• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص تجارب جنسية حياتي في سطور ( أجزاء ) (1 مشاهد )

A

Adam.

ضيف
صباح الخير أو مساء الخير حسب توقيتك 😊
أولا القصة حقيقية وهتكون عباره عن اجزاء وطبعا الأسامي هتتغير
وحسب الذاكره في المواقف الجنسية
الجزء الأول سيكون جزء تعريفي لذلك لا تملو ♥️
البداية 💦
أسمي أدم ( مستعار )
سني حاليا ٢٧ عام
شاب طويل القامه وسيم جسمي رياضي يكاد يخلو من الدهون نهائيا هوايتي القراءه والكتابه
والسباحه والرياضة عموماً
أسكن بأحد أحياء القاهرة الشعبية والحالة الماديه متوسطه إلي حد ما ....
تبدأ القصه وعمري ١٧ عام
من صغري وانا احب اصرف علي نفسي واحب أن اعتمد على نفسي
الفتره دي كنت شغال علي توكتوك وللعلم مش كل اللي اشتغلوا عليه متسولين 😂 فأنا تعليمي عالي ومتخرج بتقدير واشتغلت عليه المهم
كنت ماشي فسوق عندنا يوم جمعة وكانت الساعة حوالي ١٠ ونصف صباحا
شاورت لي سيده وقالت لي توديني المكان الفلاني قولتلها اتفضلي وفعلا ركبت كنت كليس معظم سائقي التكاتك فالمنظر واللبس وحتي سماع الأغاني المهم ركبت معايا واحنا فالطريق انفتح بينا كلام وكان كله بيدور فسياق عادي جدا وعرضت عليها لو بتروح المشوار ده بأستمرار تأخد رقمي وتكلمني اوصلها
وصلتها بالفعل ويا جمال ما رأيت لما نزلت سيده في الاربعين تقريبا من عمرها جسمها أبيض شمع وعلي قدر كبير من الجمال ومهتمه جدا بنفسها طويله إلي حد ما وعودها مليان شوية صغيرين الجسم تشبه سمية الخشاب بس وزنها ازيد شوية
انا فالطريق مكنتش شايفها وكنت منشغل بالطريق هي اخدت الرقم ونزلت حاسبتني وانا كملت شغلي وروحت البيت خدت دش وطلعت لقيت رقم متصل عليا مرتين اتصلت علي الرقم وردت وكانت بتسأل انها لقت المكالمه دي عندها علي السجل وعايزه تعرف مين المهم عرفتها وقالتلي اسمك ايه قولتلها أدم وانا جرئ من زمان ويتعامل بجرأة بس بأحترام المهم سئلتها عن أسمها قالتلي أم دينا لقيت نفسي بقولها لا أسمك انتي قالتلي صباح وضحكت قولتلها ده كان أحلي صباح ضحكت واتكلمنا شوية وهتروح المشوار ده تاني امتي قالتلي بكره هتنزل تجيب شوية حاجات بس بليل اتفقت معايا اني هكون معاها علي تليفون كلمتني تاني يوم وانا اساسا منتظر مكالمتها من أول اليوم وروحت ليها نفس السوق وكان معاها شوية سجاد ومستلزمات تبان أنها لعروسة ركبت معايا وكانت الدنيا زحمه وانا بصراحه مكنتش عايز الطريق يخلص بدأنا نتكلم سئلتها
انا . عامله ايه
هي . تمام بخير وانت عامل ايه
انا . بخير
انا . قوليلي بقي انتي عروسه ولا ايه 😅
هي . لا يا خويا ياريت ده انا بجهز بنتي
انا . لا بتهزري بنت مين دي انتي اساسا لسه مش متجوزه
هي . هههههههههههه انا ٤٠ سنه يا عم
انا . لا بجد بتهزري
هي . لا بجد انا ٤٠ سنه وبنتي عندها ١٨ سنه وبجهزها عشان عايزه استرها عشان ملهاش غيري
انا . ووالدها فين ؟
هي . لا والدها متوفي من ٧ سنين
انا . البقاء لله
هي . انت بقي عندك كام سنة
انا . ١٧
هي . العمر كله بس ميبانش عليك الدقن مكبراك
انا . دي حاجه حلوه ولا وحشه بقي 😅
هي . لا انا بحب الراجل اللي بدقن
انا . طيب اهو لقيتي حاجه تحبيها فيا 😅
هي . لا انت اساسا شاب محترم وباين عليك
انا . تسلمي من زوقك
وفضلنا نتبادل النظرات في المرايه وفعلا كنت متجنن من جمال نظرتها لأن نظرتها كلها سكسي جدا
وهي نازله وبتحاسبني قولتلها بصوت واطي عنيكي خلتني مش عايز الطريق يخلص ضحكت وقالتلي تسلم دي عيونك اللي حلوه
قولتلها اطلعي فوق وطمنيني عليكي بالتليفون ضحكت وقالتلي ماشي وفعلا استنيت شوية واتصلت قولتلها خليكي معايا بقي علي الفون لحد لما أوصل البيت قالتلي انت مش هتكمل شغل قولتها لا انا لازم اروح عشان انام عشان بصراحه عايز احلم بعنيكي ♥️🤍
فضلنا طول الطريق نتكلم مع بعض فمواضيع عامه لحد لما روحت البيت وطلعت فوق البيت دخلت علي السرير واتكلمت معاها وبدأ الكلام بينا يبقي واخد منحني تاني وبدأت تتكلم معايا وتفتح قلبها وبدأت اسألها أسئله جنسيه الأسئلة هتعرفوها الجزء الجاي وهتعرفو ايه اللي هيحصل
اعذروني الجزء مفيش فيه جنس لأنه أول جزء ودي أول مره اكتب قصه جنسيه
رأيكم يهمني ♥️🤍
 
  • أعجبني
التفاعلات: حزلقوم, عاشق للجنس وبس, ElMokh و 2 آخرين
A

Adam.

ضيف
صباح الخير أو مساء الخير حسب توقيتك 😊
أولا القصة حقيقية وهتكون عباره عن اجزاء وطبعا الأسامي هتتغير
وحسب الذاكره في المواقف الجنسية
الجزء الأول سيكون جزء تعريفي لذلك لا تملو ♥️
البداية 💦
أسمي أدم ( مستعار )
سني حاليا ٢٧ عام
شاب طويل القامه وسيم جسمي رياضي يكاد يخلو من الدهون نهائيا هوايتي القراءه والكتابه
والسباحه والرياضة عموماً
أسكن بأحد أحياء القاهرة الشعبية والحالة الماديه متوسطه إلي حد ما ....
تبدأ القصه وعمري ١٧ عام
من صغري وانا احب اصرف علي نفسي واحب أن اعتمد على نفسي
الفتره دي كنت شغال علي توكتوك وللعلم مش كل اللي اشتغلوا عليه متسولين 😂 فأنا تعليمي عالي ومتخرج بتقدير واشتغلت عليه المهم
كنت ماشي فسوق عندنا يوم جمعة وكانت الساعة حوالي ١٠ ونصف صباحا
شاورت لي سيده وقالت لي توديني المكان الفلاني قولتلها اتفضلي وفعلا ركبت كنت كليس معظم سائقي التكاتك فالمنظر واللبس وحتي سماع الأغاني المهم ركبت معايا واحنا فالطريق انفتح بينا كلام وكان كله بيدور فسياق عادي جدا وعرضت عليها لو بتروح المشوار ده بأستمرار تأخد رقمي وتكلمني اوصلها
وصلتها بالفعل ويا جمال ما رأيت لما نزلت سيده في الاربعين تقريبا من عمرها جسمها أبيض شمع وعلي قدر كبير من الجمال ومهتمه جدا بنفسها طويله إلي حد ما وعودها مليان شوية صغيرين الجسم تشبه سمية الخشاب بس وزنها ازيد شوية
انا فالطريق مكنتش شايفها وكنت منشغل بالطريق هي اخدت الرقم ونزلت حاسبتني وانا كملت شغلي وروحت البيت خدت دش وطلعت لقيت رقم متصل عليا مرتين اتصلت علي الرقم وردت وكانت بتسأل انها لقت المكالمه دي عندها علي السجل وعايزه تعرف مين المهم عرفتها وقالتلي اسمك ايه قولتلها أدم وانا جرئ من زمان ويتعامل بجرأة بس بأحترام المهم سئلتها عن أسمها قالتلي أم دينا لقيت نفسي بقولها لا أسمك انتي قالتلي صباح وضحكت قولتلها ده كان أحلي صباح ضحكت واتكلمنا شوية وهتروح المشوار ده تاني امتي قالتلي بكره هتنزل تجيب شوية حاجات بس بليل اتفقت معايا اني هكون معاها علي تليفون كلمتني تاني يوم وانا اساسا منتظر مكالمتها من أول اليوم وروحت ليها نفس السوق وكان معاها شوية سجاد ومستلزمات تبان أنها لعروسة ركبت معايا وكانت الدنيا زحمه وانا بصراحه مكنتش عايز الطريق يخلص بدأنا نتكلم سئلتها
انا . عامله ايه
هي . تمام بخير وانت عامل ايه
انا . بخير
انا . قوليلي بقي انتي عروسه ولا ايه 😅
هي . لا يا خويا ياريت ده انا بجهز بنتي
