D
Davinci
ضيف
البداية انا دافنشي 20 سنة اسكندرية اول مرة اشارك علشان كده هتلاقوا اني مش متمكن اوي المهم علشان مطولش عليكم
دي مش هتكون قصة واحدة هي هتبقى عبارة عن سلسلة مواقف وقصص منفصلة وبعدها هنشوف ايه اكتر موقف عجبكم ونعمل منه سلسلة والمواقف هتبقى من منظورك انت بعني ايه يعني الموقف هبقى بتكلم فيه عن القارئ دي حاجة هتضايقك لو انت فحل انا عارف وهتبسطك لو ديوث ومش هذكر اسامي في المواقف هسيبها من اختيارك وخيالك انت
الموقف الاول " مراتي خلتني كلبتها "
خليني بس الاول اوصفلك مراتك لون بشرتها ابيض نيك ولون شعرها بني فاتح وعيونها عسلي شفايفها ممتلئة اللي بتبقى شبه الكس دي وطيزها حجمها كبير مش اوي بس كبيرة وبزازها شبه الشمام مش مدلدلين لكن حلوين اللي تملى كف الايد وتبظ بين الصوابع يعني لبسها متحرر بتلبس ضيق وانت بتبقى فخور بيها بسبب جمالها ولبسها والناس ماشية جنبك والناس هتاكلها بعينهم وبيحسدوك عليها
مراتك: قومي يا بطة قومي يا اختي
انت: اتكلمي عدل بتكلميني ليه كده
مراتك: هي دي المعاملة من النهارده يابو 5 سنتي
انت: يعني ايه هي دي المعاملة
مراتك: يعني الكلمة كلمتي والقول قولي مش كفاية اتجوزت واحد خول زي اختي قعد يعيط جنبي ليلة الدخلة بدل ما ينكني انا اللي لعبت في خرم طيزه ونيكته دلوقتي بس انا عرفت ليه كل ما كنت اقرب منك في الخطوبة تبعد وتصدني ده انا كنت بعملك حاجات تهيج الحجر يعرص سواء في عربيتك او السينما
*وشك في الارض مش قادر تبص في عينها*
انت: بس ...
مراتك: اخرسي يا اختي وقومي البسي من النهارده انتي بقيتي مراتي مش جوزي
انت: لا طبعا انا راجل اي اللي بتقوليه ده😡
مراتك: 😂😂😂 راجل😂😂 احا يا راجل هو فيه راجل زبه يبقى حجمه 5 سنتي هو فيه راجل ميسخنش غير باللعب في خرم طيرْه هو فيه راجل مراته تدخل خياره في كسها جنبه وهو قاعد بيتفرج عليها ويلحس رجلها وبعد ما تجيبهم ياخد الخيارة يلحسها ويحطها في طيزه ويتحايل على مراته تدخلهاله بنفسها وتضربله عشرة وهو مفلقس زي الشراميط انت اللي زيك خسارة فيه كلمة راجل يعرص ده انا كنت ناسكة زبك ب3 صوابع وهو واقف
ولو مسمعتش الكلام او اعترضت هفضحك في كل حتة وهطلق منك
انت : لا ارجوكي كله الا كده هسمع كلامك وانفذ اوامرك بس بلاش تسيبيني انا بحبك اوي مقدرش اعيش من غيرك وبلاش تفضحيني
مراتك: انزلي بوسي رجلي
انت: امرك
• نزلت تبوس رجلها قامت دايسة على راسك ووقفت بتقلها عليك*
انت: اه اه يا حبيبتي مش قادر
مراتك: اخرسي يا شرموطة وايه حبيبتي دي طول ماحنا لوحدنا تعظمني وتمجدني
انت: امرك مولاتي
مراتك: جدعة يلا قومي البسي
انت: هنروح فين يا مولاتي
مراتك: هننزل البحر
انت: امرك وقومت طلعت برة تدخل الحمام وانت على باب الاوضة لسة هتخرج
*مراتك بتنادي عليك*
مراتك: تعالي يا لىٍوتى
انت: امرك
مراتك: *قاعدة وحاطة رجل على رجل ومربعة ايدها تحت بزها كده بتقولك* افتحي الدولاب واختاريلي مايوه بيكيني
انت: ازاي يا مولاتى بيكيني قدام الناس
مراتك: خخخخخخ انت هتعمل عليا راجل يبن الزانية نفذ الكلام وقامت ضربتك بالرجل في بضانك
*انت وقعت على الارض تحت رجلها*
*مراتك بصالك من فوق وبتقولك* انا مبحبش اكرر الكلمة مرتين لو عملتي نفسك راجل تاني عليا انا هوري الناس المرا الشرموطة الحايحة اللي اتجوزتها وهي بتمص الخيارة مطرح عسل كسي ويحطها في طيزه ولا اجدعها شرموطة
انت: هتوريهم ازاي
مراتك: هوريهم ده *قامت نزلت جابتك من شعرك وقعدتك على ركبتك وبتوريك فيديو ليك ليلة الدخلة وانت بتمص وحاطت الخيارة في طيزك*
انت: انتي صورتيني امتى
*مراتك ضربتك بالقلم وهي مسكاك من شعرك*
مراتك: ايه انتي دي * بتضربك تاني جامد*
انت: *بتعيط زي المرا من ضرب مراتك ليك ومن الفيديو اللي هتعيش بسببه زي النسوان الشراميط وخدامة تحت رجل مراتك* حضرتك صورتيني امتى
مراتك: هو انتي كنتي حاسة بالدنيا شهوتك كانت عمياكي ومخدراكي يا لبوة
مراتك: قومي طلعيلي المايو بدل ما اتصرف تصرف ميعجبكش
انت: امرك
*قومت تطلع لمراتك البيكيني وانت بتفكر في اللي انت فيه وايه اللي هيحصل وانك مضطر توافق بالوضع ده لانك بتحب مراتك وومحدش هيرضى بزبك الصغير ولا انك خول غيرها بس مقابل ده لازم تنفذ شروطها*
مراتك٠: بسرعة شوية
*انت كل ما تمسك بيكيني بتقول هيدخل جوا طير مراتك لان مراتك جسمها جامد اوي وبيضا قومت مسكت بيكيني اللي الاندر بتاعه زيتي والبرا بتاعته مشجرة واديتهولها وقولتلها ده هيجنن على حضرتك مولاتي*
مراتك٠: جدعة زوقك حلو دلوقتي تيجي تقلعيني هدومي وتلبسيني المايوه اللي اخترتيه
انت: امرك
*بدات تقلعها التيشيرت وامرتك تنضف عرق باطها بلسانك انت كنت مستغرب من الأمر ده بس بدأت تنفذ علشان متضربكش تاني في بضانك وبدأت تلحس عرق باط مراتك قام هي مسكاك من قفاك وبتحشر مناخيرك في باطها وبعد ما لحست ونضفت عرقها نزلت عالاندر تقلعها زي الجارية ما بتخدم ستها وانت وشك قدام طيزها قامت مراتك ماسكة دماغك بابدها الاتنين وحشرتها في طيزها وفست في وشك وكاتمة نفسك
قامت سابتك بعد ما وسك ادبقى احمر من قلة الهوا بسبب انها كاتمة نفسك
وبدأت تلبسها المايوه بنفسك بدات بالاندر قامت طيزها بلعته جوا ولبستها البرا وجسمها النجس كله باين بزازها كلها بتتنطط وخارجة برة البرا*
*مراتك عرفت ان الفكرة بدأت تثيرك وقرونك بدأت تكبر*
مراتك: جدعة اقلعي بقى
انت: قلعت هدومك وزبك الصغير مش باين ولونه وردي
مراتك: 😂😂😂 وعاملي فيها راجل
*انت وشك في الارض*
*مراتك مسكت الاندر اللي كانت لابساه ولونه اسود اللي انت قلعتهولها*
انت: هتعملي ايه
*مراتك ضربتك في زبك ضربة خفيفة*
انت: اسف اقصد حضرتك هتعملي ايه
مراتك: هلبسك
انت: بس ده اندر حضرتك
مراتك: وانت مفكر نفسك هتلبس لبس رجالة بزبك ده ده انا زنبوري اكبر من زبك
ولا حرام اقول عليه زب يلبوة من النهارده انت بقيت بكس مش زب
*مراتك لبستك الاندر بتاعها وطيرْك مليانة فيه وزبك مش باين أكنك بكس بجد مش راجل *
مراتك: جت تتكلم جنب ودنك وبتقولك ايه رايك في لحمي اللي كله هيشوفه عالبحر كل الاجانب هيتمتعوا بلحم مراتك وههبلهم بجسمي وهيحسدوكي عليا فاكرينك راجل ميعرفوش انك مراتك
*قامت دخلت ايدها تحت اندرك ومسكت طيزك وبدات تىٍعىٍصك في ساعتها بتاعك وقف*
مراتك:😂😂😂 تعالي يا حبيبتي يلا ننزل ننقي فحل اجنبي زبه كبير يريحنا احنا الاتنين
*اتت مش مصدق نفسك ان الكلام ده يطلع من مراتك وانك هتتناك من نفس الزبر جنبها وبتاعك وقف اكتر*
*مراتك حست انك هتجيبهم من الكلام قامت ضحكت وسابتك وماشية قدامك ناحية باب الفندق وطيزها ولحمها بيتهز*
مراتك وهي ماشية قدامك: البسي شورت فوق الاندر ويلا
انت: امرك
*بدأت تلبس شورت بحر وانت مش مصدق انك هتتناك قدام مراتك انت مكش اول مرة تتناك اتناكت كتير وانت صغير وفي المدرسة والكلية واللي بينكوك كانوا بيكلموك عن اخواتك وامك يمكن ده االي خلاك ديوث بس اول مرة هتتناط قدام حد ومش اي حد دي مراتك وشكلها مفترية من اول يوم*
*نزلتو عالشط وعيون الناس هتاكل مراتك وانت الاندر بتاعها عامل حز ومبين انك لابس اندر*
مراتك: تختاري مين ينكنا جنب بعض
*انت اخترت واحد ابيض اسقر شكله خول زيك*
مراتك : اخرسي انا غلطانة اني باخد رأيك
*مراتك شافت فحل زنجي معضل وتنحت وفتحت بوقها وانت اول ما اخدت بالك وشفته عملت زيها*
مراتك: شايفة الرجالة تخيلي زبه حجمه ايه
انت: كبير اوي مش شايفاه بارز ازاي في المايوه بتاعه
مراتك: تخيلي يا بت واحنا قدامه على ركبنا وبنبدل فيه مص ويدخل لزورنا ولا لما يدخل جوانا هيوصل للمعدة
* انت زبك وقف ومش قادر*
مراتك: مالك كسك هايج من التخيل يا لبوة
انت: اه مش قادرة سخنت اوي
*مراتك قامت نحيته وانت بتتفرج*
مراتك: ازيك
الفحل: تمام
مراتك مستني حد
الفحل: لا وانت مين معاكي
مراتك: معايا جوزي *وبتبص عليك وبتضحك*
*الفحل بص عليك وفهم انك زي اختها*
*مراتك بدأت تهزر معايا وتمدح في جسمه وهو بدأ يحسس على جسمها واتفقت معاه انه يجي معاكم ينيكها ينيكك*
الفحل: انا مش بعمل كده ببلاش
مراتك: اكيد مراتي هتدفعلك😂
الفحل: ضحك وهي ضحكت
*مراتك بتشاورلك وانت قومت جري عليهم*
مراتك: صورينا الاول
قومت مطلع تليفونك وبدأت تصور
* مراتك مرمية في حضن الفحل الزنجي وهو ايده على طيزها و صورة تانية وهي قدامه وهو لازق فيها من .ورا وصورة تالتة وهي ناطة عليه متشعلقة في رقبته وحاضناه برحلها وهو رافعا من طيزها*
*قاموا مشوا ناحية الفندق وانت وراهم بتصور فيديو وشايفه عمال يلعب في طيزها ويمسك بزازها*
قاموا راحوا ناحية الاوضة وهو زانقها وعمال يبوس فيها قومت انت مكلع المفتاح وجريت تفتح الباب وانت بتفتح قام ضاربك على طيزك
*دخلوا وبدأوا المعركة وانت بتصور مراتك شاورتلك تقعد عالكنبة قامت مراتك نادتك تاني خليتك تقلع الفحل الشورت بنفسك وهي بتبوسه
قامت نازلة جنبك على ركبها ومراقبة منظر زبه وهو بيظهر وهو ضخم ومليان عروق وغليظ ولسة موقفش كامل
اول ما قلعته وانت مصدوم من الحجم مراتك قالت تقلع
قومت قلعت
قامت موقفاك جنب الفحل ومسكت زبك وهو واقف بصباعين ومساكة في نفس الوقت زبه الواقف نص وقفة بكفها ومش مكفي شبه اللام السكس*
مراتك: شوفتي الفرق ازاي هي دي اارجالة االي بجد يا خروفي
*سابت زبك ومسكت التاني بايدها الاتنين وبدأت تبوس الراس وتمص وانت جنبها على ركبك
وهي قررت تهين الكام ذرة المتبقية في رجولتك
وبدأت تبوس زب الفحل وتدعكه على شفايفها وترجع تبوسك وبعدها ترجع تمص وتبوس وترجع تبوسك
وتمسك زبه وتضربك ببه على وشك
قامت مراتك مطلعة بزازها برة البرا وقلعت الاندر ومسكت زبه وبدات تبلعه
وانت تحت كسها بتلحسه
والزنجي يحشر زبه في زورها ومراتك تبقى هترجع عليه وتخرجه مليان ريالة بوقها ووشها احمر
انت قومت جنبها تاني ومسكت دماغك وزقتها على زب الفحل الزنجي علشان تنضفه وقومت مصيت زبه ونضفته مطرح مراتك زي ما عملت في الخيارة وقامت مراتك رامية البرا بعيد وقامت باست الفحل وانت بتمص
وطلعت اتشعلقت عليه زي الصورة التالت عالشط وراح بمراتك ناحية السرير رماها عليه
والفحل نادى عليك واتت حريت تمسك زبه تمشيه على كس مراتك وشفراته المبلولة وهي سايحة ودايبة وانت متعمد تمحنها اكتر زي ما تكون بتنتقم منها ومن جبروتها
بعدها دخلت الزبر في كس نراتك ونزلت تلحس كسها وزبر الفحل جوا وطيزك ناحية ايده قام نزلك اندر مراتك وبدأ يحشر صباعه في طيزك وهو زبه في كس مراتك
وانت زبك هيفرقع من الموقف قام مسكك ونيمك جنبها على ضهرك وطلع زبه من كس مراتك
ومراتك جرت جابت التليفون تصور
قام الفحل ماسك زبه وقعد يضرب ببه زبك ومراتك بتصور وتضحك وبتقولك
قام الفحل بدأت يحط زبه على خرم طيزك وانت دوبت خلاص
مراتك وهي بتصور وتضحك عليك: مالك يا حوزي
انت: لا انا مش حوزك انا خدامتك انكا لبوتك انا جزمتك
قامت مراتك غمزت للفحل قام الفحل مدخل راس زبه في طيزك
انت: ااااه اححححح * زبك نطر اللبن*
مراتك: مالك يا لبوتي لحقتي تجيبي ده احنا بنبتدي لسة
انت: مش قادرة كببر اوي
مراتك: هو ايه ده
انت: زب سيدي
مراتك: اخليه يخرجه
انت: لا لا يدخله اكتر
مراتك ضحكت بصوت عليك وقفلت الفيديو بعد ما جابت وشك وطيزك وانت بتتناك
ونامت جنبك: والفحل بدل علبكم انتوا الاتنين ووناك شرفك انت ومراتك
بعد نص ساعة من النيك
الفحل: انا هجيب
مراتك قامت من على زبه ونزلت انت وهي وفتحتوا بوقكوا ومراتك قالتله يجيب كله جوا بوقها وانت تنام عالارض
قام الفحل جاب ومراتك اخدت اللبن مله في بوقها وجت عليك قعدتك على ركبك وهي وقفت وتفت اللبن كله في بوقك ونزلت تبوسك من بوقك ورجعت تنضف زبر الفحل من بواقي اللبن وتيجي تبوسك تاني
قامت طلعت مع الفحل عالسرير في حضنه وانت تحت رجلهم ومراتك باسته واخدت رقمه
والفحل باسها وزقك برجله من عالسرير وبعك ومراتك ضحكت وقام يلبس واخد من محفظتك الفلوس اللي اتفقت معاه عليها
مراتك: تعالي يا كلبتي جنبي
**انت مش قادر تتحرك بس قومت حنبها
مراتك: شوفتي الفحل وهو شايلني على بتاعه وهو واقف وبيرفعني وينزلني عليه ويشقلبني وانت مكنتش قادر اني واقفة عليكي😂 شوفتي الرجالة بجد يا بطة بتبقى عاملة ازاي
انت: ايوة شوفت انا بحبك اوي هفضل طول عمري خدامك وخدام شهوتك هعيش تحت رجلك
مراتك: جدعة قومي جهزيلي الحمام هخرج الاقي لبس و الاكل جاهزين يلا قومي.
انت: امرك
وقومت تجهز الحمام وانت ماسك طيزك وهي دخلت وطلبت الاكل من المطعم وانت مش نصدق اللي حصل اول يوم جواز في شهر العسل بس مبسوط
دي مش هتكون قصة واحدة هي هتبقى عبارة عن سلسلة مواقف وقصص منفصلة وبعدها هنشوف ايه اكتر موقف عجبكم ونعمل منه سلسلة والمواقف هتبقى من منظورك انت بعني ايه يعني الموقف هبقى بتكلم فيه عن القارئ دي حاجة هتضايقك لو انت فحل انا عارف وهتبسطك لو ديوث ومش هذكر اسامي في المواقف هسيبها من اختيارك وخيالك انت
الموقف الاول " مراتي خلتني كلبتها "
خليني بس الاول اوصفلك مراتك لون بشرتها ابيض نيك ولون شعرها بني فاتح وعيونها عسلي شفايفها ممتلئة اللي بتبقى شبه الكس دي وطيزها حجمها كبير مش اوي بس كبيرة وبزازها شبه الشمام مش مدلدلين لكن حلوين اللي تملى كف الايد وتبظ بين الصوابع يعني لبسها متحرر بتلبس ضيق وانت بتبقى فخور بيها بسبب جمالها ولبسها والناس ماشية جنبك والناس هتاكلها بعينهم وبيحسدوك عليها
مراتك: قومي يا بطة قومي يا اختي
انت: اتكلمي عدل بتكلميني ليه كده
مراتك: هي دي المعاملة من النهارده يابو 5 سنتي
انت: يعني ايه هي دي المعاملة
مراتك: يعني الكلمة كلمتي والقول قولي مش كفاية اتجوزت واحد خول زي اختي قعد يعيط جنبي ليلة الدخلة بدل ما ينكني انا اللي لعبت في خرم طيزه ونيكته دلوقتي بس انا عرفت ليه كل ما كنت اقرب منك في الخطوبة تبعد وتصدني ده انا كنت بعملك حاجات تهيج الحجر يعرص سواء في عربيتك او السينما
*وشك في الارض مش قادر تبص في عينها*
انت: بس ...
مراتك: اخرسي يا اختي وقومي البسي من النهارده انتي بقيتي مراتي مش جوزي
انت: لا طبعا انا راجل اي اللي بتقوليه ده😡
مراتك: 😂😂😂 راجل😂😂 احا يا راجل هو فيه راجل زبه يبقى حجمه 5 سنتي هو فيه راجل ميسخنش غير باللعب في خرم طيرْه هو فيه راجل مراته تدخل خياره في كسها جنبه وهو قاعد بيتفرج عليها ويلحس رجلها وبعد ما تجيبهم ياخد الخيارة يلحسها ويحطها في طيزه ويتحايل على مراته تدخلهاله بنفسها وتضربله عشرة وهو مفلقس زي الشراميط انت اللي زيك خسارة فيه كلمة راجل يعرص ده انا كنت ناسكة زبك ب3 صوابع وهو واقف
ولو مسمعتش الكلام او اعترضت هفضحك في كل حتة وهطلق منك
انت : لا ارجوكي كله الا كده هسمع كلامك وانفذ اوامرك بس بلاش تسيبيني انا بحبك اوي مقدرش اعيش من غيرك وبلاش تفضحيني
مراتك: انزلي بوسي رجلي
انت: امرك
• نزلت تبوس رجلها قامت دايسة على راسك ووقفت بتقلها عليك*
انت: اه اه يا حبيبتي مش قادر
مراتك: اخرسي يا شرموطة وايه حبيبتي دي طول ماحنا لوحدنا تعظمني وتمجدني
انت: امرك مولاتي
مراتك: جدعة يلا قومي البسي
انت: هنروح فين يا مولاتي
مراتك: هننزل البحر
انت: امرك وقومت طلعت برة تدخل الحمام وانت على باب الاوضة لسة هتخرج
*مراتك بتنادي عليك*
مراتك: تعالي يا لىٍوتى
انت: امرك
مراتك: *قاعدة وحاطة رجل على رجل ومربعة ايدها تحت بزها كده بتقولك* افتحي الدولاب واختاريلي مايوه بيكيني
انت: ازاي يا مولاتى بيكيني قدام الناس
مراتك: خخخخخخ انت هتعمل عليا راجل يبن الزانية نفذ الكلام وقامت ضربتك بالرجل في بضانك
*انت وقعت على الارض تحت رجلها*
*مراتك بصالك من فوق وبتقولك* انا مبحبش اكرر الكلمة مرتين لو عملتي نفسك راجل تاني عليا انا هوري الناس المرا الشرموطة الحايحة اللي اتجوزتها وهي بتمص الخيارة مطرح عسل كسي ويحطها في طيزه ولا اجدعها شرموطة
انت: هتوريهم ازاي
مراتك: هوريهم ده *قامت نزلت جابتك من شعرك وقعدتك على ركبتك وبتوريك فيديو ليك ليلة الدخلة وانت بتمص وحاطت الخيارة في طيزك*
انت: انتي صورتيني امتى
*مراتك ضربتك بالقلم وهي مسكاك من شعرك*
مراتك: ايه انتي دي * بتضربك تاني جامد*
انت: *بتعيط زي المرا من ضرب مراتك ليك ومن الفيديو اللي هتعيش بسببه زي النسوان الشراميط وخدامة تحت رجل مراتك* حضرتك صورتيني امتى
مراتك: هو انتي كنتي حاسة بالدنيا شهوتك كانت عمياكي ومخدراكي يا لبوة
مراتك: قومي طلعيلي المايو بدل ما اتصرف تصرف ميعجبكش
انت: امرك
*قومت تطلع لمراتك البيكيني وانت بتفكر في اللي انت فيه وايه اللي هيحصل وانك مضطر توافق بالوضع ده لانك بتحب مراتك وومحدش هيرضى بزبك الصغير ولا انك خول غيرها بس مقابل ده لازم تنفذ شروطها*
مراتك٠: بسرعة شوية
*انت كل ما تمسك بيكيني بتقول هيدخل جوا طير مراتك لان مراتك جسمها جامد اوي وبيضا قومت مسكت بيكيني اللي الاندر بتاعه زيتي والبرا بتاعته مشجرة واديتهولها وقولتلها ده هيجنن على حضرتك مولاتي*
مراتك٠: جدعة زوقك حلو دلوقتي تيجي تقلعيني هدومي وتلبسيني المايوه اللي اخترتيه
انت: امرك
*بدات تقلعها التيشيرت وامرتك تنضف عرق باطها بلسانك انت كنت مستغرب من الأمر ده بس بدأت تنفذ علشان متضربكش تاني في بضانك وبدأت تلحس عرق باط مراتك قام هي مسكاك من قفاك وبتحشر مناخيرك في باطها وبعد ما لحست ونضفت عرقها نزلت عالاندر تقلعها زي الجارية ما بتخدم ستها وانت وشك قدام طيزها قامت مراتك ماسكة دماغك بابدها الاتنين وحشرتها في طيزها وفست في وشك وكاتمة نفسك
قامت سابتك بعد ما وسك ادبقى احمر من قلة الهوا بسبب انها كاتمة نفسك
وبدأت تلبسها المايوه بنفسك بدات بالاندر قامت طيزها بلعته جوا ولبستها البرا وجسمها النجس كله باين بزازها كلها بتتنطط وخارجة برة البرا*
*مراتك عرفت ان الفكرة بدأت تثيرك وقرونك بدأت تكبر*
مراتك: جدعة اقلعي بقى
انت: قلعت هدومك وزبك الصغير مش باين ولونه وردي
مراتك: 😂😂😂 وعاملي فيها راجل
*انت وشك في الارض*
*مراتك مسكت الاندر اللي كانت لابساه ولونه اسود اللي انت قلعتهولها*
انت: هتعملي ايه
*مراتك ضربتك في زبك ضربة خفيفة*
انت: اسف اقصد حضرتك هتعملي ايه
مراتك: هلبسك
انت: بس ده اندر حضرتك
مراتك: وانت مفكر نفسك هتلبس لبس رجالة بزبك ده ده انا زنبوري اكبر من زبك
ولا حرام اقول عليه زب يلبوة من النهارده انت بقيت بكس مش زب
*مراتك لبستك الاندر بتاعها وطيرْك مليانة فيه وزبك مش باين أكنك بكس بجد مش راجل *
مراتك: جت تتكلم جنب ودنك وبتقولك ايه رايك في لحمي اللي كله هيشوفه عالبحر كل الاجانب هيتمتعوا بلحم مراتك وههبلهم بجسمي وهيحسدوكي عليا فاكرينك راجل ميعرفوش انك مراتك
*قامت دخلت ايدها تحت اندرك ومسكت طيزك وبدات تىٍعىٍصك في ساعتها بتاعك وقف*
مراتك:😂😂😂 تعالي يا حبيبتي يلا ننزل ننقي فحل اجنبي زبه كبير يريحنا احنا الاتنين
*اتت مش مصدق نفسك ان الكلام ده يطلع من مراتك وانك هتتناك من نفس الزبر جنبها وبتاعك وقف اكتر*
*مراتك حست انك هتجيبهم من الكلام قامت ضحكت وسابتك وماشية قدامك ناحية باب الفندق وطيزها ولحمها بيتهز*
مراتك وهي ماشية قدامك: البسي شورت فوق الاندر ويلا
انت: امرك
*بدأت تلبس شورت بحر وانت مش مصدق انك هتتناك قدام مراتك انت مكش اول مرة تتناك اتناكت كتير وانت صغير وفي المدرسة والكلية واللي بينكوك كانوا بيكلموك عن اخواتك وامك يمكن ده االي خلاك ديوث بس اول مرة هتتناط قدام حد ومش اي حد دي مراتك وشكلها مفترية من اول يوم*
*نزلتو عالشط وعيون الناس هتاكل مراتك وانت الاندر بتاعها عامل حز ومبين انك لابس اندر*
مراتك: تختاري مين ينكنا جنب بعض
*انت اخترت واحد ابيض اسقر شكله خول زيك*
مراتك : اخرسي انا غلطانة اني باخد رأيك
*مراتك شافت فحل زنجي معضل وتنحت وفتحت بوقها وانت اول ما اخدت بالك وشفته عملت زيها*
مراتك: شايفة الرجالة تخيلي زبه حجمه ايه
انت: كبير اوي مش شايفاه بارز ازاي في المايوه بتاعه
مراتك: تخيلي يا بت واحنا قدامه على ركبنا وبنبدل فيه مص ويدخل لزورنا ولا لما يدخل جوانا هيوصل للمعدة
* انت زبك وقف ومش قادر*
مراتك: مالك كسك هايج من التخيل يا لبوة
انت: اه مش قادرة سخنت اوي
*مراتك قامت نحيته وانت بتتفرج*
مراتك: ازيك
الفحل: تمام
مراتك مستني حد
الفحل: لا وانت مين معاكي
مراتك: معايا جوزي *وبتبص عليك وبتضحك*
*الفحل بص عليك وفهم انك زي اختها*
*مراتك بدأت تهزر معايا وتمدح في جسمه وهو بدأ يحسس على جسمها واتفقت معاه انه يجي معاكم ينيكها ينيكك*
الفحل: انا مش بعمل كده ببلاش
مراتك: اكيد مراتي هتدفعلك😂
الفحل: ضحك وهي ضحكت
*مراتك بتشاورلك وانت قومت جري عليهم*
مراتك: صورينا الاول
قومت مطلع تليفونك وبدأت تصور
* مراتك مرمية في حضن الفحل الزنجي وهو ايده على طيزها و صورة تانية وهي قدامه وهو لازق فيها من .ورا وصورة تالتة وهي ناطة عليه متشعلقة في رقبته وحاضناه برحلها وهو رافعا من طيزها*
*قاموا مشوا ناحية الفندق وانت وراهم بتصور فيديو وشايفه عمال يلعب في طيزها ويمسك بزازها*
قاموا راحوا ناحية الاوضة وهو زانقها وعمال يبوس فيها قومت انت مكلع المفتاح وجريت تفتح الباب وانت بتفتح قام ضاربك على طيزك
*دخلوا وبدأوا المعركة وانت بتصور مراتك شاورتلك تقعد عالكنبة قامت مراتك نادتك تاني خليتك تقلع الفحل الشورت بنفسك وهي بتبوسه
قامت نازلة جنبك على ركبها ومراقبة منظر زبه وهو بيظهر وهو ضخم ومليان عروق وغليظ ولسة موقفش كامل
اول ما قلعته وانت مصدوم من الحجم مراتك قالت تقلع
قومت قلعت
قامت موقفاك جنب الفحل ومسكت زبك وهو واقف بصباعين ومساكة في نفس الوقت زبه الواقف نص وقفة بكفها ومش مكفي شبه اللام السكس*
مراتك: شوفتي الفرق ازاي هي دي اارجالة االي بجد يا خروفي
*سابت زبك ومسكت التاني بايدها الاتنين وبدأت تبوس الراس وتمص وانت جنبها على ركبك
وهي قررت تهين الكام ذرة المتبقية في رجولتك
وبدأت تبوس زب الفحل وتدعكه على شفايفها وترجع تبوسك وبعدها ترجع تمص وتبوس وترجع تبوسك
وتمسك زبه وتضربك ببه على وشك
قامت مراتك مطلعة بزازها برة البرا وقلعت الاندر ومسكت زبه وبدات تبلعه
وانت تحت كسها بتلحسه
والزنجي يحشر زبه في زورها ومراتك تبقى هترجع عليه وتخرجه مليان ريالة بوقها ووشها احمر
انت قومت جنبها تاني ومسكت دماغك وزقتها على زب الفحل الزنجي علشان تنضفه وقومت مصيت زبه ونضفته مطرح مراتك زي ما عملت في الخيارة وقامت مراتك رامية البرا بعيد وقامت باست الفحل وانت بتمص
وطلعت اتشعلقت عليه زي الصورة التالت عالشط وراح بمراتك ناحية السرير رماها عليه
والفحل نادى عليك واتت حريت تمسك زبه تمشيه على كس مراتك وشفراته المبلولة وهي سايحة ودايبة وانت متعمد تمحنها اكتر زي ما تكون بتنتقم منها ومن جبروتها
بعدها دخلت الزبر في كس نراتك ونزلت تلحس كسها وزبر الفحل جوا وطيزك ناحية ايده قام نزلك اندر مراتك وبدأ يحشر صباعه في طيزك وهو زبه في كس مراتك
وانت زبك هيفرقع من الموقف قام مسكك ونيمك جنبها على ضهرك وطلع زبه من كس مراتك
ومراتك جرت جابت التليفون تصور
قام الفحل ماسك زبه وقعد يضرب ببه زبك ومراتك بتصور وتضحك وبتقولك
قام الفحل بدأت يحط زبه على خرم طيزك وانت دوبت خلاص
مراتك وهي بتصور وتضحك عليك: مالك يا حوزي
انت: لا انا مش حوزك انا خدامتك انكا لبوتك انا جزمتك
قامت مراتك غمزت للفحل قام الفحل مدخل راس زبه في طيزك
انت: ااااه اححححح * زبك نطر اللبن*
مراتك: مالك يا لبوتي لحقتي تجيبي ده احنا بنبتدي لسة
انت: مش قادرة كببر اوي
مراتك: هو ايه ده
انت: زب سيدي
مراتك: اخليه يخرجه
انت: لا لا يدخله اكتر
مراتك ضحكت بصوت عليك وقفلت الفيديو بعد ما جابت وشك وطيزك وانت بتتناك
ونامت جنبك: والفحل بدل علبكم انتوا الاتنين ووناك شرفك انت ومراتك
بعد نص ساعة من النيك
الفحل: انا هجيب
مراتك قامت من على زبه ونزلت انت وهي وفتحتوا بوقكوا ومراتك قالتله يجيب كله جوا بوقها وانت تنام عالارض
قام الفحل جاب ومراتك اخدت اللبن مله في بوقها وجت عليك قعدتك على ركبك وهي وقفت وتفت اللبن كله في بوقك ونزلت تبوسك من بوقك ورجعت تنضف زبر الفحل من بواقي اللبن وتيجي تبوسك تاني
قامت طلعت مع الفحل عالسرير في حضنه وانت تحت رجلهم ومراتك باسته واخدت رقمه
والفحل باسها وزقك برجله من عالسرير وبعك ومراتك ضحكت وقام يلبس واخد من محفظتك الفلوس اللي اتفقت معاه عليها
مراتك: تعالي يا كلبتي جنبي
**انت مش قادر تتحرك بس قومت حنبها
مراتك: شوفتي الفحل وهو شايلني على بتاعه وهو واقف وبيرفعني وينزلني عليه ويشقلبني وانت مكنتش قادر اني واقفة عليكي😂 شوفتي الرجالة بجد يا بطة بتبقى عاملة ازاي
انت: ايوة شوفت انا بحبك اوي هفضل طول عمري خدامك وخدام شهوتك هعيش تحت رجلك
مراتك: جدعة قومي جهزيلي الحمام هخرج الاقي لبس و الاكل جاهزين يلا قومي.
انت: امرك
وقومت تجهز الحمام وانت ماسك طيزك وهي دخلت وطلبت الاكل من المطعم وانت مش نصدق اللي حصل اول يوم جواز في شهر العسل بس مبسوط