• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم انا وبنت اختي (عدد المشاهدين 2)

م

محمود فاشخ الحريم

ضيف
بنت اختي اسمها مريم 23 سنه بتحبني قوي بحكم اني قريب منها في السن وفرفوش
انا محمود 36 سنه دي اول كتابه ليه ياريت تشجعوني
كنت في يوم رايحين فرح العيله كلها وراكبين اتوبيس وهي جنبي وهي بتدلع عليا خالها بقي روحنا الفرح وقبل مانمشي بعتتلي رساله ع الواتس اعمل حسابك هتقعد جنبي واحنا مروحين لقيتها فعلا بتنده عليا تقعدني جنبها في اخر الاتوبيس وتنام ع كتفي وتمسك ايدي انا خالها وطبيعي يعني تدلع عليا بس حسيت انها بتسند عليا ببزها روحت البيت لقيتها بتكلمني واتس وتقولي تعبانه قوي انا مالك الف سلامه ياقلبي
هي انا قلبك بجد
انا اه طبعا قلبي
هي اومال مش باين عليك انك بتحبني قاعده جنبك وانت كاني مش جنبك
هنا بدات اشك انها بترمي لكلام غير المفروض يبقي بينا قولت انكشها واشوف رد فعلها قولتلها مش لسه سايبك بس وحشتيني قالت بجد قولتلها اه اتصل فيديو اشوفك قالت اه رن قولتلها استني البس تيشيرت عشان عريان قالت ايه يعني مانا لابسه بادي كات رنيت عليها فضلنا نتكلم عادي بس عيونها سرحانه ودبلانه وكل شويه تجيب بزازها ونمنا تاني يوم جت عندنا سلمت عليها وبوستها لقيتها مفرهده قعدنا جنب بعض نسيت اقولكم اني كنت تحت عند ابويا وهو راجل كبير في السن نرجع ليها هي قعدت جنبي خدتها في حضني استسلمت ليا مسكت بزها بصت ليا بعيون هايجه بوستها من شفايفها وتوهنا في البوسه وانا بدعك بزها تفتكرو اكمل معاها ولا لا تكملة القصه هتعرفو
 
  • أعجبني
التفاعلات: حورس المصري و سكون الظهيرة
م

محمود فاشخ الحريم

ضيف
الجزء التاني
بدات ادعك بزاز مريم وهي بتتلوي تحتي ابوس شفايفها وطبعا ماينفعش نعمل اكتر من كده عشان ده بيت عيله فضلت كل لما اقابلها نتحرش ببعض من غير ماحد فينا يتكلم في الي بيحصل بينا لحد ماجه اليوم الموعود رايح ازورهم مالقيتش اختي ولا جوزها كانت بنتهم الصغيرة تعبانه وراحو بيها المستشفى ولما عرفت اني عندهم طلبت مني ابات مع العيال عشان هم ساكنين في بيت منفصل قعدت مع العيال نتفرج ع التلفزيون وشايف مريم هايجه قوي من حركاتها ودبلان عنيها حوالي الساعه 12 الصغيرين نامو وفضل مريم وبسمله اختها الأصغر منها 19 سنه وقعدنا نلعب ونضحك ونهزر وقتها عرفت ان اختي مخلفه جوز شراميط الاتنين بيرسمو عليا وهايجين وخاصه اننا في صيف ومريم عماله تطفش ف اختها عشان تنفرد بيا واتخانقت مع بسمله وفعلا زعلت ودخلت تنام سبت مريم وروحت اطيب خاطر بسمله عشان ماتنمش زعلانه ويارتني ماروحت وراها نايمه ع بطنها ومصدرالي طيزها ضعفت وحسست عليها بس كاني بكلمها ماعرفش ايه ال حصل غير اني ببوس بسمله وهي بتلعب في زبي احا ايه ال انا بعمله ده الاتنين ولاد اختي بتحرش بيهم بس هيهات بسمله مولعه مش بارده زي مريم مش مدياني فرصه افكر بتلعب في زبي وتبوس وتدعك جسمها بجسمي وقلعتها التيشرت وباكل بزها لقيت مريم فوق دماغنا قولت احيييه خربت خلاص لقيت بسمله بتقول لأختها ياتيجي ياتخرجي هتتعملي فيها مصدومه هقول لخالك ع بن عمك ياسر ال هاريكي نيك انا ال اتصدمت دول ولاد اختي ال كنت بقول عليهم كيوت طلعو شراميط لقيت مريم ردت عليها قالتلها لا مش هسيبيلك خالو لوحدك وراحت قالعه ملط وعملوني سندوتش بينهم فضلت العب مع بسمله وجيت ادخل زبي في طيزها قالتلي لا انا بلعب بس انما مريم طيزها مفشوخه بن عمي ياسر فاشخها بسال مريم ده بيحصل قالتلي اه هبقي احكيلك ياخالو عمل كده ازاي نزلتها من ع السرير وقفتها وميلت ع السرير بايدها وطيزها ليا وجبت زيت شعر دلكت خرمها واحط زبري ع خرمها واحده واحده يروح داخل كله طيزها اقولها احا يامتناكه ده دخل كله هو عمار ياسر فاشخك كده بدأت تحكيلي وانا أدق طيزها اكتر لحد ماجبتهم في طيزها
انتظرو الجزء التالت لو لقيت ردود عايزه متابعه
 
  • أعجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و ابوزبر
N

nikto

ضيف
بنت اختي اسمها مريم 23 سنه بتحبني قوي بحكم اني قريب منها في السن وفرفوش
انا محمود 36 سنه دي اول كتابه ليه ياريت تشجعوني
كنت في يوم رايحين فرح العيله كلها وراكبين اتوبيس وهي جنبي وهي بتدلع عليا خالها بقي روحنا الفرح وقبل مانمشي بعتتلي رساله ع الواتس اعمل حسابك هتقعد جنبي واحنا مروحين لقيتها فعلا بتنده عليا تقعدني جنبها في اخر الاتوبيس وتنام ع كتفي وتمسك ايدي انا خالها وطبيعي يعني تدلع عليا بس حسيت انها بتسند عليا ببزها روحت البيت لقيتها بتكلمني واتس وتقولي تعبانه قوي انا مالك الف سلامه ياقلبي
هي انا قلبك بجد
انا اه طبعا قلبي
هي اومال مش باين عليك انك بتحبني قاعده جنبك وانت كاني مش جنبك
هنا بدات اشك انها بترمي لكلام غير المفروض يبقي بينا قولت انكشها واشوف رد فعلها قولتلها مش لسه سايبك بس وحشتيني قالت بجد قولتلها اه اتصل فيديو اشوفك قالت اه رن قولتلها استني البس تيشيرت عشان عريان قالت ايه يعني مانا لابسه بادي كات رنيت عليها فضلنا نتكلم عادي بس عيونها سرحانه ودبلانه وكل شويه تجيب بزازها ونمنا تاني يوم جت عندنا سلمت عليها وبوستها لقيتها مفرهده قعدنا جنب بعض نسيت اقولكم اني كنت تحت عند ابويا وهو راجل كبير في السن نرجع ليها هي قعدت جنبي خدتها في حضني استسلمت ليا مسكت بزها بصت ليا بعيون هايجه بوستها من شفايفها وتوهنا في البوسه وانا بدعك بزها تفتكرو اكمل معاها ولا لا تكملة القصه هتعرفو
محمود فاشخ الحريمانت بتهزر
لازم تكمل رحمة بها وبنا
 
م

محمود فاشخ الحريم

ضيف
بدات ادخل راس زبرى في طيز بنت اختي وهي بتتوجع رغم انها رفيعه بس شعور انك تنيك بنت اختك اوووف جاحد قولتلها احكيلي بن عمك ناكك ازاي قالتلي بينكني وانا في سته ابتدائي لحد ماكبرنا وفتح طيزي احححح يعني طيزك ال انا فاشخه دي كان بينيكك فيها تقولي ااااه ياخالو زبره حلوه اقولها كان بيمتعك يامريم تقولي اه ياخالو ولما اتجوز هخليه ينيك كسي وبسمله حضناني من ضهري وانا حاسس ان اغم عليا من الهيجان بزاز بسمله لازقه في ضهري وكسها عند طيزي كسها شلال عسل ومريم صوتها راح من الهيجان وتقول نبكني ياخال نيك بنت اختك الشرموطه ال هتفضحكم لو مكيفتهاش ااااااه زبرك حلو ياخاااال نيكني جامد انا عايزه اتفشخ وزبرى نازل فشخ في طيزها لحد ماجبت شلال لبن ف طيزها ونمت وخدتهم جنبي ع السرير الاتنين ملط وبيلعبو في زبي وقتها عرفت يعني ايه متعه يعني ايه تنبك بنت لسه بتبقي عندها شهوه كبيره الاسبوع الجاي نكمل المتعه واحكيلم المفاجآت
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل