• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس بداية فاسد (1 مشاهد )

M

Maherzohir

ضيف
البدايه مش هيكون فيها جنس كتير (تمهيد )
في يوم من الايام وانا عندي 20 سنه ، وكنت تعبت خلاص من كتر ممارسة العادة السرية ،
لقيت جارتي بتنادي عليا قدام الناس كلها عادي
اسمها لمياء ، عندها 42 سنه ، معاها بنت 4 سنين ،
زيها زي اي ست بلدي عادي ، جسم مليان ، صدر كبير ، هانش كبير ، بيضا ، في المجمل هي ست جمالها عادي مقبولة يعني

لقيتها بتنادي عليا وبتقولي ماهر ازيك عامل اي ؟؟

انا زي الفل ، انتي اخبارك اي ؟، وجوز عم سالم عامل اي ؟ .

ردت احنا كلنا زي الفل لو سمحت انا كنت محتاجك تيجي تعملي النت دا انا زهقت منه

قولتلها حاضر انا جاي

وروحت عملتلها النت كان الراوتر بيعلق عندها
شكرتني ونزلت مشيت

هي ديما بتكلمني كلام عادي جدا
في يوم لقيتها بتكتبلي علي الواتس اب ماهر انت فين ؟!
قولتلها انا برا وراجع البيت خير في اي
قالتلي وانت داخل ع البيت قولي
قولتلها حاضر وفعلا لما قربت من بيتنا كلمتها لقتها وقفت فب في بلكوناتها ولما انا طلعت بقولها اي ياستي في اي بقا

قالتلي كنت عايزة اشوفك ، قولتلها بجد في اي
قالتلي بحلفان انها كانت عايزة تشوفني

انا طبعا استغربت جدا ومبقتش فاهم حاجه

فبقولها ينفع نتكلم في التليفون قالتلي طب استني انيم البنت ونتكلم

لقتها بتتصل بيا وبتقولي الوو بصوات واطي كدا
رديت قولتلها الو شوفتيني ياستي

ردت وقالت اه بجد شكرا جدا

انا : كنتي عايزة تشوفيني ليه بقا
هي : بصراحه مش عارفه بس بحب اشوفك انت راجل كدا وجدع وعمري ماطلبت منك طلب وردتني فيه

انا حسيت جوايا بحاجه غريبه ومشاعري بتتحرك وزي مايكون جسمي سخن وصوت نفسي بقا عالي

هي : مالك صوتك كدا ياواد
انا : عدلت نفسي ماله صوتي مانا كويس اهو
وفضلت تتكلم معايا وتحكيلي عن جوزها وقله اهتمامه بيها وانها اتجوزت مره قبل جوزها وكانت جوازة وتجربة وحشه جدا واتجوزت جوزها دلوقتي كبير وانها حملت منه بالعافيه

وبدءت تحكي قد اي هي محرومه من الحب والدلع والحنان

بعد ماسبتها تتكلم وتحكي كتير
قولتلها تعرفي انك زي القمر واي راجل يتمناكي

قالتلي بجد ياماهر طب انا عجبااك ؟
انا اتلبخت ومعرفتش ارد
لقتها بتقولي احنا صحاب وبقالي ساعتين برغي واحكيلك قولي الصراحه انا عجباك؟

قولتلها بصراحه انتي عجباني اووي اوووي
قالتلي بدلع وصوت في لذه انتصار كدا اووي اووي جدا يعني .
سمعتها وسكتت
قالتلي متتكسفش انا كمان انت عاجبني اووي اووي
هي قالت كدا ولقيت زبي وقف نار وبدءت ادعكه بالراحه

لقتها بتقول اووف دانت بتتعب بسرعه اووي
قولتلها لا بتعب اي عادي
لقتها بتقول أه بقولها مالك ،قالتلي يخربيتك صوت نفسك تعبني اووي كمل كمل وخلي صوتح يعلي اكتر
وانا زي ماكون مغيب فضلت اعلي صوتي وهي اهاتها ملت المكالمه وعمال انا العب في زبي وهي في كسها ومافيش غير اصوات بس زي مانكون مكسوفين نتكلم
لحد ماخلاص لقتها بتقول مره واحده نكني جامد هجيب نكني
هي قالت كدا كنت انا خلاص بنطر لبني وهي لقتها اااه اااه اااه ااااه وراحت معيطه وقافله
وروحت انا كمان نايم

نكمل الجزء الجاي
 
  • أعجبني
التفاعلات: Hulk098, K-a, ElMokh و 2 آخرين
K

K-a

ضيف
القصة حلوه بداية مش وحشة بس حاول تطول الاجزاء اكتر من كدة
 
  • أعجبني
التفاعلات: Maherzohir
M

Mr Eka

ضيف
القصة شكلها هتبقي جامدة
حاول تكبر الأجزاء وتقلل الجنس وتزود مشاهد مثيرة واكشن وكدا يعني
ومفيش مشكلة انك تخلي البطل هيرو أو سوبر مان دي رواية
 
  • أعجبني
التفاعلات: Maherzohir
ا

البرازيلى

ضيف
بدايةرايقة
بس ياريت يكون الجزء اكبر من كدا 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
 
  • أعجبني
التفاعلات: Maherzohir
M

Maherzohir

ضيف
الجزء التاني

بعد ما قفلت وهي بتعيط قعدت مضايق ومتكيف لاني كنت نطرت كميه لبن رهيبه

شوية لقتها بتتصل وبتقولي انا اسفه انا اول مره اعمل كدا ومعرفش عملت كدا ازاي

قولتلها اسمعيني يالمياء انا عارف انك محرومه وتعبانه وانا كمان وانا مش هفضحك وحبيتط وهكون سترك وامانك

قالتلي بجد هتحافظ عليا ومش هتشوفني وحشه

قولتلها عمري مااشوفك كدا
فلقتها بتقولي طيب متزعلش مني اني قفلت في وشك

قولتلها بشرط !
قالتلي شرط اي؟

قولتلها تثبتيلي انك بتحبيني ومأمنه ليا
قالتلي ازاي

قولتلها هتدخلي الحمام وتقلعي ملط وتجيبي خياره وتتصلي عليا ماسنجر فيديو وهتنطري لبنك قدامي

قالتلي لا طبعا ازاي هتكسف وعمري ماعملت كدا

قولتلها خلاص سلام انا كنت عارف اني مليش غلاوة عندك وانك بتتسلي

وقفلت
فضلت ترن وانا مش برد لحد بعد ربع ساعه لقتها بعتالي رساله بتقولي اتصل بيا فيديو ماسنجر انا في الحمام

اتصلت فيديو لقتها قالعه ملط وفي الحمام
اول ماشوفتها كدا زبري واقف نار

قالتله اووف يخربيت امك اي دا جسمك ملبن ياوثخه

لقتها بتعض شفايفها وبتقولي اي دا بتشتمني ليه

قولتلها بس ياكسمك فين الخيارة
قالتلي معنديش خيار

قولتلها العبي في كسك فضلت تلعب في كسها قدامي بالراحه وتتوجع بالراحه


لحد مابدءت شهوتها تزيد وتعلي وتقولي وريني زبرك
وريتها زبري وبدءت العب قدامها

وفي نص المكالمه وبعدت ماتأكدت انها هاجت فشخ

قولتلها بقولك اي انا هقفل

قالتلي ليه في اي
قولتلها مش متكيف انا كدا انا عايزك تتناكي بخيارة
قالتلي وغلاوتك ياروحي مافيش اوعدك المرة الجايه خلينا نكمل بقا
قولتلها لا سلام وقفلت
فضلت ترن وانا كنسل وتبعت تقولي ابوس ايدك رد تعبانه ارحمني
وانا مش برد لقتها باعته رساله بتقولي انا جبت علبه مسكرة افتح بقا
فتحت لقتها مدخله علبه مسكرة بتاعت الميكاب ونازله نيك في نفسها ورزع
انا سخنت جدا وبدءت العب في زبري جامد وهي تنيك في كسها جامد وتقولي نكني نكني نكني
وصوتها بقا عالي وسمعت صوت *** بيخبط علي الباب عندها وبيقولها عمتو عايز ادخل الحمام
وهي تنيك نفسها وتقولي ارزعني جامد ابوس رجلك
وبدءت تترعش وتنزل لبنها قدامي وتعيط وهي بتنزل وانا فضلت اااه اااه هنطر يابنت المعرصه ونطرت انا وهي سوا لبن كتير اووي
وقعدت في الارض علي الحمام وقالتلي انا مش عارفه انا عملت كدا ازاي انت عملت فيا اي جننتني انا اول مرة اتمتع كدا

قولتلها طيب جهزي نفسك علشان جايلك النهارده تتناكي ع سرير جوزك

قالتلي اي اللي انت بتقوله دا هدخل ابن اخويا الحمام واكلمك تاني
قولتلها ماشي بس اخرجي قدامه بالاندر والسنتيانه
وقفلت معاها
الجزء التالت هتكون المتعه فيه ملهاش حدود
 
  • أعجبني
التفاعلات: ليلي احمددد

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل