• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس دخلتى (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع أمنيه رشدى
  • تاريخ البدء
أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,883
نقاط سكس العرب
48,169
الليلة كنت باستعد لليلة زفافي انا والشاذلي او شذا زي سميتها مراتي هوتي، هوتي بتحضر شذي من اكتر من سنتين تقريبا، لما فكرت انا وهوتي فاني مالقيتش فى مصر ابدا الليدي بوي اللى في خيالي فكرت هوتي وقالتلي انها هاتعملي اللى انا عايزه وان اي حاجة تهيجني هي مسؤليتها وعملنا اعلان على المنتديات والمواقع السكس اننا بندور على ولد يكون له ميول واحلام انه يكون انثي وانه يعجب بيا ويبقي عايز يتحول لليدي بوي زي اللى في خيالي علشان اتجوزه وكانت دي مهمة هوتي فانها تعلم اللي هانختاره ازاي يكون ست الكلام والحركة والرد والتفكير والعناية بالجسم والبشرة والميك اب واللبس والتمرينات اللى بتحول جسمه وسلوكه وطبعا هوتي هاتعلمه ازاي يكون انثي شرموطة مخلصة ليا زي هوتي بالظبط كل مهمتها متعة زبي.
وبمجرد ما عملنا الاعلانات جالنا رسايل كتير فوق ما تتخيلوا وطبعا فوق ما تتخيلوا كانت اغلبها اشتغالات وحوارات وعيال هايجة عايزة تكلم هوتي وبس، العيال دي خدت اللى فيه النصيب وغارت وفضل معانا شوية مرشحين صفيناهم لحد لما وصلنا للشاذلي، الشاذلي ما كانش احلاهم ولا ارقهم بس كان اكتر واحد فيهم صادق وعنده انوثة مكبوتة فعلا واكتر واحد فيهم مستعد لاي حاجة بس يكون بنت ولما ابتديت اتعرف علي شذا بعد مرتين تلاتة مع هوتي، شدتنى شذا فعلا فى طريقة تفكيرها واحساسها وهياجناها ووافقت عليها وبدأت هوتي تدرب شذا علشان تكون ست وبس.
ودي مكانتش مهمة سهلة خالص بالنسبة لشاب عنده 21 سنة عاش حياته كلها راجل البيت على امه واخته الصغيرة وحتي اخته الكبيرة اللى متجوزة وجوزها في الغردقة وبيجي كل 45 يوم 10 ايام ساعات بيقعد معاهم كمان فى الاجازة، كان الشاذلي راجل البيت وراجل فى الحارة وراجل مجدع قوي كمان، وسره مكانش حد يعرفه غيره هو، ازاي حد زي دي يتحول لشذي عروستى اللى دخلتى عليها النهاردة
تابعوا معانا الاجزاء اللى جاية والقصص الكتير اللي كلها مغامراتى ايرك ومراتي هوتي

كنت باتفرج مع هوتي على الصور اللى وصلت من المرشحين اللى هي بتنقيهم، ولقيت وانا باتفرج ان في كمان ناس باعتة فيديوهات فهوتي قالتلي ان في 3 وصولوا معاها لمرحلة انها اتطمنت لشخصياتهم وميولهم ومواصفات الولد اللى انا عايزة، ركنت الصور على جنب وابتديت اتفرج على الفيديوهات واحد واحد وانا باسمع المعلومات من هوتي وهي بتلعب في زبي
كانت المواصفات اللى انا عايزها مش صعبة قوي كنت عايز يكون سنه صغير وماجربش حقيقي او لو جرب يبقي مرة او اتنين من وقت طويل ويكون حلمه انه يكون انثي مش انه يتناك وخلاص مع طبعا التزامات بمستوي اجتماعي وتعليمي معين وحاجات من دي، ويكون رفيع ومش طويل
كان الفيديو الاول لولد عنده 22 سنة لكن شكله يدي 17 او اقل كان ابيض وفي شعر خفيف جدا على صدره وحلماته بني طيزه صغيرة بس مدورة وبارزة واهم حاجة انها طرية، كان الولد قالع من اول الفيديو وبيستعرض جسمه بلبونة ودلع جامدين جدا، الولد هيجني من اول لحظات لدرجة اني قررت اجيبهم وهوتي حسيت فوقفت مص وقالتلي: لا اجمد ده احنا لسة فى اول واحد

الجزء الأول

وبدأت تقول المعلومات عنه انه اسمه فادي وعايز يبقي فدوي وبلا بلا بلا انا كنت رايح مع فادي اللى ناك نفسه بصوابعه لحد لما جابهم
دخلت على الفيديو التاني الللى كان لحتة ولد رفيع بس كل حتة في جسمه متقسمة صح وخصوصا الحتت الانثوية، طيزه وبزازه ووراكه وسمانته وحتي كان عنده سوة نونو
كان اسمه سليم، وكان في اغراء الدنيا كلها وكان لابس فى الاول هوت شورت وبادي وابتدي يقلعهم وهو بيرقص وبعدين قلع هدومه وابتدا يضرب طيازه جامد لحد ما احمرت وكل ما يضرب في طيزه زبره يقف وخرم طيزه يلعب، بعد كدة قعد على اربع رجلين وقعد يمثل دور الكلب وهو بيترجانا نوافق عليه انا وهوتي، وبعدين فضل يحك بتاعه فى المرتبة وهو بينيك نفسه بماسكارا قال انها بتاعة مامته وفرجنا صور لمامته فى المصيف بالمايوه وبعدين قعد يشتم في ابوه وجاب لبنه على بانتي بتاع مامته وقال انه هايجيب البانتي ده وهو جاي يملك نفسه لينا في رحلة تحويله من سليم لسلمي
قبل اخر الفيديو بثواني كنت جيبتهم على وش هوتي اللى ضحكت وهي بتمص اخر نقط من جوة زبي وقالتلي: هاه اخترت مين يا هايج؟
قولتلها:اصبري مش لسة فى فيديو كمان
قالتلي وهي مبسوطة علشان بافرش لبنى بصوابعى علي وشها: ما ااعتقدتش التالت يعجبك دول اجمد اتنين
قولتلها لا العدل بيقول التلاتة ياخدوا فرصتهم
قالتلي براحتك
قولتلها اسمه ايه التالت
قالتلي اسمه الشاذلي وراحت ضاحكة بشرمطة
نفسي اتسدت الصراحة وقولتلها لا شكلي كدة هاخد سليم خلاص
قالتلي العدل قال ايه
قولتلها طيب شغلي فيديو الشاذلي ده نشوفه
اول ما شوفت الشاذلي قلبي اتخطف
الولد 21 سنة ابيض قشطة صافي البشرة كانه حليب عينيه جميلة حيرانة ومكسوفة ومع كدة فيها ثقة وجراءة وهيجان، كان واقف قدام الكاميرا متلخبط ووشه بيحمر ويبيض ويحمر تاني، كان لابس لانجيري خدامة حاول يقول كلام كتير ومعرفش
وبعدين قلع اللانجيري وقال بصوت صبياني رايح من الكسوف والخوف: اللانجيري ده بتاع اختي وانا مش حاسه عايز البس حاجة بتاعتي في ليلة دخلتى علي سيدي
وركع علي ركبه وقال انا مش عارف ازاي بس متاكد اني عايز واقدر وهاسيب كل حاجة فى ايديكوا حتي اسمي كبنت
بتاعي وقف تاني فى ايد هوتي وقولتلها انا عايز ده
بصتلي مستغربة وقالتلي الشاذلي؟.؟؟؟
قولتلها لا...شذي
انتهي الجزء الاول ويليله الجزء الثاني


الجزء الثاني

شذي بدأت تتعلم بسرعة وكنت باتابع فيديوهاتها وباشوفها على الكاميرا وهي بتتدرب مع هوتي من غير ما اتكلم معاها ولا اتعامل معاها حتي ولو عندي ملاحظة ولا حاجة باقولها لهوتي وهي بتنقلها لشذي، اتعلمت شذي بسرعة تحط ميك وتلبس وتمش وتتكلم قريب للبنات، وكانت لسة بتستخدم اللانجيري بتاع اختها الكبيرة اللى جوزها كنت قولتلكوا قبل كدة شغال فى الغردقة وبيجي كل 45 يوم 10 ايام، المهم ان فى مرة وشذي فاتحة الكام وبتدرب دخلت اختها الكبيرة عليها وهي مش واخدة بالها ان الكاميرة شغالة، وكنت انا وشذي متابعين الكاميرا، شذي اتخضت جدا طبعا وبدأت تعيط كمان وهي لابسة لانجيري قصير من بتوع اختها وحاطة بلاجن رفيع فى طيزها، لكن اخت شذي كانت مبتسمة ولابسة لانجيري ضيق وطويل بس مفتوح بطول رجلها، ومعاها لانجيري تاني لسة فى ورقته، اخت شذي اللى اسمها رحمة قعدت تهدي في شذي وحكيتلها انها بالصدفة شافت الفيديو اللى هي مصوراها وباعتاه لينا واللى قالت فيها عن ميولها وعن حلمها فى لانجيري يكون بتاع ليلة الدخلة، وقالت رحمة انها متعاطفة مع اختها ومقدرة ميولها وكمان هاتساعدها فى تدريباتها مع هوتي بس من غير اي علاقة بينها وبيني انا وهوتي علشان جوزها وكدة، شذي فرحت قوي وبصتلنا فى الكاميرا بطرف عينيها ورحمة ابتدت تمسح الدموع من عيون شذي وصلحتلها الميك اب بتاعها وبعدين حضنتها ونزلت بايديها تلعب فى البلاجن اللى في خرم طيز شذي وابتسمت شذي في كسوف فقالت رحمة احنا مش كبرنا على البلاجن الصغنون ده؟
وراحت اوضتها ورجعت بزبر صناعي متوسط وجل، وحطت من الجل كتير على ايدها وغرقت خرم شذي بالجل وفضلت تلعب في شرج شذي من برة بنعومة وبسرعات مختلفة حسب المود، وفضلت كدة لمدة طويلة وهي شوية بتبوس صدرها او رقبتها او حلماتها او وراكها او بتمصلها، لحد لما شذي ساحت خالص وبقيت طيزها بتلعب طالبة تتفتح ووبدأت رحمة تدخل بصباع وبعدين اتنين وتباعد بينهم جوة طيز شذي بصبر لحد لما وسعت وطلبت التالت وكانت شذي رايحة خالص، ابتدت رحمة تنيك جامد وبعنف ب3 صوابع وبعدين طلعت صوابعها وغرقت الزبر الصناعي بالجل وبدأت تنيك شذي باول الزبر وهي بتمصلها، شذي اندمجت وراحت ووشها احمر وطيزها وماجستش بنفسها الا وهي جايباهم فى بق اختها والزبر داخل لاخره فى طيزها واختها بتقولها مبروك يا عروسة، طبعا انا جيبتهم مرتين فى كس هوتي اثناء الاحداث دي
اشوفكم فى الجزء الثالث
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل