• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس حكاية الفرعون المصري - حتى الجزء الثالث 6/1/2022 (1 مشاهد )

S

Subzero

ضيف
الجزء الأول

النهاردة قررت اني ابدا اكتب حكاية شاب مصري حقيقية وواقعية جدا لابعد الحدود مع تغير الاسماء وفي بعض الاحيان سوف ابقي علي الاسماء الحقيقية ايضا لانه ليس لدي ما اخسره او اخشاه …
وهتكلم بالعامية تبدا حكايتي لمًا كان عمري ١٥ سنه وكنت بلغت من سنة بدات احس بوجع رهيب في الخصيتين ومكنتش عارف السبب ومكنش عندي اي خبرة جنسيه خالص بدات اسال صاحبي عن السبب وبرضو مكنش يعرف فقررنا احنا الاتنين اننا نروح نكشف عند طبيب امراض تناسلية عشان نعرف السبب فقررنا نروح اسكندرية جنمب مدينتنا بسبب حكم العادات والتقاليد في مدينتنا لان الكل يعرف بعضه وصلنا اسكندرية ونفضلنا نتمشي في شوارعها البراقه واللي تخطف القلب وشعورك بالشغف والحماس والعيون علي الفيزونات واللبس الضيق اللي يظهر اكتر ما بيخبي هنا سدر بيتهز من حلاوته وطراوته وهنا طيز ملبن ماشيه قدامك تبهرك بحلاوتها وتبقي عايز تدفن وشك فيها وهنا رجل عملها نحات مظبوطه ظبطه تماثيل فرعونية لا تقدر بثمن بدانا ندخل من شارع نطلع من التاني لغاية ما عنينا وقعت علي يافطه دكتور امراض جنسيه وتناسلية وكانت اول صدمة بالنسبالي انها ست مش راجل دخلنا العيادة وحجزنا دورنا ودخلنا اول ما تدخل المكتب يقع في وشك تجلس عليه دكتوره يكاد يكون بياضها اشبه بالثلج وعنيها منغمسه في كتاب امامها ونضاره تضيف عليها بعض الاثارة والهيبه قعدنا واول ما تكلمت صوتها رن في قلبي قبل زبري اللي اصلا مستوي من اللي شوفته في شوارع الاسكندرية المثيره ومكنتش اعرف ابدا اشرحلها منين طلع كلامي ملعثم وبدات اشرح تعبي للخصيتين قالتلي هتروح المعمل اللي جنمبها هعمل شوية تحاليل وارجع تاني روحنا ورجعنا صاحبي قالي بقولك اي انا هستناك بره ااقعد اتفرج علي السكرتيره الوتكه دي ورجليها اللي مطالعه من تحت البالطو جامدين ادخل انت للدكتوره الرخمه دي مردتش عليه ودخلت قعدت واطلعت علي التحاليل وسرعان ما ظهر الدهشه علي عنيها الساحره دي وكان ردها ادهش بالنسبه ليا اني ااقوم اقلع البنطلون والبوكسر وانام علي سرير الكشف ورا الستاره واستناها مفيش دقايق ولقيتها دخلت كنت قلعت وهنا ظهر دهشه اكبر بس عليا انا لاني شوفت احلي منظر ممكن تشوفه في حياتك دكتورة زي الكتاب ما بيقول واسمحولي هنا اوصف المشهد دا بطريقتي دكتورة اقل ما يقال عنها انها ممثلة سكس رجلين مرمر ببياض لامع ابتسمت علي صاحبي اللي ضيع منه السمانه دي اللي لا تضاهي اي انثي تانيه وبزاز بتتهز من تحت البالطو اللي بتقول حراااام عايزه اخرج لبره عايزه حد يرضع مني لبني اللي ماليني وعايز يتمصمص هنا كانت دهشتها هيا اكبر مني لانها شافت في نفس اللحظة زوبر مصري اصيل طوله بدون مبالغه وقتها ١٦ سم وتخنه لا يقل روعه عن طوله وعروقه النافره وراسه الحمراا اللي اشبه ببرج الجزيره او منارة الاسكندرية تخلي اي ست تهيج حتي لو كانت دكتوره بتكشف علي حالة عندها بس هرمونات الانوثه لا تفرق بين دكتوره وامراه عادية شبقه جنسيا هنا انا سندت علي كوعي ورفعت راسي زي الابله اشوف هيا بتبص فين ساعتها حسيت بس وقتها بانتصابه الكامل بدات تفتكر انها دكتوره ومعطتنيش فرصه اتكلم وبدات تلمس بايدها الناعمة دي زوبري وزادت الطين بله جوانتيها الابيض الشفاف اللي ادي لايدها نعومه واحساس ممتع اكتر وبدات تقلب فيه يمين وشمال وبصوبع واحد تمشي علي عروقه الظاهره للعين وهتنفجر من الضغط وانا في دنيا تانيه اشبه بالحلم السعيد لغاية ما نزلت علي بيوضه الكبيرة اللي ظاهر عليها. الاحتقان وانا خلاص هنفجر في وشها وعلي عكس توقعي لفت صوابعها المرمر حوالين زوبري وبدات في الطلوع والنزول عليه كانها انجلينا وايت بتعمل بلو هاند في احدي افلامها المثيره وانا لم استحمل اكتر من كدا جبت كميه لبن غير طبيعيه وصلت لوشها فوق وعلي البزاز اللي كانت بتتهز قدامي وهيا بتدعكه انا وقتها كسوفي لامس عنان السماء ونظرت لها علي عكس توقعي هيا لم تبالي وسابتني وخرجت لبست بعد ما مسمحت لبني وخرجت قالتي دا طبيعي بس اللي مش طبيعي ان العضو دا المفروض يكون لراجل يبلغ من العمر الثلاثين مش شاب لسه عنده ١٥ سنه وانا نظرة الابله كما هي كملت وقالتلي انا كان لازم اعمل كدا لان الوجع اللي عندك كان احتقان لان انت عندك نمو زايد ومبكر جنسيا حتي التحليل اللي قدامي بيقول انك بتنتج ٢٥ مليون حيوان منوي والرجل الطبيعي من ١٢ ل٢٠ مليون فقط وانت مازلت قابل للزياده سواء علي مستوي نمو العضو وحجمه او عدد الحيوانات المنوية ولازم كل فترة تمارس العادة السرية عشان تخفف من ضغط الحيوانات المنوية اللي موجوده في البربخ وقتها انا بدات افوق وافهم اني مميز وارتسمت علي شفايفي ابتسامه نصر قالتلي وهيا بتبتسم لانها فهمت مايدور بداخلي هكتبلك شوية مهدءات عشان انت مش متجوز وهتجيلي بعد اسبوعين ابص عليك شكرتها وخرجت لقيت صاحبي وشه احمرررر وانا مش عارف اي ماله اخدته ومشينا وساعتها حكتله كل حاجه ومدتلوش فرصه يقول اي حاجه معني عارف ان فيه حاجه حاجه بس ساعتها انا في عالم تاني ودماغي شغاله زي تروس الساعه السويسرية وهنا قررت اني اقتحم العالم دا وافهمه كويس ومضيعش اي فرصه اني استمتع بالاحساس اللي حسيته واكيد دي بس البداية وهناك متعه لا توصف لم احسها بعد طبعا عقد النية اني مش هسيب اي فرصه اني اتعلم وافهم كل حاجه وهنا ينتهي الجزء الاول من سلسة الفرعون المصري تحياتي لكم جميعا …..

ولا تبخلو عليا بالنصائح لمن سبقوني كتابتا بقلمهم وانها اول بداية لي واعتذز عن خلو الجنس في الجزء الاول ولكم اوعدكم باجزاء مليئة بالاثارة والشغف والمواضيع المثييرة في حياتي انها مجرب بداية 🤗
الجزء الثاني (علاقتي بمي)

انتهيت الجزء اللي فات اني قررت ادخل العالم الجنسي واجرب كل المتع الممكنه فيه 😉
وقتها كان بداية دخول الثانوي العام وكان فيه بنت جميلة جدا اسمها مي ومعانا في نفس الدفعه اوصفلكم مي
مي من النوع الفرنساوي شديد البياض بس جسم اللي يتعبك بلياقته وحلاوته زي ما بنقول كرباااااج وشها مدور وبتلبس نضاره مخلياها سكسي اكتر ما هي وشفايف بطبيعتها حمرااا كانها حاطه روج طول الوقت وجسم ابيض شمعه ببزاز ااقل ما يقال عنها لبن طبيعي بيتهز مع كل حركه وهمسه مع طيز متوسطه بس حركتها نااار بتطلع وتنزل مع كل خطوة جيلي بمعني الكلمة المهم مي كانت لفته نظري جدا وكانت بتاخد معايا دروس في معظم المواد فقررت في درس الانجلش اثناء البريك اتكلم معاها ودار بينا الحوار كالاتي
انا : مي ازيك عامله اي
مي : فرعون ازيك انا كويسه جدا انت بقا مش هتبطل تبصلي بعينك دي في الريحة والجاية
انا : ( في عقلي بقول احا اي البت الجريئة دي ) جت قولتلها بصراحة انتي اللي جميلة يا مي وبصراحة كمان جسمك شيك جدا ومتناسق واللي يبقي قدامه الحلاوة دي كلها وميقدرهاش ويديها حقها يبقي حرام عليه
مي : اوبا دا انت طلعت شاعر وكمان بتاعكس بقا
انا: قولتلها ولا شاعر ولا حاجه وبعدين انا مش عايز حد ياخد باله من وقفتنا دي هاتي رقمك ونتكلم براحتنا
مي ؛ اممم انا هديهولك عشان انت عجبتني بس 😉
واخدت الرقم منها ومشيت طبعا هنا انا كنت طاير من الفرحة مي بطل الدفعه كلها واجمل واحده فيهم كانت واقفه معايا وكمان اخدت رقمها طبعا مسلمتش من هزار صحابي واللي يصفرلي ويقولي والعه معاك يا عم وهكذا بعدها روحت وعلي الساعه ١٢ بليل كدا كلمتها ردت قالت الووو انا سمعت احلي صوت الوو في حياتي رديت وقولتها الو ازيك يا مي
قالتلي زي الفل انت عامل اي
قولتلها ميه ميه قوليلي بقا اي الحلاوةً اللي كنتي فيها النهارده دي ( انا قولت اخد بقا زمام الامور )
قالي دا بجد طب اي الحلو اللي فيا
قولتلها شفايفك بصراحة من يوم ما شوفتك وهما شاغلني اووي
لقيت صوتها وطي كدا وقولتي بطل بقا غلاسه
انا حسيتها متجاوبه معايا قولت ادوس يا معلم وزي ما تيجي وفعلا كملت علي الحديد وهوا سخن
وقولتها بصراحة وبدون زعل صدرك كمان جامد اوي وبحسه كدا من تحت البلوزه انه ناعم اوي وطري وبصراحة نفسي احضنك عشان بس احس بحلاوتهم علي جسمي
انا لقيتها سكت خاااص وصوت نفسها بدا يعلي قولت بس هيا كدا وقعت ومحدش سما عليها
قولتلها عارفه كمان اي بيجنني فيكي قالتي اي بصوت مبحوح اوي
جيت قايلها ( طيزك ) فجاه كدا ومدتهاش فرصه قلتها طيزك حلوه اوي اوي يا مي وبصراحة بتخليني مش علي بعضي ونفسي اقعدك علي حجري واحس بطراوتها واحسسك بالغلبان اللي واقف دا
قالي فرعون بس وهيا اصلا صوتها مش طالع
قولتلها سيبي نفسك انتي عارفه اني بحبك من زمااان وساكت هنا سمعت احلي تنهيده اااااه قالي اخيرا ياخي اتجرءت انا هطلب منك طلب واحد وبعدها هكون بتاعتك قولتلها قولي قالتي اوعي في يوم تفكرني مش كويسه انا بجد بحبك وكان نفسي تاخد خطوه من زمان وانت مش هنا قلتها دا انا غبي وستين غبي كمان ومكنتش شايف صح حواليا انتي بتاعتي وبحبك اووي وهتبقي مراتي اللي مش هشوف غيرها واتمتع بيها وتتمتع هيا كمان بيااا
قالتي فرعون انا من النهاردة بتاعتك انت وبس
قلتلها مي تعالي في حضني قالتلي اهووو
قولتلها لابسه اي يا قلبي
مي : بس بقا
بجد لابسه اي بطلي غلاسه
مي: لابسه كاش اسود قصير
اووباااا دا اكيد علي جسمك اللي بينور دا هينطق وبزازك اكيد نصها بااين وعايزه اللي يطلعها كدا ياكلها ويرضع منها
مي : اااه كلها يا حبيبي
دا انا هقطعها رضاعه وهحط حلاماتك دي في بؤي وامصهالك وامسك التاني واضغط عليه في نقس الوقت هرضع من بزازك اوي يا مي
مي : اه اه اه يخربيتك جننتي انا مش قادره عايزاااك تمص بزازي اوي يا حبيبي تعالي قطعهم هما نفسهم فيك اووووي يالهوووي
طلعيهم يا مي خليهم ياخدو راحتهم وفعصيهم اووي
مي : حاضر يا روحي اهم حلماتي واقفه اوووي يالهووي عليك مش قادره انا اول مره احس كدا
مي .. افتحي رجلك
ااااه اااه اااااه مش قادره يالهووووي عليك اااااه مش قادره
الكلمه دي خلتها جابتهم تقريبا لانها كانت اول مره تعمل سكس فون قولتلها حطي ايدك علي كسك وادعكي فيه اووي وتخيليني انا اللي بدعك فيه واوصفهولي وانتي بتلعبي
مي: كسي غرررقاااان اووووي وحاسه بنااار يا فرعون عايزه حاجه تدخل فيه ااااه مش قادره انا هايجه اوووي اه يا كسي ااااه
حاجه تدخل فيه امال زبري راح فين دا بتاعك يا لبوتي خديه اهووو
مي: ااااه اااحح هاته هااااته نيكني يخربيتك انا كسي عمال يجيب تعالي بقا نيكه احححح بقا
خدي يا لبوه في كسك اهو خدي جامد هملالك كسك الغرقان دا زبري هيكيف كسمه هنيكك هنيكك خدي في كسسسك
وهيا اه اه اه اه مش قادره احا احووو خخخخ كسي كسي كسي ااااه يالهووووووي انا لبوتك انا متناكتك ااااه جبتتتتهم يا فرعوووون
هنا انا كمان كنت جبتهم وحسيت باحلي متعه في حياتي وانا بنيك مي فون اللي كنت هموت عليها وعلي جسمها الملبن وقلت لازم اخليها تموت فيااا انا كمان عشان مش هسيبها ولا هقف معاها لغايه كدا انا لازم انيك اللبوه دي واجيبها لزبري بجد يمتعها ويتمتع بيها وجيت قايلها بحبك (لازم حتي رومانسيه كدا بعد النيك عزيزي القارئ عشان الملبن يلين في ايدك 😉) قالتي انا كمان بعشقك اوووي ومن النهاردة انا خدامة تحت رجليك
قولتها :انا….. سمعت صوت ناعم اوي دخل عليها فجاه بيقولها خلصتي!!! والسكه اتقفلت في وشي !!!
انا اتصدمت انا كمان ….. يتبع في الجزء القادم

يا تري مين دخل علي مي ؟ شاركونا ارائكم في التعليقات وآرائكم في القصة حبايبي 😊…. ✋🏻
الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللي فات لمًا سمعت صوت ناعم بيقول لمي خلصتي والمكالمة اتقفلت (الحوار دا دار في اوضه مي ) …
مي: بقلق واضح عليها خلصت!! اي مش فاهمة
مرات اخوها ودي اسمها شيماء
شيماء: علي فكره يا مي انا سمعت كل حاجه وحاسه بيكي انا مش بهددك باي حاجه انا بس عايزه نبقي صحاب وانا لمًا سمعت صوتك عالي لغوشت علي صوتك وانا بكلم مامتك عشان متحسش بحاجه وعايزه من دلوقتي نبقي صحاب ونحكي لبعض كل حاجه بدون قلق او كسوف
مي : بصمت رهيب وبدات الدموع تنزل من عينها وبخجل جامد قالت طب انتي عايزه اي دلوقتي !
شيماء : مي مش عايزاكي تزعلي ولا تعيطي علي فكره دا طبيعي في سنك اللي انتي عملتيه بس انتي لسه صغيره ومعندكيش خبره وبجد انا مش جايه آمسك عليكي حاجه انا بس عايزه تبقي صحاب
مي : بدات تطمن فعلا لكلام شيماء ومسحت دموعها وقالت يعني انتي مش هتقولي لحد !
شيماء : اقول لحد اي يا عبيطه انا لو عايزه اقول لحد كنت شغلت مامتك ودخلت عليكي افهمك ان صوتك كان عالي وبعدين داري الكوكو الغرقان دا يا هايجه 😉
مي : اتكسفت جامد ووشها احمر لما اخدت بالها ان الاندر نازل وكسها باين وهيا قاعده ولونه الاحمر الواضح من الهياج ومن كتر العسل اللي نزل شكله بجد تحفه
شيماء : يلا قومي غيري هدومك وبعدين هنحكي سوا بعدين مش دلوقتي عشان محدش يحس بحاجه لان كلهم سهرانين بره ومستنيك وطبعت بوسه سريعه علي شفايف مي وخرجت من الاوضه

هنا مي اتلخبطت كلً احاسيسها بين قلق وخوف وبراحة برضو لصداقه شيماء مرات اخوها وبين هياجها والمتعه اصلا اللي اول مره تجربها والبوسه الغريبة بتاعت شيماء اللي كهربت جسمها كله واحساسات غريبه جوه بعضها هنا افتكرت فرعون اللي قفلت في وشه وبسرعه اتصلت بيه ودار الحوار كالاتي
مي : الو فرعون انا اسفه اني قفلت
فرعون : قالها مفيش حاجه انا سمعت صوت حريمي دخل عشان كدا فهمت ان فيه حاجه ومرضتش ارن تاني
مي: بص هحكيلك كلً حاجه بس بعدين انا بس بطمنك دلوقتي وهخرجلهم بره لانهم مستنيني
فرعون : خلاص تمام يا حبيبتي يلا باي
مي : باي يا قلبي 😘
قامت مي واخدت غيار وخرجت قالتهم هاخد شاور وحضرو الفشار بقا عشان القعده تحلو
غمزتلها شيماء غمزه عشان هيا اللي فاهمه هتاخد دش ليه وردت عليها قالتها يلا متتاخريش علينا وانا هدخل اعمل الفيشار ونستناكي كلنا
كان قاعد ابو مي واسمه جمال ٥٨ سنه راجل جنتل في نفسه ولسه بصحته وزبره متوسط ١٥ سم
ومامت مي واسمها صباح ٤٨ سنه جسمها دا اي بطل بالمعني الحرفي البزاز الكبيره والبيضه والحلمات اللي دايما واقفه وطيزها مدملكه وعامله زي الجيلي بتتهز مع كل خطوه وبرضوه مهتمة بنفسها ونضافتها جدا عشان تملي عين ابو مي 😉
وجوز شيماء واسمه رامي ودا شاب ٣٢ سنه وبرضو زبير زي ابوه بس مشكلته انه دايما في شغله لانه شغال في شركة اتصالات معروفه وماسك منصب كويس
وطبعا المكنه الجامحه شيماء اللي عودها نحته نحات بجد وهبدأ من رجليها الملفوفه لف جدا ومفيش ترهلات وبينهم كس مبطرخ ومنفوخ وطيزها تجنن كبيره متناسقه مع فخادها المرمر وطبعا مفيش كرش الا سوه كدا صغيره مدياها سكسيه جامده وبزازها المتناسقه الحجم ودايما بيترجرجو في البيت كدا عشان مبتلبسش براه
واخت مي الصغيرة ودي أسمها حسناء وخلي وصفها بعدين دورها لسه جاي في القصه
دخلت مي تاخد الشاور بتاعها وبدات تقلع هدومها كلها وهنا بدات تتعرف علي جسمها الجامد اللي كنز فعلا وبدات تفهم سبب هياجها وان جسمها دا بجد جامد جداااا وكسها احمرررر غرقان في عسله من كتر ما جبتهم ولسه منفوخ وعايز تاني وبزازها النافرين وحلامتهم الوردي وهيا بتقول في بالها ويابخت فرعون بيه وافتكرت كل اللي دار بينهم من شوية وقعدت علي حرف البانيو وبدات ايدها تسرح علي كل جسمها وتداعب بزازها بايدها وتلعب في حلماتها وقرصهم وفتحت رجليها ونزلت علي كسها اللي غرق اكتر مهو غرقان تاني وقعدت تدعك فيه جااامد اوووي وصوتها يأن براحه وشغاله لعب وافتكرت بوسه شيماء مرات اخوها وزودت في السرعه واادعك جاااامد جدااا وهياجها زاد اوي واحساس شفايف مراتٍ اخوها علي شفايفها طررررري اووووي وهيجها اووي لغاية ما جبتهم وارتاحت واخدت الشاور بتاعها ولبست بيجامه ضيقه علي جسمها وخرجت كانت شيماء لسه في المطبخ واول ما خرجت صفرتلها باعجاب وقربت منها وقالتلها يا بخته وضربتها علي طيزها قالتها بس يووه بس بقا قالتلها ماشي يا موزه وكانت شيماء بتعمل الشاي ووقفت معاها مي تساعدها قالتها شيماء قوليلي بقا فرعون دا منين واتعرفتو ازاي حكتلها مي كل حاجه عن شهامته ورجولته في وسط صحابه وازاي اتعرفو حضنتها شيماء من ورا وقالتها دا شكلك وقعتي خالص يا مكنه قالتها بس بقا الاه قالتها ماشي بس بعد كدا خدي بالك من صوتك وبكره اخوكي هيسافر ابقي تطلعيلي عشان نحكي سوا راحت مي قالتها ماشي بس انتي كمان تفتحيلي قلبك ونبقي صحاب واتفقو علي كدا وخرجو سوا وقعدو معاهم وطبعا القعده مخلتش من تحرشات رامي بشيماء مراته من تحت الغطا اللي حطينه علي رجليهم كلهم وطبعا مي واخده بالها من كل اللي بيحصل دلوقتي معتش قطه مغمضه زي الاول وكل دا من يومين حصل فيهم احداث جنسيه رهيبه لمي محستهاش قبل كدا وكمان كان جمال ابو مي هاري مراته صباح بعبصه من تحت البطانيه ممن غير ما حد ياخد باله وشوية ورامي اخد مراته واستاذنو وطلعو شقتهم وبرضو جمال اخد مراته صباح ودخلو الاوضه ومي واختها دخلو اوضتهم وفوق في شقه رامي كانت الاحداث كالاتي …..
دخلت شيماء اوضتها وقالت لرامي استناني هنا ورامي قاعد علي تليفونه يقلب شوية وبعد ربع ساعه طلع عليه بطل لابس لانجيري اسود لغاية اول الاندر الفتله وبزاز بتتهز قدامه زي الجيلي وجسم ابيض مرمر كله بفخاد تتاكل اكل وبتلمع من البياض وجت قعدت علي حجره قالتله وحشتني علي فكره وهتسافر بكره وتسيبني كدا هتوحشني قالها خلينا نعيش ليلتنا وبعدين نفكر في موضوع هتوحشني انا هشبعك مني لدرجة صوتك هيجيب لاخر الشارع ومتبقيش قادره علي النيك لغاية ما ارجع وشالها من حجره ووقف بيها وبدا يمشي في اتجاه الاوضه وهيا جابت الاندر علي جنمب وجت مدخله دبره في كسها تخيل كدا عزيزي القارئ فرس جامح راكب علي زبر ماشي بيه ورجليها ملفوفه حوالين وسطه ومن كتر البلل زبره انزلق في كسها بسهولة وهيا من الهيجان مش قادره استني لغاية ما يوصل للسرير هوا حس بكدا وفضل ينططها وهوا ماشي للاوضه ويطلعها وينزلها علي زبره جامد وصوتها بدا يعلي وتجاوب جامد مع الزبر اللي في كسها دا لغاية ما وصل لاوضه النوم وسندها علي حيطه ومسك ورجليها واتمكن كويس وهاتك يا رزع بقا في كسها وهيا ااه اااه اوووف اجمد يلا احاااا تفشخني افشخ كسي متعني زود جامد اااه اح اح ارزع حبلني عشرني اااااه وجه نيمها ع السرير ورفع رجل وساب رجل لانه عارف انها بتموت في الوضع دا وفضل يكارك في كسها وهيا اااه ايوووه ااح جامد يا دكري اجمد شبع كس مراتك الهايجه وهوا يقولها انتي فعلا لبوه اووي كسمك علي كسم كسك خدي اهو خدي ايوه مبتهدش نيك مراتك بقا نيككككني بقاااا اااه ااااه ااااااااه كسسسسي خدي خدي اهو اتناكي يا شرررمووطه الشرموطه دي تبقي اختك عشان عارفه انه بيهيج من الكلام دا نيييك شفتها كانت خارجه من الحمام لابسه بيجامه عامله ازاي يا خول اااه انا مال كسي يا متناكً انت ااااه احححححاااا زبرك نشف في كسي ازاي يا عرص لما جبت سيرت اختك الشرموطه وهوا يقولها بس اسكتي وبان عليه الهياااج فشخ وعمال برده يرزع في كسهااا وراح قالبها وضع الدوجي وراح راكب فوق طيازها قالته احووووو انا عرفاك كدا هجت يا دكررري طب كسم طيز اختك في البيجامه وهوا رزعه فيها شرمها وهيا ااااااااااااه كسسسي احا احا اااه اااحووو خخخخخ يخربيت حلاوة زبرك وانت هايج علي اختك ااااه ااه اختك الشرموطه الهايجة ام طيز مقلوزه اااه اححح اااح سرع اكتر اجمد وهوا راح مزي المكوك داخل طالع جامد جامد جامد ااااااااااه وراح شلال لبن نازل في كسها ونام علي طيزها من فوق وهيا جسمها كله ساب ببعد ما جابت معاه وراحو نايمين بعدها في حضن بعض وصحيوه تاني يوم الصبح رامي اخد دش و لبس وساب شيماء لسه نايمة مرضاش يصحيها
وعلي الساعه ١٢ الضهر قامت شيماء علي الباب بيخبط فاقت وافتكرت الليلة الجامده دي ولبست روب علي اللحم وقامت فتحت الباب …. واول ما فتحت لقت واحده قدامها بتقولها اه مهو حقك منتي بعد الليلة دي لازم تبقي كدا دخلت وقفلت الباب وقالتلها بجد اي المتعه دي اللي سمعتها امبارح بس حركت التليفون اللي سبتهولي دا يا بت يا شيماء بنت متناكه جامده ضحكت شيماء وقالتها اي خدمه يا لبوه عشان تعرفي بس اني مش بتكيف لًوحدي …… يتبع ……….

متشكر جدا علي تعليقاتكم علي الاجزاء اللي فاتت واتمني تشاركوني ارائكم الجزء دا وكمان تقولولي يا تري مين اللي كانت علي الباب ودخلت لشيماء الشقه وصحاب التعليق الصح انا هشكره هنا الجزء القادم تحياتي لكم جميعا …
واتمني من الادارة تدمج الجزء دا مع الاجزاء السابقه تحياتي ايضا 😊
الفرعون المصري ♥️😉​
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
التفاعلات: dickman و Alexander_Alakbr
د

ديبو

ضيف
كويسه بس جزء صغير ومش فيه احداث كتير لزم الجزء الأول دي نبزه عن الموضوع علشان يكون عنده اثاره انه يكمل قرايه ويتبعك هي قصه حلوه
 
  • أعجبني
التفاعلات: Subzero
A

Alex 13

ضيف
بداية حلوة يا غالي
تسلم ايدك
منتظرين جديدك بكل شوق وياريت متتاخريش علينا
 
  • أعجبني
التفاعلات: Subzero
S

Subzero

ضيف
بداية حلوة يا غالي
تسلم ايدك
منتظرين جديدك بكل شوق وياريت متتاخريش علينا
Alex 13متشكر جدا و**** انا كنت كسلت لما ملقتش تفاعل بس انت هتخليني اكمل ومتشكر ليك مره تانيه وبالمناسبه هيا حقيقية ١٠٠٪؜🤗
 
S

Subzero

ضيف
كويسه بس جزء صغير ومش فيه احداث كتير لزم الجزء الأول دي نبزه عن الموضوع علشان يكون عنده اثاره انه يكمل قرايه ويتبعك هي قصه حلوه
ديبواولا متشكر جدا ليك انا كنت بجرب اول جزء وهيا فعلا قصة حقيقية بس فعلا كومنتك دفعني اني اكملً ويكون الاجزاء الجاية عند حسن ظنكم 😊
 
ن

ناقده قصصSυɢαя

ضيف
الجزء التالت امتي وياريت يكون كبير شويه وبجد تسلم ايدك
 
  • أعجبني
التفاعلات: Subzero
S

Subzero

ضيف
شكرا لكم جميعا علي من انتقدني انتقاد بناء وعلي الداعمين ليا والي جاي يكون افضل واحسن وتقدم قريبا هيكون الجزء التالت ♥️😉
 
  • أعجبني
التفاعلات: الجمد
A

Alexander_Alakbr

ضيف
عاش القصه جامده متتأخرش علينا في الاجزاء اللي جايه ومع التوفيق
 
  • أعجبني
التفاعلات: Subzero
ن

ناقده قصصSυɢαя

ضيف
شكرا لكم جميعا علي من انتقدني انتقاد بناء وعلي الداعمين ليا والي جاي يكون افضل واحسن وتقدم قريبا هيكون الجزء التالت ♥️😉
Subzeroعاش بجد وانا منتظره الجزء الجديد
 
  • أعجبني
التفاعلات: Subzero
A

Alex 13

ضيف
متشكر جدا و**** انا كنت كسلت لما ملقتش تفاعل بس انت هتخليني اكمل ومتشكر ليك مره تانيه وبالمناسبه هيا حقيقية ١٠٠٪؜🤗
Subzeroحبيبي
القصة جميلة فعلا
منتظر جديدك بكل شوق
تحياتي
 
  • أعجبني
التفاعلات: Subzero

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل