K
Khalid Ali
ضيف
الجزء الأول
انا خالد 36 سنة وانا صغير كنت بفكر كتير في الجنس افكار مجنونة وعلشان كنت بتكسف اوي بدأت افكاري تروح اني طالما مش عارف اوصل لبنت انيكها قررت ابقا انا البنت واخلي واحد صاحبي ينيكني وفعلا واخترت واحد وطلبت منه كده وهو اتفاجئ بس وافق وفعلا روحنا بيت كان لسه بيتبنى وناكني هناك مش فاكر كام مرة هما اتنين او تلات مرات بس عرفت انه قال لواحد صاحبنا فقررت اني مااعملش كده تاني وفعلا بطلت ومن وقت للتاني كنت بلعب لنفسي بقلم او بأي حاجة ولأني من عيله معروفة مكانش ينفع اخلي حد ينيكني واتفضح وكمان انا كنت بحب اتناك وكمان بهيج عالبنات وعاوز انيك واحده وكبرت وعرفت بنات وعملت علاقة جنسية مع واحدة ودي كانت اول مرة انيك فيها وطبعا لأنها بنت سبتها زي ماهي بنت وبقيت اجيبهم معاها من بره وفي طيزها وكنت بطول معاها وهي بتجيبهم اكتر من مرة لدرجة ان أول مرة نمت معاها وهي جابت عسلها اكتر من مرة ومعادتش قادرة وبتقولي يلا كفاية كده قلتلها استني شويه وانا بنيك وافعص في بزازها وطيازها لحد ماجبتهم وغرقت طيزها بلبني
ومع كل ده أول ما اكون لوحدي اقلب ست وكنت استنا يوم الغسيل وامي تنشر الهدوم وادور على قميص داخلي من بتوعها والبسه والعب في خرم طيزي وانا قايم بالدورين الراجل والست كأني بنيك نفسي
ومراتي هند 34 سنة فرسة جسمها نار بدأت علاقتنا من ايام الكلية حبينا بعض اوي وارتحنا لبعض بس طبعا هيا تعرف انه كان ليا علاقات قبلها مع بنات لكن موضوع صاحبي وخلوتي بنفسي ماجبتش سيرتهم واتقربت من عيلتها وكل شئ كان جميل واتقدمت لها واهلها وافقوا واتجوزنا وكان كل حاجة جميله وتمام وعشت احلى سنين عمري مع حب عمري اللي كانت محترمة جدا بره البيت وبتحبني موووت وانا بعشقها وبعشق جسمها الملبن اللي شبه جسم سمية الخشاب فى اولها بزازها كبيرة مقاس 36 وطيزها عريضه ورجليها جامده اوي بتهبلني بس عمرها ماوافقت اني أنيكها في طيزها لأن ده حرام ومرة من المرات وانا بطلب منها تجربها ولو مرة واحدة ومع الحاحي وافقت ونامت على بطنها لعبت بزبي بين فلقتين طيزها وعلى خرمها وعلشان بحبها مارضيتش ادخله وقلتلها مش هعمل حاجة وأنتي مابتحبهاش ومن غير رضاكي وهي فرحت اوي وكانت اجمل ليلة نكتها يومها مرتين ورا بعض وكنا بنعما كل حاجة بتمصلي زبي وبلحس كسها وكل اوضاع الجنس ماعدا الخلفي
لكن بعد مرور سنة واتنين من جوازنا وبدأ الملل الجنسي وبدأت ارجع لأفكاري وكانت لما تخرج البس قمصان نومها واندراتها وادعك جسمي وخرم طيزي لحد ماأجيبهم والموضوع اتطور معايا وعملت حساب وهمي باسم تاني وبدأت ادخل صفحات المثليين واتعرفت طبعا على شباب كتير بس مكنتش بستمر مع حد لأن معظمهم عيال وثقافتهم محدودة وعاوزين صور وطبعا لما بيعرفوا سني بيسألوني انت متجوز اقولهم ايوه بس مراتي مالهاش في الحاحات دي وماتعرفش حاجة خالص وهما بيطلبوا مني يتعرفوا عليها اني اعطيهم رقم تليفونها او اسم صفحتها وكنت برفض وتنتهي علاقتنا لأني كنت بغيير عليها أوي
لحد مااتعرفت على شاب اسمه احمد من سني ولقيته انسان مثقف ومحترم واحترم خصوصيتي وغيرتي على مراتي ولحسن الحظ كان ساكن في بلد جنب بلدي بينا وبين بعض حوالي ربع ساعه بالعربية وكنت بستنا اليوم اللي مراتي بتخرج فيه واكون لوحدي والبس قميص نوم من بتوعها واكلم حبيبي احمد ونفتح كاميرا يتفرج علي وانا ست وهو بيضرب عشرة عليا والموضوع بينا اتطور وبقا عاوز يقابلني ونعمل كده حقيقي فكرت كتير ووافقت بس هو ماعندوش مكان وأنا كمان ماعنديش مكان فصبرنا لحد مالظروف تكون متاحة ويقدر واحد مننا يوفر مكان امان ومناسب وفي أثناء ده كله مراتي ماحستش بأي حاجة وطبعا لما بكون معاها بترجع الراجل اللي جوايا لأن جسمها وبزازها يوقفوا اجدع زب وينزلهم على نفسه كمان وفي يوم جت فرصه حلوه أوي بنت خالة مراتي اللي ساكنين في دمنهور هتتجوز وطبعا مراتي وقرايبها عاوزين يجاملوها وقبل الفرح باسبوع لقيتها بتستأذني أنها هتبات عند خالتها اليومين دول مع العروسه علشان طبعا يجهزوا للفرح وكده وانا ابقا اروحلهم قبل الفرح بيوم علشان احضر الفرح طبعا وافقت علطول وبسرعة قلت لحبيبي احمد انه هنكون مع بعض اسبوع لوحدنا وفرح اوي واتفقنا نتقابل تاني يوم اول لما أتأكد اني مراتي واهلها اتحركوا فعلا وبدأوا فعلا طريقهم للسفر وفعلا احمد كان عنده عربية واتصلت بيه ولما وصل بلدي فضلت معاه عالتليفون لحد ماوصل البيت عندي ركن عربيته وقلتله يطلع الدور التالت فتحت الباب واستنيته يطلع وماأعرفش قلبي ساعتها بيدق بسرعه اوي ومتوتر جدا لحد ما وصل لقيته بيبتسم ليا وابتسامته دي شالت التوتر شويه ورحبت بيه ودخلنا وقفلنا الباب لقيته بيقولي اخيرا وكان معاه كيس اعطهولي بقوله ايه ده قاللي هدية جايبها لمراتي علشان دخلتنا إنهارده ضحكت واتكسفت وبصيت في الأرض قاللي انت بتكسفي ياحبيبتي حد يتكسف من جوزه وحضني وباسني في رقبتي وايده نزلت تلعب على طيزي وحسيت زبه واقف اوي حطيت ايدي عليه من فوق البنطلون وقلتله واقف اوي كده ليه قاللي هيتجنن عليكي وبعدها قعدنا على كنبة الانتريه وقلتله تشرب ايه قاللي مش تشوفي الاول هديتك جبت الشنطة اللي اديهالي وقعدت جنبه تاني وهو لف ايده حوالين وسطي وفتحت الشنطه لقيته جايبلي قميص نوم اسود قصير فوق الركبة ومجسم مش واسع وشراب كولون اسود شبيكة شكلهم روعة سكسي اوي وقاللي انا عارف انك راجل ورجلك فيها شعر وطبعا مش هينفع تشيله علشان مراتك فجبتلك الشراب ده يداري الشعر وبيعمل إغراء كأنك ست بجد ساعتها حضنته اوي ومسكت ايده بوستها وقمت قعدت على رجله وقلتله احسن حاجة فيك انك بتراعي كل شئ ومقدر ظروفي فقاللي احنا هنضيع وقت كتير قومي يلا البسيهم واعمليلنا قهوه مظبوطه من ايديكي الحلوة وانا هاخد دش عالسريع الاقيكي جاهزة دخلته الحمام ودخلت لبست القميص والشراب وحطيت برفان سكسي من بتاع مراتي اسمه اماريج ودخلت المطبخ وانا بعمل القهوة خرج هو من الحمام ونده عليا وبيقولي انتي فين ياحبيبتي رديت قلتله في المطبخ ياحبيبي دخل عليا وحضني من ورا جامد وقاللي انتي لبستي ياحبي يجننوا عليكي بصيت لقيته لابس بوكسر بس وزبه وبيوضه ظاهرين اوي منه وهيقطعوا البوكسر فقلتله استناني في الأنتريه احسن القهوة تفور مني قاللي ماشي بس ماتتأخريش عليا يالبوة كان أول مرة يقولي كده وأنا حسيت بهيجان جامد أوي ساعتها وخبطته على زبه وقلتله مابحبش السرعه وضحكت ببمياعة وهو فهم قصدي وقاللي هتشوفي عملت القهوه وخرجت وحطيتهم قدامه وجبت السجاير والطفايه ورحت قعدت تحت رجله وولعت سيحارة واعطيتها له وولعت لنفسي وشربنا القهوه مع السيجارتين وانا تحت رجله وعيني على زبه اللي شكله كبير اوي انا شفته قبل كده كتير على الكاميرا بس هو شكله في الحقيقة اكبر من توقعي وخلصنا القهوة وانا لقيتني ببوس رجله وطلعت قعدت على ركبتي قدامه وايدي بتدعك زبه وبيضانه وببوس فيهم كل ده من فوق البوكسر وهو رجع بجسمه من فوق لورا وطلع نصفه التحتاني قدام وانا بشد البوكسر بقلعهوله وكل ماأشيل من رجل يرفعها وانا استغل الفرصة وابوسها واااااااااااااااه على المنظر بعد ماقلع وزبه ظهر واقف زي العمود وعروقه وراسه منفوخين وانا بقوله يالهووووووووي كل ده زب ومسكته وقعدت امصله والعب في بيوضه وتذكرت زبي الهزيل اللي فيه حاجة غريبه اوي حصلتله زبي نايم مش واقف رغم كل ممارسات الشات قبل كده كان بيقف ومكنتش برتاح إلا لما انزلهم بس هو لحد دلوقتي ماوقفش وانا شايف دكري زبه كبير اوي وعمال امص فيه وادخله في بوقي واعض بيوضه والحسهم وقام واقف شايلني وقالي فين أوضة النوم شاورتله عليها دخلني نيمني على السرير على بطني ونام فوقي وبدأ يحك زبه في طيزي وايده بتدعك كل حته في جسمي ولقيته قام وقاللي عندك فازلين قلتله عالتسريحة جابه وحط تحت وسطي مخدة صغيرة رفع بيها طيزي لفوق وشد الكولون لتحت شويه وبدأ ينزل بلسانه على طيزي وعلى خرمي شويه وبدأ يبعبصني بصباعه ويحط فازلين ويدخل صباع براحه وبعدين دخل صباعين وشويه طلعهم وفشخ رجلي ودخل وسطهم على ركبه وبدأ يحرك زبه بين فلقتين طيزي وعلى خرمي وساعتها ارتعشت رعشه كأني واحدة ست وجابتهم وهو قاللي ايه هو مين االي بيجيب بسرعة وبدأ يدخل راس زبه كان صعب اوي برغم الفازلين اللي حاطه ليا وقلتله صعب خرجه قاللي استني وبدأ تاني يحركه من فوق خرمي بين الفلقتين ودعك في طيزي وفجأه زقه في خرمي ودخل راسه وانا صرخت قاللي خلاص كده اصعب حاجة راسه دخلت وخلاص هتحس بألم خفيف هيروح مع متعة النيك وبدأ يدخل زبه ويغرسه جوه طيزي وانا بتأوه تحته ولما دخل كله وحسيت ببيوضه وهو ضمني بدراعينه وفضل واقف شويه وقاللي كده طيزك هتاخد عليه وثواني وسند بدراعه جنبي وبدأ يحرك زبه خروج ودخول وانا مع الالم الخفيف بدأت اتمتع بزبه واقوله نيكيني ياأحمد زبك حلو اوي وكبير اوي وهو يقولي عجبك ياشرموطة اقوله حلو أوي ياأحمد وحسيت انه بيفشخني ومش حاسس غير إني لبوة متناكه ومش حاسس بزبي خالص وكأني بنت بكس وحبيبها بينيكها في طيزها علشان تفضل بنت وبعد شويه من النيك والدعك في طيزي لقيت ايديه الأتنين مسكوني من وسطي وصوابعه غارسه في لحمي وبيشدني عليه اوي وبيحرك زبه في طيزي بسرعة وبقوة وحسيت زبه بيكبر جواها وبينطر لبنه جوه طيزي وانا برتعش من المتعه وقام نايم فوقي وزبه لسه في طيزي بينزل لسه في لبنه لحد ماخلص ونام جنبي على ضهره وانا قمت وحاسس بلبنه نازل على رجلي ومسكت زبه وقعدت الحس الباقي من لبنه ونمت جنبه
وحصل حاجة غريبه اوي بعد كده....................
لو عاوزين تعرفوا اللي حصل استنوني الجزء التاني
الجزء التاني
كنا وقفنا عليا انا واحمد نايمين جنب بعض عالسرير بعد ماعشرني وانا نضفتله زبه من بواقي لبنه ونمت جنبه
قمت جبت فاكهة والسجاير من بره ورجعت الأوضه لقيته قاعد عالسرير وماسك برواز فيه صورة لهند مراتي كانت عالكمدينو اللي جنب السرير
لما شافني قاللي معلش بس الصورة جميلة أوي وشدتني قلتله لا عادي أنت بقيت راجل البيت وجبت موبايلي وقلتله تشوف صورها وفتحت الجاليري وقعدت اقلبله فيه واوريه صور ليها في فرح وصور واحنا في مصيف وصور جوه البيت ببيجامة قاللي جامدة اوي الصراحة يابختك بيها وربنا يخليكوا لبعض ورغم أنها جميله اوي بس شكلها محترمة أوي حتى في البيت بالبيجامه مش مكشوفه فقلتله الصور المكشوفة بتقولي امسحها علشان محدش يشوفها ممكن الفون انساه في مكان او يضيع مني وكده قاللي وانت بتمسحها ضحكت وقلتله لا طبعا عندي برنامج بيخفي الصور ليها صور تهبل بقمصان نوم وصور وهي بتاخد شاور عريانة ملط وفيديو وهي بترقصلي قاللي كمان بتعرف ترقص لو حابب تفرجني براحتك ولو مش حابب ولا كأني سمعت ولا عرفت قلتله لا خلاص انا وثقت فيك وانت زي ماقلتلك بقيت راجل البيت راجلي وراجلها وفتحتله الصور والفيديوهات المخفية ومع كل صورة زبه يكبر وانا اضحك واوريه اللي بعدها والصور العريانه وبزازها الملبن وطيازها ورجليها الجامدة وفيديو الرقص قاللي لا ده عاوز سيجارة وقعد يعيد فيه مرتين تلاته وقاللي دي واحدة تانيه خالص انت بتنيك دي ازاي دانا ملاحظ ان زبك ماوقفش خالص انهارده وقعد يضحك ويقولي لتكون بتشوف نفسها قلتله لا دي محترمة جدا وانا مش عارف زبي من ساعه ماشاف زبك وهو مش راضي يقف قاللي اتقلب وبقا كس قومي يلا انيكك يافرسه انتي اسمك ايه صحيح قلتله ايه عاوز تسميني ايه اختار ليا اسم انت قاللي خلاص من دلوقتي اسمك رشا تعالي جنبي يلا يارشا
نمنا جنب بعض عالسرير وحضني وبدأ يبوسني وايديه بتعصر بزازي وانا نزلت بايدي على زبه وبيوضه وشويه نام على ضهره وانا قمت امص زبه والحس بيوضه يقولي انتي بتمصي حلو يارشا اقوله زبك اي حد يشوفه يجننه علطول زبك حلو اوي يااحمد قاللي يعني لو هند شافته هتعمل ايه قلتله وهي هتشوفه ازاي قاللي تخيل انها هنا دلوقتي مكانك وهي اللي بتمص زبي اول لما قالي كده لقيت زبي وقف فجأه وبقوله هيا لها كلمه بتحب تقولهالي أوي
بتقولي عارف انا بحبك قد ايه اقولها قد ايه تقولي قد زبك الكبير ده فقاللي وبتدلع عليك كمان يامعرص هو قاللي كده وانا حسيت قروني طلعت وقعدت امص زبه وبيوضه واقوله رشا ونونه ( دلع هند ) بيلحسوا بيوضك وبياكلوا زبك اهو هو الكلام سخنه اوي وقاللي واحدة منكم تطلع تقعد عليه يلا قلتله خلاص نونه تقعد عليه وقمت قعدت عل زبه وكان هو لسه الفازلين جنبه دهن منه زبه وانا قعدت اتنطط عليه وهو لاحظ اني زبي واقف قام قايل العرص بتاعك يانونه زبه وقف وهو شايفك بتتناكي وبتدلعي على زب سيدكم احمد وأنا اتنطط اوي عليه واقولها نيكها ياسيدي وسيد الرجاله كلهم نيكها اوي كمان نيك جامد ااااااااااااااااه اااااااااااااه يالهوي ياني منك ومن زبك الكبير ده لحد ماجبناهم احنا الاتنين سوا واترميت عليه ومعدتش حاسس بجسمي من المتعه وقاللي نروح ناخد شاور وطلبت منه اني انزل على ارضيه الحمام وهو يعمل حمام مايه عليا وعلى جسمي كان رافض الاول بس وافق في الآخر واخدنا شاور واتفاجئت انه هيروح علشان مراته ماينفعش يبات بره واتفقنا نكون مع بعض عالفون
ونكمل اللي حصل بعد كده في الجزء التالت
الجزء الثالث
كنا وقفنا لما احمد روح واتفقنا نتواصل فون
أنا ماجاليش نوم وكنت لوحدي في الشقة وقمت لبست القميص والشراب تاني ولقيتني بفكر في اللي حصل كله وفي خرمي اللي لسه حاسس كأن زب احمد فيه وطبعا دهنته مرهم للبواسير علشان كان لسه فيه بعض الألم وجاتلي فكرة مجنونة اني اضلم المكان والدنيا ليل واطلع البلكونة ادخن سيجارة وانا مريح عالكنبة اللي في البلكونه ورافع رجلي عالتراييزة اللي قدامها وفعلا عملت كده وكنت خايف حد يشوفني ومع الوقت وانا بتفرج على نفسي والشراب الشبيكة شكله سكسي أوي بقيت نفسي حد يشوفني وفجأة سمعت تليفوني بيرن صوت رسالة ماسنجر ودخلت جبته لقيته أحمد بيقولي وحشتيني اخدت التليفون معايا البلكونه ورديت قلتله انت وحشتني اكتر
انت عارف وحشتني قد ايه
رد وقاللي قد ايه قلتله قد زبك الكبير اوي ده
قاللي هو انتي رشا وألا هند قلتله وحشتنا احنا الاتنين لقيته بيرن فيديو كول رديت وطبعا كنت لابس القميص والشراب قاللي ايه ده هو انتي لبستيهم هو انتي فين انتي بره قلتله في البلكونة قاللي يخرب عقلك ادخلي حد يشوفك كده يجي ينيكك هههههه قلتله نفسي قاللي لا انتي بتاعتي انا وبس ادخلي ياوسخة جوه بطلي شرمطة او حطي شال عليكي ضحكت وبعدين قلتله انت بتغيير عليا قاللي طبعا دخلت وكملنا كلامنا اللي كان مضمونه انه مش هيعرف يجي بكره بس بعد بكره هيجي من بعد الشغل لحد آخر الليل دخلت نمت وتاني يوم مر بصعوبة مع كام مكالمة مع احمد وكمان مع هند وطبعا لما رجعت من الشغل كنت وانا في البيت لابس قميص النوم والشراب نمت وصحيت رحت شغلي وانا راجع عديت على محل الأسماك وجبت أكلة جمبري وكابوريا مع شوربه فواكه البحر الحارة والسلاطات والارز وحبشت تحبيشة روعة ويادوب روحت واخدت شاور سريع لقيت احمد بيرن عليا وبيقولي انه في الطريق دخلت بسرعة لبست قميص النوم والشراب وفعلا لقيت الجرس بيرن بصيت من العين السحرية لقيته هو فتحت الباب دخل وقفل الباب ولقيته بيبوسني وبيقولي ايه الحلاوة دي وبيديني شنطه قلتله ايه انت كل مرة هتجيب هدية وبفتح الشنطة لقيتها كانزات بيرة قمت ضحكت وقلتله الليلة خمر ونساء ضحك اوي من الكلمة وقاللي اما انك لبوة بجد وقاللي حطيهم في التلاجة وقعد على كرسي الانتريه جربت قعدت تحت رجله قلعته الشوز والشراب وبوست رجله وقلتله نتغدا الأول الأكل لسه سخن قاللي عامله لنا ايه عالغدا قلتله جايبة شويه كابوريا وجمبري علشان الفسفور يبقا عالي هههههه قاللي ماقلتلك لبوة لبوة وقاللي هاخد شاور عالسريع على ماتجهزي السفره وفعلا خمس دقايق ولقيته خرج بالبوكسر وجه من ورايا وبيحضني وزبه خابط في طيزي وبيبوسني في رقبتي قلتله يلا الأكل لسه سخن قبل مايبرد قعدنا واكلنا وبعد الأكل قاللي عندك تلج قلتله ايوه قاللي هاتي كوبايتين كبار مع التلج وعلبتين بيرة وتعالي قام غسل ايده وجاب سجايره والولاعة وانا جبت البيرة ولقيته بيقولي ليكي في الحشيش قلتله نجرب وبعد ماشربت قلتله انا حاسه اني دوخت قاللي احنا لسه في أول اليوم دانا شارب سيجارتين من الصبح وحاسس اني لسه ماأتكيفتش خلاص ماتشربيش انتي يارشا كفايه علشان ماتتعبيش وهاتي التليفون عاوز اشوف صور وفيديوهات هند مع السيجارة وفعلا هو قعد يتفرج وانا نزلت قعدت ابوس رجله من كل حته فيها وهو يحركها على وشي وخلاني هموت بحب الخضوع ده اوي وطلعت قعد احرك ايدي على زبه وبيوضه من فوق البوكسر وأقوله آه ياني منك ومن زبك الكبير اوي ده ضحك وقاللي بس يالبوة وقام قايلي نفسي اسمع صوت هند وهي بتدلع عليك قلتله بس كده هات الموبايل هتصل وافتح الاسبيكر بس ماتتكلمش قاللي اوك خلاص وقمت متصل عليها وقلتلها تقعد في حتة لوحدها وقعدت ادلعها واقولها انها وحشتني اوي لحد ماهي قالتلي عارف انت وحشتني قد ايه قلتلها قد ايه قالتلي قد بتاعك الكبير اوي ده
وأحمد كان سامع وعمال يبعبص فيا واول مالمكالمة خلصت لقيته شدني وقام وقف ونيمني في وضع الدوجي ونزل الكولون شويه وبدأ يلعب بلسانه على خرم طيزي ويمشيه عليه ويزقه لجوه وبدأ يدخل صباع واتنين وانا مش قادر من اللذه ومستمتع بيه وهو هايج أوي ولقيته وقف وقلع البوكسر وبدأ يحرك زبه بين فلقتيني وعلى خرمي وأنا بتأوه من المتعه وأقوله دخله عاوزه كله جوايا نيكني ياأحمد وعشرني دخله يلا حرام عليك معتش قادرة وهو بدأ يزق راسه جوه وانا قلتله اي اي اي برااااااحة زبك كبير أوي يقولي انتي اللي لسه ضيقه ياهند جوزك الخول مش عارف يفتح طيزك انا اللي فتحتها وسيبهالي انا اللي هخليها تبلع زبري واحدة واحدة وهو بيتكلم بيزق زبه جوه براحة لحد مادخل كله وبدأ يحركه دخول وخروج براحه وانا تحته بقوله نيكني ياأحمد نيكني اوي اااااااه اااااه زبك حلو اوي ياأحمد يقولي زبي وألا زب جوزك اقوله جوزي مين ده خول ومتناك ومعرص نيكه هو كمان قاللي هنيكوا أنتوا الاتنين يالبوة هعشرك وهو ينزل ينضف اللي يتبقى من لبن زوبري على كسك بلسانه وانا اقوله ياه عالمتعه حلو اوي انا حسيت ساعتها اني هجيبهم قلتله هجيبهم يااحمد نيكني اوي دخله كله اوي اوي لحد ماجبتهم وخرمي بيعصر في زبه اوي وهو بيقولي نزلتي بدري يارشا خلاص انتي سيبيلي هند انيكها براحتي وامتعها بزبي وبعدين طلع زبه ونيمني على الارض على ضهري ورفع رجلي ونام فوقي ودخل زبه وبدأ يبوسني وهو بينكني ويدعك في صدري وانا بتأوه واقوله نيك نيك اوي ياأحمد نيكني قدام جوزي المعرص رشا لحد ماحسيت زبه بينبض بلبنه جوايا وهو كمان بيصرخ ويقول اااه اووووووف حلوة اوي يانونتي وانا اقوله عشرني نزلهم كلهم جوايا لحد ماخلاص طلع زبه واترمى جنبي عالارض وانا رحت نايم براسي على صدره وايدي نزلتها على زبه وبيوضه لحد ماحسيته كش خلاص وقمت وهو قام قاللي تاخد شاور من زبي يلا في الحمام قلعت ونزلت على ارضية الحمام وهو وقف فوقي ونزل مايته عليا وبعدها خدنا شاور وقالي نريح شويه ونصحا نسهر مع بعض طول الليل
وفعلا شرب سيجارة من بتوعه وانا شربت من علبتي وريحنا في حضن بعض هو لبس البوكسر بس وانا لبست كلوت من بتوع مراتي ونمنا شويه وقمت قبله لقيت الدنيا ليلت دخلت الحمام غسلت وشي افوق ورجعت لقيته صحا قلتله نوم العوافي اعمل فنجانين قهوة والبس قميص النوم ونطلع نشربهم في البلكونه قاللي ماشي بس ممكن اتفرج على قمصان نوم هند وتلبسيلي واحد منهم يارشا فتحت الدولاب وهو قعد يقلب في القمصان لحد مامسك واحد احمر طويل وبفتحة من الجنب وقاللي ده اللي كانت لبساه هند في فيديو الرقص قلتله ايوه هو ده قاللي خلاص البسي ده مع الكلوت اللي عليكي واعملي القهوة والبسي إيشارب وحصليني عالبلكونة وفعلا عملت كده ودخلتله البلكونة لقيته لابس قميصه بس مفتوح و قاعد بيشرب سيجارة ولما دخلت قاللي المكان هنا هادي ورومانسي والقعدة جميله قلتله فعلا وقعدت جنبه وقلتله هشرب سيجارة من بتوعك قاللي بلاش هتدوخي أقولك خدي كملي دي وهولع انا واحدة تانية وفعلا خلصنا القهوة والسيجارتين وقمت نمت براسي على صدره وقعدت ادعك في شعر صدره ونزلت بأيدي على زبه وبيوضه ودخلت ايدي جوه البوكسر ولققيته زبه واقف اوي قعدت الب فيه وفي بيوضه وقمت نازل على ركبتي قدامه وهو وقف نزل البوكسر وقعد تاني وانا مسكت زبه بوس ولحس ومص وأشفط بيوضه وهو مستمتع ويقول مصي يارشا انتي بقيتي لولي بوب وبعد كده قام وشال مرتبة الكنبة وحطها على الارض ونيمني على بطني وضم رجلي ونزل على ركبته كأنه ضامم رجلي برجله وبدأ يحرك لسانه على خرمي ويدخل صوابعه وبعدين بدأ يدخل زبه وينزل بجسمه عليا لحد ماحسيت بيوضه بتلزق في جسمي وحضني وزبه كله جوايا وبدأ يتحرك بوسطه وينيك فيا دخول وخروج وايده بتعصر بزازي وبيبوس رقبتي وانا مش قادر من المتعة وبقول اااااه ااااه اااااه يالهوي ياني منك ومن زبك نيكني ياأحمد نيكني وهو بينيك وزبه وبيوضه بيسقفوا على طيزي وهو متحكم في كل حته في جسمي ايده حضناني من فوق ورجله من تحت ومثبتني بزبه اللي بيشق طيزي وفضل على كده اكتر من ربع ساعة وان خلاص حاسس اني بحلم وطاير من المتعة ومش عاوزه يبطل نياكة لحد مالقيته بيعصر ايدي بايده وزبه بدأ يتحرك بسرعه ودخله كله بقوة حسيت ان بيوضه دخلت معاه وحسيت بلبنه الدافي بينزل جوايا وهو بيصرخ من المتعة اووووووف اااااااأاااه وفضل نايم فوقي وحاضني كأنه مالكني وبيبوس فيا وبدأ زبه يكش ويخرج من طيزي وهو حاب كلت هند ومسح لبنه من على خرمي وضربتي على طيزي ويقولي طيزك حلوة اوي وطريه وانا مش حاسس بحسمي كله مقشعر من المتعة وقمنا دخلنا جوه نمنا على السرير في حضن بعض انا مديله ضهري وهو حاطط ايده ورجله عليا وبيبوس فيا
الجزء الرابع
واحنا نايمين في حضن بعض قعد احمد يكلمني عن جمال وانوثة هند مراتي وإن أكيد جسمها وأنوثتها دي محتاجة راجل يكيفها ويروي عطش جسمها وكسها للجنس فقلتله هي عمرها مااشتكت لأني بكيفها ضحك وقاللي انتي عاوزة اللي يكيفك يارشا لكن هند عاوزة دكر يشبعها نياكة وهي علشان محترمة مابتتكلمش وألا بتحسسك لكن ممكن في لحظة تتضعف مع حد ويطلع عيل مش تمام ويفضحها فأحسن حل نخلي زيتنا في دقيقنا وماتروحش لحد غيرنا وأنت جربتني وعارف أنك سرك في بير ولو حاولنا وهي مارضيتش خلاص كأن شيئا لم يكن قلتله بس أنا اخاف لو قلتلها حاجة زي كده تسيبني وتبعد عني قاللي المهم أنك موافق اني انيكها معاك قلتله انا موافق بس اوعى تنساني قاللي انتوا الأتنين هتبقوا خدامين زبي لكن موضوع انك تقولها ده هيبقى ليه طريقة وحوارات تانية وهياخد وقت اهم حاجة دلوقتي انك تبدأ تتكلم عني معاها تقولها أحمد صاحبي زميل جديد معايا في الشغل وأن ليا مغامرات مع ستات كتير ولو ممكن تعرفني عليها عادي خالص هنتقابل في أي يوم كأنه صدفة وتعرفني عليها قلتله سهلة وهي في الوقت ده رنت عليا رديت وفي وسط المكالمة بتسألني انت فين قلتلها سهران مع زميل جديد معايا في الشغل أسمه أحمد لما عرف أني لوحدي بقاله يومين بيجي يسهر معايا فرح هو اوي لما سمعني بقولها كده وشاور ليا انه كده تمام وكملت كلام معاها وماقفلتش غير لما قالتلي كلمتها اللي بتحب تقولها ( وحشتني قد زبك الكبير ده ) وقفلت معاها وقمت انا واحمد ناخد شاور علشان يروح وقبل الشاور طبعا حماني بالبول بتاعه واتفقنا يجيلي بعد بكره قبل ماأسافر احضر الفرح بيوم وفعلا اتقابلنا وجابلي معاه هدية لانچيري نوم عبارة عن بودي شبيكة عالجسم كله وقاللي ده لهند لما تيجي تقولها انك جايبه لها وصورها بيه وابقا فرجني الصور قلتله هحاول كمان ساعتها اكلمك فيديو كول وافرجك عليها لايف قاللي يبقا أحسن طبعا بس اوعى هي تاخد بالها خليك طبيعي وكل المطلوب منك انك تتكلم عني كتير وانا لو ينفع اجي معاك الفرح بكره ونرجع كلنا بعد الفرح بعربيتي قلتله فكرة حلوة وكده يبقا اتعرفت عليها كمان وقمت اتصلت بهند وقلتلها ان أحمد هيوصلني بكره الفرح وبعد الفرح نروح معاه في عربيته فرحت وقالتلي احسن لأن قرايبها هيباتوا ويروحوا تاني يوم وسهرنا مع بعض اليوم ده في البلكونة و بدأ يعلمني إزاي أكلمها وأني أجيبها لها واحدة واحدة وأنا بنيكها اقولها نتخيل أن حد تاني معانا بينيكك قدامي علشان نغير ونكسر الملل وقاللي شفت اما بنتخيل أن هند معانا بنكون هايجين أوي إزاي نفس القصة وبعدين قولها نتخيل مين معانا
وقول فلان لا بلاش .... فلان لا بلاش ......آه أحمد صاحبي هو بتاع ستات وشكله كده بينيك جامد وممكن في مرة تانية تبدأ تقولها نفسي أتفرج عليكي وأحمد بيفشخك وشوف بأه رد فعلها وأتصرف على أساسه ولو لقيتها متضايقة قولها إحنا بنتخيل وارجع عيد وزيد في الكلام ده لحد ماتتضعف في يوم وتبقا دخلة جديدة لكم أنتوا الاتنين مع بعض وبعد ماناكني واخدنا الشاور روح واتقابلنا تاني يوم وسافرنا دمنهور نحضر الفرح وطول الطريق بنتكلم عن هند واني أعمل معاها اللي هو عمله معايا كلام وتخيلات لحد ماهي نفسها تحب الموضوع وتبقا هي اللي عاوزاه في الحقيقة وصلنا الفرح وطبعٱ هند كانت أجمل واحدة في الفرح لابسه فستان سواريه نبيتي غامق صدره مفتوح مبين نص صدرها ومجسم وله فتحة من الجنب الشمال ورجلها بيضا زي القشطة الحته اللي ظاهرة توقف اجدع زوبر أحمد عرفها علطول كانت دي أول مرة يشوفها عالطبيعة وقاللي دي فرسه وعاوزة خيال وانت تقولي بتكيفها ؟! تكيف مين ياعم دي جمل ياأبا الحاج وهي شافتنا من بعيد جت علينا وسلمت وقلتلها ده أحمد زميلي اللي كلمتك عنه بقينا زي الأخوات بسرعة قالتله أهلا وسهلا منورنا طبعٱ وهو قالها ده نورك وبصلي وقاللي بصراحة يابختك مراتك زي القمر هي اتكسفت ووشها قلب ألوان وقالتله ميرسي على المجاملة الحلوة دي قالها دي مش مجامله دي حقيقة أنت بصراحة ولو فيها قلة أدب وبجاحة مني أجمل ست موجودة في الفرح فلحقتها قبل ماتتكسف وقلتله انت هتغرها بأه ياعم كده معدناش هنعرف نكلمها وضحكنا وعدى الموضوع واتلبخت هي في الفرح وأنا واحمد قعدنا مع بعض وقلتله أيه ياعم مش قلنا واحدة واحدة قاللي مش قادر انا لازم انيك الفرسة دي
المهم الفرح خلص وسلمنا على قرايبها وعرفناهم أننا هنروح دلوقتي وفعلا روحنا عند بيت خالتها جبنا شنط هند وحاجتها وودعنا قرايبها ونزلنا لقينا احمد مستنينا قدام العرببة فتحت باب العربية الأمامي وقلت لهند تعالي اركبي انتي قدام وانا هركب ورا دخلت وطبعا الفستان كان مجسم اضطرت ترفعه شويه علشان تعرف تركب وكمان الفتحة كانت ناحية الشمال فجزء كبير من رجلها باين قدامه وناحيته وهي قاعده الفستان غامق ورجليها قشطة حاجة تهيج ومشينا في الطريق وهي كانت تعبانة فغمضت عنيها وريحت راسها على الكرسي وأحمد كل شوية يبص على صدرها الملبن اللي بيتهز مع حركة العربية ورجليها اللي لما نامت بانت أكتر من الفتحة اللي في الفستان وقبل مانوصل بلدنا بحوالي نص ساعة لقيته ركن العربية جنب كافيه على الطريق وقال انا هنزل اشرب فنجان قهوة يفوقني حد يشرب معايا هي صحت وقالت لا انا ماليش في القهوة بالليل انا عاوزة أنام ولو شربت قهوة دلوقتي هتسهرني طول الليل قالها ماهو ده المطلوب انتي هتسيبي خالد وتنامي مش هينفع خالص ده قاعد بقاله أسبوع عازب وهو بيضحك قالت لا انا تعبانة ومصدعة قالها تمام خليكي في العربية وانا هنزل أنا وخالد نشرب فنجانين قهوة بسرعة ونزلنا دخلنا الكافيه وطلبنا اتنين قهوة واحنا قاعدين بنشرب القهوة قاللي هي شكلها تعبان وده أحسن وقت تنيكها فيه وتدخلني في التخيلات زي ماقلتلك لأنها هتوافق علي أي كلام تقوله دلوقتي خلصنا القهوة وقمنا سألنا على صيدلية ولقينا واحدة قريبة مننا ودخل جاب هو برشام وجه كنت فاكره للصداع قاللي ده منشط جنسي هيهيجها هيساعد كمان معاك أنها تقبل أي كلام وروحنا العربية لقينا هند نايمة ولما دخلنا العربية صحيت أحمد قالها شكلك تعبانة يامدام هند أوي قالتله ايوه فعلا الاسبوع كله لف وحركة وشغل مع العروسة في شقتها والتعب كله حل عليا دلوقتي فقالها خدي الدوا ده علشان الصداع اللي عندك هيريحك خدته ولاحظت انه مسك ايدها
وطول شوية وهي أخدتهم وبصتله وقالتله معاك ماية هو من بصتها سرح وقالها أيه.... ماية أيوه طبعا.... ورجع اشترى مايه من الكافيه وجابها قالتله تعبتك معايا قالها تعبك راحة وبعد اقل من نص ساعة وصلنا البيت نزل فتحلها باب العربية و رجعت انا ورا اجيب شنطة هدومها من شنطة العربية وهو وقف معاها قدام العربية وسلم عليها وقالها فرصة سعيدة واكيد هتتكرر ونكون أصدقاء وفضل ماسك إيدها بأيديه الاتنين وكمان مقرب منها زنقها في جنب العرببة قالتله أكيد هنكون اصدقاء وطلعنا فوق ودخلنا أوضة النوم قالتلي أنا فوقت ابقا أسأل أحمد البرشام ده اسمه أيه الصداع راح قلتلها خلاص ناخد شاور بسرعة ونيجي نريح مع بعض عالسرير انتي وحشاني أوي ردت وقالتلي انت اللي واحشني قد زبك الكبير ضحكت وقلت في نفسي البرشامة أشتغلت حبيت أضيع وقت لحد ماأحمد يروح فقلتلها استني وشدتها على أوضة النوم واعطيتها اللانجيري الشبيكة وقلتلها وأنا بتمشى انا وأحمد من يومين لمحت ده في محل وعجبني ودخلنا المحل واشتريناه وصمم هو يحاسب قالتلي صاحبك ده جرئ أوي قلتلها بس دمه خفيف وطيب وبيفهم في الاصول وليه علاقات كتير مع ستات وبعدين ياستي شهدلك أنهارده أنك أجمل ست موجودة في الفرح قالتلي حسيت أنه بجح ساعتها أزاي يقولي كده قدامك قلتلها خلاص بعد كده هخليه يقولهالك بعيد عني وضحكت وفي الوقت ده لقيت موبايلها جاله إشعار مسكته وبتبص وقالتلي صاحبك باعتلي طلب صداقة قلتلها هو لحق يروح وقلتلها عاوزة تقبلي الطلب أو مش عاوزة براحتك قالتلي هقبله هو جرئ بس مرتاحة له قلتلها ولسه لما تعرفيه أكتر هتحبيه أوي وبعدين قلتلها يلا خشي خدي شاور هشرب سيجارة وأحصلك دخلت هي وأنا كلمت أحمد بسرعة وقلتله انها بتاخد شاور وهتلبس اللانحيري لما تخرج قاللي طب وريهالي بسرعة وهي عريانة قلتله رن بسرعة فيديو كول ماسنجر وفعلا رن وأنا دخلت عليها الحمام ماسك الفون كأني عاوز اصورها وهي تقولي بتعمل أيه استنا اما البس هديتك .......هديتك ايه دأحمد صاحبك أبو عين زايغة اللي جايبها كل ده وهي عريانة تحت الدش وأحمد شايف وسامع كلامها وكتبلي انت لحقت تشتغل بس كده تمام قفلت معاه وقلعت هدومي ونزلت تحت الدش معاها وقعدت احضن فيها وابوسها وهي قالتلي كده مش هلحق البسلك حاجة اصبر لما نروح أوضتنا أنا أصلٱ مش عارفة مالي كده حاسة أني عاوزة اتناك لحد الصبح قلتلها يخرب عقلك لحد الصبح ده كده أجيب صديق يساعدني قالتلي اتلم انت بتقول أيه قلتلها تخيلي يعني أنا هجيب حد بجد خلصنا الشاور وخرجنا قلتلها لا أنا عاوز اصورك من اول ماتبدأي تلبسي قالتلي يلا رنيت على احمد بعد ماقفلت صوت الفون رد وبدأت اصورها له من قرب واللانحيري ده بيتلبس من تحت لفوق وهي بتوطي و بتدخل رجلها وبعدين تدخل الرجل التانية وبعدين تشده لفوق وليه فتحة من على كسها و طيزها وبعدين تشده على صدرها وتدخل ايد والتانيه يالهوي عالجمال حاجة رهيبة كأنها عريانة ولونه اسود وهي لحمها أبيض وانا بعرضها لأحمد واقرب من بزازها وطيازها وحسيت اني هجيبهم قفلت الفون ولقيتهم هينزلوا نزلتهم في ايدي وهي ضحكت اوي واترمت عالسرير من كتر الضحك وقالتلي وهي بتضحك الواضح اننا هنستعين بصديق بجد قلتلها هغسل ايدي وأجيب حد معايا وأجيلك قالتلي هتجيب مين رجعت الأوضة ونمت جنبها وقلتلها نجيب مين .....مين.....نجيب بتاع الغاز قالتلي يعني انت مالقيتش غيره ده واد رخم كده ومكشر لا ياعم تعال انت كفاية قلتلها يلا تعالي وحضنتها واحنا نايمين وقعدت ابوس فيها واعصر في بزازها وهي هايجة أوي وتقولي واحشني يامجرم وزبك واحشني اوي ومسكته وقعدت تلعب فيه وفي بيوضي وانا اقولها اللانحيري الشبيكة ده شكله سكسي اوي عليكي وطلعت صدرها وقعدت امص حلماتها الواقفين من الهيجان وحسيتها بترتعش وقامت منزلاهم ضحكت وقلتلها لسه بدري احنا هنقعد للصبح ونزلت لحست العسل اللي نازل منها وهي بتتأوه ااااااااااااااه ااااااااااااااه
وساعتها قلتلها تيجي نحيب أحمد صاحبي يكمل معانا قالتلي ماشي هاته يلا معتش قادرة عاوزة اتناك اااااااااااااه ااااااااااااه قمت قايلها أحمد جه قالتلي تعال ياأحمد ساعد صاحبك نيكوني أنتوا الأتنين قلتلها جيتلك وهنيكك انا لوحدي قدام جوزك الخول اللي بينزلهم من غير مايلمسك قالتلي نيكني ياأحمد قدام خالد وعرفه الرجالة بينيكوا ازاي ساعتها رفعت رجلها وقمت مدخل زبي كله جوه كسها قالت اي اي اي براحة ياأحمد كسي مش حمل زبك الكبير ده وأنا ارزع في كسها واقولها هنيكك انتي وجوزك ياشرموطة تقولي نيكني ياأحمد زبك حلو أوي وكبير أوي ونيك خالد الخول قدامي وكل شوية ترتعش وتجيبهم حاسس زبي عايم في بحر عسلها وانا عمال انيك فيها وأدعك في صدرها وهي لفت رجلها حوالين وسطي وبتشدني عليها وتقولي دخله كله جوايا قطع كسي ياأحمد وعشرني عاوزة لبنك كله جوه كسي لحد ماحسيت أني هجيبهم سرعت حركتي شويه وهي حست بزبي وتقولي يلا ياأحمد... نيك..... نيك هند الشرموطة بتاعتك.... نيكني اوي.... يلا.... يلا ....جيبهم حوايا عشرني اووووووووف اااااااااااه اممممممممممم
وأنا بنزلهم جوه كسها وهي بتجيب شهوتها معايا وتقولي
حلوين اوي..... آه ياني منك ومن زبك كل مرة بعد كده تجيب أحمد معاك ده بينيك حلو أوي وقعدنا نضحك وأترميت جنبها عالسرير وقلتلها ايه رأيك في التخيلات قالتلي انا لو أعرف كده من زمان كنت اتخيلتلك كل الرجالة اللي نعرفهم قلتلها جرى أيه يابت كفاية أنا وأنتي وأحمد وبس
إلى اللقاء في الجزء الخامس
التعديل الأخير بواسطة المشرف: