• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس جماعى مع صديقتى وزوجها (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع أمنيه رشدى
  • تاريخ البدء
أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,885
نقاط سكس العرب
48,171
البداية
القصة حقيقية هتستخدم اسامي مستعارة مش اسامينا الحقيقة في القصة متنساش تقول رايك في نهاية القصة وشكرا مع تحياتي نييك من المنصورة


في البداية انا اسمي خالد ابلغ من العمر 22 سنه بدايتي في عالم الجنس من سن 12 وانا مهوس بالجنس وفي اعتقادي ان الجنس دا من اهم الحاجات في حياتي من السن دا وانا بحبث عن عن الجنس وازاي اقدر امتع الانسانه اللي معايا واحسسها بانثوتها ومتعتها بجسمها وعندي قدر كاف من المعلومات ش
بداية القصة
في احد المرات وانا فاتح شات كام اتعرفت علي واحدة من المنصورة واسمها مني كان عمرها في الاربعينات وانا بعشق السن دا لان فيه بتنفجر طاقة الستات الجنسية اتعرفت عليها وطبعا قعدنا نتكلم فترة الأول لغاية متطمن لي وانا من النوع اللي بحب الحاجة تتم في سرية تامه ليه لان طبعا انا ابن ناس وبخاف علي سمعتي وبردوا لازم اخاف علي سمعت الانسانه اللي معايا فالمهم في الفترة دي كنا بنتكلم عن مشاكلنا بخلاف الجنس واد ايه جوزها بيأهمل فيها ومش بيمارس الجنس معاها الا كل فين وفين ودا بسبب انوا مسافر علطول ومش بينزل اجازات الا كل 3سنين شهر بس واحنا بنتكلم طلبة منها صور ليها في رفضت ف الأول وانا احترمت طلبها لان بردوا مش عاوز اديها احساس ان عاوز امارس الجنس معاكي وخلاص لا لازم احتويها واعملها كانسانه ودا بيفرق معاهم طبعا وانا بتعامل علي اساس كدا المهم قعدنا فترة ولقيتها بتقولي مش عاوز تشوفني قولتلها ياريت قامت بعتالي صورة مش عاوز اقولك اول م شوفت صورتها بتاعي وقف كان هيخم البنطلون من جمالها ورقتها وصراحة حسيت ان محتاج اخدها في حضني اوووي نيجي بقا لجسمه هي بيضا وجسمها ملفوف وشعرها اسود مدهب وعيونها عسلي تقيل وصدرها كبير بس مش الدرجة الاوفر تحس ان لسه اللبن منزلش فيه كانها بنت بنوت وطيزها ملفوفة لفة عنب مدورة وجميلة المهم اول م شوفت صورتها وقالتلي ايه رايك رديت عليها بكل حب ووقار قولتلها دي صورتك قالتلي اه و*** اول كلمة جات علي لساني قولتلها جوزك دا غبي حسيت انها زعلت وكدا فقمت هديت وسألتها هو انت زعلتي قالتي اه طبعا المهم قعدت اعتذر لها وهي قالتلي خلاص مفيش حاجة فسالتني انت ليه قولت كدا رديت عليها قولتلها ازاي يبقي معايا بمبوناية قمر كدا وابعد عنها بالطريقة دي دا انا لو مكانه مطلعشي من البيت اصلا وطز ف الناس والدنيا قعدت ضك وانا اغازل فيها كدا المهم بعد حوالي شهرين من بداية تعارفنا لقيتها زعلانة ومخنوقة جدا وطلبت مني اننا نتقابل في مكان عام انا الصارحة قعدت افكر وبعدين كنت متردد بس قولت في نفسي يالا خليك راجل وقابلها وخصوصا ان هي اكيد محتجاك وكمان علشان نقرب المسافات قابلتها في احد الكافيهات في المنصورة ةالمفجأءة ان هي طلعت اجمد من الصور وخصوصا وهي لابسة عباية سوداء وملفوفة قعدنا واتكلمنا سوا وقعدت تحكيلي انها خلاص معدتش مستحملة بعاد جوزها عنها وانها محتاجة تحث انها ست زي بقيت الناس وكدا وانا قعدت اهدي فيها واتكلم معاها المهم بعدت م اتبسطنا سوا من القعدة ونسيتها اصلا وجود جوزها دا طلبت مني طلب غريب ان هي عوزاني اوصلها بيتها ونقعد سوا في بيتها بيني وبينك انا كنت مبسوط اووي المهم وافقت وروحت معاها وطلعنا البيت التكملة
********************************************************************************************************************************
"التكملة"
المهم بعد ما طلعت معاها شقتها "بيتها" في احد العماير الكلام دا كان العصر كدا شغلنا التليفزيون وقعدنا سوا حوالي 5 دقايق ولقيتها بتقولي خد راحتك البيت بيتك وانا بضحكة كلها خفة عيب منك طبعا علشان حتي اخف من توترها وتوتري شوية المهم ستأذنت تدخل تغير هدومها قولتلها براحتك انا بقي قاعد في الصالة بفكر يتري هتغير ايه ووبص فجأءة لقيت في راية عاكسا كل اللي بيحصل في اوضة النوم بتاعتها ولقيتها مقفلتش الباب يدوب مواربا الباب ولقيتها غيرت هدومها وقلعت ملط والمفجأءة لون كسها ابيض محمر وكدا وجسمها نضيف جداً مفيهوش غلطة نهائي ولقيتها بتلبس قميص نوم ستان اسود وتحتو كلوت سبحة مفيش غيفيه غير فتلتين بس يدوب ماسكين علي شفرتين كسها ولقيتا طالعة من الأوضة قمت عدلت نفسي وانا بصب حرق من جمال المنظر المهم اول ما شافتني لقيتها بتقولي مالك كدا سخن ووشك عرقان كدا ليه اتحججت وقولتلها من الحر لقيتها ضحكت ضحكة كلها شرمطة ودلع من الحر بردوا مش مني عملت نفسي مسعتش وقولتلها شغلي المروحة اشغلتها وقعدت جنمبي وانا بتكلم كدا معاها وعيني متشلتش من صدرها المنفوخ اللي كلوا انوثة ودلع ولقيتها بتحط صابحها علي شفايفي وبتقولي هسسس وبدا ت اقرب من شفليفها وبدات بوس بقي كان شلال عسل كان نازل علي شفايفها مسكرة وسخنة في نفسي الوقت وهي كانت حطا روج احمر درجتة فتحة وبيلمع وانا نازل بوس واحضان فيها وزبي بدا يطله ويقوم جامد لدرجة ان حرفيا كان هيتكسر بسبب ان البنطلون مش مفتوح ونازل وبعدين نزلت بوس ومص في حلمة ودها لان دا بيشعلل النسوان وتخليها تهيج جامد ونازل بوس ولحس في رقبتها لغاية ما وصلت لحلمة صدرها المش وردي بس واخد درجة لون الكوفي الفاتح المغري دا كل دا وانا نازل فيها وهي بتقولي اههه اممممم كمان شبعني نيك ومص انا محرومة وانا اقولها خلاص انت هتبقي مرتي وسيبك من الخول اللي معاكي دا خلية برا وانا هنا مكانة وهي تقولي اه دلعني هيجني اكتر نزلت فتحت السوستة ونزلت مص ودعك في زوبري وانا نازل لعب فيها وهيي تقول اااه وانا كذلك من المتعه قومت قولتلها عندك نوتلا قالتلي اشمعنا قولتلها عندك بس وهفرجك قالتي اها جبت النوتيلا دهنت بتاعي ودهنت كسها وكمان حلمات بزازها نوتيلا وقمنا داخلين اوضة النوم وعملنا وضه الـ 69 علي السرير وهي كانت نضيفة اوي وريحة كسها عطر يهبل وانا لحس النوتيلا من كسها وحاطط صبحي ف خرم طيزها الوردي وهي تلحس زوبري لغاية م خلاص سخنت قمنت جاي حاطط بتاعي في كسها ولقيتو جمر من نار سخت ونازل من عسل من كتر المتعه وانا بطبعي احب النيك برومانسية علشان تستلز اكتر وتحس بانثوتها ومتعتها اكتر وانا نازل وقمت نازل الحس حلماتها بالنوتيلا وانا نازل نيك وبقيت اركز زوبري علي منطقة ال جي سبوت بتاعها ودي اللي بتخليها تنزل انهار من لبن وعسل هي تقوليلي اااااه تصوت وتقولي براحة ياحبيبي انا تتؤة جامد وانا زودت وبقيت ارزع وهي تقولي ااااه كمان ياعمري انا متناكتش من زمااان نيكني وتصوت وااااااه وانا نازل مص في صدرها وبوس في شفايفها وادخل لساني مع لسانها وتقلي اه كمان عوضني حرمان السنين اللي فاتت وانا اقولها عنيا وعيون زبي ليكي ونازل ولقيتها قامت نازلا علي كسها وتدعك وانا بنيكها فيه وتصوت وتتاوة وتقول اممم ااااه كمان ااااه ااااه هجيب خلاص وانا اقولها نزلي واقول ااه يخربيت جمالك امك وهي تقولي كمام كمان ااااه ااااه اااه حححححح اااا اوووف وقامت منزله عسلها اااااه نزلم ياحبيبي وقلتلها بس انا لسا عاو انزل قالتلي عيوني استنيت شوية تهدي كدا وانا عمال ابعبص في خرم طيزها بصباعي الوسطاني وهي تقولي بعبصني كمان انا خلاص بقيت بتاعتك يادكر ياللي عمري ما هقابل حد زيك في حنيتك وقلبك ولقيتها بتضحك ضحكة شرمطة فيها كسوف وكمان زبك قولتلها خلاص انا بقيت بتاعك يا قمري وبعدين قمنا نكمل تاني باوضاع تانية خليتها توطي علي حرف السرير ووخطا وضع الدوجي ستايل وتفتحي طيزها بايدي وبتقولي دخل يا سمسم فضحكت وقولتها هي مش المفروش افتح ياسمسم لقيتها بتقولي كان زمان انما في حالتك انت دخل ياسمسم دخلت وقاعدة ارزع بهدوء الأول وبعدين شديت بقي وبقيت ارزع جامه وهي تقولي ااااه ااااااام ححححح كمان كمان نيكني كمان وتتتاوه اااه ااااه ااااه دخلوا دخوه حبيبي حبييبي وانا قولها ااااه كسك عسل وتقولي لا انت اللي زبك عسوووول وفضلت كدا ولما قربت انزل شيلتو ونلتهم علي بزازها وحطيتو تاني فيها لغاية م كسها طلعوا لوحدة وقعدنا شوية علي السرير احضان وبوس واحتواء لان برضوا هي انسانة مش سوري في اللفظ حيوانة ننيك ونمشي لا طبعا المهم اتفقنا علي احنا كل اسبوع نتقابل في الشقة وطبعاً اتفقنا ان كل اللي يحصل بينا يفضل سر تماما واتفقنا ان لو حد حب يسيب التاني يبقي الموضوع ينتهي بكل حب وود وفضلنا علي كدا لغاية م جوزها جة وقرر انهم يعزلو من المنصورة واتاسفت لي انها هتمشي وكدا وانا علي قد م زعلت علي قد ما احترمت رغبتها وسلمت عليها وبكدا انتهت النيكة بسلام وحب





أسف علي الإطالة بس حبيت اكتب القصة دي كاملة زي ما حصلت من غير ما ابخل عليكم في اي حدث شكرا ومتنساش تقولي رايك
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل