• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس حكايات من حياتي (1 مشاهد )

M

Moo98

ضيف
مساء الخير أو صباح الخير علي حسب الوقت اللي بتقرا فيه القصه .
دي اول مرة ليا في الكتابه ودي قصه حقيقية حدثت بالفعل معايا وهحكي تفاصيلها معاكم
انا شاب عندي حاليا ٢٤ سنة طالب في كلية الهندسة بالقاهرة ولكن انا من دمنهور اسمي (م) وانا حاليا آخر سنة في الكلية
قصتي بدأت من اربع سنين وعندي ٢٠ سنة كنت وقتها في سنة تانية كلية وقتها كنت تعبان وعملت عملية في دراعي لانه كان مكسور واجلت وقتها الكلية وما دخلتش
طبعا الوقت ده قضيته في البيت بقا ونزلت مع استاذ ليا سكرتير دروس
قبل الوقت ده كان ليا علاقات كتير حب ونيك شات وفون وكان في مقابلات في اماكن عامه مع بنوته كنا بنحب بعض وكنا دايما نعمل سكس فون وشات وانا اللي كنت علمتها العادة السريه وكنا بنقضي كل يوم سوا بس حصلت شوية مشاكل وكل واحد راح في طريقه وانتهت علاقتنا وبعدها زي ما قولت فوق اني عملت عمليه واجلت الكلية ونزلت اشتغل مع استاذ ليا
وقتها بقا بدأت اول علاقه كامله في حياتي واللي هحكي تفاصيلها دلوقتي
انا ليا قرايب كتير في منهم قرايب من بعيد شوية مش بتعامل معاهم لاني بطبعي مش اجتماعي اوي في التعامل وكان ليا بنوته قريبتي في الدرس وكان وقتها في تانية اعدادي طبعا مكنش بينا كلام نهائي ولا كاني اعرفها
في الوقت ده عرفتها وهي عرفتني وبدأ بينا كلام واحنا اصلا قرايب
وكنت بعتبرها زي اختي وهي كمان كانت بتحبني زي اخوها لأن ملهاش اخوات ولاد ملهاش غير أختين واحدة اكبر منها واسمها (ش) ودي هي بطلة قصتي وهي كانت متجوزة في الوقت ده من سنة
هي أثناء القصه كان عندها ٢١ سنة لانها أكبر مني بسنة
اختها اللي في تانية اعدادي اسمها (ر) وهي السبب في القرب بيني وبين (ش) وهنعرف ازاي دلوقتي مع بعض

في يوم لقيت في طلب صداقه ليا من الفيس من صفحه (ش)
طيب هكمل باسماء بس مش حقيقيه
لقيت في يوم وصلني طلب صداقه من ايميل بتاع شيماء
وانا علشان هي قريبتي انا عارف ايميلها ووافقت عليه
لقيتها دخلت تكلمني بس اللي عرفته أن اختها ريهام هي اللي بعتت الطلب وهي اللي بتكلمني
ريهام هي اللي في تانية اعدادي
وهزرنا سوا وضحكنا مع بعض عادي علي الفيس
بعد كده شيماء اخدت الفون منها وروحت بيتها والوقت عدي وفي يوم كانت بتنزل بوستات حزينة كتير
دخلت كلمتها وعرفت سبب حزنها وبدأ بينا الكلام يبقي كتير واتعرفنا علي بعض اكتر لان دي كانت اول مرة في حياتي اتكلم معاها وبدأنا نحب بعض كمان
بدأت تحكي ليا معاناتها مع جوزها وتحكي ليا كمان العلاقه بينهم وبدأ الكلام بينا يبقي حر اكتر وبدأنا نتعلق ببعض اكتر واكتر
قالتلي انها كاره العلاقه مع جوزها من يوم الدخله لانه دخل عليها جامد وجرحها في كسها من غير ما يهتم بيها وهي اصلا ما كنتش بتحبه
بعدها بمدة قابلتها في بيت مامتها لأن ابوها ميت وامها تبقي قريبتي وروحت بحجه اني بزور امها وكمان اطمن علي دراسة اختها
ويومها هزرنا سوا واتحديتها انها تحضني قدام امها وفعلا قامت تحضني وقعدت علي رجلي كمان وأمها كانت قاعدة تضحك وبعد كده قومت أمشي وخرجت معايا هي واختها علي الباب قلتلها أن الحضن بتاعها مش حلو وقومت انا حضنتها قدام اختها حضن رومانسي جدا لقيتها وقفت مش حاسه بنفسها ومش قادرة تتحرك وسيبتها ومشيت
وعلاقتنا فضلت مده علي نفس الحال ده كلام علي الفيس والواتس ونيك شات وحب في بعض لحد ما اتفقنا نتقابل في حديقه عامة
هي متجوزة في شقه صغيرة في المدينة ومفيش غير هي وجوزها بس واهل جوزها بعيد عنها في منطقه لوحدهم
المهم انا وهي اتفقنا نتقابل في حديقه عامه وعرفت منها أن جوزها بيخرج الصبح للشغل ويرجع قبل المغرب
ولما كنا بنتفق نتقابل قلتلها لو زبي وقف واحنا سوا هنروح علي الشقه انيكك وضحكنا علي كده وقفلنا ونمنا
تاني يوم فعلا اتقابلنا بس انا كنت فعلا عايزها جدا
قلتلها تعالي نطلع علي الشقه هي كانت مترددة بس روحنا سوا علي الشقه بتاعتها طبعا هي مشت قدامي وانا روحت وراها علشان ما حدش من المنطقه ياخد باله
هي ساكنه في بيت ٣ ادوار كل دور شقه وهي في الدور التالت
الدور الاول شقه مقفوله والتاني شقه أصحابها مش موجودين علي طول فالدنيا كانت تمام خالص معانا
دخلنا الشقه قعدنا سوا عادي نتكلم طبعا أنا كنت مولع خالص قعدت ألمح ليها واقرب منها ومرة واحدة قمت شديتها عليا هي طولها ١٥٠ سم ووزنها تقريبا مابين ال ٥٠ الي ٦٠ كيلو يعني صغيرة كده جسمها عادي بزازها صغيرة وطيزها متوسطه وجسمها مش تخين
قومت شديتها عليا وقعدتها علي رجلي في حضني وقربت منها وبوست شفايفها
دي كانت اول علاقه ليا في حياتي فكنت غشيم ولسه مش فاهم اوي في النيك
المهم قعدتها علي رجلي وشها في وشي وبحضن وابوس فيها وبدأت اقلعها هدومها وهي كانت بتمانع بس بمقاومة ضعيفه
هي من النوع الرومانسي بتحب الرومانسية وده اللي عرفتها بعد كده للاسف
المهم بدأت اقلعها واحضن فيها وابوسها لحد ما قلعتها كل هدومها واخدتها علي السرير بتاعها ونمت عليها وانا ببوسها وهي كانت بتقاوم وللاسف كنت بتعامل من غير خبرة وكانت شهوتي عمياني خالص
حاولت الحس كسها بس هي كانت بتقفل رجليها ومكنتش عارف اتمكن اوي
وطبعا فرق القوة والجسم بينا كبير خالص لاني ١٧٥ سم ووزني كان ما بين ال ٨٠ الي ٩٠ وكنت بلعب جيم كتير
قدرت أثبتها وطلعت زبي وقربته من كسها وانا ماسكها وهي كانت بتقاوم برضه وبدأت ادخل زبي في كسها بس معرفتش ادخله وحاولت كتير ما دخلش برضه
كان كسها ناشف لأنها مكنتش نزلت وكمان قالتلي براحه انت بتوجعني كده لان زبك اكبر واتخن من زب جوزي وفعلا ما عرفتش ادخله خالص فقومت من عليها قلتلها خلاص مش هنيكك بس علي الاقل هنزل لبني وخلاص قالتلي ماشي وبدأت العب في زبي كتير لحد ما نزلت علي كسها وبطنها لبن كتير
قامت قالتلي ينفع كده بهدلتني وقعدت تضحك وضحكت معاها
بس وقتها حسيت بالذنب من اللي عملته وكنت مخنوق
لما هي شافتني كده جات حضنتني وقالتلي محصلش حاجه خلاص وعادي المهم حضنتها وقومت مشيت

لو هتسأل بينا حب وكمان جيت شقتها وكل اللي في دماغك ولي رفضت انيكها هقولك لأنها مكنتش عايزة جنس هي عايزة حب واهتمام عايزة تحس بالامان
مش عايزة حد يكون طمعان في جسمها وخلاص

طبعا يومها عرفت انها بتحب الرومانسية وهي اللي قالتلي كده بعدها
طبعا مشيت وكنت لسه زعلان من اللي حصل وتاني يوم كلمتها أن مش هيحصل تاني وكنت مخنوق وهي زعلت مني
وبعدها ب ٣ ايام كلمتها نتقابل وفعلا اتقابلنا في الشارع برضه وقعدنا سوا وكان باين عليها انها زعلانه ومتغيرة
فضلت اعتذر ليها وأحوال أخرجها من المود
وقلتلها انا مش بحب قاعدة الشارع يلا نروح الشقه كانت رافضه في الاول وزعلانه بس قدرت أثر عليها واخدتها وروحنا الشقه وقعدنا وكانت مخنوقه برضه وفضلت اهزر معاها برضه لحد ما بقت تمام اخدتها في حضني برضه وفضلت بقا ابوس فيها براحه وبرومانسيه وانا ماسك بزازها
كان قبل ما نتخانق كنت بكلمها شات وقالتلي في قميص نوم عايزة تلبسه ليا
المهم قلتلها عايزك بقا تلبسي قميص النوم قالتلي انت لسه فاكر لا مش عايزة البسه لانك قليل الادب ومش واثقه فيك
قعدت أقنعها وطبعا هي بتحبني وافقت وقامت تلبسه ودخلت معاها وقلعتها كل هدومها حتي الاندر والبرا
وخرجت قميص نوم عامل زي البشكير كده من عند بزازها من غير حمالات وواصل لحد تحت كسها وشبك من الجناب ولونه اسود
كان روعه عليها وطبعا هيجت وزبي ولع جامد قومت خرجته وشديتها عليا قعدتها علي رجلي وزبي كان تحت كسها وهي كانت خايفه مني وقالتلي بلاش قلتلها متخافيش وقعدت ابوس فيها واحضنها لحد ما شهوتها سخنت وبدأ كسها يسخن وينزل شهوته وانا ببوسها وبضحك معاها وزبي تحت كسها بيحك فيه لقدام ولورا
وبعد كده نزلتها علي السرير قالتلي هتعمل اي بلاش قلتلها لا عايز اشوف كسك بس والحسه قالتلي ماشي شوفت كسها وكان عليه شعر بسيط بدأت اشمه وطلعت لساني الحسه وابوسه من تحت لفوق شوية لحد ما هي كانت في دنيا تانية وكسها كان غرقان خالص
قومت انا استغليت اللحظه وقومت عليها شديتها نحيتي وحطيت زبي علي كسها لقيتها قامت وبتقاوم تاني قومت مسكتها وحطيت زبي علي كسها وبدأت ازوقه براحه بدأ يدخل واحدة واحدة وكسها كان ضيق خالص وفضلت اضغط اضغط لحد ما زبي دخل فيها وهي مقاومتها وقفت خالص ورمت دماغها لورا خالص وجسمها اتشنج وبدأت انيكها واخرج زبي براحه وأدخله وكان احساس وزبي في كسها ملوش وصف كسها كان سخن جدا وكان رووووعة حقيقي احساس ولا في الاحلام كان اجمل احساس حسيته في حياتي
وبدأت جولة نيك فيها وطبعا هي بدأت تقاوم تاني ولقيت في عيونها دموع فكملت لحد ما نزلت كل لبني جوا كسها
وخرجت زبي وهي قامت جري علي الحمام تنزل لبني من كسها علشان ما تحملش دخلت عليها الحمام لقيتها قاعدة بتعيط فغسلت زبي جنبها وخرجت لحد ما هي خرجت وفضلت تعيط شوية قربت ليها وحضنتها لحد ما هديت وفضلت احب فيها واقولها انتي مراتي وحبيبتي لحد ما غيرت مودها فعلا
وهكذا استمرت علاقتنا سوا كنت بروح ليها كل يومين او كل اسبوع بس من غير نيك كنت أحضنها وابوسها وتنام في حضني وطبعا كنت امشي قبل معاد جوزها
وحصلت بينا علاقه بعدها ٣ مرات كمان وكانوا احلي من الاول
واختها كانت بتقابلنا في الشقه برضه بس مكنتش تعرف حاجه من اللي بينا
لكن اختها اللي كانت في تانية اعدادي كانت بتحبني جدا كأخ ليها زي ما قولت في الاول وكنت أنا بستغلها اني احضنها أو اخليها تنام في حضني والعب في بزازها وكانت بزازها كبيرة اكبر من بزاز اختها وجسمها كان أكبر من اختها بالرغم من صغر سنها فكنت دايما أحضنها وابوسها لكن من غير اي علاقه بينا
وبعد كده حصلت مشاكل كتير في العيلة بيني وبينهم بسبب بنت من العيلة كانت بتحبني ولما شافتني كتير بروح عندهم البيت عند امها حست بالغيرة وعملت مشاكل لحد ما اتفرقنا والحب بينا انتهي بعدها وهي حملت كمان من جوزها وخلفت والعلاقه بينا كجنس انتهت نهائي ومبقاش في غير علاقه اخوات وخلاص ومبقاش نفتح كلام في الماضي ده
العلاقه بينا قعدت سنتين وكانوا من احلي الأوقات بينا
وطبعا لما علاقتنا انتهت اتعرف علي مهندسة معايا في الكلية وحبينا بعض وكده تكون انتهت قصتي
للعلم القصة دي كامله بكل التفاصيل اللي فيها حقيقيه بجد حتي الاسماء حقيقيه برضه
لو لقيت تفاعل واعجابات هحكي علي قصه تانية حدثت بالفعل برضه معايا بعد ٣ سنين من الحكاية الأولي دي
وحصلت السنة اللي فاتت والي اللقاء
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: Dgr77 و ElMokh

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل