الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
بنات خالي الشراميط
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 238264" data-attributes="member: 2674"><p>اعرفكم بنفسي انا عمر عندي 18سنه كنا بنروح البلد كل اسبوع يوم الجمه والسبت وكنت لما بروح البلد بطلع اقعد مع بنت خالي اسمها مها هي اكبر مني بسنه فيه يورم روحنا فيه البلد وطلعت عند خالي مكنش فيه غير بنت خالي مها بس فلشقه انا دخلت وقلتلها ازيك وسلمت عليها وقلتها عاوز اقلك علي موضوع قلتلي قول قلتلها انا بحبك قلتلي الصراحه وانا كمان بحبك قلتلها بس فيه مشكله ممكن اقلك عليها قلتلي قول قلتلها انا بتعي مبيطولش يعنيمش هنخلف بس فيه واحد صحبي قلي ان امو دكتوره فقلها وقلتلو ان لازم حد يلعبلو فيه بس الي يلعبلو فيه تكون البنت الي بيحبها قلتلي وانت بتحبني قلتلها اه قلتلي انا هشعدك علشان بحبك قلتله يعني هتسعديني قلتلي اه قمت حضنها وقلتلها بحبك يا مها قلتلي يلا بقي عاوزه اعمل اكي قلتها يلا دخلتني الاوضه بتاعتها وقلعت وطلعت زبي وهي قلتلي هو ده قلتها اه قلتلي العبلك فيه ازاي يعني قلتلها هتمسكيه بادكي وتطلعيه لفوق وتنزليه لتحت قالت ماشي اول مامسكته زبي كبر وبقي زي الحديد قلتلي خلاص كبر اهو قلتله لا ده كده صغير قلتلي لا قلتلها ثواني وجبت التلفون بحثت وورتها اطول زب في العالم وكده قلتلي ماشي يلا قلتلي هو بيخش ازاي جواكيا انا هقلك قلتلها ارفعي التيشرت ده لفوق شويه كده ونزلي البنطلون لتحش شويه متخفيش مش هعمل حاجه فعلا عملت كده قلتلها لفي لفت بقت طيزها في وشي قمت قايم ودخلت ايدي فلشورت وفضلت العب في كسها لاتها بتصوت من الهيجان فحطيت ايدي التنيه علي بقها فسكتت وهاجت جامد شلت ايدي من علي كسها لاتها بتقلي اوعا انا ريحه اعمل اكل رحت ورها وقلعتها البنطلون ونزلت الشورت واعت الحس في كسها وبعد كده قلتلها في زيت اكل قلتلي اه قلتلها اتيه قلتلي ليه قلتلها اتي بس رحت علي خرم طيزها ودعكتو بلزيت وعلي زبي ودعكتو بردو بلزيت ودخلتو مره وحده في خرم طيزها صوتت جامد وبعد كده سكتت وقات اه اه اه اه اه براحه اه نيكني يعمر نكني يحبيبي اه اه اه اه نيك طيزي يحبيبي نكني اه اه اه اه اه حسيت اني هنزل قلتله لفي بسرعه وجبتهم جوا بقها وبلعتهم بعد مخلصت الاكل وطلعت قلتلي انت زبك كبر اهو قلتلها اه وانتي كسك جامد اوي قلتلي انا طيزي بتوجعني اوي قلتلها معلش استحملي قلتلها انا عاوز انيك اختك المتزوجه قلتلي ازاي قلتلها هنروح عندها البيت وناخد حبل معنا ونقلها اننا هنلعب لعبه وهنربتك ونربتها بلحبل ونقول الي يفك الحبل الاول يكسب وياخد فلوس مثلا 100 قلتلي ماشي نزلنا ركبنا العربيه بتاعتنا ورحنا عند بنت خالي اسمها دنيا فرحنا عند دنيا وطلعنا وسلمنا عايها وكده وقعدنا نهزر مع بعض قمت قايل تعلو نلعب لعبه قالت ايه هيا قلتلها هنجيب حبل ونربتك ونربتها بلحبل ونقول الي يفك الحبل الاول يكسب دنيا قالت ماشي ومها قالت ماشي نزلت جبت الحبل من العربيه وطلعت وربتهم هما الاتين وربت دنيا جدامد اوي وسبت كسها وطيزها وقلت لازم نحط حاجه علي باقو جبت قماشه وفتحت بقمهم وربت القماشه علشان ميتكلموش وكده وانا ربطها علشان دنيا متصوتش وانا بنكها ودنيا اساسا جوزها مسافر بقالو سنتين ونص يعني عاوزه تتناك من اي حد حتي لو من ابنها الصغير فقمت وقلعت البنطلون وطلعت زبي وقلعت دنيا البنطلون ودخلت زبي في كسها بسرعه حولت تبعد معرفتش علشان هيا مربوطه حولت تصوت معرفتش علشان انا رابط قماشه وفضلت ادخل زبي واطعلو في كسها وفكيت القماشه لقتها بتتاوه اه اه اه كسي اه اه براحه انت هتموتني براه اه اه اه اه اه لحد محست اني هجبهم وطلعت زبي من كسها وزقتها وقعتها عي الارض وحطيت زبي في بقها وطلعتو وجبتها علي وشها وفكيت الحبل وهيا دخلت تغسل وشها دخلت ورهاها وقفلت الباب فا مها فتحت الباب ودخلت وقفلتو تاني مها قالت ايه الي انا شوفتو بره ده هو كان بينيكك بس ده زبرو كبير صح انا جربتو يا دنيا قلعت هدومي وهما قلعو هدمهم ونزلو علشان يمصو زبي علشان يهيج تاني فزبي هاج وقامو هما الاتيني علشان انكهم فنمت علي الرض ودنيا قعدت علي زبي وفضلت نزله طلعه ومها بتلعت في كسها ودنيا عمله تتاوه اه كسي اه نيك كسي اه اه اه اه اه اه اه براحه عليا شويه اه فقامت من علي زبي ومسكت مها انها شويه في طيزها اول مدخلتو في طيزها جبتهم علطول وال** ده حصل</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 238264, member: 2674"] اعرفكم بنفسي انا عمر عندي 18سنه كنا بنروح البلد كل اسبوع يوم الجمه والسبت وكنت لما بروح البلد بطلع اقعد مع بنت خالي اسمها مها هي اكبر مني بسنه فيه يورم روحنا فيه البلد وطلعت عند خالي مكنش فيه غير بنت خالي مها بس فلشقه انا دخلت وقلتلها ازيك وسلمت عليها وقلتها عاوز اقلك علي موضوع قلتلي قول قلتلها انا بحبك قلتلي الصراحه وانا كمان بحبك قلتلها بس فيه مشكله ممكن اقلك عليها قلتلي قول قلتلها انا بتعي مبيطولش يعنيمش هنخلف بس فيه واحد صحبي قلي ان امو دكتوره فقلها وقلتلو ان لازم حد يلعبلو فيه بس الي يلعبلو فيه تكون البنت الي بيحبها قلتلي وانت بتحبني قلتلها اه قلتلي انا هشعدك علشان بحبك قلتله يعني هتسعديني قلتلي اه قمت حضنها وقلتلها بحبك يا مها قلتلي يلا بقي عاوزه اعمل اكي قلتها يلا دخلتني الاوضه بتاعتها وقلعت وطلعت زبي وهي قلتلي هو ده قلتها اه قلتلي العبلك فيه ازاي يعني قلتلها هتمسكيه بادكي وتطلعيه لفوق وتنزليه لتحت قالت ماشي اول مامسكته زبي كبر وبقي زي الحديد قلتلي خلاص كبر اهو قلتله لا ده كده صغير قلتلي لا قلتلها ثواني وجبت التلفون بحثت وورتها اطول زب في العالم وكده قلتلي ماشي يلا قلتلي هو بيخش ازاي جواكيا انا هقلك قلتلها ارفعي التيشرت ده لفوق شويه كده ونزلي البنطلون لتحش شويه متخفيش مش هعمل حاجه فعلا عملت كده قلتلها لفي لفت بقت طيزها في وشي قمت قايم ودخلت ايدي فلشورت وفضلت العب في كسها لاتها بتصوت من الهيجان فحطيت ايدي التنيه علي بقها فسكتت وهاجت جامد شلت ايدي من علي كسها لاتها بتقلي اوعا انا ريحه اعمل اكل رحت ورها وقلعتها البنطلون ونزلت الشورت واعت الحس في كسها وبعد كده قلتلها في زيت اكل قلتلي اه قلتلها اتيه قلتلي ليه قلتلها اتي بس رحت علي خرم طيزها ودعكتو بلزيت وعلي زبي ودعكتو بردو بلزيت ودخلتو مره وحده في خرم طيزها صوتت جامد وبعد كده سكتت وقات اه اه اه اه اه براحه اه نيكني يعمر نكني يحبيبي اه اه اه اه نيك طيزي يحبيبي نكني اه اه اه اه اه حسيت اني هنزل قلتله لفي بسرعه وجبتهم جوا بقها وبلعتهم بعد مخلصت الاكل وطلعت قلتلي انت زبك كبر اهو قلتلها اه وانتي كسك جامد اوي قلتلي انا طيزي بتوجعني اوي قلتلها معلش استحملي قلتلها انا عاوز انيك اختك المتزوجه قلتلي ازاي قلتلها هنروح عندها البيت وناخد حبل معنا ونقلها اننا هنلعب لعبه وهنربتك ونربتها بلحبل ونقول الي يفك الحبل الاول يكسب وياخد فلوس مثلا 100 قلتلي ماشي نزلنا ركبنا العربيه بتاعتنا ورحنا عند بنت خالي اسمها دنيا فرحنا عند دنيا وطلعنا وسلمنا عايها وكده وقعدنا نهزر مع بعض قمت قايل تعلو نلعب لعبه قالت ايه هيا قلتلها هنجيب حبل ونربتك ونربتها بلحبل ونقول الي يفك الحبل الاول يكسب دنيا قالت ماشي ومها قالت ماشي نزلت جبت الحبل من العربيه وطلعت وربتهم هما الاتين وربت دنيا جدامد اوي وسبت كسها وطيزها وقلت لازم نحط حاجه علي باقو جبت قماشه وفتحت بقمهم وربت القماشه علشان ميتكلموش وكده وانا ربطها علشان دنيا متصوتش وانا بنكها ودنيا اساسا جوزها مسافر بقالو سنتين ونص يعني عاوزه تتناك من اي حد حتي لو من ابنها الصغير فقمت وقلعت البنطلون وطلعت زبي وقلعت دنيا البنطلون ودخلت زبي في كسها بسرعه حولت تبعد معرفتش علشان هيا مربوطه حولت تصوت معرفتش علشان انا رابط قماشه وفضلت ادخل زبي واطعلو في كسها وفكيت القماشه لقتها بتتاوه اه اه اه كسي اه اه براحه انت هتموتني براه اه اه اه اه اه لحد محست اني هجبهم وطلعت زبي من كسها وزقتها وقعتها عي الارض وحطيت زبي في بقها وطلعتو وجبتها علي وشها وفكيت الحبل وهيا دخلت تغسل وشها دخلت ورهاها وقفلت الباب فا مها فتحت الباب ودخلت وقفلتو تاني مها قالت ايه الي انا شوفتو بره ده هو كان بينيكك بس ده زبرو كبير صح انا جربتو يا دنيا قلعت هدومي وهما قلعو هدمهم ونزلو علشان يمصو زبي علشان يهيج تاني فزبي هاج وقامو هما الاتيني علشان انكهم فنمت علي الرض ودنيا قعدت علي زبي وفضلت نزله طلعه ومها بتلعت في كسها ودنيا عمله تتاوه اه كسي اه نيك كسي اه اه اه اه اه اه اه براحه عليا شويه اه فقامت من علي زبي ومسكت مها انها شويه في طيزها اول مدخلتو في طيزها جبتهم علطول وال** ده حصل [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
بنات خالي الشراميط
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل