الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انيك افكارك
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 241247" data-attributes="member: 2674"><p>( <span style="color: rgb(184, 49, 47)">هاي عليكم، اعرفكم بنفسي انا ( </span><span style="color: rgb(255, 255, 255)">سنتياجو</span><span style="color: rgb(184, 49, 47)"> ) بصراحة دي اول مرة ليا اكتب قصة ياريت تعذروني لو فيها مبالغة او اخطأ و اتمني اني الاقي نقد بناء منكم عشان استمر</span>)</p><p>مقدمة:-</p><p>اعرفكم بابطل القصة </p><p>(انا شرف 21 سنة، قمحاوي البشرة، طولي 178 سم، جسمي عادي جدآ لا بلعب حديد ولا نيلة، بس جسمي عريض شوية كدا، ببساطة انا فاشل دراسيآ، مخلص دبلوم تجارة بالعافية و بحب اصيع مع اصحابي و بلعب بلاي ستشين علي فلوس و ليا واحد صاحبي نسخة مني) </p><p>(امي فاطمة، 43 سنة، بيضة، 162 سم، جسمها عادي جدآ بزاز مترهلة طيز امهاتي كبيرة، لبس واسع عادي، ومش مهتمة بنفسها اكتر من البيت، يمكن بتقعد في المطبخ اغلب يومها بس شديدة في معملتها و لما تتعصب خدلك خن و استخبا فيه، كلمتها مسموعة بس انا بزوغ منها بالطريقة) </p><p>(ابويا عامر، 49 سنة، موظف حكومي، ابويا طيب و مش بيحب الخناق و امي تعتبر اللي بتحكم البيت شوية و ممشياه، ابويا عنده مكتبة من زمان كانت كويسة و شغالة و 100 فل و عشرة، بس ابويا مبقاش يهتم بيها ولا يشتغل في حاجات اليومين دول و المكتبة اتردمت و مش جيبا همها و بيقضي الليل فيها) </p><p>اخرآ و ليس اخيرآ </p><p>(اختي سما، 27 سنة، بيضة فشخ، 169 سم، جسمها مظبوط، بزاز متسوطة طيز كبيرة نسبيآ، متجوزة من سنتين و نص و بتاجي عندنا اغلب اوقتها) </p><p>المقدمة طويلة فشخ احا معلش يا جدعان مش عارف ليه طويلة كدا بس دول الابطال يعني لازم نعرفهم يلا نبدأ</p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">(<span style="color: rgb(247, 218, 100)">الجزء الاول</span><span style="color: rgb(209, 213, 216)">) </span></span></p><hr /><p></p><p></p><p>كنت نايم في اوضتي بالبوكسر بس </p><p>امي:: واد يا شرف قوم ياود </p><p>انا بكسل:: مممم </p><p>امي:: ياود قوم يلا بقينا الضهر وانت مخمود لسه</p><p>انا:: عايز ايه ع الصبح غوري خليني انام </p><p>امي بعصبية:: اغور!؟ </p><p>انا بفوق:: ها، لمؤخذة يا حجة كنت بحلم و افتكرتني نايم </p><p>امي:: اه طيب يلا اخلص قوم </p><p>انا:: في ايه هو مش انا خلصت تعليم بتصحيني ليه بدري</p><p>امي:: بلا خيبة انت بتقول علي الدبلوم اللي معاك علام، تاجي ايه انت جمب شهادات اختك دا لولا الجواز كان زمانها شغالة في احسنها شركة مش زيك كل سنة تنجح بالمقبول </p><p>انا:: ومالو اهم حاجه القبول و الرضي، سبيني نصاية بس و هصحي لوحدي (ولسه هنام) </p><p>امي:: ياود قوم و انت ليه نايم بالبوكسر </p><p>انا:: هو بتاعك!؟ </p><p>امي:: هو ايه؟ </p><p>انا:: البوكسر</p><p>امي:: بوكسر ايه اللي بتاعي يا زفت يلا قوم عايزة انزل اجيب طلابات الشهر </p><p>انا:: ويعني هو انا صاحب الدكان هقوم افتح؟ </p><p>امي:: انت عايزني انزل اجيب كل الطلابات دي لوحدي </p><p>انا:: فيها ايه؟ </p><p>امي:: مهو انا لو مخلفه رجا.. </p><p>انا:: بااااس اسفلك كباية شاي حلوة منك افوق بيها و نتشقلب مع بعض يلا انطري بقي </p><p>انا:: الحج قاعد؟ </p><p>امي:: لا راح الشغل و خد العربية معاه</p><p>انا:: طيب اطلع برا اغير و هجيلك</p><p>امي:: جاتك القرف علي الصبح عيل متخلف</p><p>خرجت امي من الاوضة و انا بحول افوق</p><p>انا مع نفسي:: كسم كدا حتي بعد ما خلصت زفت تعليم مش عارف انام براحتي دا ايه الخرا دا </p><p>قومت اتشطفت و فطرت و نزلت انا و امي جبنا تقريبآ نص الأمن الغذائي و رجعنا </p><p>دخلنا البيت و نزلت اكياس بالكوم علي الارض </p><p>انا:: اخخ دراعي خدل من الاكياس</p><p>امي:: مالك يا دكر ما تجمد</p><p>انا:: اجمد ايه دا انتي لو بتعذبيني مش هشيل دا كله </p><p>امي:: اعمل حسابك اني هجيب شوية حاجات نسيت اجيبهم</p><p>انا:: احااا</p><p>امي بتضربني في صدري:: يابن الوسخة قلتلك الألفاظ دي متقلهاش في البيت انت فاهم ولا لاء </p><p>فوني رن و كان احمد صحبي الروح بالروح </p><p>انا:: اوعي يا شيخي بلا خرا </p><p>دخلت البلكونة اتكلم مع احمد </p><p>انا:: اي يسطا </p><p>احمد:: بقولك اي معاي مصلحة حلوة راكب؟ </p><p>انا:: من اي نوع يعني </p><p>احمد:: يعم البت زينب زنوبة ظبطها و هتاجي النهارده ، كدا كدا امي بايتة عند ستي و ابويا علي بالليل جاي </p><p>انا:: كسم القرف ملقتش غير اللبوة دي، يعم دي بشنب دي ارجل منك </p><p>احمد:: ايه يا عرص هتخيب ولا ايه و بعدين هي لما قولتلها انك جاي وافقت علطول وانت يابن العرص بتقول عليها بشنب ورينا كرفيهاتك هو انت جبت وانا قولت لاء</p><p>انا:: انا مش هخلص من كسم صداعك، هجيلك كمان ساعة كدا يلا انطر </p><p>قفلت مع احمد و دخلت المطبخ عشان اكل ملقتش حاجه اكلها </p><p>انا:: يا ماااااامااااا... </p><p>امي جاتلي المطبخ:: في ايه يا زفت بتجعر ليه جاتك داهية في صوتك </p><p>انا:: مفيش حاجه اكلها قبل ما انزل عايز اكل يا ولية جعان </p><p>امي:: اهو اللي فالح فيه، مفيش زفت اصبر احضر الغدا </p><p>انا:: وانا لسه هصبر عايز اطفح جعاااان </p><p>امي:: اعملك ايه يعني هتاكل الاكل ناي، </p><p>انا:: اوووف.. طيب بقولك ايه متشوفي اي حاجه معاكي كدا اصرف نفسي </p><p>امي:: من فين علي ايدك كل الفلوس اللي معاي جبت بيها خزين الشهر </p><p>انا:: قلبي بس نفسك، </p><p>امي بتطلع فلوس من صدرها:: امسك خمسين اهي حار نار عليك </p><p>انا:: امهات ايه دي، ياوليه انا ابنك مش ابن دورتك، وبعدين ايه خمسين دي اعمل بيها ايه دوري يمكن تلاقي حاجه منطورة كدا ولا كدا (بشاور علي صدرها) </p><p>امي:: يا ابن الوسخة اتلم بدل ما اطين عيشتك و... </p><p>انا:: بااااس اسفلك، الحج لسه في الشغل ولا في المكتبة؟ </p><p>امي:: في المكتبة، وريح نفسك مش هتطول منه ابيض ولا اسود، انا نبهت عليه يحرمك من المصروف، </p><p>انا:: ليه كدا يا وليه انت ولا بترحمي ولا تسيبي رحمة *** تنزل؟! </p><p>امي:: مش عيب عليك و انت شحط كدا و بتاخود مصرف و... </p><p>انا:: بااااس و*** مانتي مكملة، سيبهالك مخضرة </p><p>سبتها و خرجت كنت برد باب الشقة و انا نازل لاقيت ام رحاب جارتنا في وشي </p><p>(ام رحاب او سوسن، 45 سنة، بيضة، 161 سم، جسمها حلوة شوية، بزازها كبيرة بس مش مترهلة، و طيزها كبيرة بس مشدودة، معاها بنت اللي هي رحاب متجوزة و ولد اكبر من رحاب بسنتين متجوز في محافظة تاني، جوزها متجوز عليها من زمان و بياجي ساعات يقضي اسبوع و يرجع لمراته تاني و بيدها كل شهر مبلغ محترم تعيش منه، سوسن جارتنا الباب في الباب، و عايشة لوحدها و دا سبب انها مهتمة بنفسها، و من صغري بهزر متعود عليها و بعتبرها امي التانية،بعض الاحيان يعني ) </p><p>ام رحاب:: ازيك يا شرف </p><p>انا:: اهلآ يا ام رحاب </p><p>ام رحاب:: كنت عيزاك تجبلي شوية طلابات </p><p>انا:: احا يا ام رحاب </p><p>هي:: يا ود اتلم هزعل منك و اقول لفاطمة (امي) علي ألفاظك دي و هي تتصرف معاك </p><p>انا:: مهو انتي كل ما تشوفي خلقت اهلي، تهريني طلابات، عايزة خضار عايزة لحمة، عايزة رز عايزة اولوز، في ايه </p><p>هي:: ايه يا واد يا قليل الادب اللي بتقوله دا و بعدين انا كبرت علي الكلام ده </p><p>انا:: كبرتي ايه دانتي في عززز جمدانك، متاجي نتجوز عرفي</p><p>هي بأبتسمة:: ياود اتلم واخلص قولي هتجبلي الطلابات ولا لاء </p><p>انا:: موافق بس بشرط </p><p>هي:: هتطلب حاجات وسخة شبه وشك زي كل مرة تبقي تغور مش عايزة من وشك حاجه </p><p>انا:: لا انتي فهمتي ايه، انا عايز اكل و ام لهب اللي معايا مش مأكلاني </p><p>هي:: بس كدا تعال يا روحي انا هفطرك بس تنزل تجبلي بعد كدا الطلابات </p><p>انا:: طيارة بس اكل الاول </p><p>دخلت عند سوسن فطرت عندها، كالعادة وهي اصلآ عايشة وحدها و ما بتصدق حد ترغي معاه و بتاجي تقعد مع امي في البيت لما تكون لوحدها، </p><p>سوسن:: امسك اهي الورقة اللي مكتوب فيها الطلابات اللي عيزاها و اهي الفلوس بس اوعي تخنسر منهم حاجه </p><p>انا:: عيب عليكي الكلام دا، هخنسر طبعآ</p><p>هي:: هطين عيشتك لو جبتلي باقي الفلوس قليل </p><p>نزلت من عند سوسن و عديت علي ابويا في المكتبة اول الشارع </p><p>انا:: باشا مصر، اخبار سيادتك ايه يا فندم </p><p>ابويا:: طلاما داخل تطبل كدا يبقي عايز فلوس </p><p>انا:: وانا اقول طلعت ذكي لمين </p><p>ابويا:: خف المصريف شوية يا شرف انت كبير دلوقتي و مصريفك كترت، امسك و متجيش تاني</p><p>انا:: من يد ما نعدمها، باشا مصر انا قولت انت مكانك مش هنا صدقني </p><p>ابويا:: اومال فين؟ </p><p>انا:: في البيت امي هتعملك ممبار اللي بتحبه و دلع كرشك </p><p>ابويا:: يلا يا عرص من هنا انا غلطان اني بديك حاجه </p><p>انا:: الحق عليا يعني، عايز ادلعك و اريحك و تقعد في بيتك بدل المكتبة الاثرية اللي قاعد فيها دي </p><p>ابويا:: المكتبة اللي مش عجباك دي كانت احسن مكتبة زمان، دا الناس كانت بتعلم بيها المكان، عشان تعرف بس هي كانت ايه </p><p>انا:: مانت اللي ما سمعتش كلامي انك تجددها، دا مش بعيد بدل ما الاقي ورق فرسكاب الاقي ورق برضي يا رجال انقلها الاقصر عند بيتنا اللي هناك اهو تنشط السياحة ههه</p><p>ابويا:: طيب غور من هنا ياض بدل ما اكسر عضمك و اوعي تجيب سيرة لامك اني اديتك فلوس عشان محرجة عليا ما تشوفش مليم</p><p>انا:: احبيبي احج، متخافش مش هجيب لمرات ابويا سيرة، متكمل جميلك و تجيب مفتاح العربية اروح بيه مشوار </p><p>ابويا:: كله إلا دي انا مخلص قسطها بالعافيه مش حمل حوادث </p><p>انا:: يعني انت خايف علي العربية و مش خايف علي ابنك</p><p>ابويا:: العيال بتروح و تاجي بس العربيات غالية، </p><p>انا:: وانا اقول واطي لمين؟</p><p>ابويا::بتقول ايه يا زفت </p><p>انا::ههه ولا حاجه، صحيح ما تبيع البيت اللي في الاقصر دا ملوش لازمة</p><p>ابويا:: لا دا بيت امي *** يرحمها مقدرش ابيع ولا اعمل فيه حاجة، انا بحبه كدا بيفكرني بيها </p><p>انا:: دا بالطوب اللبني مش بعيد و انت هناك مرة يقع عليك و تروح للحجة *** يرحمها هههه </p><p> ابويا كان بيدور علي حاجة يحدفني بيها قمت جريبت و سبته و جبت الطلابات ل سوسن جريتنا و رجعتلها </p><p>انا:: خودي اهي الطلابات و احسبيها مخدتش مليم احمر من الفلوس </p><p>سوسن:: خلاص خليهم معاك </p><p>انا:: لا يا ستي متشكرين </p><p>سوسن:: ياود خليهم معاك انا عرفاك شاب و بتحب تصرف و متخافش مش هجيب سيرة لفاطمة </p><p>انا:: انا بحبك فشخ، تتجوزيني و اغسلك موعين سبت و اربع </p><p>سوسن:: يلا يلاا اجري من هنا </p><p>انا:: حقك يا سوسو، مانا اللي عملت كدا في نفسي، اجيب طلابات و اخود بقشيش لازم ابقي عيل بالنسبالك، يلا اسيبك انا و اطير </p><p>ورحت لبيت احمد صحبي خبطت و فتحلي </p><p>احمد:: جيت في وقتك ادخل </p><p>(احمد قدي في السن بس ابيض و بيلعب حديد فا جسمه مظبوط، حالتهم المادية احسن مننا لدرجة الرفهية، انا و هو اصحاب من بدري و بنقضي اغلب اليوم مع بعض) </p><p>انا:: هي جوا </p><p>احمد:: لسه ما جات ادخل بس </p><p>انا دخلت:: بقولك ايه تعال انيكك متشين في السخان قبل ما تيجي اللبوة دي </p><p>احمد:: يعم فكك انت جهز نفسك قبل ما تاجي </p><p>انا:: يعم كسمها وانا هقابل ياسمين صبري يعني، دي زنوبة </p><p>احمد:: براحتك يعم و.. </p><p><em>الباب خبط</em></p><p>انا:: اهي جات افتحلها </p><p>راح احمد فتحلها الباب و دخلت زنوبة و معاها عيل صغير يمكن خمس سنين</p><p>زنوبة بعلوقية:: اتأخرت عليكم </p><p>(زنوبة، 19 سنة، بنت شمال جابت معانا سكة ايام مدرسة التجارة و كنت بقفش فيها في المدرسة و لما لاقيتها سهلة فشخ عرفت احمد عليها و بقينا كل فترة نجيبها و مفتوحة من ورا، معندهاش بزاز حاجة قد اللمون الكبير، طيزها صغيرة مفيهاش لحم، بس كنا بنجيبها عشان احنا ولاد عرص حيحانين علي اي خرم و السلام) </p><p>انا:: خخخخخخخخخخخ مين الواد دا يا شرموطة؟ </p><p>زنوبة:: دا اخويا الصغير امي صممت اخدو معاي عشان تقرره في البيت انا بعمل ايه بس هو مش هيتكلم عشان هجبلو الشوكليت اللي بيحبها صح يا جوجو؟ </p><p>الواد هز راسه بأيوة </p><p>انا بعصبية:: يا بت الخول يا بت كوم اللاباوي، عايزة اخوكي يطلع معرص و ديوث عليكي، عايزاه تدمريله حياته وهو لسه ميعرفش حاجه </p><p>احمد:: مالك يا شرف فيه ايه عادي يعني عيل صغير مش هيفهم </p><p>انا:: قصره تروحيه يا مشوفش وشك تاني </p><p>زنوبة:: معلش يا شرف اخر مرة صدقني مش هكررها بس مش هينفع ارجع بيه دلوقتي </p><p>احمد:: مالك يا شرف سخن علينا ليه يا عم، عديها المرة دي وخلاص </p><p>انا:: مش عايز اي شرمطة قدامه مفهوم يا لبوة </p><p>زنوبة:: ايه يا شرف مالك من الصبح بتشتم فيا و انا ساكتة، عادي انا ممكن امشي و ما تشوفش وشي تاني </p><p>انا:: كسمك فداهية </p><p>وبتلف زنوبة تمشي بس احمد ببلحقها </p><p>احمد:: معلش يا زنوبة استني بس، هو بس متخانق مع اهلو في البيت و انتي عرفاه عصبي و بيهرتل بالكلام بعد ساعات </p><p>زنوبة:: بس برضو يعني يقدر اني جاية عشانه و وافقت اجيب اخويا الصغير غصب عنه عشان اقابله و هو يشتمني في الاخر </p><p>احمد:: عندي انا دي، خلاص بقي </p><p>زنوبة بعلوقية:: ماشي يا احمد انا هقدر عصبيته المرد دي </p><p>احمد بهمسلي:: يعم خلاص قاتلك مش هتتكرر و هي وافقت تنزل بيه عشانك، قدر انت شوية و اهدي، و كبرني ياخي عيب كدا </p><p>انا:: ماشي يسطا بس قولها ما تتشرمطش قدامه </p><p>احمد:: ماشي </p><p>انا روحت للواد:: اسمك ايه؟ </p><p>الواد بكسوف:: جلال </p><p>انا:: بتعرف تلعب بلاي ستيشن؟ </p><p>(هز راسه بلاء) </p><p>انا:: طيب بتحب تتفرج علي الكرتون؟ </p><p>جلال:: اه </p><p>شغلتله الكرتون و دخلت انا و الشرموطة اخته الاوضة </p><p>انا:: مالك يا لبوة قافشة ليه؟ </p><p>زنوبة:: اوعي انا زعلانة منك </p><p>انا:: ما انت عارفة اني كنت مدايق متعمليش حكاية</p><p>هي:: بس انت بتشتمني و بتقل ادبك عليا و انا اللي جاية عشانك</p><p>شدتها في حضني و قفشت فردة طيزها </p><p>انا:: مانتي شرموطة يا روحي جديد عليكي يعني الشتيمة (ببعبصها بكف ايدي) وانا كنت متخانق مع اهلي في البيت</p><p>زينب بشرمطة:: ااااه، طيب بالراحة شوية، واحدة غيري كانت مشيت من بدري </p><p>انا:: فكك بقي و تعالي اوريكي التعبان اللي في عز الحر بردان </p><p>زينب عضت شفتها:: وريني يا روحي </p><p>شديت زينب علي السرير نومتها علي ضهرها و بقيت اكل شفايفها و بقفش بزازها او بتخيل انها بزاز، قلعتها التشرت و كانت من غير برا، </p><p>انا:: هي كسم بزازك دي مش هتكبر، انتي محسودة في بزازك ولا ايه </p><p>هي بشرمطة:: وانت هتعمل ايه بيهم خليك في المفيد </p><p>انا:: علي رائيك، انزل وريني جمال مصتك</p><p>نمت علي ضهري و هي بقيت تفكلي زراير البنطلون بشرمطة و هي باصة في عيني و مبتسمة، بعدين عضت شفتها و بقيت تحسس علي زوبي من فوق البوكسر و بتنزله بالراحة و مسكت زوبي و لحست الراس و كملت لغاية تحت وصلت للبضان بقيت تلحسهم و تفرك فيهم و طلعت مسكت زوبري تاني و بقيت تمص في الراس و بتفرك البضان جامد و بقيت تمص زوبري لغاية ما غرق منها، شدتها و قلعتها البنطلون بتاعها بالكلوت و خليتها تاخود وضع الدوجي، و فتحت رجلها و نزلت الحس في كسها و امص بظرها و الحس كسها كله من فوق لتحت و تفيت علي خرم طيزها و دخلت صباعي بقيت ابعبصها و انا بلحس كسها و هي بتوحوح و بتتلوي بقيت ابعبصها و ادعك البظر جامد، لغاية ما جابت ميتها علي ايدي، اتعدلت و مسكت زوبري بليته من ميتها و بقيت ادخل راس زوبري في طيزها و اخرجه و ادخل و اخرج و هي بتوحوح و بتطلب اني ادخلها للأخر وانا مطنشها، بعدين دخلت زوبري لغاية النص و خرجته تاني و اديتها كام قلم علي طيزها خليتها تحمر، بعدين دخلت زوبري كله في طيزها و مسكتها من وسطها و هي لسه وضع الدوجي و بقيت انيك فيها بالراحية و هي ما عليها غير، الاوف و الاح و بيوجع وبالراحة، بقيت انيك عشر دقايق و حسيت اني هجيب سرعت نيك و جيت كل لبني في طيزها و نمت علي ضهري و هي نامت علي صدري بقيت تبوس فيا جامد و نزلت علي رقبتي بوس ولحس لمدة دقيقتين، بعدين نامت جمبي تاخود نفسها </p><p>هي:: اااه يا رتني مفتوحة قدام كنت خليتك تعشرني </p><p>انا:: مالك حيحانة المرة دي ليه؟ </p><p>هي:: اصلك بتكيفني اوي يا بيبي</p><p>انا:: طيب جهزي نفسك عشان الجولة التانية مع احمد </p><p>سبتها نايمة و بقيت البس البوكسر و البنلطون و بصيت عليها لاقيتها بتحط صباعها في طيزها تاخود اللبن و تمص صباعها بعد كدا، سبتها و خرجت لاقيت احمد مستني علي نار</p><p>احمد:: ايه يعم دا كله، اومال ايه اللي بشنب و بدقن، و عملت فيها جوني سينس نايك حريم الارض</p><p>انا:: فكك يعم اهو بنصبر نفسنا بدل ما نفك عشرات انا و انت، يلا هي مستنياك جوا </p><p>دخل احمد الاوضة و انا اخدت دوش سريع و خرجت قعدت مع اخو زينب و هو بيتفرج علي الكرتون، و فجأة زينب صرخت بصوت عالي، لاقيت اخوها اتنفض من مكانه </p><p>بصراحة حزنت لموقفي اني قاعد جمب عيل صغير ميعرفش يعني ايه اخته شرموطة و بتتناك، وهو مستنيها تخلص عشان تضحك عليه بشكولاتة و يروح، فضلت العبه و اضحك معاه لغاية ما العرص التاني خلص و خرج </p><p>انا:: اخلص يسطا مشيها </p><p>احمد:: ليه يعم خليها شوية يمكن.. </p><p>انا:: يسطا اخوها هنا مش هينفع نعمل حاجه قدامه </p><p>احمد:: مش فاهم مالك قالب علي غندي كدا ماشي يعم </p><p>انا:: ونبه عليها متاجيش بيه تاني </p><p>خرجت من جوا بعد ما لبست هدومها </p><p>هي بشرمطة:: ايه يا ريت تكونه مبسوطين مني </p><p>احمد:: إلا مبسوطين، دانتي لوحدك </p><p>انا:: خلاص يسطا مش قدامه، وانتي يا... تاجي لوحدك بعد كدا، </p><p>هي بعصبية:: اوووف، تعال يا جلال نراوح كان يوم زفت لما جبتك معاي </p><p>انا:: متكلمهوش كدا تاني، افهمي دا المفروض ضهرك لما يكبر، وانت مش هتفهمي كلامي غير لما تحسي انك مكسورة و لوحدك و محتاجة حد يساعدك، هتفهمي يعني ايه سند، غوري يلا </p><p>نزلت زينب هي و اخوها </p><p>انا:: يسطا معاك حاجة تكييف</p><p>احمد:: مالك يسطا كل دا عشان جابت اخوها، ولاا انا مش مقتنع ان دا يدايقك للدرجة دي </p><p>انا:: زهقت يسطا، اهلي شيفني فاشل و عالة عليهم عشان باخود مصروف منهم </p><p>احمد:: طيب ايه اللي جد يعني مانت متعود علي كدا </p><p>بصيت لي احمد بضيق</p><p>احمد:: مش قصدي يعني، بس ايه اللي خلاك تدايق المره دي بالذات يعني؟ </p><p>انا:: بلاحظ امي بقيت تكلمني بطريقة ناشفة اوي باليومين دول، و نبهت علي ابويا ما يدنيش مصروف </p><p>احمد:: يعم سيبها بظروفها، بقولك ايه تشتغل طيار</p><p>انا:: بطل بضان بقي مش وقت هزار</p><p>احمد:: يعم بكلمك جد في مطعم محتاج طيار دلڤري و شهرية حلوة انزل مشي حالك</p><p>انا:: طيار دلڤري يسطا </p><p>احمد:: ايه فيها يعم و انا بقولك اشتغل صبي رقاصة </p><p>انا:: خلاص هشوف و ارد عليك</p><p>احمد:: المهم عملتلي ايه في موضوع البت ميادة</p><p>انا:: مالها؟ </p><p>احمد:: احا هو ايه اللي مالها، البت جامدة نيك و عايز ارتبط بيها، بس بتتقل عليا تقل ابن وسخة</p><p>انا:: يعم ولا بتتقل ولا نيلة هي بس شافت نفسها عليك لما ريلت عليها زي العيال، جرب تنفضلها كدا، </p><p>احمد:: يسطا بس انا كل ما بتتقل عليا بتكيفني اوي و بتخليني عايزها اكتر </p><p>انا:: بقولك ايه انا مبضون </p><p>احمد:: مش هتصطبح معايا </p><p>انا:: بقولك ايه تعال نلعب بلاي ستيشن وفكك من الحشيش، </p><p>احمد:: مش عارف مالك النهارده يلا يعم </p><p>قعدت انا و احمد نلعب بلاي ستشين </p><p>احمد:: عملت ايه ما ياسمين؟ </p><p>انا:: عملت ايه ازاي يعني؟ </p><p>احمد:: يعني انت ناوي تجيبها سكة ولا ايه </p><p>انا:: ابلع ريقك، انا بحبها يسطا مش عايز اتسلي بيها </p><p>احمد:: طيب ما تعترفها انك بتحبها وخلاص بدل مانته اخوات كدا </p><p>انا:: يسطا انا مش عارف اصرف علي نفسي و لو اعترفتلها بحبي، يعني مصريف خروجات و هدايا و محن كله مصريف</p><p>احمد:: ملكش فيه اي فلوس تحتجها اخوك موجود </p><p>انا:: احا لما انت تصرف عليها و تجيب حق الهدايا انا لازمتي ايه ما ترطبت بيها بالمرة </p><p>احمد:: طيب تحب ألمحلها انك بتحبها؟ </p><p>انا:: اوعي تعمل كدا، ولا انت اوخويا ولا اعرفك </p><p>احمد:: مهو بالشكل دا هتضيع منك </p><p>انا:: سيبها بظروفها... احاااا ازاي هدف طلاق تسلل </p><p>احمد:: اصلي انا مقبض الحكم بعيد عنك، العب يلا وانت ساكت </p><p> الوقت سرقنا و لاقيت الليل ليل و الساعة 9 بالليل، و زمان ابوه راجع سبته و روحت البيت لاقيت ابويا بيتفرج علي التلفزيون </p><p>انا:: سمو عليكو احج، </p><p>ابويا:: كنت فين ياض طول اليوم؟ </p><p>انا:: بهرب مخدرات و كان هيتقبض عليا </p><p>ابويا:: دا اللي فالح فيه هزار و بس </p><p>انا:: اتعشيت ولا اعزمك علي طبيخ امي </p><p>ابويا:: لا انا كلت، صحيح اختك بايتة عندنا</p><p>انا:: هي متخانقة مع جوزها تاني؟! </p><p>ابويا:: الظاهر كدا، هي مش راضية تحكي حاجه، كل مرة تقول هو كدا هيتربي لما يقعد لوحده كام يوم، </p><p>انا:: لو بس تديني الاذن اروح اصفي اللي جابه و اشلفط وشه </p><p>ابويا:: وافرض اختك اللي غلطانة، هيركبنا احنا الغلط، و انت فكرك يعني انا مقدرش اعمل، هي بس اللي مش مفهماني ايه الحكاية، اتعشي انت و اعمل حسابك هتنام هنا عشان هي بايته في سريرك </p><p>انا:: خلصانة هتعشي و اغير هدومي </p><p>ابويا:: خلاص هخش انام انا </p><p>دخل ابويا ينام و انا دخلت اوضتي اغير و شفت سما اختي نايمة و لابسه عباية بيتي خفيفة مرفوعة من عند فخادها البيضة و بزازها نصهم بينين، سخنت اوي لدرجة كنت ممكن انط عليها، كسم دا جسم نار قدامي، مفقتش غير علي صوتها و هي بتقول </p><p>سما اختي بكسل:: شرف اطفي النور عايزة انام </p><p>انا:: دقيقه هغير هدومي و خارج </p><p>*فكرت اغير قدامها قال يعني ممكن تعجب بيا و تهيج *</p><p>قلعت قدمها بقيت بالبوكسر بس و بلبس هدومي بصيت عليها لاقيتها ولا هي هنا نايمة في سابع نومة، غيرت هدومي و اتعشيت و نمت في الصالة </p><p><em>تاني يوم</em></p><p>صحيت علي صوت سما اختي و هي بتقول </p><p>سما:: شرف.. ياود يا شرف قوم نام في اوضتك </p><p>انا:: سبينيانامبقي </p><p>هي:: بتقول ايه انت؟ </p><p>انا:: سبيني انام بقيي</p><p>هي بتحط ايدها علي كتفي:: قوم نام في اوضتك خود راحتك </p><p>انا:: لا خلاص انا مش هعرف انام طلاما صحيت،* قومت علي حيلي* مش ناوية تقوليلي فيه ايه معاكي </p><p>سما:: مفيش حاجه </p><p>انا:: اومال بتسيبي بيت جوزك بالاسبوع ليه طلاما مفيش حاجه </p><p>سما:: دا كله عشان بنام مكانك يعني، مدايق من وجودي</p><p>انا:: ما تستهباليش و تزوحي الموضوع، قوليلي في ايه انا اخوكي يعني يهمني مصلحتك </p><p>سما:: مفيش يا شرف انا بعرف احل مشاكلي بنفسي و مش عايزة اي مشكلة بيني و بين جوزي تطلع عشان ما تكبرش </p><p>انا:: طيب فهميني فيه ايه، مد ايده عليكي </p><p>سما:: لاء و ميعرفش يعملها </p><p>انا:: طيب بطة بلدي في السرير؟ </p><p>سما بخضة:: بس يا قليل الادب ملكش دعوة بالكلام دا انت، ولاء برضو و اقفل الموضوع خلاص</p><p>امي:: يا زفت يا شرف مالك باختك بدل ما اجي ابهدلك </p><p>انا:: صباح النور يا ماما ايوة حضري الفطار </p><p>سما بضحكة:: لسه برضو ناقر و نقير مع بعض </p><p>انا:: اه معاكي حق امك ناقر و نقير مع بعض فعلآ و بتغني و ترد علي نفسها </p><p>روحت اتشطفت و رجعت كان ابويا صحي و دخل هو كمان اتشطف و قعدنا نفطر مع بعض </p><p>امي:: فرح ابن خالتك روقية الشهر الجاي، </p><p>انا:: بجد، البقاء <strong>* كان جدع و*</strong> </p><p>امي:: ليه و انا بقولك مات ولا ايه، دا فرحه الشهر اللي جاي و هو اكبر منك بسنتين بس، يعني انت المفروض تكون خاطب دلوقتي </p><p>انا:: عليا الطلاق انا ما معيش اجيب جلدة امبوبة مش دبلة خطوبة، و جو انك كل شوية تجبيلي سيرة بنت اختك عشان اخطبها فكك منه، انته عيلة عرة و انا مش هتجوز حد منكم </p><p>امي:: ليه البيه محامي ولا ظابط؟ </p><p>انا:: طيار </p><p>امي:: انا عارفة انك هتقعد تهزر و تتهرب كل ما ازنقك</p><p>انا:: بكلمك جد هشتغل طيار دلڤري في مطعم ما وسط المدينة</p><p>امي:: طيب يا خويا شوف هتعمل ايه، بس لما تكبر و يفوتك قطر الجواز قول امي كان معاها حق </p><p>انا:: ايه قطر الجواز دا، انت بتكلمي بنتك ولا ايه، ألحقي يا سما امك اتحولت باين و قصدها عليكي، يا حجة انا راجل، يعني لا هعنس ولا نيلة، اول ما تفرج هتجوز و عادي، و مش طافح اهو </p><p>امي:: عنك ما طفحت غور </p><p><em>بعد ما دخلت البلكونة</em></p><p>ابويا:: بالراحة عليه يا فاطمة انت شادة معاه اوي </p><p>امي:: الواد بيضيع يا عامر، عاجبك حالو كدا لا شهادة كويسة ولا شغال و ابن خالته فرحه الشهر الجاي و هو لسه بياخود مصروف </p><p>ابويا:: طيش شباب يا فاطمة و انتي كدا بتقسي عليه، دا لسه مراهق مش شايف الامور زي ما انتي شيفاها </p><p>امي:: و*** انا ما بقسي عليه عشان كرها، انا خايفة علي مصلحته و حاله دا مش كويس </p><p>ابويا:: روحي طيبة بخاطره بدل ما يزعل منك </p><p>*عندي في البلكونة *</p><p>سما:: متزعلش من امك هي بتحبك و خايفة عليك يا شرف، حط نفسك مكانها، شكلها ايه قدام اختها لما يكون ابنها سوري يعني فاشل و ابن اختها متجوز و موظف كمان </p><p>انا:: معاكي حق، انا فاشل فعلآ، انا فاهم ان امي خايفة عليا و انا مش بكرها ولا زعلان منها، انا بس عايزها تفهم اني كان نفسي يبقي معانا فلوس زي الناس و اعيش حياتي، يعني لما اضيع شبابي كله في مذاكرة و شغل، هبقي اعمل ايه لما اكبر تفتكري و انا عندي 40 سنة هعرف العب بلاي ستيشن يعني ولا اروح حجز خماسي، </p><p>امي دخلت البلكونة علينا:: سبينا لوحدنا يا سما </p><p>مسكت ايد سما و هي خارجة:: لو عدت خمس دقايق و مخرجتش اعرفي ان امك رمتني من فوق </p><p>امي:: انا سمعت كل اللي انت قلته علي فكرة </p><p>انا:: شكلك كنتي بتلمعي اوكر يا خلبوسة</p><p>امي:: مش ذنبنا يا شرف ان معناش فلوس كتير زي ما كنت بتقول، انا و ابوك عملنا كل اللي نقدر عليه، انا بقسي عليك عشان تشوف حالك، ابوك بيحبك عشان كان نفسه في واد عشان كدا حنين معاك ديمآ، احمد <strong>* انك لوليا و لولا اني بشد معاك من و انت صغير انك مطلعتش مدمن و لا سوابق في الاقسام، انا بحبك بس عيزاك تكون قدوة، قولي لما انت نفسك نكون اغني و معانا فلوس فكر كدا انت نفسك لما تكبر و تخلف و تسمع ابنك بيقول نفس الكلام، سعتها هتقول يا رتني كنت ذكرت و اجتهدت في شبابي بدل ما كنت سمعت الكلام دا، <em>دمعت وهي بتتكلم</em> احمد *</strong> انك بتنام و انت شبعان بدل ما كنت تحفي علي اللقمة عشان تلاقها </p><p>انا:: ايه دا انت بتعيطي و عندك قلب زينا</p><p>امي:: ليه انت فاكرني جبلة يعني ولا ايه</p><p> انا حضنتها:: متزعليش مني انا اسف بهزر معاكي</p><p>امي:: خلاص ابعد احنا في البلكونة يا زفت </p><p>انا:: فكك من الناس بس و خليكي في حضني الحنين ركزي في صوتي </p><p>امي بعدت:: اعمل حسابك هنحضر الفرح بتاع ابنك خلتك </p><p>انا:: يا ولية انا مش بحب الافراح و الكلام الفاضي دا </p><p>امي:: انت عايز خالتك تاكل وشي وتقول عليا ما حضرتش فرح ابنها عشان متغاظة منها</p><p>انا:: باااس خلاص هتزفت اروح دا لسه الشهر الجاي </p><p>امي:: جاتك القرف غور </p><p>سبتني امي و دخلت جوا و فوني رن و كان احمد </p><p>انا:: اشقيني ها </p><p>احمد:: لا انا مش امك يعم هههه بقولك</p><p>انا:: اخلص </p><p>احمد:: اعمل حسابك شوي هنروح لمدير المطعم عشان تتفق معاه علي الشغل </p><p>انا:: ماشي يسطا ابقي رن عليا </p><p>احمد:: تمام بس انت بلاش تبضن و مشي حالك </p><p>انا:: حاضر هحاول يلا سلام </p><p>*بعد كام ساعة في المطعم *</p><p>انا:: قلتلي اسمه ايه؟ </p><p>احمد:: جون سينا </p><p>انا:: احا بنفسه، </p><p>احمد:: يعم انت سألتني علي اسمه اربع مرات و دي الخمسة، اسمه محمد محمود</p><p>انا:: يعني مفيش حاجه معينة افتكر الاسم بيها نص البلد اسمها محمد محمود </p><p>احمد:: اهدي اهو جاي علينا </p><p>محمد محمود:: اهلآ يا احمد هو دا صحبك اللي هيشتغل؟ </p><p>انا:: لا انا جرافك اللي هيشتغل لسه هياجي </p><p>احمد:: هههه بيحب الهزار يا استاذ محمد،* خبطني برجله*</p><p>انا:: يعم هتوسخ الكوتشي حاسب </p><p>محمد:: طيب يا... </p><p>احمد:: شرف اسمه شرف يا استاذ محمد </p><p>محمد:: طيب يا شرف مواعيد العمل من الساعة <strong>* لغاية الساعة </strong><em> و المرتب **</em>.. تمام</p><p>انا:: تمام </p><p>محمد:: و بالنسبة لي الموتسيكل هتستلمه بس هتمضي وصل امانة عليه تمام</p><p>انا:: لا مش تمام وصل امانة ليه هو انا هسرقه ولا هسرقه؟! </p><p>احمد:: اهدي يا شرف هو ميقصدش كدا </p><p>انا:: يعم دا بيخوني من اولها </p><p>محمد:: يعني مش عايز تشتغل؟ </p><p>احمد:: لا لا مش قصده يا استاذ محمد، انا همضي بداله ولو حصل حاجه انا المسؤل </p><p>انا:: انت بتقول ايه انت كمان و انت مالك بالكلام دا، </p><p>احمد:: معلش بس ممكن دقيقه يا استاذ محمد * وشدني علي جمب* ايه ياض مالك </p><p>انا:: يعم دا بيخوني من اولها و عايزني امضي وصل امانة و بعد كدا يبعت ناس تسرق الموتسكل و يقولي ادفع </p><p>احمد:: ايه الخيال اللي اوسع من خرم طيزك دا، مجرد وصل امانه و انا يعم اللي همضي ملكش دعوة </p><p>انا:: لا يعم ما تمضيش انا اللي همضي و انا اللي مسؤل خليك انت بعيد </p><p>احمد:: يا شرف هدي الدنيا يسطا متصغرنيش قدامه عيب عليك </p><p>انا:: ماشي يسطا </p><p>رجعنا عند محمد محمود تاني و جاب الوصل عشان امضيه </p><p>انا:: معلش بس ايه دا؟ </p><p>المدير:: ايه في حاجه؟ </p><p>انا:: الوصل بحق الموتسكل مرتين؟! </p><p>احمد:: يعم مجرد وصل قلتلك </p><p>انا:: لا مهو انا مش همضي علي دا كله علي حتة مكنة كحيانة، ويوم ما يحصلها حاجه ادفع تمنها مرتين </p><p>المدير:: انت مش عايز تشتغل قول عشان نبقي علي بر </p><p>انا:: معلش بس وصل بحق الموتسكل يكون مستعمل يا كدا يا بلاش </p><p>احمد:: معلش يا استاذ محمد، المبلغ كبير و هو مش ضامن يعني الموتسكل ممكن يحصل حاجه و يتطر يدفع ضعف تمانه</p><p>المدير:: ال*** طولك يا روح، </p><p>قطع الوصل و عمل واحد غيره بسعر اقل بس حق موتوسيكل جديد، عديتها و مضيت و هستني بكرا استلم الشغل </p><p>* تاني يوم عند اختي سما في شقتها*</p><p>سما:: انت ايه مبتحسش مضيع كل فلوسك في كلام فارغ شوية بدل و شوية جزم و سهرات وانت بيتك مفهوش لقمة حاف تتاكل ارحمني دي مابقتش عيشة </p><p>خالد جوز اختي:: الحق عليا بعملك قيمة وسط الناس</p><p>اختي:: قيمة ايه اللي بتعملها بقولك مفيش اكل، ولا انت عشان انا بروح البيت عند اهلي و بريحك مني و من مصريفي هتاخود علي كدا، دا اهلي بيفتكروك مزعلني جامد و بيكونه هياجو يفهمو الحكاية ايه و انا بتحرج اقولهم البيت مفهوش اكل </p><p>خالد:: طيب هبقي اشوف الموضوع دا بس انا مستعجل دلوقتي </p><p>اختي بعصبية:: هو ايه اللي هتبقي تشوف انت معندكش ددمم، انا من بكرة هنزل اشتغل اصرف علي نفسي طلاما جوزي مش عارف يصرف عليا </p><p>خالد:: طيب عدي يومك معاي و مفيش شغل ليكي </p><p>اختي بعصبية:: هو ايه اللي مفيش شغل ليا، انا هشتغل و غصب عنك يكدا يا تطلقني و تسبني في حالي </p><p>خالد برزعة قلم علي اختي:: صوتك ما يعلاش يا بنت الكلب بدل ما اكسر عضمك </p><p>اختي بعياط:: انت بتمد ايدك عليا، انا هوريك يا ابن الكلب</p><p>خالد مسك اختي من شعرها و قرص جامد:: انت بتعلي صوتك و بتشتمي كمان، انا هوريكي الوش التاني يا لبوة * فونه رن* لولا اني مستعجل بس هسيبك </p><p>وخرج خالد و اختي سما بتعيط علي الارض </p><p>* عندي انا بعد ما استلمت الشغل اول يوم*</p><p>بكلم زبون في الفون</p><p>انا:: ايوة يا فندم انا في المنطقة اللي انت قلت عليها </p><p>الزبون:: روح عند صيدلة دكتور باسم و كمل علي طول </p><p>انا:: مانا كنت هناك من شوية؟! </p><p>الزبون:: ايوة بس انت دخلت لجوا جامد ارجع تاني </p><p>بعد ما رجعت:: ايوة يا فندم انا رجعت زي ما قلتلي </p><p>الزبون:: تمام ادخل الشارع اللي ورا صيدلية دكتور باسم </p><p>انا:: مانا لفيت من وراها من شوية ليه مقلتش بدل ما اطلع من الشارع </p><p>الزبون:: معلش كنت فاكرك هترن قبل ما توصل </p><p>انا بعد ما دخلت الشارع اللي ورا الصيدلية:: ايوة يا فندم انا ورا الصيدلية </p><p>الزبون:: تمام خود الشارع لاخره و ادخل شمال هتلاقيني </p><p>انا:: ماشي </p><p>بعد ما دخلت:: ايوة يا فندم انا قدام عمارة صفرة </p><p>الزبون:: صفرة ايه انت مشيت الطريق بالعكس ارجع ورا صيدلية دكتور باسم و امشي بالعكس </p><p>انا:: ينعل كسم الدكتور باسم ذات نفسه، انت فين يعم الحج؟ </p><p>الزبون:: ايه يا استاذ انت اللي دخلت غلط اعملك ايه </p><p>انا بعصبية:: جايلك حاضر </p><p>بعد ما وصلت لاقيت واحد مليان و بكرش قدامي </p><p>الزبون:: ايوة انا اللي طالب الاوردر</p><p>انا:: معلش بس سؤال، انا لسه جديد في المهنة هي كل الزباين زيك كدا </p><p>الزبون:: زي ازاي؟ </p><p>انا:: لا ما تخدش في بالك </p><p>الزبون:: كام الحساب </p><p>انا:: الحساب *** يا فندم </p><p>الزبون:: طيب دقيقه هطلع اجيب الفلوس من فوق و نازل </p><p>انا:: خخخخخخخخخخخ احاااا هو ايه اللي هتطلع تجيب الفلوس اومال انت نازل ليه وانت مش معاك فلوس </p><p>الزبون:: عيب الالفاظ دي يا حضرت </p><p>انا دورت الموتسكل و سبته يكلم نفسه و مشيت </p><p>انا:: ايوة يا مدير انا مش هقدر اكمل...... لا لا مش هقدر....... ما هو اللي زبون تنح دا نازل تحت يتطمن علي الاوردر و بعدين هيطلع يجيب الفلوس......... يعني ايه مليش حق اليوم......... تمام بوص بقي انا معاي يمكن تلات اوردرات لسه ما سلمتهمش و دول يعملو حق اليوم و زيادة اما الموتسكل تسلمني وصل الامانة تاخوده تمام هعدي عليك كمان نص ساعة </p><p>بعد عشر دقايق </p><p>انا:: يعم احمد دا بيقولي مفيش حق يوم احا ليه ايدي فطيزي ولا ايه </p><p>احمد:: يا شرف انت حتي ما كملتش الاسبوع </p><p>انا:: برا عنك يعم احمد انت انا اللي بتعمل دلوقتي </p><p>احمد:: طيب عدي عليا نروحله سوا</p><p>انا:: ماشي يعم </p><p>عديت علي احمد و بعد كدا خلصنا حوار وصل الامانة و اخدت حق اليوم و مشيت روحت البيت لاقيت اختي عندنا بتعيط </p><p>انا:: في ايه يا سما؟ </p><p>سما بتمسح دموعها:: مفيش يا شرف </p><p>انا:: في ايه يا ماما بنتك مالها؟ </p><p>امي:: اصل </p><p>اختي بتقطعها:: مفيش حاجه يا شرف اتخانقت مع خالد عادي </p><p>انا:: وايه اللي حمر وشك كدا، مد ايده عليكي؟ </p><p>اختي:: اهدي انت بس انا خلاص هتطلق منه </p><p>انا بعصبية:: دانا هوري الويل ابن اللبوة دا </p><p>وكنت بلف نحية باب الشقة سما جرت مسكتني و اتصدرت قدام الباب وهي بتعيط و تقول </p><p>اختي:: عشان خاطري ما يستهلش انا هتطلق منه وخلاص انت متوديش نفسك في داهيه و تعمل مشاكل </p><p>انا:: ليه معكيش رجالة ولا ايه! </p><p>اختي:: عشان خاطري يا شرف سيبك منه دا كلب ما يستهلش، انا هتطلق و اخود حقوقي و نفضها سيرة </p><p>امي:: اهدي يا شرف خلاص احنا هنقوم محامي و نخلص الموضوع دا </p><p>انا:: اللي تشفوه </p><p>سبتهم و دخلت اوضتي قعدت شوية </p><p>_ بعد اسبوع، </p><p>اختي اطلقت و خلصنا الإجراءات و خدت مستحقتها بالكامل و رجعت عاشت معانا </p><p>انا في البلكونة:: ايوة يا ياسمين اخبارك ايه؟ </p><p>ياسمين:: كويسة يا شرف انت عامل ايه بقالك كتير مش ظاهر يعني ولا في عيد ملاد ولا مناسبة </p><p>انا:: طيب انا عايز اقابلك اقولك حاجه </p><p>ياسمين:: ليه في ايه؟ </p><p>انا:: مالك و انا هخطفك ولا ايه، هنقعد في كافيه </p><p>ياسمين:: ماشي يا شرف ساعة كدا و هنزل </p><p>انا:: تمام </p><p>قفلت مع ياسمين و روحت قابلت احمد </p><p>انا:: بقولك يسطا انا هقابل ياسمين </p><p>احمد:: وبعدين؟ </p><p>انا:: بكرا عيد ملادها بس انا هجبلها هدية النهارده و اعترفلها بقي </p><p>احمد:: معك حق قولها عشان بعدين متقولش يارتني كنت عملت كدا، بس انت هتجبلها ايه؟ </p><p>انا:: في سلسلة فضة حلوة هجبهلها </p><p>احمد:: ماشي ابقي احكيلي اللي حصل بعد كدا </p><p>* بعد ساعة في كافيه ما * </p><p>كنت قاعد مستني ياسمين و بعد عشر دقايق لاقيتها دخلت و جات قعدت معاي </p><p>ياسمين:: اخبارك ايه يا شرف </p><p>(ياسمين، 20 سنة، بيضة، 165 سم، بزازها كبيرة، طيزها وسط و جسها مظبوط عندها فخاد ملفوفة بطريقة فشيخة، عندها حسنة صغيرة عند دقنها، ابوها لواء و امها دكتورة اسنان، و حالتهم المادية اعلي من المتوسط حبتين تلاتة،) </p><p>انا:: تمام انتي عاملة ايه </p><p>هي:: تمام خير؟ </p><p>انا:: لا عادي انا قلت نقعد مع بعض شوية كدا يعني </p><p>هي:: غريبه يعني </p><p>انا طلعت الهدية:: كل سنه وانتي طيبه يا ياسمين </p><p>ياسمين بأبتسمة:: ايه دا، شكرآ بس انا عيد ملادي بكرا </p><p>انا:: ايوة عارف انا حبيت ابقي اول واحد </p><p>هي:: ميرسي اوي يا شرف تسلم </p><p>انا:: ياسمين انا.... انا بحبك </p><p>ياسمين بنفس الأبتسمة:: شرف انا لازم امشي دلوقتي </p><p>انا:: تمشي ايه بقولك بحبك </p><p>هي:: معلش بس انا في مشوار مهم لازم ألحقه باي </p><p>قامت ياسمين وانا مش فاهم حاجه، انا اعترفتلها بحبي و هي تسبني و تمشي كدا، طيب يمكن مكسوفة؟، انا لازم افهم منها بس اخليها مع نفسها دلوقتي حسبت و روحت عند احمد البيت </p><p><em>في الاوضة</em></p><p>احمد:: تبقي مكسوفة يسطا </p><p>انا:: مش عارف بس اللي حسيته انها كانت باردة مفيش انفعال او اي حاجه </p><p>احمد:: يعم انت مش بتقول اول ما قولتها بحبك قلتلك عايزة امشي دلوقتي، يبقي هي اتكسفت مهي مش هتقولك وانا كمان يا حبيبي، سيبها انت بس دلوقتي و هي هتبقي ترد عليك</p><p>انا:: ياريت يطلع اللي في دماغك صح </p><p>احمد:: تعال بس نلعب بلاي ستيشن </p><p>انا:: دانا هنيكك تعال </p><p>احمد:: وطي صوتك يا ابن المرة امي قاعدة برا </p><p>انا:: نسيت يعم، بقولك اعمل حسابك بكرا هنروح حفلة عيد ملادها سوا </p><p>احمد:: ماشي، صحيح انا سمعت ان الواد ادهم هيروح الحفلة كمان </p><p>انا:: كسم الواد دا علي يوم هشلفط وشه و ابقي قول شرف قال </p><p>احمد:: اهدي بس انت و اكبر قدام ياسمين، و ابقي شوف ردها ايه </p><p>انا:: طيب </p><p><em>تاني يوم في الحفلة</em> </p><p>احمد:: بس ايه الشياكة دي يسطا </p><p>انا:: دي اقل حاجه عندي </p><p>احمد:: انت هتظيط اخلص ادخل </p><p>دخلت الحفلة كانت في نادي و لاحظت كام بنت ركزو معاي بس انا كنت بدور علي ياسمين وشفت ادهم بصلي من بعيد و ضحك بسخرية و اداني ضهره، محطتش في دماغي و سلمت علي كام واحد و احدة اعرفهم و لاقيت ياسمين بتتكلم مع بنت علي جمب، روحتلهم </p><p>انا:: ياسمين ممكن كلمة على انفراد </p><p>البنت مشيت و بقينا لوحدنا </p><p>انا:: ياسمين انا مسمعتش ردك ايه </p><p>ياسمين:: علي ايه؟ </p><p>انا:: هو ايه اللي علي ايه، انا بحبك و من زمان </p><p>ياسمين بأبتسمة:: شرف انت جيت متأخر اوي </p><p>انا:: ان تأتي متأخرآ خيرآ من ألا تأتي </p><p>ياسمين:: شرف سوري بس احنا مجرد فرند و انا بعتبرك صديقي المقرب مش اكتر، و سوري يعني مستواك مش من مستوايا، احنا مجرد فرند و بس </p><p>سبتني و مشيت بعيد و بعد دقيقتين سمعت حد بيتكلم في المايك </p><p>ادهم:: وبالمناسبة السعيدة دي، احب اعلن خطوبة علي ياسمين الاسبوع الجاي </p><p>الكل:: بيسقف و يصفر و بيبارك </p><p>وانا مش سامع حاجه بعد الجملة دي شايف الناس عملة دوشة بس مش سامع صوت بصيت علي ياسمين كانت بصالي بعدين بصت بعيد، وشفت ادهم جمبها بصصلي بسخرية و باس ايد ياسمين وهو باصصلي في عيني، احمد كان بيشدني من ايدي عشان امشي، بس انا محستش بنفسي غير و انا هاجم علي ادهم و نازل فيه ضرب و كل اللي واقف بيحجز و البنات بتصرخ و انا ماسك فيه و نازل بواني فكوني منه بالعافية، </p><p>_بعد اسبوع </p><p>كنت في اوضتي و امي دخلت عندي </p><p>امي:: مش ناوي بردو تقولي حصل ايه معاك، من ساعه ما رجعت وانت وشك كله تعوير و مش بتخرج من البيت قولي في ايه </p><p>انا:: مفيش خناقة علي القهوة عادي </p><p>امي:: خناقة علي القهوة تخليك تقعد اسبوع في البيت برضو؟ </p><p>انا:: معلش سبيني يا امي دلوقتي </p><p>امي:: طيب اعمل حسابك بكرة هنحضر فرح ابن خالتك و هنسافر بكرة بالليل </p><p>انا:: لا مش رايح في مكان </p><p>امي:: لا هتروح انا قلتلها انك جاي معاي و كمان البت ندي بتسلم عليك </p><p>انا:: اووف يا ولية سبيني انا مش غاير في حتة </p><p>امي:: و<strong>* لو ما جيت لسانك ما يخاطب لساني ليوم ال*</strong> </p><p>انا:: يوووه حاضر يا ماما جاي ارتحتي كدا </p><p>امي:: ايوة، هقوم انا احضرلك طقمين عشان هنقعد يومين هناك </p><p>انا:: كمان ماشي اهو بالمرة الواحد يغير جو، سما و ابويا جهزو برضو؟ </p><p>امي:: لا سما مش عايزة تروح </p><p>انا:: ليه؟ </p><p>امي:: زعلانة يا شرف، اتطلقت و مكملتش شهر، طبيعي يبقي ملهاش نفس تحضر افراح </p><p>انا:: وانتي ليه ما ذنتيش عليها يعني </p><p>امي:: اتنبح صوتي معاها، بس منغير فايدة </p><p>انا:: وهنسيبها وحدها هنا؟ </p><p>امي:: لاء متخافش هي كويسة بس شوية وقت و هتنسي و تتعود </p><p>انا:: طيب يلا انطري بقي </p><p>*بعد ما مشيت امي </p><p>انا :: كسم ياسمين علي حبها، طلعت كلبة، قال مش من مستواها، طلعتي كلبة فلوس ولا تسوي ( كنت هدمع) احا بقي انا اعيط عشانها في الاخر، لا انا لازم اثبتلها اني احسن منها و من ادهم خطيبها العلق مليون مرة، </p><p><em>يوم السفر</em> </p><p>انا:: برضو مصرة انك تقعدي لوحدك؟ </p><p>سما:: متخافش يا شرف انت هتقعده يومين مش سنة يعني </p><p>انا:: ماشي بس اوعي نرجع نطب عليكي بتعملي حاجه كدا كدا، اتعلمي مني محدش عارف يمسك عليا حاجه لغاية دلوقتي </p><p>سما:: هههه مانت بيئة هقول ايه يلا امشي امشي </p><p>ركبت العربية انا و ابويا و امي و ابويا صمم يسوق عشان خايف مني اسوق بسرعة و امي شبطت زي العيال تركب قدام و انا قاعد ورا، </p><p>بعد عشر دقايق و احنا علي الطريق و انا برغي مع ابويا و انكش امي، و مرة واحدة لاقيت حاوية ماشية معاكس و دخلت فينا من قدام فقدت الوعي و محستش بحاجة بعد كدا..... </p><p></p><p></p><hr /></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 241247, member: 2674"] ( [COLOR=rgb(184, 49, 47)]هاي عليكم، اعرفكم بنفسي انا ( [/COLOR][COLOR=rgb(255, 255, 255)]سنتياجو[/COLOR][COLOR=rgb(184, 49, 47)] ) بصراحة دي اول مرة ليا اكتب قصة ياريت تعذروني لو فيها مبالغة او اخطأ و اتمني اني الاقي نقد بناء منكم عشان استمر[/COLOR]) مقدمة:- اعرفكم بابطل القصة (انا شرف 21 سنة، قمحاوي البشرة، طولي 178 سم، جسمي عادي جدآ لا بلعب حديد ولا نيلة، بس جسمي عريض شوية كدا، ببساطة انا فاشل دراسيآ، مخلص دبلوم تجارة بالعافية و بحب اصيع مع اصحابي و بلعب بلاي ستشين علي فلوس و ليا واحد صاحبي نسخة مني) (امي فاطمة، 43 سنة، بيضة، 162 سم، جسمها عادي جدآ بزاز مترهلة طيز امهاتي كبيرة، لبس واسع عادي، ومش مهتمة بنفسها اكتر من البيت، يمكن بتقعد في المطبخ اغلب يومها بس شديدة في معملتها و لما تتعصب خدلك خن و استخبا فيه، كلمتها مسموعة بس انا بزوغ منها بالطريقة) (ابويا عامر، 49 سنة، موظف حكومي، ابويا طيب و مش بيحب الخناق و امي تعتبر اللي بتحكم البيت شوية و ممشياه، ابويا عنده مكتبة من زمان كانت كويسة و شغالة و 100 فل و عشرة، بس ابويا مبقاش يهتم بيها ولا يشتغل في حاجات اليومين دول و المكتبة اتردمت و مش جيبا همها و بيقضي الليل فيها) اخرآ و ليس اخيرآ (اختي سما، 27 سنة، بيضة فشخ، 169 سم، جسمها مظبوط، بزاز متسوطة طيز كبيرة نسبيآ، متجوزة من سنتين و نص و بتاجي عندنا اغلب اوقتها) المقدمة طويلة فشخ احا معلش يا جدعان مش عارف ليه طويلة كدا بس دول الابطال يعني لازم نعرفهم يلا نبدأ [CENTER][SIZE=6]([COLOR=rgb(247, 218, 100)]الجزء الاول[/COLOR][COLOR=rgb(209, 213, 216)]) [/COLOR][/SIZE][/CENTER] [HR][/HR] كنت نايم في اوضتي بالبوكسر بس امي:: واد يا شرف قوم ياود انا بكسل:: مممم امي:: ياود قوم يلا بقينا الضهر وانت مخمود لسه انا:: عايز ايه ع الصبح غوري خليني انام امي بعصبية:: اغور!؟ انا بفوق:: ها، لمؤخذة يا حجة كنت بحلم و افتكرتني نايم امي:: اه طيب يلا اخلص قوم انا:: في ايه هو مش انا خلصت تعليم بتصحيني ليه بدري امي:: بلا خيبة انت بتقول علي الدبلوم اللي معاك علام، تاجي ايه انت جمب شهادات اختك دا لولا الجواز كان زمانها شغالة في احسنها شركة مش زيك كل سنة تنجح بالمقبول انا:: ومالو اهم حاجه القبول و الرضي، سبيني نصاية بس و هصحي لوحدي (ولسه هنام) امي:: ياود قوم و انت ليه نايم بالبوكسر انا:: هو بتاعك!؟ امي:: هو ايه؟ انا:: البوكسر امي:: بوكسر ايه اللي بتاعي يا زفت يلا قوم عايزة انزل اجيب طلابات الشهر انا:: ويعني هو انا صاحب الدكان هقوم افتح؟ امي:: انت عايزني انزل اجيب كل الطلابات دي لوحدي انا:: فيها ايه؟ امي:: مهو انا لو مخلفه رجا.. انا:: بااااس اسفلك كباية شاي حلوة منك افوق بيها و نتشقلب مع بعض يلا انطري بقي انا:: الحج قاعد؟ امي:: لا راح الشغل و خد العربية معاه انا:: طيب اطلع برا اغير و هجيلك امي:: جاتك القرف علي الصبح عيل متخلف خرجت امي من الاوضة و انا بحول افوق انا مع نفسي:: كسم كدا حتي بعد ما خلصت زفت تعليم مش عارف انام براحتي دا ايه الخرا دا قومت اتشطفت و فطرت و نزلت انا و امي جبنا تقريبآ نص الأمن الغذائي و رجعنا دخلنا البيت و نزلت اكياس بالكوم علي الارض انا:: اخخ دراعي خدل من الاكياس امي:: مالك يا دكر ما تجمد انا:: اجمد ايه دا انتي لو بتعذبيني مش هشيل دا كله امي:: اعمل حسابك اني هجيب شوية حاجات نسيت اجيبهم انا:: احااا امي بتضربني في صدري:: يابن الوسخة قلتلك الألفاظ دي متقلهاش في البيت انت فاهم ولا لاء فوني رن و كان احمد صحبي الروح بالروح انا:: اوعي يا شيخي بلا خرا دخلت البلكونة اتكلم مع احمد انا:: اي يسطا احمد:: بقولك اي معاي مصلحة حلوة راكب؟ انا:: من اي نوع يعني احمد:: يعم البت زينب زنوبة ظبطها و هتاجي النهارده ، كدا كدا امي بايتة عند ستي و ابويا علي بالليل جاي انا:: كسم القرف ملقتش غير اللبوة دي، يعم دي بشنب دي ارجل منك احمد:: ايه يا عرص هتخيب ولا ايه و بعدين هي لما قولتلها انك جاي وافقت علطول وانت يابن العرص بتقول عليها بشنب ورينا كرفيهاتك هو انت جبت وانا قولت لاء انا:: انا مش هخلص من كسم صداعك، هجيلك كمان ساعة كدا يلا انطر قفلت مع احمد و دخلت المطبخ عشان اكل ملقتش حاجه اكلها انا:: يا ماااااامااااا... امي جاتلي المطبخ:: في ايه يا زفت بتجعر ليه جاتك داهية في صوتك انا:: مفيش حاجه اكلها قبل ما انزل عايز اكل يا ولية جعان امي:: اهو اللي فالح فيه، مفيش زفت اصبر احضر الغدا انا:: وانا لسه هصبر عايز اطفح جعاااان امي:: اعملك ايه يعني هتاكل الاكل ناي، انا:: اوووف.. طيب بقولك ايه متشوفي اي حاجه معاكي كدا اصرف نفسي امي:: من فين علي ايدك كل الفلوس اللي معاي جبت بيها خزين الشهر انا:: قلبي بس نفسك، امي بتطلع فلوس من صدرها:: امسك خمسين اهي حار نار عليك انا:: امهات ايه دي، ياوليه انا ابنك مش ابن دورتك، وبعدين ايه خمسين دي اعمل بيها ايه دوري يمكن تلاقي حاجه منطورة كدا ولا كدا (بشاور علي صدرها) امي:: يا ابن الوسخة اتلم بدل ما اطين عيشتك و... انا:: بااااس اسفلك، الحج لسه في الشغل ولا في المكتبة؟ امي:: في المكتبة، وريح نفسك مش هتطول منه ابيض ولا اسود، انا نبهت عليه يحرمك من المصروف، انا:: ليه كدا يا وليه انت ولا بترحمي ولا تسيبي رحمة *** تنزل؟! امي:: مش عيب عليك و انت شحط كدا و بتاخود مصرف و... انا:: بااااس و*** مانتي مكملة، سيبهالك مخضرة سبتها و خرجت كنت برد باب الشقة و انا نازل لاقيت ام رحاب جارتنا في وشي (ام رحاب او سوسن، 45 سنة، بيضة، 161 سم، جسمها حلوة شوية، بزازها كبيرة بس مش مترهلة، و طيزها كبيرة بس مشدودة، معاها بنت اللي هي رحاب متجوزة و ولد اكبر من رحاب بسنتين متجوز في محافظة تاني، جوزها متجوز عليها من زمان و بياجي ساعات يقضي اسبوع و يرجع لمراته تاني و بيدها كل شهر مبلغ محترم تعيش منه، سوسن جارتنا الباب في الباب، و عايشة لوحدها و دا سبب انها مهتمة بنفسها، و من صغري بهزر متعود عليها و بعتبرها امي التانية،بعض الاحيان يعني ) ام رحاب:: ازيك يا شرف انا:: اهلآ يا ام رحاب ام رحاب:: كنت عيزاك تجبلي شوية طلابات انا:: احا يا ام رحاب هي:: يا ود اتلم هزعل منك و اقول لفاطمة (امي) علي ألفاظك دي و هي تتصرف معاك انا:: مهو انتي كل ما تشوفي خلقت اهلي، تهريني طلابات، عايزة خضار عايزة لحمة، عايزة رز عايزة اولوز، في ايه هي:: ايه يا واد يا قليل الادب اللي بتقوله دا و بعدين انا كبرت علي الكلام ده انا:: كبرتي ايه دانتي في عززز جمدانك، متاجي نتجوز عرفي هي بأبتسمة:: ياود اتلم واخلص قولي هتجبلي الطلابات ولا لاء انا:: موافق بس بشرط هي:: هتطلب حاجات وسخة شبه وشك زي كل مرة تبقي تغور مش عايزة من وشك حاجه انا:: لا انتي فهمتي ايه، انا عايز اكل و ام لهب اللي معايا مش مأكلاني هي:: بس كدا تعال يا روحي انا هفطرك بس تنزل تجبلي بعد كدا الطلابات انا:: طيارة بس اكل الاول دخلت عند سوسن فطرت عندها، كالعادة وهي اصلآ عايشة وحدها و ما بتصدق حد ترغي معاه و بتاجي تقعد مع امي في البيت لما تكون لوحدها، سوسن:: امسك اهي الورقة اللي مكتوب فيها الطلابات اللي عيزاها و اهي الفلوس بس اوعي تخنسر منهم حاجه انا:: عيب عليكي الكلام دا، هخنسر طبعآ هي:: هطين عيشتك لو جبتلي باقي الفلوس قليل نزلت من عند سوسن و عديت علي ابويا في المكتبة اول الشارع انا:: باشا مصر، اخبار سيادتك ايه يا فندم ابويا:: طلاما داخل تطبل كدا يبقي عايز فلوس انا:: وانا اقول طلعت ذكي لمين ابويا:: خف المصريف شوية يا شرف انت كبير دلوقتي و مصريفك كترت، امسك و متجيش تاني انا:: من يد ما نعدمها، باشا مصر انا قولت انت مكانك مش هنا صدقني ابويا:: اومال فين؟ انا:: في البيت امي هتعملك ممبار اللي بتحبه و دلع كرشك ابويا:: يلا يا عرص من هنا انا غلطان اني بديك حاجه انا:: الحق عليا يعني، عايز ادلعك و اريحك و تقعد في بيتك بدل المكتبة الاثرية اللي قاعد فيها دي ابويا:: المكتبة اللي مش عجباك دي كانت احسن مكتبة زمان، دا الناس كانت بتعلم بيها المكان، عشان تعرف بس هي كانت ايه انا:: مانت اللي ما سمعتش كلامي انك تجددها، دا مش بعيد بدل ما الاقي ورق فرسكاب الاقي ورق برضي يا رجال انقلها الاقصر عند بيتنا اللي هناك اهو تنشط السياحة ههه ابويا:: طيب غور من هنا ياض بدل ما اكسر عضمك و اوعي تجيب سيرة لامك اني اديتك فلوس عشان محرجة عليا ما تشوفش مليم انا:: احبيبي احج، متخافش مش هجيب لمرات ابويا سيرة، متكمل جميلك و تجيب مفتاح العربية اروح بيه مشوار ابويا:: كله إلا دي انا مخلص قسطها بالعافيه مش حمل حوادث انا:: يعني انت خايف علي العربية و مش خايف علي ابنك ابويا:: العيال بتروح و تاجي بس العربيات غالية، انا:: وانا اقول واطي لمين؟ ابويا::بتقول ايه يا زفت انا::ههه ولا حاجه، صحيح ما تبيع البيت اللي في الاقصر دا ملوش لازمة ابويا:: لا دا بيت امي *** يرحمها مقدرش ابيع ولا اعمل فيه حاجة، انا بحبه كدا بيفكرني بيها انا:: دا بالطوب اللبني مش بعيد و انت هناك مرة يقع عليك و تروح للحجة *** يرحمها هههه ابويا كان بيدور علي حاجة يحدفني بيها قمت جريبت و سبته و جبت الطلابات ل سوسن جريتنا و رجعتلها انا:: خودي اهي الطلابات و احسبيها مخدتش مليم احمر من الفلوس سوسن:: خلاص خليهم معاك انا:: لا يا ستي متشكرين سوسن:: ياود خليهم معاك انا عرفاك شاب و بتحب تصرف و متخافش مش هجيب سيرة لفاطمة انا:: انا بحبك فشخ، تتجوزيني و اغسلك موعين سبت و اربع سوسن:: يلا يلاا اجري من هنا انا:: حقك يا سوسو، مانا اللي عملت كدا في نفسي، اجيب طلابات و اخود بقشيش لازم ابقي عيل بالنسبالك، يلا اسيبك انا و اطير ورحت لبيت احمد صحبي خبطت و فتحلي احمد:: جيت في وقتك ادخل (احمد قدي في السن بس ابيض و بيلعب حديد فا جسمه مظبوط، حالتهم المادية احسن مننا لدرجة الرفهية، انا و هو اصحاب من بدري و بنقضي اغلب اليوم مع بعض) انا:: هي جوا احمد:: لسه ما جات ادخل بس انا دخلت:: بقولك ايه تعال انيكك متشين في السخان قبل ما تيجي اللبوة دي احمد:: يعم فكك انت جهز نفسك قبل ما تاجي انا:: يعم كسمها وانا هقابل ياسمين صبري يعني، دي زنوبة احمد:: براحتك يعم و.. [I]الباب خبط[/I] انا:: اهي جات افتحلها راح احمد فتحلها الباب و دخلت زنوبة و معاها عيل صغير يمكن خمس سنين زنوبة بعلوقية:: اتأخرت عليكم (زنوبة، 19 سنة، بنت شمال جابت معانا سكة ايام مدرسة التجارة و كنت بقفش فيها في المدرسة و لما لاقيتها سهلة فشخ عرفت احمد عليها و بقينا كل فترة نجيبها و مفتوحة من ورا، معندهاش بزاز حاجة قد اللمون الكبير، طيزها صغيرة مفيهاش لحم، بس كنا بنجيبها عشان احنا ولاد عرص حيحانين علي اي خرم و السلام) انا:: خخخخخخخخخخخ مين الواد دا يا شرموطة؟ زنوبة:: دا اخويا الصغير امي صممت اخدو معاي عشان تقرره في البيت انا بعمل ايه بس هو مش هيتكلم عشان هجبلو الشوكليت اللي بيحبها صح يا جوجو؟ الواد هز راسه بأيوة انا بعصبية:: يا بت الخول يا بت كوم اللاباوي، عايزة اخوكي يطلع معرص و ديوث عليكي، عايزاه تدمريله حياته وهو لسه ميعرفش حاجه احمد:: مالك يا شرف فيه ايه عادي يعني عيل صغير مش هيفهم انا:: قصره تروحيه يا مشوفش وشك تاني زنوبة:: معلش يا شرف اخر مرة صدقني مش هكررها بس مش هينفع ارجع بيه دلوقتي احمد:: مالك يا شرف سخن علينا ليه يا عم، عديها المرة دي وخلاص انا:: مش عايز اي شرمطة قدامه مفهوم يا لبوة زنوبة:: ايه يا شرف مالك من الصبح بتشتم فيا و انا ساكتة، عادي انا ممكن امشي و ما تشوفش وشي تاني انا:: كسمك فداهية وبتلف زنوبة تمشي بس احمد ببلحقها احمد:: معلش يا زنوبة استني بس، هو بس متخانق مع اهلو في البيت و انتي عرفاه عصبي و بيهرتل بالكلام بعد ساعات زنوبة:: بس برضو يعني يقدر اني جاية عشانه و وافقت اجيب اخويا الصغير غصب عنه عشان اقابله و هو يشتمني في الاخر احمد:: عندي انا دي، خلاص بقي زنوبة بعلوقية:: ماشي يا احمد انا هقدر عصبيته المرد دي احمد بهمسلي:: يعم خلاص قاتلك مش هتتكرر و هي وافقت تنزل بيه عشانك، قدر انت شوية و اهدي، و كبرني ياخي عيب كدا انا:: ماشي يسطا بس قولها ما تتشرمطش قدامه احمد:: ماشي انا روحت للواد:: اسمك ايه؟ الواد بكسوف:: جلال انا:: بتعرف تلعب بلاي ستيشن؟ (هز راسه بلاء) انا:: طيب بتحب تتفرج علي الكرتون؟ جلال:: اه شغلتله الكرتون و دخلت انا و الشرموطة اخته الاوضة انا:: مالك يا لبوة قافشة ليه؟ زنوبة:: اوعي انا زعلانة منك انا:: ما انت عارفة اني كنت مدايق متعمليش حكاية هي:: بس انت بتشتمني و بتقل ادبك عليا و انا اللي جاية عشانك شدتها في حضني و قفشت فردة طيزها انا:: مانتي شرموطة يا روحي جديد عليكي يعني الشتيمة (ببعبصها بكف ايدي) وانا كنت متخانق مع اهلي في البيت زينب بشرمطة:: ااااه، طيب بالراحة شوية، واحدة غيري كانت مشيت من بدري انا:: فكك بقي و تعالي اوريكي التعبان اللي في عز الحر بردان زينب عضت شفتها:: وريني يا روحي شديت زينب علي السرير نومتها علي ضهرها و بقيت اكل شفايفها و بقفش بزازها او بتخيل انها بزاز، قلعتها التشرت و كانت من غير برا، انا:: هي كسم بزازك دي مش هتكبر، انتي محسودة في بزازك ولا ايه هي بشرمطة:: وانت هتعمل ايه بيهم خليك في المفيد انا:: علي رائيك، انزل وريني جمال مصتك نمت علي ضهري و هي بقيت تفكلي زراير البنطلون بشرمطة و هي باصة في عيني و مبتسمة، بعدين عضت شفتها و بقيت تحسس علي زوبي من فوق البوكسر و بتنزله بالراحة و مسكت زوبي و لحست الراس و كملت لغاية تحت وصلت للبضان بقيت تلحسهم و تفرك فيهم و طلعت مسكت زوبري تاني و بقيت تمص في الراس و بتفرك البضان جامد و بقيت تمص زوبري لغاية ما غرق منها، شدتها و قلعتها البنطلون بتاعها بالكلوت و خليتها تاخود وضع الدوجي، و فتحت رجلها و نزلت الحس في كسها و امص بظرها و الحس كسها كله من فوق لتحت و تفيت علي خرم طيزها و دخلت صباعي بقيت ابعبصها و انا بلحس كسها و هي بتوحوح و بتتلوي بقيت ابعبصها و ادعك البظر جامد، لغاية ما جابت ميتها علي ايدي، اتعدلت و مسكت زوبري بليته من ميتها و بقيت ادخل راس زوبري في طيزها و اخرجه و ادخل و اخرج و هي بتوحوح و بتطلب اني ادخلها للأخر وانا مطنشها، بعدين دخلت زوبري لغاية النص و خرجته تاني و اديتها كام قلم علي طيزها خليتها تحمر، بعدين دخلت زوبري كله في طيزها و مسكتها من وسطها و هي لسه وضع الدوجي و بقيت انيك فيها بالراحية و هي ما عليها غير، الاوف و الاح و بيوجع وبالراحة، بقيت انيك عشر دقايق و حسيت اني هجيب سرعت نيك و جيت كل لبني في طيزها و نمت علي ضهري و هي نامت علي صدري بقيت تبوس فيا جامد و نزلت علي رقبتي بوس ولحس لمدة دقيقتين، بعدين نامت جمبي تاخود نفسها هي:: اااه يا رتني مفتوحة قدام كنت خليتك تعشرني انا:: مالك حيحانة المرة دي ليه؟ هي:: اصلك بتكيفني اوي يا بيبي انا:: طيب جهزي نفسك عشان الجولة التانية مع احمد سبتها نايمة و بقيت البس البوكسر و البنلطون و بصيت عليها لاقيتها بتحط صباعها في طيزها تاخود اللبن و تمص صباعها بعد كدا، سبتها و خرجت لاقيت احمد مستني علي نار احمد:: ايه يعم دا كله، اومال ايه اللي بشنب و بدقن، و عملت فيها جوني سينس نايك حريم الارض انا:: فكك يعم اهو بنصبر نفسنا بدل ما نفك عشرات انا و انت، يلا هي مستنياك جوا دخل احمد الاوضة و انا اخدت دوش سريع و خرجت قعدت مع اخو زينب و هو بيتفرج علي الكرتون، و فجأة زينب صرخت بصوت عالي، لاقيت اخوها اتنفض من مكانه بصراحة حزنت لموقفي اني قاعد جمب عيل صغير ميعرفش يعني ايه اخته شرموطة و بتتناك، وهو مستنيها تخلص عشان تضحك عليه بشكولاتة و يروح، فضلت العبه و اضحك معاه لغاية ما العرص التاني خلص و خرج انا:: اخلص يسطا مشيها احمد:: ليه يعم خليها شوية يمكن.. انا:: يسطا اخوها هنا مش هينفع نعمل حاجه قدامه احمد:: مش فاهم مالك قالب علي غندي كدا ماشي يعم انا:: ونبه عليها متاجيش بيه تاني خرجت من جوا بعد ما لبست هدومها هي بشرمطة:: ايه يا ريت تكونه مبسوطين مني احمد:: إلا مبسوطين، دانتي لوحدك انا:: خلاص يسطا مش قدامه، وانتي يا... تاجي لوحدك بعد كدا، هي بعصبية:: اوووف، تعال يا جلال نراوح كان يوم زفت لما جبتك معاي انا:: متكلمهوش كدا تاني، افهمي دا المفروض ضهرك لما يكبر، وانت مش هتفهمي كلامي غير لما تحسي انك مكسورة و لوحدك و محتاجة حد يساعدك، هتفهمي يعني ايه سند، غوري يلا نزلت زينب هي و اخوها انا:: يسطا معاك حاجة تكييف احمد:: مالك يسطا كل دا عشان جابت اخوها، ولاا انا مش مقتنع ان دا يدايقك للدرجة دي انا:: زهقت يسطا، اهلي شيفني فاشل و عالة عليهم عشان باخود مصروف منهم احمد:: طيب ايه اللي جد يعني مانت متعود علي كدا بصيت لي احمد بضيق احمد:: مش قصدي يعني، بس ايه اللي خلاك تدايق المره دي بالذات يعني؟ انا:: بلاحظ امي بقيت تكلمني بطريقة ناشفة اوي باليومين دول، و نبهت علي ابويا ما يدنيش مصروف احمد:: يعم سيبها بظروفها، بقولك ايه تشتغل طيار انا:: بطل بضان بقي مش وقت هزار احمد:: يعم بكلمك جد في مطعم محتاج طيار دلڤري و شهرية حلوة انزل مشي حالك انا:: طيار دلڤري يسطا احمد:: ايه فيها يعم و انا بقولك اشتغل صبي رقاصة انا:: خلاص هشوف و ارد عليك احمد:: المهم عملتلي ايه في موضوع البت ميادة انا:: مالها؟ احمد:: احا هو ايه اللي مالها، البت جامدة نيك و عايز ارتبط بيها، بس بتتقل عليا تقل ابن وسخة انا:: يعم ولا بتتقل ولا نيلة هي بس شافت نفسها عليك لما ريلت عليها زي العيال، جرب تنفضلها كدا، احمد:: يسطا بس انا كل ما بتتقل عليا بتكيفني اوي و بتخليني عايزها اكتر انا:: بقولك ايه انا مبضون احمد:: مش هتصطبح معايا انا:: بقولك ايه تعال نلعب بلاي ستيشن وفكك من الحشيش، احمد:: مش عارف مالك النهارده يلا يعم قعدت انا و احمد نلعب بلاي ستشين احمد:: عملت ايه ما ياسمين؟ انا:: عملت ايه ازاي يعني؟ احمد:: يعني انت ناوي تجيبها سكة ولا ايه انا:: ابلع ريقك، انا بحبها يسطا مش عايز اتسلي بيها احمد:: طيب ما تعترفها انك بتحبها وخلاص بدل مانته اخوات كدا انا:: يسطا انا مش عارف اصرف علي نفسي و لو اعترفتلها بحبي، يعني مصريف خروجات و هدايا و محن كله مصريف احمد:: ملكش فيه اي فلوس تحتجها اخوك موجود انا:: احا لما انت تصرف عليها و تجيب حق الهدايا انا لازمتي ايه ما ترطبت بيها بالمرة احمد:: طيب تحب ألمحلها انك بتحبها؟ انا:: اوعي تعمل كدا، ولا انت اوخويا ولا اعرفك احمد:: مهو بالشكل دا هتضيع منك انا:: سيبها بظروفها... احاااا ازاي هدف طلاق تسلل احمد:: اصلي انا مقبض الحكم بعيد عنك، العب يلا وانت ساكت الوقت سرقنا و لاقيت الليل ليل و الساعة 9 بالليل، و زمان ابوه راجع سبته و روحت البيت لاقيت ابويا بيتفرج علي التلفزيون انا:: سمو عليكو احج، ابويا:: كنت فين ياض طول اليوم؟ انا:: بهرب مخدرات و كان هيتقبض عليا ابويا:: دا اللي فالح فيه هزار و بس انا:: اتعشيت ولا اعزمك علي طبيخ امي ابويا:: لا انا كلت، صحيح اختك بايتة عندنا انا:: هي متخانقة مع جوزها تاني؟! ابويا:: الظاهر كدا، هي مش راضية تحكي حاجه، كل مرة تقول هو كدا هيتربي لما يقعد لوحده كام يوم، انا:: لو بس تديني الاذن اروح اصفي اللي جابه و اشلفط وشه ابويا:: وافرض اختك اللي غلطانة، هيركبنا احنا الغلط، و انت فكرك يعني انا مقدرش اعمل، هي بس اللي مش مفهماني ايه الحكاية، اتعشي انت و اعمل حسابك هتنام هنا عشان هي بايته في سريرك انا:: خلصانة هتعشي و اغير هدومي ابويا:: خلاص هخش انام انا دخل ابويا ينام و انا دخلت اوضتي اغير و شفت سما اختي نايمة و لابسه عباية بيتي خفيفة مرفوعة من عند فخادها البيضة و بزازها نصهم بينين، سخنت اوي لدرجة كنت ممكن انط عليها، كسم دا جسم نار قدامي، مفقتش غير علي صوتها و هي بتقول سما اختي بكسل:: شرف اطفي النور عايزة انام انا:: دقيقه هغير هدومي و خارج *فكرت اغير قدامها قال يعني ممكن تعجب بيا و تهيج * قلعت قدمها بقيت بالبوكسر بس و بلبس هدومي بصيت عليها لاقيتها ولا هي هنا نايمة في سابع نومة، غيرت هدومي و اتعشيت و نمت في الصالة [I]تاني يوم[/I] صحيت علي صوت سما اختي و هي بتقول سما:: شرف.. ياود يا شرف قوم نام في اوضتك انا:: سبينيانامبقي هي:: بتقول ايه انت؟ انا:: سبيني انام بقيي هي بتحط ايدها علي كتفي:: قوم نام في اوضتك خود راحتك انا:: لا خلاص انا مش هعرف انام طلاما صحيت،* قومت علي حيلي* مش ناوية تقوليلي فيه ايه معاكي سما:: مفيش حاجه انا:: اومال بتسيبي بيت جوزك بالاسبوع ليه طلاما مفيش حاجه سما:: دا كله عشان بنام مكانك يعني، مدايق من وجودي انا:: ما تستهباليش و تزوحي الموضوع، قوليلي في ايه انا اخوكي يعني يهمني مصلحتك سما:: مفيش يا شرف انا بعرف احل مشاكلي بنفسي و مش عايزة اي مشكلة بيني و بين جوزي تطلع عشان ما تكبرش انا:: طيب فهميني فيه ايه، مد ايده عليكي سما:: لاء و ميعرفش يعملها انا:: طيب بطة بلدي في السرير؟ سما بخضة:: بس يا قليل الادب ملكش دعوة بالكلام دا انت، ولاء برضو و اقفل الموضوع خلاص امي:: يا زفت يا شرف مالك باختك بدل ما اجي ابهدلك انا:: صباح النور يا ماما ايوة حضري الفطار سما بضحكة:: لسه برضو ناقر و نقير مع بعض انا:: اه معاكي حق امك ناقر و نقير مع بعض فعلآ و بتغني و ترد علي نفسها روحت اتشطفت و رجعت كان ابويا صحي و دخل هو كمان اتشطف و قعدنا نفطر مع بعض امي:: فرح ابن خالتك روقية الشهر الجاي، انا:: بجد، البقاء [B]* كان جدع و*[/B] امي:: ليه و انا بقولك مات ولا ايه، دا فرحه الشهر اللي جاي و هو اكبر منك بسنتين بس، يعني انت المفروض تكون خاطب دلوقتي انا:: عليا الطلاق انا ما معيش اجيب جلدة امبوبة مش دبلة خطوبة، و جو انك كل شوية تجبيلي سيرة بنت اختك عشان اخطبها فكك منه، انته عيلة عرة و انا مش هتجوز حد منكم امي:: ليه البيه محامي ولا ظابط؟ انا:: طيار امي:: انا عارفة انك هتقعد تهزر و تتهرب كل ما ازنقك انا:: بكلمك جد هشتغل طيار دلڤري في مطعم ما وسط المدينة امي:: طيب يا خويا شوف هتعمل ايه، بس لما تكبر و يفوتك قطر الجواز قول امي كان معاها حق انا:: ايه قطر الجواز دا، انت بتكلمي بنتك ولا ايه، ألحقي يا سما امك اتحولت باين و قصدها عليكي، يا حجة انا راجل، يعني لا هعنس ولا نيلة، اول ما تفرج هتجوز و عادي، و مش طافح اهو امي:: عنك ما طفحت غور [I]بعد ما دخلت البلكونة[/I] ابويا:: بالراحة عليه يا فاطمة انت شادة معاه اوي امي:: الواد بيضيع يا عامر، عاجبك حالو كدا لا شهادة كويسة ولا شغال و ابن خالته فرحه الشهر الجاي و هو لسه بياخود مصروف ابويا:: طيش شباب يا فاطمة و انتي كدا بتقسي عليه، دا لسه مراهق مش شايف الامور زي ما انتي شيفاها امي:: و*** انا ما بقسي عليه عشان كرها، انا خايفة علي مصلحته و حاله دا مش كويس ابويا:: روحي طيبة بخاطره بدل ما يزعل منك *عندي في البلكونة * سما:: متزعلش من امك هي بتحبك و خايفة عليك يا شرف، حط نفسك مكانها، شكلها ايه قدام اختها لما يكون ابنها سوري يعني فاشل و ابن اختها متجوز و موظف كمان انا:: معاكي حق، انا فاشل فعلآ، انا فاهم ان امي خايفة عليا و انا مش بكرها ولا زعلان منها، انا بس عايزها تفهم اني كان نفسي يبقي معانا فلوس زي الناس و اعيش حياتي، يعني لما اضيع شبابي كله في مذاكرة و شغل، هبقي اعمل ايه لما اكبر تفتكري و انا عندي 40 سنة هعرف العب بلاي ستيشن يعني ولا اروح حجز خماسي، امي دخلت البلكونة علينا:: سبينا لوحدنا يا سما مسكت ايد سما و هي خارجة:: لو عدت خمس دقايق و مخرجتش اعرفي ان امك رمتني من فوق امي:: انا سمعت كل اللي انت قلته علي فكرة انا:: شكلك كنتي بتلمعي اوكر يا خلبوسة امي:: مش ذنبنا يا شرف ان معناش فلوس كتير زي ما كنت بتقول، انا و ابوك عملنا كل اللي نقدر عليه، انا بقسي عليك عشان تشوف حالك، ابوك بيحبك عشان كان نفسه في واد عشان كدا حنين معاك ديمآ، احمد [B]* انك لوليا و لولا اني بشد معاك من و انت صغير انك مطلعتش مدمن و لا سوابق في الاقسام، انا بحبك بس عيزاك تكون قدوة، قولي لما انت نفسك نكون اغني و معانا فلوس فكر كدا انت نفسك لما تكبر و تخلف و تسمع ابنك بيقول نفس الكلام، سعتها هتقول يا رتني كنت ذكرت و اجتهدت في شبابي بدل ما كنت سمعت الكلام دا، [I]دمعت وهي بتتكلم[/I] احمد *[/B] انك بتنام و انت شبعان بدل ما كنت تحفي علي اللقمة عشان تلاقها انا:: ايه دا انت بتعيطي و عندك قلب زينا امي:: ليه انت فاكرني جبلة يعني ولا ايه انا حضنتها:: متزعليش مني انا اسف بهزر معاكي امي:: خلاص ابعد احنا في البلكونة يا زفت انا:: فكك من الناس بس و خليكي في حضني الحنين ركزي في صوتي امي بعدت:: اعمل حسابك هنحضر الفرح بتاع ابنك خلتك انا:: يا ولية انا مش بحب الافراح و الكلام الفاضي دا امي:: انت عايز خالتك تاكل وشي وتقول عليا ما حضرتش فرح ابنها عشان متغاظة منها انا:: باااس خلاص هتزفت اروح دا لسه الشهر الجاي امي:: جاتك القرف غور سبتني امي و دخلت جوا و فوني رن و كان احمد انا:: اشقيني ها احمد:: لا انا مش امك يعم هههه بقولك انا:: اخلص احمد:: اعمل حسابك شوي هنروح لمدير المطعم عشان تتفق معاه علي الشغل انا:: ماشي يسطا ابقي رن عليا احمد:: تمام بس انت بلاش تبضن و مشي حالك انا:: حاضر هحاول يلا سلام *بعد كام ساعة في المطعم * انا:: قلتلي اسمه ايه؟ احمد:: جون سينا انا:: احا بنفسه، احمد:: يعم انت سألتني علي اسمه اربع مرات و دي الخمسة، اسمه محمد محمود انا:: يعني مفيش حاجه معينة افتكر الاسم بيها نص البلد اسمها محمد محمود احمد:: اهدي اهو جاي علينا محمد محمود:: اهلآ يا احمد هو دا صحبك اللي هيشتغل؟ انا:: لا انا جرافك اللي هيشتغل لسه هياجي احمد:: هههه بيحب الهزار يا استاذ محمد،* خبطني برجله* انا:: يعم هتوسخ الكوتشي حاسب محمد:: طيب يا... احمد:: شرف اسمه شرف يا استاذ محمد محمد:: طيب يا شرف مواعيد العمل من الساعة [B]* لغاية الساعة [I][/I][/B][I] و المرتب **[/I].. تمام انا:: تمام محمد:: و بالنسبة لي الموتسيكل هتستلمه بس هتمضي وصل امانة عليه تمام انا:: لا مش تمام وصل امانة ليه هو انا هسرقه ولا هسرقه؟! احمد:: اهدي يا شرف هو ميقصدش كدا انا:: يعم دا بيخوني من اولها محمد:: يعني مش عايز تشتغل؟ احمد:: لا لا مش قصده يا استاذ محمد، انا همضي بداله ولو حصل حاجه انا المسؤل انا:: انت بتقول ايه انت كمان و انت مالك بالكلام دا، احمد:: معلش بس ممكن دقيقه يا استاذ محمد * وشدني علي جمب* ايه ياض مالك انا:: يعم دا بيخوني من اولها و عايزني امضي وصل امانة و بعد كدا يبعت ناس تسرق الموتسكل و يقولي ادفع احمد:: ايه الخيال اللي اوسع من خرم طيزك دا، مجرد وصل امانه و انا يعم اللي همضي ملكش دعوة انا:: لا يعم ما تمضيش انا اللي همضي و انا اللي مسؤل خليك انت بعيد احمد:: يا شرف هدي الدنيا يسطا متصغرنيش قدامه عيب عليك انا:: ماشي يسطا رجعنا عند محمد محمود تاني و جاب الوصل عشان امضيه انا:: معلش بس ايه دا؟ المدير:: ايه في حاجه؟ انا:: الوصل بحق الموتسكل مرتين؟! احمد:: يعم مجرد وصل قلتلك انا:: لا مهو انا مش همضي علي دا كله علي حتة مكنة كحيانة، ويوم ما يحصلها حاجه ادفع تمنها مرتين المدير:: انت مش عايز تشتغل قول عشان نبقي علي بر انا:: معلش بس وصل بحق الموتسكل يكون مستعمل يا كدا يا بلاش احمد:: معلش يا استاذ محمد، المبلغ كبير و هو مش ضامن يعني الموتسكل ممكن يحصل حاجه و يتطر يدفع ضعف تمانه المدير:: ال*** طولك يا روح، قطع الوصل و عمل واحد غيره بسعر اقل بس حق موتوسيكل جديد، عديتها و مضيت و هستني بكرا استلم الشغل * تاني يوم عند اختي سما في شقتها* سما:: انت ايه مبتحسش مضيع كل فلوسك في كلام فارغ شوية بدل و شوية جزم و سهرات وانت بيتك مفهوش لقمة حاف تتاكل ارحمني دي مابقتش عيشة خالد جوز اختي:: الحق عليا بعملك قيمة وسط الناس اختي:: قيمة ايه اللي بتعملها بقولك مفيش اكل، ولا انت عشان انا بروح البيت عند اهلي و بريحك مني و من مصريفي هتاخود علي كدا، دا اهلي بيفتكروك مزعلني جامد و بيكونه هياجو يفهمو الحكاية ايه و انا بتحرج اقولهم البيت مفهوش اكل خالد:: طيب هبقي اشوف الموضوع دا بس انا مستعجل دلوقتي اختي بعصبية:: هو ايه اللي هتبقي تشوف انت معندكش ددمم، انا من بكرة هنزل اشتغل اصرف علي نفسي طلاما جوزي مش عارف يصرف عليا خالد:: طيب عدي يومك معاي و مفيش شغل ليكي اختي بعصبية:: هو ايه اللي مفيش شغل ليا، انا هشتغل و غصب عنك يكدا يا تطلقني و تسبني في حالي خالد برزعة قلم علي اختي:: صوتك ما يعلاش يا بنت الكلب بدل ما اكسر عضمك اختي بعياط:: انت بتمد ايدك عليا، انا هوريك يا ابن الكلب خالد مسك اختي من شعرها و قرص جامد:: انت بتعلي صوتك و بتشتمي كمان، انا هوريكي الوش التاني يا لبوة * فونه رن* لولا اني مستعجل بس هسيبك وخرج خالد و اختي سما بتعيط علي الارض * عندي انا بعد ما استلمت الشغل اول يوم* بكلم زبون في الفون انا:: ايوة يا فندم انا في المنطقة اللي انت قلت عليها الزبون:: روح عند صيدلة دكتور باسم و كمل علي طول انا:: مانا كنت هناك من شوية؟! الزبون:: ايوة بس انت دخلت لجوا جامد ارجع تاني بعد ما رجعت:: ايوة يا فندم انا رجعت زي ما قلتلي الزبون:: تمام ادخل الشارع اللي ورا صيدلية دكتور باسم انا:: مانا لفيت من وراها من شوية ليه مقلتش بدل ما اطلع من الشارع الزبون:: معلش كنت فاكرك هترن قبل ما توصل انا بعد ما دخلت الشارع اللي ورا الصيدلية:: ايوة يا فندم انا ورا الصيدلية الزبون:: تمام خود الشارع لاخره و ادخل شمال هتلاقيني انا:: ماشي بعد ما دخلت:: ايوة يا فندم انا قدام عمارة صفرة الزبون:: صفرة ايه انت مشيت الطريق بالعكس ارجع ورا صيدلية دكتور باسم و امشي بالعكس انا:: ينعل كسم الدكتور باسم ذات نفسه، انت فين يعم الحج؟ الزبون:: ايه يا استاذ انت اللي دخلت غلط اعملك ايه انا بعصبية:: جايلك حاضر بعد ما وصلت لاقيت واحد مليان و بكرش قدامي الزبون:: ايوة انا اللي طالب الاوردر انا:: معلش بس سؤال، انا لسه جديد في المهنة هي كل الزباين زيك كدا الزبون:: زي ازاي؟ انا:: لا ما تخدش في بالك الزبون:: كام الحساب انا:: الحساب *** يا فندم الزبون:: طيب دقيقه هطلع اجيب الفلوس من فوق و نازل انا:: خخخخخخخخخخخ احاااا هو ايه اللي هتطلع تجيب الفلوس اومال انت نازل ليه وانت مش معاك فلوس الزبون:: عيب الالفاظ دي يا حضرت انا دورت الموتسكل و سبته يكلم نفسه و مشيت انا:: ايوة يا مدير انا مش هقدر اكمل...... لا لا مش هقدر....... ما هو اللي زبون تنح دا نازل تحت يتطمن علي الاوردر و بعدين هيطلع يجيب الفلوس......... يعني ايه مليش حق اليوم......... تمام بوص بقي انا معاي يمكن تلات اوردرات لسه ما سلمتهمش و دول يعملو حق اليوم و زيادة اما الموتسكل تسلمني وصل الامانة تاخوده تمام هعدي عليك كمان نص ساعة بعد عشر دقايق انا:: يعم احمد دا بيقولي مفيش حق يوم احا ليه ايدي فطيزي ولا ايه احمد:: يا شرف انت حتي ما كملتش الاسبوع انا:: برا عنك يعم احمد انت انا اللي بتعمل دلوقتي احمد:: طيب عدي عليا نروحله سوا انا:: ماشي يعم عديت علي احمد و بعد كدا خلصنا حوار وصل الامانة و اخدت حق اليوم و مشيت روحت البيت لاقيت اختي عندنا بتعيط انا:: في ايه يا سما؟ سما بتمسح دموعها:: مفيش يا شرف انا:: في ايه يا ماما بنتك مالها؟ امي:: اصل اختي بتقطعها:: مفيش حاجه يا شرف اتخانقت مع خالد عادي انا:: وايه اللي حمر وشك كدا، مد ايده عليكي؟ اختي:: اهدي انت بس انا خلاص هتطلق منه انا بعصبية:: دانا هوري الويل ابن اللبوة دا وكنت بلف نحية باب الشقة سما جرت مسكتني و اتصدرت قدام الباب وهي بتعيط و تقول اختي:: عشان خاطري ما يستهلش انا هتطلق منه وخلاص انت متوديش نفسك في داهيه و تعمل مشاكل انا:: ليه معكيش رجالة ولا ايه! اختي:: عشان خاطري يا شرف سيبك منه دا كلب ما يستهلش، انا هتطلق و اخود حقوقي و نفضها سيرة امي:: اهدي يا شرف خلاص احنا هنقوم محامي و نخلص الموضوع دا انا:: اللي تشفوه سبتهم و دخلت اوضتي قعدت شوية _ بعد اسبوع، اختي اطلقت و خلصنا الإجراءات و خدت مستحقتها بالكامل و رجعت عاشت معانا انا في البلكونة:: ايوة يا ياسمين اخبارك ايه؟ ياسمين:: كويسة يا شرف انت عامل ايه بقالك كتير مش ظاهر يعني ولا في عيد ملاد ولا مناسبة انا:: طيب انا عايز اقابلك اقولك حاجه ياسمين:: ليه في ايه؟ انا:: مالك و انا هخطفك ولا ايه، هنقعد في كافيه ياسمين:: ماشي يا شرف ساعة كدا و هنزل انا:: تمام قفلت مع ياسمين و روحت قابلت احمد انا:: بقولك يسطا انا هقابل ياسمين احمد:: وبعدين؟ انا:: بكرا عيد ملادها بس انا هجبلها هدية النهارده و اعترفلها بقي احمد:: معك حق قولها عشان بعدين متقولش يارتني كنت عملت كدا، بس انت هتجبلها ايه؟ انا:: في سلسلة فضة حلوة هجبهلها احمد:: ماشي ابقي احكيلي اللي حصل بعد كدا * بعد ساعة في كافيه ما * كنت قاعد مستني ياسمين و بعد عشر دقايق لاقيتها دخلت و جات قعدت معاي ياسمين:: اخبارك ايه يا شرف (ياسمين، 20 سنة، بيضة، 165 سم، بزازها كبيرة، طيزها وسط و جسها مظبوط عندها فخاد ملفوفة بطريقة فشيخة، عندها حسنة صغيرة عند دقنها، ابوها لواء و امها دكتورة اسنان، و حالتهم المادية اعلي من المتوسط حبتين تلاتة،) انا:: تمام انتي عاملة ايه هي:: تمام خير؟ انا:: لا عادي انا قلت نقعد مع بعض شوية كدا يعني هي:: غريبه يعني انا طلعت الهدية:: كل سنه وانتي طيبه يا ياسمين ياسمين بأبتسمة:: ايه دا، شكرآ بس انا عيد ملادي بكرا انا:: ايوة عارف انا حبيت ابقي اول واحد هي:: ميرسي اوي يا شرف تسلم انا:: ياسمين انا.... انا بحبك ياسمين بنفس الأبتسمة:: شرف انا لازم امشي دلوقتي انا:: تمشي ايه بقولك بحبك هي:: معلش بس انا في مشوار مهم لازم ألحقه باي قامت ياسمين وانا مش فاهم حاجه، انا اعترفتلها بحبي و هي تسبني و تمشي كدا، طيب يمكن مكسوفة؟، انا لازم افهم منها بس اخليها مع نفسها دلوقتي حسبت و روحت عند احمد البيت [I]في الاوضة[/I] احمد:: تبقي مكسوفة يسطا انا:: مش عارف بس اللي حسيته انها كانت باردة مفيش انفعال او اي حاجه احمد:: يعم انت مش بتقول اول ما قولتها بحبك قلتلك عايزة امشي دلوقتي، يبقي هي اتكسفت مهي مش هتقولك وانا كمان يا حبيبي، سيبها انت بس دلوقتي و هي هتبقي ترد عليك انا:: ياريت يطلع اللي في دماغك صح احمد:: تعال بس نلعب بلاي ستيشن انا:: دانا هنيكك تعال احمد:: وطي صوتك يا ابن المرة امي قاعدة برا انا:: نسيت يعم، بقولك اعمل حسابك بكرا هنروح حفلة عيد ملادها سوا احمد:: ماشي، صحيح انا سمعت ان الواد ادهم هيروح الحفلة كمان انا:: كسم الواد دا علي يوم هشلفط وشه و ابقي قول شرف قال احمد:: اهدي بس انت و اكبر قدام ياسمين، و ابقي شوف ردها ايه انا:: طيب [I]تاني يوم في الحفلة[/I] احمد:: بس ايه الشياكة دي يسطا انا:: دي اقل حاجه عندي احمد:: انت هتظيط اخلص ادخل دخلت الحفلة كانت في نادي و لاحظت كام بنت ركزو معاي بس انا كنت بدور علي ياسمين وشفت ادهم بصلي من بعيد و ضحك بسخرية و اداني ضهره، محطتش في دماغي و سلمت علي كام واحد و احدة اعرفهم و لاقيت ياسمين بتتكلم مع بنت علي جمب، روحتلهم انا:: ياسمين ممكن كلمة على انفراد البنت مشيت و بقينا لوحدنا انا:: ياسمين انا مسمعتش ردك ايه ياسمين:: علي ايه؟ انا:: هو ايه اللي علي ايه، انا بحبك و من زمان ياسمين بأبتسمة:: شرف انت جيت متأخر اوي انا:: ان تأتي متأخرآ خيرآ من ألا تأتي ياسمين:: شرف سوري بس احنا مجرد فرند و انا بعتبرك صديقي المقرب مش اكتر، و سوري يعني مستواك مش من مستوايا، احنا مجرد فرند و بس سبتني و مشيت بعيد و بعد دقيقتين سمعت حد بيتكلم في المايك ادهم:: وبالمناسبة السعيدة دي، احب اعلن خطوبة علي ياسمين الاسبوع الجاي الكل:: بيسقف و يصفر و بيبارك وانا مش سامع حاجه بعد الجملة دي شايف الناس عملة دوشة بس مش سامع صوت بصيت علي ياسمين كانت بصالي بعدين بصت بعيد، وشفت ادهم جمبها بصصلي بسخرية و باس ايد ياسمين وهو باصصلي في عيني، احمد كان بيشدني من ايدي عشان امشي، بس انا محستش بنفسي غير و انا هاجم علي ادهم و نازل فيه ضرب و كل اللي واقف بيحجز و البنات بتصرخ و انا ماسك فيه و نازل بواني فكوني منه بالعافية، _بعد اسبوع كنت في اوضتي و امي دخلت عندي امي:: مش ناوي بردو تقولي حصل ايه معاك، من ساعه ما رجعت وانت وشك كله تعوير و مش بتخرج من البيت قولي في ايه انا:: مفيش خناقة علي القهوة عادي امي:: خناقة علي القهوة تخليك تقعد اسبوع في البيت برضو؟ انا:: معلش سبيني يا امي دلوقتي امي:: طيب اعمل حسابك بكرة هنحضر فرح ابن خالتك و هنسافر بكرة بالليل انا:: لا مش رايح في مكان امي:: لا هتروح انا قلتلها انك جاي معاي و كمان البت ندي بتسلم عليك انا:: اووف يا ولية سبيني انا مش غاير في حتة امي:: و[B]* لو ما جيت لسانك ما يخاطب لساني ليوم ال*[/B] انا:: يوووه حاضر يا ماما جاي ارتحتي كدا امي:: ايوة، هقوم انا احضرلك طقمين عشان هنقعد يومين هناك انا:: كمان ماشي اهو بالمرة الواحد يغير جو، سما و ابويا جهزو برضو؟ امي:: لا سما مش عايزة تروح انا:: ليه؟ امي:: زعلانة يا شرف، اتطلقت و مكملتش شهر، طبيعي يبقي ملهاش نفس تحضر افراح انا:: وانتي ليه ما ذنتيش عليها يعني امي:: اتنبح صوتي معاها، بس منغير فايدة انا:: وهنسيبها وحدها هنا؟ امي:: لاء متخافش هي كويسة بس شوية وقت و هتنسي و تتعود انا:: طيب يلا انطري بقي *بعد ما مشيت امي انا :: كسم ياسمين علي حبها، طلعت كلبة، قال مش من مستواها، طلعتي كلبة فلوس ولا تسوي ( كنت هدمع) احا بقي انا اعيط عشانها في الاخر، لا انا لازم اثبتلها اني احسن منها و من ادهم خطيبها العلق مليون مرة، [I]يوم السفر[/I] انا:: برضو مصرة انك تقعدي لوحدك؟ سما:: متخافش يا شرف انت هتقعده يومين مش سنة يعني انا:: ماشي بس اوعي نرجع نطب عليكي بتعملي حاجه كدا كدا، اتعلمي مني محدش عارف يمسك عليا حاجه لغاية دلوقتي سما:: هههه مانت بيئة هقول ايه يلا امشي امشي ركبت العربية انا و ابويا و امي و ابويا صمم يسوق عشان خايف مني اسوق بسرعة و امي شبطت زي العيال تركب قدام و انا قاعد ورا، بعد عشر دقايق و احنا علي الطريق و انا برغي مع ابويا و انكش امي، و مرة واحدة لاقيت حاوية ماشية معاكس و دخلت فينا من قدام فقدت الوعي و محستش بحاجة بعد كدا..... [HR][/HR] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
انيك افكارك
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل