أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
اولا قصتي دي حقيقه وحصلت من سنتين
انا يونس كان عمري وقتها 22 سنه .. كنت اتعرفت علي بنت اسمها هدي 21 سنه كانت قمحاويه وبزازها كبيره وطيزها صغيره وكسها بني غامق .. كانت اسوانيه
الجزء الاول
اتعرفت عليها فالاول علي فيس واتكلمنا وكنا صحاب وخرجنا سوا مره بس طول خروجه وانا مركز علي بزازها ونفسي ارضع منهم .. فكرت افتح معاها موضوع ازاي لما روحنا قعظت اقولها انت جامده اوي واحلي من صور وجسمك احلي كتير من صور قعدت اسبوعين اقضيها معاها كلام حب وف مره طلبت منها اني اشوف صوره ليها وهي ف بيت وهي كانت بتحبني ومتعلقه بيا وبتسمع كلامي وافقت وبعتت صوره كانت لابسه كاش مايو وفرق صدرها كان باين وكانت فرسه قولتلها انت صدرك حلو اوي وانت عجباني اووي ونفسي فيكي نفسي احضنك وابوسك هي اتكسفت .. فكرت انا ازاي اجيبها عندي بيت واتمتع بيها .. كلمتها قولتلها انا قاعد لوحدي تعالي نقعد سوا واحضنك وهي كانت غلبانه وبتسمع كلام ودي كان اكتر حاجه عجبني فيها .. جت وكانت لابسه دريس وانا كنت لابس بنطلون وتشرت دخلت او مدخلت قمت حاضنها وابوسها وهي كانت عارفه انها جايه تتفرش وقلعتها طرحه والدريس وكانت لابسه برا فسفوري واندر فتله بينك وعامله جسمها سويت قعدت احسس علي صدرها وافعص فيه وابوسها وهي داخت وساحت خالص فجاه الباب خبط كان اخويا الصغير جيه قولتله استني قمت مدخلها اوضه نوم بتاعت ابويا وانا كنت عارفه انه هياخد حاجه او هيخش حمام وينزل ومكنتش مقلق هي كانت خايفه وقلبها عمال ينبض وتقولي في اي هو مشي انا خايفه وانا بدات اهيج علي خوفها قولتلها متخفيش اخويا هياخد حاجه ونازل وقايله اني نايم هنا وقافل باب .. تعتلي ونزلت براه وشوفت بزاز اححححح تجنن وهي من خوف صدرها وحلمتها واقفه قولتلها كسم يزازك كبار وحلمه بني فاتح وقعدت ارضع منهم واقولها هاتي يا لبوه بزازك دول ملكي وتقولي انا كل جسمي ملكك وهي خايفه وبصوت واطي وهيجان قولتلها شايفه زبي وقف وهايج عليكي ازاي نزلتلي بنطللون وابتدت تمص زبي وتلحس ف بضاني وكانت خبره اوي لبوه وانا بدات اولع واحشر زبي ف بوقها وهي تتخنق واضربها علي طيازها قمت منيمها علي سرير وموسع فتله الاندر ولاحس كسها اللي كانت شفراته كبيره وكان منزل عسل وبدات الحسه وادخل لساني جوا كسها وهي اههه براحه كسي مجنني الحسو براحه .. وبدات ابعبص طيازها للاني عارفه انها بنت وهنيكها ف طيزها وبدات اوسع خرم طيزها وهي كانت ف دنيا تانيه وتمسك زبي تدعكه قمت لاافهها ومدخل زبي براحه وهي بقت تتوجع تقولي براحه انا خرمي ضيق وانا ادخل راسه بس مشكله اني راس زبي كبيره وبقيت ادخل واخرج براحه علشان موجعهاش وهي بصوت واطي ببراحه انا طيازي وجعتني وبقي طيزها واخد علي زبي وبقيت بدخل واخرج واحده واحده واديها سبانكات وامسك بزازها ومع مرور وقت بقي اسرع وادخل اجمد وهي تتوجع ومش قادره تعمل صوت علشان اخويا وانا اضربها علي طيزها قولتلها ف ودنها ايه يا لبوتي عاوزه لبني ف طيازك ولا ف بوقك قالتلي لا عاوز ادوق لبنك قمت منينمها علي ركبتها ونطرت لبني ف وشها وبوقها من هيجان وخوف وحضنتها وقعدنا واستنيت لما اخويا ينزل وقمت منزلها
انا يونس كان عمري وقتها 22 سنه .. كنت اتعرفت علي بنت اسمها هدي 21 سنه كانت قمحاويه وبزازها كبيره وطيزها صغيره وكسها بني غامق .. كانت اسوانيه
الجزء الاول
اتعرفت عليها فالاول علي فيس واتكلمنا وكنا صحاب وخرجنا سوا مره بس طول خروجه وانا مركز علي بزازها ونفسي ارضع منهم .. فكرت افتح معاها موضوع ازاي لما روحنا قعظت اقولها انت جامده اوي واحلي من صور وجسمك احلي كتير من صور قعدت اسبوعين اقضيها معاها كلام حب وف مره طلبت منها اني اشوف صوره ليها وهي ف بيت وهي كانت بتحبني ومتعلقه بيا وبتسمع كلامي وافقت وبعتت صوره كانت لابسه كاش مايو وفرق صدرها كان باين وكانت فرسه قولتلها انت صدرك حلو اوي وانت عجباني اووي ونفسي فيكي نفسي احضنك وابوسك هي اتكسفت .. فكرت انا ازاي اجيبها عندي بيت واتمتع بيها .. كلمتها قولتلها انا قاعد لوحدي تعالي نقعد سوا واحضنك وهي كانت غلبانه وبتسمع كلام ودي كان اكتر حاجه عجبني فيها .. جت وكانت لابسه دريس وانا كنت لابس بنطلون وتشرت دخلت او مدخلت قمت حاضنها وابوسها وهي كانت عارفه انها جايه تتفرش وقلعتها طرحه والدريس وكانت لابسه برا فسفوري واندر فتله بينك وعامله جسمها سويت قعدت احسس علي صدرها وافعص فيه وابوسها وهي داخت وساحت خالص فجاه الباب خبط كان اخويا الصغير جيه قولتله استني قمت مدخلها اوضه نوم بتاعت ابويا وانا كنت عارفه انه هياخد حاجه او هيخش حمام وينزل ومكنتش مقلق هي كانت خايفه وقلبها عمال ينبض وتقولي في اي هو مشي انا خايفه وانا بدات اهيج علي خوفها قولتلها متخفيش اخويا هياخد حاجه ونازل وقايله اني نايم هنا وقافل باب .. تعتلي ونزلت براه وشوفت بزاز اححححح تجنن وهي من خوف صدرها وحلمتها واقفه قولتلها كسم يزازك كبار وحلمه بني فاتح وقعدت ارضع منهم واقولها هاتي يا لبوه بزازك دول ملكي وتقولي انا كل جسمي ملكك وهي خايفه وبصوت واطي وهيجان قولتلها شايفه زبي وقف وهايج عليكي ازاي نزلتلي بنطللون وابتدت تمص زبي وتلحس ف بضاني وكانت خبره اوي لبوه وانا بدات اولع واحشر زبي ف بوقها وهي تتخنق واضربها علي طيازها قمت منيمها علي سرير وموسع فتله الاندر ولاحس كسها اللي كانت شفراته كبيره وكان منزل عسل وبدات الحسه وادخل لساني جوا كسها وهي اههه براحه كسي مجنني الحسو براحه .. وبدات ابعبص طيازها للاني عارفه انها بنت وهنيكها ف طيزها وبدات اوسع خرم طيزها وهي كانت ف دنيا تانيه وتمسك زبي تدعكه قمت لاافهها ومدخل زبي براحه وهي بقت تتوجع تقولي براحه انا خرمي ضيق وانا ادخل راسه بس مشكله اني راس زبي كبيره وبقيت ادخل واخرج براحه علشان موجعهاش وهي بصوت واطي ببراحه انا طيازي وجعتني وبقي طيزها واخد علي زبي وبقيت بدخل واخرج واحده واحده واديها سبانكات وامسك بزازها ومع مرور وقت بقي اسرع وادخل اجمد وهي تتوجع ومش قادره تعمل صوت علشان اخويا وانا اضربها علي طيزها قولتلها ف ودنها ايه يا لبوتي عاوزه لبني ف طيازك ولا ف بوقك قالتلي لا عاوز ادوق لبنك قمت منينمها علي ركبتها ونطرت لبني ف وشها وبوقها من هيجان وخوف وحضنتها وقعدنا واستنيت لما اخويا ينزل وقمت منزلها