الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
حدث فى المصيف
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 249977" data-attributes="member: 2674"><p>انا هفصل شويه من قصصي وهحكي الكام يوم دول عن قصص اصحابي حكوهالي</p><p>القصه دي حصلت ل هند صاحبتي وهي في شرم الشيخ</p><p>هند بنت حلوه رفيعه بس جسمها مرسوم شعرها طويله بقصه وشخصيتها بنحب الهزار دايما</p><p>حصلتلها القصه دي وهي في شرم الشيخ سنه 2018 كان عندها تمنتاشر سنه مسافره بعد ثانويه عامه تغير جو مع اهلها لبسها عادي مش مفتح اوي بس مقفول بردو كانت عماله تنزل البحر وتتنطط براحتها خالص أهلها مش بيقولوا حاجه وشايفينها طفله اصلا المهم تاني يوم نزلت البحر كانت لابسه بوركيني بس مش لابساه كامل لابسه البنطلون الضيق بتاعه والتوب الكات وملبستش الجاكيت بتاع المحجبات لأنها مش محجبه وطبعا انتو عارفين قماشه البوركيني لازقه عالجسم كانك ملط فطبعا اول ما نزلت المايه بقت كأنها مش لابسه حاجه نزلت اتعرفت علي بنت قعدت معاها وكان في مع البنت أهلها كام بنت تانين واربع شباب جابو كوره يلعبو الكلب الحيران وهند دخلت تلعب معاهم وهي اللي جه الدور عليها بقو يرمو الكوره وهي كل ماتيجي تلمسها تخبط في واحد كأنها بتحضنه لحد ماحست أن في واحد معين قاصد ميرميش الكوره غير لما تقرب اوي منه عشان متلحقش تبعد وتلزق فيه بجسمها دا كان اسمه حسام 26 سنه ابيضاني وشعره بني وشكله موديل في نفسه خلصو لعب وحسام بيحاول يتكلم معاها وهي معارضتش وقفو يتكلمو وهو متعمد يلمسها مره يخبطها علي كتفها مره شعرها مره وشها كان بيجس نبضها يشوفها هتعترض ولا لا لقاها عبيطه </p><p> شويه واتجمعو كلهم قرروا يركبو جيت سكي فلازم كل واحد يركب مع حد بيعرف يسوق مكنش في حد بيعرف غير الولاد فهند قالت لا خلاص مش هركب </p><p>حسام قالها متبقيش بايخه وكلنا هنركب متبوظيش اليوم قالته مش هعرف اركب وراك أو قدامك اكيد قالها يعني تحبي تركبي مع واحد من الكباتن اللي هناك يعني عالاقل انتي عرفتينا بصتله بقلق بس هو قعد يزن عليها لحد ما اقتنعت لأنها كانت هتموت وتركب فعلا المهم اتقسمو وركبت وراه وهي ماسكه في رقبته وهو في الاول كان سايق براحه وجنب أهله </p><p>شويه وسرع بيها اوي اضطرت تحضنه وصدرها لزق في ضهره فضلت تقوله لالا وقف عشان خاطري وهو مكمل لحد ماختفي من حواليه الناس ووقف فضلت تخبط فيه علي ضهره وتقوله يخربيتك حد يعمل كدا قام لاففلها ووشه بقي في وشها هي اتخضت وحاولت ترجع لورا كانت هتقع قام ماسكها من وسطها وقالها هتلبسيني مصيبه قالتله مانت خضيتني قاعد كدا ليه قالها بطمن عليكي وبعدين مش عايزه تسوقي فرحت وقالت له بجد ينفع قالها اكيد هعلمك يلا ووقف علي جنب الجيت سكي كدا طلعت هي قدام وهو علطول كان في ضهرها لازق فيها اوي هند اتوترت من الوضع بس قالت تمام عشان يكون عارف يتحكم في الجيت سكي معايا علمها ازاي تتحرك وهو ماسك فوق أيدها ونايم علي جسمها اوي بعد ماعرفت ازاي تتحرك قالها امشي كدا بقي الناحيه دي قالته هو احنا هتفضل هنا احنا توهنا ولا ايه انا خوفت قالها لا أصل هنا الموج هادي نعرف نقف وتعرفي تتعلمي لكن وسط الناس أعلمك ازاي اقتنعت وفضلت تلف في دواير وهي مبسوطه وحسام كل فرصه يستغل ويقفش فيها ولف ايده عليها حضنها قال يعني ماسك فيها وبدأت تحس بحركه غريبه بدأ ينزل أيده يمسكها من رجلها قريب من كسها كدا وبدون مقدمات اتجرا وحط أيده في البنطلون هند اتخضيت وصرخت قالته بتعمل ايه قالي اسكتي خليكي في اللي انتي فيه والا هنعمل حادثه موت محدش فينا بيعرف يعوم وانتي من الصبح بتتلزقي عادي هتمانعي دلوقتي ودخل أيده علي كسها علطول ورجع أيده ورا طلع زبه من المايوه وهند مش عارفه تعمل ايه هتنده مين واصلا هتقول ايه وهي اللي ركبت معاه ومش عارفه توقف البتاع دا ولا تمسك أيده تشيلها من جسمها اللي بينتهكه وهو مكمل اوي ودخل أيده التانيه تحت التيشيرت علي بطنها فضل يرفعها لما مسك صدرها يدعكه وهي بدأت تفك علي أيده وتستمتع خصوصا أنه كان بيدعك زنبورها جامد اوي بقي يدعك بتاعه عليها من ورا ويبوسها في رقبتها وأيده ماسكه حلماتها تقرص فيهم حلماتها ورديه ومدوره هند ساحت في أيده لما لقاها كدا شال أيده مسك الجيت سكي وقفه ولف قعد قدامها تاني وشه في وشها بتبص لقته مطلع زبه من الشورت لسه هتزعقله حضنها ومسك شفايفها يبوسهم ودخل أيده في البنطلون تاني ملحقتش تعترض خصوصا انها اتبسطت اوي أيده ممتعاها مش معقول كدا وهو مقطع شفايفها بوس ورفع التيشيرت يمص بزازها اللي طلعهم من البرا علطول وهي هتتجنن من لسانه علي كلماتها وصابعه علي زنبورها مسك ايدها حطها علي زبه تدعكه فضلت تدعكه فعلا كان اول مره ليها زبه كان كبير وتخين ورأسه حمرا اوي و هو بدأ يسرع بايده علي كسها جننها وعضها جامد في بزازها سابت علامه وصرخت محدش سمع طبعا وساب بزها وبقي يقول كلام زي المحموم بحبك يالبوتي ياقمر احححح هنيكك لانه لحد ماجاب في أيدها وهي كانت جابت مرتين في أيده اصلا</p><p>حضنها جامد وقعد يبوسها ويبوس أيدها ودخل بتاعه في الشورت وهي عدلت هدومها ورجع ساق الجيت سكي ورجع لقي الدنيا مقلوبه وبيدورو عليهم اول مانزلو سألوه كنتو فين بس هو قالهم احنا توهنا بس شويه عشان شرحنا واحنا بنتكلم وبصلا وغمز وهي ضحكت واليوم عدي وهند اتناكت اول نيكه سطحية في حياتها</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 249977, member: 2674"] انا هفصل شويه من قصصي وهحكي الكام يوم دول عن قصص اصحابي حكوهالي القصه دي حصلت ل هند صاحبتي وهي في شرم الشيخ هند بنت حلوه رفيعه بس جسمها مرسوم شعرها طويله بقصه وشخصيتها بنحب الهزار دايما حصلتلها القصه دي وهي في شرم الشيخ سنه 2018 كان عندها تمنتاشر سنه مسافره بعد ثانويه عامه تغير جو مع اهلها لبسها عادي مش مفتح اوي بس مقفول بردو كانت عماله تنزل البحر وتتنطط براحتها خالص أهلها مش بيقولوا حاجه وشايفينها طفله اصلا المهم تاني يوم نزلت البحر كانت لابسه بوركيني بس مش لابساه كامل لابسه البنطلون الضيق بتاعه والتوب الكات وملبستش الجاكيت بتاع المحجبات لأنها مش محجبه وطبعا انتو عارفين قماشه البوركيني لازقه عالجسم كانك ملط فطبعا اول ما نزلت المايه بقت كأنها مش لابسه حاجه نزلت اتعرفت علي بنت قعدت معاها وكان في مع البنت أهلها كام بنت تانين واربع شباب جابو كوره يلعبو الكلب الحيران وهند دخلت تلعب معاهم وهي اللي جه الدور عليها بقو يرمو الكوره وهي كل ماتيجي تلمسها تخبط في واحد كأنها بتحضنه لحد ماحست أن في واحد معين قاصد ميرميش الكوره غير لما تقرب اوي منه عشان متلحقش تبعد وتلزق فيه بجسمها دا كان اسمه حسام 26 سنه ابيضاني وشعره بني وشكله موديل في نفسه خلصو لعب وحسام بيحاول يتكلم معاها وهي معارضتش وقفو يتكلمو وهو متعمد يلمسها مره يخبطها علي كتفها مره شعرها مره وشها كان بيجس نبضها يشوفها هتعترض ولا لا لقاها عبيطه شويه واتجمعو كلهم قرروا يركبو جيت سكي فلازم كل واحد يركب مع حد بيعرف يسوق مكنش في حد بيعرف غير الولاد فهند قالت لا خلاص مش هركب حسام قالها متبقيش بايخه وكلنا هنركب متبوظيش اليوم قالته مش هعرف اركب وراك أو قدامك اكيد قالها يعني تحبي تركبي مع واحد من الكباتن اللي هناك يعني عالاقل انتي عرفتينا بصتله بقلق بس هو قعد يزن عليها لحد ما اقتنعت لأنها كانت هتموت وتركب فعلا المهم اتقسمو وركبت وراه وهي ماسكه في رقبته وهو في الاول كان سايق براحه وجنب أهله شويه وسرع بيها اوي اضطرت تحضنه وصدرها لزق في ضهره فضلت تقوله لالا وقف عشان خاطري وهو مكمل لحد ماختفي من حواليه الناس ووقف فضلت تخبط فيه علي ضهره وتقوله يخربيتك حد يعمل كدا قام لاففلها ووشه بقي في وشها هي اتخضت وحاولت ترجع لورا كانت هتقع قام ماسكها من وسطها وقالها هتلبسيني مصيبه قالتله مانت خضيتني قاعد كدا ليه قالها بطمن عليكي وبعدين مش عايزه تسوقي فرحت وقالت له بجد ينفع قالها اكيد هعلمك يلا ووقف علي جنب الجيت سكي كدا طلعت هي قدام وهو علطول كان في ضهرها لازق فيها اوي هند اتوترت من الوضع بس قالت تمام عشان يكون عارف يتحكم في الجيت سكي معايا علمها ازاي تتحرك وهو ماسك فوق أيدها ونايم علي جسمها اوي بعد ماعرفت ازاي تتحرك قالها امشي كدا بقي الناحيه دي قالته هو احنا هتفضل هنا احنا توهنا ولا ايه انا خوفت قالها لا أصل هنا الموج هادي نعرف نقف وتعرفي تتعلمي لكن وسط الناس أعلمك ازاي اقتنعت وفضلت تلف في دواير وهي مبسوطه وحسام كل فرصه يستغل ويقفش فيها ولف ايده عليها حضنها قال يعني ماسك فيها وبدأت تحس بحركه غريبه بدأ ينزل أيده يمسكها من رجلها قريب من كسها كدا وبدون مقدمات اتجرا وحط أيده في البنطلون هند اتخضيت وصرخت قالته بتعمل ايه قالي اسكتي خليكي في اللي انتي فيه والا هنعمل حادثه موت محدش فينا بيعرف يعوم وانتي من الصبح بتتلزقي عادي هتمانعي دلوقتي ودخل أيده علي كسها علطول ورجع أيده ورا طلع زبه من المايوه وهند مش عارفه تعمل ايه هتنده مين واصلا هتقول ايه وهي اللي ركبت معاه ومش عارفه توقف البتاع دا ولا تمسك أيده تشيلها من جسمها اللي بينتهكه وهو مكمل اوي ودخل أيده التانيه تحت التيشيرت علي بطنها فضل يرفعها لما مسك صدرها يدعكه وهي بدأت تفك علي أيده وتستمتع خصوصا أنه كان بيدعك زنبورها جامد اوي بقي يدعك بتاعه عليها من ورا ويبوسها في رقبتها وأيده ماسكه حلماتها تقرص فيهم حلماتها ورديه ومدوره هند ساحت في أيده لما لقاها كدا شال أيده مسك الجيت سكي وقفه ولف قعد قدامها تاني وشه في وشها بتبص لقته مطلع زبه من الشورت لسه هتزعقله حضنها ومسك شفايفها يبوسهم ودخل أيده في البنطلون تاني ملحقتش تعترض خصوصا انها اتبسطت اوي أيده ممتعاها مش معقول كدا وهو مقطع شفايفها بوس ورفع التيشيرت يمص بزازها اللي طلعهم من البرا علطول وهي هتتجنن من لسانه علي كلماتها وصابعه علي زنبورها مسك ايدها حطها علي زبه تدعكه فضلت تدعكه فعلا كان اول مره ليها زبه كان كبير وتخين ورأسه حمرا اوي و هو بدأ يسرع بايده علي كسها جننها وعضها جامد في بزازها سابت علامه وصرخت محدش سمع طبعا وساب بزها وبقي يقول كلام زي المحموم بحبك يالبوتي ياقمر احححح هنيكك لانه لحد ماجاب في أيدها وهي كانت جابت مرتين في أيده اصلا حضنها جامد وقعد يبوسها ويبوس أيدها ودخل بتاعه في الشورت وهي عدلت هدومها ورجع ساق الجيت سكي ورجع لقي الدنيا مقلوبه وبيدورو عليهم اول مانزلو سألوه كنتو فين بس هو قالهم احنا توهنا بس شويه عشان شرحنا واحنا بنتكلم وبصلا وغمز وهي ضحكت واليوم عدي وهند اتناكت اول نيكه سطحية في حياتها [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
حدث فى المصيف
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل