الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
حكايتي من الصغر الجزء الرابع
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="مجنون جنس" data-source="post: 71506"><p>انتهينا في الجزء الثالث اني فتحت احمد صاحبي و اصبح مفتوح و مستمتع بنيكي له و اتفقنا اني اعدي عليه تاني يوم و عديت عليه تاني يوم و كانت اخته موجوده و طبعا ما عملناش حاجه بس قعدنا اتكلمنا و كل شويه احسس علي طيزه فقالي انه خارج مع بعض اصحابه و رايحين سينما فظهرت لي فكره و انتظرت معاه لغاية موعد خروجه و لبس و نزلت معاه و تقابل مع اصحابه و عرفني بيهم و تأكدت انهم خلاص خرجو فانتظرت حوالي ربع ساعه و رجعت بيته ففتحت لي اخته و كانت متفاجأه و سئلتني عايز ايه فدخلت و قفلت ورايا الباب و قلت ليها مالك انتي زعلانه مني ؟ قالت هازعل ليه ؟ فقربت منها و قلت لها انا بحبك انتي بتحبيني ؟ فسكتت فسألتها تاني بتحبيني ؟ هزت راسها بنعم فحضنتها و بوستها من شفايفها لكن هذه المره كانت متجاوبه معايا جدا و بتبوسني و تحضني فأخدتها الي غرفة نوم ابوها و امها و فضلت ابوس فيها و احسس علي جسمها و انا حاضنها و هي متجاوبه معايا جدا فخلعت ليها ملابسها و خلعت ملابسي و باقينا ملط و نيمتها علي السرير و نمت فوقها و هي فتحت رجليها و رفعتها و انا ادعك زبي في كسها و هي تتأوي و تتلوي معايا و تحضني و تبوسني من شده هياجانها و نقول لبعض بحبك لغاية ما جيبتهم علي كسها و مسحت لبني و حضنتها و نمت جنبها و هي فضلت كما هي فقلت لها مبسوطه فقالت ايوه بس ايه الي بينزل منك ده فشرحت لها و سئلتني ان كنت باكون مبسوط مع اخوها لما باعمل معاه كده فقلت ايوه بس بانبسط اكتر معاكي فقالت انا عايزه تعملي زيه من ورا فحكيت لها اني فتحت اخوها من ورا و بادخله فيه و ازاي فتحته و انه كان بيتوجع فقالت لو هايوجعني بلاش احسن فقالت لي اقولك علي سر .. فقلت لها قولي قالت انا عارفه الي بتعملوه مع كامل فقلت لها عرفتي منين قالت لي اخت كامل شافته مع احمد و انهم اصحاب و بيحكو لبعض فسئلتها هل حكيتي لها الي حصل بينا ؟ فقالت لا طبعا بس بنحكي لبعض الي بتعملوه انتو فقلت لها طب انتي بتضايقي من الي باعمله مع اخوكي قالت مش عارفه بس بقيت بافكر في الموضوع ده كتير و باكلم شيماء اخت كامل في الموضوع ده كتير قوي فقلت لها بتحسي بإيه لما بتفكري او تتكلمي عنا قالت باحس اني عايزه اعمل كده قوي و باضايق لما مش باعمل لاني باكون تعبانه قوي فلاقيت نفسي هجت تاني و لعبت في كسها لاقيتها هايجه قوي فنمت فوقها تاني بس المره ده كنا زي المجانين لدرجه اني كنت هاغلط و زبي كان هايدخل في كسها لولا انها حست بوجعه و رجعت للخلف و لما خلصنا جت في دماغي فكره شيطانيه بس ما عرفش كانت نتيجتها تكون ايه فقلت لها ايه رأيك انك تتفقي مع اخت كامل انكم تقفشونا و احنا بنعمل كده فقالت ازاي قلت لها تيجي عندك و احنا نروح لكامل و بعد شويه تيجو و تدخلو من غير ما نحس و تفتحو علينا الباب فقالت و بعدين فقلت لها ساعتها هايبقي كلنا عارفين و هايبقي مافيش حاجه مستخبيه فقالت ماشي هاقول لشيماء اخت كامل و انا عارفه انها هاتوافق لانها كانت عايزه تعمل كده فاتفقنا علي كده ....</p><p>دعمكم علشان اكمل</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="مجنون جنس, post: 71506"] انتهينا في الجزء الثالث اني فتحت احمد صاحبي و اصبح مفتوح و مستمتع بنيكي له و اتفقنا اني اعدي عليه تاني يوم و عديت عليه تاني يوم و كانت اخته موجوده و طبعا ما عملناش حاجه بس قعدنا اتكلمنا و كل شويه احسس علي طيزه فقالي انه خارج مع بعض اصحابه و رايحين سينما فظهرت لي فكره و انتظرت معاه لغاية موعد خروجه و لبس و نزلت معاه و تقابل مع اصحابه و عرفني بيهم و تأكدت انهم خلاص خرجو فانتظرت حوالي ربع ساعه و رجعت بيته ففتحت لي اخته و كانت متفاجأه و سئلتني عايز ايه فدخلت و قفلت ورايا الباب و قلت ليها مالك انتي زعلانه مني ؟ قالت هازعل ليه ؟ فقربت منها و قلت لها انا بحبك انتي بتحبيني ؟ فسكتت فسألتها تاني بتحبيني ؟ هزت راسها بنعم فحضنتها و بوستها من شفايفها لكن هذه المره كانت متجاوبه معايا جدا و بتبوسني و تحضني فأخدتها الي غرفة نوم ابوها و امها و فضلت ابوس فيها و احسس علي جسمها و انا حاضنها و هي متجاوبه معايا جدا فخلعت ليها ملابسها و خلعت ملابسي و باقينا ملط و نيمتها علي السرير و نمت فوقها و هي فتحت رجليها و رفعتها و انا ادعك زبي في كسها و هي تتأوي و تتلوي معايا و تحضني و تبوسني من شده هياجانها و نقول لبعض بحبك لغاية ما جيبتهم علي كسها و مسحت لبني و حضنتها و نمت جنبها و هي فضلت كما هي فقلت لها مبسوطه فقالت ايوه بس ايه الي بينزل منك ده فشرحت لها و سئلتني ان كنت باكون مبسوط مع اخوها لما باعمل معاه كده فقلت ايوه بس بانبسط اكتر معاكي فقالت انا عايزه تعملي زيه من ورا فحكيت لها اني فتحت اخوها من ورا و بادخله فيه و ازاي فتحته و انه كان بيتوجع فقالت لو هايوجعني بلاش احسن فقالت لي اقولك علي سر .. فقلت لها قولي قالت انا عارفه الي بتعملوه مع كامل فقلت لها عرفتي منين قالت لي اخت كامل شافته مع احمد و انهم اصحاب و بيحكو لبعض فسئلتها هل حكيتي لها الي حصل بينا ؟ فقالت لا طبعا بس بنحكي لبعض الي بتعملوه انتو فقلت لها طب انتي بتضايقي من الي باعمله مع اخوكي قالت مش عارفه بس بقيت بافكر في الموضوع ده كتير و باكلم شيماء اخت كامل في الموضوع ده كتير قوي فقلت لها بتحسي بإيه لما بتفكري او تتكلمي عنا قالت باحس اني عايزه اعمل كده قوي و باضايق لما مش باعمل لاني باكون تعبانه قوي فلاقيت نفسي هجت تاني و لعبت في كسها لاقيتها هايجه قوي فنمت فوقها تاني بس المره ده كنا زي المجانين لدرجه اني كنت هاغلط و زبي كان هايدخل في كسها لولا انها حست بوجعه و رجعت للخلف و لما خلصنا جت في دماغي فكره شيطانيه بس ما عرفش كانت نتيجتها تكون ايه فقلت لها ايه رأيك انك تتفقي مع اخت كامل انكم تقفشونا و احنا بنعمل كده فقالت ازاي قلت لها تيجي عندك و احنا نروح لكامل و بعد شويه تيجو و تدخلو من غير ما نحس و تفتحو علينا الباب فقالت و بعدين فقلت لها ساعتها هايبقي كلنا عارفين و هايبقي مافيش حاجه مستخبيه فقالت ماشي هاقول لشيماء اخت كامل و انا عارفه انها هاتوافق لانها كانت عايزه تعمل كده فاتفقنا علي كده .... دعمكم علشان اكمل [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
حكايتي من الصغر الجزء الرابع
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل