• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم انا وجبروت ساميه قصاد عيلتي (1 مشاهد )

م

ماما

ضيف
دي اول مره هكتب فيها طول الوقت ببقي اتخيل في دماغي وخلاص اول مره هكتب واعمل قصه واتمني انها تعجبكو بس ليا طلب عندكو انكم تعذروني لو لقيتوا مثلا اخطاء علشان زي ما قولت دي هتبقي اول مره اكتب ندخل بقاا في الحكايه

اعرفكوا بنفسي وبعيلتي

انا اسمي محمد من المنصوره ٢٣ سنه مخلص كليه تجاره اداره اعمال وشغال حاليا في مطعم طولي تقريبا ١٩٠ سنتي ووزني ٩٠ كيلو يعني مظبوط بس مش فيتنس ولا حاجه

ماما اسمها وفاء عندها ٥٣ سنه ست بيت ***** هي جسمها زي اي جسم ست مصري في سنها مش عارف اوصفه ليكو بس هقولكو شبه مين عارفين الممثله حمان سليمان نفس الوش مثلا والجسم زي عبير فاروق اللي كانت في مسلسل طاقه القدر بدور غوايش مرات سلطان معلش بس لازم ادي لكل شخصيه حقها وتكون معايا في الصوره 😂

والدي اسمه محمود ٥٨ وشغله عباره عن سفر من بلد لبلد بس جوه مصر يعني وبيجي مثلا في الشهر ٤ ايام وممكن يقعد بالشهر ونص مسافر في شغله

اختي زينب ٢٨ سنه متجوزه ومع جوزها وعيالها بره مصر

اختي دينا ٢٥ سنه لسه متجوزتش ومش مخطوبه لسه محاسبه علي قدها كده في مكتب كبير

وساكنين في بيت لوحدنا من دورين وحوالينا بيوت اعمامي يعتبر كلنا في منطقه واحده بس كل واحد في بيت مستقل وكل البيوت لازقه في بعض وشخصياتهم هتظهر مع الوقت

انا طول الوقت مع عندي هيجان رهيب ونفسي انارس مع اي واحده ووصلت لمىحله صعبه وبقيت مقضيها ضرب عشرات وخلاص واعمل سيشنات مع شراميط من النت وخلاص واريح نفسي وفي مره انا بكلم واحده قعدت تشتم بالام ف انا هجت اكتر وقعدت تقولي امك جمبي علي السرير بتتناك من ابنها وكانت شرموطه وعرفت تهيجني وانا اصلا في العادي كنت بتلصص عليهم واشم في كليوتاتهم الوسخه مكان اكساس امي واختي لحد في يوم صحيت علي تليفوني بيرن وسمعت صوت واحده بتقولي هي الو

انا: مين

هي : واحده

انا: اسمك ايه

هي: مش مهم

انا: صح مش مهم وعلشان كدخ هقفل

هي: استني

انا: ايه

هي: هوصفلك وانت تقول انا مين

انا: هي فزوره ولا ايه انا مش فاضي والساعه ٦.٣٠ الصبح وجاي متاخر من الشغل مش فاضي للعب العيال ده وزعقت وانا من حوايا اموت واعرف هي مين

هي: خلاص خلاص انا ساكنه جمبك ب ٥ بيوت

انا: في ساعتها فتحت عيني جامد وترجمت هي مين وكمان دققت في صوتها وعرفت اني هي اللي في بالي

بس مقولتش ليه وقولتلها لا مش واخد بالي هتقولي ولا اقفل

هي: انا ساميه يا محمد استريحت كده

انا: ايوه عاوزه ايه ي ساميه

هي: عاوزاك يا محمد

انا: قولتلها عاوزاني ازاي يعني

هي: قالتلي بصراحه كده انا هموت عليكي ونفسي فيك اوووي وانا عارفه انك مستغرب بس خلاص انا مش قادره وعاوزاك في حضني

انا: في عقلي قولت حضني برده يا لبوه ولا كسك

المهم قولتلها طب انا نايم دلوقتي هصحي واكلمك وقفلت معاهم

ملحوظه بقاا ساميه دي تعتبر كانت حلم حياتي بجد وهي عندها ٤٥ بس مره ميلفايه جامده كده وكان طالع عليها كلام كتير انها بتتناك من الرجاله علشان جوزها كان مسافر بره يجي ١٠ سنين وهي كانت لوحدها مع عيالها وده ساعدها وحاليا جوزها موجود بس برده لسه بتتناك و ساميه دي كانت حكايه الشباب كله بيحكي عليها وقد ايه هي لبوه وبتتناك من الشباب وتقريبا منطقتنا كلها كانت عارفه انها بتتناك مع عدا جوزها وعيالها ساميه كانت ست بيت وكانت يعتبر فلاحه علشان احنا في منطقه ارياف جمب المنصوره ف ليك بقاا تخيل وهي ماشيه الجسم بيتهز ازاي والبزاز الملبن اللي ممكن تتعلق فيهم

انا كنت مستغرب جراه ساميه وجبروتها انها تكلمني يعني يعتبر عيل قد عيالها برده او اصغر من عيالها😅 بس استغرابي كده راح لما افتكرت الكلام اللي كالع عليها وانها من جبروتها بتخلي اصحاب جوزها الفلاحين ينكوها في قلب بيتها المهم انا وهي اتكلمنا فتره مكالمات كلها سكس وهي كانت بتقولي عاوزه اتكلم معاك في غيره مش لازم كل كلامنا سكس بس انا مش شايفها غير انها بلاعه ازبار

ولبوه لحد م اتفقنا انها تجيلي ساعتها اختي كانت في شغلها وبابا كان في اجازه وواخد ماما وخارجين وانا كنت في البيت لوحدي ظبط نفسي واستنيتها وطبعا امنت دخولها من غير ما حد ياخد باله الكلام ده كان الظهر كده دخلت وكانت لابسه عبايه سمر لازقه عليها وطرحه
سمرا وهي بشرتها خمريه شويه المهم دخلت قعدنا في الشقه اللي فوق علشان محدش موجود فيها كلهم بره دلوقتي وقعدت جمبها قالتلي احنا هنقعد هنا قولتله اومال فين قالتلي مش هنخش جوه في اي اوضه جيت ادخل اوضتي لقيت سريري صغير مش هنبقي براحتنا برده اخدتها في اوضه بابا وماما بس اخدتي ملايتي فرشتها علي السرير مش ضامن برده حاجه تيجي علي الملايه واقوم مفضوح المهم دخلنا الاوضه وقعدتها علي السرير وقولتلها السرير هنا اكبر وهيستحمل ضحكت وقالتلي فعلا ماهو بيشيل نفس الوزن تقريبا مفهمتش تقصد ايه قولتلها تقصدي قالتلي اقصد وفاء مش بتنام هنا قولتلها اه قالتلي بس النهارده انا اللي هنام وضحكت قربت منها وخدتها في بوسه طويله وايدي علي اليمين علي رقبتها ماسكها منها والشمال رفعتها تحسس علي البز الشمال وافرك فيه وهي بتبوس فيا جامد بشراهه شديت الطرحه من علي راسها وقربت من رقبتها وبوستها فيها وروحت ناحيه ودنها وقربت نفسي من ودنها وقولتهلها اخيرا هنيكم يا لبوه ساعتها نفسها علي وقالتلي نفسي فيك اوووي ونفسي فيه هو كمان ساعتها كانت ايديها بتمشي علي البنطلون من علي زبي وقعد تشد في البنطلون لحد ما نزلته هو والبوكسر ونزلت تبوسه وتمص فيه انا خلاص كنت علي اخري هفرقع قومت مقلعها العبايه فتحت زراير العباير لقيت تحتها قميص اسود ستان هجت اكتر مش عارف ليه نزلت عليها بوس وطلعت بزها وقعدت ارضع فيه وايدي نزلت علي كسها العب فيه وهي تصوط لحد م قومت قاطع القميص وشوف احلي سنتيانه وكيلوت لونهم اسونهم ساعتها هجمت عليها وقلعتها كل حاجه وقلعت هدومي وبقينا ملط وزبي بقاا واقف وعلي اخره قومت حاطه مره واحده في كسها هي شهقت مع انها لبوه واتناكت قبل كده بس برده لما تدخل الزب مره واحده بتبقي صعبه عليهم وانا ساعتها كنت هيجان وعلي اخري فضلت ارزع فيها وهي خلاص عينها بدات تقلب وتقول كلام مش مفهوم بسمع منه نيكني جامد نيك شرموطتك انا لبوتك ساميه لحد م حسيت اني هجيب طلعت زي علشان منزلش علشان متقولش نزل بسرعه ماهي لبوه وفاهمه مع انه ده كان طبيعي بس برده عاوزه احسيها اني غير نزلت علي كسها الحس فيه وامثمص فيه جامد وفي نفس الوقت بدعه بايدي من زنبوره وليدي التانيه بتقرص علي حلمتها وهي نزلت شهوتها عليا بس انا موقفتي لحس مكمل وهي خلاص بتصوت مش قادره واخدت شهوتها في بوقي وروحت بايسها بيها علي شفايفها وقولتلك دوقي عسلك يا لبوه وحسبتها هدت شويه كده قومت عادل جسمها ودخلت زبي برده مره واحده في كسها هي شهقت جامد وقالت حرام عليك وفضلت ارزع جامد فيها لحد ما خلاص قربت انزل قولتلها هجيبهم في كسك مردتش لكن شاورت بوشها انه ايوه في كسي نزلت في كسها تحس اني بنزل في بركان كسها كان مولع ولبني مولع وفضلت نايم عليها ابوس فيها براحه وعدلت جسمي ونمت جمبها راسي علي دراعها قريبه من بزازها بلوس فيهم وهي قالتلي حرام عليك اللي عملته انا ست كبيره مستحملش كده وبتضحك قولتلها قصدك انتي لبوه كبيره قولتلها لا فوقي كده انا لسه مخلصتش لسه عاوزك تاني قالتلي فيك حيل قولتلها ايوه ده انا مش هحل كسك ولسه طيزك اللي اكيد مفتوحه يالبوه ضحكت وقالت كنت هزعل لو محطتوش فيها قبل ما امشي قولتلها وانا ميرضنيش زعلك فببصت للقميص قالتلي ينفع تقطعه وبتضحك قولتلها مستحملتش منظرك وكويس انها جات علي القميص احسن ما كنتي انتي اللي تتقطعي نيك ده احنا لسه في الاول كنت عطشان قولتلها هقوم اشرب واجيب فاكهه ولا اي حاجه قالتلي فين الحمام عاوزه ادخل وريتها الحمام وروحت المطبخ شربت وجبت فاكهه لينا وعملت تليفون عادي تبع الشغل وخلاص كنت اتاخرت عليها يجي ١٠ دقايق دخلت الاوضه اتصدمت من اللي شوفته لقيتها نايمه علي السرير ولا بسه قميص بس قميص من بتوع ماما فتحت الدولاب ولبسته قالتلي اعمل ايه م انت قطعت القميص وبتدلع انا كنت اضايقت وقولتها لا مينفعش لا واقلعي قميص ماما يالبوه انتي ازاي تقارني نفسك بيها يالبوه يا مومس واتعصبت جامد وهي كانت متفاجاه من طريقه كلامي معاها وقعدت اشتم واقولها انت لبوه بلاعه ازبار انتي ازاي تحطي حاجه من بتاعتها علي جسمك بتشبيها بيكي يا لبوه هي زعلت جامد وقلعته زمشت من غير ما تتكلم ولا تقول حاجه وانا قعد فكرت ولقيت اني زودتها وزعلت من طريقه كلامي معاها
بس بامانه من جوايا حسيت بانبساط جوايا بس مبينتش ليها اي حاجه يا تري اللي عملته ده صح ولا غلط وتتوقعوا هيفتح عليا ابواب ايه مع ساميه وياتري ساميه هتعمل ايه
محتاج اعرف رايكو واكمل ولا ايه
 
  • أعجبني
التفاعلات: Nasrshalby، ماستر مالك و ليلي احمددد
ك

كس اختي سحر

ضيف
اكيد ساميه عندها اسرار كامله عن امك وبنات اعمامك وزوجاتهم دائما المتناكات يعرفوا اسرار البيوت بكل سهوله واحتمال ابوك هو واحد من زباين ساميه.... روح صالحها وقولها انتي ليه عملتي كده وخليتيني اتعصب عليكي
 
م

ماما

ضيف
انا قولت اكمل لحد ما تقولو رايكم النهارده ده اللي هيحسم اكمل القصه ولا ايه
الجزء الاول وقف عند لما ساميه انا زعقت ليها وشتمتها لما لبست قميص ماما ومشت زعلانه ساعتها انا زعلت اني اتعصبت عليها جامد وحسيت اني زودتها وبرده منكرش اني اتبسطت لما لقيتها لابسه قميص النوم بتاع ماما معرفش ليه يمكن علشان كنت بشوف ماما لابساه وكنت بحب اراقبها وهي في البيت وابص علي جسمها المهم اني لومت نفسي اني عملت مع ساميه كده وفي نفس الوقت زعلان اني ممكن اتحرم منها تاني بعد ما دوقت كسها وجربت النيك وريحت نفسي مش بضرب عشره لا ده بجد ودخلت زبي في كس كتير بيتمنوا بس انهم يلحسوا عسله فقعدت افكر هعمل ايه مع ساميه فقولت هعتذر ليها واتاسفلها واقولها اني مكنتش اقصد كده وهي اكيد هتقدر شيلت الملايه وعدلت السرير قبل ما يجو من بره ومسكت القميص اعينه في الدولاب بس قعدت اشم فيه الاول ولقيت زبي بيقف فاستغربت مش عارف انا هايج علشان ده قميص ماما ولا علشان شاميه كانت لابساه حطيته في الدولاب وخرجت روحت اوضتي وقعدت علي السرير افتكر النيكه الجميله دي لحد ما روحت في النوم مصحتش الا وامي بتصحيني علشان الغدا العصر كده صحيت صحيت لقيت زبي واقف اوووي ووقف اكتر لما شوفت ماما لبست نفس القميص لما جات من بره حظي بقااا قومت دخلت الحمام لقيت ماما غيرت هدومها وحطاها في الغساله علشان تشغل عليهم الغساله ببص لقيت كلوتها مسكته وشميته وريحته كانت جامده بعرق كسها وافرازاته كان ريحه حلوه اوي وحطيته علي زبي وقعدت ادعك فيه لحد ما قربت اجيب ونزلت لبن كتير اوووي علي الكيلوت مش خايف بقاا علشان هما كده كده محطوطين في الغساله فمش هتبص عليهم يدوبك هتشغل الغساله وصورت الكيلوت باللبن اللي عليه علي تليفوني ورجعت كل حاجه زي ما كانت و سبته وخرجت وقعدنا اتغدينا وكل شويه اخطف بصه علي فلقه صدر امي اللي باينه من القميص علي دراعها كده لحد ما خلصت اكل وقولتلهم هنزل اتمشي شويه انا كنت واخد اجازه سنويه بقاا من شغلي وفاضي نزلت وعديت علي بيت ساميه بس ملقتهاش قاعده فضلت الف حولين البيت رايح جاي عادي ماهو يعتبر جمب بيتنا يعني ف محدش هيشك ان فيه حاجه لحد لما لقيتها نازله تقعد قدام بيتها مع سلفتها ودي ملهاش دور دلوقتي دورها بعدين بصيت ناحيتها علشان افهمها اني عاوز اكلمها وهي ولا الدموع مش معبراني حتي سلفتها كلمتني واطمنت علي ماما وهي ولا هي موجوده ولا عبرتني وفضلت واقف مستني اي فرصه اكلمها لوحدي فيها لحد ما بنت سلفتها ندهت علي امها تقولها تعالي ياماما اكلعي اوريكي حاجه فساعتها بقت لوحدها روحت اكلمها وانا واقف عادي علشان محدش ياخد باله
انا: انا اسف يا ساميه
هي: مش بترد ولا بتبصلي
انا: انا اسف انا اتعصبت وعارف اني زودتها اووي
هي: برده مش بترد
انا: خلاص بقاا متزعليش احسن ماجي ابوسك في نص الشارع
هي: وانت فكؤك انا هسيبك تعمل كده ليه فاكرني المومس زي ما قولت ده انا افضحك والم عليك الشارع
انا: بضحك مهونش عليكي يا سوسو انا عارف من ورا قلبك وكملت بقولها خلاص اسف ومش هتكرر تاني وقوليلي اعمل ايه علشان اصالحك وقعدت ادلع فيها
هي: خلاص مش زعلانه بس ليا طلب عندك تعمله موافق
انا: ايه هو الطلب
هي: قالتلي كله في وقته
انا: كنت علي اخري ومشبعتش منها نيك وهوافق علي اللي تقول عليه فقولتلها انتي تؤمري يا ست الستات بس عاوز اكمل لسه مخلصتش اكل اللحمه دي وبشاور علي جسمها
هي: قالتلي انا خلاص قبل اسفك لكن مقولتش اني هسيبك تنامي معايا تاني
انا: قولتلها خلاص بقاا ميبقاش قلبك اسود وقعد اتحايل عليها جامد
هي: بمزاجي بقاا ويلا امشي علشان سلفتي زمانها نازله ومتشكش في حاجه
انا: قولتلها هات رقمك اكلمك
هي: رقمي 010×××××××××
انا: تمام يا قمر هكلمك بليل
مشيت من عندها وانا مبسوط اني قدرت اصالحها وروحت لاصحابي قعدت معاهم لحد بليل رجعت البيت اتعشيت وقعدت شويه معاهم وبعدين دخلت اوضتي وقولت اكلمها اظبط معاها تجيلي خصوصا ان البيت هيبقي فاضي بكره برده الصبح زي النهارده
رنيت عليها رنه بسيطه علشان لو جوزها قاعد ميخدش باله لقيتها رنت وقالتلي انها بتنام في اوضه لوحدها بعيد عن جوزها وانهم ويعتبر مش بيناموا مع بعض وبينهم مشاكل ومكملين بس علشان العيال وخلاص المهم قعدنا نتكلم وقولتلها علي ميعاد بكره وقعدت اتحايل وقالتلي خلاص هجيلك بس مش هنعمل حاجه هاجي نتكلم انا قولتلها ماشي يا سوسو اللي تشوفيه طبعا بقولها كده وخلاص لحد ما تيجي خلصت كلام معاها وكان الوقت اتاخر ونمت وصحيت علي صوت ماما وهي بتعرفني انهم خارجين علشان مقلقش لما اقوم ملقيش حد واختي كذلك في شغلها استنيت لما خرجوا وقومت قايم بسرعه مكلم ساميه وقولتلها البيت فاضي مفيش تلت ساعه لقيتها جات ودخلتها وقعدنا نتكلم واتاسفت تاني عن اللي حصل امبارح وبوست ايديها وقولتلها ما تيجي نكمل كلام فوق قالتلي انها كانت جايه وناويه معبركش بس صعبت عليا وضحكت خدتها وطلعنا الشقه برده زي امبارح بس اخدتها علي اوضتي قالتلي ليه قولتلها عادي انا قولت في دماغي علشان ميحصلش موقف زي امبارح ويحصل مشكله قالتلي لا هنا السرير صغير وهي عندها حق قولت خلاص مقدميش غير سرير بابا وماما دخلت وفرشت برده الملايه زي امبارح ولفيت ايدى حوالين وسطها وقدعتها على اول السرير وفضلت ابوس فى شفايفها بجنون ومص كل شفه لوحدها ونزلت على رقبتها ابوس فيها ببوس خفيف وسريع ونازل على بزازها ارضع فيهم جامد ونيمتها على جمبها وانا نمت نمت على جمبى بطريقة 69 ومقولتلهاش تمص زبى بس رفعت رجل ليها ودخلت لكسها الحس كسها بكل نعومة وهى تصوت وتوحوح وبليت صابعى من عسل كسها ومشيتها على خرم طيزها وسمعت تنهيدة اكن روحها كانت بتتسحب ورجعت تسحبها بنفس كبير عملت اية ياولا وكلمت من غير ما ارد عليها وواخد كل كسها فى بوقى ولسانى رايح جاى على بظرها وصابعى كل اما ادخله سنة فى طيزها الاقيها تبلع زبى اكبر وتخبط على طيزى من هيجانها لحد اما دخلت صباعى كلة ومحركتهوش وانا بلحس جامد وطلعتة فجاه شهقت جامد لية ياخول كدة دخله تانى صباعك كان مولعنى وكانت تشنجاتها ورا بعض حسيتها نزلت تلت مرات ولسة مفكرتش ادخل زبى حتى واتنقلت بلسانى على خرم طيزها بلسانى وايدى بتدعك كسها بتبعبصة على خفيف ولعتنى ياابن الكلب دخله بسرعه هو انا لسة عملت حاجة يا سوسو
يالهوى كل دة ولسة معملتش حاجة انت ياواد ازاى بتعمل فيا كدة بعمل فيكى اية بس ياقلبى انا بحبك ومبحسش باللى بعمله بحس ان جسمك هو اللى بيسحبنى لية وقولت تعالى اقفى قالت هتعمل اية قولتلها اسمعى ونفزى وبس وخليتها توطى وتسند على السرير وتفنس لورا وقعت الحس كسها مع طيزها وكانى ببعبصها بلسانى ومع كل لحسة تشهق وتقولى دخلة بقى وارحمنى انا استاهل ضرب الجزم ان جيتلك ارحمنى ودخله بقى لفيت ايدى ومسكت كل بز فى ايد قومت وعدلتها تانى وقلعتها القميص خالص ورجعتها لوضعها تانى ورجعت الحس كسها وطيزها واقرص حلماتها واشنجت ونزلت تانى ولحست كل اللى نزل منها وهى خلاص يامحمد هلم عليك الجيران لو مدخلتش زبرك فى كسى ضربتها جامد على طيزها البيضة وهى صوتت عاوزة تفضحى اللى مكيفك ياوسخة طب عشان خاطرى دخله وحياتى عندك وقومت فرشت كسها بزبى ودخلت بشويش وهى توحوح وتقول احححححح فشخت كسى نصين وطلعتة ويدى بمشيها على شفايفها وهى تبوسنا وتلحس صوابعى جامد واطلع زبى وادخله بشويش وعضت ايدى قولت لية كدة
عشان انت وسخ وولعتنى وكسى خلاص هينفجر فضلت ارزع وادخل جامد ولقيتها فجاه اتشنجت وزقتنى عشان زبى يخرج وجسمها بيترعش ونزل شلال ماية قرصتها من وركها وجيت اوقفها تانى قالت لا مفيش اعصاب خلاص نيمتها على ضهرها وكان طيزها على اول السرير وضميت رجلها على وشها وهى تقولى هتموتنى يخربيتك ودخلت زبى حسيت بنار كسها اوي وحضناها ولافف ايدى على ضهرها وكان راسها بين رجليها الاتنين وفضلت اطلع وانزل وزبي بيرزع في كسها لحد ما خلاص قربت اجيب في كسك يالبوه ومستنتش منها رد ونزلت في كسها واترمينا جمب بعض مش قادرين عدي عشر دقايق واحنا نايمين في حضن بعض ومش عارف هي مالها هايجه كده ليه النهارده قالتلي هاتلي عصير اشربه مش قادره قومت المطبخ عملت عصير لينا ورجعت الاوضه لقيت ساميه لابسه برده قميص امبارح بتاع ماما بس المره دي مزعقتش قولتلها برده قالتلي انا ليا طلب عندك وقولتلي هتنفذه قولتله خو ده يعني اسيبك تلبسيه قالتلي ايوه قولتلها ماشي من جوايا مش عاوز اخسرها مجتش يعني علي حته قميص قالتلي اخرج بره دقيقتين وتعالي خرجت وقولتلها ادخل قالتلي ادخل دخلت لقيتها لابسه القميص ومش بس كده لا لابسه **** ماما وبتقولي عوزت اجرب حاجه وفاء قولتلها حلو عليكي يا حبيبتي وقامت رافعه ال**** وخلعته بس ساعتها انا حاسس بهيجان شديد وزبي بدا يقف وهي لاحظت ده وقالتلي حلو عليا انا ولا علي ماما وفاء وايديها بتلعب في زوبري وهي بتكلم بلبونه انا مردتش لقيتها قرصتني في بيوضي قولت اه قالت انا ولا عي قولتلها انتوا الاتنين قربت مني وقالتلي عاوزاك تنكني وانا لابسه قميص وفاء اللي ريحتها فيه هي لبسته امبارح صح قولتله ايوه علشان ريحت عرقها فيها قربت مني ودخلنا في بوسه طويله وايدي بتلعب في بزازها لحد ما حسيت ان زبي وقف علي الةخر وهي شافت ده نيمتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها جامد واللبوه قعدت تهيجني وتقولي نيكني وانا لابسه قميص وفاء نيكني وانا لابسه قميص اللبوه وانا سخنت لما شتمتها وهي خدت بالها وبقت قاعده تشتم فيها جامد وفاء اللبوه المومس بتتناك من ابنها وانا خلاص مش قادر وايديها مشت بيها علي طيزي ولعبت بصباعها ناحيه خرم طيزي وانا معترضتش وساعتها كان فيه كهربا مسكت فيا وهي تقولي نيك ماما وفاء نيكني شوفت ماما وفاء بتلعب في طيزك اهي وانت بتنيكها يا بني ولما حسيت اني خلاص هجبهم سحبت نفسها من تحتي فانا استغربت وقولتلها فيه ايه قالتلي مفيش قولتلها ازاي اومال سحبتي نفسك ليه قالتلي اصل انا مش لبوه ومومس ووفاء احسن مني قولتلها كسم وفاء ميه مره ده هي اللي لبوه وبنت لبوه وشرموطه وقحبه قالتلي لا دي محارمه قولتلها لا كسمها هنيكها بس خليني انزل قالتلي عيب عاوز تنيك امك عيب يا بني قولتلها لا مش عيب يا ستي انا وانتي هنيكها بس خليني انزل قالتلي يا حبيبي للدرجه دي تعبان تعالي وقامت واخداني وقالتلي نيكني انا وفاء اللبوه انا الشرموطه وقعدت ارزع في كسها ونزلت وخدتني في حضنها قالتلي عاوز تنبك وفاء ولا كنت هيجان وخلاص ساعت النيك قولتلها عاوز طبعا ساعتها مكنتش انا اللي برد لا زبي اللي كان بيرد قولتلها وانتي هتستفادي ايه قالتلي هريح حبيبي وشاورت علي زبي وباسته واخليها تلخسلي كسي هي مش احسن مني بصراحه انا ناويه كنت اخليك كلب عندي من بعد كلامك ليا امبارح وانتقم منك في اهلك بس بعدت ما لقيتك عاوز تنيكها انا هوصلك ليها واخلي عيلتك كلهم كلاب ليك وخدامين زبك وكسي اخدتها في حضني قولتلها ازاي يا قلبي قالتلي هتعمل اللي هقولك عليه انت وهو س
شاورت علي زبي قولتلها انا من ايدي دي لكسك ده وبوسته وقعدنا نضحك وقومتها وقالتلي قلعني قميص اللبوه يلا ورجعه مكانه وكانت ريحته عرق ماما علي عرق ساميه علي ريكه اللبن والعسل مكس ابن متناكه كده وخلصنا ومشيت ساميه وانا فكرت في اللي حصل لقيتني مبسوط اوووي وقولت هجرب ولو ماما محترمه ساميه مش هتقدر عليها لو غير كده بقاا يبقي زي ما ساميه يبقوا خدامين زبي وكسها .. وهنا يخلص الجزء الثاني
ياتري ايه اللي هيحصل
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: ماستر مالك, sekoseko87, السريع و 3 آخرين

⚔El King⚔

ضيف
جاامد اوى اوى عااش
انا قولت اكمل لحد ما تقولو رايكم النهارده ده اللي هيحسم اكمل القصه ولا ايه
الجزء الاول وقف عند لما ساميه انا زعقت ليها وشتمتها لما لبست قميص ماما ومشت زعلانه ساعتها انا زعلت اني اتعصبت عليها جامد وحسيت اني زودتها وبرده منكرش اني اتبسطت لما لقيتها لابسه قميص النوم بتاع ماما معرفش ليه يمكن علشان كنت بشوف ماما لابساه وكنت بحب اراقبها وهي في البيت وابص علي جسمها المهم اني لومت نفسي اني عملت مع ساميه كده وفي نفس الوقت زعلان اني ممكن اتحرم منها تاني بعد ما دوقت كسها وجربت النيك وريحت نفسي مش بضرب عشره لا ده بجد ودخلت زبي في كس كتير بيتمنوا بس انهم يلحسوا عسله فقعدت افكر هعمل ايه مع ساميه فقولت هعتذر ليها واتاسفلها واقولها اني مكنتش اقصد كده وهي اكيد هتقدر شيلت الملايه وعدلت السرير قبل ما يجو من بره ومسكت القميص اعينه في الدولاب بس قعدت اشم فيه الاول ولقيت زبي بيقف فاستغربت مش عارف انا هايج علشان ده قميص ماما ولا علشان شاميه كانت لابساه حطيته في الدولاب وخرجت روحت اوضتي وقعدت علي السرير افتكر النيكه الجميله دي لحد ما روحت في النوم مصحتش الا وامي بتصحيني علشان الغدا العصر كده صحيت صحيت لقيت زبي واقف اوووي ووقف اكتر لما شوفت ماما لبست نفس القميص لما جات من بره حظي بقااا قومت دخلت الحمام لقيت ماما غيرت هدومها وحطاها في الغساله علشان تشغل عليهم الغساله ببص لقيت كلوتها مسكته وشميته وريحته كانت جامده بعرق كسها وافرازاته كان ريحه حلوه اوي وحطيته علي زبي وقعدت ادعك فيه لحد ما قربت اجيب ونزلت لبن كتير اوووي علي الكيلوت مش خايف بقاا علشان هما كده كده محطوطين في الغساله فمش هتبص عليهم يدوبك هتشغل الغساله وصورت الكيلوت باللبن اللي عليه علي تليفوني ورجعت كل حاجه زي ما كانت و سبته وخرجت وقعدنا اتغدينا وكل شويه اخطف بصه علي فلقه صدر امي اللي باينه من القميص علي دراعها كده لحد ما خلصت اكل وقولتلهم هنزل اتمشي شويه انا كنت واخد اجازه سنويه بقاا من شغلي وفاضي نزلت وعديت علي بيت ساميه بس ملقتهاش قاعده فضلت الف حولين البيت رايح جاي عادي ماهو يعتبر جمب بيتنا يعني ف محدش هيشك ان فيه حاجه لحد لما لقيتها نازله تقعد قدام بيتها مع سلفتها ودي ملهاش دور دلوقتي دورها بعدين بصيت ناحيتها علشان افهمها اني عاوز اكلمها وهي ولا الدموع مش معبراني حتي سلفتها كلمتني واطمنت علي ماما وهي ولا هي موجوده ولا عبرتني وفضلت واقف مستني اي فرصه اكلمها لوحدي فيها لحد ما بنت سلفتها ندهت علي امها تقولها تعالي ياماما اكلعي اوريكي حاجه فساعتها بقت لوحدها روحت اكلمها وانا واقف عادي علشان محدش ياخد باله
انا: انا اسف يا ساميه
هي: مش بترد ولا بتبصلي
انا: انا اسف انا اتعصبت وعارف اني زودتها اووي
هي: برده مش بترد
انا: خلاص بقاا متزعليش احسن ماجي ابوسك في نص الشارع
هي: وانت فكؤك انا هسيبك تعمل كده ليه فاكرني المومس زي ما قولت ده انا افضحك والم عليك الشارع
انا: بضحك مهونش عليكي يا سوسو انا عارف من ورا قلبك وكملت بقولها خلاص اسف ومش هتكرر تاني وقوليلي اعمل ايه علشان اصالحك وقعدت ادلع فيها
هي: خلاص مش زعلانه بس ليا طلب عندك تعمله موافق
انا: ايه هو الطلب
هي: قالتلي كله في وقته
انا: كنت علي اخري ومشبعتش منها نيك وهوافق علي اللي تقول عليه فقولتلها انتي تؤمري يا ست الستات بس عاوز اكمل لسه مخلصتش اكل اللحمه دي وبشاور علي جسمها
هي: قالتلي انا خلاص قبل اسفك لكن مقولتش اني هسيبك تنامي معايا تاني
انا: قولتلها خلاص بقاا ميبقاش قلبك اسود وقعد اتحايل عليها جامد
هي: بمزاجي بقاا ويلا امشي علشان سلفتي زمانها نازله ومتشكش في حاجه
انا: قولتلها هات رقمك اكلمك
هي: رقمي 010×××××××××
انا: تمام يا قمر هكلمك بليل
مشيت من عندها وانا مبسوط اني قدرت اصالحها وروحت لاصحابي قعدت معاهم لحد بليل رجعت البيت اتعشيت وقعدت شويه معاهم وبعدين دخلت اوضتي وقولت اكلمها اظبط معاها تجيلي خصوصا ان البيت هيبقي فاضي بكره برده الصبح زي النهارده
رنيت عليها رنه بسيطه علشان لو جوزها قاعد ميخدش باله لقيتها رنت وقالتلي انها بتنام في اوضه لوحدها بعيد عن جوزها وانهم ويعتبر مش بيناموا مع بعض وبينهم مشاكل ومكملين بس علشان العيال وخلاص المهم قعدنا نتكلم وقولتلها علي ميعاد بكره وقعدت اتحايل وقالتلي خلاص هجيلك بس مش هنعمل حاجه هاجي نتكلم انا قولتلها ماشي يا سوسو اللي تشوفيه طبعا بقولها كده وخلاص لحد ما تيجي خلصت كلام معاها وكان الوقت اتاخر ونمت وصحيت علي صوت ماما وهي بتعرفني انهم خارجين علشان مقلقش لما اقوم ملقيش حد واختي كذلك في شغلها استنيت لما خرجوا وقومت قايم بسرعه مكلم ساميه وقولتلها البيت فاضي مفيش تلت ساعه لقيتها جات ودخلتها وقعدنا نتكلم واتاسفت تاني عن اللي حصل امبارح وبوست ايديها وقولتلها ما تيجي نكمل كلام فوق قالتلي انها كانت جايه وناويه معبركش بس صعبت عليا وضحكت خدتها وطلعنا الشقه برده زي امبارح بس اخدتها علي اوضتي قالتلي ليه قولتلها عادي انا قولت في دماغي علشان ميحصلش موقف زي امبارح ويحصل مشكله قالتلي لا هنا السرير صغير وهي عندها حق قولت خلاص مقدميش غير سرير بابا وماما دخلت وفرشت برده الملايه زي امبارح ولفيت ايدى حوالين وسطها وقدعتها على اول السرير وفضلت ابوس فى شفايفها بجنون ومص كل شفه لوحدها ونزلت على رقبتها ابوس فيها ببوس خفيف وسريع ونازل على بزازها ارضع فيهم جامد ونيمتها على جمبها وانا نمت نمت على جمبى بطريقة 69 ومقولتلهاش تمص زبى بس رفعت رجل ليها ودخلت لكسها الحس كسها بكل نعومة وهى تصوت وتوحوح وبليت صابعى من عسل كسها ومشيتها على خرم طيزها وسمعت تنهيدة اكن روحها كانت بتتسحب ورجعت تسحبها بنفس كبير عملت اية ياولا وكلمت من غير ما ارد عليها وواخد كل كسها فى بوقى ولسانى رايح جاى على بظرها وصابعى كل اما ادخله سنة فى طيزها الاقيها تبلع زبى اكبر وتخبط على طيزى من هيجانها لحد اما دخلت صباعى كلة ومحركتهوش وانا بلحس جامد وطلعتة فجاه شهقت جامد لية ياخول كدة دخله تانى صباعك كان مولعنى وكانت تشنجاتها ورا بعض حسيتها نزلت تلت مرات ولسة مفكرتش ادخل زبى حتى واتنقلت بلسانى على خرم طيزها بلسانى وايدى بتدعك كسها بتبعبصة على خفيف ولعتنى ياابن الكلب دخله بسرعه هو انا لسة عملت حاجة يا سوسو
يالهوى كل دة ولسة معملتش حاجة انت ياواد ازاى بتعمل فيا كدة بعمل فيكى اية بس ياقلبى انا بحبك ومبحسش باللى بعمله بحس ان جسمك هو اللى بيسحبنى لية وقولت تعالى اقفى قالت هتعمل اية قولتلها اسمعى ونفزى وبس وخليتها توطى وتسند على السرير وتفنس لورا وقعت الحس كسها مع طيزها وكانى ببعبصها بلسانى ومع كل لحسة تشهق وتقولى دخلة بقى وارحمنى انا استاهل ضرب الجزم ان جيتلك ارحمنى ودخله بقى لفيت ايدى ومسكت كل بز فى ايد قومت وعدلتها تانى وقلعتها القميص خالص ورجعتها لوضعها تانى ورجعت الحس كسها وطيزها واقرص حلماتها واشنجت ونزلت تانى ولحست كل اللى نزل منها وهى خلاص يامحمد هلم عليك الجيران لو مدخلتش زبرك فى كسى ضربتها جامد على طيزها البيضة وهى صوتت عاوزة تفضحى اللى مكيفك ياوسخة طب عشان خاطرى دخله وحياتى عندك وقومت فرشت كسها بزبى ودخلت بشويش وهى توحوح وتقول احححححح فشخت كسى نصين وطلعتة ويدى بمشيها على شفايفها وهى تبوسنا وتلحس صوابعى جامد واطلع زبى وادخله بشويش وعضت ايدى قولت لية كدة
عشان انت وسخ وولعتنى وكسى خلاص هينفجر فضلت ارزع وادخل جامد ولقيتها فجاه اتشنجت وزقتنى عشان زبى يخرج وجسمها بيترعش ونزل شلال ماية قرصتها من وركها وجيت اوقفها تانى قالت لا مفيش اعصاب خلاص نيمتها على ضهرها وكان طيزها على اول السرير وضميت رجلها على وشها وهى تقولى هتموتنى يخربيتك ودخلت زبى حسيت بنار كسها اوي وحضناها ولافف ايدى على ضهرها وكان راسها بين رجليها الاتنين وفضلت اطلع وانزل وزبي بيرزع في كسها لحد ما خلاص قربت اجيب في كسك يالبوه ومستنتش منها رد ونزلت في كسها واترمينا جمب بعض مش قادرين عدي عشر دقايق واحنا نايمين في حضن بعض ومش عارف هي مالها هايجه كده ليه النهارده قالتلي هاتلي عصير اشربه مش قادره قومت المطبخ عملت عصير لينا ورجعت الاوضه لقيت ساميه لابسه برده قميص امبارح بتاع ماما بس المره دي مزعقتش قولتلها برده قالتلي انا ليا طلب عندك وقولتلي هتنفذه قولتله خو ده يعني اسيبك تلبسيه قالتلي ايوه قولتلها ماشي من جوايا مش عاوز اخسرها مجتش يعني علي حته قميص قالتلي اخرج بره دقيقتين وتعالي خرجت وقولتلها ادخل قالتلي ادخل دخلت لقيتها لابسه القميص ومش بس كده لا لابسه **** ماما وبتقولي عوزت اجرب حاجه وفاء قولتلها حلو عليكي يا حبيبتي وقامت رافعه ال**** وخلعته بس ساعتها انا حاسس بهيجان شديد وزبي بدا يقف وهي لاحظت ده وقالتلي حلو عليا انا ولا علي ماما وفاء وايديها بتلعب في زوبري وهي بتكلم بلبونه انا مردتش لقيتها قرصتني في بيوضي قولت اه قالت انا ولا عي قولتلها انتوا الاتنين قربت مني وقالتلي عاوزاك تنكني وانا لابسه قميص وفاء اللي ريحتها فيه هي لبسته امبارح صح قولتله ايوه علشان ريحت عرقها فيها قربت مني ودخلنا في بوسه طويله وايدي بتلعب في بزازها لحد ما حسيت ان زبي وقف علي الةخر وهي شافت ده نيمتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها جامد واللبوه قعدت تهيجني وتقولي نيكني وانا لابسه قميص وفاء نيكني وانا لابسه قميص اللبوه وانا سخنت لما شتمتها وهي خدت بالها وبقت قاعده تشتم فيها جامد وفاء اللبوه المومس بتتناك من ابنها وانا خلاص مش قادر وايديها مشت بيها علي طيزي ولعبت بصباعها ناحيه خرم طيزي وانا معترضتش وساعتها كان فيه كهربا مسكت فيا وهي تقولي نيك ماما وفاء نيكني شوفت ماما وفاء بتلعب في طيزك اهي وانت بتنيكها يا بني ولما حسيت اني خلاص هجبهم سحبت نفسها من تحتي فانا استغربت وقولتلها فيه ايه قالتلي مفيش قولتلها ازاي اومال سحبتي نفسك ليه قالتلي اصل انا مش لبوه ومومس ووفاء احسن مني قولتلها كسم وفاء ميه مره ده هي اللي لبوه وبنت لبوه وشرموطه وقحبه قالتلي لا دي محارمه قولتلها لا كسمها هنيكها بس خليني انزل قالتلي عيب عاوز تنيك امك عيب يا بني قولتلها لا مش عيب يا ستي انا وانتي هنيكها بس خليني انزل قالتلي يا حبيبي للدرجه دي تعبان تعالي وقامت واخداني وقالتلي نيكني انا وفاء اللبوه انا الشرموطه وقعدت ارزع في كسها ونزلت وخدتني في حضنها قالتلي عاوز تنبك وفاء ولا كنت هيجان وخلاص ساعت النيك قولتلها عاوز طبعا ساعتها مكنتش انا اللي برد لا زبي اللي كان بيرد قولتلها وانتي هتستفادي ايه قالتلي هريح حبيبي وشاورت علي زبي وباسته واخليها تلخسلي كسي هي مش احسن مني بصراحه انا ناويه كنت اخليك كلب عندي من بعد كلامك ليا امبارح وانتقم منك في اهلك بس بعدت ما لقيتك عاوز تنيكها انا هوصلك ليها واخلي عيلتك كلهم كلاب ليك وخدامين زبك وكسي اخدتها في حضني قولتلها ازاي يا قلبي قالتلي هتعمل اللي هقولك عليه انت وهو س
شاورت علي زبي قولتلها انا من ايدي دي لكسك ده وبوسته وقعدنا نضحك وقومتها وقالتلي قلعني قميص اللبوه يلا ورجعه مكانه وكانت ريحته عرق ماما علي عرق ساميه علي ريكه اللبن والعسل مكس ابن متناكه كده وخلصنا ومشيت ساميه وانا فكرت في اللي حصل لقيتني مبسوط اوووي وقولت هجرب ولو ماما محترمه ساميه مش هتقدر عليها لو غير كده بقاا يبقي زي ما ساميه يبقوا خدامين زبي وكسها .. وهنا يخلص الجزء الثاني
ياتري ايه اللي هيحصل
 
S

sekoseko87

ضيف
قصة جميلة و بداية موفقة
تسلم ايدك
وماتتاخرش فى تكملة القصة
فى انتظار ابداعك
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل