ع
عمرو جيزوي
ضيف
اول حاجه احب اعرفكم أن قصه كلها من وحي الخيال ولا يوجد اي شي حقيقي منها وإذا حدث هذه سوف تكون صدفه ليس أكثر يلا نبدا
الجزء الأول
طبعا مفيش اي شك نهائي أن جو العائله مفيش زيه وخصوصا لو كلكم بتحبو بعض ومفيش اي مشاكل بينكم خالص من عشرين سنه والدي جاله عقد شغل في امريكا في شركه هندسه و وقتها كان عمري سنتين بعد ما اسافر والدي هناك بشهر بعت تذكاره سفر لامي عشان ترحله واستقرينا هناك و اول اجازه ننزلها مصر كان عمري ساعتها 13 سنه وقد أنجبت امي اخي علي وكان عمره ساعتها 11 سنه وبعد شهر رجعنا تاني أمريكا عشان دراسه وبدأ ابي ينشغل في العمل حتي انتهيت من دراسه وقرار ابي أن تستقر في مصر ويصفي جميع أعماله وتحويل ورق اخي للجامعه الامريكيه في مصر انا وعلي نعتبر اقرب اصدقاء مش اخوات وبس واسرارنا كلها مع بعض وبسبب الحريه في امريكا كان من سهله أننا نمارس جنس بكل سهوله وأصبح جنس شي اساسي في حياتنا بدون تقصير في دراسه وبعد تحويل جميع أموالنا لمصر واخبار الجميع بقدومنا لمصر حدث أمر غير متوقع امي وابويا عملو حادثه بعربيه وانتهت حياتهم بشكل فوري واصممنا أنا وأخي يدفنو في مصر وفعلا عملنا كل الإجراءات ونزل مصر وكان أمر صادم لجميع وكان يملك أبي بيت ملك من اربع ادوار جاهزين ومفروشين وجنبا بيت عائله ابي وامي ملك برده لأنهم قرايب بيتهم 5 شقق ولكن كل دور علي شقتين وكان في منطقه شعبيه بعض شي وفات شهرين علي الوفاه وكان معظم وقتنا في بيت عائله وكنا بنراجع للنوم في عمارتنا وفي رجعنا وقاعدين فاتحين نت ليقت حد بيرن علي علي مسانجر كاميرا اخويا فتح ليقها واحده فاتحه كسها وبتدعك في بساله مين دي قالي فاكتوريا
فاكتوريا صحبتنا من امريكا وكنا بننكها احنا الاتنين وساعات هو لوحده والعكس علي كلمها شويه وقفل معاها
علي بنت وسخه هيجتني
انا...انت مصدق أننا بقلنا شهرين ملمنيش واحده ده واحنا هناك كنا مش بنفوت يومين منغير نيك علي..نعمل ايه بقا ظروف واتحطنا فيها مهم انت جبت معاك حبوب فياجرا زي ما قولتلك
انا ..اه جبت خمس علب
علي... كنت جبت اكتر احنا منعرفش هنرجع تاني ولا لا
انا... ياعم عادي فياجرا في كل بلاد مهم كلم خالتك اماني تشوفلنا حد ياجي تنضف البيت
كلمنا خالتي وقالت هتبعتلنا واحده صبح ودخلنا نمنا تاني يوم صحيت ساعه ٩ صبح وكالعادة بقوم استحما قوم مليت بانيو وقعد في وبعد خمس دقائق احلام الشغاله رنت الجرس
وصف احلام(عندها ٣٠ سنه ومجوزه ومن نفس منطقه بس اللي يشوفها ميقولش أنها من منطقه شعبيه او مصريه وشيها ابيض منغير اي مكياج جسمها متنساق بزازها كبيره بس ماشيه مع جسمها طيزها كبيره ومدوره ومحدش يقدر يقومها نهائي اللي يشوفها لازم ينكها )
علي راحت فتح باب ايوه مين حضرتك
احلام.انا احلام اللي بعتاني ست اماني عشان انضف البيت
علي..وهو منبهر بيها اه اه اه اتفضلي معلش اصلي معرفكش
احلام.ولا يهمك ياستاذ حضرتك هتعمل ايه عشان ستواماني مقالتش
علي هنضف شقه كلها هي مش متربه اوي يعني هو اهم حاجه صاله بس تتمسح
احلام... ماشي يا استاذ طب احمام فين عشان املي مياه
علي.. وصفلها وميعرفش اني جو علطول علي شمال املي من بانيو اريحلك
دخلت احلام حمام وانا كنت بضرب عشره علي فيديوهات كنت مصوره في امريكا وكنت قافل ستاره وكنت خلاص هينزلو احلام فتحت ستاره اول ما شفتني صرخت وانا مع صرختها قمت وعلي حظي اني كنت بنطرهم راح كل لبن جه عليها مخزون شهرين كله جه عليها وزبي لسه واقف من منظرها علي جه جري يشوف في ايه شافني واقف عاريان و زبي واقف وهي واقفه وكلها لبن ومش بتنطق
علي...يخربيت بيتك مش تقول انك صحيت يابني وفضلك يعتذر لاحلام ويقولها معلش مكنتش اعرف انه جو وفضل يحلفلها
خرجت احلام وهي ساكته وانا استحميت بسرعه وخرجت راحت لاعلي اعرف مين دي وعرفني راحت لاحلام لسه بعتذرلها ليقتها بتعيط
انا... اسف مكنش قصدي فعلا ومعرفش انك هتاجي بدري كدا
احلام..انا اتفضحت خلاص
انا فضيحه ايه بس احنا محصلش حاجه بينا
احلام.. محصلش واللي علي عبايه ده ده جوزي لو شافوا هيفضحني
انا..انا فعلا اسف طب اغسلها جو
احلام... اغسل ايه انت مش شايف كميه ده كفايه ريحه لوحدها انا راحت في داهيه خلاص
علي... طب اقلعها واغسلها جو واعقبال ما تخلصي هتكون نشفت اكيد
احلام.... سكت شويه مانا متزفته مش لابسه غير قميص بس تحته
سكتنا شويه ..انا. طب تحبي اخلي خالتي تجيبلك عبايه تروحي بيها
احلام.. طبعا جوزي هيشك اكتر بصو انا هقلع واغسلها وياريت تدخلوا اوضه ومتخرجوش غير لم اقولكم بعد اذنكم
انا وعلي بصينا لبعض وقولنا ماشي خدي راحتك
ودخلنا اوضه انا وعلي وهي راحت قلعت وغسلتها ونشيرتها جو شقه وبدأت تنضيف
علي...اه يابني محظوظه جبتهم عليها يابختك
انا... اسكت ده انا اتخضيت خضه بس بصراحه بت بطل يا بخت جوزها بيها
علي... احا انا لو مكان جوزها منزلهاش من بيت
انا.. بقولك ما تاجي نشوفها بالقميص هي شكلها بتمسح ومش واخده بالها
رحنا انا وعلي فتحنا باب براحه شوفنا منظر خلي ازبارنا احنا الاتنين زي القطار لبسه قميص اسود يدوب معدي كسها بحاجات بسيطه وموطيه بتمسح وفعلا مش لابسه حاجه غير القميص ولا بره ولا اندر كسها قدامنا ابيض وتخين وجسمها كله بيلمع بس لحظنا أن طيزها مفتوحه يعني بتتناك فيها وفضلنا واقفين بتتفرج لحد ما بيقنا هتبقا قدامنا ورحنا قفلنا باب
علي... احاااا بقولك ايه انا لو منكتهاش هيحصلي حاجه بجد
انا..ايوه بس انت عارف مصر غير امريكا
علي مليش دعوه احا انت مش شايف بتاعك ولا اتصرف يا عم
انا... طيب سبني ادبرها كدا ونشوف اجيبها ازاي
وبعد ساعتين احلام قالت لو عايزين تخرجوا اخرجوا كانت لبست العبايه لحد ساعه تلاته وكانت خلصت شقه كلها وقولتلها حسابك كام قالتلي 200 جنيه اديتها500 واعتذرتلها تاني وطلبت رقمها عشان لم نعوزها واديتني رقم وسجلته عندي و خالتي كلمتني عشان اروح نتغدا وفعلا رحنا وسالتني عن أحلام وكله تمام
وروحنا فتحت فيس ليقت احلام عندها فيس راحت علطول عملت ايميل فيك باسم بنت وبعتلها طلب وبعد ساعه قبلت طلبت صداقه راحت نادت على علي وجه قعد جنبي واتكلمنا واتعرفنا وعرفتها اني عندي بوتيك لانجيري وهي قالتلي انها شغاله وطلبت مني تشوف صورتي طبعا بعتلها صوره فيك وهي بعتتلي صورتها وكانت قمر بمعني كلمه وبعد كلام حوالي نص ساعه فاجتني ليقتها بتقولي انت بتحبي السحاق انا وعلي بصينا لبعض وفرحنا واتجوبت معاها وعرفتني أنها بتحبه ومارسته كتير علي حقيقه
انا...ايوه بس انت لسه صغير يعني جوزك لسه في صحه ينيكك ايه خليكي اتجاهي اسحاق
احلام.. جوزي بلا خيبه ده بينيك كل شهرين مره ده لو إذا حصلت ومش بيكمل تلات دقائق علي بعض لكن سحاق زي ما انتي عارفه بساعات
طبعا انا وعلي كنا هنطير من سعاده بعد كلام ده انا....انت علي كدا بقا مارستي مع حد من اللي بترحليهم ولا ايه
احلام....طبعا أنا أعتبر مفيش حد برحلها ومش بمارس معاها
انا.... بس انت جسمك حلو مفيش حد من اللي بترحليهم عندهم شباب حاول معاكي
شافت رساله وسكتت
انا ايه مالك سكتي ليه
احلام... لا مفيش اصل لسه حاصل معايا موقف خلاني مولعه نار وحكت كل حاجه حصلت صبح
انا...واو زبه حلو يابت
احلام... جامد اوي ده خلاني نار
وهنا علي ضربني علي قفايا من غيظ
انا...حسيتي بايه بقا وعملتي ايه
احلام...كان ناررر اول ما زبه حبهم عليا ليقت نفسي بنزل في الاندر في نفس وقت ( هنا استغربنا لأننا مشفناش اندر) وبعد ما قلعت عبايه وغسلتها جبتهم تاني علي منظر
انا... قد كدا زبه كان عجبك
احلام...جامد بس ده كفايه كميه لبن اللي جبهم و يا مصيبتي انا اتفضحت
انا.... ليه حد عرف
احلام.... نسيت الاندر عندهم في الحمام وكله عسل وزمانهم شافوا
طبعا رحنا جربنا علي حمام شوفنا الاندر فعلا موجود وكله عسل بس كان نشف طبعا بس ريحه الاندر تهيج
انا... عادي عشان يعرفوا انك هاجتي ويمكن ينكوكي
احلام..عادي ايه بس ايه ينكوني تفتكري ممكن تحصل
وهنا انا وعلي خلاص اتاكدنا أنها هتاجي بسهوله
انا.. اه طبعا وليه لا انت جسمك حلو واكيد عجبتي حد فيهم
احلام.. ايوه بس انا مش عقولهم اكيد تعالو نكوني
انا اكيد لا بصي قبل ما ترحي ليهم تاني قوليلي وانا هقولك تعملي. ايه
احلام... ماشي بس عارف لو حصل ده تبقا احلي حاجه
وفضلنا نتكلم شويه كلام عادي وقفلنا ودخلنا نمنا
الجزء الثاني
طبعا مبسوط ان قصه عجبتكم وبنسبه للناس اللي طالبه اني اطول جزء شويه انا نفسي بس غصب عني لا موضوع مش بياخد نص ساعه لا ده ممكن يدخله في ساعتين وتلاته بس هحاول اني اطول جزء اكتر يلا بينا نبدا
بعد ما خلصنا كلامنا مع احلام دخلنا نمنا وطبعا كنا طايرين من فرحه انها طلعت سهله عكس توقعاتنا وطبعا اندرها كان معايا نمنا وصحنا فطرنا وقعدنا علي نت طبعا بحكم أن فتره دي كانت اجازه من دراسه لاعلي
علي.. بقولك عمر انت ملحظتش حاجه في كلام احلام امبارح
انا... حاجه زي ايه قالت حاجات كتير
علي...قالت أنها مارست سحاق مع كل اللي بترحله
انا... ايوه يعني فيها ايه غريب في كدا
علي...ياض فتح مخك ما هي بتروح لخالتلك والبيت كله وانت عارف بيت معظمه كله ستات
انا..... لا لا لا اعم مظنش أنها تكون مارست مع حد منهم صعبه اوي
علي..... مش عارف بس حاسس انها مارست مع حد منهم وخصوصا خالتك اماني لاني لحظت أنهم قريبين اوي من بعض
انا.. انت هتشككني ليه اعم
علي...طب ما تاجي نجرب معاها من ايميل فيك
انا....ايوه بس هنعمل ايه لو طلعت شرموطه
علي .. هنكها طبعا هي دي فيها كلام
انا... لا طبعا دي خالتك يابني انت بتقول ايه
علي... نكلمها بس اول ونشوف ميتها ايه وكلم احلام خليها تجيلك بكره تنضف اي حاجه
وفعلا كلمتها وكأنها ما صدقت ورحنا تتغداء عند خالتي اماني كالعاده وقعدنا بعدها نتكلم واحنا قاعدين جرس رن وكانت احلام سلمت علينا ودخلت هي وخالتي الاوضه وخرجوا بعد خمس دقائق وكانو خارجين ممبسوطين اوي واحلام مشيت
خالتي ها عمر ناوي بقا تشتغل ايه
انا....نويت افتح سوبر ماركت بس كبير زي بيم كدا واكازيون
خالتي.... حلو بس ده هيكلف
انا....هو هيكلف بس انا هبدا علي قدي بس حاجه كبيره و واحده واحده هكبر
علي.... افرحي خالتي هتشربي بيبسي ببلاش
خالتي ... ايه عسل ده ياواد
هاجر بنت خالتي... هو انا كل يوم اصحا علي الازعاج ده
انا... بس يابت اقعدي وانت ساكته ولا اقوم اسكتك انا
هاجر...خلاص اعم سكتنا اهو
وقعدنا وفضلنا نضحك وباقي عائله جات هنتعرف عليهم في الأحداث جايه واتعشينا ونزلنا قولت لعلي اطلع انت هجيب حاجه وجاي روحت محل لانجيري اشتريت لاحلام اندر فتله اجس بي نبض وحطيته في شنطه هدايا وروحت
وروحت وفتحنا الايميل فيك ليقت احلام بعتالي فوق 20 رساله وبتقولي أنها جيالي بكره وبتسال هتعمل ايه وقولتلها تعمل ايه وهتعرفو في الأحداث وقولتلها تجرب مع الاتنين عشان متعرفيش الاندر وقع في ايد مين ومنها بدل ما يكون معاكي زب يبقوا وفهمت علي هيعمل ايه بكره لم تاجي وقفلنا وكملنا يوم عادي ونمنا تاني يوم قمت خد دش لبست شورت وفلانه كات و كان كل شويه العب في زبي أوقفه عشان لم اقابلها لحد ما جرس رن وعرفت علي عشان يجهز وزبي كان واقف وظاهر اوي من شورت فتحتلها ورحبت بيها
انا معلش بقا جبتك تاني بس كنا بنعمل حاجات في الاوضه واتبهدل
احلام... ولا يهمك يا استاذ
انا... بلاش أستاذ دي خليها عمر وبس
احلام... ميصحش يا استاذ عمر
انا لا طبعا يصح اسمعي كلام
احلام ...ماشي يا استاذ قصدي عمر
انا طب معلش ممكن تجبلي شاحن من الأوضه
احلام... حاضر انت تومر
دخلت احلام اوضه واتفقت مع علي أنه يعمل نفسه نايم وينام ملط ويفضل يلعب في زبه لحد ما يحس بيها بتفتح باب وفعلا ده اللي حصل واحلام اقول ما دخلت وقفت مبلمه مش عارفه تعمل ايه وانا راحت ارقبها هتعمل ليقتها حطت أيدها تحت عبايه وبتدعك كسها وخايفه لاحسن علي يصحا فات دقيقتين وهي بتدعك راحت ندهت عليها تقريبا من لخمه خبطت في حاجه جات و وشها كله احمر وهي بيضه و باين عليها الاحمرار مرديتش اسالها
انا... شكرا بص هي الأوضه مش هتاخد كتير بس اقلعي عبايه لأن الاوضه حر جو وانا هدخل الاوضه ولم تخلصي عرفني
احلام لا عادي انا عامله حسابي مردي ولابسه
وراحت قلعت عبايه وكانت لابسه تحتها نفس قميص بس مردي لابسه اندر وبره وده طبعا قولتلها تعمل كدا من ايميل فيك وفضلنا بصين لبعض وبينا ابتسامه خفيفه وقولتلها ماشي ادخلي انت وانا قاعد هنا ولو محتاجه حاجه اندهلي وطبعا ده كله وانا زبي هيفرقع دخلت احلام الاوضه وندهت عليا عشان ارفع كوميدينو تشيل سجاده دخلتلها وهي موطيه خلي زبي يفرقع اكتر وبعد شيلت سجاده وهي بتقوم طلعت بزبي حك في كسها ومنغير اي رد فعل منها وبرغم اني لابس شورت وهي اندر بس حراره كسها وصلتلي سبتها وخرجت وبعد ساعه كانت خلصت وخرجت لبست وخلاص ماشيه اديتلها هديه
احلام... ايه ده
انا.... ده هديه اعتذار عن اللي حصل مره اللي فاتت
احلام... بس ملهاش لازمه موضوع مش مستهل يعني هديه
انا.... دي هديه بسيطه
احلام..بصت ولاقيته اندر ايه ده لا طبعا مستحيل اقبله مينفعش
انا... اصل بعد ما انت نزلتي دخلت حمام ليقت تاني اللي أنت نسيتي وليقته كمان مبلول وغرقان في قولت اجبلك واحد غيره
احلام.. برده مستحيل مهما كان سبب مستحيل اقبله وجوزي لو شافه هيقولي مين جبلك ده هديه لا لا مستحيل
انا بس كدا بسيطه جدا... رحت خرجت الاندر من شنطه وحطيته جو صدرها راحت انصدمت من حركه ومشيت علطول اول ما مشيت علي خرجلي ملط
علي.... احاااا انا كنت هقوم اركبها مسكت نفسي يعافيه
انا.... ههههه وحياتك لاخليك تركبها مره جايه وادخل البس يالا بدل ما اخد عنك فكره وحشه
نزلنا انا وعلي خرجنا ورجعنا بليل علي خالتي اتعشنا معاها خالتي ارمله وعشان كدا بناكل معاها علطول ومش معاها غير هاجر بنتها
هاجر... اتمنا تكون خدمه عجباكم
انا..لا تعالي اكلني
هاجر.... اه ما هو ده اللي ناقص
خالتي.. اماني طب وحياتك لاكلك في بوقك وحات اكلتني بايدها
علي... ايه طيب هو انا محدش هيكلني
هاجر... معلش يابني اصلنا ولاد القطه سوده
اماني..بس كدا وراحت اكلك علي كمان
انا... راحت اكلت هاجر في بوقها وقعدنا كلنا نضحك ونهزر وروحنا وطبعا فتحنا الايميل الفيك وطبعا رسائل يهبل من احلام وبتحكي فيها اللي حصل وقالتلي انها خلاص هتموت علي اي زب مننا قولتلها اعملي نفس اللي عملتي نهارده بس البسي الاندر اللي جبهولك لم ترحلهم مره جايه وطلبت منها تبعت كسها بس رفضت تبعت غير لم ابعت انا اول رحت بعتلها صوره فيك وفعلا اتصورت وخليتها تكتب اسمها جنب كسها عشان نتأكد أنه كسها بعد ما بعتت صوره انا وعلي فضلنا مبلمين لأننا واحنا في امريكا لم كنا بنشوف افلام عربي مكنتش بتعجبنا اكساسهم في كانت مفاجاه ليهم كسها ابيض منفوخ شويه مفهوش شعريه وشفراته خارجه لبره شويه فضلنا نتكلم ورفضت تبعت تاني وقفلت عشان تنام
علي...ما تبعت لخالتك
انا.... انا هبعت بس عشان تبقا عارف أنا مش مقتنع بكلام ده ومش موافق عليه
علي... ابعت انت بس
وبعت طلب و وافقت علطول واتكلمنا واتعرفنا بس مدخلتش معاها علطول في جنس قولت اسيبها شويه عشان متشكش وفضلنا اسبوع علي نفس نظام لحد ما جه يوم المنتظر كلمت احلام عشان تجيلي تاني يوم واحلام جات وقلعت وفعلا زي ما قولتلها لبست الاندر فتله كان نار عليها وعلي جنبي مولع قولت ادخل جو دلوقتي
انا... اتمنا تكون هديتي عجبتك
احلام ... علي فكره انا لبسه غصب عنه لأنه وحيد اللي نضيف
انا... يعني انت مكنتش عايزها
احلام... لا طبعا مكنتش عايزها
انا... خلاص هاتي
احلام... نعم اجيبه ازاي
انا... اقلعي وهاتي
احلام..ده اللي هو ازاي
انا... زي ناس اقلعي يلا حاجتي ومن حقي ارجعها وهاتي بدل ما اخده انا
احلام.... باستغراب وذهول حاضر اتفضل
وفضلت واقفه قدامي منغير اندر ومشيت تنضف شقه ودخلت لعلي قولته خد حبايه وانا كمان خد واحده وانا مراقب احلام وحاسس انها مش علي بعضها كدا لحد بعد اربع ساعات خلصت وطبعا حبايه كانت اشتغلت بقالها ساعه
انا.. معلش تبعتي نهارده
احلام... اهو يا عمر شغلنا بقا
انا.... طب انت هتنزلي كدا ادخلي خدلك دش تنزلي العرق
احلام...لا عادي ملهاش لازمه
انا ... انت مكسوفه ولا ادخلي وبعدين جو حر ومتخفيش مفيش حد جو هههههههههه
احلام..... هههههههههه انا هبقا اروح بيت استحما
انا يابت ادخلي انت جسمك كله مياه وخدي البسي الاندر بتاعك اهو
احلام ماشي يا عمر شكرا
ودخلت احلام تستحما وانا وعلي واقفين مولعين وعرفت علي ميدخلش غير لم اشورله وبعد عشر دقائق بفتح باب بره ليقت صاروخ واقف تحت دش اللي بره بانيو ونازله دعك في كسها ومغمضه عينها ومش حاسه بحد علي اول ما شافها كانت هيخش ينكها علطول بس وقفته وقولته اول ما اشاور ادخل نكها علطول وانا دخلت واحلام كانت سانده علي حائطه وبتدعك في كسها دخلت عليها مسكت بزازها فتحت عينها راحت كاتم بوقها وماسك كسها نازل في دعك جامد وهي بتحاول تهرب وبعد خمس دقتقين جسمها ساب وسراحت في عالم تاني راحت شايل أيدي ونازل في فيها بوس وبدون مبالغه اول مره احس بطعم بوس معاها راحت حضناني راحت رفعها وخليتها تلف رجليها حواليا وسنادها علي حائطه وفضلت الحس في رقبتها
ونزلت علي بزازها ارضع منها ومع كل شد في حملتها كانت رحها بتتسحب منها وانا زبي تحتها هينفجر راحت ماسك زبي وانا رافعها ومدخله في كسها اول ما دخلت شهقت وحضنتني جامد ورجعت سنادها علي حيطه وانا طبعا في منتهي سعاده وزبي كان بيزغرط في كسها وانا شغال نيك في كسها براحه وكسها ولا ضيق اوي ولا وسع اوي بس كان فرن بمعني كلمه ومفيش دقائق وكانت بتحبها ومن كتر عسلها زبي خرج من كسها أعصابها سابت فضلت ماسكها وببوسها لحد ما مسكت أعصابها نزلتها راحت قاعد علي بانييو وهي وطيت تمص زبي وتلحس عسلها وده كله منغير كلام شهوه كانت مسيطره علينا وخصوصا هي وهي مشغوله في مص زبي راحت مشاور لعلي يدخل وفعلا دخل ودخل زبه في كسها علطول هي اتفاجئت ولسه بتفرع دماغها راحت منزلها علي زبي علطول وزانق دماغها علي زبي وعلي وارء مبسوط وعمال يرزع فيها وبعد خمس دقائق قولتلهم تعالو ندخل الأوضه احسن
واحلام منغير اي كلام مشيت علطول وانا وعلي بنتفرج عليها ومش مصدقين نفسنا أننا بنكها دخلنا الاوضه قولت اعمل لقطه مع احلام
انا... بص احلام لو عندك رفض من موضوع تقديري تلبسي وتمشي وتنسي كل اللي حصل واوعدك أننا هننسا راحت نيمتني علي ضهري وطلعت فوق زبي واه ياسيدي نصيحه مني لو بتنيك واحده جامد وكسها مولع نيكها في وضع ده بس لو انت عندك مشكله في قذف بلاش لانك هتتفشخ وعامله تتنطط وتشخر وتقولي نيك اه نيك شرموطتك نيك لبوتك اوففففف زبك فشخني مش قااااادره راح علي طلع وزانق زبي في بوقها تمصله وانا بقفش في بزازها مع نيك كسها وبعد خمس دقائق جبتهم تاني راحت مرميه عليا وزبي لسه في كسها راح علي لف ودخله في طيزها وانا راحت اقفش في بوقها بوس وعلي شغال نيك في طيزها وانا واحده واحده بنيك كسها ومره واحده جرس باب رن احلام اتفزعت وقولتلهم زي ما انتم محدش يتحرك وانت كمل نيك زي مانت وانا قمت لبست شورت بس مكنش مداري زبي خالص كان فضحني اكتر رحت فتحت ليقت خالتي اماني
خالتي مالك ياواد عرقان ليه كدا
انا... لا جو حر وتكيف مش شغال تعالي ادخلي خالتي.... امال فين علي
انا نايم جو
خالتي طيب هدخل اصحي
انا.... لا سيبك منو نومه تقيل
خالتي....بتبص علي زبي وهو واقف مالك يا عمر في ايه مش مظبوط كدا
انا... مالي بس يا ميرو مانا عادي اهو
راحت واطيت وجابت اندر احلام من الأرض وحطيته علي زبي وقالتلي طيب اسيبكم عشان شكلك مش فاضين وانا مزهول
انا... استني بس خالتي فاهمه غلط يا خالتي نزلت منغير اي كلمه وانا دخلت جو منغير ما اعرف حد حاجه كان علي مخليها في وضع دوج ويخرج من كسها يدخله في طيزها واحلام في عالم تاني علي بعد راحت منيها علي بطنها ومدخله في طيزها وبيقت برزع وطيزها أوسع من كسها بمراحل وهي كانت فضلها لحظه وكانت هتعيط لحد ما اخت بالي وبدأت اهدي شويه وراحت جايبها علي جنبها ورفعت رجلها وعلي جه قدامها ونام وراح مدخل زبه في كسها وبينكها وانا بيقت بنيك طيزها وهي عامله تشخر وتوحوح من ازبارنا اللي بتنكها في نفس وقت وبعد خمس دقائق نيك ورزع جبتهم تالت واحنا كنا خلاص هنجيب رحنا عدلنها ومسكت ازبارنا فضلت تمص ازبارنا مع بعض وتدعك لحد ما جبنا علي بزازها واترمينا احنا تلاته جنب بعض منغير كلام وليقت احلام بتضحك جااااامد
انا....ايه بت مالك بتضحكي علي ايه
احلام ... افتكرت حاجه ضحكتني
علي ضحكنا معاكي
احلام... هههههههههه لا بلاش
انا.... رحت بزق زبي جو كسها هتقولي ولا
احلام خلاص خلاص هقول اصلا افتكرت كس اللي بعتولي علي ايميل امبارح
انا وعلي اتعدلنا ايميل
احلام ايميل فيك بتاعك
علي... اه يا بنت وسخه يعني انت كنت عارفه
احلام طبعا من اول ما بعت طلب
انا... وعرفتي ازاي
احلام.... من اول ما بعتلي ايميل جديد وانت ناصح اوي عامل ايميل برقمك ونسيت تعمله اخفاء
انا.... يا شرموطه وبرغم كدا بعتلي صور كسك وصورك
احلام طبعا امال هجيبك ازاي انا اول ما شوفت زبك وانا قولت انك هتاجي يعني هتاجي واتاكد اكتر لم كنتو بتبصو عليا وانا بمسح
علي يا بنت وسخه ده انت لبوه كبيره
انا... يعني موضوع سحاق ده كان حوار
احلام....هههههه لا حقيقي
انا....ومارستي مع مين بقا
احلام..... هههههههههه مش مهم مهم اني اتمتعت بيكم وخلاص وقمت تستحما
انا... رحت قايم وراها وحضنها من وراها ماشي بس انا مش هسكت غير لم اعرف ودخلنا احنا تلاته نستحما ونزلت روحت وقعدنا انا وعلي وحكيتله علي اللي حصل من خالتي
علي.... احا يعني عرفت احلام كنت جو
انا هو ده اللي همك اكيد لا مشكله ده في منظري قدامها دلوقتي كان شكلي وحش اوي
علي... بص حل وحيد أننا نرحلها دلوقتي
لبسنا ونزلنا وكان فات حوالي نص علي نزول احلام رحنا هناك خبطنا خالتي فتحتنا اول ما شفتنا سبتنا ودخلت وليقنا احلام خارجه واتفجئت بينا وخالتي بتبصلنا جامد واحلام نزلت سلمت علينا ونزلت
وصف خالتي (عندها ٤٣ سنه ارمله معندهاش غير هاجر ١٦ سنه جسمها باختصار زي سميه الخشاب بس في الوش احلي بكتير )
خالتي.... هعمل شاي اعملكم
علي ... ماشي يا خالتو ياريت
بصلتنا اوي وقالتنا ماشي وراحت دخلت جو مطبخ وعلي قالي روح وراها كدا فك جو معاها دخلت جو ولسه هتكلم
خالتي....اسمع عمر منغير كتر كلام انا عارفه أن احلام شرموطه كانت عندكم وكنت بتنكها انت واخوك وسخ
انا... طبعا مستغرب من ألفاظها احلام مين بس ياخالتي
خالتي.... عمر احلام كانت عندي قبل ما تجيلك شوفتها وهي لابسه نفس الاندر وكمان قالتلي انها جيلكم وانا متاكده انكم كنتو بتنكوها كفايه بتاعك اللي كان واقف
انا....طب خلاص حقك ولسه رايح ابوس خدها اصلحها راحت لفت وشها بوسه جات في شفايفها
خالتي..... أخرج بره دلوقتي يا عمر
خرجت وسبتها وجان شربنا شاي وشويه وهاجر جات من بره
علي ايه رايكم نخرج ونروح سينما
هاجر.... موافق وندخل حفله سته هنلحقها
خالتي.... لا روح انتو مليش نفس أخرج
هاجر.. ليه مامي تعالي معانا عشان خاطري
خالتي... حقيقي مليش نفس أخرجو انتو واتنبسطو
انا... خلاص علي روح أنت وهاجر وانا هفضل هنا مع خالتي اسيلها
خالتي لا حبيبي اخرج معاهم
انا.... لا اقعد معاكي يلا هاجر البسي عشان تلحقو حفله قبل ما تتملي
قامت هاجر لبست وخدها علي ونزل وخالتي قامت تعملنا شاي تاني
خالتي... قولي عمر انت مرحتش ليه معاهم
انا...عشان افهمك الحقيقة
خالتي... خلاص عمر انا كل حاجه فهمتها
انا... بصي خالتي انا وعلي واحنا في امريكا كنا شبه يومي بنيك بنات وستات (طبعا بكلم كدا لم ليقتها شالت حاجز اللي بينا ) وحياه في امريكا عادي واحنا بقلنا شهرين ملمنساش واحده واحلام هي وحيده اللي لقينا قدامنا واحنا بصراحه ما صدقنا واحده حلو بجسم امريكي نلاقي في مصر وتوافق أننا ننكها
خالتي... ثواني عمر وجيالك
مشيت عمتي راحت اوضيتها وخرج وكانت مفاجاه خارجه بقميص نوم شفاف وتحته بره واندر فتله وطبعا برغم اني منزل مرتين بس مفعول حبايه ميزتها أنها بتفضل ٢٤ ساعه بنفس مفعول وراحت عمتي جات قعدت قدامي وفتحت رجلها واندرها داخل جو كسها وكسها كله ظاهر حرفيا انا مبلم وزبي وقف وظاهر بسبب اني لابس بنطلون قطن
جانب الاخر علي مع هاجر في كافتريا بتاعت سينما
هاجر.... ثواني هدخل حمام وجايه
علي ماشي متتاخريش
دخلت هاجر وبعد خمس دقائق خرجت لابسه فستان قصير يدوب تحت ركبه
علي.... ايه ده ايه اللي انت لابسه ده ولبستي امتي
هاجر...يووو علي متبضنيش بقا خلينا نتبسط وراحت طلعت سجاره و ولعتها
علي.... احلي سجائر كمان
هاجر.. تولع ولا ملكش
علي...انا هروح اقطع تذاكر احسن
هاجر... طب خلي بالك لحد يعكسك
وصف هاجر في كافتيريا فستان احمر قصير لحد ركبه مفتوح صدر
وصف هاجر في العموم (هاجر بنت خالتي اماني ١٦ سنه داخله تانيه ثانوي وحيده امها قصيره وبيضه بزازها مدوره ومنفوخه طيزها كبيره وبارزه شويه لورا)
علي... امسكي حظنا حلو مفيش غير اخر تذكرتنا
هاجر.... في انهي صف
علي... الاخير للاسف
هاجر وللاسف ليه ده احلي حاجه
علي .... طب يلا عشان هيدخلو ناس
قامو ودخلو وبعد نص ساعه فيلم اشتغل وطفو نور وبعد ربع ساعه
هاجر... بص جنبك
علي.... احا دول بيبوس بعض هو عادي عندكم كدا
هاجر.... لا اعم بس احنا في اخر صف عادي يعني تغمز للأمن ١٠٠جنيه وعادي وبعدين دي ثري دي يعني كله لابس نضارات عادي يعني محدش واخد باله حتي بص كدا هنا
بيبص علي لقيه واحده بتضرب عشره لواحد بيبص لهاجر لسه هيكلم ليقها نزلت حملت فستان وبزازها كلها باينه
علي... يخربيتك ايه ده البس بسرعه
هاجر.... البس ليه مش عجبينك
علي .. بس انت بتقولي ايه
هاجر ... وبتمسك أيده وبتحطها علي بزازها طب شوفهم اول وبعدين اتكلم
علي..... انت مجنونه فعلا
هاجر..... هههههههههه انت مش ملاحظ زبك وقف ولا ايه
علي.... بقولك ايه يلا نمشي
هاجر نمشي ايه بس مش لم ده ينام بدل ما يفضحنا في شارع ولا انت شايف ايه
راحت هاجر مدخله أيدها جو بنطلون ومسكت زبه وخرجته بره
هاجر... احا اه يا وسخ ده كله ومخبي ونزلت بدماغها ونزلت تمص في زبه وهو بيحاول يقوام لحد ما بتع الأمن جالهم وادله ميه ١٠٠جنيه ومشي وعلي كان خلاص هائج وحبايه لوحدها تهيج راحت مسك بزازها فضل يفعص فيهم ودخل أيده تحت فستان يدعك كسها لحد ما هما الاتنين جابوهم وكانت استراحه بتاعت الفيلم جات عدلو نفسهم وخدها خليها تغير وطلعو علي شقه بتاعته
في الجانب الآخر انا وخالتي اماني
انا مبلم في كسها مش عارف اتكلم
خالتي... ها كمل يا عمر
اا...بس ده كل موضوع
خالتي... طيب طب صبح وبتاعك كان واقف عشان كنت بتنك دلوقتي بقا واقف ليه
انا... كانت شهوه خالص تمالكت فيا ونسيت أنها خالتي اصلا واقف فين ده نايم اهو
خالتي.... بكل شرمطه ماشي وراحت قلع القميص وفضلت بالاندر و برا بس وانا اول مره اشوف جسمها ومكنتش متوقع أنها بجمال ده كله وانا زبي بدأ يقف اكتر
خالتي وانا بقا اعم عمر جسمي مش امريكي زي احلام
انا.... وهي احلام تاجي اي جنبك
خالتي.....ما هو واضح ده حتي بتاعك متحركش من مكانه
انا...لا ازاي ورحت وراحت قلع ملط وزبي بقا قدامها واقف عامود ليقتها زاقتني علي كنبه ونزلت تمص زبي وباين أنها محترفه اوي في مص وبطلع حرمان ٥ سنين كله في مص وانا مش في واعي حقيقي وشهوه تملكت فيا خالتي قلعت برا وحطيت زبي بين بزازها وبيقت بنكها في وانا ساند دماغي مش حاسس باي حاجه في بمتعه وفاكرتني بشرميط امريكا ومفوقتش غير بكسها نازل علي زب وهو غرقان عسل ونار فتحت عيني ليقت صوره خالتي مع امي فوقت علطول ونزلتها من علي زبي
خالتي.... ايه في ايه مالك
انا.... هو ايه اللي في ايه انت خالتي مينفعش اللي احنا بنعمله ده
خالتي... يعني هو حلو لاحلام و وحش ليا
انا.. احلام مش خالتي
خالتي..... طب مانا كمان مش خالتك
انا... بلاش تخترعي حجه يا خالتي انا هلبس وهمشي
خالتي.... ياواد اقعد هتروح فين بزبك اللي مترين اقدام ده انا فعلا وا..... مش خالتك وامك مش اختي
انا....ده اللي هو ازاي مش فاهم
خالتي....... بص يا سيدي
وبكده جزء تاني يكون خلص واتمنا يكون عجبكم ومستني دعمكم ورأيكم وحابب اوضح حاجه مهمه دي قصه جنس يعني اكيد لازم خيالنا يوصل لابعد حدود يعني اتمنا ميجيش حد يقولي ادخل ازاي وافقت ينكها علطول ازاي كدا وكلام ده واتمنا أن جزء يعجبكم والي لقاء في جزء جديد
بعد ما خلصنا كلامنا مع احلام دخلنا نمنا وطبعا كنا طايرين من فرحه انها طلعت سهله عكس توقعاتنا وطبعا اندرها كان معايا نمنا وصحنا فطرنا وقعدنا علي نت طبعا بحكم أن فتره دي كانت اجازه من دراسه لاعلي
علي.. بقولك عمر انت ملحظتش حاجه في كلام احلام امبارح
انا... حاجه زي ايه قالت حاجات كتير
علي...قالت أنها مارست سحاق مع كل اللي بترحله
انا... ايوه يعني فيها ايه غريب في كدا
علي...ياض فتح مخك ما هي بتروح لخالتلك والبيت كله وانت عارف بيت معظمه كله ستات
انا..... لا لا لا اعم مظنش أنها تكون مارست مع حد منهم صعبه اوي
علي..... مش عارف بس حاسس انها مارست مع حد منهم وخصوصا خالتك اماني لاني لحظت أنهم قريبين اوي من بعض
انا.. انت هتشككني ليه اعم
علي...طب ما تاجي نجرب معاها من ايميل فيك
انا....ايوه بس هنعمل ايه لو طلعت شرموطه
علي .. هنكها طبعا هي دي فيها كلام
انا... لا طبعا دي خالتك يابني انت بتقول ايه
علي... نكلمها بس اول ونشوف ميتها ايه وكلم احلام خليها تجيلك بكره تنضف اي حاجه
وفعلا كلمتها وكأنها ما صدقت ورحنا تتغداء عند خالتي اماني كالعاده وقعدنا بعدها نتكلم واحنا قاعدين جرس رن وكانت احلام سلمت علينا ودخلت هي وخالتي الاوضه وخرجوا بعد خمس دقائق وكانو خارجين ممبسوطين اوي واحلام مشيت
خالتي ها عمر ناوي بقا تشتغل ايه
انا....نويت افتح سوبر ماركت بس كبير زي بيم كدا واكازيون
خالتي.... حلو بس ده هيكلف
انا....هو هيكلف بس انا هبدا علي قدي بس حاجه كبيره و واحده واحده هكبر
علي.... افرحي خالتي هتشربي بيبسي ببلاش
خالتي ... ايه عسل ده ياواد
هاجر بنت خالتي... هو انا كل يوم اصحا علي الازعاج ده
انا... بس يابت اقعدي وانت ساكته ولا اقوم اسكتك انا
هاجر...خلاص اعم سكتنا اهو
وقعدنا وفضلنا نضحك وباقي عائله جات هنتعرف عليهم في الأحداث جايه واتعشينا ونزلنا قولت لعلي اطلع انت هجيب حاجه وجاي روحت محل لانجيري اشتريت لاحلام اندر فتله اجس بي نبض وحطيته في شنطه هدايا وروحت
وروحت وفتحنا الايميل فيك ليقت احلام بعتالي فوق 20 رساله وبتقولي أنها جيالي بكره وبتسال هتعمل ايه وقولتلها تعمل ايه وهتعرفو في الأحداث وقولتلها تجرب مع الاتنين عشان متعرفيش الاندر وقع في ايد مين ومنها بدل ما يكون معاكي زب يبقوا وفهمت علي هيعمل ايه بكره لم تاجي وقفلنا وكملنا يوم عادي ونمنا تاني يوم قمت خد دش لبست شورت وفلانه كات و كان كل شويه العب في زبي أوقفه عشان لم اقابلها لحد ما جرس رن وعرفت علي عشان يجهز وزبي كان واقف وظاهر اوي من شورت فتحتلها ورحبت بيها
انا معلش بقا جبتك تاني بس كنا بنعمل حاجات في الاوضه واتبهدل
احلام... ولا يهمك يا استاذ
انا... بلاش أستاذ دي خليها عمر وبس
احلام... ميصحش يا استاذ عمر
انا لا طبعا يصح اسمعي كلام
احلام ...ماشي يا استاذ قصدي عمر
انا طب معلش ممكن تجبلي شاحن من الأوضه
احلام... حاضر انت تومر
دخلت احلام اوضه واتفقت مع علي أنه يعمل نفسه نايم وينام ملط ويفضل يلعب في زبه لحد ما يحس بيها بتفتح باب وفعلا ده اللي حصل واحلام اقول ما دخلت وقفت مبلمه مش عارفه تعمل ايه وانا راحت ارقبها هتعمل ليقتها حطت أيدها تحت عبايه وبتدعك كسها وخايفه لاحسن علي يصحا فات دقيقتين وهي بتدعك راحت ندهت عليها تقريبا من لخمه خبطت في حاجه جات و وشها كله احمر وهي بيضه و باين عليها الاحمرار مرديتش اسالها
انا... شكرا بص هي الأوضه مش هتاخد كتير بس اقلعي عبايه لأن الاوضه حر جو وانا هدخل الاوضه ولم تخلصي عرفني
احلام لا عادي انا عامله حسابي مردي ولابسه
وراحت قلعت عبايه وكانت لابسه تحتها نفس قميص بس مردي لابسه اندر وبره وده طبعا قولتلها تعمل كدا من ايميل فيك وفضلنا بصين لبعض وبينا ابتسامه خفيفه وقولتلها ماشي ادخلي انت وانا قاعد هنا ولو محتاجه حاجه اندهلي وطبعا ده كله وانا زبي هيفرقع دخلت احلام الاوضه وندهت عليا عشان ارفع كوميدينو تشيل سجاده دخلتلها وهي موطيه خلي زبي يفرقع اكتر وبعد شيلت سجاده وهي بتقوم طلعت بزبي حك في كسها ومنغير اي رد فعل منها وبرغم اني لابس شورت وهي اندر بس حراره كسها وصلتلي سبتها وخرجت وبعد ساعه كانت خلصت وخرجت لبست وخلاص ماشيه اديتلها هديه
احلام... ايه ده
انا.... ده هديه اعتذار عن اللي حصل مره اللي فاتت
احلام... بس ملهاش لازمه موضوع مش مستهل يعني هديه
انا.... دي هديه بسيطه
احلام..بصت ولاقيته اندر ايه ده لا طبعا مستحيل اقبله مينفعش
انا... اصل بعد ما انت نزلتي دخلت حمام ليقت تاني اللي أنت نسيتي وليقته كمان مبلول وغرقان في قولت اجبلك واحد غيره
احلام.. برده مستحيل مهما كان سبب مستحيل اقبله وجوزي لو شافه هيقولي مين جبلك ده هديه لا لا مستحيل
انا بس كدا بسيطه جدا... رحت خرجت الاندر من شنطه وحطيته جو صدرها راحت انصدمت من حركه ومشيت علطول اول ما مشيت علي خرجلي ملط
علي.... احاااا انا كنت هقوم اركبها مسكت نفسي يعافيه
انا.... ههههه وحياتك لاخليك تركبها مره جايه وادخل البس يالا بدل ما اخد عنك فكره وحشه
نزلنا انا وعلي خرجنا ورجعنا بليل علي خالتي اتعشنا معاها خالتي ارمله وعشان كدا بناكل معاها علطول ومش معاها غير هاجر بنتها
هاجر... اتمنا تكون خدمه عجباكم
انا..لا تعالي اكلني
هاجر.... اه ما هو ده اللي ناقص
خالتي.. اماني طب وحياتك لاكلك في بوقك وحات اكلتني بايدها
علي... ايه طيب هو انا محدش هيكلني
هاجر... معلش يابني اصلنا ولاد القطه سوده
اماني..بس كدا وراحت اكلك علي كمان
انا... راحت اكلت هاجر في بوقها وقعدنا كلنا نضحك ونهزر وروحنا وطبعا فتحنا الايميل الفيك وطبعا رسائل يهبل من احلام وبتحكي فيها اللي حصل وقالتلي انها خلاص هتموت علي اي زب مننا قولتلها اعملي نفس اللي عملتي نهارده بس البسي الاندر اللي جبهولك لم ترحلهم مره جايه وطلبت منها تبعت كسها بس رفضت تبعت غير لم ابعت انا اول رحت بعتلها صوره فيك وفعلا اتصورت وخليتها تكتب اسمها جنب كسها عشان نتأكد أنه كسها بعد ما بعتت صوره انا وعلي فضلنا مبلمين لأننا واحنا في امريكا لم كنا بنشوف افلام عربي مكنتش بتعجبنا اكساسهم في كانت مفاجاه ليهم كسها ابيض منفوخ شويه مفهوش شعريه وشفراته خارجه لبره شويه فضلنا نتكلم ورفضت تبعت تاني وقفلت عشان تنام
علي...ما تبعت لخالتك
انا.... انا هبعت بس عشان تبقا عارف أنا مش مقتنع بكلام ده ومش موافق عليه
علي... ابعت انت بس
وبعت طلب و وافقت علطول واتكلمنا واتعرفنا بس مدخلتش معاها علطول في جنس قولت اسيبها شويه عشان متشكش وفضلنا اسبوع علي نفس نظام لحد ما جه يوم المنتظر كلمت احلام عشان تجيلي تاني يوم واحلام جات وقلعت وفعلا زي ما قولتلها لبست الاندر فتله كان نار عليها وعلي جنبي مولع قولت ادخل جو دلوقتي
انا... اتمنا تكون هديتي عجبتك
احلام ... علي فكره انا لبسه غصب عنه لأنه وحيد اللي نضيف
انا... يعني انت مكنتش عايزها
احلام... لا طبعا مكنتش عايزها
انا... خلاص هاتي
احلام... نعم اجيبه ازاي
انا... اقلعي وهاتي
احلام..ده اللي هو ازاي
انا... زي ناس اقلعي يلا حاجتي ومن حقي ارجعها وهاتي بدل ما اخده انا
احلام.... باستغراب وذهول حاضر اتفضل
وفضلت واقفه قدامي منغير اندر ومشيت تنضف شقه ودخلت لعلي قولته خد حبايه وانا كمان خد واحده وانا مراقب احلام وحاسس انها مش علي بعضها كدا لحد بعد اربع ساعات خلصت وطبعا حبايه كانت اشتغلت بقالها ساعه
انا.. معلش تبعتي نهارده
احلام... اهو يا عمر شغلنا بقا
انا.... طب انت هتنزلي كدا ادخلي خدلك دش تنزلي العرق
احلام...لا عادي ملهاش لازمه
انا ... انت مكسوفه ولا ادخلي وبعدين جو حر ومتخفيش مفيش حد جو هههههههههه
احلام..... هههههههههه انا هبقا اروح بيت استحما
انا يابت ادخلي انت جسمك كله مياه وخدي البسي الاندر بتاعك اهو
احلام ماشي يا عمر شكرا
ودخلت احلام تستحما وانا وعلي واقفين مولعين وعرفت علي ميدخلش غير لم اشورله وبعد عشر دقائق بفتح باب بره ليقت صاروخ واقف تحت دش اللي بره بانيو ونازله دعك في كسها ومغمضه عينها ومش حاسه بحد علي اول ما شافها كانت هيخش ينكها علطول بس وقفته وقولته اول ما اشاور ادخل نكها علطول وانا دخلت واحلام كانت سانده علي حائطه وبتدعك في كسها دخلت عليها مسكت بزازها فتحت عينها راحت كاتم بوقها وماسك كسها نازل في دعك جامد وهي بتحاول تهرب وبعد خمس دقتقين جسمها ساب وسراحت في عالم تاني راحت شايل أيدي ونازل في فيها بوس وبدون مبالغه اول مره احس بطعم بوس معاها راحت حضناني راحت رفعها وخليتها تلف رجليها حواليا وسنادها علي حائطه وفضلت الحس في رقبتها
ونزلت علي بزازها ارضع منها ومع كل شد في حملتها كانت رحها بتتسحب منها وانا زبي تحتها هينفجر راحت ماسك زبي وانا رافعها ومدخله في كسها اول ما دخلت شهقت وحضنتني جامد ورجعت سنادها علي حيطه وانا طبعا في منتهي سعاده وزبي كان بيزغرط في كسها وانا شغال نيك في كسها براحه وكسها ولا ضيق اوي ولا وسع اوي بس كان فرن بمعني كلمه ومفيش دقائق وكانت بتحبها ومن كتر عسلها زبي خرج من كسها أعصابها سابت فضلت ماسكها وببوسها لحد ما مسكت أعصابها نزلتها راحت قاعد علي بانييو وهي وطيت تمص زبي وتلحس عسلها وده كله منغير كلام شهوه كانت مسيطره علينا وخصوصا هي وهي مشغوله في مص زبي راحت مشاور لعلي يدخل وفعلا دخل ودخل زبه في كسها علطول هي اتفاجئت ولسه بتفرع دماغها راحت منزلها علي زبي علطول وزانق دماغها علي زبي وعلي وارء مبسوط وعمال يرزع فيها وبعد خمس دقائق قولتلهم تعالو ندخل الأوضه احسن
واحلام منغير اي كلام مشيت علطول وانا وعلي بنتفرج عليها ومش مصدقين نفسنا أننا بنكها دخلنا الاوضه قولت اعمل لقطه مع احلام
انا... بص احلام لو عندك رفض من موضوع تقديري تلبسي وتمشي وتنسي كل اللي حصل واوعدك أننا هننسا راحت نيمتني علي ضهري وطلعت فوق زبي واه ياسيدي نصيحه مني لو بتنيك واحده جامد وكسها مولع نيكها في وضع ده بس لو انت عندك مشكله في قذف بلاش لانك هتتفشخ وعامله تتنطط وتشخر وتقولي نيك اه نيك شرموطتك نيك لبوتك اوففففف زبك فشخني مش قااااادره راح علي طلع وزانق زبي في بوقها تمصله وانا بقفش في بزازها مع نيك كسها وبعد خمس دقائق جبتهم تاني راحت مرميه عليا وزبي لسه في كسها راح علي لف ودخله في طيزها وانا راحت اقفش في بوقها بوس وعلي شغال نيك في طيزها وانا واحده واحده بنيك كسها ومره واحده جرس باب رن احلام اتفزعت وقولتلهم زي ما انتم محدش يتحرك وانت كمل نيك زي مانت وانا قمت لبست شورت بس مكنش مداري زبي خالص كان فضحني اكتر رحت فتحت ليقت خالتي اماني
خالتي مالك ياواد عرقان ليه كدا
انا... لا جو حر وتكيف مش شغال تعالي ادخلي خالتي.... امال فين علي
انا نايم جو
خالتي طيب هدخل اصحي
انا.... لا سيبك منو نومه تقيل
خالتي....بتبص علي زبي وهو واقف مالك يا عمر في ايه مش مظبوط كدا
انا... مالي بس يا ميرو مانا عادي اهو
راحت واطيت وجابت اندر احلام من الأرض وحطيته علي زبي وقالتلي طيب اسيبكم عشان شكلك مش فاضين وانا مزهول
انا... استني بس خالتي فاهمه غلط يا خالتي نزلت منغير اي كلمه وانا دخلت جو منغير ما اعرف حد حاجه كان علي مخليها في وضع دوج ويخرج من كسها يدخله في طيزها واحلام في عالم تاني علي بعد راحت منيها علي بطنها ومدخله في طيزها وبيقت برزع وطيزها أوسع من كسها بمراحل وهي كانت فضلها لحظه وكانت هتعيط لحد ما اخت بالي وبدأت اهدي شويه وراحت جايبها علي جنبها ورفعت رجلها وعلي جه قدامها ونام وراح مدخل زبه في كسها وبينكها وانا بيقت بنيك طيزها وهي عامله تشخر وتوحوح من ازبارنا اللي بتنكها في نفس وقت وبعد خمس دقائق نيك ورزع جبتهم تالت واحنا كنا خلاص هنجيب رحنا عدلنها ومسكت ازبارنا فضلت تمص ازبارنا مع بعض وتدعك لحد ما جبنا علي بزازها واترمينا احنا تلاته جنب بعض منغير كلام وليقت احلام بتضحك جااااامد
انا....ايه بت مالك بتضحكي علي ايه
احلام ... افتكرت حاجه ضحكتني
علي ضحكنا معاكي
احلام... هههههههههه لا بلاش
انا.... رحت بزق زبي جو كسها هتقولي ولا
احلام خلاص خلاص هقول اصلا افتكرت كس اللي بعتولي علي ايميل امبارح
انا وعلي اتعدلنا ايميل
احلام ايميل فيك بتاعك
علي... اه يا بنت وسخه يعني انت كنت عارفه
احلام طبعا من اول ما بعت طلب
انا... وعرفتي ازاي
احلام.... من اول ما بعتلي ايميل جديد وانت ناصح اوي عامل ايميل برقمك ونسيت تعمله اخفاء
انا.... يا شرموطه وبرغم كدا بعتلي صور كسك وصورك
احلام طبعا امال هجيبك ازاي انا اول ما شوفت زبك وانا قولت انك هتاجي يعني هتاجي واتاكد اكتر لم كنتو بتبصو عليا وانا بمسح
علي يا بنت وسخه ده انت لبوه كبيره
انا... يعني موضوع سحاق ده كان حوار
احلام....هههههه لا حقيقي
انا....ومارستي مع مين بقا
احلام..... هههههههههه مش مهم مهم اني اتمتعت بيكم وخلاص وقمت تستحما
انا... رحت قايم وراها وحضنها من وراها ماشي بس انا مش هسكت غير لم اعرف ودخلنا احنا تلاته نستحما ونزلت روحت وقعدنا انا وعلي وحكيتله علي اللي حصل من خالتي
علي.... احا يعني عرفت احلام كنت جو
انا هو ده اللي همك اكيد لا مشكله ده في منظري قدامها دلوقتي كان شكلي وحش اوي
علي... بص حل وحيد أننا نرحلها دلوقتي
لبسنا ونزلنا وكان فات حوالي نص علي نزول احلام رحنا هناك خبطنا خالتي فتحتنا اول ما شفتنا سبتنا ودخلت وليقنا احلام خارجه واتفجئت بينا وخالتي بتبصلنا جامد واحلام نزلت سلمت علينا ونزلت
وصف خالتي (عندها ٤٣ سنه ارمله معندهاش غير هاجر ١٦ سنه جسمها باختصار زي سميه الخشاب بس في الوش احلي بكتير )
خالتي.... هعمل شاي اعملكم
علي ... ماشي يا خالتو ياريت
بصلتنا اوي وقالتنا ماشي وراحت دخلت جو مطبخ وعلي قالي روح وراها كدا فك جو معاها دخلت جو ولسه هتكلم
خالتي....اسمع عمر منغير كتر كلام انا عارفه أن احلام شرموطه كانت عندكم وكنت بتنكها انت واخوك وسخ
انا... طبعا مستغرب من ألفاظها احلام مين بس ياخالتي
خالتي.... عمر احلام كانت عندي قبل ما تجيلك شوفتها وهي لابسه نفس الاندر وكمان قالتلي انها جيلكم وانا متاكده انكم كنتو بتنكوها كفايه بتاعك اللي كان واقف
انا....طب خلاص حقك ولسه رايح ابوس خدها اصلحها راحت لفت وشها بوسه جات في شفايفها
خالتي..... أخرج بره دلوقتي يا عمر
خرجت وسبتها وجان شربنا شاي وشويه وهاجر جات من بره
علي ايه رايكم نخرج ونروح سينما
هاجر.... موافق وندخل حفله سته هنلحقها
خالتي.... لا روح انتو مليش نفس أخرج
هاجر.. ليه مامي تعالي معانا عشان خاطري
خالتي... حقيقي مليش نفس أخرجو انتو واتنبسطو
انا... خلاص علي روح أنت وهاجر وانا هفضل هنا مع خالتي اسيلها
خالتي لا حبيبي اخرج معاهم
انا.... لا اقعد معاكي يلا هاجر البسي عشان تلحقو حفله قبل ما تتملي
قامت هاجر لبست وخدها علي ونزل وخالتي قامت تعملنا شاي تاني
خالتي... قولي عمر انت مرحتش ليه معاهم
انا...عشان افهمك الحقيقة
خالتي... خلاص عمر انا كل حاجه فهمتها
انا... بصي خالتي انا وعلي واحنا في امريكا كنا شبه يومي بنيك بنات وستات (طبعا بكلم كدا لم ليقتها شالت حاجز اللي بينا ) وحياه في امريكا عادي واحنا بقلنا شهرين ملمنساش واحده واحلام هي وحيده اللي لقينا قدامنا واحنا بصراحه ما صدقنا واحده حلو بجسم امريكي نلاقي في مصر وتوافق أننا ننكها
خالتي... ثواني عمر وجيالك
مشيت عمتي راحت اوضيتها وخرج وكانت مفاجاه خارجه بقميص نوم شفاف وتحته بره واندر فتله وطبعا برغم اني منزل مرتين بس مفعول حبايه ميزتها أنها بتفضل ٢٤ ساعه بنفس مفعول وراحت عمتي جات قعدت قدامي وفتحت رجلها واندرها داخل جو كسها وكسها كله ظاهر حرفيا انا مبلم وزبي وقف وظاهر بسبب اني لابس بنطلون قطن
جانب الاخر علي مع هاجر في كافتريا بتاعت سينما
هاجر.... ثواني هدخل حمام وجايه
علي ماشي متتاخريش
دخلت هاجر وبعد خمس دقائق خرجت لابسه فستان قصير يدوب تحت ركبه
علي.... ايه ده ايه اللي انت لابسه ده ولبستي امتي
هاجر...يووو علي متبضنيش بقا خلينا نتبسط وراحت طلعت سجاره و ولعتها
علي.... احلي سجائر كمان
هاجر.. تولع ولا ملكش
علي...انا هروح اقطع تذاكر احسن
هاجر... طب خلي بالك لحد يعكسك
وصف هاجر في كافتيريا فستان احمر قصير لحد ركبه مفتوح صدر
وصف هاجر في العموم (هاجر بنت خالتي اماني ١٦ سنه داخله تانيه ثانوي وحيده امها قصيره وبيضه بزازها مدوره ومنفوخه طيزها كبيره وبارزه شويه لورا)
علي... امسكي حظنا حلو مفيش غير اخر تذكرتنا
هاجر.... في انهي صف
علي... الاخير للاسف
هاجر وللاسف ليه ده احلي حاجه
علي .... طب يلا عشان هيدخلو ناس
قامو ودخلو وبعد نص ساعه فيلم اشتغل وطفو نور وبعد ربع ساعه
هاجر... بص جنبك
علي.... احا دول بيبوس بعض هو عادي عندكم كدا
هاجر.... لا اعم بس احنا في اخر صف عادي يعني تغمز للأمن ١٠٠جنيه وعادي وبعدين دي ثري دي يعني كله لابس نضارات عادي يعني محدش واخد باله حتي بص كدا هنا
بيبص علي لقيه واحده بتضرب عشره لواحد بيبص لهاجر لسه هيكلم ليقها نزلت حملت فستان وبزازها كلها باينه
علي... يخربيتك ايه ده البس بسرعه
هاجر.... البس ليه مش عجبينك
علي .. بس انت بتقولي ايه
هاجر ... وبتمسك أيده وبتحطها علي بزازها طب شوفهم اول وبعدين اتكلم
علي..... انت مجنونه فعلا
هاجر..... هههههههههه انت مش ملاحظ زبك وقف ولا ايه
علي.... بقولك ايه يلا نمشي
هاجر نمشي ايه بس مش لم ده ينام بدل ما يفضحنا في شارع ولا انت شايف ايه
راحت هاجر مدخله أيدها جو بنطلون ومسكت زبه وخرجته بره
هاجر... احا اه يا وسخ ده كله ومخبي ونزلت بدماغها ونزلت تمص في زبه وهو بيحاول يقوام لحد ما بتع الأمن جالهم وادله ميه ١٠٠جنيه ومشي وعلي كان خلاص هائج وحبايه لوحدها تهيج راحت مسك بزازها فضل يفعص فيهم ودخل أيده تحت فستان يدعك كسها لحد ما هما الاتنين جابوهم وكانت استراحه بتاعت الفيلم جات عدلو نفسهم وخدها خليها تغير وطلعو علي شقه بتاعته
في الجانب الآخر انا وخالتي اماني
انا مبلم في كسها مش عارف اتكلم
خالتي... ها كمل يا عمر
اا...بس ده كل موضوع
خالتي... طيب طب صبح وبتاعك كان واقف عشان كنت بتنك دلوقتي بقا واقف ليه
انا... كانت شهوه خالص تمالكت فيا ونسيت أنها خالتي اصلا واقف فين ده نايم اهو
خالتي.... بكل شرمطه ماشي وراحت قلع القميص وفضلت بالاندر و برا بس وانا اول مره اشوف جسمها ومكنتش متوقع أنها بجمال ده كله وانا زبي بدأ يقف اكتر
خالتي وانا بقا اعم عمر جسمي مش امريكي زي احلام
انا.... وهي احلام تاجي اي جنبك
خالتي.....ما هو واضح ده حتي بتاعك متحركش من مكانه
انا...لا ازاي ورحت وراحت قلع ملط وزبي بقا قدامها واقف عامود ليقتها زاقتني علي كنبه ونزلت تمص زبي وباين أنها محترفه اوي في مص وبطلع حرمان ٥ سنين كله في مص وانا مش في واعي حقيقي وشهوه تملكت فيا خالتي قلعت برا وحطيت زبي بين بزازها وبيقت بنكها في وانا ساند دماغي مش حاسس باي حاجه في بمتعه وفاكرتني بشرميط امريكا ومفوقتش غير بكسها نازل علي زب وهو غرقان عسل ونار فتحت عيني ليقت صوره خالتي مع امي فوقت علطول ونزلتها من علي زبي
خالتي.... ايه في ايه مالك
انا.... هو ايه اللي في ايه انت خالتي مينفعش اللي احنا بنعمله ده
خالتي... يعني هو حلو لاحلام و وحش ليا
انا.. احلام مش خالتي
خالتي..... طب مانا كمان مش خالتك
انا... بلاش تخترعي حجه يا خالتي انا هلبس وهمشي
خالتي.... ياواد اقعد هتروح فين بزبك اللي مترين اقدام ده انا فعلا وا..... مش خالتك وامك مش اختي
انا....ده اللي هو ازاي مش فاهم
خالتي....... بص يا سيدي
وبكده جزء تاني يكون خلص واتمنا يكون عجبكم ومستني دعمكم ورأيكم وحابب اوضح حاجه مهمه دي قصه جنس يعني اكيد لازم خيالنا يوصل لابعد حدود يعني اتمنا ميجيش حد يقولي ادخل ازاي وافقت ينكها علطول ازاي كدا وكلام ده واتمنا أن جزء يعجبكم والي لقاء في جزء جديد
الجزء الثالث
طبعا انا مبسوط جدا بردود افعالكم واتمنا أن دعم يبقا اكتر من كدا عشان اتشجع اكتر هو انا لاحظت أن بين كل سطر وسطر في فواصل كتير وبصراحه مش عارف سبب في اتمنا متكونش دي حاجه مزعلكم يلا بينا نبدا
خالتي..بص ياسيدي بس قبل اي حاجه كلام ده محدش يعرفه نهائي ممكن اعرف علي بس اي حد تاني لا ممنوع ده سر
انا...ما تحكي يا خالتي في ايه
خالتي.... ما خلاص بقا انا مش خالتك قولتلك امك مش اختي اختي علي ورق بس
انا...ازاي ده
اماني... قبل ما انا اتولد بحوالي خمسة سنين امي وابويا مكنوش بيخلفو لفتره في قرار يتبنو بنت ويكتبوها باسمها اللي هي امك وبعد خمس سنين انا جيت وبعدها خالاتك تانين
وانا... ايش يضمني ما انت ممكن تكوني بتقولي كدا عشان انكيك
خالتي.....عيب يابني ايه انكيك دي اسمها امتعك ولكن عنيا حاضر انا هثبتلك
قامت خالتي دخلت اوضه وانا قاعد مش مصدق نفسي ولا كلام خالتي قصدي اللي كنت مفكرها خالتي وحات وفي أيدها ورقه وقالتلي خد اقرأ
خت ورقه اقراتها وهنا كنت مفاجاه أن كل كلام خالتي صح وكنت فرحان اني اقدر انيكها بس في نفس وقت زعلان ومستغرب ومبقتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
اماني... ها صدقت دلوقتي
انا ..ايوه بس برده انا معتبرك خالتي ومش هقدر انكيك صعب عليا
اماني........خخخخخخخخ بقولك ايه انا نفسي فيك من ساعه ما جيت ولو منكتش دلوقتي هصوت وهلم ناس
انا.....بس خلاص طب خليها بكره اكون مستعوب موضوع
اماني.... احا بكره ايه وسع كدا وراحت مسكت زبي وقعدت عليه وانا برغم رفضي بس كنت فرحان من جوايا خصوصا انها مش خالتي وكمان كسها ضيق ويجنن حاجه محترمه دقيقه بظبط وكان كسها مغرق زبي ومنظر كسها وهو بينزل هياجني اكتر بجانب مفعول حبايه راحت سيبها ومنيمها علي ضهرها واستغليت أن كسها متغرق بعسلها وبيقت برزع وفي نفس وقت بتقفش في بزازها وهي عامله تصوت وتوحوح وعامله تقول نيك شرموطتك نيكها اول مستنيه زبك من زمان اوفففف افشخني اكتر اه اه كنت محتاجك من زمان وانا شغال رزع لدرجه عسلها كان بيتنطر من جو كسها وانا حاسس بمتعه عمري ما حسيتها مع أي واحده قبل كدا ولا حتي في امريكا خرجت زبي من كسها اوف لا لا لا لا دخله تاني متخرجوش مش قادره نزلت علي كسها الحسه أو بمعني اصح اكله وأماني تحتي بتلف زي تعبان لحد ما جابتهم تاني لحد ما جسمها بقا سايب خالص قولت بس لازم انكها براحه عشان تتمزج راحت نيمتها علي بطنها وبدأت ادخل فيها براحه كاني بنيك واحده عذراء وفضلنا علي وضع ١٠ دقائق وكان خلاص زبي بدأ يجيب آخره قولتلها هجيب قالتلي هات جو عامله حسابي وبفعلا هي خلصت كلمه من هنا وكسها كان بينزل لبني من هنا ولو جيتو للحق الكس البلدي مفيش زيه في أي بلد اوربيه نهائي بلدي يكسب
اماني يخربيت هديئت حالي احا هو لسه واقف
انا... هههههههههه سيبي في حاله في يا لبوه ويلا نستحما قبل ما يرجعو
اماني...ماشي بس اعمل حسابك انا مش هسيبك انت من نهارده بيقت بتاعي وبس
انا... يلا يا متناكه ونبقا نشوف موضوع ده بعدين
الجانب التاني علي وهاجر في شقه
هاجر... ماسكه زب علي بتمصه يلا بقا مش قادره نكني
علي.... هو انت مفتوحه كمان
هاجر... هو انت لسه هتسال وراحت قعدت علي زبه بطيزها
علي ... يا بنت وسخه طيزك واسعه اوي مين اللي واسعهلك
هاجر نيك بس دلوقتي ونتكلم بعدين
علي...فهم أنها عايزه عنف راح علي منزلها منعلي زبه ونيمها علي ضهرها علي الارض وكسها بطيزها لفوق وقعد علي كنبه وفضل يلحس في كسها وقام يفرش كسها بزبه لحد ما جبتهم راح علي حد عسلها علي زبه وبقا بينك طيزها بي بس بعنف وكان مساعدو أن طيزها واسعه لحد ما هاجر وشها احمر راح علي وقفها وخليها في وضع دوج بقا بيمسح عسل كسها بزبه وينكها في طيزها خمس دقائق لحد ما علي نزلها في نفس وضع وخليها وقفه بس وبقا بينكها ومع كل زقه كانت بتطلع خطوه لحد ما وصلو حمام راح علي شغل دش وبقا بينكها تحت دش لحد ما جبهم هما الاتنين مع بعض
هاجر.....ما انت جامد اهو
علي...انت اللي طيزك جامد بس مين اللي فتحك
هاجر كل حاجه في وقتها متستعجلش مهم نكون مع بعض
علي...ماشي براحتك يلا نستحما عشا اروحك
هاجر يلا يا عنتيلي
استحمو واحنا كنا استحمينا وقاعدين مستنين لحد ما جم
اماني ....ده كله تأخير
علي.... قالتلي عايزه تلف شويتها لفتها
اماني ..ماشي مهم انبسطو
علي... جدا كان نقصكم
هاجر......ايه ده كنبه غرقانه ليه (اللي كنت بنيك عليها امها نسينا نعملها)
انا.....امك وقعت عليها صنيه عصير
هاجر.... بتبصلي انا وامها بصه خبث ماشي
علي.... طب مش يلا بينا
انا يلا بينا ومشينا ورحنا شقه واول ما فتحت شقه ليقت اندر هاجر
انا ...ايه ده علي
علي...ده بتاع هاجر
انا...نعم ازاي
وراح حكالي علي كل حاجه وانا عمال اضحك
علي بتضحك علي ايه وراحت حكتاله علي كل حاجه
احا نكت اماني منغيري
انا ما انت نكت هاجر منغيري
علي... ايه ده ثواني يعني كدا امك مش اختها
انا.....لا سيدي
علي .....ده كدا عنب اوي
انا....هو انت مش فارق معاك ليه كدا
علي... موضوع عادي امك مش بنت حرام يعني ولا انت ابن حرام
انا.... طب خلينا في جد احنا دلوقتي بقا معانا احلام وأماني وهاجر وفي اي وقت عايزين تنيك هنيك وانت دي اخر سنه ليك ركز فيها انت كلها اسبوع وهتبدا دراسه وانا بنسبالي من بكره هبدا اشوف محل اللي هفتحه ونركز في مستقبلنا بقا شويه
علي.... ماشي متقلقش
انا....وحاجه تانيه محدش يعرف موضوع امك ده نهائي
علي... ماشي يلا بقا ننام عشان حالي اتهد
دخلنا نمنا وصحينا تاني يوم علي راح دفع مصاريف وانا بدأت ادور علي محل مناسب وبعد 4ايام بحث ليقت محل عباره عن خمس محلات جنب بعض مفتوحين علي بعض وفي مكان مناسب في منطقه راقيه وفي نفس وقت قريب من بيتي وكمان مكنش محتاج تجهيزات كتير دفعت حقه ملك طبعا واللي ساعدني فرق عمله طبعا لان والدي كان محول ممبلعغ محترم وطبعا كالعاده بنروح نأكل عند خالتي بس منغير نيك عشان كنت مشغول في تجهيزات مفيش غير علي اللي ناك هاجر قبل جامعه بيوم وانا كنت عمال اكلم شركات منتجات عشان اخد منهم بسعر مميز لحد ما افتكرت صديقه ليا صاحبه شركه منتجات في امريكا وايوه صاحبه شركه لان والدي كان من طبقه عاليه وكنا قاعدين في فيلا مهم كلمتها ورحبت جدا بفكر وأنها تتمنا مساعدتي باي شكل وكمان قالتلي مش هتاخد فلوس وفلوس اللي كنت ادفعالها ادفعها في جمارك وطبعا قبلها كنت منزل طلب ناس تشتغل وبفعل ناس جات واتعينو بس كان فاضل علي معاد الافتتاح لحد بعد تلات اسابيع كنت ظبط كل حاجه ومعاد الافتتاح خلاص جه وطبعا العائله كلها جات الافتتاح وكنت مبسوط جدا لان فرع كان عليه اقبال شديد واللي بيدخل كان لازم يخرج بكميه وخصوصا من منتجات الأمريكية وخلصنا وروحنا وطبعا خليت قرايبي كلهم ياخدو منتجات الأمريكية وكنا كلنا مبسوطين من نجاح اللي كان غير متوقع روحت ليقت سوزي صاحبه شركه بعتالي رساله وبتقولي أنها حجزت تذكاره وهتاجي مصر وهتكون في مطار ساعه ١١ صبح وأنها نفسها تشوف محل وكمان تشوف منتج شغال ولا لا رديت عليها اني هكون مستنيها نمت وصحيت راحت مطار فضلت مستنيها لحد ساعه واحده لحد ما خرجت طبعا كلمنا بالامريكي بس هكتبه عربي اول ما شفتني خدتني بحضن وبستني في بوقي
انا...سوزي احنا في مصر مفيش كلام ده هنا كدا في شارع
سوزي...سوري حبيبي بس انت واحشني كتير
انا....وانت اكتر حبيبتي بس مش هنا
سوزي...ماشي حبيبي انا جعانه كتير نفسي اكل اكل مصري جدا
انا.... ماشي هاكلك طبعا مكنتش عارف مطاعم مشوره كتير بس فضلت ابحث لحد ما عرفت أن مطعم برنس حلو ومشهور وفي اجانب بيرحله كتير ختها هناك وكلنا وطلعنا علي فرع
وصف سوزي(سوزي امريكيه صاحبه شركه منتجات عندها 40 سنه بس طبعا انتو عارفين الاوربين مش بيبان عليهم كانت مجوزه واطلقت ومعندهاش غير بنت واحده بس جسمها كله ابيض شعرها اصفر وجسم طبعا انتو عارفين جسم الأمريكي الكرفي)
دخلت فرع واحنا بنتكلم وطبعا كل اللي موجودين مستغربين وعينهم منزلتش من عليها وعلي حظي إن كان في إقبال علي منتجاتها وهي فرحت دخلنا مكتب
سوزي..عمر انا عندي ليك اقتراح
انا...قولي سامعك
سوزي....هدخل معاك شريك في منتجاتي
انا... ازاي
سوزي هبعتلك طلبيه ببلاش هتدفع جمارك بس ونسبتي 30%
فكرت في كلامها ليقت نفسي اني كسبان ولو طلعت ب50% مكسب ليا في ده حلو كدا
انا ..... وانت عارفه اني مقدرش ارفضلك طلب موافق تحبي نمضي عقد
سوزي...عمر احنا كلمتنا عقد مهم عندي نسبيتي توصل لحسابي اول باول
انا...متقلقش هتوصلك في وقتها
سوزي....طيب انا قاعده هنا تلات ايام عندك مكان انام في ولا احجز فندق
انا...عندي عمارتي بس مش عارف مكان هينسبك ولا لا
سوزي....مش مهم يلا بينا عشان انت وحشني اوي
ختها ورحنا شقه طبعا كل منطقه عماله تبص علينا اول ما طلعنا فوق خدنا بعض بحضن ورحنا في بوسه طويله وهي حقيقي كانت واحشني اوي ونزلت علي كسها الحسه اللي يتعجبني رائحته اوي وانا بلحس ليقت حد بيرزع علي باب سوزي عدلت نفسها وراحت افتح باب ليقت خالتي
خالتي...بزعيق مين دي يا عمر
انا... اهدي بس دي صاخبه شركه اللي بستورد منها منتجات من امريكيه وصديقتي من زمان وجايه وتلات ايام وهترجع تاني وهتبات هنا
خالتي... نعم تبات هنا وانت واخوك هتباتو فين انا.... شقه اللي فوق
خالتي......اه عشان تنكها براحتك صح وانا اللي بالي شهر مش عارفه اتلم عليك
سوزي...عمر مين دي ومالها
انا... لا حبيبتي دي خالتي وجايه تسلم عليك
خالتي... بتقول ايه لبوه دي
انا....بتسلم عليك سلمي عليها
راحت خالتي سلمت عليها وبتفصل جسمها حته حته
خالتي....اسمع انت واخوك هتاجو هتباتو عندي لحد ما متناكه دي تامشي
انا...ازاي يعني انا هبات فوق
خالتي.....لا انا قولت كلمتي هتبات عندي يعني عتبات ماشي وابقا هاتها عندي لم تكون في شغل وأهي هاجر بتعرف تتكلم انجليزي وهتسيلها
انا.....ماشي يامنمن
سوزي...عمر في حاجه
انا...لا حبيبتي خالتي عزمكي علي اكل وانا لازم اروح شغل وللأسف مش هينفع ابات معاكي
سوزي...ليه يا حبيبي انا محتاجك
انا...وانت كمان حبيبتي وحشني بس سبيني ارتبها
خالتي...يلا ما تخلص انت وشرموطه دي هاتها يلا وانت روح شغل
انا..ماشي يلا يا حبيبي عشان اوديكي عند خالتي ومتخفيش هتلاقي بنتها بتكلم انجليزي
رحت وصلتها و فهمت هاجر و وصيتها عليها وكلمت علي وفهمته ورحت شغل
هاجر....بس انت مش باين عليك سنك
سوزي...عندنا في امريكا بنهتم بجسمنا ودايما بنمارس جنس عشان نحافظ علي صحتنا
هاجر.....اعتقد انك بتمارسي جنس بشكل مستمر
سوزي.... اجل بشكل يومي أمارس جنس
هاجر....انه حقا رجل قوي لكي يمارس جنس معك يوميا
سوزي...ليس رجل فقط ونساء أيضا
هاجر ... انت حقا سحاقيه
سوزي بطبع عزيزتي هل يمكن أن أجلس مثل ما اجلس في امريكا
هاجر....اكيد خدي
راحت قلعت فستان وفضلت بالاندر فتله والبرا بس
سوزي....هكذا افضل كثيرا
هاجر.....انك تملكين جسد رائع ومثير
سوزي....هذه بفضل ممارسه جنس يوميا
خالتي..ابت هاجر هي قاعده ليه كدا
هاجر....هي متعوده كدا
خالتي طب قوليلها لازم ياجو عمر وعلي لازم تلبس
سوزي...هل يوجد شئ يخصني
هاجر....لا هي بتقولك لم عمر وعلي ياجو تلبسي
سوزي...لماذا عمر يعرف جسدني جيدا ولقد مارسنا جنس سوا ما مشكله في رويتي عاريه
...هاجر.....معلش احنا هنا كدا هو فعلا عمر مارس جنس معك
سوزي..بطبع أنه أفضل شخص مارست جنس معه أنه يمتلك قضيب جيدا ولدي قدره علي ممارسه لفترات طويلة
هاجر.....لا اعتقد ذلك
سوزي..سوف اريكي صوره وانا امص قضيبه اجلسي بجانبي طلعت صوره و هاجر شفتها
هاجر....لا لا لا أعتقد أنه عمر
سوزي.... لماذا أليس هذا وجه
هاجر نعم وجه لكني لم أتخيل يوما أن سوف يكون قضيبه بهذا حجم هل يمكن أن اري صوره مهبلك
سوزي....لماذا صوره سوف تشاهده علي طبيعه وراحت نزلت الاندر وراحت ساندت ضهرها ويتفرج هاجر علي كسها ودقيقه ولبست الاندر ها ها اعجبك عزيزتي
هاجر كثيرا ولديه رائحه مميزه
سوزي..طعمه افضل بكثير
هاجر...اريد ذلك لكن والدتي هنا واذا رايتنا سوف تحدث مشاكل
سوزي ..هل تعلمين أن امك تملك جسد رائع
هاجر.... أجل اعلم ذلك
سوزي... أعتقد بأنها في سحاق سوف تكون مميزه
هاجر ... لا لا لا أنها لا تعرف اي شي عن سحاق
سوزي هل توافقين أن أفعل محاوله معاها
هاجر....لا اعرف لكن أنها سوف ترفض
سوزي....لا اعتقد ذلك سوف نفعل محاوله
انا في شغل قاعد ممبسوط جدا تاني يوم شغل وفي اقبال ممتاز لدرجه اني صرفت مكافأة لكل اللي شغالين يوم خلص وروحت البيت كلنا وروحت سوزي بيت ورجعت تاني عند خالتي عشان انام هاجر دخلت اوضه امها تنام معاها وانا وعلي كل واحد خد اوضه وبعد حوالي ساعه حسيت بسخونه علي زبي ببص ليقت اماني نازله مص علي زبي وقالعه ملط وبرغم ان علي عارف اني بنكها بس هاجر متعرفش
انا....يخربيتك بتعملي ايه بنتك تشوفك اماني
اماني....مش قادره كسي مولع عايزه اتناك منك حالا
انا.... بس هتفضحنا البسي وامشي
اماني... بقولك مش قادره
انا...لو مشيتش هروح ابات مع سوزي
اماني.... اووووووف بقا ماشي ماشيه
اماني مشيت وانا كملت نوم تاني يوم صحيت بدري علي رنه سوزي وبتقولي أنها زهقانه وتعالي خدني قمت ورحتلها ورجعنا تاني علي خالتي
وفطرنا كلنا وعلي نزل علي جامعه
انا....ها سوزي تحبي اخرجك فين
سوزي... مش عايزه أخرج انا عايزه اقعد مع اماني وهاجر مبسوطه معاهم
انا....بس ازاي تاجي كدا ومتتفسحش
سوزي..عادي حبيبي انا كتير مبسوطه هنا
انا....ماشي اللي يريحك هروح انا فرع بقا خدي بالك من هاجر
هاجر من عنيا
سوزي..من خنيا وقعدنا نضحك عليها
وانا نازل علي سلم قبلت عمي سلم عليا ودخلني نشرب شاي سوا
عمي..ها يا بطل اخبار فرع ايه
انا... فل اوي ياعمي ده انت مكنتش متوقع أن في اول يومين كدا ويشتغل بطريقه دي احنا لو استمرينا علي كدا في خلال سنه هيكون في فرع تاني
وفاء مرات عمي.... اتفضلو شاي
انا...تسلم ايدك يا مرات عمي
وفاء.... ياواد اكتر من مره اقولك قولي يا وفاء
انا.... هههههههههه ماشي يا وفاء
عمي....بس انت كدا تعب عليك تشتغل يوم كله
انا.....ما بصراحه يا عمي انا كنت عايز اكلمك في موضوع ده بس محرج
عمي..ايه محتاج فلوس ولا إيه
انا......لا لا لا كنت عايزك تبقا مدير فرع ده واللي انت هتطلبه هتاخده
عمي بمناسبه اسمه طارق...يا حبيبي مش موضوع فلوس بس انا مش بفهم حاجه في موضوع ده وكمان انا برجع من شغلي ساعه 5 يعني هيبقا مجهود اوي بنسبالي
انا....بس وهو ده اللي انا طلبو انت هتاخد اجازه لمده شهر وتشتغل بنفس مواعيدك ولو عايز تعكس معنديش مانع وممكن نبدل عادي وموضوع سهل وانا افهمك كل حاجه ومرتب اللي بتقول عليه انا موافق عليه بدون اي نقاش
عمي...مش عارف اقولك
وفاء....وافق طارق وجرب شهر ده لو معجبكش متكملش
انا...وكمان مش شرط تقعد وقت كله ممكن اجيلك بدري وتمشي انت لو عايز وكمان غير كدا انت هتعتبر شغال في مكانك يعني حر
وفاء....يلا بقا طارق عايز ايه تاني
عمي..... ماشي خلاص موافق
انا....ماشي نبدا من بكره او من اي يوم انت عايزو حدد وقولي
عمي....لا بكره تمام هكلمهم وهاخد اجازه
انا..ماشي...... اطير انا بقا تسلم ايدك يا وفاء علي شاي اللي ميتشربش
وفاء...ماشي يا وسخ لم تجيلي
علي...في جامعه
منار...يعني انت عشت عمرك كله في امريكا
علي.... اه بس كان قرار والدي بقا أننا نرجع ونستقر هنا بس نقدر نرجع في أي وقت بيتنا موجود لسه هناك وكمان معانا جنسيه
يحي....يابختك يا عم كنت عايش في مليطه هناك ههههههههه
علي...... هههههههههه ولا مليطه ولا حاجه حياه عاديه جدا
منار.... تعرف انا نفسي اروح امريكا اوي
علي بس كدا لم اسافر اخدك معايا بس اهلك هيوفقو انك تسافري لوحدك معايا
منار.....اه عادي محدش هيقول حاجه
علي...خلاص لم اسافر اقولك عشان تجهزي باسبور
منار...مرسي اوي بجد هنسافر امتي بقا
علي.... هههههههههه لا مش دلوقتي بس هبقا اقولك قبلها
يحي....طب يلا عشان محاضره قربت تبدأ
انا في فرع قاعد في مكتب ويحاول اشوف شركات عالميه يمكن توافق استورد منها منتجات لحد ما شركه منهم ردو بس طلبو يشوفو فيديو للفرع اول لضمان بيع منتج صورت فيديو وبعته وفضلت مستني رد
في شقه اماني بعد ما نزلنا سوزي قلعت طبعا بس مردي كانت لابسه اندر فتله ومن قدام شفاف وكسها ظاهر وبره نفس نظام
سوزي....هل والدتك معتاده أنها تجلس هكذا في منزل انني لم أرها هكذا امس
هاجر...أنها اول مره تجلس هكذا
سوزي... اعتقد بان محاولتي مع والدتك سوف تنجح
هاجر....اتمنا ذلك سوف يساعدني كثيرا انني حقا اريد أن أمارس معاها
سوزي....انها حقا تستحق ذلك اريدك ان تتركيني مع والدتك بمفردنا في منزل لمده خمس دقائق فقط
هاجر...ماذا سوف تفعلين
سوزي دعني اجرب اولا بعد خمس دقائق اطرقي علي باب
هاجر....ماشي ماما يا ماما انا رايحه لسميه صحبتي وجايه علطول
اماني.... رايحه فين وهتسبيني معاها دي
هاجر خمس دقائق وجايه علطول
اماني...ماشي متتاخريش
سوزي....هاجر ممكن تقوليلها تعملي عصير لو امكن ذلك
هاجر...حاضر ماما اعمليلها عصير
اماني كمان حاضر
خرجت هاجر بس منزلتش طلعت فوق سطح لحد ما وقت يخلص وأماني دخلت تعمل عصير سوزي راحت قلعت الاندر وشغلت فيلم سحاق وبداتي تدعك في كسها اماني خرجلها بعصير اول ما شفتها صنيه وقعت منها راحت سوزي راحتلها خدتها علي كنبه وأماني مستسلمه نهائي ليها وسوزي راحت واخدها في بوسه طويله دوخت فيها اماني نزلت علي كسها و جابت اندرها علي جنب لأنها كنت لابسه زي سوزي وبدأت سوزي تلحس ليها كسها وأماني هاجت وبدأت تقفش في بزازها وبدأت سوزي تدخل صباعها في كس اماني وهيجانها بيزيد و وانفاسها بتعلي لحد ما هاجر قطعتهم وخبطت اماني اتزفعت وبتقولي البسي الاندر وسوزي مش فاهمه راحت اماني مسكت اندرها ولبستهولها وراحت فاتحت لهاجر ودخلت علطول اوضيتها
هاجر...هو ايه اللي حصل
سوزي..... هههههههههه روحي بصي عليها وانت هتعرفي
وراحت هاجر تشوف امها ليقتها بتضرب سبعه ونص
هاجر يخربيتك انت عملتي فيها ايه
سوزي... هههههههههه بصراحه طعم كسها يجنن
هاجر....اده قصدك أنها وافقت عادي
سوزي طبعا وراحت ماسكه هاجر في بوسه طويله
هاجر..ايه ده يخربيتك هو انت بوستها كدا
سوزي..بطبع
هاجر.... ما ليها حق توافق
سوزي...أنها مجرد بدايه فقط
هاجر.... هههههههههه لا انا مش قدك
سوزي... اجازتي سوف تنتهي غدا لا تردين ذلك حقا
هاجر...أريده لكن إذا رايتنا امي سوف تكون مشكله
سوزي حسنا لكن في اجازتي قادمه لا اقبل اعذار
هاجر...ماشي البسي بقا عشان علي زمانه في طريق
سوزي حسنا
عدا يوم ووديت سوزي شقه ورجعت انا تاني ودخلت نمت وعلي ساعه 5صبح كدا قمت داخل حمام وانا خارج سمعت صوت من اوضه عليه فكرته مشغل فيلم سكس بفتح الاوضه ليقت هاجر بتمص زب علي ومنسجمه اوي
انا...انت بتعملي ايه يا حيوانه
هاجر....اششششش حيوانه ايه انت هتعملهم عليا
انا هو ايه ده اللي اعملهم عليك
هاجر..راحت مسكت زبي من علي شورت بقولك ايه انا عارفه انك بتنيك امي ولا نسيت موضوع كنبه انا مش هبله وعارفه كمان انك بتنيك سوزي وعلي فكره اخوك كمان بينكني يعني ملهاش لازمه حوارات
انا...بس اسكت ايه بنيك امك دي بتجيب تخاريف دي منين
راحت طلعت موبايلها وطلعت فيديو وامها بتمص زبي امبارح
انا بقولك ايه امسحي فيديو ده
هاجر... اهو ولا لي لازمه اصلا
انا.....انت عايزه ايه
هاجر...مش عايزه انت اللي دخلت
انا....بلاش هنا امك ممكن تشوفك
هاجر...ابقا سكتها بزبك
انا...راحت ماسكه وزانقها في الحائطه بقولك ايه امشي دلوقتي وكلها يومين وعلي يبقا ينكيك في شقته براحتكم
هاجر....بشرمطه طب وانت مش نفسك ولا مش عجباك
انا...امشي دلوقتي ونبقا نشوف حوار ده بعدين
هاجر..بشرمطه وبتحط صباعها علي شفايفها ماشي مرادي بس لكن مره جايه مش همشي غير وزبك فاشخها
مشيت هاجر وانا رحت اصحي علي
انا..علي علي علي انت يا زفت
علي..فاق وشاف زبه واقف ايه عمر ايه احا هو انت كنت بتمص زبي
انا...متحترم نفسك ياعرص ايه مش حاسس ان هاجر كانت بتمصلك
علي.....احا بنت وسخه طب هي راحت فين
انا مشيتها
علي... احا ليه اعم ما كنت تسببها تكمل
انا....انت هتستعبط وامها
علي....اعم ما امها لبوه هي تانيه
انا....بقولك ايه اتخمد وخلي بالك لتجيلك تاني
مشيت وجه في دماغي اني اخد حبايه قبل مانا معرفش ليه
وبكدا جزء نهارده خلص وانا بحاول علي قد ما اقدر اطول جزء شويه لان فعلا كتابه بتاخد وقت وخصوصا اني بكتب من فون في موضوع متعب شويه
كان في واحد قالي اني كنت عامل قصه في أول محارم وبعدين انا خرجت من مسار محارم في انا هرد عليه هنا لاني ممكن انسا ارد عليه في تعليقات بص اولا قصه دي مش محارم بس لانها لو محارم بس في هتبقا مكشوفه اوي انيك عمتي وخالتي ومرات عمي والخ في قصه دي كل حاجه نيك محارم وعام وسحاق وممكن احط شيميل عادي دي لعبتي انا كمولف قصه اقدر اعمل ايه حاجه لو علي محارم في محارم جايه كتير بس صبر اتمنا اكون اقدرت اوضحلك
خالتي..بص ياسيدي بس قبل اي حاجه كلام ده محدش يعرفه نهائي ممكن اعرف علي بس اي حد تاني لا ممنوع ده سر
انا...ما تحكي يا خالتي في ايه
خالتي.... ما خلاص بقا انا مش خالتك قولتلك امك مش اختي اختي علي ورق بس
انا...ازاي ده
اماني... قبل ما انا اتولد بحوالي خمسة سنين امي وابويا مكنوش بيخلفو لفتره في قرار يتبنو بنت ويكتبوها باسمها اللي هي امك وبعد خمس سنين انا جيت وبعدها خالاتك تانين
وانا... ايش يضمني ما انت ممكن تكوني بتقولي كدا عشان انكيك
خالتي.....عيب يابني ايه انكيك دي اسمها امتعك ولكن عنيا حاضر انا هثبتلك
قامت خالتي دخلت اوضه وانا قاعد مش مصدق نفسي ولا كلام خالتي قصدي اللي كنت مفكرها خالتي وحات وفي أيدها ورقه وقالتلي خد اقرأ
خت ورقه اقراتها وهنا كنت مفاجاه أن كل كلام خالتي صح وكنت فرحان اني اقدر انيكها بس في نفس وقت زعلان ومستغرب ومبقتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
اماني... ها صدقت دلوقتي
انا ..ايوه بس برده انا معتبرك خالتي ومش هقدر انكيك صعب عليا
اماني........خخخخخخخخ بقولك ايه انا نفسي فيك من ساعه ما جيت ولو منكتش دلوقتي هصوت وهلم ناس
انا.....بس خلاص طب خليها بكره اكون مستعوب موضوع
اماني.... احا بكره ايه وسع كدا وراحت مسكت زبي وقعدت عليه وانا برغم رفضي بس كنت فرحان من جوايا خصوصا انها مش خالتي وكمان كسها ضيق ويجنن حاجه محترمه دقيقه بظبط وكان كسها مغرق زبي ومنظر كسها وهو بينزل هياجني اكتر بجانب مفعول حبايه راحت سيبها ومنيمها علي ضهرها واستغليت أن كسها متغرق بعسلها وبيقت برزع وفي نفس وقت بتقفش في بزازها وهي عامله تصوت وتوحوح وعامله تقول نيك شرموطتك نيكها اول مستنيه زبك من زمان اوفففف افشخني اكتر اه اه كنت محتاجك من زمان وانا شغال رزع لدرجه عسلها كان بيتنطر من جو كسها وانا حاسس بمتعه عمري ما حسيتها مع أي واحده قبل كدا ولا حتي في امريكا خرجت زبي من كسها اوف لا لا لا لا دخله تاني متخرجوش مش قادره نزلت علي كسها الحسه أو بمعني اصح اكله وأماني تحتي بتلف زي تعبان لحد ما جابتهم تاني لحد ما جسمها بقا سايب خالص قولت بس لازم انكها براحه عشان تتمزج راحت نيمتها علي بطنها وبدأت ادخل فيها براحه كاني بنيك واحده عذراء وفضلنا علي وضع ١٠ دقائق وكان خلاص زبي بدأ يجيب آخره قولتلها هجيب قالتلي هات جو عامله حسابي وبفعلا هي خلصت كلمه من هنا وكسها كان بينزل لبني من هنا ولو جيتو للحق الكس البلدي مفيش زيه في أي بلد اوربيه نهائي بلدي يكسب
اماني يخربيت هديئت حالي احا هو لسه واقف
انا... هههههههههه سيبي في حاله في يا لبوه ويلا نستحما قبل ما يرجعو
اماني...ماشي بس اعمل حسابك انا مش هسيبك انت من نهارده بيقت بتاعي وبس
انا... يلا يا متناكه ونبقا نشوف موضوع ده بعدين
الجانب التاني علي وهاجر في شقه
هاجر... ماسكه زب علي بتمصه يلا بقا مش قادره نكني
علي.... هو انت مفتوحه كمان
هاجر... هو انت لسه هتسال وراحت قعدت علي زبه بطيزها
علي ... يا بنت وسخه طيزك واسعه اوي مين اللي واسعهلك
هاجر نيك بس دلوقتي ونتكلم بعدين
علي...فهم أنها عايزه عنف راح علي منزلها منعلي زبه ونيمها علي ضهرها علي الارض وكسها بطيزها لفوق وقعد علي كنبه وفضل يلحس في كسها وقام يفرش كسها بزبه لحد ما جبتهم راح علي حد عسلها علي زبه وبقا بينك طيزها بي بس بعنف وكان مساعدو أن طيزها واسعه لحد ما هاجر وشها احمر راح علي وقفها وخليها في وضع دوج بقا بيمسح عسل كسها بزبه وينكها في طيزها خمس دقائق لحد ما علي نزلها في نفس وضع وخليها وقفه بس وبقا بينكها ومع كل زقه كانت بتطلع خطوه لحد ما وصلو حمام راح علي شغل دش وبقا بينكها تحت دش لحد ما جبهم هما الاتنين مع بعض
هاجر.....ما انت جامد اهو
علي...انت اللي طيزك جامد بس مين اللي فتحك
هاجر كل حاجه في وقتها متستعجلش مهم نكون مع بعض
علي...ماشي براحتك يلا نستحما عشا اروحك
هاجر يلا يا عنتيلي
استحمو واحنا كنا استحمينا وقاعدين مستنين لحد ما جم
اماني ....ده كله تأخير
علي.... قالتلي عايزه تلف شويتها لفتها
اماني ..ماشي مهم انبسطو
علي... جدا كان نقصكم
هاجر......ايه ده كنبه غرقانه ليه (اللي كنت بنيك عليها امها نسينا نعملها)
انا.....امك وقعت عليها صنيه عصير
هاجر.... بتبصلي انا وامها بصه خبث ماشي
علي.... طب مش يلا بينا
انا يلا بينا ومشينا ورحنا شقه واول ما فتحت شقه ليقت اندر هاجر
انا ...ايه ده علي
علي...ده بتاع هاجر
انا...نعم ازاي
وراح حكالي علي كل حاجه وانا عمال اضحك
علي بتضحك علي ايه وراحت حكتاله علي كل حاجه
احا نكت اماني منغيري
انا ما انت نكت هاجر منغيري
علي... ايه ده ثواني يعني كدا امك مش اختها
انا.....لا سيدي
علي .....ده كدا عنب اوي
انا....هو انت مش فارق معاك ليه كدا
علي... موضوع عادي امك مش بنت حرام يعني ولا انت ابن حرام
انا.... طب خلينا في جد احنا دلوقتي بقا معانا احلام وأماني وهاجر وفي اي وقت عايزين تنيك هنيك وانت دي اخر سنه ليك ركز فيها انت كلها اسبوع وهتبدا دراسه وانا بنسبالي من بكره هبدا اشوف محل اللي هفتحه ونركز في مستقبلنا بقا شويه
علي.... ماشي متقلقش
انا....وحاجه تانيه محدش يعرف موضوع امك ده نهائي
علي... ماشي يلا بقا ننام عشان حالي اتهد
دخلنا نمنا وصحينا تاني يوم علي راح دفع مصاريف وانا بدأت ادور علي محل مناسب وبعد 4ايام بحث ليقت محل عباره عن خمس محلات جنب بعض مفتوحين علي بعض وفي مكان مناسب في منطقه راقيه وفي نفس وقت قريب من بيتي وكمان مكنش محتاج تجهيزات كتير دفعت حقه ملك طبعا واللي ساعدني فرق عمله طبعا لان والدي كان محول ممبلعغ محترم وطبعا كالعاده بنروح نأكل عند خالتي بس منغير نيك عشان كنت مشغول في تجهيزات مفيش غير علي اللي ناك هاجر قبل جامعه بيوم وانا كنت عمال اكلم شركات منتجات عشان اخد منهم بسعر مميز لحد ما افتكرت صديقه ليا صاحبه شركه منتجات في امريكا وايوه صاحبه شركه لان والدي كان من طبقه عاليه وكنا قاعدين في فيلا مهم كلمتها ورحبت جدا بفكر وأنها تتمنا مساعدتي باي شكل وكمان قالتلي مش هتاخد فلوس وفلوس اللي كنت ادفعالها ادفعها في جمارك وطبعا قبلها كنت منزل طلب ناس تشتغل وبفعل ناس جات واتعينو بس كان فاضل علي معاد الافتتاح لحد بعد تلات اسابيع كنت ظبط كل حاجه ومعاد الافتتاح خلاص جه وطبعا العائله كلها جات الافتتاح وكنت مبسوط جدا لان فرع كان عليه اقبال شديد واللي بيدخل كان لازم يخرج بكميه وخصوصا من منتجات الأمريكية وخلصنا وروحنا وطبعا خليت قرايبي كلهم ياخدو منتجات الأمريكية وكنا كلنا مبسوطين من نجاح اللي كان غير متوقع روحت ليقت سوزي صاحبه شركه بعتالي رساله وبتقولي أنها حجزت تذكاره وهتاجي مصر وهتكون في مطار ساعه ١١ صبح وأنها نفسها تشوف محل وكمان تشوف منتج شغال ولا لا رديت عليها اني هكون مستنيها نمت وصحيت راحت مطار فضلت مستنيها لحد ساعه واحده لحد ما خرجت طبعا كلمنا بالامريكي بس هكتبه عربي اول ما شفتني خدتني بحضن وبستني في بوقي
انا...سوزي احنا في مصر مفيش كلام ده هنا كدا في شارع
سوزي...سوري حبيبي بس انت واحشني كتير
انا....وانت اكتر حبيبتي بس مش هنا
سوزي...ماشي حبيبي انا جعانه كتير نفسي اكل اكل مصري جدا
انا.... ماشي هاكلك طبعا مكنتش عارف مطاعم مشوره كتير بس فضلت ابحث لحد ما عرفت أن مطعم برنس حلو ومشهور وفي اجانب بيرحله كتير ختها هناك وكلنا وطلعنا علي فرع
وصف سوزي(سوزي امريكيه صاحبه شركه منتجات عندها 40 سنه بس طبعا انتو عارفين الاوربين مش بيبان عليهم كانت مجوزه واطلقت ومعندهاش غير بنت واحده بس جسمها كله ابيض شعرها اصفر وجسم طبعا انتو عارفين جسم الأمريكي الكرفي)
دخلت فرع واحنا بنتكلم وطبعا كل اللي موجودين مستغربين وعينهم منزلتش من عليها وعلي حظي إن كان في إقبال علي منتجاتها وهي فرحت دخلنا مكتب
سوزي..عمر انا عندي ليك اقتراح
انا...قولي سامعك
سوزي....هدخل معاك شريك في منتجاتي
انا... ازاي
سوزي هبعتلك طلبيه ببلاش هتدفع جمارك بس ونسبتي 30%
فكرت في كلامها ليقت نفسي اني كسبان ولو طلعت ب50% مكسب ليا في ده حلو كدا
انا ..... وانت عارفه اني مقدرش ارفضلك طلب موافق تحبي نمضي عقد
سوزي...عمر احنا كلمتنا عقد مهم عندي نسبيتي توصل لحسابي اول باول
انا...متقلقش هتوصلك في وقتها
سوزي....طيب انا قاعده هنا تلات ايام عندك مكان انام في ولا احجز فندق
انا...عندي عمارتي بس مش عارف مكان هينسبك ولا لا
سوزي....مش مهم يلا بينا عشان انت وحشني اوي
ختها ورحنا شقه طبعا كل منطقه عماله تبص علينا اول ما طلعنا فوق خدنا بعض بحضن ورحنا في بوسه طويله وهي حقيقي كانت واحشني اوي ونزلت علي كسها الحسه اللي يتعجبني رائحته اوي وانا بلحس ليقت حد بيرزع علي باب سوزي عدلت نفسها وراحت افتح باب ليقت خالتي
خالتي...بزعيق مين دي يا عمر
انا... اهدي بس دي صاخبه شركه اللي بستورد منها منتجات من امريكيه وصديقتي من زمان وجايه وتلات ايام وهترجع تاني وهتبات هنا
خالتي... نعم تبات هنا وانت واخوك هتباتو فين انا.... شقه اللي فوق
خالتي......اه عشان تنكها براحتك صح وانا اللي بالي شهر مش عارفه اتلم عليك
سوزي...عمر مين دي ومالها
انا... لا حبيبتي دي خالتي وجايه تسلم عليك
خالتي... بتقول ايه لبوه دي
انا....بتسلم عليك سلمي عليها
راحت خالتي سلمت عليها وبتفصل جسمها حته حته
خالتي....اسمع انت واخوك هتاجو هتباتو عندي لحد ما متناكه دي تامشي
انا...ازاي يعني انا هبات فوق
خالتي.....لا انا قولت كلمتي هتبات عندي يعني عتبات ماشي وابقا هاتها عندي لم تكون في شغل وأهي هاجر بتعرف تتكلم انجليزي وهتسيلها
انا.....ماشي يامنمن
سوزي...عمر في حاجه
انا...لا حبيبتي خالتي عزمكي علي اكل وانا لازم اروح شغل وللأسف مش هينفع ابات معاكي
سوزي...ليه يا حبيبي انا محتاجك
انا...وانت كمان حبيبتي وحشني بس سبيني ارتبها
خالتي...يلا ما تخلص انت وشرموطه دي هاتها يلا وانت روح شغل
انا..ماشي يلا يا حبيبي عشان اوديكي عند خالتي ومتخفيش هتلاقي بنتها بتكلم انجليزي
رحت وصلتها و فهمت هاجر و وصيتها عليها وكلمت علي وفهمته ورحت شغل
هاجر....بس انت مش باين عليك سنك
سوزي...عندنا في امريكا بنهتم بجسمنا ودايما بنمارس جنس عشان نحافظ علي صحتنا
هاجر.....اعتقد انك بتمارسي جنس بشكل مستمر
سوزي.... اجل بشكل يومي أمارس جنس
هاجر....انه حقا رجل قوي لكي يمارس جنس معك يوميا
سوزي...ليس رجل فقط ونساء أيضا
هاجر ... انت حقا سحاقيه
سوزي بطبع عزيزتي هل يمكن أن أجلس مثل ما اجلس في امريكا
هاجر....اكيد خدي
راحت قلعت فستان وفضلت بالاندر فتله والبرا بس
سوزي....هكذا افضل كثيرا
هاجر.....انك تملكين جسد رائع ومثير
سوزي....هذه بفضل ممارسه جنس يوميا
خالتي..ابت هاجر هي قاعده ليه كدا
هاجر....هي متعوده كدا
خالتي طب قوليلها لازم ياجو عمر وعلي لازم تلبس
سوزي...هل يوجد شئ يخصني
هاجر....لا هي بتقولك لم عمر وعلي ياجو تلبسي
سوزي...لماذا عمر يعرف جسدني جيدا ولقد مارسنا جنس سوا ما مشكله في رويتي عاريه
...هاجر.....معلش احنا هنا كدا هو فعلا عمر مارس جنس معك
سوزي..بطبع أنه أفضل شخص مارست جنس معه أنه يمتلك قضيب جيدا ولدي قدره علي ممارسه لفترات طويلة
هاجر.....لا اعتقد ذلك
سوزي..سوف اريكي صوره وانا امص قضيبه اجلسي بجانبي طلعت صوره و هاجر شفتها
هاجر....لا لا لا أعتقد أنه عمر
سوزي.... لماذا أليس هذا وجه
هاجر نعم وجه لكني لم أتخيل يوما أن سوف يكون قضيبه بهذا حجم هل يمكن أن اري صوره مهبلك
سوزي....لماذا صوره سوف تشاهده علي طبيعه وراحت نزلت الاندر وراحت ساندت ضهرها ويتفرج هاجر علي كسها ودقيقه ولبست الاندر ها ها اعجبك عزيزتي
هاجر كثيرا ولديه رائحه مميزه
سوزي..طعمه افضل بكثير
هاجر...اريد ذلك لكن والدتي هنا واذا رايتنا سوف تحدث مشاكل
سوزي ..هل تعلمين أن امك تملك جسد رائع
هاجر.... أجل اعلم ذلك
سوزي... أعتقد بأنها في سحاق سوف تكون مميزه
هاجر ... لا لا لا أنها لا تعرف اي شي عن سحاق
سوزي هل توافقين أن أفعل محاوله معاها
هاجر....لا اعرف لكن أنها سوف ترفض
سوزي....لا اعتقد ذلك سوف نفعل محاوله
انا في شغل قاعد ممبسوط جدا تاني يوم شغل وفي اقبال ممتاز لدرجه اني صرفت مكافأة لكل اللي شغالين يوم خلص وروحت البيت كلنا وروحت سوزي بيت ورجعت تاني عند خالتي عشان انام هاجر دخلت اوضه امها تنام معاها وانا وعلي كل واحد خد اوضه وبعد حوالي ساعه حسيت بسخونه علي زبي ببص ليقت اماني نازله مص علي زبي وقالعه ملط وبرغم ان علي عارف اني بنكها بس هاجر متعرفش
انا....يخربيتك بتعملي ايه بنتك تشوفك اماني
اماني....مش قادره كسي مولع عايزه اتناك منك حالا
انا.... بس هتفضحنا البسي وامشي
اماني... بقولك مش قادره
انا...لو مشيتش هروح ابات مع سوزي
اماني.... اووووووف بقا ماشي ماشيه
اماني مشيت وانا كملت نوم تاني يوم صحيت بدري علي رنه سوزي وبتقولي أنها زهقانه وتعالي خدني قمت ورحتلها ورجعنا تاني علي خالتي
وفطرنا كلنا وعلي نزل علي جامعه
انا....ها سوزي تحبي اخرجك فين
سوزي... مش عايزه أخرج انا عايزه اقعد مع اماني وهاجر مبسوطه معاهم
انا....بس ازاي تاجي كدا ومتتفسحش
سوزي..عادي حبيبي انا كتير مبسوطه هنا
انا....ماشي اللي يريحك هروح انا فرع بقا خدي بالك من هاجر
هاجر من عنيا
سوزي..من خنيا وقعدنا نضحك عليها
وانا نازل علي سلم قبلت عمي سلم عليا ودخلني نشرب شاي سوا
عمي..ها يا بطل اخبار فرع ايه
انا... فل اوي ياعمي ده انت مكنتش متوقع أن في اول يومين كدا ويشتغل بطريقه دي احنا لو استمرينا علي كدا في خلال سنه هيكون في فرع تاني
وفاء مرات عمي.... اتفضلو شاي
انا...تسلم ايدك يا مرات عمي
وفاء.... ياواد اكتر من مره اقولك قولي يا وفاء
انا.... هههههههههه ماشي يا وفاء
عمي....بس انت كدا تعب عليك تشتغل يوم كله
انا.....ما بصراحه يا عمي انا كنت عايز اكلمك في موضوع ده بس محرج
عمي..ايه محتاج فلوس ولا إيه
انا......لا لا لا كنت عايزك تبقا مدير فرع ده واللي انت هتطلبه هتاخده
عمي بمناسبه اسمه طارق...يا حبيبي مش موضوع فلوس بس انا مش بفهم حاجه في موضوع ده وكمان انا برجع من شغلي ساعه 5 يعني هيبقا مجهود اوي بنسبالي
انا....بس وهو ده اللي انا طلبو انت هتاخد اجازه لمده شهر وتشتغل بنفس مواعيدك ولو عايز تعكس معنديش مانع وممكن نبدل عادي وموضوع سهل وانا افهمك كل حاجه ومرتب اللي بتقول عليه انا موافق عليه بدون اي نقاش
عمي...مش عارف اقولك
وفاء....وافق طارق وجرب شهر ده لو معجبكش متكملش
انا...وكمان مش شرط تقعد وقت كله ممكن اجيلك بدري وتمشي انت لو عايز وكمان غير كدا انت هتعتبر شغال في مكانك يعني حر
وفاء....يلا بقا طارق عايز ايه تاني
عمي..... ماشي خلاص موافق
انا....ماشي نبدا من بكره او من اي يوم انت عايزو حدد وقولي
عمي....لا بكره تمام هكلمهم وهاخد اجازه
انا..ماشي...... اطير انا بقا تسلم ايدك يا وفاء علي شاي اللي ميتشربش
وفاء...ماشي يا وسخ لم تجيلي
علي...في جامعه
منار...يعني انت عشت عمرك كله في امريكا
علي.... اه بس كان قرار والدي بقا أننا نرجع ونستقر هنا بس نقدر نرجع في أي وقت بيتنا موجود لسه هناك وكمان معانا جنسيه
يحي....يابختك يا عم كنت عايش في مليطه هناك ههههههههه
علي...... هههههههههه ولا مليطه ولا حاجه حياه عاديه جدا
منار.... تعرف انا نفسي اروح امريكا اوي
علي بس كدا لم اسافر اخدك معايا بس اهلك هيوفقو انك تسافري لوحدك معايا
منار.....اه عادي محدش هيقول حاجه
علي...خلاص لم اسافر اقولك عشان تجهزي باسبور
منار...مرسي اوي بجد هنسافر امتي بقا
علي.... هههههههههه لا مش دلوقتي بس هبقا اقولك قبلها
يحي....طب يلا عشان محاضره قربت تبدأ
انا في فرع قاعد في مكتب ويحاول اشوف شركات عالميه يمكن توافق استورد منها منتجات لحد ما شركه منهم ردو بس طلبو يشوفو فيديو للفرع اول لضمان بيع منتج صورت فيديو وبعته وفضلت مستني رد
في شقه اماني بعد ما نزلنا سوزي قلعت طبعا بس مردي كانت لابسه اندر فتله ومن قدام شفاف وكسها ظاهر وبره نفس نظام
سوزي....هل والدتك معتاده أنها تجلس هكذا في منزل انني لم أرها هكذا امس
هاجر...أنها اول مره تجلس هكذا
سوزي... اعتقد بان محاولتي مع والدتك سوف تنجح
هاجر....اتمنا ذلك سوف يساعدني كثيرا انني حقا اريد أن أمارس معاها
سوزي....انها حقا تستحق ذلك اريدك ان تتركيني مع والدتك بمفردنا في منزل لمده خمس دقائق فقط
هاجر...ماذا سوف تفعلين
سوزي دعني اجرب اولا بعد خمس دقائق اطرقي علي باب
هاجر....ماشي ماما يا ماما انا رايحه لسميه صحبتي وجايه علطول
اماني.... رايحه فين وهتسبيني معاها دي
هاجر خمس دقائق وجايه علطول
اماني...ماشي متتاخريش
سوزي....هاجر ممكن تقوليلها تعملي عصير لو امكن ذلك
هاجر...حاضر ماما اعمليلها عصير
اماني كمان حاضر
خرجت هاجر بس منزلتش طلعت فوق سطح لحد ما وقت يخلص وأماني دخلت تعمل عصير سوزي راحت قلعت الاندر وشغلت فيلم سحاق وبداتي تدعك في كسها اماني خرجلها بعصير اول ما شفتها صنيه وقعت منها راحت سوزي راحتلها خدتها علي كنبه وأماني مستسلمه نهائي ليها وسوزي راحت واخدها في بوسه طويله دوخت فيها اماني نزلت علي كسها و جابت اندرها علي جنب لأنها كنت لابسه زي سوزي وبدأت سوزي تلحس ليها كسها وأماني هاجت وبدأت تقفش في بزازها وبدأت سوزي تدخل صباعها في كس اماني وهيجانها بيزيد و وانفاسها بتعلي لحد ما هاجر قطعتهم وخبطت اماني اتزفعت وبتقولي البسي الاندر وسوزي مش فاهمه راحت اماني مسكت اندرها ولبستهولها وراحت فاتحت لهاجر ودخلت علطول اوضيتها
هاجر...هو ايه اللي حصل
سوزي..... هههههههههه روحي بصي عليها وانت هتعرفي
وراحت هاجر تشوف امها ليقتها بتضرب سبعه ونص
هاجر يخربيتك انت عملتي فيها ايه
سوزي... هههههههههه بصراحه طعم كسها يجنن
هاجر....اده قصدك أنها وافقت عادي
سوزي طبعا وراحت ماسكه هاجر في بوسه طويله
هاجر..ايه ده يخربيتك هو انت بوستها كدا
سوزي..بطبع
هاجر.... ما ليها حق توافق
سوزي...أنها مجرد بدايه فقط
هاجر.... هههههههههه لا انا مش قدك
سوزي... اجازتي سوف تنتهي غدا لا تردين ذلك حقا
هاجر...أريده لكن إذا رايتنا امي سوف تكون مشكله
سوزي حسنا لكن في اجازتي قادمه لا اقبل اعذار
هاجر...ماشي البسي بقا عشان علي زمانه في طريق
سوزي حسنا
عدا يوم ووديت سوزي شقه ورجعت انا تاني ودخلت نمت وعلي ساعه 5صبح كدا قمت داخل حمام وانا خارج سمعت صوت من اوضه عليه فكرته مشغل فيلم سكس بفتح الاوضه ليقت هاجر بتمص زب علي ومنسجمه اوي
انا...انت بتعملي ايه يا حيوانه
هاجر....اششششش حيوانه ايه انت هتعملهم عليا
انا هو ايه ده اللي اعملهم عليك
هاجر..راحت مسكت زبي من علي شورت بقولك ايه انا عارفه انك بتنيك امي ولا نسيت موضوع كنبه انا مش هبله وعارفه كمان انك بتنيك سوزي وعلي فكره اخوك كمان بينكني يعني ملهاش لازمه حوارات
انا...بس اسكت ايه بنيك امك دي بتجيب تخاريف دي منين
راحت طلعت موبايلها وطلعت فيديو وامها بتمص زبي امبارح
انا بقولك ايه امسحي فيديو ده
هاجر... اهو ولا لي لازمه اصلا
انا.....انت عايزه ايه
هاجر...مش عايزه انت اللي دخلت
انا....بلاش هنا امك ممكن تشوفك
هاجر...ابقا سكتها بزبك
انا...راحت ماسكه وزانقها في الحائطه بقولك ايه امشي دلوقتي وكلها يومين وعلي يبقا ينكيك في شقته براحتكم
هاجر....بشرمطه طب وانت مش نفسك ولا مش عجباك
انا...امشي دلوقتي ونبقا نشوف حوار ده بعدين
هاجر..بشرمطه وبتحط صباعها علي شفايفها ماشي مرادي بس لكن مره جايه مش همشي غير وزبك فاشخها
مشيت هاجر وانا رحت اصحي علي
انا..علي علي علي انت يا زفت
علي..فاق وشاف زبه واقف ايه عمر ايه احا هو انت كنت بتمص زبي
انا...متحترم نفسك ياعرص ايه مش حاسس ان هاجر كانت بتمصلك
علي.....احا بنت وسخه طب هي راحت فين
انا مشيتها
علي... احا ليه اعم ما كنت تسببها تكمل
انا....انت هتستعبط وامها
علي....اعم ما امها لبوه هي تانيه
انا....بقولك ايه اتخمد وخلي بالك لتجيلك تاني
مشيت وجه في دماغي اني اخد حبايه قبل مانا معرفش ليه
وبكدا جزء نهارده خلص وانا بحاول علي قد ما اقدر اطول جزء شويه لان فعلا كتابه بتاخد وقت وخصوصا اني بكتب من فون في موضوع متعب شويه
كان في واحد قالي اني كنت عامل قصه في أول محارم وبعدين انا خرجت من مسار محارم في انا هرد عليه هنا لاني ممكن انسا ارد عليه في تعليقات بص اولا قصه دي مش محارم بس لانها لو محارم بس في هتبقا مكشوفه اوي انيك عمتي وخالتي ومرات عمي والخ في قصه دي كل حاجه نيك محارم وعام وسحاق وممكن احط شيميل عادي دي لعبتي انا كمولف قصه اقدر اعمل ايه حاجه لو علي محارم في محارم جايه كتير بس صبر اتمنا اكون اقدرت اوضحلك
التعديل الأخير بواسطة المشرف: