أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
احب اعرفكو بنفسي انا مودي 19 سنة من كايرو
ميولي bi و بحب كل حاجة في السكس بجد
بدأت قصتي من تلت شهور مع صاحبي
اعترفتله ب ميولي و انا كنت بحبه و معنديش مشكلة لو
هبقي بوتوم معاه هو بس
مع اني مبادل و مبحبش ابقي بوتوم بس وافقت عشان بحبه
و عارف انه مستحيل يرضي يتناك صاحبي كريم قدي في
السن بس جسمه ناشف و بيلعب جيم و ابيضاني موز
اوي بعد ما اعترفتله نيمني في العسل
و قال لاخوه و سجلي الي كنت بقوله و خد سكرين للشات
و مرة قالي تعالي البيت روحت دخلت اوضته لقيت اخوه نايم ملط علي ضهره
انا اترعبت و لقيت صاحبي بيقفل بابا الاوضة بالمفتاح و انا و اخوه بس الي جوه
و بدء يقولي انا عارف كل حاجة يا خول و انك عايز تتناك من اخويا
انا هبسطك علي الاخر
و هو كان طخين و مقرف
و زبه صغير مش كبير
انا خوفت يقولو حاجة ف وافقت و بدءت سكس انا و هو
دخلت قلعت و كنت منضف جسمي
و روحت علي السرير
عملت وضع 69
بيلحس طيزي و بمصله
و هراني لحس و بعابيص
بعدين قالي يلا فنس و ارفع طيزك اوي
رفعتها و ده رزعني واحد و كتم بوقي
و انا بقيت اعيط و صعبان عليا نفسي من الي بيحصل فيا
قعد يرزع فيا حوالي عشر دقايق جابهم و لقيته ضربني و قالي تعالي مص زبري
مصيته و قالي حلو يا شرموط و مشي
نمت علي بطني حبة ارتاح
و دخل صاحبي قالي اتبسطت و انا بعيط و هو بيضحك
قالي انا كان لازم اكسرك الاول قبل ما اسلمك نفسي انا اتفاجأت انه عايزني انيكه كنت فاكره توب
و دخل قلبني قعد يلعب في خرمي لحد ما زبري وقف اوي
و بعدين بدأ يلحسه حلو نيك
و يدخله في بوقه و كان بيمص جامد اوي
و قعد علي وشي و لحست طيزه كانت ناعمة و تحفة و باين انه مفتوح
بعدين راح قعد علي زبري
و هو الي متحكم
فضل يتنطط عليه ربع ساعة
جبتهم قام مصلي زبري و قالي الحس اللبن الي خارج منه
طيزه كانت مليانة لبن
و جه حشر زبره في بوقي
و زبره كبير نيك بتاع ٢٠ سم كده
خنقني مكنتش عارف اتنفس
و بعد ما زهق رفع رجلي و بدء يبعبصني و يلحسلي
و بدأ يلعب بزبره علي خرمي و قعد تلت دقايق يمشيه لحد ما صرخت و قولتله ابوس ايدك نيكني
بدأ يدخل الراس و يخرجها و يدخلها لحد ما زقيت نفسي عليه
قام بدأ يدخل نصه و يقرس حلماتي
بعدين وصل كله جوايا كنت هموت من الوجع و حاسس اني عروسة ليلة دخلتها
و سابه شوية حلوين
و بدأ يحركه بالراحة و انا اتأوه و ازوم جامد اوي
و فضل يعمل كده حبة حلوين و لقيته بيخرجه و يدخله كل شوية
و بيوجع موت
و بدأ ينيك بسرعة
و انا مبسوط و فرحان و متمتع اوووووي
لحد ما لقيت شلال لبن في طيزي
كان مولع
جابهم و قالي اقوم امصه
نضفت زبه كله
و رفع رجلي لقي اللبن و في ددمم عشان اتعورت
ضربني علي طيزي و قالي مبروك يا عروسة
و دخلت الحمام نضفت نفسي
و خرجت كان مجهزلي اندر و في الويز ناحية الخرم
قالي البسه و لبسته و قالي لو مجتش وقت ما اقولك هفضحك و لاسني من بوقي و نزلت مبسوط و خايف و مستغرب و مش مصدق
ميولي bi و بحب كل حاجة في السكس بجد
بدأت قصتي من تلت شهور مع صاحبي
اعترفتله ب ميولي و انا كنت بحبه و معنديش مشكلة لو
هبقي بوتوم معاه هو بس
مع اني مبادل و مبحبش ابقي بوتوم بس وافقت عشان بحبه
و عارف انه مستحيل يرضي يتناك صاحبي كريم قدي في
السن بس جسمه ناشف و بيلعب جيم و ابيضاني موز
اوي بعد ما اعترفتله نيمني في العسل
و قال لاخوه و سجلي الي كنت بقوله و خد سكرين للشات
و مرة قالي تعالي البيت روحت دخلت اوضته لقيت اخوه نايم ملط علي ضهره
انا اترعبت و لقيت صاحبي بيقفل بابا الاوضة بالمفتاح و انا و اخوه بس الي جوه
و بدء يقولي انا عارف كل حاجة يا خول و انك عايز تتناك من اخويا
انا هبسطك علي الاخر
و هو كان طخين و مقرف
و زبه صغير مش كبير
انا خوفت يقولو حاجة ف وافقت و بدءت سكس انا و هو
دخلت قلعت و كنت منضف جسمي
و روحت علي السرير
عملت وضع 69
بيلحس طيزي و بمصله
و هراني لحس و بعابيص
بعدين قالي يلا فنس و ارفع طيزك اوي
رفعتها و ده رزعني واحد و كتم بوقي
و انا بقيت اعيط و صعبان عليا نفسي من الي بيحصل فيا
قعد يرزع فيا حوالي عشر دقايق جابهم و لقيته ضربني و قالي تعالي مص زبري
مصيته و قالي حلو يا شرموط و مشي
نمت علي بطني حبة ارتاح
و دخل صاحبي قالي اتبسطت و انا بعيط و هو بيضحك
قالي انا كان لازم اكسرك الاول قبل ما اسلمك نفسي انا اتفاجأت انه عايزني انيكه كنت فاكره توب
و دخل قلبني قعد يلعب في خرمي لحد ما زبري وقف اوي
و بعدين بدأ يلحسه حلو نيك
و يدخله في بوقه و كان بيمص جامد اوي
و قعد علي وشي و لحست طيزه كانت ناعمة و تحفة و باين انه مفتوح
بعدين راح قعد علي زبري
و هو الي متحكم
فضل يتنطط عليه ربع ساعة
جبتهم قام مصلي زبري و قالي الحس اللبن الي خارج منه
طيزه كانت مليانة لبن
و جه حشر زبره في بوقي
و زبره كبير نيك بتاع ٢٠ سم كده
خنقني مكنتش عارف اتنفس
و بعد ما زهق رفع رجلي و بدء يبعبصني و يلحسلي
و بدأ يلعب بزبره علي خرمي و قعد تلت دقايق يمشيه لحد ما صرخت و قولتله ابوس ايدك نيكني
بدأ يدخل الراس و يخرجها و يدخلها لحد ما زقيت نفسي عليه
قام بدأ يدخل نصه و يقرس حلماتي
بعدين وصل كله جوايا كنت هموت من الوجع و حاسس اني عروسة ليلة دخلتها
و سابه شوية حلوين
و بدأ يحركه بالراحة و انا اتأوه و ازوم جامد اوي
و فضل يعمل كده حبة حلوين و لقيته بيخرجه و يدخله كل شوية
و بيوجع موت
و بدأ ينيك بسرعة
و انا مبسوط و فرحان و متمتع اوووووي
لحد ما لقيت شلال لبن في طيزي
كان مولع
جابهم و قالي اقوم امصه
نضفت زبه كله
و رفع رجلي لقي اللبن و في ددمم عشان اتعورت
ضربني علي طيزي و قالي مبروك يا عروسة
و دخلت الحمام نضفت نفسي
و خرجت كان مجهزلي اندر و في الويز ناحية الخرم
قالي البسه و لبسته و قالي لو مجتش وقت ما اقولك هفضحك و لاسني من بوقي و نزلت مبسوط و خايف و مستغرب و مش مصدق