انا . لا بتهزري بنت مين دي انتي اساسا لسه مش متجوزه
هي . هههههههههههه انا ٤٠ سنه يا عم
انا . لا بجد بتهزري
هي . لا بجد انا ٤٠ سنه وبنتي عندها ١٨ سنه وبجهزها عشان عايزه استرها عشان ملهاش غيري
انا . ووالدها فين ؟
هي . لا والدها متوفي من ٧ سنين
انا . البقاء لله
هي . انت بقي عندك كام سنة
انا . ١٧
هي . العمر كله بس ميبانش عليك الدقن مكبراك
انا . دي حاجه حلوه ولا وحشه بقي 😅
هي . لا انا بحب الراجل اللي بدقن
انا . طيب اهو لقيتي حاجه تحبيها فيا 😅
هي . لا انت اساسا شاب محترم وباين عليك
انا . تسلمي من زوقك
وفضلنا نتبادل النظرات في المرايه وفعلا كنت متجنن من جمال نظرتها لأن نظرتها كلها سكسي جدا
وهي نازله وبتحاسبني قولتلها بصوت واطي عنيكي خلتني مش عايز الطريق يخلص ضحكت وقالتلي تسلم دي عيونك اللي حلوه
قولتلها اطلعي فوق وطمنيني عليكي بالتليفون ضحكت وقالتلي ماشي وفعلا استنيت شوية واتصلت قولتلها خليكي معايا بقي علي الفون لحد لما أوصل البيت قالتلي انت مش هتكمل شغل قولتها لا انا لازم اروح عشان انام عشان بصراحه عايز احلم بعنيكي ♥️🤍
فضلنا طول الطريق نتكلم مع بعض فمواضيع عامه لحد لما روحت البيت وطلعت فوق البيت دخلت علي السرير واتكلمت معاها وبدأ الكلام بينا يبقي واخد منحني تاني وبدأت تتكلم معايا وتفتح قلبها وبدأت اسألها أسئله جنسيه الأسئلة هتعرفوها الجزء الجاي وهتعرفو ايه اللي هيحصل
اعذروني الجزء مفيش فيه جنس لأنه أول جزء ودي أول مره اكتب قصه جنسيه
رأيكم يهمني ♥️🤍
Sniper 94الجزء الثاني
وصلنا الجزء الأول إلي ما بدأ بينا الكلام يأخذ منحني جنسي
بدأت اسئلها عن زوجها وعن أيامها معاه وهي قالتلي قد ايه هي مفقتداه وانا بقيت ارد عليها اني جنبها ومعاها وفعلا بقيت متعاطف معاها
انا . ممكن سؤال
هي . اتفضل
انا . ست بالجمال ده ليه مفكرتيش فالحوار وانتي فسن الشباب واجمل فترات عمرك
هي . ومين قالك اني مش نفسي فراجل يكون معايااشاركه حياتي ويشاركني حياته بس عمام البنت قالو هتخرجي من الشقة لو اتجوزتي
انا . طيب وهو ده كده حل يرضي أي إنسان عنده عقل او فكر
هي . اعمل ايه بس يا أدم
أنا . تصدقي دي أجمل مره اسمع فيها أسمي ياريت تقوليها تاني
هي . ههههههههههه طيب يا أدم
أنا. قلبي انتفض لما قولتيها وجسمي كله سخن
هي . لا سلامه قلبك
انا . طيب وجسمي اللي سخن ده العمل فيه ايه
هي . خدلك دش هههههههههههههه
انا ... ولا مليون دش يطفو النار اللي فجسمي
هي . امال ايه بقي اللي يطفي نار جسمك
انا . انتي عندك الحل
هي . انا طيب ازاي
انا نفضفض شوية ونفتح قلبنا لبعض وهسهل عليكي الموضوع هنلعب لعبة اسئلك سؤال وتجاوبي عليه وبعد ما تجاوبي هتسئلي انتي سؤال بس في اتفاق ان الكلام يكون
من غير زعل اتفقنا
هي . سكتت شوية وقالت اتفقنا
انا . لو سئلتك ايه اكتر حاجه شايفاها حلوه فيكي ومميزاكي عن غيرك هتقولي ايه
هي . قلبي الأبيض
انا . ده شي داخلي انا اقصد كجسم وشكل
هي .. اممممم بالنسبة لجسمي بيميزني طولي وعيوني
انا الصراحه انتي كلك علي بعض ملكيش حل
هي طيب انت شايف ايه احسن حاجه فيا
انا بعيدا عن روحك الحلوه الصراحه جسمك تحفه لو بجد كنت سرحت بخيالي وفصلت واحده علي مزاجي مكانتش هتكون بنفس جمالك
طولك مميزك وعودك جميل اوي
عودي مميز فأيه قولي وحسيت وهي بتتكلم ان انفاسها بدأت تسخن
قولتلها من أول جسمك من فوق صدرك شامخ كده مش مرهل ومعندكيش بطن ووسطك كيرفي والهانش عندك جميله اووووووووي
لقيتها صدمتني بردها قالتلي يعني لو قدامك دلوقتي هتعمل ايه
طبعا عملنا سكس فون ودي حاجه انا محترفها جدا لدرجة انها قالتلي هشوفك بكره وابقي وريني زبرك فالتوكتوك
وفعلا تاني يوم قابلتها ووقفت فمكان مفيش فيه حد كان زبري ساعتها عروقه هتنط وهينفجر واللي شاف صوري فالمنتدي هيعرف منظري كان عامل ازاي
وفعلا وقفت علي جنب وكنت لابس بنطلون ترنج وقفت وكنت منزل ستائر التوكتوك وطلعت زبري وخليتها تمسكه مجرد بس ما ايدها لمست زبري حسيت انها ولعت انا كمان كنت عايز افشخها فالشارع بس تمالكت نفسي وركبت التوكتوك وبقيت هتجنن وانيكها كان عندي شقة فبيت جدي وكان البيت كله سكان فعلا عرضت عليها نروح الشقة كانت رافضه الأول وخايفه طمنتها ووعدتها اننا فمكان امان واننا هننبسط وننزل وفعلا وافقت روحنا الشقة وهي قالتلي هدخل الحمام قولتلها اتفضلي
دخلت انا اوضة النوم وقلعت هدومي
وفضلت بالبوكسر بس ورشيت AXE شيكولاته
ببص ناحيه الحمام ويا جمال ما رأت عيني كانت لابسه قميص نوم اسود طويل ومفتوح من النص مع بياضها وجسمها للي زي الرخام وشعرها لسايح علي ضهرها
طلعت مني صفاره إعجاب خليتها تبتسم وقفت قدامها ومسكت ايديها وخليتها تلف وهي بتلف ضربتها بكف ايدي علي طيزها اللي اتصدمت من طراوتها خدتها فحضني ومسكت شفايفها بشفايفي وايدي بتفعص في طيزها اللي زي الچيلي حضن استمر حوالي عشر دقائق وايدي وشفايفي شغالين نيمتها علي السرير .... نكمل بقي غدا وحلقة جديده
رأيكم يهمني
 
  • أعجبني
التفاعلات: حزلقوم، عاشق للجنس وبس و ElMokh

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل