م
محترم الا حبه
ضيف
اولا احب اقول ان دي هتبقى حكاياتي انا اللي عشتها ومواقف حصلت وانا كنت بحب اعرف حكايات الناس واقراها وعمري ما حبيت الخيال .. هتكون قصص متقطعة
احب اعرفكم بنفسي انا ماجد عندي دلوقتي ٢٦ سنة طولي ١٧٧ ووسيم نوعا ما بس مليان حبه من الإسكندرية وكنت عايش برا اغلب الوقت
نبدا القصة
انا كنت بحب دايما اشقط بنات وتقريبا كنت عايش على تندر والبرامج اللي زي دي وطبعا الانستا كان واخد النصيب اني كنت ببعت لبنات كتير جدا منهم واللي يرد واللي تعمل معايا سكس فون بس في يوم كنت انا سافرت من مصر وكالعاده دخلت اشوف بنات اللي منزلين صور ليهم على انستا وعاملين اللوكيشن اسكندرية وابعتلهم لو عجبتني ولقيت بنت عجبتني وقفتها وانها مبينه طيزها وكانت محجبه بس الجينز اللي كانت لابساه خلاني مش على بعضي نوصفها : هيا عبارة عن طيز مرفوعة ومأمبرة لورا ومليانه وجسم مشدود وطولها حوالي ١٦٠ل ١٦٥ نرجع للحكاية انا شفت الصورة بقيت مش على بعضي وهموت واكلمعا واقابلها اول ما ارجع عشان حتى اخدها في اي مكان وشوية حك وبوس واحضان وخلاص وفعلا بعتلها رسايل وردت عليا وشدها موضوع اني عايش برا وكانت سهله معايا اوي حتى اني مكنتش عارف ابدأ الموضوع معاها ازاي ف لقيت صورة ليها وهيا قاعدة في عربية السوبر ماركت رحت قولتلها نفسي اخرج معاكي واشيلك واحطك في العربية دي والف بيكي "طبعا انا بقول كده عشان افتح كلام اني المس جسمها " لقيتها بتقولي اااه انا هتبسط اوي قولتلها خلاص اول ما انزل مصر نعملها وفضلنا نتكلم وقبل ما انزل بكام يوم لقيتها بتقولي اللحقني وبعتالي حساب منزل صورها وكاتب رقمها وشكله واخد الصور من الكلاود بتاعها وفيها باين حتت من صدرها رحت مكلم واد صاحبي يحل الموضوع ده وقفلنا الصفحة وطبعا مسبتش الموضوع يعدي مني وقولتلها انا مكنتش متوقع جسمك كده خلاني مش على بعضي وشفايفك حلوه نفسي ادوقها بصراحة كالعادة طبعا شوية ممانعة بعدين لقيتها بتقولي وانت شفايفك عجباني اوي ونفسي ابوسها قولت بس يبقى نتقابل في مكان " وهيا اول مرة ليها تقابل حد" ونقعد بس انا نفسي اقعد على حجري وابوسك لقيتها استجابت وقالت وانا اوي قولتلها تمام واجيب اللاب معايا واشغل فيلم كده نتفرج عليه واحنا قاعدين قالت تمام وحصل لما نزلت كلمت واحد صاحبي قولتله ان خالي معايا وعايزين الشقه وهوا كان عنده شقه في العاشر وكان قاعد في مدينة نصر رحتلو مدينة نصر وكلمت البنت وكان اسمها ريهام بالمناسبة قولتلها تقابليني ٧ ونص في مدينة نصر عند اول مكرم ونركب العاشر مع بعض قالتلي تمام وفضلت اليوم ده من بليل لحد الساعة ٧ مستني والهيجان عندي عالي اوي وبقول لصاحبي فين المفتاح قالي مع مراة البواب هناك روح قولها انك تبعي بس قولتله تمام وجت وسلمت عليها وكانت قصيرة بالنسبالي بس لابسة بنطلون ديق نييك وركبنا مواصلات ورحنا هناك واخدت المفتاح وطلعنا وتمام ودخلتها الاوضه وقولتلها هتغيري قالت اه طلعت انا ورحت الحمام غيرت وزبطت نفسي ولبست بوكسر وتيشيرت خفيف ودخلت عليها لقيتها لابسه شورت ماسك فشخ عليها وكت ورحت على طول حاضنها وواخدها على حجري على الكنبة وقعدت ابوس فيها وهيا تحرك طيزها على بتاعي رحت واقف وانا شايلها كده ورميتها عالسرير وقعدت ابوس فيها شوية وايدي على صدرها والتانيه على كسها بفرك فيها وبعدين نزلت على صدرها وابوسها من فوق الهدوم ونزلت عند كسها ولسه هنزل الشورت راحت ماسكاني وقالتلي اقفلي النور الاول قولتلها يا غبيه ما احنا صبح قالت معلش رحت قافله ونازل على كسها لحس ولعب ب لساني لغايه ما خليتها على اخرها وكانت نزلت مرتين وكل ده انا لسه لابس وبعدين لفيتها وشوفت طيزها اللي خلتني اجي على وشي وتوقف زوبري وقعدت اضرب فيها وابعبص فيها وقومت قالت الشورت ومسكت بتاعي وقومت حاطه على الخرم واحركه واحط راسه في كسها واطلعه وهيا كانت اتجننت خالص وانا كنت خلاص هموت وانزل رحت مثبتها فوقي وقعد اللعب في زبري واحكه في كسها لغايه ما جبتهم عليها وهيا جابت معايا لما حست بسخونة اللبن وده كانت اول مقابله
احب اعرفكم بنفسي انا ماجد عندي دلوقتي ٢٦ سنة طولي ١٧٧ ووسيم نوعا ما بس مليان حبه من الإسكندرية وكنت عايش برا اغلب الوقت
نبدا القصة
انا كنت بحب دايما اشقط بنات وتقريبا كنت عايش على تندر والبرامج اللي زي دي وطبعا الانستا كان واخد النصيب اني كنت ببعت لبنات كتير جدا منهم واللي يرد واللي تعمل معايا سكس فون بس في يوم كنت انا سافرت من مصر وكالعاده دخلت اشوف بنات اللي منزلين صور ليهم على انستا وعاملين اللوكيشن اسكندرية وابعتلهم لو عجبتني ولقيت بنت عجبتني وقفتها وانها مبينه طيزها وكانت محجبه بس الجينز اللي كانت لابساه خلاني مش على بعضي نوصفها : هيا عبارة عن طيز مرفوعة ومأمبرة لورا ومليانه وجسم مشدود وطولها حوالي ١٦٠ل ١٦٥ نرجع للحكاية انا شفت الصورة بقيت مش على بعضي وهموت واكلمعا واقابلها اول ما ارجع عشان حتى اخدها في اي مكان وشوية حك وبوس واحضان وخلاص وفعلا بعتلها رسايل وردت عليا وشدها موضوع اني عايش برا وكانت سهله معايا اوي حتى اني مكنتش عارف ابدأ الموضوع معاها ازاي ف لقيت صورة ليها وهيا قاعدة في عربية السوبر ماركت رحت قولتلها نفسي اخرج معاكي واشيلك واحطك في العربية دي والف بيكي "طبعا انا بقول كده عشان افتح كلام اني المس جسمها " لقيتها بتقولي اااه انا هتبسط اوي قولتلها خلاص اول ما انزل مصر نعملها وفضلنا نتكلم وقبل ما انزل بكام يوم لقيتها بتقولي اللحقني وبعتالي حساب منزل صورها وكاتب رقمها وشكله واخد الصور من الكلاود بتاعها وفيها باين حتت من صدرها رحت مكلم واد صاحبي يحل الموضوع ده وقفلنا الصفحة وطبعا مسبتش الموضوع يعدي مني وقولتلها انا مكنتش متوقع جسمك كده خلاني مش على بعضي وشفايفك حلوه نفسي ادوقها بصراحة كالعادة طبعا شوية ممانعة بعدين لقيتها بتقولي وانت شفايفك عجباني اوي ونفسي ابوسها قولت بس يبقى نتقابل في مكان " وهيا اول مرة ليها تقابل حد" ونقعد بس انا نفسي اقعد على حجري وابوسك لقيتها استجابت وقالت وانا اوي قولتلها تمام واجيب اللاب معايا واشغل فيلم كده نتفرج عليه واحنا قاعدين قالت تمام وحصل لما نزلت كلمت واحد صاحبي قولتله ان خالي معايا وعايزين الشقه وهوا كان عنده شقه في العاشر وكان قاعد في مدينة نصر رحتلو مدينة نصر وكلمت البنت وكان اسمها ريهام بالمناسبة قولتلها تقابليني ٧ ونص في مدينة نصر عند اول مكرم ونركب العاشر مع بعض قالتلي تمام وفضلت اليوم ده من بليل لحد الساعة ٧ مستني والهيجان عندي عالي اوي وبقول لصاحبي فين المفتاح قالي مع مراة البواب هناك روح قولها انك تبعي بس قولتله تمام وجت وسلمت عليها وكانت قصيرة بالنسبالي بس لابسة بنطلون ديق نييك وركبنا مواصلات ورحنا هناك واخدت المفتاح وطلعنا وتمام ودخلتها الاوضه وقولتلها هتغيري قالت اه طلعت انا ورحت الحمام غيرت وزبطت نفسي ولبست بوكسر وتيشيرت خفيف ودخلت عليها لقيتها لابسه شورت ماسك فشخ عليها وكت ورحت على طول حاضنها وواخدها على حجري على الكنبة وقعدت ابوس فيها وهيا تحرك طيزها على بتاعي رحت واقف وانا شايلها كده ورميتها عالسرير وقعدت ابوس فيها شوية وايدي على صدرها والتانيه على كسها بفرك فيها وبعدين نزلت على صدرها وابوسها من فوق الهدوم ونزلت عند كسها ولسه هنزل الشورت راحت ماسكاني وقالتلي اقفلي النور الاول قولتلها يا غبيه ما احنا صبح قالت معلش رحت قافله ونازل على كسها لحس ولعب ب لساني لغايه ما خليتها على اخرها وكانت نزلت مرتين وكل ده انا لسه لابس وبعدين لفيتها وشوفت طيزها اللي خلتني اجي على وشي وتوقف زوبري وقعدت اضرب فيها وابعبص فيها وقومت قالت الشورت ومسكت بتاعي وقومت حاطه على الخرم واحركه واحط راسه في كسها واطلعه وهيا كانت اتجننت خالص وانا كنت خلاص هموت وانزل رحت مثبتها فوقي وقعد اللعب في زبري واحكه في كسها لغايه ما جبتهم عليها وهيا جابت معايا لما حست بسخونة اللبن وده كانت اول مقابله