الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انها حقا عائلة محترمه نييييك (الجزء الثاني)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أبو عمر المصري" data-source="post: 192975"><p>لو لسه مقرتش الجزء الاول لازم تشوفه الاول لانك مش هتفهم حاجه من غيره</p><p>رابط الجزء الأول:</p><p></p><p style="text-align: center"> <a href="https://arabxforum.com/threads/%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%AD%D9%82%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D8%A6%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D9%85%D9%87-%D8%AC%D8%AF%D8%A7.63012/" target="_blank"><strong><span style="font-size: 26px">انها حقا عائلة محترمة جدا السلسلة الأولي</span></strong></a></p><p></p><p></p><p>مبسوط ان الجزء الاول عجب الناس ..</p><p>قبل ما تقرأ الجزء التاني</p><p>ارجع سخن واقرأ الاول وافتكر اللي حصل .. حتى لو قرأته قبل كدا</p><p> يلا بينا</p><p>___</p><p>بعد ما خلصنا انا وسارة ونمنا جمب بعض.. ع ضهرنا</p><p> بزازها برا الهدوم وانا زبي بره هو كمان..</p><p> سمعنا صوت جاي م الصاله .. بسرعه عدلنا نفسنا ..</p><p> لكن الصوت بعد مش قرب .. ومحدش دخل علينا ..</p><p> خلصنا العصير ودخلناه .. وقعدنا شوية وبعدين خطيب نجوى مشي (خطيبها اسمه لؤي)</p><p> </p><p>قعدنا احنا التلاته مع بعض .. نجوى كانت لابس بيجامه ضيقه وتحتها اندر باين الحز بتاعه.. وساره وانا عرقانين م اللي حصل ف المطبخ .. 10 دقايق وابويا وعمي جم .. عمي اخد ساره وطلع فوق .. شوية وعمتي وامي جم وكل واحد دخل ينام</p><p></p><p>انا دخلت اوضتي قعدت كلمت صاحبتي ساعه كدا وبقت الساعه 12 قفلت معااها ودخلت تحت البطانيه وقلعت بنطلوني ومسكت زبي فرك وبدأت استرجع اللي حصل ف المطبخ تاني واتخيل بزاز ساره وهي بترزع وشي فيهم .. فجأه لقيت الباب اتفتح براحه وحد دخل يتسحب براحه خالص .. ببص لقيتها نجوى .. لابسه الاندر وتيشيرت بس وعرقانه</p><p>نجوى:</p><p>= لسه صاحي؟</p><p>- ايوا .. عايزه اي ؟ ( وانا قالع البنطلون وزبي واقف تحت البطانيه والاوضه ضلمه )</p><p>= عايزه السماعه بتاعتك ؟</p><p>- ليه وانتي سماعتك فين ؟</p><p>= اخلص ياعم باظت</p><p>- خدي</p><p>وادتلها السماعه .. لمست ايديها كانت سخنه فشخ .. اخدت السماعه ولفيت ضهرها ومشيت</p><p> لفيت اضاءة التلفون ع طيزها من ورا .. الاندركان جايب نص طيزها بس وطيزها ملفوفه وبتترج نيك .. قفلت الباب من هنا وفركت زبي من هنا 3 فركات جبتهم ع شكل طيزها</p><p></p><p>فكرت ف اللي حصل تاني.. اختى كانت واقفه جمبي وانا زبي واقف وبين وبين كسها بطانيه واندر بس .. الفكره هيجتني من تاني وزبي ملحقش ينام..</p><p></p><p>لبست البنطلون وخرجت قربت من اوضتها سمعت صوت اهات خفيفه بمحن جامد .. قربت اكتر .. عرفت انها بتعمل سكس فون مع لؤي.. سبتها ورجعت اوضتي تاني ضربت عشره تاني ونمت وظبط المنبه بدري</p><p></p><p>( تاني يوم الساعه عشره الصبح )</p><p>امي وابويا كانوا نزلوا .. وانا كنت عارف ان نجوى طالما جابتهم قبل ما تنام يبقى هتصحى تاني يوم متأخر .. استليت الفرصه وصحيت قبلها ع الساعه عشره وكان كله نزل .. فتحت الباب بشويش ودخلت عليها .. كانت نايمه ع ضهرها ونص رجل متنيه والنص التاني مفرود ..لابسه لبس امبارح اللي دخلت عليا بيه.. اندر وتي شيرت... المرادي مصحتهاش ع طول</p><p> قربت من كسها وشميت الاندر وهو ع كسها .. كان مبلول فشخ..شميته.. اففففف .. ريحته جامده نيك .. زبي وقف م الريحه ومنظر كسها وفخادها .. طلعت زبي وحكيت راسه بشويش ع شفرات كسها من فوق الاندر .. فضلت احرك بشويش دقيقتين تلاته .. بدأ زبي ينزل المزي بتاعه .. نزلت نقطتين ع الاندر وبعدين رحت ساحب زبي مدخله تاني ف البنطلون عشان خفت لتصحى</p><p>بس مسكتش</p><p>ضربتها ع بزازها ضربه خفيفه محستش .. استنيت شويه ولسه هضربها تاني لقيتها نامت ع بطنها</p><p>مستنتش</p><p>رحت ضاربها ع طيزها ضربه اشد شويه</p><p>محستش</p><p>ضربتها اجمد</p><p>بصيت ع راسها مفيش اي حركه ولا صوت</p><p>اتجرأت اكتر</p><p>طلعت زبي اللي كان لسه واقف حجر</p><p>ضربت بيه طيزها جامد .. سمعت صوت امممم طالع منها .. رحت ممشي صباعين بين رجليها ع كسها .. حسيت بالبلل الموجود .. رحت ضارب بزبي تاني ع طيزها .. بس المرادي ف النص .. مكان ما حطيت ايدي بدأت تحرك راسها وتفرك</p><p>قلقت</p><p>دخلت زبي تاني ف الببنطلون</p><p>لفت جسمها ونامت ع ضهرها تاني وبدأت تفتح عنيها براحه</p><p>- متصحى يا زفت كل دا نوم !</p><p>= انت مال امك انت عايز اي</p><p>- مال امي؟ هي بقت كدا؟ طب مفيش سماااعه</p><p>= خدها وحل عني</p><p>- ماشي متبقيش تجيلي بالليل تاني بقى</p><p>= مش جاايه .. اطلع برا </p><p></p><p>دخلت استحميت وفوقت جسمي تاني .. لبست وروحت الجامعه .. رجعت المغرب لقيت امي ف البيت لوحدها</p><p>- الوحش قاعد لوحده ليه؟</p><p>= اختك خدت بنت عمك وخرجوا يجيبوا شوية حاجات وعمتك لسه جايه من شوية وطلعت تغير</p><p></p><p>قعدت معاها شويه وبعدين دخلت اريح شويه .. من كتر الهيجان اللي بقيت عايش فيه نمت مصحتش غير الساعه 1 ونص بالليل</p><p></p><p>صحيت لقيت مسدج مبعوته ع الواتساب من ساره</p><p>- اي يابن عمي.. البرتقان موحشكش؟ 😉</p><p>= هو دا برتقان يا بنت عمي .. دا بطيخ دا</p><p>- المهم انه عجبك</p><p>= عجبني فشخ .. دانا حتى جبتلك هديه</p><p>- هدية اي</p><p>= موز م اللي بتحبيه ( وصورت زبي وكان واقف م الكلام ..وبعتلها الصوره )</p><p>- افففف.. وحشني اوي</p><p>= هو مين ؟</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">ز .. اقصد الموز</li> <li data-xf-list-type="ul">اجبهولك بكرا يا قمر .. كنتوا بتجيبوا اي النهارده صحيح؟</li> </ul><p>= كنا بنجيب دا (بعتتلي صوره ببكيني احمر ليها.. بزازها هتفرتكه )</p><p>- افففف .. هو مفيش حاجه عارفه تلم بزازك دي ؟؟</p><p>=تعالى لمهم انت</p><p>-وحشني اوي</p><p>=هو مين؟</p><p>- صدر .. البطيخ .. البطيخ وحشني اوي</p><p>= طب يلا رن عليا فيديو</p><p>- ليه؟</p><p>= هنعمل عصير يروح امك</p><p></p><p>ورنت عليا وعملنا سكس فيديو نص ساعه لعند ما هي جابت وانا جبت ونمنا</p><p>--</p><p>بعدها بكام يوم كان عندي بعثه تبع الجامعه .. غبت شهر ورجعت .. اول يوم رجعت فيه البيت نمته كله م التعب</p><p>تاني يوم صحيت لقيت بابا وعمي بيقولي انهم رايحين يزوروا عمي خميس عشان تعبان ومأجلين الزياره بقالهم كتير ( عمي خميس عايش ف محافظه تانيه واكبر واحد فيهم )</p><p>بابا:</p><p>- خلي بالك من اخواتك</p><p>= خليهم هم اللي يخلوا بالهم مني</p><p>- جتك نيله ( وضربني ع وشي )</p><p>عمي علي:</p><p>- جتك ستين نيييله ( وراح ضاربني هو كمان )</p><p>= تسلم ايديك يا حجوجه منك ليه 😢</p><p>---------------------------------------------</p><p>بالليل جه لؤي , كنت انا وساره وهو ونجوى</p><p>كالعاده نفس اللي حصل المره اللي فااتت .. قعدنا معاهم شويه .. وبعدين سبناهم ودخلنا نعملهم حاجه</p><p></p><p>& ف المطبخ انا وساره</p><p>- اوعاااااااااااا البرتقان اللي وحشني فشخ 😂😂 (وانا بمسك بزازها)</p><p>= ابعد عني يا خول</p><p>- خول؟ احا .. انت بقيت عنيف كدا ليه</p><p>= عندي الدوره يا نحس ومش طايقه نفسي اصلا</p><p>- وهي الدورة بتجيلك ف بزازك ولا اي ؟ 😂😂</p><p>= لا يا خفه .. بس انا مش طايقه حد دلوقتي وخصوصا الموز بتاعك</p><p>- خلصانه</p><p>= طب تعالى متتقمصش .. هحكيلك اللي فاتك وانت مسافر</p><p>- فاتني اي ؟</p><p>= بص الفيديو دا</p><p></p><p>فتحت الفيديو لقيت نجوى راكبه ف عربية لؤي ف الكرسي اللي قدام .. ووشها مقرب ع كرس لؤي وهو سايق .. وايديها واصله لنص كرسي لؤي</p><p></p><p>ادتلها الموبايل</p><p>- اي دا؟</p><p>= انت هتستعبط؟ انت مش عارف انهم بيهخوا مع بعض</p><p>- عارف ..بس اي اللي ف الفيديو دا مفهمتش .. وبعدين مين بيصور اصلا ؟؟</p><p>= هفهمك</p><p></p><p>وبدأت ساره تحكيلي:</p><p>" نجوى دايما كانت بتحكيلي عن خطيبها واللي بيعملوه لما يجي والتفريش اللي بيحصل كل ما الفرصه تيجي ليهم .. وبعد مانت سافرت للبعثه .. نجوى حكتلي حاجه غريبه فشخ "</p><p>- حاجة اي؟</p><p>" ف الاول كان لؤي عادي.. بيعمل اي حاجه ممكن خطيب ممحون بيعملها مع خطيبته وهم هيجانين .. بوس وتفريش ومص ولحس .. بس بعد كدا بدأت نجوى تلاحظ حاجات غريبه</p><p>لؤي ممكن يقعد يلحسلها نص ساعه .. بيحب يلحسلها فشخ</p><p>نجوى بتقولي كمان انه لما تيجي تمصله .. مبيرضاش تمصله وهو واقف .. بينام ع ضهره وتمصله دقيقه.. ويقولها الحسيلي خرم طيزي .. وممكن تفضل 10 دقايق كدا "</p><p></p><p>- احا شاظظظ؟؟</p><p>= معرفش.. انا مصدقتش نجوى .. ف قولتلها هنخرج يوم بعربيته وانا هقعد ورا وهعمل نفسي نايمه ونعمل الخطه دي ونشوف</p><p>- خطة اي ؟</p><p>= هحكيلك</p><p></p><p>& فلاش باك: لؤي وساره ونجوى خارجين بالعربيه &</p><p>بعد ما ركبوا العربيه وساره عملت نفسها سرحت ف النوم .. نجوى بدأت تهيج لؤي</p><p>- شفت الفستان دا؟ </p><p> وبتوريه صوره ملط ليها وهي فاتحه رجلها مقص</p><p>= اففف هو فين الفستان دا !!</p><p>- اصله شفاف اوي 😂😂</p><p> </p><p>لؤي بص ع ساره لقاها سرحت ف النوم خالص .. نجوي راحت حاطه ايدها ع زبه وقالتله:</p><p>- متخفش منمتش بقالها يومين ونومها تقيل</p><p>= مش هينفع ف العربيه</p><p>- اقفلي الازاز واركن ف جمب</p><p>= ليه؟</p><p>- اسمع الكلام</p><p>= هتعملي اي</p><p>هنا نجوى راحت مقربه منه جامد وشبكت شفايفها ف شفايفه لعند ما قربوا يتخنقوا هم الاتنين .. نجوى قالتله بصوت ممحون</p><p>- نزل البنطلون</p><p>= احنا ف العربيه !!</p><p>- نزله عشان خاطري</p><p>لؤي نزل البنطلون لعند زبه عشان نجوى تمص .. بس نجوى قالتله:</p><p>- ارفع طيزك فوق شويه</p><p>= فيه اي ؟؟</p><p>- ارفع بقولك</p><p>لؤي بص ع ساره تاني لقاها لسه نايمه .. رفع طيزه فوق شويه .. هوب نجوى حطت صباعها اللي ف النص ف طيزه .. لؤي:</p><p>- ااااه</p><p>نجوى:</p><p>= اقعد</p><p> قعد وصباع نجوى ف طيزه ..قلع الجاكت وغطى الحبه اللي باينين من فوق .. وهو بيقلع الجاكت جسمه اتحرك ع صباع نجوي دخل جوا خرم طيزه اكتر .. لؤي</p><p>-اففففف</p><p>نجوى:</p><p>= اطلع بالعربيه</p><p>- واحنا كدا ؟</p><p>= اطلععععع</p><p>لؤي طلع وفضلوا ماشيين خمس دقايق.. من كتر هيجانه مخدش باله ان ساره بتغمض وتفتح كل شويه وانها بتصور فيديو بموبايلها اللي ماسكاه وهي عامله نايمه</p><p>وعدوا ع مطبين .. مع كل مطب لؤي كان بيتكيف ويطلع اهات مكتومه .. لعند المطب التالت لؤي سرع قبلها .. عشان ياخد المطب بسرعته.. العربيه رفعت وجسمهم كلهم رفعوا .. وطيز لؤي نزلت بكل قوتها ع صباع نجوى .. ونجوى وساره راسهم اتخبطت ف السقف جامد .. التلاته ف وقت واحد:</p><p>- ااااااااااااااااااه</p><p>بس اهة لؤي كانت مختلفه شويه 😉</p><p></p><p>نجوى شالت ايدها بسرعه لما ساره قالت اي .. ونزلت بتعمل نفسها بتطمن ع ساره عشان تدي فرصه ل لؤي يعدل البنطلون .. فضلوا شويه واقفين.. وبعدين اتحركوا ووصلهم البيت</p><p></p><p>نجوى نزلت وساره نزلت ووقفت جمبها .. وقبل ما لؤي يطلع بالعربيه نجوى دخلت راسها م الشباك :</p><p>- حبيبي .. نسيت اخد رأيك ف البرفيوم دا</p><p>-</p><p>وادتله الصباع اللي ف النص اللي كان ف طيزه يشمه .. لؤي:</p><p>= جامد يروحي .. عايز منه كل يوم 😂😂</p><p>- عنيا هحطولك كل يوم يقلبي 😂😂</p><p></p><p>واخد لؤي العربيه ومشي ..</p><p></p><p></p><p>ساره ل نجوى:</p><p>-شمميني البرفيوم بتاعك يقلبه 😂😂</p><p>نجوى ضحكت وشممتها.. ساره:</p><p>- اااع .. ابقى قوليله يبقى يغسلها كويس بعد كدا ي قلبه 😂😂</p><p>= هي اي؟</p><p>- طي .. عربيته.. يقلبه 😂😂</p><p>____</p><p>انتهى الجزء التاني.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أبو عمر المصري, post: 192975"] لو لسه مقرتش الجزء الاول لازم تشوفه الاول لانك مش هتفهم حاجه من غيره رابط الجزء الأول: [CENTER] [URL='https://arabxforum.com/threads/%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%AD%D9%82%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D8%A6%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D9%85%D9%87-%D8%AC%D8%AF%D8%A7.63012/'][B][SIZE=7]انها حقا عائلة محترمة جدا السلسلة الأولي[/SIZE][/B][/URL][/CENTER] مبسوط ان الجزء الاول عجب الناس .. قبل ما تقرأ الجزء التاني ارجع سخن واقرأ الاول وافتكر اللي حصل .. حتى لو قرأته قبل كدا يلا بينا ___ بعد ما خلصنا انا وسارة ونمنا جمب بعض.. ع ضهرنا بزازها برا الهدوم وانا زبي بره هو كمان.. سمعنا صوت جاي م الصاله .. بسرعه عدلنا نفسنا .. لكن الصوت بعد مش قرب .. ومحدش دخل علينا .. خلصنا العصير ودخلناه .. وقعدنا شوية وبعدين خطيب نجوى مشي (خطيبها اسمه لؤي) قعدنا احنا التلاته مع بعض .. نجوى كانت لابس بيجامه ضيقه وتحتها اندر باين الحز بتاعه.. وساره وانا عرقانين م اللي حصل ف المطبخ .. 10 دقايق وابويا وعمي جم .. عمي اخد ساره وطلع فوق .. شوية وعمتي وامي جم وكل واحد دخل ينام انا دخلت اوضتي قعدت كلمت صاحبتي ساعه كدا وبقت الساعه 12 قفلت معااها ودخلت تحت البطانيه وقلعت بنطلوني ومسكت زبي فرك وبدأت استرجع اللي حصل ف المطبخ تاني واتخيل بزاز ساره وهي بترزع وشي فيهم .. فجأه لقيت الباب اتفتح براحه وحد دخل يتسحب براحه خالص .. ببص لقيتها نجوى .. لابسه الاندر وتيشيرت بس وعرقانه نجوى: = لسه صاحي؟ - ايوا .. عايزه اي ؟ ( وانا قالع البنطلون وزبي واقف تحت البطانيه والاوضه ضلمه ) = عايزه السماعه بتاعتك ؟ - ليه وانتي سماعتك فين ؟ = اخلص ياعم باظت - خدي وادتلها السماعه .. لمست ايديها كانت سخنه فشخ .. اخدت السماعه ولفيت ضهرها ومشيت لفيت اضاءة التلفون ع طيزها من ورا .. الاندركان جايب نص طيزها بس وطيزها ملفوفه وبتترج نيك .. قفلت الباب من هنا وفركت زبي من هنا 3 فركات جبتهم ع شكل طيزها فكرت ف اللي حصل تاني.. اختى كانت واقفه جمبي وانا زبي واقف وبين وبين كسها بطانيه واندر بس .. الفكره هيجتني من تاني وزبي ملحقش ينام.. لبست البنطلون وخرجت قربت من اوضتها سمعت صوت اهات خفيفه بمحن جامد .. قربت اكتر .. عرفت انها بتعمل سكس فون مع لؤي.. سبتها ورجعت اوضتي تاني ضربت عشره تاني ونمت وظبط المنبه بدري ( تاني يوم الساعه عشره الصبح ) امي وابويا كانوا نزلوا .. وانا كنت عارف ان نجوى طالما جابتهم قبل ما تنام يبقى هتصحى تاني يوم متأخر .. استليت الفرصه وصحيت قبلها ع الساعه عشره وكان كله نزل .. فتحت الباب بشويش ودخلت عليها .. كانت نايمه ع ضهرها ونص رجل متنيه والنص التاني مفرود ..لابسه لبس امبارح اللي دخلت عليا بيه.. اندر وتي شيرت... المرادي مصحتهاش ع طول قربت من كسها وشميت الاندر وهو ع كسها .. كان مبلول فشخ..شميته.. اففففف .. ريحته جامده نيك .. زبي وقف م الريحه ومنظر كسها وفخادها .. طلعت زبي وحكيت راسه بشويش ع شفرات كسها من فوق الاندر .. فضلت احرك بشويش دقيقتين تلاته .. بدأ زبي ينزل المزي بتاعه .. نزلت نقطتين ع الاندر وبعدين رحت ساحب زبي مدخله تاني ف البنطلون عشان خفت لتصحى بس مسكتش ضربتها ع بزازها ضربه خفيفه محستش .. استنيت شويه ولسه هضربها تاني لقيتها نامت ع بطنها مستنتش رحت ضاربها ع طيزها ضربه اشد شويه محستش ضربتها اجمد بصيت ع راسها مفيش اي حركه ولا صوت اتجرأت اكتر طلعت زبي اللي كان لسه واقف حجر ضربت بيه طيزها جامد .. سمعت صوت امممم طالع منها .. رحت ممشي صباعين بين رجليها ع كسها .. حسيت بالبلل الموجود .. رحت ضارب بزبي تاني ع طيزها .. بس المرادي ف النص .. مكان ما حطيت ايدي بدأت تحرك راسها وتفرك قلقت دخلت زبي تاني ف الببنطلون لفت جسمها ونامت ع ضهرها تاني وبدأت تفتح عنيها براحه - متصحى يا زفت كل دا نوم ! = انت مال امك انت عايز اي - مال امي؟ هي بقت كدا؟ طب مفيش سماااعه = خدها وحل عني - ماشي متبقيش تجيلي بالليل تاني بقى = مش جاايه .. اطلع برا دخلت استحميت وفوقت جسمي تاني .. لبست وروحت الجامعه .. رجعت المغرب لقيت امي ف البيت لوحدها - الوحش قاعد لوحده ليه؟ = اختك خدت بنت عمك وخرجوا يجيبوا شوية حاجات وعمتك لسه جايه من شوية وطلعت تغير قعدت معاها شويه وبعدين دخلت اريح شويه .. من كتر الهيجان اللي بقيت عايش فيه نمت مصحتش غير الساعه 1 ونص بالليل صحيت لقيت مسدج مبعوته ع الواتساب من ساره - اي يابن عمي.. البرتقان موحشكش؟ 😉 = هو دا برتقان يا بنت عمي .. دا بطيخ دا - المهم انه عجبك = عجبني فشخ .. دانا حتى جبتلك هديه - هدية اي = موز م اللي بتحبيه ( وصورت زبي وكان واقف م الكلام ..وبعتلها الصوره ) - افففف.. وحشني اوي = هو مين ؟ [LIST] [*]ز .. اقصد الموز [*]اجبهولك بكرا يا قمر .. كنتوا بتجيبوا اي النهارده صحيح؟ [/LIST] = كنا بنجيب دا (بعتتلي صوره ببكيني احمر ليها.. بزازها هتفرتكه ) - افففف .. هو مفيش حاجه عارفه تلم بزازك دي ؟؟ =تعالى لمهم انت -وحشني اوي =هو مين؟ - صدر .. البطيخ .. البطيخ وحشني اوي = طب يلا رن عليا فيديو - ليه؟ = هنعمل عصير يروح امك ورنت عليا وعملنا سكس فيديو نص ساعه لعند ما هي جابت وانا جبت ونمنا -- بعدها بكام يوم كان عندي بعثه تبع الجامعه .. غبت شهر ورجعت .. اول يوم رجعت فيه البيت نمته كله م التعب تاني يوم صحيت لقيت بابا وعمي بيقولي انهم رايحين يزوروا عمي خميس عشان تعبان ومأجلين الزياره بقالهم كتير ( عمي خميس عايش ف محافظه تانيه واكبر واحد فيهم ) بابا: - خلي بالك من اخواتك = خليهم هم اللي يخلوا بالهم مني - جتك نيله ( وضربني ع وشي ) عمي علي: - جتك ستين نيييله ( وراح ضاربني هو كمان ) = تسلم ايديك يا حجوجه منك ليه 😢 --------------------------------------------- بالليل جه لؤي , كنت انا وساره وهو ونجوى كالعاده نفس اللي حصل المره اللي فااتت .. قعدنا معاهم شويه .. وبعدين سبناهم ودخلنا نعملهم حاجه & ف المطبخ انا وساره - اوعاااااااااااا البرتقان اللي وحشني فشخ 😂😂 (وانا بمسك بزازها) = ابعد عني يا خول - خول؟ احا .. انت بقيت عنيف كدا ليه = عندي الدوره يا نحس ومش طايقه نفسي اصلا - وهي الدورة بتجيلك ف بزازك ولا اي ؟ 😂😂 = لا يا خفه .. بس انا مش طايقه حد دلوقتي وخصوصا الموز بتاعك - خلصانه = طب تعالى متتقمصش .. هحكيلك اللي فاتك وانت مسافر - فاتني اي ؟ = بص الفيديو دا فتحت الفيديو لقيت نجوى راكبه ف عربية لؤي ف الكرسي اللي قدام .. ووشها مقرب ع كرس لؤي وهو سايق .. وايديها واصله لنص كرسي لؤي ادتلها الموبايل - اي دا؟ = انت هتستعبط؟ انت مش عارف انهم بيهخوا مع بعض - عارف ..بس اي اللي ف الفيديو دا مفهمتش .. وبعدين مين بيصور اصلا ؟؟ = هفهمك وبدأت ساره تحكيلي: " نجوى دايما كانت بتحكيلي عن خطيبها واللي بيعملوه لما يجي والتفريش اللي بيحصل كل ما الفرصه تيجي ليهم .. وبعد مانت سافرت للبعثه .. نجوى حكتلي حاجه غريبه فشخ " - حاجة اي؟ " ف الاول كان لؤي عادي.. بيعمل اي حاجه ممكن خطيب ممحون بيعملها مع خطيبته وهم هيجانين .. بوس وتفريش ومص ولحس .. بس بعد كدا بدأت نجوى تلاحظ حاجات غريبه لؤي ممكن يقعد يلحسلها نص ساعه .. بيحب يلحسلها فشخ نجوى بتقولي كمان انه لما تيجي تمصله .. مبيرضاش تمصله وهو واقف .. بينام ع ضهره وتمصله دقيقه.. ويقولها الحسيلي خرم طيزي .. وممكن تفضل 10 دقايق كدا " - احا شاظظظ؟؟ = معرفش.. انا مصدقتش نجوى .. ف قولتلها هنخرج يوم بعربيته وانا هقعد ورا وهعمل نفسي نايمه ونعمل الخطه دي ونشوف - خطة اي ؟ = هحكيلك & فلاش باك: لؤي وساره ونجوى خارجين بالعربيه & بعد ما ركبوا العربيه وساره عملت نفسها سرحت ف النوم .. نجوى بدأت تهيج لؤي - شفت الفستان دا؟ وبتوريه صوره ملط ليها وهي فاتحه رجلها مقص = اففف هو فين الفستان دا !! - اصله شفاف اوي 😂😂 لؤي بص ع ساره لقاها سرحت ف النوم خالص .. نجوي راحت حاطه ايدها ع زبه وقالتله: - متخفش منمتش بقالها يومين ونومها تقيل = مش هينفع ف العربيه - اقفلي الازاز واركن ف جمب = ليه؟ - اسمع الكلام = هتعملي اي هنا نجوى راحت مقربه منه جامد وشبكت شفايفها ف شفايفه لعند ما قربوا يتخنقوا هم الاتنين .. نجوى قالتله بصوت ممحون - نزل البنطلون = احنا ف العربيه !! - نزله عشان خاطري لؤي نزل البنطلون لعند زبه عشان نجوى تمص .. بس نجوى قالتله: - ارفع طيزك فوق شويه = فيه اي ؟؟ - ارفع بقولك لؤي بص ع ساره تاني لقاها لسه نايمه .. رفع طيزه فوق شويه .. هوب نجوى حطت صباعها اللي ف النص ف طيزه .. لؤي: - ااااه نجوى: = اقعد قعد وصباع نجوى ف طيزه ..قلع الجاكت وغطى الحبه اللي باينين من فوق .. وهو بيقلع الجاكت جسمه اتحرك ع صباع نجوي دخل جوا خرم طيزه اكتر .. لؤي -اففففف نجوى: = اطلع بالعربيه - واحنا كدا ؟ = اطلععععع لؤي طلع وفضلوا ماشيين خمس دقايق.. من كتر هيجانه مخدش باله ان ساره بتغمض وتفتح كل شويه وانها بتصور فيديو بموبايلها اللي ماسكاه وهي عامله نايمه وعدوا ع مطبين .. مع كل مطب لؤي كان بيتكيف ويطلع اهات مكتومه .. لعند المطب التالت لؤي سرع قبلها .. عشان ياخد المطب بسرعته.. العربيه رفعت وجسمهم كلهم رفعوا .. وطيز لؤي نزلت بكل قوتها ع صباع نجوى .. ونجوى وساره راسهم اتخبطت ف السقف جامد .. التلاته ف وقت واحد: - ااااااااااااااااااه بس اهة لؤي كانت مختلفه شويه 😉 نجوى شالت ايدها بسرعه لما ساره قالت اي .. ونزلت بتعمل نفسها بتطمن ع ساره عشان تدي فرصه ل لؤي يعدل البنطلون .. فضلوا شويه واقفين.. وبعدين اتحركوا ووصلهم البيت نجوى نزلت وساره نزلت ووقفت جمبها .. وقبل ما لؤي يطلع بالعربيه نجوى دخلت راسها م الشباك : - حبيبي .. نسيت اخد رأيك ف البرفيوم دا - وادتله الصباع اللي ف النص اللي كان ف طيزه يشمه .. لؤي: = جامد يروحي .. عايز منه كل يوم 😂😂 - عنيا هحطولك كل يوم يقلبي 😂😂 واخد لؤي العربيه ومشي .. ساره ل نجوى: -شمميني البرفيوم بتاعك يقلبه 😂😂 نجوى ضحكت وشممتها.. ساره: - اااع .. ابقى قوليله يبقى يغسلها كويس بعد كدا ي قلبه 😂😂 = هي اي؟ - طي .. عربيته.. يقلبه 😂😂 ____ انتهى الجزء التاني. [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انها حقا عائلة محترمه نييييك (الجزء الثاني)
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل