• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس انا وجارتي والمنطقه الشعبيه الجزء التالت ١٠/١٠ (عدد المشاهدين 4)

O

omar al asd91

ضيف
ازيكم انا عمر٢٠سنه من منطقه شعبيه اعمل لدي سلسله سوبر ماركت كبيره
بدات قصتي من سنه
طبيعي جدا اهم الزباين
ام كريم وبناتهه ام كريم حوالي ٤٣ سنه طويله وجسمها كيرفي وزنها حوالي ٨٥كيلو او اقل وبشرتها قمحي
عندها بنت اسمها شهد
١٨سنه
ولكن جسمها فاير وجسمها مظبوط اوي وسابق سنها تحس انها ٢٥سنه ومهريه نيك ولعب بشرتها زي امها وقصيره اجمل ما فيها طيزها مدوره وطريه وصدرها صغير شويه ولكن جميل وواضح عندها بطن خفيف اوي الي بحبها بتخلي جسمها يتوزع صح وفخادها وكل حاجه تتوزع صح
عندها بقا الباطيه ملك ٢٠سنه بشرتها بيضه صدرها فوق المتوسط تقريبا نفس جسم اختها ولكن اختلاف بسيط واختلاف لون البشره جارتنا التانيه ام مروان
ام مراون بقا٤١سنه ولكن هايجه دايما ودلوعه ومهتميه بنفسه اكنها في العشرينات
بشرتها بيضه قصيره وكيرفي
بطنها زايده شويه ولكن دا في مصلحت مناطق اخره
طيزها كبيره فشخ ومدوره ودايما تلبس بناطيل ضايقه
صدرها فوق لمتوسط بشويه حلوين
دول اهم الاشخاص حاليا في القصه ولكن اي شخص اخر هيتم التعرف عليه من خلال الاجزاء القادمه
.. الجزء الاول
تبداء القصه
امي.. اصحي يابني عشان شغلك
انا.. حاضر صحيت
قومت صبحت علي الحج وعلي اخواتي وخدت دوش سريع ولبست كانت الساعه بقت ١١ ونزلت علي الشغل
انا شغال في سوبر ماركت كدا عندنا في المنطقه
روحت الشغل وسلمت علي صاحب المحل
صبحت عليه وكلتلي لقمه وشربت كوبايه شاي وبدائت استلم الورديه وكان صاحب الشغل بيشغل معايا ابنو علشان لو احتاجت اروح مخزن من المخازن بتاعت المحل اجيب بضاعه
وكمان عشان يتعلم الشغلانه بدري
مكنتش حابب الشغلانه لانها متعبه ومفهاش حركه وانا مبحبش القاعده ولكن قولت اهو موقتا وكنت دايما اسيبو علي درج الفلوس وكنت بقعد انا وبسيبو هو يبيع
المهم جت ام كريم.
ام كريم.. ازيك ياواد يايوسف وازي امك
يوسف.. الحم.... ياطنط
ام كريم.. اؤمال عمر فين
اناا.. ايوا ياست الكل😂
ام كريم.. اي ياولا مختفي تحت بتعمل ايه بتتفرج علي ايه
انا.. مبتفرجش قاعد بالعب بالفون تلعبي معايا 😂
ام كريم...بس ياواد تعاله ابعتلي كرت شحن وهسيبلك ٥٠ج بنتي هتنزل تاخد حاجات ليها هيا واختهل
المهم قومت وحولتلها الرصيد وهيا وقفا ميلت علي الدرج فرق صدرها بان ودا ولعني اكتر عليها المهم حولتلها رصيد وكدا
وبعدين بقا اليوم عدا طبيعي ناس داخله وخارجه وزباين اعرفها ومعرفش وبنت حلوه تدخل واي عادي يعني يوم عادي زي اي يوم
المهم..
دخلت ام مروان بقا وكنت خلاص لي اخر اليوم فاضل ساعتين وامشي
..
ام مروان.. ازيك يامورا
انا.. ازيك ياعسليه انتي
(انا وهيا واخدين علي بعض جامد بما اننا جيران من ٤سنين من ساعت مجت المنطقه وكدا انا الي جبتلهم الشقه المهم..)
ام مروان.. و... انت الي عسليه
انا.. انا بردو هاجي اي جنب القمر دا لو مش متجوزه كنت اتجوزتك قولتلك بقا اطلقي من الراجل دا وتعالي اتجوزيني بس اقولك اي بقا😂
فضلنا نهزر ونضحك شويه
لحد ما خدت شويه طلبات ومشيت
وجه عم سعيد صاحب المحل سلمت ورديه ومشيت
....
الجزء الثاني


روحت البيت كلت وقعدت ع الفون شويه ونمت وصحيت تاني يوم روحت المحل وبدا اليوم جت ام كريم


ام كريم.. ازيك ياعمر


انا. تمام وانتي


ام كريم.. الحمد....


المهم قعدت تلف شويه ف المحل وف الاخر اختارت لي عوزه وجت عند حاجه مش طايلها


نادت عليها اجيبهالها


روحت من وراها وانا اساسا زبي كان واقف عليها


ورحت لزقتو في طيزها


راحت حست بي وبصتلي


ام كريم.. شيل المجرم دا


انا.. انهو مجرم


وراحت شاورتلي بتاعي


انا.. مالو


ام كريم.. لازق فيا


انا.. مهو تعبان وبعدين رجعت


ام كريم اول مرا تتكلم معايا كدا ولي كنت متوقعه انها هتتعصب وتتضايق وتخرب الدنيا


المهم اليوم عدي عادي
.ودخلتلي واحده اول مرا اشوفها بس بطايه
اوي
الزبونه.. مساء الخير
انا.. مساء النور
طلبت مني شويه حاجات وجيبتهالها وبعدين حسبت ومشيت
واليوم مر علي كدا
خلصت ورديه ومروح
لقيت أم مروان بتنادي عليا
الي هيا اسمها رحاب
المهم رديت
رحاب. ياعمر عوزك دقيقه
وكنت.. انا متعود اطلع عندها عادي ومحدش من المنطقه بيتكلم لان من ساعات مجت واحنا عملين نفسنا قرايب عشان محدش يتكلم
المهم طلعتلها
وسلمت عليها
انا.. ابو مراون فين
رحاب.. في الشغل مسافر
انا.. طيب خير عوزاني في اي
رحاب.. ابدا كنت عوزاك تعدل معايا الكنبه دي وتشيلي الستاير وتغيرلي اللمبه المحروقه دي عشان اهلي جاين وعوزاه اروق
انا.. مخلتيش مروان يعملهم ليه هتزهقيني معاكي😂
رحاب.. راح اشتغل مع ابو
انا.. ر... معاه
المهم عدلنا الكنبه وهطلع اغير الستاير
بس الكرسي مكسور ولازم حد يسندني
رحاب.. استني علشان الكرسي دا مكسور هاجي اسندك
استنيتها
وجت هيا كانت بتمسح في الصاله ولابسه عبايه مفتوحه من عند الصدر ولازقه فيها وغرقانه مايه
وجت تمسكني وانا من منظرها هيجت وبتاعي وقف
المهم طلعت علي الكرسي
وهيا مسكاني
وراسها عند بتاعي ولقيتها لزقت في بخدها وانا هيجت اكتر
وهيا حستها ولعت ولقتها قفشت فيا اكتر
روحت كنت هقع وهيا لحقتني وبتاعي وهو ف البنطلون اتحشر في بوقها ازاي معرفش بس حرفيا زبي شد اكتر وهيا فضلت زي مهيا سابتو في بوقها حوالي ٥ثواني
المهم انا اعصابي باظت اصلا
رحاب.. ابعد ياواد البتاع دا عني
انا.. اعملو ايه طيب
لمهم اعصابي مفيش وفضلت مغ الستاره
ولقيتها مرا واحده نزلتلي البنطلون والبوكسر وخديتو في بوقها ونزلت في مص انا اصلا كنت هايج عليها اوي فضلت تمص حوالي ٥دقايق ورحت نطرت في بوقها
وكل دا وانا واقف علي الكرسي نزلت وقلعتها العبايه كانت لابساها علي اللحم
هيجت اكتر وزبي وقف بسرعه مسكتها ونيمتها ونزلت رضاعه في بزاها
رحاب.. اححححح ارضع ياعمر
انا.. دفنت وشي مابين بزازاها وفضلت ارضع في بزازها ونزلت بايدي علي كسها ادعكهولها وطلعت لشفايفها روحنا في بوسه طويله اوي
ونزلتها عملنا وضع69 وهيا كانت استاذه اوي في المص فضلت ترضع في زبري قومتها وخلتها عملت وضع الدوج وجيت من وراها ودخلت زبري في كسها كان ضايق فشخ بس كان. مولع
فضلت ارزع فيها
رحاب.. نيكني ياعمر نيك رحاب حبيبتك املاني من لبنك. افشخني زبرك فلقني نصين وصل لبطني
انا.. كسكك سخنن اوي ياشرموطتي
وفضلت افشخ في كسها وطيزها قدامي مهيجاني فشخ روحت دخلت صباعي فيها دخلت بسهوله ودخلت لتاني دخل
انا.. مين فاشخ طيزك يالبوه
رحابب هقولك بعدين
فضلت ارزع. في كسها وانيكها بعنف وشويه رومانسي لحد ماجيبت
وطلعت زبي وسبتها وريحت شويه وهيا فضلت تمسح وتوطي وبزازها يدلدلو قدامي وخرم طيزها يبان قومت حكيت زبري في طيزها ودخلتو دخل بصعوبه شويه كانت طيزها بتعصر في فضلت ادخل واطلعو براحه عشان تتعود علي وبعدين سرعت شويه وفضلت انيك في طيزها وبعدين طلعت زبري وحطيتو في كسها فضلت افشخ في كسها وكان مبلول اوي
وتقريبا هيا جابت ٣مرات
المهم فضلت انيك فيها وطلعتو وحطيتو في بوقها ونيكت بزازها شويه وبعدين رجعتو لطيزها نمت علي ضهري وهيا قعدت علي بطيزها ودخلتو في خرمها الوضع دا بيهيجني فشخ وهيا فشخه طيزها بزبي وفضلت معاها وضربها علي طيزها لحد مجيبت...
الجزء التالت......
بعد مانيكت رحاب ام مروان....
انا... انتي جامدا اوي يارحاب وكان نفسي فيكي من زمان
رحاب.. وانت دكر وكيفتني اووي اول مرا اتناك واتكيف كداا
المهم قومت خدت دوش وخدتها وعملنا واحد جوا في الحمام وسيبتها ونزلت واتفقنا وقت لمه يكون البيت فاضي هاجيلها
روحت وقعدت مع العيله شويه ونمت علشان الشغل
صحيت ونزلت الشغل واستلمت من عم سعيد صاحب المحل واليوم مشي طبيعي جدا لحد مجت ام كريم هيا وبنتها شهد الوتكه
بيعتلهم وتعمدت ان احط نوع بسكوت ام كريم بتحبو وبتخدو كل يوم حطيتو في رف عالي
ام كريم.. تعالي ياواد هاتلي البسكوت دا حطيتو فوق ليه كدا
انا.. متخلي شهد تجيبو مش فضيلك
شهد.. علي. اساس اني طويله اوي يعني
انا.. اوزعه انتي وامك😂
روحت جيبتو وانا بجيبو روحت مببعبص ام كريم
لقيت وشها اتخطف وبصتلي وبصت لشهد الي شافتني وانا ببعبص امها
المهم حسبوني ومشيو ومفيش نص ساعه ولقيت شهد جايه
كنت ببيع لزبون فضلت مستنياني لحد ممشيتو ودا كان الحوار بينا..
شهد.. انت اي الي عملتو دا ياعمر
انا.. عملت ايه
شهد.. هتستهبل انت عارف كويس انت عملت ايه
انا.. لا معرفش قوليلي انتي
غلطت في الحساب مثلا؟
شهد.. بطل استعباط انت عملت ايه لامي.
انا.. دا نوع من انواع الاعجاب
شهد.. معجب بي امي انت عبيط افرض كانت صوتت او زعقتلك وعملتلك مشاكل
انا.. اديكي قولتي افرض يعني امك لو مش مبسوطه مكنتش سكتت
شهد.. انت جريئ اوي ازاي كدا
انا.. اتعودت علي كدا
المهم فضلنا نرغي شويه وقولتلها انها تعمل نفسها عبيطه ومتقولش لامها حاجه وكدا وف الاخر وهيا ماشيه
قالت لي
شهد.. تعالي هاتلي من البسكوت الي امي خديتو
انا.. ضحكت وقولتلها ماشي وروحت وجيبتهولها
شهد.. هات واحد غير دا وبعدين هيا امي الي بتبعبص بس ولا ايه مليش نفس انا كمان
انا.. لا ازاي رحت وقفت وراها ورشقت زبي في اطري طيز في الدنيا
شهد.. يخربيتك زبك ولا زب حمار
ملحقتش ارد واتعدلنا عشان كان في زبونه داخله المحل ولاحظت اني لازق فيها
المهم الزبونه دي الي جتلي المرا الي فاتت علي كرت الشحن وبعتهولها فون ايوا هيا البطل😂
اسمها امنيه عرفت بعدين المهم
امنيه.. بتلعب بي ديلك في المحل 😂
انا.. ولا بلعب بي ديلي ولا حاجه معنديش ديل العب بي اساسا وضحكنا انا وهي😂
اناا. دي زبونه تعبانه وانا بكشف عليها
امنيه.. احترم نفسك ياعمر
انا.. مش انتي الي بتستفسري وانا بجوابك وبعدين حد قلك تبصي علينا😂
امنيه.. وانا اعرف منين بقا انك بتعمل كدا
انا.. بعمل ايه محسساني انك دخلتي عليا لقيتني بغتصبها في الشارع😂
المهم قعدنا نرغي شويه وبعدين مشيت واليوم خلص وروحت وفضلت صاحي مش جايلي نوم وكنت لوحدي في البيت قولت ارن علي ام مروان تيجيلي او انا اروحلها
انا.. الوو
رحاب.. الو ايوا ياعمر
انا.. اي يموزه فينك
رحاب.. في البيت
انا.. جوزك عندك
رحاب.. ايوا في الحمام
انا.. طيب انا لوحدي في البيت ماتيجي
ام مروان.. لا مش هعرل خالص جوزي هنا
انا.. ماشي سلام وقفلت ومبضون بتاعي واقف .. طلعت فوني ورنيت على ام كريم
انا.. الوو اي ياقمر
ام كريم.. ايوا ياعمر عامل ايه
.... يتااابع معلش الجزء دا قصير بس هعوضلكو في الجزء الجاي
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
التفاعلات: Abohamed, Fahd2025, hacen و 9 آخرين
O

omar al asd91

ضيف
مستني رايكم في التعليقات
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008 و Fucky
F

Fucky

ضيف
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008 و omar al asd91
O

omar al asd91

ضيف
مفيش حاجه لسه عشان نقول راينا طول فالاحداث شويه وكبر الجزء بس بدايه كويسه
Fuckyحبيبي نورني مرورك هذا الجزء يعتبر مقدمه القصه انتظر باقي الاجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008 و Fucky
A

Abo nana

ضيف
احسنت
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008 و omar al asd91
O

omar al asd91

ضيف
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008 و Abo nana
H

hi792008

ضيف
بداية تههيج
 
  • أعجبني
التفاعلات: omar al asd91
A

Abohamed

ضيف
ازيكم انا عمر٢٠سنه من منطقه شعبيه اعمل لدي سلسله سوبر ماركت كبيره
بدات قصتي من سنه
طبيعي جدا اهم الزباين
ام كريم وبناتهه ام كريم حوالي ٤٣ سنه طويله وجسمها كيرفي وزنها حوالي ٨٥كيلو او اقل وبشرتها قمحي
عندها بنت اسمها شهد
١٨سنه
ولكن جسمها فاير وجسمها مظبوط اوي وسابق سنها تحس انها ٢٥سنه ومهريه نيك ولعب بشرتها زي امها وقصيره اجمل ما فيها طيزها مدوره وطريه وصدرها صغير شويه ولكن جميل وواضح عندها بطن خفيف اوي الي بحبها بتخلي جسمها يتوزع صح وفخادها وكل حاجه تتوزع صح
عندها بقا الباطيه ملك ٢٠سنه بشرتها بيضه صدرها فوق المتوسط تقريبا نفس جسم اختها ولكن اختلاف بسيط واختلاف لون البشره جارتنا التانيه ام مروان
ام مراون بقا٤١سنه ولكن هايجه دايما ودلوعه ومهتميه بنفسه اكنها في العشرينات
بشرتها بيضه قصيره وكيرفي
بطنها زايده شويه ولكن دا في مصلحت مناطق اخره
طيزها كبيره فشخ ومدوره ودايما تلبس بناطيل ضايقه
صدرها فوق لمتوسط بشويه حلوين
دول اهم الاشخاص حاليا في القصه ولكن اي شخص اخر هيتم التعرف عليه من خلال الاجزاء القادمه
.. الجزء الاول
تبداء القصه
امي.. اصحي يابني عشان شغلك
انا.. حاضر صحيت
قومت صبحت علي الحج وعلي اخواتي وخدت دوش سريع ولبست كانت الساعه بقت ١١ ونزلت علي الشغل
انا شغال في سوبر ماركت كدا عندنا في المنطقه
روحت الشغل وسلمت علي صاحب المحل
صبحت عليه وكلتلي لقمه وشربت كوبايه شاي وبدائت استلم الورديه وكان صاحب الشغل بيشغل معايا ابنو علشان لو احتاجت اروح مخزن من المخازن بتاعت المحل اجيب بضاعه
وكمان عشان يتعلم الشغلانه بدري
مكنتش حابب الشغلانه لانها متعبه ومفهاش حركه وانا مبحبش القاعده ولكن قولت اهو موقتا وكنت دايما اسيبو علي درج الفلوس وكنت بقعد انا وبسيبو هو يبيع
المهم جت ام كريم.
ام كريم.. ازيك ياواد يايوسف وازي امك
يوسف.. الحم.... ياطنط
ام كريم.. اؤمال عمر فين
اناا.. ايوا ياست الكل😂
ام كريم.. اي ياولا مختفي تحت بتعمل ايه بتتفرج علي ايه
انا.. مبتفرجش قاعد بالعب بالفون تلعبي معايا 😂
ام كريم...بس ياواد تعاله ابعتلي كرت شحن وهسيبلك ٥٠ج بنتي هتنزل تاخد حاجات ليها هيا واختهل
المهم قومت وحولتلها الرصيد وهيا وقفا ميلت علي الدرج فرق صدرها بان ودا ولعني اكتر عليها المهم حولتلها رصيد وكدا
وبعدين بقا اليوم عدا طبيعي ناس داخله وخارجه وزباين اعرفها ومعرفش وبنت حلوه تدخل واي عادي يعني يوم عادي زي اي يوم
المهم..
دخلت ام مروان بقا وكنت خلاص لي اخر اليوم فاضل ساعتين وامشي
..
ام مروان.. ازيك يامورا
انا.. ازيك ياعسليه انتي
(انا وهيا واخدين علي بعض جامد بما اننا جيران من ٤سنين من ساعت مجت المنطقه وكدا انا الي جبتلهم الشقه المهم..)
ام مروان.. و... انت الي عسليه
انا.. انا بردو هاجي اي جنب القمر دا لو مش متجوزه كنت اتجوزتك قولتلك بقا اطلقي من الراجل دا وتعالي اتجوزيني بس اقولك اي بقا😂
فضلنا نهزر ونضحك شويه
لحد ما خدت شويه طلبات ومشيت
وجه عم سعيد صاحب المحل سلمت ورديه ومشيت
....
الجزء الثاني


روحت البيت كلت وقعدت ع الفون شويه ونمت وصحيت تاني يوم روحت المحل وبدا اليوم جت ام كريم


ام كريم.. ازيك ياعمر


انا. تمام وانتي


ام كريم.. الحمد....


المهم قعدت تلف شويه ف المحل وف الاخر اختارت لي عوزه وجت عند حاجه مش طايلها


نادت عليها اجيبهالها


روحت من وراها وانا اساسا زبي كان واقف عليها


ورحت لزقتو في طيزها


راحت حست بي وبصتلي


ام كريم.. شيل المجرم دا


انا.. انهو مجرم


وراحت شاورتلي بتاعي


انا.. مالو


ام كريم.. لازق فيا


انا.. مهو تعبان وبعدين رجعت


ام كريم اول مرا تتكلم معايا كدا ولي كنت متوقعه انها هتتعصب وتتضايق وتخرب الدنيا


المهم اليوم عدي عادي
.ودخلتلي واحده اول مرا اشوفها بس بطايه
اوي
الزبونه.. مساء الخير
انا.. مساء النور
طلبت مني شويه حاجات وجيبتهالها وبعدين حسبت ومشيت
واليوم مر علي كدا
خلصت ورديه ومروح
لقيت أم مروان بتنادي عليا
الي هيا اسمها رحاب
المهم رديت
رحاب. ياعمر عوزك دقيقه
وكنت.. انا متعود اطلع عندها عادي ومحدش من المنطقه بيتكلم لان من ساعات مجت واحنا عملين نفسنا قرايب عشان محدش يتكلم
المهم طلعتلها
وسلمت عليها
انا.. ابو مراون فين
رحاب.. في الشغل مسافر
انا.. طيب خير عوزاني في اي
رحاب.. ابدا كنت عوزاك تعدل معايا الكنبه دي وتشيلي الستاير وتغيرلي اللمبه المحروقه دي عشان اهلي جاين وعوزاه اروق
انا.. مخلتيش مروان يعملهم ليه هتزهقيني معاكي😂
رحاب.. راح اشتغل مع ابو
انا.. ر... معاه
المهم عدلنا الكنبه وهطلع اغير الستاير
بس الكرسي مكسور ولازم حد يسندني
رحاب.. استني علشان الكرسي دا مكسور هاجي اسندك
استنيتها
وجت هيا كانت بتمسح في الصاله ولابسه عبايه مفتوحه من عند الصدر ولازقه فيها وغرقانه مايه
وجت تمسكني وانا من منظرها هيجت وبتاعي وقف
المهم طلعت علي الكرسي
وهيا مسكاني
وراسها عند بتاعي ولقيتها لزقت في بخدها وانا هيجت اكتر
وهيا حستها ولعت ولقتها قفشت فيا اكتر
روحت كنت هقع وهيا لحقتني وبتاعي وهو ف البنطلون اتحشر في بوقها ازاي معرفش بس حرفيا زبي شد اكتر وهيا فضلت زي مهيا سابتو في بوقها حوالي ٥ثواني
المهم انا اعصابي باظت اصلا
رحاب.. ابعد ياواد البتاع دا عني
انا.. اعملو ايه طيب
لمهم اعصابي مفيش وفضلت مغ الستاره
ولقيتها مرا واحده نزلتلي البنطلون والبوكسر وخديتو في بوقها ونزلت في مص انا اصلا كنت هايج عليها اوي فضلت تمص حوالي ٥دقايق ورحت نطرت في بوقها
وكل دا وانا واقف علي الكرسي نزلت وقلعتها العبايه كانت لابساها علي اللحم
هيجت اكتر وزبي وقف بسرعه مسكتها ونيمتها ونزلت رضاعه في بزاها
رحاب.. اححححح ارضع ياعمر
انا.. دفنت وشي مابين بزازاها وفضلت ارضع في بزازها ونزلت بايدي علي كسها ادعكهولها وطلعت لشفايفها روحنا في بوسه طويله اوي
ونزلتها عملنا وضع69 وهيا كانت استاذه اوي في المص فضلت ترضع في زبري قومتها وخلتها عملت وضع الدوج وجيت من وراها ودخلت زبري في كسها كان ضايق فشخ بس كان. مولع
فضلت ارزع فيها
رحاب.. نيكني ياعمر نيك رحاب حبيبتك املاني من لبنك. افشخني زبرك فلقني نصين وصل لبطني
انا.. كسكك سخنن اوي ياشرموطتي
وفضلت افشخ في كسها وطيزها قدامي مهيجاني فشخ روحت دخلت صباعي فيها دخلت بسهوله ودخلت لتاني دخل
انا.. مين فاشخ طيزك يالبوه
رحابب هقولك بعدين
فضلت ارزع. في كسها وانيكها بعنف وشويه رومانسي لحد ماجيبت
وطلعت زبي وسبتها وريحت شويه وهيا فضلت تمسح وتوطي وبزازها يدلدلو قدامي وخرم طيزها يبان قومت حكيت زبري في طيزها ودخلتو دخل بصعوبه شويه كانت طيزها بتعصر في فضلت ادخل واطلعو براحه عشان تتعود علي وبعدين سرعت شويه وفضلت انيك في طيزها وبعدين طلعت زبري وحطيتو في كسها فضلت افشخ في كسها وكان مبلول اوي
وتقريبا هيا جابت ٣مرات
المهم فضلت انيك فيها وطلعتو وحطيتو في بوقها ونيكت بزازها شويه وبعدين رجعتو لطيزها نمت علي ضهري وهيا قعدت علي بطيزها ودخلتو في خرمها الوضع دا بيهيجني فشخ وهيا فشخه طيزها بزبي وفضلت معاها وضربها علي طيزها لحد مجيبت...
الجزء التالت......
بعد مانيكت رحاب ام مروان....
انا... انتي جامدا اوي يارحاب وكان نفسي فيكي من زمان
رحاب.. وانت دكر وكيفتني اووي اول مرا اتناك واتكيف كداا
المهم قومت خدت دوش وخدتها وعملنا واحد جوا في الحمام وسيبتها ونزلت واتفقنا وقت لمه يكون البيت فاضي هاجيلها
روحت وقعدت مع العيله شويه ونمت علشان الشغل
صحيت ونزلت الشغل واستلمت من عم سعيد صاحب المحل واليوم مشي طبيعي جدا لحد مجت ام كريم هيا وبنتها شهد الوتكه
بيعتلهم وتعمدت ان احط نوع بسكوت ام كريم بتحبو وبتخدو كل يوم حطيتو في رف عالي
ام كريم.. تعالي ياواد هاتلي البسكوت دا حطيتو فوق ليه كدا
انا.. متخلي شهد تجيبو مش فضيلك
شهد.. علي. اساس اني طويله اوي يعني
انا.. اوزعه انتي وامك😂
روحت جيبتو وانا بجيبو روحت مببعبص ام كريم
لقيت وشها اتخطف وبصتلي وبصت لشهد الي شافتني وانا ببعبص امها
المهم حسبوني ومشيو ومفيش نص ساعه ولقيت شهد جايه
كنت ببيع لزبون فضلت مستنياني لحد ممشيتو ودا كان الحوار بينا..
شهد.. انت اي الي عملتو دا ياعمر
انا.. عملت ايه
شهد.. هتستهبل انت عارف كويس انت عملت ايه
انا.. لا معرفش قوليلي انتي
غلطت في الحساب مثلا؟
شهد.. بطل استعباط انت عملت ايه لامي.
انا.. دا نوع من انواع الاعجاب
شهد.. معجب بي امي انت عبيط افرض كانت صوتت او زعقتلك وعملتلك مشاكل
انا.. اديكي قولتي افرض يعني امك لو مش مبسوطه مكنتش سكتت
شهد.. انت جريئ اوي ازاي كدا
انا.. اتعودت علي كدا
المهم فضلنا نرغي شويه وقولتلها انها تعمل نفسها عبيطه ومتقولش لامها حاجه وكدا وف الاخر وهيا ماشيه
قالت لي
شهد.. تعالي هاتلي من البسكوت الي امي خديتو
انا.. ضحكت وقولتلها ماشي وروحت وجيبتهولها
شهد.. هات واحد غير دا وبعدين هيا امي الي بتبعبص بس ولا ايه مليش نفس انا كمان
انا.. لا ازاي رحت وقفت وراها ورشقت زبي في اطري طيز في الدنيا
شهد.. يخربيتك زبك ولا زب حمار
ملحقتش ارد واتعدلنا عشان كان في زبونه داخله المحل ولاحظت اني لازق فيها
المهم الزبونه دي الي جتلي المرا الي فاتت علي كرت الشحن وبعتهولها فون ايوا هيا البطل😂
اسمها امنيه عرفت بعدين المهم
امنيه.. بتلعب بي ديلك في المحل 😂
انا.. ولا بلعب بي ديلي ولا حاجه معنديش ديل العب بي اساسا وضحكنا انا وهي😂
اناا. دي زبونه تعبانه وانا بكشف عليها
امنيه.. احترم نفسك ياعمر
انا.. مش انتي الي بتستفسري وانا بجوابك وبعدين حد قلك تبصي علينا😂
امنيه.. وانا اعرف منين بقا انك بتعمل كدا
انا.. بعمل ايه محسساني انك دخلتي عليا لقيتني بغتصبها في الشارع😂
المهم قعدنا نرغي شويه وبعدين مشيت واليوم خلص وروحت وفضلت صاحي مش جايلي نوم وكنت لوحدي في البيت قولت ارن علي ام مروان تيجيلي او انا اروحلها
انا.. الوو
رحاب.. الو ايوا ياعمر
انا.. اي يموزه فينك
رحاب.. في البيت
انا.. جوزك عندك
رحاب.. ايوا في الحمام
انا.. طيب انا لوحدي في البيت ماتيجي
ام مروان.. لا مش هعرل خالص جوزي هنا
انا.. ماشي سلام وقفلت ومبضون بتاعي واقف .. طلعت فوني ورنيت على ام كريم
انا.. الوو اي ياقمر
ام كريم.. ايوا ياعمر عامل ايه
.... يتااابع معلش الجزء دا قصير بس هعوضلكو في الجزء الجاي
omar al asd91 قصة رائعة تسلم ايدك يا فنان منتظر الجديد
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل