• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص تجارب جنسية انا وقريبتي (1 مشاهد )

O

odia

ضيف
انا عدي 25 سنه 👋🏻.
عندي بنت خالتي ساكنه جمب بيتنا كنا بنحب بعض من واحنا صغيرين
كانت بتبات عندنا كتير وانا ببنات عندهم طبعا عادي كنا اطفال وكنا ف 4 ابتدائي
بس اللي احنا كنا بنعمله مكنش تصرفات اطفال
كنت انا بنام مع اخوها؟ف اوضه وعلفكره اخوها اصغر منها ب 3 سنين وهي ف اوضه وخالتي وجوزها ف اوضه
بس كنت انا وهي نتفق _بعد اما الكل ينام تعمل اكنها داخله الحمام وتسيب باب اوضتها مفتوح
وفعلا حصل كدا؛
رحت انا متسحب براحه وداخل اوضتها م كدا كدا اللي ف البيت نايمين واستنتها تخرج من الحمام وخرجت رحت زانقها ف الحيطه وكان صدرها عامل زي التفاحتين كانوا بارزين كدا وقعدت ابوس فيها شفايف وايدي ع ضهرها
وكان بتاعي واقف مكنتش عارف اي السبب
وقعدت احط صدرها ف بوقي واعضعض فيك وهي بتبوس شفايفي
وبعدين راحت نازله ع ركبتها وبتقولي حبيبي عاوز اشوف اللي عندك وراحت مقلعاني بنطلون البجامه وشافت زبي وقعدت تشم فيه حبه وهي مسكته بايديها ف لبن نزل وكنت اول مره اجيبهم ف حياتي واللبن نزل ع وشها واتبسطنا ودخلت الحمام غسلت وشها وانا دخلت نمت وكان اسعد يوم بالنسبالي
لو مستنين تعرفوا اي حصل تاني اكتبوا ف الكومنتات.
 
  • أعجبني
  • محزن
  • مضحك
التفاعلات: هاني الزبير, (عضو محذوف), (عضو محذوف) و شخص آخر
O

odia

ضيف
تاني مره اكون فيها مع بنت خالتي
كاي بيت ف مصر العيال الصغيره بيلعبوا عريس وعروسه اهالينا ف الشغل وامهاتنا بتطبخ واحنا قاعدين سوا
كان عندنا فراخ فوق السطوح كاغلب البيوت فقولت لامي هطلع اكل انا الفراخ وبنت خالتي هتطلع معايا طلعنا فوق دخلنا عشه الفراخ وقفلنا علشان محدش يشوفنا ورحت اخد بنت خالتي بوسه شفايف ع السريع وايدي محطزطه ع طيزها وبدوس عليها جامد ورحت حاطك ايدي الاتنين ع وسطها ومقلعها البنطلون والكلوت ونزلت كنت اول مره اشوف كسها حاجه كدا بيضا صغيره قعدت الحس فيه مكنتش اعرف ان فيه خرم وكدا وبعدين لفتها وحطيت طيزها ف وشي وقعدت الحس بلساني ع طيزها وكسها لحد اما حسيت ان ف مايه بتنزل منها وحسيتها بتقع مني سنتدها بايدي وطلعت بوست شفايفها ولبسنا وظبطنا هدومنا ونزلنا كملنا عادي
 
  • أعجبني
التفاعلات: هاني الزبير و (عضو محذوف)
O

odia

ضيف
المرادي هي امتع مره بيني وبين قريبتي
كنا تقريبا ف 5 او 6 ابتدائي
وحصل حاله وفاه حد ف العيله عندنا وقعدنا انا وبنت خالتي واخوها ف شقتنا
كنا الصبح الساعه 7 فمروحناش المدرسه وابن خالتي دخل نام وبقي البيت فاضي لينا انا وهي بس
وقتها مترددتش وقولتلها تعالي معايا ودخلنا اوضه بتاعت ابويا وامي وكنت يشوف صور سكس كتير لنسوان بتتناك ف طيزها ازبارهم كبيره اوووي ونسوان اكساسهم شكلها فاجر فشخ
دخلنا الاوضه وقفلت الباب علشان لو حتي اخوها صحي ميدخلش علينا
شيلتها وحطيتها ع السرير زي العروسه ف ليله دخلتها وجيت فوقيها وقعدت ابوس ف شفايفها
ورقبتها
وهي تقولي: اةةةةةة بوس ي حبيبي انت هتبقي جوزي وانا مراتك وتحضني جامد
انا: هتجوزك ي حبيبتي وهخلي بطنك كبيره واعمل زي م اهالينا بيعملوا مع بعض
وراحت مخلعاني التيشيرت وانا خلعتها
كان صدها كبر حبه وكانت لابسه برا
قلعتوهلها ورحت دافس وشي ف حضنها
هي: اةةةةةةةة ي حبيبي ارضع صدري اةةةةةةةة
كمان ي حبيبتي كمان ي بابا ارضع حبه ف صدري اليمين ي حبيبتي علشان ينزلك لبن وتشرب منه
انا: حبيبتي اهووووووو ي حبيبتي برضع اهووووو ي قلبي اهووووووو اهووووو وهي شغاله صويت صويت
وراحت حطه ايديها ع زبي ودعكته رحت منزل كميه لبن رهيبه
وراحت قايلالي حبيبي اي ده نفسي ادوقه
قولتلها معرفش ي قلبي خدي ع صباعك وحربيه وفعلا حطته ف بوقها وعجبها طعمه راحت زقاني جامد بقيت انا ع ضهري وقالتلي طعمه حلو انا هنضفلك بتاعك منه وانا طبعا ف عالم تاني من الهيجان لدرجه ان بتاعي وقف تاني ف بوقها
رحت قايم قالع بنطلوني والشورت وهي قلعت بقينا ملط
وهي كانت بتنزل افرازات كدا فقولتلها تيجي بكسها ع بوقي وقعدت الحس فيه وهي تقولي الحس كمااااااان كمان مش قادره كمان وانا ازود واحرك شفايفي داخل كسها وهي تموت من الوجع لحد اما لاقيت كميه عسل راحت مغرقه وشي وقعدت الحس فيه بلساني حبه
وخليتها تعمل وضع الكلبه وانا من وراها اضربها ع طيزها وهي تتموحن وتصوت ورحت قولتلها عايز اجرب احط صباعي ف طيزك
طبعا ف الاول اعترضت بس بالدلع خليتها توافق
ورحت مدخل صباعي
وسمعت اجمل اةةةةةةةةةةةةة واوووووووووووف سمعتها ف حياتي
قعدت ادخله واطلعه وهي بتقولي خلاص ابوس ايدك خلاص ي حبيبي وانا مش سامعها ورحت مدخل صباع تاني ف طيزها لحد اما حسيت ان صويتها بدا يعلا فعلا
رحت مطلع صوابعي وتفيت ف خرم طيزها
ونيمتها ع ضهرها وقعدنا ربع ساعه كدا عريانين ف حضن بعض بعدين طلعت اتاكدت ان اخوها لسه نايم ودخلنا الحمام اتشطفنا سوا وشيلنا هدومنا وظبطناها ولبسناها ودخلنا ننام علشان اهالينا ميحسوش بحاجه
وشكراااا ♥
 
  • أعجبني
التفاعلات: هاني الزبير و (عضو محذوف)
M

Mohamedrmsis

ضيف
ازاي بقي بالغ وانت عندك ٩سنين يعني ولا ايه اعقل الكلام
انا عدي 25 سنه 👋🏻.
عندي بنت خالتي ساكنه جمب بيتنا كنا بنحب بعض من واحنا صغيرين
كانت بتبات عندنا كتير وانا ببنات عندهم طبعا عادي كنا اطفال وكنا ف 4 ابتدائي
بس اللي احنا كنا بنعمله مكنش تصرفات اطفال
كنت انا بنام مع اخوها؟ف اوضه وعلفكره اخوها اصغر منها ب 3 سنين وهي ف اوضه وخالتي وجوزها ف اوضه
بس كنت انا وهي نتفق _بعد اما الكل ينام تعمل اكنها داخله الحمام وتسيب باب اوضتها مفتوح
وفعلا حصل كدا؛
رحت انا متسحب براحه وداخل اوضتها م كدا كدا اللي ف البيت نايمين واستنتها تخرج من الحمام وخرجت رحت زانقها ف الحيطه وكان صدرها عامل زي التفاحتين كانوا بارزين كدا وقعدت ابوس فيها شفايف وايدي ع ضهرها
وكان بتاعي واقف مكنتش عارف اي السبب
وقعدت احط صدرها ف بوقي واعضعض فيك وهي بتبوس شفايفي
وبعدين راحت نازله ع ركبتها وبتقولي حبيبي عاوز اشوف اللي عندك وراحت مقلعاني بنطلون البجامه وشافت زبي وقعدت تشم فيه حبه وهي مسكته بايديها ف لبن نزل وكنت اول مره اجيبهم ف حياتي واللبن نزل ع وشها واتبسطنا ودخلت الحمام غسلت وشها وانا دخلت نمت وكان اسعد يوم بالنسبالي
لو مستنين تعرفوا اي حصل تاني اكتبوا ف الكومنتات.
odia
 
  • أعجبني
التفاعلات: بعشق البزاز
S

sexyman2050

بريمو في السكس
عضو
إنضم:24 أبريل 2023
المشاركات:338
مستوى التفاعل:36
نقاط سكس العرب
1,463
بالغ بدري
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل