أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
مسا مسا علي اجدع نسوانجية النهاردة جاي بقصة واتمني تعجبكم بس هي مش طويلة بس ممكن تعجبكم
ندخل علي القصة
انا اسمي جمال وعندي 39 سنة شغال فني شبكات جسمي زي اي انسان مصري وعندي كرش ومش مليان ومش طويل يعني الجسم العادي انا ساكن في القاهرة
المهم كنت في شغل في الاقصر وقعدت فية 25 يوم لغاية ما خلصتة .
اول ما خلصت قررت انزل علي علطول لاني بصراحة كنت تعبان ومشتاق اوى للجنس بقالي 25 يوم معملتش حاجة وكنت هانفجر .
تخيلو انتو واحد متعود كل يوم او كل يومين يعمل واحد او اتنين .
قررت احجز في السوبر جيت في اول معاد رحت للمحطة وبحجز ملقتش كراسي فاضية غير اخر كرسي قبل الكنبة الاخيرة وكان الوقت اتاخر فقلت احجز وخلاص واحاول انام علشان الوقت يعدي لاني بجد مشتاق جدا للعلاقة .
استنيت لغاية ما المعاد جة والاتوبيس اتفتح وابتدو يركبو الناس .
انا طلعت وكان حجزي علي كرسي رقم 40 ودا كان جمب الشباك .
المهم قعدت علي الكرسي بتاعي ولحظة وجة شاب حوالي في اواخر العشرينات جة قعد جمبي وكان كرسية رقم 39 المهم اول ما قعد جمبي قال مساء الخير فرديت علية . مساء النور
انا من عادتي مش بحب انام في اي مواصلات علشان كدة بحاول احجز في اول اربع كراسي علشان اكون منتبة مع الطريق ونفس الوقت اتسلي بمنظر الطريق
المهم . قلت انزل اشرب سيجارة قبل ما الاتوبيس يتحرك فاستاذنت الشاب اعدي ونزلت قلت اشرب سيجارة ادام الاتوبيس وانا واقف لقيت الشاب نزل وجة وقف جمبي .
تعالو اوصفلكو الشاب لانة اساس القصة..
ابيص ومليان شوية صغيرة وعيونة بني وشعرة طويل شوية و ناعم طولة حوالي 165 سم ...
وشكلة نضيف ولبسة شيك وباين انو متربي ومبسوط
جة وقف جمبي وقالي
الشاب . هانوصل القاهرة الساعه كام . وكان لهجة قاهرية مش صعيدي . كان الوقت دة كانت الساعه حوالي 12 بليل .
انا . ممكن نوصل 10 الصبح .
الشاب . يااااه هانقعد في الاتوبيس 10 ساعات
انا . ايوة وممكن 11 ساعه كمان
الشاب . ابتسم ... دا الواحد هاينام ويقوم وينام ونكون لسة موصلناش
انا . انت من القاهرة
الشاب . ايوة وكنت هنا في رحلة مع اصحابي بس انا كان لازم اقطع الرحلة وارجع علشان الشغل طلبني
انا . انت اسمك اية
الشاب . اسمي مينا
انا . عاشت الايامي يا مينا . انا جمال
مينا . تشرفت بيك . انت لهجتك من القاهرة
انا . ايوة وكنت بعمل شغل هنا وخلصتة
مينا . حضرتك شغال اية
انا . فني شبكات وبقالي هنا 25 يوم بحالهم
مينا . بحالهم لاء كتير بصراحة ... ههههههه
انا . بتتريق يا سي ممينا
مينا .لا صدقني بس بهون عليك
انا . ماسي يا مينا وضحكنا
مينا. طيب بما اننا هانكون جيران لمدة 10 ساعات فاحب اقولك اني هنام بس اخاف اضايقك
انا . لية تضايقني ما انا هحاول انام مع اني مش بعرف انام في المواصلات
مينا . قصدى اضايقك علشان انا نومي بيكون رخم وممكن اضايقك
انا . بابتسامة .. لا يا سيدى ميهمكش
وطلعنا الاتوبيس وكل واحد قعد علي الكرسي بتاعه والاتوبيس اتحرك والنور طفي وبحاول انام ومينا كمان بيحاول ينام .
انا عمال احاول ومش عارف وساند دماغي علي الشباك وبردو مفيش فايدة عدي حوالي ربع ساعه وانا بتفرج من الشباك ومينا شكلة نام علشان لقيت دماغة علي كتفي فقلت اسيبة وبعد دقايق لقيتة اتعدل وقالي انا اسف نمت علي كتفك بدون قصد لاني كنت نمت
قلتلة عادي ولا يهمك . وبعد شوية لقيتة نام بس حسيت بايدة جت علي حجري ودماغة بردو جت علي كتفي ..
انا في بالي .. وبعدين بئي طب دماغة وقلت استحمل لاكن ايدة . ببص علية لقيتة نايم وعنية مقفولة
المهم سكت ولقيت ايدة سرحت وجت علي زبري ..
انا في بالي بردو . يوووة وبعدين معاك انا تعبان خلقة وعايز انيك .
ومن حركات ايدة انا غصب عني زبي وقف . ما انا بردو انسان وتعبان بقالي 25 يوم منكتش .
حاولت الهي نفسي بالموبايل علشان زبي يهدا وينام لاكن مفيش فايدة فحاولت اتحرك شوية جايز يحس ان ايدة علي زبري .
وفعلا لقيتة فتح عنية وشال ايدة بس وهو بيشيل ايدة لقيتة ضغط علي زبري . فانا سكت وبردة قلت عادي ممكن تكون حاجة عفوية
المهم عدل دماغة وانا كل دا فاتح الموبايل وبقاب في الفيس بتاعي .
طبعا الفون عامل اضائة علي وشي وبردو الاضائة مبينة وشو .
ما علينا . المهم لاحظت انة مش نايم وعمال يبصلي وانا بصلته لقيتة ابتسم فانا ابتسمت عادى علي ابتسامتة بس حسيت ان في سخونة خارجة من جسمة مع ان تكييف الاتوبيس شغال حلو
المهم . لقيت دماغة مالت ناحيتي وهو عمال يبصلي وانا لاحظت دا بس عادى بردو محطتش في دماغي
انا اتخنقت والاتوبيس ماشي علي مهلة اوى ومش بيجري . طب وبعدين دا كدة ولا 15 ساعه علي ما نوصل.
بردو مينا نام علشان دماغة علي كتفي بس حسيت ان بيتنفس بسرعة ونار خارجة من نفسة . وشوية بردو ايدو جت علي حجري وطبعا زبري وقف حديد وانا نفسي هجت وزبري هايقطع البنطلون .. طب وبعدين بئي انا كدة مبقتش قادر خلاص
اوبا يا مينا بتعمل اية
اية دا مينا بيحرك ايدو علي زبري وانفاسة بتعلي وانا ولعت نار طب انا مليش في المثليين خالص طب العمل في البية اللي ايدة علي زبري وبتتحرك
ندهت علية بصوت واطي . مينا مينا اتعدل .
لقيتة بصلي وقالي اسف بس ايدة لسة علي زبري ولقيتة بيبصلي وبيبتسم وانا خلاص استويت ومش قادر لقيتة قالي بصوت واطي .. دا انت شكلك تعبان اوى وعايز تطير علي البيت قلتلة ايوة . وانا علي اخري ومش قادر وحركة كمان هاقومة واقعدة علي حجري .
المهم شال ايوة بس بردو باصصلي ومبتسم وانا كل شوية ابصلة وابتسم . وقالي
مينا. احنا كدة مش هنام لا انا ولا انت
انا . لية
مينا . ما انا كل شوية اضايقك ودماغي تيجي علي كتفك وايدي علي ... وقام باصص لزبري وابتسم .
وانت باين عليك التعب ومش مستحمل
انا . من ناحية مش مستحمل فانا علي اخري . اما دمغاك علي كتفي فدا عادي خد راحتك
مينا . يعني مش هاضيقك ولا هضايق .. وبردو بص علي زبري وبيضحك
انا . لا يا حبيبي خد راحتك انا مش متضايق
مينا . ( بفرح ) بجد اخد راحتي
انا . ايوة
المهم لقيت مينا حط دماغة علي كتفسي بس هو مش نايم لانة بيبصلي وانا عامل نفسي مش واخد بالي
ولقيت ايدة نزلت بردو علي زبي الهيجان وانا خلاص. هوب لقيت دماغه علي صدري كانة واحدة ونايمة علي صدر جوزها .... يا ديني علي الهيجان طب وبعدين . اي نعم الواد اشطة وامور وكمان شفايفة روعه بس انا مليش في كدة . طب واية ما انا سخن ومولع .
لقيتة مسك ايدى وشالها وبحطها علي كتفة وانا بجد زبي هاينفجر الواد علية حركات تهيج
فقلتلة بوشوشة . مينا كدة مش هاينفع
مينا . لية انت اتضايقت
انا . حوالينا ناس وشكلنا هايبقي وحش
مينا . النور مطفي والكل نايم بيشخر
انا . بردو ممكن تلاقي حد صاحي وبيبص
مينا . متخفش كلو نايم وكمان محدش علي الكرسي اللي جمبا ولا حد ورانا
انا . بس يا مينا انا تعبان وممكن ينزلو
مينا . لو حسيت انهم هاينزلو طلعو بسرعة وانا اخدهم في بوقي وابلعهم
الواد هيجني اكتر ومبقتش قادر وحاسس انهم هاينزلو من اقل حاجة
انا . هنا في الاتوبيس مش هاينفع
مينا . طيب اية رائيك بعد ما نوصل نقعد مع بعض شوية عندي
انا . عندك فين
مينا . في شقتي . انا عندي شقة لوحدى اصل انا مستقل بذاتي
انا . واهلك فين
مينا . اهلي موجودين وبرحلهم في الاجازة
انا . انت شغال اية
مينا . دكتور تخدير في مستشفي خاصة
انا . اه عايز تاخدني وتخدرني وتسرق اعضائي . هههه
مينا . هههههههههههه . لا طبعا بس بصراحة حسيت من كلامك انك طيب وحنين وابن ناس
انا . وانت كمان شكلك ابن ناس
مينا . طيب نتكلم وانا حاطط دماغي في حضنك ممكن
انا . مممممممم . مش هاينفع علشان الناس
مينا . علشان الناس ولا انت مش عايز
انا . لا عادي
مينا . يعني علشان الناس بس
انا. ايوة علشان محدش ينتبة لينا وتحصل مشكلة
مينا . يعني انت موافق اننا نكون مع بعض
انا . بص بصراحة انا مجربتش حاجة زي كدة بس حاسس اني عايز اخدك في حضني
مينا اول ما سمع كدة مسك ايدي وحطها علي كتفة ونام علي صدري وانا دقات قلبي بتعلي وهو حس بكدة وبصلي وابتسم .
وانا سكت وضميتة لية اوى وباين علي جسمة انو طري اوى ولا جسم واحدة عودها ملفوف
فقلتلة
انا . مينا سخنت ومش قادر
مينا . لو انت ترضي اريحك واخليك تنزلهم في بوقي
انا . هنا مش هاينفع
مينا . صدقني محدش هياخد باله
انا . مش قادر هانفجر
مينا لقيتة بيحاول بيفتح البنطلون بتاعي وعايز يطلعه . وانا مش عارف ازاي فكتلة البنطلون وطلعتة وهو اول ما شافة نزل بشافيفة علي زبري وقعد يمص فية وهوب لقيت نفسي بنزلهم جوة بوقة وجسمي اترعش جامد وحسيت بشلال خرج من زبي. وهو حسيت ان اللبن بتاعي ملا بوقة وحييت انة هايرفع دماغة وقمت مسكت دماغة وسبتها علي زبي وكنت عايز اصرخ من المتعه لاكن مسكت نفسي . ومينا سيطر علي نفسة وبلع لبني شوية بشوية وفضل زبي جوة بوقة حوالي نص دقيقة لغاية ما هدينا احنا الاتنين ونضف زبي بلسانة وشفايفة وبعدها رفه دماغة ومسك منديل كان في جيبة ونضف زبري كويس ولبست وعدلت نفسي . ولا اردي مني اخدتة في حضني وحسيت وقتها اني عايز انام .
وبالفعل نمنا علي كدة لغاية ما حسيت ان الاتوبيس وقف والنور فتح .
صحيت مينا قلتلة احنا في الريست تعالي ننزل نشرب حاجة .
قالي ماشي . ونزلنا دخلنا الحمام وفوقنا نفسنا وقلتلة انا هاجيب ساندوتش اجبلك معايا ..
قالي ماشي وطلبنا سندوتشين واكناهم وطلبت قهوة وهو طلب شاي واخدنا الكبيات ووقفنا برا ودار الحديث
مينا . جمي انت شكلك حنين اوى
انا . علشان انت جميل
مينا . جمي لسة موافق نروح عندي شوية
انا . بصراحة بعد اللي حصل نفسي اجرب معاك
مينا . بجد يعني موافق يا جمي
انا . ايوة
مينا . انا مبسوط اوى وبجد هاخليك اسعد انسان في الدنيا
انا . اما نشوف . يلا نطلع علشان السواق هايتحرك
وطلعنا الاتوبس واتحرك السواق ورجعنا نمنا لغاية ما حسيت ان النهار طلع وقربنا نوصل فصحيت مينا وسالتة ..
انا .هي الشقة فين
مينا . في مدينة نصر عند رابعه
انا . تمام
مينا . هانروح وناخد دوش ونفطر وبعدين نقعد مع بعض
انا . ماشي . بس عايز اقولك علي حاجة
مينا . اتفضل
انا . دى اول مرة ليا فعايز مقلقش منك ولا انت تقلق مني
مينا . متقلقش
المهم وصلنا محطة نادي السكة ونزلنا
اتصلت بالبيت عندي وقلتلهم اني في القاهرة بس هاروح الشركة اسلم ورق الشغل وقدامي شوية علي ما اجي .
المهم اخدنا تكس لشقة مينا وطلعنا ودخلنا الشقة .. وااااو شقة تحفة وجميلة وديكورها جميل جدا .
اول ما دخلنا لقيت مينا نهدلي وقالي عايزك تحضني هنا قبل ما ندخل الاوضة .
فعلا اخدتة في حضني بس اية دا مينا جسمة طري اوى وحضنة جميل جدا وبدون ما ادري اخدتة في بوسة مص شافايف قعدنا فيها كتير بس بجد شفايفة حلوة اوى كاني بمص شفايف واحدة امورة .
اية الواد دا .. مستحيل يكون شاب دا بنت وبنت جامدة كمان . محسناش بنفسنا غير واحنا بالبوكسر بس والواد جسمة تحفة فاضلة كس ويبقي اجمد من نرمين الفقي وصدرة مش كبير ولا صغير وكمان جسمة مفهوش ولا شعرة واحدة . الواد نضيف جداااا
المهم بعد مص الشفايف والدعك ومش عارف اصلا اخدنا وقت اد اية .
لقيتة اتصل بالماركت وطلب شوية حجات بيض وانواع جبن ولبن وعصاير وحجات تانية وكمان اتصل بصيدلية وطلب حاجة بس انا ماخدتش بالي طلب اية .
المهم بتاع الماركت وصل وبعدة الصيدلية .
المهم حضرنا الفطار واحنا بالبوكسرات وطبعا كان في شوية دلع وتحرش وتفعيص لغاية ما جهزنا الفطار . بس قبل ما نفطر جبلي برشام اللي كان طالبة من الصيدلية وقالي خد دي علشان عايزك تمتعني واقضي معاك اطول وقت . بصيت للبرشامة لقيتها في علبة صغيرة شيك عرفت ان دى بتاع جنس . قلتلة دى المفروض تتاخد من بدري علشان المفعول . لقيتة ضحك وقالي متقلقش دا نوع جديد بس شديد
المهم اخدت الحباية وفطرنا وقعدنا نهزر شوية وقلتلة يلا هادخل اخد دوش ونضيع وقت لغاية ما الحباية تشتغل . ببص لقيتة بيضحك ويقول تشتغل اية ماهي اشتغلت خلاص وبيبص لزبري .
بصيت لقيت زبري واقف انتباه كالحديد ولقيت حجمة كبر عن المعتاد . فضحكت وقلتلة طب انا داخل .
دخلت الحمام لقيتة حاجة روعه زي اللي في القصور . ولقيتة دخل عليا الحمام وقالي استني هاتعمل اية .
قلتلة ..
انا . لازم اخد دوش علشان افوقلك يا قمر .
مينا . لا مينفعش لازم انا اجهزلك الشاور بتاعك يا قلبي انا
انا . اية الدلع دا يا مينا بية
مينا . لا كدة ازعل . هنا تقولي يا موني لاني النهاردة عروستك وانت عريسي
انا . احلي عروسة في الدنيا يا موني
مينا . وانت اجمل واطعم واطيب واحن جوزي في الدنيا
وراح مينا يجهزلي الشاور بتاعي وملي البانيو وحط حاجة فوارة ملت البانيو رغاوى وريحتة تجنن
ولقيتة قلع البوكسر وببص وهو مديني ضهرو لقيتة بجد واحدة واقفة ادامي جسمها روووعه بس كان ناقص زبرة الصغنون دا يتشال ويتحط كس
المهم نزلت البانيو وهو مسك فرشة ناعمة وقعد يدعكلي جسمي ويتحسس علي صدري اللي مليان شعر ويدلك ضهري ولا اجدعها بنت . وقام نزل جمبي وقالي ادعكلي جسمي انا بصراحة مستحملتش واخدنا بردو وصلة مص شفايف وبقيت ارضع صدرة الجميل ابو حلمة وردي دا اووو بجد جسمة تحفة
لقيتة قالي استني نخلص وندخل اوضة النوم
وفعلا خلصنا ولبسني بورنص رجالي وشكلة جديد وهو لبس برنص حريمي ودخلنا الاوضة . ورحت قعدت علي السرير وبشدة لقيتة قالي طب دقيقة اجهز نفسي واجيلك
وقام راح للدولاب ولبس قميص نوم هياكل منو حتة وراح للتسريحة وقعد يعمل ميكب ولا اجدعها ميكب ارتست . وكان الروج علي جميل كنت عايز اقوم اكل شفايفة قبل ما يخلص بس مسكت نفسي لغاية ما خلص وهو جاي علي السرير شوفت بجد بنت عروسة في ليلة دخلتها ..
اول ما جه جمبي مسكت شفايفة اكل ومص ولحس وقعدنا كتير وشوية نزلت علي رقبتة اللي كان بردو طعمها جميل قعدت الحس وامصمص فيها وشوية شوية علي صدرة وحلمة بزازة قعدن ارضعها وهو بيتواه زي البنات بالضبط ويفرك بجسمة زبهم ونزلت علي بطنة الحسها وايدى بردو شغالة دعك في وسطة
وراح نام علي بطنة وقعد الحس ضهرة لغاية ما نزلت علي طيزة . صدقوني طيزة احلي من اي بنت ونضيفة وريحتها فراولة وهو بيفرك وانا ومركز اني امتعه وامتع نفسي . ونزلت علي الخرم اللي كان بردو نضيف اوى وريخة الخرم جميلة وبدون قرف قعدت الحس خرم طيزة وادخل لساني جوة وكان خرم طيزة ولا ضيق ولا واسع فضلت علي كدة حوالي ساعه الا ربع لغاية ما قمت وقلتلة يلا يا عروسة علشان افتحك وادخلة جواكي لقيتة قام ومسك زبري مص ولحس ورضع وبقي يمسكة يضرب بية علي وشة وقعد يحضنة ويمشية علي حلمة بزازة وانا من كتر هيجاني مستحملتش ونيمتة وضع الدوجي قلي استني ادهنلك وادهن الخرم . وفعلا دهن زبي وخرم طيزة ونام وانا من وراة وبدخلة واحدة واحدة وهو ااااااح اووووووف ااااااه دخلة يا جوزي دخلة يا حبيبي وانا بدخل سنة سنة لغاية ما دخل كلة وهو بيصرخ من المتعه واستنين ثواني لغاية ما خرمة يهدة وقعدت ادخل واطلع بالراحة علشان مراتي حبيبتتي متتعبش ولما حسيت ان الوضع استقر بقيت ادخل واطلع بسرعه وهو ااااااه اااااه تعبانة يا حبيبي نكني يا روحي قطعني يا جوزي يا قلبي اااااه . وكلامة هيجني اوى لان طريقتة كانت مثيرة اوى اوى وفعلا حسيت اني عريس وفي ليلة دخلتة علي اجمل واطعم بنت في العالم كلة .
واستمريت انيك وادخل واطلع وهو يصرخ من المتعه وقت كبير جدا لاني واحد حباية جامدة اوى وكل دا نيك وتدخل وتطليع وانا مش راحم لغاية ما خرم طبزة وسع وشكلة جميل جدا لونة وري وطيزة كلها بيضة اشطة . لغاية ما جيت انزل قلتله هانزل هانزل وجيت اطلعه علشان ازل برا لقيتة زنق طيزة اوى عشان انزل جوة وفعلا نزلت جوة واتنفضنا احنا الاتنين مع بعض وقت التنزل . وبجد اتمتعت اوى معاة وقررت اجيلة علطول وبالفعل اتجوزنا وكتبنا ورقتين بقيت ابات عندة يوم وفي بيتي يوم ....
اتهت واتمني تعجبكم وياريت اعرف تعليقاتكم اية علي قصتي
تحياتي ليكم .... محترف اربعيني
ندخل علي القصة
انا اسمي جمال وعندي 39 سنة شغال فني شبكات جسمي زي اي انسان مصري وعندي كرش ومش مليان ومش طويل يعني الجسم العادي انا ساكن في القاهرة
المهم كنت في شغل في الاقصر وقعدت فية 25 يوم لغاية ما خلصتة .
اول ما خلصت قررت انزل علي علطول لاني بصراحة كنت تعبان ومشتاق اوى للجنس بقالي 25 يوم معملتش حاجة وكنت هانفجر .
تخيلو انتو واحد متعود كل يوم او كل يومين يعمل واحد او اتنين .
قررت احجز في السوبر جيت في اول معاد رحت للمحطة وبحجز ملقتش كراسي فاضية غير اخر كرسي قبل الكنبة الاخيرة وكان الوقت اتاخر فقلت احجز وخلاص واحاول انام علشان الوقت يعدي لاني بجد مشتاق جدا للعلاقة .
استنيت لغاية ما المعاد جة والاتوبيس اتفتح وابتدو يركبو الناس .
انا طلعت وكان حجزي علي كرسي رقم 40 ودا كان جمب الشباك .
المهم قعدت علي الكرسي بتاعي ولحظة وجة شاب حوالي في اواخر العشرينات جة قعد جمبي وكان كرسية رقم 39 المهم اول ما قعد جمبي قال مساء الخير فرديت علية . مساء النور
انا من عادتي مش بحب انام في اي مواصلات علشان كدة بحاول احجز في اول اربع كراسي علشان اكون منتبة مع الطريق ونفس الوقت اتسلي بمنظر الطريق
المهم . قلت انزل اشرب سيجارة قبل ما الاتوبيس يتحرك فاستاذنت الشاب اعدي ونزلت قلت اشرب سيجارة ادام الاتوبيس وانا واقف لقيت الشاب نزل وجة وقف جمبي .
تعالو اوصفلكو الشاب لانة اساس القصة..
ابيص ومليان شوية صغيرة وعيونة بني وشعرة طويل شوية و ناعم طولة حوالي 165 سم ...
وشكلة نضيف ولبسة شيك وباين انو متربي ومبسوط
جة وقف جمبي وقالي
الشاب . هانوصل القاهرة الساعه كام . وكان لهجة قاهرية مش صعيدي . كان الوقت دة كانت الساعه حوالي 12 بليل .
انا . ممكن نوصل 10 الصبح .
الشاب . يااااه هانقعد في الاتوبيس 10 ساعات
انا . ايوة وممكن 11 ساعه كمان
الشاب . ابتسم ... دا الواحد هاينام ويقوم وينام ونكون لسة موصلناش
انا . انت من القاهرة
الشاب . ايوة وكنت هنا في رحلة مع اصحابي بس انا كان لازم اقطع الرحلة وارجع علشان الشغل طلبني
انا . انت اسمك اية
الشاب . اسمي مينا
انا . عاشت الايامي يا مينا . انا جمال
مينا . تشرفت بيك . انت لهجتك من القاهرة
انا . ايوة وكنت بعمل شغل هنا وخلصتة
مينا . حضرتك شغال اية
انا . فني شبكات وبقالي هنا 25 يوم بحالهم
مينا . بحالهم لاء كتير بصراحة ... ههههههه
انا . بتتريق يا سي ممينا
مينا .لا صدقني بس بهون عليك
انا . ماسي يا مينا وضحكنا
مينا. طيب بما اننا هانكون جيران لمدة 10 ساعات فاحب اقولك اني هنام بس اخاف اضايقك
انا . لية تضايقني ما انا هحاول انام مع اني مش بعرف انام في المواصلات
مينا . قصدى اضايقك علشان انا نومي بيكون رخم وممكن اضايقك
انا . بابتسامة .. لا يا سيدى ميهمكش
وطلعنا الاتوبيس وكل واحد قعد علي الكرسي بتاعه والاتوبيس اتحرك والنور طفي وبحاول انام ومينا كمان بيحاول ينام .
انا عمال احاول ومش عارف وساند دماغي علي الشباك وبردو مفيش فايدة عدي حوالي ربع ساعه وانا بتفرج من الشباك ومينا شكلة نام علشان لقيت دماغة علي كتفي فقلت اسيبة وبعد دقايق لقيتة اتعدل وقالي انا اسف نمت علي كتفك بدون قصد لاني كنت نمت
قلتلة عادي ولا يهمك . وبعد شوية لقيتة نام بس حسيت بايدة جت علي حجري ودماغة بردو جت علي كتفي ..
انا في بالي .. وبعدين بئي طب دماغة وقلت استحمل لاكن ايدة . ببص علية لقيتة نايم وعنية مقفولة
المهم سكت ولقيت ايدة سرحت وجت علي زبري ..
انا في بالي بردو . يوووة وبعدين معاك انا تعبان خلقة وعايز انيك .
ومن حركات ايدة انا غصب عني زبي وقف . ما انا بردو انسان وتعبان بقالي 25 يوم منكتش .
حاولت الهي نفسي بالموبايل علشان زبي يهدا وينام لاكن مفيش فايدة فحاولت اتحرك شوية جايز يحس ان ايدة علي زبري .
وفعلا لقيتة فتح عنية وشال ايدة بس وهو بيشيل ايدة لقيتة ضغط علي زبري . فانا سكت وبردة قلت عادي ممكن تكون حاجة عفوية
المهم عدل دماغة وانا كل دا فاتح الموبايل وبقاب في الفيس بتاعي .
طبعا الفون عامل اضائة علي وشي وبردو الاضائة مبينة وشو .
ما علينا . المهم لاحظت انة مش نايم وعمال يبصلي وانا بصلته لقيتة ابتسم فانا ابتسمت عادى علي ابتسامتة بس حسيت ان في سخونة خارجة من جسمة مع ان تكييف الاتوبيس شغال حلو
المهم . لقيت دماغة مالت ناحيتي وهو عمال يبصلي وانا لاحظت دا بس عادى بردو محطتش في دماغي
انا اتخنقت والاتوبيس ماشي علي مهلة اوى ومش بيجري . طب وبعدين دا كدة ولا 15 ساعه علي ما نوصل.
بردو مينا نام علشان دماغة علي كتفي بس حسيت ان بيتنفس بسرعة ونار خارجة من نفسة . وشوية بردو ايدو جت علي حجري وطبعا زبري وقف حديد وانا نفسي هجت وزبري هايقطع البنطلون .. طب وبعدين بئي انا كدة مبقتش قادر خلاص
اوبا يا مينا بتعمل اية
اية دا مينا بيحرك ايدو علي زبري وانفاسة بتعلي وانا ولعت نار طب انا مليش في المثليين خالص طب العمل في البية اللي ايدة علي زبري وبتتحرك
ندهت علية بصوت واطي . مينا مينا اتعدل .
لقيتة بصلي وقالي اسف بس ايدة لسة علي زبري ولقيتة بيبصلي وبيبتسم وانا خلاص استويت ومش قادر لقيتة قالي بصوت واطي .. دا انت شكلك تعبان اوى وعايز تطير علي البيت قلتلة ايوة . وانا علي اخري ومش قادر وحركة كمان هاقومة واقعدة علي حجري .
المهم شال ايوة بس بردو باصصلي ومبتسم وانا كل شوية ابصلة وابتسم . وقالي
مينا. احنا كدة مش هنام لا انا ولا انت
انا . لية
مينا . ما انا كل شوية اضايقك ودماغي تيجي علي كتفك وايدي علي ... وقام باصص لزبري وابتسم .
وانت باين عليك التعب ومش مستحمل
انا . من ناحية مش مستحمل فانا علي اخري . اما دمغاك علي كتفي فدا عادي خد راحتك
مينا . يعني مش هاضيقك ولا هضايق .. وبردو بص علي زبري وبيضحك
انا . لا يا حبيبي خد راحتك انا مش متضايق
مينا . ( بفرح ) بجد اخد راحتي
انا . ايوة
المهم لقيت مينا حط دماغة علي كتفسي بس هو مش نايم لانة بيبصلي وانا عامل نفسي مش واخد بالي
ولقيت ايدة نزلت بردو علي زبي الهيجان وانا خلاص. هوب لقيت دماغه علي صدري كانة واحدة ونايمة علي صدر جوزها .... يا ديني علي الهيجان طب وبعدين . اي نعم الواد اشطة وامور وكمان شفايفة روعه بس انا مليش في كدة . طب واية ما انا سخن ومولع .
لقيتة مسك ايدى وشالها وبحطها علي كتفة وانا بجد زبي هاينفجر الواد علية حركات تهيج
فقلتلة بوشوشة . مينا كدة مش هاينفع
مينا . لية انت اتضايقت
انا . حوالينا ناس وشكلنا هايبقي وحش
مينا . النور مطفي والكل نايم بيشخر
انا . بردو ممكن تلاقي حد صاحي وبيبص
مينا . متخفش كلو نايم وكمان محدش علي الكرسي اللي جمبا ولا حد ورانا
انا . بس يا مينا انا تعبان وممكن ينزلو
مينا . لو حسيت انهم هاينزلو طلعو بسرعة وانا اخدهم في بوقي وابلعهم
الواد هيجني اكتر ومبقتش قادر وحاسس انهم هاينزلو من اقل حاجة
انا . هنا في الاتوبيس مش هاينفع
مينا . طيب اية رائيك بعد ما نوصل نقعد مع بعض شوية عندي
انا . عندك فين
مينا . في شقتي . انا عندي شقة لوحدى اصل انا مستقل بذاتي
انا . واهلك فين
مينا . اهلي موجودين وبرحلهم في الاجازة
انا . انت شغال اية
مينا . دكتور تخدير في مستشفي خاصة
انا . اه عايز تاخدني وتخدرني وتسرق اعضائي . هههه
مينا . هههههههههههه . لا طبعا بس بصراحة حسيت من كلامك انك طيب وحنين وابن ناس
انا . وانت كمان شكلك ابن ناس
مينا . طيب نتكلم وانا حاطط دماغي في حضنك ممكن
انا . مممممممم . مش هاينفع علشان الناس
مينا . علشان الناس ولا انت مش عايز
انا . لا عادي
مينا . يعني علشان الناس بس
انا. ايوة علشان محدش ينتبة لينا وتحصل مشكلة
مينا . يعني انت موافق اننا نكون مع بعض
انا . بص بصراحة انا مجربتش حاجة زي كدة بس حاسس اني عايز اخدك في حضني
مينا اول ما سمع كدة مسك ايدي وحطها علي كتفة ونام علي صدري وانا دقات قلبي بتعلي وهو حس بكدة وبصلي وابتسم .
وانا سكت وضميتة لية اوى وباين علي جسمة انو طري اوى ولا جسم واحدة عودها ملفوف
فقلتلة
انا . مينا سخنت ومش قادر
مينا . لو انت ترضي اريحك واخليك تنزلهم في بوقي
انا . هنا مش هاينفع
مينا . صدقني محدش هياخد باله
انا . مش قادر هانفجر
مينا لقيتة بيحاول بيفتح البنطلون بتاعي وعايز يطلعه . وانا مش عارف ازاي فكتلة البنطلون وطلعتة وهو اول ما شافة نزل بشافيفة علي زبري وقعد يمص فية وهوب لقيت نفسي بنزلهم جوة بوقة وجسمي اترعش جامد وحسيت بشلال خرج من زبي. وهو حسيت ان اللبن بتاعي ملا بوقة وحييت انة هايرفع دماغة وقمت مسكت دماغة وسبتها علي زبي وكنت عايز اصرخ من المتعه لاكن مسكت نفسي . ومينا سيطر علي نفسة وبلع لبني شوية بشوية وفضل زبي جوة بوقة حوالي نص دقيقة لغاية ما هدينا احنا الاتنين ونضف زبي بلسانة وشفايفة وبعدها رفه دماغة ومسك منديل كان في جيبة ونضف زبري كويس ولبست وعدلت نفسي . ولا اردي مني اخدتة في حضني وحسيت وقتها اني عايز انام .
وبالفعل نمنا علي كدة لغاية ما حسيت ان الاتوبيس وقف والنور فتح .
صحيت مينا قلتلة احنا في الريست تعالي ننزل نشرب حاجة .
قالي ماشي . ونزلنا دخلنا الحمام وفوقنا نفسنا وقلتلة انا هاجيب ساندوتش اجبلك معايا ..
قالي ماشي وطلبنا سندوتشين واكناهم وطلبت قهوة وهو طلب شاي واخدنا الكبيات ووقفنا برا ودار الحديث
مينا . جمي انت شكلك حنين اوى
انا . علشان انت جميل
مينا . جمي لسة موافق نروح عندي شوية
انا . بصراحة بعد اللي حصل نفسي اجرب معاك
مينا . بجد يعني موافق يا جمي
انا . ايوة
مينا . انا مبسوط اوى وبجد هاخليك اسعد انسان في الدنيا
انا . اما نشوف . يلا نطلع علشان السواق هايتحرك
وطلعنا الاتوبس واتحرك السواق ورجعنا نمنا لغاية ما حسيت ان النهار طلع وقربنا نوصل فصحيت مينا وسالتة ..
انا .هي الشقة فين
مينا . في مدينة نصر عند رابعه
انا . تمام
مينا . هانروح وناخد دوش ونفطر وبعدين نقعد مع بعض
انا . ماشي . بس عايز اقولك علي حاجة
مينا . اتفضل
انا . دى اول مرة ليا فعايز مقلقش منك ولا انت تقلق مني
مينا . متقلقش
المهم وصلنا محطة نادي السكة ونزلنا
اتصلت بالبيت عندي وقلتلهم اني في القاهرة بس هاروح الشركة اسلم ورق الشغل وقدامي شوية علي ما اجي .
المهم اخدنا تكس لشقة مينا وطلعنا ودخلنا الشقة .. وااااو شقة تحفة وجميلة وديكورها جميل جدا .
اول ما دخلنا لقيت مينا نهدلي وقالي عايزك تحضني هنا قبل ما ندخل الاوضة .
فعلا اخدتة في حضني بس اية دا مينا جسمة طري اوى وحضنة جميل جدا وبدون ما ادري اخدتة في بوسة مص شافايف قعدنا فيها كتير بس بجد شفايفة حلوة اوى كاني بمص شفايف واحدة امورة .
اية الواد دا .. مستحيل يكون شاب دا بنت وبنت جامدة كمان . محسناش بنفسنا غير واحنا بالبوكسر بس والواد جسمة تحفة فاضلة كس ويبقي اجمد من نرمين الفقي وصدرة مش كبير ولا صغير وكمان جسمة مفهوش ولا شعرة واحدة . الواد نضيف جداااا
المهم بعد مص الشفايف والدعك ومش عارف اصلا اخدنا وقت اد اية .
لقيتة اتصل بالماركت وطلب شوية حجات بيض وانواع جبن ولبن وعصاير وحجات تانية وكمان اتصل بصيدلية وطلب حاجة بس انا ماخدتش بالي طلب اية .
المهم بتاع الماركت وصل وبعدة الصيدلية .
المهم حضرنا الفطار واحنا بالبوكسرات وطبعا كان في شوية دلع وتحرش وتفعيص لغاية ما جهزنا الفطار . بس قبل ما نفطر جبلي برشام اللي كان طالبة من الصيدلية وقالي خد دي علشان عايزك تمتعني واقضي معاك اطول وقت . بصيت للبرشامة لقيتها في علبة صغيرة شيك عرفت ان دى بتاع جنس . قلتلة دى المفروض تتاخد من بدري علشان المفعول . لقيتة ضحك وقالي متقلقش دا نوع جديد بس شديد
المهم اخدت الحباية وفطرنا وقعدنا نهزر شوية وقلتلة يلا هادخل اخد دوش ونضيع وقت لغاية ما الحباية تشتغل . ببص لقيتة بيضحك ويقول تشتغل اية ماهي اشتغلت خلاص وبيبص لزبري .
بصيت لقيت زبري واقف انتباه كالحديد ولقيت حجمة كبر عن المعتاد . فضحكت وقلتلة طب انا داخل .
دخلت الحمام لقيتة حاجة روعه زي اللي في القصور . ولقيتة دخل عليا الحمام وقالي استني هاتعمل اية .
قلتلة ..
انا . لازم اخد دوش علشان افوقلك يا قمر .
مينا . لا مينفعش لازم انا اجهزلك الشاور بتاعك يا قلبي انا
انا . اية الدلع دا يا مينا بية
مينا . لا كدة ازعل . هنا تقولي يا موني لاني النهاردة عروستك وانت عريسي
انا . احلي عروسة في الدنيا يا موني
مينا . وانت اجمل واطعم واطيب واحن جوزي في الدنيا
وراح مينا يجهزلي الشاور بتاعي وملي البانيو وحط حاجة فوارة ملت البانيو رغاوى وريحتة تجنن
ولقيتة قلع البوكسر وببص وهو مديني ضهرو لقيتة بجد واحدة واقفة ادامي جسمها روووعه بس كان ناقص زبرة الصغنون دا يتشال ويتحط كس
المهم نزلت البانيو وهو مسك فرشة ناعمة وقعد يدعكلي جسمي ويتحسس علي صدري اللي مليان شعر ويدلك ضهري ولا اجدعها بنت . وقام نزل جمبي وقالي ادعكلي جسمي انا بصراحة مستحملتش واخدنا بردو وصلة مص شفايف وبقيت ارضع صدرة الجميل ابو حلمة وردي دا اووو بجد جسمة تحفة
لقيتة قالي استني نخلص وندخل اوضة النوم
وفعلا خلصنا ولبسني بورنص رجالي وشكلة جديد وهو لبس برنص حريمي ودخلنا الاوضة . ورحت قعدت علي السرير وبشدة لقيتة قالي طب دقيقة اجهز نفسي واجيلك
وقام راح للدولاب ولبس قميص نوم هياكل منو حتة وراح للتسريحة وقعد يعمل ميكب ولا اجدعها ميكب ارتست . وكان الروج علي جميل كنت عايز اقوم اكل شفايفة قبل ما يخلص بس مسكت نفسي لغاية ما خلص وهو جاي علي السرير شوفت بجد بنت عروسة في ليلة دخلتها ..
اول ما جه جمبي مسكت شفايفة اكل ومص ولحس وقعدنا كتير وشوية نزلت علي رقبتة اللي كان بردو طعمها جميل قعدت الحس وامصمص فيها وشوية شوية علي صدرة وحلمة بزازة قعدن ارضعها وهو بيتواه زي البنات بالضبط ويفرك بجسمة زبهم ونزلت علي بطنة الحسها وايدى بردو شغالة دعك في وسطة
وراح نام علي بطنة وقعد الحس ضهرة لغاية ما نزلت علي طيزة . صدقوني طيزة احلي من اي بنت ونضيفة وريحتها فراولة وهو بيفرك وانا ومركز اني امتعه وامتع نفسي . ونزلت علي الخرم اللي كان بردو نضيف اوى وريخة الخرم جميلة وبدون قرف قعدت الحس خرم طيزة وادخل لساني جوة وكان خرم طيزة ولا ضيق ولا واسع فضلت علي كدة حوالي ساعه الا ربع لغاية ما قمت وقلتلة يلا يا عروسة علشان افتحك وادخلة جواكي لقيتة قام ومسك زبري مص ولحس ورضع وبقي يمسكة يضرب بية علي وشة وقعد يحضنة ويمشية علي حلمة بزازة وانا من كتر هيجاني مستحملتش ونيمتة وضع الدوجي قلي استني ادهنلك وادهن الخرم . وفعلا دهن زبي وخرم طيزة ونام وانا من وراة وبدخلة واحدة واحدة وهو ااااااح اووووووف ااااااه دخلة يا جوزي دخلة يا حبيبي وانا بدخل سنة سنة لغاية ما دخل كلة وهو بيصرخ من المتعه واستنين ثواني لغاية ما خرمة يهدة وقعدت ادخل واطلع بالراحة علشان مراتي حبيبتتي متتعبش ولما حسيت ان الوضع استقر بقيت ادخل واطلع بسرعه وهو ااااااه اااااه تعبانة يا حبيبي نكني يا روحي قطعني يا جوزي يا قلبي اااااه . وكلامة هيجني اوى لان طريقتة كانت مثيرة اوى اوى وفعلا حسيت اني عريس وفي ليلة دخلتة علي اجمل واطعم بنت في العالم كلة .
واستمريت انيك وادخل واطلع وهو يصرخ من المتعه وقت كبير جدا لاني واحد حباية جامدة اوى وكل دا نيك وتدخل وتطليع وانا مش راحم لغاية ما خرم طبزة وسع وشكلة جميل جدا لونة وري وطيزة كلها بيضة اشطة . لغاية ما جيت انزل قلتله هانزل هانزل وجيت اطلعه علشان ازل برا لقيتة زنق طيزة اوى عشان انزل جوة وفعلا نزلت جوة واتنفضنا احنا الاتنين مع بعض وقت التنزل . وبجد اتمتعت اوى معاة وقررت اجيلة علطول وبالفعل اتجوزنا وكتبنا ورقتين بقيت ابات عندة يوم وفي بيتي يوم ....
اتهت واتمني تعجبكم وياريت اعرف تعليقاتكم اية علي قصتي
تحياتي ليكم .... محترف اربعيني