• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم حياتى(محارم) (1 مشاهد )

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
H

Hawk22

ضيف
اسمى امجد عندي ١٧س بداءت قصتي وانا داخل اولى كلية لأنى جبت مجموع كويس حيدخلني طب فماما حبت تكافئتى على مجهودي فحجزت رحله لشارم الشيخ ومن هنا بداءت قصتي
..ماما اسمها نهال ٤٩س فرس ماشي على الارض بتشتغل مديرة في بنك لبسها مودرن اه ضيق حبتين بس مش عاريان طولها ١٧٣ وزنها ٨٠ كيلو بيضا بزازها تحسهم كرتين مدفع مكورين ولا هما كبار ولا صغيرين عندها سوة بس مش اوى طزها وسط بس ملبن وهى بترج
عندي اخت اسمها هبة ٢٣س بتشتغل مع ماما في البنك شبه منة شلبي في فلم الساحر طول عمرى ضعيف الشخصية ادامهم عمرى ما عرفت ارفضلهم طلب او حتى اعترض على حاجه
اتحرك الاتوبيس من القاهرة ووصلنا شارم ونزلنا في الفندق عشان اكتشف ان ماما اصلا طالعه الرحلة معها صحبتها وزميلها من الشغل والى عامل الرحلة ده اصلا الشغل عند ماما
كان معانا صحبة ماما طنط مها وهى شغالة معها برده في البنك ست عندها ٤٠سنه شبه فيفي عبدة كده وجوزها متجوز عليها وسايبها بس متطلقوش
معانا الاستاذ عادل وده زميل ماما في الشغل بس في فرع تانى وكنت اسمع زمان انه اتقدم لماما بس اهلها موافقوش واتقدم تانى بعد موت بابا بس هي رفضت عشان تربينا
والأستاذ مايكل برده زميل ماما في نفس الفرع راجل رخم كده بيقول نكت بييخه وبيضحك عليها هو بكرشه كده تحسه كتله رخامه وقضينا اليوم على البحر واتمشيينا ويوميها ليقيت طنط مها وأختي لبسوا مايوه بكيني توبيس وماما بكيني لكن قطعه واحدة وكنت لسه حعترض لكن نظرة ليه من عيون ماما وهى بتبر قلى خلتني اسكت وقدينا اليوم ولاحظت ان عادل عمال يقرب من ماما كل شويه ويتكلموا وفى المايه نزلوا مع بعض وكان على طول بيعوم جنبها ومايكل كان مركز مع طنط مها صاحبة ماما لدرجه انى شفته بيحضنها في الماية كذا مره وخلص اليوم وطلعت اوضتنا عشان ننام ونرتاح عشان بكرة حنطلع الرحلة البحرية ولما طلعنا لقيت اختى بتول انها حتروح تسهر مع طنط مها وتجي الصبح ننزل مع بعض وماما وافقت وقلتلها متحولش تسهر كتير عشان تعرف تقوم فايقة ولقيت اختى جرت على اوضته مها وانا دخلت اخدت دش ودخلت انام وماما كانت قاعدة في البلكونة بتشرب سجاير وكانت لابسة هوت شورت وبضي ابيض واناول ما دخلت على السرير روحت في النوم على طول وقلقت من نومى على الساعه ٢ بليل وببص على سرير ماما ملقتهاش قلت ممكن تكون نامت وهى قاعدة في البلكونة لكن برده ملقتهاش قلت ممكن تكون راحت لمها تسهر معها هي وأختي وفضلت نص ساعه مكاني لكن مجتش خرجت من البلكونة قلت اروح اشوفها في اوضه مها واحنا كنا واخدين الأوض ارضى الى قدمها جنينة والشباك بيتفتح على الجنينة وفعلا قمت خرجت وروحت لأوضة مها وكانت بعد اوضتنا بثلاثة اوض وقلت حبص عليهم من البلكونة لو لقتهم صاحين اقول لماما انى صحيت لو حتعوز حاجه او نجهز حاجه واول ما وصلت لقيت ستارة الاوضة مقفولة قلت يبقوا نايمين وممكن ماما خرجت تشترى سجاير وتتمشى شوية ولسه حلف وامشى سمعت صوت اهات خارجه من الاوضة بقيت مش فاهم ايه ده معقول مها بتتناك من حد وأختي موجودة أزاي لقيت الستارة بتحرك شويه رحت مستخبى جنب السورة وسمعت صوت مايكل بيقلها متفتح هاش كلها حته بس تهوى وسمعت صوت أزاز الشباك بيتفتح حته بصيته والستارة رجعت مكنها تانى ورحت راجع مكاني تانى ووطيت على الارض وزحت الستارة حته بصيت عشان اعرف اشوفها من غير وشفت مها من ظهرها وهى عريانه وطزها عماله تترج اول ما وصلت للسرير وبتطلع لقيتها اختى احه ايه ده لقيتها عريانه ومفنسة ومايكل واقف وراها وهى فتحه فلقة طزها ولقيت مها بتقله ايه ارحم طزها بقى انته هرتها وهو عمال يضرب اختى على طزها وبيقلها طزها نار فرن وأختي عماله تتأوه وتقله براحه طيب انا اتفشخت ومها لقتها راحت لأختي وعماله تبوسها وتلعلب في بزازها لقيت مايكل بقى بيهبد جامد في طيز اختى وراح شددها عليه جامد وأختي عماله تصوت منه بتقله كفاية طيزى اتفشخت ولقيته بيقلها حنزل واح مطلع زبره منها احه ايده ده مش زبر طبيعي طويل وتخين ولقيت اختى لفتله وحطت زبره على بزازها وفضلت تدعكهوله لحد ما نزل عليها وبعدين راحت حطه زبره في بقها ومصته شويه وقلتله نضفتهولك اهو ولقيت مها زقتها ونزلت على بزاز اختى مص ولحس لحد ما نضفتها خالص من اللبن واترموا الثلاثة على السرير من التعب ولقيت مايكل حط ايده على كس اختى وبيقلها عقبال ما افشخه ده كمان راحت اختى شايلة ايده وضحكت وقلتله لا بعينك ولقيت مايكل بيلبس رحت راجع جرى على الاوضة ومش عارف اقول لماما الى شفته ولا ايه.................

الجزء الثاني
رجعت الغرفة لكن ماما كانت لسه مرجعتش بس احه بقى مبقتش عارف ده كمان راحت فين وفضلت مكاني ساعه في السرير لحد ما سمعت باب الاوضة بيتفتح رحت متكلفت وعامل نفسى نايم وعيني على المراية الى فوشى وعاكسة مدخل الاوضة ولقيت ماما داخله لبسة فيزون اسود ومنى بضي ابيض وبطنها كلها عريانه وعرقانه جامد راحت لقتها بتنادي علية بصوت واطى عملت نفسى نايم ومردتش لقيتها راحت للدولاب وطلعت اندر وبرا شورت وبضي ولقتها راحت قالعه يالهوى د ه كانت برة كده من حتى اندر وبرا ولقيتها اخدت الهدوم ودخلت تاخد شاور وانا عامل نفسى نايم ودماغي حتنفجر منى ومعرفش أزاي رحت في النوم وصحت على صوت ماما وهى بتقلى قوم يا زفت انته جاي تنام ولا ايه يله قوم جهز الحجات قومت من النوم لاقيت ماما لابسه بنطلون برمودة وبضي مسيبه شعرها وعملاه ديل حصان وأختي موجودة ولابسة شورت ازرق وبرا بس وقمت اخدت دش انا دماغي عماله تودى وتجيب ونزلنا فطرنا ورحنا الشط ولقيت مها جاية ولابسه مايوه مايكل وعادل معها وقعدوا شويه معنانا ولقيت ماما قامت تغير وتلبس المايوه عشان تزل اختى قلعت الشورت ونزلت جرى على الماية ومعها مها وعادل ومايكل فضلوا قاعدين يتكلموا وشوية لقيت ماما جاية ولابسة بكيني قطعيتين لونه اسود بس تحسه شفاف لو ركزت شويه وراح عادل بصلها ومصفر ومايكل بيقلها ايه الحلاوة ده وماما سكتت وراحت قيلالى مش تنزل الماية قلتلها اه بس حنزل ادام فيه واحد صحبى قلى انه هنا حروح انزل معاه راحت بصالي وقلتلى متعملش مشاكل مفهوم ومش عاوزة تعاكس حد انته وصحبك قلتلها حاضر وراح لافة ونزلت تجرى على الماية وانا شيف طزها عمالة تهز زي الجيلي وبعدين عادل ومايكل نزلوا وحصل زي امبارح لقيت مايكل رايح نحيه اختى ومها وعادل بيعوم هو وماما وهى كل شوية تجي بصه نحيتي وتكمل عوم رحت قايم مغير وشاورتلها انى ماشي ومشيت بعيد عنهم لحد ما بقوا مش شايفينى ونزلت البحر ورحت راجع من وراهم وانا عمال ارقبهم من بعيد لقيت اختى ومها عماليين يلعبوا بكورة في الماية ومعاهم مايكل و٢ شباب تانين باين عليهم اجانب معرفش لحوا يعرفوهم منين دول دنا سايبهم من ١٠ دقائق وببص على ماما شفتها هي وعادل في جنب لوحدهم نحية مجموعه من الصخور وقربت منهم براحة عشان احاول اشوفهم
واول ما نزلت تحت الماية لقيت عادل حاطط ايده على كس ماما وماما مسكة زبره من فوق المايوه وكانوا بيتكلموا وشويه لقيت مها بتقرب رحت مستخبى ورا الصخرة واول ماما شفتها سابت زبر عادل ولكن مها لقتها بتقول الجو حلو النها ردة متخرجو تتمشوا شوية على الشط بدل العوم الساكت ده ولقيت عادل بص لماما وسحبها من ايدها وخارجين من الماية وحتى ماما مكلفتش نفسها تبص على اختى او تشوفني فين ولقيت مها راجعه للي معها وبداءت تلعب تانى مع العيال دول ولقيت مايكل اول ما شاف ماما خرجت من الشط راح ماسك اختى عمال يبوسها والعيال راحت مسقفاله ورحت نزلت تحت المية وببص على اختى لاقيت مايكل حاطط يده جوه خرم طزها وعمال ييعبصها
وطلعت من الماية وقعد افكر في الى بيحصل إدامي اكيد بيعملوا كده من زمان طيب وانا أزاي معرفش وشويه لقيت ماما جاية وكانت ماسكة ايد عادل اكنهم مخطوبين او متجوزين وفضلنا بقيت اليوم زي محنا عمال اراقبهم وابص عليهم واحاول افهم الى بيحصل وروحنا اتغدينا وطلعت الاوضة نريح شويه عشان ننزل بليل نسهر ولما صحيت ماما وأختي كانوا جهزوا لقيت ماما لابسة فستان سهرة اسود فوق الركبة وبحمالات ومفتوح صدرها كله تقريبا باين ومش لابسة برا وأختي لابسة شورت ضيق اوى لدرجه ان كسها باظظ فيه ومنى بضي ازرق خفيف لان لون السنتيانه باين من تحته ولقيت مها داخله علينا لابسة فستان قريب من بتاع ماما لونه احمر وشويه لقيت ماما بتقلنا يله عادل رن ومستنينا تحت ونزلنا ولقيت عادل واقف هو ومايكل وعادل قلنا حيودينا مكان تحفة وركبنا تاكسي ولقيت نفسنا واقفين ادام بار في الجبل ودخلنا وانا طلبت عصير واقيتهم كلهم طلبوا واين حتى اختى طلعت بتشرب وشويه بداء المكان يتملى دخان وناس وبقى زحمه وكله عمال يتنطط كل ده واحنا بنتفرج على الناس وشويه اتخنقت الدخان فطلعت برة اشم هوا شويه وفضلت ١٠ دقائق برة ودخلت ملقتش حد على الطرابيزة وببص عليهم لقيت مايكل ماسك مها وعماليين يرقصوا واختي بترقص مع عيل اجنبي باين عليه انه روسي ولا حاجه وعماله تحرك وسطها وطزها على رجله ولقت ماما وعادل جنبها عماليين يرقصوا ويطنططوا وهى ساندة بظهرها على رجله وهو ضممها عليه اوى وكله بيتنطط وفضلت مكاني قاعد وهما فضلوا يرقصوا تقريبا لواحدة بليل وكل شويه يجي يريحوا شويه ويمشوا وعلى٣ لقيت ماما بتقلهم مش يلا بينا كفاية احنا تعبنا ونروح بقى وخرجنا من البار وتقريبا كلهم كانوا سكرانين ورحنا الفندق ودخلنا الغرفة وماما وأختي كانوا سكرانين وأختي اول ما دخلت اترمت على السرير ونامت حتى بهدومها وماما وانا دخلت غيرت هدومى وطلعت على السرير انام وكانت ماما واقفه في التراس بتشرب سجاير وانا لسه حنام سمعت صوت اهتزاز موبيل ماما كانت عاملاه صامت ودخلت كسنسلت على الى بيرن وبصت ناحيتي انا وهبه وعملت نفسى نايم ولقتها دخلت الحمام وبسمعت صوت الدش وخرجت بعد ١٠ دقائق عريانه خالص وطلعت من شنطتها قميص نوم احمر قصير اوى ومن عند البزاز فيه فتحه مدوره لقيت نص بزازها طالعه منه ولبست اندر فتله احمر بس مفتوح من على فتحة كسها على شكل قلب ولقيتها قعدت تحت ميكب خفيف وطلعت موبايلها وفضلت تصور في نفسها من ادام ومن ورا ولابست فوقه روب وخرجت من الاوضة وانا سعتها نطيت من على السرير وطلعت وراها من غير ما تحس لقيتها راحت لأخر الدور لحد اوضه عادل وراحت دخله رحت جرى على اوضه عادل حولت اسمع أي حاجه بس مسمعتش ورجعت الاوضة وفضلت قاعد على السرير مكاني عمال افكر في ى بيحصلنا والى شفته وفضلت كده لحد ما انتبهت لان اساعه قربت على ٥ الصبح وسمعت باب الاوضة بيتفتح عملت نفسى نايم ولقيت ماما داخله وشعرها منكوش وماشيه بصعوبة واول ما وصلت ادام الحمام قلعت الروب لقتها ملط من غير أي حاجه ودخلت اخدت شاور وخرجت وانا عمال ابص عليها من تحت لتحت ولقيتها لبست اندر بس وطلعت جب اختى ونامت.........

الجزء الثالث
صحيت على صوت ماما الصبح وهى بتقلى يله عشان تلبس بس كنت تعبان جدا ومش قادر اقوم فقلتلها لا مش حقدر انا تعبان فجت تشدني من مكاني ولكن لقتني سخن فقلتلى شكلك اخدت دور برد ريح في السرير وسبتني ومشت وانا اتصلت بالصيدلية وطلعولى خافض للحرارة وحقنه اخدتها ونمت تانى صحيت على ١٢ الظهر كده حسيت نفسى فايق قمت لبست ونزلت قلت ابص عليهم واكل أي حاجه ونزلت المطعم لقيته لسه مقفول قلت اروح اقعد على البحر شويه ولما قربت للمكان الى بنقعد فيه لقيت اختى ومها عماليين يلعبوا كورة مع العيال بتوع امبارح والى عمال يحضنهم ويلى يضرب على الطيز وببص ملقتش مايكل ولقيت ماما نايمه على الشازاونج وعادل عمال يحطلها كريم الشمس وايده عماله تسرح شويه لطزها وتطلع تانى لظهرها وشويه شوفت ايده دخله تحت حرف المايوه وعمال يقفش وشويه لقت هبه جت جنب ماما وكلمتها ومشت راحت نحيه العيال الى كانت بتلعب معاهم ومشوا كلهم ومها معاهم يلوى مبقتش عارف سعتها حعمل ايه امشى وراهم ولا ايه ولقيت ماما قامت بتلم الحاجه بتعتها وبتوم ورايحه نحيه الفندق ففتكرت انها حترجع على الاوضة فرجعت جرى على هناك وببص في الساعه كانت بقت حوالى ٢.٣٠ لكن عدى شويه وماما مجتش وحسيت بجسمي بيهمد تانى فنمت من غير ما احس مفقتش غير على الساعه ٨ بليل وببص في الاوضة ملقيتش حد خالص رحت قايم ورحت اشوفهم رحت لاضة مها لكن ملقتش حد فيها والاوضة ظلمة وقفت مكاني ١٠ دقائق معقول يكونوا خرجوا ورحت ناحية اوضه عادل ورحت مخبط على الباب وسمعت صوت كركبه في الاوضة وفتحلى عادل كان لابس بوكسر بس وعرقان وانا واقف بحاول المح أي حاجه ورحت سائله ان كان شاف ماما او هبه وقبل ما يرد لقيتها خارجه من الحمام لقت ماما خارجة ملط وجسمها معلم ومحمر و اول ما شافتني وقفت تنحت شويه ولقيت عادل بيقلى حفهمك بس لكن ماما قلتلى ادخل ولقيت نفسى داخل الاوضة زي المنوم او المجبور على كده وراح عادل قافل الباب ولقيته بقلى بص حفهمك اصل ... لقت ماما بتقله اسكت يا عادل ولقتها قعدت على السرير إدامي وطلعت سيجارة وولعتها وتنفخ دخنها في وشى وقلتلى مش حلف وادور ايوة انا كنت بتناك من عادل والنهاردة مش اول مرة لقتني قاعد ادمها زي التلميذ الى مستني شرح المدرس واخدت نفس تانى من سيجارتها ولقتني بقلها ليه عملتي كده مهو اتقدملك ورفضتيه ليه بتناكى منه ايه الى وصلك لكده لقيتها بتبصلي وبتبرق وبداءت صوتها يعلى وتقلى ليه عاوز تعرف ليه منتا طول عمرك مش شاغل دماعك بينا ولا فاهم الدنيا ماشية أزاي عاوز تفهم دلوقتى حاضر حفهمك ولقيت عادل بيحاول يهديها لكن هي قلتله يسكت وميدخلش ولقتها بتقلى تحب ابديلك من امتى من بعد وفاه ابوك وعمك الحرامي اكل حقنا عشان ابوك كان مبيخدش عليه ورق ورحت قلتلها ما المحكمة رجعتلنا فلوسنا قلتلى محكمه ايه احنا خسرنا القضية من اول جلسة قلتلها امال الفلوس جت أزاي لقتها ضحكت بسخريه وحطت ايدها على كسها قلتلى جت فلوسنا ورجعت بي ده بكسى وكس اختك كانوا التمن الى دفعناه عشان ناخد حقنا وسعتها مبقتش فاهم حاجه ولقيت عادل بيقلها براحه عليه قلتله خلاص كله على المكشوف خليك انته بره الموضوع ده وقلتلى دلوقتى روح الاوضة ولم حجت وانزل مصر لو حابب تعرف كل حاجه وتكمل حياتك معانا لما ارجع الاقيك موجود في الشقة لو مش حابب تعيش معانا ومش عجبك الى بنعمله في ٥٠ الف في الدولاب خدهم وسيب الشقة وابتدئ حياتك بعيد عننا .....
ولقيتها قامت وراحت لعادل ونزلت ادامه على ركبها ونزلت البوكسر وقلتله تصدق هجت تانى وعاوزة اتفشخ وراحت واخدة زبره في بقها وقعدت تمص فيه ولا اكني موجود وشويه راحت مطلعه زبره وبصالي وقلتلى ايه حتقعد تتفرج علية وانا بتناك يله امشى على الاوضة واعمل الى قلتلك علية يله ورجعت تمص تانى في زبر عادل الى كان واقف مش عارف يعمل ايه يكمل معها ولا ايه وانا قمت وطلعت بره الاوضة ورحت الاوضة بتعتنا وانا منهار مش عارف افكر ولميت هدومى وخرجت ورحت اخدت الاتوبيس ورجعت على بتنا وانا حاسس انى منهار ومش عارف اعمل ايه او افكر في حاجه وقعدت يومين في الشقة ولا بخرج ولا حتى بفتح باب وماما ولا اتصلت بيه ولا حتى هبه زي ما يكونوا نسوني وكنت عارف انهم رجعين بكرة ولكن انا كنت خلاص اخت القرار وتقريبا ده كان اول قرار في حياتي
 
  • أعجبني
التفاعلات: نسوانجي جزائري
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل