• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم انا ومرات ابن خالتى (1 مشاهد )

ا

القطر

ضيف
اسمى اسعد 33 سنة اول مرة اكتب بس القصة دى حقيقة وحصلت من 8سنين كان عندى وقتها 25سنة ومرات ابن خالتى اسمها ماجدة اكبر منى بسنة مكنش فى بينا حاجة اكتر من السلامات فى يوم من الايام لقيت رقم بيرن عليا
انا: الو
ماجدة: اذيك يا اسعد
انا: مين معايا
ماجدة: معجبة
انا:افندم عايزة حاجة
ماجدة:ايوة عايزة ادردش معاك
انا:هدردش من غير ما اعرفك
ماجدة: هتعرفنى اكيد بس مش دلوقت
انا: طيب مع السلامة
ماجده: استنى رايح فين
انا:عايزة ايه
ماجدة: هتيجى تنجيد بنت خالتك
انا: اكيد بس انتى مين
ماجدة هتعرف يوم التنجيد يلا باى
قفلت وانا دماغى مشتتة مش عارف دى مين كان لسة يومين على التنجيد روحت التنجيد وفى دماغى ان اللى كلمتنى واحدة من جيران خالتى بس حصل اللى مش متوقع وانا فى البيت عند خالتى يوم التنجيد كنت واقف فى البلكونة ساند ظهرى على الباب ولقيت ماجدة دخلت بتنادى على ابن سلفتها فى الشارع نادت عليه ورجعت لورا حكت طيزها فى زبى ولفت وشها غمزتلى ودخلت جوة وبعد شوية رجعت قالتلى اعملك شاى قولت ياريت عملت الشى وجت وهى داخلة بصت وراها مفيش حد دخلت الشاى ووقفت فى البلكونة كانت لابسة قميص بنص كم زبى وقف على منظر طيزها شويةوهى بصت فى الاوضة ملقتش حد لمحت زبى منفوخ فى البنطلون عضت على شفتها وبصت من البلكونة ورجعت لورا بطيزها على زبى وبصت فى الاوضة وهى خايفة ملقتش حد راحت ماسكة زبى من ع البنطلون روحت ممشى ايدى على طيزها لفت وقالت هكلمك بالليل وسابتنى ومشت بالليل الساعة10 لقيت الرقم بيرن عليا
انا: الو
ماجدة: عرفتنى ولا لسة
انا: ايوة عرفتك ايه اللى حصل ده
ماجدة: حصل ايه
انا: فى البلكونة
ماجدة ضحكت ضحكة كلها شرمطة مالك كنت متوتر ليه
انا: مكنتش متوقع
ماجدة ودلوقت اتوقعت
انا: لا لسة
ماجدة ليه مع انه كان واقف
انا: مين ده اللى كان واقف
ماجدة بتضحك وبتقولى زبك كان واقف
قولتلها تعظيم سلام ليكى قالت من لمسة اومال لو ملط كان عمل ايه قولتلها كان بهدل الدنيا قالت هيقدر قولتلها جربى واحكمى قالت انا موافقة قولتلها طيب ازاى قالت تعالى بكرة بعد العصر وملكش دعوة قولت ماشى
روحت بعد العصر ملقتش حد غير خالتى ودى ست كبيرة وماجدة سلمت عليهم وماجدة قدمتلى عصير شربته لقيتها بتقولى عايزاك تنقل اغانى من الكمبيوتر عندى تحطها على الميمورى قولتلها ماشى قالت تعالى قولت ماشى هى طلعت سبقتنى بقول لخالتى تعالى اطلعى معايا قالت لا اطلع انت قولتلها مينفعش اطلع لوحدى قالت ليه اطلع بطل هبل طلعت كانت ماجدة بتبص من ع السلم ولابسة قميص نوم للركبة وبزازها كلها طالعة اول ما وصلت قالت خالتك هتيجى قولتلها لا قالت اشطاا
دخلت وقفلت الباب وانا بحضن فيها حطت ايدها على زبى قالت هو لحق قولتلها اول ما شافك نزلت البنطلون ونزلت تمص فيه شوية وتلحسه وراحت واقف مسكت شفايفها قطعتهم وايبتقفش في طيزها برفع القميص لقيتها مش لابسة أندر حسست على زبى وقالت هيقدر قولتلها هيفشخك قالت ياريت لما اشوف قولتلها مصيه مصت روحت لفيفها ورافع لها القميص ومدخل زبى فى كسها من ورا ونزلت نيك فيها وهى اااه اححح نيك يا اسعد نيكنى جامد افشخنى افشخ لبوتك ماجدة وانا نازل فيها نيك مش راحمها لمدة 15 دقيقة لما حسيت انى هنزل قولتلها هنزل قالت فى كسى ارويه نفسى فيك من زمان نزلت فيها ومن يوميها وانا بنيكها كل ما بتيكى فرصة
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: هاني عصام, yo yo, هاني الزبير و شخص آخر
S

sexyman2050

بريمو في السكس
عضو
إنضم:24 أبريل 2023
المشاركات:335
مستوى التفاعل:37
نقاط سكس العرب
1,469
قصة قصيرة جدااااااااااااا
 
أفندينا ميدو

أفندينا ميدو

الاصلى في السكس
عضو
إنضم:27 أكتوبر 2023
المشاركات:3,955
مستوى التفاعل:132
العمر:40
الإقامة: Egypt
نقاط سكس العرب
23,249
قصة قصيرة جدااااااااااااا
 
magmed uu

magmed uu

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:5 مارس 2024
المشاركات:3
مستوى التفاعل:0
نقاط سكس العرب
65
نفسي انيك بنت عمتى
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل