الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
اول البدايه
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 242367" data-attributes="member: 2674"><p>كان عندي جاره اسمها هاله ،، و كانت متجوزة و جوزها بيسافر كتير و بييجي كل فترة ، و كان عندها ٣٦ سنة ، بيضا و كيرڤي من النوع اللي طيزها كبيره اوي و كتفها صغير و ساكنه في الشقه اللي في وشنا علي طول ،، الباب في الباب </p><p></p><p>شوفتها مره من شباك المطبخ بتاعنا كان طالل علي شباك حمامها ، كانت بتغير و شوفتها ملط كانت جامده اوي ، و من كتر ما كنت مندهش من جمال اللي ببص عليه ، ملاحظتش أنها شافتني ،، و قفلت الشباك و هي متعصبه شويه .. </p><p></p><p>المهم قعدت فترة اشوفها احط وشي في الأرض ، و كنت خايف لتعمل مشكله </p><p></p><p>فا قولت اعتذرلها ،، فا في مره كانت نازله قابلتها و و احنا نازلين قولتلها حقك عليا انا اسف اني بصيت عليكي بس كان غصب عني ، انا عيني جت عليكي و لقيتك كدا مقدرتش اشيل عيني من عليكي ..</p><p></p><p>ردت و قالتلي ولا يهمك خلاص محصلش حاجة و اعتبر اللي انت شوفته لحظة حلوه عيشتها في سررك </p><p></p><p></p><p>بعدها بفتره ،، فيوم عيد ميلادي ال ٢٣ ،، مكنتش عامل عيد ميلاد ولا حاجة لكن اخويا نزل الصبح جابلي تورته ،، و جارتي هاله شافته و هو داخل و عرفت أنه عيد ميلادي ..</p><p></p><p>كنت أنا ساعتها في الشغل ، و و انا طالع لقيتها نازله ع السلم ، و قابلتني ع السلم و قالتلي كل سنة و انت طيب ، و انت ليك هديتك عندي ، هروح مشوار و بعد ساعتين خبط عليا عشان تاخدها </p><p></p><p>المهم انا محطتش في بالي و قولت كويس اوي أنها نسيت الحوار اللي فات و الدنيا بقت تمام زي الاول ...</p><p></p><p>و دخلت خدت دوش عادي بعد الشغل و اكلت ، و نسيتها خالص ،، و ببص في الساعه بالصدفه لقيت ساعتين بالفعل عددو من بعد ما قابلتها ع السلم ..</p><p></p><p>قولت انزل اجيب سجاير و انا طالع اخبط اخد الهديه و اخش بيتنا تاني .. </p><p></p><p>المهم جيبت السجاير و طالع قومت مخبط عليها .. </p><p></p><p>فتحت لقيتها زي القمر و لابسه روب بنفسجي كدا بيلمع .. </p><p></p><p>و قالتلي خش بسرعه هوريك حاجة .. </p><p>انا خوفت خصوصا أن جوزها ساعات بييجي فجأة ، و ليكون دا كمين و جايبالي جوزها عشان الحوار الاولاني .. </p><p></p><p></p><p>المهم دخلت بعد ما شددتني ،، و قعدت علي الكنبه و هي قفلت باب الشقه .. </p><p></p><p></p><p>و لقيتها وقفت قدامي و شددت الروب من عليها لقيتها مللط قدام عيني </p><p></p><p>مكنتش مصدق ، كنت هموت من الصدمه و جمال جسمها ، و زبي وقف جامد فلحظه بقي زي الصخر .. </p><p></p><p>من غير اي كلام .. قامت مقلعاني هي بنفسها كل هدومي و انا كنت مصدوم .. </p><p></p><p>و كانت حالقه شعر كسها زي بتوع السكس كدا و سايبه مثلث حلو من الشعر شكله حلو اوووي</p><p></p><p>و سالتها ينفع امسك جسمك ؟ </p><p>قامت زقتني ع الكنبه و لقيتها رمت نفسها عليا </p><p></p><p>بجد كانت حاجة جميله اووووي </p><p></p><p>و فلحظة لقيت زبي اتزحلق جوا حاجة ، كنت فاكر دا بين رجليها لحد ما حسيت بزفلطه كدا ، اتاري زبي اتزحلق جوا كسها</p><p></p><p>و عليها بقا .. قعدت انيك فيها بتاع ساعه ،، </p><p>و كل ما اجيب زبي مينامش من كتر الحرمان .. </p><p></p><p>و تقوم هي تتناك علي زبي تاني و تالت </p><p></p><p>و كنت اول مره اشوف واحده بتجيب حرفيا ..</p><p>كانت تترعش كدا ، و تترعش في عز ما انا بنيكها </p><p></p><p>يومها مقدرش انسي ،،، هي جابت ٩ مرات </p><p>و انا جيبت فكسها ٥ مرات .. </p><p></p><p>بعد ما خلصنا قالتلي دي كانت هديتك </p><p>و اديتني رقم تليفونها و قالتلي اي وقت تحتاجني اتصل بيا .. </p><p></p><p>للاسف جوزها جه بعدها بيومين و اتفاجئت أنها سافرت معاه لما مشي ، و أجر الشقه لناس تانيه ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 242367, member: 2674"] كان عندي جاره اسمها هاله ،، و كانت متجوزة و جوزها بيسافر كتير و بييجي كل فترة ، و كان عندها ٣٦ سنة ، بيضا و كيرڤي من النوع اللي طيزها كبيره اوي و كتفها صغير و ساكنه في الشقه اللي في وشنا علي طول ،، الباب في الباب شوفتها مره من شباك المطبخ بتاعنا كان طالل علي شباك حمامها ، كانت بتغير و شوفتها ملط كانت جامده اوي ، و من كتر ما كنت مندهش من جمال اللي ببص عليه ، ملاحظتش أنها شافتني ،، و قفلت الشباك و هي متعصبه شويه .. المهم قعدت فترة اشوفها احط وشي في الأرض ، و كنت خايف لتعمل مشكله فا قولت اعتذرلها ،، فا في مره كانت نازله قابلتها و و احنا نازلين قولتلها حقك عليا انا اسف اني بصيت عليكي بس كان غصب عني ، انا عيني جت عليكي و لقيتك كدا مقدرتش اشيل عيني من عليكي .. ردت و قالتلي ولا يهمك خلاص محصلش حاجة و اعتبر اللي انت شوفته لحظة حلوه عيشتها في سررك بعدها بفتره ،، فيوم عيد ميلادي ال ٢٣ ،، مكنتش عامل عيد ميلاد ولا حاجة لكن اخويا نزل الصبح جابلي تورته ،، و جارتي هاله شافته و هو داخل و عرفت أنه عيد ميلادي .. كنت أنا ساعتها في الشغل ، و و انا طالع لقيتها نازله ع السلم ، و قابلتني ع السلم و قالتلي كل سنة و انت طيب ، و انت ليك هديتك عندي ، هروح مشوار و بعد ساعتين خبط عليا عشان تاخدها المهم انا محطتش في بالي و قولت كويس اوي أنها نسيت الحوار اللي فات و الدنيا بقت تمام زي الاول ... و دخلت خدت دوش عادي بعد الشغل و اكلت ، و نسيتها خالص ،، و ببص في الساعه بالصدفه لقيت ساعتين بالفعل عددو من بعد ما قابلتها ع السلم .. قولت انزل اجيب سجاير و انا طالع اخبط اخد الهديه و اخش بيتنا تاني .. المهم جيبت السجاير و طالع قومت مخبط عليها .. فتحت لقيتها زي القمر و لابسه روب بنفسجي كدا بيلمع .. و قالتلي خش بسرعه هوريك حاجة .. انا خوفت خصوصا أن جوزها ساعات بييجي فجأة ، و ليكون دا كمين و جايبالي جوزها عشان الحوار الاولاني .. المهم دخلت بعد ما شددتني ،، و قعدت علي الكنبه و هي قفلت باب الشقه .. و لقيتها وقفت قدامي و شددت الروب من عليها لقيتها مللط قدام عيني مكنتش مصدق ، كنت هموت من الصدمه و جمال جسمها ، و زبي وقف جامد فلحظه بقي زي الصخر .. من غير اي كلام .. قامت مقلعاني هي بنفسها كل هدومي و انا كنت مصدوم .. و كانت حالقه شعر كسها زي بتوع السكس كدا و سايبه مثلث حلو من الشعر شكله حلو اوووي و سالتها ينفع امسك جسمك ؟ قامت زقتني ع الكنبه و لقيتها رمت نفسها عليا بجد كانت حاجة جميله اووووي و فلحظة لقيت زبي اتزحلق جوا حاجة ، كنت فاكر دا بين رجليها لحد ما حسيت بزفلطه كدا ، اتاري زبي اتزحلق جوا كسها و عليها بقا .. قعدت انيك فيها بتاع ساعه ،، و كل ما اجيب زبي مينامش من كتر الحرمان .. و تقوم هي تتناك علي زبي تاني و تالت و كنت اول مره اشوف واحده بتجيب حرفيا .. كانت تترعش كدا ، و تترعش في عز ما انا بنيكها يومها مقدرش انسي ،،، هي جابت ٩ مرات و انا جيبت فكسها ٥ مرات .. بعد ما خلصنا قالتلي دي كانت هديتك و اديتني رقم تليفونها و قالتلي اي وقت تحتاجني اتصل بيا .. للاسف جوزها جه بعدها بيومين و اتفاجئت أنها سافرت معاه لما مشي ، و أجر الشقه لناس تانيه .. [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
اول البدايه
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل