الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
بداية النهاية "الجزء الثالث"
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="شيتووس" data-source="post: 202568"><p>اسف يخواتي علي التاخير بس انا شغال شغلانتين ف مش بايدي التاخير لو عليا عاوز انزل كل يوم جزء حقكو عليا</p><p>ييلا نبدا</p><p> </p><p> الجزء الثالث</p><p>وقفنا لما كنت قاعد مع لينا وابويا رن وقالي امك ف المستشفي</p><p>انا :شكل ابوكي ناوي علي خراب</p><p>لينا:ف اي</p><p>انا :امي ف المستشفي</p><p>قمت خت الحاجه وسبت حساب الحاجه وطلعت دورت المكنه ومشيت ولينا جت ورايا بالعربيه وصلت ودخلت لقيتو برا العنايه ولقيت الدكتور خارج</p><p>انا:طمني يدكتور</p><p>الدكتور:انت مين</p><p>انا:يعم بدين امك هو دا وقتو انا ابنها</p><p>الدكتور:طب اهدي بس هي جتلها ازمه وشويه وهتبقا بخير</p><p>انا:طب ممكن اشوفها</p><p>الدكتور:اه ممكن بس بلاش ازعاج جمبها</p><p>انا:تمام</p><p>جيت اخش لقيت ابويا داخل</p><p>انا:خليك</p><p>ابويا:عاوز اشوفها</p><p>انا:قلت خليك</p><p>سبته ودخلت</p><p>انا:الف سلامه عليكي ينور عيني</p><p>امي:** يسلمك يحبيبي شوفت الي ابوك عملو</p><p>انا:اه ي امي</p><p>امي :سامحه يابني</p><p>انا:ازاي ...؟! قوليلي ازاي بعد كل دا</p><p>امي:عشان خاطري يابني انا حاسه اني مش هكمل عيش مع ابوك وانسا الي فات</p><p>انا:لي بتقولي كداا بس انا مقدرش اعيش من غيرك انتي كل حاجه ليا امي وصحابي واخواتي وكل حاجه ليا اوعي تقولي كدا تاني(بدات اعيط)انا مقدرش اعيش من غيرك .......امي....ماماا ماماااااا يدكتوررررررررر الحقني بسرعهه</p><p>الدكاتره دخلو ييشوفها وخرجوني وطلع الدكتور</p><p>انا:طمني يدكتور</p><p>الدكتور:شد حيلك البقاء***</p><p>انا:انت بتقول اي انت اتهبلت</p><p>زقيتو عشان اخشلها مسكوني ومنعوني جالي انهيار عصبي واغما عليا</p><p></p><p>ف اوضه ضلكه وقاعد علي كرسي وفي طربيظه قدامي وجنبها كرسي الباب اتفتح ودخل واحد واحد اي دا انا دخل وقعد</p><p>انا:انت مين</p><p>الشخص:انا انت بس دخل عقلك</p><p>انا:يعن احنا جوا عقلي</p><p>انا٢:ايوا انت هتفضل كدا مش هتفوق ولا اي</p><p>انا:انا مس عاوز افوق كل حاجه كنت عايش ليها راحت اعيش لمين</p><p>انا٢:عيش لنفسك ف حجات كتير لازم نعملها انت عشان بتساعد ده وبتقف جنب دا الناس مفكرينك طيب وكانو بيجو عليك اكتر من مره طلع الجبروت الي جواك الدنيا دي مش عاوزه الطيب هتمشي جنب الحيط هيهدوه علي دماغك لازم تمشي ف نص الطريق عشان يحترموك فوق بقق وعيش جبروت فووووووووق</p><p>فوقت ونا نايم علي السرير ولقيت جنبي لينا وابويا وهند وليزا</p><p>لينا:حمد***يحبيبي قلقتنا عليك</p><p>انا:انا بقالي قد اي</p><p>ليزا:يومين</p><p>انا:امي ادفنت ولا لسه</p><p>ابويا:ادفنت ومستنينك عشان نعمل عزا</p><p>انا:لا مفيش عزا ليزا شوف الدكتور فين عشان عاوز اخرج</p><p>ليزا:طب ارتاحح الاول ونطمن عليك انت لسه فايق</p><p>انا:ليزااا انا مش عاوز هري كتير انا قلت هخرج يلا</p><p>ليزا خرج</p><p>هند:انت عاوز تخرج لي انت لسه تعبان</p><p>انا:ملكيش دعوه يست</p><p>ابويا:اتكلم مع مرات ابوك عدل</p><p>برقتلو سكت</p><p>انا:لينا معاكي العربيه</p><p>لينا:ايوا</p><p>انا:طب يلا عشان تروحيني</p><p>ابويا:انت هتيجي الفيلا معانا</p><p>انا:لا انا عيش ف البيت الي اتربيت فيه ومش عاوز نقاش</p><p>خرجت وركبت العربيه انا ولينا وليزا وطلعنا المدافن قعدت مع امي وحكيت معاها شويه وخرجت</p><p>انا:يلا</p><p>لينا:يلا</p><p>مشينا ودوني البيت وكانو عاوزين يقعدو معايا بس انا رفضت بعد منزلو ومشيو طلعت شنطه سفر صغيره وشنطه كبيره وفتحت الصغيره حطيت فيها هدومي وفتحت الكبيره كان فيها فلوس كتير اوي فلوس مصالح</p><p>انا:كدا بدايه نهايتكو</p><p>خت الشنطين ومشيت واختفيت سنه كامله</p><p></p><p>ف الفيلا عند ابويا بيتكلم ف الفون</p><p>ابويا:ازاي يعني مش ظاهرر بقاالو اكتر من سنه محدش عارف يوصلوو اسمع معاك اسبوع ودا اخرك لو ملقتوش اعتبر انت والي شغالين معاك ف عداد الاموات قفل ف وشو ورما الفون</p><p>هند:اي يحبيبي لسه ملقتوش</p><p>ابويا:لا لسه</p><p>هند:انشاء***هتلاقيه</p><p>ابويا:قومي شوفي بنتك بقالها كتير قافله علي نفسها</p><p>هند:حاضر</p><p>قامت وراحت الاوضه بتاعت لينا وخبطت</p><p>لينا:اتفضل</p><p>هند فتحت ودخلت:اي يحبيبتي بقااك كتير قافله علي نفسك ولا بتاكلي ولا بتشربي لي عامله ف نفسك كدا</p><p>لينا:عشان سيف يماما بقالو سنه مختفي ونا خايفه عليه اوي</p><p>هند:متقلقيش يروحي بابا باعت ناس يدورو عليه واسبوع وهيكون معاكي بس لما يجي يلاقيكي كدا هيزعل لازم ناكل ونهتم بنفسنا شويه عشان ميجيش يزعل</p><p>لينا:حاضر يماما</p><p>عندي انا ف شرم الشيخ</p><p>قاعد علي البحر وبفتكر الي حصل معايا وغير حياتي</p><p></p><p>فلاش باك</p><p>بعد مخت الشنط طلعت فوني ورنيت علي واحد كنا بنعمل مصالح مع بعض</p><p>انا:الو</p><p>صقر(دا اسمو عرباوي من شرم الشيخ ابوه يبقا شيخ القبيله بتاعتهم وليهم ف كل حاجه سلاح مخدرات اثار )اي يخوي كيفك</p><p>انا:مش بخير يخويا</p><p>صقر :اي صار يخوي حاكيني</p><p>انا:حكتلو كل حاجه حصلت معايا</p><p>صقر :ايش بدك تسوي ونا معاك</p><p>انا:تسلم يخويا اما اشوفك هعرفك انا هعمل اي</p><p>صقر:تمام يخوي هبعت ليك سياره تجيب هنه عندي</p><p>انا:بقولك يصقر احنا هنقعد مع بعض كتير ف اتكلم عادي عشان بجض من الطريقه دي</p><p>صقر:خلصصانه يوحش</p><p>انا:ايوا كدا</p><p>صقر:هبعتلك عربيه تجيب عندي اول متكون تحت البيت هكلمك</p><p>انا:خلاص مستنيك يلا سلام</p><p>قفلت معاه وظبط نفسي وقفلت الشقه وفضلت قاعد عدا ساعتين وهو كلمني قاالي العربيه تحت نزلت ركبت ووطلعني علي شرم الشيخ وصلت وقابلت صقر</p><p>صقر :محدش يعزيك يخويا واحشني اوي وربنا</p><p>انا:وانت اكتر يخويا بص احنا هنعمل............</p><p>صقر:يديني انت كدا هتفشخ السوق</p><p>انا:وهو دا المطلوب معايا ولا اي</p><p>صقر:معاك طبعا تعاله اوديك الشاليه بتاعك تريح شويه وبليل نسهر سوء</p><p>انا:يلا</p><p>اتحركنا ورحنا الشاليه كان حاجه فوق الخيال</p><p>اانا:اي كل دا يابني انا عاوز اوضه واحده بس اي كل الاوض دي</p><p>صقر:اقل حاجه تلقي بيك يخويا بص التلاجه مليانه اكل وعصاير وكل حاجه</p><p>انا:تمام المهم عاوز اغير دولارات</p><p>صقر:كام</p><p>انا:اتنين مليون</p><p>صقر:ثانيه بس لو الي ف بالي هنيكك</p><p>انا:هو الي ف بالك</p><p>صقر:احا انت مصرفتش من اخر مصلحه</p><p>انا:ايوا هتغيرهم ولا اي</p><p>صقر:هغيرهم هما فين</p><p>انا:ف الشنطه دي</p><p>صقر:تمام هجيلك بليل</p><p>خد الفلوس ومشي ونا طلعت حطيت هدومي ف الدولاب صحيت علي الساعه٧ خدت دش ولبست شوررت جينز كحلي وتيشرت اسود وكوت اسود وساعه جلد بني وخاتمين وانسيال وسلسله طويله وفيها دلايه خنجر فضه صغير نزلت البار فتحت التلاجه لقيت كل حاجه تتخيلها لقيت فيها ازازتين وسكي وشكلهم رايق نيك طلعت واحده وطلعت تلج ولقيت علبه خشب فوق التلاجه فتحتها لقيت فيها نص فرش حشيش ودفترين بفره</p><p>انا:احا يصقر حتي دي عامل حسابك</p><p>لفيت سجاره وصبيت كاس وطلعت اتمشي علي البحر شويه للحد ملقيت صقر كلمني وقال ان هو ف الشاليه رجعتلو</p><p>صقر:اي يبني كنت فين</p><p>انا:لفيت سجاره وطلعن اشربها ععلي البحر فكك انت عملت اي</p><p>صقر:غيرت الفلوس والشنط اهي</p><p>انا:كام دول</p><p>صقر:٣٤ مليون</p><p>انا:تمام بس انت جايبهم ف شنط كتير لي</p><p>صقر:كل اتنين مليون ف شنطه</p><p>انا:طب كويس اوي ف معرض عربيات هنا كويس</p><p>صقر:اه في واحد معرفه هنا بنتعامل معاه علي طول</p><p>انا:طب يلا نروحلو</p><p>خت الفلوس وحطتها ف اوضه وقفلت عليهم وخت شنطه واحده وطلعت انا وصقر ركبنا العربيه والمعرض واشتريت عربيه (gClass2021)وكانت جميله اوي وشيك استلمت العربيه وطلعت انا وصقر</p><p>انا:طير انت انا هنزل اسهر شويه وظبط مع الناس عشان نابلهم</p><p>صقر:خلاص هكلمك بكرا بليل لو حاجه حصلت كلمني علي طول</p><p>انا:تمام</p><p>طلعت بالعربيه وقعدت الف شويه ودخلت عند ديسمو والجارد خدو العربيه يركنوها ودخلت جوا قعدت علي طربيظه وطلعت حته حشيش لفيت سجارتين وطلبت اتنين هنكال وفضلت قاعد اتفرج علي البهلونات الي ف المكان لحد ملقيت واحد بيخبط علي كتفي لقيتو جارد</p><p>الجارد :لو سمحت اتفضل معايا الهانم عاوزاك</p><p>انا:روح قول للهانم شيتوس مبيروحش لحد</p><p>الجارد:مش هينفع لازم تيجي معايا بعد ازنك</p><p>انا:روح يابني زقيتو</p><p>بعد شويه لقيت واحده جايه عليا حاجه كداا متوصفش زي هيفاء وهبي بس علي اجمد</p><p>هي:يعني انا ابعت حد يجيب عشان تشرب معايا كاس ترفض تيجي</p><p>انا:وانا اجي لي اصلا انتيي تعرفيني</p><p>هي:اه اعرفك وعيني عليك من زمان اوي يسيف</p><p>انا:اهاا سيف قلتيلي بصي الاسم دا ميعرفوش الي ناس تتعد علي اليد بظبط ف انتي تعرفيني كويس ها تعرفي اي تاني</p><p>هي:فاكر لما كنت بتحل مشكله ليزا ف الكافيه عند مصطفي</p><p>انا:هو انتي الي حاسبتي</p><p>هي:ايوا</p><p>انا:طب اسمك اي</p><p>هي: نور</p><p>انا:وعاوزه اي بقا</p><p>نور:بكرا هتعرف المهم عاوزين نحتفل دنا اعرف انك ف الاحتفلات اييي طلقه</p><p>انا:ههههه خلصانه</p><p>طلبت ازازتين جاك دانل وواحده فوديكا ولفيت جوانين علي الجد وفضلت انا وهي ونصرب سوا وخليتها تمشي الجاردات وفضلنا نضرب سوا لحد مسكرت خالص ختها وطلعت</p><p>انا:انتي هتروحي فين</p><p>نور:هاجي معاك</p><p>انا:مش هينفع تيجي انتي سكرانه ونا خربنا كدا هنبوظ الدنيا</p><p>نور:متسيب الدنيا تبوظ يعمم متبقاش بارد</p><p>انا:خلاص مش هبقا بارد يلا</p><p>ركبنا العربيه وصلنا ركنت ونزلت دخلت الشاليه طلعنا الاوضه عملنا المصمار التمام(مش بعرف اكتب جنس)صحيت الصبح لقتها نايمه ملج ونا كزالك قمت خت دوش ولبست ونزلت عملت قهوه وقعدت اقكر هعمل اي ف الي جاي</p><p>لحد ملاقيتها نازله علي السلم</p><p>انا:اي يقمر نقول صباحيه مباركه😂😂</p><p>نور:بس بقاا</p><p>انا:انا مش عارف ازاي عندك 30 سنه</p><p>نور:عادي</p><p>انا:طب قومي يلا ننزل نشتري شويه حجات</p><p>نور: اوكاي</p><p>دخلت الاوضه حت فلوس وخرجت</p><p>انا:يلا</p><p>نور:يلا</p><p>ركبنا العربيه ولفينا شويه ولقيت مول نزلت اشتريت لبس كتير وجبت تلفون وطلعت خط عشان كنت قافل تللفوني وجبت لبس ل نور ورجعنا</p><p>نور:انا تعبت اوي</p><p>انا:مقلتليش بقا شغاله اي</p><p>نور:كل حاجه وعاوزاك معايا</p><p>انا:كل حاجه امم</p><p>نور:قلت اي</p><p>انا:سبيني اظبطها</p><p>نور:تمام</p><p>قعدنا نرغي ونضحك شويه ولفيت جوانين لقيت صقر داخل عليا</p><p>صقر:نور هانم..؟؟؟</p><p>نور:اي يصقر تعال اقعد</p><p>صقر:انا مش فاهم حاجه</p><p>انا:هفهمك بعدين المهم فين الناس الي هقابلهم</p><p>صقر:مستنينك ونور هنام شخص منهم</p><p>انا:امم قلتلي طب يلا</p><p>طلعنا اتحركناا وصلنا مطعم وكان فاضي خالص مكنش فيه الي طربيظه واحده توقعت ان المطعم كان محجوز دخلنا قعدنا</p><p>صقر :اعرفك</p><p>يوسف(ماسك شغل المخدرات بتاع العيله)</p><p>سعيد(ماسك الاثار والتهريب)</p><p>فارس(ماسك السلاح)</p><p>ونور(ماسكه الاموال)</p><p>انا:تمام كدا انا سيف ممكن اكون اصغر سننا فيكو بس دماغي توزن بلد ف ياريت محدش يستقل بيا لو سمحت عشان نبدا الشغل علي نضيف</p><p>سعيد:واي الي يخلينا نثق ف عيل احنا هنهزر يصقر</p><p>صقر:..</p><p>انا:بصي فتكر التمثالين الي مكنتوش عارفين تصرفوهم</p><p>سعيد:ايوا</p><p>نور:شيتوس الي مصرفهم</p><p>انا:فاكر الحشيش الكارف الي مكنتوش عارفين تبيعو ف السوق ي يوسف</p><p>يوسف:ايوا</p><p>صقر:شيتوس الي صرفو وباعو ب اعلي سعر كمان ومكنتش تتخيل انو يتباع بيه</p><p>انا:فين الكبير يصقر</p><p>صقر: كبير اي</p><p>انا:البابا بتاع القعده مهو كلو ماسك فرع فين بقا صاحب الافرع دي</p><p>صقر:برا مصر وجاي قريب</p><p>انا :انا بقا هشتغل اي</p><p>صقر :اختار اي فرع تشتغل فيه</p><p>انا:هشتغل ف كلو سلاح اثار مخدرات اموال</p><p>صقر:عنيا يخويا كل الشغل تحت رجلك</p><p>انا:تمام كدا هخطف مشوار كدا وجهزلي شحنتين سلاح يلا سلام</p><p>سباهم ومشيت قابلت واحد معرفه وصلني لنا بدو قابلت الشيخ بتاع القبيله عرفت انهم عاوزين سلاح رنيت علي صقر</p><p>انا:اي يصقر</p><p>صقر:انت فين</p><p>انا:مش مهم تعرف تعمل.........</p><p>صقر :يديني دي هتبقا ضربه معلم</p><p>انا:يلا يصقر</p><p>قفلت معاه وهو جاب السلاح وجه شيخ القبيله تمم عليه وطلع شنط الفلوس</p><p>انا:كام دول</p><p>الشيخ:عشرين اخضر</p><p>انا: تمام يلا يصقر خلي الرجاله تحط الشنط ف عربيتي وعربيتك</p><p>حطينا الشنط وخرجنا واحنا مشين سمعنا صوت انفجار</p><p>صقر بيبص ورا علي القبيله لقاها كلها نار :ضربه توجعع يخويا هههههه</p><p>انا:بس اي رائيك</p><p>صقر :دماغ الماظ</p><p>(انا افهمك عزيزي القاريء البدو دول مكنوش بدو دول ارهابين وعمالين بدو عشان يشترو السلاح ونا اما عرفت رنيت علي صقر قلتلو يجيب سلاح مضروب ويحط قنبله ف اخر صناديق السلاح ويكون قنبله منغير تايم وتنفجر ب رموت عن بعد</p><p>والسلاح الاصلي مجود ف العربيات علي الطريق)</p><p>انا:الرجاله فين</p><p>صقر:لسه قاعدين ف المطعم</p><p>انا:طب يلا نروحلهم</p><p>وصلنا ودخلت</p><p>سعيد :اي كنتو فين</p><p>انا:كنا بنعمل صفقه ب عشرين مليون دولار</p><p>فارس:بعتو السلاح لمين</p><p>انا:احنا مبعناش حاجه</p><p>صقر:هههههه</p><p>فارس:امال السلاح الي ختوه دول اي</p><p>انا:فهمهم يصقر</p><p>صقر حكاهم الي عملتو</p><p>فارس :احاااا يديني علي الفجر</p><p>انا:الفلوس دي هتتقسم ازاي</p><p>سعيد:الفلوس دي كلها بتاعتك</p><p>انا:لا انا ليا نسبه</p><p>سعيد:نسبه اي بس انت شلتنا من مصايب كتير</p><p>انا:ازاي</p><p>نور: انا هفهمك بص الارهابين دول كانو معطلين شغل كتير لينا وحطو علينا كزا حطه</p><p>انا:بس انا مش هاخد الفلوس دي كلها</p><p>صقر:لا حتاخدهم</p><p>انا:تمام</p><p>قعدت سنه علي كدا اصرف اثار ابيع مخدرات ابيع سلاح واخد نسبتي الي هي ٢٥%من كل شحنه لحد مبعت اول شحنه سلاح ليا رفعتني فوق بعديها بفتره اشتريت بيت ف اسيوط ولقيت تحتيه مقبره فرعونيه كلعت الاثار وبعتها والشحنه كلها كانت باسمي</p><p>خلصت السنه وبقي معايا مليار و ٥٠٠مليون دولار دا غير المصري</p><p>عوده فلاش باك</p><p>فوقت من سرحاني علي صقر</p><p>انا:اي يحبيبي</p><p>صقر:هتعمل اي الوقتي</p><p>انا:هنزل مصر هو القصر خلص</p><p>صقر:ايوا خلص وجبت العربيات الي طلبتها وحطتها ف القصر والحراسه كمان واقفين يعني القصر مش ناقص غيرك</p><p>انا :تمام اوي بص انا هشتغل ف مصر همسك الشغل الي هناك وهحتاجك معايا</p><p>صقر:تمام انا كدا كدا عمل حسابي ومحضر الشنط</p><p>انا:تمام يلا</p><p>ركبنا العربيه بتاعتي واتحركنا وصلنا عند القصر فعلا حاجه خرافه حاجه علي الطراز الروماني القديم والجرادات واقفين فتحولنا ودخلنا لقيت فعلا العربيات الي طبتها موجوده خمس عربيات (فيراري<em>لابورجيني</em>بورش<em>شفورليه كامورو</em>مرسيديس)ولقيت حته ريس ياباني ركنا دخلنا القصر من جوه كان حكايه</p><p>انا:صقر خلي اي حد يبقا يطلع الشنط انا هطلع انام عشان تعبان</p><p>صقر:تمام</p><p>طلعت نكت مصحتش الي تاني يوم الساعه ٢ الضهر خت دش فتحت الدولاب لقيت الهدوم لبست قميص اسود وبنطلون ابيض وجزمه جملي هاف وساعه رولكس جملي وخاتمين وانسيال وسلسله</p><p>نزلت ملقتش صقر فطرت ووخرجت ركبت المرسيديس وخرجت واول مخرجت لقيت لينا ف وشي (نعم عزيزي القاريء انا خليت القصر جنب قصر ابويا)</p><p>جت جر عبيا وفتحت الباب واترمت ف حضني جامد اويي</p><p>لينا:سبتني لي سبتني لوحدي لي انا قلتلك مليش حد لي تعمل فيا كدا هونت عليك</p><p>انا:اهدي تهدي طيب لفي اركبي</p><p>لفت وركبت اتحركت وصلنا كافيه وقعدنا</p><p>انا:ها عامله اي</p><p>لينا:مش تمام انت مش موجود وبقالك سنه محدش يعرف عنك حاجه قولي انت كنت فين وسبتني لي</p><p>انا:كنت مسافر كنت ببني نفس عشان اخد حقي</p><p>لينا:حقكك..من مين</p><p>انا:من ابويا الي هو ابوكي الي كان سبب ف موت امي</p><p>لينا تلفونها رن بصت فيه واتوترت :طب اهدي بس بص انا لازم امشي دلوقتي وهنتقابل تاني انت قاعد فين</p><p>انا:ف القصر الي جمبكو</p><p>لينا:قصر ...!؟</p><p>انا:انتي لسه هتببحلقي وبعدين مين الي بيكلمك</p><p>لينا:دا دا دا سلمي صحبتي عاوزاني عشان نازله تشتري حجات</p><p>انا:اهاا سلمي تمام تعالي اوصلك</p><p>لينا :يلا</p><p>وصلتها وطلعت المنطقه عندي كلو سلم علياا ورحبو بيا جامد وليزا سلم عليا واستقبلني وطلعنا قعدنا عندو ف السطح ودي مسمينها برصه</p><p>انا:يااه البرصه وحشتني اوي يخويا وانت كمان واحشني اوي يليزا</p><p>ليزا :وانت اكتر يخويا بس اي الي غير فيك كدا</p><p>انا:دا حوار طويل اوي المهم عاوزك معايا عشان الي جاي فرم</p><p>ليزا:معاك</p><p>انا:عاوزك تقيل عشان الخفيف بيطير</p><p>تلفوني رن</p><p>انا:لفلنا جوانين كدا يعم الوووو</p><p></p><p>صقر:اي يابني انت غين</p><p>انا:ف مشوار وجاي المهم عملت اي ف الي قلتلك عليه</p><p>صقر:مش فاكر</p><p>انا:خخخخخخخ احا يعم</p><p>صقر:فكرني</p><p>انا:الاماكن الي هنعمل فيها مكابس الحشيش والمكان الي هنعمل فيه مصنع السلاح</p><p>ليزا:خخخخخ احاااا مكابس حشيش ومصنع سلاح</p><p></p><p></p><p>وهنا تكون نهايه الجزء الثالث انا اسف علي التاخير يخواتي بس انا فعلا طالع عيني ومبشوفش النوم انا شغال شغلانتين ورا بعض.</p><p>ادعولي</p><p>وياريت دا يدمج عشان الجزء التاني مندمجش</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="شيتووس, post: 202568"] اسف يخواتي علي التاخير بس انا شغال شغلانتين ف مش بايدي التاخير لو عليا عاوز انزل كل يوم جزء حقكو عليا ييلا نبدا الجزء الثالث وقفنا لما كنت قاعد مع لينا وابويا رن وقالي امك ف المستشفي انا :شكل ابوكي ناوي علي خراب لينا:ف اي انا :امي ف المستشفي قمت خت الحاجه وسبت حساب الحاجه وطلعت دورت المكنه ومشيت ولينا جت ورايا بالعربيه وصلت ودخلت لقيتو برا العنايه ولقيت الدكتور خارج انا:طمني يدكتور الدكتور:انت مين انا:يعم بدين امك هو دا وقتو انا ابنها الدكتور:طب اهدي بس هي جتلها ازمه وشويه وهتبقا بخير انا:طب ممكن اشوفها الدكتور:اه ممكن بس بلاش ازعاج جمبها انا:تمام جيت اخش لقيت ابويا داخل انا:خليك ابويا:عاوز اشوفها انا:قلت خليك سبته ودخلت انا:الف سلامه عليكي ينور عيني امي:** يسلمك يحبيبي شوفت الي ابوك عملو انا:اه ي امي امي :سامحه يابني انا:ازاي ...؟! قوليلي ازاي بعد كل دا امي:عشان خاطري يابني انا حاسه اني مش هكمل عيش مع ابوك وانسا الي فات انا:لي بتقولي كداا بس انا مقدرش اعيش من غيرك انتي كل حاجه ليا امي وصحابي واخواتي وكل حاجه ليا اوعي تقولي كدا تاني(بدات اعيط)انا مقدرش اعيش من غيرك .......امي....ماماا ماماااااا يدكتوررررررررر الحقني بسرعهه الدكاتره دخلو ييشوفها وخرجوني وطلع الدكتور انا:طمني يدكتور الدكتور:شد حيلك البقاء*** انا:انت بتقول اي انت اتهبلت زقيتو عشان اخشلها مسكوني ومنعوني جالي انهيار عصبي واغما عليا ف اوضه ضلكه وقاعد علي كرسي وفي طربيظه قدامي وجنبها كرسي الباب اتفتح ودخل واحد واحد اي دا انا دخل وقعد انا:انت مين الشخص:انا انت بس دخل عقلك انا:يعن احنا جوا عقلي انا٢:ايوا انت هتفضل كدا مش هتفوق ولا اي انا:انا مس عاوز افوق كل حاجه كنت عايش ليها راحت اعيش لمين انا٢:عيش لنفسك ف حجات كتير لازم نعملها انت عشان بتساعد ده وبتقف جنب دا الناس مفكرينك طيب وكانو بيجو عليك اكتر من مره طلع الجبروت الي جواك الدنيا دي مش عاوزه الطيب هتمشي جنب الحيط هيهدوه علي دماغك لازم تمشي ف نص الطريق عشان يحترموك فوق بقق وعيش جبروت فووووووووق فوقت ونا نايم علي السرير ولقيت جنبي لينا وابويا وهند وليزا لينا:حمد***يحبيبي قلقتنا عليك انا:انا بقالي قد اي ليزا:يومين انا:امي ادفنت ولا لسه ابويا:ادفنت ومستنينك عشان نعمل عزا انا:لا مفيش عزا ليزا شوف الدكتور فين عشان عاوز اخرج ليزا:طب ارتاحح الاول ونطمن عليك انت لسه فايق انا:ليزااا انا مش عاوز هري كتير انا قلت هخرج يلا ليزا خرج هند:انت عاوز تخرج لي انت لسه تعبان انا:ملكيش دعوه يست ابويا:اتكلم مع مرات ابوك عدل برقتلو سكت انا:لينا معاكي العربيه لينا:ايوا انا:طب يلا عشان تروحيني ابويا:انت هتيجي الفيلا معانا انا:لا انا عيش ف البيت الي اتربيت فيه ومش عاوز نقاش خرجت وركبت العربيه انا ولينا وليزا وطلعنا المدافن قعدت مع امي وحكيت معاها شويه وخرجت انا:يلا لينا:يلا مشينا ودوني البيت وكانو عاوزين يقعدو معايا بس انا رفضت بعد منزلو ومشيو طلعت شنطه سفر صغيره وشنطه كبيره وفتحت الصغيره حطيت فيها هدومي وفتحت الكبيره كان فيها فلوس كتير اوي فلوس مصالح انا:كدا بدايه نهايتكو خت الشنطين ومشيت واختفيت سنه كامله ف الفيلا عند ابويا بيتكلم ف الفون ابويا:ازاي يعني مش ظاهرر بقاالو اكتر من سنه محدش عارف يوصلوو اسمع معاك اسبوع ودا اخرك لو ملقتوش اعتبر انت والي شغالين معاك ف عداد الاموات قفل ف وشو ورما الفون هند:اي يحبيبي لسه ملقتوش ابويا:لا لسه هند:انشاء***هتلاقيه ابويا:قومي شوفي بنتك بقالها كتير قافله علي نفسها هند:حاضر قامت وراحت الاوضه بتاعت لينا وخبطت لينا:اتفضل هند فتحت ودخلت:اي يحبيبتي بقااك كتير قافله علي نفسك ولا بتاكلي ولا بتشربي لي عامله ف نفسك كدا لينا:عشان سيف يماما بقالو سنه مختفي ونا خايفه عليه اوي هند:متقلقيش يروحي بابا باعت ناس يدورو عليه واسبوع وهيكون معاكي بس لما يجي يلاقيكي كدا هيزعل لازم ناكل ونهتم بنفسنا شويه عشان ميجيش يزعل لينا:حاضر يماما عندي انا ف شرم الشيخ قاعد علي البحر وبفتكر الي حصل معايا وغير حياتي فلاش باك بعد مخت الشنط طلعت فوني ورنيت علي واحد كنا بنعمل مصالح مع بعض انا:الو صقر(دا اسمو عرباوي من شرم الشيخ ابوه يبقا شيخ القبيله بتاعتهم وليهم ف كل حاجه سلاح مخدرات اثار )اي يخوي كيفك انا:مش بخير يخويا صقر :اي صار يخوي حاكيني انا:حكتلو كل حاجه حصلت معايا صقر :ايش بدك تسوي ونا معاك انا:تسلم يخويا اما اشوفك هعرفك انا هعمل اي صقر:تمام يخوي هبعت ليك سياره تجيب هنه عندي انا:بقولك يصقر احنا هنقعد مع بعض كتير ف اتكلم عادي عشان بجض من الطريقه دي صقر:خلصصانه يوحش انا:ايوا كدا صقر:هبعتلك عربيه تجيب عندي اول متكون تحت البيت هكلمك انا:خلاص مستنيك يلا سلام قفلت معاه وظبط نفسي وقفلت الشقه وفضلت قاعد عدا ساعتين وهو كلمني قاالي العربيه تحت نزلت ركبت ووطلعني علي شرم الشيخ وصلت وقابلت صقر صقر :محدش يعزيك يخويا واحشني اوي وربنا انا:وانت اكتر يخويا بص احنا هنعمل............ صقر:يديني انت كدا هتفشخ السوق انا:وهو دا المطلوب معايا ولا اي صقر:معاك طبعا تعاله اوديك الشاليه بتاعك تريح شويه وبليل نسهر سوء انا:يلا اتحركنا ورحنا الشاليه كان حاجه فوق الخيال اانا:اي كل دا يابني انا عاوز اوضه واحده بس اي كل الاوض دي صقر:اقل حاجه تلقي بيك يخويا بص التلاجه مليانه اكل وعصاير وكل حاجه انا:تمام المهم عاوز اغير دولارات صقر:كام انا:اتنين مليون صقر:ثانيه بس لو الي ف بالي هنيكك انا:هو الي ف بالك صقر:احا انت مصرفتش من اخر مصلحه انا:ايوا هتغيرهم ولا اي صقر:هغيرهم هما فين انا:ف الشنطه دي صقر:تمام هجيلك بليل خد الفلوس ومشي ونا طلعت حطيت هدومي ف الدولاب صحيت علي الساعه٧ خدت دش ولبست شوررت جينز كحلي وتيشرت اسود وكوت اسود وساعه جلد بني وخاتمين وانسيال وسلسله طويله وفيها دلايه خنجر فضه صغير نزلت البار فتحت التلاجه لقيت كل حاجه تتخيلها لقيت فيها ازازتين وسكي وشكلهم رايق نيك طلعت واحده وطلعت تلج ولقيت علبه خشب فوق التلاجه فتحتها لقيت فيها نص فرش حشيش ودفترين بفره انا:احا يصقر حتي دي عامل حسابك لفيت سجاره وصبيت كاس وطلعت اتمشي علي البحر شويه للحد ملقيت صقر كلمني وقال ان هو ف الشاليه رجعتلو صقر:اي يبني كنت فين انا:لفيت سجاره وطلعن اشربها ععلي البحر فكك انت عملت اي صقر:غيرت الفلوس والشنط اهي انا:كام دول صقر:٣٤ مليون انا:تمام بس انت جايبهم ف شنط كتير لي صقر:كل اتنين مليون ف شنطه انا:طب كويس اوي ف معرض عربيات هنا كويس صقر:اه في واحد معرفه هنا بنتعامل معاه علي طول انا:طب يلا نروحلو خت الفلوس وحطتها ف اوضه وقفلت عليهم وخت شنطه واحده وطلعت انا وصقر ركبنا العربيه والمعرض واشتريت عربيه (gClass2021)وكانت جميله اوي وشيك استلمت العربيه وطلعت انا وصقر انا:طير انت انا هنزل اسهر شويه وظبط مع الناس عشان نابلهم صقر:خلاص هكلمك بكرا بليل لو حاجه حصلت كلمني علي طول انا:تمام طلعت بالعربيه وقعدت الف شويه ودخلت عند ديسمو والجارد خدو العربيه يركنوها ودخلت جوا قعدت علي طربيظه وطلعت حته حشيش لفيت سجارتين وطلبت اتنين هنكال وفضلت قاعد اتفرج علي البهلونات الي ف المكان لحد ملقيت واحد بيخبط علي كتفي لقيتو جارد الجارد :لو سمحت اتفضل معايا الهانم عاوزاك انا:روح قول للهانم شيتوس مبيروحش لحد الجارد:مش هينفع لازم تيجي معايا بعد ازنك انا:روح يابني زقيتو بعد شويه لقيت واحده جايه عليا حاجه كداا متوصفش زي هيفاء وهبي بس علي اجمد هي:يعني انا ابعت حد يجيب عشان تشرب معايا كاس ترفض تيجي انا:وانا اجي لي اصلا انتيي تعرفيني هي:اه اعرفك وعيني عليك من زمان اوي يسيف انا:اهاا سيف قلتيلي بصي الاسم دا ميعرفوش الي ناس تتعد علي اليد بظبط ف انتي تعرفيني كويس ها تعرفي اي تاني هي:فاكر لما كنت بتحل مشكله ليزا ف الكافيه عند مصطفي انا:هو انتي الي حاسبتي هي:ايوا انا:طب اسمك اي هي: نور انا:وعاوزه اي بقا نور:بكرا هتعرف المهم عاوزين نحتفل دنا اعرف انك ف الاحتفلات اييي طلقه انا:ههههه خلصانه طلبت ازازتين جاك دانل وواحده فوديكا ولفيت جوانين علي الجد وفضلت انا وهي ونصرب سوا وخليتها تمشي الجاردات وفضلنا نضرب سوا لحد مسكرت خالص ختها وطلعت انا:انتي هتروحي فين نور:هاجي معاك انا:مش هينفع تيجي انتي سكرانه ونا خربنا كدا هنبوظ الدنيا نور:متسيب الدنيا تبوظ يعمم متبقاش بارد انا:خلاص مش هبقا بارد يلا ركبنا العربيه وصلنا ركنت ونزلت دخلت الشاليه طلعنا الاوضه عملنا المصمار التمام(مش بعرف اكتب جنس)صحيت الصبح لقتها نايمه ملج ونا كزالك قمت خت دوش ولبست ونزلت عملت قهوه وقعدت اقكر هعمل اي ف الي جاي لحد ملاقيتها نازله علي السلم انا:اي يقمر نقول صباحيه مباركه😂😂 نور:بس بقاا انا:انا مش عارف ازاي عندك 30 سنه نور:عادي انا:طب قومي يلا ننزل نشتري شويه حجات نور: اوكاي دخلت الاوضه حت فلوس وخرجت انا:يلا نور:يلا ركبنا العربيه ولفينا شويه ولقيت مول نزلت اشتريت لبس كتير وجبت تلفون وطلعت خط عشان كنت قافل تللفوني وجبت لبس ل نور ورجعنا نور:انا تعبت اوي انا:مقلتليش بقا شغاله اي نور:كل حاجه وعاوزاك معايا انا:كل حاجه امم نور:قلت اي انا:سبيني اظبطها نور:تمام قعدنا نرغي ونضحك شويه ولفيت جوانين لقيت صقر داخل عليا صقر:نور هانم..؟؟؟ نور:اي يصقر تعال اقعد صقر:انا مش فاهم حاجه انا:هفهمك بعدين المهم فين الناس الي هقابلهم صقر:مستنينك ونور هنام شخص منهم انا:امم قلتلي طب يلا طلعنا اتحركناا وصلنا مطعم وكان فاضي خالص مكنش فيه الي طربيظه واحده توقعت ان المطعم كان محجوز دخلنا قعدنا صقر :اعرفك يوسف(ماسك شغل المخدرات بتاع العيله) سعيد(ماسك الاثار والتهريب) فارس(ماسك السلاح) ونور(ماسكه الاموال) انا:تمام كدا انا سيف ممكن اكون اصغر سننا فيكو بس دماغي توزن بلد ف ياريت محدش يستقل بيا لو سمحت عشان نبدا الشغل علي نضيف سعيد:واي الي يخلينا نثق ف عيل احنا هنهزر يصقر صقر:.. انا:بصي فتكر التمثالين الي مكنتوش عارفين تصرفوهم سعيد:ايوا نور:شيتوس الي مصرفهم انا:فاكر الحشيش الكارف الي مكنتوش عارفين تبيعو ف السوق ي يوسف يوسف:ايوا صقر:شيتوس الي صرفو وباعو ب اعلي سعر كمان ومكنتش تتخيل انو يتباع بيه انا:فين الكبير يصقر صقر: كبير اي انا:البابا بتاع القعده مهو كلو ماسك فرع فين بقا صاحب الافرع دي صقر:برا مصر وجاي قريب انا :انا بقا هشتغل اي صقر :اختار اي فرع تشتغل فيه انا:هشتغل ف كلو سلاح اثار مخدرات اموال صقر:عنيا يخويا كل الشغل تحت رجلك انا:تمام كدا هخطف مشوار كدا وجهزلي شحنتين سلاح يلا سلام سباهم ومشيت قابلت واحد معرفه وصلني لنا بدو قابلت الشيخ بتاع القبيله عرفت انهم عاوزين سلاح رنيت علي صقر انا:اي يصقر صقر:انت فين انا:مش مهم تعرف تعمل......... صقر :يديني دي هتبقا ضربه معلم انا:يلا يصقر قفلت معاه وهو جاب السلاح وجه شيخ القبيله تمم عليه وطلع شنط الفلوس انا:كام دول الشيخ:عشرين اخضر انا: تمام يلا يصقر خلي الرجاله تحط الشنط ف عربيتي وعربيتك حطينا الشنط وخرجنا واحنا مشين سمعنا صوت انفجار صقر بيبص ورا علي القبيله لقاها كلها نار :ضربه توجعع يخويا هههههه انا:بس اي رائيك صقر :دماغ الماظ (انا افهمك عزيزي القاريء البدو دول مكنوش بدو دول ارهابين وعمالين بدو عشان يشترو السلاح ونا اما عرفت رنيت علي صقر قلتلو يجيب سلاح مضروب ويحط قنبله ف اخر صناديق السلاح ويكون قنبله منغير تايم وتنفجر ب رموت عن بعد والسلاح الاصلي مجود ف العربيات علي الطريق) انا:الرجاله فين صقر:لسه قاعدين ف المطعم انا:طب يلا نروحلهم وصلنا ودخلت سعيد :اي كنتو فين انا:كنا بنعمل صفقه ب عشرين مليون دولار فارس:بعتو السلاح لمين انا:احنا مبعناش حاجه صقر:هههههه فارس:امال السلاح الي ختوه دول اي انا:فهمهم يصقر صقر حكاهم الي عملتو فارس :احاااا يديني علي الفجر انا:الفلوس دي هتتقسم ازاي سعيد:الفلوس دي كلها بتاعتك انا:لا انا ليا نسبه سعيد:نسبه اي بس انت شلتنا من مصايب كتير انا:ازاي نور: انا هفهمك بص الارهابين دول كانو معطلين شغل كتير لينا وحطو علينا كزا حطه انا:بس انا مش هاخد الفلوس دي كلها صقر:لا حتاخدهم انا:تمام قعدت سنه علي كدا اصرف اثار ابيع مخدرات ابيع سلاح واخد نسبتي الي هي ٢٥%من كل شحنه لحد مبعت اول شحنه سلاح ليا رفعتني فوق بعديها بفتره اشتريت بيت ف اسيوط ولقيت تحتيه مقبره فرعونيه كلعت الاثار وبعتها والشحنه كلها كانت باسمي خلصت السنه وبقي معايا مليار و ٥٠٠مليون دولار دا غير المصري عوده فلاش باك فوقت من سرحاني علي صقر انا:اي يحبيبي صقر:هتعمل اي الوقتي انا:هنزل مصر هو القصر خلص صقر:ايوا خلص وجبت العربيات الي طلبتها وحطتها ف القصر والحراسه كمان واقفين يعني القصر مش ناقص غيرك انا :تمام اوي بص انا هشتغل ف مصر همسك الشغل الي هناك وهحتاجك معايا صقر:تمام انا كدا كدا عمل حسابي ومحضر الشنط انا:تمام يلا ركبنا العربيه بتاعتي واتحركنا وصلنا عند القصر فعلا حاجه خرافه حاجه علي الطراز الروماني القديم والجرادات واقفين فتحولنا ودخلنا لقيت فعلا العربيات الي طبتها موجوده خمس عربيات (فيراري[I]لابورجيني[/I]بورش[I]شفورليه كامورو[/I]مرسيديس)ولقيت حته ريس ياباني ركنا دخلنا القصر من جوه كان حكايه انا:صقر خلي اي حد يبقا يطلع الشنط انا هطلع انام عشان تعبان صقر:تمام طلعت نكت مصحتش الي تاني يوم الساعه ٢ الضهر خت دش فتحت الدولاب لقيت الهدوم لبست قميص اسود وبنطلون ابيض وجزمه جملي هاف وساعه رولكس جملي وخاتمين وانسيال وسلسله نزلت ملقتش صقر فطرت ووخرجت ركبت المرسيديس وخرجت واول مخرجت لقيت لينا ف وشي (نعم عزيزي القاريء انا خليت القصر جنب قصر ابويا) جت جر عبيا وفتحت الباب واترمت ف حضني جامد اويي لينا:سبتني لي سبتني لوحدي لي انا قلتلك مليش حد لي تعمل فيا كدا هونت عليك انا:اهدي تهدي طيب لفي اركبي لفت وركبت اتحركت وصلنا كافيه وقعدنا انا:ها عامله اي لينا:مش تمام انت مش موجود وبقالك سنه محدش يعرف عنك حاجه قولي انت كنت فين وسبتني لي انا:كنت مسافر كنت ببني نفس عشان اخد حقي لينا:حقكك..من مين انا:من ابويا الي هو ابوكي الي كان سبب ف موت امي لينا تلفونها رن بصت فيه واتوترت :طب اهدي بس بص انا لازم امشي دلوقتي وهنتقابل تاني انت قاعد فين انا:ف القصر الي جمبكو لينا:قصر ...!؟ انا:انتي لسه هتببحلقي وبعدين مين الي بيكلمك لينا:دا دا دا سلمي صحبتي عاوزاني عشان نازله تشتري حجات انا:اهاا سلمي تمام تعالي اوصلك لينا :يلا وصلتها وطلعت المنطقه عندي كلو سلم علياا ورحبو بيا جامد وليزا سلم عليا واستقبلني وطلعنا قعدنا عندو ف السطح ودي مسمينها برصه انا:يااه البرصه وحشتني اوي يخويا وانت كمان واحشني اوي يليزا ليزا :وانت اكتر يخويا بس اي الي غير فيك كدا انا:دا حوار طويل اوي المهم عاوزك معايا عشان الي جاي فرم ليزا:معاك انا:عاوزك تقيل عشان الخفيف بيطير تلفوني رن انا:لفلنا جوانين كدا يعم الوووو صقر:اي يابني انت غين انا:ف مشوار وجاي المهم عملت اي ف الي قلتلك عليه صقر:مش فاكر انا:خخخخخخخ احا يعم صقر:فكرني انا:الاماكن الي هنعمل فيها مكابس الحشيش والمكان الي هنعمل فيه مصنع السلاح ليزا:خخخخخ احاااا مكابس حشيش ومصنع سلاح وهنا تكون نهايه الجزء الثالث انا اسف علي التاخير يخواتي بس انا فعلا طالع عيني ومبشوفش النوم انا شغال شغلانتين ورا بعض. ادعولي وياريت دا يدمج عشان الجزء التاني مندمجش [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
بداية النهاية "الجزء الثالث"
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل