطريق قالتلي خلاص روح معانا ونا كل ده قاعد بلشورت وتيشرت التمرين وكنت ملطع جسمي لقدام كده وبتكلم معاها ورجعت ضهري وراوانا اصلا الكرسي قريب منها قالتلي مش خايف تاخد برد بفخادك دي روحت عادل نفسي كده قالتلي بعد اييييي بعد اي خلاص شوفنا كلحاجه قالتها يستي في اي فخاد عاديه اهي (بصتلي بهزار كده نظره اللي هوا يرخيص )قولتها يستي انا رايح اغير روحت اغير وبتاعرجعت لقيتها قعده مع واحده صحبتها اسمها نوال(صحبت شيماء جدا):دي بقي الملبن اللي بجد بيضه اوي محجبه وطولها١٧٥وزنها٩٠بس بطل بزاز كبيره وطيزها اكبر وفخدها تتلف في حرار بجد ) روحت بستغراب بقولها قعده مع مين غيري قالتها دي طنطك نوالبسلم عليها قالتلي ازيك يحبيبي عامل اي وبتاع قعدت وكنت لبس شورت جينز شيماء:انت بردو مُصر تورينا فخادك وضحكت قولتها يستي حلكمني بقي نوال : انت بتلعب بقالك قد اي قولتهز خمس سنين وبتاع قالتلي انا شوفتك كذا مره بتلعب قولتها واي رايك قالتلي لعيب وقعدنا نضحكابقيخد رقمي ممكن اساعدك قولتها خدي اكتبي كتبتو وسجلتو nono وقلب احمر


قولتها نونو؟قالتلي متسجلنيش طنط عشان مبحبهاش ومتقولهليش اصلاوضحكنا قولتها ماشي يااااااا

قالتلي هاااا؟ قولتها ينونو

انا هروح اقعد مع صحابي حبه كده

روحت هنا وهناك بعدين قعدت وارهم كده بكام ترابيزه كده ونا بدات ادوخ حبه كده وروحت اجيب ميه كنت رايح بطوح نوال نتهت عليا اناروحتلها حطيت اديها علي راسي كده قالتلي بوشا انت سخن قالتها طب نزلي ايدك ينونو عشان مسخنش اكتر الاتنين ضحكو زيالشراميط كده ونوال قالتلي يواد يوسخ وضحكنا ورحت خلاص ماشي طنط شيماء قالتلي هنمشي سوا بقي قولتها يلا فا بنعدي وعربيه كنتهتشيل بوسي روحت شاددها من اديها قولتها متبصي يمتخلفه هيا باين زعلت ونا مركزتيش المهم ركبنا العربيه وفي الكنبه الاخيره تلاتهاصلا وعل الاقد اوي شيماء بقي كل شويه تحك فيا والسواق حدف يمين مره واحد فيها سندت عل فخادي قولتها جرا يست انتي انا اصلاشاكك فيكي من الصبح وبنضحك قالتلي ياض اسكت وهزرنا والسواق حدف شمال روحت قاصد اخبط كتفي في بزها وايدي ع فخادها قالتليشوفت بقي قالتها اه معاكي حق وبينا كل شويه نحك في بعض كده وبوسي بصتلها ولقتها زعلانه قولتها يسطا متزعليش انا كنت خايفعليكي امها قالتلي اصيل يبو رحاب وضحكنا وبوسي اخيرا فردت وشها ونا حاطط ايدي ع فخاد امها كل ده وامها نفس الكلام علفخادي وبكلم بوسي لقيت امها غمضت وعرفت انها بدات تسيح وكنا خلاص نزلنا روحت روحت البيت لقيت ام بوسي بعتلي علي الواتسرساله غريبه وبكده انتها الجزء الاول لو عجبكو قوللي انزل الجزءالتاني
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Pregoo, AAA12, عنانوو و 9 آخرين
ع

عمرو الزبير

ضيف
قصتك جميله يريت تطول فالاجزاء وتحاول تركز اكتر فالكتابه والاخطاء الاملائيه
 
  • أعجبني
التفاعلات: Pregoo، عنانوو و Wolfwolf
ب

بوشلونه

ضيف
انا اول مره اكتب قصه الاحداث حقيقه ١٠٠٪؜ بختلاف الاسماء البدايه انا اسمي احمد بيدلعوني (بوشا) بلعب ڤولي بول في نادي معينفي القاهره المهم انا بتمرن وبلعب وبتاع وشوفت واحده في فرقه البنات ال١٦ سنه اسمها بوسي( بياض اي وحلاوه اي عندها ١٦طولها١٧٠وزنها ٧٠ بزها قد الشمام وطيزها قد البطيخ بتمشي تترقص) المهم شوفتها عجبتني بس اكلمها ازاي قولت اسيبها وزي متيجيتيجي خلصت تمريني والبنات في الملعب اللي جبينا لقيتها خارجه رايحه المهم بس انا عملت عبيط ومشيت جمبي قالتلي عاش يسطا بتلعبسرڤ جامد

قولتها يعم انت اللي جامد وضحكتقالتلي بقولك اي هروح للكابتن بتاعك انك بتعكسني وضحكنا سوا

قولتها قوليلي تفتكري مش هيعمل حاجه حاجه وبنضحك وبنهزر ونا عيني منزلتش من علي بزازها قالتلي انت سرحان ف اي قولتها فيالسرڤ (عملت عبيطه)قالتلي تعالي سلم علي مااما يعم قولتها لا يعم فكك مليش في شغل الامهات ده(كداب طبعا انا كنت بعمل كدهعشان تعرفني عليها) قالتلي تعالي بس راحت عليها قالتها ماما

شيماء (ام بوسي):عندها٣٩ طولها ١٦٥وزنها ٨٥ جسمها اوف ملبن فخدها كبيره وطيزها اكبر بزها كبيره وملفوف كده)قولتها ازيك يطنطعامله اي بوسي :ده بوشا يماما مشيت ولقيته بيعاكسني

شيماء: بتعكسها لي يلا بهزار(ومسكتني من التيشيرت كنها ماسكه حرامي )قولتها اي يستي انتي ماسكه حرامي ده بيتنك اللي بتعكسنيوقالتلي تعال سلم عل ماما انا مشوفتش كده يجدعان وبنهزر

شيماء:يعم بهزر منا شيفكو روحي يبوسي تمرينك

راحت بوسي وانا فضلت مع ام بوسي بدانا في الكلام الاعتيادي انت منين بقي من كذا منين من كذا كده يعني لحد معرفت اننا يعتبر نفسالطريق قالتلي خلاص روح معانا ونا كل ده قاعد بلشورت وتيشرت التمرين وكنت ملطع جسمي لقدام كده وبتكلم معاها ورجعت ضهري وراوانا اصلا الكرسي قريب منها قالتلي مش خايف تاخد برد بفخادك دي روحت عادل نفسي كده قالتلي بعد اييييي بعد اي خلاص شوفنا كلحاجه قالتها يستي في اي فخاد عاديه اهي (بصتلي بهزار كده نظره اللي هوا يرخيص )قولتها يستي انا رايح اغير روحت اغير وبتاعرجعت لقيتها قعده مع واحده صحبتها اسمها نوال(صحبت شيماء جدا):دي بقي الملبن اللي بجد بيضه اوي محجبه وطولها١٧٥وزنها٩٠بس بطل بزاز كبيره وطيزها اكبر وفخدها تتلف في حرار بجد ) روحت بستغراب بقولها قعده مع مين غيري قالتها دي طنطك نوالبسلم عليها قالتلي ازيك يحبيبي عامل اي وبتاع قعدت وكنت لبس شورت جينز شيماء:انت بردو مُصر تورينا فخادك وضحكت قولتها يستي حلكمني بقي نوال : انت بتلعب بقالك قد اي قولتهز خمس سنين وبتاع قالتلي انا شوفتك كذا مره بتلعب قولتها واي رايك قالتلي لعيب وقعدنا نضحكابقيخد رقمي ممكن اساعدك قولتها خدي اكتبي كتبتو وسجلتو nono وقلب احمر


قولتها نونو؟قالتلي متسجلنيش طنط عشان مبحبهاش ومتقولهليش اصلاوضحكنا قولتها ماشي يااااااا

قالتلي هاااا؟ قولتها ينونو

انا هروح اقعد مع صحابي حبه كده

روحت هنا وهناك بعدين قعدت وارهم كده بكام ترابيزه كده ونا بدات ادوخ حبه كده وروحت اجيب ميه كنت رايح بطوح نوال نتهت عليا اناروحتلها حطيت اديها علي راسي كده قالتلي بوشا انت سخن قالتها طب نزلي ايدك ينونو عشان مسخنش اكتر الاتنين ضحكو زيالشراميط كده ونوال قالتلي يواد يوسخ وضحكنا ورحت خلاص ماشي طنط شيماء قالتلي هنمشي سوا بقي قولتها يلا فا بنعدي وعربيه كنتهتشيل بوسي روحت شاددها من اديها قولتها متبصي يمتخلفه هيا باين زعلت ونا مركزتيش المهم ركبنا العربيه وفي الكنبه الاخيره تلاتهاصلا وعل الاقد اوي شيماء بقي كل شويه تحك فيا والسواق حدف يمين مره واحد فيها سندت عل فخادي قولتها جرا يست انتي انا اصلاشاكك فيكي من الصبح وبنضحك قالتلي ياض اسكت وهزرنا والسواق حدف شمال روحت قاصد اخبط كتفي في بزها وايدي ع فخادها قالتليشوفت بقي قالتها اه معاكي حق وبينا كل شويه نحك في بعض كده وبوسي بصتلها ولقتها زعلانه قولتها يسطا متزعليش انا كنت خايفعليكي امها قالتلي اصيل يبو رحاب وضحكنا وبوسي اخيرا فردت وشها ونا حاطط ايدي ع فخاد امها كل ده وامها نفس الكلام علفخادي وبكلم بوسي لقيت امها غمضت وعرفت انها بدات تسيح وكنا خلاص نزلنا روحت روحت البيت لقيت ام بوسي بعتلي علي الواتسرساله غريبه وبكده انتها الجزء الاول لو عجبكو قوللي انزل الجزءالتاني
الجزء التاني:
لما روحت لقيت شيماء ام بوسي بعتلي حاجه

بعتلي اي اللي عملته في المكروباص مش عيب
قولتها مكنش قصدي يطنط السواق كان فاكرها مراجيح وقاعد يمخمضنا في العربيه وضحكتوقالتلي انت جاي يوم الاربع قولتها اه جاي قالتلي ماشي تعال بدري اقعد معايا عشان مقعدتش لوحدي قولتها ماشي يقمر قالتلي قمر؟ قولتها وسيتن قمر كمان عندك مانع؟ قالتلي لا يعم وضحكت وقفلت معاها قعد افكر كده مش انا لو جيت بدري تبقي بنتها معاها ولا اي واييي
المهم اليوم اللي بعده روحت الجيم وكنت بتمرن انا اصلا جسمي حلو وطويل خلصت لقيت نوال بعتلي عملت اللي قولتك عليه يولا قولتها علي اي قالتلي يبني في محل عندكو بيبع ترينجات خروج قولتها ماشي هخلص اروح اكلمك فيديو كول تنقي انتي قالتلي ماشي روحت المحل اللي هيا بتقول عليه ده فا متقسم رجالي وحريمي انا دخلت الحريمي ووقفت التريجات وكلمتها لقيتها لفه الطرحه اي كلام بس شعرها باين وشبه عريانه من تحت وكل شويه لحمها الابيض اللي بيلمع يبان قولتها انتي اي ينونو عامله زي اللي بيطلعو لابسين بدل في الاجتماعات الاونلاين بيلبسو بوكسر تحتيهم وضحكت قالتلي تصدق اه وضحكت قعدت تنقي وتتردد قدام الترينجات ونا اقعد ازي فيها اقولها يوليه اخلصي انهي واحد قالتلي طب امشي بالكاميرا كده قعد امشي لحد موصلت للاندرات وبراهات قولتها اجبلك( بهزار)؟ قالتلي اتلم يوسخ وضحكت بشرمطه قولتها لي دول جمال بصي روحت ماسك اندر ابيض شفاف قولتها ده موووت ده قالتلي ياض اتلم
طب مش عايزه اااااا جراب (وكنت بشوار علي البراهات)قالتلي يبني هقفل فوشك وضحكت قالتها عايزه انهي قالتلي هات الترينج الي بنطلونه اسود وجاكته احمر قولتها اه ما الاحمر علي الحسد بيمنع الحسد قعدت تضحك ف الكول لدرجه ان الناس كلها سمعو قالتلي فصلتني بجد يواد روح روح انا هقفل بضحك
وبعديها روحت الاربع بدري زي مقولت لشيماء قعد مستني لقيتها جايه لوحديها بقولها اي ده فين بينتك قالتلي هتتاخر عشان عندها درس قولتها بس أي الحلاوه دي بقي قالتلي شكلي حلو قولتها قمر يشوشا وبضحك قالتلي شوشا؟ قولتها اي بدلعك يستي قالتلي مش متعوده عل كده وضحكنا سوا وقعدنا نتكلم ونتضحك لحد منوال جت ومعاها بت كده انا عيني متزلتيش من علي لاتنين قولتها هي دي مواعيد يعني قالتلي اخرس يلا
يلا؟ طب خلاص مفيش ترينجات قالتلي لا خلاص ده انت زعلك وحش ورييني اديتهولها وقولتها متعرفناش عل وكنت موجه الكلام اللي معاهها قالتلي دي حنين (صحبه بوسيلانتيم) (شعر اسود حراير قمحويه عينها واسعه بزازها متوسطه بس مشودين وطيزها بينت متناكه كبيره وطريه طولها ١٥٠ ووزنها ١٦٠ )قولتها اهلا بس هيا مكسوفه عشان اول تقعد معايا وتكلمنا وهزرنا كلنا قولتهم هيا قعده خفيفه وجميله جدا
شيماء:اه جدا
انا :طب ضحكنا وهزرنا فلوس الترينج اللي عامل عبيط؟
نوال : اي ده انا ؟ نسيت يعم امسك انت هزلنا ده اشتريك باقدم شوز عندي وبتضحك قولتها متشرين يستي وبهزر بعدين روحت التمرين وخلصت قعدت مع صحابي وشيماء كلمتني قالتي يلا عشان ماشين روحتلها وكان معاها بوسي ونوال وحنين ومشينا انا وبوسي وشيماء في مكروباص وزي كل مره انا جمبها المره دي بوسي نايمه ونا قعد جمبها قالتلي رجلي وجعاني اوي قولتها من اي بس قالتلي اتخبط فيها قولتها معلش فين واقعد احسس علي رجليها وتقولي اه اه هنا امم وتغمض تقولي وجعاني اوي تقولتها لما تروحي حطي عليها تلج بقي (انا طبعا بتاعي وقف من الملبن اللي بلعب فيه ده وهيت خدت بلها وضحك ونا عملت عبيط )ونزلنا ولما روحت قالتلي رجلي بقيت احسن اهي شويه ووريتني وركها الابيض الملبن وهو علي تلج بس ع الحته متعوره بس مش رجلها الاتنين قولتها ما حلوه اهي يطنط قالتلي هيا اي قولتها التعويره وبضحك قالتلي تصدق انا غلطنه اني بقولك قولتها خلاص يستي بهزر وقالتلي انت معزوم عندنا بكره علي الغدا ها قولتها مش هعرف يطنط واتحججت شويه وقالتلي خلاص بعد بكره قولتها ماشي يقمر
هوقف هنا الجزء اللي جاي دمار لو عايزني انزلو قولولي
 
  • أعجبني
التفاعلات: abdalhaliim, Pregoo, Hulk098 و 3 آخرين
ا

امير الجنس العربى

ضيف
مشششششششششششششششششكور كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: abdalhaliim و Pregoo
B

Badar

ضيف
واااو جمده
 
  • أعجبني
التفاعلات: abdalhaliim, Pregoo, عمرو الزبير و شخص آخر
W

Wa7d moham

ضيف
جميله مشبابيه حلوه والهزار جميل لكن الاخطاء الاملائيه كتيره فى كلام انا بتصوره مش عارف انت تقصد به ايه الجكايه جميله ولكن الاخطاء ركز
 
  • أعجبني
التفاعلات: abdalhaliim, Pregoo, Wolfwolf و شخص آخر
ف

فريد من نوعة

ضيف
انا اول مره اكتب قصه الاحداث حقيقه ١٠٠٪؜ بختلاف الاسماء البدايه انا اسمي احمد بيدلعوني (بوشا) بلعب ڤولي بول في نادي معينفي القاهره المهم انا بتمرن وبلعب وبتاع وشوفت واحده في فرقه البنات ال١٦ سنه اسمها بوسي( بياض اي وحلاوه اي عندها ١٦طولها١٧٠وزنها ٧٠ بزها قد الشمام وطيزها قد البطيخ بتمشي تترقص) المهم شوفتها عجبتني بس اكلمها ازاي قولت اسيبها وزي متيجيتيجي خلصت تمريني والبنات في الملعب اللي جبينا لقيتها خارجه رايحه المهم بس انا عملت عبيط ومشيت جمبي قالتلي عاش يسطا بتلعبسرڤ جامد

قولتها يعم انت اللي جامد وضحكتقالتلي بقولك اي هروح للكابتن بتاعك انك بتعكسني وضحكنا سوا

قولتها قوليلي تفتكري مش هيعمل حاجه حاجه وبنضحك وبنهزر ونا عيني منزلتش من علي بزازها قالتلي انت سرحان ف اي قولتها فيالسرڤ (عملت عبيطه)قالتلي تعالي سلم علي مااما يعم قولتها لا يعم فكك مليش في شغل الامهات ده(كداب طبعا انا كنت بعمل كدهعشان تعرفني عليها) قالتلي تعالي بس راحت عليها قالتها ماما

شيماء (ام بوسي):عندها٣٩ طولها ١٦٥وزنها ٨٥ جسمها اوف ملبن فخدها كبيره وطيزها اكبر بزها كبيره وملفوف كده)قولتها ازيك يطنطعامله اي بوسي :ده بوشا يماما مشيت ولقيته بيعاكسني

شيماء: بتعكسها لي يلا بهزار(ومسكتني من التيشيرت كنها ماسكه حرامي )قولتها اي يستي انتي ماسكه حرامي ده بيتنك اللي بتعكسنيوقالتلي تعال سلم عل ماما انا مشوفتش كده يجدعان وبنهزر

شيماء:يعم بهزر منا شيفكو روحي يبوسي تمرينك

راحت بوسي وانا فضلت مع ام بوسي بدانا في الكلام الاعتيادي انت منين بقي من كذا منين من كذا كده يعني لحد معرفت اننا يعتبر نفسالطريق قالتلي خلاص روح معانا ونا كل ده قاعد بلشورت وتيشرت التمرين وكنت ملطع جسمي لقدام كده وبتكلم معاها ورجعت ضهري وراوانا اصلا الكرسي قريب منها قالتلي مش خايف تاخد برد بفخادك دي روحت عادل نفسي كده قالتلي بعد اييييي بعد اي خلاص شوفنا كلحاجه قالتها يستي في اي فخاد عاديه اهي (بصتلي بهزار كده نظره اللي هوا يرخيص )قولتها يستي انا رايح اغير روحت اغير وبتاعرجعت لقيتها قعده مع واحده صحبتها اسمها نوال(صحبت شيماء جدا):دي بقي الملبن اللي بجد بيضه اوي محجبه وطولها١٧٥وزنها٩٠بس بطل بزاز كبيره وطيزها اكبر وفخدها تتلف في حرار بجد ) روحت بستغراب بقولها قعده مع مين غيري قالتها دي طنطك نوالبسلم عليها قالتلي ازيك يحبيبي عامل اي وبتاع قعدت وكنت لبس شورت جينز شيماء:انت بردو مُصر تورينا فخادك وضحكت قولتها يستي حلكمني بقي نوال : انت بتلعب بقالك قد اي قولتهز خمس سنين وبتاع قالتلي انا شوفتك كذا مره بتلعب قولتها واي رايك قالتلي لعيب وقعدنا نضحكابقيخد رقمي ممكن اساعدك قولتها خدي اكتبي كتبتو وسجلتو nono وقلب احمر


قولتها نونو؟قالتلي متسجلنيش طنط عشان مبحبهاش ومتقولهليش اصلاوضحكنا قولتها ماشي يااااااا

قالتلي هاااا؟ قولتها ينونو

انا هروح اقعد مع صحابي حبه كده

روحت هنا وهناك بعدين قعدت وارهم كده بكام ترابيزه كده ونا بدات ادوخ حبه كده وروحت اجيب ميه كنت رايح بطوح نوال نتهت عليا اناروحتلها حطيت اديها علي راسي كده قالتلي بوشا انت سخن قالتها طب نزلي ايدك ينونو عشان مسخنش اكتر الاتنين ضحكو زيالشراميط كده ونوال قالتلي يواد يوسخ وضحكنا ورحت خلاص ماشي طنط شيماء قالتلي هنمشي سوا بقي قولتها يلا فا بنعدي وعربيه كنتهتشيل بوسي روحت شاددها من اديها قولتها متبصي يمتخلفه هيا باين زعلت ونا مركزتيش المهم ركبنا العربيه وفي الكنبه الاخيره تلاتهاصلا وعل الاقد اوي شيماء بقي كل شويه تحك فيا والسواق حدف يمين مره واحد فيها سندت عل فخادي قولتها جرا يست انتي انا اصلاشاكك فيكي من الصبح وبنضحك قالتلي ياض اسكت وهزرنا والسواق حدف شمال روحت قاصد اخبط كتفي في بزها وايدي ع فخادها قالتليشوفت بقي قالتها اه معاكي حق وبينا كل شويه نحك في بعض كده وبوسي بصتلها ولقتها زعلانه قولتها يسطا متزعليش انا كنت خايفعليكي امها قالتلي اصيل يبو رحاب وضحكنا وبوسي اخيرا فردت وشها ونا حاطط ايدي ع فخاد امها كل ده وامها نفس الكلام علفخادي وبكلم بوسي لقيت امها غمضت وعرفت انها بدات تسيح وكنا خلاص نزلنا روحت روحت البيت لقيت ام بوسي بعتلي علي الواتسرساله غريبه وبكده انتها الجزء الاول ل
الجزء التاني:
لما روحت لقيت شيماء ام بوسي بعتلي حاجه

بعتلي اي اللي عملته في المكروباص مش عيب
قولتها مكنش قصدي يطنط السواق كان فاكرها مراجيح وقاعد يمخمضنا في العربيه وضحكتوقالتلي انت جاي يوم الاربع قولتها اه جاي قالتلي ماشي تعال بدري اقعد معايا عشان مقعدتش لوحدي قولتها ماشي يقمر قالتلي قمر؟ قولتها وسيتن قمر كمان عندك مانع؟ قالتلي لا يعم وضحكت وقفلت معاها قعد افكر كده مش انا لو جيت بدري تبقي بنتها معاها ولا اي واييي
المهم اليوم اللي بعده روحت الجيم وكنت بتمرن انا اصلا جسمي حلو وطويل خلصت لقيت نوال بعتلي عملت اللي قولتك عليه يولا قولتها علي اي قالتلي يبني في محل عندكو بيبع ترينجات خروج قولتها ماشي هخلص اروح اكلمك فيديو كول تنقي انتي قالتلي ماشي روحت المحل اللي هيا بتقول عليه ده فا متقسم رجالي وحريمي انا دخلت الحريمي ووقفت التريجات وكلمتها لقيتها لفه الطرحه اي كلام بس شعرها باين وشبه عريانه من تحت وكل شويه لحمها الابيض اللي بيلمع يبان قولتها انتي اي ينونو عامله زي اللي بيطلعو لابسين بدل في الاجتماعات الاونلاين بيلبسو بوكسر تحتيهم وضحكت قالتلي تصدق اه وضحكت قعدت تنقي وتتردد قدام الترينجات ونا اقعد ازي فيها اقولها يوليه اخلصي انهي واحد قالتلي طب امشي بالكاميرا كده قعد امشي لحد موصلت للاندرات وبراهات قولتها اجبلك( بهزار)؟ قالتلي اتلم يوسخ وضحكت بشرمطه قولتها لي دول جمال بصي روحت ماسك اندر ابيض شفاف قولتها ده موووت ده قالتلي ياض اتلم
طب مش عايزه اااااا جراب (وكنت بشوار علي البراهات)قالتلي يبني هقفل فوشك وضحكت قالتها عايزه انهي قالتلي هات الترينج الي بنطلونه اسود وجاكته احمر قولتها اه ما الاحمر علي الحسد بيمنع الحسد قعدت تضحك ف الكول لدرجه ان الناس كلها سمعو قالتلي فصلتني بجد يواد روح روح انا هقفل بضحك
وبعديها روحت الاربع بدري زي مقولت لشيماء قعد مستني لقيتها جايه لوحديها بقولها اي ده فين بينتك قالتلي هتتاخر عشان عندها درس قولتها بس أي الحلاوه دي بقي قالتلي شكلي حلو قولتها قمر يشوشا وبضحك قالتلي شوشا؟ قولتها اي بدلعك يستي قالتلي مش متعوده عل كده وضحكنا سوا وقعدنا نتكلم ونتضحك لحد منوال جت ومعاها بت كده انا عيني متزلتيش من علي لاتنين قولتها هي دي مواعيد يعني قالتلي اخرس يلا
يلا؟ طب خلاص مفيش ترينجات قالتلي لا خلاص ده انت زعلك وحش ورييني اديتهولها وقولتها متعرفناش عل وكنت موجه الكلام اللي معاهها قالتلي دي حنين (صحبه بوسيلانتيم) (شعر اسود حراير قمحويه عينها واسعه بزازها متوسطه بس مشودين وطيزها بينت متناكه كبيره وطريه طولها ١٥٠ ووزنها ١٦٠ )قولتها اهلا بس هيا مكسوفه عشان اول تقعد معايا وتكلمنا وهزرنا كلنا قولتهم هيا قعده خفيفه وجميله جدا
شيماء:اه جدا
انا :طب ضحكنا وهزرنا فلوس الترينج اللي عامل عبيط؟
نوال : اي ده انا ؟ نسيت يعم امسك انت هزلنا ده اشتريك باقدم شوز عندي وبتضحك قولتها متشرين يستي وبهزر بعدين روحت التمرين وخلصت قعدت مع صحابي وشيماء كلمتني قالتي يلا عشان ماشين روحتلها وكان معاها بوسي ونوال وحنين ومشينا انا وبوسي وشيماء في مكروباص وزي كل مره انا جمبها المره دي بوسي نايمه ونا قعد جمبها قالتلي رجلي وجعاني اوي قولتها من اي بس قالتلي اتخبط فيها قولتها معلش فين واقعد احسس علي رجليها وتقولي اه اه هنا امم وتغمض تقولي وجعاني اوي تقولتها لما تروحي حطي عليها تلج بقي (انا طبعا بتاعي وقف من الملبن اللي بلعب فيه ده وهيت خدت بلها وضحك ونا عملت عبيط )ونزلنا ولما روحت قالتلي رجلي بقيت احسن اهي شويه ووريتني وركها الابيض الملبن وهو علي تلج بس ع الحته متعوره بس مش رجلها الاتنين قولتها ما حلوه اهي يطنط قالتلي هيا اي قولتها التعويره وبضحك قالتلي تصدق انا غلطنه اني بقولك قولتها خلاص يستي بهزر وقالتلي انت معزوم عندنا بكره علي الغدا ها قولتها مش هعرف يطنط واتحججت شويه وقالتلي خلاص بعد بكره قولتها ماشي يقمر
هوقف هنا الجزء اللي جاي دمار لو عايزني انزلو قولولي
الاكونت اتقفل فا هكمل من هنا
الجزء التالت
روحت البيت بتاعهم خبطت فتحت مين؟
حنين :خش يبوشا
شيماء: مين يحنين
حنين: ده بوشا يخالتو
انا كنت مستغرب شويه بس سرحت مع طيز حنين قدامي وهيا ماشيه تترقص في قلب الاستريتش اللي هيتقطع من علي طيزها قولتها فين امك يبت قالتلي جوه اهي
دخلت عليهم المطبخ لقيت شيماء واقفه عل البوتجاز مدياني ضهرها ولبسه عبايه بيتي مبينه حز الكلوت بتاعها ووافقه بشعرها ونوال قعده ع كرسي في المطبخ ولبسه الترينج اللي جبتهولها اول مدخلت
الترينج هياكل منك حته يتحته انتي وبضحك
ضحكو كلهم وسلمت عليهم بقولهم فين بوسي قوليلي في اوضتيها اهي خبطت محدش رد فدخلت لقيتها اتخضيت قالتلي مش تخبط يحيوان انت
حيوان؟ جريت عليها وقعدنا نضرب في بعض وايدي تيجي بزها كل شويه وحنين دخلت علينا بتظيط وقالت اختاااااايي وبتجري عليها وانا ايدي تيجي عل بز دي وطيز دي قولتهم طب كفايه هبل؟ وطلعنا كلنا مبهدلين نوال قالتلي انتو عاملين كده ليه قولتها العيال دي اتلمو عليا ضربوني قالتلي معلش يقلبي وحضتني وهيا قعده ونا واقف قعدت افيظ فيهم المهم قعدنا كلنا علي السفره كانت قدامي شيماء وجمبي حنين كل شويه القي حنين رجلها علي رجلي وبتلعب فيها انا بتاعي بيتلكك اصلا ووقف وخلصنا اكل وكنت بشيل معاهم ودخلت المبطخ مع شيماء و ونا خارج حكيت فيها حكه بسطيه بتاعي اتحشر في طيزها يعني وعديت خلاص ببص عل طيزها لقيت الجلبيه اتحشرت في طيزها وعدلتها هيا يعني اكيد حسيت خرجت قعدت معاهم قولو انزل هات بسبسي بسرعه وتعال جت معايا حنين ونزلنا في الاسنسير قولتها اي اللي كنتي بتعملي علي الاكل ده بقي بخبث كده قالتلي رجلي ساقعه كنت عايزه ادفيها وقربت مني كده وقالتلي يخربيت طولك ونزلنا وهيا خارجه قدامي ايدي خبططت في طيزها وهيا قالت اه ضهري قولتها ضهرك اه😂 فضلنا ماشين ورجعنا وطلعت الاسنسير قدامي تاني قالتلي نفسي بس انت طويل اوي بقولها اي قالتلي ولا حاجه متركزيش ودخلت عليهم لقيت شيماء ونوال قعدين اول مدخلت غيرو الموضوع كده روحت قعدت كنبه جمبيهم والقي كل شويه نوال بتبصلي بصات كده من تحت لتحت ونا اخدت بالي قولتهم انا همشي بقي الوقت اتاخر ونوال قالتلي تعال اوصلك قولتها اشطا ماشي وحنين قالتها انا هبات يماما عشان عندنا تمرين الصبح نروح انا بوسي سوا
قالتها ماشي
نزلت في الاسنسير مع نونو وانا اطول منها بتبصلي لفوق كده قولتها في اي حاجه ؟😂 قالتلي يعم لا
ونزلت ركبت العربيه بتاعتها ركبت جمبيها واتكلمنا بقي في انها بقلها كتير لوحديها وانها من ساعت ما اطلقت وهيا مركزه مع شغلها وبنتها
مكنتش عايز ابقي كلح واسالها اطلقتو لي فا قولتها طب مفكرتيش تتجوزي ينونا قالتلي عندك عريس ولا اي قولتها كلك نظر ونا معجبش ولا اي وقعدنا نضحك وصلتني لما روحت لقيتها بعتلي عل الواتس
علي فكره انا كنت مبسوطه اوي بقالي مكنتش بضحك كده حسه ان روحي رجعتلي
قولتها انتي اللي روحك حلوه ونا مبسوط بيكي جدا وضحكنا وهزرنا وقالتلي بص بعتتلي صوره ليها من غير **** ولبسه نص كم وباينه حلماتها قولتها قمر فشخ
بجد؟
قولتها فشخ بس انتي مش لبسه جراب؟
منتا عارف الجو حر ونا بحب اقعد براحتي بقي قولتها ولعه وقفلنا ونمت لقيت حنين بتقولي تعال بكره البيت عندنا عل اتنين تلاته الضهر كده قولتها ماشي
روحتلهم البيت خبطت وفتحلي الباب وهيا لبسه شورت بيتي واسع كده وتشيرت كات انا منظرها مع شعرها هيجني نيك قالتلي خش قولتها كنتي ناميه ولا اي قالتلي اه صحيت من شويه ودخلت الرسبشن قولتها امك فين قالتلي زمانها جايه مع طنط شيماء وبوسي وهنا عيني لمعت كده هيجاني زاد وبتاعي وقف اوي وهيا بصيت عليه قالتلي اي ده وشورت عليه ومسكته من فوق البنطلون روحت انا هاجم عل بوقها ابوس ولساني يلاعب لسنها وايدي مش نازله من علي بزازها ونزلت ايدي التانيه عل كسها اللي اتبل من ميه كسها وهيا بتصرخ قالتلي بلاش كسي ون*ي قالتها متخفيش وقعدت ادعك فيها وبعديها طلعتها بتاعي انبهرت وكانت فاتحه عينها مبرقه وماسكه بديها الاتنين بتقولي خخخ اي ده قولتها دوقي كده لحست راسه كده وقعدت تمص في لحد مدخلت نصه روحت ماسك شعرها وقعد بزوقه عليها وكنت هتتخنق روحت سايب راسها وفضلت تمص في لحد جبتهم في بوقها شلال قالتلي يخربيتك طعمه حلو اوي فضلت قعده جمبي شويه لحد مدخلت بتاعي جوا البنطلون تاني قالتلي الساعه كام قولتها خمسه ونص قالتلي احا دول زمنهم جايين وطلعت تجري اخدت هدومها ودخلت الحمام تغير وطلعت ونا دخلت وراها لقيت هدومها فيها عرق وعسل من كسها بس مش ده اللي لفت نظري انا لفت نظري كلوت امها لقيته في حاجات بيضه ناشفه انا مسكته شميته اتهبلت بي رحته حلوه اوي وحطيته عل بتاعي وسبته لما سمعت صوتهم جم من برا وطلعت ونا عادل نفسي لقيتهم وسلم عليهم وقعدنا ولقيت حنين اخدت بوسي الاوضه بيتوشو وشيماء ونوال دخلو الرسبشن انا روحت علي الاوضه بتاعت حنين لقيتهم بيتكلمو
بوسي :عملك اي قوليلي من ساعت مقولتيلي امبارح اسرح والعب في كسي
حنين: لعبلي في بزازي وكسي وقعدت امص بتاعه
بوسي (بدات تهيج وصوتها بقي ممحون) بتاعه حلو؟
حنين :اوي قعدت امص لحد مجبهم في بوقي طعمهم حلو اوي وسخنين
بوسي :اهاااااااا يارتني كنت مكانك يبت
حنين: طب يلا يهياجه نطلع عشان ميخدوش بلهم😂
ونا مشيت لقيت في وشي نوال قولتها ايييوه ينوناااا قالتلي بس يولا ودخلت اوضيتها اخدت هدوم ودخلت الحمام ونا روحت اقعد مع شيماء روحت لقيتها قعده مدياني ضهرها عل الكنبه قولتها قمر مالو قالتلي يخربيتك خضتني
قولتها مالك بس يقمر
مصدعه فعلا يبوشا مش قادره حسه ان راسي هتتفرك
قولتها طب هاتي راسك عليا وقعدت ادلك راسها خفيف من جبينها في الوقت ده لقيت بوسي وحنين جاين عليناا
بوسي:امي بتعمل في امي يعم انت
قولتها يستي انا معملتش حاجه في اي😂
وسبتهم ودخلت الحمام لقيت نوال خارجه لبسه وشعرها مبلول قولتها النضفه حلوه بردو قالتلي طول عمري يولا
ودخلت الحمام لقيت الكلوت بتاعها اللي لسه قلعه المره دي مسكته عل بتاعي وقعدت اضرب في عشره واتخيلها وهيا بتمصه وبتلعب في بديها الناعمه لحد مغرقت كلوتها وخبيته بين الهدوم وخرجت وقعدت معاهم لحد منزلت اروح بيتنا لقيت بوسي بتبعتلي علي الواتس وقعدنا نتكلم قالتالي يعم عايزين نخرج سوا يعم قولتها يسطا شوفي اي وقت وننزل نروح الحته اللي انتي عايزها (انا طبعا قولت انها هتجيب حنين معاها) نزلتها يوم الساعه سبعه وامها كانت عارفه انها معايا يعني تاخر عادي كنت لابس بنطلون ملتون وتيشرت كده مجسم شويه عليا وهيا لبسه بنطلون اللي هوا ديق من فوق وواسع من تحت
اتمشينا في منطقه نضيفه في القاهره( مليانه سفرات وناس غنيه طبعا انتو عرفتها)المهم الشوارع ضلمه ونورها خفيف فا قعدنا علي الرصيف شويه علي النيل نتكلم قولتها غمضي عينك كده روحت بسرعه باسيها في شفايفها واعض عليها وهيا تعض روحت سيبها قالتلي انت بتتكسف؟ قولتها لا لي قالتلي اصل اي غمضي دي 😂
قولتها لبوه😂 قالتلي اوييي قربت عليا اعض شفايفها وامسك بزها بزها طريه اوي وكبير قد كف ايدي والحلمه كانت واقفه بعدين روحت موقف عشان اشوف في حد ولا لا منا قاعد علي الرصيف يعني ممكن اي حد يعدي فا قالتلي عايزه اشوفه قولتها مش هينفع يبلوتي احنا في الشارع بعدين لقيت حد جاي قولتها بس بس وقعدنا عادي بعدين هيا داخت وهيا جمبي حطيت راسها عل رجلي قالتلي انا حسه بي قولتها يلا عشان نمشي قالتلي لي هيا الساعه كام قولتها عشره قالتلي احا طب يلا مش هنلاقي حاجه نركبها وركبنا وكنت حاطط ايدي عند وركها وهيا سيحه قالتلي يبني اسكت بقي انا دايخه لوحدي لحد منزلنا بعبصتها وهيا نزله قالتها سلام يقلبي قالتلي سلام يروحي
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Pregoo, abdalhaliim, Hulk098 و 5 آخرين
L

Last pharaoh

ضيف
روعه استمر يا صديقي
 
  • أعجبني
التفاعلات: Pregoo، abdalhaliim و Wolfwolf

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل