الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انا وموظفه التامينات الجزء التاني
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="زبير محترم" data-source="post: 153975"><p>بعتذر عن تأخيري وذلك لحدوث حادث لي وشكرا لكل اللي تواصلم معايا</p><p>طبعا وصلنا لاني حضنتها وحطيت الشاليموه في بوقها وبداءت اشربها العصير فتحت عنيها لاقيتها زي مايكون جالها هستيريا شدتني علي شفايفها وقطعت زرار قميصي واتحولت عارفين لما تحس ست بتعشق الجنس ومحرومه من زمن حسيتها بتغطسب كياني أفكاري فضلت تمص في شفايفي وتمشي بلسانها علي وشي وتمص رقبتي وايدها بتدعك شعر صدري ونزلت بشفايفها علي حلمه صدري تلحسها وتمصها وانا الهيجان مسكني بس حسيت اني عايز اسبها هي تعمل كل اللي نفسها فيه فضلت تلحس في صدري ولعتني البنطلون وبداءت رحله مص رهيبه بداءت تلحس كل حته حوالين زوبري وتقرب منه وتلمسه بلسانها وبعدين تمسك بزازها وتحرك حلمه بزازها علي راس زوبري وتترعش وتنزل تمص جامد بصتلي في عيني وقالتالي قوم نكني عايزاك تنيك كل حته فيا افتح طيزي وطلعت في ثواني فوق زوبري ومسكاه بايدها وتحكه في خرم طيزها خرمها ضيق اوي كل ماقرب ايدي تبعدها وتمسكه وتفضل تضغط بطي بطيزها قولتلها هتتعوري سبيني انا انكها بصتلي وقالتالي اهو ورشقت طيزها في زوبري وسمعت صرختها تخيل كده ماسكه صدري وشعر صدري وبتتالم بمتعه رهيبه ونص زوبري جوه طيزها وبضغط جامد بتدخل الباقي واحط ايدي الاقي في زي ددمم كده نازل من طيزها قومت شديت زوبري منها وقلتلها يامجنونه اتعورتي زعلت وانكمشت في نفسها قمت خاضنها وجبت منديل ومسحت طيزها بشويش قولتلها ياقلبي حقك عاليا بس مش هقدر اسمحلي تاذي نفسك انا عارف انك محرومه بقالك كتير انا هعوضك انا ملكك ومعاكي بس بلاش تاذي نفسك لاقيتها بتعيط مسكت شفايفها وفضلت امص فيها وعدلت زوبري علي كسها ودخلته بشويش وبداءت انيكها بشويش بداءت تندمج وتقولي اح كسي بيحرقني اوي نيكه ماتسبهوش براحه عاليه لا دخلو كله زوبرك بيعذبني فضلت انيك فيها ١٠ دقايق وغيرنا الوضع خلتها وطت علي وشها وفشخت رجلها ودخلته من ورا وبداءت انيك وهي اتجننت وبداءت ابعبص طيزها بشويش وبحنيه ومسحتها من شعرها وبقيت برجع جامد وهي صوتها علي جدا لدرجه ان البوابه كانت بتخبط فضلت اكمل وانيك لغايه ماجيت انزل قمت ساحبه ومنزل علي خرم طيزها وسبتها وقمت عدلت نفسي ولبست والباب كان لسه بيخبط لاقيت الست ام ابراهيم بره وشكلها غريب المرادي لابسه جلبيه بيتي وبزازها مدلدله والحلمه واقفه وشكلها علي اللحم وفاتحه زرايرها لغايه نص بزازها وبتقولي اني عايزاك عندي شويه قولتلها خير قالتلي هو ينفع كده قولتلها ايه اللي ينفع قالتلي تعال بس واقفل الباب روحت معاها دخلت بيتها دخلت وراها قفلت الباب وقالتالي تعال مشيت وراها دخلنا زي مشابه كده او طرقه بتلف حوالين البيت وجت شالت طوبه صغيره من الجنب وببص لاقيت هبه نايمه علي الارض وبتجيب منديل تحطه علي كسها ولاقيت الوليه قلعت الجلبيه وقالتالي انا هيجانه وعايزك تخيلو بقي طيز عريضه جسم تلج بزاز قد البطيخ حلمه سودا اكبر من صوابعي بطن كبيره لاقيتها قربت مسكت زوبري من علي البنطلون وشدتني منه وراها دخلنا اوضه فيها كنب وفرشه في الأرض نزلت علي رجلها قلعاني البنطلون وقالتالي انا مش بعرف احطه في خاشمي زيها بس بص وقامت ضامه بزازها عاليه وفضلت تدعمه ببزازها وانا روحي بتروووووح مسكتها من شعرها ولفتها وضربتها بأيدي جامد اوي علي طيزها ولقيتها بتقول احلي اه بمحن فلاحي يهيج الحجر وضربت تاني ولقيتها بتقولي عايزه اتناك ياسيدي وفلقست وفتحت طيزها باديها وشوفت كس عمري في حياتي ماشوفت فحجمه ولا فجماله ولا نضافته ومسكت زوبري وبمشيه بين شفايف كسها وابص الاقيها بتشخر جامد اوي وابص اللقي كسها الكبير ده مش بينزل ديه بتشخ مايه بتنطر بطريقه بنت متناكه زوبري غرق وبطني ورجلي وبتترعش بطيزها كأنها بترقص مش بتتناك والجميل بقي قربت زوبري من كسها الكبير واجي ادخله احاااااااا بجد ضيقه موت كأنها بنت بنوت زوبري بيدخل كأنه بيدخل محشور وبيتزحلق في كسها وهي بتشخر وبتقول اح بنت متناكه وإبداء اكارك في كسها وامشي صوباعي علي خرم طيزها وهي تبداء تزق كسها عاليا وتضغط وانا ارزع واحمل وصوباهطعي بيتزحلق في طيزها وأفضل انيك في كسها الضيق تعبت من الوقفه وجسمها ضخم مش هعرف اطلعها فوقيا نيمتها علي ضهرها وهي كسها مغرق الدنيا ووشها احمر موت وحطيت بتاعه الكتبه وقولتلها خليها تحت طيزك ونامي علي ضهرك وابص الاقي كسها اتفتح قدامي وامسك زوبري ادخله وامسك بزازها ارضع منها واقرص فيها وانا بنيكها وهي خلاص كفايه هموت كسي سيب بزي وتخربش فيا لغايه مانزلت في كسها جيت اسحب نفسي شدتني وباستني بوسه تجنن حسيت اني نفسي افضل فحضنها قمت دخلت الدوره عندها استحميت بسرعه ولبست وخرجت روحت لهبه لاقيتها قامت استحمت ولبست ومستنياني روحت حضتنها قالتالي كنت فين قولتلها كنت بدور علي مطعم أو حاجه مش لاقيت قالتالي اه طيب يلا بينا قولتلها يلا ورجعنا علي القاهره وصلتها وروحت خدت شاور ونمت قتيل وحلمت بأم ابراهيم واتمني اروحلها تاني</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="زبير محترم, post: 153975"] بعتذر عن تأخيري وذلك لحدوث حادث لي وشكرا لكل اللي تواصلم معايا طبعا وصلنا لاني حضنتها وحطيت الشاليموه في بوقها وبداءت اشربها العصير فتحت عنيها لاقيتها زي مايكون جالها هستيريا شدتني علي شفايفها وقطعت زرار قميصي واتحولت عارفين لما تحس ست بتعشق الجنس ومحرومه من زمن حسيتها بتغطسب كياني أفكاري فضلت تمص في شفايفي وتمشي بلسانها علي وشي وتمص رقبتي وايدها بتدعك شعر صدري ونزلت بشفايفها علي حلمه صدري تلحسها وتمصها وانا الهيجان مسكني بس حسيت اني عايز اسبها هي تعمل كل اللي نفسها فيه فضلت تلحس في صدري ولعتني البنطلون وبداءت رحله مص رهيبه بداءت تلحس كل حته حوالين زوبري وتقرب منه وتلمسه بلسانها وبعدين تمسك بزازها وتحرك حلمه بزازها علي راس زوبري وتترعش وتنزل تمص جامد بصتلي في عيني وقالتالي قوم نكني عايزاك تنيك كل حته فيا افتح طيزي وطلعت في ثواني فوق زوبري ومسكاه بايدها وتحكه في خرم طيزها خرمها ضيق اوي كل ماقرب ايدي تبعدها وتمسكه وتفضل تضغط بطي بطيزها قولتلها هتتعوري سبيني انا انكها بصتلي وقالتالي اهو ورشقت طيزها في زوبري وسمعت صرختها تخيل كده ماسكه صدري وشعر صدري وبتتالم بمتعه رهيبه ونص زوبري جوه طيزها وبضغط جامد بتدخل الباقي واحط ايدي الاقي في زي ددمم كده نازل من طيزها قومت شديت زوبري منها وقلتلها يامجنونه اتعورتي زعلت وانكمشت في نفسها قمت خاضنها وجبت منديل ومسحت طيزها بشويش قولتلها ياقلبي حقك عاليا بس مش هقدر اسمحلي تاذي نفسك انا عارف انك محرومه بقالك كتير انا هعوضك انا ملكك ومعاكي بس بلاش تاذي نفسك لاقيتها بتعيط مسكت شفايفها وفضلت امص فيها وعدلت زوبري علي كسها ودخلته بشويش وبداءت انيكها بشويش بداءت تندمج وتقولي اح كسي بيحرقني اوي نيكه ماتسبهوش براحه عاليه لا دخلو كله زوبرك بيعذبني فضلت انيك فيها ١٠ دقايق وغيرنا الوضع خلتها وطت علي وشها وفشخت رجلها ودخلته من ورا وبداءت انيك وهي اتجننت وبداءت ابعبص طيزها بشويش وبحنيه ومسحتها من شعرها وبقيت برجع جامد وهي صوتها علي جدا لدرجه ان البوابه كانت بتخبط فضلت اكمل وانيك لغايه ماجيت انزل قمت ساحبه ومنزل علي خرم طيزها وسبتها وقمت عدلت نفسي ولبست والباب كان لسه بيخبط لاقيت الست ام ابراهيم بره وشكلها غريب المرادي لابسه جلبيه بيتي وبزازها مدلدله والحلمه واقفه وشكلها علي اللحم وفاتحه زرايرها لغايه نص بزازها وبتقولي اني عايزاك عندي شويه قولتلها خير قالتلي هو ينفع كده قولتلها ايه اللي ينفع قالتلي تعال بس واقفل الباب روحت معاها دخلت بيتها دخلت وراها قفلت الباب وقالتالي تعال مشيت وراها دخلنا زي مشابه كده او طرقه بتلف حوالين البيت وجت شالت طوبه صغيره من الجنب وببص لاقيت هبه نايمه علي الارض وبتجيب منديل تحطه علي كسها ولاقيت الوليه قلعت الجلبيه وقالتالي انا هيجانه وعايزك تخيلو بقي طيز عريضه جسم تلج بزاز قد البطيخ حلمه سودا اكبر من صوابعي بطن كبيره لاقيتها قربت مسكت زوبري من علي البنطلون وشدتني منه وراها دخلنا اوضه فيها كنب وفرشه في الأرض نزلت علي رجلها قلعاني البنطلون وقالتالي انا مش بعرف احطه في خاشمي زيها بس بص وقامت ضامه بزازها عاليه وفضلت تدعمه ببزازها وانا روحي بتروووووح مسكتها من شعرها ولفتها وضربتها بأيدي جامد اوي علي طيزها ولقيتها بتقول احلي اه بمحن فلاحي يهيج الحجر وضربت تاني ولقيتها بتقولي عايزه اتناك ياسيدي وفلقست وفتحت طيزها باديها وشوفت كس عمري في حياتي ماشوفت فحجمه ولا فجماله ولا نضافته ومسكت زوبري وبمشيه بين شفايف كسها وابص الاقيها بتشخر جامد اوي وابص اللقي كسها الكبير ده مش بينزل ديه بتشخ مايه بتنطر بطريقه بنت متناكه زوبري غرق وبطني ورجلي وبتترعش بطيزها كأنها بترقص مش بتتناك والجميل بقي قربت زوبري من كسها الكبير واجي ادخله احاااااااا بجد ضيقه موت كأنها بنت بنوت زوبري بيدخل كأنه بيدخل محشور وبيتزحلق في كسها وهي بتشخر وبتقول اح بنت متناكه وإبداء اكارك في كسها وامشي صوباعي علي خرم طيزها وهي تبداء تزق كسها عاليا وتضغط وانا ارزع واحمل وصوباهطعي بيتزحلق في طيزها وأفضل انيك في كسها الضيق تعبت من الوقفه وجسمها ضخم مش هعرف اطلعها فوقيا نيمتها علي ضهرها وهي كسها مغرق الدنيا ووشها احمر موت وحطيت بتاعه الكتبه وقولتلها خليها تحت طيزك ونامي علي ضهرك وابص الاقي كسها اتفتح قدامي وامسك زوبري ادخله وامسك بزازها ارضع منها واقرص فيها وانا بنيكها وهي خلاص كفايه هموت كسي سيب بزي وتخربش فيا لغايه مانزلت في كسها جيت اسحب نفسي شدتني وباستني بوسه تجنن حسيت اني نفسي افضل فحضنها قمت دخلت الدوره عندها استحميت بسرعه ولبست وخرجت روحت لهبه لاقيتها قامت استحمت ولبست ومستنياني روحت حضتنها قالتالي كنت فين قولتلها كنت بدور علي مطعم أو حاجه مش لاقيت قالتالي اه طيب يلا بينا قولتلها يلا ورجعنا علي القاهره وصلتها وروحت خدت شاور ونمت قتيل وحلمت بأم ابراهيم واتمني اروحلها تاني [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انا وموظفه التامينات الجزء التاني
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل