• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم راجل بيت خالي أحمد (1 مشاهد )

H

Hima roka

ضيف
خالي أحمد كان راجل مقتدر مرتاح يعني معاه فلوس كتير وقتها متجوز من طنط سهام و عنده بنت واحده ميرنا خالي راجل شغال في التجارة ومعظم شغله بره مصر
طنط سهام ست مش عاديه جمالها يتعب اي دكر كيرفي وشعر أصفر وعيون زرقاء بزاز كبيره وصدر مربرب و طيزها كبيره ومجسمه ده كله كوم وأسلوبها وطريقة كلامها مع الناس حاجه تانيه ست شخصيتها قويه جدا حتى على خالي هي اللي بتمشي الأمور وبسبب جمالها تلاقيها بتدلع كتير و بأسلوب فاضح جدا مع الرجالة قبل النسوان علشان تبقى شهرتها في العيلة سهام شمال بنتها ميرنا حته دبدوب ابيض شبه البندا قمر سنها من سني ويمكن أصغر كانت بنت جسمها زي جسم امها بس هي أحلى كتير و عيونها عسلي فاتح وشعرها كاريه اسود ولابسه طرحه مطلعه منها خصله
وفي يوم حصلت حادثة كبيرة لخالي خلته قعيد في السرير بس طنط سهام وقفت جنبه وخدمته بس وقتها كانت طنط سهام لسه صغيره و ميرنا حوالي عشر سنين وبقى موضوع أنها تخلف تاني مستحيل طبعاً ورغم كده كانت مجرد ظهورها في أي مكان كان يقلبه وطريقة تعاملها مع الناس يتشدوا ليها كانت مثقفة جدا جدا
كان خلاني وخالاتي بيساعدوها في أي حاجه تحتاجها خصوصاً وأن خالي أحمد كل العيلة بتحبه
عدت السنين و سهام كبرت و ميرنا كبرت
وفي يوم طلبني خالي علشان عاوز يشوفني
روحت كانت ميرنا مسافرة كان جو شتاء جامد
طلعت معاها و سافرنا سواء ورجعنا عادي اخوات خصوصاً أننا كنا اخوات ومتربيين سوا
ولما رجعنا كان يوم برد شديد وسيول مش مطر
وصلتها لباب البيت قالت لي مش هينفع تروح اطلع اقعد مع خالك شويه لغاية ما المطر يوقف
وفعلاً طلعت قعدت مع خالي في الاوضة
نظام بيت خالي فيه اوضتين اوضة خالي ومراته وجنبهم اوضة ميرنا والاتنين في الوش
اخر الطرقة وفي نص الطرقة فيه الحمام واول الطرقة المطبخ والحمام يعتبر اقرب لاوضة ميرنا بنت خالي
جت طنط سهام جابت لي للقهوة وقعدت مع خالي لمتأخر والمطر شغال
خالي اقترح عليا اني ابات معاهم
أنا : فين بس يا خال ما يصحش
سهام : خالك عنده حق يا هيما
أنا : هنام أزاي وفين بس يا طنط
سهام : ملكش دعوة انت بس
أنا : طيب هنام بايه أنا كل هدومي غرقت
ميرنا : خد بيجامه بابا ونام بيها
خالي : صح يا ميرو
وفعلاً دخلت الاوضة التانيه لبست بيجامه خالي
كانت واسعة لأن خالي كان عملاق
و بعدها لقيت طنط سهام بتقولي تعالى و خرجتني على الصالون اللي فضته وفرشت مرتبه ومخدات علشان أنام وغطاء علشان أنام
حاولت انام مكنش جاي لي نوم خدت تليفوني قعدت العب فيه واتفرج على سكس وطلعت زبري اللي كان واقف على أساس أن الكل نايم
ومن فيلم لفيلم وانا شغال بزبري
و ببص لقيت طنط سهام واقفة على اول الطرقة وبتبص على زبري كأنها محرومة وايدها ناحية كسها وسانده على الحيطه وبتلعب فيه وبتعض شفايفها الحلوه
أنا بصراحة كنت بعشق جسمها من زمان وكان حلم اني اشوفها ملط وانيكها
بدأت أشد جامد قوي والعب بزبري اكتر
واقول : ياه هموت عليكي يا سهام عاوزك يا سهام
سمعت شهقتها
عملت نفسي اتفزعت وخبيت زبري في البنطلون
خرجت طنط سهام لابسه قميص نوم قصير اسود جسمها نار فيه
سهام : يعني ينفع كده يا هيما ده كلام تقوله
أنا : أنا آسف يا طنط اوعدك مش هتتكرر
سهام : انا ممكن دلوقتي ادخل لخالك اقوله
أنا : لا خلاص أنا آسف مش هتتكرر
سهام وهي بتبص على زبري في البنطلون
كبرت يا هيما وبقيت راجل
أنا : متشكر
سهام : بقولك ايه عاوزه اسالك سؤال ممكن
أنا: طبعاً تحت امرك يا طنط
سهام : هو أنا لسه حلوه يا ولا ولا خلاص كبرت
جزيت على سناني كده وقولت لها
ده انتي حلم عمري يا طنط
سهام : مبلاش طنط دي بتكبرني خليها سوسو أحلى يا ولا
أنا : بصراحه انتي حلوه قوي يا سوسو تتاكلي اكل
سهام : كان زبري رجع قام زي العمود وهي مركزه معاه وحطه ايد على بزها والتانيه على كسها وسرحت
أنا : ايه سرحتي في ايه يا سوسو
سهام : ولا أنا تعبانه اوي من زمان من يوم ما خالك رقد
خرجت زبري قدامها
سهام : احيه بتاعك يجنن يا هيما اححححححح
بقولك ايه تعالى ندفي بعض يا عرص
خرجت بزازها الكبيرة من القميص
وحطت زبري بينهم و نكت بزازها الكبيرة وانا مش مصدق نفسي و بعدها مصت لي زبري اللي كان واقف غير اي مره كنت بدخله لآخر بوقها
وهي بتمص بمتعه لغاية ما جبت في بوقها وشربت اللبن وبعدها قعدت على كنبة الصالون
سهام : مش انت ارتاحت ريح كسي الشرقان ده
وجابت راسي وزنقتها في كسها وبصراحة احلى واحده عندها كس مبطرخ بينزل عسل نحل
شهد مكرر وهي بتكتم اهات المتعه لحد ما جابت ميتها ويعدها نزلت بكسها على زبري وفضلت تنيك كسها بزبري وانا شغال رزع في كسها ومش قادر اصدق اني بنيك شرموطة العيلة سهام الشمال وبعدها نامت بالجنب وانا زبري في كسها وبتقولي زبرك يجنن يا هيما متع كسي بزبرك يا هيما اححححححح هاتهم في كسي ريحني كسي مولع نار من زمان كسي عطشان
لغاية ما جبت في كسها
وهي بتلحس لبني بايدها
وبعدها قامت وانا قمت ماسك طيزها الكبيرة
سهام : ولا انت عاوز تركبني صح
أنا : همتعك يا شرموطة
سهام : احا عليك انت مش بتشبع
أنا : أنا برضو ولا انتي يا ام كس جعان
سهام : ده خالك معملهاش يا ولا
خليتها تفنس وبدأت ادخل راس زبري في خرم
طيزها بالراحة لغاية ما كتمت بوقها
وبدأت افشخ طيزها نيك جامد ونازل رزع في طيزها واضربها براحه وهي ممممم ايوه كده العيلة تكمل المسيرة انت جوزي يا هيما من الليلة اححححححح
كنت جبت في طيزها وهي جابت شهوتها تاني
فجأة كانت ميرنا قدامنا واقفة وانا زبري جوه طيز طنط سهام اللي مكنتش معانا
 
  • أعجبني
التفاعلات: ĐËVÏĻ و (عضو محذوف)
H

Hima roka

ضيف
الجزء الثاني



دخلت ميرنا وانا زبري جوه طيز أمها ضحكت و جريت على بره وخرجت من البيت



سهام أتجننت ومشتني ولبست هدومها ونزلت جري تدور على بنتها وهي مرعوبة من الفضيحة ومن بنتها خمس أيام عدوا عليا تقال قوي يا ترى حصل ايه ووصلوا لميرنا ولا لا لغاية ما زهقت وروحت عند بيت خالي كلمت مراته في التليفون



ردت عليا وهي في قمة العصبية أنت عايز ايه مش كفايه اللي حصل مش عايزة اشوفك تاني



وقفلت السكة



شويه ولقيت ميرنا جايه ولسه هتطلع البيت



وقفت قدامها



حاولت تهرب مني بس وقفتها وقولت لها اني عاوز أتكلم معاها



وبالعافية رضيت تسمع بعد ما سمعت كام شتيمه وكلام طوب وقفت وقالت اتفضل قول بس لعلمك مش عايز اشوف وشك تاني لأي سبب أيا كان اللي هتقوله ماشي



اتفقت معاها قالت اتكلم أنا سمعاك



قولت لها ما يصحش نتكلم في الموضوع في الشارع ممكن اقعد معاكي في الكفاية اللي ورا بيتكم خمس دقائق ومش هتشوفيني تاني يا ميرنا



وافقت بالعافيه ...روحنا وقعدنا



ميرنا : ها اتفضل اتكلم



أنا : بصي أنا عاوز اعرفك حاجه بس اوعى تفتكري اني أنا شيطان و ضحكت على امك وعملت كده أمك ست زي أي ست عندها حقوق وبعد حادثة ابوكي ماتت جواها حقوقوها دي



واللي حصل كان ساعة شيطان وهي ضعفت وأنا بصراحه كنت تعبان وهي كمان ست والحاجات دي بتتعب غلطة وحصلت ساعة شيطان



ميرنا : خلصت ...عن اذنك



أنا : رايحه فين استني واقعدي



ميرنا : أنا قولتلك يا ابراهيم اي حاجه هتقولها مش هتغير رأيي انت عارف لو بابا كان شافكم كان هيموت صح امشي امشي يا ابراهيم مش طيقاك



أتقطعت علاقتي بيهم لغاية ما في يوم كنت في شغل ولمحت ميرنا نازله من عماره



استغربت لما شوفتها وهي ما شافتنيش



بعدها لقيتها ركبت مع شاب عربيته



طلعوا على طريق سفر كان عندي فضول اعرف رايحين فين



طلعت وراهم بالعربيه لغاية ما بقوا في مكان فاضي ميدخلش عربيات خالص نزلوا على رجليهم و دخلوا بيت مهدم اتسحبت وراهم لغاية ما شوفته وهو بيبوسها وبيقلعها مسكت موبيلي



وصورت اللي حصل والعلاقة الكاملة اللي حصلت بينهم من غير ما يحسوا بيا خالص



بعدها رجعت و كلمتها على الواتس مردتش في الاول قولت لها عندي كلام عاوز اقوله ليكي



قالت : انت مش بتزهق بقى كنت هتموت خالك عاوز تعمل ايه تاني



أنا بعتت ليها حته من الفديو



لقيتها بتكلمني كنسلت



اتكلمت بتاع ميه مره وانا قفلت بعدها الموبيل



شويه ولقيتها بتخبط على الباب لغاية ما كانت هتكسره



فتحت



أنا : اهلا بخضره الشريفة اللي خايفه على أبوها



ميرنا دخلت بعصبية وقفلت أنا الباب



ميرنا : انت عاوز مني ايه بالظبط يا ابراهيم



أنا : أنا ابدا وهعوز منك ايه



ميرنا : ابراهيم انت كده بتلعب بالنار



أنا : وانت بقى بتلعبي ايه يا ميرنا



ميرنا : انت عاوز مني ايه حرام عليك وعياط



أنا : مش عاوز غير انك تتكلمي معايا زي ما بكلمك أنا غلطت واهه انتي كمان غلطتي كمان بس انا مش زيك يا ميرنا أنا قاعد وبتكلم معاكي ولو أنا وحش كنت بعت الفديو كامل لامك ولو عاوز اموت ابوكي زي ما أنتي بتقولي كنت فرجته على بنته



ميرنا بتعيط عياط هستيري



أنا : مين الواد ده يا ميرنا وليه عملتي كده



ميرنا وهي منهارة في العياط : ده أكرم أخو نانسي صاحبتي عرض يوصلني واعترف لي أنه بيحبني وانا كنت معجبه بيه وحصل اللي حصل بس انت بقى قمت بالواجب ومعاك اللي يفضحني



أنا : ومين قال إني هعمل حاجه يا ميرنا



ميرنا : امال انت عاوز ايه



أنا : زي ما كنتي السبب في طردي من بيتكم ترجعيني بيتكم تاني ابوكي مش عارف حاجه امك هي اللي مش راضيه



ميرنا : أزاي يعني يا ابراهيم



أنا : دي مشكلتك



نزلت من عندي وهي تايهه



بعدها بشهر تقريباً كان عيد ميلاد خالي ولقيت ميرنا بتكلمني تعزمني وانا خالي اللي طالب يشوفني



روحت و لما شفت طنط سهام لفت وشها وكانت متضايقه اني جيت دخلت عند خالي قعدنا واحتفلت معاه في الاوضة



وبعدها خرجت قعدت مع ميرنا و طنط سهام



ميرنا : ماما أنا عارفة أن اللي حصل كان ساعة شيطان وحصل اللي حصل بينكم بس خلاص تعالي ننسى اللي فات بابا من ساعة ما قطع إبراهيم وهو بيسال معدش بييجي ليه



ودارت المناقشة بينا لغاية ما صفى الجو بينا



قعدت بعدها مع طنط سهام وقعدت أضحكها وهي بصراحه كانت مزمزقه لغاية ما فكت



وبعدها نزلنا أنا وميرنا نتفسح ومعانا طنط سهام قعدنا نتكلم وبصراحة كلنا بنتكلم في العربيه على المفتوح وكلام قبيح عادي وهزار



ده شكله عجبك يا سوسو



بس يا بت اتلمي



ميرنا : بس سوسو تعبتك يا هيما بس اتظبطت صح دي قعدت يومين مش قادرة تمشي واقولها طبعا من الشقلبه



سهام : يابنت اتلمي مالك فيه ايه



أنا : سبيها دي كان شكلها نفسها هي كمان



ميرنا : لا اخاف منك



سهام : اه يا لبوه و**** الواد شكله عنده حق وانت عاوز واحد يفشخك



ميرنا وهي بتحط أيدها على زبري : يا ريت



سهام : احا يا بت يا لبوه اتهدي



ميرنا : اشمعنى انتي يا سوسو ما تسيبي لقمة لغيرك



سهام : لا يا لبوه ده جوز امك بس مش كفايه شايله العرص ابوكي سبيه ده ده اللي بيريحني



جبنا عشاء ورجعنا على البيت كنت هنزل



شبطت ميرنا ابات عندهم



طبعاً نمت في الصاله



لغاية ما حسيت بحد ماشي في الصالة ودخل الحمام



قومت اشوف مين خرجت من الحمام ميرنا لابسه بيبي دول قصير احمر ودخلتني الحمام



ميرنا : ها ايه رائيك اهه نفذت طلبك يا برنس



أنا : وانا مسحت الفديو خلاص



ميرنا : بس بصراحة أنا كلام ماما عنك وعن اللي عملته معاها كان بيولعني دي قالت عليك أنها كأنها نامت مع عشر رجالة ومكنتش عارفه تمشي يومين بجد وبصراحة لما دخلت عليكم وشوفت هو اد ايه بصراحه بتاعك يجنن اي نتايه كبير كده وحلو



خرجته ليها



مسكته وهي بتعض شفايفها وقالت وااااو يا جامد



قعدتني على القاعدة و نزلت تمصه بشكل رهيب



و خرجت بزازها تقفش فيهم وشويه بتلعب في كسها لأنها كانت من غير اندر



وبعدها قعدت بكسها المبطرخ على زبري وانا ببوسها واقفش في بزازها الكبيرة وبعدها سندت على الحوض ودخلته في كسها من ورا واشتغلت رزع وهي كاتمه صوتها وبتتوجع



فجأة دخلت امها



طنط سهام : أنا قولت مش هتعتقي الواد تعالوا يا متناكين خدتني أنا وهي ودخلتنا اوضه ميرنا و قلعتنا وقلعت معانا وبقيت في سرير واحد مع بنت خالي وأمها كانت حاجه تاريخية



بنت خالي بتتنطط على زبري وتقفش في بزازها



ومرات خالي قاعده بكسها على بوقي علشان اكل كسها وبنتها بتبوسها وبيقفشوا لبعض و صوت الاهات المكتومه مممم اححححححح



لغاية ما هجيب



قالت ميرنا : في الكوكو ياهيما



طنط سهام : هيحبلك يا شرموطة



ميرنا وماله هيبقى شيهي وشبهك يا سوسو



حبت في كس ميرنا بعدها نامت ميرنا وأمها بتلحس اللبن من كسها وانا بنيك طيز سهام



سهام : ياواد انت مش بتتهد طيزي اتفشخت



وانا نازل رزع في طيزها



لغاية ما جابت شهوتها جت ميرنا وفنست طيزها قدامي وقالت لي طفي ناري يا هيما



دخلته في طيزها ونزلت نيك فيها لغاية ما جبنا سوا وأمها قعدت تلحس زبري و كس بنتها



وبعدها قمنا خدنا دش سوا وبقيت راجل بيت خالي واللي تعجبني أخدها الاوضة ووابقى جوزها لغاية ما ميرنا قالت لي عندي ليك مفاجأة ماما هتسافر مع بابا للدكتور وعندي ليك مفاجأة كبيرة
 
  • أعجبني
التفاعلات: عاشق للجنس وبس و Alexander_Alakbr
M

MHmh

ضيف
👍👍👍 أستمر 👍👍👍
وما تنساش المفاجأة
 
  • أعجبني
التفاعلات: Hima roka
H

Hima roka

ضيف
الجزء الثالث و الأخير



في يوم ميرنا كلمتني انها عاملة لي مفاجأة كبيرة



امها و أبوها مسافرين والبيت هيفضى عليا أنا وهي لمدة أسبوع نعمل اللي أحنا عاوزينه لميت هدومي



وتقريباً كان شهر عسل مع بنت خالي ماشي طول اليوم ملط أنا وهي ونعمل في اي حته كنت فاكر اني لما اكون معاها ونعمل مع بعض هي دي المفاجأة



لغاية ما بالليل وهي في حضني مسكت الموبيل



وكانت بتكلم صاحبتها نانسي وأننا هنخرج مع بعض بكره سألتها قالت ما هي دي المفاجأة



أنا : مفاجأة ايه يا بنتي



ميرنا : نانسي صاحبتي أخت أكرم ما انت عارفه



أنا : أااااه بتاع السيكو سيكو



ميرنا : ايوه



أنا : مالها



ميرنا : نانسي دي البيست بتاعتي وكل أسرانا مع بعض و طبعاً عارفه باللي بينا واللي عملته حتى مع سوسو



أنا : وبعدين



ميرنا : بصراحه لما حكيت عنك ليها البت سخنت قوي



وقالت إنها نفسها تعمل بس خايفة



أنا : وبعدين



ميرنا : ولا قابلين هنخرج بره معاها هي وأخوها ونعزمهم يباتو معانا وانا هاخد أكرم على جنب وانت بقى ورينا شطارتك



أنا : واخوها مش هيتغابى



ميرنا : لا سيبهولي هرضعه حبيب قلب امه



أنا: طب تعالي يا ماما خديني في حضنك



نطيت بين بزازها ومسكتها من كسها وقعدت اكله بسناني لغاية ما جابت وبعدها حطت زبري في كسها في وضع الفارسة وهاتك يا طنطيط لغاية ما جبت وغرقت كسها



صحينا الصبح خدنا شاور سوا ولبسنا ونزلنا



كانت فيلا صغيره قابلت نانسي واكرم



اكرم شاب مصري عادي جدا بس أخته نانسي حكايه



نانسي جسم يتقاس بالمسطرة بزازها بالجرام وكأنها مرسومة وطيزها كأنها لبنانيه و شعرها ناعم اسود



لابسه بلوزه صدر مفتوح لونها اسود وحينز ضيق و بوت اسود و ميكب مخليها قمر منور



عرفتني عليها وبعدها قعدت مع اكرم اللي قعدنا ناخد وندي في الكلام وانا شغال فين وهو شغال فين طلع مهندس وبعدها خرجنا روحنا نفطر وبعدها لفينا بالعربيه لغاية ما اقترحوا نروح سنيما كانت الساعة حداشر الصبح دخلنا حفله تقريباً فاضيه مفيش غيرنا و واد معاه واحده



أشتغل الفيلم كان فيه لقطات سخنه كانت نانسي قاعدة جنب ميرنا فردت رجليها وسمعت صوت تنهيده واحدة شرقانه



وسمعت همس ميرنا أمسكي نفسك مش كده



قامت نانسي للحمام وهي معديه قومت علشان تعدي زبري خبط في طيزها الطريه وكان قصدها وبصراحة زبري وقف من ساعة التنهيده



نانسي ضحكت وقالت: معلش آسفه يا هيما



وراحت الحمام و انا بعد شوية قومت اشرب سيجاره ورحت على الحمام كان بينهم فاصل صغير



سمعت صوت في الحمام الحريمي بيتوجع شويه وخرجت نانسي كنت في وشها



نانسي : ايه الحمام الرجالي بايظ ولا ايه ؟



أنا : مش لوحده يا نانوسه أنا كمان بايظ خالص



سمعت احلى ضحكه شرموطة



نانسي : انت طلعت شقي اكتر ما ميرنا بتحكي عنك



وعلى فكرة أنت لذيذ قوي



أنا : وطعم و قلبي طيب بس شديد من جوه



نانسي : يا لهوي انت ملكش حل طب عاوز ايه مني يا عم الشديد ؟



أنا : عاوزك تسيبي لي نفسك



نانسي شهقت وقالت : اه زي ميرنا وطنط



أنا : هما حكولك ؟



نانسي : اه طبعا أنا وميرنا مش بنخبي على بعض حاجة



أنا : وقالت لك ايه يا نانسي



نانسي : قالت انكم عملتوا قلة أدب مع بعض وكده يعني وهي بتضحك



أنا : واحنا ؟!



نانسي : أحنا أيه يا بني



أنا : مش هنعمل سوا



نطت وقالت بس يا مجنون أخويا جوه



أنا : اخوكي تلاقيه مقضيها مع ميرنا



نانسي : ايوه يعني انت عاوز مني ايه بالظبط



دخلتها الحمام الحريمي تاني وخدت بوسه حلوه كانت رافضاها في الاول بس بعدها اتجاوبت معايا وانا ماسك طيزها و بحضنها



نانسي فاقت وقالت : **** انت بتكس حلو جدا أنا بصراحة نفسي بس خايفه من أكرم



سمعنا حد جاي خرجت هي الاول كان أكرم اخوها



ولما اطمنت أنهم مشيوا خرجت



وبعدما خلصنا السنيما خدنا بعضنا وجبنا غدا وطلعنا على البيت عندنا ودخلت البنات تغير وانا واكرم جهزنا الاكل وغيرنا هدومنا وأديت أكرم شورت وفانلة و نانسي خرجت لابسه شورت قصير و بادي مخليها تهيج الجبل



اكرم كان هيقفش عليها بس ميرنا خدته ودخلته في البلكونة



قعدت نانسي جنبي ومسكت أيدها وشديتها



ضربت ايدي وقالت وهي بتضحك هيشوفونا



شديتها من أيدها وقولت تعالي اوريكي حاجه



روحنا عند البلكونه كان أكرم ماسك ميرنا من ورا



وببوس فيها مقطعها



نانسي شافت كده سخنت وحطت ايدها من الشورت تلعب في كسها



جيت من وراها وحضنتها وزبري بين فلقتين طيزها



نانسي : احيه بتاعك كبير يا هيما



أنا : مش نفسك يا نونو فيه



نانسي : ده أنا هتجنن عليه بس أكرم نعمل فيه ايه



أنا ندهت ياللا علشان نتغدى



الكل لم نفسه واكرم خرج وبتاعه كان واقف وكان بيداري فيه قعدنا نتغدى وشبعنا وقمنا



خدت ميرنا أكرم تفرجه على البيت ودخلوا اوضتها



وقفلت الباب عليهم



وانا ونانسي شويه وفتحنا الباب براحه لقينا ميرنا مطلعه زبر أكرم وشغاله مص وانا نزلت شورت بتاعي و بتاع نانسي وقعدت احكه في كسها واقفش في بزازها وهي مبسوطه بتبوسني ونزلت قدامي زبري تمص فيه كانت ميرنا بقت ملط وبتتنطط على زبر أكرم



دخلت عليهم فجأة بعد ما قلعت أنا ونانسي



اكرم اتخض



ميرنا : كده يا هيما خضيت حبيبي اخص عليك



أنا : وماله يعمل اللي هو عاوزه بس بشرط اخته بتاعتي ولا ايه



اكرم : ماشي أنا اركب اختك ميرنا ونانسي بتاعتك



دخلت زبري في احلى كس كس نانسي وأخوها راكب في كس ميرنا واحنا شغالين رزع وبعدها جه أكرم حط زبره لأخته تمصه وانا بنيك فيها لغاية ما جبت في كسها وبعدين نزلت ميرنا تمص اللبن من على زبري واكرم شارم كسها نيك لغاية ما غرق كسها



وبعدها نكت نانسي في طيزها وأخوها بيقولها



انتي طلعتي لبوه اوي يا نانسي



نانسي : زبره علمني الشرمطة يا كوكو .... اححححححح يخرب بيت بتاعك يجنن ممممم كمان يا هيما أنا مولعه نيكني قدام أخويا افشخ طيزي بزبرك الكبير ده



لغاية ما جبت معاها بعدها ميرنا مصت اللبن من كس نانسي واكرم راكب طيزها ونازل فيها رزع يكوي



وبعدها عشنا يومين مع بعض ملط أي واحد تعجبه واحدة ينيكها فى اي حته قدام اخوها



كان نانسي لازم تقعد على زبري قدام اخوها اللي مخلي زبره مصاصه في بوق بنت خالي



لغاية ما بقت نانسي عشقي وبتيجيلي البيت بتاعي بعدها انام معاها وتديني فلوس كمان علشان بتتبسط
 
  • أعجبني
التفاعلات: عاشق للجنس وبس و Mousa mouse 1
ح

حورس المصري

ضيف
قصه و اسلوب ممتاز في السرد واصل ابداعك
 
  • أحببته
التفاعلات: Hima roka
أ

أمال مجنونة

ضيف
قصة جميلة استمر 😍



h29-page
💯
translate
💯
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل